Kvitová se trápila a prohrála s Pironkovovou, Bulharka je poprvé ve finále

9. 1. 2014, 05:56
Aktuality 296
WTA SYDNEY - První porážku v nové sezoně připravila Petře Kvitové až 107. hráčka světa Cvetana Pironkovová. Česká tenistka dnes v semifinále turnaje v Sydney příliš chybovala, trápila se na servisu a prohrála ve dvou setech. Šestadvacetiletá Bulharka se tak může těšit na své premiérové finále.
Petra Kvitová

Petra Kvitová v úvodu sezony vyhrála tři zápasy na Hopman Cupu a v Sydney po dvou výhrách bez ztráty podání postoupila do semifinále. V něm však češká jednička, jež si vychvalovala zimní přípravu s kondičním trenérem Markem Všetíčkem, nečekaně zaváhala.

První porážku v sezoně 2014 třiadvacetileté Češce naservírovala životní turnaj hrající Cvetana Pironkovová, se kterou přitom Kvitová vyhrála všechny čtyři předchozí vzájemné souboje.

Dnes ale nebyla ve své kůži a příliš chybovala. Na kurtu, na kterém předtím prohrál její přítel Radek Štěpánek s Del Potrem, se potulovala zcela bez úsměvu a s trpělivou hrou šestadvacetileté Bulharky se nedokázala vypořádat. Za celý zápas přišla celkem šestkrát o podání a i když se několikrát blýsknula agresivní hrou a některým ze 27 vítězných úderů, převládlo 31 nevynucených chyb a šest dvojchyb.

"Rozdíl v podaní byl oproti včerejšímu zápasu obrovský, dneska mi rozhodně tak nepomáhal. Síly mi trochu odešly a s tím je spojený pohyb na kurtu a také servis. Věděla jsem, že zápas musím vybojovat, jinak to nepůjde. Bohužel se to nepovedlo," řekla Kvitová po utkání Radiožurnálu. 

"Soupeřka se po kurtu velmi dobře pohybovala a hrála konzistentně. Proto pro mě bylo těžké trefovat winnery. A také dobře podávala a dařilo se jí vracet mé servisy," dodala Češka.

Kvitová si semifinále v Sydney zahrála už předloni, kdy se v případě triumfu mohla stát světovou jedničkou. Tehdy ale neudržela vedení proti Na Li a do finále rovněž nepostoupila. Nyní už může odletět do Melbourne, kde se potřebuje především psychicky připravit na první grandslam sezony.



Wimbledonská semifinalistka z roku 2010 Pironkovová hrála semifinále na turnaji WTA poosmé, až tentokrát v Sydney však dokázala postoupit do svého prvního finále. Že prožívá při nejmenším jeden z nejlepších týdnů tenisové kariéry podtrhává i fakt, že včetně kvalifikace vyhrála už sedm zápasů v řadě a cestou do finále si připsala i skalpy 22. hráčky světa Sorany Cirsteaová či světové sedmičky Sary Erraniové.

"Samozřejmě, že jsem byla na konci nervózní, ale snažila jsem se s tím vyrovnat. Cítím se teď neuvěřitelně šťastně, ale zároveň se snažím zůstat při zemi a soustředit se na další zápas, který bude njejdůležitější v celé týdnu. Už se nemůžu dočkat," radovala se Pironkovová, jež zaznamenala jubilejní 10. výhru nad hráčkou Top 10.

"Jsem poprvé ve finále turnaje WTA, je to úžasný pocit. Čekala jsem na to strašně dlouho," řekla Pironkovová. Finále v Sydney si zahraje jako první kvalifikantka v historii. "Je to milník, něco, o čem jsem snila. Něco, co mi chybělo. Teď se musím uvolnit a zítra si to půjdu na kurt užít."

O titul se utká s pátou nasazenou Angelique Kerberovou. Německá tenistka dnes porazila 6-4 6-2 Američanku Madison Keysovou a postoupila do svého 9. finále, v němž bude usilovat o 4. titul.

"Jsem moc šťastná, že jsem hned na začátku roku ve finále," řekla pětadvacetiletá Kerberová.



Šafářová je ve finále čtyřhry
Zastoupení ve finále bude mít český tenista alespoň ve čtyřhře díky Lucii Šafářové. Brněnská rodačka je na letošní sezonu domluvená na spolupráci s Andreou Hlaváčkovou, ta ale trento týden startuje v kvalifikaci na Australian Open a Šafářová tak v Sydney hraje čtyřhru s Timeou Babosovou.

Česko-maďarský pár je na prvním společném turnaji už ve finále, když dnes porazil 6-2 7-5 sehranou dvojici Barbora Záhlavová-Strýcová a Julie Görgesová. O titul se Šafářová s Babosovou utkají se světovými jedničkami Sarou Erraniovou a Robertou Vinciovou.

Česká tenistka bude usilovat o svůj čtvrtý deblový titul. Dva získala s Ruskou Anastasií Pavljučenkovovou, jeden po boku Francouzky Kristiny Mladenovicové.

- WTA PREMIER SYDNEY -
(Austrálie, tv povrch, 710.000 dolarů)
čtvrteční výsledky (09. 01. 2014)
Dvouhra - semifinále:
Pironkovová (Bulh.) - Kvitová (2-ČR) 6-4 6-3
Kerberová (5-Něm.) - Keysová (USA) 6-4 6-2
.
Čtyřhra - semifinále:
Šafářová/Babosová (ČR/Maď.) - Görgesová/Záhlavová-Strýcová (Něm./ČR) 6-2 7-5
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

296
Přidat komentář
petrulinka
Tak se dívám na finále Kerber vs Pironkova a teda Pironkova jede, první set 6:4.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem jí včera dával velké naděje ve finále, škoda, že tady většina lidí jen nadávala na Petru a nerespektovala výkon Pironkové.
Reagovat
smazaný uživatel
neni cvetana nahodou svetlana?
Reagovat
smazaný uživatel
nevim:) v srbstine je to Svetomira...
V cestine, nevim, snad se uziva Tsvetana...
tak ji rikam Kvetuska:)
Reagovat
Fandina
Tsvetana je bulharské jméno v azbuce psané Cvetana a významově Flower květ česká odoba Květa.
Reagovat
smazaný uživatel
Dik.:)
Reagovat
Fandina
není zač :-)
Reagovat
smazaný uživatel
1 set:
1:1
Holky drzi servis, Kvetuska ho udrzi tak tak.
Pekna akce Kvetusky - ze smece Petry razantni FH cross winner,
Petra uznale tleska souperce.
2:2
Petra zatim servis drzi.
Kvetuska mixuje servisovymi styly jak DJ Hardwell.
2:3
Kvetuska brejkuje kratasem, ktery sice Petra dobehne, i v pohode, ale sup do site.
Petra na servu riskovala vic nez zdravo, o hre ani nemluvne. brejk.
2:4
Kvetuska drzi rychle vymeny. Chodi vic hloubeji do kurtu. Utoci.!!!
Petre to dela trosku problemy, ale porad je aktivni ve hre.
3:4
Petra paraaaaadni BH cross. Ale na servisu,
potom, co mela dalsi double, zacina byt vic opatrnejsi.
Kvetuska, toho jednou vyuzila paradnim winnrovym returnem, pekna prace.
4:4
Sance Petry na brejk. Kvetuska opet mixuje jak DJ Hardwell.
Petra zkousi riskovat extremnim prohozem... skoda,
ale pritlaci Kvetusku, opet shoda.
Na konec Petra riskuje a stahuje brejk.
4:5
Nepochopitelny aut Petry, je na siti a pali metry za zadni.
Smece Petry na souperku, vypadalo to jak rozehrani pred zapasem
kdy si holky zkousi smece. - to jen cituji pl komentatora.
Opet chyba - aut, Kvetuska hloubeji do kurtu - utok na zadni a je vymalovano.
4:6
Petra extremni prohozy, vychazi to, ale je to na hrane... Kvetuska nestiha.
Petra riskuje na max.
Paradni eso Kvetusky!!! Idealni moment! Rozhodujici chvile prvniho setu.
Petra jede na maximalni ultimatni riziko lajn...vyslo ji to.
Vyslo ji to i po druhe, ale liska podsita Kvetuska si pritahuje Petru
slajsem na sako, a Petra dobiha a chybuje do site...
Kvetuska to udelala fakt paradne... Petra mohla byt rada, ze dobehla.
Je videt, ze Petra ma dobry pohyb, ale i tak nepomaha...dobehne, ale jeste
chybi ten klid zakonceni.
Reagovat
smazaný uživatel
2.set

0:1
Zacatek 2.setu Petra zbytecne autuje, tohle bezhlave riziko je uz fakt moc.
Kvetuska zacina prodluzovat vymeny a jeji prace na FH, to by zavidela i Aga:)
Brejk
0:2
Kvetuska dobra na servisu, co vic hraje na riziko, pekna winnrova lajna...
Petre zacina delat problem topspinovy FH Kvetusky...pekne chvile od obou.
0:3
Zacina panika Petry. Lehky slajs do site.
Kvetuska vymeta ruzek...tak to by nevzal nikdo...
Kveta si pekne vypracovala 2 brejky.
Hned prvni po ultimatnim BH crossu Petry do autu, promenuje.
Zacina to byt jednostranna zalezitost.
1:3
Krasne vymeny od obou.
Petra jde hloubeji do kurtu.
Skvele se dostava k siti, ale smec do autu, zbyteeecneee.
Petra zacina pripominat nasi Lucinku:)
Ale porad chodi hloubeji. Jde na sako. Petra utoci pekne.
Opravdu krasny gem od Petry korunovany brejkem.
1:4
Petra > festival chyb do site. 0:40
zakonci to doublem...
Kvetuska mela gem cigarko...:) brej za darmo.
2:4
Konecne povedeny smec Petry.
Evidentne predchozi gem Kvetusku uspal a vyhodil z rytmu.
Nestiha, Petra promenuje brejk.
3:4
Kvetuska uznale tleska Petre.
Petra si pripsala eso.
Petra zatlaci Kvetu hodne na zadni. Kvetuska nestiha.
Kveta zacla byt pasivni...Petra toho ve hre nevyuziva.
Ale dalsim esem Petra stahuje.
3:5
Nepovedeny utok Petry...
Petra pekny win. return.
Petra zatlaci Kvetu na zadni. Petra si pekne vypracuje 2 brejky
Kvetuska > ESO!!! >>> podle mne rozhodujici moment!!!
Petra nepovedeny slajs...shoda.
Kvetuska pekne zaserviruje. Zaverecny na telo...pekna prace.
3:6
Kveta dobre returnuje.
Petra nevi co hrat.
slajs, a potom nevi, co s tim dal...
Chyba Petry
a potom vse rozhodnuto jestrabem:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Doufam, ze se Kvete povede i finale a turnaj vyhraje.
A bude to od kvaldy k vitezstvi:)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslim, ze z Kvaldy k vitezstvi by byla prvni na turnaji WTA vubec. Ale jistej si tim nejsem. Kazdopadne z kvaldy k vitezsti by bylo...mno...Proste jizda!
Reagovat
smazaný uživatel
tak tohle nevim:) Mam v hlave jen jednoho z ATP, ktery to dokazal na GS:) Boris:) Jinak urcite by se nekdo jeste nasel...
Ve WTA je myslim Marus, ktera to dokazala, ale tohle asi spis bude vedet monty:)
Reagovat
tommr
zajímavej rozbor zápasu ... :)
Já bych se ještě vrátil k tomu poslednímu míčku. Myslím si, že to bylo symbolický vyjádření včerejšího zoufalýho výkonu Petry. Tenis sleduju už dlouho ale nepamatuju, že by si někdo bral takhle nesmyslně jestřába na mečbol soupeřky. Hodně to vypovídá o psychickým rozpoložení Petry ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Tenis sice asi tak dlouho jako ty nesleduju, ale situací, kdy hráč/ka na mečbol soupeře/ky brala jestřába, jsem už pár viděl.
Reagovat
tommr
tady nejde o to, že si brala jestřába, ale že si ho brala naprosto nesmyslně. Hráčky si ho obvykle berou když jim nic jinýho nezbývá jako takovou poslední možnost jak zachránit ztracenou výměnu. Petra ale zbytečně přerušila dobře rozehranou výměnu i když i v televizi bylo jasně vidět, že ten míček není jednoznačně v autu. To podle mě svědčí o tom, že si vůbec nevěřila, že by ten míček mohla normálně uhrát a podporuje to níže uvedenou teorii o její psychický labilitě ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Ve skutečnosti to nepodporuje vůbec nic, ba se dokonce odvažuju tvrdit, že to tu níže uvedenou teorii vyvrací - při mečbolu soupeře si totiž hráč musí být hodně jistý, když přerušuje výměnu. Kdyby si nevěřila, tak naopak pokračuje ve výměně i když by byl aut evidentní. A mimochodem, nejde o to, co bylo vidět v televizi, ale co viděla ona. Nehledě na to, že i televizní záběry mohou být matoucí (neříkám, že to bylo nutně v tomto případě).
Reagovat
PetaM
Včera oslava 4 Semifinále v řadě, dneska hanění ... :D :D To je hrůza :D :D Člověk se nezavděčí, a Petra jako jediná tenistka nikdy :D :D To i Tomášovi se ty prohry odpouštějí rychleji a snáz ... :D Holt, od nikoho jiného se GS neočekávají. Kdybychom snížili nároky, tak by to možná bylo lepší ... :) :D
Reagovat
Roger_Federer
jako ze by Vam fans mohlo stacit kdyz Petra vyhraje 3 zapasy v rade z hrackami v top 50?
Reagovat
Roger_Federer
jako ze by Vam fans mohlo stacit kdyz Petra vyhraje 3 zapasy v rade z hrackami v top 50?
Reagovat
deLaFere
Ačkoli jsem tady už dlouho nepřidal příspěvek, dnes jsem se rozhodl, že to udělám, i když se můj názor možná mnohým nebude líbit. Petru sleduju čtyři roky, tenis přes dvacet let s menší či větší intenzitou, sám jsem dlouhá léta hrál na nižší úrovni. Přestože v životě jsem snad celkem vyrovnaný člověk, na kurtu se to často měnilo a často jsem byl, nelze to jinak říct, labilní. Hodně jsem s tím bojoval a dlouho, prohrával jsem s mnohem slabšími hráči, protože jsem měl mizernou koncentraci, moje schopnosti byly neporovnatelně výš než moje postavení v republikovém žebříčku, a tak to i skončilo. Dnes po letech porazím kdekoho, ale tehdy ne. Petra je, podle mého názoru, nejlabilnější špičková hráčka jakou jsem kdy viděl, nezachrání ji určitě Štěpánek, ale buď opravdu kvalitní partner nebo psycholog. Stále ji pochopitelně fandím, ale už s velkým odstupem. Ona bojuje, ale nemá dostatečnou agresivitu a sebevědomí (jako Vika nebo Serena, přesně v tom porovnání), nechci to dál rozebírat, už by to byly jen doměnky, ale už moc nechápu ty emoce, které zde vzbuzuje, dva roky je to stále totéž, AO vidím maximálně na osmifinále a i tak bych byl překvapený. Dnešní výpadek není ničím jiným než klasikou a myslím, že to ještě dlouho (pokud ne napořád) jinak nebude. Názory charakteru, že šetřila síly jsou absolutně nesmyslné, prostě předvedla to co předvádí dlouhodobě, takže i s vědomím toho co jsem napsal jí přeju hodně štěstí, ale už ne s tím nadšením jako před dvěma roky.
Reagovat
Jan
Nerozumím tenisu natolik, abych to mohl posoudit, sám ho nehraji, ale tento příspěvek zní rozumně.
Reagovat
Jan
Ale v kontrastu s tím si vzpomínám, jak na FC 2011 ve finále s Ruskem, kdy Petra porazila Kuzněcovovou, když ve 3. setu prohrávala 0:3 a otočila to pak úžasnou hrou na 6:3, kdy trefovala každý roh a po zápasu říkala, že má silnou psychiku po jednom z rodičů (snad po matce). A podle mě, jak šla potom s fyzičkou dolů v roce 2012, dostavila se i labilita. Takže předtím byla stabilní a najednou je labilní.
Reagovat
deLaFere
Dík za názor, na tohle si vzpomínám také, myslím, že je to právě dbvousečné , je spousta lidí, kteří by s její současnou výkoností v kontrastu se schopnostmi, už dávno zahodili raketu, ona to neudělá, bojuje, ale zároveň jen těžkou hýbe s vlastní psychikou, která se, možná díky tlaku, který na ni byl po roce 2011, narušila. nevím jestli jsem tohle schopen dostatečně vysvětlit, je to jen můj názor, ale přesně v tomto věku se mohly začít projevoavet i určité slabiny, které ona nemusí být schopná řešit, je to jen o psychice, úderovou techniku snad nikomu nemusí dokazovat, podání je barometrem duševního rozpoložení (i Berdych je toho zářným příkladem) a ona to prostě v hlavě nemá srovnané a nemá tu buldočí vůli dalších špičkových tenistek, které prostě všechno při zápase dokáží z hlavy vytlačit, velmi snadno se propadne tam kam nechce a nedokáže se z toho dostat.
Reagovat
smazaný uživatel
Uhodls, nesouhlasím. ;-) Petra má psychiku celkově dobrou, o čemž jasně svědčí i to, že se nepoloží, i když prohrává. Na druhou stranu, jak už Kotyza loni říkal, je hodně citlivá a potřebuje mít v zámezí absolutní klid a pohodu, což loni dlouho neměla, z čehož plynou poměrně velké problémy s koncentrací (neplést s labilitou, opravdu to není totéž!!!), kdy prostě na několik gemů jako by byla myšlenkami někde jinde (což ostatně v jednom rozhovoru přiznal i Černošek, že to tak bylo) a z toho plynuly ty problémy a spousta těch tříseťáků, které loni hrála (a že má psychiku celkově dobrou, o tom svědčí i to, že jich většinu vyhrála).
Reagovat
deLaFere
Ještě jedna věc, fyzička často bývá přímo úměrná duševnímu rozpoležení, a je otázka, jak její dušvní rozpoložení ovlivňuje její pohyb na kurtu.
Reagovat
deLaFere
Zdravím Tě queshi, četl jsem velmi mnoho Tvých názorů a vždy mají hlavu a patu, samozřejmě, že je rozdíl mezi koncentrací a labilitou, jenže se obávám, že právě z té její "velké citlivosti" vychází ta její labilita, protože je emočně prostě nestabilní.
Reagovat
LukasH
Částečně souhlasím. Ono se tou labilitou dá totiž nazvat i to, že jednou umí být Petra jako skála - tj. zahrát skvěle na brejkboly, otočit zápas atd. a jednou jí to zas nejde a člověk vlastně neví proč a ani ona sama to neví. Naprosto souhlasím s tím, že jí chybí potřebná dravost, protože nejvíc všechny fandy štve, že ona by na tu první trojku tenisově skutečně měla. Ale prostě tam je něco, co se jen tak překonat nedá. Mně je Petry po takovým zápase spíš líto, protože vím, že do toho tenisu dává všechno, změnila přípravu, aby líp hrála a ono jí to pak vážně jde, jenže najednou v jednom zápase prostě ne. A vlastně nikdo neví proč, ani ona sama.
Pořád jsem ale přesvědčenej, že bude líp. Ono je to lepší i teď, semi je dobrý (spíš jde o soupeřku) a hru i pohyb má (kromě dneška) od konce roku lepší. Všetíček říkal, že si to musí sednout a já tomu věřím. Třeba Serena je mimojiný nejlepší proto, že si nepřipustí prohru. Ona má v hlavě - já jsem nejlepší. Máša a Vika to mají taky tak u ostatních hráček, na Serenu nestačí tenisově. To Petře podle mě chybí, protože je taková lidštější (můj dojem).
Reagovat
deLaFere
Souhlas
Reagovat
smazaný uživatel
Děkuji za uznání. Já nevím, já si pod pojmem psychická labilita představuju spíš to, když se hráčce rozklepou kolena z toho, že hraje poprvé finále, že hraje se soupeřkou XY nebo třeba že hraje před plnou tribunou pro několik desítek tisíc lidí a s ničím takovým Petra problém nemá a neměla. To, co jsme u ní zejmnéna loni mohli pozorovat je podle mě ztráta sebevědomí a poměrně výrazné problémy s koncentrací způsobené neklidem v osobním životě.
Reagovat
Roger_Federer
to stou psichykou v lonskem roce nemuzes ani myslet vazne..
Reagovat
smazaný uživatel
Můžu. A kdybys neměl problém s chápáním psaného textu, tak by ti bylo jasné proč.
Reagovat
LukasH
Proč by to nemohl myslet vážně? Petra má za loňskej rok nejvíc vyhraných tříseťáků, dokonce zlomila rekord. Trápila se, nešlo jí to, mělo to třeba hodně daleko do její hry, kterou umí. Držela se a z první desítky vypadla na 2 tejdny, rychle se tam vrátila a dokonce na lepší pozici. To se nepočítá?
Reagovat
Jan
Loni měla Petra slabou fyzičku, sama to nakonec přiznává se Všetíčkem, že ji chtějí zlepšit, z toho plynul pohyb a z toho že byla pozdě u míčů a z toho plynoucí chyby. Mimo jiné. Určitě je to vždy směs různých příčin. Ani na letošním HC na mně Petra nepůsobila, že má nějakou fyzičku, taky vypadala i přiznala, že to s ní málem sekne.
Reagovat
Roger_Federer
Kvitovou je nekterymi ve svete povazovana za nejlabilnejsi hracku v top 10..ktera zatim neni schopna potvrdit a naplnit svuj potencional minimalne na top 5..A z jeji psichykou to primo souvisi..
Reagovat
Fandina
Přála bych každé hráčce takovou psychiku a odvracení nepříznivých skore, jako má Petra.
Reagovat
smazaný uživatel
Jan: se špatnou fyzičkou nejde udělat rekord ve vyhraných tříseťácích, to je ti doufám jasné. K HC: v Petrhu je vlhké a teplé podnebí, to Petře bude dělat problém vždycky, Všetíček neVšetíček.

Roger_Federer: dolož své tvrzení nějakým hodnověrným zdrojem. Dokud to neuděláš, budu to považovat za plané žvásty.
Reagovat
misa
Zajímavá diskuse, přesně takové se vedly skoro celý loňský rok a doufal jsem, že letos - díky výborným výsledkům Petry - už takových debat nebude třeba. Ale semifinále není tak špatné. Loni Petra často končila mnohem dříve, takže ten výsledek je proti začátku sezony 2013 skvělý. Doufám, že se postupně začne projevovat lepší kondice.

Její nečekané porážky jsou podle mě zapříčiněné astmatem. Přijde na dvorec a třeba cítí, že dneska se jí bude hůř dýchat a dostane se jí to do hlavy. Potom si přestane věřit na podání a už se veze. Největší šanci na úspěch bude mít Petra vždy ve Wimbledonu (pokud neonemocní). Na druhou stranu je hodně nevyzpytatelná, protože v pro ni nejhorších podmínkách dokázala vyhrát US Open Series 2012. Kdo se má v těch ženských vyznat? :-)
Reagovat
tommr
včera ale byly poměrně dobrý klimatický podmínky nebo ne? Pokud jí bere astma i za takovýho stavu tak nechci ani pomyslet jak to bude vypadat na AO kde mají být teploty okolo čtyřicítky ... :(
Reagovat
Nola
Reagovat
Mayo
och šit neuvidím to...každopádne nech je žreb vzrušujúci :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to se budu dívat ;))
Reagovat
smazaný uživatel
Zklamaná prohrou Petry jsem, nečekala jsem to. Ale radši teď, než na AO. Včera jsem totiž počítala kolik by musela zápasů za sebou vyhrát, aby se slušně postoupila v AO a trochu jsem se " lekla ". Takže radši teď... A rychle zregenerovat... a do boje...
Reagovat
slacker
Tak kdy se konecne objevi zaznam te dnesni "hruzy" na YT?
Reagovat
smazaný uživatel
Snad se na to nechceš koukat???
Reagovat
Fandina
V článku tady nahoře jsou dvoje Highligtsy a v tomhle odkazu dva poslední game.
https://www.youtube.com/watch?v=bPK_WBwdMDY
Reagovat
slacker
PetraFans: Chci :-) videt kady zapas s Petrou, abych si nedelal pokrivene zavery jen z diskusi.
Fandina: No z highlitu se obvykle vidi jen par povedenych vymen, takze z nich tu pruserovou hru neuvidim.
Reagovat
slacker
ale to tve video na ukazku stacilo, od stavu 3:5 40:15 prohrala 8 micu za sebou
Reagovat
slacker
Ehm od stavu 3:4 40:15 ... stav kdy jeste mohla s prstem v nose obratit cely zapas
Reagovat
smazaný uživatel
Já u toho zápasu napůl spala a ani toho nějak nelituju.. :-)
Reagovat
Fandina
Petra prohrála poslední dva gamy, kdyby to nebylo, mohla otočit zápas.
Reagovat
Jabadu
Jsem častým pozorovatelem tohoto fóra a líbí se mi postřehy zajisté aktivních tenistů a lidí, kteří o tom dost ví. Přispívám málo, neb nejsem odborník. Tak prohrála. No a co? To se ještě stane mnohokrát. Je to přece globální sport a svět nespí. A varianta B u Petry prostě není a vzhledem k její výšce a typu postavy ani být nemůže. Je vcelku zázrak, že dívka s tímto typem postavy (proboha já ji nechci urazit - myslím výšku a somatotyp) je tak vysoko na žebříčku. Řekl bych, že poslední takovou hráčkou byla Lindsay Davenport. Od té doby nikdo.
Reagovat
tommr
sotva Petra vypadla tak pořadatelé přesunuli zápasy žen až na konec programu. Dnešní finále žen se bude hrát v 19:30 místního času tzn. v 9:30 našeho času. Škoda vypadnutí Petry - mohli jsme si to její finále užít v ideálním čase ... :(
Finále debla ve kterým hraje Lucka Šafářová se bude hrát hned po finále singla tzn. že začne někdy okolo 11:00 našeho času. Doufám, že ho budou taky dávat na SlovakSportu ... :)
Reagovat
Fandina
Hrají se jeden den jen dva zápasy. A ve večerním čase. Takže to není k vzteku, ale normální. Jsou už jen finále, tak se hrají u nich večer, u nás ráno.
Reagovat
PetaM
Dalo se to čekat ...Petra má takové "štěstí" pořád :D Například ČF Indian Wells 2013, hrála Petra s Kirilenko v pravé poledne, kdy bylo na kurtu tak 50 °C ... SF hrála Kirilenko se Sharapovou celkem pozdě večer :D Jaký naschvál :D :D
Reagovat
misa
Mně trochu uniká smysl spojení Hlaváčková - Šafářová v deblu, když Andrea se stejně na žádné dobré turnaje s Luckou nedostane. Nebo chce obětovat singlovou kariéru?
Reagovat
smazaný uživatel
půl desátá není ideální čas :( ne v pátek -_- :D
jůů 50 stupňůů :D
Reagovat
Fandina
Škoda, že tenhle týden nemohly spolu Šafi s Andy hrát debla v Sydney, když hraje Andrea kvaldu na AO. Ale Lucka hraje super a finále s Babos je pěkné, moc držím palce, aby vyhrály.
Reagovat
smazaný uživatel
To bylo jasný předem, v kolik bude finále. Na stránkách každýho turnaje WTA se dá najít rozpis, kdy se jednotlivý kola turnaje hrají. :-) A pro pracující a studující to není ideální čas.. :)
Reagovat
tommr
možná ti uniklo, že v Sydney hrají ženy a muži společně a kromě dvou finálových zápasů žen se dneska hrají i čtyři semifinálový zápasy mužů. Takže se nejedná o dva zápasy ale o šest a na rozdíl od předchozích dnů kdy to bylo promixovaný a Petra hrála pokaždý uprostřed se hrají nejdřív zápasy mužů a teprve pak zápasy žen ...
Reagovat
tommr
já doufám, že všechny GS a ostatní velký turnaje odehrajou Andrea a Lucka spolu. V Sydney byla trochu specifická situace v tom, že se souběžně hraje kvalifikace na AO na který musela Andrea startovat. Každopádně by to chtělo, aby se Andrea co nejdřív vrátila do první stovky ... :)
Reagovat
Fandina
Ale pořád je míň zápasů než jiné dny, takže je logické, že se nehraje celý den.
Reagovat
Fandina
tommr ... a finále má přednost, hraje se večer, to je logické.
Reagovat
tommr
hraje se sice mín zápasů, ale všechny jsou koncentrovaný na centrkurt takže se začíná a končí ve stejnou dobu jako v předchozích dnech. Je docela úsměvný, že zrovna ty argumentuješ logikou, protože tvoje příspěvky jí povětšinou úplně postrádají ... :)
Reagovat
ptpc
Súhlas...
Reagovat
Fandina
Logiku má, že se finále hraje večer. A že se všechno hraje na centr kurtu má sice logiku, ale nemusí to tak vždycky být. Hlavně nemá logiku tvůj argument, že jen Petra vypadla, tak se hraje jinak. Tohle tvoje tvrzení logiku nemá vůbec.
Reagovat
Rafaeoli25
Ještěže mě Petruška zklamat nemůže, protože už tak rok od ní preventivně neočekávám skoro nic, tak to tak mějte všichni a nebudete se tím trápit, v jejím případě je to prostě ruská ruleta..
Reagovat
PetaM
V jejím zápase naštěstí nedostane nikdo kulkou do hlavy ... :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Na jednom tipovacím portále (zahraničním) byl poměr sázek 2000$:20$ ve prospěch Petry.

Zajímavé bylo, jak Petře po zápase naskakovaly body u štítku "blacklist"
Reagovat
misa
Alespoň, že to nebylo opačně: tedy 20:2000 v neprospěch Petry. To bych ji už nefandil.
Reagovat
Rafaeoli25
Já jí mám na blacklistu dávno a nevsadil bych jí už snad ani proti juniorce, sázet na ní je hazard všech hazardů..
Reagovat
Roger_Federer
tady se stebou snad i zhodnu...snad jen me loni Petka vydelala balik...hrat proti ni byla jistota vydelku...
Reagovat
rib
milí asi velmi mladí chlapci - nechcete si doufám nic nalhávat o svých závislostech :-) Sázení JE hazard, bez ohledu na koho a kdy
Reagovat
Roger_Federer
dovolim si nesouhladit..a evidentne mas pramale zkusenosti..
Reagovat
misa
že Petra hned na začátku sezony říká, že ji odešly síly. Přecejenom příští týden startuje jeden z nejdúležitějších turnajů roku. Když si shrneme, že tento týden nehraje Serena, Vika, Máša ani Na Li, nebude to asi náhoda, ale pečlivá příprava šampionek na důležitý turnaj. Kombinace Hopman Cup + Sydney ji zřejmě dost unavila. Je taky možné, že Všetíček trochu neodhadl možnosti Petry a při tréninku na Floridě ji vyčerpal. Asi stálým problémem Petry zůstane její nevyzpytatelné astma a z něho pramenící dýchací potíže.

P.S. Něco z loňské sezony(1. březen):
http://imageshack.us/f/96/img0212ie.jpg/
Její předešlý kondiční kouč Bajza v rozhovoru říká, že u Petry se hlavně zlepšila pohybová kultura - je víc na špičkách, je výbušnější a rychlejší. To znamená, že věděl, že Petra se špatně hýbe a nutil ji ke zněnám. Proč za pár týdnů na všechno to pozitivní rezignovala? Jenom kvůli chlapům? Dost se obávám eventuálního budoucího rozchodu, protože se mi zdá, že Petra je na současného partnera dost fixovaná :-(

Ať končím pozitivně, začátek letošního roku je mnohem lepší než ten loňský a doufám i v solidní úspěch na AO.
Reagovat
Fandina
Včera Petra nebyla unavená, naopak hýřila energií. Ta únava může zmizet během dne dvou, týdne. Myslím, že to není u Petry nic nového.
Reagovat
pepin
Tak jediné vysvětlení proč ji došly na začátku sezony síly je důsledek velkého tréninkového zatížení a doba jeho vstřebání asi ještě nenastala. Hop. ji podle mě nemohl vyčerpat, zase toho tolik vyčerpávajícího neodehrála a v závěru to byla již jen exibice. Opravdu to ukáže až čas a ani AO ještě nebude ten směrodatný datum, zda se to opravdu povedlo.
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych to nedramatizoval, po 9 zápasech v 11 dnech má na trochu únavy právo. A jak už jsem tu psal, že něco vyhovuje Máše nebo Sereně ještě neznamená, že to nutně musí vyhovovat i Petře, stačí si vzpomenout na úvod loňské sezony.

Psychika je nevyzpytatelná záležitost. Petra na mě působí dojmem introverta a ti obecně změny špatně snáší, což se týká i životního partnera. Nebo trenéra. A vztah s Radkem tu moc probírat nechci, moje skepse v tomhle směru je myslím známá..
Reagovat
misa
Tvoji skepsi ohledně vztahu s R. Š. neznám, asi mi něco uniklo. Mohl bys prosím zopakovat tvoje důvody? Pokud je hráčka bezprostředně před grandslamem unavená, není to podle mě dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Já si ty důvody nechám pro sebe, nechce se mi to tu pitvat a rozpoutávat nějaké vášnivé debaty bez výsledku..

Spousta hráčů je před GS unavená, někteří dokonce i zranění. Nic neobvyklého. Navíc si myslím, že Petra bude do začátku AO v pořádku.
Reagovat
misa
Je to diskuse, takže vyvolávat vášnivé debaty je v pořádku. Dobře, je to tvoje rozhodnutí. I když neznám tvé argumenty, myslím, že bych s nimi souhlasil :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Vypadá to, že DelPo je natom s raketama ještě hůř než Lukáš!!!
http://www.tennis.com/pro-game/2014/01/del-potro-down-two-racquets/50175/#.Us65LqXetFt
Reagovat
PetaM
http://www.ausopen.com/en_AU/video/drawceremony.html

Musím se opravit, los nebude ve 2, ale o půl noci našeho času :D Nevím, jak jsem to počítal ... :D No, každý si to sice umí spočítat sám, ale chtěl jsem se omluvit za případnou mystifikaci :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych z toho nedělala žádnou tragédii, že Petra prohrála. Prostě měla den blbec, to se někdy stane. Petra není robot na výhry, ale člověk. Jsem zvědavá, co předvede na AO. Zázraky nečekám. Důležitý bude, aby neonemocněla, jako na minulých dvou GS. Pokud bude zrdavá, tak už tolik na losu záležet nebude. Do případnýho ČF by byla nejhratelnější asi Li Na. V Melbourne bude taky velké horko. Koukala jsem se na předpověď a první týden,hlavně v první polovině bude vysoko přes 30 stupňů, skoro až 40. To není zrovna ideální počasí pro Petru.
Reagovat
smazaný uživatel
Petra je známá tím, že mívá ty blbé dny dost často.. to je právě ta konzistence..
Na druhou stranu, ať nežeru.. od Tokia těch dnů blbců ubylo, tak snad jich časem bude čím dál tím míň.
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.imagehosting.cz/?v=bse.jpg
Reagovat
LukasH
:-D:-D:-D:-D:-D
Reagovat
smazaný uživatel
Jj hlavně šestý řádek první básně. :)
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem výjimka :D Zato mužská báseń je pravdivá ve všem :D:D
Reagovat
Jan
Nepotřebuji ani rybářskou loď, ani pivnici :)
Reagovat
smazaný uživatel
tak to pan bůh s tebou, jestli chces zenu charakterizovanou poslednim slovem v prvnim radku. Leda mas hodne dobre kamarady :D
Reagovat
Jan
Měla by i slyšet, může mluvit, ale ne moc :)
Reagovat
Fandina
Super básnička, možná, že ti pánové by tam přidali ještě i jiné věci, nymfomanku třeba, ale tak, aby mu byla věrná atd. Ale jinak pěkné pěkné ... úsměv
Reagovat
pepin
Babi, Vy se v tom ale vyžíváte, ne všichni jsou stejní, zrovna tak jako VY.
Reagovat
smazaný uživatel
zatím je tu víc příspěvků od mužů, tak nevím, kdo se v tom vyžívá :D:D:D
Reagovat
Fandina
Přiznám se, že jedna věc v životě mě mrzí, že nevím jak přemýšlí muž. Moc by mě to zajímalo, jak bych se chovala, kdybych se narodila jako muž. I se vším všudy, mě neznámou mužskou tělesnou schránkou. To je prostě na světě ta nespravedlivost, že přirozeně se vyskytujeme dvoupohlavně.
Reagovat
Jan
Pro mnoho mužů platí to samé, co říkáš, netuší jak přemýšlí žena i jaké má pocity. Vždy jste pro mě byly fascinující neznámý druh :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty nevíš, jak přemýšlí muž? Tak si přečti příspěvky na TP, to je přehlídka mužského myšlení :D:D Já osobně bych chlap být nechtěla, ani myslet jak on, jak jsem jednou viděla, mají jednotlivé krabice v hlavě, které se nesmí vzájemně dotýkat a pak mají jednu prázdnou, ke které se rádi uchylují, když nás mají dost a poznáš to tak, že mají takový ten "oduševnělý" výraz :D:D:D Kdežto žena to má všechno propojené, proto stíhá víc věcí, řeší víc věcí, i ty, které nemusí a pořád jí to všechno v hlavě probíhá a probíjí se to navzájem. Tak si můžeš vybrat, které myšlení se ti zdá lepší :D:D:D
Reagovat
Jan
Nechtěl bych, aby se mi v hlavě něco probíjelo :))))
Reagovat
Fandina
Přesně tak. Pro mě je muž také jedno velké tajemství fyzičností, duševně. Samozřejmě, že bych chtěla někdy být v mužské kůži, vyzkoušet si to alaespoň na chvilku. Ale takhle zase je to pořád vzrušující náhlad na nepoznané. A to není k zahození.
Reagovat
Fandina
Já fakt nevím, jak přemýšlí muž a ani nevím, jak ovládá své tělesné pudy, opravdu to nemohu vědět ... úsměv
Reagovat
Jan
Jedno známé přirovnání:

Ženy jsou jako WI-FI:
Vidí všechna dostupná zařízení,
ale připojí se na to nejsilnější.

Muži jsou jako Bluetooth:
Bez dotazů se spojí s každým, kdo je aktivní.
Jakmile jsou s ní, jsou aktivní,
jakmile je ona mimo dosah,
automaticky vyhledají nové zařízení.
Reagovat
smazaný uživatel
Docela ti závidím jak je pro tebe muž jedno velké tajemství a náhled na něj je cosi vzrušujícího coby nepoznaného :D:D:D:D:D
Reagovat
Jan
Řekl bych, že muž své pudy moc neovládá :) Nevím jak žena :)

Lunej: To jsi tu zase zavedla téma :))))
Reagovat
smazaný uživatel
Co já? Jen jsem sem dala hezkou básničku :D A navíc si myslím, že odlehčení vůbec neškodí :)
Reagovat
Fandina
Možná že ty mluvíš o svém pohledu na muže a já zase o tom, že bych chtěla být v kůži muže, zkusit si to být jím, fyzicky hlavně, má jiné orgány a k tomu samozřejmě i psychicky. Jde mi o tem vlastní prožitek, který neznám. To je to tajemno.
Reagovat
Jan
Existuje několik např. amerických filmů, kdy si kluk s holkou prohodili těla. Předpokládám, že jsi něco viděla :)

Lunej: V pořádku. Je nutné se odreagovat, když Petra prohrála :)
Reagovat
Fandina
Lunej tu opravdu zavedla téma :-), jasně, že pudy se moc ovládat nedají ... úsměv
Reagovat
Fandina
Jasně. Vidět není to samé co prožít na vlastní kůži ... úsměv
Reagovat
Jan
To rozhodně. Když se Saudka ptali v nějaké talk show, jestli by chtěl být v kůži(těle) ženy, řekl, že byl, ale ne 24 hodin :) Už bych asi měl skončit :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ale já nemám žádnou frustraci, že Petra prohrála, to se pleteš. Mě jen dneska štvou některé komenty víc než jindy, jinak nic zásadního.
Reagovat
Fandina
Se Saudkem je to super, směji se moc, tos mě pobavil ... SUPER
Reagovat
Jan
Já jsem naštěstí jiné komenty moc nečetl, až na ten tvůj. A ten mě rozhodně nenaštval :)))))
Reagovat
Fandina
Tak teď ti ale zase moc rozumím ... úsměv. Já také nemám problém s Petrou, ani jinými tenisty. Oni jsou na kurtu a hrají, ale tady se jen o nich píše. A mě opravdu někteří nickové točí. Raději to tu ani někdy nečtu. A někoho už vůbec ne ráda.
Reagovat
Jan
Chtěla bys, aby příspěvky na TP byly podle ženského vzoru a myšlení ? :))
Reagovat
tommr
i přes nečekaný vypadnutí Petry. Postarala se o to Lucka Šafářová v deblu kde hraje spolu s Timeou Babos ... :)
Ve finále to ovšem budou mít strašně těžký, protože v něm hrajou proti stávajícím světovejm jedničkám Erraniový a Vinciový. Třeba ale favoritky zaskočí ... :)
Reagovat
gigin
7 plzní, jdu.. Series mi
Reagovat
Roger_Federer
jsem v Hradci Kralove..nekdy musim i makat....Chtel bych se mit jako ty odpoledne si pekne posedet, popapat, popit si...
Reagovat
smazaný uživatel
7:1
Reagovat
tommr
průběžnej stav žebříčku WTA k dnešnímu dni tj. po odehraných semifinálových zápasech v Sydney.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru.
Hvězdička znamená, že hráčka v Sydney postoupila do finále a může ještě získat další body (za titul 165 bodů):

1. Williams, S. 13260 (+8425)
2. Azarenka 8151 (+3316)
3. Sharapova 6076 (+1241)
4. Li 5970 (+1135)
5. Radwanska, A. 5470 (+635)
---------------------------------------
6. Kvitová 4835
---------------------------------------
7. Errani 4435 (-400)
8. Jankovic 4230 (-605)
9. Kerber 3950 (-765) *
10. Wozniacki 3520 (-1315)
11. Halep 3335 (-1500)
12. Vinci 3170 (1665)
13. Stephens 3075 (-1760)
14. Ivanovic 3010 (-1825)
15. Lisicki 2915 (-1920)
16. Suarez Navarro 2775 (-2060)
17. Stosur 2675 (-2160)
18. Kirilenko 2605 (-2230)
19. Flipkens 2465 (-2370)
20. Kuznetsova 2202 (-2633)
...

Petra si i přes nečekaný selhání proti Pironkový v Sydney zase trochu polepšila.
Díky postupu do semifinále a předčasnýmu vypadnutí Agy tamtéž stáhla Petra její náskok na 635 bodů což jí dává před AO dobrou výchozí pozici pro útok na pátou příčku. Aga totiž na AO obhajuje o 400 bodů víc než Petra ...
Ještě lepší pozici má Petra vůči Li Na, která na AO obhajuje finále tj.1400 bodů. Petře bude proto stačit k posunu v žebříčku před ní před uhrát na AO stejnej výsledek ...
Čistě teoreticky by Petra mohla na AO zaútočit i na druhou pozici. To by ovšem vyžadovalo dostat se minimálně do finále a to se mi po jejím mizerným výkonu proti Pironkový jeví jako úplná utopie ...
Reagovat
pepin
Vážení je zde spousta příspěvků ve velkém rozsahu a to od kritického Tommra a dnes i Petrulinky až po Jirku a pár dalších, kteří hledají objektivní příčiny Petřiny prohry. Podle mě prohra nebyla zapřičiněna exkluzivní hrou Pironkový, ta nepředvedla nic světoborného a kdo tvrdí opak tak si to pustte znovu. V podstatě vracela balonky a čekala kdy to přijde. Podstata prohry Petry je za 1. - velice bídný servis, což bylo překvapující po odehraných zápasech bez jeho ztráty, 2. - vyhazování veškerých úderů mimo kurt, to co předváděla vloni a čeho se před tím vyvarovala, myšleno ted v posledních zápasech, 3. - špatný pohyb, a po těchto příčínách logicky otrávenost a bezradnost. Jak tady psala myslím Fandina, že Pirinková nepříjemně podávala tak hráčce Top 10 by to nemělo dělat zásadní problém. Takže prostě prohrála, jde o to, aby si z toho odnesla aspon nějaké poučení a vzhůru na AO.
Reagovat
tommr
hezky si vystih ty tři základní příčiny Petřiny prohry. Dobrá hra Pironkový k tomu sice taky trochu přispěla, ale pro výsledek opravdu neměla zásadní význam. Problém byl hlavně v Petře ... :(
Ted nezbývá než čekat a doufat, že to byl jen přechodnej relaps a že se Petra časem aspon v něčem přece jen trvale zlepší. Já osobně už ale žádný zázraky nečekám. Petra je prostě takovej Tomáš v sukních - je to velmi dobrá hráčka, u nás bez konkurence, ale na úplnej vrchol nemá ... :)
Reagovat
slacker
presne tak - a kdyz tve 3 body (hlavne bod 2) strucne pojmenuji lonska hovinka. Tak me tu fanaticka cast fandy zacne nesmyslen napadat u dotazu na statistiky zapasu.
Reagovat
smazaný uživatel
Fajn, popsal, co se na kurtu dělo. Teď bys ještě mohl sepsat příčiny toho, PROČ se to dělo, když už jsi o nich začal a skrz ně ses do mě obul..
Reagovat
pepin
Máš pravdu, popsal jsem to a myslím si, že to viděla i spousta ostatních, avšak zklamu Tě, příčinu proč došlo k takovému obratu opravdu neznám, byly by to jen spekulace. Neobul jsem se ani do Tebe a ani do Tommra, jen jsem zkonstatoval, co se tady napsalo a jaké bylo rozložení. Nemyslel jsem to nijak špatně.
Reagovat
smazaný uživatel
A to je právě ono, ty jsi čekal zázraky, maloval sis, jak bude kosit soupeřky a vyhrávat turnaje jeden za druhým. A ono to tak není a z tebe čiší frustrace, že ti Petra neplní sny. To je ale tvůj problém, ne Petry, že bys chtěl aby byla no.1, ona sama mockrát řekla, že jí je no 1 dost volný. a já jí to i celkem věřím. Někdy, hlavně po tvejch narážkách na Kotyzu si tě představuju, jak se slzama v očích doma vzteky tlučeš hlavou o skříň, když Petra prohraje, protože ti dělá čáru přes rozpočet. :-D Občas se tak už projevuješ už i u Katky S. Tenhle přístup neúspěch se neodpouší a jen dokonalost je dost dobrá, je naprd, ničí tebe i okolí.

Petra je prostě Petra.
Ona je jako mořský příboj, svojí hrou dokáže jemně hladit, jako bys byl malíř, který jemné vlnky zachycuje na plátno.
Dokáže být silná a nespoutaná, pak si přijdeš jako jachtař který se vzdutou plachtou jede na vítězné vlně.
Když ztratí hlavu, buší slepě do všech směrů je z toko katastrofa jako po tsunami.
Někdy taky přijde odliv a nohy se boří do vlhkého písku, sotva jdeš a vypadá to jakoby se moře už snad ani nemělo vrátit.
A druhý den je tu zas v celé své kráse. Pokud ho budeš chtít zkrotit, donutit příboj aby dělal jen takové vlny jaké chceš ty. zblázníš se nebo se utopíš....

Osobně mám raději příboj Kvitovou než hráčky typu nudý potok v betonovém korytu.

Navíc Petra, pokud bude zdravotně ok, jednou na ten trůn usedne, o to strach nemám.
Reagovat
smazaný uživatel
pepin: Vidíš to, já se snažil příčinu toho, proč včera tak a dneska úplně opačně, vypátrat a tys na mě vyrukoval s tím, že se snažím něco okecat.

JTDP: člověče, jsem ani nevěděl, že jsi básník. To je hezky napsaný. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
ale dneska pepin na tebe nevyrukoval, co tak čtu, vůbec. :)

JTDP - pěkné přirovnání :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mě teď zas napadlo
"Žena bouře, Žena osud. A ona se zamiluje do takového jelimana." :)))
Reagovat
misa
Po loňské výhře Petry v Tokiu jsem marně čekal na tvou oslavnou báseň k téhle události :-) Byly doby, kdy jsi sliboval, že po každém vyhraném turnaji tady něco pošleš. Ale odpouštím ti, protože ten tvůj dnešní příspěvek plný básnických přirovnání je opravdu povedený.
Reagovat
Fandina
Nádherná básnička, super moc chválím ... pojď pojď pojď!
Reagovat
Roger_Federer
prestante uz po kazdem povedenem zapase fantazirovat a vynaset Kvitovou do nebes..pockejte 2-3 mesice zda je jeji zlepseni realne nebo jen reci..a plky.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem ráda, že ty jako fanoušek Rogera jsi nestranný, nic neřešíš, bereš vše s naprostým klidem, velmi rozumně diskutuješ s fanoušky jiných hráčů, hlavně Rafy. Tvá rada je velmi cenná.
Reagovat
Roger_Federer
nejvetsi naivky zde jsou Kvititi...pak hned nekteri Nadalovci...
Reagovat
smazaný uživatel
naštěstí pro naivky existují nickové jako ty, kteří vždy ochotně přispěchají na pomoc a velmi jemným způsobem radí, jak naivní nebýt. Líbí se mi na tobě, jak vždycky Petře gratuluješ, když se jí daří a jak jsi strašně zklamaný, když prohraje. A je fajn, že tvé zájmy se nesoustředí jen na sport, ale i na osobní charakteristiku jiných, např. jestli je Rafaeoli25 gay nebo ne.
Reagovat
smazaný uživatel
můj turnaj je Wimbledon, tam ať dá do toho všechno ;-)
Reagovat
Roger_Federer
kde a kdy videla ze bych ji gratuloval ??..Naopak ja se k jejim vyhram zasadne nevyjadruju a dobehnu sem poskadlit jen kdyz necekane (ocekavane) prohraje :)
Reagovat
smazaný uživatel
to je právě ta ironie víš, že nikdy nenapíšeš nic pochvalného, ale jak prohraje, to se můžeš úplně přetrhnout, abys honem kritizoval, to já u tebe úplně zbožňuju. :)
Reagovat
LukasH
A nejsou náhodou naivní ti, co se do Petry pořád obouvají? Já bych řekl, že jo. My tady naopak nečekáme nic, víš.
Reagovat
Roger_Federer
tak posledni dva dny to tady vypadalo minimalne na finale AO...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak on to ma stejne s Rogerem, tak na nekom jinem se musi pak vybit...
Reagovat
smazaný uživatel
Petra necekane prohraje - dobry oxymoron. :)
Reagovat
Fandina
Petra má tu výhodu, že dovede zahrát super a když jednou prohraje, tak je zase šance, že příští může vyhrát. A tímhle způsobem je tam kde je vyhrála Wimbl TM atd. Jiné se tímto, touto vlastností, schopností zahrát top nemohou pochlubit. A Petra takhle nahoru dolů hraje odjakživa. A proto vždycky stojí za to jí fandit.
Reagovat
smazaný uživatel
Ze ty mas na mysli tu nemeckou streetpunkovou kapelu?:)
Reagovat
smazaný uživatel
:))) Jsem je ani neznal
Název tohodle klipu dobře popisuje
https://www.youtube.com/watch?v=OoeGMJfA748
Reagovat
smazaný uživatel
:) Ja je take neznal, ale chtel jsem se jen ujistit, ze si myslim to, co si mam myslet, a ne neco, co si myslet nemam...:) A trefil jsem hned na ne, coz mne trosku zmatlo:D))))
Reagovat
Roger_Federer
na ty jeji uspechy uz seda prach...
Reagovat
Fandina
Petra je ještě mladá, pokud bude zdravá, tak pořád je šance. A jak jsem psala, je šestá v žebříčku, která druhá to může říci. A která druhá má ti tituly. Kdyby byly tak vzdálené jak píšeš, nebyla by šestá, ale někde vzadu.
Reagovat
PetaM
To je minulost a minulost se neřeší ;) Teda jak kdo, někdo v minulosti žije stále ...
Reagovat
PetaM
http://www.ausopen.com/en_AU/video/drawceremony.html

Podle tohoto odkazu začne Draw ceremony za 11 hodin a asi 20 minut. Takže u nás ve 2 ráno jo? :D
Reagovat
smazaný uživatel
za upozornění, nemůžu se dočkat :-). Jen doufám, že to snad bude dostupný i tady, myslím že USO to právě mělo omezený.
Reagovat
PetaM
Jo, USO to mělo omezený, ale bylo to tam předem napsané, tady zatím napsané nic není :D
Reagovat
Frick
Ještě si vzpomínám, jak Petra předloni rovněž na tomhle turnaji skončila v SF a přišla o možnost se dostat na trůn. Tak se řeklo "No co, bude to tak po AO". Jak těžce naivní jsme byli. A nejen my, i bookmakeři. Nevím, kde už to bylo, ale (nejspíš Fortuna), ale kurz na to, že Petra v roce 2012 NEZÍSKÁ žádný Grandslam byl přes 2,00....

JJ, tehdy jsme si malovali, že Petra bude nyní tak 3-5 násobná vítězka GS a jasná no. 1....
Reagovat
smazaný uživatel
protože nebyla zdravá Serena..bylo to otevřený. navíc byla druhá, za Wozniackou, kterou nikdo jako jedničku nechtěl.. předtím vyhrála TM, FC a HC, a fakt to tak vypadalo, že bude jednička..
Reagovat
slacker
Tak kolik tech chyb dnes nasekala? Stat W/UE zna nekdo? ... trosku necekane ze zase spadne do lonskych hovinek
Reagovat
PetaM
Semifinále je neuvěřitelný neúspěch, chudáci všichni semifinalisti všech turnajů, tolik práce a NIC ... že?
Reagovat
slacker
Koment nevrleho fandy?
Ptam se na statisistiky dnesniho zapasu, kdy byl uz i YT zaznam celeho zapasu s televizni statistiskou na konci.
Kratky komentar mele "vinou velkého množství chyb" tak presne tohle me u Petry vytaci nejvic, naprosto iracionalni prepnuti do modu katastrofa
Reagovat
LukasH
No tak si ty statistiky najdi. Jak ty můžeš posoudit, co je a co není iracionální. Viděl jsi někdy hrát Pironkovovou, když jí to jde? A Petře to nešlo, asi už nemohla nebo nevím. A slyšel jsi co říkala ona i Všetíček? Že to nebude hned? Ono se sice říká o nás, že jsme fanatičtí fanoušci, ale já si spíš myslím, že jsou to takoví jako ty, když vlastně od Petry čekají zázraky a myslí si, že už asi nikdy neprohraje.
Reagovat
slacker
Statistiky obsahujici W/UE se daji najit obvykle kde? Zadny site ktery je hromadne archivuje neznam.
Videl jsem zaznam zapasu Pirane se Sarou, nic svetoborneho s cim by mela mit Petra s fazonou zacatek ledna 2014 jakykoliv problem.
PS: Videl jsi uz ten zapas na vlastni oci nebo se jen emocionalne angazujes?
Reagovat
slacker
No s tema W/UE se, si slusne nabehl :-)) , ted jsme sem ji vsiml v clanku (některým ze 27 vítězných úderů, převládlo 31 nevynucených chyb a šest dvojchyb). Opet formulace na zabiti, je to 31 + 6 chyb nebo jen 31 z toho 6 dvojchyb?
Reagovat
LukasH
Teď jsem to zkoušel najít a ty kolonky s winnerama a ue jsou zatím prázdný, takže nic. Univerzální stránku taky neznám, ale v minulosti, když jsem si to zadal do googelu, něco mi vždycky vyjelo.
Nevím, kdo se tady emocionálně angažuje, ale já to nejsem. Naopak se ti tady snažím vysvětlit stav věci, ale je to asi zbytečný.
Viděl jsem konec zápasu, jo Petra kazila a? Myslel sis, že už nikdy nebude kazit? Víš, ono to v tom sportu fakt tak nefunguje, že něco změníš a výsledek se projeví okamžitě. Navíc, teď vyhrála 5 zápasů po sobě, minulej rok často nevyhrála ani 3, takže já tam ten pokrok vidím.
Reagovat
slacker
Je kazit a kazit, tenhle zpusob kazeni se mi zda ponekud nestastnym a pro nektere fandy flustrujici
Reagovat
slacker
Cisla 27/31 tak zase tak velestrasidelne nevypadaji jako puvodni nocni komentare.
Reagovat
tommr
jakejch 5 výher po sobě? Petra vyhrála první dva ostrý zápasy sezóny, v tom třetím úplně propadla. Výhry z HC - navíc proti zdravotně indisponovanejm hráčkám - se nedají brát vážně ...
Reagovat
smazaný uživatel
Dají.
Reagovat
LukasH
No to víš, že ty zápasy na HC z hlediska energie vůbec nic nestojí, viď? Plus k tomu čtyřhra. Akorát Sloane jí vzdala po 1. setu, jinak snad ty zápasy odehrála, ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Přiznám se, že dneska nemám svůj den, ne kvůli prohře Petry, to vůbec, ale mě prostě štvou tvoje komenty typu - smí prohrát, nesmí prohrát, ať radši nikam nejezdí, tady se smí unavit, tady se nesmí unavit. Promiň, ale ty jsi tak striktní, že si říkám jestli máš vůbec občas taky nějakou empatii a chápeš, že jsou to prostě jen lidi. Já vůbec Petru neobhajuju, prostě hrála blbě, ale jakmile někdo prohraje, ty už mu pomalu navrhuješ, aby se raději na kurt už nevracel. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nevim jestli tuto stranku nekdo znate ale nyni jsem ji nasel, a zda se mi moc dobra. Neni tam sice Live race ranking, ale pisou se tam ztraty a ziskavani bodu. Ihned se mi moc zalibila :-)

http://fr.tennistemple.com/wta-classement-live/
Reagovat
smazaný uživatel
Neznam, libi, davam do pameti, za mne diky:)
Reagovat
PetaM
Ale je tam Race Ranking, ale až po ukončení týdne :) :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, ted jsem koukl, ze se to da prepnout do angliny, jsou tam pekny aktualni pavouci, ATP live... celkove to vypada hezky:) takze jeste jednou, dik:)
Reagovat
smazaný uživatel
To vim ale ja jsem hledal stranku kvuli Live race ranking :-D ale spokojenost stim co jsem nasel :-)

Vlk: NZ
Reagovat
PetaM
Tak to už jsi podle mě hodně náročný :D Myslíš, že taková stránka vůbec existuje? :D
Reagovat
smazaný uživatel
existuje:)
Reagovat
slacker
existuje (tennis4wta). Takovy dotaz bych cekal u noveho nicku, takhle stranka je tu uz davno dost proflakla.
Reagovat
smazaný uživatel
A ty ji mas, ze to vis? :-)

PetaM: Tak ATP ji ma, takze nevidim duvod aby WTA ji nemela
Reagovat
smazaný uživatel
Tam jsem byl a proto jsem hledal jiny. Proflakla mozna je ale je dost na dve veci (jemne receno). Ani race se mi tam nyni nedala rozkliknout a ty nekonecne reklamy + pomalost stranky je neco prisernyho.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem ted na jinem kompu, nepamatuji z hlavy:)

Je to na nejakem ruskem serveru. Urcite to tady nekdo ma... link na tu stranku tu sel hodne krat... i kdyz tak vic nez pred rokem:)
Reagovat
smazaný uživatel
jo a ta stranka, co pise slacker, to je dalsi:) Jsou totiz dve:)
Reagovat
smazaný uživatel
Vlcku, kdyby jsi si na me vzpomel az budes na tom tvym compu a poslal mi tu tvoji do vzkazu (protoze tadyta slackerova je des bes), tak bych ti byl nezkonale vdecny :-) Dikes
Reagovat
slacker
S Ad Blockem celkem ruzumne pouzitelna akorat pro Live Race predem vyplni 0 za jeste neodehrane mandatory turnaje (na rozdil od oficilaniho Race zebricku). To je pak zdrojem nedoruzmeni v druhe pulce sezony kdy se rozdilny pristup projevi v drobnych rozdilech u nekterych hracek ale jako predikce koncoveho stavu rozhodne lepsi nez oficilani pravidla pro Race zebricek
Reagovat
slacker
A co je na te http://fr.tennistemple.com/ unikatni? francoustina trosku komplikuje porozumeni a neda se rozumne prepnout do angliciny (hodime to na hlavni stranku). livesport.cz na prubeh zapasu micek po mizku mi staci. Radeji aby nekdo doporucil stranky ktere eviduji statistiky W/UE u zapasu. Prej najdi si sam, ale jak nic takoveho nenasel, jen vyjimecne se objevi u komentare konkretniho zapasu. Nic kam jit na jistotu za W/UE
Reagovat
smazaný uživatel
samozrejme, ze se to da prepnout do angliny. Hledej smudlo:D)
Reagovat
slacker
Jo a proc kdyz kliknu na britskou vlajecku me to hodi na hlavni stranky a musim to hledat a proklikavat znovu?
Reagovat
smazaný uživatel
celkem je mne jedno, jak do toho klikas nebo neklikas, ja to mam normalne v angline...:) kliknu a mam:)
Reagovat
smazaný uživatel
OK, jen mne to hod do vzkazu, abych nezapomnel, dik.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale abys nerekl:) http://en.tennistemple.com/wta-live-rankings/
Reagovat
slacker
proste akceptuj sdeleni ze zpusob prepinani jazyka na techto strankach neni podle meho ocekavani.
Reagovat
smazaný uživatel
:) to mne fakt zily nerve:) co se ti libi nebo ne...
takze vpoho:D)
Reagovat
smazaný uživatel
Vlk: Diky, mas to tam :-)

slacker: Pokud umis trochu anglicky, tak si tam co potrebujes urcite dohledas. Jinak te nikdo ani nenuti ty stranky pouzivat. Jiste si najdes nejake, ktere ti budou vyhovovat vice ;-)
Reagovat
slacker
Anglicky umim, tvuj puvodni odkaz byl ale na francouskou verzi (s tou mam potize). Prepinaji mezi jazyku me ale nehodi na stejnou stranku v jinem jazyku, zbytezna uzivatelsky neprijemna vlastnost ktere me rozhodila. kdyby hozeny link na anglickou verzi tak si toho vubec nevsimnu.
Drzkuji protoze me zajima proc povazujes tyhle stranky za prinosnejsi nez jine stranky kdyz jim chybi tebou hledany Live Race, Live ranking tak vzacny neni. A alternativa na prubeh zapasu na micek po micku take uz existuje.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja kdyz jsem je nasel, tak jsem si take nevsiml, ze tam je prepinani jazyku. Pak nato upozornil Vlcek. Me se libi jak to maji udelane a na to jsem anglictinu nepotreboval (ztraty a prinosy bodu, body z minuleho roku a z tohoto, posouvani na zebricku, 5+5 (tenistek nejvice ziskanych/ztracenych bodu za tyden) atd.. Tedkon v te anglictine jsem tam dohledal dalsi zajimave veci, takze pro me to je super stranka a je mi jedno jestli se na main page odkaze po prepnuti do anglictiny :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Teda musim rict, za sebe, ze ja jsem spokojeny:). Uz dva dny zpet bylo jasne, ze nejaka z tech mych oblibenych to finale bude hrat.:D) Takze, co si vic prat:) Je to hezke, i kdyz asi nejvic jsem to pral Lucince. Ale cert to vem:)

O Kvetusce se rika, ze to je jeden z nej. tenisovych talentu zenskeho tenisu, ktery asi zustane celkem nevyuzity az nedotceny:), s tim, ze podle mne ma zdarneho kolegu v ATP, Grigora:) (asi ne nahodou take z BL), ktery ji teda vic nez slusne sekunduje.

Faktem je, ze jediny povrch, na kterem se trochu citi lepe, je trava. Na trave se ji musela poklonit i 2X Venus, a to je co rict.

Na jednom vpisu, asi dva dny zpet na YouTube, jeden fan napsal: It will be Year of Tsvetana! ... No...teda, je jeste brzy na takove vpisy, ale neco se fakt asi zmenilo. Co se tyce hry, tak zatim jsem jen vypozoroval dve veci. Trochu zlepseny servis, a trochu vetsi vule jit po vitezne uderu, jako jinak nic moc vic. Proste si s tim uz tolik nehracickuje.

Takze tam musi byt neco vnitrne, a do toho nikdo nevidi. Podle mne se Petra pripravila na starou znamou Kvetusku, jenze ejhle...to myslim asi Petru dostalo nejvic...

Zakopany pes lezi v Kvete. Ve finale by si mela s Angie poradit ve dvou, ikdyz to neni trava... Mozna uz tu travu tolik potrebovat nebude, aby mohla vyhravat i na jinem povrchu. A mozna to opravdu bude rok Kvetusky, a jestli ano. Toz letosni Wimbledon se ma na co tesit, bo jak ta holcina bude v laufu na jinych povrsich, tak to na trave muze byt pekny hukot:))) a po Marion se muzeme dockat dalsiho prekvapeni. Nebot tahle borka -podle mne- je schopna na trave sejmout i segru Serenu.
Reagovat
tommr
... Podle mne se Petra pripravila na starou znamou Kvetusku, jenze ejhle...to myslim asi Petru dostalo nejvic ...

Zajímavej postřeh a místama úplně rezignovaný chování Petry na kurtu tomu dost nasvědčuje. Vkrádají se ovšem otázky proč není Petra v průběhu zápasu schopná zareagovat na zlepšenou hru soupeřky a na co má vůbec trenéra když jí na to není schopnej připravit ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Odpovim Ti slovy SOJKY:)

Jeji obecna teorie je takova, ze jaky ma hrac charakter jako clovek, takovym zpusobem se to projevuje na kurtu ve hre... Tohle mne "zvoni" v hlave od te doby, co to rekla... je to uz pekne dlouho...a podle mne to je nejprinosnejsi idea v diskusich na tomto portalu vubec za celou historii:)

Obecne moc nemam rad takovy ty strojene pripravovane rozhovory s hraci pro jakekoliv noviny... muze to byt dost zkreslujici... radeji mam takove "nahodne" rozhovory pred zapasem nebo po, vis, jako bez pripravy:)

Me prijde, ze Petra je takova pohodarka, ktera dost veci neresi... a paradoxne tohle pak muze byt problem. Pokud nic neresis, tak treba nemusis mit problem totalne ultimatne riskovat, a to ona fakt nema...
...ale pokud takove shooterce a pohodarce se jen trochu nedari, nebo protihracka nejednou hraje jinak, a muzou to byt fakt jen malickosti, ktere my si vubec ani nevsimneme, nebot jsme upreni hlavne na Petru... neco musis delat! Reagovat, ale jak, jako flegmatik:)! Mozna my to odebirame, ze je otravena:) Ale treba proste nevi jen jak..., tak to neresi a ma to nekde, myslim vnitrne:) A tak jede ultimatne dal...

Proste si myslim, ze to je jejim charakterem:)
Reagovat
smazaný uživatel
Muze to trener zmenit?

Nevim... Britove rikaji, ze Davidovi s Petrou chybi koncepce... ja myslim, ze ani ne... spis flegmatik proste koncepci tak nejak prirozene nema, teda ma takou jako ma, kterou asi spis cholericky typ nepochopi:)

Muze tomu pomoct zmena trenera?

To nevim.:) Ale Dejvid je podle mne taky flegmos. Urcite to ma dobry vliv na to, ze si budou vzdy rozumet...:D) Mozna bez neho by byla uplne mimo...

V kazdem pripade, ja bych riskl zmenu:) (2 roky si myslim, ze Martina by byla zajimava varianta) Ale to jsem ja... a ona, je ona... :)
Reagovat
smazaný uživatel
V kazdem pripade, uz celkem neresim, proc prohrala:) "Protoze ona to taky podle mne nejak neresi:)" nemyslim to zle... mysleno podle toho charakteru no...

A dnes jsem opravdu spis resil Kvetusku:)
Reagovat
tommr
souhlasím s tím názorem, že Kotyza nemá žádnou koncepci a myslím si, že pro Petru není ani dobrý, že má stejnou flegmatickou povahu jako ona. Pohoda mimo kurt není k ničemu pokud se nepřenáší i na kurt ...
Jinak doufám, že ti ten tvůj tip k dnešnímu finále (... Ve finale by si mela s Angie poradit ve dvou, i kdyz to neni trava ... ) vyjde o něco líp než tvoje předpověd pro semifinále (už si to nepamatuju přesně, ale bylo to něco ve smyslu, že na tomhle povrchu nemá Pironkova proti Petře šanci) ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Toz, promin, ale co jsem mel psat, jak Kvetsuka byla vzdy znama, spis jak mrhac...:) Vzdyt to je jeji prvni finale:D)

Proto mne take vic zajima, jestli se neco v ni opravdu zmenilo, nebo ne:)

Verim ve zmenu, a ve vyhru:)

---
Reagovat
smazaný uživatel
Britové by se měli především věnovat vlastním hráčkám a ne do toho kecat jiným, tenisově úspěšnějším národům. :-))

Jinak by mě tedy pánové zajímalo, co si představujete pod pojmem "koncepce". Btw. Petra už se sama vyjádřila, že s někým, kdo by na ni křičel, by moc fungovat nemohla. Ona toho flegmouše k sobě zkrátka potřebuje..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Britove maji jen neco pres 44 GS titulu... no, mas asi pravdu, je to porad malo, aby mohli vubec vyslovit nazor.
Krom toho jsem zapomnel, ze tradicni tenisova trava s kralovskym GS se hraje "nekde v Indii..."

Takze asi by si meli vsimat jen vlastnich hracu, nic nerikat, a drzet hubu...:) mozna i ten GS zrusit...

---

Ja jsem jen odpovedel na dotaz... obecne se v tom uz nejak nehrabu.

---

Idea Sojky mne prijde vic nez zajimava...tot vse:)
Reagovat
smazaný uživatel
Minulost mají Britové slavnou, v současnosti mají akorát Andyho a to je ještě otázka, na jak dlouho, protože Skotsko se chystá vyhlásit nezávislost. ;-))

Samozřejmě právo na názor mají, jen jsem si dovolil trochu nadsázky. A sojčina myšlenka se mi taky líbí.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to ja si take dovolim trosku cimrmanovske nadsazky:)

Mozna...., kdyby Britove nebyli, tak asi ani by Petra jako tenistka nebyla:D)
... a asi by hrala ping-pong nebo by pekla cukrovi v cukrarne:)
Reagovat
smazaný uživatel
... a ty bys mozna ani nesledoval sport:)
(Tak mne jeste napadlo, vzhledem k tomu, ze plno sportu Britanie proslavila:)
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, to všechno je klidně možné :-))
Reagovat
PetaM
Zápas jsem neviděl (musel jsem se vyspat, protože jsem měl dneska zkoušku), ale vaše komentáře tak nějak stačí :D Upřímně, je mi líto, že Petra prohrála, zahájit sezónu titulem by bylo bezva, ale co naplat. Na druhou stranu to nebyl debakl, nedostala kanára, vcelku přijatelné skóre, ze kterého, když se podívám JEN na něj, tak mi přijde, že zápas byl celkem vyrovnaný :) Pozitiv je několik, Petra se může přesunout do Melbourne a začít trénovat a seznámit se s podmínkami, může si odpočinout několik dní, a pozitiva pro nás, fanoušky, nemusíme zítra vstávat zítra ráno kvůli finále :D (samozřejmě, fanoušky, které zajímá finále Kerber-Pironkova, tak vstávat budou :D ). Nebudu dělat z toho zápasu žádné závěry, možná to Petra udělala schválně, aby měla více času, nebo byl dneska den blbec. Uvidíme, jak se bude prezentovat na AO :) Hodně štěstí :) :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vcelku s tebou souhlasím, tedy až na to, že to Petra udělala schválně. Petra určitě nemá v povaze prohrávat schválně.
Reagovat
PetaM
Dobře, řekněme tedy, že to byla strategie, aby se úplně nevyšťavila na AO, které je mnohem důležitější a cennější než Sydney :D
Reagovat
PetaM
PS.: Někteří tady mluví, že Petra mohla prohrát i proto, že Radek vypadl a ještě k tomu na stejném kurtu. No, doufám, že to není pravda, protože jestli Petra bude prohrávat stejně, jako Radek, tak tady máme průměrnou hráčku kolem 50. místa ... :D Takže Radku, pozitivní vliv je důležitý, ale negativně Petru prosím neovlivňuj, nebo dostaneš naplácáno :D
Reagovat
smazaný uživatel
To bych neřekl, ten případný jeden zápas navíc by už ji tolik nevyšťavil, aby se jí to vyplatilo. To už by větší smysl dávalo to zapíchnout po prvním odehraném zápase.

Jak už jsem napsal níže, podle mě to byla kombinace více faktorů, včetně Radkovy prohry. A tím "kombinace" myslím vliv všech faktorů naráz, ne že by měl vliv každý faktor jednotlivě.
Reagovat
pepin
Nevím kde berete to, že to možná byla strategie nebo souhra nějakých okolností. Prostě přiznejte, že ji to dnes nešlo a Pir. vyhrála zaslouženě a neokecávejte to.
Reagovat
smazaný uživatel
a) o tom, že by to byla strategie jsem já nemluvil, dokonce to sám rozporuju
b) A kde beru to, že to byla "souhra nějakých okolností"? Říká se tomu uvažování v souvislostech, bohužel to tady praktikuje jen málokdo..
Reagovat
smazaný uživatel
:)
... no jeste ze te mame,
jinak by jsme ani nevedeli,
co to takove uvazovani v souvislostech je...:)
Reagovat
smazaný uživatel
Možná, že to víte, ale nepraktikujete to. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
:D)))
...ale trosku mne to pripomina fim Bila Pani... "Soudruhu, je to treba videt tak nejak v sirsich souvislostech:)))"

Ale jednu radu Ti dam:)
Neztracej duveru v lidi:)))

A druhou radu, se mnou nejak nepocitej:)
Jsem uplne nelogicky typ:)
Reagovat
smazaný uživatel
souhlasím s Petrulinkou,Petra očividně hrála bez zájmu...tentokrát se nemůže vymlouvat ani na slunce,vítr,virózu,klima,ani na lepší soupeřku,tam to nebylo.Ve střihu bylo v hledišti vidět Radka,kterému po jeho prohraném zápase to bylo taky jedno,možná se chtěl už přesunout do Melbourne.Petra hrála dobře,ale ty její nepochopitelné chyby to důkladně vymazaly.Počkejme na AO,Petra na to kondičně konečně má,ale Radek musí vzít víc v úvahu její citlivou povahu a snad bude mít konečně Petra i čistou hlavu
Reagovat
LukasH
Tak to by vážně byl malér, pokud by byla Petra otrávená z prohry Radka proti DelPovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsem to tipnul správně, že by Katka mohla Turkyni dát a bude to tříseťák. :) První set byl asi hodně divoký, Katka si ani jednou nepodržela servis. Pak už se určitě zlepšila, ale pořád byly šance na obou stranách. Myslím, že klíčové bylo využití brejkbolů ve 3. setu. Zatímco Katka měla 2/3, Buyukakcay jenom 1/5. Hodně důležité bylo, že Katka odvrátila dva brejkboly za stavu 2:2 a další dva za stavu 4:2. To možná rozhodlo celý zápas...
Průběh zápasu zde: http://www.livesport.cz/zapas/UJzImM10/#prubeh-zapasu;1

Katku čeká ve 2. kole kvalifikace Alexandra Dulgheru z Rumunska. Ta je na tom žebříčkově sice ještě o 7 míst hůře než Buyukakcay (a pouhých osm míst před Katkou), ale je to mnohem známější jméno. Nelze opomenout, že v dubnu 2011 byla na 26. místě! Dulgheru navíc v prvním kvalifikačním kole vyřadila dvacátou nasazenou Rusku Puchkovou, které dala ve 3. setu dokonce kanára... Zkušenosti budou asi jasně hovořit pro Rumunku, ale věřím, že Katka nechá na kurtu všechno. Zajímavé je, že Katka bude hrát opět na stejném kurtu (č. 13) jako proti Buyukakcay. Tak třeba jí to přinese štěstí. :)
Reagovat
tommr
jj Dulgherová bude pro Katku velice těžká soupeřka. V žebříčku je tak nízko jen proto, že se vrací po dlouhým zranění. Vzpomínám si, že svýho času porazila na USO i Petru ...
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, to bylo právě v roce 2011 (1. kolo USO)... Co čtu v jejím profilu na stránkách WTA, tak poslední tři sezony měla Dulgheru velkou smůlu na zranění. Hlavně v roce 2012 hrála naposledy v polovině března, protože jí dlouhodobě trápilo zraněné koleno. Kvůli tomu spadla až do třetí stovky.
Reagovat
tommr
no jsem hodně zvědavej jak si Katka s Dulgherovou poradí. Ona hraje často líp proti zkušenejm hráčkám než proti svejm vrstevnicím ... :)
Jinak už ted je jistý, že si Katka zase trochu polepší i kdyby proti Dulgherový neuspěla. Za postup do druhýho kola je podle novýho bodování 20 bodů takže Katka se posune minimálně před Birnerovou do první desítky našich hráček ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Díky za info. To mě právě taky zajímalo, kolik Katka za ten postup získala bodů... Mezi hráčkami ve druhé stovce totiž nejsou moc velké rozestupy a důležitý je skoro každý bodík. :)
Reagovat
tommr
jj Katce se ted hodí každej bodík, protože se potřebuje dostat co nejrychleji dostatečně vysoko, aby nemusela hrát ty vyčerpávající kvalifikace. Doufám, že na AO ještě nějaký vybojuje ... :)
Jinak bodování kvalifikace na GS se ted dost zásadně změnilo. Dřív bylo za každý dosažený kolo o 20 bodů víc. Momentálně je to 20-30-40 dřív to bylo 40-50-60. Beze změn zůstaly jen ty dva body za vypadnutí v prvním kole ...
Reagovat
smazaný uživatel
Zápas jsem neviděl, ale z toho, co jsem přečetl se podle mě sešly tři věci:

1) psychická rozladěnost poté, co na stejném kurtu prohrál Radek
2) fyzická únava - ono 9 zápasů v nějakých 11 dnech je slušná porce, byť tři z nich byly mixy. Zvlášť po náročné fyzické přípravě, kterou absolvovala.
3) ultra nepříjemný styl soupeřky

Zkrátka bych z toho nedělal žádné drama.
Reagovat
gigin
Přesně tak. Prostě prohrála. No a co. Na AO se ukáže. Jestli vyhučí v prvním kole, pak můžem lamentovat.
Reagovat
Titan
Světlana je prostě stále lepší hráčka, a to nesmíš zapomenout, že hrála kvalifikaci, kde se hraje o všechno, ne zábavu v Perthu.
Jediné co je vidět, je fakt, že se nic nezměnilo. Což mi ani tak nevadí a Světlaně jsem věřil i proti Errani...
Reagovat
smazaný uživatel
Teď tomu nerozumím, co se nezměnilo?
Reagovat
smazaný uživatel
Jen dodam, ze Pirozka touto vyhrou poskocila az na 68. pricku v zebricku WTA a uz byla i 31.. Jak jsem zde uz psal, zadna spatna hracka to rozhodne neni a to, ze se tu bohuzel podcenuji takove hracky je bohuzel realita. Nejvice me tady ale irituje podcenovani i TOP hracek, kdyz hraji proti Petre...
Reagovat
Roger_Federer
Realita je ze hukla opet z hrackou hluboko pod ni..
Reagovat
gigin
Domčo nerýpaj :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nekdo s timto nickem ma zrovna co rikat :-D
Reagovat
Roger_Federer
dyt uz je to otravne..vcera se tady Kvitova vynasela do nebes..dnes se kamenuje..
Reagovat
gigin
Dominiku, jsem v Salonu, domácí zabíjačka, tanková Plzéňka, dojdi :-)
Reagovat
Roger_Federer
jako ve drevenici jo?
Reagovat
Roger_Federer
jako v patekjsem tam byl na tatarak..a pivko.
Reagovat
gigin
Jo, v drevenici :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně že si odehrála nějaké ostré zápasy, teďka musí nabrat síly a dát všechno do AO..tam bych jí přála slušný los a účast aspoň ve čtvrtfinále.
Reagovat
Jan
Kde jsou ty doby, kdy jsme jí přáli minimálně finále AO, resp. bylo to reálné. Teď stačí účast ve 1/4 finále :)
Reagovat
Nancy_z
"Rozdíl v podaní byl oproti včerejšímu zápasu obrovský, dneska mi rozhodně tak nepomáhal. Síly mi trochu odešly a s tím je spojený pohyb na kurtu a také servis. Věděla jsem, že zápas musím vybojovat, jinak to nepůjde. Bohužel se to nepovedlo," řekla po utkání Radiožurnálu.

Jinak utkání jsem zaspala a nakonec jsem byla ráda. Pohled na trápící se Petru není pro mě nic příjemného... Tak snad konečně vytřepe tu únavu z přípravy a na AO bude připravená a fit...
Reagovat
Nancy_z
Teď koukám, že už to do článku přidali :-D
Reagovat
tmora
Tak to jsem viděl Petru poprvé na zapas namalovounou, nebo se mi to zda?? Evidentně zapas Petra podcenila a počítala s rychlou výhrou. Bohuzel. Nerozumím tomu jak tady nekdo psal ze herně Pironkova Petře sedi ze to bude jen rychla záležitost.
Reagovat
tmora
Nemáte náhodou link na dnešní zapas Petry, chtěl bych se na to podivat co se tam stalo.
Reagovat
Fandina
Reagovat
LukasH
No, tak co no. Zápas jsem neviděl, bohužel nejsem takhle schopnej vstávat. Sice mě to mrzí, ale to je Petra a tohle bude Petra. Doufat můžeme jen v to, že se to bude stávat míň často.
Fakt jsem to neviděl a nevím, jestli se Petře třeba hůř dýchalo nebo prostě jen kazila. Ovšem tyhle generálky na GS těsně před ním mi přijdou nejlepší cesta, jak se totálně vyšťavit.
Spolu s tím Hopmanem je toho moc.
A prosím, neidealizujte si Petru příliš. Ona třeba bude lepší, ale jako Serena ne. Včera už se tu diskutovalo, jak by mohla bejt po AO druhá nebo co, tak zase pěkně zpátky na zem.
Vím, že je možná trochu hloupý, že prohrála s takhle nízko postavenou hráčkou, ale Pironkovová se už ukázala na Wimbledonu a pokud hraje dobře, tak je pro Petru daleko nebezpečnější než např. Sara.
Reagovat
smazaný uživatel
Úvod sezony je zkrátka takhle nahuštěný, s tím se moc dělat nedá, leda překopat turnajový kalendář, což je ale dost nereálné.

Myslím, že srovnávat Petru a Serenu chce asi málokdo, jako Serena je akorát Serena, všechny ostatní na ní koukají z uctivé vzdálenosti. Druhá po AO může být Petra stále, ale je to spíš teorie a tak jsem to bral i já, když jsem to tady včera rozebíral, ne že bych to bral jako jistotu. Ale v žebříčkový posun i přes dnešní nevydařený zápas věřím stále.
Reagovat
LukasH
No ale hráčky z úplný špičky si to takhle moc nedávají. Hrály v Brisbane a teď v Sydney ne. Pokud si vezmeš, že se dostávají minimálně do semi a tyhle generálky by jako favoritky měly vyhrát, ne to min. 10 zápasů v řadě za sebou a to se s tím, že se obtížnost vlastně pořád stupňuje, vydržet nedá. Vím, že Petra tady v podstatě hrát musela, když předtím hrála HC. Na to, že po prvním zápase HC říkala, že je ještě unavená z přípravy, mi toho přijde moc a paradoxně je možná dobře, že si před AO bude mít víc času odpočinout.
Reagovat
LukasH
oprava: je to minimálně 10 zápasů
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je otázka - když si vezmeš Petru, tak: v roce 2012 po boku Tomáše vyhrála HC, v Sydney došla do semifinále a nakonec byla pár míčků od finále AO. Loni naopak měla v plánu to, co většina špičky: začala v Brisbane, tam skončila ve druhém zápase, na poslední chvíli to vzala přes Sydney, kde s ní hned v prvním kole vyběhla Cibule a na AO se v druhém kole utrápila k vypadnutí s Robsonovou..
Že něco vyhovuje většině hráček ze špičky ještě nutně neznamená, že to tak musí vyhovovat všem..
Reagovat
LukasH
To je pravda. Al jde taky o to, že psala, že je stále unavená z tý přípravy a to si nesedne hned. Je to tak, jak říkal Všetíček. Musí si na to zvyknout. Teď do článku dodali komentář Petry, že jí docházely síly. Trochu jsem to tušil a Pironkovovu jsem párkrát viděl dobře zahrát. Je sice takhle daleko v žebříčku, ale pokud jí to jde, je pro Petru vážně nebezpečnější než Sara s Agou.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jak rikal Mats. Na nejlepsi hru Kvitovy ma jen nejlepsi hra Sereny a naopak. ja bych byl v tech vyhledek klidne optimistictejsi. Doufam, ze pujde tam, kde muze bejt. coz, coz je dle myho srovnatelna hra s Azarenkou a Sharapovou
Reagovat
smazaný uživatel
To máš pravdu..
Reagovat
makro99
Mně Tsvetana herně připomíná právě Agnieszku - skvělý pohyb, čtení hry a technické, variované údery od základní čáry. Ale nemá její konzistenci.
Každopádně psát o prohře s kvalifikantkou z druhé stovky... no nevím; ani hráčky druhé padesátky obvykle nemaj 10 výher nad TOP 10 hráčkama....
Reagovat
smazaný uživatel
A jak hrála Kerberová? Ta vypadá že se na AO chystá zaútočit taky na vyšší příčky.
Reagovat
George_Renel
je ten Petřin začátek sezóny přesně jak jsme před HP psal. HC na rozehrání, Sydney SF a AO? Věřím, že ještě o stupínek výše. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nedělejte z prohry Petry vědu. Lepší teď než někde ve 3. kole v Melbourne (stále věřím, že se tam bez potíží dostane).

Jasně, dnes jí to tam nepadalo a byla těžká na nohách, ale dobře hrající Pironkovová je taková malá noční můra pro tenistky jako je Petra nebo Venus. Něco jako ženská obdoba G. Simona (nebo Radka, bez servisu+voleje). Petře se z jejích razantních úderů často vracely pomalé přeliftované míče hluboko do kurtu, ke středu základní čáry, které tu a tam vystřídal nějaký extra plochý, nízko nad páskou letící bekhend. Cvetana účelně variovala spin a rychlost svých úderů, rozleptávala rytmus hry. Navíc se velice úsporně, jako kočka, pohybuje, takže není vůbec snadné ji rozběhat... A taky krásně returnovala Petry levácký servis ven z kurtu; hlubokým, plochým krosem - skvělá práce levou rukou.

Hrát proti někomu takovému je prostě mentální teror. Jeden musí být nepřetržitě soustředěný, protože se nedá odhadnout, co přijde z druhé strany příště... Když se k tomu přidá pár hloupých chyb při dohrávání výměny na síti, nějaké to prasátko, je to už skoro na psychiatra. :-)
Reagovat
Fandina
A Petra měla velký problém s jejím podáním, protože bylo hodně nízké a téměř bez odskoku.
Reagovat
petrulinka
No když se na to podívám z tvého úhlu pohledu, tak si říkám, že to asi zase taková hrůza nebyla. No nic, uvidíme, co ukáže v Melbourne. :-)
Reagovat
Fandina
A stačí, že přijde odborník a všechno je jasnější. Takže nakupujte u odborníků! Díky Jan_S.
Reagovat
petrulinka
Ještě mi to nedá, abych se nevyjádřila k Petře. Já naprosto chápu, že pořád se vyhrávat nedá a někdy není fakt den. Nejsem dnešní a znám to z vlastní zkušenosti. Prostě někdy se člověk může snažit a nejde to. Ale co sleduju tenis, tak jsem snad u žádné hráčky neviděla tak často takto velký rozdíl ve hře ze dne na den, jako u Petry. Kdo ji třeba nezná a sledoval by dnešní zápas, tak by si zcela určitě musel říct, proboha, co to je za nemehlo? Ta se v životě nemůže ani dostat do první stovky? Sledovat ji včera a předevčírem, tak by zase řekl, ty jo, na ni téměř žádná hráčka nemá, může být No.1. Prostě si myslím, že hráčka TOP10 by takové rozdíly ve hře mít neměla. A to je kámen úrazu. Nejprve jsem si myslela, že to je astmatem, pak osobními problémy, teď by měla být v soukromí v klidu a zase takové výkyvy. A na problémy s astmatem to dnes určitě taky nevypadalo. Tak mi to fakt nedá, abych nad tím pořád nepřemýšlela, kde je sakra chyba? No jenže pokud na to nepřišla doted ani Petra a vypadá to, že ani její tým, tak my to asi taky nepořešíme. Jen mě to fakt mrzí a absolutně to nechápu.
Reagovat
smazaný uživatel
To je holt Petra. Kdo jí chce fandit, musí se s tím smířit. ;-)
Reagovat
tommr
prvním kolem kvalifikace Australian Open prošlo pět ze sedmi českých tenistek: Kristýna Plíšková, Katka Siniaková, Renata Voráčová, Lucka Hradecká a Andrea Hlaváčková. Podle očekávání vypadly Eva Birnerová a Tereza Smitková ...
Viděl jsem jen zápas Andrey s domácí šestnáctiletou juniorkou Naikthou Bainsovou. Bainsová ve druhým setu Andree docela zle zatápěla a Andrea s ní měla plný ruce práce. Bainsová je velkej talent ...
Reagovat
Fandina
Dívala jsem se na Andreu občas na streamu na hlavní stránce oficiálního webu AO. Andy hrála dobře a kvalita streamu je také super viz odkaz.
http://www.ausopen.com/en_AU/video/live.html
Reagovat
smazaný uživatel
ne, opravdu me dnes nastvala a je mi z toho smutno...probudila jseem se na zacatek a vmomennte, kdyz jsem ji uvidela, tak jsem vedela,ze prohraje, nacez jsem usnula zdaly se mi tri sny, kde jsem zjistovala vysledek, ve vsech prohrala. tak jsemse donutila vstat a ona opravd prohrala. nejhorsi na tom je, ze mam pocit,ze to souvisi se stepankem a ze snad prohrat chtela...
Reagovat
petrulinka
Tak zase nepřeháněj! Proč by měla prohrát kvůli Štěpánka? To by snad prohrála všechny zápasy, ne? Vždyť jsou spolu už od HC a Petra zatím všechny zápasy vyhrála. Ale je fakt, že dnes to byla hrůza a já, když zápas začal, jsem byla neskutečně nervozní, přitom u předchozích zápasů jsem byla naprosto v klidu. Prostě něco mi na Petře od začátku nesedělo, říkala jsem si, že něco je špatně. Ovšem do hlavy jí nevidíme, tak nevíme, co se dělo.
Reagovat
smazaný uživatel
takze nas bylo vic, kteri kdyz jsme ji videli jsme vedeli, ze je konec...otazka je, proc jednou hraje jak bohyne a podruhe jak zacka...rozhodne to byl ni a ne souperkou...o to me to stve vic..
Reagovat
petrulinka
Já nevím, kde jsi zápas sledovala ty, já na Slovaksportu a komentátor to vyjádřil přesně. Říkal, že Pironkova nehraje bůhvíco, ale že jí stačí přehazovat přes síť a Kvitová se vyhazuje sama. Prostě dnes si to prohrála jen a jen sama. Dnes to opět byl boj Kvitová proti Kvitové, jako za starých loňských časů. Teď se dívám na Angeliku, to je jiné kafe :-)
Reagovat
Fandina
Petra hrála blbě, protože viditelně se blbě cítila. Bohužel se jí to stává. Jeden den hraje dobře a druhý se jí nedaří. Takhle hraje odjakživa.
Reagovat
smazaný uživatel
Kvitule: Petra to takhle má celou kariéru a vždycky mít bude, je zbytečný se kvůli tomu rozčilovat.

petrulinka: určitě neprohrála úmyslně, ale Radkova prohra, nota bene na tomtéž kurtu, jí na psychické pohodě rozhodně nepřidala. Nevýhoda randění s tenistou..
Reagovat
tommr
Petra dneska podala otřesnej výkon a naprosto jednoznačně prohrála s kvalifikantkou, který k vítězsví stačil průměrnej výkon. Pironkova se ani nemusela nijak zvlášt snažit - úplně stačilo, že se trefovala do kurtu a všechno ostatní spolehlivě zařídila Petra. Petra navíc působila od samýho začátku rezignovaně a nebyla na ní vidět žádná snaha, žádná bojovnost ... :(
Po prvním odehraným turnaji se dá říct, že u Petry zatím nic nenasvědčuje nějakýmu zlepšení. Po dvou slušně odehranejch zápasech přišel absolutní propadák. S tou hrou co dneska předváděla ani nemusí do Melbourne jezdit ... :(
Reagovat
Michaelus
Taky to necháu, vypadala už pozitivně a teď zase tropí takové hlouposti :D Snad se dá na Melbourne do kupy....minimum je pro ni ČF doufejme :D
Reagovat
Fandina
Já doufám, že do Melbourne Petra pojede a tam zahraje zase super, jako už kolikrát. Držím palce Petro ... pojď pojď pojď!
Reagovat
smazaný uživatel
A kdyby tam nejela, koho by si kritizoval? :) promiň, ale jsi děsnej fanoušek, kdyby to bylo podle tebe, tak se nemám za chvíli na koho koukat. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ze je tommr pesimista jeste neznamena, ze je desnej fanousek. Zapasy a vysledky proziva urcite stejne jako ostatni. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
jasně.
Reagovat
tommr
dneska jsem děsně naštvanej fanoušek ... :(
Pro to co dneska Petra předváděla se jen těžko hledá nějaká omluva. Kdyby aspon prohrála s nějakou dobrou hráčkou, ale dostat takovej výprask od Pironkový, která bude zase celou sezónu prohrávat s kdekým je opravdu ostuda ... :(
Reagovat
petrulinka
Dnes teda s tebou souhlasím a říkám si, že raději včera měla vyhrát Lucka, protože ta by podle mě Pironkovou porazila. A přesně, jak jsi napsal. Kdyby prohrála se Sarou nebo Agou, ale s Pironkovou? :-(
Reagovat
Fandina
Pamatuji si na Wimbledon 2011, když Petra hrála s Pironí a málem to projela. Petra byla dneska zvadlá a od začátku dýchala pusou. To včera nebylo. A hlavně se Petře nedařilo na podání. To je těžké.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten zapas jsem nevidel, takze nevim jak Pirozka hrala ale myslim, ze ji dost podcenujes. Tam kde je tedkon rozhodne dlouho nebude. Jak psala predtim Lunej, zadna spatna hracka to rozhodne neni. Navic tedkon ma viditelne formu, kdyz vyhrala 7 zapasu behem jednoho tydne.
Reagovat
tommr
Pironková sice patří do první stovky, ale úplně špičková hráčka to nikdy nebyla a ani nebude. Vsadím se, že po tomhle turnaji brzy zvadne a půjde zase od porážky k porážce ...
Dneska navíc nehrála nic mimořádnýho - Petra jí vítězství doslova darovala ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Sakra chlape, tobě by sousloví "ostudná porážka" měli zakázat. Zbytek tvého příspěvku radši hodnotit nebudu..
Reagovat
smazaný uživatel
Nerikam, ze vsechno bude vyhravat ale ze ji dost podcenujete. Evidentne ma tedkon formu a uz porazila hodne hracek, ktere jsou nyni v TOP 10 (LiNa, Aga, Angie a nyni Saru a Petru). Nejsilnejsi je jednoznacne na trave, kde kazdy rok oziva ale na tvrdem povrchu take umi zahrat.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem ten zápas neviděl, ale "ostudná porážka" jsou hodně silná slova. 6:4 6:3 je důstojný výsledek. Pro mně je nepochopitelné, že jak výborné výsledky Piroňková dosahovala na trávě, tak nevydařené výsledky přišli z jiných povrchů. Možná že letos přijde ten zlom.
Reagovat
LukasH
Vadí mi, jak používáš spojení "ostudná prohra" nebo naopak "splnění povinnosti". Ve sportu tyhle věci moc neplatí a v tenisu už vůbec ne. Petra asi mnohým na začátku připadala jako že teď už prohraje jen s první trojkou, pokud vůbec. Já věřím, že to letos bude lepší, ale nemyslím si, že by zatím byla Petra stejně konzistentní hráčkou jako první trojka. Okomentovala to tak, že jí došly síly. A přesně v tom to je. Ona tenis umí, ale hodně často nevydrží fyzicky. To je věc, na který tak vehementně se Všetíčkem pracuje a sami nesčetněkrát opakovali, že to hned nebude.
Reagovat
Michaelus
Jediné plus vidím v tom, že má více času se připravovat na Melbourne...
Mimochodem dneska je los že?
Reagovat
smazaný uživatel
Los je v pátek, ale v kolik, to nevím. Pokusím se to najít..
Reagovat
Michaelus
No jo přece :DD
Já už mám pátek :DD
Reagovat
VlS
No to je naše Petra
Reagovat
smazaný uživatel
A proto ji máme tak rádi a pořád jí znovu a znovu fandíme :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak prohrála no.. příště zase vyhraje.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Petra se trápila, my se trápili.. tak ať se dá rychle dohromady a zase něco předvede. :)
Reagovat
petrulinka
Já jsem tak rozčílená, že už asi ani nepůjdu spát. Stejně musím v 8 vstávat, tak asi kouknu i na ten druhý zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
:) Na Angie? Já ne, jdu dospat tu hromadu probděných nocí :) uklidni se, já si dala závazek, že se prostě u Petry nebudu rozčilovat, nic jinýho mi nezbývá, je začátek sezony, tak věřím, že nás mile překvapí. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak dobrou Lunej.. a já jdu trpět do školy...
Reagovat
smazaný uživatel
Díky a ať ti to ve škole rychle uteče :)
Reagovat
smazaný uživatel
takhle se vyházet sám, tudy cesta k úspěchům na GS nevede, nevím, proč si nezavolala po setu trenéra, pokud se to ještě může. Bylo by to k ničemu, ale aspoň bychom zase v přenosu slyšeli češtinu.
Reagovat
petrulinka
Já jsem taky pořád čekala, že si pozve trenéra, ale ona ne. Tak nevím. Včera se tam směje, povzbuzuje se a dnes? Jako chápu, že každý den není posvícení, ale takto prohrát? Kdyby aspoň prohrála s tím, že by Pironkova hrála jako bohyně, jenže jí stačilo vracet, protože věděla, že Petra se spolehlivě vyhází sama.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist