Karolína Plíšková poprvé prohrála s Pavljučenkovovou a semifinále v Melbourne neobhájí

  • AUSTRALIAN OPEN - Karolína Plíšková končí na letošním Australian Open už ve třetím kole a neobhájí loňskou semifinálovou účast. Jedna z největších favoritek nevyužila dva setboly, ve dvou tie-breacích podlehla Anastasii Pavljučenkovové, kterou ve všech šesti předchozích soubojích porazila, a přišla o letošní neporazitelnost. Nasazená Ruska si zahraje o zopakování loňského čtvrtfinále a vyrovnání svého grandslamového maxima s Angelique Kerberovou.
    25. 1., aktualizováno | Aktuality |  525 komentářů
    Karolína Plíšková (© AFP)Karolína Plíšková (© AFP) 
     

Karolína Plíšková zahájila spolupráci s novým trenérem Danielem Vallverdúem na jedničku. Sedmadvacetiletá rodačka z Loun potřetí v kariéře zkraje sezony ovládla oblíbený podnik v Brisbane, přičemž poprvé úspěšně obhájila titul, a doufala, že by se už v Melbourne mohla pod vedením nového kouče dočkat kýženého grandslamového vavřínu.

Zpočátku vše probíhalo hladce, nasazená dvojka letošním ročníkem Australian Open procházela bez ztráty setu. Jenže ve třetím kole jí nečekaně vystavila stopku Anastasia Pavljučenkovová, se kterou v předchozích šesti soubojích ztratila jediný set. Ruska po téměř dvouapůlhodinové bitvě zvítězila 7-6(4) 7-6(3).

"Pavljučenkovová hrála výborně, se mnou asi nejlepší zápas, ale řekněme, že já předvedla tak čtyřicet procent svého umění. Nevím proč. Udělala jsem spoustu chyb, trápila jsem se na servisu a nedala moc es," uvedla Plíšková na tiskové konferenci.

Plíšková musela hned ve svém prvním servisovém gamu likvidovat šest brejkbolů a v následujícím čelila dalším třem hrozbám, celkově devátý brejkbol už odvrátit nedokázala, Ruska brejk potvrdila a vedla 4-1. Česká favoritka se ale zvládla dotáhnout na 4-4 a za stavu 5-5 měla celkem pět brejkbolů. I Pavljučenkovvoá si dokázala s nebezpečím poradit a dramatický úvodní set po hodině a čtvrt vybojovala v tie-breaku.

Česká jednička hned v úvodním gamu druhé sady darovala soupeřce brejk dvojchybou. I tentokrát si dokázala s mankem brejku poradit. Za stavu 5-5 zvládla další maratonský game na podání, když odvrátila čtyři brejkboly, a v následující hře měla dva setboly. Dnes skvěle a agresivně hrající Ruska však byla na brejkbolech opět silná, skóre srovnala a znovu dominovala ve zkrácené hře.

"Bylo to vyrovnané, a kdybych hrála o malinko líp, mohla jsem vyhrát. V důležitých momentech ale dobře podávala, třeba při setbolech. Myslím, že hrála líp než já," řeklalounská rodačka. S třicátou nasazenou Pavljučenkovovou prohrála 35-51 na vítězné údery.

"Je úžasné porazit poprvé Plíškovou. Skvěle jsem returnovala a dobře podávala. Říkala jsem si, že když jí vezmu jednou nebo dvakrát servis, že to bude nadějné, vždyť je to esová královna," řekla na dvorci vítězná Ruska, kterou vede Sam Sumyk, bývalý kouč dvojnásobné vítězky Australian Open Viktorie Azarenkové.

Plíšková zaznamenala svůj nejhorší výsledek v Melbourne Parku po čtyřech letech, během předchozích třech ročníků se vždy probojovala alespoň do čtvrtfinále, loňské semifinále zůstává jejím maximem. V žebříčku WTA se propadne minimálně o jedno místo na post světové trojky.

Na rozdíl od týdenních turnajů má na čtrnáctidenních grandslamech problém udržet hru na vysoké úrovni. "Zvládnu dobře jeden zápas, ale ne čtyři pět. Je tady větší tlak, každý to cítí, ale ten bude vždycky. Jde o to, jak se s tím vyrovnat. Přijdou další příležitosti a uvidíme, jestli to zvládnu lépe," řekla Plíšková.

Třetí kolo je pohromou favoritek. Dohrála také turnajová pětka Elina Svitolinová a šestka Belinda Bencicová ze Švýcarska, která získala pouhý game s Estonkou Anett Kontaveitovou. Už v pátek v Melbourne vypadly japonská obhájkyně titulu Naomi Ósakaová, sedminásobná vítězka turnaje Serena Williamsová z USA i její krajanka a desátá nasazená Madison Keysová.

"Nepřekvapuje mě to včera ani dnes. Ve sportu je to normální. Hůře postavení hráči nemají co ztratit a hrají svůj nejlepší tenis, což se děje," řekla Plíšková.

Pavljučenkovovou čeká Kerberová
Pavljučenkovová čekala na postup do osmifinále podniků velké čtyřky přesně rok. O zopakování loňského čtvrtfinále a vyrovnání svého grandslamového maxima si zahraje s další bývalou světovou jedničkou Angelique Kerberovou.

Vítězka ročníku 2016 a trojnásobná grandslamová šampionka Kerberová zdolala 6-2 6-7(4) 6-3 Camilu Giorgiovou, s níž vyhrála i pátý duel. V Melbourne do osmifinále prošla pátým rokem po sobě.

V osmifinále dvouhry letošního ročníku tak bude české barvy reprezentovat pouze Petra Kvitová. Dvojnásobná wimbledonská vítězka zítra nastoupí proti řecké jedničce Marii Sakkariové.

• AUSTRALIAN OPEN 2020 •
Melbourne / Austrálie, tv. povrch, 49.100.000 dolarů
sobotní výsledky (25. 01. 2020)
• Dvouhra žen - 3. kolo •
Pavljučenkovová (30-Rus.) - Kar. Plíšková (2-ČR) 7-6(4) 7-6(3)
Halepová (4-Rum.) - Putincevová (Kaz.) 6-1 6-4
Muguruzaová (Šp.) - Svitolinová (5-Ukr.) 6-1 6-2
Kontaveitová (28-Est.) - Bencicová (6-Švýc.) 6-0 6-1
Bertensová (9-Niz.) - Dijasová (Kaz.) 6-2 7-6(3)
Mertensová (16-Belg.) - Bellisová (USA) 6-1 6-7(5) 6-0
Kerberová (17-Něm.) - Giorgiová (It.) 6-2 6-7(4) 6-3
Šwiateková (Pol.) - Vekičová (19-Chorv.) 7-5 6-3
• Čtyřhra žen - 2. kolo •
S. Hsieh/Strýcová (1-Tchaj-wan/ČR) - Davisová/Golubicová (USA/Švýc.) 6-1 7-5
Krejčíková/Siniaková (4-ČR) - Flipkensová/Townsendová (Belg./USA) 3-6 6-1 6-3
Gauffová/McNallyová (USA) - Peschkeová/Schuursová (8-ČR/Niz.) 6-3 6-4
Arruabarrenaová/Džabúrová (Šp./Tun.) - Peraová/Voráčová (USA/ČR) 6-2 6-4
JUNIORKY
• Dvouhra dívek - 1. kolo •
Nosková (ČR) - Prestonová (Austr.) 6-3 6-1
Viďmanová (ČR) - Semenistá (Lot.) 2-6 6-2 6-4
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (525)
26.01.2020 00:28Od: FulnekUltras Na obranu Karolíny
zřejmě ne náhodou bleskově vytáhl Pavel Novotný II... ;-)

https://www.sport.cz/plus/clanek/1185395-glosa-palba-do-pliskove-karolina-si-zaslouzi-respekt-a-uznani.html
[ Reagovat ]
26.01.2020 00:46Od: Fandina
Pěkný a pravdivý článek. Kája je naše jednička.
[ Reagovat ]
26.01.2020 01:31Od: Fandina
Kájina je naše holčina, je to holčička naše. Jupíííííííííííííííííííííííííí!!!
[ Reagovat ]
26.01.2020 02:01Od: FulnekUltras
Možná trochu až příliš lendloidní. ;-) Ale čistě z pohledu Káji nemám nic proti. Její kariéra ještě zdaleka nekončí a svou hru může pořád ještě zhodnotit výsledkem alespoň na úrovni Cibulkové.
[ Reagovat ]
26.01.2020 02:11Od: Fandina
Pravdivý.
[ Reagovat ]
26.01.2020 02:15Od: Fandina
Dominika nikdy nebyla jedničkou. Takže tu už překonala.
[ Reagovat ]
26.01.2020 02:18Od: FulnekUltras
titul z TM je víc než nějaká imaginární prázdninová šprušlička
[ Reagovat ]
26.01.2020 02:21Od: Fandina
Pro rypáky tvého ražení to nic není, ale pro každou tenistku je to vrchol snažení.
[ Reagovat ]
26.01.2020 02:22Od: Fandina
I pro tenistu.
[ Reagovat ]
26.01.2020 02:28Od: Fandina
Nehledě na to, že Kája vyhrála jednou tolik turnajů než Dominika a vydělala o polovinu víc monej.
[ Reagovat ]
26.01.2020 02:33Od: Fandina
Kája šestnáct turnajů, Domi osm a Kája 19 mil. Domi 13.
[ Reagovat ]
26.01.2020 02:34Od: FulnekUltras
peníze i drobty ze stolu byly, jsou a budou

morální hodnota opravdu velkých titulů se počítá
[ Reagovat ]
26.01.2020 02:38Od: Fandina
Být jedničkou je víc, než jeden TM. Morální člověk to chápe.
[ Reagovat ]
26.01.2020 02:46Od: FulnekUltras
jednička je pšouk do stromovky, po kterém nezbude ani ten smrad ;-)
[ Reagovat ]
26.01.2020 02:50Od: Fandina
nezáviď
[ Reagovat ]
26.01.2020 03:15Od: FulnekUltras
to už mám dávno za sebou ;-)
[ Reagovat ]
26.01.2020 03:49Od: Fandina
Nevypadá to tak.
[ Reagovat ]
25.01.2020 22:20Od: Andrew89 Fandino a spol
Ja nechapu,ze na tu tragickou konspiracni luzu vubec porad reagujete. Naprosto zbytecny jako hnida ve vlasech
[ Reagovat ]
25.01.2020 22:22Od: Alien
Přesně!
[ Reagovat ]
25.01.2020 22:38Od: Fandina
Nedá mi to. On je v podstatě chudák, topí se ve svých představách a konspiračních teorií. V podstatě je k politování.
[ Reagovat ]
25.01.2020 22:42Od: Frick
Jasně. Petruška je nedoknutelná modla. Není. Je to člověk, co má světlé i stinné stránky. Jneže vy před nimi zavíráte oči.

Za Fandinu se i já omlouvám. Nemám na ní reagovat. Důchodkyně, která má představu, že zde jedná s malými dětmi a tak se musít zdegradovat na jejich úroveň.
[ Reagovat ]
25.01.2020 22:43Od: Frick
*musí zdegradovat
[ Reagovat ]
25.01.2020 23:02Od: Fandina
Za mě se neomlouvej, ale možná by ses měl omluvit Petře. Ne proto, že je to podle tvých vyjádření modla. Ale proto, že ač sám říkáš, že je to normální člověk se všemi ctnostmi, tak k přistupuješ, jako by normálním člověkem nebyla. Nejdřív jsou to daně, teď konspirace o zranění.
[ Reagovat ]
25.01.2020 23:04Od: Fandina
Petra je normální člověk se všemi ctnostmi a chybami, a tobě není žinantní se do ní pořád navážet.
[ Reagovat ]
26.01.2020 09:54Od: Krisboy
Frick a Fulnek jsou jediní, kdo se s ni ještě baví, tak se nediv.
[ Reagovat ]
26.01.2020 10:01Od: Fandina
S tebou bych se ani bavit nechtěla.
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:00Od: Krisboy
Jestli Karolíně nepomůže ani podpora tak úžasné osobnosti, jako je Leoš Mareš, může to rovnou zabalit. Co chce víc? :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:06Od: kada.tom
no, 3. kolo bylo letecký pro favoritky, vylítlo jich tam hned několik, bohužel většina byly mé favoritky (Serena, Elina, Naomi) ... co se dá dělat :-( ... snad to tam vyhraje Simona nebo lépe - Petra :-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:48Od: Frick Plechovka
Poletí do Wuhanu i když se situace s virem stane stabilní do konce března?
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:48Od: Frick
...když se bála Ziky.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:51Od: Mantra
za Ziku nic dostat neměla, ve Wuchanu jsou jeny k mání - to mění situaci
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:51Od: Mantra
vlastně ne jeny ale ty čínský bazmeky
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:51Od: Mantra
don chuány
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:46Od: drabona Drama ze špatným koncem
Bylo to utkání dvou hráček, které mají potíže s pohybem. AP je takový slovanský typ a nosí od přirozenosti nějaké to kg navíc a Karolína musí sama rozhodnout jestli stojí za to se na kurtu pohnout. Ty časy kdy např. Serena vyhrávala zápasy, ba celé turnaje prakticky z jednoho místa na kurtu jsou dávno pryč./ o tom se dotyčná sama stále častěji přesvědčuje./ Herně se to srovnalo, protože KP nevycházela ani mezihra ani podání a výsledek byl o štěstí.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:45Od: mahycek
Speciálně vstanu na Petru a budu í držet všechny palce !!!!
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:46Od: misa
Na Petru je teď vstávat už povinnost, když tam zůstala sama.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:50Od: jirkaS
záleží na Eurosportu :-/
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:29Od: Frick Kebrle a lékařské tajemstí - pro Blixu
Blixo, Kebrle musí držet lékařské tajemství. A nevyžaduje takováto povinnost držet lékařské tajemství i to, že je třeba nejen neříct pravdu, ale i říct nepravdu?

Pokud budeš imunolog/virolog a přijde k tobě celebrita XY s testem na HIV, vyjde pozitivně a následně se ho bulvární novinář zeptá "Prý jste pana XY tesotal HIV a tento test vyšel pozitivně?" Co bys řekl? No, jasně, že řekneš, že nikdo takový u tebe nebyl, než aby řekl, že to nebudeš komentovat. Protože proč bys to nepopřel, pokud by to nebyla pravda.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:35Od: Frick
A tak je to se všim. V globále to lze vyjádřit tak, že na nemístnou otázku lze odpovědět lží. Protože odmítnutí odpovědi bude bráno jako tak, že to dost možná bude pravda. Pokud se bulvární novinář čistého heterosexuála zeptá, zda spal s chlapem, tak řekne, že ne. Pokud si slavný ženatý chlap začne uvědomovat, že jsou to muži, kteří ho skutečně přitahují a má ho už něco "rozděláno" a bulvární novinář se ho na to zeptá, tak nemůže říct, "co je vám do toho?". Musí to rezolutně popřít.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:37Od: FulnekUltras
Jak hodnotíš poslední veřejné výstupy Pavlíka Novotného? ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:47Od: Frick
Vzhledek k tomu, za co byl vyčazen z ODS VKml, je tolerance jeho chování neuvěřitelná.

Pokud byl zvolen starostou, tak měl dospět.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:52Od: FulnekUltras
Osobně myslím, že už se tam začínají objevovat pozitivní záblesky. ;-) Což ODS samozřejmě nezachrání.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:59Od: Frick
Fialová čivava z Brna měla jít dorpyč.
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:01Od: George_Renel
Mluví stejnou kadencí jako Plíšková. :-)
[ Reagovat ]
26.01.2020 04:03Od: Fandina
To vůbec.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:59Od: Ondra979
nemas pravdu - je tam jeden zasadni rozdil, ktery ti unika. VKml byl soliter a provokater a zacal ODS skodit, napr otevrenou podporou konkurence nebo nekterymi vyroky. Umravnit se nechtel, tak byl vyzvan k odchodu, coz odmitnul, tak byl logicky vyloucen. Pavel NOvotny sam rekl, ze pokud si predseda mysli, ze v ODSce nema byt, tak mu to staci rict, a skonci. On pro ODSku dycha, i kdyz tak nekdy po svem a je jasne, ze tento styl kazdemu nesedne. Ale me to nevadi, v dnesni dobe je to potreba a Rusakum to nandal solidne. Jejich vmesovani do nasich zalezitosti je naprosto nehorazne. takze tak
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:08Od: Frick
Ano a tak je s podivem, že mu to vedení ODS toleruje.

Boha, dyť von se ti na IG chlubí jak někde sehnal trávu.
https://www.instagram.com/p/B6qy1plj1lH/
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:18Od: FulnekUltras
a jiného odesáka dneska už skoro nikdo nezná ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:23Od: Ondra979
muze byt, ale je to prece jen vec ODS. ja to beru, dneska je potreba byt videt, i kdyz on je nekdy videt az moc. jinak je dnesni ODS opravdu az na par vyjimek bez osobnosti, a to je spatne, takhle Babise neporazi, to se neda svitit. Ale doufam, ze se s nim nespaktujou, budou si to muset jeste vycekat a to je my sympaticke. On se nekdo najde, kdo mu vleze do chomoutu
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:52Od: Frick
řekněme, že jo vztah k němu je u mne složitý.

4x v životě jsem s ním prohodil pár slov.

Něco je mi na něm sympatické, něco ne.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:37Od: Frick
BTW: Kdyby Kozel se narodil o 10 let později, tak by identikit na něj taky krásně sedl. To je k tomu, že to udělal RŽ, bo na něj sedí identikit. Já bych neudělal identikit ani sám na sebe.
https://www.youtube.com/watch?v=1b11XyWfJwQ
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:50Od: Frick
https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/jablonec-odvolal-trenera-kozla.A071008_102056_fotbal_ber

ale úplně...
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:42Od: misa
Pamatuju si, jak jsi na konci roku psal tom, jak se těšíš na start nové sezony. A od té doby jsi nenapsal o tenisu skoro nic. Zato blbostí o Žondrovi tunu.
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:03Od: misa
... a o Novotném :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:05Od: Frick
Jenže tím, jak Petra hraje, tak jsem v rozpacích. Mám fandit někomu, u něhož se nemůžu zbavit přesvědčení, že možná poslal do basy nevinného člověka? Nebo mám jí fandit podmínečně do konce roku 2020. Tím by RŽ skončil 2,5 letý trest ta tip a od té chvíle by seděl neprávem, pokud u Petry nebyl.
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:19Od: FulnekUltras
jj, podmínečně to bude nejlepší ;-)))
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:21Od: Fandina
Takže Petra, který byla přepadená, zraněná je vina tím, že jí někdo přepadl a ublížil. A ten, kdo jí to udělal, je chudák.
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:30Od: Fandina
vinna
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:36Od: Frick
Chudák by byl Žondra v tom případě, pokud by seděl za něco, co nespáchal.
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:41Od: Fandina
Petra ho označila, není důvod jí nevěřit. Chápu, že když on tvrdí, že tam nebyl, tak je to na vodě. Ale může lhát.
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:42Od: Fandina
Stejně tak může lhát Petra. Ale je na každém, aby uvěřil své variantě.
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:47Od: Frick
Ano, může. Protoj e třeba se ničím nedojímat a jít PADNI-KOMU-PADNI.
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:55Od: Fandina
Tady nejde o dojímání se, tady jde o to, že šetření proběhlo s nějakým výsledkem a i když se nám nelíbí, tak to neznamená, že nemusí být pravdou.
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:58Od: Fandina
Já ale věřím Petře. Jak jsem psala nás x krát vykradli, doma, na chalupě, v obchodě. Takže vím, že se to stává, že chodí lidi po domech a kradou.
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:01Od: Fandina
Bohužel nedavno vykradli dceři byt, tři notebooky v čudu. Policie ale podle dopravních kamer našla pachatele.
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:03Od: Frick
Ano, vykradli. Pokud by Petru vykradli, tak neřeknu ani popel.

Pokud bys měla stamiliony a přímo do bytu byla ochotna pustit jakéhosi neohlášeného udržbáře, tak by mi to bylo divné.
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:04Od: Frick
a nechránila si totožnost aspoň tím, že ti nebude viset jméno na zvonkách
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:07Od: Frick
pokud to tam jméno fakt měla a PČR ho strhla
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:21Od: Fandina
Otázkou je, jestli kvůli Wada naopak to označení mít nemusí.
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:08Od: Fandina
Co se ti na tom zdá divné. Co měla dělat, když řekl, že jde na revizi. Tak ho pustila. Jak mohla vědět, že je to zloděj. To zjistila až poté.

Stamiliony nemá doma, aby jí je ukradl. Pokud šel cíleně okrást nebo ublížit Petře, tak se to nedozvíš, když tvrdí, že tam nebyl. Jedině, že by se objevily nějaké nové důkazy.
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:01Od: Frick
A zrovna tak být nemusí. Když řeknete soudu, že máte jméno na zvonkách a současně dva roky máte v médiích fotku zvonků, kde po KVITOVÁ nejsou ani památky, tak máte rozpaky. Protože by bylo divné, aby to Policie měla potřebu strhávat.
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:03Od: Fandina
Zvonky nezvonky, řešíš nepodstatné. Nejsi vyšetřovatel. To je zbytečné ti vysvětlovat.
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:23Od: Frick
Není to nedpodstatné. Pokud by to jméno na zvonkách neměla, tak by se dopustila křivé výpovědi.
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:28Od: Fandina
Prosim tě, vizitku na zvonku ti může strhnout kdokoli a kdykoli, aniž o tom víš.
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:42Od: Frick
Ta fotka vznikla pár hodin po útoku.
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:53Od: Fandina
To je bezpředmětné řešit. Pokud bys měl přístup k vyšetřovacím spisu, tak by to bylo něco jiného. Takhle je to na vodě.
[ Reagovat ]
26.01.2020 00:09Od: PetaM
Co když zazvonil a rovnou strhl jmenovku? ;)
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:46Od: Frick
https://www.arfa.cz/pripad-porezane-tenistky-kvitove-iii-dil-jak-si-zazracne-vzpomnela-po-dvou-letech-na-podobu-utocnika-je-tu-hacek-v-dobe-cinu-mel-vousy-skoro-jako-rumcajs-%ef%bb%bf-petro/#.XiyaXCOLosB

Jsem si samozřejmě vědom nízké věrohodnosti tohoto media, to však neznamená, že ty rekognice fakt takto neproběhly.

Nakonec by to mělo logiku, pokud by Žondra na těch fotkách možných pachatelů byl. Bytové loupeže, odpovídající identikitu, zdržující se v regionu, kde došlo ke zločinu.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:44Od: Fandina
Fricku, co se ti zdá více pravděpodobné. Že Petra byla přepadená nebo že se pořezala sama.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:59Od: Frick
Řeknu to takto - v tom případě nehraje tolik věci, že nejsem schopen uvěřit, že se to stalo tak, jak stojí v rozsudku.

A i kdyby ano, tak je pro mne frustrující nevědomost pozadí toho případu.
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:38Od: Fandina Re: Fricku
Já už jsem pochopila, že ty se bojíš přijmout rozhodnutí v téhle věci sám před sebou. Předně, není to tvoje starost, abys o tom rozhodoval. Je to věc, která se týká jiné osoby, ne tebe. Takže se budeš muset rozhodnout a sám sobě si vybrat jednu z variant, která je podle tebe pravdivá a s ní se smířit. A pokud se zjistí, že tahle varianta nebyla ta správná, tak zase stejným způsobem musíš přijmout odpovědnost za to, že si se zklamal.

Musíš být zodpovědný sám před sebou a ne pořád alibisticky hledat důvody svého rozhodnutí.
[ Reagovat ]
25.01.2020 17:28Od: misa Věčná slamlesska
[ Reagovat ]
25.01.2020 17:03Od: Smazaný účet
Zapas jsem nevidel, jen hajlajty. Ale neco napisu. Ten song od Pokondru pusobi ted hrozne smesne. Tohle ma byt vitezka GS a no. 1? Pavluse naopak supr. Supr a dneska vyjimecne vwlka psychika.
[ Reagovat ]
25.01.2020 17:16Od: Fandina
Jedničkou už byla, takže od věci to není.
[ Reagovat ]
25.01.2020 17:25Od: Smazaný účet
Opětovná samozřejmě
[ Reagovat ]
25.01.2020 17:30Od: Fandina
Prohrála ve dvou TB, takže dělat z toho konec světa není na místě. A to, že byla jedničkou a ve finále GS je fakt. Song nesong.
[ Reagovat ]
25.01.2020 17:42Od: Smazaný účet
Cajk
[ Reagovat ]
25.01.2020 16:16Od: Nola
Ceski fans, teste sa, ze mate spickove hracky, nie kazdy den svieti slniecko, Kaja aj Petra sa dlhodobo drzia na spici, ze raz pride den blbec? my Slovaci nemame momentalne komu fandit, ani koho nenavidiet :D zapamatajte si, ze raz moze prist den, kedy ani vy, nebudete mat komu fandit, u panov ta situacia uz nastala, tak si vazte kazdu hracku, ktora vam robi radost
[ Reagovat ]
25.01.2020 16:28Od: cabuna
Moc hezky jsi to napsala svatá pravda . Jak nadávali na Toma a co by jsme ted za něj dali .
[ Reagovat ]
25.01.2020 17:12Od: annah
To podepisuju. Hezky řečeno .
[ Reagovat ]
25.01.2020 16:09Od: lars Ellnino
Tvoje rozlisovaci schopnosti dnes naznacuji nejaky stupen asi zdedene retardace :)
tady mas vic slov.
v posledni dobe tu s tebou melo "konflikt" vic uzivatelu, asi bys mel obnovit ucast na lekci slusnosti :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 16:10Od: lars
melo byt pod prispevkem z 25.01.2020 15:37
[ Reagovat ]
25.01.2020 16:12Od: EllNino
Haha :D jestli myslíš coma, tak jsou asi spíš tvoje rozlišovací schopnost v nepořádku :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 16:14Od: lars
coma nemyslim
[ Reagovat ]
25.01.2020 16:15Od: EllNino
vidiš :D přesně o tom mluvím, vždycky obráceně, vždycky :D
[ Reagovat ]
25.01.2020 16:35Od: PetaM
No uživatelů ... Korektně je to zajisté správně, ale bez těch sraček okolo jsou to normální deb*ilové. Takže cajk. :D
[ Reagovat ]
25.01.2020 16:52Od: team.wta
Proč nepíšeš něco k tenisu, larsi?
[ Reagovat ]
25.01.2020 17:12Od: lars
ten muj prispevek z 25.01.2020 16:09 mel byt pod prispevkem Ellnina z 25.01.2020 15:37
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:01Od: EllNino
Aha, odpovedels přesně, na co se tě team.wta ptal ;)
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:37Od: Jabadu
Já si bych řekl, že Karolína vzhledem k míře talentu pořád hraje nad své možnosti. Ona si myslí, že šampionem se stane pracovitostí a pílí.
Obávám se, že pravdu mají ti, kteří tvrdí, že šampionem se člověk musí narodit.
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:38Od: EllNino
Myslím, že např. Caroline Wozniacki je typický příklad toho, že i pracovitostí, pílí a velkou výdrží ten GS získat lze, stejně tak Halep ...
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:26Od: Torn
A co Ivan? On i ten Tomáš a kupříkladu i Murray. Těch hráčů je skutečně kvanta.
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:30Od: Fransoas Karolína Plíšková
Musím se ještě jednou vrátit,neboť jsem nebyl schopen napsat brzy ráno obsáhlejší komentář.Sice jsem u televize vydržel,ale trpěl jsem.Po Brisbane to vypadalo dobře i přes některé složitější zápasy na začátku GS.Dokázala najít zbytek energie a otočila vývoj utkání.Tady mi to naprosto chybělo.Některé její názory jsou na slepé koleji.Spolupráce s Martinez byla hodně nadějná.Myslim,že toto nedocenila.Pokud chtěla něco změnit - možná se jí to nepodařllo uskutečnit.Vždycky ale to je na samotné hráčce - jakýkoliv trenér to může ovlivnit pouze částečně - budou-li výsledky, spolupráce je jasná.Asi se budu po několikáté opakovat - chce-li uspět na některém GS - s takovouto hrou to nikdy nedokáže.Potenciál na to má,ale musí pro to udělat maximum.Rozdíl mezi ní a PK v bojovnosti je stále výrazný.
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:03Od: FulnekUltras
Hrdla chce od trenérů bohužel výsledky hned - a takhle to téměř v žádné poctivé činnosti nefunguje.
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:07Od: Fandina
Nemluv, co chce Hrdla. Mluv za sebe.
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:11Od: FulnekUltras
mluvím radši přímo do očí ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:12Od: Fandina
Tak to dělej a necituj druhé.
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:15Od: FulnekUltras
spíš jen odzírám ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:21Od: Fandina
Tak neodzírej, jednej za sebe.
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:23Od: FulnekUltras
odzírám a jednám
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:24Od: Fandina
mluvíš za druhé, mluv za sebe
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:25Od: FulnekUltras
mluvím před sebe
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:26Od: Fandina
lži
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:27Od: FulnekUltras
výsledky odzírání
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:29Od: Fandina
upravené podle vlastní potřeby
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:36Od: FulnekUltras
a hlavně podle vlastní zkušenosti
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:40Od: Fandina
Hlavně shodit druhého, za každou cenu.
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:42Od: FulnekUltras
to vážně nemám zapotřebí
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:44Od: Fandina
Od někoho, kdo neopomene při každé příležitosti shodit Hrdličku to sedí.
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:45Od: FulnekUltras
šmejdy shazuju rád
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:52Od: Fandina
Tak začni u sebe.
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:55Od: Fandina
Zloděj křičí, chyťte zloděje.
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:26Od: miros Karolinka
Tak zaplať pánbůh, že to prohrála. Aspoň ji trochu spadne hřebínek. GS prostě nikdy s tímto přístupem nevyhraje. Jediný co umí, tak podávat, z důvodu, že je tak velká. To ji drží nad vodou, jinak mezihra stale nic moc.
Jinak to její vyjadřování do médií snad ani nemá cenu komentovat. Akorát ze sebe dělá blbku.
Tak aspoň Petra to dá, pokud se jí to v hlavě nějak neblokne. Jinak to je paní Tenistka a v médiích se umí chovat na rozdíl od tý vysoký modelky s orlim nosankem a nohama do "o", takový snad nemá ani Tonda Panenka.
Tak zdar a všem kritikům a super odborníkům, kteří v tenise dokázali asi to co já, chci vzkázat, ještě jednou zdar.
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:28Od: Torn
Děkujeme za názor a posíláme zrcadlo. :D
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:22Od: com
AO vyhraje Muguruza s Conchitou a Karolina si muze hodit masli
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:04Od: FulnekUltras
trefné ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:14Od: Fandina
Proč by to dělala? S Concitou byla rok, dostatečně dlouhá doba, čtyři GS, TM. Příležitosti bylo dost.
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:16Od: LukasH
Z rozhovoru z Karolínou z Idnes může působit, že se vyjadřuje dost neomaleně. Ona to ale tak cítí. A ohodnotit svůj výkon vždy musí každý sám. Zdá se mi ale, jako by Karolína horší protihráčky podceňovala. To její, že splnila povinnost, když porazí níž postavený nebo že stačí výkon na X procent...hodně často spí a pak spoléhá, že to otočí. Prostě to stupňování výkonů pošle soupeřek. To od Petry, která považuje každou soupeřku za nebezpečnou, neslyšíme.
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:19Od: Fandina
Jj, také si myslím, že Kája Pavlju podcenila. Asi spoléhala na 6:0 a nakonec to nestihla otočit. Prohrát ve dvou TB je pech.
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:20Od: paddy
Každopádně pravdu měla, když řekla, že Serena vyhrála slabě obsažený Auckland. V tom by našla společnou řeč i s Fulnekem. Forma Sereny se pak obnažila na GS.
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:46Od: Fandina
Kája by potřebovala školení, co se týká vyjadřování pro média. Jsou věci, které si myslíme, ale není nutno všechno vytrubovat na veřejnost.
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:54Od: Blondie
Jo, potřebovala.
Ale to je práce pro PR manažera :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:58Od: George_Renel
Je to tak. Chybí jí sociání inteligence. Psal jsem to tu již před lety.
[ Reagovat ]
25.01.2020 14:06Od: Petr_Fisk
Možná na to jenom kašle - peněz má dost, tak si může dovolit v dnešní pokrytecké době říkat, co si myslí.
[ Reagovat ]
25.01.2020 14:21Od: George_Renel
Spíš je tak trochu omezená.
[ Reagovat ]
25.01.2020 14:26Od: Petr_Fisk
Nevím, neznám ji. Já bych to viděl na kombinaci té sociální inteligence, jak píšeš a současně nezájem z její strany se do něčeho nutit, protože je "za vodou"...
[ Reagovat ]
25.01.2020 14:33Od: Fandina
Já si myslím, že inteligentní dost. Ale přece jenom, volila bych opatrnější slova, když kromě hraní za peníze musím mít také nějaké povinnosti a k tomu vystoupení na tiskovce patří.
[ Reagovat ]
25.01.2020 17:21Od: Lina
Bohužel to vyjádření nepůsobilo nejlépe, taky se mě to nelíbilo. Ale při porovnání obsazení turnajů řekla pravdu, což musel každý, kdo sleduje tenis vidět. A taky záleží, jak zněl dotaz a ne každý je diplomat. I větší hvězdy se někdy vyjádří podobně.
[ Reagovat ]
25.01.2020 14:23Od: LukasH
Přesně tak. S těma procentama to může říct po prohře v podstatě každá ofenzivní hráčka. Obzvlášť elitní. Věta, že i přes takovou hru to skončilo těsně, je zcela nadbytečná. Karolína umí ten tenis fakt hodně dobře. Ale to všechno okolo a přístup...fandit jí nedokážu.
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:01Od: Fandina
Já jí mám ráda. Byly doby, kdy mi byla ukradená, ale postupem doby, jak působí na okruhu, je bezkonfliktní a nenápadá, si mě získala. Ale přece jenom, ve vlastním zájmu, být na jejím místě, snažila bych se být víc diplomatická.
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:05Od: Fandina
ji
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:41Od: jklejna
+1 opravdu pěkné komentáře
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:47Od: Fandina
Plus jedničko ... děláš si legraci nebo provokuješ?
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:07Od: FulnekUltras
nepodceňuj se
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:40Od: jklejna
+1 to je pravda-nic nevytrubovat
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:39Od: jklejna
+1
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:46Od: Torn
Nasťa hrála dost na riziko, takhle útočně jsem jí tedy ještě hrát neviděl a prostě to vyšlo. Dost riskovala i na podání atd. Nicméně, působila na kurtu svěžeji než Kája. Nakonec rozhodl tie-break, který je vždycky dost ošidný. Nastě to přeju, je to taková poctivá ruská selka.

Co se týče trenéru. Obávám se, že tady není problém u trenéra, ale jak tu už padlo, tak holky jsou na kurtě bez pomoci trenéra. Některá to zvládá líp a některá ne. Já se obávám, že Kája je zkrátka dost negativní během zápasu a zbytečně hází flintu do žita.

Jako nebudu lhát, jsem rád, že jsem radši šel spát, protože být do noci vzhůru, aby pak prohrála, to jako ne. :D
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:02Od: cabuna
Já spát nešla a pak už jsem nemohla usnout :-D Jak mě to mrzelo ,Tak že si dobře udělal.
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:28Od: Torn
:D:D
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:02Od: cabuna
Já spát nešla a pak už jsem nemohla usnout :-D Jak mě to mrzelo ,Tak že si dobře udělal.
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:02Od: cabuna
Já spát nešla a pak už jsem nemohla usnout :-D Jak mě to mrzelo ,Tak že si dobře udělal.
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:37Od: dadaft
Faktor Sumyk ???
[ Reagovat ]
25.01.2020 14:32Od: Torn
To si nemyslim, Nasťa do toho šla, Kája nezvládla koncovky a bylo to. :D Prostě taktika vyšla.
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:33Od: baggik
Po tydnu nocnich smen jsem se dnes konecne vyspal, ale videl jsem co Karolina predvadela v prvnich gemech proti Siegemund, takze si dokazu predstavit jak blbe hrala. Mozna je to tm vedrem, jinak nevim.
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:47Od: Torn
Tak proti Siegemund se oklepala, podobně se oklepala z brejků Nastěnky, ale tiebreaky nevyšly.
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:23Od: Mantra OT
https://www.idnes.cz/sport/tenis/joao-souza-korupce-dozivotni-trest.A200125_110911_tenis_par

SOUZA konečná za sázky
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:10Od: Hector21
Tralala la, pořád mám dobrou náladu :)))
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:16Od: sojka1
ja uz od vcerejska... :-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:50Od: Petr_Fisk
Měl jsem na Káju budíka, vzbudil se a většinu zápasu pak stejně prospal - asi intuice.
Škoda no, to vypadá na velký mentální blok se kterým těžko něco udělá trenér. To je tak na výborného
psychologa, možná nějaké meditace, změnu životních hodnot...
No a až to všechno zvládne, tak vpluje do nirvány a nějaký tenis jí bude ukradený...
Tak co vlastně s tím?...:):)
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:10Od: FulnekUltras
vyměnit chlapa
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:30Od: tommr Martínez vs Vallverdu
Muguruza dneska předvedla po dlouhý době docela koukatelnej tenis a hravě si poradila se Svitolinou. Zdá se, že jí spolupráce s Martinezovou jde k duhu ...
Zcela opačně je na tom Karolína jejíž herní projev se na GS pod Vallverduem nijak nezlepšil spíš naopak ...
Myslím si, že Karolína udělala velkou chybu když vyměnila Martínezovou za Vallverdua ...
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:05Od: PetaM
Já si myslím, že trenér za to nemůže. Na kurtu jsou ty holky samy. Nikdo jiný to za ně nevyhraje. To je jako by si studenti u zkoušek stěžovali, že jim učitelé nepomáhají ...
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:06Od: Ela-fon-isi
Koukatelnej? Vždyť hrála skvěle! Byla radost se na takový zápas, po noční Karolíně s Nasťou, koukat.:-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:30Od: tommr
jj hrála opravdu solidní, agresivní, ale přitom kontrolovanej tenis. Když si vzpomenu jak se ještě před půlrokem trápila pod Sumykem ...
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:31Od: Fandina
A Sumyk teď trénuje Nasťu.
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:43Od: jklejna
Sumyk a Anastasia-vypadá to dobře. Plíšková není první.
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:58Od: EllNino
to přece nejde říct po pár týdnech, jestli udělala nebo neudělala dobře ...
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:59Od: EllNino
vy byste chtěli všechno hned, ale tohle je běh na opravdu dlouhou trať, proto by měla Karolína vědět, že ten vztah s koučem by měl být dlouhodobější a ne po roce ahoj, všechno si s Conchi sedlo a najednou zase pa
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:07Od: Torn
Ono to asi vychází všechno z toho zklamání z Vaňka, bere to už čistě jako obchod.
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:14Od: FulnekUltras
zklamání leda tak z Vaňka Ferdinanda
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:24Od: Fandina
Že byla zklamaná se ví obecně.
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:26Od: FulnekUltras
to já taky - ještě že už mu na hrob čurají kočky
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:38Od: Fandina
zklamaná z trenéra, tvoje zklamání z politiky mě nezajímá
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:44Od: FulnekUltras
Vaněk ji nikdy vědomě nezklamal. To je celé.
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:50Od: Fandina
Kdo by chtěl někoho vědomě zklamat. O tom se tu nebavíme. Mluvím o zklamání Káji, které popsala, když od ní odešel.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:10Od: FulnekUltras
Už předtím (jak píše George) tam byl zjevně vyostřený vztahový průnik s Hrdličkou - takže se Jirkovi vůbec nedivím. A jsem přesvědčen, že to Káje sdělil včas a co nejtaktněji.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:19Od: Fandina
Řekla, že byla zklamaná. Nemusíš to okecávat. Je to fakt.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:25Od: FulnekUltras
Jirka rozhodně udělal maximum, aby to tak nebylo.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:31Od: Fandina
Neokecávej to. Maximum by v tomhle případě bylo, kdyby zůstal. Jinak všechno ostatní bylo pro ní zklamání. Věřila mu. Ale tak to v životě chodí, že ne všechno je podle toho, jak si přejeme.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:34Od: FulnekUltras
Dva kohouti na jednom dvoře spolu dlouho nevydrží.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:42Od: Fandina
Což neznamená, že nebyla zklamaná.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:45Od: FulnekUltras
to už je riziko každého vztahu
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:51Od: Fandina
Ano, takže zpochybňovat to není na mistě.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:50Od: sojka1
a "Jirka" ti to rekl u vecere nebo jak? Nepripadas si smesne, vzdyt o tom nic nevime!
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:56Od: FulnekUltras
asi tak, jako "nic" nevíme o x osobách pravidelně vystupujících ve veřejném prostoru - zato s jinými typu Babiš jsme hotovi raz dva
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:03Od: Fandina
A to by v tom byl čert, aby sis neplivnul.
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:05Od: FulnekUltras
spíš snad ten Halík ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:26Od: Fandina
Halík jako měřítko. To jako fakt. Horší než jsem si myslela.
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:32Od: FulnekUltras
tomuhle slizkému černokriplovi se i sám satan radši vyhne, aby se zbytečně neušpinil
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:34Od: Fandina
Mně nevadí, nic mi neudělal a nebojím se ho. Ty ano?
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:45Od: FulnekUltras
Vraťme se raději na Petřín. ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 22:00Od: Fandina
Já se vrátím k něčemu užitečnějšímu, než je bavit se na netu. I když to je také potřeba. Povinnosti a zábava.
[ Reagovat ]
25.01.2020 22:05Od: FulnekUltras
souhlas - a správně si to rozdělit - teď je beztak ještě zima ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:05Od: sojka1
srovnavas samozrejme nesrovnatelne, ale bavime se o tenise a u toho bych zustala, proste placas...
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:22Od: FulnekUltras
na základě dlouhodobého pozorování, které mě obvykle nikdy nezklamalo
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:28Od: Fandina
Na základě dlouhodobého pozorování, které odvisí od délky života, se vyjadřuje každý, nicméně to neznamená, že je to pravda, odrážející realitu, byť si to sám myslíš. Je to jen tvůj pohled, tvoje vidění. Druhý ho může mít jiné a to včetně pohledu na tebe samotného.
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:41Od: FulnekUltras
přesně tak
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:45Od: Fandina
A právě proto, že to tak má každý z nás, dlouhodobé pozorování a zkušenosti, tak se nediv, že na základě nich mi ty sám připadáš jako někdo, kdo má potřebu po druhém za každou cenu plivat. Mnohdy podrazácky, někdy trapně.
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:47Od: Fandina
Myšleno na určité lidi. Ne na všechny.
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:55Od: FulnekUltras
Tvoje vnímání Ti neberu. Já si podržím to své. Ale zdá se mi, že se díváš zbytečně alibisticky jenom na povrch, přičemž bys klidně mohla i trochu pod. Vidět tam pořád ještě je.
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:16Od: Fandina
Hodnotím co vidím. Pod pokličku nikomu nelezu.
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:17Od: Fandina
A upřímně, ani nevím, proč bych to měla dělat.
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:25Od: FulnekUltras
Z nadhledu svých zkušeností nemusíš nic odklápět - prostě to vidíš.
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:33Od: Fandina
Vidíš dovnitř druhého? Nefandi si.
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:23Od: EllNino Další favoritka venku
Mugu rozprášila Svitolinu na prach, moje srdce plesá :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:24Od: milik254
Můj Fantasy tým taky :D
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:26Od: EllNino
mě právě zachránila, už tam mám jen Petru a ji.... aspoň, že se celkem daří chlapům :) i když Nando mě teda výkonem zklamal, Wáwra, Rubl a Nole mi postoupili, tak snad ještě Nick :D
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:27Od: Alien
Nando?
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:04Od: Krisboy
Pozor, Nando ještě neprohrál!
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:05Od: Krisboy
Nicméně přišel o brejk :(
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:17Od: team.wta
Tys nevěřil Nastě?
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:56Od: EllNino
ne :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:28Od: Jon61
Vrátila se k ní Conchita, která ji dovedla k vítězství na Grand Slamu. Karolíně změny trenérů moc nepomáhají, problém je spíše v její hlavě.
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:41Od: jklejna
+1
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:52Od: Petr_Fisk
Nejlepší Svitolina je vyřazená Svitolina...:)
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:47Od: Jon61
Stosedm v červených je však vyřazení Sereny. :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:08Od: Petr_Fisk
To už se těžko překonává...:)
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:23Od: petrulinka Pro Fandinu
"došlo i na ženskou jedničku Karolínu Plíškovou, jež se rozešla s Jiřím Vaňkem". "Nedohodli se na pokračování spolupráce," citují deníky. "Začala mi dovolená, otázku nového trenéra budu řešit po ní," uvedla současná šestá hráčka světa Plíšková před odletem na Mauricius. Aktuálně je bez kouče stejně jako Petra Kvitová. Dvojnásobná vítězka Wimbledonu se letos po Australian Open rozešla po sedmi letech s Davidem Kotyzou a pak krátce trénovala s Františkem Čermákem. Nyní je otázkou, zda nesáhne po volném Vaňkovi.... Takže by mně zajímalo, kde jsi přišla na to, že Kvitová přebrala Plíškové Vaňka, jelikož nejen tady z tohoto článku, ale i z dalších tehdy vyplynulo, že jak Kvitová, tak Plíšková se rozešly se svými trenéry ihned po skončení sezony. A zrovna u Petry nevěřím tomu, s její povahou, že by někomu přebrala trenéra, jak jsi tady níže uvedla. Dnes je snad každému jasné, že ta, která neustále mění a přebírá trenéry, tak je Plíšková.
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:27Od: lars
zdroj ?
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:29Od: petrulinka
TP a sport.cz
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:32Od: lars
presny link na clanek
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:56Od: EllNino
jsi neschopnej?
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:10Od: lars
uz jsem si to nasel asi pred 2 hodinami
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:18Od: FulnekUltras
skvěle ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:28Od: petrulinka
Tedy oprava, Kvitová se rozešla po US Open
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:28Od: Alien
Přesně!
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:43Od: lvicek
Jo, taky si pamatuju, ze to tak bylo.
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:03Od: bIbec
pochopitelně se Karolína nedohodla s Vaňkem, protože Vaněk už byl domluvený s Petrou. Což autor článku ještě nevěděl.

S pozdějších vyjádření Karolíny vyplývá, že to tak bylo. Ač to nikdy neřekla nějak přímo, nebo možná řekla, ale už si to nepamatuju.

Ale to je tenis / bussines. Já to Petře určitě nezazlívám. Zřejmě mu nabídla lepší finanční podmínky.
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:25Od: ludolf
Tak Karolína nebyla ještě v listopadu ochotná se s Vaňkem domluvit na další rok, což se mu nelíbilo, takže se dohodl s Petrou.
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:51Od: bIbec
je možné, že Karolína zaváhala. Že prostě nespěchala. Ale nebylo to tak, jak se píše v příspěvku petrulinky.

Petra prostě Karolínu "předběhla". Proč ne.
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:01Od: cabuna
Karolína se k tomu vyjadřovala myslím před rokem ,že jí mrzelo že v době kdy byla ve finále US Open a poprvé na turnaji M se toto stalo ,že ještě po turnaji M spolu plánovali plán turnajů na další rok a za týden ji oznámil ,že jde k Petře ,ale že to už musel vědět v době kdy spolu dělali plán ,že jí to hodně mrzelo ,protože on byl s ní od začátku a ona s ním na turnajích trávila všechen čas a vše o ní věděl ,že ho měla i jako kamaráda věděl i osobní věci ,kdy se zamilovala a pod .Ale že v té době nemohla nabídnout víc peněz,je to prostě obchod .A že jí trvalo hodně dlouho než tohle pochopila ,že to tak prostě je ,že byly s Kristýnou spíš poloviční kluci a hodně věřila ,že odchodem přišla jak o trenéra tak zpovědníka ,že o to to bylo horší a že se zařekla ,že už nikdy tohle nedopustí a nebude do vztahu trenér-ka dávat city a musí se naučit ,že je to jako jakýkoliv obchodní vztah .
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:55Od: EllNino
odkud to máš, prosím?
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:09Od: cabuna
Já si to právě nemohu vybavit ,Bylo to asi v nějakém ženském časopise celkově tam bylo o vztazích s rodiči se sestrou , první zklamání a podobně ,ale je to už rok možná i víc ,třeba to tady někdo bude vědět .
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:22Od: FulnekUltras
čili zdroj, kde křiváci publikují nejvíc - a "redaktoři" to v zájmu prodejnosti ještě pokřiví na entou
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:28Od: Fandina
Typický projev křiváka, když se mu něco nelíbí, tak to svede na křiváky.
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:37Od: FulnekUltras
neboj se narovnat a vypnout prsa ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:42Od: Fandina
že by zrcadlo?
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:46Od: FulnekUltras
rád ti ho podržím ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:58Od: Fandina
já se vidím rovně, ale ty máš problém s křivostí
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:11Od: FulnekUltras
jo, na Petříně už jsem dlouho nebyl ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:22Od: Fandina
Škoda, zkřivená zrcadla většinou zkřiveniny ukazují rovně.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:23Od: Fandina
Alespoň na chvilku.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:30Od: FulnekUltras
to můžem risknout ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:33Od: Fandina
Alespoň chvilku budeš rovný. To stojí za to.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:36Od: FulnekUltras
sraz dole u lanovky ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:42Od: Fandina
já to nepotřebuji, já se vidím rovně v normálním zrcadle
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:49Od: FulnekUltras
radši bych si to ověřil ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:09Od: cabuna
Já si to právě nemohu vybavit ,Bylo to asi v nějakém ženském časopise celkově tam bylo o vztazích s rodiči se sestrou , první zklamání a podobně ,ale je to už rok možná i víc ,třeba to tady někdo bude vědět .
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:01Od: cabuna
Karolína se k tomu vyjadřovala myslím před rokem ,že jí mrzelo že v době kdy byla ve finále US Open a poprvé na turnaji M se toto stalo ,že ještě po turnaji M spolu plánovali plán turnajů na další rok a za týden ji oznámil ,že jde k Petře ,ale že to už musel vědět v době kdy spolu dělali plán ,že jí to hodně mrzelo ,protože on byl s ní od začátku a ona s ním na turnajích trávila všechen čas a vše o ní věděl ,že ho měla i jako kamaráda věděl i osobní věci ,kdy se zamilovala a pod .Ale že v té době nemohla nabídnout víc peněz,je to prostě obchod .A že jí trvalo hodně dlouho než tohle pochopila ,že to tak prostě je ,že byly s Kristýnou spíš poloviční kluci a hodně věřila ,že odchodem přišla jak o trenéra tak zpovědníka ,že o to to bylo horší a že se zařekla ,že už nikdy tohle nedopustí a nebude do vztahu trenér-ka dávat city a musí se naučit ,že je to jako jakýkoliv obchodní vztah .
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:01Od: cabuna
Karolína se k tomu vyjadřovala myslím před rokem ,že jí mrzelo že v době kdy byla ve finále US Open a poprvé na turnaji M se toto stalo ,že ještě po turnaji M spolu plánovali plán turnajů na další rok a za týden ji oznámil ,že jde k Petře ,ale že to už musel vědět v době kdy spolu dělali plán ,že jí to hodně mrzelo ,protože on byl s ní od začátku a ona s ním na turnajích trávila všechen čas a vše o ní věděl ,že ho měla i jako kamaráda věděl i osobní věci ,kdy se zamilovala a pod .Ale že v té době nemohla nabídnout víc peněz,je to prostě obchod .A že jí trvalo hodně dlouho než tohle pochopila ,že to tak prostě je ,že byly s Kristýnou spíš poloviční kluci a hodně věřila ,že odchodem přišla jak o trenéra tak zpovědníka ,že o to to bylo horší a že se zařekla ,že už nikdy tohle nedopustí a nebude do vztahu trenér-ka dávat city a musí se naučit ,že je to jako jakýkoliv obchodní vztah .
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:22Od: Fandina
Jj, Kája o tom rozchodu s Vaňkem pak několikrát mluvila, že se cítila podvedená.
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:41Od: Fandina
Respektive minimálně jednou o tom mluvila.
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:24Od: FulnekUltras
pod vlivem ptáka
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:42Od: Alien
A jak se cítila když odvedla Strýcové Kroupu? A jak Strýcová?
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:57Od: lars
pises jako " krupan" :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:11Od: Alien
Jako krupan? A ty jako Mongol! Že nemůžeš rozdýchat, že Ida prohrála, za to já nemůžu!
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:19Od: lars Re: Alien
Aut.
Neblabol.
Kroupa Strycovou netrenoval
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:21Od: EllNino
trénoval ty retarde
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:25Od: bIbec
Krupa
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:27Od: EllNino
chci jen vyzdvihnout larsovo hnidopišství, protože to je naprosto nesnesitelná osina v zadku :D
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:32Od: bIbec
není zase tak hrozný. Rejpe, ale nikomu nenadává.
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:35Od: bIbec
a obecně se mi nezdá, že by byl hrubý i vůči hráčkám. Narozdíl od některých fanoušku tady. Tekže za mě ok.
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:58Od: lars Re: Ellnino
Drzoune, "neser se" do singlovy vymeny :). Neblabol
Neodvedla Kroupu, ale Krupa neobnovil spolupraci se Strycovou
[ Reagovat ]
25.01.2020 14:04Od: bIbec
tak neobnovil, protože za ním (Krupou, ne Kroupou) přišla Kája a dala mu nabídku.

To by se tady dalo řešit dokola. Všecky tyhlke hráčky (Bára, Petra, Karolína) udělaly, podle mnohých, nemorální krok, protože někomu tzv "ukradly" trenéra.

Akorát fanatik vidí, že u někoho to vlastně bylo "morálnější". Ne nebylo. U všech to bylo stejné.
[ Reagovat ]
25.01.2020 14:29Od: lars
nebylo to stejne. Strycova vedela nekolik mesicu pred koncem smlouvy, ze to Krupa neobnovi,
Karol se to dozvedela nekolik dnu pred koncem smlouvy, mela podstatne kratsi cas na shaneni noveho trenera
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:03Od: bIbec
tak Karolína vycházela ze své vlastní negativní zkušenosti, kterou Petra vlastně nikdy nepoznala. Nikdo nechce být "svině". Člověk se pořád učí. Věřím, že teď už by bylo Kvítko trošku taktnější.

V konečném důsledku udělaly všecky to samé.
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:13Od: bIbec
Vlastně si třeba Karolína po téhle negativní zkušenosti i mohla říct.. prostě to vzít z druhé strany.. ty jo, mě se to dotklo, tak to druhému neudělám, protože vím, že je to nepříjemné.

Ale spíš to vzala tak, že někdo to udělal mě, tak jako proč to nemůžu udělat taky?

Já říkam, proč ne? Prostě to tak v tom sportu chodí. A bát se určitých rozhodnutí.. toho pak člověk může litovat. Nechci moralizovat.

Je to boj :-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:30Od: bIbec
a ještě poslední věc. Ono se to tak řeší, protože se to událo na tom tzv českém písečku.

Ale každá hráčka chce mít toho nej trenéra, o kterém si myslí, že je pro ni nejlepší. Ty nabídky tam padají v rámci celýho toho WTA kolotoče a my to vůbec nevidíme. Takže ono to moralizování je i zbytečný. Mám prostředky na toho trenéra, o kterým si myslím, že by mi mohl pomoct? No tak na co čekám? Neudělat to, je snad víc špatně, než se toho bát...

Takže všecky ty holky, když se na to MY podíváme z té druhé strany, vlastně zaslouží pochvalu, že se toho nebály :-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:35Od: FulnekUltras Re: blbec
postav se vedle Mináře na Letné, už se tam začíná bát - a třeba dostaneš i nějakou zajímavou nabídku od těch, co zmasírované šašky vždycky platili královsky
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:05Od: Fandina
Jasně, za vším je masáž a peníze. Naivní představa ovečky.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:17Od: FulnekUltras
nechceš poctivou masáž zcela zdarma? ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:27Od: Fandina
Myslíš poctivě komunistickou zdarma? Jako za totáče?
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:32Od: FulnekUltras
tu už znáš, ne? ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:38Od: Fandina
Ty to znáš, zjevně od komunistů, tak to očekáváš od každého. Navíc zdarma.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:42Od: FulnekUltras
já už zadarmo nečekám skoro nic ;-)))
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:47Od: Fandina
Takže ty jen zdarma nabízíš.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:59Od: FulnekUltras
pro Tebe vždy ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:22Od: bIbec
tyhle věci vůbec neřeším, Fulneku. Nevím ani kdo je ten Minář, abych pravdu řekl.
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:26Od: FulnekUltras
škoda, no - tahle příležitost na přivýdělek už dlouho trvat nebude
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:36Od: bIbec
kvůli tobě sem si toho borca vygůglil. Nerozumím, proč mi něco takového strkáš po dnos.
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:36Od: bIbec
pod nos
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:47Od: FulnekUltras
zas až takový vůl jistě nejsi ;-)))
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:49Od: bIbec
sem, fakt tomu nerozumím..
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:57Od: sojka1
nic si z toho nedelej, taky jsem to nepochopila.... a dokonce vim i bez strejdy, kdo je Minar.... :-))
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:03Od: Ondra979
Minar je budouci Cesky prezident, to je prece jasne. uz ted maka na kampani,a za cca 20 let tam bude. Tesim se pak na zbytky rudochu, co tady jeste budou, co na to budou rikat :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:09Od: FulnekUltras
tak ten je výbornej ;-))) při vědomí, že po tomhle henleinovském novosvazákovi za pár let neštěkne ani vycpaná Havlovic Ďula ;-)))
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:15Od: Ondra979
jen se tomu smej bolsane, on te ale ten smich prejde..i kdyz ty uz u toho asi nebudes, ale pral bych ti to. Bolsevici vymiraji, to je jistota. sice prijdou jejich potomci, ale ti uz nebudou tak radikalni, viz predseda snemovny Vondracek napr. a Mikulas Minar uz ted ma naslapnuto k tomu aby se prezidentem stat mohl, bude to jen na nem. Muzes si rikat co chces ale tak to je. Zvoleni fasistokomunisty Mlhy Milouse Zemana je posledni zavan bolsevismu..po nem uz to bude jen lepsi.
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:29Od: FulnekUltras
dobré ;-)))
[ Reagovat ]
25.01.2020 20:58Od: FulnekUltras
hlavně když rozumíš tomu, že se Vaněk tržně vysral na Káju ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:41Od: bIbec
tak mohly tam být i jiné věci, jak ta finanční stránka, to fakt nevím. Zas takovej špekulant nejsem, abych všecko věděl. Takovej čuch na lidi jako ty Fulneku nemám, to je jasný.

Ale mě by i zajímalo jak s tím souvisí ten týpek, ten Minář. Jako proč tě napadl zrovna tenhle boreček? Můžeš to nějak osvětlit blíže? Srozumitelně?
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:48Od: FulnekUltras
finanční a prospěchová stránka věci - víc k tomu asi nemám co dodat
[ Reagovat ]
25.01.2020 21:58Od: Ondra979
takze zavist, to bude ono. zavidis, ale je ti po tom velke kulove. Bolsevici jako ty by nejradsi tyto obcanske aktivity zakazali, to jim z principu neni po chuti, ale ustava zni jasne a menit se v dohledne dobe nebude :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 22:03Od: FulnekUltras
běž do hajzlu se závistí, šašku ;-))) tohle je už dneska pomalu jediná mantra, na kterou se zmůžete ;-)))
[ Reagovat ]
25.01.2020 22:07Od: Ondra979
do hajzlu bez ty, mas tam jeste nenavist, ze jo? nenavist ke svobodne obcanske spolecnosti, ta je bolsevikum vlastni. O Minare se nestarej, nesahas mu ani po kotniky. u voleb se modly, aby se jeste naposledy dostali soudruzi do snemovny, protoze jestli projdou, tak to bude naposledy
[ Reagovat ]
25.01.2020 22:10Od: FulnekUltras
ty se radši modli, ať co nejdéle vydrží ANO - a s ním i hlasy v něm ukryté ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 22:17Od: FulnekUltras
protože pak to bude takový fičák, že pirátská kocábka půjde ke dnu jako kámen ;-)))
[ Reagovat ]
25.01.2020 22:28Od: Ondra979
ty jsi zammrzl v bolsevismu. na pad ANO se nelze netesit, Bures na svoje cachry dojede. A pak se hlasy pekne rozdrobi, a zdaleka ne vsechny skonci tam, kde by sis ty pral, nektere treba i u Piraru, ktera prebere ulohu CSSD, protoze Socani jsou v hajzlu. a koncim, s bolseviky tveho typu ztracet cas uz nebudu
[ Reagovat ]
25.01.2020 22:35Od: FulnekUltras
máš recht - běž si radši připravit teplé hadry na Letnou - naivních kašparů s antiprogramem už tam bude v únoru tak málo, že se nakonec ještě rádi potáhnete zase zahřát do haly hlaváku, kde sotva znatelně splynete s davem ;-)))
[ Reagovat ]
25.01.2020 22:48Od: bIbec
Fulneku, věřit nějakému politickému aktivistovi jistě najivní je. Ne však více najivní než věřit v ideologii komunismu.

Lidi sou zvířata. Ale můžou se snažit být dobrými zvířaty.
[ Reagovat ]
25.01.2020 22:57Od: bIbec
respektive on by ten komunismus mohl fungovat, kdyby lidi byly ovce.

Asi bych je viděl někde v polovině cesty mezi vlkem a pejskem.
[ Reagovat ]
25.01.2020 23:29Od: FulnekUltras
podstata mého původního sdělení byla, že Jirka Vaněk i Petra jsou zvířata z těch lepších - hyeny jsem zvolil právě jen pro srovnání
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:36Od: lars Re: Ellnino
neoslovuj me , jako nejakyho clena svy rodiny :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 14:14Od: EllNino
wau, teď jsi mi to nandal, retarde :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:17Od: lars Re: Ellnino
Patris k nejvetsim drzounum na TP, hned po haterech a trolech.
Tvoje rozlisovaci schopnosti dnes naznacuji nejaky stupen asi zdedene retardace :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:24Od: EllNino
pokud máš neustálé otázky, kážeš tady ostatním, aby ti něco dohledali, nedokážeš napsat souvislej text a zhodnotit jakýkoli průběh utkání, akorát prudíš, hledáš chyby, neustále se na něco dotazuješ a snažíš se dělat z ostatních něco míň ... tak se nediv, že na tebe negativně reaguji :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:32Od: lars Re: Re: Ellnino
Drze blabolis a klames
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:37Od: EllNino
no, to je přesně ono ... nedokážeš mi na to napsat ani víc jak 3 slova :))

a pořád chytáš za slova, píšeš opaky všeho možného, doslovně chápeš frazémy, to je spíš známka nějaké poruchy, absolutní nedostatek
[ Reagovat ]
25.01.2020 16:12Od: lars Re: Ellnino
Tvoje rozlisovaci schopnosti dnes naznacuji nejaky stupen asi zdedene retardace :)
tady mas vic slov.
v posledni dobe tu s tebou melo "konflikt" vic uzivatelu, asi bys mel obnovit ucast na lekci slusnosti :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 16:14Od: EllNino
ale nepovídej :) z tebe tady mají zase většinou všichni srandu
[ Reagovat ]
25.01.2020 17:46Od: misa
Stačí se přečíst jeho nick zprava doleva a všechno je jasné.
[ Reagovat ]
25.01.2020 19:12Od: lars Re: Ellnino
S tvym vymyslenym tvrzenim vsichni na TP nesouhlasi.
"Hrajes" to do autu. :). Kdyz neumis "hrat" lip, tak "nechod" do vymeny se mnou.
Na tvoje blaboly dnes uz nebudu reagovat.
[ Reagovat ]
26.01.2020 19:58Od: lars Re: Ellnino
Kde jsem kazal , aby mi ostatni neco dohledali ?
[ Reagovat ]
26.01.2020 20:48Od: FulnekUltras
už sem nic nepiš - roloval jsem třikrát sem a tam, a už se to těžko hledá ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:59Od: Fandina
Poučila se a Báře o tom předem řekla.
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:01Od: Fandina
Navíc Bára předtím přetahla trenéra Klárce, takže byla v obraze.
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:06Od: Torn
Nepřekrucuj skutečnost. Ona šla za Bárou a celou věc s ní chtěla řešit, že Krupa sral na Báru a šel za prachama rovnou, tak to určitě Karolíně nepomohlo při řešení situace s Bárou. A když jsme u Strýcové, tak po jejím divadlu co předvedla, se ozvala jiná česká tenistka (ted nevím která, Koukalová?:D), která ji napsal, že sama krade trenéry. :D

By mě zajímalo, kolik hráček by se zachovalo stejně jako Kája a pozvalo kolegyni na kafe, kde to chce probrat. :D
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:54Od: George_Renel
V té době už měla zpovědníka Hrdličku a kdoví zda to nebyl impuls pro Vaňka k odchodu....
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:03Od: Fandina
Je to jedno, jak to bylo, ale, že se Káji dotklo, to řekla sama.
[ Reagovat ]
25.01.2020 18:41Od: FulnekUltras
jedno to právě není - ale věc zcela zásadní, která má dodnes vliv na vše
[ Reagovat ]
25.01.2020 22:11Od: Fandina
Je to jedno, na faktu, že ji zklamal to nic nemění.
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:08Od: Fandina
Hlavně, že tak moc dobře víš. Jak to bylo.
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:09Od: Cico93
Som sklamaný z Pliškovej. Naozaj som si myslel, že to tam môže vyhrať.
Keď si o niekoľko rokov na ňu spomeniem a bude mať v kolonke GS 0, tak by ma to mrzelo. Lebo je schopná veľkých veci, ale prečo to na GS nejde?
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:13Od: EllNino
Karolíně nesedí ty dlouhé prodlevy, raději by hrála každý den a neměla čas na přemýšlení ... a také to prý dost psychicky i fyzicky unavuje, že třeba je týden za ní a má odehrány jen 3 zápasy ... každému to holt nesedí no, ale je to problém
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:26Od: petrulinka
Potom tedy ale nemůže očekávat, že vyhraje grandslam
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:51Od: paddy
Největší šanci má ve Wimbledonu. Ne kvůli povrchu, který ji nevyhovuje, ale kdyby začalo dlouze pršet a vzniklo zpoždění v programu, pak by mohla hrát téměř každý den. Volnych dnů by ubylo.
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:07Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:09Od: Torn
To by mohla i ve Francii, kam došla paradoxně dál než na trávě. :D
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:25Od: petrulinka
Jsem taky zklamaná. Karolína sice nepatří mezi mé favoritky, nicméně jsem si říkala, že letos by už fakt mohla, v Brisbane vypadala neporazitelně. Takže jsem se koukala a pořád věřila, když si v obou setech vzala zpět své podání, že to dotáhne do vítězného konce, obzvlášť, když měla ve druhém setu několik setbolů. Je to velká škoda.
[ Reagovat ]
25.01.2020 16:50Od: Lina
Já jsem teda víc zklamaná z jejího herního projevu. Doufala jsem, že by ji mohl nakopnout prohraný 1. set, což se nestalo. Pokud v tom není zdravotní problém, tak to bylo smutné pokoukání.
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:52Od: Blondie
Nejen GS...
Jeji nejvetsi titul je P5, nema ani PM.
Proste asi fakt hlava, protoze herne na to ma.
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:56Od: bIbec
tak zrovna tohle je celkem divný upozorňovat na to, jestli PM nebo P5. Jako nějaký Madrid nebo Peking nemají, co se do prestiže týče, větší hodnotu než třeba ten Řím.
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:20Od: hippos
Babi Fandina jako vždycky nekritická obhájkyně českých hráček. To jsou všichni její vnučky nebo co?
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:36Od: Frantz
Jak může mít stará panna vnučky..??
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:31Od: Fandina
Asi tak, jako ty mozek.
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:05Od: Blondie
Huh, nepřijde mi, že by Fandina svým vyjadřováním zavdala příčinu myslet si, že je nějaká zapšklá stará ženská bez života.
Naopak sem většinou píše pozitivně a mladým fandí.
Proč ty urážky?
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:11Od: Torn
A přijde mi, že šla i trochu do sebe. :D Už tak netrollí. :D Ale je pravdou, že Fandina hráčům nenadává a dělá módní policii, což je lepší než Fulnek a jeho politika nebo Frickem a jeho pláč, že tenistky mu nechtějí zaplatit popelnici. :D
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:22Od: Blondie
Fandinu si v souvislosti s trollením nevybavuju :D
Z trolů si pamatuji coma (to je fakt tragikomická postava), bolševického Fulneka a konspirátora Fricka :D
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:43Od: Fandina
Najdi si význam slova troll, než něco napíšeš.
[ Reagovat ]
25.01.2020 14:36Od: Torn
Já ho znám. Když se tu dohaduješ a děláš tu toaleťáky, tak to je regulérní trollení. :D V příspěvku jsem Tě za trolla neoznačil, kopretinko.
[ Reagovat ]
25.01.2020 14:55Od: Fandina
Takže neznáš.
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:13Od: Frantz
Hrozně namistrovaná pinda ta Hrdla..dobře jí tak
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:18Od: hippos
Právě naopak, skutečněho sebevědomí nemá na rozdávání.
[ Reagovat ]
25.01.2020 14:10Od: Petr_Fisk
Je to dost pravděpodobné...
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:11Od: EllNino Nasťa
Já snad sním :)))
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:18Od: com
ty ses ale šulda
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:49Od: EllNino
sním, že byla Nasťa schopná vyhrát, chudáčku ... Karolíně jsem v tom vyčištěném pavouku postup přál, bohužel, opět nepřekročila svůj stín
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:48Od: lvicek
Haha, tak to je tvuj jediny komentar tady, na ktery ses zmohl? Hlavne ze kdyz hraje Peta, to je kecu plna huba!
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:50Od: Alien
Má zkrátka dost! A to tady předpovídal, že Petra vyletí už se Siniakovou!
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:14Od: Blondie
Ahoj Come :D to je dost, že ses ukázal, už jsme měli starost ;)
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:08Od: Nola
sledujem Stana s dlhym Jankom a komentator prave spominal, ze Valverdu trenuje aj Stana? som myslela, ze Kaja ho ma na plny uvazok, spickova hracka potrebuje trenera na plny uvazok si myslim
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:11Od: lars
a jak kvalitni je to komentator?
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:14Od: Nola
blby a blbejsi na scene ?

to mam ako zistit meno toho pana, co komentuje? ty si fanusik Kaji, tak by si mal byt oboznameny s jej trenerskym timom, ja iba pisem, co som pocula
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:21Od: lars
Aut
neptal jsem se te na jmeno, ale kvalitu komentatora
ja mam informaci, ze D.V. trenoval Wawru
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:25Od: Nola
OK, komentator je skvely, ti vasi su na vyssej urovni ako ti, ktori komentuju ATP na Digi
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:35Od: George_Renel
Při jednom ze zápasů Karolíny bylo řečeno, že Valverdu je členem obou týmů, Karolíny a částečně i Stana.
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:36Od: Nola
nevidela som jej zapasy, iba koniec toho dnesneho
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:50Od: Mantra
proto má plíšek dva :-D k ho.nu, Valverdu má u Stana závazky, to je něco jako pobírač dotací, kde je dolar k mání, tam jde, kdyby ho IVan nedostal na světlo u Můry, tak o něm nikdo neví.
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:12Od: Nola
Andy ho nemal skor ako sparinga?
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:48Od: tommr
taky si myslím. Člověk, kterej má dvě povolání nemůže ani jedno dělat na 100%. Obávám se, že s angažováním Vallverdua Karolína šlápla vedle ...
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:00Od: sojka1
ona, myslim, vysvetlovala, ze zenskych uz ted bylo dost a rada by zase vyzkousela muzsky pohled, pristup, ja to chapu jako dalsi snahu o obohaceni sebe i hry, proste neni sentimentalni, je vecna... a na tehle urovni uz se lovi blbe. Treba slapla vedle, co ja vim, ale je velke plus, ze se tech zmen neboji, Berda castecne na Krupu dojel, podle me mel byt odvaznejsi mnohem driv...
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:27Od: tommr
já jí nevyčítám změnu, ale zdá se mi, že Vallverdu nebyl dobrá volba. A to, že Karolína přistoupila na to, že vedle ní trénuje ještě Wawrinku je pro mě zcela nepochopitelný ...
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:32Od: cabuna
Karolína říkala na tiskovce ,že ona je hlavní potřebuje ho denně 2 hodiny na tréning a pak na zápasy a zbytek dne ,že nemusí sedět u pokoje u dveří ,Na důležité turnaje bude jezdit on ,a na některé Olga .On je u W asistent trenéra když ho nepotřebuje Kája .
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:58Od: tommr
práce trenéra ale přece neobnáší jen ty dvě hodiny denně na kurtu. Špičkovej trenér by měl sledovat i konkurenci, aby na ní dokázal Karolínu dobře připravit. A to se dá jen těžko stihnout když má dva svěřence a to ještě jednoho z WTA a druhýho z ATP. Dneska to ostatně bylo dobře vidět - Karolína nebyla na agresivní hru soupeřky takticky dobře připravená ...
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:04Od: cabuna
To samozřejmě sleduje ,ale na to opravdu nemusí být s Karolínou den má 24 hodin .Taktiku a pod může tvořit i tak .
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:56Od: lars
jenze jsou WTA turnaje , ktere se nehraji spolecne v 1 tydnu s ATP, napr. Dubaj, Dauha,
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:05Od: cabuna
On není W hlavní trenér jen asistent ,když má čas .
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:06Od: Fandina
Kája to měla 6:0, takže asi tak moc na Nasťu nevymýšleli. Ale vymýšlel Sumyk, který je u Nasti od podzimu. A podle mě Nasťa proti jindy hrála trpělivěji. Bylo tam vyhazování, jako dřív, chyby, ale hrála víc při zemi. Nebylo to od Nasti tak otevřené jako jindy. A také Káju víc honila po kurtu. Kdyby šlo o bitvu trenéru, tak Sumyk vyhrál. A Kája se mi zdála nějaká moc pomalá.
[ Reagovat ]
25.01.2020 12:07Od: Fandina
A navíc, Kája tam má i Savčuk. Není to jen o Danim.
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:33Od: Fandina
Nemá jen jeho. Má tam i Savčuk.
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:47Od: George_Renel
Tomu jejímu vyjádření po zápase moc nerozumím.....
?Dnes jsem nedokázala hrát svůj tenis ani z padesáti procent, což by možná stačilo. Ona neměla co ztratit, prohrála se mnou šestkrát, takže bylo jasné, že si pro to půjde. Hodně mi to znepříjemnila, zasloužila si to víc.? uznala po velmi těsné prohře Karolína Plíšková.

?Na druhou stranu jsem měla dva setboly, v prvním setu jsem měla brejkboly na 6:5. Věřím, že bych to pak doservírovala. Je to smutné. Ale zase hraju třicet procent toho, co umím a skončí to dvakrát 6:7 po dvou a půl hodinách. Aspoň to je nějak pozitivní...?

Zdroj: https://www.idnes.cz/sport/tenis/australian-open-6-den-zpravodajstvi-karolina-pliskova.A200124_114701_tenis_elv
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:55Od: tommr
já jí rozumím. Zásadní otázka ale je proč zase hraje na GS jen třicet procent toho, co umí?
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:01Od: George_Renel
Mně to vyjádření přijde špatné a neuctivé hlavně vůči soupeřce. Kdyby řekla hrála jsem špatně, tak prosím, ale ty řeči o procentech si mohla odpustit.
[ Reagovat ]
25.01.2020 17:11Od: chosoi
Tak se vyjadřuje pořád. Nikdy soupeřku nepochválila, jen já, já, já.
Její komentáře jsou čím dál víc primitivnější, proto jí neúspěch přeje
čím víc lidí. Pořád mění trenéry, ale tím to není. Ten její pohyb je jak
z grotesky a 3-tí míč přes síť už nedojde. Jedno její moudro z minula:
"Já běhat nebudu, ať běhají jiní. V mládí se učila jen podávat na tré-
nincích místo školy a to když jí nejde, je v p....i.
[ Reagovat ]
25.01.2020 17:39Od: misa
KP má luxusní komentáře, to se vždy zasměju :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 17:45Od: sojka1
me zase rozkuckalo, jak se nekdo podiva a hned vidi, ze se v mladi ucila jen podavat... aniz bych teda hajila jeji nediplomaticka vyjadreni.... ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:14Od: George_Renel
Zde je celé interview:
https://www.idnes.cz/sport/tenis/karolina-pliskova-australian-open-2020-3-kolo-vyrazeni-rozhovor.A200125_085157_tenis_elv
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:51Od: sojka1
promin, ale pletes z povestneho ehm bic, po opravnenem ocekavani kruta porazka v TB, necitila se, zamerena na sebe a plna horkosti rika, jak to citi, konec koncu sv. dvojka prohrala s tricitkou, to je velke zklammani. A zacala pochvalou Pavlju, to je ti malo? Kdyby vykladala, jak je stastna, ze ji Pavlju konecne po sedme porazila, budes prvni, kdo ji setre, ze je herecka.... ;-)

Jinak ja Kaje stale verim a moc ji preju, aby se to konecne "seslo", ma to sice v hlave, to taky, ale ona predevsim, ac je excelentni tenistkou, nema ve hre ono prislovecne wow, takze potrebuje a musi doufat, ze se jednou vsechno potka a dojde si pro to, s klidem chirurga, to ji sedi... :-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:07Od: slacker
ta nechut behat a dobihat micky, k tomu se vyjadri v rozhovorech kdy?
Hrala na 40 a kdyby hrala na 45 tak dneska vyhrala
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:33Od: George_Renel
Nepletu, pletl novinář. V původním článku použil pouze ty dva odstavce.
O pár hodin později teprve vyšel celý rozhovor.......
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:45Od: jklejna
přesně, dnes to bylo patrné ve srovnání v zápase s Osakou.
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:35Od: peggy
Karolino,Karolino tolik jsem Ti věřila,ale líbí se mně, ze chyby bereš.Co ta zviratka cekaji na pomoc za Tva esa???Stale jsi Ceska jednicka,ty se nevymlouvas na unavu,dychani jako Kvitova a na pomoc neda nic.
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:47Od: Alien
A ty ses asi právě vzbudila, ty jedničko!
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:23Od: tommr Karolína Plíšková
po vyhraným přípravným turnaji Karolína na GS opět selhala. Je to už k uzoufání, protože se to neustále opakuje ... :(
Pavlyuchenkova dneska hrála jen to co se od ní očekávalo. Hrála sice výborně, ale přesto nabídla Karolíně v závěru obou setů řadu příležitostí k výhře. Karolína je ale nevyužila hlavně kvůli příliš pasivní a bojácný hře. Takhle se GS opravdu nedají vyhrát ...
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:32Od: lars
Spis prohrala , protoze si spravne netommroval:)
Pasivni hra neni, kdy pri pokusu o winer na BB dat tenistka tesny aut
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:43Od: jklejna
+1 bojácná, opatrná Kája
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:05Od: vojta91
A párty ve Fulneku právě začíná..
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:01Od: Blondie
Prosim, ma nekdo zaznam utkani Karoliny?
Kapku jsem se vecer kamaradila s vinem a zaspala to... :/
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:11Od: jirkaS
eurosport zpětně
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:18Od: lars
Blondie - "zarliva blondyna" vetsinou fandi proti Karol
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:34Od: Blondie
Kdybych mela zarlit, tak na Petru ;)
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:38Od: lars
Cetkovskou ? :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:16Od: Linka
To snad ani není potřeba.
Hrála jsem bohužel jen třicet procent toho, co umím,? popisovala zklamaná Plíšková.
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:35Od: lars
Treba si chce Blondie udelat radost, kdyz vetsinou fandi proti Karol
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:15Od: Fandina
https://live-stream365.com/onlineplayer.php?stream_id=1067727
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:04Od: Blondie
Děkuju! Už pozdě, viděla jsem jen kousek, ale i tak díky moc za link :-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 07:55Od: StestiJeKrasnaVec11
Mertens? co jí mrdlo? hraje jak djokovič
[ Reagovat ]
25.01.2020 07:53Od: Herbert_Hoover
Můžeš vyměnit i sto koučů, ale naprogramovaný mozek prostě jen tak nevyměníš. :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 07:27Od: George_Renel
Z Ace Qeen je Ice Qeen.
[ Reagovat ]
25.01.2020 07:22Od: FulnekUltras Bakalovský Seznam Sport uvádí svůj článek příznačně:
Česká hvězda znovu grandslam nevyhraje. Nestačila na ruskou outsiderku.

----------------------------------------------------------------

A já k tomu říkám: Dobře vám tak, maloburžoazní čecháčkové. Povyšujte se na východ, poklonkujte západu, ale holou prdel budete mít pořád. Nic jiného si totiž nezasloužíte. Dnešní funus rusofobů mě těší snad ještě víc než konec Serenky.
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:33Od: Pavol
To jsem si našel moc špatnou cestu piju a kouřím bože ja klesnul.
[ Reagovat ]
25.01.2020 07:21Od: Mayo
Pliskova je stratený prípad. Len priemerná tenistka.
[ Reagovat ]
25.01.2020 07:23Od: FulnekUltras
tatranský čaj je oveľa silnejší ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 07:34Od: Nola
tvoj pocet prispevkov rastie geometrickym radom, pozor, aby si neskoncil v kazajke
[ Reagovat ]
25.01.2020 07:43Od: Krisboy
Za fulnekovy komenty poděkujme Fandině, sám se sebou se tady nebaví.
[ Reagovat ]
25.01.2020 07:45Od: Krisboy
Jenže je to asi jediný člověk, který se s Fandinou ještě baví, tak s tím asi nic neuděláme.
Navíc, až se vzbudí blixa, rozjede s ním další vlákýnko :(
[ Reagovat ]
25.01.2020 07:48Od: FulnekUltras
;-))) už si jdu taky konečně chvíli zhnípnout ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:06Od: Fandina
Hlavně, že bavit se s tebou je velká zábava.
[ Reagovat ]
25.01.2020 07:11Od: dadaft Iga Swiatek
tak to je paráda,
říkal jsem si, že by Vekičovou mohla dát, když to dobře půjde ......... a evidentně pošlo.
:))
[ Reagovat ]
25.01.2020 07:11Od: jklejna
+1
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:00Od: dadaft
Jak sleduji zápas s Vekičovou, jsem z Igy nadšený.
Už jasně chápe, že je to ona, kdo bude útočit v každém zápase, za první set měla víc než 20 winnerů ....... nicméně jak se umí v obraně sklouznout i na betonu, to se moc nevidí.
Zlepšila servis.
Zkrátka moc si přeju, aby v QF vyzvala Simonu Halep, jeden ze svých idolů, od které vloni na RG dostala brutální náklep. Pro srovnání.

Předtím ovšem ještě zápas s Anett Kontaveit.
Na ten se tedy těším brutálně, jeden ze zápasů kola. Anett to zatím všechno nekompromisně kosí...
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:04Od: dadaft
P.S. A je tam pořádný zápal do hry a vtažení do zápasu - jsem zapomněl.
Po setbolu řvala jako tygřice.
:-))

Jsem na letošní sezónu Igy Swiatek velmi zvědavý.
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:14Od: Ela-fon-isi
Taky tak.
[ Reagovat ]
25.01.2020 06:40Od: Fandina
Kája líve na preskonferenci. Je nějaká smutná.

https://ausopen.com/watch-live
[ Reagovat ]
25.01.2020 07:10Od: jklejna
+1 já taky
[ Reagovat ]
25.01.2020 07:19Od: rubens
Dneska se mi tvoje komentáře moc líbily, jsi fajn. Asi si tě vezmu za ženu. :-) :-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:00Od: rubens
ale to bylo na Fandinu. .:-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:15Od: jklejna
já vím, právě proto.
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:58Od: Fandina
Že bych byla převlečený muž?
[ Reagovat ]
25.01.2020 15:46Od: jklejna
no konečně-virtuální realita
[ Reagovat ]
25.01.2020 06:13Od: Pedronegro
no to byl zas nápad vstát v noci a čumět, jak naše ace queen zkouší hrát jak Kerber a zaslouženě dostává na budku, vypadala, že ani vyhrát nechce na rozdíl od Nasti, ale co, třeba má takové ty ženské dny nebo tak něco, naštěstí mi náladu spravila Iga, to bylo jiné kafe :)
[ Reagovat ]
25.01.2020 06:34Od: lars
tak si mel radsi koukat na BeBe:)
[ Reagovat ]
25.01.2020 06:09Od: hippos
Tady fakt nepomůže ani ten Jelínek. Karolína je silně introvertní, čili pravděpodobně i uzkostná a pesimistická. A to se v jejím věku láme těžko.
[ Reagovat ]
25.01.2020 06:13Od: Fandina
Ona má povinnost něco vyhrát? A co ostatní, ty jí nemají. Kecy na entou.
[ Reagovat ]
25.01.2020 06:15Od: FulnekUltras
má potenciál nejen vyhrát, ale dokonce vyhrávat
[ Reagovat ]
25.01.2020 06:24Od: Fandina
A jak to víš. Že vyhrála x turnajů a byla světovou jedničkou neznamená, že vyhraje všechno.
[ Reagovat ]
25.01.2020 07:06Od: FulnekUltras
a proto ji ten nevyhraný GS pořád tolik svrbí na duši
[ Reagovat ]
25.01.2020 06:20Od: hippos
Nerozumím otázce.
[ Reagovat ]
25.01.2020 06:34Od: Fandina
Nedělej z Káji případ pro psychiatra.
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:08Od: hippos
Cože? Já snad tvrdím, že trpí psychickou poruchou a potřebuje psychiatra? Píšu o typu osobnosti. Nekomentuj věci, kterým nerozumíš.
[ Reagovat ]
25.01.2020 06:06Od: jklejna pocit marnosti(foto)
Malounko si dřímla a už to bylo. Marné čekání na Grand Slam. Snad příště.
[ Reagovat ]
25.01.2020 06:08Od: FulnekUltras
pořád má Kája myslím lepší psychiku, než dřív třeba Novotná - takže možná...
[ Reagovat ]
25.01.2020 07:11Od: jklejna
+1
[ Reagovat ]
25.01.2020 06:01Od: StestiJeKrasnaVec11 CICI Bellis
POJD kočko!
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:48Od: Mantra ještě
teorie zlá: myslím, že svou šanci na GS titul zahodila kdysi v NewJorku, to její hru neznaly soupeřky, to byla v laufu, měla drive, chuť, vše - jen se lekla - tam to nezkaučoval psychologicky před zápasem Vaněk. Horolezci říkají, že tam "nechala pytlík".
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:38Od: Mantra teorie z diskuze jinde
fandili byste Plíšce, kdyby nebyla cz?
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:40Od: FulnekUltras
kdo neskáče, není zLoun ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:48Od: Fandina
Kája je nenápadná, nebudí emoce. Neřve na kurtu a ani jinak na sebe neupozorňuje. Určitě by mě nevadila.
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:51Od: Fandina
mně nebo mi
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:54Od: hippos
Ne, ani nefandim. Její tenis je hrozně nudný, podobně jsem to měl i u Berdycha.
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:18Od: Krisboy
Pravděpodobně ne. Vím určitě, že bych nefandil Berdychovi.
[ Reagovat ]
25.01.2020 10:01Od: slacker
nefandim zadne ktera neni z ceska, protoze proste neni z ceska a cim bych se s nima mel stotoznovat?
Zato ale fandim kazde z ceska i kdyz to nekdy musim okomnetovat zle.

ten dotaz ale nepolozil zadny cech, ale nejaky polopolak
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:32Od: Mantra
mám radost z IGY, ta se snad probudila
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:22Od: Mantra pořád
TA samá písnička, cítím se skvěle, jsem připravená, titul je cíl, tým je super. - Pokaždé, když ten rozhovor vyjde (nevím jestli je kopírovaný, tak další zápas, max. druhý je tutovka - psal jsem to pod ten rozhovor
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:25Od: FulnekUltras
jsou to pořád dokola - slova přebíraná od Jelínka

ale potlačit vlastní strach a Hrdlovo ego, to se mezinárodnímu "týmu" ještě nepodařilo
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:29Od: Fandina
Jasně, jsou to ovečky, které čekají na rady, co mají říkat.
Trapné, jako obvykle od tebe, včetně těch keců o strachu nečím egu a mezinárodním týmu. Evidentně je vidět, co ti leží na srdci.
A pak, že to není o tobě.
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:37Od: FulnekUltras
dobré ráno - a dobrou noc... ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 06:01Od: hippos
Ano, obecně profi sportovci jsou ovečky, často jinak nepoužitelní lidé se špatnými životními konci. O tom Jelínkovi 100% souhlas.
[ Reagovat ]
25.01.2020 06:07Od: Fandina
Nemel nesmysly. To, že je někdo sportovec neznamená, že nemyslí hlavou ani, že končí na okraji společnosti. Kecy na entou pro ovečky, jako jsi ty. To samé s psychologem.
[ Reagovat ]
25.01.2020 06:16Od: hippos
To jsou ale přesné smysly, fakta. V současnosti je to téma, které řeší hráčské asociace ve všech velkých sportech.
[ Reagovat ]
25.01.2020 06:32Od: Fandina
Bavili jsme se o tom, že sportovec papouškuje slova psychologů. Nedělej z nich blbečky, kteří neví co mluví. Hráčská asociace určitě neřeší, jestli se vyjadřovat pro média podle psychologů. Nepřeháněj. Chápu, že se tam zabývají celkovým postavením hráčů, to je logické.
[ Reagovat ]
25.01.2020 06:33Od: Fandina
Jinak samozřejmě, je každého věcí, jestli se vyjadřuje na radu toho nebo toho.
[ Reagovat ]
25.01.2020 09:17Od: hippos
Ty jsi dílo:D Asociace řeší to, že top sportovci mají na všechno lidi a jsou tak voděni jak ty ovce. Dokud trvá jejich kariéra, tak to vytváří úsměvné situace jako je tohle opakování Jelínkových manter. Po konci kariérý často zbankrotují, fetujou atd. Prostě neumí žít "na svobodě".
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:24Od: Fandina
Všichni neumí žít na svobodě. Než se profesionální sportovec dostane do situace, že má kolem sebe tým specialistů, tak musí být hodně vysoko na žebříčku. Takových sportovců je málo. Takže nemel nesmysly.
[ Reagovat ]
25.01.2020 11:47Od: Fandina
Čímž neříkám, že takové případy nejsou.
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:17Od: Alien
Jelínkovi?
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:28Od: lars
a kolik penez si vsadil na dnesni vyhru Pavljuc ?
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:32Od: Mantra
já? musí každý sázet?
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:33Od: Fandina
Spíš šlo o to, jak dalece si věřil, že vyhraje.
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:37Od: Mantra
s Pavlou je to hop/trop, řekla bych (teď se to špatně píše) 55/45, ale je to dyby, prostě po těch rozhovorech cítíš, že v dalších brzkých kolech jde, jedno s kým
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:43Od: Fandina
Kája to s ní měla 6:0. Dneska prohrála ve dvou TB. Jednou to přijít muselo.
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:53Od: lars
Aut
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:33Od: Fandina
Což se ale nevylučuje. Že prohrála, neznamená se nebyla připravená.
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:41Od: Mantra
jako jo, ale tedy dnes to nevypadalo, že to chce hecnout :-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:49Od: Fandina
Byla nějaká svázaná. Škoda.
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:15Od: Alien
Ženská tenisová STAR u nás byla, je a bude jen jedna. A není to nikdo jiný než Petra Kvitová. Ta je na rozdíl od paní Plíškové rozená šampiónka!
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:03Od: Krisboy
Tak hlavně, že si věřila a cítila se dost dobře :(
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:15Od: lars Re: Krisboy
Tak to bylo vcera. A vcera neni dnes.
Vetsina tenistek z top 30 veri pred svym zapasem vetsinou ve vyhru
[ Reagovat ]
25.01.2020 07:33Od: Krisboy
Aha, dneska tedy říkala - cítím se špatně, nevěřím si, jistě prohraju?
[ Reagovat ]
25.01.2020 08:14Od: lars Re: Krisboy
Bulvar Aha nectu :). Nevim, jak se dnes citila.
Radeji se soustred na neVeselyho
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:53Od: Linka
Lol, nezastavujem... V tom třetím kole to teda lítá! Neviděl někdo Kontaveit s Bencic, to je mazec.
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:41Od: Hector21
Nasti, já mám takovou radost :=)))))
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:43Od: FulnekUltras
gratulka do čela fronty ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:52Od: Hector21
Sice je pět ráno, ale jdu to zapít... :)))
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:54Od: lars
tak ji tady neprojevuj
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:57Od: FulnekUltras
Nasťa byla prostě dnes lepší - a tím bychom to mohli ukončit. ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:26Od: Aussie
Karolína od začátku vždycky tahala za ten kratší konec. Prostě to v ní není.
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:30Od: FulnekUltras
je tam určitý strop, podobně jako třeba u Bédi, který lze překonat jedině srdcem - ať to zní sebefrázovitěji - a tihle lidi ho prostě mají poměrně malé
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:32Od: Fandina
Fakt jsi trapný. Podlé téhle fráze by to vypadalo tak, že ten, kdo v tenise vyhrál méně turnajů nebo byl níže na žebříčku nemá srdce žádné.
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:35Od: FulnekUltras
ten neměl na úrovni ani hru
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:38Od: Fandina
Nešlo o hru, šlo o tvoji frázi a přirovnání, podle ní by se všechno odvíjelo od srdce.
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:42Od: FulnekUltras
když nic neumíš, nepomůžou ti ani tři srdce - je to srozumitelné? ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:48Od: Fandina
Vždyť ty nevíš, co píšeš. Nahoře, že k překonání stropu pomůže jen srdce, které tito lidé nemají a na druhé straně zase, že nepomohou ani tři srdce. Jak říkám, hlavně, že si kopnout.
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:51Od: FulnekUltras
když Ty vnímáš vždycky jen část - a to ještě ne celou ;-)))
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:01Od: Fandina
Nejlepší obrana je útok. Tvůj příspěvek ve 4:30 mají strop, který lze překonat srdcem a tihle lidé ho mají malé. Nebo snad chceš říct, že to byla lichotka?
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:10Od: FulnekUltras
konstatování faktu
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:12Od: Fandina
Samozřejmě, hlavně si plivnout.
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:18Od: FulnekUltras
není náhoda, že Béďovi i Káje hodně pomohlo kolektivní vnímání v DC a FC - sami ale byli nezřídka poloviční
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:22Od: Fandina
Oba jsou úspěšní tenisti a kdyby nebylo jich tak ve FEDu nejsou dva tituly a nejsou ani DC s Radkem. A není to opačně. Jsou úspěšní a proto mohli zahrát dobře i při DC a FEDu.
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:22Od: FulnekUltras Ještě zcela vážně ke Karolíně
Tady mentálně nepomůže ani Jelínek ani markýz de Sade - ale jenom změna, kterou má Kája plně ve svých rukách, resp. hlavě. Jestli jí je ovšem ze své osobnostní základny schopná, to silně pochybuji.
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:27Od: Fandina
Jsi trapný svými rozbory. Nikde není psáno, že ten a nebo ten musí to a to vyhrát a už vůbec to nesouvisí s osobností nebo mentalitou.
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:28Od: Fandina
Je to sport. Někdo je v tom lepší a druhý horší. Plácáš nesmysly.
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:31Od: FulnekUltras
Kája má hru na několik GS, hlavu ani na jeden TM.
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:35Od: Fandina
Kdyby na to měla, tak je má. To jsou povrchní fráze o ničem. Každý má jen to, co dokáže. Na kdyby se nehraje.
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:41Od: FulnekUltras
nechci se v tom už pitvat - jen je příznačné, že ten moment zlomu u Káji prostě vždycky přijde předčasně - a platilo to i v FC, kde jako první náš tým rozklížila - od té doby se to s ní táhne tuplovaně - příčiny jsou zřejmé, a už jsme je tady mleli x-krát
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:45Od: Fandina
Nemel nesmysly. Kája je bezproblémová tichá holka. To, že jí Petra přebrala trenéra nebylo fér. Rozklíženost týmu přišla poté.
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:50Od: FulnekUltras
Vaněk šel sám, neboť s Hrdlou nebylo k vydržení. To je obecně známá věc, která s Petrou nemá nic společného. Časový průnik s termínem FC a jejich dohody je shoda okolností.
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:04Od: Fandina
Obecně známá věc je, že Kája to cítila jinak.
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:12Od: FulnekUltras
to je pod Hrdlovým vlivem jistě možné ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:14Od: Fandina
Hlavně, že ho tak dobře znáš.
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:15Od: Fandina
A i kdybys ho neznal, tak si to tak vyložíš.
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:05Od: lars Re: FulnekUltras - ultrahater Pliskove
neblabol a neklam.
S Pliskovou si osobne nemluvil, takze nemuzes znat jeji psychologii
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:15Od: FulnekUltras
ale vždyť ona se nám všem veřejně svěřuje už x let ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:17Od: Fandina
Ale ty také, takže proto je jasné, že tvoje psychologické rozbory o druhých vypovídají o stavu tvojí duše.
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:20Od: FulnekUltras
každý si z toho vezme, co umí ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:31Od: Fandina
Psala jsem o tobě.
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:06Od: FulnekUltras Angie se probouzí v pravý čas
tak snad ještě závěr turnaje bude stát za to. U Nastěnky musím dnes ještě jednou vyzvednout výstavní spodek. To je opravdu radost pohledět. Plech končí jako obvykle v lendloidních kalech.
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:09Od: Fandina
Tvoje příměry jsou ubohé.
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:11Od: FulnekUltras
chceš-li, tak i lemploidních
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:13Od: Fandina
Už to píšu dole, to je tvůj problém, jak se chováš.
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:15Od: FulnekUltras
ale no tak - jsou i horší věci ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:21Od: Fandina
Zajímalo by mě, proč to děláš. Proč se navážíš do někoho tak podpásově. To jsi tak zlý?
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:28Od: FulnekUltras
karma není ani zlá ani dobrá - zato šetří náklady ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:40Od: Fandina
Přiznej si, že si potřebuješ odplivnout.
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:44Od: FulnekUltras
to by přede mnou musel stát páter halík ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:10Od: Fandina
Pliveš pořád.
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:23Od: FulnekUltras
jak myslíš ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:25Od: Fandina
Vím.
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:28Od: FulnekUltras
že nic nevím ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2020 05:30Od: Fandina
že pliveš
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:11Od: Fandina
Sice mi do toho nic není, chovej a piš si, co chceš. Nicméně měl bys vědět, jak vypadáš v očích druhého.
[ Reagovat ]
25.01.2020 04:17Od: Jon61
Nečekejte od křupana nějakou sebereflexi, je zbytečné se s ním pouštět do diskuze.
[ Reagovat ]
25.01.2020 03:50Od: Andrew89 Karolina
Zapas k pohledani to rozhodne nebyl, chyby z obou stran a ne malo. Rozhodly dle meho dve veci - a to pohyb a chut vyhrat. Nasta neskutecne kazila kolikrat zbytecny mice,ale litala tsm jak hadr na holi. Mela hlavne chut hrat a vyhrat. Karolina mela mraky sanci,nevyuzila je a pravem jede domu. Byla horsi a mdla.
[ Reagovat ]
25.01.2020 03:54Od: Andrew89
A za co musim uznat Naste poklonu....dneska zadnej dlouhodobej blackout.Mela asi dva takovy momenty ji typicky,ale vyhrabala se z toho. Hlava dneska drzela na hlave( i kdyz misty to bylo na facku)
[ Reagovat ]
25.01.2020 03:46Od: Fandina Kája
škoda, ale zdála se mi tužší. A po šesti výhrách nad Nasťou přišla prohra. Škoda, že na GS. Ale Nasťa si dost věřila, hecovala se a zdálo se mi, že hraje víc trpělivě. Třeba na to má vliv i Sumyk.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist