Kvitová se dál trápí, v Dauhá vypadla s Ostapenkovou

24. 2. 2016, 16:39
Aktuality 479
Nevypadla sice tak rychle jako před týdnem v Dubaji, ale ani v Dauhá se Petra Kvitová nenaladila na vítěznou vlnu. Česká jednička ztratila v osmifinále dobře rozehraný zápas s Lotyškou Ostapenkovou, které podlehla 7-5 2-6 a 1-6.
Profily hráčů
Petra Kvitová

Petra Kvitová sice aktuálně stále figuruje v první desítce žebříčku WTA, ale zažívá nejhorší vstup do sezony ve své kariéře: na žádném z turnajů ještě neporazila dvě soupeřky v řadě a ve fedcupovém souboji s Rumunskem poprvé prohrála obě své dvouhry.

Z výsledkové bídy se česká jednička nedostala ani v Dauhá. Včera si ještě připsala výhru nad Barborou Strýcovou, hned v dalším kole ale skončila na raketě 88. hráčky světa Jeleny Ostapenkové a zaznamenala šestou letošní porážku.

Kvitová v utkání plném chyb z obou stran sice vyhrála první set 7-5 a ve druhém vedla 2-1, její osmnáctiletá soupeřka však zpřesnila údery a hra světové osmičky se začala rozpadat. Z následujících dvanácti gamů dvojnásobná wimbledonská šampionka vyhrála jediný, navíc při soupeřčině servisu, a symbolicky při vlastním podání zápas prohrála za necelé dvě hodiny. Celkově přišla Kvitová o podání osmkrát, během černé série v druhém a třetím setu dokonce šestkrát v řadě.



"Byla jsem trochu unavená. V polovině druhé sady přišel game, v kterém jsem ztratila servis, a tam se podle mě zápas zlomil. Také mě docela trápil vítr," komentovala Kvitová svou porážku.

Krátce po vyřazení ze dvouhry Kvitová odstoupila kvůli zranění pravé nohy ze soutěže deblistek. V té dnes měla s krajankou Barborou Strýcovou nastoupit k zápasu 2. kola proti páru Babosová/Görgesová.

Další akcí Kvitové by měl být za dva týdny turnaj v Indian Wells. Do Spojených států amerických odletí zřejmě znovu bez trenéra, nicméně s novým sparingpartnerem Františkem Čermákem.

Výsledky - Dauhá (tvrdý povrch, dotace 2.818.000 dolarů):
Dvouhra - osmifinále:
Ostapenková (Lot.) - Kvitová (5-ČR) 5:7, 6:2, 6:1

A. Radwaňská (3-Pol.) - Niculescuová (Rum.) 7:5, 6:1

Muguruzaová (4-Šp.) - Babosová (Maď.) 6:2, 7:5
Suárezová (8-Šp.) - Bacsinszká (11-Švýc.) 6:2, 6:2
Vinciová (9-It.) - Büyükakcayová (Tur.) 7:5, 6:1
Vesninová (Rus.) - Wozniacká (13-Dán.) 7:5, 5:7, 6:3
Saisai Zheng (Čína) - Bouchardová (Kan.) 7:6 (7:1), 6:1
Petkovicová (Něm.) - Vandewegheová (USA) 6:3, 6:4
Čtyřhra - 2. kolo:
Babosová/Görgesová (6-Maď./Něm.) - Kvitová/Strýcová (ČR) bez boje
pva, TenisPortal.cz, ČTK, Luboš Zabloudil

Komentáře

479
Přidat komentář
FulnekUltras
A proto ten, kdo vnímá své poslání,
plnit si denně může jeden velký sen,
jít vpřed mu nikdo a nic nezabrání,
když nenechá se rozptylovat ....... ;)
Reagovat
gigin
http://www.tennisnow.com/Blogs/NET-POSTS/February-2016/Watch-Sumyk-and-Muguruza-have-heated-on-court-exc.aspx

Muguruza: Tell me something I don´t know. Sumyk: It seems that you know everything.
Reagovat
Nola
Petko doservirovat !
Reagovat
gigin
Ajde!! Je to tam!! Blixa sa može íst pobláznit :DD
Reagovat
Nola
tu vsetci prestali sledovat tenis to vyzera.... dnes hrali dve pekne amazonky a tu mrtvo ....
Reagovat
gigin
jj :D
Reagovat
tommr
tak bez našich hráček to prostě není ono ... :(
Reagovat
Nola
mne dnes vypadol favorit...a zajtrajsie zapasy si isto vychutnam, napr. Gyros vs Stan, to bude lahodka, tenisovy fanda oceni umenie aj inych hracov... par skodoradostnych "fans" sem naklusa po prehre favorita, ti glory pisu nekonecne story....
Reagovat
gigin
Já se těším moc. Domi x Dimi, Stan x Nick, Feli x Baggy... Oštiepka potlačím, no prostě poho :)
Reagovat
tommr
tak já se taky rád podívám i na zápasy jiných hráček. Ted třeba sleduju zápas Agy s Vinciovou a je to docela zajímavá podívaná. Na nějaký vášnivý debaty to ale není ... :)
Reagovat
blixa
Ale prd, já to Andrejce přeju ;-)
Reagovat
gigin
Tak jo :) Koťátko se mi zdá poslední dobou marné, či?
Reagovat
blixa
Až na občasný záchvěv marný ....
Reagovat
smazaný uživatel
Sasanka x Alone - krásnej tenis, gratulka Alone a dík oběma.
Reagovat
COMEON
prečo Alona? :D
Reagovat
horska.kraslice
https://lv.wikipedia.org/wiki/A%C4%BCona_Ostapenko
Reagovat
misa
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/261192/policie-dopadla-tryznitele-safarove-a-spol-proc-na-ne-utocil.html

http://img.blesk.cz/img/2/full/2608499_.jpg
Reagovat
tommr
je sice hezký, že ho dopadli, ale k čemu to je když ho nakonec stejně neodsoudí ... :(
Reagovat
PetaM
Máme si myslet, že Policie ČR něco dělá :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli ho odsoudí, to se teprve uvidí, ale už to, že ho vůbec chytli, je dobře. Je to signál, že ani anonymita internetu není tak anonymní.
Reagovat
Fanda67
Tak alespoň nějaká pozitivní zpráva, i když na trest smrti to asi nevypadá :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ten je naštěstí zrušenej. Ale docela bych chtěl vidět jeho výraz, když mu policajti zazvonili u dveří..
Reagovat
sprchon
Bohužel asi klasicky jenom podmínka.
Reagovat
blixa
Z hlediska trestního asi jo, ale když je známý pachatel, můžou následovat občanskoprávní žaloby od jednotlivých tenistek, které hocha můžou přijít pěkně draho ;-)
Reagovat
tommr
pochybuju, že by si s ním holky chtěly špinit ruce ...
Reagovat
blixa
Na to má česká sportovní právníky. Holky jen podepíšou.
Reagovat
tommr
a co by na něm asi tak mohly vysoudit? Je to určitě nějakej ubožák co ještě v životě o poctivou práci nezavadil a živí ho rodiče nebo je na podpoře ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Taky nikdo nepředpokládá, že by se měly soudit o nějaké miliony. Stačí suma v řádech desítek tisíc.
Reagovat
George_Renel
Smůlu má místní žumpař - utekl mu jeden "informační" zdroj.
Reagovat
Fandina
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Kvůli stejnému článku jsem si dneska kupoval Sport. :D Tak to má mladík z Doks u Máchova jezera po prdeli... Jinak je podle toho článku jisté, že to byl autor FB stránky Labilní české tenistky, který měl asi 10 různých identit a psal všude možně, kde byly diskuse přes FB. Taky nepsal jenom na FB českého fedcupového týmu, ale určitě i na profily jednotlivých hráček. Vím, že Katka Siniaková taky smazala z komentářů pár jeho úchyláren...
Reagovat
misa
Tak už asi dopsal :)
Reagovat
A.R.R.
Díky bohu, že na něj přišli, ta stránka byla pěkně hnusná. Hlavně je fajn, že to může fungovat jako výstraha pro lidi, kteří si myslí, že za klávesnicí mohou vše.
Reagovat
Frick
Chce to monstrproces a na konci aspoň jeden špagát.

Tady si napiš o rady:

http://www.nasipolitici.cz/cs/politik/770-marta-semelova/kontakty
Reagovat
tommr
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném třetím kole turnaje v Doha ...
Hvězdička (*) znamená, že hráčka postoupila v Doha do čtvrtfinále ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...

1. Williams, S. 9245 (+5762)
2. Kerber 5700 (+2217)
3. Radwanska, A. 5290 (+1807) *
4. Muguruza 4831 (+1348) *
5. Halep 4745 (+1262)
6. Sharapova 3562 (+79)
7. Bencic 3505 (+22)
--------------------------------------------
8. Kvitová 3483
--------------------------------------------
9. Vinci 3455 (-28) *
10. Pennetta 3368 (-115)
11. Suarez Navarro 3305 (-178) *
12. Williams, V. 3082 (-401)
13. Šafářová 2823 (-660)
14. Bacsinszky 2719 (-764)
15. Azarenka 2660 (-823)
16. Ivanovic 2640 (-843)
17. Errani 2595 (-888)
18. Kuznetsova 2535 (-948)
19. Svitolina 2530 (-953)
20. Plíšková, Karolína 2525 (-958)
21. Jankovic 2505 (-978)
...

Petra Kvitová selhala i na pátém turnaji sezóny, ale přesto zatím zůstává na 8.místě. Předstihnout jí ale ještě mohou Vinciová a Suarez Navarrová. Vinciový by k tomu stačilo postoupit do semifinále, Suarez Navarrová by k tomu musela postoupit do finále ...

Lucka Šafářová přišla po vyřazení už v úvodním zápase o dalších 469 bodů a klesla na 13.místo ...

Karolína Plíšková sice po nečekaném vyřazení už v prvním kole v Doha o žádné body nepřišla, ale přesto klesla na 20.místo. Může se ale před ní ještě dostat Petkovicová pokud by v Doha získala titul...

Z ostatních hráček stojí za zmínku hlavně nečekaný vypadnutí Kerberový, která by mohla přijít o druhý místo pokud by Aga Radwanská v Doha získala titul a pokračující trápení Halepový, která dál klesá v žebříčku ...
Reagovat
smazaný uživatel
pánové a dámy, kdo z Vás tady dokázal to co Kvitová, co Berdych???
Maximálně si jdete zahrát rekreačně a po hodině toho máte plný koule!! Udržet si vrcholovou výkonnost ať již v jakémkoliv sportu je strašně obtížné. To dokáže jen pár jedinců.Oni asi nejlíp vědí, že prostě být nejlepší ve svém oboru být nemůžou i když by chtělí a nepotřebují rady pseudosportovců!!!
Reagovat
gigin
Toto miluju tyhle kecy. Cos dokázal ty? Ale myslím ve svém oboru. Toto nechápu takové cypy....
Reagovat
smazaný uživatel
mluv na mě prosím Pražsky nevím co to je cyp, hejtovat atd:)
Určitě víc než ty. Podle tvé mluvy tě tipuju na Severní Moravu a to mi stači:)
Reagovat
gigin
Tak jestli rozlišuješ lidi, dle regionu tak to potom jo. A budeš zřejmě Pražák, když se dožaduješ této mluvy, tak tos určitě toho dokázal strašně moc. Pražáci jsou top ve všem, to dá rozum. My co jsme se narodili na Moravě v bedně od zemáků nevíme nic.
Reagovat
A.R.R.
V Praze vědí všechno, ale co je cyp a hejtovat to nééééééé :-D
Reagovat
smazaný uživatel
a taky bez toho žiju:)
Reagovat
blixa
Copak to, to je ještě snadný, ale že žiješ bez mozku, tomu říkám výkon !!! ;-) :D
Reagovat
Fanda67
Copak on asi ho má, ale je tak nějakej vytunelovanej :-)
Reagovat
smazaný uživatel
kluci dejte si svých 20 piv ze sociálních dávek a dobrý
Reagovat
A.R.R.
Na to abychom si mohli dát denně 20 piv ze sociálu, nám musí někdo vydělat, tak šup makat, někdo nám to zaplatiti musí :-D
Reagovat
smazaný uživatel
no jo no klasická SM
Reagovat
A.R.R.
SM? Jako sado maso jo? :-D
Reagovat
smazaný uživatel
úžasnej názor, ty budeš asi taky inteligent:)
Reagovat
blixa
No to víš, já jsem inteligent přímo rozenej ;-) Nejvíc mě sere, když takovej blbec se hrdě hlásí ke svému pražáctví. Přeci jenom jsem tam žil přes 40 let a pořád tam do značné míry pracuju, takže i když už jsem 10 let středočeský vesničan, pořád se do značné míry cítím pražákem. A díky takovejm volům aby se za to člověk skoro styděl ...
Reagovat
smazaný uživatel
pozor na ty slova důchodče
Reagovat
George_Renel
Ta slova.....inteligente.
Reagovat
janek_da
No jo, high class. Dostat všechno zadarmo. Vůbec si neumíš přectavit, jaké to je, narodit se v krabici uprostřed prasečí kejdy. Od nuly, chlapče, od nuly jsem se vypracoval, ne jako ty s bednou od zemaku.
Reagovat
gigin
Jede ve vlaku dáma z Prahy a s ní v kupé sedí dobře oblečený pán z Ostravy. Když už jedou nějakou chvíli zeptá se dáma : Kam jedete pane? Do Prahy, zní strohá odpověď. Po nějaké době se dáma zeptá : Smím se zeptat co Vás táhne do té Prahy? Pán: Lokomotiva, pičo.
Reagovat
smazaný uživatel
dobrej ten mě pobavil,fakt:)
Reagovat
smazaný uživatel
Hezký, Spršku.
Reagovat
smazaný uživatel
Nééé, Gigine, promiň. Čučím u psaní na Kočičku s Andy.
Reagovat
smazaný uživatel
přesně tak. Ale pak mi hlava nebere proč je v Praze nalezlých tolik Moraváku, když se tam máte tak dobře:)
Reagovat
gigin
Protože tam někdo musí dělat.
Reagovat
smazaný uživatel
aha díky za vysvětlení.....
ale asi myslíš ostudu:)
Reagovat
gigin
Počkej já si dám těch dvacet piv ze sociálních dávek a pak ti ukážu ostudu.
Reagovat
blixa
Jak to uděláš ? Řekneš Frickovi, aby za tebe zacáloval ? :D :D
Reagovat
gigin
Tak já nevím ještě přesně, ale lukas33 nám to doporučuje.
Reagovat
blixa
No já vím, ale to je sakra obtížný úkol :D
Reagovat
gigin
Já nevím vůbec co mám dělat :DD
Reagovat
blixa
Serem na něj, dáme si jako vždy za vlastní zdaněný ;-)
Reagovat
gigin
Tak jak pravíš, pravíš fajn :)
Reagovat
gigin
Hlavně, že pod Navrátilem hejtuješ Rosola, šulíne.
Reagovat
smazaný uživatel
jestli malinko rozumíš tenisu taky asi Nemůžeš srovnávat Rosola s Berdychem, ale pochybuji
Reagovat
gigin
Nn, právě se učím od tebe a podobných. Díky.
Reagovat
janek_da
Petra vypadne a necelých 400 komentů. Dost slabé.
Reagovat
Fanda67
taky mě to napadlo, jo když už i Jirka na Petru rezignoval a nedělal tu ze sebe blbce, tak to už je situace vážná ...
Tak snad se z toho brzy dostane a zase nám bude dělat radost
Reagovat
Fanda67
Myslím Petra :-)
Reagovat
gigin
:DDD
Reagovat
blixa
Řekl bych že Jirka už rezignoval a přemýšlí o změně lokálu. Kterápak to asi odskáče ? :D
Reagovat
Fanda67
to netuším ale již teď ji lituju :-) , a určitě si na to založí nový nick, s tímhle fandit jiné , to by tu nevydržel
Reagovat
gigin
Před Kvítí byla jeho modla Farna. Takže třeba teď zabrousí do jiného odvětví.
Reagovat
blixa
No já doufám, že to bude úplně jiné odvětví ! ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně že se bavíte, pánové. :-)
Reagovat
gigin
Ahoj Jirko, tvl jsem rád, že to bereš s nadhledem. Už je líp dnes?
Reagovat
smazaný uživatel
Nasr.. jsem furt, ale vyvztekal jsem se už včera, tak snad už bude klid.
Reagovat
gigin
:DDD do dalšího turnaje ;)
Reagovat
janek_da
Třeba letos Petra zase vynechá Ameriku. Loni jí to pomohlo.
Reagovat
janek_da
Reagovat
FulnekUltras
skvělé další odkazy... ;)
Reagovat
George_Renel
Hele, každého štve, když prohraje jeho oblíbenec. Ale fakt nejde o život, je to jen sport. Mě to drží tak 5-10 minut a život jde dál.
Reagovat
janek_da
třeba šel do sebe a je na detoxu :)
Reagovat
janek_da
Jsem myslel, že se Jirka vyprd na Petra :D
Reagovat
Fanda67
Myslel jsem rezignoval na komentování Petry. Ale možná budeš mít pravdu ty, pokud se Petra propadne žebříčkem a bude u nás třeba až trojkou, tak bude pod jeho úroveň jí fandit :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Můžu tě ubezpečit, že to se nestane.
Reagovat
Fanda67
To jsem rád, vážím si tě alespoň za to, že jí fandíš za všech okolností ( na rozdíl od řady jiných) , akorát někdy ty tvé komenty zvláště na rozhodčí jsou fakt na zabytí :-))
Reagovat
vrabejka
http://sport.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A160224_214222_tenis_par
Reagovat
Frick
Že Robertě přišla na zápase s Caglou na pomoc i její krajanka Gatto?

https://www.youtube.com/watch?v=85bmcJP9l_A
Reagovat
VlS
Fricku, a víš, co se stalo před 38 lety v 6:57 ráno UTC ?
Reagovat
d@ve
Nepochybuji že ti to dohledá. :)
Reagovat
VlS
No, já to nevím, ale myslím si, že Frick to najde :-)
Reagovat
Frick
Kdybys věděl, tak pochopis
Reagovat
smazaný uživatel
Nutně potřebuje trenéra, který ji řekne, že když má otavřený kurt, stačí to přehodit, třeba doprostřed, lehčím úderem! To se naučil např. Berďa i když se mu mnozí vysmívají, že nemá na lepší hráče. Petra by si snad vzpomněla, když by bylo potřeba, na vyšší level!
Reagovat
FulnekUltras
Ale však první sety s Brengle i Ostapenko ukazují, že o tom všem Petra zhruba ;) něco ví... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Nutně potřebuje trenéra, který ji řekne, že když má otavřený kurt, stačí to přehodit, třeba doprostřed, lehčím úderem! To se naučil např. Berďa i když se mu mnozí vysmívají, že nemá na lepší hráče. Petra by si snad vzpomněla, když by bylo potřeba, na vyšší level!
Reagovat
Frick
No ale kdybste si loni vždy vsadili proti Petře (WTA + FC) 100 Kč, tak jste nakonec -458 Kč.

Ony totiž leckdy ty kurzy na soupeřky proti ní byly poměrně nízko.
Reagovat
smazaný uživatel
Zkus od toho odečíst zápasy proti Češkám :)

Ale stejně to nejde vzít takhle obecně. Těžko někdo sázel proti Petře v každém zápase. Nebo stejnou částku na každý zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
Když se tak nudíš...tak ještě spočítej, kolik je saldo jak by vždy dávali tu stovku na na její vítězství...
Reagovat
Frick
Tý jo, tak +27 Kč...

Klíčem k zisku byla samozřejmě výhra nad Serenou za 5.41, a taky tři vyhraný kurzy přes 2,00 v řadě v New Havenu....

http://www.tenisportal.cz/hrac/kvitova/?annual=2015
Reagovat
smazaný uživatel
Teď už doufám chápeš, co se ti snažím vysvětlit dva dny...zajištěné to mají dobře a "o tenis ani tak nejde..."
A teď si tam představ ještě tohle....počet turnajů, kde byla vypsána jako vítězka v seznamu +- 20 hráček...teď si představ příjem z těch, co nevyhrály...pak si představ, kolikrát vyhrála ona...to je teprv pro ně výdělěk...tohle jsou jen jejich takové nepodstatné drobné...
Reagovat
Frick
Hele nevim, já myslim, že dlouhdobý sázky nejsou nic moc. Ono čekat nějaký dva týdny na vyhodnocení. To není moc atraktivní.
Reagovat
smazaný uživatel
No a lidi na to ty prachy dávaj...dávaj na všechno...biatlonového vítěze, mistra ligy...atd. a plno hovadin...
Reagovat
Fanda67
Je tu ještě jedna věc, kterou si většina sázkových kanceláří pomáhá a možná se o ní moc neví - osobní limit na jednu sázku. Po registraci ti dovolí sázet cca stovky až tisíce ?, těm úspěšným tento limit postupně snižují až na cca 1-10 ?, těm co prodělávají nechají původní limit. Zkrátka těm cca pěti procentům sázkařů kteří jsou schopni sázkové kanceláře porážet prakticky znemožní sázet a ostatní jsou srdečně zváni :-)
Reagovat
Fanda67
ty otazníky je znak Eura
Reagovat
lars
A ktere SK zavadi tento osobni limit na 1 sazku??
Reagovat
rusedski
Dá se říci všechny až na pár výjimek - Pinnacle a pár asijských, celkem fér je i Bet365 a u nás Tipáč. Jinak je to prakticky všude stejný, chvíli vyhráváš a končíš.
Reagovat
Fanda67
bet365 mě omezil docela rychle, ale jinak souhlas
Reagovat
rusedski
Tak já jsem na betku v minusu díky gamblerskejm začátkům, ale slyšel jsem, že třeba i mega nechali člověka vyhrát.

Mě zas vykopla už před nějakým časem Fortuna, a to jsem tam zas tolik nevyhrával...
Reagovat
gigin
Chlapi, když vás tak čtu tak tomu snad ani nejde věřit tvl. To jsou hajzli. Jako když se tam registruješ, tak oni tam mají nějaké všeobecné podmínky pro sázkaře? Třeba ve smyslu, když tu hukneš - můžeš do jakékoliv výše, ale vyhrávat moc ne? Zm*di zasraní, tvl. Já hraju jen tak z plezíru na Tipáči ale za dvacky a tak, prostě pro zábavu, ale toto je teda brutus...
Reagovat
rusedski
Oni tam většinou mají, že si vyhrazují právo sázku nepřijmout, anebo s nižším vkladem. A když ti pak berou všechno max. za dvě tři kila, tak prostě vybereš prachy a jdeš :)
Reagovat
gigin
Jas.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi zase jejich nej. target... si představ, že v jeden den si řekne u nějaké internetové společnosti na sázení...20 milionů lidí, že daj jen tak dvacku:) (v přepočtu na czk) není problém z těch 20 melounů vyplatit nějakych klidně i 18 na výhrách...když se jim nedaří...ono vydělat za den 2 miliony není špatný...a ještě je mají od vás dobrovolně:)
Peníze ještě ani nezdaní...jak někde sedí v Monaku... ten kdo vyhraje má pocit, že dostává ty peníze od sázkovky...no principielně je dostává od těch co prohrávají:) Ne od sázkovky... takže limity nastaví...jasně, jejich cílem není, aby dávali, ale dělali slušný obrat...

Jsou to pijavice sportu...a lidi jsou prostě lidi...tak to funguje se vším...se sportkou....s marketingovou nabídkou nějakého dárku atp...
člověk přeci nějak moc netratí, když tak někdy si tam pustí nějakou tu korunku...ale v globálu...jsou to peníze, které prostě neviděl ani ten sportovec...typu Federer...

Takže regulovat obrat budou...to je jas...
Reagovat
Fanda67
vlcku není problém v tom že regulují, ale že regulují než někoho, ten kdo prohrává má limit podstatně výš ... U jedné sázkovky z Ruska se mi stalo , a to je opravdu perlička , že mi zavedli " osobní kurzy " - tak jsem si to nazval :-)... Normálně byly kurzy na sázkovou událost 1.9 - 1.9 a když jsem se přihlásil tak se změnily na 1.72- 1.72.
Nevím zda ty sázkovky by těch pět procent sázejících, co je schopno je porážet ( alespoň tak to uvádí statistiky ) bylo schopno je zlikvidovat, nebo si jen "optimalizují" zisk...
Reagovat
gigin
Já tomu rozumím, že mne mají rádi, ale já je mám u řiti. Prostě když si tu dvacku dám, tak mám takový jakoby bonus k tomu zápasu. Vím, že je krmím, jako hraju to asi 4 roky a su v plusu asi tři tisíce, mi je to fakt ale u řiti, já na víc nemám nervy a obdivuju některé lidi, kteří mají pevné nervy a nějakým způsobem se tim živí, nebo si finančně vypomáhají. Spaniel tu kdysi dával systém, styl jak sází, to se mi celkem líbilo i hra janekdy s pravopisným místním kingem Dominikem se mi líbí. Ale jak jsem říkal, dvacka, paďoch max. Hréte hréte vyhráte :DDD
Reagovat
Fanda67
No pokud jsi v plusu, tak tě moc rádi nemají :-) , ale ty co dávají deset tipů na tiket za dvacku, tak ty zase jooo :-)
Reagovat
gigin
No však tak nějak. Druhá, třetí anglická, padne dva a více gólů a takové pičoviny :DDD
Reagovat
Fanda67
tak na počtech gólů jsem začínal před deseti lety ... ale dnes mi přijde , že fotbal mají zmáknutej nejvíc, tam se těžko vydělává :-) ...
Reagovat
gigin
Říkám hraju jen pro zábavu. A navíc poslední dobou skoro vůbec. Jo, nedávno jsem přišel dom nažutý a naložil jsem lopatama na Gulbise :DDD Asi třista korun :DDD Ale to byl extrém :DDD
Reagovat
Fanda67
Tak já to mám také jako příjemnou zábavu - aleduju sport a ještě si přitom přivydělám , dokonce víc za hodinu než mám hodinovou mzdu v práci - takže já vlastně chozením do práce přicházím o peníze :-))
Reagovat
gigin
Jas :) Nepřicházíš. Kdybys tam nechodil, tak je nemáš ty peníze z práce. Takhle to máš zdablované. Za prácu a aj za sázky ;) Kdybys věnoval čas z práce sázení, tak bys stejně hukl :DD Byl bys z toho unavený a otrávený. Asi teda.
Reagovat
Fanda67
Po pravdě jsem o tom kdysi uvažoval, ale první sázkovka která mě snížila limit na sázku mě z toho vyléčila ... Tak jsem zůstal u toho vedlejšáku :-)
Reagovat
Fanda67
na bet365 jsem měl docela rychle limit 36 eur max výhra na sázku. U fortuny jsem v plusu v docela dost a zatím mě nějak zásadně neomezují ale přijmou tak jednu z pěti (live) - přijde mi to , že mi to přijmou než když se jim to hodí - vyrovnávám jim sázky na určitý zápas...
Reagovat
lars
to te omezili na klasicky sazce nebo jenom na live sazce?
Reagovat
Fanda67
já dělám jen live sázky takže tam. Ale oni jsou docela kreativní - třeba sportingbet mě omezoval postupně na jednotlivé sporty - sázím teď hlavně tenis a hokej, trochu volejbal, výjimečně fotbal ( s tím jsem začínal) - takže napřed mě znemožnili ten tenis a na hokej jsem mohl sázet v pohodě ( byl jsem tam v minusu ), pak mě to jednou vyšlo i v hokeji a byl jsem omezen i tam :-)
Reagovat
Fanda67
řeknu ti to tak, ze cca 40 sázkovek u kterých mám registraci mě 36 už naznačilo že mám vypadnout - zůstal mi pouze Pinnaclesports, unibet ( u něj se ale pohybuji na nule) a naše sázkovky ( Tipsport, Fortuna)- ty ale zase mají horší kurzovou hladinu ( neboť na rozdíl od těch zahraničních musí platit u nás daně)
Reagovat
Frick
S Pinnem může být problém zanedlouho. Řekl bych že to směřuje k Bwin.cz, Bet365.cz, Unibet.cz a pár dalších (tj par sazkovek si u nás zažádá o nějakou národní sublicenci). A na druhy straně budou blokace webů a převodů na účet. Přičemž třeba Piráti maj sice problém s blokaci webů ale s bráněnim převodů ne...
Reagovat
Fanda67
Na to jsme stát s malou silou - když USA řekly že u nich internetové sázení nebude ( případně poker), tak sázkovky začali rušit občanům z USA účty a vyplatili jim zbylé peníze. Když to řekne náš stát - tak se mu vysmějí že mohou podnikat v rámci celé EU, sídlo mají většinou na Maltě....
Reagovat
Frick
https://www.youtube.com/watch?v=T2UyzyaSugc

Už nikdy nebude v Praze pořádná disko..
Reagovat
smazaný uživatel
A to tady dáváš proč?
Reagovat
Frick
Abychom si ho přiopomněli.
Reagovat
VlS
A proč?
Reagovat
smazaný uživatel
také mě zajímá proč?
Reagovat
Frick
Protože citim nostalgií po zlatých devadesátých
Reagovat
VlS
A Jonák měl co společnýho se sportem? Pokud vím, vraždění lidí, ani vekslování sport nejsou.
Reagovat
FulnekUltras
Jeden z mála, který si to zřejmě ještě relativně poctivě odkroutil...
Reagovat
George_Renel
ty aby sis alespoň jednou denně nezažumpoval.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten titulek nahoře...
https://pbs.twimg.com/media/CcAvIaRWIAAHOdU.jpg
Reagovat
Frick
Od Labilek?
Reagovat
smazaný uživatel
Vím já? Kup si zítra Sport. :D
Reagovat
PetaM
Na to, že tě chytili, jsi tady nějak často.
Reagovat
Frick
Psali Kvitovou, ne Tenisportal
Reagovat
adalv87
Kvitová běž se už vycpat!!!!čeho je moc škodí!!!!prober se už
Reagovat
FulnekUltras
Už jen ta důvěra v možnost probrání mě naplňuje optimismem, že to s našimi fandy ještě zdaleka není tak špatné, jak se někdy zjednodušeně tvrdí... ;)
Reagovat
d@ve
A co znamená "čeho je moc škodí"?? S tím si neporadí ani Google translator. ;)
Reagovat
gigin
:DDD
Reagovat
Haitik
Vika odstoupila z Acapulca...
Reagovat
EllNino
hm ...a jsme znovu ve starých kolejích
Reagovat
Haitik
Levé zapěstí.. :-/
Reagovat
janek_da
že jsem vůbec psal jak je na tom v race :-/
Reagovat
sprchon
Zdroj?
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.espn.com.ar/tenis/nota/_/id/2604300/acapulco-azarenka-es-baja-por-lesion
Reagovat
sprchon
Hmm, tak asi to tak bude... Škoda, ve WTA není spoleh fakt na nic.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je v pr*eli. :( Koukal jsem, že moje twitterová kamarádka z Mexika dala odkaz na nějaký tweet ve španělštině, ale nevěnoval jsem tomu pozornost. Teď koukám, že se tam o tom píše... To už není možný, nemůže být aspoň chvíli zdravá. :(
Reagovat
kada.tom
achjo :-(((((
Reagovat
tommr
škoda - na její zápas s Cibulí jsem byl docela zvědavej. Ale aspoň tak nebudu muset ponocovat ... :)
Reagovat
Frick
Pokousala jí krysa.
Reagovat
smazaný uživatel
Ačkoliv Víku nemusím, tak je mi jí líto, jak je pořád zraněná...
Reagovat
misa
Během Australian Open jsem předpovídal, že jí zdraví nevydrží. Letošní sezona je velmi divná.
Reagovat
drabona
Petra si za současné situace musí ujasnit co vlastně chce. Jestli hrát
na špičkové úrovni, nebo být šťastná v osobním životě. Obojí se sice nevylučuje, ale jestli chce jak sama říkala dostat nový impuls, Musí si v tom udělat jasno, když bude chtít, všichni jí pomůžou, ale např. nesmí přijmout filozofii - já jsem zvláštní, jednou dole,jednou nahoře, takoví jsme všichni, to není žádná zvláštnost. Jakmile to totiž připustí, zmizí vrcholy a zůstanou jen pády. Není žádná tuctová hráčka, škoda by bylo takového talentu, který se rodí snad jednou za generaci. Jsem její velký příznivec a věřím, že ty vrcholy teprve příjdou.
Reagovat
FulnekUltras
Taky věřím, že odteď už to při setrvání u tenisu ;) může jít už jenom nahoru. Ale možná by to opravdu chtělo místo impulsu spíš pořádný šok. Něco jako uměl vždycky nachystat Menšík-Čermák v Divadélku v Suterénu...;) organismus časem otrne a ke stejnému výsledku potřebuje čím dál větší dávky... ;)

Vážně - pořád nelze bagatelizovat Petiny objektivní zdravotní limity včetně těch ryze aktuálních, ale jestli měly nějaký zásadnější vliv dneska, to si tedy vůbec nemyslím. Úplně jednoduše bych řekl, že hlava Petře včera proti Barče vyloženě pomohla, zatímco dneska ji proti kvalitní a nepříjemné Rusolotyšce naopak totálně srazila...
Reagovat
FulnekUltras
Tak já myslím, že ten dnešní podařený volej u sítě po dobře připraveném útoku můžeme brát jako slušný příslib do budoucna. Petra jinak u sítě nezkazila nic, protože se tam vůbec nedostala. V IW a Miami není důvod čekat od naší dlouhodobé jedničky o nic víc ani míň než v Arábii - a jsem přesvědčen, že s postupující zápasovou praxí budeme ještě příjemně překvapeni. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
"Petra jinak u sítě nezkazila nic, protože se tam vůbec nedostala."

To je dobrý! :D Aneb na všem se dá najít něco pozitivního :)
Reagovat
d@ve
Já si dokonce myslím, že tam i jeden vítězný náběh k síti byl. ;)
Ale to bylo ještě před tím blackoutem..
Reagovat
FulnekUltras
však jsem si na něj taky vzpomněl...ale i tak by k tomu úderu sedělo spíš něco jako "chytila jsem na pasece motýlka"... ;)
Reagovat
tommr
jenže kde tu zápasovou praxi získá když furt vypadává v prvních kolech? :(
Reagovat
FulnekUltras
pěkně turnaj po turnaji - jeden zápas po druhém... ;)
Reagovat
PetaM
Do Wimbledonu turnajů dost :D :D
Reagovat
FulnekUltras
asi tak... ;)))
Reagovat
lars
na intu
Reagovat
Soptik
Petra je totálně, ale totálně v prdeli ... jestli z Hrdličky to nevím, ale nedivil bych se :-)
Reagovat
FulnekUltras
kdes vzal toho bulvárního šaška? ;)
Reagovat
blixa
To si zase někdo smíchal bulvární zvratky o Káje a o Petře :D
Reagovat
VlS
Nepleteš si Petru s Kájou?
Reagovat
janek_da
třeba ví něco víc
Reagovat
Lunej..
Ví asi víc než sám Hrdlička s Petrou dohromady :D
Reagovat
VlS
A nechce být náhodou požárníkem?
Reagovat
FulnekUltras
v tom nicku má spíš u druhýho písmene překlep... ;)
Reagovat
Soptik
tak sem se splet no, vy toho naděláte, chlap jako chlap ne? a naše tenistky byli vždycky labilní, to se nezmění nikdy
Reagovat
FulnekUltras
ale tak naštěstí nejenom naše - snad občas s výjimkou té penězovodné Američanky z Řevnic, Štefky a Sijuína... ;)
Reagovat
sprchon
Tak prej z debla odstoupila kvůli zranění pravé nohy...
Reagovat
gigin
Hle, co dnes načmáralo koťátko na kameru:

https://pbs.twimg.com/media/CcAF-slUkAEICdL.png
Reagovat
blixa
Jojo, to jsem koťátku poradil :D Občas si, holka mladá, neví rady ;-)
Reagovat
sprchon
Hezký. :)

Okamžitě mě napadlo toto:

Vika is bag
Reagovat
blixa
:D :D :D Doufej, že Montymu došly náboje ;-)
Reagovat
sprchon
Myslím, že psal, že je na mizině, že bude muset znovu dobít. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jen počkej, zítra si vsadím za 80 na pobočce... :D
Reagovat
sprchon
Tak to dneska asi strachy neusnu. :D
Reagovat
janek_da
dobije, tebe. :)
Reagovat
COMEON
:DDDDDDDDDDDD čosí
Reagovat
janek_da
Jsem rád, že Bučina hraje tak vyrovnaně s Vinci. Mi se totiž i včera celkem líbilo, jak hrála s Luckou. Pěkný bh.
U takových hráček mi nevadí, že vychází z obrany. Připomíná mi to pyramidu a dobrá obrana je základ. Promě horší je, když na ultimátní obraně mají založený tenis i dlouhodobé top10 hráčky.
Reagovat
sprchon
Taky mě celkem zaujala. Dneska první set slušnej, ale teď už si to Bobina pohlídá. Max 6:2 to vidím...
Reagovat
Frick
5:7 1:6, 6 ztracenejch servisů z 8-mi

Lůco! Prohrát set bez ztráty podání s touhle nýmadkou. :-( To asi fakt bylo lepší si ještě nějakej čas pinkat jenom tak.
Reagovat
sprchon
Hra nerozehraný Lucky a rozehraný Bobiny se moc srovnávat nedá. Vlastně ani v případě, že by byly obě rozehraný... Nevím, jak to měla Turkyně včera na 2. podání, ale dneska tam ta úspěšnost byla snad pod 20 %.
Reagovat
smazaný uživatel
Přemožitelka Šafářky... vyučuje Vinci.
Reagovat
tommr
pokud zrovna nedeptá Lucku tak je to docela sympatická dívčina ... :)
Reagovat
Frick
No ale už ztratila 5. servis ze 7...

Tak japato, že v 1. setu neztratila ani jeden. :-(
Reagovat
VlS
Protože to je sport, změní se jeden moment a všechno je jinak. Kdyby si včera Lucy vzala toho jestřába a vedla 1:0 na sety, tak ten druhej moh vypadat pidobně jako dneska.
Reagovat
FulnekUltras
A tyhle někdy rychle zapomínané "maličkosti" v tenise mnohdy rozhodují zápasy...
Reagovat
peggy
Petro,kdo umi ten umi a pan a Kotyza chybi.
Reagovat
A.R.R.
Mařka, Mařka že ty tu Petru tajně miluješ, že si o ní pořád musíš otírat ústa?
Reagovat
gigin
Chlapi, já už jsem si minule všiml, že jí říkáte Mařka. Ona je fakt Mařka?
Reagovat
George_Renel
Já ne, já jí říkám hezky česky Máňa. .-)
Reagovat
smazaný uživatel
To je ta z Kulového blesku?
https://www.youtube.com/watch?v=y4XzkJl16SU
Reagovat
George_Renel
Ne, ne - někdo tu vypátral její skutečnou identitu. Tuším Marie z Rokycan či tam někde.
Reagovat
A.R.R.
Jo někde z plzeňska, ale také nevím odkud přesně Monty by věděl, psal že tudyma jezdí :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Z Nýřan. :D
Reagovat
A.R.R.
Bingo, na tebe je spoleh, ty ještě nemáš sklerozu :-D
Reagovat
FulnekUltras
Mně už pořád naskakovaly jen Přeštice... ;)
Reagovat
A.R.R.
Hele mě taky, ale věděl jsem, že to není ono :-)
Reagovat
FulnekUltras
sestavu jejich mužstva národní házené z roku 1974 bych vyjmenoval ještě teď... ;)))
Reagovat
rusedski
Stačí ji hodit do googlu a vyjede adresa i s datem narození...
Reagovat
smazaný uživatel
A poslyšte doktore...A to jako ona může? Když už to všechno jede, takhle v poslední chvíli tu fláknout takový vpis?
...
Reagovat
A.R.R.
Je to Mařka, teď nevím kdo jí tu odhalil, ale mrskla stejný komentář sem a zároveň i na sport.cz, kde je registrace podmíněna jménem a bydlištěm :-)
Reagovat
gigin
Aha aha, tak díky :) Mne by to tak ani nezajímalo, ale zrovna nick peggy mi přijde silně ulítlý
Reagovat
A.R.R.
Marie Mestlová, na příjmení jsem si vzpomněl. Peggy je troll, reje do Petry a pěje to ódy na Rusky :-) a pak má děsnou psinu z reakcí :-)
Reagovat
blixa
Je jí 67, bábě protivný :D
Reagovat
A.R.R.
Tolik????????? Já si říkal, že bych do ní šel, ale z toho nebude nic :-D
Reagovat
blixa
Zkusil jsem si jí přihodit do přátel. Jen nevím, co jí řeknu až se mě zeptá, odkud ji znám. Že z TP asi nebude nejlepší vizitka :D
Reagovat
A.R.R.
Tak musíš vymyslet historku ve stylu, známe se z podstolu, když jsme se vožrali jak ta bláznivá Kvitová zase prohrála :-D
Reagovat
blixa
Jo, to je plán B :D
Reagovat
Fandina
Hlavně, když ty nejsi bláznivý.
Reagovat
A.R.R.
Fandino, to je for, legrace, sranda!!!!!!!!
Reagovat
Fandina
Ale nepovídej, myslíš to upřímně.
Reagovat
A.R.R.
Nejdřív si pročti celé to vlákno, chvíli o tom přemýšlej a pak mudrcuj. Pokud si pak stále budeš myslet, že jsem myslel vážně co jsem napsal, tak si dej mokrý hadr na hlavu a nereaguj na mě.
Reagovat
Fandina
Pán se urazil.
Reagovat
A.R.R.
Neurazil, jelikož pána může urazit jedině dáma :-D
Reagovat
Fandina
Tak sorry, nešlo ti o sebe, ale o to urazit mě. Jsem naiva.
Reagovat
A.R.R.
Podívej se Fandino, já vím, že na mě máš pifku, kvůli té dávné anketě o Tobě....jo já jsem srandista, hodně věcí je myšleno s jistým nadhledem a vždy je za tím smějící smajlík, pokud je to myšleno z legrace. Pokud neužívám smajlíky, normálně vážně diskutuji. Nešlo mi o to urazit tě, ale pokud se do mě někdo začne navážet, tak se bráním svým způsobem, někdo nadává, já sice nenechávám, ale na hlavu si od nikoho nenechám sr.t.

Aktivně sem přispívám zhruba něco přes rok, pokud najdeš příspěvek, že tu nadávám nějakému uživateli, hráčce, tak se klidně veřejně omluvím.

Nechodím se sem hádat, vybíjet si svou frustraci, chodím se sem pobavit, zafandit, toť vše.....
Reagovat
Fandina
Ale ale. Vypisovat o druhém anketu, to byla legrace, že, ale když si druhý zareje, to pánovi vadí, to najednou žádná legrace není. Kde je ten nadlhed?
Reagovat
A.R.R.
Tak začni používat smajlíky, ať blbec jako já pozná co je myšleno vážně a co z legrace.
Reagovat
Fandina
To je samozřejmě řešení, ale i tak ... úsměv
Reagovat
janek_da
mám pocit, že je komunistka. Tak z 1.máje
Reagovat
A.R.R.
Dobrý nápad, blixa nesl s peggy transparent SE SSSR NA VĚČNÉ ČASY :-D
Reagovat
blixa
"a nikdy jinak" !!! Tehdy se věci nedaly napsat jen tak nějak polovičatě !!! :D To by s tebou soudruzi pěkně zatočili ! ;-)
Reagovat
A.R.R.
Se mnou jo, nedali by mi ve školce k bramborové kaši párek :-D
Reagovat
blixa
Ne, mrskla stejný komentář na svůj FB, to jí odhalilo ;-)
Reagovat
A.R.R.
no prostě je Mařka odhalená :-D
Reagovat
gigin
Jj, tak díky ogaři :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nějak také bojuje sama se sebou...dnes ji v Sao Paulo čeká nasazená turnajová trojka...
Ale nadchl mě její vpis na jejím cvrlikači z 20 února.

No es valiente quien no tiene miedo, sino quien sabe vencerlo.
Není statečný ten, kdo nemá strach, ale ten, který ví jak nad ním zvítězit.
https://twitter.com/paulabadosa15

Tak myslím, že ideově to máme v TC WolfGang zmáknuté...:)
...teď ještě ty výsledky...

p.s. tož než jsem to sepsal s těma háčkama, včetně p.s., tak během toho by v pohodě Serena zmákla dva sety s nějakou outsajderkou...ale to pude! :-)
Reagovat
janek_da
Paula v Paulu? No, holka dobře uvažuje.

Podbné se mi líbilo z nějakého filmu s Tomem Holým (Drtikol) od Tomova děděčka. "Můžeš mít strach, ale nesmíš se bát".

Mým heslem bylo
"Ten, kdo se vzdává, nevyhrává. Ten, kdo vyhrává, se nevzdává."
Reagovat
smazaný uživatel
:0)
Reagovat
janek_da
A koukám, že to děda obšlehl od Ernestka
http://www.databazeknih.cz/citaty/ernest-hemingway-267
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
A tenhle je také dobrý...

?Za střízliva říkej to, co říkáš v opilosti. To tě naučí držet jazyk za zuby.?
Reagovat
janek_da
to je pro gigina :)))
Reagovat
janek_da
a kruh se uzavřel ...
Reagovat
gigin
Tě dobiju jak koňa, až se potkáme.
Reagovat
janek_da
hele,tady máš recepty, co s pekáčem

https://dl.dropboxusercontent.com/u/20628614/recepty/Mas%C3%AD%C4%8Dko%20-%20v%C5%A1e%20v%20jednom%20pek%C3%A1%C4%8Dku1.doc

zrovna se po jednom olizuju
Reagovat
gigin
Reagovat
janek_da
A tady je ten film.

pěkná scéna s autem
https://youtu.be/wvhGHYcAsAc?t=2031
(tak vidíš a máme to pod střechou)

a tady je ta hláška
https://youtu.be/wvhGHYcAsAc?t=2416

:)
Reagovat
smazaný uživatel
jo jednou jsem jel s traktorem:)))
Reagovat
janek_da
jaký kvalt?
Reagovat
janek_da
Jsme nějak vejš. Drž se, jedu! Nevidím, nic nevidím. Ještěže bába prodala pušku, to by mě zastřelila.
Reagovat
smazaný uživatel
;D)
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem ti říkal, neměla jsi vyhazovat pana Kotyzu..teď se ti to vrací i s úroky !!! Je to ostuda, přiznej si, že už na to nemáš a že tě ty mladší holky prostě válcujou :-) Spadneš asi tam, kam dle mého patříš..tj. do třetí desítky žebříčku WTA a budeš ráda :-) Slabé výkony, je to fakt slabota !!!!!
Reagovat
vendulkabendulka
Petra vzkazuje, ze si tve hodnotne rady vezme k srdci.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to napiš Petře na face a nás nech spát.....
Reagovat
PetaM
Já jsem to říkal .... Dokud byla s Kotyzou, to bylo samé "Vyhoď ho, už ti nemá co dát." a když se ho zbavila, tak je to zase naopak, neměla jsi ho vyhazovat, atp. :D :D :D Jo jo, ať žije pokrytectví.
Reagovat
blixa
Já neříkal tak ani tak, ale na moje slova došlo ! :D
Reagovat
tommr
pokrytectví to je pouze pokud to říkají jedni a ti samí lidé. Já si třeba stojím za tím, že rozchod s Kotyzou byla správná věc - jen přišel příliš pozdě ...
Reagovat
PetaM
Čas na nápravu sezóny stále je. Vždyť ještě není ani březen. Ani jeden PM za námi, tráva před námi. Vzdát se umí každý, bojovat jen někdo ... :)
Reagovat
FulnekUltras
po žních zpátky k Dejvovi... ;)
Reagovat
janek_da
jak jsou fanoušci v Lotyšsku unešeni z vítězství nad Petrou (nechal jsem originál překlad od google)

Já morálně problém s tím vítězstvím. Kurz stoupal, pak klesal. To je v pořádku? Krásné, Ostapenko postoupila, ale jak daně? Kde se danit? Vidět moc nebylo taky, špatná kamera. Jsem rad, ale nevim. Vy vite? Kvitová už není tak jak bývala. Já mám morální problém. Tak to je. A pozor! Kdyby Ospaneko odstěhovat do Monaka, tak žádné daně.
Reagovat
Frick
Bych řek, že v Lotyšsku zas tak oblíbená nebude. Je to Ruska.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale narozená je v Rize...
Reagovat
VlS
Jako ostatně půlka obyvatel
Reagovat
smazaný uživatel
? ? ? To je k nepochopení. Co tím básník chtěl v kostce říci?
Reagovat
gigin
Jencek :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Že by JenCANC?
Reagovat
smazaný uživatel
Fricek plevelí i na lotyšských portálech.
To je profesionál!
Dává taky palce?
Anastasija Sevastova - 3 - sice potvrdila roli favoritky v kvalifikaci, ale pak nestačila na Evžu, která je v krizi.
Jelena Ostapenko - 1- První dvě kola s jedním dramatickým momentem v TB, ale ve 3. kole zbytečně ztratila set s nějakou Češkou, o které na českým TP píší, že patří do 3. stovky.
:-D
Reagovat
Frick
Anastasija Sevastova - 3 - Lai ar? apstiprin?ja lomu favor?ts kvalifik?cijas, bet ne pietiekami, lai Evžu ka ir kr?ze.
Je?ena Ostapenko - 1- Pirmie divi raundi ar vienu dramatisko br?di TB, bet 3. k?rt? nevajadz?gi zaud?ja komplekts ar čehu, kas Čehijas TP rakst?ja, ka pieder trešajam simtam.
Reagovat
smazaný uživatel
No myslim si, ze nekteri hodne rychle tu hracku tak nejak odrovnavate;)
Ono se klidne muze stat, ze bude i v krizi dva roky, pak se ji nejak sejdou veci v hlave, trebas potka sveho Roba...a muze tu byt i pekny zaver kariery...trebas. Tim nechci nejak neco omlouvat, ale prijde me, ze jste s ni tak nejak strasne rychle hotovi, na muj vkus i obcas radikalne...;)

Hlavne nejak nechapu argumenty typu, ze fanousci jsou zklamani...ze to je normalni, ze jsou zfrustrovani z vykonu sve vyvolene hracky...
...no a ja se tak nejak ptam, co jako tak zasluzneho ti fanousci delaj...?

Chapu ze nebudu nadseny, jak nejaka hracka, kterou mam rad rupne...
...ale prijde mi trochu riskantni, abych ji hned tak nejak odrovnal.

Ale jen takove zamysleni...no;)
Reagovat
smazaný uživatel
No, vlku, sice se mi to po tobě blbě čte bez těch háčků a čárek, ale souhlas. K těm dvěma rokům, ono se to sečetlo. Loni mono, ze které se lízala a málo trénovala vlastně celý rok. Začátek sezóny opět jakási blbá viroza a pak rozchod s trenérem....Já jsem byla sice z dneška naštvaná, ale myslím, že Petra je na sebe taky naštvaná. Mě to může být fuk, ale Petra se připravuje, potí se a běhá po kurtu, ale nic z toho. Určitě je potřeba najít někoho vhodného na post trenéra, Petra to potřebuje jako sůl. A já určitě nad Petřinou kariérou nelámu hůl. Zůstávám optimistická.
Reagovat
smazaný uživatel
Kritiku jsem zaznamenal, nejen na tohle tema
...nemam cr klavesnici...ale delsi dobu uvazuji o tom, to nejak posunout a uzivat tzv. jazykove prepnuti...
...neboj...nejen kvuli tobe;D))).
Ale souhlasim s tim, ze to nemusi byt vzdy citelne...
...kdysi jsem se dival na Ustav pro Jazyk Cesky, (kdyz me za to kdysi spral Broz), jak to je s tou diakritikou v internetovem prostredi.
je tak nejak povoleno v tom internetovem prostredi ty hacky nepouzivat, lepe receno neni to chyba, jak se nepouzivaji, pokud nejde o nejaky oficialni text a jen vpisy jak tady.
Jenzeeee, podle toho by take mela vypadat forma postu, nebo textu, aby byla srozumitelna.

Tady musim uznat, ze me to zacina delat vetsi a vetsi problemy...;/
Takze jak to pripominas...od dalsiho vpisu zkusim tu diakritiku zarazovat...uf...nebude to jednoduche...
Reagovat
misa
Petra potkala svého Radka.
Reagovat
smazaný uživatel
A není to důležitější než nějakej tenis?
Reagovat
Frick
Ok, takže budou streamy z Petřinýho privátního života a místo winnerů budem mít radost z každého zvolání "Radku, ty moje zlatíčo, moc tě miluju!"?
Reagovat
EllNino
tak ty z winnerů Petry stejně radost nemáš, tak ti to muže bejt jedno :D
Reagovat
PetaM
A co ty budeš rozebírat? Kde danit sperma a vajíčka?
Reagovat
misa
je, v tenisu má už splněno. Jestli vyhraje o něco víc už není tak důležité.
Reagovat
VlS
To víš, že je to důležitější, protože to může být na dlouho a ne na pár let.
Reagovat
bIbec
není.
Reagovat
bIbec
protože i problémy v "práci" se můžou promítnout do vztahu. Vztah s někým a životní náplň sou 2 různé věci a žádnou z nich nelze brát jako důležitější.
Reagovat
VlS
Šťastnej ten, kdo nemusí podstoupit hějakou Sophiinu volbu.
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, za mě rodina >>> kariéra, ale je fakt že vztahům prdlajs rozumím, takže se radši do toho montovat nebudu a cizím lidem už tumplem ne. :)
Reagovat
bIbec
"kariéra" je takové ošklivé slovíčko. Vedle slovíčka "rodina" fakt zní hrozně. To je právě ten problém. Třeba Petra ten tenis miluje. Je tedy přítel Petry důležitější než to, co Petra miluje? Lze se vůbec tak blbě ptát?
Reagovat
bIbec
jen chci říct, že ač sou to 2 různé věci, rodina a ta životní náplň (ty si používej to hnusný slovo "kariéra"), tak je nelze oddělit. Za mě tam je rovnítko. Mělo by tam být. Pak to vnímám jako ideální stav.
Reagovat
VlS
No, ty ještě nemáš děti, viď? A mluvíš o životní náplni a rodině, čili rodina není životní náplň? To ti chlape moc nezávidím tenhle pohled, to taky můžeš bejt na starý kolena jak kůl v plotě.
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli ti rozumím správně, znamená to, že kdo má rodinu, tak podle tebe nemůže mít i jinou životní náplň?
Reagovat
VlS
Ne, nerozumíš mi vůbec, ale ty vůbec maˇlo čemu rozumíš. Já životní náplni rozumím jako komplexu dětí a jejich výchovy, zajištění hmotných potřeb rodiny většinou prostřednictvím nějaké práce, zajištění nehmotných potřeb rodiny ( zdraví, starost a péče o partnera, rodiče, přátelé, zábava, vzdělávání, trávení volného času ) a osobní rozvoj ( profesionální, hoby, veřejné angažmá ---, odpočinek) . Čili rodina patří do životní náplně. Blbec staví vedle sebe životní náplň a rodinu ( v druhém příspěvku, v prvním tam má rovnítko )
Reagovat
bIbec
ok, možná to slovíčko "životní náplň" nebylo zvolené ideálně. Myslím to jinak, ale to je fuk.
Reagovat
smazaný uživatel
No myslím, že celý problém je v tom, že blbec tou životní náplní myslel seberealizaci. Což ale není totéž, co rodina, resp. péče o rodinu. Viz ta Maslowova pyramida.

A navíc si myslím, že zrovna ty jsi ten poslední, kdo mi tady může vyčítat, že něčemu nerozumím.
Reagovat
bIbec
jj, tak nějak sem to myslel. Seberealizace je vhodnější výraz. O moc hezčí jak ta fuj "kariéra" :-)
Reagovat
VlS
No, a máš děti? Ty do seberealizace nepatří? Mít dobrou rodinu nepatří do seberealizace? To slovo kariéra, který tě irituje je ve skutečnosti daleko správnější a přesnější. Kariéra není sprostý slovo, instituce běžně mají pozitivně vymezenej dokument nazvanej " Kariérní řád" na rozdíl od toho kariérista už má hanlivej náboj. Kariéra určitě je součástí životní náplně i předmětem seberealizace v určité oblasti života, ale do tý seberealizace snad patří všechno, co vlastní vůle, nebo básledkem vlastního rozhodnutí děláš. Nebo v tom, že zařídíš bydlení pro rodinu se nerealizuješ? Když budeš děti učit hrát tenis nebo lyžovat, v tom se nerealizuješ?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, rodina a děti do seberealizace zpravidla nepatří.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Maslowova_pyramida
Reagovat
VlS
Iqe, na rozdíl od tebe to nemusím hledat na internetu a Maslowova pyramida mě vůbec nezajímá, mě stačí normální reálnej život. Pidívej se na Piotra, na tátu Bel, na tátu Petry a další, myslíš, že děti netvoří podstatnej díl jejich seberealizace? Tak se jich zeptej.
Reagovat
smazaný uživatel
To je právě ten tvůj problém. Tebe nic nezajímá a pak mluvíš kraviny.
Reagovat
VlS
Tak víš co, až se konečně odstěhuješ z mama hotelu a začneš se o sebe starat sám, postavíš dům, vychováš do dospělosti dvě nebo tři děti, postaráš se, aby měly kvalifikaci a byly schopný se pistavit na vlastní nohy, tak pak mě začni něco vyprávět. Takovejch teorií a jim odporujících a protikladnejch teorií najdeš fůry, buď musíš najít, prostudova a porovnat všechny, než začneš dělat závěry, ale bez vlastní zkušenosti z nich stejně nic nevyvodíš. To je tvůj problém, chybí ti nadhled i zkušenosti.
Reagovat
smazaný uživatel
Tobě zase chybějí znalosti.
Reagovat
VlS
Na rozdíl od tebe jsem nějakou tu školu dokončil a znalostí mám docela dost.
Reagovat
smazaný uživatel
Zdá se, že nemáš.
Reagovat
slacker
Drz uz pysk krecku bez mozku zato s falesnym vedomim. Ty tvoje sebestredne bludy a hodnoceni.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím.

Ostatním bych doporučoval nastudovat si toto: https://cs.wikipedia.org/wiki/Maslowova_pyramida
Reagovat
smazaný uživatel
Tobe bych doporucoval mlcet.dokoncuju studia psychologie na ff uk v praze a par faktu: maslow neprisel s pyramidou, ta byla vytvorena buhvikym po jeho smrti. A ta seberealizace je jen obecny popis chovani, ktery neni motivovano potrebou D(hlad, sex penize),ale B,tedy cinnost, ktere se venujeme a tim vic v nas roste zajem a zaujeti. Nelze ji naplnit.
Reagovat
Frick
Jen Vaidiška potřebovala jen jeden pokus.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale no ták. Potkala Radka, no a co? To je v pořádku. Teď je potřeba najít trenéra! Proč by v 26 letech měla mít v tenise splněno? Já věřím, že poslední slovo nepadlo.
Reagovat
Dobry-den
Hahaha. Česká jednička :-D.
Dvě výhry za dva měsíce. Hanba. Za chvíli po ní ani pes neštěkne!!!

Tak a teď vážně. Na nejlepší Českou tenistku to včera ještě stačilo, ale na budoucí světovou jedničku už dneska neměla, ačkoliv podala vskutku heroický výkon.
Hlavní ale je, že se všechno začíná ubírat správným směrem a jestli to takhle půjde dál, tak se už brzy můžeme těšit, až bude hrát kvalifikace na pětadvacítkách v Ouagadougou, Bogotách apod...
Reagovat
misa
Pozici české jedničky má ještě pár měsíců jistých.
Reagovat
Frick
Může napsat děkovný dopis na Korfu tamnějším breberkám.
Reagovat
Dobry-den
A mimochodem - luxusní fotka :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Reakce na dobrý den . Nashledanou! Je mi stydno za takové spoluobčany, kteří se projevují takovými řečmi, kterými přejí tolik zlého druhému. A jestli mi dotyčný odpoví, že nesnesu kritiku vůči Petře, tak rovnou odpovídám, že toto není kritika, ale vysmívání se a zloba.
Reagovat
Dobry-den
Copak já Petře přeju něco zlého? Jak jsi na to přišla? ;-) Nic takového jsem nenapsal. Spíš si dávej pozor, aby ti nepraskla cévka...
Naneshledanou.
Reagovat
smazaný uživatel
Výsměch - haha . Česká jednička. Hlavně, že se ubírá vše správným směrem. Bude hrát kvalifikace.....to je přání dobrého ? Já vidím výsměch a přání nedobrých výsledků. O moje cévky se neboj, jsem v klidu. Abych se rozčilovala kvůli internetovejm kecům, to bych byla na hlavu padlá. Svůj názor jsem řekla a jak libo naneshledanou.
Reagovat
Dobry-den
Pa
Reagovat
smazaný uživatel
Petra hrála dobře. Rozhodlo pár míčků a štěstí na straně soupeřky. A taky to, že na malých turnajích se Petra neumí namotivovat. Ani počasí nebylo ideální. Umpire a lajnoví, radši bez komentáře. Ostapenko sehrála životní zápas, tohle už nikdy nepředvede. Petra hrála dobře. 98 hráček z top 100 by s dnešním výkonem porazila.
Reagovat
fera
teď ještě tu o Jeníčkovi a Mařence :)
Reagovat
marekv
To je jak komentář z Vaidišová on-line, akorát s jiným jménem :-)
Reagovat
Frick
Jinak by těch prvních 8 týdnů nový sezóny nebylo nic jinýho než katastrofa. :-( Trochu kocovina, od loňska, kdy se to hrabalo hráběma.

1) Petra
2015: 110 + 470 + 130 + 105 + 100
2016: 70 + 105
- 740 b.

2) Lucka
2015: 10 + 100 + 190 + 470
2016: 0
- 770 b.

3) Karolína
2015: 55 + 305 + 130 + 185 + 585 + 55
2016: 100 + 130
- 1085 b.

4) Bára
2015: 110 + 100 + 130 + 185 + 60 + 55
2016: 30 + 240 + 305 + 60
- 5 b.

CELKEM: - 2600 bodů

Jo, to je dost. :-/
Reagovat
tommr
čísla jsou bohužel neúprosná. O moc líp na tom nejsou ani naše hráčky z druhýho sledu ... :(
Reagovat
PetaM
A to prosím byla většina našich minulý rok i tak kritizovaná. Co byste za to teď dali ... ;) Neumíte si vážit toho, co máte a příští rok může být ještě hůře!
Reagovat
tommr
aby bylo ještě hůř než je ted to by musely Petra, Lucka a Karolína skončit s tenisem a to se snad nestane ... :)
Reagovat
PetaM
Pozor, pozor. Nemají tak špatné výsledky, aby příští rok nemohly být ještě horší ;)
Reagovat
misa
Lucka získala v roce 2016 už 1 bod...
Reagovat
Frick
Ty singl-body jsem nepočítal.
Reagovat
smazaný uživatel
A co Denisa?
Reagovat
Frick
Počítám jen top kvarteto.
Reagovat
Frick
A ještě větší průšvih je to, že těchto prvních 8 týdnů mělo našim holkám jakože vyhovovat. Dalších 5 týdnů také není důvod vidět optimisticky.
Reagovat
FulnekUltras
ono to pude - a podle mě zrovna tam, kde se to nejmíň čeká... ;)
Reagovat
sprchon
Dobrá práce. :) Sasanka, Elena i Jelena.
Reagovat
smazaný uživatel
Momentální situace v ženském tenise takovým sázkařům vyloženě nahrává... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jn hlavně live sázky. Na ukrajinským streamu se zobrazují live kurzy a po prvním setu byl na Jelenu kurz kolem 9...
Reagovat
smazaný uživatel
Mně třeba málokdy vyjde sázka na překvapení. Když tady vidím tipy RF nebo janekdy, tak si říkám, že to nemůže vyjít a ona jim tenhle týden vychází většina... Já jsem prostě sázkařský tragéd. :D
Reagovat
sprchon
Já nad tím poslední cca rok vždycky o dost déle přemýšlím a nedávám každou blbost. :D Zhodnotím si v hlavě, jak moc tomu věřím a kolik hodlám vsadit. A taky mi tyhle "překvapení" docela vycházejí. :) Samozřejmě taky mám občas sérii neúspěchů, ale přijde mi lepší vždycky dát na pocity a vše zvážit, než tam střílet něco bez rozmyslu.
Reagovat
smazaný uživatel
To já právě bez rozmyslu taky nedávám, ale prostě to nevychází. Jednou za půl roku vyhraju litr a pak zase půl roku prohrávám... Teď jsem to zkoušel přes net dávat jenom po 1-2 zápasech na tiket, ale když mám jednu výhru na dvě prohry, tak se s tím moc dělat nedá. Takže pořád jenom dobíjím a nic nevybírám. :D Už jsem teda vymyslel novou taktiku, ale pořád to chce, aby mi to prostě vycházelo. Vždycky natrefím na nějaký zápas, který mě vypeče. Sázím teda hlavně fotbal a hokej... Třeba to někdy zkusím i podle RF a janekdy, ale vidím to tak, že to už zase začnou favoritky vyhrávat. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně né teď na Baboš, byť kurz láká:))))
Reagovat
smazaný uživatel
Klid, nemám nic na účtě. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Uf, otáčím, vem půjčku a dej na Baboš:). Poslední dobou to vypadá, že pro skvělou singl karieru je nejlíp začít s deblem.
Reagovat
smazaný uživatel
Já si říkala, že je to škoda, že nemůžu sázet, protože to bylo hodně přestřelený a tak nějak jsem tušila, že to Petra si nedá. I když by mi to bylo blbý sázet proti oblíbený hračce, ale třeba za dvacku (víc bych do toho ani nedala :D), proč ne. Aspoň by to vykompenzovalo zklamání z prohry. :D
Reagovat
Frick
Reagovat
smazaný uživatel
...na podzim, ale nějak extra to neřešim :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já právě taky proti mým oblíbeným (v jakémkoliv sportu) zásadně nesázím. :D Ale spíš dělám chybu, že občas vsadím na ně a nevyjde to. Sice by se to nemělo, ale dřív mi to celkem vycházelo. Říkal jsem si, proč bych nemohl sázet na svoje oblíbené týmy/hráčky, když o nich mám nejlepší přehled a dokážu odhadnout, na koho mají a na koho ne. Ale od jisté doby mi to taky moc nevychází... Třeba ukázkovým příkladem je teď Davos v hokeji. Týmy nahoře v tabulce poráží a pak doma prohraje s žebrákama, co jsou na posledních třech místech. :D
Reagovat
Jabadu
... až na jednu výjimku, jaksik.
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
:)) Spršku, Jeleně říkám Alona. Tak se jmenuje, pak s tím měla problémy, ale doma jí tak říkaj furt. A některý weby ji tak vedou - Alona Ostapenko. Těch šikulí 18 let je dost - Kulička, Kosatka, Béla, Dona, ... bude to ještě moc hezký. Ještě lítost Montymu u Línky, leč Vesňa je sympaťajda taky (a mohla by se taky nechat pomalovat, rád bych juknul:) ).
Reagovat
sprchon
Aha, to jsem nevěděl...
Jo, o tuhle generaci strach nemám. :) Jen doufám, že se k nim přidá ještě Ana Konjuh a třeba i Katka Siniaková.
Reagovat
smazaný uživatel
Rád bych úplně nahoře viděl Kiki M. nebo Karo G.. Jo, s Alone, ňák měli problém s jménem v pasu (jde to dohledat na netu), už přesně nevím, tak ji přejmenovali po mámě. Mimochodem, dobrej tandem.
Reagovat
smazaný uživatel
Bohužel, Vesna nakonec Caro přetlačila. Co se týče výkonu, tak ale Caro dneska nemůžu moc vyčíst. Hrála sice s papírově slabší soupeřkou, která je ale momentálně v laufu. Ten závěr odehrála Vesna jako hráčka Top 5. Aspoň mě teda může mírně utěšit, že Caro vyřadila sympatická hráčka a ne nějaká protiva...

Jinak je ale osmifinále pro Caro samozřejmě málo a mrzí mě, že už v Dauhá nikoho nemám. Taky jsem ale od toho turnaje nic moc nečekal... Daleko víc očekávám v Acapulcu, kde se ale hraje v nočních hodinách, takže z toho moc mít nebudu. :(
Reagovat
tommr
no já si myslím, že Wozniacki je na tom herně i výsledkově stejně špatně jako Petra i když si to evidentně nechceš připustit ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já nevím, jestli bilance 2/6 a 5/4 je to stejné. U Caro byl problém hlavně ten, že se jí nepovedlo AO a pak v Petrohradu po špatném výkonu prohrála třetí zápas v řadě... Nepopírám, že Caro má rozhodně co zlepšovat, ale pokud mám hodnotit jenom dnešní zápas, tak nějaká velká kritika podle mě není na místě. Paradoxně si myslím, že hrála líp než proti Konjuh, ale taky záleží na soupeřce...
Reagovat
EllNino
Elena jde dál, to je dobře :) Pěkný zápas, dlouhé výměn a s takovouhle hrou se může Elena vrátit zpět do top 50 ...pěkný tenis :)
Reagovat
tommr
Vesnina mě příjemně překvapila. Konečně taky předvadí dobrý výkony nejen v deblu ... :)
Vyřazení Wozniacký je dobrá zpráva i pro naše holky - Lucka a Karolína tak už mají jistotu, že je Wozniacká nepředstihne ... :)
Reagovat
VlS
Vesna hrála pěkně, a to jsem si myslel, že po svatbě pustí tenis na druhou kolej. Fakt pěknej zápas ( i když jsem to střídal s Agou)
Reagovat
Haitik
Eleno, hlavně se nepo*er!!
Reagovat
Haitik
Wow!! :D Překvapila!! :-) Viděl jsem jen poslední dva gemy, hrála skvěle, škoda, že jsem se na to vypracování knížky nevysral dřív a nekoukal radši na tenis.. :DD
Reagovat
LukasH
Petra je v těžkým útlumu. Neříkám, že vyhodit Kotyzu byla chyba, nastat to asi muselo, ale ta absence trenéra se začíná silně projevovat. Petra si neví rady a opakovaně selhává tam, kde byla dřív silná. Každej rok tu jsou řeči, jak má Petřina hra sestupnou tendenci, ale já bych to řekl skutečně až od letošní sez?ny. Třeba rok 2013, žádnej extra oslnivej výsledek, dost nevýrazná sezóna, ale přitom víc než 50 vyhraných zápasů. Letos jsou zatím dva.
Hůl nad Petrou nelámu, protože tohle všechno může přejít a ještě jí není tolik, aby se zas nemohla výrazně zvednout. Kerber, Radwa, Lina si tohle taky prožily a opět se zvedly, takže uvidíme...
Reagovat
misa
2013 byl krásně vybojovaný, Petra sice nehrála oslnivě, ale dřela. To dnes už není... Pokud ale nechce, tak co s tím? Pokud sama nechce, nikdo jí nepomůže.
Reagovat
bIbec
souhlas. On ten útlum není jenom ve výsledcích, ale stačí se na ty zápasy podívat a není to ono. Chybí tomu ten drajv.. méně agresivity, pasivnější, ustrašená, body language,..

určitě nejslabší období Petry zatím.. od doby co je ve špičce.
Reagovat
VlS
Lukáši, je stále pravděpodobnější, že to ukončení spolupráce bylo asi výsledkem nějakého emočního hnutí, asi se prostě rafli. To se stává, nic mimořádnýho. Jde o to co s tím (s kým) a kdy.
Trochu se bojím, že se spousta trenérů může Petry bát a že to fakt může být problém.
Reagovat
Fandina
Proč by se jí trenéři báli? Děláš, jako by byla blázen. Jsi úplně mimo.
Reagovat
A.R.R.
Já bych řekl, že ta myšlenka není od věci a není to o tom, že by byla Petra blázen. Ale o tom, že její potencionální kouč se může domnívat, že bude dělat vše a Petra bude prohrávat jak na běžícím páse a pak přijde období, kdy nemusí dělat prakticky nic a Petra bude drtit soupeřky jako nic....U jiných hráček se dá na něčem stavět, u jedné třeba na kondici, u jiné na technice úderů atd. Ale Petra je prostě svoje a hlavně tam bude muset nejdřív fungovat chemie a pak se bude moct trénovat.
Reagovat
Fandina
Neumím si představit jakéhokoli trenéra, že by se měl bát jít trénovat zase kohokoli, Petru nebo kohokoli jiného. Pokud chce absolvovat ten kolotoč, tak by měla být Petra u vědomí toho, co už vyhrála pro každého výzvou. Proč by se měl někdo Petry bát, tomu nerozumím. Pořád hodnotíme hráče, ne trenéry.
Reagovat
A.R.R.
Hele já nechci Petru hanit, nadávat na ní...mě mrzí čím si teď prochází, ale řekl bych že to není tak jednoduché jak píšeš. Podle toho co dokázala, by sejí měly nabídky od kvalitních trenérů hrnout a to už asi nějakého měla. Třeba se hrnou a Petra je odmítá...nevím. Já jsem jen fanda tenisu, rekreační hráč, ale když nad tím přemýšlím, tak nevím co bych měl s Petrou dělat, aby bylo zase lépe. Co ty bys konkrétně radila Petře, aby se z téhle krize dostala?
Reagovat
Fandina
Já především jak jí sleduji, tak vím, že ona někdy hraje hrozně a jindy líp. Takže bych to tak brala i dál a neděla bych z toho žádnou závěry.

Rozhodla se, že skončí s trenérem, je to její věc. Já si osobně myslím, že si nějakého najde, četla jsem někde, že bylo x nabídek a já se ani nedivím, trénovat úspěšnou hráčku musí být pro trenéry výzva.
Reagovat
A.R.R.
Já z toho žádné závěry nedělám, ani Peťu nekritizuji za to, že ukončila spolupráci s Davidem. Nečekám od ní raději nic, když vyhraje mám z toho radost, když prohraje, tak to beru jak to je.

Krizový manažer také musí mít plán jak vytáhnout potápějící se firmu ze dna.

A přesně o tom je tahle debata, potencionální trenér musí mít na čem stavět, aby se Petra zvedlaa né si říct, jednou hraje nebesky a jindy pod psa. On k ní nemůže nastoupit s vizí, teď mi 10x prohraje v 1. kole, protože má mizerné období a pak bez mrknutí oka vyhraje RG a Wimbledon, protože chytí vlnu.
Reagovat
Fandina
A ty máš dojem, že se na místo nastupuje proto, aby se zachoval status. Přece každý kdo chce nastoupit, tak chce uspět, chce změnu, proto tam jde. A když tam nepůjde, tak to nezjistí.
Reagovat
A.R.R.
Předpokládám, že špičkový trenér jde ke špičkové hráčce s tím, že budou vyhrávat a nebudou na vlnách. Když jsem se tě ptal, co u Petry změnit, neodpověděla jsi mi, zřejmě to nevíš jako já, jako spousta lidí tady a zřejmě je to záhada i pro odborníky. Já prostě souhlasím s VISem, že Petra může mít problém s hledáním kouče, vzhledem k její herní nestabilitě, která zřejmě vychází z poměrně složité osobnosti. Jo pokud najde trenéra, se kterým jí ta chemie zafunguje, klidně z ní může být mašina na výhry...
Reagovat
Fandina
Dala jsem níže odkaz na článek, kde se vyjadřuje Černošek, že Petra není komplikovanou osobností. A také jsem četla, že má na trénování x nabídek.
Ono když se to vezme kol a kolem, tak ta její hra zase není tak ve vlnách. Dneska byla přestřílena. Jindy nestačí fyzicky běhavé hráčce. Nic se nemá přehánět, jsou i jiné hráčky, které hrají nahoru a dolů. Aga vloni nic a nakonci super.

http://www.tyden.cz/rubriky/sport/tenis/cernosek-kvitova-psychologa-nepotrebuje-neni-robot_372731.html
Reagovat
A.R.R.
Já spíš vycházím z toho co kdy řekla Petra, například to, že ví, že je atypická hráčka a že ví, že to s ní není jednoduché, protože má komplikovanou povahu. Sice nemám odkazy na články, páč si je neukládám, ale snad se Petra zná lépe než Černošek. A já netvrdím, že jak hraje dnes bude hrát o za měsíc, zapne čudlík, bude Robocop mod, vypne čudlík, bude Outcop mod....
Reagovat
Fandina
Jenže já četla i od Šafáře, že je osobnost, která ví co chce. O žádných problémech nebyla řeč, to samé Pála a i holky na okruhu jí vyhodnotily dva roky po sobě jako nejvíc respektovanou na okruhu. O nějaké problémové by to určitě neřekly. Podle mě lidi vidí, jaký kdo je.
Reagovat
A.R.R.
Ale komplikovaná nutně neznamená např. konfliktní, zlá, neschopná atd. Komplikovaná osobnost může být uvnitř sebe, může to být geniální člověk, který ovládá svou profesi skvěle, ale přijdou momenty, kdy se v něm něco sepne a začne dělat nepochopitelné chyby. Ten člověk sám nemusí vědět proč takové stavy přichází, nemusí za celý život přijít na to jak se toho zbavit. Ale také může přijít nepatrný podmět a zbaví se toho. Já nevím proč mi tu stále nenásilně podsouváš, že Petru nějakým způsobem haním.
Reagovat
Fandina
Nic ti nepodsouvám. Psal si, že Petra bude mít problém s hledáním trenéra kvůli své povaze. Podle toho co čtu, tak Petra nabídky má a vybírá si a o její povaze se ostatní vyjadřují v pohodě.
Reagovat
A.R.R.
Nepsal jsem, že bude mít problémy, ale že by mohla mít problémy :-D
Reagovat
Fandina
Ti kdo ji znají, tak to vidí jinak.
Reagovat
Rip.win
Mimo tvého chápání jo
Reagovat
Fandina
že by?
Reagovat
Rip.win
že jo?
Reagovat
VlS
Fandino, odpovím jen jednou a nebudu s tebou vařit nudlovou polívku. Vzhledem k Petře jsou upnutá očekávání a od nového trenéra se bude čekat, že je tak nějak rychle naplní . Tohle si bude muset každej trenér uvědomit a být připravenej na plno keců, když to nepůjde.
Petra rozhodně není jednoduchá osobnost, její motivace viditelně lítá nahoru dolu, ne vždycky pisloučhá ( a dělá) co jí trenér radí, atd atd. Nikdo neříká, že je blázen. i sama říká, že výše popsané problémy mívá ( našel bych i její konkrétní prohlášení). Trénovat Petru bude riskantní podnik.
Reagovat
Fandina
Jen potvrzuješ, že děláš z Petry komplikovanou osobnost a hledáš za jejím propuštěním Kotyzy něco, co vůbec nemusí být tím důvodem.

Nevím, co o sobě Petra prohlašovala a jak to bylo míněno, ale ti kdo jí znají, tak jí za komplikovanou osobnost nepovažují. Ať už třeba Šafář v nedávném rozhovoru nebo Černošek v tomhl cituji otázky na něj a jeho odpovědi.

http://www.tyden.cz/rubriky/sport/tenis/cernosek-kvitova-psychologa-nepotrebuje-neni-robot_372731.html

Je Petra Kvitová po psychické stránce složitější osobnost než jiné tenistky, které zastupujete?

Není, každý sportovec, kterého zastupuji, je silná individualita. Každý vyžaduje jiný přístup a já se podle toho řídím.

Potřebuje nutně dohled a podporu v tréninku? V nedávném rozhovoru pro Deník Sport jste naznačil, že byste byl radši, kdyby si nového trenéra našla co nejdříve.

Začnu obecným tvrzením, že trenéři jsou tu proto, aby trénovali sportovce a pomáhali jim v jejich kariérách. Sportovci jim musí věřit a potřebují je. V dnešní době nejen trenéry sportovní, ale i kondiční a fyzioterapeuty. Když se podíváte na světovou špičku, každý má kolem sebe tým lidí, kterým věří. Petra není výjimkou, kondičáka má a určitě do budoucna bude mít i trenéra. Rozumím jí, že nechce být v tlaku a chce najít toho pravého.

http://www.tyden.cz/rubriky/sport/tenis/cernosek-kvitova-psychologa-nepotrebuje-neni-robot_372731.html
Reagovat
smazaný uživatel
Je stále pravděpodobnější, že v tenise absolutně ztrácíš přehled. Tohle tvoje tvrzení není podpořené vůbec ničím a vůbec nic mu nenasvědčuje.
Reagovat
Fandina
Podporuje jeho vlastní teorii. Ostatní v Petřině okolí jí předkládají návrhy na trenéry a žádný problém nevidí.
Reagovat
Fandina
Myšleno problém s tím, že by jí nechtěli trénovat kvůli její povaze.
Reagovat
VlS
Co považuješ za tvrzení?
Reagovat
Frick
Snad otázka, jestli je návrat a) přliš brzo b) v pravý čas je probůh legitimní.

Vy se mi tu snažíte podsunout, že není možné jí v tréninkové fázi připravit lépe než do stavu, kdy připomíná jen stín své formy loni.

Dobře, v tom případě asi s tim mám i trochu osobní a) jsem si naivně myslel, že na nějakou výhru 6:3 6:4 to stačit bude b) nechal jsem se naivně zblbnout nízkým kurzem

Snad Lucka půjde nahoru. Jen je trochu problém v tom, že nyní program vychází na 14-denní intervaly.

Ještě jsem se díval na Lucčiny australské vstupy do sezon a skutečně to nestojí za nic poslední roky. Loni sice dvě výhry na HC a "skorovýhra" se Serenou, ale to je jen "srandaturnaj", pak přišly dvě zklamání se Stosur a Yarkou, 2014 výbuch s Moritou (kurz na Lucku 1,32), 2013 debakl 2:6 4:6 od Sabine (1,51), 2012 prohra s Ivetou (1,34)... až v roce 2011 a dříve jí ty vstupy vycházely lépe a první zápasy sezóny zvládala.

OK - takže takto, Lucka pro mne bude "zpátky" až ve chvíli, kdy konečně zase vyhraje, tohle tedy byl jen trénink, hanba bookmakerům, že to nevěděli.
Reagovat
Frick
Jo, to co jste tam dopoledne psali, to byla skutečně síla, VLK a jiní.

Super, tak jsem se stal Lucčiným Iqem. Bezva. Někdo to asi být musí. Což.
Reagovat
VlS
Fricku, a Sam, nebo Yarka jsou podle tebe k automatickýmu udržení zadara, jo? Kurnik, dívej se na hru, ne na výsledky, hra je výsledkem připravenosti, výsledek je často ovlivněnej i náhodou. Dokud si neuvědomíš tuhle prostou pravdu, nepochopíš nikdy o co v tenisu jde. Nejde to vykalkulovat, musí se to uhrát.
Reagovat
EllNino
Fricka ale samotná hra nezajímá, toho zajímají jen ty věci okolo ...
Reagovat
Frick
Zadarmo ne, ale že Lucka se vrátí z Austrálie bez výhry v singlovym zápase na tůře, tak to nás určitě zklamalo.

Napravila to samozřejmě deblem.
Reagovat
VlS
Ale každej fanda je trochu zklamanej, když jeho hráč prohraje, ale pokud si k fandění nevybereš Noleho, tak s tím musíš počítat u 50% a víc turnajů, to tak prostě je. Výpočty podle rankingu nefungujou, protože ranking neříká vůbec nic o aktuální formě a pidmínkách.
Předpoklady podle sázkovek nefungujou, kdyby fungovaly, sázkovky zbankrotujou. Sázkovky hází i špeky a kladou pasti - to je jejich způsob fungování. V každý sázce víc lidí o prachy přijde, než kolik vyhraje, jinak by celej sázecí business a s ním spojená podpora sportu šla do kopru. Nevypadáš jako hlupák, co je za problém tenhle prostej fakt pochopit?
Reagovat
smazaný uživatel
Ale on to nechce pochopit...mu o pochopeni nejde...jde mu o to vrtani se v hnisu...
Reagovat
Frick
Tak byznys funguje na tom, že sázkovky nevypíšou na vyrovnanej zápas 2,00 x 2,00 ale od 1,80 x 1,80 +10 % MP (nedávno v ČR na pobočce) do 1,97 x 1,97 (Pinnacle, Asie)
Reagovat
smazaný uživatel
A nefunguje tenhle byznys spis na tom, aby lide kopupili jejich produkt, ktery potom nedostanou zpet? A kursy jsou prvotne nastavene hlavne tak, aby lide ten produkt chteli? Hlavne ten, ktery je tzv. nejisty? A proc ma na GS takovy hrac jako Nole, 1,01...? A kolik na tom v celkovem saldu ztrati? A opravdu jim jde o to, aby vzdy kursy meli hodnotu realnou? Kdo ridi hodnotu prodeje tehle produktu a jeho pohyb, aby nemuseli vyhlasit do mesice bankrot? Kolik zapasu denne vychazi dle vypsanych kursu? Da se dle toho urcit, zda je nejaka hracka uz konkurencyschopna, nebo neda?
Tyhle sazkovky, je to charitativni organizace, ktere by chtely podporit asocialni jednice v tisni?

Zkus si na to odpovedet...
...a nebo mozna nevsazet na Lucku...nebot to zacina vypadat, ze jsi vzal lopatu, nalozil, a ted nemas ani na rohlik...;)
Reagovat
Frick
Fakt jsem na Lucku nedával. Čestný pionýrský.

Pokud sázkovky ustřelej kurz, tak je jasný, že na druhý straně bude mít hodnotu. A pokud by to dělaly pořád, tak by to postupem času skutečně nemuselo dobře skončit pro ně.
Reagovat
lars
a Ty jsi pionyr ? :)
Reagovat
blixa
No ale sázet peníze daňových poplatníků, jaká to slast !!! :D
Reagovat
Frick
Jako já jsem nikdy neslšel myšlenku o tom, že by sázkovky schválně vypisovaly kurzy mimo za účelem vyvolání jaké si psychózy u sázkařů ve smyslu "je na na ní nízkej kurz, to dám, sázím".

Více logický se mi jeví to, že se snaží vypsat kurz, co nejvíce odpovídá realitě. Pokud je nějakej zápas 50-50, a oni vypíšou 1,9 - 1,9, tak je jasný, že by se jim to mělo (dlouhodobě) vyplácet...
Reagovat
smazaný uživatel
Ja ti dal otázky...jak si na ně odpovíš, to je jiná věc a tvoje.
Nic nepodsouvám, o žádné psychóze nepíši.

Ale podle mě si na ně nechceš odpovědět...:) a na pionýry nevěřím, hlavně na jejich čest....
Reagovat
Frick
Ok - a já ti dám otázku.

Ty jsi myslíš, že se klidně bookmakeři mohli domnívat, že ten zápas je na 50-50, protože "soupeřka je sice slabá, ale Šafářka je po delších pauzách marná, ale lidi jsou kavky, když Šafářka bude favoritkou, tak to lidi zblbne, na tu Turkyni nikdo nedá, až na těch pár jedinců, co do toho viděj", na tom trhnem.

No, hele teď tedy fakt už nevim.

No, něco jsem se tedy teď na webu dočetl na kurzu na favorita, jenž je ponížen "hlasem lidu", ale jestli to byl zrovna případ Lucčinýho zápasu, to si tedy fakt nejsem jist....
Reagovat
smazaný uživatel
Ano myslím si to, že klidně si tohle klidně mohli říct, ale jasně podepřít to nemám čím...snad jen tím, že bývala kolegyně pracovala pro Bwin...
...mimochodem sympatická dívčina, ale dlouho to nevyrdžela.
Nedokázala překousnout ten hlavni morální problém tohoto podnikání. Obrat lidi. Jak sama řekla, o nic jiného ani nejde. Celkem mě i překvapilo, kdy vyprávěla, že je tam až neuveřitelný tok peněz...a hlavně kolik lidi tam prošustruje peněz. Nějakou představu si člověk dělá, ale realita je opravdu neskutečná...
Njvětší dýl je pocker...tenis je v porovnání s tím ubohá okrajovka...kursy si dobře hlídají...hlavně průtok peněz přez ně...(pokud udělají chybu, tsss, s tím počítají...mnohem lépe než ten hamižný sázející)

Nikdy se nedovíš kolik mohlo protéct přez kurs Lucy a kolik proteklo přez kurs soupeřky...podle mě riziko nějakého kursu 1,35 není pro ně rizikem...
...pokud cítí riziko, vzrovnávají kurs, v překladu nejsou si jistí, necíti nad tím kontrolu...
...celý byznys opravdu stojí na hamižnosti lidí, a nejistoty těch konečných výsledků...náhodou je o tom i zajímavý film...z pohledu lidí, kteří mají dojem, že ten systém ovládnou a tzv. na tom vztřískají prachy..ale ne svoje:) Ale právě lidí, kteří chtějí sázet a chtějí mít jistotu výhry...a oni jim jistotu dají a pomohou jim je dostat...ehmmm...
Sázkovka má vždy pár jistot...únava sázejicího, jeho hamižnost a vrtkavost konečného výsledku, neustálé změny atd...
Reagovat
smazaný uživatel
Super dýl v tenise je pro ně vypisovat kursy na vítěze turnaje...takže nastaví 20 hráčů a lidi dááávaj...na 20 hráčů...no těch 19 jim vpoho pokryje nějaké ty problémky a chybky se kterýma prostě počítaj...

Nejvíc se bojí lidí, kteří maj zasady typu...jeden vybraný zápas na tyden...zápas mimo tzv. hlavní sledovanost, naložit jak eastwood a cus...ale zase maj jistotu, že lidi jsou lidi, a i tyhle typy, buď se na to vyprdnou, nebo se do toho položí...a jim se to zase vrátí...

Takove typy jak janekda atd., na to jsou připravení...velmi dobře, prostě počítají, že z toho rance to půjde i na tyhle nadsence do vysokých kursů, kteří mají započítané ztráty a saldo si také drží v plusu...oni je proste maj z čeho tzv. zplatit...ale i tihle se jednou unaví...
Reagovat
Frick
Jen nezapomenout na to, že ten favorit s kurzem 1,20, na kterýho se sází ranec, taky může občas i vyhrát a bookies musí 120% toho rance vrátit sázejícim :o)
Reagovat
VlS
Vsaď boty, že počítat tyhle věci uměj. Znáš velkou sázkovku, která zkrachovala? Nevím, o co ti jde?
Reagovat
smazaný uživatel
Podle mě to to buď nechápeš, nebo děláš ze sebe schválně blba, neb je ti těžko přiznat, že na tom neopřeš tu pseudo-legitimní prohru Lucky...

pochopitelně těch 20 procent, co dají tomu s tím rancem jsou drobné v tom porovnání, co získají hlavně na těch kumulacích, ne těch listech několika hráčů na výhru na turnaj...atd.
Reagovat
smazaný uživatel
Nezapomen se rozbrecet;) A zase tu napsat nejaky ten textik, jaky ti jsi chudacek...

K podsouvani...

Celou dobu tady podsouvas nechutne ty sve psycho-temata spis ty... a dost obsesivne...a pochopitelne zamerne.

Nejlepe jak by sis vzal tacek s burtem a horcici a odplul trebas tady:
http://www.eurofotbal.cz

Tam urcite vsichni oceni tve uzasne postrehy kolem tenisu, biatlonu, fotbalu atd.
Reagovat
Frick
Tam ta diskuze nestojí za nic.
Reagovat
smazaný uživatel
Vsak ty tve obsesivni dohady - ((casto pouze na nejake teoreticke urovni)), take ne, ...takze trebas tam to aspon oceni...obohatis tamnejsi svet...
Reagovat
A.R.R.
Já občas přemýšlím jestli je tak blbej nebo to ze sebe jen dělá :-)
Reagovat
misa
dělá :)
Reagovat
A.R.R.
no.....každý má nějaké hobby :-D
Reagovat
smazaný uživatel
No nevim jestli bych tohle nazval hobby;D)
Chudak to hobby...;)
Reagovat
blixa
Až ho jednou odvezou, bude mumlat slova kterým nikdo nebude rozumět ... "Ach ten můj proklatý koníček ! Ale však oni si Češi brzy vybudují nový TP !" ;-)
Reagovat
A.R.R.
Tak víš co, někdo se rýpe celé dny na zahrádce, jiný sportuje a Frick frickuje na TP, takže to bude asi hobby :-D Třeba nám to kluk objasní sám :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Podle me to dela zamerne...
Reagovat
Fandina
Myslí to vážně, to co píše.
Reagovat
smazaný uživatel
To neni pravda. Iqe by nenapsal, ze je rad, ze jeho oblibena hracka prohrala, protoze je zranena a ne proto, ze mela spatny den/podala spatny vykon. Skutecny fanousek totiz nepreje sve hracce zraneni jako ty.
Reagovat
misa
Po Černoškovi, daním a Štvanici máš další nekonečné téma - kurzové sázení. Bookmakeři vypisují denně stovky kurzů, nemůžou se podrobně zaobírat každým zápasem. Vezmou asi pořádí na žebříčku, H2H a stanoví kurz. Že je Šafářová po delších výpadcích marná, neřeší. Na nějaké kurzy se vůbec nespoléhej.

Návrat proběhnul v pravý čas, když je Lucka zdravá a chtěla hrát, na co čekat? Pokud si pamatuješ loňský říjen, tak s každým dalším zápasem byla lepší. Lucka s raketou trénuje teprve od začátku února, předtím tři měsíce nedržela seriózně raketu v ruce! Navíc bylo vidět, že jí schází síla (slabé údery, vadnoucí servis, atd.), ke své hře potřebuje 100 % kondici a ona měla nedávno dny, kdy nevstala z postele. Potřebuje čas... 2015 se Stosur ji hodně ničil vítr (pokud si ještě pamatuješ), 2014 s Moritou byl International (asi braný jako příprava), 2013 letěla do Austrálie po angíně bez tréninku!

Lucka je zpátky už teď :)
Reagovat
Frick
No ale pak píšeš, že jí scházela (fyzická) síla, čímž pádem skutečně vyvstává otázka, zda skutečně není lepší s návratem ještě další dva týdny počkat.

Co se týče října, tak tam je otázka, zda to bylo o čase, či o zápasech.

Tj. Kdyby Lucka nebláznila s Linzem a Moskvou a nechala by tomu volnej průběh, byly by její výsledky v Singapuru a) stejný b) lepší c) horší
Reagovat
VlS
A zase jsi u svejch spekulací. Ve sportu nefungujou kalkulace a spekulace ( prodaný zápasy jsou podvod, ne sport). I totální outsaider má šanci a tu a tam jí využije, to je sport. Ty se moříš pořád nějakejma spekulacema, kalkulacema, .......... a furt se divíš, že se pak stane něco jinak, než jak sis " geniálně " usmyslel. Nebylo by lepší to úsilí dát do provozování sportu? Na plno kravin by ses pak nevyptával, protože by ti to bylo jasný a pro tvoje psychický zdraví by to bylo prospěšný a moc.
Reagovat
misa
Když měsíce buď ležela nebo jen někam chodila, tak jí chybí kondice.

"Cíle určitě mám, tím hlavním je vrátit se do stoprocentní kondice a hrát zase svůj nejlepší tenis."
http://sport.idnes.cz/rozhovor-lucie-safarova-tenis-navrat-turnaj-v-dauha-fyb-/tenis.aspx?c=A160219_211800_tenis_tof

Její fyzická připravenost se bude postupně zlepšovat, včera už si zkusila zahrát, získala herní zkušenost a IW třeba bude lepší.
Reagovat
Frick
Ale to jsme prostě pořád u toho samýho - legitimita otázka, zda byl dobrej nápad do toho skočit už teď.

Třeba by jinej kouč řekl "Lucko, neni to ono, zatím bys nedokázala konkurovat ani hráčce z konce první stovky, to nemá cenu, ještě dva tejdny budem jen trénovat"

Jenže vy se mi tu snažíte neustále podsouvat, jak je to všechno super, dobré načasování návratu atp., přičemž, že by to bylo jinak, nepřichází v úvahu.

To je JEDINÁ věc, o kterou mi jde.
Reagovat
VlS
A co s tím chceš dělat? Lucka se rozhodla, že už půjde hrát a šla, Rob chtěl radši ještě pičkat, ale Lucka už ne a je dospělá. K čemu jsou ty tvoje úvahy dobrý?
Reagovat
VlS
A jako když to napíšeš jednou OK, ale proč to meleš furt dokola?
Reagovat
Frick
Jen chci, aby muj (kritický) názor na to, zda to nebylo moc brzo, měl svou legitimitu.
Reagovat
VlS
Legitimitu názoru nedodáš jeho psaním na každým rohu, zvlášť, když jediný legitimní rozhodnutí v týhle věci je to Lucčino. Jen ze sebe děláš jakousi obsesí pistiženýho hlupáka.
Reagovat
VlS
Neshlídl ses v Goeblsovi? 100x opakovaná lež se stává pravdou?
Reagovat
smazaný uživatel
Mu stačí zatím ten Wilhelm Frick,
Pepa Goebbels, to příjde až v další fázi, až zlegitimizuje všechny uživatele na TP...
Reagovat
Frick
K tomu "psaní na každém rohu", by ovšem nedošlo, kdybych se dočkal reakce typu "Težko říct, nevidíme do toho, možná ještě mohli být trpělivější a počkat až na Ameriku, nakonec se rozhodli takto, taky možnost", místo toho jsem se dočkal reakce v tom směru, že jít do zápasu v tomto stavu bylo nepochybně jediný rozumný řešení a porážka je úplně v pohodě a kdo má k tomu jiný názor je vůl...
Reagovat
VlS
No tak došlo k jiný reakci. A to je důvod sv´j ( zjevně nenásledovanej názor ) psát opakovaně, aby ti lidi opakovaně psali, že si náš se svejma teoriema trhnout?
Reagovat
smazaný uživatel
Co tím získáš ty?
A co tím ziská ta hráčka, že tvůj názor bude legitimní?
Reagovat
Frick
Hráčka tim získá tolik, jako když jí tady vynášíme do nebes. Nic.
Reagovat
Fandina
TAkže zjevně ti jde o to, zkritizovat někoho aby ti to udělalo dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
A co tím získáš ty? ještě to jsi nezodpověděl...

A pokud hráčka nic...tak mě napiš jak se nazývá člověk, který ztrácí čas hledáním něčeho pro nic? :0)
Reagovat
Frick
Zadostiučinění.
Reagovat
smazaný uživatel
Takže tě ta hráčka urazila, protože prohrála?
Reagovat
Jabadu
To je tak na dopis Taťány Oněginovi ...
Něco je ... ne "něco", všechno je špatně!
Možná se kumulují zdravotní problémy. Není normální, aby hráčka byla rok od roku horší a neumí už ani to, co uměla jako juniorka.
Reagovat
FulnekUltras
Ale jo, chvilkama umí - jenže ty chvilky jsou jaksi čím dál vzácnější... ;)
Reagovat
George_Renel
Hledejme i pozitiva.
Většina ostatních hráček TOP10 se raději ani nepřihlásila nebo vypadla ještě o kolo dříve :-))))).
Reagovat
Titan
Jestli se nedíváte na zápas Radwanská - Niculescu, tak se mrkněte. To se opravdu každý rok nevidí...:-)
Reagovat
janek_da
Monča teď vystřihla nepříjemný nabíhaný forhand.
Reagovat
Titan
Celý zápas připomíná drastickou exhibici. Jsou na sebe pěkně nažhavené...:-)
Reagovat
janek_da
Jestli se to dá říct, tak Aga je právě se svým tenisem celkem blízko Monice. Takže se tam tak bijou.
Reagovat
VlS
dobrej za pas na koukání
Reagovat
misa
Jak už mnozí psali, u Petry stačí pár nepovedených míčů a rezignuje na zbytek zápasu. Proti osmnáctileté soupeřce působila strašně unaveně, přitom má pořád jen 25 let. Pokud se ještě tváří jakoby byla k zápasu donucená, nejde se divit kritickým reakcím... Lidi třeba tenisu nerozumí, ale vycítí, že pro Petru asi už není kariéra tenistky prioritou. Odstoupení ze čtyřhry - pokud není zaviněné zdravotním problémem - je :-((

Experiment bez trenéra nevychází, dnes byla Petra pasivní, nechala se zatlačit daleko za BL, kde nemá šanci na úspěch ... Přijede domů, bude mít teď dost času si všechno promyslet, jestli má smysl takhle objíždět turnaje. Soupeřka dobrá, pár hezkých bekendových winnerů, do výměn šla s velkým odhodláním a Petru zle proháněla, ovšem druhý servis s rychlostí 100 km/h dost zoufalý.

Petra to má ale tak dobře zařízené, že ani teď není její pozice české jedničky v ohrožení :) Lucku čeká složitý návrat a Karolína je taky mimo.
Reagovat
mac.hall
Nic překvapivého. Petra je schopná padnout prakticky s kýmkoliv. Je to smutný pohled sledovat její herní projev. Opravdu je to místama župní přebor. Troufám si říci , že tam , kam se nyní dostala , tak jen a jen vlastní zásluhou. Je opravdu zralá na Chocholouška. Velmi rád bych ji opět viděl v pohodě a ve formě , kdy válcovala jednu soupeřku za druhou a předváděla světový tenis. Ty časy jsou , bohužel , již poměrně dávnou minulostí a mám takové obavy , že se již asi nikdy nevrátí. I když , u Petry člověk nikdy neví.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Caro nakonec urvala 2. set, přestože dvakrát nepotvrdila brejk a Vesna za stavu 5:4 podávala na vítězství. Je to obrovská bitva a obě hrajou dobře, tak snad teď Caro využije psychologické výhody...
Reagovat
janek_da
Ten aut, co Jelena hrála, kosuek za sítí, byl pro tragický.
Reagovat
smazaný uživatel
Vybrala si slabší chvilky a už se i trochu vztekala, ale za sebe můžu říct, že v singlu jsem ji takhle dobře hrát ještě neviděl. Dneska jí to tam dost padá.
Reagovat
gigin
se aj líbilo jak Jelena vítězství tak jakoby decentně oslavila, žádné hrůzy jak někdo.

https://twitter.com/WTA/status/702508345756749828
Reagovat
misa
Vítězství nad nějakou Kvitovou už dnes žádnou tenistku nevzrušuje :)
Reagovat
gigin
:DDD tvl
Reagovat
smazaný uživatel
Má pěkný cop. :) A ta v lóži je její maminka? Je jí totiž strašně podobná... Jinak asi Ostapenko bude něco jako Serena, že se ani jako vítězka zápasu při podávání ruky s umpirovou nenechá předběhnout. :D
Reagovat
gigin
Jo asi jo, byla jí hodně podobná, akorát lepší verze. SB.

Jj, taky jsem na to čuměl :D
Reagovat
tommr
je to její máma a současně trenérka ...
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, díky. :)
Reagovat
tommr
no ono je to spíš smutný, protože to jen podtrhuje tu skutečnost, že výhra nad Petrou už dávno není žádná senzace ... :(
Reagovat
FulnekUltras
Přitom v prvním setu to ještě bylo celkem velmi solidní s několika výbornými momenty a psychicky s přehledem zvládnutou koncovkou na úrovni šampionky. Že se této výhodnější pozice Petra ve druhém setu především vlastními chybami a následným celkovým poklesem důrazu včetně servisu i returnu postupně zcela vzdala a přenechala iniciativu a klid soupeřce, je jen a jen její chyba, nad kterou by se teď měla už opravdu vážně zamyslet. Tohle povolení se už totiž stalo téměř pravidlem a Petiným soupeřkám to pak naprosto zbytečně posiluje sebedůvěru. Ostapenko byla i dnes hratelná - ovšem pro Petru, která se umí zatnout (třeba jako včera) a neustoupí ze své hry při prvním náznaku problémů. Nepíše se mi tato kritika lehce, ale pořád věřím (pokud to tedy není už spíš kontraproduktivní;)), že v sobě Petra to pozitivní dokáže znovu najít a zburcovat co nejdřív.
Reagovat
dadaft
viděl jsem pouze třetí set, ale souhlas např. s Michaelusem -- Petřina servisu ani returnu už se nikdo nebojí.
Ostapenko byla lepší i v mezihře - v razanci s Petrou bez problémů držela krok, navíc byla aktivnější a s jasným herním plánem - rozběhávat Petru, která po čase přestane stíhat a zkazí.
dokonce se vůbec nebála zakončovat pořádnou koulí, když se jí otevřel kurt.
a trefovala to.

herně je momentálně Petra v pytli, každá pohyblivější soupeřka se slušnou hrou od BL ji udělá.
a takových hráček jsou teď mraky...
Reagovat
tommr
současná Petra je bohužel rychle vyhasínající hvězda a všechny hráčky na okruhu jsou si toho velice dobře vědomy. Snad jen ty naše ostatní hráčky se jí ještě z nějaký setrvačnosti pořád bojí ...
Reagovat
FulnekUltras
pozor na sopky zdánlivě vyhaslé... ;)
Reagovat
mikimaus321
nejhorší jsou na tom další České hráčky které Kvitka vyřadí aniž by jsi výhru zasloužila
Reagovat
Fandina
Souhlasím, že Ostapenko si hlavně ve třetím setu Petru povodila a zajímalo by mě, kam se poděl Petry servis, byla esa, byly zatáčky, ale nic takového se dneska nekonalo. Tak doufám, že se Petra zase vrátí ke své esované a k razantnější a útočnější hře. Dneska mi to tam chybělo.
Reagovat
Mantra
nejvíc jí miluje Bára, zazdila ji dobře turnaj - odhláška z deblu a vyřazení...
Reagovat
dadaft
no doufám, že byly s Bárou domluvené.
jestli ji to Petra zabalila jen tak z plezíru,,,,,,,,,,,,,,,,, to by nebylo dobrý --- přece jen je to štědře dotovaný turnaj.
Reagovat
Lunej..
Tak Bára se nechala jako schválně vyřadit? Měla velké šance Petru porazit, že to nedokázala snad není vina Petry. Co se na ní ještě svede, proboha?
Reagovat
Mantra
vyřazení nesvádím, jen konstatuji že ji určitě miluje, tak nehledej zase negativa :-)
Reagovat
Lunej..
Nehledám negativa, protože ty je tam máš, napsal jsi ironickou poznámku, že Petra zkazila Báře turnaj. Jedinou příčinu vidím v odhlášce debla, ale že ji porazila je snad vina Báry, že se nechala.
Reagovat
Mantra
jsi jediná kdo tu rejpe, my ostatní to vidíme realisticky, prostě je na ní určitě strašně usměvavá :-) dej si nanuka a skoč se proběhnout, udělej si hezký večer a bude nám lépe :)
Reagovat
Lunej..
Proč bych rýpala, jen reaguju. Díky za radu, nanuka nechci. Tak si taky někam odskoč a bude nám lépe oběma. :)
Reagovat
janek_da
Vyřazení se dá skousnout, i když vzhledem k dnešnímu zápasu zamrzí. Ale odstoupení z 4hry? Barča není zas tak za vodou jak Petra. Tak snad jí dá aspoň celé prize money
Reagovat
misa
Pokud má Petra nějaké zdravotní problémy tak je to ok, pokud ale chce rychle na hokej nebo je naštvaná z prohry, tak by doma zasloužila pár facek. Sama říkala, že chce hrát debly.
Reagovat
janek_da
Ale zase bych řek, že se fakt domluvily. A nějak řešit jejich vztah nemusíme.
To s těmi zdr. problémy by bylo hodně nepříjemné, to je jas.
Reagovat
fera
přesně... vím, že na kdyby se nehraje, ale kdyby včera Bára vyhrála, myslím, že by to dnes byla jiná záležitost, škoda no :(
Reagovat
sprchon
Odhláška z deblu? Fakt? Tam se asi holky včera pěkně nadřely, co? :(
Reagovat
Lunej..
pokaždý slunce nesvítí, trápí se více hráček, na kurtu vypadá opuštěná a bezradná, je v té situace poprvé, bez trenéra.. ale to nevadí, všechno špatný k něčemu dobrý, držím palce a věřím. :)
Reagovat
fera
To zní skoro jako: "ona je tam chudinka malá bez trenéra" ...no, možná to nebyl zrovna moc dobrý nápad se ho zbavit :(
Reagovat
slacker
Zbavit byl dobry napad to ano, ale proto ze to skusi s jinym trenerem a ne ze jen si udela volnejsi rezim
Reagovat
mrafe
a že jste to s Frickem nevzali? To by Petra byla rázem světová jednička. :D
Reagovat
FulnekUltras
To možná vůbec není špatný nápad. ;) Předběžně si v novém týmu zamlouvám funkci spolucestujícího motivátora do šatny před třetím setem... ;)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist