Muchová už má trenéra. Od pondělí se připravuje pod vedením Kotyzy

  • Karolína Muchová má nového trenéra. Loňskou čtvrtfinalistku Wimbledonu připravuje David Kotyza. Aktuálně šestadvacátá hráčka světa s úspěšným koučem, který dovedl Petru Kvitovou ke dvěma wimbledonským titulům, hrají a seznamují se od pondělí na pražské Štvanici.
    3. 3., 16:17 | Aktuality |  110 komentářů
    Karolína Muchová (© AFP)Karolína Muchová (© AFP) 
     
  • Profil hráče

"Jsem hodně ráda, že byl David (Kotyza) volný, protože to se na začátku března nepoštěstí. Většinou jsou trenéři zadaní. Podle mě na mě zbyl jeden z nejkvalitnějších trenérů v Česku, takže jsem hodně šťastná," řekla Muchová novinářům.

"Její projev i její osobnost, kterou jsem poznal, mě utvrzují, že to může být hrozně zajímavá práce. A myslím, že ji budu dělat s velkou chutí," řekl Kotyza, který slavil s Kvitovou triumf na trávě v All England Clubu v letech 2011 a 2014.

Dvaapadesátiletý kouč rovněž spolupracoval i se světovými jedničkami Karolínou Plíškovou a Caroline Wozniackou z Dánska. Naposledy trénoval Barboru Strýcovou, která loni hrála semifinále Wimbledonu a vyhrála v Londýně čtyřhru.

"Vím, že dělal hodně s českejma holkama a vytáhl je úplně na vrchol. Je zkušený trenér, už má na kontě pár titulů a doufám, že i my najedeme na nějakou synchronizaci, půjde nám to spolu a že z něj taky vytáhnu úplně to nejvíc," řekla třiadvacetiletá olomoucká rodačka a dcera bývalého ligového fotbalisty Josefa Muchy.

Loni se Muchová propracovala do špičky. Začínala sezonu na 145. místě žebříčku a díky pestré a odvážné hře se posunula na dohled světové špičky. Hrála finále turnaje v Praze, čtvrtfinále Wimbledonu a v Soulu získala první titul na WTA.

"Osobně si myslím, že může předvést víc. Ale nebude to hned," řekl Kotyza a dodal: "Není tajemstvím, že hraje strašně atraktivní tenis. To ale nemusí znamenat, že bude vždy úspěšná, protože někdy čísla hovoří jinak než divácký dojem, který je z jejího tenisu nadšený. Logicky přijde vlnka, chvilku si v sobě bude všechno zpracovávat, rozkoukávat se na tom vršku, ale já jí věřím, že z ní bude vynikající hráčka."

V letošní sezoně se Muchové tolik nedaří. Vypadla v Brisbane v prvním kole, na grandslamovém Australian Open ve druhém a prohlásila, že se trápí. Poté v půlce února ukončila spolupráci se slovenským koučem Emilem Miškem.

"Nebylo to kvůli Australian Open, už to bylo delší dobu nahoru dolů, akorát jsem to rozsekla po Austrálii, protože jsem se už necítila dobře," řekla Muchová.

Ještě na nedávných turnajích v Dubaji a Dauhá byla bez trenéra a skončila v prvním a ve druhém kole. V sobotu odletí do USA na turnaje v Indian Wells a v Miami už s Kotyzou. "Jsem na sebe honě přísná a byla jsem trošku frustrovaná, ale teď to beru tak, že je potřeba se zlepšovat. To je to nejdůležitější," řekla Muchová.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (110)
04.03.2020 12:37Od: Holahej
z rozhovoru s Kotyzou...

Nechal jste si o Muchové udělat statistické rešerše. Co vám čísla napověděla?
?Potvrdila můj dojem. Kája vytáhne spoustu králíků z klobouku během jedné výměny, zahraje fantastický kraťas, těžký volej, smeč ve výskoku a vy si řeknete ? wow. Ale řečí čísel je to jen 15:0. Ona dá vzápětí bekhend tři metry do autu, je to po patnácti. A soupeřka se mezi tím ani nezpotila, kdežto ona musel strašně moc ukázat, ale řečí čísel to nic moc neznamenalo. Je třeba se oprostit od efektnosti její hry a myslet na to, aby byla taky efektivní.?

Takže neumírat na krásu?
??ano, ale zároveň ji nezabíjet, protože to by byla taky špatná cesta. Musíme najít balanc mezi kreativitou a takovým řekněme obyčejným, základním tenisem.?

Muchová vede zápasy někdy příliš hekticky, je znát, že není ještě vyhraná?
?To souvisí s tím, že velký skok udělala až za poslední rok. Je relativně mladá, ale už jí je na druhou stranu dvacet tři. A víme, kde v jejím věku byly holky typu Lucky (Šafářové) či Petry (Kvitové). Tak daleko ona ještě není. Vždyť si vezměte, že ona teď bude hrát vůbec poprvé turnaj v Indian Wells. Je sice už na žebříčku vysoko, ale ještě se musí oťukat. Proto nemá cenu dělat velká prohlášení, co je skvělé a co ne. Musíme se ještě lépe poznat, ale všem nám je jasný, že možnosti má ohromný.?
[ Reagovat ]
04.03.2020 12:45Od: Vlk-v-trave
To vypada, jakoby si Kotyza cetl sojciny komentare ke Karoline Muchove na TP.
Hlavne ho prozradily kralicy z kloubouku.
[ Reagovat ]
04.03.2020 13:24Od: Vlk-v-trave
mankote...
prozradili kralici.

(definitivne jsem se odcizil)
[ Reagovat ]
04.03.2020 13:33Od: blixa
Ale klidně králícy ... hlavně že ne ušáci ... ;-) :-D
[ Reagovat ]
04.03.2020 14:59Od: makro99
nepřivolávat, prosím.
[ Reagovat ]
04.03.2020 13:41Od: gigin
Dlatego widze. Rozumiem. Nie mam z tym problemu.
[ Reagovat ]
04.03.2020 14:44Od: paddy
On ty komenty nečte, ale sám píše. Kotyza = sojka :)
[ Reagovat ]
04.03.2020 14:55Od: Vlk-v-trave
Az si to sojka precte, tak ztrati vsechno peri...:)
[ Reagovat ]
04.03.2020 15:14Od: Vlk-v-trave [ Reagovat ]
04.03.2020 14:40Od: turista
Ve více zápasech předvedla, že má např.skvělý bekhend.
[ Reagovat ]
04.03.2020 14:55Od: Vlk-v-trave
Az si to sojka precte, tak ztrati vsechno peri...:)
[ Reagovat ]
04.03.2020 14:56Od: Vlk-v-trave
Tak puvodne to tu nemelo byt, ale myslim, ze to muze zustat i tady:)
[ Reagovat ]
04.03.2020 15:02Od: makro99
Kim mívala skvělý bekhend.
[ Reagovat ]
04.03.2020 10:46Od: pepin Muchová
Vážení, všechno jsou jen nepodložené kecy a úvahy, ale jak napsal dobře turista, je dospělá, nechme to na ní, důsledky stejně ponese jen ona a ne nikdo z nás.
[ Reagovat ]
04.03.2020 01:48Od: brixner Virus!
Todle musíte vědět! Kámoš mi poslal SMS:"Mam virus!"Pípla mi zrovínka ve chvíli,kdy sme s Čendou posílali přes naše krky do trávících traktů pečínku,kteroužto sem nás vodměnil za to,že mam narozky.No,já v tu chvíli zapomněl polknout,sousto vyflus na zem a Čenda,ten rošťák,ho hbitě uložil do svýho žaludku se slovy"Smrdí to Kourosem, jako dycky..."Mě se ale roztřásly,jináč dycky pevný,ruce a zbled sem,jako sádra,že by i sádrovej trpajzlík na zahrádce u babky Mrákotovic,zbled.Užuž sem šahal po mobilu,abych vytočil známou primářku ve FN,která bojuje nejen s nemocema,ale vobčas,když ten její primář je na konferenci,i se mnou,protože sem prej jedinej bojovník jí rovnej,teda pokud sem zrovna v Čechách.Víte,von ten kámoš hraje s kapelou a je pořád na štacích a já chodim k němu domu upratovať,tedy pokud mi pípne SMS,že"Je v prdeli,poď!"Takže moje vobavy se vystupňovaly,já se začal potit a jak už sem psal,zbled sem.Vodepsal sem tedy"Ty krávo,je to vážný?"Kámoš mi poslal MMS"Ty vole,já toho blba stáh vo desítku,se snad radostí poseru!" a v příloze byl ňákej červenej krám s klávesama a nápisem Acces Virus!Už sem byl rozhodnutej,že upratování pověsim nadobro na hřebík,ale tadle MMS mě ujistila,že mě má pámbu asi fakt rád nebo co.Ale to vám povidám, fakt sem pořádně zbled:-))
[ Reagovat ]
03.03.2020 20:56Od: team.wta Muška + David Kotyza
Těším se na jejich spolupráci.
[ Reagovat ]
03.03.2020 23:07Od: FulnekUltras
a co na to říká ÚpJČ?
[ Reagovat ]
03.03.2020 20:06Od: vendulkabendulka
Toto mi udělalo velkou radost. Mohlo by to fungovat.
[ Reagovat ]
03.03.2020 19:04Od: drabona Muchová
udělala velmi dobře, jde o jednoho z našich nejlepších trenérů, předpokládám že se po čase dočkáme velkých výsledků.
[ Reagovat ]
03.03.2020 19:39Od: com
nedockame, Karolina je jedna :)
[ Reagovat ]
03.03.2020 19:44Od: FulnekUltras
kdy to už konečně vidíš na GS?
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:11Od: Mantra
já jsem rád, Moucha stejně nemá na top50 déle než tu jednu sezonu a ségry F mají snad klid, myslím, že jim prospívá mnohem víc Muratoglů, i když nemá tolik času
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:24Od: Frick
kecy
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:39Od: Mantra
jaká část? myslíš že je Kotyza lepší než Muratoglů nebo ti nesedí ta padesátka? nebo ta jedna sezona? myslíš, že to není ani na tu jednu?
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:05Od: bIbec
tak držím palce, aby to fungovalo :-)
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:00Od: paddy
lepší volbou by možná byl Jílek ze Sparty, který je teď také volný
její táta hrál fotbal, takže by si s trenérem dobře rozuměl :)
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:29Od: Vlk-v-trave
Tak to je skoda, nebot zaklad u holek je, aby hlavne trenera zkousl tatka.
Kotyza fotbal nehral?
[ Reagovat ]
03.03.2020 20:12Od: vendulkabendulka
Je to strašná kravina, ale pobavilo :D
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:37Od: misa Zkušený trenér
Mohlo by to fungovat.
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:45Od: Vlk-v-trave
Uz se tesim na novou fulneckou teorii jak Kotyza prez Mouchu se zpet ke Kvitove dostal:D)
Tzv. dalsi prestupni stanice:)
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:55Od: FulnekUltras
všechno ještě přijde ;-)
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:10Od: Vlk-v-trave
:D)
[ Reagovat ]
03.03.2020 16:52Od: Fransoas Karolína Muchová
Tak to je výrazná změna.Může to nějaký čas trvat,ale jsem na jejich spolupráci hodně zvědavý.Ať se tedy Karolíně daří.
[ Reagovat ]
03.03.2020 16:51Od: tommr Karolína Muchová
takže Karolínu si škrtám jako budoucí naději českýho tenisu a to jsem jí u nás považoval za hráčku s největší perspektivou. Některý lidi jsou ale prostě nepoučitelný. Miške to vystih dobře ...
Na druhou stranu je to ale zase dobrá zpráva pro sestry Fruhvirtovy, který se ted budou moct aspon po tu dobu co bude Kotyza u Muchový nerušeně rozvíjet ...
[ Reagovat ]
03.03.2020 16:54Od: Fransoas
Zatím bych předčasné závěry nečinil.Uvidíme.
[ Reagovat ]
03.03.2020 16:56Od: tommr
uvidíme totéž co u Kvitový, Plíškový nebo Strýcový pod Kotyzou tzn. stagnaci ...
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:11Od: blixa
Nějak nechápu tvoji posedlost Kotyzou. Ne že bych byl zrovna jeho fanoušek, ale co vlastně podle tebe dělá špatně ?
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:20Od: tommr
právě že nic. Dělá to naopak velice dobře a všichni mu to žerou i s navijákem. Prostě se vždycky přilepí na nějakou úspěšnou tenistku a drží se u ní tak dlouho dokud to jen jde. A než ta neštastnice pochopí, že je úplně k ničemu tak promarní pár měsíců (let) tenisovýho života ...
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:22Od: blixa
No počkej, dobře, to je možná tvůj dojem z Kotyzy jako z obchodníka, ale co dělá špatně jako trenér ?
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:24Od: Vlk-v-trave
vzdyt ti to pise, ...ze vsechno.:)
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:28Od: blixa
Právě že píše, že nic :-D Tak jsem z toho zmatenej ... :-D
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:34Od: Vlk-v-trave
No kdyby si mel dobre prostudovany Externismus Jary Cimrmana, mel bys jasno:) A nemohlo by se ti stat, ze se nechas lapit do siti zmatenosti :D)
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:40Od: blixa
Ale mám, jen mi ji nenapadlo aplikovat !!! Máš pravdu mysliteli, ano, zastávat stanovisko, jež zároveň vyvrací !!! To je ono. Nutno říci, že nejen v době Járy Cimrmana, ale ani dnes není svět na takovou úroveň připraven. Jak Cimrman, tak tommr prostě předběhl svojí dobu ...
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:11Od: Vlk-v-trave
no ja myslitel nejsem, to spis Jara, ja se jen snazim aplikovat:)
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:30Od: tommr
přečti si rozhovor s Kotyzou: Muchová je sice talentovaná, ale dobrý výsledky nebudou asi hned (rozuměj možná nebudou vůbec). Musíme hlavně tvrdě pracovat (totiž vlastně jen ona, já u ní budu jen občas, protože potřebuju čas na rodinu) atd.
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:34Od: blixa
No to jsem sice četl, ale ty máš k němu silné výhrady už spoustu let. Takže co dělá blbě ? Je línej a hráčce se nevěnuje ? Nepracuje s ní ? Čekal jsem že vysypeš z rukávu desítky jeho metodických chyb, ale pořád píšeš takovou dojmologii.
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:40Od: Vlk-v-trave
tommr proste nesnasi tzv. "flegmatiky", a on na nej pusobi jak takovy flegmaticky placal sedici s kelimkem piva na fotbale nekde na vesnici, proste je to takovy klasicky cerveny hadr na byka...tak nejak to vnimam, z jeho vypovedi...takze mu bude vzdy vadit vsechno...jedno, co by udelal, neudelal...
...ja ho sice taky uz moc nemusim, ale za to muze gigin:D)
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:45Od: tommr
výhrady mám k němu od doby kdy se mu podařilo udělat z megatalentu jako byla Petra Kvitová na GS úplně bezvýznamnou figurku. Totéž čeká i Karolínu Muchovou. Je to moje pevný přesvědčení a nevím proč bych měl o tom vypisovat nějaký sáhodlouhý eseje. Kdo chce vidí, kdo nechce nevidí ...
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:48Od: blixa
No dobře, ale něž udělal z Kvitové jak říkáš "bezvýznamnou figurku", tak z ní napřed udělal docela významnou figurku. Takže Muška by se mohla poučit a po dvou wimbledonských vítězstvích ho včas vykopnout, ne ? ;-)
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:50Od: sojka1
:-)))
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:14Od: Vlk-v-trave
nejlepe hned po tom letosnim prvnim, aby nemusela pak moc dlouho cekat.:)
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:05Od: sojka1
myslim, ze by to prave BYLO na esej, Petra totiz neni "snadny material", jen se dobre podivej na ty jeji zivotni vlny - vahove, vzhledove, hracske, citove, osobnostni... a nebojim se napsat, ze i osudove... ;-)
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:17Od: gigin
Tož dobře, většina bab je šváclých jako ona. Tam se vymyká akorát to přepadení, nebo co to bylo. Jo a milostný románek s Kotyzou a následky...
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:27Od: Vlk-v-trave
Asi bych si tu ESEJ nechal ujit...:)
[ Reagovat ]
03.03.2020 20:59Od: team.wta Re: sojka1
Výstižné!
Petra měla štěstí, že se potkala s Davidem Kotyzou.
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:35Od: misa
Vždyť dovedl Petru z "ničeho" až ke dvěma titulům z Wimbledonu.
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:41Od: Vlk-v-trave
Z niceho?
...to snad ne...:)
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:43Od: misa
Z tenisové periferie. To je pro běžné lidi z "ničeho" :)
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:42Od: Vlk-v-trave
promin, takhle
z "niceho"?
...to snad ne...:)
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:45Od: blixa
Neměl jsi na mysli :
z "Nietzscheho" ?
... to snad ne ...
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:10Od: Vlk-v-trave
jo, neco v tom stylu:)
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:29Od: makro99
to mě taky napadlo :)
a pak hned "z nietscheho nic" :)
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:44Od: Vlk-v-trave
Na pocatku byla tma, a ta byla prazdna a beztvara,
pak prisel Kotyza, pak trava a najednou svetlo...
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:50Od: tommr
dva GS tituly za osm let je u megatalentu jako je Petra setsakramentsky málo. Petra měla v tý době na to, aby dělala 2 GS každej rok ...
[ Reagovat ]
03.03.2020 22:14Od: LukasH
Petra léta bojovala sama se sebou. Jak píše Sojka. Souhlasím, že se svým tenisem mohla vyhrát víc GS. Jenže Petra je skutečně hodně specifická. Proto je otázka, jestli by s ní v tý době někdo něco zmohl. A ona sama se Kotyzy dlouho pustit nechtěla. Vždycky to bylo spíš o ní. Na rozdíl třeba od Lucky Šafářový.
[ Reagovat ]
03.03.2020 23:12Od: FulnekUltras
Nebuďte nenažraní, hoši. Mně budou 3 GS od Peti úplně stačit - a v součtu s dalšími aspekty jsme lepší tenistku nikdy neměli. Naopak o tu, která (dnes) přehazuje GS vidlema, bych si neopřel ani kolo.
[ Reagovat ]
04.03.2020 00:05Od: sojka1
tak to by jiste bylo vzajemne... :-))) mimochodem, znam dve Prazandy, ktere maji dohromady 22 singlovych GS a ceske obcanstvi k tomu....
[ Reagovat ]
04.03.2020 00:40Od: FulnekUltras
české občanství je aspekt, kterej dneska už nic neznamená ;-)
[ Reagovat ]
03.03.2020 23:20Od: misa
Šafářovou nech na pokoji. Škoda, že v roce 2015 onemocněla, jinak by se stala českou jedničkou (i před Kvitovou). To by tu byl nářek...
[ Reagovat ]
04.03.2020 10:19Od: LukasH
Špatné jsi to pochopil. Lucka právě v tý době postupovala s trenérem systematicky a neustále se zlepšovala. Petra toho schopna nebyla trenér netrenér.
[ Reagovat ]
04.03.2020 10:26Od: EllNino
taky jsem nepochopil ten útok, navíc na tebe, který tady pomalu neřekneš o nikom křivé slovo :))
[ Reagovat ]
04.03.2020 11:09Od: makro99
misa je teď podrážděný... krize identity :) jak ta Lucka skončila..
[ Reagovat ]
04.03.2020 12:35Od: Vlk-v-trave
jak krize identity...jak podrazdeny?
Lucku si Kvitovec nema co brat do pusy :D) :D) :D)
[ Reagovat ]
04.03.2020 12:44Od: LukasH
No jo. Jsem poučen :-):-)
[ Reagovat ]
04.03.2020 12:45Od: Vlk-v-trave
:D)
[ Reagovat ]
04.03.2020 15:04Od: makro99
to sice asi nemá :) ale krize identity tam je - s tou Marií na těch ITFkách to není ono...
[ Reagovat ]
04.03.2020 15:59Od: Linka
Míša byl kdysi taky Kvitovec.
[ Reagovat ]
04.03.2020 16:33Od: Vlk-v-trave
Tak do toho nejdu:) To at sam... misa se vyjadri.
[ Reagovat ]
04.03.2020 17:08Od: misa
Můžu potvrdit, že je to pravda.
[ Reagovat ]
04.03.2020 16:32Od: Vlk-v-trave
Ja to chapu...je to tezke.
U mne je stale black-out:) ja jsem se k identite ani jeste nedostal...
[ Reagovat ]
04.03.2020 17:12Od: misa
Nemám jenom Marii. Asi jsi nesledoval moje komentáře během Australian Open :)
[ Reagovat ]
04.03.2020 13:10Od: Holahej
Lucie současnosti...

https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/p960x960/88131329_2986505031414294_4897208731231584256_o.jpg?_nc_cat=105&_nc_sid=9e2e56&_nc_ohc=WscrDiRy3kcAX8qt3-U&_nc_ht=scontent-frx5-1.xx&_nc_tp=6&oh=b952c8e8cb1fa002b4fe9343df9e9d76&oe=5E9471A6
[ Reagovat ]
04.03.2020 13:36Od: blixa
Ne všech fotkách je nejspokojenější malej Sestini ... prostě Ital ... :-D
[ Reagovat ]
04.03.2020 21:06Od: Fandina
Mám dojem, že je to holčička. :-))
[ Reagovat ]
04.03.2020 21:14Od: blixa
Tak Italka ;-)
[ Reagovat ]
04.03.2020 22:39Od: Fandina
Jooooooo :))
[ Reagovat ]
04.03.2020 13:43Od: misa Re: LH
Pokud to myslíš takhle, tak se ti omlouvám.
[ Reagovat ]
04.03.2020 16:02Od: LukasH
Ok:-)
Lucce právě trenér hrozně pomohl a neustále se zlepšovala než onemocněla.
U Petry jsem měl pocit, že je úplně fuk, kdo vedle ní stojí. Ustálila se až teď.
[ Reagovat ]
04.03.2020 10:53Od: Alien
Nezapomínejme, že se na slibně rozvíjejícím talentu Kvitové podepsaly i vztahy s Koňem a Hokejistou druhé kategorie, o kterém po jejich rozchodu už nikdy nikdo neslyšel. To období bylo velice tristní!
[ Reagovat ]
04.03.2020 14:52Od: bIbec
kdyby si Petra nezačala se Štěpcem a pochopitelně by se s ním tedy před tím Wimbledonem 2014 nerozešla, tak by třeba ten Wimbledon 2014 nevyhrála. Rozchody bývaj kolikrát dobrý pro ty sportovce. Tak nějak se víc pak hecnou nebo co. Tyhle životní změny můžou být dost zásadní. Co bylo, mělo bejt.
[ Reagovat ]
04.03.2020 14:58Od: Vlk-v-trave
Takze nakonec vyhrala diky Stepankovi:)
[ Reagovat ]
04.03.2020 15:02Od: bIbec
No je to možný :-)
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:46Od: makro99
Kvitová pod Kotyzou všechny 3 velké tituly (2x GS, 1x masters), pak už velký titul nepřidala; Plíšková - jen pod ním se dokázala stát se světovou jedničkou, pak už ne; Strýcová - až pod Kotyzou na stará kolena dosáhla na životní GS semifinále + titul GS titul v deblu... inu vyslovený hrobař :)
[ Reagovat ]
03.03.2020 17:58Od: tommr
ještě přidej tu báchorku o tom jak ved i světovou jedničku a GS vítězku Wozniackou jak to rádi sportovní novináři zdůraznujou. Nevadí, že během jeho angažmá Wozniacká nevyhrála snad ani jeden zápas ...
Vyvracet všechny tyhle polopravdy nebo vyslovený výmysly je nadlidskej úkol na kterej už nemám síly ani chut. Snad jen malej detail: v pokotyzovským období Petru zabrzdilo vážný zranění ...
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:19Od: makro99
...nějak si pozapomněl na tu Báru? ;)
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:28Od: tommr
a co dokázal s Bárou? Jedno náhodný semifinále jinak celej rok vypadávala v prvním nebo druhým kole. Přebíral jí v době kdy byla na hraně první dvacítky a předával na 33.místě ...
Bářiny úspěchy v deblu jdou plně za Dlouhým s tím neměl Kotyza nic společnýho ...
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:30Od: makro99
:) chlapče, chlapče...
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:35Od: Vlk-v-trave
tomuhle ja rikam forma, a ne to jeho opatrne pinkani na zacatku sezony, vypada to, ze se pred sunshine double dostava tommr do top formy, ikdyz na tom bh to jeste trosku vazne a nektere dropshoty jeste nejsou uplne vypilovane...rozhodne ale vidim fenomenalni zlepseni na servisu...
...kez by to potkalo take Kvida, nebo aspon navrat do standartu.
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:44Od: makro99
to jedno "náhodný semifinále" mě úplně vodrovnalo... ale jo, máš pravdu - todle je legenda, jak ji všichni známe :)
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:56Od: tommr
tak náhoda to opravdu byla což se jasně ukázalo v semifinále kde si proti Williamsce ani neškrtla. Takový náhody se občas stávají a jinak průměrná hráčka může jednou za kariéru dojít i do finále (Bouchard) nebo dokonce GS vyhrát (Ostapenko) ...
[ Reagovat ]
03.03.2020 19:15Od: makro99
Bára měla vždycky velmi dobrou hru i slušné výsledky na trávě... ale až Kotyza ji v závěru kariéry pomohl, tam kam se dostala; až je mi to hanba psát, ale ano, tenis není jen o počtu hodin na tréningu, ale taky hodně o nastavení hlavy - a tak jak Rob dokázal odblokovat, uvolnit úderově vždy skvělou Lucku a posunout jí do toho "náhodnýho" finále, tak Kotyza možná právě dokázal zklidnit, zkoncentrovat Báru...
[ Reagovat ]
03.03.2020 22:42Od: team.wta
+1
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:33Od: FulnekUltras
službu na bráně jsem jednou kvůli ohnuté závoře předával až do půlnoci ;-)))
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:21Od: makro99
já sem napsal výčet faktů, ale záměrně podaný tak, aby to vyznělo úplně naopak, než píšeš ty... že by ti to třeba mohlo naťuknout, že ty černobílé interpretace možná nejsou úplně košér...
[ Reagovat ]
03.03.2020 18:34Od: tommr
jenže interpretace mezi fanouškama i novinářema jsou v 99% jen nesmyslný až absurdní glorifikace Kotyzy. To je asi hlavní důvod proč už jsem na něj tak alergickej ...
[ Reagovat ]
03.03.2020 19:06Od: makro99
zrovna tady mi přijde, že jsou ty reakce zdrženlivé...
jak píše Sojka, Petra je v mnoha ohledech zcela specifická (váha, emoce, vztahy, nemoci...) - a už jenom ustát to po tom prvním průlomu není vůbec jednoduchý, koukni na talenty jako Andreescu (fyzicky) nebo Osaku (emočně)... a Petra s Kotyzou spolu udělali ten Wimbl ještě jeden; a po něm jí pak zase jednu společnou sezónu vzala mononukleóza... na konci už to pak asi nebylo ono;
[ Reagovat ]
03.03.2020 20:57Od: team.wta
Lepší přicmrndávat, než ze sebe dělat hlupáka :-)
[ Reagovat ]
03.03.2020 23:14Od: FulnekUltras
hlavně tak nějak nic nepokazit - a všechno včas hlásit, viď? ;-)))
[ Reagovat ]
04.03.2020 08:35Od: turista
Pánové, nehádejte se. Muška je talentovaná a chce dosáhnout velkých výsledků. Má na to tenisové umění, psychiku i odhodlání. Nechme to na ni. Zda si s trenérem sednou to se pozná.
[ Reagovat ]
04.03.2020 08:36Od: turista
A hlavně to pozná sama. Ta holka ví co chce a půjde si za tím.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist