Krejčíková se Siniakovou postup nevybojovaly. Češky musí po 11 letech do baráže

  • FED CUP - České tenistky budou po 11 letech chybět v semifinále Fed Cupu a poprvé od roku 2008 musí do baráže o udržení mezi elitou. V Ostravě podlehli v utkání prvního kola 2-3 na zápasy Rumunkám, když v rozhodující čtyřhře nejlepší deblistky světa Barbora Krejčíková a Kateřina Siniaková podlehly po třísetovém boji dvojici Irina Beguová a Monica Niculescuová. Rumunky se v historicky prvním semifinále střetnou s Francií.
    10. 2., aktualizováno 11. 2. | Aktuality |  492 komentářů
    © Česká sportovní (sport-pics.cz)© Česká sportovní (sport-pics.cz) 
     

Po sobotních dvouhrách byl vyrovnaný stav 1-1 na zápasy. Dnešní program začal třísetovou porážkou Karolíny Plíškové se Simonou Halepovou, ale Kateřina Siniaková pak dokázala získat vyrovnávací bod a poslat zápas do rozhodující čtyřhry. V ní však společně s Barborou Krejčíkovou nepotvrdily pozici nejlepších deblistek světa a Češky s Rumunskem prohrály 2-3.

Češky, které vyhrály šest Fed Cupů za posledních osm let, tak musí poprvé od roku 2008 do baráže. O víkendu 20. a 21. dubna budou bojovat o záchranu proti Španělkám, Švýcarkám, Kanaďankám, nebo Lotyškám. Soupeřky se dozvědí v úterý 12. února.

Naopak Rumunky v dubnu čeká historicky první semifinále, v němž se utkají s Francouzkami.

Australské tenistky porazily v 1. kole Fed Cupu Američanky na jejich půdě v Asheville 3:2 a po pěti letech postoupily do semifinále. V něm se v dubnu utkají s Běloruskem.


Plíšková prohrála třísetový boj s Halepovou
Karolína Plíšková v dnešní úvodní dvouhře podlehla Simoně Halepové 4-6 7-5 4-6 a v devátém vzájemném střetnutí už posedmé prohrála.

Semifinalistka Australian Open Plíšková doplatila na příliš velké množství nevynucených chyb. Za dvě hodiny a 37 minut, které zápas trval, jich udělala zhruba šest desítek. "Chodila jsem do toho, s ní těžko budu čekat na chybu, ona těch chyb moc nedá. Hrála jsem s ní tři hodiny, takže si nemyslím, že těch chyb bylo zas tolik," komentovala to pro Českou televizi.

Plíškovou dnes nepodržel ani servis, celkem ho během zápasu sedmkrát ztratila. Rozhodující okamžik úvodní sady nastal za stavu 4-4, kdy Plíšková nakupila dvojchybu a další chyby a podruhé v setu o podání přišla. Na returnu vyrovnala ze 40-0 pro Rumunku na shodu a odvrátila i čtvrtý setbol, ale pátou šanci na zisk setu už Halepová proměnila.

Ve druhé sadě se Plíškové skvěle vydařila čtvrtá hry, kdy Halepové bez ztráty fiftýnu sebrala servis. Náskok 4-1 ani následné vedení 5-3 však česká tenistka neudržela a za stavu 5-5 dokonce postupně čelila třem brejkbolům. Kritickou situaci zvládla, všechny brejkboly odvrátila a následně na returnu proměnila hned první setbol.

Na úvod rozhodující sady si obě aktérky čistými hrami vyměnily brejky. Pak ale Halepová odskočila na 5-2. Plíšková její první mečbol odvrátila a snížila na 4-5, ale třetí hráčka světa na druhý pokus utkání dopodávala.

Navzdory porážce byla Plíšková se svým výkonem spokojená, i když při snaze o agresivitu udělala šest desítek nevynucených chyb. "Určitě jsem mohla zahrát líp, ale myslím, že zápas to byl dobrý a měl dobrou úroveň," poznamenala.


Siniaková vyrovnala na 2-2
Za stavu 1-2 na zápasy mohli kapitáni udělat změnu, ani jeden z nich tak ale neučinil. Petr Pála vložil svou důvěru do Kateřiny Siniakové, přestože letos vyhrála jen dva ze sedmi duelů. Ovšem znovu se ukázalo, že měl při volbě šťastnou ruku.

Dvaadvacetiletá Siniaková v důležitém fedcupovém utkání předvedla velmi dobrý výkon, když porazila 6-4 6-2 levorukou 28. hráčkou světa Mihaelu Buzarnescuovou, soupeřce připravila pátou porážku v pátém utkání sezony a český tým udržela ve hře.

Siniaková sice podobně jako v sobotu proti favorizované Halepové nezachytila vstup do zápasu a za stavu 0-3 se v jejích očích objevily slzy, ale pak se rozehrála k výbornému výkonu. Vyhrála pět her za sebou a otočila úvodní set. Ve druhém ani jednou neztratila servis, sama dvakrát získala podání zkušenější Rumunky a prozatím odvrátila hrozbu baráže.


Debl Krejčíková/Siniaková vítězný bod nezískal
Postup do 11. fedcupového semifinále v řadě tak měly v rukou nejlepší deblistky současnosti Barbora Krejčíková s Kateřinou Siniakovou. Dvojnásobné grandslamové vítězky však roli favoritek nepotvrdily, s čerstvými vítězkami z Hua Hin Irinou Beguovou a Monicou Niculescuovou prohrály 7-5 4-6 4-6.

Krejčíková a Siniaková prožily neúspěšnou společnou fedcupovou premiéru. Více než hodinový první set ještě vybojovaly v tie-breaku, ale pak už nevedly. Nedokázaly najít recept především na skvěle hrající Niculescuovou.

Ve druhé sadě Češky hned v prvním gamu prohrály servis a následně si vypracovaly jediný brejkbol, který neproměnily. Také v rozhodující sadě od začátku dotahovaly. Vyrovnaly z 2-4 na 4-4, ale vzápětí ztratily servis Siniakové čistou hrou a Rumunky zápas dotáhly k postupu.

FED CUP 2019, 1. KOLO
kompletní výsledky (09. - 10. 02. 2019)
• SVĚTOVÁ SKUPINA I •
Česko - Rumunsko 2-3 (Ostrava, tv. povrch / hala)
Sobota 9. února:
Kar. Plíšková - Buzarnescuová 6-1 6-4 ... 1-0
Siniaková - Halepová 4-6 0-6 ... 1-1
neděle 10. února:
Kar. Plíšková - Halepová 4-6 7-5 4-6 ... 1-2
Siniaková - Buzarnescuová 6-4 6-2 ... 2-2
Krejčíková/Siniaková - Beguová/Niculescuová 7-5 4-6 4-6 ... 2-3
Belgie - Francie 1-3 (Lutych, tv. povrch / hala)
sobota 9. února:
van Uytvancková - Garciaová 6-7(2) 6-4 2-6 ... 0-1
Mertensová - Cornetová 6-7(6) 2-6 ... 0-2
neděle 10. února:
Mertensová - Garciaová 2-6 3-6 ... 0-3
Bonaventureová/Flipkensová - Ferrová/Parmentierová 6-3 3-6 10-6 ... 1-3
Německo - Bělorusko 0-4 (Brunsvik, tv. povrch / hala)
sobota 9. února:
Mariaová - Sasnovičová 6-7(2) 3-6 ... 0-1
Petkovicová - Sabalenková 2-6 1-6 ... 0-2
neděle 10. února:
Siegemundová - Sabalenková 1-6 1-6 ... 0-3
Barthelová/Grönefeldová - Azarenková/Marozavaová 1-6 6-0 9-11 ... 0-4
USA - Austrálie 2-3 (Asheville, tv. povrch / hala)
sobota 9. února:
Keninová - Bartyová 1-6 6-7(2) ... 0-1
Keysová - Birrellová 6-2 6-2 ... 1-1
neděle 10. února:
Keysová - Bartyová 4-6 1-6 ... 1-2
Collinsová - Gavrilovová 6-1 3-6 6-2 ... 2-2
Collinsová/Melicharová - Bartyová/Honová 4-6 5-7 ... 2-3
• SVĚTOVÁ SKUPINA II •
Švýcarsko - Itálie 3-1 (Biel, tv. povrch / hala)
sobota 9. února:
Bencicová - Erraniová 6-2 7-5 ... 1-0
Golubicová - Giorgiová 6-4 2-6 6-4 ... 2-0
neděle 10. února:
Bencicová - Giorgiová 6-2 6-4 ... 3-0
Bacsinszká/Vögeleová - Erraniová/Trevisanová 6-7(5) 6-3 5-10 ... 3-1
Lotyšsko - Slovensko 4-0 (Riga, tv. povrch / hala)
sobota 9. února:
Ostapenková - Kužmová 7-5 6-7(5) 6-1 ... 1-0
Sevastovová - Schmiedlová 6-4 6-0 ... 2-0
neděle 10. února:
Sevastovová - Šrámková 6-3 6-2 ... 3-0
Marcinkevicová/Ostapenková - Mihalíková/Schmiedlová 6-2 6-3 ... 4-0
Japonsko - Španělsko 2-3 (Kitakjúšú, tv. povrch / hala)
sobota 9. února:
Hibinová - Sorribesová 6-4 6-2 ... 1-0
Doiová  - Garcíaová-Pérezová 2-6 6-4 6-7(2) ... 1-1
neděle 10. února:

Naraová - Sorribesová 7-6(3) 6-4 ... 2-1

Hibinová - Garcíaová-Pérezová 3-6 6-1 1-6 ... 2-2
Katóová/Ninomijaová - Garcíaová-Pérezová/Martínezová 1-6 3-6 ... 2-3
Nizozemsko - Kanada 0-4 (Hertogenbosch, antuka / hala)
sobota 9. února:
Hogenkampová - Andreescuová 4-6 1-6 ... 0-1
Rusová - Abandaová 6-7(8) 6-4 4-6 ... 0-2
neděle 10. února:
Rusová - Andreescuová 4-6 2-6 ... 0-3
Schoofsová/Schuursová - Andreescuová/Dabrowská 6-2 5-7 10-12 ... 0-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (492)
11.02.2019 09:59Od: kada.tom
Je to škoda, že naše reprezentace letos ve FC vypadla tak brzy a bude muset hrát baráž, na druhou se je opravdu těžké fandit týmu, jehož kostru tvoří trio nejnesympatičtějších fiflen za poslední roky Krejčíková - Siniaková - Vondroušová ..
[ Reagovat ]
11.02.2019 10:05Od: blixa
Ten dementní tlustej plzeňskej tramvaják vždycky umí překvapit. Tak ony jsou to nesympatické fifleny .... kyselý hrozny, tlusťochu, viď :D
[ Reagovat ]
11.02.2019 14:18Od: Kojinho
Jak bylo v kanálu?
[ Reagovat ]
11.02.2019 21:18Od: d@ve
??? A proč jako?
[ Reagovat ]
11.02.2019 08:52Od: vojta91
ač jsem se zapřísáhl, že se na to dívat nebudu, tak v celém x hodinovém maratonu jsem přece jen tak půl hoďky kouknul na Hrdličku a půl hoďky na debla.. no a klasika.. nebudu nosit dříví do lesa, abych hodnotil výkony, nicméně mám jinou věc na srdci:

Pokud to tady čtou ty rádoby ultras s trubkami, prosím prodejte je do sběru, je to trapné! Vždyť vás regulérně Rumuni překřičeli. Opravdu jsem se musel ujišťovat, jestli se skutečně hraje v Ostravě a ne Bukurešti! Navíc ty neustále stejný chorály pořád dokola, Verdiho triumfální pochod po každém gemu je fakt trapárna a bohužel pár jelimánů s trubkou strhne celou halu, která by chtěla fandit normálně.

Je to hnus a prosím dost!
Váš milovaný Vojta91
[ Reagovat ]
11.02.2019 10:05Od: Fandina
Napiš, až někdy na nějakém takovém zápase budeš. Pak pochopíš, kdy se tam troubí, používají bubny. Do té doby je to jako hodnotit zápas, který si nevidě.
[ Reagovat ]
11.02.2019 10:23Od: Fandina
Ale máš pravdu v tom, že někteří hosté bývají hodně slyšet. Například když jsem byla na zápase našich kluků na DC v Ostravě proti Australanům, tak jsem seděla vedle kotle australských fandů a ty řvali pořád i po výměnách, včetně pískaček. Vedle nich bubny a trubky v přestávkách byly balzámem na uši.
[ Reagovat ]
11.02.2019 10:30Od: Fandina
Ale abych zase nebyla tak přísná k našim fanouškům, že snad nefandí málo, například v Bělehradu, když jsem byla na finále DC, tak tam jsme zase my Češi fandili jako o život a dávali o sobě hodně vědět. Ono když jseš někde v menšině a slyšíš, jak kolem tebe všichni třeba málo, ale fandí, povzbuzují, tleskají po dobrém bodu, tak tě ta menšina v které jsem nutí být hlasitější. Takže jsem tam měla skoro vyřvaný hlas a uplácané ruce, jak jsem tleskala. Když jsi na domácí půdě, tak stačí málo a jsi slyšet. Tam se musíš hodně snažit.
[ Reagovat ]
11.02.2019 21:35Od: FulnekUltras
Od trofejemi přežraných čecháčků nemůžeš kromě pupku čekat žádnou velkou invenci. ;-)
[ Reagovat ]
11.02.2019 22:08Od: Fandina
trapné
[ Reagovat ]
11.02.2019 23:10Od: FulnekUltras
ČT už naši stranu kotle raději ani moc nezabírala, stejně jako lavičku, která byla v totálním "hrdličkovém" rozkladu.
[ Reagovat ]
11.02.2019 01:09Od: triatlet Come on, Aussie!
Ash srdnatě všechny 3 zápasy. Ovšem Priscilla - křest ohněm. V 1. setu bezchybná na podání. Takticky vyčkávala u sítě, sice dost chyb, ale měla cit na ty podstatné míče.
Ve 2. setu sice 2x ztratila podání, ale pak to dokázala oddřít na síti. A líp by nedopodávala ani Ash :-) 4x perfektní první podání.
Vyhrajte to celé, Aussie :-)
[ Reagovat ]
11.02.2019 01:09Od: Frick Ale je fakt.
Že kromě slaboulinké Kanady 2015 znamenalo úmyslné odmítnutí reprezentace od roku 2014 vždy porážku.
[ Reagovat ]
11.02.2019 01:08Od: Frick Venezuela mne nezajímá.
Jsem tady sám?
[ Reagovat ]
11.02.2019 01:44Od: blixa
Škoda, mohl bys odjet s Ultrasem ;-) :D
[ Reagovat ]
11.02.2019 01:45Od: Fandina
:DD
[ Reagovat ]
11.02.2019 00:30Od: Frick Černošek
Měl Petře víc zaplatit.
[ Reagovat ]
11.02.2019 00:33Od: Frick
Jakej může mít zisk z finále v O2 areně? 10 000 000?

měl dát Petře pět.
[ Reagovat ]
11.02.2019 00:34Od: Fandina
Jsi ubožák.
[ Reagovat ]
11.02.2019 00:54Od: FulnekUltras
Nedegraduj laskavě Peťu na úroveň Plechlendla.
[ Reagovat ]
11.02.2019 01:09Od: lars
neblabol a neklam.
Kvitko loni prijalo nabidku Cernoska na podil ze zisku v pripade postupu CR do finale FC
[ Reagovat ]
11.02.2019 01:15Od: FulnekUltras
jako všechny ostatní hráčky
[ Reagovat ]
11.02.2019 01:20Od: lars
neblabol a neklam.
Jen jako Karol
[ Reagovat ]
11.02.2019 00:19Od: Jan
Každopádně Siniaková definitivně potvrdila, že dokáže zvládat náročné a vypjaté zápasy v plně obsazené aréně a že do týmu právem a plně patří. Dnes se mi líbila. Jen dva zápasy po sobě a ten druhý na 3 sety už na ni bylo moc. Když se ještě snažila hrát i za Krejčíkovou.
[ Reagovat ]
11.02.2019 00:53Od: lars
Radsi "tlac"" Australii proti USA. Pokud vyhraji jeste 1 set, tak CR asi zustane na 1. miste FC zebriku
[ Reagovat ]
11.02.2019 00:54Od: lars
* vyhraje
[ Reagovat ]
11.02.2019 01:06Od: lars
A je to. USA prohraly
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:49Od: FulnekUltras Na spravení nálady
pokud jste ještě "hokejky" úplně nezatratili... ;-)

Celkem dívatelné jsou na současné poměry i předchozí díly. ;-)

https://www.stream.cz/lajna/10030182-talkshow
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:44Od: Jan
Je také možné, že se v týmu něco děje, že Plíšková a Kvitová nehrají spolu. A že pokud tam byly neshody, že i to bylo příčinou, že Strýcová ukončila reprezentaci. Ale to ví jen Pála a holky, jak to je.
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:55Od: Frick
Noooo.... to je odvážná spekulace.

No, ta představa toho, jak dva známí mezi s sebou hovořej

A: To je blbý, jak ty holky vypadly
B: Je, no...
A: Karolína nezahrála úplně dobře a ten debl nestál za nic...
B: Hm, to jo no...
A: Škoda, že Petra nehrála, s ní bychom do dali.
B: Chmmm... jo, dali, asi jo.
A: Nechápu, že nehrála. Doma v Ostravě. To jako kvůli tomu soudu...?
B: O soud nešlo.
A: Tak o co?
B: No... necháš si to pro sebe? Ale opravdu!
A: Zaslechl jsem od známýho, co se zná se starym Pálou, že se prej Karolínou s Petrou nemůžou vystát. Ale fakt o tom nikde nemluv.
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:56Od: Frick
Oprava:

B: No... necháš si to pro sebe? Ale opravdu!
A: Jasně, já jsem jak hrob, dyť mne znáš.
B: Zaslechl jsem od známýho, co se zná se starym Pálou, že se prej Karolínou s Petrou nemůžou vystát. Ale fakt o tom nikde nemluv.
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:58Od: Frick
Ale už jen ten pocit, že by to tak mohlo bejt. Že tady Petru litujem, omlouváme její neúčast výpovědí u soudu - i když trochu nechápem, proč se třeba štvala do Petrohradu...

a ono to může bejt takovýto...
[ Reagovat ]
11.02.2019 00:05Od: Fandina
Další důkaz že jsi blb. Existuje x možností, proč Petra nehrála, ale jen blb, jako ty má o tom potřebu neustále spekulovat.

A nebo jsi ubožák, který se potřebuje neustále navážet do druhého.

Každá ze dvou možností se na tebe hodí.
[ Reagovat ]
11.02.2019 00:17Od: PetaM
Prosím tě, nepoužívej množné číslo. Jediný, kdo tady má blbé kydy, jsi ty :D Každopádně, pokud máš více osobností, tak si to množné číslo klidně nech ...
[ Reagovat ]
11.02.2019 00:18Od: lars
Strycova ukoncila FC asi protoze uz FC vyhrala nekolikkrat a je starsi tudiz potrebuje sve telo "setrit" na sve individualni uspechy v tenise.
[ Reagovat ]
11.02.2019 00:26Od: Frick
Jako jasně, ale jestli třeba mohly ochladnout vztahy, tak se takový rozhodnutí dělá o něco snáze.

Nicméně i kdyby vztahy byly nejvíc úplně nejlepší, tak by mohla skončit i tak.
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:09Od: fretek Malá náplast
Naši žáci do 12 let dnes vyhráli Evropský Zimní Pohár. V SF porazili právě Rumuny!
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:00Od: Frick Monty, ta je celá pro tebe!
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/52360319_1027192654134828_4638106685842391040_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=a9355ca3dee0ce9367266d22eb7441ec&oe=5CDF16B5
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:05Od: EllNino
ty máš dneska zase slinu po dlouhý době, copak, agonie z Lucie už přešla?
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:06Od: d@ve
Ještě s Luckou ho provokuj.. Ten dneska ani neusne.. :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:09Od: Frick
Tim chceš sdělit co? Pokud jsem smutný z Lucčina konce, tak je to špatně, pokud mne tenis strhne i bez Lucky, zase špatně.

Ale tak taky jsem na ní nezapomněl. Kdyby byla zdravá, tak třeba by dnes hrála - a vyhrála! Kdo ví.
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:13Od: Frick
Možná, že by bylo nejlepší, kdyby se jí přihodilo to, co Andree.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:44Od: d@ve @Redakce
Je to detail, ale máte tam chyby ve výsledcích. Debl holky prohrály 7:6(2), 4:6, 4:6. ;)
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:41Od: Frick Baráž
Pokud nevyjde ta Kanada, tak to bude fakt bude krušný. Bude to (v takovym případě) težkej zápas, kde se vlastně nedá nic vyhrát - jen ztratit. Dnes jsme zažili hořké zklamání, ale zdaleka nemusí bejt všemu špatnému konec.

JJ, výhra v 1. kole není o SF, je to i o jistotě, že se bude hrát světová skupina i příští rok.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:41Od: Frick
Snad se dá Markéta už konečně dokupy. Ta baráž může bejt hodně na ní.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:34Od: FulnekUltras Všeobecná spokojenost vládne
zatím prý nikomu nic nedlužíme... a Kaderka má taky dost... ;-)

Rumunky nech to tento rok vyhrajú celé. Prišiel ich čas.

https://www.youtube.com/watch?v=7pnl5Amft_U
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:39Od: misa
Co je s Kaderkou?
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:40Od: FulnekUltras
do poslední chvíle vypadal v hledišti úplně normálně, tak doufám, že to přežil a teď už pomalu opět plní domácí povinnosti ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:44Od: misa
Už jsem se lekl, že se téhle velevážené postavě českého tenisu něco stalo :)
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:29Od: Jan
Debl to byl děs. 1. pár světa, co vyhrál 2 GS a hrál na TM ? Krejčíková hrůza. Podělala skoro všechno co mohla. Siniaková se snažila za obě, částečně se jí to dařilo, ale poslední 2 hry bylo vidět, že už toho má dost a docházejí jí síly. Což se není čemu divit. Rumunky nehrály nic extra (Niculescuová byla šikovná a zlobila na síti), ale na náš hrozně hrající pár to stačilo. Připadalo mi, jako bych se díval na Veselého, když hrála Krejčíková. Před zápasem jsem se bál, aby Rumuni nenasadili Halepovou s někým, ale stačil bohatě původně nahlášený pár. Náš pár se štěstím vyhrál 1. set, když většinu bodů získal díky chybám Rumunek. Jak to šlo do výměn, strachoval jsem se o výsledek. A později už i o podání našich. Byl to nejhůře hrající pár v FC za Pálovy éry. Jakýkoliv jiný pár, co dříve hrál, by ten debl vyhrál. Plíškovou už na lavičce nebylo vidět, asi už odjela na letiště. Stejně byla unavená po zápase s Halepovou, takže by to s ní do deblu asi nešlo, kdyby hrála se Siniakovou, mohl být výsledek lepší. Sešlo se to. Kvitová u soudu a v Petrohradu, Strýcová ukončila reprezentaci, tragická Krejčíková, náš tým byl neobvykle slabý. A to ještě po včerejšku Sinaková také nevypadala dobře, dnes hrála výborně. Naši si užijí baráž, pokud narazí na švýcarky, španělky, . . . může být ještě veselo a světová skupina se jimj může opět vzdálit. Brblali jsme, že už těch výher bylo dost, no bylo :) Je otázka, kdyby Pála nasadil do 4. singlu VOndroušovou, kdyby vyhrála, mohla být Siniaková čerstvá na debl a mohlo to dopadnout jinak. Ovšem je otázka, zda by Vondroušová vyhrála. Takže je to jak to je, užijme si baráž :)
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:39Od: FulnekUltras
Taky mohla dnes hrát singl Monica, hladit to s Barokem hezky zespoda - a debl už by se ani nehrál. Baráž zvládnem a příští rok to titulově zaokrouhlíme na pěknou sedmičku.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:42Od: Torn
Leda ve snu, pokrytče, ty fandit FC už nemůžeš.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:47Od: FulnekUltras
Snad si nemyslíš, že jsi pro mě v tomto ohledu směroplatný. ;-)))
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:49Od: Torn
Já ne, ale tvoje prohlášení jo. :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:08Od: FulnekUltras
Od začátku jsem v TOMTO zápase hlásil, že fandím Rumunkám - a dobře to dopadlo... ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:12Od: Fandina
Je úplně jedno, co si hlásil, fandil si proti našim holkám a to se jen tak nezapomene.
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:13Od: FulnekUltras
Mě rozcupujte na hadry, no... ;-)))
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:26Od: Fandina
Není důvod. To je tvoje věc, jak se chováš, co říkáš. Tady jde o to, že člověk alespoň ví, s kým má tu čest.
[ Reagovat ]
11.02.2019 00:03Od: FulnekUltras
V Rumunsku se mi líbilo vždycky, a ani váchánský kousíček Afghánistánu - pokud jde o normální lidi - nebyl vůbec špatný. Tak se nediv, že mě případné ušácké bombardování Venezuely, do které se léta chystám tak nějak průběžně, sere zhruba stejně, jako kdyby ty americký kurwy házely ten svůj zasranej šrot třeba na Prahu. Což se konečně ještě před nějakými 74 lety z důvodu "špatné viditelnosti" nad Německem taky dělo. Aniž by nám to kdy opravdu reálně pomohlo. A totéž platí i o lidech, kteří z jakési podivné mediální povrchnosti lezou tomuhle panoptiku "svobody a demokracie" ještě dnes dobrovolně do zadku.
[ Reagovat ]
11.02.2019 00:24Od: Fandina
Pokud si všechno co se kolem tebe děje odůvodňuješ tím, že někdo někomu leze do zadku, tak se pak nediv, že vypadáš jako blb, protože jedině tak si lze vysvětlit, že nechápeš, co se ve Venezuele děje, stalo.

V současné době se následkem humanitární krize a politiky prezidenta Nicolase Madura zhoršují venezuelské vztahy se sousedními zeměmi. Kvůli přílivu uprchlíků z Venezuely se ochladily vztahy s Kolumbií a Brazílií. Po krizi ohledně údajně zmanipulovaných prezidentských voleb prohlásili představitelé Kolumbie, Brazílie, Argentiny, Chile, Kanady, Evropské unie a Spojených států amerických, že neuznávají Madura jako legitimního prezidenta a podporují předsedu parlamentu Juana Guaidóa.

Politika ?Socialismu 21. století,? zavedená za vlády Huga Cháveze, přinesla státní kontrolu cen a v důsledku toho vznikl nedostatek základních komodit, jako např. toaletní papír,[13] chleba, mouka.[14] V srpnu 2014 měla Venezuela nejvyšší inflaci na světě - 63,4% a v rámci tajné devalvace měny požadovala po obchodních společnostech zaplatit za dolary o 61% více než v předchozím roce.[15]

Potraviny jsou v roce 2016 běžně na příděl, je nedostatek téměř všeho, včetně toaletního papíru a základních potravin.[17]
Chavez odradil zahraniční investice a státní ropnou společnost poškodil tak, že její produkce klesla od roku 1999 o 25 %. A klesají i exporty. Režim se sice snažil pomoci chudým, utratil při tom ale mnohem více, než si mohl dovolit. Vláda dnes dosahuje deficitů ve výši 14 % HDP a tuto mezeru lze zaplnit pouze tištěním peněz. Ty tak ale ztrácejí hodnotu a inflace oficiálně dosahuje 64 %, ve skutečnosti se však může pohybovat kolem 179 %. Bank of America odhaduje, že pokud se systém nezmění, zvýší se inflace možná až na 1 000 %.[18]
[ Reagovat ]
11.02.2019 00:31Od: Fandina
Důsledkem této politiky je i enormní nárůst kriminality, loupeží a vražd v chudinských čtvrtí. V hlavním městě Venezuely míra vražd patří mezi nejvyšší na světě. Násilí je tu spojeno hlavně s drogami, což vychází i z polohy země. Ozbrojené loupeže jsou ve městě běžné, a to dokonce i v oblastech, které jsou považovány za bezpečné a navštěvují je turisté. Problémem jsou stále rychlé únosy osob výměnou za hotovost. Ještě horším faktem je skutečnost, že sami policisté se na únosech také podílejí.[20]
Podle Mezinárodního měnového fondu může do konce roku 2018 dosáhnout míra inflace až jednoho milionu procent.[21]
[ Reagovat ]
11.02.2019 00:50Od: Fandina
A to, že si politický magor, vím dávno, nicméně to jak tu podrazácky píšeš o Káje, ale i jiných, to tě pasuje do role ubožáka.
[ Reagovat ]
11.02.2019 01:00Od: FulnekUltras
Kromě kriminality v Caracasu (jako ve většině jihoamerických metropolí) jen samé lživé kopírování euroušácké infolinie, jejíž jediným cílem je teď zmasírovat veřejné mínění, aby "posvětilo" další odpornou agresi Pentagonu do zatím svobodné a nezávislé země. Ale u osoby, která stejným způsobem papouškuje podobně manipulativní fráze dokonce i o situaci v socialistickém Československu, kterou sama zažila, se není čemu divit.
[ Reagovat ]
11.02.2019 01:06Od: Fandina
Jj, všichni jsou blázni, jen ty jsi letadlo.

Nikdo z Venezuely neprachl, není tam žádná kriminalita, žádné státní vlastnictví. Všechno je tam OK.

Právě proto, že jsem zažila socialistické Československo, tak vím, že jsi magor, který ničemu nerozumí.
[ Reagovat ]
11.02.2019 01:14Od: FulnekUltras
Tak to jsem rád, že si rozumíme. ;-)))
[ Reagovat ]
11.02.2019 01:22Od: Fandina
Na druhé straně, k tomu, aby člověk poznal blba, není potřeba si tak extra rozumět. To přijde samo. Dříve nebo později.
[ Reagovat ]
11.02.2019 00:36Od: blixa
Ultrasi, odjeď do té Venezuely a bojuj za soudruha Madura do poslední kapky krve ! Tvojí, pochopitelně. Uděláš mi obrovskou radost a sobě též, zhyneš hrdinskou smrtí a soudruzi v nebeském panteonu tě přivítají s otevřenou náručí ! Takovej hubanec od Stalina či od Brežněva, to bude stát za to !!! :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:47Od: tommr
prohrát můžeme v baráži s kýmkoli pokud nenastoupíme v nejsilnější sestavě ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:50Od: Frick
Zase neblbni. Na Kanadu (i s tou Rumunou a Úžinou) by mělo stačit i něco jako Vondroušová, Muchová, Martincová, Hradecká.
[ Reagovat ]
11.02.2019 05:16Od: bIbec
tak to těžko.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:26Od: aligo Baráž
Proti komu můžeme hrát? taky to asi nebude jednoduché ne?
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:30Od: Frick
Pokud to nebude Kanada doma, tak to lehký nebude.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:38Od: tommr
jako soupeři připadají v úvahu Kanada, Lotyšsko, Španělsko a Švýcarsko ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:12Od: Frick Trochu předčasné
Ale baráž bude tady o hubu, když nepřijede Bušička.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:13Od: Torn
Petra ti vzkazuje, že její neučast ve FC nemá vliv na dávky sociálních případů, že jí máš dát pokoj. :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:42Od: bIbec
FC čtyřhra je speciální disciplína. Tady deblová šikovnost nemusí stačit.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:43Od: FulnekUltras
ale krásný zápas to byl...
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:46Od: bIbec
Karolína je podle mě obrovská deblová zbraň pro ten FC. Držák, opírá se o dobrý servis, gemy sou klidnější. Je tam taková jistota, ledová síla.
Ona by to zvládla i s Katkou, i s Bárou.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:47Od: FulnekUltras
zbraň odjela už před deblem
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:48Od: Linka
Karolina hned po svém zápase odjela. Pála jasně řekl, že neměl na výběr!
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:04Od: Torn
Na výběr měl, ale Pála si taky nevidí moc do pusy. Pokud se večer předtím dohodli, že čtyřhru půjdou holky, tak si logicky zarezervovala letadlo, protože 12. už zase hraje.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:49Od: EllNino
jj přesně, Karolína do debla, není vysoko jen proto, že ho nehraje, ale už ho v tom Fed Cupu tolikrát vyhrála :) S Bárou, Luckou Hradeckou ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:49Od: Fandina
Možná ano, možná ne. Ale byly tady jednička a dvojka na deblovém žebříčku. Asi je normální, že dostaly přednost.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:53Od: bIbec
jasné, já nikomu nic nevyčítám.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:52Od: Frick
A neměla hlavně už dost po tom zápase s Halepkou?
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:56Od: FulnekUltras
když chybí smysl pro kolektiv, nepomůže ti ani pauza 24 hodin
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:00Od: Fandina
ubohé
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:38Od: Dobry-den
Vy to vážně tolik žerete?

Vždyť je to tak nudná soutěž...
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:40Od: com
spravime si naladu za tyden, az vyhraje Karolina v Dauha :)
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:41Od: Michaelus
no přímo, vyhráli to tak 6x teď a už to stejně nemá takovou prestiž...
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:37Od: FulnekUltras Holky moje karpatský...
pěkně jste to dokázaly... Velká gratulace dříčce Simonce, nejněžnější skále na světě Monice, vždy bojující Mihaele a Irině, která se v deblu nakonec včas zvedla. Vítězství nad zbornoj komandoj ČR, ze které jde strach mnohdy už předem, má obrovskou hodnotu.

Naše slečny dělaly co mohly - a Katce i Báře patří všechna čest za bojovnost. Charakteristické bohužel je, že kapitán Pála musel nakonec v ČT dost trapně zamluvit "případnou účast" Plecha v deblu. Těžko poslat na kurt někoho, kdo "tady odehrál dva dobré zápasy", a hned potom opustil celou halu.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:38Od: com
chcipni
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:39Od: Michaelus
Tak když věděla že už nebude hrát a pravdepodobne ji letelo letadlo do Kataru? Zas nejhorsi, ze
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:40Od: Fandina
Ty jsi fakt ubožák. To, že postavil do debla holky, které jsou první a druhá na žebříčku, navíc jedna z nich před týdnem vyhrála mix na GS, to se snad dalo čekat. Fakt ubožák.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:40Od: misa
Asi tak. Turnaj v Doha je kromobyčejně důležitý.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:37Od: Pavlis
Karolína dnes proti Halepce vcelku slušný, ale často asi ztrácela servis. Krejčíková a Siniaková tahaly za kratší konec. Soupeřky je přehrávaly na síti. Oslabení o Petru se tak ukázalo jako citelné, ale program je nabitý a měla by max. týden volna. Navíc před Austrálií nemohla vědět, jak se to vyvine. Též se celkově zmenšil prostor pro další české tenistky. Mimo, Alertová, Smitková, Kr. Plíšková, i když nevím proč. Šafi a Strýcová skončily. Nic netrvá věčně, ale bylo to krásné.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:38Od: FulnekUltras
příští rok ten FC Rumunkám zase odeberem... ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:00Od: Torn
Najednou seš fanoušek? :D Ty seš hrozná parodie na chlapa.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:16Od: FulnekUltras
odraz ve skle? ;-)))
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:38Od: misa
Bez Šafinky a Báry ... a hned do baráže.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:39Od: petrulinka
Přesně, nic netrvá věčně. Tak si holky rok dají pauzu a příští rok to zkusí znovu. Alespoň budou mít klid na turnaje
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:43Od: Frick
Ten Petrohrad měla jasně vypustit. Herně to nedávalo smysl. Musela by se dostat aspoň do finále, aby udělala nějaký relevantní body (tj. tři zápasy vyhrát a do finále minimálně nastoupit). Fakt si myslim, že se tam potřebovala ukázat, aby dostala šek.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:45Od: PetaM
Závidíš co? :D Tobě nikdo za ukazování nezaplatí ani korunu :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:46Od: FulnekUltras
;-)))
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:46Od: misa
Tenistky hrají pro peníze, zbytek jsou většinou řeči pro diváky.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:48Od: petrulinka
ATy jsi fakt dobrý mamlas, byl jsi někdy vůbec u soudu? Asi ne, jinak bys neměl tak pitomé řeči. Mně stačilo. Být jako svědek a měla jsem dost
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:49Od: petrulinka
To patřilo jinde, sorry
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:10Od: misa
:)
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:46Od: Michaelus
myslím, že už toho ve fedu udělala hodně na to, abys do ní šil :)) Proč to vyhrávat pořád dokola a dokola,lepší když se bude soustředit na turnaje, nebo si může po náročném týdnu odpočinout a někam zajít s kamarádkami.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:01Od: d@ve Re: Re: Frick
Fricku jsi ale už opravdu votravnej. Dej si pohov ty pseudofanoušku. ;)
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:06Od: Frick
Nevim, no. Petra nebo Karolína daly Pálovi košem jen když tam byl náročnej přesun (Kanada 2015, USA 2017)... teď Petra odmítla hrát doma. DOMA!
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:09Od: bIbec
neblbni člověče. Měla soud. Plánovat si FC v takovém týdnu je nesmysl.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:11Od: Frick
Ty to píšeš jak kdyby si jí tam chtěli nechat.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:24Od: bIbec
boha jeho nervy. On soud není žádná prdel pro nikoho. To nedovedeš pochopit? Jít k soudu a pak v tom samém týdnu pinkat ve fed cupu?
A třeba je Petra teď naprosto OK, v pohodě, ale jak by to třeba mohla tušit v době, kdy se nominovalo? Je naprosto logické, že raději odmítla.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:11Od: EllNino
přesně, třeba ani nesměla, nevíme nic a Fricek zase trapčí
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:12Od: Torn
Frickovi vadí, že bude mít menší příspěvky teď. :(
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:14Od: Frick
Jakože by ten soud byl i o víkendu?
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:16Od: Fandina
Jakože může existovat povinnost být k dispozici celý týden, když hraješ FED nebo DC.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:23Od: d@ve
Odsuzovat zrovna Petru, která je FC jedna z nejvěrnějších, je fakt unfair. Ale empatie je něco, co ti evidentně chybí..
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:30Od: Frick
Já vim, ale když člověk vidí, že jí nebylo zatěžko se štvát, strhaná z 12 zápasů v 19 dnech, z australkýho vedra do ruský zimy ale Fed Cup v takřka domácí hale jí zatěžko je, tak fakt člověk neví, co si o tom myslet. Vlastně v Ostravě by hrála poprvé od dubna 2015, tak tohle jí mohlo motivovat.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:37Od: d@ve
FC je týmová soutěž. Nemůže to být jen o jedné hráčce. Měly by být schopné se případně zastoupit. Když nejsou holky schopné bez jedný absence postoupit, tak by to pak zasloužené moc nebylo..
Myslím, že prohrané to už vlastně bylo při prvním dnešním singlu. Karolína dostala velkou důvěru a měla prostě uhrát oba body..
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:44Od: tommr
Karolíny se musím zastat. Roli favoritky proti Buzarnescu splnila spolehlivě. Proti Halepce by nebyla favoritkou žádná z našich - ani Petra ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:53Od: Frick
Byly by to dva zápasy (Petra - Simona, Kája - Simona) bez favoritky. Takhle to byl jeden zápas bez favoritky + jeden zápas s Rumunkou jako favoritkou.
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:02Od: d@ve
Neměla by být Karolína zas tak skromná. To, že je spokojená jen s jedním bodem a "dvěma dobře odehranými zápasy" je docela chabá záplata..
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:54Od: Frick
Bez Petry i Káji holky vyhrály v listopadu finále.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:56Od: d@ve
Co vidíš? Tak vidíš! ;)
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:16Od: lars
Rumunsko byl prilis silny souper, aby se dala nahradit neucast nejake tenistky z top8
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:27Od: Frick
Tak nějak. resp. ten tým na to měl mít ty Rumunsky porazit, ale bylo potřeba, aby buď Kája nebo deblový pár měly svůj den. To se nestalo.
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:31Od: Fandina
Že by ozáření vyšší mocí, konečně si řekl něco logického.
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:33Od: d@ve
Konečně máš trochu rozumnější komentář.
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:31Od: d@ve
Pro FC šampiónky přece není "příliš silného soupeře".. ;)
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:47Od: Frick
Stačí jedna (vele)silná hráčka a kvaltní debl. Tim rumunskej tým disponoval a pohroma byla na světě. Američanky toto v Praze neměly a tak nestačily ani na naše "béčko".
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:32Od: tommr velký selhání
debl měl bejt přitom naší jedinou jistotou. Ukazuje se ale, že Krejčíková nemá v repre co dělat a Katku Pála prostě uštval ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:34Od: Frick
No, asi by Buze.rantku dala i Markéta.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:34Od: honza333
Krejčíková !!! Si děláš prdel ne !!! Ses přepsal ... Siniaková ať maže do Ruska
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:30Od: honza333
Podtrženo sečteno ... Katka sice vyhrála druhý bod... Ale ten poslední... Úplně posrala .... To je strašný ... Jak hrála ... Bára hrála hezky...
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:34Od: dadaft
jj, Katka nedokázala na síti ukončovat výměny, místo hřebíků jenom čučky,,,,,,,,,
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:37Od: Jimbo
Souhlas, Katka nehrála dobrou čtyřhru. Ty čopované forhandy baštily obě dvě i s navijákem.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:29Od: darek.vrana
Jestli tohle je nejlepší pár světa, tak bych chtěl vidět ty průměrné...
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:30Od: PetaM
Průměrný pár zrovna vyhrál :D :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:32Od: pingwin
Ne, vyhrál pár, který normálně čtyřhry nehraje. To je to. Kdyby hrali všechny holky čtyřhry, tak se nikdy nemohly naše páry stát jedničkami.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:33Od: PetaM
Teď jsem to nepochopil, ale pár Begu-Niculescu spolu hraje celkem často a teď vyhrály turnaj někde v Asii :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:40Od: FulnekUltras
přesně tak - nechme ale frustraci volně odtéct... ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:34Od: petrulinka
Nehraje? Vždyť teď spolu vyhrály turnaj
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:37Od: darek.vrana
Niculescu ale dobře a v singlu by určitě aspoň bod udělala. Po bitvě je každý generál, ale určitě bychom postavili 5 lepších párů. Kdokoliv s Plíškovou, Peschke umí skvěle na síti... Tohle nemá ani razanci, ani techniku. Katka byla taky už unavená, možná kdyby singla hrála Markéta, bylo to lepší...
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:42Od: FulnekUltras
Plech už nebyl po splnění "vlastní" mise k dispozici.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:04Od: Frick
No, zas tak unavená bejt asi taky neměla. Ty singlový zápasy byly rychlý a předchozí program taky zas tak nahuštěnej neměla.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:04Od: tommr
myslím, že únava Katky hrála v závěru zápasu zcela zásadní roli. Pokud Markéta byla schopná a ochotná hrát tak Pála udělal velkou chybu, že jí neposlal do zápasu s Buzarnescu místo Katky ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:29Od: Frick Díky Petro
Udav se tim šekem od Rusáků.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:30Od: PetaM
Petra udělala dobře, že tam nejela. Srát se celý týden, makat o víkendu, aby to pak ty dvě pos.raly ... To nechce nikdo :D Práce vniveč.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:31Od: Frick
Fakt nevim, proč nemohla hrát. VOLNO - FED CUP - VOLNO by snad nebyl tak drtivej program.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:33Od: PetaM
Jenomže ten program je: volno - soud - volno. Chytráku :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:37Od: Frick
Nemůžu si pomoct, ale pokud by jí ten incident měl tak strašně psychicky poznamenat, tak předně nepude tři dny po tom, co se to stane, před novináře.

Řekla v izolovaný místnosti, co se stalo a zodpověděla pár otázek. Zas tak strašný trauma to bejt nemohlo.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:39Od: PetaM
Nejde o psychiku, jde o ztrátu času. V pondělí by netrénovala. V úterý byl soud, to by taky netrénovala. Co jsem pochopil z článků, byla možnost, že by mohla vypovídat i ve středu, takže by taky netrénovala. A kdy jako měla začít trénovat? Ve čtvrtek? Zrovna Petra, která si potřebuje na povrch zvyknout? Pochybuju.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:45Od: FulnekUltras
naprostý souhlas - málokdo si těchhle úplně obyčejných faktů bohužel všimne
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:51Od: Frick
Myslim, že ve středu bylo od začátku jasný, že vypovídat nebude.

I tak by jí snad ČT+PÁ stačit měly. Je to povrch, kterej zná a navíc by první den hrála s Buzarnenescu a tu by snad dala i s tou "tvojí" horší aklimatizací.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:53Od: PetaM
"myslím", "snad", "snad". To mi stačí. Absolutně nic nevíš.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:00Od: Frick
Určitě. Byla předolána na úterý.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:24Od: Fandina
Jako obvykle, blb na entou. Že vypovídala jen v úterý, neznamená, že neměla být k dispozici i na středu. Nevíš nic, jako obvykle. Blb na entou.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:26Od: Fandina
Já to samozřejmě nevím, jak to bylo, ale dovedu si představit x možností. Proto nebudu jako blb mluvit jen o jedné.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:48Od: Fandina
Jak to víš, že to nemuselo být trauma. Ono jen o tom mluvit nemusí být příjemné. Jenže to ty v životě nepochopíš. Jako obvykle.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:21Od: Blondie
Tvoje znalost psychologie je NULOVÁ. Měj tedy kapku sebereflexe, dej si pár facek a drž už hubu.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:18Od: Blondie
Možná proto, ty hňupe, že čelila jednomu z nejnáročnějších zážitků v životě - za obrovské pozornosti médií vypovídala proti tomu, kdo jí (pravděpodobně, zatím není rozsudek) ohrožoval na životě a málem ji připravil o celý tenis. Takže jestli si chce dát další dva týdny nohy nahoru, chodit s kámoškama do kina a muchlovat se s neteřemi a synovci, já tomu jen tleskám.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:20Od: Torn
Zlondie klid..
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:24Od: Blondie
Sorry jako, ale jsem naprosto alergická na lidi, kteří útočí na oběti trestných činů a jakkoliv je zpochybňují - i kdyby šlo jen o debatu, zda s výpovědí v zádech měla nebo neměla začít trénovat na FC. Tím se ta spáchaná nespravedlnost ještě násobí, a to fakt nedávám. Zmetek jeden!
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:36Od: Frick
Jenže to se může brát i tak, že by Fed Cup (a vše kolem toho) ty chmurný myšlenky okolo soudu v tý hlavě rozptýlil.
[ Reagovat ]
10.02.2019 23:14Od: Blondie
Jak říkám, o psychologii nevíš NIC. Zjevně potřebuje pohodu, ne další tlak. Takže je teď tetička a kámoška, nikoliv tenistka. Jsem strašně ráda, že to zvládla rozhodnout a myslela taky na sebe.
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:24Od: FulnekUltras
naprostý souhlas
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:32Od: petrulinka
Ty máš dost, ale ono se to dalo čekat, že vylezou z děr magoři jako ty a budou to svádět na Petru. Prostě si to ten náš nejlepší světový pár měl uhrát, ale prostě to nezvládla, bohužel
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:33Od: petrulinka
"nezvládly"
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:34Od: Michaelus
Jezisi a proc by se furt mela tahat v nejakem fed cupu, ktery uz xkrat vyhrala?
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:28Od: com
jo deblovej svetovej par cislo jedna jak vysitej
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:27Od: EllNino
horší výkon už jsem dlouho neviděl ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:28Od: petrulinka
Už jsem je viděla hrát hodně, ale tak tragicky snad ještě nikdy nehrály
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:34Od: tommr
Bára takhle hraje docela často, ale většinou to Katka stačí kompenzovat. Dneska už neměla v závěru síly hrát za dvě ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:37Od: Michaelus
Jako nevim, mně se nelibi hra ani jedné z nich. Bára hraje pasivně, nevidim nejake vyraznou prednost na jeji hre, Katka je obecně strašně nevyrovnaná a nehraje prostě ani nějaké extra pecky, ani nemá tak propracovanou technickou hru, aby byla pusherka.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:56Od: tommr
pokud mluvíš o singlu tak s tebou v podstatě souhlasím. Já ale komentoval jejich hru v deblu ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:11Od: Fandina
Já si myslím, že to přeháníš s kritikou jedné a vynášením druhé. Bára nehraje tak atraktivně jako Katka, ale zase říkat o ní, že všechny chyby jsou její a body Katky je nesmysl. Doplňují se, v podstatě chyběly dvě hry.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:27Od: PetaM
Náhodou sranda :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:27Od: aligo
Ostuda
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:24Od: StestiJeKrasnaVec11
Katka odešla a s ní i naděje...
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:25Od: petrulinka
Jo, jo Kateřina totálně mimo
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:30Od: pingwin
Odešla i Plíšková... Ale ta už dříve ????????
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:23Od: d@ve To nevypadá dobře..
Únava se na Katce už žel projevuje.. :(
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:22Od: FulnekUltras
Monica je skála.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:22Od: historik
horko těžko je brejknou a pak si svoje projedou čistou hrou
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:22Od: mahycek
S prominutím, nechci nadávat, ale je to k..va.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:23Od: com
ra nebo ur ? :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:21Od: Fandina
To si snad dělají legraci. Takhle projet game.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:21Od: EllNino
Ježiši to byla zase nechutná hra
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:19Od: historik
Bára, která to cele zápas kazí teď za hrdinku:-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:20Od: com
jo ted by zaslouzila deku siniakova
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:23Od: hippos
deku? gangbang s nigama
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:23Od: paprikovygulas1
No neviem, čo ja to pozerám tak väčšinu kazí Siniakova
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:30Od: tommr
a díval ses od začátku?
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:13Od: Fandina
3:4 ale teď by to fakt chtělo brejk holky, žeňte je tam, trubky, fakt, hlavně Báru, fakt by to chtělo dostat se do tranzu pojďte holky!!!
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:14Od: Fandina
žeňte je tam trubky myšleno doslova a do písmene, hlediště je žeňte s trubkama a bubny
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:15Od: FulnekUltras
balon za balonem - Simonce, která poctivě fandí v hledišti, bych to moc přál... Plecha už v hale dlouho nikdo neviděl...
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:18Od: Fandina
fakt jsi tapný, ubohý provokatér
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:09Od: StestiJeKrasnaVec11
4_2... to není dobré... POJĎME!
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:07Od: mahycek
Bez servisu, to nepůjde. Už jsem chtěl jít spát, mám po třech
hraních za sebou. Vydržím, vzít jim servis a proboha, pak
svůj udržet !!! To je takovej problém ???
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:06Od: Fandina
2:3 pořád doufám, je to jeden brejk a chtělo by to otočit pojďte holky hecněte se, hlavně Bára, Katka se snaží, kdyby se to otočilo, tak pak to chodí často samo
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:00Od: petrulinka
Hold to asi nedopadne
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:06Od: FulnekUltras
servis už teď žádnou výhodou nebude - pořád zcela otevřené
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:58Od: George_Renel
Vůbec se mi nelíbí, že naše lavička je úplně mrtvá.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:00Od: FulnekUltras
zato Rumunky mažou a chtějí to moc... ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:57Od: SpacialRecognition Krejčíková
suverénně nejhorší hráčka.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:22Od: misa
Taky je to z těch čtyř hráček suverénně nejhorší singlistka.
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:50Od: Fandina
Sice se mi zdá, že naše holky nejsou tak nadržené, jako Rumunky, ty se hodně snaží, ale pořád je to vyrovnané. Tak snad se naše holky trochu víc hecnou a přidají k tomu zkušenosti z vyhraných mačů a ještě to vyjde. Pojďte.
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:55Od: FulnekUltras
možné je pořád všechno
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:46Od: petrulinka
Ty naše jsou fakt totálně mimo
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:47Od: petrulinka
Nejdříve Barbora, teď zase Kateřina
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:54Od: com
a ted zase Barbora..
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:57Od: petrulinka
Já bych řekla, že v posledních minutách to kazí pouze Kateřina
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:05Od: tommr
Bára to kur.ví od začátku neskutečným způsobem. Katka začla dobře ale už jí prostě dochází fyzický síly ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:45Od: Hector21
Boj, boj, boj je to...
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:56Od: FulnekUltras
nádherný zápas
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:40Od: com
fakt kravky uz
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:34Od: tommr Bára Krejčíková / Katka Siniaková
a je srovnáno ... :(
S našima vyhlídkama to nevidím moc valně. Katce dochází fyzický síly a Bára je bezkonkurenčně nejhorší na kurtu ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:41Od: tommr
a je vymalováno. Krejčíková se tam motá jako ožralá ... :(
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:33Od: FulnekUltras Famózní Monica
a drama vrcholí. Teď se ukáže, kdo TO chce víc.
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:35Od: Fandina
Dlouho jsem neviděla někoho trapnějšího než jsi ty. Chápu, že blby provokovat baví, ale i tak.
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:38Od: FulnekUltras
byl bych Monču postavil už do singlu - a mohl být trápení dávno konec ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:42Od: Fandina
Mně trápení nevadí, to jen provokatér má takový dojem.
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:50Od: petrulinka
Já mám takový pocit, že jsi fanoušek Petry, tak nechápu, co to tady trapníš, myslím, že Petra by nebyla za takového fanouška ráda
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:54Od: Blondie
Taky mám občas stejné myšlenky... :( tohle by Petra neocenila...
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:21Od: lvicek
Takovyho "fanouska", kterej takovym zpusobem "fandi" proti nasim a mimo jine tim i chce uprit Petre moznost hrat v semifinale nebo ve finale FedCupu, by poslala do haje nebo by ji spis takovej ubozak nestal ani za odplivnuti.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:30Od: Fandina
Je to ubožák. Neuvěřitelný hajzl.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:50Od: FulnekUltras
babi... klid... to je přece pod Tvou úroveň... ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:53Od: Fandina
Pod mojí úroveň je se bavit o nesmyslech a lžích. Ale říct druhému, že je blb a hajzl, když to tak cítím, tak to je mi naopak, hodně vlastní.
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:56Od: Torn
To je pravda....napsala...
[ Reagovat ]
10.02.2019 21:58Od: FulnekUltras
tak díky aspoň za upřímnost... ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 22:18Od: Fandina
nemáš zač
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:24Od: com
jestli to projedou, tak za to stejne muze jen a jen Kvitova, ze je v tom nechala a nehrala :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:25Od: Blondie
kdyžtak žondra, come.
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:23Od: PetaM
Člověk by řekl, že hraje Karlovič a ony jsou přitom jen neschopné sebrat servis Monice, která těžce přechází na servisu hranici 100 km/h :D :D :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:08Od: FulnekUltras Už i Svačina
se diví, proč dnes Monica nehrála singl. V deblu zatím jasně nejlepší hráčka na kurtu.
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:21Od: Torn
Hlavně nám tu nebreč, ty tampóne...
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:34Od: FulnekUltras
kape jedině z tebe, hňupe ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:02Od: historik
Nemám možnost sledovat debl na tře zase tak často, ale Bára hraje teda hůře, než sem čekal. Je tak nervózní z prvního ostrého FC zápasu nebo to Katce častěji takhle kazí?
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:09Od: Fandina
Nevím, jestli je nervosní, ale takhle podobně hraje Bára pořád. Rozhodně nemá takový instinkt na míč jako třeba Katka, spíš hraje na jistotu a víc váží údery. A také míň riskuje, spiš vyměňuje, než útočí. Ale takhle podobně, jako dneska hrají často. Někdy ale míň chybují.

Nicméně Bára teď vyhrála na AO mix. Tak zase ta její hra nemůže být úplně marná.
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:10Od: Fandina
nervozní

Podle mě je Báry mínus třeba v singlu, že nemá rychlejší reakce. Hraje spíš pomaleji.
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:11Od: FulnekUltras
na prvním státním kanále právě skončil každodenní zpravodajský proušácký výplach - vítej zpět, Fany ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:14Od: Fandina
Já se na televizní noviny nedívám už nejmíň deset let. Nejsem ty, abych musela poslouchat, co se kde říká.
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:15Od: FulnekUltras
tak to se omlouvám ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:16Od: Fandina
Deset let proto, že mě politika stejnou dobu vůbec nezajímá. To ponechávám těch, co k tomu, aby si udělali obrázek o životě potřebují hlásné trouby.
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:20Od: FulnekUltras
vystačíš s "rozumy" z roku 1990 ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:20Od: Fandina
Vystačím si s tím, co vidím, nepotřebuji k tomu překlad druhého.
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:22Od: Fandina
A navíc, politika mě vůbec nezajímá. Není důvod.
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:15Od: Blondie
My máme státní televizi? Jakou?
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:17Od: FulnekUltras
"veřejnoprávní" "povinně" placenou
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:20Od: Fandina
nemusíš to platit, když nebudeš mít televizní nebo rozhlasový přijímač, tak to platit nemusíš
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:39Od: FulnekUltras
máš naprostou pravdu
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:45Od: Fandina
umím číst
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:09Od: FulnekUltras
dneska se holky ve slabších chvilkách poctivě střídají - na Bařu zatím tlak FC doléhá celkem únosně
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:10Od: tommr
Bára se v deblu jen veze s Katkou. S trochou nadsázky se dá říct, že Katka dělá body a Bára chyby. A když Katka z nějakýho důvodu nestačí kompenzovat ty Bářiny chyby tak to pak vypadá jako dneska ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:00Od: MaDI
Tohle že je momentálně nejlepší pár světa?
[ Reagovat ]
10.02.2019 19:55Od: tommr Bára Krejčíková / Katka Siniaková
Bára hraje bohužel čím dál tím hůř a hned na úvod druhýho setu nám komplikuje situaci ztraceným podáním ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 19:45Od: FulnekUltras Monica začala konečně úřadovat
otázka, zda to z rumunského pohledu nebude už příliš pozdě. Mihaela i Irina nervy v kýblu, Monica dnes měla hrát singl.
[ Reagovat ]
10.02.2019 19:45Od: FulnekUltras
a barokního andílka udělat
[ Reagovat ]
10.02.2019 19:48Od: FulnekUltras
každopádně atraktivní podívaná - zvlášť při blízkých záběrech na jedinou členku rumunského kotle, která nenatáhla žlutou ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:19Od: Torn
Monica je super, ale ty se o ní neotírej...ty transylvánská příšero.
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:36Od: FulnekUltras
má úžasný cit v ruce - to zbožňuju... ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:37Od: com
prase :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 19:44Od: tommr Bára Krejčíková / Katka Siniaková
důležitej první set je doma. Ted se snad holky trochu uklidní (hlavně teda Bára) ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 19:42Od: Fandina
Sice jsem si říkala, že nebudu nic psát, protože vždycky když jsem něco napsala, tak to pak nevyšlo, ale teď můžu. Je set jupíííííííííí.
[ Reagovat ]
10.02.2019 19:27Od: tommr Bára Krejčíková
to je tragédka ... :(
[ Reagovat ]
10.02.2019 19:35Od: SpacialRecognition
Slabé slovo si ještě použil. Jak takhle mohla někdy být světovou jedničkou v deblu, to je záhada.
[ Reagovat ]
10.02.2019 19:27Od: bIbec
pffff
[ Reagovat ]
10.02.2019 19:22Od: Fandina
Jooo, tak teď snad set dopodávají.

A pak že to nejde, jít obě na síti, teď udělaly super fiftýn, když byly obě na síti.
[ Reagovat ]
10.02.2019 19:26Od: com
to vzdycky zazdis :D uz podruhy
[ Reagovat ]
10.02.2019 19:28Od: Fandina
už radši mlčím
[ Reagovat ]
10.02.2019 19:17Od: aligo
S touhle hrou Bařena nikdy nemůže být ve stovce
[ Reagovat ]
10.02.2019 19:10Od: Fandina
Jupííííí brejčík, tak teď to potvrdit. Pojďte!!!
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:59Od: aligo
Co to tam předvádí ta Bařena
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:25Od: milik254
Joooo, Monicaa.
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:18Od: bIbec
V kolik hodin začíná ta čtyřhra? Ví někdo?
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:20Od: com
tedka, takze vychcat se uz nestihnes :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:23Od: bIbec
nikoho na kurtu ještě nevidím, takže bych řekl, že se stihnu i vysrat .-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:25Od: tommr
už tam jsou všechny 4 a bude se hrát v předem nahlášených sestavách ... :)
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:25Od: blixa
Škoda, Kája by byla lepší varianta.
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:27Od: tommr
Karolína bude asi hodně unavená a v deblu už trochu vyšla ze cviku ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:28Od: EllNino
no v Doha dostaly se segrou WC a zahrají si proti Peschke/Melichar :)
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:09Od: Frick Poll
Je více dementní F. Ultras nebo F. Andina?
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:10Od: Nancy_z
Nebo F.rick? :P
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:13Od: Frick
Mne s nima nesrovnávejte. Možná omýlám do nekonečnosti jistý témata (Monako, Śtvanice, Průběh Petřina přepadení) ale nemám o kolečka víc, jak tihleti dva.
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:16Od: EllNino
"omýlám" :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:23Od: Nenela
To je od vyjmenovaneho slova 'mlyn' :-)))
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:25Od: blixa
Možná myslel, že si "omývá" přirození vlažnou vodou ... :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:32Od: Fandina
Máš pravdu, já mám o kolečko víc, ale ty o hodně koleček míň, proto se chováš, jak se chováš.
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:48Od: Blondie
Hm, to je asi to samé, jako kdybys řekl "možná jezdím do práce na jednorožci, ve dvanácti jsem porodil tři děcka a po víkendech lítám v Concorde na nákupy na Mars, ale rozhodně nejsem ani blázen ani lhář." Volba témat, která opakuješ, o tobě také něco vypovídají ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:50Od: Frick
Jsou to regulérní témata.
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:53Od: Fandina
A ty se pak div, že vypadáš jako blb. Ani takovýhle příspěvek nejsi schopen rozklíčovat. Natož abys dělal vyšetřovatele v případu, kde máš jen kusé informace a ani si je nemůžeš ověřit.
[ Reagovat ]
10.02.2019 19:10Od: Blondie
Tak ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:51Od: Frick
Na jednorožci jezdí Makulka :o)
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:12Od: blixa
No Fricku, tvůj největší kámoš na TP StalinUltras a ty položíš takovou otázku ??!!!
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:19Od: Frick
Na to jsi přišel jak? Copak by Fulnek třeba souhlasil s mou kritikou Petry? Za Monako? Za to, že mpžná nemluví (celou) pravdu o přepadení?

PŘÍPOMÍNÁM, že Petra se u soudu vyjádřila tak, že pachatel znal jméno své oběti (tj. její), přestože vše nasvědčuje tomu, že ze zvonků ho vyčíst nemohl, protože tam (dle fotografie pořízené pár hodin po zločinu) nebylo.
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:23Od: blixa
Ultras je selektivní, co se mu nehodí nevnímá. Kdyby to nebyl tvůj kámoš, to pak na TP nemáš už žádnýho ???!
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:19Od: Fandina
Největší dement jsi ty, protože jinak by ses neptal.
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:08Od: Frick Není to Čínan?
???
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:04Od: EllNino Katka
Super, nečekal jsem :) ... na debla se těším :)
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:09Od: com
doufam, ze bude debl rychlej.. zbytecne to natahujou a nedele uz je v riti :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:54Od: tommr Katka Siniaková
příjemně překvapila. Po tom děsivým začátku jsem spíš čekal, že se úplně sesype. Místo toho začala mít nervíky soupeřka ...
Důležitý bylo i to, že to Katka zvládla ve dvou setech takže by snad mohla nastoupit i do debla ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:59Od: blixa
Katka MUSÍ nastoupit do debla. Otázkou je, s kým. Já bych tam poslal spíš Karolínu, Barbora není tak univerzální a není zvyklá na takový tlak.
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:07Od: Nenela
Vyhrala dva GS. Tlak musi zvladat dobre.
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:11Od: blixa
Jenže to hrajou jen za sebe. Tohle je za tým, to je úplně jiný. Navíc masakr český publikum.
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:24Od: tommr
jj z nervů Krejčíkový mám trochu nahnáno. Katka bude po tý nečekaný výhře naopak psychicky na koni ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:05Od: Nenela
Ja jsem videla jen druhy set. Co se delo na zacatku 1. setu, jak o tom vsichni pisete?
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:21Od: tommr
Katka rychle prohrávala 0:3 když svůj servis darovala soupeřce dvěma dvojchybama za sebou a vypadalo to, že se rozbrečí a z kurtu uteče ... :)
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:52Od: Frick Pro-koučing
Tak asi nakonec tam byl z rumunský strany...
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:50Od: FulnekUltras Tohle Sagerceanu prokoučoval
Monica by psychicky neselhala a už mohlo být hotovo.

HAIDE ROMANIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:57Od: Nenela
Ty fandis Rumunsku?
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:59Od: EllNino
nefandí Plíškové, takže kdyby na druhé straně stálo Zimbabwe, fandil by jim
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:17Od: Torn
Ta hlava východního bloku nezná mapu mimo SSSR, neblázni. :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:00Od: blixa
Je to dementní prorumunský ko_kot !
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:04Od: Nenela
Prorumunsky a prorusky :-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:49Od: dadaft
Tak doufám že to Kateřinu nakopne i do dalšího průběhu sezóny...
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:52Od: misa
Unavená z FC pravděpodobně vylítne příští týden v 1. kole.
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:55Od: tommr
tam je proti Mertensový stejně bez šance ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:59Od: Fandina
Nemusí to tak být, protože dneska jsem občas koukla jak hrála s Garcií a nic moc. Prohrála ve dvou setech. I když faktem je, že Caroline hrála moc dobře.
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:00Od: Linka
Momentálně bude stačit, když ji to nakopne na debla! :)
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:48Od: Fandina Jooooooooo
jupííííííííí, je to tam, takže debl. Pojďte holky!!!!!!

Katka byla výborná, kromě začátku, ale pak se mi to moc líbilo. Nádherně se pohybuje a to byl myslím hlavní důvod, proč tak s přehledem vyhrála. Nádheera!!!
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:50Od: FulnekUltras
s velkou pomocí soupeřky
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:01Od: Fandina
Katka hrála moc dobře. Pěkně běhala a moc nechybovala. Hrála dobře i včera, jenže na Halep to nestačilo. Ta hrála výborně.
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:45Od: tommr Buzarnescu
neskutečnejch 5 dvojchyb v jedný hře ... :)
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:53Od: jirkaS
už jsem děkoval ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 19:22Od: rybicka
..., až mi jí bylo líto. Ale samozřejmě radost, že se Katka probrala z letošních začátků, zatímco Mihaela zatím ještě naštěstí ne.
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:32Od: Frick Pála
Kdyby aspoň v sobě léta nepěstoval obraz otroka žebříčku, tak bych třeba i lépe akceptoval tu nominaci Katky, protože bych věděl, že jde skutečně o aktuální situaci a ne o to, že se podíval na ranking.
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:37Od: Fandina
O5 ses projevil jako blb. To, že nominuje v souladu s žebříčem, neznamená, že nominuje podle něj, důvodů může být x. Jenže to ty nechápeš. Blbe.
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:39Od: Fandina
A i kdyby nominoval jen podle žebříčku, tak je to jedno. Důležité je, aby byla výhra.
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:40Od: EllNino
třeba je Markéta neschopná hrát, něco se jí stalo v týdnu nebo tak, nevíš nic a jen hloupě žvaníš ....
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:52Od: Frick
Pak tedy možná otázka, zda to nebylo o tom, že nechtěli Týně zkazit možnost si zahrát o Dauhá a tak se tam dala (nemohoucí) Makéta.
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:42Od: EllNino
Když hrála Iveta Benešová, většinou 1. zápas prohrála a Pála pak místo toho nominoval Lucku Šafářovou, v Brně 2010 zase místo Lucky Šafi nominoval Lucku Hradeckou na Petkovic, naopak proti Němkám v roce 2012 překvapivě postavil Ivetu, i když má mizernou fadcupovou bilanci, a ta porazila Lisicki ... takže si nejdřív ověř fakta ... a pokud těm holkám věří, není důvod nepostavit první a druhou hráčku týmu
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:50Od: Frick
Ok, ale v poslední době to nedělá.

Jako šílený fail mi přišlo to finále ve Francii, kde nominoval proti Garcii Petru se zánětem v noze, namísto aby tam dal Báru, která ten rok měla s Garcií bilanci 3:0.
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:57Od: EllNino
měla unavovou zlomeninu ty záněte
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:04Od: Frick
https://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/827457-kvitova-tajila-zraneni-v-sobotu-hrala-pod-prasky-v-nedeli-uz-ji-ale-bolest-na-kurt-nepustila.html#article-artcl

Ok. Ale nic to nemění na tom, že byla zle v nepořádku a náhrada byla.
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:09Od: Fandina
Proto také v neděli nehrála.
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:12Od: Frick
Zase nic kvůli dementnosti nechápeš. Jak 10 letý děcko.
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:23Od: Fandina
Jsi hloupý a nejhorší na tom je, že si to neuvědomuješ. Blb na entou.
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:10Od: tommr Katka Siniaková
nečekanej obrat. Zpočátku to vypadalo na kanára pro Katku a pak ho málem virtuálně schytala Buzarnescu ... :)
Snad se konečně Katka chytne a zužitkuje tu velkou psychickou výhodu, kterou takhle nečekaně získanej set nesporně znamená ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:07Od: Frick Fuchsová
Ježiš, to už je babička.
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:06Od: EllNino
Skvěle, umí se hecnout, má takový to reprezentační nadšení ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:05Od: Fandina
Jupíííííí Katka má setíkkkkkkkk jo, je to bojovnice, šikulka. Tak ještě jeden Káťo, věřím ti, nezklam mě.
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:02Od: Fandina
Doufám, že lidi Katku poženou. Podle vlastních zkušeností z těhle zápasů na místě, většinou hlediště umí jako celek vycítit, co a jak.
Pamatuji, když jsem byla před dvěma lety v Ově proti Španělkám a předtím proti Australankám a nevím, kde to bylo, proti Francouzkám. Tak naše holky celkem v pohodě vyhrávaly, takže to moc potřeba nebylo. Ale třeba ve finále proti Ruskám v Praze, tak tam to bylo jinak.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:49Od: Frick No...
Tak se snad nějak vzpamatovala. Snad by neměla i bejt vyšťavená. Pokud to dá.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:32Od: tommr Katka Siniaková
to vypadá na dva kanáry ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:48Od: s7RanG
Vždyť je to 4:3. Ty nějak blbneš? Nebo rozumuješ po třech gemech jak Čecháček?
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:31Od: EllNino
PROMINTE, ale tohle je fail, Katka je psychicky rozložená v každém zápasu po první nepovedené hře v poslední době, nic jí nejde, kazí z lehkých pozic ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:34Od: tommr
tohle je asi první zápas co pamatuju, kterej Pála prokoučoval ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:35Od: Fandina
Snad jí Pála podrží, povzbudí, poradí. Jinak nevím, proč ji tam posílal, pokud je Maky OK.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:30Od: com
tak Siniakova se co nevidet rozbuli a uz to nezachrani
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:27Od: mahycek
Proti vám jsem amatér, občas z legrace si pinknu, ale zase
jsem obrovskej teoretik a znám toho dost o tenise.
Dneska Karolínu nezatracujte, prostě se stalo. Do některých
míčů, ale měla jít a ne stát... Čtyřhra rozhodne.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:33Od: tommr
na čtyřhru ani nedojde ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:21Od: Jan
Jestli Vondroušová řekla Pálovi, že se na to necítí ? Tak šla Siniaková do 4. singlu ? Řekl bych, že ji Buzarnescu smete.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:22Od: Frick
Zdroj?
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:23Od: Fandina
Tvoje vlastní hloupost, jako obvykle. Proč hraje Katka, může být z x důvodů. Spekulovat můžeš donekonečna.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:24Od: Frick
Di do hajzlu, bábo dementní.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:25Od: Fandina
Ano hlupáku.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:23Od: Frick
Kde to řekla?
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:34Od: Frick
Ty víš, že Maky řekla, že se na to necítí?
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:38Od: Fandina
Nauč se číst. Má tam otazníky.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:39Od: Jan
Já jen uvažuji proč Pála Vondroušovou nenasadil.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:44Od: Frick
Na mne to půsbilo jako citace nějakýho sdělení mediim.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:46Od: EllNino
ne
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:48Od: Fandina
Od spekulanta jako ty to sedí. Ani nepoznáš, co je míněno jako fakt a jako spekulace.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:39Od: Patapuff
No to je blbost. Pokud by se hráčka necítila na to, aby nastoupila do zápasu, tak by asi nemělo smysl, aby vůbec hrála.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:20Od: tommr Siniaková-Buzarnescu
souboj dvou hráček který letos ještě nevyhrály ani jeden zápas (nepočítám kvaldu) ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:11Od: EllNino
Prostě nechápu, proč nehraje Markéta, pokud není zraněná ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:16Od: Frick
Protože Černošek.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:19Od: bIbec
protože důvěra v lepší hráčku. Ač dalo se to tentokrát nějak vyšpekulovat s ohledem na tu čtyřhru..
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:24Od: bIbec
já v tomhle prostě Pálu respektuju. On dává vždy přednost jedničce a dvojce, než že by nějak taktizoval. Podle mě to je vlastně ta nejlepšé taktika. Ta důvěra.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:01Od: Nola
Simona dnes lepsou hrackou, podcenenie, ze vraj nehrala dobre na AO, nepadlo na urodnu podu, Kaja uhrala iba to, co jej Simona chybami darovala, Simona nema skvely servis, ale return a medzihru ma na vysokej urovni, FC ide mimo mna, ale tento zapas som si nemohla nechat ujst, prajem Vam postup ceski fans, pretoze ste asi jedina krajina, ktora tuto timovu sutaz miluje
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:05Od: Torn
Co to je za hloupou analýzu? :D Tak řekla jen to, co je pravda. Simona letos nehrála nic extra a laciné chyby byly z obou stran. Vyhrála ta lepší, Simoně to přeju.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:07Od: FulnekUltras
česká pretvárka nepozná hraníc
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:12Od: Fandina
Jj, jsi Čech, tak proto o tom mluvíš, že se umíš přetvařovat.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:13Od: FulnekUltras
jen se nech klidně dál vodit na provázku proušáckými médii ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:15Od: Fandina
Nejsem ty, abych mě někdo vodil. Já věřím vlastním očím, ne tomu, co mi nějaký blb jako ty říká.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:18Od: FulnekUltras
inteligentko ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:21Od: Fandina
Člověk nemusí být extra inteligentní, aby pochopil, že jsi blb.
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:15Od: Torn
Nebreč, Tampóne. :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:14Od: Nola
Simona nehrala nic extra, na to, ze sa vratila po zraneni, nemala stastie na los a prehrala az so Serenou, ktorej vzala set, by som nehodnotila podobnymi slovami
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:01Od: tommr Karolína Plíšková
dneska neměla svůj den. S tolika lacinejma chybama se proti Halepce opravdu vyhrát nedá i když ani ta nepředvedla dneska žádnej supervýkon ...
Utkání s Rumunkama už vypadá ztracený. Nevěřím, že naše mladý holky dokážou vyhrát oba zbývající zápasy. Po letech hodů holt jednou příjde půst a vyzkoušíme si baráž ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:52Od: Frick Pokud to nedáme.
By mne zajímalo, kolik jí ty Rusáci dali. 250 000 USD? Více?
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:54Od: Torn
Komu?:D
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:05Od: Frick
Petře. Jako myslíte, že se hnala do Leningradu, aby nezklamala kámošku?
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:14Od: Torn
Tomu nevěřim, Petra tohle nemá zapotřebí.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:13Od: milik254
Já myslím, že na hezkou dovolenou v pohodě stačí prize money, které si tam viděla za čtvrtfinále.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:24Od: PetaM
Petra ale nehraje kvůli Petrohradu. Nehraje kvůli tomu, že v týdnu měla soud, ty troubo.
[ Reagovat ]
10.02.2019 17:39Od: Blondie
Jasně, Fricku. To je pohoda. V sobotu finále GS (po pěti letech), pak týden pauza (pokud tak počítáme ne úplně vydařený Petrohrad), následně si Petra zvesela odsvědčí u soudu s chlapem, co ji přepadl v jejím vlastním domě, ohrožoval ji na životě a málem kvůli němu přišla o milovanou profesi, načež tryskem přeletí do Ostravy a bude stoprocentně koncentrovaná na repre. Nechceš se třeba vcítit do toho, jak muselo Petře být u toho soudu? A následně jí dát pokoj?
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:51Od: FulnekUltras Skvěle, Simonko !!!
a teď to už Monica s přehledem dorazí.
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:53Od: peek
Říkala Petra, že tyhle nenávistný ultras nesnáší.
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:54Od: FulnekUltras
netlumoč, moc ti to nejde...
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:00Od: bIbec
Fulneka by poslala do řitě, to je jasná věc.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:02Od: FulnekUltras
až po "Keltech", modrosoudruhu ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:54Od: Torn
Teď si ukázal, že nejsi fanoušek FC. :D A všechny tvoje pindy a hejty na Tampu, jsou jen bláboly. :D Teď si ukázal, kam patříš. Fakt Chudák Petra a Fulnek, že se k nim přisere taková pseudolidská troska. :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:55Od: FulnekUltras
jen si to vyžer, ludro... ;-)))
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:56Od: Torn
Já si nic nevyžírám. :D Mne je FC v zásadě u zadku, kdo ho vyhraje, koukám na to jen proto, že to dávají v televizi jako DC, ale kdyby se to zrušilo, líto mi to nebude.:D
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:58Od: FulnekUltras
A tak jednou ten FC Rumunkám dopřej. Vedle USA, Itálie a naší zlaté generace si to zaslouží nejvíc.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:04Od: Torn
Ale mne Rumunky nevadí, je tam Simona, čarodějka...já proti tomu nic nemám, ale tvůj slovní průjem, je dost za hranicí všeho.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:14Od: FulnekUltras
lepší než zácpa ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:14Od: milik254
Koukat se na něco, co tě nezajímá, jen protože to dávají. Gratulki.
[ Reagovat ]
10.02.2019 20:13Od: Torn
Nauč se předně psát a nevytrhávat věci z kontextu. Koukám na to, jelikož hrajou naši hráči, ale formát hry jako FC mne až tak nebere. Chci vidět naše holky, jak hrajou, ČT toho moc nedává.
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:56Od: EllNino
vždyť je to komik, ty myslíš, že tohle může myslet někdo vážně? :D to by musel bejt psychicky nemocnej
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:57Od: Torn
:D Vadnej je na to dost. :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:49Od: Jan
V záplavě chyb z obou stran byla Halepová nakonec lepší. Karolína mi dnes přišla taková ospalá. Uvidíme, co druhý singl. Halepová potvrdila svou kvalitu, Karolína také ukázala dobré míče, ale nebylo jich dost.
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:52Od: Torn
Brutální počet UE, to prostě u Simony nejde.
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:49Od: EllNino
Tak Plechy dneska po boji obě konec ...

Jsem zvědav, koho teda oba kapitáni postaví do druhé dvouhry :) tipuju Vodroušová - Niculescu
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:52Od: Torn
No, myslim si to taky, že tam Markétě hodí čarodějku. :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:55Od: tommr
Niculescu určitě hrát nebude - byla spolu s Begu a Bogdanovou na tribuně až do posledního míčku prvního zápasu. Za Rumunky bude hrát Buzarnescu ...
Koho postaví Pála netuším, ale nejspíš je to stejně jedno. Dva body už neuděláme ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:55Od: EllNino
já myslím, že klidně můžeme :)
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:49Od: Frick Kdo rozhodne o nominaci?
a) Ranking WTA
b) Černoškovy
c) Zdravý rozum
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:52Od: peek
ženy, sestry nebo děti Černoškovy?
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:07Od: Frick
Ach ta čeština.

Ale opravdu - myslíte si, že můžou na to vliv mít klubový vazby?
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:08Od: FulnekUltras
Petra šla ve Spartě ohromně nahoru... ;-)))
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:49Od: George_Renel
Hra Karolíny je neskutečně předvídatelná a přesto, že všichni tvrdí jak moc se v pohybu zlepšila, je to stále lenochod.
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:52Od: FulnekUltras
lendloidně komarofobní
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:55Od: Torn
To seš no. :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:59Od: Jan
Ano, na rozdíl od Halepové, na řadu míčů se jen koukala, aniž by udělala jediný pohyb.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:03Od: tommr
v tom pohybu to nebylo. Takhle hraje Karolína pořád. Dneska rozhodly zbytečný nevynucený chyby, kterých udělala Karolína extrémně moc ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:47Od: Mantra mrná
KP má jen co jí rumunka nechala, líná doběhnout po balon, chuť asi má, ale hlava nehraje :/
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:49Od: Torn
To jsou pindy...Siniaková nepředvedla absolutně nic, Karolína i přes brutální počet chyb dotáhla do třetího setu.
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:53Od: FulnekUltras
a to bylo taky všechno - SRDCE měla soupeřka
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:39Od: Fandina
3:5 hezky se teď Kájino soustřeď a pěkně to tam dvakrát odpodávej a pak dva brejky a je to. Pojď!!!
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:36Od: petrulinka
Plíšková je prostě tragická, 55 UE je docela mazec. Ani se neumí nahecovat
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:38Od: Torn
Tak na ní nekoukej. :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:39Od: com
vyhrat dokaze kazdej, ale vyhrat s 55 UE by byl luxus :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:44Od: Torn
Přesně. A i kdyby prohrála, tak se Simonou hrát vyrovnaný třetí set s tolika chybami? :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:32Od: aligo Lucka
Vyhrála Trnavu :))))
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:54Od: FulnekUltras
Muška též paráda.
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:28Od: com
uz je cas zacit panikarit
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:28Od: fujtajblick Balkanská atmosféra
Rumunští fans ovládají celou halu. A ani výrazná převaha Čechů nedokaze zaskandovat Karolinino jméno...
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:57Od: FulnekUltras
ono taky těžko leze zevnitř něco, co tam není
[ Reagovat ]
10.02.2019 18:00Od: fujtajblick Re: Jsme cháska nevděčná
... Petra odpočívá a my ani neumime podpořit Karolinu, když nás reptezentuje
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:25Od: Fandina
Káji prosím, opři se do toho na returnu, Halep je naspeedovaná, chci vyhrát, nenech jí to.
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:24Od: tommr Karolína Plíšková
další tragickej gem na servisu a s Karolínou už to vypadá opravdu zle ... :(
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:15Od: Jan
Je to šťavnatý zápas :)
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:14Od: Fandina
2:1 joooo Kájino a teď brejk a pak prosím drž. Pojď!!!
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:12Od: tommr Karolína Plíšková
těžce vydře druhej set a hned první hru třetího setu soupeřce daruje úplně bez boje čistou hrou. Soupeřka naštěstí vzápětí dělá to samý. Šílenej zápas ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:03Od: EllNino
Tenis naho*no, ale drž to! :)
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:02Od: George_Renel Drama
to tedy je, ale kvalita tenisu :-/.
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:03Od: SpacialRecognition
Obě jsou nervozní. to dělá své.
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:04Od: Linka
Simona hodně pomáhá!
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:05Od: tommr
kvalitu vem čert, hlavně aby to Karolína otočila ... :)
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:02Od: Fandina
Jooooooooo Kájo. A jestli vyhraješ, omluvím se ti za to, že jsem ti nevěřila.
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:01Od: dadaft
hnusný tenis
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:01Od: com
sláva, sláva
[ Reagovat ]
10.02.2019 14:58Od: mahycek
Ještě, že tak, ale herec Mirek Donutil ještě víc z toho
zápasu bude mít víc šedin.
[ Reagovat ]
10.02.2019 14:35Od: d@ve Strašný..
..Karolína hraje strašně ustrašeně.. :/
[ Reagovat ]
10.02.2019 14:39Od: Fandina
přesně, bojí se do toho jít
[ Reagovat ]
10.02.2019 14:40Od: com
ta se toho tak boji, ze ji asi brejkl nekdo jinej :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 14:44Od: EllNino
no vzápětí se brejkla sama
[ Reagovat ]
10.02.2019 14:44Od: Fandina
jde o to, že s ní zbytečně vyměňuje, místo, aby to tam narvala
[ Reagovat ]
10.02.2019 14:24Od: tommr Karolína Plíšková
ted měla Karolína z pekla štěstí, ale náskok brejku udržela. Doufám, že ten druhej set už nějak dotáhne ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 14:22Od: Fandina
4:1, ale je to přetahovaná, doufám, že druhý set bude. A ve třetím bych si přála, kdyby Kája byla víc agresivnější. Pojď!!!
[ Reagovat ]
10.02.2019 14:14Od: Frick Rozhodčí
Kočka. Jak se jmenuje?
[ Reagovat ]
10.02.2019 14:19Od: EllNino
Mirjana Veljovic
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:12Od: Frick
Díky. Pěkná, no...

https://www.instagram.com/p/BJV4nhrBus5/
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:15Od: Frick
Stejně je to pr.del, v kolika % je předpoklad, že atraktivní kost bude míst IG na ktery bude mít fotky v bikánách, úspěšný. A nejen u sportovkyň.
[ Reagovat ]
10.02.2019 15:53Od: vibbi
Dyt to je není ta rozhodci, ale uplne jina baba..
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:01Od: FulnekUltras
;-)))
[ Reagovat ]
10.02.2019 14:08Od: tommr Karolína Plíšková
nevypadá to dobře. Už se hraje v podstatě jen při podání Karolíny a další brejk Halepky je nejspíš jen otázka času ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 14:14Od: com
uz se zase hroutis predcasne :)
[ Reagovat ]
10.02.2019 14:14Od: peek
tak jsi to zakřik, díky.
[ Reagovat ]
10.02.2019 14:06Od: peek
Milé děti, dnešní nedělní pohádka bude o tom, jak žabička uběhala čápa.
[ Reagovat ]
10.02.2019 16:03Od: FulnekUltras
;-)
[ Reagovat ]
10.02.2019 14:05Od: Dobry-den
Karolína dneska nejspíš prohraje, ale to vůbec nevadí. Tahle pseudosoutěž už stejně moc lidí nezajímá a je odsouzena k zániku podobně jako Dejvis kap.
Věřím tomu, že kdyby se v ní Češkám tolik nedařilo, tak ani nevíte, že se nějakej Fetkap vůbec hraje...
[ Reagovat ]
10.02.2019 14:08Od: d@ve
Dejvis kap a Fetkap opravdu neznám.. :)
[ Reagovat ]
10.02.2019 14:09Od: hippos
Našim se daří, protože ostatní země to nezajímá.
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:58Od: Fandina
Je to škoda, že Kája v tom posledním game nehrála víc aktivně, čekat na chybu Halep se nevyplatilo. Simona to tam nakonec poslala sama.
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:49Od: tommr Karolína Plíšková
bohužel další brejk Halepový přichází v nejméně vhodnou chvíli ... :(
Karolína chce hrát s Halepkou výměny, ale dělá při tom příliš mnoho laciných chyb ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:50Od: EllNino
hraje strašně
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:53Od: com
zas tak strasne asi ne, kdyz odvraci setpointy :D
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:57Od: EllNino
výsledek zustava stejný
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:58Od: com
treba to jeste otoci brouku
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:55Od: hippos
piš častěji, nemám internet!
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:33Od: tommr Karolína Plíšková
málem přišla o další servis, ale tentokrát to ustála ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:40Od: hippos
odkud máš tuhle informaci?
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:48Od: petrulinka
Upřímně řečeno hraje hrozně, měla štěstí, že lajnoví jsou slepí. Nicméně stejně o podání přišla
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:58Od: tommr
já reagoval na ten brejkbol Halepky za stavu 2:2, kterej ještě Karolína odvrátila. Ta hra za stavu 4:4 byla od Karolíny příšerná od samýho začátku ...
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:30Od: Fandina
Švýcarky porazily Italky, dneska BeBe porazila Camilku.
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:27Od: Aussie Je někde nějaký stream ...
... který bych se mohl pokusit chytit tady v Austrálii?
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:30Od: EllNino
https://live-stream365.com/sport/tennis.php
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:35Od: Aussie
Díky, už mi to běží!
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:14Od: tommr Karolína Plíšková
začla stejně jako včera Katka ztraceným podáním ... :(
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:16Od: com
ale hned to napravila :)
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:34Od: tommr
jj to je ten rozdíl mezi ní a Katkou ... :)
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:10Od: George_Renel
Myslím, že duel mezi Karolínou a Simonou to rozsekne.
V případě výhry věřím, že pak te 1 bod z debla či závěrečného singlu uděláme.
[ Reagovat ]
10.02.2019 13:09Od: EllNino
Vzhledem k tomu, že podle IG se Markéta rozehrávala, bych řekl, že ji Pála nasadí na singla
[ Reagovat ]
10.02.2019 12:25Od: Fandina
Teď je mi docela líto, že Barča nehraje. Přece jenom by bylo víc z koho vybírat, myšleno i pro kapitána, na místě.
[ Reagovat ]
10.02.2019 11:47Od: peek
Určitě tam dej Markétu, v prvním kole USO Mihaelu smetla.
[ Reagovat ]
10.02.2019 11:58Od: EllNino
v 1. kole US Open s Mihaelou vůbec nehrála, měla s ní hrát, ale odhlásila se, tak si zahrála s Monou Barthel ... ale máš pravdu, že by chromou Mihaelu asi smetla z kurtu
[ Reagovat ]
10.02.2019 12:39Od: peek
A jo, máš pravdu. Stejně bych ji nasadil, Katka by měla jít do čtyřhry čerstvá.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist