Kuzněcovová je v Miami po 10 letech ve finále, narazí na Azarenkovou

  • WTA MIAMI - Světlana Kuzněcovová poprvé od triumfu v roce 2006 postoupila na turnaji v Miami do finále. V boji o něj dnes třicetiletá Ruska zdolala Švýcarku Timeu Bacsinszkou. O titul si zahraje s Běloruskou Azarenkovou.
    31. 3. 2016, aktualizováno 1. 4. 2016 | Aktuality |  472 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Světlana Kuzněcovová si na turnaji v Miami zahraje po deseti letech opět ve finále. Třicetiletá hráčka, jež v roce 2006 na Floridě získala titul, vyřadila v dnešním úvodním semifinále Švýcarku Timeu Bacsinszkou 7-5 6-3.

Patnáctá nasazená Kuzněcovová, která ve 4. kole senzačně vyřadila světovou jedničku Serenu Williamsovou, odvrátila v duelu s Bacsinszkou 12 ze 14 brejbolů, jimž čelila. Pokud v Miami získá titul, posune se poprvé od roku 2010 zpět do elitní desítky světového žebříčku. V něm jí momentálně patří 19. místo.
Její další soupeřkou bude dvojnásobná šampionka z let 2009 a 2011 Viktoria Azarenková, s níž má vyrovnanou bilanci 4-4.

Šestadvacetiletá Běluruska Azarenková má letos skvělou formu. V semifinále přehrála 6-2 7-5 Němku Angelique Kerberovou, které oplatila svou jedinou porážku v sezoně ze čtvrtfinále Australian Open, a letošní bilanci vylepšila už na 21-1.
Třináctá nasazená Azarenková e může se stát teprve třetí ženou v historii, která v jedné sezoně vyhrála turnaje v Indian Wells a v Miami. Dosud to dokázaly jen Steffi Grafová (1994 a 1996) a Kim Clijstersová (2005).

Bývalá světová jednička letos získala už dva tituly a bez ohledu na výsledek finále se vrátí po dvou letech do elitní pětky žebříčku. Výrazně si v pořadí WTA polepší i světová devatenáctka Kuzněcovová, která se v případě zisku trofeje dostane poprvé od roku 2010 do Top 10.

• WTA PREMIER MANDATORY MIAMI •
USA / Florida, tv. povrch, 6.844.139 dolarů
čtvrteční výsledky (31. 03. 2016)
• Dvouhra - semifinále •
Azarenková (15-Běl.) - Kerberová (2-Něm.) 6-2 7-5
Kuzněcovová (15-Rus.) - Bacsinszká (19-Švýc.) 7-5 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (472)
02.04.2016 20:34Od: FulnekUltras Ježiši Dorota... ;)
Ještě že jsem dnes toto hejkalí expozé krutě zmeškal... ;)
[ Reagovat ]
03.04.2016 13:12Od: brixner Re: Fulneku
Abys toho ještě náhodou nelitoval...
VVV na kurtech nemá co pohledávat, protože neumí hrát tenis.
Toť vše!
Jo a ještě je hnusná běhna.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:33Od: Smazaný účet
juchuchúú, Vika !! Na TP je za héhanie bičovaná, ale Svetla sa veru nedala zahanbiť. Ja som teda nespozorovala nejaké extrémne nevhodné správanie. A to že víťazne zareve come on? Veď robí to aj Serena a koniec koncov aj Petra a kopec iných.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:35Od: monty25 Re: senpolia
To víš, tady je to samej Mirek Dušín... Jak říkám: To radši Viku, která ten zápas prožívá, než nějakou leklou rybu...
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:37Od: Smazaný účet
To, že se někdo na kurtu nechová jako totální ***** neznamená, že zápas neprožívá. :-p
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:35Od: Smazaný účet
Problém je v tom, že to její hekání je v rozporu s pravidly. A ani ta obskurní výmluva na to, že při vlastním úderu je to povolené, u ní v žádném případě nemůže projít, neboť ona zcela evidentně heká i při úderu soupeřky.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:40Od: Smazaný účet
fíha, tak to mi je novinka! Na hékanie sú nejaké pravidlá? Tak to som teda v info pozadu. Polepším sa. :)
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:45Od: Smazaný účet
Na vyrušování soupeře jsou už dávno. Třeba Selešové to jednou zatrhli vpodstatě ze dne na den, bohužel současné vedení je tak připosr.., že hledá výmluvy, proč nic nedělat.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:47Od: Smazaný účet
čo nie je priamo zakázané, to je povolené, žiaľ
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:49Od: Smazaný účet
Ono to ale je zakázané.
[ Reagovat ]
02.04.2016 21:05Od: Kozoroh
Existuje pravidlo zakazující hekaní, ale týká se jen juniorů. Vika aspol. si mohou vesele hekat do konce svých kariér...
[ Reagovat ]
02.04.2016 21:09Od: FulnekUltras
prapodivný přístup WTA, silně připomínající koncepci státních důchodů... ;)
[ Reagovat ]
02.04.2016 21:34Od: Smazaný účet
Nemohou. Pravidla zakazují vyrušování soupeře a hekání jednoznačně je vyrušováním soupeře. Ono je to stejný jako s časovým limitem na podání - ví se, že existuje, ale na jeho kontrolování všichni serou..
[ Reagovat ]
02.04.2016 21:52Od: Kozoroh
Neexistuje pro dnešní hráčky na okruhu. WTA vydala pravidlo zakazující hekání pro juniorky v roce 2012. Tento zákaz se jich bude týkat i po přechodu na seniorský okruh. Pro Viku a její současnice však žádné pravidlo omezující jejich hekání neexistuje. Technicky vzato hekání není vyrušováním soupeře.
[ Reagovat ]
02.04.2016 21:55Od: PetaM
Hekání, pokud je v momentě, kdy míček odehrává soupeř, vyrušením je. Vika si "uuuuuuaaaa" jen při svém úderu, takže to vyrušení není. Ale v momentě, kdy by to udělala při úderu míčku soupeřem, tak ztratí fiftýn. Je to to samé, jako kdyby v té samé chvíli vykřikla "Come on". Své o tom ví Serena a Angi :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 21:56Od: Smazaný účet
Pravidlo o vyrušování soupeřek samozřejmě existují. A hekání je vyrušování soupeřek i přes evidentní snahu WTA ohnout to tak, aby nebylo. A vzhledem k tomu, že hekají i juniorky, tak to s tím dodržováním v juniorkách asi není zas tak horký..
[ Reagovat ]
02.04.2016 23:04Od: FulnekUltras
Jediné rozumné řešení by bylo zatrhnout tenhle speciálně ženský ;) nešvar pro všechny naráz a ze dne na den - stejně jako třeba meldonium či dodatečné spekulace zbohatlíků při měnové reformě...a žádné překolkované staré bankovky neuznáváme... ;) Na to by ovšem musela mít tenisová honorace koule ocelové, nikoliv ty momentální zkorumpovaně splihle prověšené... ;)
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:36Od: FulnekUltras
Siuín a Peťa revú aspoň po svojom... ;)
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:31Od: VlS
Finále zaslouženě vyhrála Vika. Momentálně tenisově jasně zbytek WTA převyšuje, k tomu není co dodat.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:31Od: Smazaný účet
Ale je - že ho nepřevyšuje ani náhodou.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:47Od: triatlet
:-DDD
[ Reagovat ]
02.04.2016 21:06Od: Kozoroh
Lol, to je volovina...
[ Reagovat ]
02.04.2016 22:19Od: VlS
Hele, tak aby Petra už něco udělala, zatím je to slabota, má v race 1/6 bodů co Vika, pěknej průser bych řek. Já bych to Petře přál, ale bohužel si to musí uhrát sama. Tak aby snad začla, co říkáš? 39. místo v race se ti líbí? Jestli jo, tak nekecej do špičky.
[ Reagovat ]
02.04.2016 22:20Od: Smazaný účet
Proč do toho taháš Petru? Nejsi schopnej obhájit Viku, tak zkoušíš tyhle podpásovky?
[ Reagovat ]
02.04.2016 22:37Od: Fanda67
Jestli to ale nebude naopak - ty nejsi schopen obhájit Petru , tak kopec do všech ostatních :-)
[ Reagovat ]
02.04.2016 22:38Od: Fanda67
Kopeš
[ Reagovat ]
02.04.2016 22:40Od: Cico93
Trefa.
[ Reagovat ]
02.04.2016 22:41Od: Smazaný účet
Mě se ale většinou Petru obhájit povede, to je právě to.
[ Reagovat ]
02.04.2016 22:43Od: Fanda67
Jen jestli to většinou není 1 % :-)
[ Reagovat ]
02.04.2016 22:55Od: Kozoroh
Obhájíš si Petru akorát sám před sebou. Vezmu to zkrátka - Petra stagnuje a je na rozcestí své kariéry. Naopak Vika chytila druhý dech.
[ Reagovat ]
02.04.2016 22:57Od: Smazaný účet
Já jsem schopen obvykle obhájit Petru před těmi, co respektují oponentovy argumenty.
[ Reagovat ]
02.04.2016 23:06Od: FulnekUltras
tak hlavně aby jí dlouho vydržel... ;p
[ Reagovat ]
02.04.2016 22:39Od: VlS
Každýmu je zdroj tvýho povyku jasnej, takže se klidně tvař, že nejde o Petru, určitě ti to Fšichni budou věřit.
[ Reagovat ]
02.04.2016 22:40Od: Smazaný účet
to víš že jo.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:33Od: janek_da
pomalu začíná vypadat jako Novak v sukni
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:33Od: janek_da
ej, v trenkách
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:37Od: FulnekUltras
v bombardéroch... ;)
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:34Od: Smazaný účet
Blbost. Novak v sukni by rozhodně vypadal líp. :-) Navíc on letos porážel ty nejlepší z nejlepších, Vika jich letos zatím moc nepotkala.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:39Od: bIbec
je to klikařka. Taky bych chtěl takovou kliku mít jako tato antitenistka.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:29Od: George_Renel
Ve slabém finále vyhrála Viktorka zaslouženě.
Ale je fakt jeblá.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:38Od: FulnekUltras
Světla to nezvládla psychicky?
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:42Od: George_Renel
Tak jsem to nemyslel.
Ale Viktorka dnes hrála tak na 50% jejích možností a soupeřka tak na 25.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:44Od: FulnekUltras
Tuším, že houkačka jela na sto... ;)
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:51Od: George_Renel
:-D
[ Reagovat ]
02.04.2016 22:21Od: VlS
Ale Světlana ji snadno přeřvávala musím říct.
[ Reagovat ]
02.04.2016 23:09Od: FulnekUltras
Když nebylo zbytí... ;) Vzpomínám, jak Světla v případě potřeby ve vzájemném duelu trumfla zdržováním na servisu a čelemvzady k soupeřce i Mašu, až ta z toho byla úplně mimo sebe... ;)
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:28Od: monty25 Vika - Světlana 6:3, 6:2
Hotovo, tomu říkám načasování! :) Ve výkonu byly rezervy, ale přesto jasná výhra... :)
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:28Od: EllNino Viktorie
Svělá, famózní, suverenní, neuvěřitelný tenis, teniska par exellence, chování takové, jaké má, ale tenisově je prostě špička ...gratulace :)
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:29Od: Smazaný účet
Neuvěřitelný tenis. Možná, ale rozhodně ne dneska.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:30Od: EllNino
mluvím obecně :) je to tenisová špička
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:39Od: FulnekUltras
a zatím se zdá, že ani nezobe... ;)
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:39Od: Smazaný účet
Spíš jí na to zatím nepřišli :-p
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:27Od: Smazaný účet
Tenis pláče, ale monty bude mít radost. Ach jo. :-(
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:29Od: monty25 Re: iqe
A to ještě nevíš, co dám pod nový článek... :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:31Od: EllNino
vím, Viku na chlebu, ohranéééé :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:34Od: monty25 Re: EllNino
Obrázek bude, ale novinka. :D Ale až o poločase...
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:35Od: janek_da
s parnim valcem?
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:36Od: monty25 Re: janekda
Dobrý tip, možná příště... :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:31Od: Smazaný účet
Stupidní obrázek nebo básničku. Třetí možnost je sáhodlouhý elaborát o ničem, ale ty už poslední dobou moc neděláš.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:27Od: milik254
No uvidíme, třeba antuka Viku přibrzdí, trošku. :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:41Od: FulnekUltras
Nejpozději v římské ornici běloruský sentinel stoprocentně uvízne.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:23Od: monty25 5:2
Teď už to snad dopadne a ještě před výkopem na Camp Nou... :)
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:17Od: Smazaný účet
Azarenka neskutečně nesympatický člověk.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:19Od: blixa
Fakt něco takovýho na okruhu nepamatuju. A že něco pamatuju ! ;-)
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:23Od: Smazaný účet
Kdyby byla alespoň trochu pěkná, ale tohle fakt ne...tohle nechceš :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:37Od: Smazaný účet
ale tenisový turnaj nie je voľba Miss krásy.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:43Od: FulnekUltras
höchstens Miss von Hinten... ;)
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:11Od: monty25 4:1 ve 2. setu
No, konečně to začíná být tenis... :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:12Od: PetaM
Takže se snaží hráčky dostat míček na druhou stranu tak, aby vyhrály bod, ale zároveň, aby neudělaly chybu? Jen mi to potvrď, ať mi tady pan antitenisák netvrdí opak :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:14Od: monty25 Re: PetaM
Jo, aspoň Vika jo. :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:08Od: Fandina
Světlana nestíhá, jak to tam Vika pere. A tedy obě řvou.
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:52Od: Smazaný účet
to je celé WTA, servis = môj nepriateľ :) 9 gemov, 8 brejkov
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:53Od: monty25 Re: senpolia
"Hráli jsme brejkovanou, vždyť to znáš..." :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:54Od: Smazaný účet
:D
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:51Od: monty25 Vika - Světlana 6:3
Viku zatím drží return, na servisu to je dost bída. Měla by chvátnout, aby stihla El Clásico... :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:59Od: Smazaný účet
No tak je vidět i v početnosti publika v Miami, kolik lidí souboj nej hráček, z bývalého CCCP bloku to finále zajímá!
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:50Od: kada.tom 6-3, ale ...
... strašný zatím ...
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:46Od: EllNino
Monty pokud chceš příklad arogance, tak tohle bylo přesně ono, nastřelenej balon a popichování sběračů :) ...
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:47Od: monty25 Re: EllNino
Kdybych podával tak blbě, taky bych byl nas*anej...
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:01Od: PetaM
Ale máš si svou nasranost vybít na tom, kdo za tvé nasrání může. V tomto případě je to Vika sama. :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:06Od: blixa
Buď rád že tam místo Viky není monty, ten by jim rovnou trhal hlavičky :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:07Od: monty25 Re: blixa
Některé hráčky zase nasadí otrávený výraz a zápas odchodí, že jo...
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:13Od: Smazaný účet
Máš nějakou takovou v týmu? Protože ty jiný neznáš.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:14Od: monty25 Re: iqe
Měl jsem. :D A znám i jiný, to se neboj...
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:06Od: monty25 Re: PetaM
Jo, takže by si měla asi nafackovat, ne? :D Když to nejde, tak se rozčiluje řada hráček a hráčů (třeba včetně Djokovice), ale asi jediná Vika je podle zdejšího osazenstva "arogantní"...
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:07Od: blixa
Ale ona je arogantní !
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:08Od: monty25 Re: blixa
Podle tebe.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:09Od: blixa
Ano, a zdaleka nejen podle mě ;-)
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:08Od: PetaM
Já si třeba ublížím, když mi to nejde :D :D Někdy až do krve :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:10Od: monty25 Re: PetaM
Ty jo, neblbni. To radši něco rozbij (ale ať to není moc drahý)... :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:11Od: PetaM
Jediné drahé, co je poblíž, je raketa. A tu nerozbiju za žádných okolností :D Občas jí jemně hodím na zem :D Spíše ji jen tak upustím, aby se jí nic nestalo :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:11Od: EllNino
já třeba na kurtu jsem Kája Plíšková hadr, flegma :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 22:21Od: BooOoo Re: EllNino
jak tohle dokážeš ? :) co pro to děláš, nebo co si říkáš? snažím se o to, ale většinou teda bouchnou saze :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 22:24Od: EllNino
nevím, asi to neberu tak vážně :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:12Od: Smazaný účet
Nikoli nevýznamné procento lidí ji vnímá jako arogantní. Což znamená, že má zjevně nějaký problém.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:13Od: monty25 Re: iqe
Ty máš zjevně nějaký problém s lajnovýma a jako na potvoru vždycky v zápasech Petry...
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:14Od: Smazaný účet
No aspoň jsem nezamrznul v pubertě, jako někdo. :-p
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:16Od: monty25 Re: iqe
Jo, proto posloucháš Ewu Farnou...
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:17Od: PetaM
To je známka zamrznutí v pubertě? :D :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:19Od: monty25 Re: PetaM
Vzhledem k věkovému průměru jejích posluchačů na tom asi něco bude. Ale zase furt lepší než sledovat Šlágr TV... :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:20Od: PetaM
No pozor, ona za to nemůže, že jí poslouchají hlavně děti .. :D A některé písničky má hezké ... I když je to namyšlená kravka :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:21Od: Smazaný účet
Osobní zkušenost?
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:22Od: PetaM
Jo :D :D Ale to bylo na začátku její kariéry :D :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:24Od: Smazaný účet
Já že s ní mám osobní zkušenost úplně opačnou, proto se ptám.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:25Od: PetaM
Tak pokud to bylo někdy v poslední době, tak klidně :D Já jí znám ze začátku kariéry. Ale zase mohla mít jen špatný den :D Člověk nikdy neví :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:22Od: blixa
Namyšlená kravka to fakt není, hlasově na tom není špatně, písničky má bohužel naprd. Ale to jsme hodně OT, nechme Farnou.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:24Od: PetaM
Nevím, jen říkám, jaká byla na začátku její kariéry :D A když tehdy byla nikdo, tak jenom předpokládám, že když teď je "někdo", že to bude jen horší :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:24Od: PetaM
Ale jak jsem řekl, že některé její písničky jsou hezké. Že bych si je dal jako budík, to ne, ale občas si je poslechnu :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:26Od: blixa
Nevím jaká byla jako zobák ale teď je v pohodě, normální holka.
[ Reagovat ]
02.04.2016 21:02Od: Fandina
Koukám, že ty rozumíš všemu.
[ Reagovat ]
02.04.2016 21:27Od: blixa
To víš !!! ;-)
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:20Od: Smazaný účet
Ty na jejích koncertech musíš být pečenej vařenej, že tak přesně víš, jaké je složení jejího publika. :-))
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:21Od: monty25 Re: iqe
Ne, já mám radši Celeste. :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:23Od: Smazaný účet
Která má ovšem velmi podobné publikum jako Ewa, řekl bych. ;-)
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:27Od: monty25 Re: iqe
To nevím, viděl jsem ji naživo dvakrát asi před 3 lety, jednou to bylo na festivalu a podruhé na pouti... Řekl bych ale, že hudební tvorbu a projev má takový vyspělejší. :)
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:35Od: blixa
Celaste je jinej případ. Ona je spíš skladatelka a producentka, jako zpěvačka, tedy naživo . no , ehmmmmmm .... :D Ale jo, už se naučila se z toho nějak vylhat, ale má prostě pech že do hrdla nedostala zas tak moc naděleno. Ovšem jinak je to zcela jiná liga než Farná, jedna z mála co je schopná se protlačit i do hitparád v USA. Nativní angličtina, dobrá barva hlasu, dobrá skladatelka, dobře vypadá, prostě má předpoklady. Hlasové nedostatky srovná studio. To vše můžu napsat s nepředpojatým odstupem, protože žánrově je zcela mimo můj záběr.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:37Od: blixa
Kurnik, "Celeste" ...
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:19Od: Smazaný účet
Poslední dobou nijak zvlášť, nicméně považovat tohle za zamrznutí v pubertě, to je hodně slabý pokus.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:20Od: monty25 Re: iqe
No, slabší než ty už jsem vymyslet nemohl...
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:21Od: Smazaný účet
Nepodceňuj se :-p
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:15Od: PetaM
Tak on žádné jiné zápasy snad ani nesleduje :D :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:45Od: EllNino
Tak Danka svou dceru porazila :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:42Od: kada.tom
brejkovaná, koukám ..
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:24Od: Smazaný účet
Viko, zpomal. Potřebuju, aby to mělo 22 gemů (+-3) :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:28Od: kada.tom
to je docela odvážná sázka ... očekávám tak výsledek 6-3 6-2
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:30Od: Smazaný účet
To není sázka, ale tip kvůli fantasy. :)
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:31Od: blixa
Tvl. ty máš málo nahrabáno ?
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:32Od: EllNino
já mám 6:2 7:5 :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:33Od: EllNino
tvl největší hrabna Fantasy :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:36Od: Smazaný účet
Tsss :D Závěr jsem hrozně protaktizovala :( Kdybych dala Djokovice do SF, tak mám 3 body a 0, ale místo toho mám dvě remízy = ztráta jednoho bodu. No hrůza. :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:40Od: EllNino
nebreč, já třeba do čtvrtfinále ani nestih napsat tenistku a jsem asi 5. ve skupině s 18 body, navíc jsem minulej turnaj nenapsal finálový vylsedky, takže :D :D ...a všichni chlapi skoro prohráli, když sem si je vybral :)
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:35Od: Krisboy Re: kada.tom
Dobrej tip! Měl jsem si vsadit :-)
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:29Od: blixa
22 gamů ? To by Světlana musela začít hrát svůj intergalaktický tenis. Zatím to vypadá, že ji slůně udupe ...
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:42Od: MarcelPersch
já mám bohužel taky 19,5
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:02Od: Fandina
Vika Světlana live na SuperTennise. Držím palce Světlaně. Go go go!
[ Reagovat ]
02.04.2016 18:30Od: dadaft OT
občas se tu probírají i jiné sporty, tak jedna malá úvaha na téma házená.

zrovna začíná play-off ženské Ligy mistryň v házené a když sleduju plné haly bouřících fanoušků a skvělé týmy v akci,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, je mi strašně líto, jak dopadla házená v Česku. ((((((

představoval bych si silnou domácí ligu, na reprezentační úrovni jistou účast na MS a ME, na klubové tři čtyři kluby v základní skupině LM,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, a realita je slabá liga, (často marný) boj o postup na velké turnaje, a jediná Jana Knedlíková ve špičkovém klubu evropského formátu (maďarský Gyor).
:((

házená je tvrdý, ale nádherný sport...
no nic,
přeju Jano titul, začali jste skvěle, Ferencvaros rozbitej na kaši. ))
[ Reagovat ]
02.04.2016 18:54Od: tommr
na můj vkus jsou výsledky v házený až příliš ovlivněny výkony rozhodčích ... :)
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:00Od: Smazaný účet
"házená je tvrdý, ale nádherný sport..."

S tím nesouhlasím. Házenou jsem jako malá pár měsíců hrála a je to ještě větší nuda než ji sledovat. Ale chápu, že každý má jiný názor... :)
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:03Od: blixa
Nevím jestli nádherný, jejímu kouzlu jsem nepropadl ale je to brutus. Zvlášť ženská ;-) :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:52Od: FulnekUltras
Snad ještě tak házená česká. Pro rozhodčí jen velmi obtížně konrolovatelné naskakování do brankoviště je zvěrstvo.
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:17Od: Frick
Na házený je zajímavý toto http://abload.de/img/dsc03595rdus8f.jpg ač se tam celkem musí dost běhat...
[ Reagovat ]
02.04.2016 17:57Od: George_Renel Martincová
dostává pěknou čočku.
[ Reagovat ]
02.04.2016 17:49Od: janek_da
http://www.tennis-arena.cz/vaidisova-se-stepankem-nechodim-11683cz/
[ Reagovat ]
02.04.2016 17:48Od: Smazaný účet
Díval jsem se před chvílí ze záznamu na zápas Aza vs Ange. Jestli tady někdo označuje Kvítko jako selku, tak Aza jednoznačně vede nejen vystupováním, ale i zevnějškem. Ještě holínky a může jít jednotit řepu!
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:56Od: FulnekUltras
kolchoznice ;)
[ Reagovat ]
02.04.2016 17:10Od: misa Gratulace
nejzábavnější deblové dvojici na okruhu WTA k postupu. Team Bucie finále neprohrává!
[ Reagovat ]
02.04.2016 16:58Od: George_Renel Další díl seriálu o zobání Šarapovové
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/264821/odhaleno-sarapovova-uvizla-v-siti-nejvetsiho-zatahu-v-historii-tenisu.html
[ Reagovat ]
02.04.2016 16:48Od: Frick Utkání hrané rekordně brzy
Že se nějaký noční zápasy hrály snad i po třetí hodině ráno, to je známé. Víte ale o nějakym rekordu, kdy denní programu začínal nezvykle brzy? Třeba v 8 ráno?

Samozřejmě mám na mysli čas místa turnaje. :o)
[ Reagovat ]
02.04.2016 15:51Od: Kozoroh Končí Serenina nadvláda?
http://www.tennis-arena.cz/ocima-denisy-chladkove-11649cz/

Je evidentní, že prohra s Bobinou loni na USO částečně podemlela Serenino sebevědomí, které se zdálo neotřesitelné. Na přelomu května-června ji čeká obhajoba titulu z RG a měsíc poté Wimbledon. Můj názor je, že RG určitě neobhájí.
V článku, týkající se Sereny se Chládková zmínila i o Petře. Pro Chládkovou je nepochopitelné, proč je Petra bez kouče. Souhlasím, že je to divné, bez kouče nemá šanci být konkurenceschopná nejužší špičce.
[ Reagovat ]
02.04.2016 16:45Od: Frick
Už to tu bylo.
[ Reagovat ]
02.04.2016 17:07Od: Smazaný účet
Za prvé už to tu bylo, za druhé za celou dobu, co se Petra řeší, nikdo nebyl schopnej odpovědět, v čem že je pro šestadvacetiletou hráčku ověnčenou velkými tituly a zkušenostmi tak strašně nepostradatelný. Odpověď, žes "se to tak dělá" není odpověď..
[ Reagovat ]
02.04.2016 17:10Od: Fandina
Přesně tak. Měla trenéra sedm let, jak žádná jiná, ostatní trenéry střídaly, než si na ně zvykly, tak to také nějakou dobu trvalo a Petra je bez trenéra jeden a půl měsíce a každému je to divné.
[ Reagovat ]
02.04.2016 20:59Od: FulnekUltras
Půlroční odpočinek po sedmi letech vztahu je tak akorát... ;)
[ Reagovat ]
02.04.2016 21:01Od: Smazaný účet
Kotyza je minulost, už se s tím smiř. ;-)
[ Reagovat ]
02.04.2016 21:10Od: FulnekUltras
Podzim 2016 je budoucnost, která ještě kdekoho překvapí... ;)
[ Reagovat ]
02.04.2016 21:35Od: Smazaný účet
Víš něco, co my ne? ;-)
[ Reagovat ]
02.04.2016 23:10Od: FulnekUltras
Umím si to docela klidně představit... ;)
[ Reagovat ]
02.04.2016 23:13Od: Smazaný účet
Já si zase umím představit, že třeba ten Wimblas Petra vyhraje i bez trenéra. A celej tenisovej svět se z toho pos.. ;-)
[ Reagovat ]
02.04.2016 23:26Od: FulnekUltras
Tak to by bylo něco ku zdaru... ;)
[ Reagovat ]
02.04.2016 17:22Od: misa
Trenér je důležitý při vedení hráčky, stanovování dlouhodobých cílů, určování taktiky, dohlížení nad tréninky, zařizování věcí okolo, atd.
[ Reagovat ]
02.04.2016 17:59Od: Smazaný účet
To jsou všechno věci, které ovšem zvládne z části hráčka sama, z části na to má další lidi v týmu. Nic, v čem by trenér nebyl, minimálně po nějaký čas, nahraditelný.
[ Reagovat ]
02.04.2016 18:00Od: bIbec
to Petra nepotřebuje. Stačí, když budou lajnoví dělat dobře svoji práci.
[ Reagovat ]
02.04.2016 19:47Od: Kozoroh
Přeci proto, aby jí dodával impulz a neustále vybrušoval její herní styl.
[ Reagovat ]
02.04.2016 14:18Od: Fandina
Bucie super. Úžasné a gratulace veliká Šafi a Beth. Ještě jeden mač!!!
[ Reagovat ]
02.04.2016 14:10Od: Smazaný účet
Terko Terko!!
Zoufalství nebo zamilování?
[ Reagovat ]
02.04.2016 14:35Od: horska.kraslice Re: Tereza.
Jak se odnaučila brečet, tak to s ní jde s kopce. Tak Terko zkus příště zase nasadit slzičky, třeba to pomůže zvládnout třetí set!
[ Reagovat ]
02.04.2016 10:14Od: Mayo
neskutočný turnaj pre Kuznecku po dlhej dobe...každopádne vždy bola veľkou tenistkou, uvidíme, čo vo finále proti Vike, ktorá ide ako píla
[ Reagovat ]
02.04.2016 09:35Od: Smazaný účet Mattek+Safarova
Je nějaký záznam jejich zápasu?
Předem díky za odpověď
[ Reagovat ]
02.04.2016 09:59Od: sprchon
Stream nebyl, takže asi ne...
[ Reagovat ]
02.04.2016 10:25Od: Smazaný účet
Jediné,co jsem našel,je jen MB a ten byl parádní ! :)

https://www.youtube.com/watch?v=VXD7hj97Og0
[ Reagovat ]
02.04.2016 10:30Od: blixa
Koukám, že si to Bětka asi odehrála celé sama :D :D
[ Reagovat ]
02.04.2016 10:34Od: VlS
Pěkný
[ Reagovat ]
02.04.2016 11:01Od: PetaM
Tomu se říká nezajímavý ženský tenis.
[ Reagovat ]
02.04.2016 13:54Od: sprchon
Twl, krása. :))
[ Reagovat ]
02.04.2016 07:29Od: Hector21 Světlík
věřím ti, že to dáš a držím palce :)
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:44Od: janek_da
Matka hraje asi zápas s dcerkou :)

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlt1/v/t1.0-9/12670636_977853788957764_1168382228267229988_n.jpg?oh=e8ae50290a20d3308fb644cdb13b48a6&oe=57928678
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:44Od: janek_da
Matka hraje asi zápas s dcerkou :)

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlt1/v/t1.0-9/12670636_977853788957764_1168382228267229988_n.jpg?oh=e8ae50290a20d3308fb644cdb13b48a6&oe=57928678
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:46Od: gigin
Kolik má těch dcer teda?
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:49Od: janek_da
Jednu vlastní a tahle je asi ta nevlastní.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:49Od: monty25 Re: janekda
Že už se na to Danka nevykašle. Vždyť ona se rozhodně neztratí i bez tenisu... :)
https://twitter.com/dhantuchova/status/715978623182704640
[ Reagovat ]
02.04.2016 01:07Od: Frick
Dobrý, no.... *10.11.2001 Ta, když se narodila, tak ani ty dva baráky už nestály...
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:05Od: brixner Monty
Chlape, mám takový dojem, že VVV a Masha Ti opravdu užírají nervy jako rakovina, tedy v rovině komentů, které jsi nucený číst. Ne, nejsi, opusť TP - problém vyřešen! O co? O něco nealkoholického? Že nevydržíš sem psát třeba měsíc? Bral bych to z Tvého pohledu jako ozdravnou kůru, možná se časem proměnící v nirvánu nebo aspoň určitý její ekvivalent...Jen návrh.
Monty, promiň, ale VVV je opravdu hnusná až odporná, nemůžu jí ani vidět, ani slyšet, kdo ví, zda bych překousl mít možnost jí cítit...
Monty, udělej s tím něco!
Občas praskají cévky...
Nečekaně...
Bolestivě...
ZBYTEČNĚ...
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:07Od: monty25 Re: brixner
Naser si, naser si, naser si,
nechci už po tobě více,
naser si, naser si, naser si,
naser si, sežer si plíce.
[ Reagovat ]
02.04.2016 00:25Od: brixner
Popadlo Tě literární játro?
Také řešení!
Brou.
P.S....VVV je hajtra !
:-))
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:48Od: Smazaný účet iqe
za tim servisem si stojim!!! Oznacit servis Azarenky za jeji slabinu je hloupost, promin. Nemluvim o statistikach, (ja je neznam) :-))) ale vim, jak vypadal a jak vypada dnes. Ten servis "roste", hraje ho technicky cim dal lip, a protoze je velmi sikovna a pohybove nadana - sem pocitam i "tvarovou pamet materialu" :-) - takze pokud bude zdrava, jeste ho dotahne. K nedozirnym vysinam, az mozna. Na rozdil od Petry, ktere servis stagnuje a ma cim dal vic technickych nedostatku. ;-)

Jinak... hadat se dal neminim.... a ciste za me, Kuzna proste musi.. :-)))
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:54Od: Smazaný účet
No na to, jak je podle vás super úžasnej, tak na něm leckdy mívá dost problémů. A obojí mít prostě nemůžete. Jinými slovy možná na pohled líp vypadá, ale zas o tolik efektivnější a lepší, než ho mívala, mi nepřipadá. A i když souhlasím s tím, že Petra nevytěžuje ze servisu tolik, kolik by mohla a měla, nemohu souhlasit s tím, že má technicky čím dál tím víc technických nedostatků.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:59Od: Smazaný účet
Hergot, jedno "technicky" je tam navíc.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:00Od: gigin Re: sojka
Davaj Vika! Už jenom těm stupidním urážkám. To jak s Gyrosem, tak se bude hanit, až se stane oblíbeným.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:00Od: gigin
Kvůli
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:09Od: VlS
Gigine, a začne Gyros taky nastupovat na kurt v kapuci, jak boxer s vytlučeným mozkem? A bude mít špunty v uších? Moh by to teda vylepšit, třeba červeným župánkem se zlatým lemováním.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:14Od: gigin
A on to dělá?
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:17Od: VlS
Ne, ale že by to převzal od Viky
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:31Od: lars
VLS se zeptal, jest-li to ZACNE delat :)
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:34Od: gigin
Tak to nevím kluci, musíte mu zavolat a vznést dotaz.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:02Od: monty25 Re: gigin
Akorát, že Kyrgios se hanil celkem po právu...
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:03Od: Smazaný účet
Vika taky. Ale holt je na rozdíl od Kyrgiose tvoje oblíbená, tak to nevidíš.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:06Od: monty25 Re: iqe
Ani jeden z vás mi tady nenapsal pořádný důvod, proč Viku haníte. Mě jinak Kyrgios nezajímá, ale co tenkrát řekl Stanovi, to bylo teda hodně přes čáru...
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:07Od: Smazaný účet
Důvodů jsme tady napsali dost. A já se Kyrgiose nezastávám, co řekl Stanovi bylo na pár facek.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:11Od: monty25 Re: iqe
Já jsem teda žádný velký důvod nepostřehl. Aspoň ne takový, který by byl nějak srovnatelný s tím Kyrgiosem...
[ Reagovat ]
02.04.2016 09:12Od: Krisboy Re: Já jsem
ti je napsal, ty zabedněnej fanatickej demente!
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:35Od: gigin
Tak Vika řekla Marušce v Římě 11, že je kuwa a v klidu, však to se tak nemyslí.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:43Od: lars
a jakym komunikacnim jazykem ji to rekla ? :)
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:45Od: gigin
Aby tomu dobře rozumněla.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:47Od: monty25 Re: gigin
No, tak to úplně nebylo. Vika si řekla pro sebe "fucking bitch", ale jestli to bylo na Mashu, na rozhodčí nebo jen tak, to se neví. Samozřejmě si to hodně lidí vyložilo tak, že to bylo na Mashu. Každopádně se mi to nelíbilo, ale Vika toho potom litovala a omluvila se, takže jsem to vzal... Ale aspoň sis teda u Viky jako jediný vzpomněl na něco zásadního, i když je to pět let stará záležitost. :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:50Od: gigin
Já jsem tam byl, proto mi to utkvělo v paměti. Jinak neboj Viku tlačím furt mrak :-) a Nick se taky omluvil :-D
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:56Od: monty25 Re: gigin
Aha, a tys to i slyšel přímo na místě? :D Jinak si myslím, že Kyrgios se omluvil, protože musel. Už tak dostal dost velký flastr... Jako já ho jinak neřeším (i když vím, že těch úletů měl víc), ale tohle bylo hnusné taky vůči Donně. Proto jsem to nemohl nechat bez povšimnutí.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:58Od: Smazaný účet
Vika se taky omluvila, protože musela. ;-)
[ Reagovat ]
02.04.2016 00:03Od: monty25 Re: iqe
Ne, Vika nemusela. Podle mě za to ani nedostala žádný flastr, nebo aspoň o ničem nevím.
[ Reagovat ]
02.04.2016 00:03Od: gigin
Ne, až z médií pak. A i vůči Kokkimu.
[ Reagovat ]
02.04.2016 00:05Od: janek_da
koki se s tim pospasuje, vo toho strah neman
[ Reagovat ]
02.04.2016 00:08Od: gigin
Tak on se ní popasoval fajně :-D
[ Reagovat ]
02.04.2016 00:14Od: lars
ten flastr pro Gyrose byl podle me maly, mel dostat nemin 2x tolik
[ Reagovat ]
02.04.2016 00:15Od: lars
* nejmin
[ Reagovat ]
02.04.2016 00:16Od: monty25 Re: lars
Bylo to málo, ale zároveň nejvyšší možná pokuta...
http://sport.aktualne.cz/konec-tolerance-zakerny-kyrgios-dostal-nejvyssi-pokutu/r~fdccce2c425211e5a80c0025900fea04/
[ Reagovat ]
02.04.2016 00:19Od: gigin
Já než to napíšu z mobilu :-D
[ Reagovat ]
02.04.2016 00:21Od: janek_da
mi zavolej. Já to tady za tebe napíšu
[ Reagovat ]
02.04.2016 00:24Od: gigin
Nemůžu, kámoška spí :-D
[ Reagovat ]
02.04.2016 00:25Od: janek_da
tak ji vzbuď, ne?

Proč mě budíš? Já abych tě nevzbudil pak, jak budu telefonovat.
[ Reagovat ]
02.04.2016 00:38Od: gigin
Prej máme jít do říti :-D
[ Reagovat ]
02.04.2016 00:18Od: gigin
Dostal max možnou na kurtu? Nevím přesně..
[ Reagovat ]
02.04.2016 00:27Od: lars
tak ji mel dostat treba 2x :)
[ Reagovat ]
02.04.2016 00:36Od: gigin
Za Kokkiho, Vekic a po tlamě od Staníka :-)
[ Reagovat ]
02.04.2016 10:30Od: VlS
Měl dostat po tlamě a to by asi stačilo.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:51Od: janek_da
A proč se omlouvala? To je proti pravidlům?
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:53Od: gigin
Ano je.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:56Od: janek_da
ona dostala varování?
[ Reagovat ]
02.04.2016 00:04Od: gigin
Ona ne, ale pár hráčů ano, tak je to proti pravidlům.
[ Reagovat ]
02.04.2016 00:02Od: monty25 Re: janekda
Já už si to nepamatuju, ale podle mě asi žádné varování nedostala, protože to nebylo slyšet. Každopádně ten zápas nakonec skrečovala (něco s rukou měla, už taky nevím přesně) a Masha tenkrát měla o její zranění docela starost... I proto mě mrzelo, co Vika řekla. Ale jestli to fakt bylo na Mashu, to ví asi jenom ona. :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:05Od: VlS
Sojka, to sis teda dovolila dost :-))
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:29Od: FulnekUltras No...krátce řečeno...
zítra fandím Světle. ;)
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:54Od: brixner
No, krátce řečeno...
Zítra fandím Kuzně!
[ Reagovat ]
01.04.2016 19:13Od: LukasH Vika
Po precteni komentaru taky pridam svuj nazor.
Neni to jen o osobnich sympatiich, je to o projevech a chovani a to jsou fakta. Vika se chova nevyzrale. Buzeruje podavace micku, casto byla na rozhodci az odporna a to houkani se neda poslouchat. Tim bych rekl, ze to vsechno zacina. Pamatuju si, jak byla nejak nemocna ci co a nehoukala. Pro me okamzite jina tenistka i uroven tenisu. A takhle to pusobi na vetsinu, at uz na hejtry neboni na lidi, kteri by se na ni jinak divali neutralne. Pamatuju zapas, kdy to houkani trvalo skoro az do uderu souperky....odpoved novinarum...ona si prece bude delat, co chce. A jiny a jiny veci. To jsou fakta, ne hejtovani. Obzvlast, kdyz k tomu hned napisu, ze uroven jejiho tenisu je neskutecna a ze vitam i to, ze bude ve spicce opet nejaka stala sila. Mimo kurt na me Vika spatne nepusobi. Umi si udelat srandu, umi se chovat pratelsky...ale proste bohuzel to, co jsem napsal srazi jeji uroven spickovy hracky a dost mozna budouci svetovy jednicky.
Serena proste tu latku nastavila prilis vysoko...nejen urovni hry. Po tricitce se srovnala, je mila na souperky, nehada se...omezila rvani, souperce zatleska za povedenej uder, srovnejme s kyselym ksichtem Viky po krasnym viteznym uderu Konty do kouta...atd., atd...pro Viku proste skoda no, protoze jeji tenis wta moc potrebuje.
[ Reagovat ]
01.04.2016 19:39Od: Smazaný účet
Souhlasím až na poslední větu - na jejím tenise fakt není nic, co by nenabídly i jiné.
[ Reagovat ]
01.04.2016 20:10Od: dadaft
no, nemá žádné slabiny - to zas tolik hráček nenabízí...
[ Reagovat ]
01.04.2016 20:54Od: Smazaný účet
To je zase kec, tohle. Samozřejmě že má slabiny.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:03Od: dadaft
jmenuj
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:07Od: Smazaný účet
Servis, například.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:15Od: dadaft
nemá servis jako Serena, ale označit ho za slabinu???
tak třeba má 65% prvních servisů do kurtu a v 75% případů bere fiftýn.
ukaž mi, kdo tohle má, ty kece.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:15Od: dadaft
* tak třeba letos má *
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:21Od: Smazaný účet
A chceš mi snad tvrdit, že to je nějaká přednost ve srovnání s ostatníma? Není ani náhodou. A letošní zápasy, kdy jich většinu odehrála proti výrazně slabším hráčkám a proti těm silnějším se dost natrápila, přestože narazila na ty, co zrovna v top formě nebyly - a bylo to vidět - ty prozatím nejsou úplně měřítkem.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:29Od: janek_da
Vika dala letos už 7 kanárů. To se vsadím, že WTA žádná nedala. Vyjmenuj prosím "výrazně slabší hráčky", s kterými se trápila?
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:30Od: Smazaný účet
Kde píšu, že se trápila proti výrazně slabším hráčkám?
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:37Od: janek_da
Ok, jsem se ztratil v tvé větě.

Tak mi vyjmenuj ty silnější.
Jako že s Angie prohrala na AO? Že s Karolinou ztratila set? Tak když KArolině jde servis je to zatraceně těžké jej prolomit.

Brisbane - Vinci, Kerber jasné vítězství
Teď v Miami zas hraje parádně proti top hráčkám

Ty jako "expert" na Petru bys měl nejlíp vědět, že se počítá jakékoliv vítězství a neže se trápila.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:39Od: Smazaný účet
Teď v Miami ještě na žádnou top hráčku v top formě nenarazila. A Anděla a Bobina jsou hráčky, které na Viku nikdy moc neuměly. A o definici slova "parádně" mám asi jinou představu než ty.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:41Od: janek_da
To jsou, ale čistě jenom tvoje dojmy. Kdo je tedy podle tebe teď ve formě?
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:42Od: Smazaný účet
To mi řekni ty.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:44Od: janek_da
Ty se oháníš, že hrála s hráčkami, co nejsou ve formě. Takže je prosím vyjmenuj.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:43Od: janek_da
a prosim podruhé tě vyjmenuj mi ty silnější hráčky, s kterými měla problémy. Když se s tím tak oháníš.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:48Od: Smazaný účet
Mugu, Kája, Angie na AO, například.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:53Od: janek_da
Dyk píšu, že Karolina s jejím servisem může být každé nebezpečná. A zrovna IW jí hodně sedlo.
Že Mugu sehrála parádní zápas.
Že Angie byla v super formě. A že Angie odvracela MP zpočátku turnaje? Jako "expert" na Petru bys měl vědět, že se hráčka někdy ze začátku turnaje trápí a ke konci už jede jak pila.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:01Od: Smazaný účet
Se super servisem je Kája každé nebezpečná. V tom zápase ale super nebyl.
Mugu nesehrála parádní zápas. Resp. na tu svoji letošní bídu jo, ale jinak to její top výkon nebyl.
Angie rozhodně nebyla v super formě. Do čtvrtfinále rozhodně nijak přesvědčivě nehrála.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:05Od: janek_da
Tak mi laskavě vyjmenuj (potřetí prosím) ty hráčky ve formě, které pořád nemůže Vika ostat do pavouka.
Podle mého hrála už s tím nejsilnějším, co letos je k mání.

Vzpomeň si na loňský Madrid. Taky Petra tak tak prolezala a nakonec jasně vyhrávala zápasy. To jsi zapomněl? Tak tohle se teď stalo i Nagie.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:09Od: Smazaný účet
Ne, fakt nehrála s tím nejsilnějším, co je letos k mání. Bobina ani Angie na ní neumí, Mugu až doteď letos hrála totální kulový a Serena proti ní taky zahrála dost pod psa. S nikým jiným z elitní desítky se letos nepotkala.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:19Od: janek_da
tak napíšeš mi to nejsilnější, co je letos k mání? potřetí o tom píšeš a já po čtvrté o ty hráčky prosím.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:40Od: Smazaný účet
Z hlediska top 10 skoro všechny, se kterýma nehrála.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:51Od: janek_da
Radwanska, CSN, Bencic - to jsou pro tebe letos silné hráčky a Serena, Angie ne? :DD

S Kuznou se uvidí zítra. No přeju Světlaně, ale asi to bude boj.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:55Od: Smazaný účet
Aga je letos rozhodně silnější než Bobina nebo Mugu. Angie byla letos silná leda na AO a Serena je sice silná dlouhodobě, proti Vice ovšem zahrála dost žalostně.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:03Od: gigin
Aga? Která jenom vrací na kříž?
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:03Od: janek_da
Aga dostala nářez od CSN, málem prohrála s hráčkami okolo top50. CSN jednou vyhrála turnaj, kde hrála jenom s Agou jinak všechno slabší hráčky. Benčič, ta je celekm mimo a trápí se.

Vika na Serenu umí zahrát, a to dělá hodně. Proto ti připadá, že hrála pod psa.

Já neříkám, že Vika už hraje svůj nejlepší tenis, ale progres má a lepší se každým zápasem.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:06Od: Smazaný účet
Vika : Serena 4:17. Než plácneš nějakou kravinu, aspoň si to ověř.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:39Od: lars
Vika letos nehrala s Agou, Serina mod AO2016, Makaron mod Miami2016
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:46Od: janek_da
Tam je spíš ten problém, že chvilku je Serena silná, pak zase slabá. Proti té má dobré H2H, to se nepočítá. Nehrála s hráčkou, co vyhrála pár zápasu, ale dostala pak výprask od slabé hráčky. Prostě tautologie.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:54Od: lars
nechapu:
Proti té má dobré H2H, to se nepočítá. Nehrála s hráčkou, co vyhrála pár zápasu, ale dostala pak výprask od slabé hráčky. Prostě tautologie.
nejake strucne
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:59Od: janek_da
to je spíš odpověď iqemu než tobě.
Tvoje podmínky s kým má hrát, aby se potvrdilo, že hraje dobře, jsou dost úzké.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:03Od: lars
Ja netvrdim, ze Vika nehraje dobre letos
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:14Od: VlS
Janku, a to znáš, jak se policajta ptají, co má na světě nejradši? A on říká telefon, přijdu do kanclu, zvednu sluchátko a zeptám se:"kdo je na světě nejchytřejší?", a telefon mě říká " tý, tý, tý ......."
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:37Od: lars
Az na to , ze telefon nema usta , aby to rikal :))
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:56Od: lars
A jak casto byla Serina slaba na AO2016?
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:32Od: dadaft
"A chceš mi snad tvrdit, že to je nějaká přednost ve srovnání s ostatníma?"
(???)
a to jako chceš označit tak dobrá čísla na servisu za slabinu nebo co?
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:37Od: janek_da
jeho argument je "ani náhodou"
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:37Od: Smazaný účet
Zkus ten můj příspěvek dočíst až do konce.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:46Od: dadaft
to jako má tak dobré čísla proto, že je má proti špatně hrajícím soupeřkám?
děláš si srandu?
třeba průměr 65% prvních servisů se soupeřkami vůbec nesouvisí - buď to trefuješ, nebo ne.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:49Od: Smazaný účet
Ale jistěže souvisí. Jinak servíruješ proti hráčkám, které mají super return a trefují ho hned z první a jinak proti hráčkám, co nezreturnujou vůbec nic.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:58Od: dadaft
jo, možná v tvojí hlavě.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:03Od: Smazaný účet
To je možný. Já si totiž ve svý hlavě uvědomuju, že hodně záleží na protivníkovi, jak moc na riziko budu servírovat.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:08Od: dadaft
prostě letos dobře podává.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:20Od: janek_da
Takže v servisu na soupeřce záleží, ale v zápase ne? Jinak si neumím vysvětlit tvoji poznámku o tom, že Serena s Vikou hrála pod psa.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:42Od: Smazaný účet
Já především nechápu, proč do toho motáš Serenu. Řeč je o servisu, ne o Sereně.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:57Od: janek_da
Tvrdils, že závisí servis i na returnující sopeřce? Tvrdil.
Tvrdils v jiném vlákně, že Serena hrála pod psa? Tvrdil.

Když spojím tato tvoje tvrzení, tak vychází, že na servisu na soupeřce záleží, ale v celkové hře ne.

Mi je jasné, že je to trošku přehnané, ale doufám že touto hyperbolou pochopíš, že Vika se Serenou přece jen hrála dost dobře a ˇaspoň z poloviny ona donutila Serenu hrát pod psa.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:02Od: Smazaný účet
Nevychází a ani jsem nic takového netvrdil.

Neříkám, že Vika proti Sereně hrála blbě, kdyby ano, nevyhrála by, ale druhá věc je, že Serena fakt není typ hráčky, který by se nechal přehrát nebo donutit k horší hře. Proto je taky nejlepší.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:06Od: janek_da
iqe -
Jinak servíruješ proti hráčkám, které mají super return a trefují ho hned z první a jinak proti hráčkám, co nezreturnujou vůbec nic.

iqe -
Serena proti ní taky zahrála dost pod psa

Tvrdils, že závisí servis i na returnující soupeřce? Tvrdil.
Tvrdils v jiném vlákně, že Serena hrála pod psa? Tvrdil.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:08Od: Smazaný účet
Obojí jsem tvrdil. Co z toho ovšem vyvozuješ je dost pitomost.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:14Od: janek_da
Ano, je to pitomost. Ale to jsou tvé myšlenky. Jednou něco závisí na soupeřce, podruhé ne.

Osobně si myslím, že Serena se sice moc přetlačit nedá, ale ta která jí konzistentě vrací míče k základní lajně a ještě k tomu i do rohů je na tom líp. Doběhne míče, které nejsou úplně ultimátní winery. A když ještě umí servírovat tak, že Serena musí udělat krok, dva pro return, tak má vyhráno, jak ukázala Vika.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:19Od: Smazaný účet
I hra samotná závisí na soupeřce, to jsem nikdy nepopřel.

A Serena se přetlačit nedá, ani Vika ji nepřetlačila. Serena kazila údery, která by jinak tolik nekazila.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:37Od: monty25 Re: iqe
To tě furt baví psát tady takový kraviny? Vika má letos bilanci 21/1, to žádná jiná hráčka nemá. Nevím, co na tom chceš ještě okecávat...
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:40Od: dadaft
mimochodem k tomu servisu Azarenkové - někde se tu k němu myslím vyjadřovala sojka, že se zlepšil.
a čísla to dokazují.
zkrátka žádná slabina, jen kecy.

nějaká další?
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:50Od: Smazaný účet
Nemá to smysl. Když to nechceš vidět, tak to neuvidíš i kdyby ti to mlátilo o ksicht.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:56Od: janek_da
Co nechce vidět? Dyk máš akorát nějaké tvrzení na vodě proti číslům od dadafta. Dneska jsem se na Angie díval, předtím na Mugu a Serenu. A ten progres na servisu je veliký.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:02Od: Smazaný účet
Letošní čísla za pár zápasů ovšem úplně směrodatná nejsou. A hodně závisí na tom, proti komu hrála.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:10Od: janek_da
Letos hrála 7 zápasu s top ten v Race (nebo Road), to je nejvíc z celé WTA. To mi už připadá dost zápasů a má skore 1:6. Nebo kolik bys těch zápasů chtěl?
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:42Od: Smazaný účet
Race za tři měsíce má vypovídací hodnotu takřka nulovou. To už bys za tu dobu, co tenis sleduješ, měl vědět.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:57Od: VlS
Race za tři měsíce vypovídá o výkonnosti za tři měsíce, čili praktický téměř za třetinu efektivního roku. To rozhodně není málo.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:19Od: Smazaný účet
Vzhledem k tomu, že za tu třetinu roku je odehráno minimum turnajů je to dost málo.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:24Od: VlS
Mě to jako minimum nepřipadá, tři z nej 9 turnajů, smečka premiere 5. Je to úměrný času.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:31Od: Smazaný účet
1 GS, 2 PM, 1 P5. To je málo.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:28Od: janek_da
Pro mě už 7 zápasů s aktuální top10, vypovídací hodnotu má.

Nicméně debatu končím, protože s hulvátem, co do komentů plácá o hloupostech jiných, se bavit nemíním.
[ Reagovat ]
01.04.2016 23:31Od: Smazaný účet
Jako hulvát se vůči mě chováš ty. A podsouváš mi něco, co jsem neřekl.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:00Od: dadaft
laskavě se vyser na ty svoje "kecy" a "mlácení o ksicht" v souvislosti s mou osobou.
nejsem na tenhle tón zvyklý.
já tě tak nenapadám.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:04Od: Smazaný účet
Fajn.
[ Reagovat ]
01.04.2016 20:11Od: LukasH
A jaka jina nabidne takovou konzistenci vykonu? Mne tedy neprijde normalni vyhrat jeden PM a vzapeti byt ve finale druhyho...a ukaz mi tenistku krome sereny, s takovou zapasovou bilanci. Vika je sice dvojnasobna GS vitezka, ale nebyt Sereny, byla by nejspis ctyr az petinasobna...
Naopak muze prispet k tomu, ze zenska spicka bude mit zas nejakou silnou oporu. I pres jeji chovani uvidim mnohem radsi na prvnim miste ji, nez aby se tam stridaly tenistky podle nejaktualnejsi formy...vzdyt cela desitka je totalne rozhasena. Konzistentne ted hraje jen serena, vika a aga.
[ Reagovat ]
01.04.2016 20:24Od: janek_da
Ještě horší by bylo, kdyby se na místo jedničky dostávaly hráčky, co měly formu před půl rokem a jenom díky menším odečtům by se dostaly na prvni misto.

Ještě k tej Vice. To její houkání mi až tak nevadí, i když je protažené téměř do úderu soupeřky. Vadí mi, že občas zahraje normální úder a přitom ale vyjekne jakoby zahrávala míč v nouzi.
[ Reagovat ]
01.04.2016 20:56Od: Smazaný účet
Především nevím, kde neustále berete ten nesmysl, že Vika je konzistnentnější než ostatní, když na to vůbec nic neukazuje. Ano, teď má dobrou formu, ale těží především z matných výkonů hráček ze špičky.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:12Od: Smazaný účet
Dodatek: současný stav, kdy je výsledek nevyzpytatelný, je podstatně atraktivnější než když vládne jeden dva lidi. Nevidím jediný důvod, proč by tedy mělo být plusem, kdy by měla vládnout ona. Zvlášť ona, která je arogantní, na kurtu se chová jako nevychovanej spratek, co si myslí, že může všechno, a těží z toho, že jí je tahle frackovitost tolerována. Že se po kurtech může beztrestně pohybovat někdo jako ona, to je ostudou tenisu a ostudou WTA.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:20Od: FulnekUltras
Bohužel - hodně lidí má takový "většinový volební systém" rádo, ať už vládne "silnou rukou" kdokoliv. Po Kongovi a Maře třetí podobně "konzistentně vyzrálý" typ hráčky - děkuji, nechci. Teorii, že stabilní světovou jedničkou může být právě a jen něco takového, neuznávám - a pevně věřím, že onen "žensky nekonzistentní plebs z nižších pater" si to nadlouho líbit nenechá. ;)
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:23Od: Smazaný účet
Serenu sice rád nemám, ale na ní je vidět, že s věkem opravdu, co se chování týče, vyzrála. Zatímco u Viky platí, že čím je starší, tím větší /nepublikovatelný výraz/ je.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:27Od: FulnekUltras
Tak vnější chování na kurtu může být i větší nebo menší komedie - dle naturelu každé soudružky... ;)
[ Reagovat ]
01.04.2016 20:23Od: monty25 Re: LukasH
Zase píšeš jenom to, co se ti hodí. Vika taky tleská soupeřkám za povedený úder, třeba právě v semifinále Angie. Odkaz už jsem tady dával blixovi, ale dám ho i tobě...
https://youtu.be/M6hULx9oL40?t=1m16s

Je to hlavně o osobních sympatiích a co někomu připadá nevhodné, to může někomu jinému připadat bez problémů. Já to prostě nehrotím ani u Viky, ani u ostatních hráček. Chápu, že jsou tam někdy emoce, člověku bouchnou saze atd. Ale fakt si nemyslím, že by tím Vika nějak vyčnívala v negativním slova smyslu... "Buzeruje" podavače míčků? Někdy je dost popohání, ale my víme prd, jestli třeba nejsou moc pomalí. Ono taky hrozí, že kvůli tomu třeba dostane varování kvůli delší prodlevě. No a že chce Vika podávat míčky jenom z jedné strany, to je sice zvláštnost, ale dělá to takhle pořád a už si na to snad každý zvykl... "Často byla až odporná na rozhodčí"? Řekni mi, kolikrát a kdy. Co se týče nějakých hádek, tak bych je spočítal na prstech jedné ruky za tu dobu, co jí fandím. Vím akorát o dvou hodně zbytečných, což bylo s Makarovou v Madridu 2013 (kde se Vika kvůli hádce o nějakém varování sama tak rozhodila, že nakonec prohrála dobře rozehraný zápas) a letos na AO, kde chtěla se Strýcovou opakovat výměnu, když si Strýcová vzala jestřába a její úder byl in. Ale jinak bych našel i pár případů, kdy se Vika s rozhodčím hádala oprávněně, třeba loni v Dauhá proti Caro...
https://www.youtube.com/watch?v=tZmF2c9zeBY

Hekání řešit nebudu, to už jsem tady dělal stokrát. Třeba si dejte všichni nohu za krk, ale zakázané to není a basta. No a pokud to trvá až do úderu soupeřky, tak od toho je tam rozhodčí. A jestli narážíš na to, co Vika řekla loni na AO po zápase proti Strýcové, tak k tomu už jsem se vyjádřil loni v lednu. Už jsi dneska druhý, kdo to vytahuje...
http://www.tenisportal.cz/zpravy/azarenkova-vidim-na-sve-hre-velke-zlepseni-15783/

Takže ty tvoje "fakta" jsou hodně na vodě. Prostě Vika se vrací do špičky, tak se tady můžete zbláznit...
[ Reagovat ]
01.04.2016 20:43Od: blixa
Jo, Vika se vrací do špičky tak se tu můžeme zbláznit :D A proč myslíš že to vadí spoustě lidí právě u Viky, zatímco u jinejch vůbec ? Jsi vůbec schopen aspoň nějakého náznaku kritického myšlení ?
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:07Od: monty25 Re: blixa
Furt jsem se nedozvěděl, proč vám Vika tak vadí, ale děláte, jako kdyby nejmíň žrala děti... A není snad pravda, že kdyby nevyhrávala, tak ji tady neřešíte? Jako proč ne, ale mně jenom přijde ujetý, že po každým zápase tady máte potřebu psát, jak je strašně nechutná a další "perly"...
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:15Od: sprchon
Je to marný, je to marný, je to marný. :D ;)

Jako kdybychom ti řekli, že košile je bílá, bavlněná, čistá, bez vzoru, bez proužků, s límečkem, velikost 42, pánská, s krátkým rukávem, tak co bys chtěl ještě o tý košili slyšet víc?
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:19Od: Smazaný účet
značka :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:21Od: sprchon
A jak je šitá mě ještě napadá. ;)
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:21Od: monty25 Re: sprchon
Tak ještě jednou a naposledy: Vika nedělá ve srovnání s ostatními hráčkami nic tak špatného, abyste tady o ní museli tak hnusně psát. Jestli to tak bude pokračovat, nebudu si sem chodit kazit náladu...
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:28Od: sprchon
Je to veřejná diskuze a každý si sem může psát, co chce. :D

Nee, já to uzavírám tím, že je mi Vika nesympatická, ale tenis má dobrej a už brzo bude tam, kam patří - možná i v čele žebříčku. Dál se jí zaobírat nebudu. :) Stejně ji jinak moc nesleduju, jen když hraje proti mým oblíbenkyním nebo když čekám dobrej a zajímavej zápas.
Teď je Vika vidět, takže se o ní píše i na TP, v dobrém i ve zlém.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:30Od: monty25 Re: sprchon
Veřejná diskuse to je, ale kdysi mívala i úroveň...
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:42Od: Krisboy
Jo, kdysi se tu řešil tenis a ne hnáty nějaký prolhaný, arogantní a skrznaskrz nesympatický podvodnice.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:45Od: monty25 Re: Krisboy
Jo, než jsi přišel ty a tobě podobní...
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:49Od: Krisboy
ano - ti, kterým jde o tenis a o osobnosti hráčů a hráček, ne o nohy
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:53Od: monty25 Re: Krisboy
Ti, kteří tady asi v půlce svých komentářů někoho urážejí (brixner asi ve všech)...
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:01Od: Krisboy
Přijde na to, čemu říkáš urážka. Že VVV vydává při zápasech nelidské skřeky, ne nepodobné opičím, je pravda. Takže Vřískající Vopice podle mě urážka není. Když tvrdí, že vřískala vždycky, přestože existuje samozřejmě nespočet záznamů, které dokazují opak, pak lže. Takže lhářka také není urážka. O jejich dnes už legendárních MTO v těžkých chvílích zápasů se rozepisovat nebudu. Stačí vzpomenout ono "slavné" SF AusOpen se Stephens (jeden příklad za všechny). Podvodnice tedy také není urážka. Dále její mlžení, odvádění pozornosti od otázek novinářů nebo přímo odpovídání na něco jiného, než zněla jasná otázka svědčí o vypočítavosti a falešnosti.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:10Od: monty25 Re: Krisboy
MTO si vzít může a rozhodčí jí povolil/a ošetření mimo kurt, takže jestli se ti to nelíbilo, nadávej na rozhodčí. Jinak já si ten zápas proti Sloane moc dobře pamatuju a Sloane po tom MTO podávala líp než předtím, akorát neproměnila gemboly. Takže svádět něco na MTO byl úplný nesmysl... To ostatní snad ani nebudu komentovat.
[ Reagovat ]
02.04.2016 09:16Od: Krisboy
To se ti nedivím, ono se na to taky moc (resp. nic) říct nedá.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:27Od: VlS
No tak to ber tak, že existují lidi, který Vika svým chováním štve. Tebe neštve, tak to neřeš. Fakt nejste s Iqem příbuzní?
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:37Od: monty25 Re: VIS
Víš, mně nebaví jenom jedna věc. Moje oblíbená tenistka vyhraje, mám radost, pak přijdu na TP, přečtu si komentáře a mám po náladě. Takže bych sem asi neměl chodit... A to srovnávání s Kvěšem si laskavě nech. Jedna věc je, že oba bráníme svoje favoritky, ale já na rozdíl od něj nezpochybňuju výsledky hráček a nepíšu nesmysly o rozhodčích.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:43Od: Smazaný účet
No nesmysly o rozhodčích občas píšeš taky. Byť ne tak intenzivně jako já, to připouštím.
[ Reagovat ]
01.04.2016 22:45Od: monty25 Re: iqe
Ne každá kritika rozhodčích je nesmysl. U tebe ale asi jo... :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:42Od: LukasH
Cti poradne. Vyzdvihl jsem jeji hru a napsal, ze mi bude milejsi jako no 1 pro tu konziatenci a silu, co ma. A ze si dovolim neco rict? No a? Bud ujistenej, ze bych to samy napsal u Petry, protoze mam fandeni jako okrajovou zabavu a ne stredobod vesmiru. Ano videl jsem Viku dvakrat, jak mluvila s rozhodci hodne urazlive. A s tema podavacema...ona se naopak zdrzuje tim, ze ceka, az to levej podavac posle tomu pravymu. Nemuze se otocit o ctvrt otacky? Ne, ja to mam takhle a vy se vsichni po.... ja nevim, jaka je Vika v soukromi a nechci ji hodnotit. A ze jsou takovy i jiny hracky, ano jsou...ale zadna nehraje takovej tenis, takze malokoho zajimaji.
Napsal jsem jen svuj nazor. Neziju tenisem ani hracema, takze to, ze Vika vyhrava, me fakt nestve:-)
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:46Od: Smazaný účet
Až na to, že není o nic konzistentnější než kdokoliv jinej. Fakt ne.

Já holt mám problém s tím, že by jako hvězda nebo osobnost měl být označen někdo, kdo se chová jako fracek a je zralej na pár facek. A je mi jedno, kolik toho vyhraje. Tím spíš, že by nevyhrál, kdyby ti šašci na umpiru dělali, co mají.

Ještě víc mě štve její nesmyslná adorace tady, ale skákat pod vlak kvůli tomu nehodlám. :-)
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:52Od: monty25 Re: iqe
Na pár facek si zralej možná tak ty s těmi bludy, co tady píšeš... Radši se drž komentování Jarochových blogů, to ti jde líp. :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:57Od: Smazaný účet
Od tebe to sedí, ty blude.
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:56Od: dadaft
třeba v roce 2012 jsou výsledky Viky na turnajích - W, W, W, W, QF, F, F, 3K, 4K, SF, 1K, F, QF, W, W, SF.
dokáže být nesmírně konzistentní.
uvidíme jestli bude i letos.
ale hraje skvělý tenis (to okolo nehodnotím).
[ Reagovat ]
01.04.2016 21:47Od: monty25 Re: LukasH
Ale jo, já to beru. Akorát si myslím, žes napsal jenom něco...
[ Reagovat ]
01.04.2016 17:26Od: Smazaný účet OT
Reakce Mashy na ono "slavný" prohlášení Kiki

https://twitter.com/Kikitard/status/715914093010530304
[ Reagovat ]
01.04.2016 17:40Od: sprchon
To by bylo dost nefér. :D v takovém souboji by Mashe nemohla konkurovat.
[ Reagovat ]
01.04.2016 16:12Od: Frick Tož
...tady je zase "srandy kopec". Vy skutečně "moje Monako", "mou Štvanici" nepotřebujete.
[ Reagovat ]
01.04.2016 16:13Od: monty25 Re: Frick
Taky si říkám, že jsem tady zase ztratil 3 hodiny života...
https://www.youtube.com/watch?v=v0ihbxxndCU
[ Reagovat ]
01.04.2016 16:19Od: blixa
Škoda že stejně upřímně, jako nad sebou, se nezamyslíš i nad tou Vikou ;-) :D :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 16:21Od: misa
Monty má teď hodně starostí: Vika, Máša, v červnu se vdává Anča ... má toho moc.
[ Reagovat ]
01.04.2016 16:24Od: Frick
Snad aspoň na něj zbyde pár oschlých koláčků. :o)
[ Reagovat ]
01.04.2016 16:27Od: monty25 Re: Frick
Náhodou, já to Aničce přeju. Bastian mi přijde jako sympaťák a vždycky jsem ho respektoval, i když nikdy nehrál za můj oblíbený tým.
[ Reagovat ]
01.04.2016 16:46Od: Fanda67
Tak to můžeš ty nebo on jeste napravit :-)
[ Reagovat ]
01.04.2016 16:54Od: blixa
Přijde Mourek, kdoví kam se Sebastian popakuje ;-)
[ Reagovat ]
01.04.2016 16:24Od: monty25 Re: misa
Kdybych měl starosti jenom s tenisem, tak by mi bylo krásně...
[ Reagovat ]
01.04.2016 14:05Od: tommr ani semifinále dámských deblů nebude na streamech
což je mrzuté, protože dneska hraje o postup do finále i Team Bucie ... :(
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:23Od: misa
Je to hnus, nechápu, proč se vůbec ty ženské debly hrajou :-(
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:53Od: PetaM
Aby Lucka v tomhle roce vyhrála aspoň jeden zápas :D :D (Jen sranda, tak to prosím tak berte ... :D )
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:59Od: tommr
to trochu přeháníš - hrajou se, aby měla Lucka letos aspoň jeden titul ... :)
[ Reagovat ]
01.04.2016 16:05Od: sprchon
:D
[ Reagovat ]
01.04.2016 16:11Od: misa
Nejdříve přijdou na řadu tituly deblové, pak ty singlové :)
[ Reagovat ]
01.04.2016 16:24Od: PetaM
Už, aby to bylo ... Titul z Miami je krásný. Tak ať se holka snaží! :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 12:49Od: Frick Tomáš Cetkovský se vrací!
http://fotbal.idnes.cz/tomas-rosicky-a-petr-cech-se-vraci-k-treninku-po-zraneni-pjp-/fot_reprez.aspx?c=A160401_105041_fot_reprez_dc
[ Reagovat ]
01.04.2016 12:46Od: blixa
Slůně nám zadupalo další soupeřku do země. Bohužel se plní to čeho jsem se obával, že pokud ji nezastaví Garbine tak už nikdo. Světla, i když hraje intergalaktický tenis se obávám, že ji taky nedá. Doba, kdy Serena vyhrávala jeden turnaj za druhým ve mě sice nebudila nadšení, ale přeci jen, Serena je osobnost která budí (a zaslouží si) respekt. A teď přijde tohle nadělení. Jediné, co je na slůněti snad "zajímavé" je pozorovat, jak se mění její vizáž, výraz, chování. Když byla poprvé no.1, byla v tom věku kdy člověk vypadá jak mu to nadělila příroda. Jak ovšem stárneme, vypadáme stále více tak, jaká je naše duše. A v případě slůněte je to věru nechutný pohled. Děsí mě, co uvidíme za pět let.
[ Reagovat ]
01.04.2016 12:53Od: monty25 Re: blixa
Nechutné jsou hlavně některé komentáře...
[ Reagovat ]
01.04.2016 13:03Od: blixa
Tak jistě, jsou. Ale co s tím ? Jestli myslíš, že i ten můj, tak už nevím, jak to napsat, řekl bych, citlivěji.
[ Reagovat ]
01.04.2016 13:19Od: monty25 Re: blixa
Mám v notebooku fotku snad z roku 2009 a nepřijde mi teda, že by se Vika nějak extra změnila k horšímu, jak ty popisuješ. Jasně, už to není taková cácorka (jak se ti možná líbila víc), ale dospělá žena. :) Taky nevím, jak moc jsi Viku sledoval dřív, ale právě v těch mladších letech se docela dost vztekala a mlátila raketou, takže si myslím, že teď je na tom v tomhle ohledu mnohem líp... Respektuju, že ti není sympatická, ale mně taky některé hráčky nejsou sympatické a nemám potřebu o nich takhle psát (taky teda tolik nevyhrávají, což vás na Vice asi sere :D). Ale jak říkám, to se zdaleka netýká jenom tebe a jsou tady ještě mnohem horší komentáře... Na druhou stranu, aspoň má Vika pořád na čem pracovat. Tenis jí teď jde na jedničku, tak se u toho třeba začne i nějak líp tvářit, míň radovat a já nevím, co byste ještě chtěli... :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 13:39Od: Smazaný účet
Pro začátek by stačilo, aby se nechovala tak strašně arogantně.
[ Reagovat ]
01.04.2016 13:40Od: monty25 Re: iqe
Co je to "arogantně"?
[ Reagovat ]
01.04.2016 13:47Od: Smazaný účet
To je to, jak se chová. Vzpomínám si na tiskovku snad z předloňského AO, kdy Vika porazila Báru a Bára si stěžovala na to její hekání, na což Vika odpověděla, že si může dělat, co chce. Odpověď na pár facek. :-/
[ Reagovat ]
01.04.2016 13:58Od: monty25 Re: iqe
No a? Zakázané to přece není, takže to dělat může. Zrovna Strýcová, která se dokáže hystericky vztekat po pěkném winneru soupeřky, je teda ta pravá... Ale jasně, vadí ti hekání. Co dál? Už jsem tady zaznamenal, že někomu vadí u Viky křižování, někomu dabing. Pak že někdy popohání podavače míčků, což ale dělala vždycky, protože si bere míčky jenom z jedné strany. Jako já nevím, ale nic arogantního na tom nevidím...
[ Reagovat ]
01.04.2016 14:03Od: Smazaný účet
Rozhodně to není povolené. A je to prasárna.
[ Reagovat ]
01.04.2016 14:03Od: monty25 Re: iqe
Můžeš se třeba na hlavu stavět, ale při vlastním úderu to je povolené.
[ Reagovat ]
01.04.2016 14:05Od: FulnekUltras
je to Sanitka... ;)
[ Reagovat ]
01.04.2016 14:05Od: Smazaný účet
Není. Není povolené vyrušovat soupeře.
[ Reagovat ]
01.04.2016 14:10Od: monty25 Re: iqe
Ano, při soupeřově úderu.
[ Reagovat ]
01.04.2016 14:36Od: Smazaný účet
Ne, nikdy.
[ Reagovat ]
01.04.2016 13:45Od: blixa
No ... já asi chápu že to prostě nevidíš, nebo spíš nechceš vidět. Mladší Vika se sice občas vztekala, mlátila raketou, ale to dělá spousta holek. To není podstatný. Ale teď, to prostě není kategorie "nesympatická". Pro mě jsou tenistky velmi sympatické, sympatické, neutrální, nesympatické, pak dlouho nic a pak je Vika. A to nemyslím nějak hatersky, já to tak fakt mám. A je zřetelné, že to tak nemám zdaleka sám. Takže asi někde je problém, a ten nebude jen u tenisových fandů.
[ Reagovat ]
01.04.2016 13:52Od: monty25 Re: blixa
Ne, já to teda fakt nevidím. Antifanoušků tady má Vika dost, ale většina z nich mi teda nepřipadá moc inteligentní (v čele s brixnerem :D). U tebe to vidím tak, že tě bavilo dělat si z Viky prdel ("baťůžek" apod.), když se jí ještě tolik nedařilo a teď se jí najednou daří a máš po srandě. :D Jinak nevím, co ti tak strašného udělala...
[ Reagovat ]
01.04.2016 14:03Od: blixa
No, to jsem si spíš dělal prdel z tebe než z Viky, ale tobě to moc nedochází :D Neudělala mi nic, nechápu, proč vůbec napíšeš takovou blbost. To, že mi začala vadit ještě daleko víc než dřív je pochopitelně spjaté s jejími herními úspěchy. Ale ne tak jak si myslíš. Loni, když třeba rupla se Serenou tak najednou se ukázala i nějaká její lidská tvář. Letos, jak pořád vyhrává je to ale naprostá tragédie, ta už svým projevem tak ulítla, že se to opravdu nedá vydejchat. Ty si vážně myslíš, že je všechno v pořádku a že to můžeš hodit za hlavu se zdůvodněním, že kdo nefandí Vice je prostě blb a hotovo ? Hochu hochu ....
[ Reagovat ]
01.04.2016 14:09Od: monty25 Re: blixa
To jsi napsal ty, že kdo nefandí Vice, ten je blb. Já jenom popsal, co tady poslední dobou pozoruju u jejích antifanoušků. :D No jo, tak tobě se stýská po prohrách Viky, aby ukázala "lidskou tvář"... Co jsem viděl, tak při zápase proti Angie byla opravdu strašně zlá. :D
https://youtu.be/M6hULx9oL40?t=1m16s
[ Reagovat ]
01.04.2016 14:22Od: blixa
No já jsem jen zestručnil to, co ty jsi okecal, tedy že " Antifanoušků tady má Vika dost, ale většina z nich mi teda nepřipadá moc inteligentní" . Je moje zestručnění snad nepřesné ? ;-) :D Lidská tvář se dá ukázat kdykoliv, nejen při prohrách. Highlights mi sem dávat nemusíš, viděl jsem to celé. Ona není zlá, ona je neskutečně arogantní. Ale přes tvé růžové filtry to prostě neprojde. Docela by mě zajímalo, co vlastně vidíš za obraz ? Usmívajícího se andílka nebo tak něco ? :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 14:30Od: monty25 Re: blixa
Zeptám se tě jako Kvěše: Co je to "arogantní"?
[ Reagovat ]
01.04.2016 14:41Od: Fandina
Já to dala omylem do jiného článku, ale tady je takový test sice pro ženy, ale třeba by i pánové nepohrdli.
http://www.kafe.cz/testy/test-mate-sklony-byt-arogantni-25395.aspx
[ Reagovat ]
01.04.2016 14:47Od: blixa Re: monty25
Co strýček google ?

Arogance (franc. arrogance) je povahová vlastnost lidí, kteří dávají najevo nadměrně silné ego, nadměrné sebevědomí. Projevuje se jako naduté, domýšlivé, pyšné či pohrdavé vystupování vůči druhým lidem.
[ Reagovat ]
01.04.2016 14:59Od: monty25 Re: blixa
To vím taky. Ptám se, co je konkrétně arogantní u Viky.
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:02Od: blixa
Přesně to co tam stojí.
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:08Od: monty25 Re: blixa
Ok, takže jsem se zase nic nedozvěděl, stejně jako od Kvěše...
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:12Od: blixa
Nechápu, co se chceš dozvědět ještě jiného ? Ptal ses, co je to arogance (neptal ses co je arogance u Viky), odpověděl jsem ti. Pak blekotáš že to víš a že to chceš vědět u Viky. Zase jsem odpověděl. Je to přesně to co stojí v definici. Co chceš slyšet jiného ? Protože jestli chceš, tak to si musíš nějak podrobně vysvětlit, jinak to těžko kdo uhodne.
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:15Od: monty25 Re: blixa
Zajímá mě, co je podle tebe arogantního u Viky. S Kvěšem jsem dospěl akorát k hekání, co u tebe? Dabing, křižování, "come on", nebo co ti připadá arogantní?
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:24Od: blixa
To jsou jen detaily. Úplně všechno, každý pohled, každé gesto, řeč těla, způsob řeči (třeba s rozhodčím), výraz v tváři, to jsou klíčové věci. Křižování a pod, to jsou nepodstatné drobnosti, ale dokreslují celek. Specifické hekání k tomu samozřejmě slušně přispívá. Vika dospěla do stavu kdy sama o sobě je na kurtě extraktem arogance. Jestli i mimo kurt, to nemohu posoudit.
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:32Od: misa
Bylo by dobré uspořádat mezi hráčkami anketu, zda mají raději Marii nebo Viktorii :)
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:40Od: sprchon
A k čemu by to jako bylo dobrý? Nebo to měl bejt apríl? :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:45Od: misa
Která z nich je asi mezi hráčkami oblíbenější, mě by to teda zajímalo... Jedna mi připadá za 18 a druhá bez dvou za dvacet :)
[ Reagovat ]
01.04.2016 18:23Od: Krisboy Re: Zajímavá anketa.
Myslím, že v reakcích by drtivě převládal údiv, překvapení a zmatek, kterou vybrat. Výsledkem by bylo, že naprostá většina tenistek na okruhu jsou hejtři s nízkou inteligencí.
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:43Od: bIbec
určitě Viktorii, ta se i s hráčkama baví. Ale když tak sleduju tu Viktorii a poslouchám ji třeba při rozhovorech, tak je mi určitě milionkrát milejší ta Maria. Vika je fakt unikátní, co se třeba toho mluveného slova týká. Něco tak "divného" asi na okruhu není. I když samozřejmě je víc vidět (slyšet) než ty ostatní. Ale z té špičky mi taky sedí nejméně, abych byl upřímný.
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:46Od: misa
díky
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:47Od: bIbec
je fakt, kdyby tam byla Evža v té špičce, tak bych možná váhal s tím mimokurtovým / mluveným projevem. Obě sou divné. Ale Eugénie na kurtu působí celkem dobře. Tam s ní problém nemám žádný.
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:50Od: misa
To je pravda, Eugenie je na kurtu v pohodě, hlavně potichu.
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:52Od: Smazaný účet
Ale jakmile otevře pusu...
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:43Od: monty25 Re: misa
Řekl bych, že Vika celkem má kamarádky. Masha byla v poslední době v kontaktu hlavně se spoluhráčkami z Fed Cupu, jinak to kamarádění nevyhledává, na čemž ale taky není nic špatného...
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:47Od: misa
Věřím odborníkovi :)
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:40Od: sprchon
No, hezky popsáno. To už by snad montymu mělo stačit. Pod to se podepisuju. :)
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:42Od: Haitik
Taky podepisuju.. :D Ale to hekání mi u ní nevadí.. :-)
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:45Od: blixa
Jak vidíte chlapci, u montyho je veškeré vysvětlování zcela marné ;-)
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:45Od: monty25 Re: sprchon, Haitik
No to je sice hezký, ale v podstatě mi to vůbec nic neřeklo. U Haitika vím, že se mu třeba nelíbí její "come on"... Prostě jsou to jenom vaše osobní dojmy, ale někteří to prezentujete jako nějaká fakta, což se mi právě nelíbí.
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:48Od: EllNino
Tak u tebe jsou to taky osobní dojmy ne ? a neříkej, že ne ? :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:50Od: monty25 Re: EllNino
Já tady ale o nikom nepíšu, že je arogantní...
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:51Od: EllNino
tak ty jseš zaujatej vůči Vice v topm pozitivním, oni v tom negativním, a už se tu nehádejte, stejně tím nic nevyřešíte :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:55Od: monty25 Re: EllNino
Už končím, je to ztráta času.
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:54Od: blixa
Mě zase fascinuje tvůj způsob uvažování. Ty si opravdu myslíš, že arogance spočívá nějakém konkrétním projevu, jako "faktu" ???! To je přece totální nesmysl. Pokud je někdo zlý člověk, tak je prostě zlý a ne že je zlý jenom v něčem. Pokud je někdo arogantní člověk, tak je jeho podstata arogantní a ne že je arogantní jenom v něčem. Jistě, jinak než subjektivně se to posoudit nedá, ale tebe nezaráží, kolik lidí to takhle vnímá ?
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:56Od: sprchon Re: monty25
Nic ti to neřeklo? :D Já myslím, že tam blixa napsal snad všechny podstatný důvody, proč ji někteří tady nefandí.
Možná ti to "nic neříká" v tom smyslu, že se s tím neztotožňuješ, což chápu. Nevím, co víc bych k tomu napsal. ;)
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:58Od: monty25 Re: sprchon
Že ji tady někteří (respektive většina) nefandí, proti tomu nic nemám. Že tady ale někdo píše o nějaké její aroganci, proti tomu mám teda hodně...
[ Reagovat ]
01.04.2016 16:01Od: EllNino
mně třeba taky Vika arogantní přijde, akorát to tu nepíšu :D protože každej jsme nějakej, a já tenistky sleduju hlavně kvůli tenisu a ten hraje Vika špičkový, a na fanouškovství mám jiné kobylky :)
[ Reagovat ]
01.04.2016 16:02Od: monty25 Re: EllNino
No jo, ale to je právě ten podstatný rozdíl. Tobě jenom "přijde" a pro někoho "je"...
[ Reagovat ]
01.04.2016 16:02Od: blixa
Co jiného než odpovědět slovy klasika :
"Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat" ;-) :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 16:05Od: sprchon
Jako Rogerův fanoušek chápu, že tyhle názory jsou pro fanouška nepříjemný. Zatímco u Rogera mají tenhle názor v naprostý většině případů hateři, který já neberu vážně, tak tady u Viky mají tento názor i běžnější uživatelé.
Zrovna "arogantní" možná není úplně správný slovo, ale souvisí to s tím. Já bych ji nazval spíš "strojenou" nebo "falešnou".
[ Reagovat ]
01.04.2016 16:09Od: blixa
No tos to moc nevylepšil. :D Chceš říct, že tu aroganci jen předstírá ? :D :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 16:09Od: monty25 Re: sprchon
Já si myslím, že by se to tady nemělo psát o nikom. A jestli to napíše malý antifanoušek nebo velký hater, v tom teda rozdíl moc nevidím...
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:56Od: Haitik Re: monty25
To mě toho vadí víc na Vice než to její "come on".. :D

Ale souhlasím s ellninem, nehádejte se, začíná víkend, nejlepší část týdne.. :DD
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:59Od: monty25 Re: Haitik
To byl jenom příklad.
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:40Od: monty25 Re: blixa
Tak to je tvůj pohled, nic jiného. Zase mi z toho vychází jenom to, že ti není sympatická (mírně řečeno), takže na ní nesnášíš úplně všechno... Snad jenom co se týče těch rozhodčích, tak uznávám, že párkrát se hádala trochu zbytečně (jednou i letos na AO se Strýcovou), ale nemyslím si, že by to dělala nějak často oproti ostatním hráčkám. Řekl bych, že ani z mých favoritek to nedělá nejčastěji...

A co se týče mimo kurtu, tak Vika je tak "arogantní", že se s ní kamarádí i sympaťák Monfils... :D
https://www.instagram.com/p/BDRwfTyDLcF/
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:44Od: blixa
Ne, nepochopil. No nic. A vůbec to není o nějaké četnosti toho či onoho projevu. Jasně, samozřejmě že to je můj pohled, ale zdaleka nejen můj. Čím to asi bude ..
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:49Od: monty25 Re: blixa
Tak asi u každého to bude něčím jiným... Každopádně tady většina fandí někomu jinému a že Vika vyhrává, to se málokomu líbí. Kdyby prohrávala, byla by všem ukradená...
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:46Od: Smazaný účet
+1
[ Reagovat ]
01.04.2016 12:56Od: Fandina
Třeba Světlana vyhraje, když porazila Serenu, tak třeba Viku také a Vice trochu klesne sebevědomí.
[ Reagovat ]
01.04.2016 12:56Od: monty25 Re: Fandina
Vika taky porazila Serenu a dokonce ve dvou setech... :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 13:01Od: Fanda67
No loni jsi tu bědoval, že kdyby Viktorie nenarazila na Serenu tak brzy, tak kde už mohla být ... :-)
[ Reagovat ]
01.04.2016 13:04Od: monty25 Re: Fanda67
Vždyť jo. Loni taky Serena hrála mnohem líp...
[ Reagovat ]
01.04.2016 13:14Od: Fanda67
a Viki hůř :-)
[ Reagovat ]
01.04.2016 13:20Od: monty25 Re: Fanda67
Oproti letošku jo.
[ Reagovat ]
01.04.2016 13:05Od: George_Renel
Ale tady něco o slonovi a Bělorusku opravdu je... :-)))
http://zpravy.idnes.cz/ukrajina-belorusko-zabehly-slon-dog-/zahranicni.aspx?c=A160331_154026_zahranicni_kha
[ Reagovat ]
01.04.2016 13:10Od: blixa
Hledá svoje slůňátko ? :D No chudák slon, v týhle zimě, jestli ho rychle nechytí tak umře na zápal plic. Komická je ilustrační fotografie :D Typická běloruská krajina s africkým slonem :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 13:33Od: FulnekUltras
Tam by vlhkomilný hejkal dlouho nepřežil. ;)
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:58Od: Smazaný účet
No a co?! Djokovic take vypada hnusne(hubeny ,vyzably ,zadna elegance ve hre, vsteka se , rve atd.) ale proste je momentalne nejlepsi. Vika nevypada jako urvana Marie ani jako labilni Anicka ale momentalne hraje nejlip. Neni co resit. Kdo chce modelky at se jde podivat na modni prohlidku , tady by se melo diskutovat o tenise, vse ostatni je vedlejsi a nepodstatne.
[ Reagovat ]
01.04.2016 12:19Od: tommr průběžnej singlovej žebříček WTA
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném semifinále turnaje v Miami ...
Hvězdička (*) znamená, že hráčka postoupila v Miami do finále ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...

1. Williams, S. 8625 (+4862)
2. Kerber 6025 (+2262)
3. Radwanska, A. 5775 (+2012)
4. Muguruza 4831 (+1068)
5. Azarenka 4180 (+417) *
6. Halep 3785 (+22)
--------------------------------------------
7. Kvitová 3763
--------------------------------------------
8. Vinci 3595 (-168)
9. Sharapova 3432 (-331)
10. Bencic 3340 (-423)
11. Suarez Navarro 3160 (-603)
12. Pennetta 3033 (-730)
13. Kuznetsova 3010 (-753) *
14. Williams, V. 2887 (-876)
15. Šafářová 2768 (-995)
16. Svitolina 2750 (-1013)
17. Bacsinszky 2735 (-1028)
18. Plíšková, Karolína 2590 (-1173)
19. Ivanovic 2531 (-1232)
20. Errani 2420 (-1343)
21. Konta 2225 (-1538)
22. Keys 2210 (-1553)
...


Turnaj v Miami našim nejlepším sice nevyšel, ale na jejich postavení v žebříčku to nebude mít žádnej zásadní dopad ...

Petra Kvitová zůstane na 7.místě ...

Lucka Šafářová zůstane na 15.místě ...

Karolína Plíšková klesla ze 14. na 18.místo ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku hlavně návrat Kerberový na pozici světový dvojky a posun Azarenkový na 5.místo. Výrazně si polepší i Kuznetsova, která by se v případě zisku titulu z Miami dostala do první desítky ...
[ Reagovat ]
01.04.2016 11:30Od: Frick Nový povrch pro AO 2017!
https://www.facebook.com/AustralianOpen/videos/10154081657258615/
[ Reagovat ]
01.04.2016 11:38Od: Smazaný účet
Na plovoucí podlaze se ještě myslím nehrálo:DDD
[ Reagovat ]
01.04.2016 11:42Od: babolat.cz
staré dobré parkety :-)
[ Reagovat ]
01.04.2016 11:45Od: monty25 Re: Frick
No, snad na tom bude vidět míček...
[ Reagovat ]
01.04.2016 09:23Od: monty25 Vika - Angie 6:2, 7:5
Zápas jsem kvůli tomu nočnímu času neviděl, ale podíval jsem se na highlighty a vypadá to, že se hrál dobrý tenis. Bylo tam teda docela dost brejků, nakonec to Vika zvládla... :)
https://www.youtube.com/watch?v=M6hULx9oL40

Vika potvrzuje skvělou formu a získat double Indian Wells-Miami, to by byla pecka. Naposledy se to povedlo Kim Clijsters v roce 2005... Světlanu jsem zatím neviděl, ale podle všeho hraje v Miami dobře. Výhry v prvních dvou zápasech měla o chlup, pak ale porazila Serenu. S Vikou má vyrovnanou bilanci 4:4, přičemž poslední tři zápasy vyhrála Vika (naposledy na AO 2013)... Vika jde do toho zápasu určitě jako favoritka a snad to i potvrdí. Finále by se mělo hrát zase v přijatelnější čas...

Abych nezapomněl... :D
http://abload.de/img/vikatpjdj.jpg

Anebo radši... :)
https://pbs.twimg.com/media/Ce7rE2JXIAA_mJR.jpg
[ Reagovat ]
01.04.2016 09:39Od: janek_da
Největší rozdíl byl na returnu a hlavně na servisu. S ním se Angie pořád prala. Když už se hrálo, tak to bylo na fiftýny asi mírňoučce pro Angie. Ale to bylo asi tím, že dokázala vytáhnout několik parádních winnerů z hluboké obrany.
Až při prvním servírovacím gemu do zápasu dala Vika 3 DF. Do té doby měla tuším jeden, dva.
[ Reagovat ]
01.04.2016 09:40Od: monty25 Re: janekda
Podle livesportu měla celkem 4 DF, takže jednu.
[ Reagovat ]
01.04.2016 09:45Od: EllNino
zápas to byl moc pěkný, dlouhé výměny, super prohozy od Angie i parádní rychlá hra po odskoku míče od Viky, Angelique nehrála špatně, ale na letošní vysoký standart Viktorie to prostě nebylo, šla si tvrdě za svým a cílevědomost z ní sešela až do stavu 5:4, kdy trochu zaváhla a říkal jsem si, že kdyby to Angie vyrovnala, mohl by to být fantastický 3. set jako na US Open :) ale nakonec to Vika rychle ukončila, hraje teď fantasticky, po právu ve finále a myslím, ač je Světa ve formě, že na Viku to stačit nebude, ta je letos opravdu brutální zatím ...
[ Reagovat ]
01.04.2016 09:53Od: sprchon
Zápas to byl hezkej i když Vika opět nechutná. Pro mě dle očekávání. Angie se sice konečně poprvé od AO trochu zvedla, ale tušil jsem, že na Viku, která teď hraje pravděpodobně svůj top tenis, tentokrát stačit nebude.
Angie se dost trápila na servisu, kterej měla Vika asi trochu lepší. Výměny ale parádní, tam to bylo hodně vyrovnaný. :) Neskutečný, co obě doběhnou. Dál super ty Vikiny dropshoty a hra na síti. U Angie zase útok z obrany. Krása. :)

Ale věřím, že ve finále se Světla hecne a při větší porci štěstí by to mohlo stačit. Vika bude rozhodně favoritkou, ale když už je Světla ve finále a dosud se tu ukázala taktéž v parádní formě, tak ten titul taky bude chtít. Snad další pecka zápas.
[ Reagovat ]
01.04.2016 09:55Od: Krisboy
Kurzy Tipáč: 1,2 - 5,35
[ Reagovat ]
01.04.2016 09:55Od: sprchon Re: monty25
Už s tou nechutností přestaň. :D Kdo se na to má furt dívat?
[ Reagovat ]
01.04.2016 09:58Od: monty25 Re: sprchon
Co bych přestával, když ty taky nepřestáváš. :D To je furt něco ("Kvika", "Dorota Máchalová", "Vika opět nechutná")... Dokud si Vika maže hejtry na chleba, tak je ten obrázek pořád aktuální. Vždyť ten odkaz otevírat nemusíš, když už stejně víš, co tam je. :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 10:05Od: sprchon
Já to náhodou pokaždý otvírám s nadějí, že tam bude něco jinýho. :D :D A vždycky se zhrozím stejně, jako když jsem to otevřel prvně.
[ Reagovat ]
01.04.2016 11:20Od: lars Re: Obrazky od monty25
1.
Monty tou nepovedenou kolazi s hlavou Houkacky jenom ukazuje jeji falesnost :)
2.
Me pripada, ze se na tom druhym Houkacka chysta zvracet :)
[ Reagovat ]
01.04.2016 11:28Od: sprchon
Spíš 1. ;)
[ Reagovat ]
01.04.2016 11:43Od: monty25 Re: lars, sprchon
Ne, já jenom ukazuju, jak si maže hejtry na chleba... Až budu mít trochu víc času, tak vymyslím něco dalšího. :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 11:53Od: lars
tak to bys mel jit k ocnimu lekari na vysetreni sveho zraku :)
Pro me je to velmi spatna ( falesna) kolaž
[ Reagovat ]
01.04.2016 12:04Od: monty25 Re: lars
Už jsem ti říkal, že jsem se nechal inspirovat podobnou koláží s Michalem Ďurišem... :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 12:19Od: lars
nic jsem neslysel od tebe :)
[ Reagovat ]
01.04.2016 15:50Od: Smazaný účet
Ta druhá fotka, to je focené někdy po DF soupeřky?
[ Reagovat ]
01.04.2016 08:28Od: EllNino
Gratulace Victorii, brutální tenis :) ...
[ Reagovat ]
01.04.2016 08:20Od: Frick Kurz na Viku
1,28! Docela masakr. Letošní GS vítězka proti "neSereně" a soupeřka je taková velká favoritka.

Každopádně celkem pádná odpověď na to, kdo je (mimo Sereny) nyní nejlepší hráčka na okruhu.

Co myslíte, pokud to Serena zabalí, může nás čekat období výraznější dominance Viky?
[ Reagovat ]
01.04.2016 08:23Od: EllNino
než se zase zraní :) ...
[ Reagovat ]
01.04.2016 08:17Od: Krisboy
Koukám, že Světlana by se v případě titulu dostala zpátky do do Top10. Sice až na samej chvost, ale přece :-) Tak pojď, Kuzi!
[ Reagovat ]
01.04.2016 08:05Od: kada.tom
Vika ve finále, pěkně si s Kerber prohrála, škoda toho zápasu v Melbourne :-/ :-D

Každopádně ve finále budu fandit Vice, ale i kdyby náhodou vyhrála Světlana, bude titul ve správných rukou, takže já zase budu spokojenej tak či tak (jako v IW) :-D
[ Reagovat ]
01.04.2016 06:53Od: Krisboy
Gratulace Světlaně, moc jí to přeju. Škoda Angie, to mohlo být pěkný finále, na který bych se i rád podíval...
[ Reagovat ]
01.04.2016 05:15Od: Hector21 Světlanka
prostě jedno velké jooooooooooo :)
[ Reagovat ]
01.04.2016 04:53Od: Zdeny Vika
Vika ve finále!!! Zajebis ;-))
[ Reagovat ]
01.04.2016 00:35Od: Meceon
finále kuznetsova-azarenka...to bude parádní tenis možná
[ Reagovat ]
01.04.2016 00:11Od: Meceon
neskutečné co vybéhá...nechápu tu její krizi,když jsem ji viděl v austrálii proti hantuchové,říkal jsem si,že bude těžko k poražení...a nevyhrála dva měsíce zápas...
[ Reagovat ]
01.04.2016 00:12Od: FulnekUltras
Sijuína tím prakticky dokonale zdeptala
[ Reagovat ]
01.04.2016 00:13Od: Kuzzie
Presne..navic vypadala ve velky psychicky pohode..ale u ni clovek proste nikdy nevi:)
[ Reagovat ]
01.04.2016 00:17Od: Meceon
rozhodně protí ní serena se svým pohybem vypadala jako tunovej vagon
[ Reagovat ]
01.04.2016 00:23Od: Smazaný účet
No a to ještě nutno dodat , že na to kolik toho uběhá nemá postavu .
[ Reagovat ]
01.04.2016 00:25Od: Meceon
no tady se na styl nehraje...to musíš jiný sport...:))
[ Reagovat ]
31.03.2016 23:30Od: FulnekUltras Poctivá dříčka
si tento úspěch PLNĚ zaslouží. Ještě kdyby tak vyšlo i finále...
[ Reagovat ]
31.03.2016 23:12Od: brixner Kuzna vs. Endží
To by bylo super finále dvou z mých třech nej hráček!!
Ta uhýkaná a hnusná VVV by měla jet domů!
[ Reagovat ]
31.03.2016 23:06Od: EllNino No vidíš Světa
pěkný výkony, ještě to není do starýho železa a do desítky se klidně vrať, mně by to nevadilo :)
[ Reagovat ]
31.03.2016 23:10Od: Kuzzie
Uz by to ale chtelo prejit prvni kola na grandslamech..minimalne na Roland Garros
[ Reagovat ]
31.03.2016 23:11Od: EllNino
to jo no :D ...ale tak na RG je to dlouhodobě paráda :)
[ Reagovat ]
31.03.2016 23:19Od: Kuzzie
Az na mnulej rok jo,ale bude jeste obhajovat body z Madridu,coz neni zrovna jeji silna stranka,tak jen doufam v to RG..
[ Reagovat ]
31.03.2016 23:23Od: EllNino
:) jako letos má bídný výsledky a přece muže získat 2. titul a ona je tak nevyzpytatelná, že to není ani možný :D
[ Reagovat ]
31.03.2016 23:31Od: Kuzzie
V IW jsem jen koukla na vysledky a naprosto neprekvapena prohrou v prvnim kole jedu dal.V Miami se podarilo udolat dve souperky,tak rikam,no aspon neco. A najednou Serena pryc..a najednou finale?Obcas z ni fakt nemuzu:D
[ Reagovat ]
31.03.2016 23:32Od: EllNino
přesně :D minulej tejden prohra s CoCo a teď finále :D miluju tenis :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 00:00Od: Kuzzie
To jo :D
[ Reagovat ]
01.04.2016 00:01Od: EllNino
Apríl ;)
[ Reagovat ]
01.04.2016 00:11Od: Kuzzie
Kdyby mi ted rekli,ze vsechny jeji vysledky v Miami jsou april a ze typicky vypadla v uvodu s tou Withoeft,tak bych tomu verila ;)
[ Reagovat ]
01.04.2016 00:16Od: EllNino
:D ano ...
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist