Muchová je poprvé ve čtvrtfinále Australian Open! O první grandslamové semifinále se utká s Bartyovou

  • AUSTRALIAN OPEN - Karolína Muchová na Australian Open porazila 7-6 7-5 šestnáctou hráčku světa Elise Mertensovou z Belgie, přestože v úvodu prohrávala 0-4, a postupem do čtvrtfinále vyrovnala své grandslamové maximum z Wimbledonu 2019. O premiérové semifinále si 24letá Češka zahraje s domácí světovou jedničkou Ashleigh Bartyovou.
    15. 2., aktualizováno | Aktuality |  111 komentářů
    Karolína Muchová (© AFP)Karolína Muchová (© AFP) 
     

Karolína Muchová měla ze dvou startů na Australian Open na kontě jednu výhru z loňského roku, letos však ve čtyřech duelech neztratila ještě ani set. 

Po bývalé grandslamové šampionce Jeleně Ostapenkové z Lotyšska, Němce Moně Barthelové a světové šestce krajance Karolíně Plíškové si poradila i se 16. hráčkou světa Elise Mertensovou. O rok starší Belgičanku zdolala 7-6 7-5, byť ztratila první čtyři gamy zápasu, a oplatila jí pár měsíců starou porážku z Ostravy.

Muchové vstup do zápasu proti Mertensové nevyšel. Olomoucká rodačka kupila chybu na chybu a brzy prohrávala 0-4. Pak sice snížila na 2-4, následně ale po dalším získaném podání Belgičanka odskočila na 5-2.

24letá Češka se ale podobně jako v zápase proti Plíškové, kdy v druhé sadě prohrávala dokonce 0-5, ukázala jako mistryně obratu. Sadu dotáhla do tie-breaku, v němž proměnila třetí setbol na 7-5.

Pohodu z vyhrané sady si poslední česká zástupkyně ve dvouhře přenesla do úvodu druhého setu, v němž získala okamžitě brejk. Mertensová ale kontrovala, srovnala na 2-2 a sada opět směřovala do zkrácené hry. Za stavu 5-5 se však Muchová dostala k brejkbolům, soupeřce servis vzala a zápas poté dopodávala čistou hrou. V posledních třech gamech ztratila česká tenistka jen dva míčky.



"V úvodu to bylo z mojí strany docela pomalé, ale Elise hrála dobře. Měla jsem pocit, že vůbec nechybuje, a zatlačila mě. Za stavu 0-4 jsem se vrátila do hry, stále jsem bojovala o každý míček a šla si pro své údery," komentovala Muchová, jež vyhrála i sedmý letošní zápas. Z prvních dvou akcí sezony totiž vinou zdravotních potíží odstoupila. 

Postupem do čtvrtfinále Muchová vyrovnala své grandslamové maximum z Wimbledonu 2019, kdy ji zastavila až Ukrajinka Elina Svitolinová.

O své největší semifinále si Muchová zahraje proti světové jedničce Ashleigh Bartyové, s níž jediné vzájemné střetnutí na US Open 2018 prohrála ve dvou setech.

"Je to velká výzva. Rozhodně budu muset předvést své maximum, abych s ní mohla soupeřit a odehrát dobrý zápas," očekává Muchová před duelem s australskou vrstevnicí.

Bartyová stejně jako Muchová v prvních čtyřech zápasech na melbournském grandslamu nepřišla o set a drží letošní neporazitelnost. Domácí favoritka, před Australian Open vyhrála jeden z přípravných turnajů v Melbourne, v dnešním osmifinále zdolala 6-3 6-4 Američanku Shelby Rogersovou.

Ve čtvrtfinále domácího grandslamu je vítězka Roland Garros 2019 Bartyová třetí rok po sobě, jejím maximem je loňské semifinále.

"Na tomhle povrchu jsem vyrůstala, cítím se na něm jako doma. Vždy je skvělé hrát na domácí půdě, i když teď bez fanoušků to není optimální," řekla Bartyová.



V překvapeních na účet favoritek pokračuje Jessica Pegulaová. Šestadvacetiletá Američanka, 62. hráčka světového žebříčku, při předchozích startech v Melbourne nikdy nepřešla první kolo, ale letos ji nezastavily už čtyři soupeřky a ani žádná z papírových favoritek.

Hned v úvodu Pegulaová vyřadila dvojnásobnou vítězku Australian Open Viktorii Azarenkovou z Běloruska a po dnešní výhře 6-4 3-6 6-3 nad světovou pětkou Elinou Svitolinovou z Ukrajiny je poprvé ve čtvrtfinále grandslamového turnaje.

Svitolinové, která dosud v Melbourne neztratila ani set, oplatila lednovou prohru z Abú Zabí a oslavila zatím největší úspěch kariéry. Na žebříčku poskočí minimálně o osmnáct míst a bude poprvé v elitní padesátce.

Poprvé ve čtvrtfinále Australian Open je také její velká kamarádka a příští soupeřka Jennifer Bradyová, která vyřadila Chorvatku Donnu Vekičovou po setech 6-1 7-5. Navázala tak na úspěšné tažení z loňského US Open, kde došla až do semifinále. Dosud neztratila ani set a není na ní vůbec znát, že byla jednou z hráček, které musely strávit dva týdny v přísné karanténě.

 

• AUSTRALIAN OPEN 2021 •
Austrálie / Melbourne, tv. povrch, 80.000.000 australských dolarů
pondělní výsledky (15. 02. 2021)
• Dvouhra žen - osmifinále •
Muchová (25-ČR) - Mertensová (18-Belg.) 7-6(5) 7-5
Bartyová (1-Austr.) - Rogersová (USA) 6-3 6-4
Pegulaová (USA) - Svitolinová (5-Ukr.) 6-4 3-6 6-3
Bradyová (22-USA) - Vekičová (28-Chorv.) 6-1 7-5
Čtvrtfinálové dvojice:
Bartyová (1-Austr.) - Muchová (25-ČR)
Bradyová (22-USA) - Pegulaová (USA)
Ósakaová (3-Jap.) - Su-Wei Hsieh (Tchaj-wan)
Halepová (2-Rum.) - S. Williamsová (10-USA)
• Čtyřhra žen - 3. kolo •
Krejčíková/Siniaková (3-ČR) - Peraová/van Hoeková (USA/Niz.) 6-4 6-4
• Smíšená čtyřhra - 2. kolo •
Krejčíková/Ram (6-ČR/USA) - Šibaharaová/McLachlan (Jap.) 6-4 3-6 13-11
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (111)
15.02.2021 21:52Od: Vlk-v-trave Wilander
pred zapasem Muchove s Pliskovou si nedokazal predstavit, ze Muchova muze Pliskovou porazit, vzhledem ke kvalite jejiho servisu... a hru Muchove oznacil za takovou zaostalou, zpatecnickou moc uz nehodici se do moderniho pojeti tenisu...:)
Po nem to opakuji ruzni komentatori...
...toz je videt, ze namaji smysl pro pekny retro.
Ja jsem spokojeny jak s retro stylem a kouzlenim tak s tim, ze porazila Pliskovou, coz nebylo jednoduche...
...ono je to trochu pech, kdyz si holky domluvi sparing, trenuji spolu, sranda vsechno, a najednou musi jit proti sobe v turnaji. Tezky test pro kohokoliv...

Takze je fajn, ze Kaja porazila i tu Mertensku a ten sparing s tou Pliskovou nebyl promarnen:)

A Wilander at si trhne...
[ Reagovat ]
15.02.2021 22:16Od: tommr
upřímně řečeno mě by taky nenapadlo, že Muška může Karolínu Plíškovou porazit a to ještě takovým způsobem ... smile
A ani ted nejsem ještě úplně přesvědčenej, že má Muška s jejím stylem šanci na to dostat se až na úplnej vrchol. Na můj vkus dělá příliš mnoho laciných chyb a nemá takovou herní jistotu. Ty její parádičky jsou sice krásný když se povedou, ale co je to platný když se pak vzápětí několikrát lacino vyhází. Budu ale samozřejmě jen rád pokud se Muška ještě dostatečně vyhraje, omezí ty chyby a pak by mohla být opravdu nebezpečná pro každou ... smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 22:36Od: Tomas_Smid_fan
Mats je známý svými neomylnými tipysmile Se divím, že ho ještě nechávají tipovat ve studiu, asi takový folklórsmile
[ Reagovat ]
15.02.2021 23:16Od: Vlk-v-trave
Tak tipnou wta, to chce obcas fistrona a kus davky stesti:D
Spis me prekvapilo to hodnoceni stylu, jako takove zpatecnike...
...coz i to by se dalo vzit, - sam to nazyvam uz par let takove "retro" se vsim vsudy i s ucesem:) ale je zbytec delat soudy nad tim, jestli timhle muze porazit trebas Pliskovou,...nebo neceho dosahnout...
...a pritom, a to jeste neni davno v USA rozehrala Kaja Muchova paradni zapas s Naomi a bohuzel rozhodlo zraneni, mozna by ji i s tim retro sejmula:)
Trochu mi to pripomina akce Lucy Safarova, ze bez czopu GS nevyhraje...no pravda nevyhrala, ale ta Kvitova v tom Wimbledonu tehda proste nebyla k porazeni...a ikdyby ty czopy hrala, tak ji to pomuze tak max. jak mrtvemu zimnik. Tam byla opravdu blizko, mozna jeste bliz nez ve finale v RG.

Nevim skoly na to nemam, a ani o zadne nevim, ale dost tezko se naklada na charakter hrace jiny styl hry... budme radi, ze takova hracka vubec na okruhu je, vetsinou je to tenisovy blivajz...nebo proste to hraji furt podobne, bez napadu...
[ Reagovat ]
16.02.2021 16:35Od: Jan
smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 22:49Od: Mr.Pink
jsi si jisty, ze tohle opravdu rekl? co ja vim, tak kaja muchova je jedna z jeho nejoblibenjsich hracek
[ Reagovat ]
15.02.2021 22:54Od: Vlk-v-trave
No proto jsem byl prekvapen, ze jsem to slysel kdyz jsem se podival na zaznam a komentator pred zapasem citoval Wilandera.
To, ze se sekne nekdo s tipem ve WTA mne zily netrha, bo tam je vsechno mozne:)
Ale prekvapilo me prave hodnoceni stylu.
Podle mne si ji oblibil ve Wimbledonu, kde vychvaloval co se da, az to bylo - za mne - prehnane...no a pak se asi zklamal, jak nevyhravala dale vetsi zapasy...
[ Reagovat ]
15.02.2021 22:57Od: Mr.Pink
treba ta citace nebyl presna, neverim, ze rekl zaostala nebo zpatecnika. budu si to muset vyhledat
[ Reagovat ]
15.02.2021 23:20Od: Vlk-v-trave
No zkus, mne to fakt prekvapilo. trebas byl nality a kecal z cesty:D
[ Reagovat ]
15.02.2021 23:26Od: Mr.Pink
kecal z cesty, pustil jsem si to a nic takoveho nerika. pravda je jen to o tom servisu, ze trochu favorizuje pliskovou kvuli podani.
[ Reagovat ]
15.02.2021 23:30Od: Vlk-v-trave
Tak beru zpet, ale mne to az uderilo...vetsinou mne to jde jednim uchem tam a ven, takova ta hodnoceni, ale jak slysim, ze jeji styl je takovy zpatecniky...toz to si hned vsimnu:)
[ Reagovat ]
15.02.2021 23:33Od: Mr.Pink
neanglicti komentatori radi prekrucuji, stava se to pravidelne. matsovi uz vlozili do ust mnoho slov, ktere nerekl. to byl cesky nebo polsky komentator?
[ Reagovat ]
15.02.2021 23:39Od: Vlk-v-trave
polak...:)
ale jinak jsou zabavni. trebas behem zapasu Nadal x Fognini hlaska typu:
"No Djokovic narika, Nadal narika, oba narikaji jake maji zdravotni problemy, ale aby jsme se nedivili a nevideli je proti sobe ve finale:D
[ Reagovat ]
15.02.2021 23:45Od: Mr.Pink
uff, jen to ne :)
[ Reagovat ]
15.02.2021 23:56Od: Vlk-v-trave
no zatim to tak spis vypada... uz brzy se dovime, jaka je pravda s temi vsechnymi zraneninimi.
Jak Stefan, tak Sasa proveri ty hrace presne tak jak je potreba. Pak to vyleze vsechno pekne na povrch. Tipuji, ze Nadal vyhraje v pohode tak 3:0 nebo 1, Djokovic neco podobneho:)

Podle mne to az tak vazne s nema nebylo a neni.

Budu rad jak se mylim, ale ne kvuli tomu, ze bych jim to pral, to nepreji zadnemu hraci, aby byl zraneny, ale spis kvuli tomu, ze tim znavazuji nejen protihrace, ale cely bily sport... a jinak nez saskarna se to nazvat snad ani neda... :)
[ Reagovat ]
16.02.2021 00:02Od: Mr.Pink
tipl jsem, ze to cele vyhraje medvedev, tak uvidime.
nadal uz je asi uplne v poradku, djokovic nejake problemy urcite mel, jak vazne, to vi jen on sam.
[ Reagovat ]
16.02.2021 00:24Od: Vlk-v-trave
Nadal byl podle mne vporadku a je od sameho zacatku, nic mu vazneho nebylo.
U Djoka bych tipl, ze mohl citit indispozici behem zapasu, kterou jen zvelicil.
Pochopitelne nejlepe to vedi oni sami, ale kolik hracu znas, kteri rezignuji z pripravnych zapasu, nebot je omezuji potize se zady a pak vklidu serviruji...v turnaji. Jestli mas takova omezeni, na ktere si oba stezovali, casto trva tydny, mesice, nez se dostanes v dobre forme na kurt, a jeste chvili trva, nez se dostanes do dobre herni pohody, ale ti dva to zvladnou za jeden vecer, nebo par dni:)
spis to nebylo tak horke jak nam ti dva prezentovali nebo prezentuji...
[ Reagovat ]
15.02.2021 22:56Od: Vlk-v-trave
Nevim, jestli si vzpominas, ale prave ve Wimbledonu ji dost vychvaloval, ale tam i vychvaloval neskutecne Strycovou, a pak jsem slysel i jineho jeho hodnoceni na jeji adresu.

Proste komentuje aktualni deni, no... a Kaja Muchova v priprave nejak neoslnovala...myslim vysledkama:)
[ Reagovat ]
15.02.2021 23:05Od: Mr.Pink
on ji chvalil i pred zapasem s mertensovou a barbara schettova rekla, ze je to jeho oblibena hracka. najdu si to a poslechnu.
v priprave byla zranena, pak v karantene. stale plati, co jsem napsal pred sezonou, s cimz tommr zasadne nesouhlasil, ze tento rok zautoci na top10 :)
[ Reagovat ]
15.02.2021 23:17Od: Vlk-v-trave
Nevim jestli mne zajima na co zautoci. Me bavi jeji tenis:) Dokonce mne tak nemrzi jak prohraje...jak trebas v pripade Lucy:) Ale v co hodne doufam, ze zautoci na vitezstvi ve Wimbledonu...to zase jo.
[ Reagovat ]
15.02.2021 23:29Od: Mr.Pink
no to me taky, nejoblibenejsi hracka. a ted zapas s ash, ma dalsi oblibenkyne
[ Reagovat ]
15.02.2021 23:31Od: Vlk-v-trave
JJ Ash je zajimava. Sejdou se zajimave styly, takze snad nebudou nervozni a uvidime pekny match:)
[ Reagovat ]
16.02.2021 05:46Od: Fandina
Myslím, že to přeháníš. Wilander říkal, že Mušky styl se mu líbí a že jí fandí.
[ Reagovat ]
15.02.2021 18:14Od: Blondie
Juchů, gratulace Mušce!
Zápas jsem neviděla, jen sledovala online přepis, ale fandila jsem :-) krásný výsledek, už teď může být s turnajem spokojena a ještě ji může čekat delší jízda smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 18:19Od: com
smile jsem barbína co se barví na BLOND, jsem samej plastik a připravená na styk smile trubko, spokojena muze byt az vyhraje turnaj smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 18:28Od: Blondie
Těšíme mě, že jsi odkryl trochu víc ze svého vzhledu, Come, akorát to vypadá, že máš trošku zmatek ve vnímání vlastní gender identity - někdy píšeš jako muž, jindy se přiznáváš k barbíně... Nevím, nechceš to řešit? :D
Jinak tykat mi sice můžeš, ale trubku si vezmi a narvi si ji... tam, kde je momentálně z hlediska GS výsledků Karo Plíšková smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 18:37Od: com
tou trubkou te asi majznu po hlave, aby se ti rozsvitilo smilesmile To ty ses ta blba blondata barbina smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 18:57Od: Blondie
come, od tebe je to asi stejně relevantní jako přednáška o jaderné fyzice od kravince smile
Běž si tu frustraci řešit jinam, ju?
[ Reagovat ]
15.02.2021 19:29Od: Mr.Pink
sama gratulace, ale kde mam tu susenku? :)
[ Reagovat ]
15.02.2021 19:45Od: Blondie
Mr. Pink, máte pravdu, omlouvám se! Posílám jednu pořádně vypečenou virtuální sušenku, ať chutná!

https://www.chatelaine.com/wp-content/uploads/2007/03/anna-olson-chocolate-chip-cookies-square.jpg
[ Reagovat ]
15.02.2021 22:50Od: Mr.Pink
dekuji, uz je vse v poradku :)
[ Reagovat ]
15.02.2021 22:34Od: Torn
Come, nebud na Blondie zlej, ona Káje fandí, i když jí nemusí...toho si važ! :D Navíc si avizoval, že nám Kája vyhraje FO. Jako byl bych rád, kdyby napodobila Šarapajznu, ale obávám se, že hlava je na tom vemi bídně.
[ Reagovat ]
15.02.2021 23:57Od: Blondie
Ty bláho, nefandím, fakt ne. Strašně jsem se snažila, styděla jsem se za to, že mi nejde jí držet pěsti. Ale poté, co jsem zjistila, že soupeřku proti ní hecuji i ve Fed Cupu, jsem to vzdala XD prostě ji nemám ráda a tenisově jí nepřeji. Každý má nějaké zlé místo - a zase si říkám, že vylévat si to na multimilionářce, co se skvěle živí svým koníčkem, je takové neškodné :D přitom jinak jsem hodná holka :D
[ Reagovat ]
15.02.2021 16:51Od: Linka
?Tenis je finančně náročný, všechno si platíme sami. Když se zraníme, nikdo nám nic nedá. V tom je tenis krutý,? říká teniska @luciesafarova. Na to, aby se stala plnohodnotnou trenérkou, se necítí. Čím ji při trénincích motivoval tatínek? rozhl.as/4dz
[ Reagovat ]
15.02.2021 15:23Od: Dobry-den Paráda
Neviděl jsem to, ale měl jsem o Mušku strah po tom strašidelném zápase s druhou Karolínou. smile
Ve čtvrtfinále tedy bude k vidění souboj dvou hráček, které letos na turnajích ještě neokusily porážku. Jako bude to hodně těžké, ale Muška bude bojovat. Za každého stavu. Sebevědomí jí po těch posledních obratech rozhodně nechybí. Tak třeba Muška ještě jednou překvapí. smilesmile
[ Reagovat ]
15.02.2021 18:20Od: com
strach od slovesa strachovat se smilesmile
[ Reagovat ]
15.02.2021 15:03Od: solim2007 Čtvrtfinále
Kája zahrála pro mě až nad úroveň, i když Mertensovou jsem už viděl hrát lepší tenis. Tady si ovšem myslím, že už je konec a nedovedu si představit, co by musela zahrát, kdyby měla vyhrát nad Barty! V každým případě tipuji proti Káje (ať se na mě nezlobí), ale její výhra by mě vůbec nebolela.smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 15:40Od: FulnekUltras
v téhle fázi GS už hraje čím dál větší roli hlava - se vším, co to může konkrétně v Austrálii znamenat... smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 14:13Od: turista
Muška výborně! Jen tak dál.
[ Reagovat ]
15.02.2021 12:59Od: lvicek
Gratuluji Musce, zacatek vypadal hruzostrasne, ale dobre se z toho oklepala! Chce to pridat jeste par vyher ;).
[ Reagovat ]
15.02.2021 14:09Od: jklejna
smile No to bylo. Proklel jsem to všechno.
[ Reagovat ]
15.02.2021 12:22Od: Jan
Gratulace rodačce z Olomouce smile Hodně štěstí ve čtvrtfinále smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 12:16Od: FulnekUltras Hezký, Muška...
s Elise už jsem jí moc nevěřil, ale zřejmě naše blanokřídlá klavíristka stačila ještě včas vytáhnout tu správnou partituru a vybrnkala většinou vždy přinejmenším velmi solidně hrající soupeřku z kurtu.

A co vím naprosto přesně - nepodělá se ani ze světové jedničky, byť tentokrát to bude ta pravá, nikoliv jako v minulém kole ta kdysi náhodně poolympijsky jednoměsíční.

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
15.02.2021 12:22Od: Burrows
souhlasim, pliskova byla no1 dilem souhry okolnosti

a kdyz si uvedomim, ze petra nikdy no1 nebyla, tak je vlastne pozice no1 usmevnou zalezitosti
[ Reagovat ]
15.02.2021 12:26Od: FulnekUltras
spíš beru ty získané body - a tam je rozdíl mezi Petrou 2.-1/2012 a Plechem 1.-8/2017 vypovídající zcela jednoznačně smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 13:06Od: Burrows
souhlasim
[ Reagovat ]
15.02.2021 14:09Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 12:10Od: Pavol Rodí sa nová hviezda ?
Aspoň potvrdila že ten postup nebol náhodný.
[ Reagovat ]
15.02.2021 11:25Od: tommr Karolína Muchová
za stavu 0:4 to vypadalo na debakl a jen jsem se modlil, aby to nebyla moc velká ostuda. Muška ale předvedla obrat srovnatelnej s tím proti Karolíně Plíškový. Mertensová se podobně jako předtím Karolína po ztrátě vedení úplně sesypala a začala dělat pro ní zcela netypický chyby. Karolíně naopak narostlo sebevědomí a zaslouženě vyhrála ... smile
Proti Bartyový to bude mít Karolína těžký. Nedoporučoval bych jí, aby soupeřce zase dávala tak velkej náskok. Tentokrát už by to asi neotočila ... smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 11:45Od: team.wta
Ash v semi na FO vedla nad Amandou 5:0 a měla tuším jeden setbol 40:30. A set vyhrála Amanda v tb...
[ Reagovat ]
15.02.2021 11:17Od: EllNino Super!
Tohle je pecka :)

S Ash to bude těžké, ale věřím, že by se ještě mohla zmáčknout :)
[ Reagovat ]
15.02.2021 11:37Od: Vlk-v-trave
No hodne to vypada na finale Serenka x Ash, a diky tomu na titul australanky po dlouhych letech, ale trebas to bude jinak...a Kaja s Naomi se sprajcnou,...toz ale titul Ash by nakonec i v Australii slusel.

To v ATP pomalu nepochybuji, ze si finale zahraji dva zraneni divadelnici :D D D
A turnaj asi skoncil byt zajimavym, kdyz vyhucel Kyrgios...s Fogninim...tam hodne skoda toho Jannika, ze chytl do prvniho Denise a ti pitomi organizatori mu nedali aspon den volna jako v pripade holek Muguruzy a Li, toz opet je videt jak funguje ta rovnopravnost v praxi :DDD
[ Reagovat ]
15.02.2021 11:44Od: tommr
Barty si titul nezaslouží, protože měla na rozdíl od ostatních hráček neférovou výhodu v podobě ničím neomezovaný přípravy. A Sereně ten titul prostě přát nemůžu ... smile
Nejvíc bych to přál samozřejmě Mušce a pokud by jí to nevyšlo tak doufám že vyhrajou bud Brady nebo Pegula ... smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 11:46Od: team.wta
Podobně omezený názory od tommra nepřekvapísmile
[ Reagovat ]
15.02.2021 11:52Od: Vlk-v-trave
Serena se zase ve finale slozi:)
[ Reagovat ]
15.02.2021 11:56Od: Vlk-v-trave
Ale trebas Naomi prekvapi...
...ale nevim nevim...
Jeste tezsi asi bude, aby Muska Ash prehrala.
Jako muze i Kaja rupnou, ale aby se na to dalo aspon divat:) Posledni dve kola to neni uplne ono, na coz nejsem u ni moc zvykly. Ikdyz pochopitelne o to vic si ta vitezstvi cenim:)

Jako finale Kaja Muchova vs. Naomi Osaka by bylo dle meho gusta, a su spokojeny...jeji posledni souboj byl paradni a jen skoda tehdy indispozice Kaji...

ted bohuzel obe dve jsou trochu v tech startech zapasu pomaleji a ne uplne v nej. dispozici...
[ Reagovat ]
15.02.2021 12:02Od: tommr
Karolíně to vždycky trochu trvalo než se dostala do provozní teploty. Ty poslední dva zápasy byly ovšem extrém. Vinu na tom má určitě i malá herní jistota způsobená nedostatečnou přípravou a opakovanou karanténou. V tom má Barty jednoznačně neférovou výhodu. O to víc bych to Mušce přál ...
[ Reagovat ]
15.02.2021 12:06Od: Vlk-v-trave
Tak na tom turnaji nic uz neni rovina v mnoha ohledech, tady je uz davno pozde na cokoliv... i nejake reflexe.

Mam rad Kajin tenis, tak snad si to uziji, jak vyhraje cely GS, tak to bude tak nad plan, ze se budu z toho tesit jeste mnoho let :D
[ Reagovat ]
15.02.2021 12:20Od: FulnekUltras
nahradilo by to ten chybějící GS Šafi? ;-)
[ Reagovat ]
15.02.2021 21:45Od: Vlk-v-trave
nevim..., kdyby vyhrala Wimbledon, tak mozna ano:) a i tam vic vidim ty nadeje.
[ Reagovat ]
15.02.2021 12:25Od: Grape
Tak to já si myslím, že Serena může mít problém už se Simonou... A v případném semifinále proti Naomi jí už nevěřím vůbec.
Finále bych teď viděl nejpravděpodobněji na Ash-Naomi, ale je to ženský tenis, takže to bude určitě jinak. smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 12:30Od: FulnekUltras
Simonka tu vypasenou gabunskou zmiji snad už chytí těsně za hlavou podle všech herpetologických pravidel.
[ Reagovat ]
15.02.2021 14:29Od: dadaft
Souhlas, proti Naomi vidím šance Sereny tak 10%.
[ Reagovat ]
15.02.2021 12:13Od: Carter
No jo, Barty sa nerušene 10 mesiacov doma pripravovala ????. Škoda ze ostatní po minuloročnom AO odišli. Mohli sa tam rok pripravovať a bolo by to fér pre všetkých ????
[ Reagovat ]
15.02.2021 12:20Od: tommr
co to plácáš? smile
Tak za prvé: nikdo Barty nenutil, aby zůstávala celej lonskej rok doma. Ostatní australští tenisté na turnaje normálně jezdili ...
A za druhý: na letošním AO měla Barty (a ostatní australští tenisté) neférovou výhodu v tom, že se mohli připravovat bez jakýchkoli omezení. Všem ostatní pořadatelé ztrpčovali život jak to jen šlo ...
[ Reagovat ]
15.02.2021 12:31Od: Burrows
je to v australii, je logicky, ze pokud nekdo ma mit vyhodu, pak domaci

kdyby se to hralo v bangladesi, tak by zase hraci a hracky z bangladese meli vyhodu

tohle je omezeny nazor
[ Reagovat ]
15.02.2021 12:34Od: Krisboy
"ztrpcovali jak jen to šlo" smile

Jistě z toho pořadatelé měli veliké potěšení, že mohou omezovat hráče jak se jim zachce a nenápadně, po babišovsku, zvyhodňovat domácí.
[ Reagovat ]
15.02.2021 12:49Od: tommr
omezenej je spíš tvůj názor. Jmenuj mi schválně jeden jedinej velkej turnaj z posledních několika dekád kde měli zahraniční tenisté tak omezenou přípravu na rozdíl od těch domácích ...
[ Reagovat ]
15.02.2021 13:02Od: Krisboy
Ty blbe, covid je tu rok...co to meleš o několika dekádách? Ty jsi fakt vůl smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 13:20Od: tommr
kdybys byl schopen porozumět psanýmu textu tak by sis všimnul, že ani já ani Burrows jsme o kovidu nikde nepsali. S takovým primitivním hulvátem jako si ty ale stejně nemá cenu se o něčem bavit ... smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 13:23Od: Krisboy
Jestli tohle myslíš vážně, tak jsi ještě větší blb, než jsem si myslel. Poslechni Burrowse, radí ti dobře.
[ Reagovat ]
15.02.2021 13:23Od: Burrows
ale tohle snad ani nemuze byt jinak mysleno, nez s ohledem na covid...
[ Reagovat ]
15.02.2021 13:25Od: Krisboy
Obávám se, že tommrovi už covid dočista zaslepil mozek. Vždycky byl podivín, ale takhle tupej nebýval.
[ Reagovat ]
15.02.2021 13:44Od: Burrows
nechapu to a asi nemam silu tomuhle celit smile
bud to dela, ze je tak blbej a nebo opravdu je - ted co je horsi :D
[ Reagovat ]
15.02.2021 14:00Od: tommr
koukám, že dva blbečkové si notujou ... smile

Přečti si to po sobě ještě jednou a použij vlastní radu:

"je to v australii, je logicky, ze pokud nekdo ma mit vyhodu, pak domaci

kdyby se to hralo v bangladesi, tak by zase hraci a hracky z bangladese meli vyhodu"

o kovidu tam není ani slovo at se to snažíš okecat jak chceš ... smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 14:06Od: Burrows
no, doufal sem, ze to je jasny, ze to myslim s ohledem na covid

a urazky si laskave nech od cesty, ses hlupak a jeste si dovolujes pres internet
[ Reagovat ]
15.02.2021 14:14Od: tommr
tak od tebe to sedí. Sám mi nadáváš a když ti to oplatím stejnou mincí tak se vztekáš. Typickej pokrytec ... smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 14:21Od: Burrows
a kde sem ti nadaval? napsal sem ti, ze mas omezeny nazor, tedy sem maximalne urazil tvuj nazor a pak sem napsal, abys pouzival to, co mas mezi usima

tak kde je urazka?
[ Reagovat ]
15.02.2021 14:29Od: tommr
a svůj příspěvek z 13:44 jsi takticky vynechal, že? Ale je to stejně jedno. Nemám chut ani náladu se s takovejma jako si ty nebo krysák dál o čemkoli vybavovat. Sbohem ... smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 14:32Od: Burrows
tam sem ale o tvé blbosti polemizoval, nenapsal jsem to, ze jsi blby

hele porozumemi psanehotextu nebude tva silna stranka co? za to vztahovacnost, v tom ses dobrej, to ale vetsinou olvadaji zeny tohleto
[ Reagovat ]
15.02.2021 18:26Od: Blondie
No jo, ale že tam nezohledňuješ covid, je právě ten problém.
[ Reagovat ]
15.02.2021 13:05Od: Burrows
tommre, poslys, priste, nez neco napise, tak zapoj to, co mas mezi usima
[ Reagovat ]
15.02.2021 12:59Od: lvicek
Tak Barty hlavne ani nikam jezdit nemusela ;). Mela v podstate zajistenou pozici jednicky na cely rok a mohla v klidu treba hrat kriket nebo delat nejake dobrovolnicke prace, v podstate se dusevne ocistit, skoro si mohla dovolit i poridit dite. A to by byl panecku zapis do historie, mit mimino jako nepretrzive uradujici svetova jednicka :D. To je vlastne docela skoda, ze tuhle sanci propasla!
[ Reagovat ]
15.02.2021 11:48Od: team.wta
Barty vs. Brady, čtyřhru stoply, ale teoreticky by se mohly potkat v semifinále. Loni spolu hrály v 1. kole na přípravném zápase a Jenn vítězstvím odstartovala úspěšnou sezonu.
Tehdy někdo psal, že Ash je no.1 na baterky...
[ Reagovat ]
15.02.2021 11:12Od: mahycek
Je to skvělé, moc to přeji Karolíně,
ale proti Bartyové to asi bude konečná. Ale, třeba ne....
[ Reagovat ]
15.02.2021 11:11Od: jklejna
No 4:0, 5:2, a soustředěným tlakem vyhrála set. Dobrý.smilesmile
[ Reagovat ]
15.02.2021 11:00Od: jklejna Semifinále
Možná Pegula x Muchová. Ta Barty letos není co jindy.
[ Reagovat ]
15.02.2021 10:54Od: drabona Karolíně M
se daří předvádět svůj chytrý tenis, pokud bude tak pokračovat s A.B. není tak úplně bez šance. Uvidíme !! Jinak velká gratulace a co nejméně
chyb !
[ Reagovat ]
15.02.2021 10:57Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 10:40Od: Fandina Mušce
gratulka. Moc jsem jí nevěřila, ale ona to dala. Povedla se jí odveta za Ostravu vloni, takže super a budu držet palce proti Barty. Hrály spolu v roce 2018 ve třetím kole a Muška tím odstartovala svoji dosavadní kariéru ve vyšších patrech. Od té doby se posunula, herně obě, ale budu doufat, že Mušky styl by mohl tentokrát zabrat. Pojď!!!
[ Reagovat ]
15.02.2021 10:45Od: Fandina
Hrály spolu v roce 2018 ve třetím kole USO, Barty vyhrála, ale Muška tím odstartovala ... oprava věty
[ Reagovat ]
15.02.2021 10:54Od: jklejna
smile S Muchovou jen tak něco nepohne(dobrá psychika)smilesmile
[ Reagovat ]
15.02.2021 10:55Od: Fandina
To ale není všechno. Záleží také, jak na tom bude herně, jaká bude fyzička atd..
[ Reagovat ]
15.02.2021 11:02Od: jklejna
To určitě. Ale např. Sabalenka prohrála díky psychice.
[ Reagovat ]
15.02.2021 12:23Od: FulnekUltras
mlátila pak už do konga jak hluchá do vrat - až se umlátila
[ Reagovat ]
15.02.2021 11:03Od: jklejna
To určitě. Ale např. Sabalenka prohrála díky psychice.
[ Reagovat ]
15.02.2021 10:55Od: jklejna
No ten úvod jsem proklel.
[ Reagovat ]
15.02.2021 10:37Od: Esgalnor
Trosku mimo tema, ale taky nekoho frustruje to neodecitani bodu? V minule sezone jsem to jeste chapal, ted ale mi to prijde vazne z cesty a jenom to hrackam hrozne komplikuje postup zebrickem. Kdyby se ostatnim odecetly body, tak takova Konta, Marketa atd. by byly rozhodne niz a vitezka GS Iga by mohls byt urcite vys nez na 17. miste. Musce by tohle QF taky mohlo stacit na treba 20. misto, ale zatim se v live rankingu sotva posunula...
[ Reagovat ]
15.02.2021 10:46Od: Andrew89
já vůbec nevim jak to ted je?? Tommre?...přijde mi to příšerný už z minulýho roku, že se to neodečítá...Barty rok nehrala a je světová jednička s technicky vzato dva roky starejma bodama...je to na hlavu postavený. Doplatila na to třeba Petra a Naomi, které za rok 2019 odepisovali body za AO...tam třeba Petra měla finále. Je to příšerně nespravedlivý

A když už jsme u Barty, tak lehkej los snad neměla žádná nasazená:D Kež by jí Muška sestřelila.
[ Reagovat ]
15.02.2021 10:48Od: Fandina
Podle mě se budou po AO body odečítat. Po jeho skončení, podle mě se teď žebříček neaktualizuje, až příští týden. Mám dojem, že je to tak při každém GS.
[ Reagovat ]
15.02.2021 10:49Od: milik254
Body za AO2020 se za týden neodečtou
[ Reagovat ]
15.02.2021 10:49Od: milik254
Myslím, že teď neodečítali body, aby to bylo fér vůči hráčkám a hráčům, kteří loni v lednu a únoru udělali dobré výsledky. On cca března se prý zase začnou odečítat
[ Reagovat ]
15.02.2021 11:18Od: tommr
znovu odečítat by se mělo začít až v Miami. Kdo ví jak to ale všechno bude. Zatím vládne chaos ... smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 15:29Od: horska.kraslice Re: Marketa
loni na AO vypadla v 1.kole.
[ Reagovat ]
15.02.2021 16:05Od: tommr
Markéta Vondroušová za AO získá 240-10=230 bodů (loni skončila v prvním kole) ...
Karolína Muchová získá minimálně 430-70=360 bodů (loni skončila ve druhém kole) ...
[ Reagovat ]
15.02.2021 10:34Od: Anonym
Teda gratulace Mušce, dva takové obraty ze skoro prohraných setů ji jistě zvednou sebevědomí. A myslím, že tady ten první set vyhrála hlavně boj s nervozitou, kterou nakonec přemohla a začala hrát tak, jak umí. Jenže Barty bude asi konečná. I tak hezký úspěch.
[ Reagovat ]
15.02.2021 10:56Od: jklejna
Muchová má velmi stabilní psychiku, takže sebevědomí ani nepotřebuje.smilesmile
[ Reagovat ]
15.02.2021 10:34Od: baba
Teda gratulace Mušce, dva takové obraty ze skoro prohraných setů ji jistě zvednou sebevědomí. A myslím, že tady ten první set vyhrála hlavně boj s nervozitou, kterou nakonec přemohla a začala hrát tak, jak umí. Jenže Barty bude asi konečná. I tak hezký úspěch.
[ Reagovat ]
15.02.2021 10:28Od: dadaft
Gratulace,
QF je prostě bomba. smile

Jinak zápas měl dobré momenty, ale i dost hluchých míst...
[ Reagovat ]
15.02.2021 10:19Od: milik254
Barty ještě nepostoupila smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 11:11Od: Tomas_Smid_fan
už josmile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist