Kvalitní výkon na finále nestačil. Plíšková prohrála bitvu s Azarenkovou

  • WTA INDIAN WELLS - Karolína Plíšková v Indian Wells ve svém prvním semifinále na turnaji WTA Premier Mandatory neuspěla. V boji o své největší finále podlehla navzdory velmi dobrému výkonu ve třech setech Viktorii Azarenkové. Běloruská šampionka z roku 2012 si o titul zahraje se Serenou Williamsovou.
    19. 3. 2016, aktualizováno | Aktuality |  309 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Karolína Plíšková po Australian Open bojovala s únavou a kromě Fed Cupu se jí nedařilo. Do Indian Wells už ale dorazila plná energie a elánu a na kurtu to bylo znát. Lounská rodačka v kalifornské poušti porazila domácí Rogersovou, deklasovala bývalou světovou jedničku Anu Ivanovičovou, zdolala semifinalistku letošního Australian Open Britku Kontaovou, nedala šanci Rusce Kasatkinové a postoupila do svého největšího semifinále - prvního na podniku WTA Premier Mandatory.

Statistiky zápasu
Azarenková - Plíšková
3 esa 17
10 dvojchyby 2
59 % 1. podání 'in' 62 %
33 winnery 43
28 nevyn. chyby 25
17/20 hra na síti 0/3
3/11 brejkboly 3/6
čas: 2:05

V něm vyzvala bývalou světovou jedničku a vítězku turnaje z roku 2012 Viktorii Azarenkové, jež v předchozím zápase neztratila ani game se Slovenkou Magdalénou Rybárikovou. Plíšková, jež v pondělí oslaví 24. narozeniny, se jí ale nezalekla. Začala lépe a v prvním setu měla za stavu 5-3 a 40-15 při podání soupeřky dva setboly. Jenže je nevyužila, pak poprvé přišla o servis a po nepovedeném tie-breaku vyrovnané dějství prohrála.

Plíškovou však ztracený první set nepoložil. Naopak se do své soupeřky 'zakousla' a ve druhé sadě jasně dominovala. Soupeřku zasypala 17 winnery, udělala jen 4 nevynucené chyby a za 35 minut vyhrála 6-1. 

Viktoria Azarenková"To je ono, přesně jak jsem ti říkal," chválil svou svěřenkyni za výkon v druhém setu trenér Jiří Vaněk. "Ve třetích setech jsi nejlepší na světě. Pořád takhle pokračuj, ona ti ty šance dá. Neskutečný, tohle zvládneš. Pak tě budeme masírovat a nebudeš nic dělat," povzbudil českou tenistku před závěrečným setem.

Plíšková v něm sice nepodala špatný výkon, ovšem Azarenková se hodně zlepšila. Především jí začal fungovat servis, po kterém ztratila jen 4 z 20 výměn, proměnila dva z pěti brejkbolů a po dvou hodinách a pěti minutách boje vyhrála 7-6 1-6 6-2. Ve třetím vzájemném střetnutí uspěla podruhé.



Přitom Plíšková dnes v každém setu zahrála více winnerů, než nevynucených chyb (14/12, 17/4, 12/9) a kralovala většině statistik. Trefila více vítězných úderů (43-33), spáchala méně nevynucených chyb (25-28), nastřílela mnohem více es (17-2) a udělala méně dvojchyb (2-10). Jen při hře u sítě, u které se objevila pouze třikrát a pokaždé odešla bez fiftýnu, byla dominantní Azarenková. A ta také vyhrála tu nejdůležitější část statistik - počet získaných setů.

Postupem mezi kvarteto nejlepších si bývalá světová sedmička Plíšková vydělala 251 tisíc dolarů (zhruba šest milionů korun) a zajistila si 390 bodů do žebříčku, v němž se posune z 19. na 14. místo.

Vítězka čtyř turnajů WTA ve dvouhře sice na své největší a celkově 13. finále nedosáhla, do Miami se ale balit ještě nebude. V sobotu si totiž zahraje o svůj nejcennější titul ve čtyřhře, ve které startuje s Němkou Julií Görgesovou. Semifinalistky letošního Australian Open se utkají s domácí dvojici Bethanie Matteková-Sandsová a Coco Vandewegheová.

Patnáctá hráčka světa Azarenková dnes vylepšila svou letošní bilanci na 15-1, když jedinou porážku utrpěla ve čtvrtfinále Australian Open s pozdější šampionkou Němkou Kerberovou.

 

"Zažívám tu skvělý týden a to mi dělá velkou radost. Cítím, že jsem se zlepšila natolik, že jsem zase schopná vyhrávat velké zápasy. Tvrdá práce se opravdu vyplácí. Snažila jsem se dnes aplikovat vše, na čem jsem v poslední době pracovala. Někdy to funguje, někdy ne, ale jsem teď v pozici, kdy jsem znovu schopná hrát s těmi nejlepšími, a to je pro mě to nejcennější," řekla Azarenková.

Ve finále Azarenkovou čeká šampionka z let 1999 a 2001 Serena Williamsová, s níž prohrává ve vzájemné bilanci 3-17. Světová jednička, jež loni po 14 letech ukončila bojkot turnaje, v semifinále zdolala 6-4 7-6 Polku Agnieszku Radwaňskou.

Čtyřiatřicetiletá Američanka vyhrála nad sedmadvacetiletou Polkou i 10. vzájemný duel na okruhu WTA, z toho podeváté 2-0 na sety. Svou neporazitelnost v Indian Wells prodloužila už na 14 zápasů, ve kterých od porážky ve čtvrtfinále s Mary Piercovou v roce 2000 prohrála jen dvě sady.

"Miluju tie-breaky. Mým cílem je pokaždé vyhrát sedm bodů - pokud to uděláte, nemůžete prohrát. Jsem ráda, že jsem postoupila do finále. Cítila jsem se skvěle a odehrála jsem kvalitní utkání. Na finále se těším, je to pro mě velká čest hrát tu znovu o titul," konstatovala po zápase světová jednička.

"Myslím, že jsme obě odehrály dobrý zápas. Hrály jsme skvělý tenis a vyhrála ta lepší," dodala Polka Radwaňská.

• WTA PREMIER MANDATORY INDIAN WELLS •
Spojené státy / Kalifornie, tv. povrch, 6.844.139 dolarů
páteční výsledky (18. 03. 2016)
• Dvouhra - semifinále •

Azarenková (13-Běl.) - Kar. Plíšková (18-ČR) 7-6(1) 1-6 6-2

S. Williamsová (1-USA) - A. Radwaňská (3-Pol.) 6-4 7-6(1)
Petr Pokorný, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (309)
20.03.2016 20:22Od: jackiec
ta bachratá poserena už nestačí, lemra líná se ani nerozběhne
[ Reagovat ]
20.03.2016 20:09Od: vrabejka
Až Serenka přestane chybovat, Vika nemá šanci :)
[ Reagovat ]
20.03.2016 20:26Od: lars
to uz asi bude po tomto zapasu :)
[ Reagovat ]
20.03.2016 19:30Od: A.R.R.
Sereno makej, teď brejk,jasný????? :-D
[ Reagovat ]
20.03.2016 19:14Od: Lunej.. Sereno
dneska to dáš, rozhodčí Cicak, tak věřím v pěkný zápas. :)
[ Reagovat ]
20.03.2016 16:22Od: sprchon
Pro Káju super turnaj, SF je parádní výsledek. Hrála celkem slušně, za poslední půlrok určitě nejlépe.

Ale Serena, ta teprve jede, dneska Viku smázne. :)
[ Reagovat ]
20.03.2016 16:40Od: blixa
Kromě zeminy rozhrne i slůně ? :D
[ Reagovat ]
20.03.2016 17:04Od: sprchon
Tak tak. :D
[ Reagovat ]
20.03.2016 17:52Od: Lunej.. Re: blixa
Vika je slůně asi jako Mugu koťátko :P :)
[ Reagovat ]
20.03.2016 18:26Od: janek_da
Cože? Jsem myslel, že Muguruza je slůně a Azarenka koťátko. Teď v tom mám hokej.
[ Reagovat ]
20.03.2016 18:29Od: Lunej..
To se musíš zeptat blixy, ten to má celý zvrácený :D
[ Reagovat ]
20.03.2016 18:46Od: blixa
To, že víte prd o koťátkách, vím dávno. Teď vidím, že víte prd i o slůňatech. Ze zoologie jste oba trapně propadli. 5- !!!
[ Reagovat ]
20.03.2016 18:51Od: janek_da
No aspoň, že prdelkou je Serena, vím.
[ Reagovat ]
20.03.2016 19:03Od: Lunej.. Re: blixa
Radši mám kouli ze zoologie, než mít stařecké růžové brýle:P Jestli je Vika slůně, tak já jsem Miss důchodkyně teda :D
[ Reagovat ]
20.03.2016 19:06Od: blixa
Jsi krásná až oči přecházejí ? ;-) :D
[ Reagovat ]
20.03.2016 19:13Od: Lunej..
Ano, slepecké oči přecházejí :D
[ Reagovat ]
20.03.2016 19:23Od: blixa
Njn, jsem netušil, že tu máme mezi námi takovou "sélebritu" ;-) :D
[ Reagovat ]
20.03.2016 19:25Od: janek_da
lepší je "polobrita"
[ Reagovat ]
20.03.2016 19:32Od: Lunej.. Re: Blixa
Ty jeste netusis veci dedo:D
[ Reagovat ]
20.03.2016 19:05Od: blixa
Ani to ne, Serena je "prdelka nezmenšená" ;-)
[ Reagovat ]
20.03.2016 09:12Od: milik254
Petra i Radek Š. byli v noci na Jágrovi :----)
[ Reagovat ]
20.03.2016 10:37Od: Frick
Ale tak co. Byla to hezká kariéra.
[ Reagovat ]
20.03.2016 12:54Od: Fandina
Spolu?
[ Reagovat ]
20.03.2016 03:32Od: Frick Karolína vs. TOP 15
Bohužel, táhne (na turnajích) serii osmi proher v řadě. A to nehrála se Serenou ani Marii.

3x Aga
2x Angie
1x Venus
1x Simona
1x Vika

Bezesporu jsou to kvalitní hráčky, o tom žádná, ale když si člověk udělá součin kurzů, tak už je na čísle 30,00!

Kdyby tam byla bilance 3:5 nebo 2:6, tak neřeknu, ale 0:8 je už zkrátka dost výrazné.

Je to podobný případ jako Petra vs. Lucka....

Je to prostě od Káji takový..... Berdychovský....
[ Reagovat ]
20.03.2016 03:37Od: Frick
Pro šťouraly - Ano, jsem si vědom toho, že výpovední hodnota kurzů nebo žebříčkovýho postavení je omezená. Berte to spíše jako zajímavost.

A nevysmívám se, nepomlouvám a jen nevim co. Pouze vypichuju to, že ta včerejší prohra je bohužel pokračováním nastavenýho trendu.

A (světe div se) bych si přál, aby to Kája prolomila.

Protože chci věřit tomu, že jse schopně uvedené hráčky porážet.
[ Reagovat ]
20.03.2016 07:33Od: George_Renel
když o něco skutečně šlo, tak Simonu povodila jak kulturista Yorkšíra :-b.
[ Reagovat ]
20.03.2016 10:35Od: Frick
Jo, díky bohu za to, jinak řešíme nyní baráž.

A pravě proto by bylo fajn, kdyby to potvrdila i na turnaji.
[ Reagovat ]
20.03.2016 03:17Od: Frick Masák
Kdo ví, jak skončí.

Maslák ale skončil velmi dobře. :o)
[ Reagovat ]
20.03.2016 02:02Od: VlS
No, američký holky působily hlavně v TB daleko deblovějším dojmem, na síti byly jako doma, zatímco Kájině ani Julči to tam evidentně nechutnalo. Titul má asi správný paničky, navíc Beth nelze nemilovat a od łoňska je tak trochu i naše, holt Bětuška.
Pro Káju v deblu dobrej výsledek, na lepší by měla fakt hrát s tou Barčou.
[ Reagovat ]
20.03.2016 01:56Od: freeteepek další prohrané finále
Tak bohužel. Kája má prostě smůlu. Další prohraný finále:-( Docela jsem jim věřil.
[ Reagovat ]
20.03.2016 01:51Od: tommr Karolína Plíšková+Goerges vs. BMS+Vandeweghe 6:4 4:6 6:10
tak Karolína bohužel nezískala ani ten deblovej titul i když k němu měla slušně nakročeno. Za svůj výkon se ale stydět nemusí. Finále jim prohrál hlavně slabší servis Goergesový, která o něj přišla v prvním i ve druhým setu jednou a v STB dokonce třikrát ... :(
[ Reagovat ]
20.03.2016 02:00Od: lars
tak Julca je asi lepsi na siti
[ Reagovat ]
20.03.2016 08:48Od: VlS
Julča je na síti špatná , Karolína ale na síti prostě není. A je to škoda, s jejím rozpětím rukou.
[ Reagovat ]
20.03.2016 01:47Od: Smazaný účet
Škoda. Ale ten singl mrzí víc.
[ Reagovat ]
20.03.2016 01:31Od: PetaM
Sním, či bdím? Tohle je fakt utrpení :D :D Sám nechápu, proč se na to dívám :D Ale doufám, že se Kája s Jul pochlapí a ten titul urvou v STB. Protože vidět nesympatickou Coco s titulem ... No už teď mám noční můry :D
[ Reagovat ]
20.03.2016 00:54Od: tommr karolína Plíšková+Goerges vs. BMS+Vandeweghe 6:4
Karolína je zatím nejlepší na dvorci a na servisu téměř bezchybná ... :)
[ Reagovat ]
20.03.2016 01:03Od: Smazaný účet
No nevím na servisu ano , ale lepší mi připadá Georges , ale je to jenom můj názor :)
[ Reagovat ]
20.03.2016 01:03Od: PetaM
Já mám zase silný pocit, že kromě servisu jí toho moc nejde :D :D Štěstí, že Coco taky zřejmě zatím nemá svůj den :D
[ Reagovat ]
20.03.2016 01:14Od: horska.kraslice
Julie hraje lépe než Kája. Kája přispívá hlavně servisem.
[ Reagovat ]
20.03.2016 00:23Od: horska.kraslice
Kája s Julií hrají čtyřhru.
[ Reagovat ]
20.03.2016 00:32Od: Smazaný účet
A krásně , jinak to je nějaké nové pravidlo nebo to už je dlouho , že hráčka muže dvakrát returnovat místo partacky ?
[ Reagovat ]
20.03.2016 00:32Od: EllNino
při 40:40 si přijímající strana zvolí, kdo bude přijímat :)
[ Reagovat ]
20.03.2016 00:35Od: Smazaný účet
Aha děkuji za vysvětlení .
[ Reagovat ]
20.03.2016 00:33Od: horska.kraslice
Začátek nad očekávání skvělý. Julie úžasně returnuje. K+J už mají dva breaky.
[ Reagovat ]
20.03.2016 00:54Od: tommr
ale servis jí moc nejde ... :)
[ Reagovat ]
19.03.2016 23:48Od: FulnekUltras Kong a Sumo ve finále
Vidím to zítra na zcela jiný program... ;)
[ Reagovat ]
19.03.2016 23:42Od: Fandina
Na SuperTennise právě opakují zápas Kája Vika.
[ Reagovat ]
19.03.2016 23:43Od: Fandina
A doufám, že to Kája stihne, asi za dvacet minut hraje debla ... úsměv
[ Reagovat ]
19.03.2016 18:10Od: gigin Ach jo :-(((
http://www.tennis-arena.cz/kokkinakis-asi-zmeska-hry-11526cz/
[ Reagovat ]
19.03.2016 18:59Od: Smazaný účet Re: pro odlehceni :-)))
http://www.tennis-arena.cz/video-sock-kandiduje-na-prezidenta-usa-v-reklame-11509cz/
[ Reagovat ]
19.03.2016 19:43Od: Smazaný účet
;D)))
Let's rally America!
Supa toto.
[ Reagovat ]
19.03.2016 19:46Od: Smazaný účet
ale tak, kdyz to nevyslo Isnerovi...tak trebas Sock to zvladne;)

Isner For President! - America Again
https://www.youtube.com/watch?v=Nrx8hVR2ZIs
[ Reagovat ]
19.03.2016 19:48Od: Smazaný účet
A to ma Izzy za sebou uz nejake ty diplomaticke zkusenosti...

Players Meet Austrian Federal President
https://www.youtube.com/watch?v=abX4HciIo-g
[ Reagovat ]
19.03.2016 19:49Od: Smazaný účet
:-)))
[ Reagovat ]
19.03.2016 20:02Od: gigin
Dobré sojči :-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 16:58Od: tommr průběžnej singlovej žebříček WTA
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném semifinále turnaje v Indian Wells ...
Hvězdička (*) znamená, že hráčka postoupila v Indian Wells do finále ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...

1. Williams, S. 9505 (+5807) *
2. Radwanska, A. 5775 (+2077)
3. Kerber 5700 (+2002)
4. Muguruza 4776 (+1078)
5. Halep 3960 (+262)
6. Suarez Navarro 3800 (+102)
--------------------------------------------
7. Kvitová 3698
--------------------------------------------
8. Vinci 3540 (-158)
9. Bencic 3450 (-248)
10. Sharapova 3442 (-256)
11. Azarenka 3245 (-453) *
12. Pennetta 3153 (-545)
13. Williams, V. 3092 (-606)
14. Plíšková, Karolína 2795 (-903)
15. Šafářová 2768 (-930)
16. Svitolina 2695 (-1003)
17. Ivanovic 2531 (-1167)
18. Errani 2530 (-1168)
19. Kuznetsova 2480 (-1218)
20. Bacsinszky 2345 (-1353)
21. Petkovic 2110 (-1588)
...


Petra Kvitová se posunula z 9. na 7.místo ...

Karolína Plíšková se posunula z 19. na 14.místo ...

Lucka Šafářová klesla z 13. na 15.místo ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku hlavně postup Agy Radwanský na 2.místo. Žebříčkem stoupá i Azarenková, která by se v případě zisku titulu dostala do první desítky těsně za Petru Kvitovou ...
[ Reagovat ]
19.03.2016 17:14Od: Fandina
Kája hrála dneska dobře, ale Vika byla výborná, desítku má na dosah.
[ Reagovat ]
19.03.2016 17:30Od: VlS
No, poctivě řečeno, už aby byla v osmičce kam výkonem patří, jinak bude dělat jen bordel v nasazování.
[ Reagovat ]
19.03.2016 16:57Od: tommr Karolína skončila se ctí
škoda, že v prvním setu nedotáhla to slibný vedení - zápas by se asi vyvíjel trochu jinak. Její výsledky i předváděná hra v IW jsou ale příslibem do zbytku sezóny ... :)
Jinak Karolína ještě v IW pokračuje v deblu. Dneska si o půlnoci našeho času zahraje s Goergesovou ve finále proti americkýmu páru Mattek-Sands+Vandeweghe. Bylo by hezký kdyby si Karolína z IW odvezla aspoň ten deblovej titul. Finále by mělo bejt konečně k vidění aspoň na streamu ... :)
[ Reagovat ]
19.03.2016 17:04Od: Frick
Jsem zvedav, kdy tě pan VLS pošle do plynu jako mne.
[ Reagovat ]
19.03.2016 17:06Od: tommr
???
[ Reagovat ]
19.03.2016 17:28Od: VlS
Fricku, tommr Káju chválí, tys ji kritizoval - to je takovej trochu rozdíl.
[ Reagovat ]
19.03.2016 22:25Od: Frick
Já jsem to napsal tak, jak to cítím. Že nejsem nacistický sluníčku (zajímavá to kombinace na politickym spektru).

Jasně, že Kája nebude porážet tenisovou špičku jak na běžícím pásu, ale tak ve 20-40% případů by se jí to dařit mohlo.

Ale ono se jí to prostě nedaří. A to pokládám za problém. Jestli ty ne, OK. Ale pokud někdo to vidí jinak, tam ho neposílej tam, kam Hitler poslal 6 000 000 Židů.
[ Reagovat ]
19.03.2016 22:33Od: Frick
Já bych prostě nechtěl, aby Kája byla schopna postupovat do SF na PM jen v případě, že jí bude los bude nakloněn trochu méně.

Třeba, že místo Kasatkiny bude mít v ČF Agu, Angie, Simonu, Mugu atp. přičemž i takovýto obtížnější oříšek rozlouskne.
[ Reagovat ]
19.03.2016 22:37Od: Frick
Resp. chtěl, aby byla schopna postupovat na těchto velých turnajích i přes skutečně kvalitní hráčky.

(Mimo Sereny)
[ Reagovat ]
19.03.2016 22:55Od: VlS
Já bych chtěl, já bych nechtěl--- jako a co, že ty bys chtěl? A co proto uděláš? Na tuhle prostou otázku od tebe nikdy nepřijde odpověď.
Nevím, jestli si uvědomuješ, co takvá cesta k dosažení něčeho znamená. Uvědomuješ si třeba, že děda a babička holek prodali rodinej statek, aby byly peníze na trénink holek? Že holky od malinka neznají prakticky nic, než tréninkovou dřinu? Že celá rodina lítala prakticky celej efektivní život jen kolem tenisu? Ne, tebe práce, riziko, námaha, uskrovňování se lidí, kteří za něčím jdou vůbec nezajímá, tebe zajímá jen jako strčit rypák holkám pod sukně, do výstrihu, nebo do peněženky, vyrejpávat hovadiny a vytvářet podivný konstrukce a lidi, kteří něco dělají a něco dokázali, nebo jejich práci zpochybňovat, dehonestovat, házet na ně špínu. Ale běda, jak se něco dotkne tebe, to jsi uraženej a načuřenej. Jsi normální narcis, běž se huknout i stvejma poťapanejma nápadama.
[ Reagovat ]
20.03.2016 01:01Od: Frick
Co zpochybňuju? Prostě ten los byl na cestě do SF PM lehkej. Prostě byl. Dobře, že to Kája využila, ale prostě mne mrzí, že tam nebyl ten podpis v podobě cennýho skalpu, na kterej už Kája čeká dlouho. Přeju, aby se jí to povedlo a mrzí mne, že se jí to opakovaně nedaří. Do jistý míry se opakoval Birmingham/Stanford. I tam měla Kája pěkný los, využila ho, ale když přišla skutečná prověrka, tak bohužel to nevyšlo. Sice těsně v obou případech, ale nevyšlo. Velký zápasy jí nejdou, bohužel. Jestli na tomhle vidíš něco jízlivýho, tak je to tvůj problém.

P.S.: Lepší narcis, než neo-nazis :o)
[ Reagovat ]
20.03.2016 01:15Od: EllNino
lehkej ? ...trochu silný slovo, lehkej los měla Petra, ale ne Kája ....
[ Reagovat ]
20.03.2016 01:40Od: Frick
Petře přišla první skutečně těžká prověrka už o kolo dříve...
[ Reagovat ]
20.03.2016 14:39Od: Smazaný účet
Kája měla lehčí los než Petra.
[ Reagovat ]
20.03.2016 15:12Od: bIbec
Karolína měla jednodušší čtvrt-finálovou soupeřku. Jinak ta cesta do ČF je diskutabilní, kdo měl nebo neměl těžší los. Podle mě to nejde tak jednoznačně říct.
Teoreticky se to dá spočítat podle rankingu, ale prakticky to tak nefunguje.
[ Reagovat ]
20.03.2016 16:45Od: VlS
A hlavně je to úplně jedno.
[ Reagovat ]
19.03.2016 22:43Od: PetaM [ Reagovat ]
19.03.2016 22:49Od: Frick
To ano, ale už rok spolu nehrály a hráčku podobných kvalit od té doby na turnaji nedala (CSN na trávě fakt brát nebudu).
[ Reagovat ]
19.03.2016 23:28Od: EllNino
měl bys
[ Reagovat ]
19.03.2016 23:42Od: PetaM
Jo tak. Ty to budeš určovat. Tak to pak jo.
[ Reagovat ]
19.03.2016 16:44Od: Frick Gábi
Ke stíhačce - Gabi v zadku trysky nemá, potřebuje být zpravidla o tu ránu lepší. Bohužel, na 4. stř. to jednou ulitlo. Jen se budu opakovat - škoda, že na MS nezastřílela aspoň takto - tam by to na plácku asi stačilo.

No ale hlavní cíl závodu splněn - je to doma. Přílišné obavy z Marie, které tu po Oslu panovaly, nebyly na místě.
[ Reagovat ]
19.03.2016 17:02Od: tommr
dneska se naopak ukázalo, že obavy z Habertový byly plně na místě. Dneska předvedla úžasnou stíhačku a kdo ví jak by to ještě dopadlo kdyby Gábina nemohla z nějakýho důvodu nastoupit ...
[ Reagovat ]
19.03.2016 17:12Od: Fandina
přesně tak, jela úžasně a ještě že Gábina taky
[ Reagovat ]
19.03.2016 17:14Od: blixa
Marie to ještě zkusila. Ale prohrála to naštěstí už ve čtvrtek. Těch -10 nás zachránilo :D Dneska se oteplilo a Marie je zpět. Ale byl to boj až do konce. Hlavně Dorotka mě překvapila, Gábina ji zkoušela utrhnout ale uvisela to. Je dobrá. Zejtra to ještě bude pekelnej boj o poslední "miminko" ;-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 17:22Od: tommr
na MG z masáku to moc nevidím. Pokud bude "teplo" jako dneska tak unavená Gábina Habertovou jen těžko udolá. A nebezpečí může hrozit i od Dahlmeierový, která se dneska šetřila ...
[ Reagovat ]
19.03.2016 17:47Od: blixa
Laura se vůbec nešetřila, Laura dřela, měla nejlepší běžecký čas. Ale nemá střeleckou formu, tak snad jí to vydrží i zítra. S Marii těžko říct, asi rozhodne střelba, na trati jí neuteče.
[ Reagovat ]
19.03.2016 17:49Od: VlS
Gábina zítra může jet úplně bez tlaku a s čistou hlavou, už má splněno. Marii může ten MG trochu tlačit, ten ještě nemá.
[ Reagovat ]
19.03.2016 17:17Od: blixa Re: tommr
Kdyby dneska Gábina nemohla nastoupit, tak bychom se museli po pás klanět Kaise, že nás zachránila :D :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 22:07Od: Jan
Kdyby byla Habertová 1., Gábina by musela o glóbus bojovat ještě zítra ne ? A kdoví jestli by měla ten malý. Takže Kaisa to zachránila.
[ Reagovat ]
19.03.2016 22:19Od: blixa
Nemusela. Měla by malý. Kaisa nic nezachránila. Podívej se na body a pravidla nebo se nauč sčítat a odčítat ;-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 23:51Od: Jan
Nechce se mi to počítat. Na to mám vás :)
[ Reagovat ]
20.03.2016 00:04Od: Fandina
Před závodem se říkalo, že aby o něj přišla, musela by Haberová vyhrát a ona být horší než devátá.
[ Reagovat ]
19.03.2016 20:16Od: triatlet
Přílišné obavy nebyly na místě? Fakt biatlonu nerozumíš!
[ Reagovat ]
19.03.2016 22:29Od: Frick
Myslim to i se sprintem. Báli jste se toho, jak Marie udělá (snad i) vítěznej hattrick a přitom už hned sprint se jí úplně nevyvedl.
[ Reagovat ]
19.03.2016 16:07Od: Fandina
Petru sleduje na twittru 304 tisíc lidí.
http://www.financninoviny.cz/zpravy/profil-twitter-po-deseti-letech-aktivne-uziva-320-milionu-lidi/1328054
[ Reagovat ]
19.03.2016 16:04Od: Fandina
OT ... Mugu
http://sport.aktualne.cz/muguruzaova-place-steka-na-trenera-demoluje-rakety-uz-nechci/r~a817c18ceceb11e593630025900fea04/
[ Reagovat ]
19.03.2016 15:37Od: Frick Kájin potenciál
Nebo si řekněme - Kde má Kája ten potenciál? Už tu dokonce i záznívaly velice růžové predikce o tom, že bude dokonce no. 1, no ty asi se musí brát více než s rezervou.

Už byla no. 7, tak dejme tomu, že by se časem v té dolní polovině TOP 10 usadit mohla.

Pak ale tedy snad je logické, že by taková hráčka měla umět porážet jiné kvalitní hráčky. A to se Káje (s vyjímkou FC) cca poslední rok skoro nedaří.

A nebo teda ne, řeknem si, že Kája na více, že 15. místo dlouhodbě nemá a prohry a Vikou, Angie, Venus, Simonou, Agou nás tolik trápit nemusí.
[ Reagovat ]
19.03.2016 17:47Od: VlS
Fricku, a kde v rankingu by teď měla být podle tebe Vika? Nevím jak ty, ale popravdě a nerad jí teď vidím úplně nahoře a tipnu si, že zítra vyhraje. Nemám ji rád, děsně mě irituje, ale hraje skvěle. Včera jí haproval servis, v prvním setu na konci se hlavně na konci psychicky vydala do dna a ve druhým setu to pak chybělo. Ale má nejlepší return, obvykle solidní servis a agresivní a extrémně málo chybovou hru ze všech dalších tenistek, navíc hraje výborně takticky a s přehledem.
Nevím jakej potenciál má Kája v rankingu, každopádně má potenciál hrát skvělej tenis. Ranking je pro mě jen nástroj na nasazování, jinak mě prakticky nezajímá, zajímavá je hra, ne statistika výsledků.
Na zápasu Kája - Vika jsem si exkluzivně pochutnal.
[ Reagovat ]
19.03.2016 22:20Od: Frick
Samozřejmě že tam, kde je, Vika nepatří.

Však si taky LASKAVĚ všimni, že jsem nepsal nic o tom, že nedokáže porazit ani hráčku druhý desítky, ale že nedokáže porazit ŠPIČKOVOU hráčku.
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:43Od: Smazaný účet
Vysvědčení našich tenistek a antitenistek 11/2016
Několik slov úvodem - Prosím, mějte na vědomí, že to hodnocení je velice subjetivní, amatérské atp. Pokud jste citliví na ten výraz "vysvědčení", tak mu rozumějte jak "jak se mi SUBJEKTIVNĚ líbily výkony/výsledky dané hráčky v daném týdnu". Pokud s nějakou známkou zcela nesouhlasíte (dali byste hráčce alespoň o stupeň horší/lepší známku, tak to napište, budu rád)

1) Petra Kvitová
(WTA 1000 IW QF, 215 b.)

Zvládla zápasy s hráčkami z tenisového suterénu, ale nepochopitelně až ve 3 setech. Pak ještě nepochopitelněji prohrála s hráčkou, která nic neumí.

ZNÁMKA: 4- (2/10)

2) Lucie Šafářová
(-, 0 b.)

Potřebuje nabrat zápasovou praxi, přesto se nepřihlásila např. na ITF v Canbeře. Takže sorry, Lucko, ve známce se odráží hlavně tvá lenost.

ZNÁMKA: 5 (0/10)

3) Karolína Plíšková
(WTA 1000 IW SF, 390 b.)

Sice se dostala do SF poměrně významného turnaje, ale připsala si jen povinné výhry nad hráčkami, o kterých jsem v životě neslyšel. A pak vypadla s hráčkou s BMI indexem 25,38. Takže nic, na co by se mělo vzpomínat.

ZNÁMKA: 4 (3/10)

4) Bára Strýcová
(WTA 1000 IW QF, 215 b.)

Instruktorka etikety tentokrát k noblesnímu chování na kurtu žádnou velkou výhru nepřidala, v 2. setu proti Halep dokonce nevstřelila ani 1 gól a pak radši vzdala.

ZNÁMKA: 4 (3/10)

5) Denisa Allertová
(WTA 1000 IW R16, 120 b.)

S Kontouovou prohrála poměrně jasně. A nevím, jestli bylo nutné jít se pak válet na pláž, protože skončila 14.3. a turnaj v Canbeře začal 15.3., to se asi dalo stihnout, takže taky body dolů za nezodpovědný přístup k vlastní kariéře.

ZNÁMKA: 4 (3/10)
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:43Od: Smazaný účet
6) Lucie Hradecká
(-, 0 b.)

Už bych se opakoval - 0 bodů, tomu odpovídá i hodnocení.

ZNÁMKA: 5 (0/10)

7) Kateřina Siniaková
(-, 0 b.)

...

ZNÁMKA: 5 (0/10)

8) Klára Koukalová
(-, 0 b.)

U hráčky, která měla 2 týdny času na to, aby si vybrala, na kterém z prestižních ITF turnajů bude hrát, už si opravdu můžu jen ukroutit hlavu.

ZNÁMKA: 5 (-1/10)

9) Kristýna Plíšková

To samé. Kdy už si konečně naše hráčky uvědomí, že jejich účast na ITF je i v zájmu státu, protože jinak ty laciné body nechávají konkurenčním státům a ty se nám pak smějí?

ZNÁMKA: 5 (0/10)

10) Tereza Smitková
(-, 0 b.)

Už měsíc nehraje, pro to nemám omluvu.

ZNÁMKA: 5- (-3/10)

11) Andrea Hlaváčková
(-, 0 b.)

Taky už měsíc nehraje a poslední fotka v bikinách na instagramu je už ze 14.2., takže tohle hodnocení si za rámeček taky nedá.

ZNÁMKA: 5- (-4/10)

12) Bára Krejčíková
(-, 0 b.)

Další z mnoha českých hráček, která si myslí, že jí body budou létat do kapsy stejně snadno jako pečení holuby do úst v SSSR.

ZNÁMKA: 5- (-3/10)
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:44Od: Smazaný účet
13) Jesika Malečková
(-, 0 b.)

Nevím, no. Poslední zápas: 24.2. S 2 zápasy měsíčně to fakt vytrhneš. Na tyhle hráčky by platil jen Černoškův bič, jinak je asi nic makat nedonutí.

ZNÁMKA: 5- (-3/10)

14) Bára Štefková
(ITF 25 Canberra R32, 1 b.)

Výpadek v 1. kole si asi za rámeček nedá, na druhou stranu je třeba říct, že Bára je už více než měsíc v Austrálii a být takovou dobu hlavou dolů se musí na výkonnosti podepsat, takže to v hodnocení zohledním.

ZNÁMKA: 1- (8/10)

15) Nicole Vaidišová
(-, 0 b.)

Je snad pochopitelné, že na bývalou světovou sedmičku mám trochu jiné nároky než na hráčky, které se tomuto umístění ani nepřiblížily.

ZNÁMKA: 6 (-10/10)

16) Karolína Muchová
(ITF 10 Šarm aš-Šajch QF, 7 b.)

Průměrný výsledek, asi už by měla hrát aspoň 25ky, ale za odvahu hrát mezi teroristy přihodím body.

ZNÁMKA: 2 (7/10)

17) Markéta Vondroušová
(ITF 10 Antalya ?, ? b.)

Zatím postoupila do finále, což je úspěch, na druhou stranu kumulovaný kurz na její postup do finále byl jen 1,89, takže jde o splněnou povinnost. I finále by měla vyhrát, takže zatím nemá známku jistou, ale dám to tady, aby si to mohla přečíst jako motivaci.

ZNÁMKA: 1- (8/10) nebo 3- (4/10)*
*1- platí v případě, že vyhraje finále
*3- platí v případě, že prohraje finále
*vyhrazuju si právo na změnu známky (např. v případě výhry se ztrátou max. 1 gamu zlepším známku na 1, naopak v případě ztráty setu zhorším na 2 atd.)
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:46Od: gigin
:-D
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:51Od: blixa
Je tak vypatlanej nebo to má být třeskutá ironie ? :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:53Od: Fandina
dělá si legraci
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:55Od: blixa
Na TP si člověk nemůže být nikdy ničím jist :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 15:00Od: Fandina
:-))) sám sebou
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:54Od: gigin
Podle mne má super humor.
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:57Od: Smazaný účet
ja hlavne cekam na Tve vysvedceni;D)))
[ Reagovat ]
19.03.2016 17:05Od: tommr
já jsem se tomu taky od srdce zasmál ... :)
[ Reagovat ]
19.03.2016 17:52Od: VlS
Zavedl bych ještě šestku a pro zvlášť drevěný výkony nekonečno :-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 15:28Od: Smazaný účet
Tak hlavne, ze Lucka nedostala snizenou znamku z chovani... to by teprve byla supa, ta petka se da vzit s nadhledem;) Na vyskou ji vzit nemusi, ale trebas se muze i bez maturity prihlasit na herectvi, trebas obor kaskaderka;)
Ja jsem za Lucy spokojen;D)
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:52Od: milik254
Dosti trapné :--)
[ Reagovat ]
19.03.2016 15:31Od: Frick
Ptákoslav by měl dostat čestné občanství města Cannbery za to, jak oroduje pro kvalitní obsazení jejich celkem skromného turnaje.
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:29Od: Jabadu ad "svetova.dvojka" ...
I na mistrovství světa blbců byls až druhej!
:-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:27Od: Frick VLS
Copak, pan Vls chodívá se zdviženou pravicí? Jdi si někam vycpat, ty starej fašoune.

(A pokud by to někdo chtěl vytahovat - tak ne, shoda mého nicku s příjmením jednoho pohlavára odsouzeného v Norimberském procesu, je opravdu věc čistě náhodná. Pokud mi to nevěříte, váš problém.)

Co jsem tam, do pr.dele, napsal tam šílenýho, abych se dočkal takovýto neskutečně nechutný reakce?!

"Kája opět ten Rubikon nepřekročila"

viz. dále

"SF na PM je samozřejmě vynikající"

Tak na tom se snad shodnem...

"ale je bez skalpu nějaké opravdu špičkové hráčky"

Že Rogers nebo Kasatkina nejsou špičkový hráčky, na tom se snad taky shodnem. Ana Ivanovič neprožívá extra sezónu zatím, z Káji začíná mít komplex a hlavně byla zdravotně v háji. Konta byla v SF na AO, ale na ostatních turnajích se jí vůbec nedařilo. Vyměnila arabskou šňůru za Mexiko a udělala tam jen 1x OF a 1x ČF. O SF na AO se tedy dá hovořit jen jako o jedné vlaštovce, co jaro nedělá.

"A na něj už Kája čeká na turnajích hodně dlouho."

Samozřejmě, je otázka, koho brát za skutečně "špičkovou hráčku". V letošních Kájiných turnajových skalpech není. V Zhuai je tam evidovaná Svitolina, Errani, Jankovič... jako ano, samozřejmě, že jsou to skvělé hráčky, na druhou stranu, berme to tak, že ta skutečná špička hrála (logicky) v Singapuru. Pokud se díváme dále do minulosti, tak už tam máme jen další skalp Eliny ve Wuhanu a pak už musíme jít až loňského IW, kde Kája dala Muguruzu. Což je tedy rok. Rok není dlouhá doba?

"Příčiny prohry asi hledat skutečně v první sadě. Víka ji dala present jak kráva a Kája to odmítla"

Nasekat 3 (pokud se nepletu) DF v řadě, to skutečně "svět neviděl". Takže skutečně dáreček jako hrom. A prostě Kája to nedokázala využít. Do doby, než servírovala do setu, tak Vika uhrála na returnu 0, 1, 0 a 2 fiftýny. A najednou křách! To prostě problém, to takto zahodit.
[ Reagovat ]
19.03.2016 23:01Od: VlS
A bylo to aspoň dobrý, co jsi vybumbal?
[ Reagovat ]
20.03.2016 01:07Od: Frick
Běž si zkontrolovat plynoměr.

Co bys dělal, kdyby ti třeba nešel plyn. :o)
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:07Od: svetova.dvojka
Soukalová vyhrála světový pohár jen kvůli tomu, že celou sezónu vynechala fenomenální Běloruska Daria Domračevová..., takže to je asi takový úspěch, jako Maslák který je halovým mistrem světa na 400 m z roku 2014, ale jen kvůli tomu, že tam nestartoval žádný pořádný závodník, když byla adekvátní konkurence v loni v Pekingu, tak Máslak nepostoupil ani z rozběhů..., to jsou teda vážně úspěchy :-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:12Od: Grape
Ano jistě...rozhodně jsi všem teď zkazil radost :D. Ještě bys to měl napsat Gábině :-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:14Od: svetova.dvojka
Proč je to pěkná žena, kdyby byla ošklivá, tak bych jí to napsal,ale Soukalová je jen vyjímka, většina českých sportovců vypadá velmi nevábně mírně řečeno, jako kdyby je někdo vyhodil ze ždímačky hrůza.
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:17Od: PetaM
Oh, Miss Universe na TP. Jaká to čest.
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:16Od: monty25 Re: svetova.dvojka
To se takhle nedá brát... Podívej se na alpské lyžování. Tam se zranila Anna Fenninger před sezonou, Mikaela Shiffrin na začátku sezony a Lindsey Vonn na konci sezony. Jestli by Lara Gut vyhrála velký glóbus i bez jejich zranění, to nikdo neví. Ale snižovat její úspěch nemá smysl, protože umění je i využít situace a ona toho využila... A to ani nemluvím o tom, že Frida Hansdotter vyhrála malý glóbus za slalom. Tam asi sama dobře ví, že nebýt zranění Mikaely by na něj vůbec neměla šanci (Mikaela vyhrála všech pět závodů, do kterých mohla nastoupit)...
[ Reagovat ]
19.03.2016 15:16Od: themimone
+1
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:17Od: milik254
Ne kvůli, ale díky :--) :* no kdyby ji nevyhnechal, určitě by to bylo zábavnější, ale kdo ví jak by ba tom po té mono (další podobnost jako Caroline a Petra, hm? Spíš ne) byla.. každopadně Kaisa, Marie, Doro, Laura a další jsou taky dost konkurence schopné, ne?:D
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:20Od: Pe3k
světová dvojka jsi kk_t, ještě si stěžuj, že Češi něco vyhrávají...vrcholová dmnce s tím možná trumfneš i fandinu.
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:22Od: svetova.dvojka
Češi jsou haluzacký národ, vždy vyhrají když někdo chybí nebo mají kopec štěstí...
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:31Od: Smazaný účet
No a ty máš světový pohár v lidské blbosti a o ten tě nikdo nepřipraví.
[ Reagovat ]
19.03.2016 15:24Od: Fandina
V čem mě prosímtě troufne. Další dement.
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:42Od: Frick
Samozřejmě, že je to "trollícího charakteru" tento post, ale ano. Se zdravou Darjou a Laurou by to Gábi asi měla mnohem, mnohem těžší.

I Gábi sama to nezastírala, že letos je to unikátní šance.
[ Reagovat ]
19.03.2016 15:13Od: Holahej
Deebilní příspěvek, ...už jen srovnávat halové atletické šampionáty s letními...a ještě k tomu se světovým pohárem v biatlonu ... vše hlavně se snahou znevážit úspěch...svědčí, že jste zlý charakter...

Zatímco jinde se píše..., já to podepisuji...

Gabriela Soukalová, nebýt totiž této dokonalé dámy, biatlon by měl sledovanost poloviční. Nejen unikátními sportovními výsledky, ale i svým projevem, elegancí a vnitřní i vnější krásou, na ní nemůže shledat ani ten největší kritik něco záporného.
[ Reagovat ]
19.03.2016 15:17Od: blixa
+1000 ;-)
Bohužel, čecháčkové dokážou nemožné. Nenávist vůči těm co jsou dobří je tu hluboce zakořeněna.
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:07Od: kada.tom
Gábina to dneska zvládla na jedničku, ještě zítra globus z hromaďáku a bude to super :-D
[ Reagovat ]
19.03.2016 17:08Od: tommr
získat MG z masáku už asi bude nad její síly, ale to už nás moc trápit nemusí ... :)
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:57Od: svetova.dvojka
Titul zase získá černá mamba, Azarenková je z ní vždycky pos.raná...
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:00Od: monty25 Re: svetova.dvojka
To už tě stejně nemusí zajímat, ty antitenistko... :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:50Od: Smazaný účet
Gabča je královnou biatlonu :))) Z pohledu fanouška mám stejnou radost, jako když Petra vyhrála Wimbledon 2014. :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:54Od: monty25 Re: PetraFans
Když nad tím tak přemýšlím, tak velký glóbus je spíš jako světová jednička (tj. dlouhodobá záležitost) a MS jako Wimbledon (popř. jiný GS). Ale svůj pohled ti nenutím... :)
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:58Od: Fandina
malé globy by mohly být GS a MS TM.
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:59Od: Smazaný účet
Nad tímhle srovnáním jsem taky přemýšlela, jenže mně srovnání biatlonu a tenisu prostě nesedí. :)
[ Reagovat ]
19.03.2016 17:13Od: tommr
to je docela trefný přirovnání - taky vidím VG jako ekvivalent pozice světový jedničky na konci sezóny. Zlato z biatlonovýho MS ale takovou váhu jako titul z Wimbledonu nebo jinýho GS nemá ... :)
[ Reagovat ]
19.03.2016 18:06Od: VlS
Jo, v podstatě to je asi trofej pro No 1 za příslušnou sezónu a těžko to ale pasovat přesně. Třeba Fourcad teď řekl, že globus je rozhodně víc, než MS. Musí toho mít Gabriela plný kecky, i když se tvářila, že o glóbu nepřemýšlí, myslím že v tý hlavě to steašit muselo a klobouk dolů, jak to zvládla. Z 25 závodů jen jednou byla mimo desítku a to jedenáctá, Habert byla mimo 4, Dorotka, Kaisa 7 x atd. Neskutečnej výkon, tohle nedokázala ani Domračeva a uvidíme, s jakou se vrátí.
[ Reagovat ]
19.03.2016 16:21Od: COMEON
Nadheraaa :) Gabina to dala ! :) Ešte zajtra keby chcela sezonu zakončiť víťazne, tak to by bola krasa :)
Ked Darya oznamila , že tuto sezonu vynecha , tak som sa bal či si najdem podobnu obľubenkyňu ale našiel som :) Skvela sezona, tešim sa už na dalšiu.

Suhlasim s Fandinou
Male glóbusy - GS
Majstrovstvá - TM
Veľký glóbus - No.1
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:44Od: Fandina Gabčaaaaaaaaaa
gratulkaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:36Od: blixa
Jak se oteplí, Marie ožije. Škoda že nebylo tak -10 :D Jinak by mě docela zajímalo, jestli si Gábina uvědomovala že pro malej globus musí Preuss porazit, protože mi přišlo, že proti ní ani moc nefinišovala, že by třeba hodila lyži dopředu nebo tak :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:47Od: themimone
nemusela za 5 misto je jen o 3 body min
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:49Od: themimone
i 6 misto by ji stacilo
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:52Od: blixa
Jojo, už jsem se podíval na body. Gábina i při běhu počítá líp jak já :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:54Od: Fandina
Jooooooooooooooooo
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:26Od: Pe3k Gábina
Pěkně jak cíp! Sice je to zas brambora, ale dva malé globy a jeden velký jsou doma!
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:20Od: EllNino
JOOOOOOO ...brambora má dneska sladkou příchuť ! :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:21Od: Smazaný účet
ty mas k obedu brambory?
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:23Od: EllNino
shodou okolností ano :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:26Od: Smazaný účet
;D) aha tak to jo.
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:26Od: EllNino
já myslel Gábi :)
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:35Od: Smazaný účet
tak hlavne ze se ty globusy rozsvitily;)
tedy jestli jsem to dobre pochopil. Ted nemam cas to sledovat.;)
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:36Od: EllNino
jojo rozsvítily :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:32Od: VlS
Jo, i s přílohou:-))
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:34Od: EllNino
přesněě :)
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:51Od: Smazaný účet
batáty ;)
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:03Od: Fandina
To jsou nervy na trati.
[ Reagovat ]
19.03.2016 12:25Od: freeteepek hra u sítě
Ta hra u sítě, kde dominovala Vika, to byly nahrávky od Karolíny. Karolína na síť měla chodit aktivněji. Na takto pomalém povrchu s takto kvalitní soupeřkou to bylo potřeba. Já vím, lehce se to říká, ale ten pohled na statistiky je smutný. Není normální, aby hráčka ve všech statistikách dominovala a soupeřka vyhrála i s deseti dvojchybami:-(
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:13Od: Nola
montymu gratulujem a posielam mu jeden clanocek

http://sportky.zoznam.sk/c/145186/byvaly-trener-brani-sarapovovu-je-to-hon-na-carodejnicu
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:18Od: monty25 Re: Nola
Díky. To už jsem tady zmiňoval, akorát v angličtině...
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:21Od: Stan_Borowitz Re: :-)
Není to jednotné číslo kouzlo nechtěného?
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:24Od: George_Renel
To bylo první co mě napadlo :-))).
A co teprve, jestli ji doženou....
[ Reagovat ]
19.03.2016 12:18Od: Smazaný účet Re: Nola
Tak pivari a lizaci lizatek ji asi palit nebudou;D)))

http://sportky.zoznam.sk/c/145147/rusi-stoja-za-sarapovovou-podporili-ju-aj-vyrobcovia-piva-a-lizaniek
[ Reagovat ]
19.03.2016 12:28Od: Nola
super :D , Masha ma po ukonceni kariery isty flek vo vycape...
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:20Od: Smazaný účet
tak ta hospudka bude natriskana kazdy den, to je jas jasu.;)
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:02Od: bIbec
Markéta je ve finále desítky. Dneska porazila svoji soupeřku Vasylyevu celkem jednoznačně 62 62. Tak GL zítra.
[ Reagovat ]
19.03.2016 10:50Od: blixa
Nesnáším slůně .... ;-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 12:22Od: Smazaný účet
My jí všichni říkáme "mamutka" ...... za prvé to je podobné jako mužatka, aneb chlap v sukni a za druhé tím neurážíš slony !!!
[ Reagovat ]
19.03.2016 12:32Od: blixa
Njn, zase urážíš mamuty :D Ono to máš jedno. Sloni ani DNA mamutů nám zase tak dobře nerozumí, aby se jich to dotklo ;-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:05Od: monty25 Re: hawai
To jako, že Vika vypadá jako mužatka? No, takových hráček by se možná taky pár našlo, ale ona určitě ne...

K tomu slůněti: Já už ty blixovo přezdívky neřeším, ale slůně by se spíš hodilo na Taylor Townsend. Ale to je roztomilé slůně, aspoň pro mě teda. :)
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:31Od: blixa
Taylor Townsend je poněkud obtloustlá. Slůňata nejsou tlustá.
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:34Od: gigin
Podle tabulek umírají hlady.
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:43Od: Smazaný účet
No ani ne. Oni jsou naopak už po narození vážně zdravotně ohroženi nadváhou. Slůně po porodu měří asi 85 cm a váží 110 kg. Takže index BMI je 129 a přitom už od 40 jde o těžkou obezitu spojenou s velmi vysokými zdravotními riziky. Slonice jsou hrozně nezodpovědné, že přivádějí mláďata na svět v tomto stavu.
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:48Od: gigin
Antimatky.
[ Reagovat ]
19.03.2016 14:15Od: Stan_Borowitz
Barnevernet na ně!
[ Reagovat ]
19.03.2016 15:16Od: janek_da
Jak pojedou do Norska, tak jim je zabaví
[ Reagovat ]
19.03.2016 15:27Od: Fandina
myslíš do zoo?
[ Reagovat ]
19.03.2016 10:19Od: PetaM
"Miluju tie-breaky. Mým cílem je pokaždé vyhrát sedm bodů - pokud to uděláte, nemůžete prohrát. Jsem ráda, že jsem postoupila do finále. Cítila jsem se skvěle a odehrála jsem kvalitní utkání. Na finále se těším, je to pro mě velká čest hrát tu znovu o titul," konstatovala po zápase světová jednička.

Tak předpokládám, že Serena má v hlavě nasráno, protože ani se sedmi body v TB nemáte jistotu výhry v TB ... Ach Bože .. Kam ten tenis spěje. Světová jednička a tak blbá ...
[ Reagovat ]
19.03.2016 10:45Od: Smazaný účet Re: Petře!
No, ták! Dost bolo. Za prvé opakovaný vtip ( snad milionkrát) přestává být vtipný a už bys mohl krotit svou nevymáchanou....Poslední dobou jako by ti něco nasypali do jídla či pití....
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:01Od: Smazaný účet
taky zasnu, k cemu jen je to dneska ve skole vedou... jsem jednoznacne pro navrat etiky a retoriky do vyuky... omg..pls..tvl.. :-)))
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:02Od: lars
nejdrive do parlamentu :)
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:04Od: PetaM
Prosím vás, když něco nechápete, tak to radši ani nekomentujte.
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:06Od: VlS
Ale my to chápeme. Fakt běž požádat tátu, ať ti jednu pořádnou vrazí.
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:08Od: PetaM
Evidentně to nechápeš, tak mi prosím neraď, co mám dělat. Děkuji.
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:11Od: Smazaný účet
a co je na tve vulgarite ("nadsazka" tomu nerikej, pls) tak sofistikovaneho? Jinak TB hrat i pocitat umim.. ;-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:14Od: PetaM
O sofistikovanosti jsem nenapsal ani půl písmene. A kromě "nasráno" v té větě není nic vulgárního. Připouštím, že jsem asi měl používat slovo "nakadíno".

A evidentně, kdo nepoužívá smajlíky, tak je to hned bráno strašně vážně. No aspoň člověk vidí, jak druzí degenerují na internetu.
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:18Od: Smazaný účet
lol.. dpc.. (diky, giginku) :-)))
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:17Od: gigin
Ještě lol a dpč.
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:19Od: PetaM
Nevím, ale "lol", "dpč" a "pls" nepoužívám.
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:24Od: Smazaný účet
prosim te, kdyz neco nechapes, tak to radeji ani nekomentuj.. ;-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:25Od: PetaM
Vím, že to nebylo na mě. Jen jsem se chtěl pochlubit, že se nepotřebuji snižovat k takovým zkratkám. "Pls" je vůbec ta nejhorší.
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:29Od: Smazaný účet
ltw.. :-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:26Od: gigin
Tak za prvé, mne tvé ostřejší glosky vůbec nepohoršují, za druhé, to byly jen doplňky pro sojku, ať se nám rozvíjí ;-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:29Od: PetaM
Tak tedy za prvé, z ironie jsem přešel na sarkasmus, protože uživatelé tady si stejně nic jiného nezaslouží.

A za druhé jsem pochopil, že to bylo doplnění sojky, proto jsem z vašich váčků vybral to, co nepoužívám a napsal jsem to. :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:31Od: gigin
Imho ok,hf.
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:35Od: VlS
Gigine pls, co je hf?
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:39Od: gigin
Have a fun.
[ Reagovat ]
19.03.2016 12:25Od: Smazaný účet
;)))
Taky jsem nevedel.
[ Reagovat ]
19.03.2016 12:36Od: blixa
Další možný výklad je "Hate for" (something). Tak nevím ...... :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 12:41Od: gigin
To mne kdysi naučil Chazy :DD
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:13Od: gigin
Ještě gl. Good luck, dpč. Ale na vojně bylo zkratek mrak - hd, křk, pvs, dvt, bp, ot... no tvl mega :-D
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:19Od: Smazaný účet Re: giginek
muzes me, blbovi na zkratky, nejak vylozit, co znamenaji?;)))
Diky...
Ja totiz kdyz vidim hf, myslim trebas na famozni halfy 1111ho.
Kdyz vidim hd, tak na half drajvy 1111ho.
křk, tady jsem uplne mimo, a ani 1111 nepomuze.
dvt, drajv volej tuti 1111ho,
bp trebas i vnimam univerzalne jak brejkpoint
ot, jasne tak to je biatlon, to da rozum, ale radeji me to preloz;)
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:26Od: gigin
HD - hospodářský den, sobota, úklid celé roty
KŘK - krátkodobý řidičský kurz, borci si dělali papíry na vetříesky
PVS - politicko výchovná světnice, místnost kde jsme čuměli na televizu a tak
DVT - dozorčí vojenského tělesa, tzv. devěťák
BP - bojový poplach
OT - obrněný transportér, ale tady se OT používá asi jiný význam :DDD
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:41Od: Smazaný účet
Hele fakt diky.
tak to OT, ten obrneny transporter, to je celkem podobny k tomu biatlonu;)
Taky to jede a strili.

***

Jinak koukam, ze sis na me vyslapl se Serenou a Raonicem;)))
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:49Od: gigin
:-D musel sem.
[ Reagovat ]
19.03.2016 15:23Od: janek_da
Znáš fór se zlomenou lopatou? :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 15:29Od: Smazaný účet
ne;)
[ Reagovat ]
19.03.2016 15:35Od: janek_da
Velitel útvaru přijde do práce a dozorčí roty mu hlásí:"Pane veliteli po dobu mé služby se nestalo nic zvláštního."
Velitel už odchází a dozorčí plohlasem ještě dodá "jenom jsme zlomili násadu od lopaty."
"A proč jste ji zlomili?"
"Zakopávali jsme služebního psa."
"A co se mu stalo?"
"Přejeli ho hasiči."
"Co tady sakra dělali hasiči?"
"Hasili muniční sklad."
"No, a co tomu říkal skladník?"
"To nevím, to v tom rámusu nebylo slyšet."
"Ježišmarjá, a proč mi to říkáte takovou oklikou?"
"No, já jenom abyste se nezastřelil jako náčelník štábu."
[ Reagovat ]
19.03.2016 15:39Od: Smazaný účet
;D)))
[ Reagovat ]
19.03.2016 18:12Od: VlS
Gigine, a KT 8k víš?
[ Reagovat ]
19.03.2016 18:42Od: gigin
Ne :-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:40Od: gigin
:-D to pls je fakticky šílené.
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:42Od: VlS
No, kdyby to bylo fhf, tak by to mohl bejt fakt hustej fakáč :-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 12:23Od: Smazaný účet Re: sojka;)
;)
(vic nez usmev nezvladnu)
[ Reagovat ]
19.03.2016 15:23Od: Fandina Re: PetaM
Souhlas, počítat rozhodně neumí.
[ Reagovat ]
19.03.2016 10:17Od: Stan_Borowitz Ty statistiky jsou snad obráceně, ne?
Jak se dá prohrát zápas, ve kterém zahraju o 10 winnerů víc, o 3 UE míň, dám o 14 es víc, udělám o 8 míň dvojchyb...
[ Reagovat ]
19.03.2016 10:20Od: PetaM
Prostě Češky.
[ Reagovat ]
19.03.2016 10:22Od: Smazaný účet
projeta statistika setu.. :-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 10:42Od: lars
nejsou tam FE
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:09Od: VlS
Ona ta esa jsou asi počítaná současně jako winners a naopak DF jako UE, tak to není úplně přesné.
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:20Od: Stan_Borowitz
To mne pak taky napadlo, tento nesmysl se zavedl tuším relativně nedávno a díky němu nemají statistiky winnerů a UE samy o sobě prakticky žádnou vypovídací hodnotu
[ Reagovat ]
19.03.2016 10:08Od: EllNino
Gratulace Victorii, zasloužená výhra, Kájo nevadí, i tak super turnaj a vzhuru do Miami :)
[ Reagovat ]
19.03.2016 09:26Od: Smazaný účet OT biatlon
http://sport.aktualne.cz/ceske-kralovny-zimy-soukalove-chybi-krucek-na-globus-utoci-t/r~3660d924ed9b11e5ae64002590604f2e/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-4

Pokud Marie oba závody nevyhraje, tak Gabče stačí dojet na osmým místě nebo tři body před Marie. Už dneska se může rozhodnout... Jsem nervózní, jak kdybych měla jet sama... :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 10:00Od: Jan
To dáš :)
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:21Od: themimone
Pokud Marie oba závody nevyhraje, tak Gábině stačí dát nohy na stůl, jinak jsou ale ve hře ještě dva malé glóby a byla by škoda je nezískat
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:23Od: PetaM
Věřím, že bys to zvládla i ty. Se stejnou grácií, jako Petra Wimbledony 2011 a 2014.
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:25Od: VlS
Jak tady už včera někdo psal, Gábině stačí jedno 9. místo. Má náskok 57 bodů. V rezervě má 32 a 30 bodů za jedno 9. a jedno 11. místo. Čili 1. 9. za 32 a další z rezervy za 32 =64 +57 =121. Marie za hypotetická 2 první místa může získat 120. Čili ze dvou závodů 1 devátý místo dává jistotu bez ohledu na to, jak dopadne Marie. Nikdo jinej nemá už matematicky možnost jí odsunout. Ale ještě jde o nalý glóby za stíhačku a za hromaďák. Ve stíhačce má 11 bodů na Dorotku ( ale ještě jí hypoteticky může odsunout Marie ( ztrácí 34 bodů ) a už jen zcela hypoteticky Kaisa (-47), u hromaďáku je těsně druhá Marie (-5), kde v případě výhry Marie Gábině nestačí ani druhý místo, ze třetího může ještě útočit Laura (-13), dál už nikdo, náskok na 4. Kaisu je 62 bodů.
[ Reagovat ]
19.03.2016 08:55Od: kada.tom Serena - Vika
Oujéé, finále snů :-)
Samozřejmě jsem neviděl ani jedno SF, protože tyhle noční doby jsou v současný chvíli pro mě neřešitelný, každopádně s výsledky jsem spokojen.

Serena si opět poradil s Agou, což mě z hlediska mého fandění Aze mrzí, ale co nadělám, když jsou v SF celkem 4 moje oblíbené hráčky. Dvě zkrátka odpadnout musí. A já jsem rád, že Serena vyhrála.

Vika porazila Karol. I v tomto případě jsem rád, Vika potřebuje nahánět body a výsledky na velkých turnajích, aby se dostala do pater žebříčku, které jí jsou hodny. A to druhá desítka teda ani omylem není.

Finále ... no, co k tomu říct, čeká nás další pokračování epických soubojů Sereny s Vikou a já jen doufám, že to finále dají pořadatelů na alespoň trochu únosnou dobu, že to nebude někdy od 3 v noci, ale třeba od půlnoci nebo i dřív. Co se týče mé priority v tomhle finále, tak Serena čeká na titul už docela dlouho, navíc v IW to má zcela jiný kontext. Titul tedy přeji oběma, ať vyhraje ta lepší, ale mírně víc budu tlačit Serenu :-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 09:37Od: Smazaný účet
ja se trochu bojim, ze ze strany Azarenky uvidime spis tu lyriku.. ;-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:28Od: VlS
Myslíš jako že Víla věnec vila a Vika k tomu vyla?
[ Reagovat ]
19.03.2016 09:43Od: monty25 Re: kada.tom
Co jsem si teď našel finále z posledních let, tak se hrálo v sedm nebo osm večer...
[ Reagovat ]
19.03.2016 13:08Od: kada.tom
to by bylo fantastický :-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 08:52Od: PetaM
Sereno, co to jako je?! 6:4, 7:6 s antitenistkou?! To běž jako ... Řekl jsem 6:0, 6:0, ne, že z toho budeš dělat vyrovnanou partii. Pak si ještě ta druhá hráčka světa bude myslet, že něco umí ty krávo :D :D No, ale hlavní je, že skončila v SF, tento turnaj nevyhraje, protože tady nemůže prohrát, aby pak ve finále mohla vyhrát, pohoda jahoda.

Kájo, jsi pizda :D SB v prvním setu a pak projebaný TB :D Aspoň ten druhý set, ale třetí zase letěl někam do Ruska. Nebo do Bílého Ruska, já už fakt nevím. Aspoň, že Vika nehraje antitenis. Běž se stydět do kouta a nevylejzej, dokud nezačne Miami a doufej, že budeš mít podobně pohodový pavouk, protože body se určitě hodí. V to samé doufám u Petry. Doufám, že jí každá soupeřka odstoupí a ona získá titul z Miami prakticky díky ničemu :D :D :D Klidně je budeme i střílet.

Finále bude opět sranda, snad vyhraje Serena, IW už dlouho nevyhrála, počítám, že aspoň 100 let, no tak aspoň ještě teď má šanci. I když počítám, že se do finále IW dostane i za dalších 100 let. Ale co, trofeje se mění, tak pak ani nebude vědět, která že to je vlastně i IW a bude si myslet, že vyhrála o mnohem více turnajů. Snad bude finále v nějakou rozumnou hodinu. Jakože strčit SF od 3 hodin od rána ... To můžou jen Amíci.
[ Reagovat ]
19.03.2016 08:03Od: Smazaný účet
Snad ji Serena smete
[ Reagovat ]
19.03.2016 08:00Od: pivrnec
Škoda,Karolína nebyla daleko od úspěchu,ten 1 set byl hoodně blízko..No nic,Serena tu sirénu vypne!Měli by jí obtočit hubu leukoplastí aby se člověk mohl soustředit na TENIS...
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:30Od: Smazaný účet
Kaja velmi dobry zapas, uzasne pasaze, ale take bych si vzpomnela, co vsechno pokazila, nedotahla ci primo prosustrovala, ve tretim byla i zvlastne zariznuta lajnovym, nechapu, ze si nevzala jestraba, jeste se podivala na dopad a prislo mi, ze sama vidim stopu mice, ale zas me zarazi, jak se Azarenka dokaze profrackovat a provzdorovat k soustredenymu a preciznimu vykonu, ktery nakonec rozhodne. A splhla si u me i tim, ze se nesnazila delat dramatickou umelkyni a nesla se prepudrovat do satny.. a dojima me, kdyz skrin tanci.. ;-))) Ne, byla i pod tlakem v klicovkach famozni. :-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:35Od: VlS
No, Vika má asi nejlepší return, vrací to ba lajny, nepříjemný, hned je v tlaku. A mezihru má prostě zmáknutou, ví, jak si připravit pozici pro koncovej úder, strašně těžko k poražení. Je to prostě komplexní špičková hráčka. Ale na finále se dívat nebudu, je mě svými gesty naprosto odporná.
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:38Od: Smazaný účet
napodobne, ale kvuli Serence se jiste premuzu.. :-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:40Od: VlS
Já nakonec asi taky, ale ten projev jak na speedu je fakt velebnosti hnus.
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:28Od: dadaft
dobrej zápas, spousta parádních výměn, snad jen jiný konec to chtělo..................................

nicméně finále Serena - Vika má absolutní atraktivitu a Kája to třeba rozbalí v Miami.
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:27Od: Frick Tak bohužel
Kája opět ten Rubikon nepřekročila. SF na PM je samozřejmě vynikající, ale je bez skalpu nějaké opravdu špičkové hráčky. A na něj už Kája čeká na turnajích hodně dlouho. :-( Příčiny prohry asi hledat skutečně v první sadě. Víka ji dala present jak kráva a Kája to odmítla. Škoda.
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:27Od: VlS
Jdi už do plynu ty věčnej kritiku.
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:37Od: Smazaný účet
tak z tohoto znesveceni uplne biatlonsky blixuju.. :-)))
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:38Od: VlS
Asi dřív nebo pozděj použiju byatlonskou pomůcku a lyže to nebudou :-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 10:44Od: lars
pravou nebo levou hulku ?:)
[ Reagovat ]
19.03.2016 11:29Od: VlS
Pro jistotu obě, ono to nic nevydrží a hned se to zláme :-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 12:44Od: Smazaný účet
Souhlas. Ale zase nebuď moc přísnej - aspoň 3- bys jí dát měl. Čekal jsem, že ta bachyně jí dá nakládačku a ona místo toho uhrála set.
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:25Od: monty25 Vika - Karolína 7:6, 1:6, 6:2
FINÁLE! :) Třetí set byl od Viky super. Zásadní rozdíl oproti druhému byl v tom, že na začátku proměnila brejkbol a pak už se od toho všechno odvíjelo... Ještě odstranit těch 10 dvojchyb a věřím, že může konkurovat i Sereně. Podle mě byl zápas proti Karolíně docela dobrá průprava na Serenu...

Dneska mám příjemné ráno. Brianna Rollins stříbro (+ mi vyhrála tiket a lajkla gratulaci na Twitteru :)), Vika ve finále, Caps a Ducks v NHL taky vyhráli... :)
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:34Od: vibbi
No ty vogo, to jako konratulejsn. My ostatni se muzem jit zahrabat.
Co ti dnes maminka uvari?
Potrebuju tip.
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:35Od: monty25 Re: vibbi
Zkus mokrej hadr na hlavu...
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:39Od: vibbi
Pravda boli, co? :-*
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:50Od: dadaft
těžko říct o jaké "pravdě" mluvíš, zatím si předvedl jenom dva bláboly.
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:54Od: monty25 Re: dadaft
+1
[ Reagovat ]
19.03.2016 08:09Od: vibbi
Pravda o zakomplexovanem mamankovi, jehoz zivot stoji pouze na sledovani svych ovecek a obcasnem kapesnem, co si vydela ze vsazenych desetikacek. Dotycny me pichopil az moc dobre, neboj.
[ Reagovat ]
19.03.2016 08:16Od: monty25 Re: vibbi
Vsadil jsem stopade, ale v poho... :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 08:19Od: Smazaný účet
a cim to tak zranuje, zasahuje, drasa a depta tebe? :-)))
[ Reagovat ]
19.03.2016 09:05Od: vibbi
Kdyz ze sebe nekdo dela saska, upozornim ho. Ciste z lasky k bliznimu.
Ale je fakt, ze tady bych se naupozornovala. Takovych jako on je vas dost.
[ Reagovat ]
19.03.2016 09:23Od: Karolko2
tak sem nelez, když ti to vadí
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:24Od: Smazaný účet škoda, Kájo,
tos měla vyhrát. Takže finále houkající tenistka a ...no, co říct o Sereně? Sledovat rozhodně nebudu. Tak snad v Miami?
[ Reagovat ]
19.03.2016 23:43Od: FulnekUltras
je to hnus... ;)
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:23Od: Smazaný účet Karolína-Azarenka
Tak nakonec Karolína prohrála , ale nutno dodat , že to byl skvělý zápas a Karolína hrála velmi dobře .
Azarenka no docela mě překvapila tím posledním setem myslím , že tam udělala max 5 chyb což v prvním a druhém setu udělala jenom při dvojchybách takže to Karolína měla hrozně těžké .
Serena vs Azarenka no to bude zápas , ale doufám , že Serča to vyhraje protože kdo jiný by měl porazit tu pro někoho oblíbenou pro mě protivnou Azarenku.
Nutno je ještě dodat , že jsem chtěl konečně vidět zápas Karolína proti Sereně , ale tak nic se nedá dělat.
Karolíně samozřejmě přeji hodně štěstí do debla .
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:22Od: freeteepek statistiky
Při pohledu na statistiky by nikdo nevěřil, že Kája prohrála. 17es versus 2 debly. S úspěšností servisu 62% by většinu hráček normálně porazila. Vika bohužel výborně returnovala. Je skvělá v obraně a ten kurt tam je moc pomalej. Stejně si ale Kája tu masáž v Miami na pláži zaslouží:-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:27Od: VlS
Jo, statistiky super, esa, winners, ue, všechno lepší, prohlašuji tedy Káju vítězkou, akorát ta blbka na umpire mě na to dlabe:-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:22Od: Fandina
Škoda Kájo. Vika hodně bodovala na síti a Káju nezachránilo ani 17 es míň DF míň UE a víc vítězných úderů. Byl to pěkný mač, škoda, že Kája nedotahla vedení 5:3 v prvním setu. Tak držím palce do Miami.
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:21Od: vibbi
Mozna by si zdejsi nick Monty25 mohl najit holku, klidne i kluka. Dle chuti kazdeho soudruha, kazdopadne zatim je svou zdejsi prezentaci k politovani.
A nezapomen me hodit do ignoru, je totiz mnohem snazsi zit ve sve nekriticke bubline.
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:22Od: aligo
:D :D :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:21Od: VlS Kájo
velikej respekt, myslím, že to byl zatím nejlepší zápas turnaje a holt Vika je Vika. Prostě ve výměnách si dokáže vynutit převahu a proměnit ji, ve třetím chyběla trocha agresivity a veTší vůle si to uhrát. Ale i tak, parádní výkon.
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:20Od: Bastian
Já vůbec nechápu jak někdo může fandit Vice, to je zvrácenost - mělo by se to léčit jako tenisová úchylka na speciálních pracovištích.
[ Reagovat ]
19.03.2016 23:45Od: FulnekUltras
dnešní doba bohužel deviacím přeje... ;)
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:20Od: George_Renel
Viktorka vyhrála a zaslouženě. Byla o ten fous lepší.
Zůstává však, alespoň pro mě, nadále svými projevy absolutně nesympatickou ženskou. Taky by si mohla koupit rybářský lístek, ta gesta na to už zná. :-b.
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:25Od: aligo
zaslouženě? Kája byla ve všech ohledech lepší, nechápu jak to mohlo takhle skončit...
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:30Od: Smazaný účet Re: Píšeš jak jiřík
Kdyby byla lepší, tak snad vyhrála.
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:18Od: Smazaný účet
Skoda 1.setu,mohla hladce vyhrat ve 2,je to o zkusenostech,ale jinak super zapas
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:19Od: lars
1. SB skoda
[ Reagovat ]
19.03.2016 23:46Od: FulnekUltras
přesně - Hejkal by se už nezvedl
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:18Od: vendulkabendulka
Myslim, ze ji ve tretim uz dosla stava. Ale jinak skvely zapas a turnaj, nema se za co stydet. Treba jeste ten debl vyjde.
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:16Od: vrabejka
Kája to pokonila v 1.setu
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:19Od: freeteepek
za stavu 5:4 při tý křížný výměně měla jít dopředu. Hrála to moc zezadu. Když tlačila, měla se cpát dopředu...
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:11Od: aligo
Vhazeny returny.... Jaká škoda
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:11Od: vrabejka
5-2 no už taky moc nevěřím ale naděje umírá posledni
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:10Od: vrabejka
No tak Víko, DF to chce.
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:11Od: monty25 Re: vrabejka
Jaký DF furt, ať se taky Karolína snaží. Vaněk tvrdil, že ve 3. setech je nejlepší na světě, tak ať se předvede... :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:13Od: vrabejka
Ona to ještě ukáže.
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:14Od: aligo
A co ji měl říct? :D "Ubrala jsi druhý set, ale ve třetím na ni nemáš, takže smůla "? :DD
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:15Od: monty25 Re: aligo
Ne, já to chápu. Jak jsem psal, je to výbornej psycholog. :)
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:09Od: vrabejka
4-2 furt nevěřím že to Vika doserviruje bez problemu
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:10Od: monty25 Re: vrabejka
No, snad se nebude opakovat loňské Brisbane...
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:08Od: vrabejka
To už mělo být 4-2
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:08Od: George_Renel
Zajímavé. Všimli jste si jak Viktorka poklepává raketou o zem při příjmu. A nikdo jí to nevyčítá. Já taky ne. Asi víte kam narážím... :-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:24Od: VlS
Na Makiri na USO proti Šarapce, jak tam za to dostala trestnej fifteen? Ale tam s tím tenkrát fakt mlátila.
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:30Od: Lunej..
Na Rosola a zdejší Nadalovce, co z toho dělali vědu:)
[ Reagovat ]
19.03.2016 08:27Od: George_Renel
Tak, tak. :-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:07Od: vrabejka
Výměna turnaje!
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:04Od: aligo
Kája teď hraje tužku
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:03Od: monty25 Vika
Teď výborně! Takhle ještě dva gemy... :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:01Od: vrabejka
My chceme DF
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:00Od: vrabejka
No uvidíme jestli to Kája dokáže doservirovat bez problemu
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:01Od: vrabejka
Vika
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:00Od: monty25 3:1 ve 3. setu
Hezky, pěkně! Teď to hlavně potvrdit...
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:04Od: Lunej.. Re: monty
Vika už to nepusti. Já jdu ještě dospat a ty tlac Kaju:)
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:05Od: monty25 Re: Lunej
Ok, budu tlačit Káju ven z turnaje... :D
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:06Od: Lunej..
:-) jen počkej zajici.:-)
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:08Od: monty25 Re: Lunej
Jen počkej Gagarine příští sezonu! :D
http://abload.de/img/vlkx7r8z.jpg
[ Reagovat ]
19.03.2016 06:57Od: monty25 Smeč
Další totální minela Viky. :( Brejkboly 1/9, to se potom těžko hraje...
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:00Od: Smazaný účet
Jo ale jinak hraje bez chyb pokud nepočítám ty BB.
[ Reagovat ]
19.03.2016 07:01Od: monty25 Re: RomanLysak
No jo, jenže právě při brejkbolech se rozhodujou zápasy...
[ Reagovat ]
19.03.2016 06:50Od: vrabejka
Dlouho nebylo DF viko
[ Reagovat ]
19.03.2016 06:33Od: Lunej..
Vaněk je opravdu skvělý a Vika má deku:)
[ Reagovat ]
19.03.2016 06:40Od: Lunej..
To je sila, jak se váhy prelevaji, jsem zvědavá na 3.set. A Kája se pak bude válet na pláži v Miami:-):-)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist