Murray ještě končit nechce. V každém zápase bojuje o pokračování kariéry

  • Bývalá světová jednička Andy Murray přiznal, že v každém utkání po vleklých zdravotních problémech hraje o svoji kariéru. Třiatřicetiletý trojnásobný grandslamový vítěz však zdůraznil, že s tenisem zatím končit nehodlá.
    2. 3., 10:43 | Aktuality |  65 komentářů
    Andy Murray (© AFP)Andy Murray (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Murray loni na okruhu ATP odehrál jen sedm zápasů a v této sezoně přišel kvůli nákaze koronavirem o start na Australian Open. V únoru se místo toho představil na challengeru v italské Bielle, kde ve finále prohrál s Ukrajincem Iljou Marčenkem.

Skotský tenista, kterému po opakované operaci kyčle aktuálně patří až 123. místo, poté při návratu na okruh ATP v Montpellieru vypadl v prvním kole s Jegorem Gerasimovem z Běloruska. První výhru mezi elitou od srpna si připsal až v pondělí v Rotterdamu po výhře 2-6 7-6 6-3 nad Nizozemcem Robinem Haasem.

"Není to snadné," citovala agentura Reuters Murrayho, který v rozhodujícím setu s Haasem prohrával už 0-3. "Pokaždé když prohraju, tak mi lidé říkají, abych už skončil. Protože podle nich mám to nejlepší za sebou a tohle trápení je smutné," uvedl vítěz 46 turnajů.

"Takže v každém zápase mám pocit, že jakmile vstoupím na kurt, bojuji o pokračování kariéry. Je to celkem dobrá motivace, ale také je to nějaký tlak navíc," řekl Murray. "Člověk přece jen trochu pochybuje a do toho hraju s kovovou kyčlí, což je náročné. Je to všechno výzva, ale jsem na to připraven," dodal.

Murray se druhé operaci kyčle podrobil na začátku roku 2019 a devět měsíců poté vyhrál zatím poslední titul v Antverpách. "Fyzicky jsem na tom určitě líp než na konci roku 2019. Po triumfu v Antverpách jsem se cítil velmi dobře, ale pak přišlo zranění třísla a trvalo strašně dlouho, než jsem byl zase fit. I teď je mi po fyzické stránce fajn, ale nikdy nevíte, jaké zranění může přijít a to mě momentálně stresuje daleko více než stav mé hry."

"Nechápu, proč bych měl končit jen kvůli tomu, že jsem minulý týden prohrál zápas s někým, o kom si lidé myslí, že bych ho měl porazit. Pořád se můžu měřit s nejlepšími a to mám jen jednu kyčel. Naopak mi to přijde vtipné," prohlásil.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (65)
03.03.2021 14:36Od: RF46
Prave mi prisel vtip na mobil:
"Slovaci se nam ted musej chechtat. Kazdy narod ma sveho ko*ota, jen my mame toho jejich"
-
Jak to tady na TP ctu, tak jich tu od nich mame vic...
[ Reagovat ]
03.03.2021 14:47Od: annah
Myslím, že jen jednoho. Zato ten, co nám ho poslali do čela, vydá za milion. Hrabiš Bureš ve spojení s Miloševičem Zlomanem, to je pak dokonale šílené combo. Cestou na dno našli zkratku, jak zpívá Klus.
[ Reagovat ]
03.03.2021 15:03Od: RF46
Jako je to peklo...
[ Reagovat ]
03.03.2021 16:20Od: blixa
Peklo to je , ale na vině nejsou oni. Takovejch šmejdů je. Na vině jsme my voliči. Teda ne "my" konkrétně, ale my obecně.
[ Reagovat ]
03.03.2021 16:34Od: annah
Ale smutné je i to, že se vůbec takoví šmejdi objevují a derou se dopředu. Spousta méně chapavych lidi jim pak skočí na lep. Už 18 let se stydím za svého prezidenta, ještě dva roky budu a nedejbože aby to pak pokračovalo...
[ Reagovat ]
03.03.2021 16:48Od: blixa
Jo, toho se taky obávám, protože blbů tu spíš přibývá než ubývá. Všeobecné volební právo je prostě nesmysl.
[ Reagovat ]
03.03.2021 17:13Od: annah
:-)))
[ Reagovat ]
03.03.2021 18:55Od: turista
Pak se ale nedá mluvit o demokracii. V té být musí.
[ Reagovat ]
03.03.2021 20:30Od: blixa
Naprostý omyl. V řecké demokracii, která přinesla jako první tento termín a myšlenku samozřejmě všeobecné volební právo nebylo. A bylo to tak správně. Proč by měl každý idi.ot rozhodovat o věcech, kterým absolutně nerozumí.
[ Reagovat ]
03.03.2021 22:23Od: annah
Zase ale kdo by rozhodoval, kdo je idi ot a kdo není... :-))
[ Reagovat ]
03.03.2021 22:29Od: blixa
Ani ne tak kdo, spíš jak. Ale dalo by se. Nicméně teď už je pozdě, současný stav už se zvrátit nedá. Všechny naděje už zemřely, zbývá jen peklo ...
[ Reagovat ]
03.03.2021 23:08Od: tommr
volit by měli jen lidi co řádně platí daně (a důchodci kteří je celej život poctivě platili) ...
[ Reagovat ]
03.03.2021 23:51Od: blixa
Souhlas, jedna z důležitých podmínek.
[ Reagovat ]
03.03.2021 19:25Od: FulnekUltras
jak říkal starej pokrytec Werich: nejhorší ze všeho je srážka s blbcem - ovšem v jeho vnímání světa on tím blbcem samozřejmě nikdy nebyl, vždycky jenom lidi s odlišným názorem smile
[ Reagovat ]
03.03.2021 18:56Od: turista
Hrabiš to jsem s to rozluštit. Ale Bureš? Žádného neznám.
[ Reagovat ]
03.03.2021 19:01Od: annah
Babisovo krycí jméno jako spolupracovníka STB.
[ Reagovat ]
03.03.2021 19:05Od: turista
No to je jedna paní povídala.
[ Reagovat ]
03.03.2021 19:12Od: turista
Seděl jsem v pracovně 8,5 roku s profesorem s krycím jménem Adam, protože byl za komárů v roce 1980 na 3 měsíce na stáži v Mannheimu a v roce 1985 na půl roku na stáži v Bostonu. Byl to tak slušný člověk, ochotný kdykoliv pomoci a nikdy nikomu neublížil natož aby někoho udával. Znal jsem i jiné jemu podobné lidi. Tak jsem byl nucen zrelativizovat hodnocení lidí podle toho zda byli nebo nebyli na seznamu STB. Někteří z nich byli nebezpečná hovada jiní ne. V roce 2016 jsem Cibulkův seznam v novinách Rudá kráva, kterým jsem se bavil v letech 1991-2 vyhodil do kontejneru se starým papírem jako už irelevantní věc.
[ Reagovat ]
03.03.2021 19:26Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
03.03.2021 19:46Od: annah
To máš naprostou pravdu. Taky znam takového člověka. U Hrabiše to ale tipuju na bezproblemovou spolupráci. Hrabal vždycky,po pádu chlebodarcu se do toho pustil ve velkém. A podniká i v politice se stejným cílem.
[ Reagovat ]
02.03.2021 20:54Od: Nola
Gerasimov, ake problemy s nim ma d Artagnan, zistujem, ze mu nesedia hraci s obojrucnym BH, asi pre to ta statistika s Medvedikom, o.i, mal by sledovat kam sa pohne hrac, par uderov mu zahral rovno na raketu
[ Reagovat ]
02.03.2021 20:56Od: Nola
snad ho posle domov, ale Gerasimov ma prekvapuje, hra zatial velmi dobre
[ Reagovat ]
02.03.2021 21:09Od: annah
Taky na to koukám. Dává Tsitsimu zabrat...
[ Reagovat ]
02.03.2021 21:10Od: Nola
jj, hra ako hrac T20, ziadny jednoduchy super
[ Reagovat ]
02.03.2021 21:23Od: Nola
Gerasimov ma super taktiku, hrat vsetko do BH, slabe miesto, skoro vsetky udery mu hra do BH :D
[ Reagovat ]
02.03.2021 21:29Od: annah
Jo, a některé souboje na síti jsou parádní.
Snad to Tsitsi ubojuje.
[ Reagovat ]
02.03.2021 21:43Od: Nola
tak so stastim, ale dal to, sice dalsi metrosexual, ale celkom ho mozem, z tejto generacie je mi asi najsympatickejsi
[ Reagovat ]
02.03.2021 22:37Od: annah
I mně.
[ Reagovat ]
02.03.2021 14:20Od: sojka1
nakonec - ja ho docela chapu, ale druha vec je ta vira, myslim moje... :-)) Hned ted s Rublevem bude znechuceny uz jen tim, jak rychle a lehce se kluk pohybuje....
[ Reagovat ]
02.03.2021 14:33Od: RF46
Hmm..Andyho klativy styl pohybu bude pekne v kontrastu. 2x porazil Rafu na antuce...to je pomerne obdivuhodny.
[ Reagovat ]
02.03.2021 14:07Od: Bob
Šašek
[ Reagovat ]
02.03.2021 13:27Od: Forehand
Andy, vitaz 46 turnajov. A to v konkurencii Nadala a Federera. Klobúk dole.

Keby sa narodil o 5-6r skor do doby temna ku Roddickom a podobným, dnes by mal skoro isto dvojciferný počet GS.
[ Reagovat ]
02.03.2021 16:01Od: Ereinion
2x porazil ve finále GS Djokoviče, to se taky počítá...
[ Reagovat ]
02.03.2021 18:27Od: Nola
jj, ale aj 2 x porazil na GS Nadala, 1 x Fedexa a porazil ho na OH vo finale, bol urcite hrozbou pre celu B3smile
[ Reagovat ]
02.03.2021 20:09Od: Forehand
Určite bol, poraziť cca 30 krát Big2 + Federera je veľký počin. S Federerom dokonca tuším vyhral prvých 7 z 8 zápasov, lol.
[ Reagovat ]
02.03.2021 20:16Od: Nola
iste, ale na GS Fedexa porazit dokazal iba 1 x, zapasy mimo GS ta predsa nezaujimaju, este napis, ze Rafu porazil iba ked bol zraneny, tak ja mozem zase oponovat, ze vo finale na USO hral Novak dva dni v rade, bez dna oddychu vo finale
[ Reagovat ]
02.03.2021 20:19Od: RF46
Nebo ze Fedex porazil Rafu za poslednich 8 zapasu 7x...smile Podmnozinka jedna slovenska :))
[ Reagovat ]
02.03.2021 18:28Od: Nola
nedavno si pisal, ze Fedex ziadnu eru nemal smile nejak si zacinas kakat do pusy :DDD
[ Reagovat ]
02.03.2021 20:08Od: Forehand
Ved nemal, teda mal bez Nadala s Djokovicom, potom utrel. Jednooký král slepých.
[ Reagovat ]
02.03.2021 20:13Od: Nola
jj, ale Andymu bol konkurentom :D si si dobre ujel, Fedex mal svoju eru, Djokovic detto, zajdi na Wiki na je to cierne na bielom, Rafa bude asi drzat rekord v GS, ale nedominoval ako Fedex a houno na konkurentoch zalezi
[ Reagovat ]
02.03.2021 23:28Od: peRFect
Rog nemal svoju éru, isté je len to, že Rafa je věčně druhý...za Rogerem i Novakem :-)
[ Reagovat ]
03.03.2021 07:27Od: Forehand
Nadal bol vacsinu kariéry pred Djokovicom aj Federerom. Djokovic s Federerom vacsinu kariéry sledovali Nadalov chrbát.

Ked bol druhy v 18r, Federer v tom veku nebol este ani v prvej stovke :)

Nadal je najvacsi priznaný rival jak Federera, tak Djokovica. Z toho vyplýva jedno. Rivali sa menia, Nadal je večný. Všetko fakty, dakujem dovidenia :)
[ Reagovat ]
03.03.2021 07:33Od: Nola
Nadal je proste druhy Lenin smile

mam Rafu radsej ako Fedexa, ale ty si najdes vzdy tie svoje statistiky, ktore si upravis, tak ako ti vyhovuje :D
[ Reagovat ]
03.03.2021 13:55Od: Forehand
Lenin :)
[ Reagovat ]
03.03.2021 08:18Od: Usm
Djokovic většinu kariéry sleduje Nadalovo záda - aha, tak se podívej na statistiku H2H za posledních 10 let, respektive od začátku roku 2011, kdy se teprve Djokovic dostal na svou top úroveň. Nic moc příznivého jak pro Nadala, tak i pro Federera :-))
[ Reagovat ]
03.03.2021 13:54Od: Forehand
Fu, ale to je vina Djokovica, ze nemal vykonnost prvych 7 rokov kariery. Logicky preto musi zakonit stracat, ak je Nadal dlhodobo spicka.
[ Reagovat ]
03.03.2021 14:03Od: Forehand
Edit: Novak od roku 2011 prehral s Nadalom 4GS finále.

Celkom dost, ci?
[ Reagovat ]
03.03.2021 19:19Od: Mayo
Tenis sa hra od 2011.
[ Reagovat ]
03.03.2021 08:57Od: peRFect
Není to pravda, faktem zůstává pouze to, že Nadal se díval na záda Rogerovi a poté Novakovi. Ano, Rafa je věčný, ale jako dvojka.
[ Reagovat ]
03.03.2021 13:53Od: Forehand
Jasne, ze je to pravda. Mam ti to rozrátat na tyzdne?..

Federer 300 weeks pred Nadalom, 500 weeks za Nadalom.
Djokovic to iste.

Čomu na tom nerozumies?
[ Reagovat ]
03.03.2021 09:05Od: Marduch
Rafa byl po většinu kariéry před Djokovicem az tak, že za posledních 10 let vyhrál Rafa mimo RG jen 3x USO smile
[ Reagovat ]
03.03.2021 13:52Od: Forehand
Hej a Djokovic za posledny rok ani jeden mimo AO :)

Tito dvaja su rovesnici, takze podmnozinkovat fakt ani neskusaj :)
[ Reagovat ]
03.03.2021 14:51Od: Nola
za posledny rok :D daj nieco ine, Nadal ma viac z vlanajska?
[ Reagovat ]
03.03.2021 16:42Od: Forehand
jj, vyhral dva z posledných 4, na ktore nastupil. A to este vynechal USO, kde obhajoval. Skoda.
[ Reagovat ]
03.03.2021 21:51Od: Marduch
Rovesnici. O to víc těch posledních 10 let bije do očí.
[ Reagovat ]
04.03.2021 00:27Od: Forehand
Djokovic prehral 4 GS finále za posledných 10 rokov. S Nadalom :) Fakt to bije do očí, keď rozprávaš o nejakej pseudonadvlade, ktorá fakticky nikdy nenastala.
[ Reagovat ]
03.03.2021 07:29Od: Forehand
Hej Nolka, mas pravdu. Nadal nedominoval ako Federer, dominoval iným sposobom. A to takým, ze má rovnaký pocet koncorocných jednotiek ako Federer, ale nie v horizonte 6 rokov, ale v horizonze 13r. Inými slovami, drzal sa na vyslni dlhodobo, nezhasol ako fajka.
[ Reagovat ]
03.03.2021 08:06Od: RF46
smile smile smile
[ Reagovat ]
03.03.2021 08:56Od: peRFect
Tak proč doposud neposbíral více GS?
[ Reagovat ]
03.03.2021 09:50Od: Usm
jednak proto, že je z nich nejmladší, druhak proto, že se dostal na svou top úroveň relativně pozdě (až ve svých 24 letech), za třetí neměl volné působiště, jako předtím Federer (ten kosil vše ve Wimbledonu, US a aO open, Nadal zase na RG). Jedno Djokovicovi upřít nejde, je z těch tří povrchově jednoznačně nejuniverzálnější - viz. všechny ATP 1000 min. 2x - umí zahrát na antuce, na hardu, na trávě, i v hale.
[ Reagovat ]
03.03.2021 10:14Od: Krisboy
smile

Je nezvyklé v těch vašich debatách číst logické a věcné argumenty smile
[ Reagovat ]
03.03.2021 13:56Od: Forehand
S tym suhlasim. A aj to dokazuje univerzálnost Nadala, ked ten najkomplexnejsi vyhral 9GS mimo svoj top GS a Nadal sedem.
[ Reagovat ]
02.03.2021 12:54Od: svetova.dvojka
Andy ještě vyhraje dva grandslamy.smile
[ Reagovat ]
02.03.2021 12:03Od: peRFect
Právě proto, že máš jednu kyčel, Andy...
[ Reagovat ]
02.03.2021 11:50Od: Patik
Pořád se můžu měřit s nejlepšími a to mám jen jednu kyčel.

Je odvážne tvrdiť takéto niečo keď prehráva na challengeroch..ale je dobré že tomu verí..
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist