Murray v Montrealu ukončil sérii porážek s Djokovičem a má 11. titul z Masters

  • ATP MONTREAL - Andy Murray ve finále turnaje v Montrealu udolal po třech hodinách boje světovou jedničku Novaka Djokoviče, kterého porazil poprvé po dvou letech a sérii osmi porážek. Turnaj Masters 1000 vyhrál pojedenácté v kariéře.
    17. 8. 2015, aktualizováno | Aktuality |  307 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů

Andy Murray na prvním přípravném turnaji před US Open ve Washingtonu prohrál hned ve svém úvodním zápase s Gabašvilim, z nečekané porážky se však dokázal rychle oklepat. V Montrealu se dostal bez ztráty setu do finále a v něm poprvé od Wimbledonu 2013 porazil i suverénní světovou jedničku Novaka Djokoviče

Osmadvacetiletý Brit prohrál se svým srbským vrstevníkem osm zápasů v řadě, z toho čtyři v této sezoně, přičemž vždy nezvládl první set. Tentokrát ale začal lépe a i díky Djokovičově nejistotě a malé úspěšnosti hry na síti vedl 4-1 a 40-15. Srb se ale do hry o první sadu vrátil a málem se mu povedl i obrat.

Statistiky zápasu
Djokovič - Murray
5 esa 7
2 dvojchyby 5
59 % 1. podání 'in' 60 %
65 % úsp. 1. podání 69 %
33 winnery 39
37 nevyn. chyby 43
23/38 hra na síti 15/22
3/14 brejkboly 4/19
čas: 3:00

A to i díky podivnému zahlášení rozhodčího Ferguse Murphyho. Murray totiž za stavu 4-4 a 40-30 trefil eso, ale muž na umpiru čárového opravil, zahlásil aut a navíc Murraymu rozmluvil touhu vzít si jestřábí oko. To však televizním divákům ukázalo, že míček 'olízl' lajnu a Brit měl jít do vedení 5-4. Murray sice v témže gamu čelil brejkbolu, obrat však na poslední chvíli zastavil a po 67 minutách boje se ujal vedení.

V druhé sadě oba finalisté zpřesnili svou hru. Djokovič získal úvodní dva gamy a i když Murray vyrovnal na 3-3, nejvýše nasazený Srb si nakonec vynutil třetí set. 

V něm měl Murray více fyzických sil a především odvrátil všech devět brejkbolů, což bylo klíčové. První zlikvidoval hned v úvodní hře a šel do vedení 3-0. Vyhráno však neměl. V sedmnáctiminutovém gamu za stavu 3-1 přežil dokonce šest brejkbolů a když v osmé hře neproměnil tři mečboly, málem toho litoval. Za stavu 5-3 prohrával 15-40, ale další kritické výměny znovu zvládnul a nakonec po využití celkově pátého mečbolu zvítězil po 3 hodinách boje 6-4 4-6 6-3.



"Bylo to fyzicky i psychicky velmi náročné finále," řekl Murray, který si v 28. vzájemném střetnutí připsal teprve devátou výhru. Letos má na kontě 53 vítězství, o jedno více, než Djokovič. Odehrál však také o pět utkání více.

"Neustále jsem bojoval a v důležitých okamžicích třetího setu jsem zůstal klidný," komentoval Murray, jenž vyhrál i 48. zápas sezony poté, co získal první set. "Když jsem potřeboval, tak jsem hrál agresivně. Zejména ve třetím setu, když jsem čelil brejkbolům, tak jsem několikrát zakončil výměnu u sítě a získal několik přímých bodů z podání. Hrál jsem opravdu maximálně agresivně a to mi dnes pomohlo."

Murray v Montrealu navázal na svůj triumf z roku 2009, Rogers Cup vyhrál také v roce 2010 v Torontu. Na turnajích série Masters 1000 získal 11. titul a vyrovnal se Petu Samprasovi. Neprohrál na nich už 11 zápasů v řadě poté, co na jaře triumfoval na antuce v Madridu, kde ve finále porazil rovněž nečekaně Rafaela Nadala. Celkově si připsal 35. singlový titul.

Murray se už postupem do semifinále kvalifikoval na Turnaji mistrů a účastí ve finále si zajistil návrat na post světové dvojky před Rogera Federera, čímž vyrovná své nejlepší umístění. Druhý byl naposledy před dvěma lety.


Djokovič, který ve čtvrtfinále přežil dva mečboly proti Gulbisovi, na turnaji Masters 1000 prohrál poprvé od loňského října a sérii 30 výher. Od Šanghaje zvítězil v Paříži, v Indian Wells, v Miami, v Monte Carlu a v Římě. V Madridu nestartoval. 

"Andy tu odehrál velmi dobrý turnaj. K titulu mu gratuluju, rozhodně si ho nejen za dnešní výkon zaslouží," řekl Djokovič. "Doufám, že v Cincinnati a na US Open budu hrát minimálně stejně dobře, jako tady," dodal Srb.

Svěřenec Mariána Vajdy a Borise Beckera má i přes porážku ve finále skvělou letošní zápasovou bilanci 52-4. V Montrealu se mu nepovedlo zopakovat své triumfy z let 2007 a 2011, Rogers Cup vyhrál také před třemi lety v Torontu. Na celkově 25. titul z turnaje Masters 1000 se pokusí zaútočit v nadcházejícím týdnu v Cincinnati.

• ATP MASTERS 1000 MONTREAL •
Kanada, tv. povrch, 4,178.500 dolarů
nedělní výsledky (16. 08. 2015)
• Dvouhra - finále •
Murray (2-Brit.) - Djokovič (1-Srb.) 6-4 4-6 6-3
• Čtyřhra - finále •
B. Bryan/M. Bryan (1-USA) - Nestor/Roger-Vasselin (Kan./Fr.) 7-6(5) 3-6 10-6
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (307)
18.08.2015 14:04Od: Smazaný účet ?
http://sport.tn.nova.cz/clanek/podvedeny-djokovic-ne-jestrabi-oko-opravdu-nebylo-zmatene.html
[ Reagovat ]
18.08.2015 22:33Od: spaniel
Dobrý mic, uz byly k viděni i těsnější.
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:45Od: EllNino Veselý - Bellucci 6:7(5) 2:6
Tak bohužel, Jirka pokračuje v trápení, pokud jsem dobře počítal, tak 14x letos končil v 1. a 5x ve 2. zápase na turnaji ...paradoxně má pak úplně opačné výsledky v podobě jednoho titulu z ATP, jednoho z challengeru, finále ATP a semi ATP ...ale na těch větších turnajích je to slabota, na všech Masters turnajích krom Říma (kde ale porazil Ernieho) vypadl v 1. kole a vyjma nemožného Lorenziho na trávě ve Wimbledonu letos neporazil nikoho na GS ...a i přesto se v Race drží v top 40
[ Reagovat ]
17.08.2015 19:06Od: tommr
škoda - těšil jsem se na českej souboj ve druhým kole. Bellucci ale byl dost těžkej soupeř na rozjezd a bude to těžkej soupeř i pro Tomáše ... :(
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:41Od: kada.tom
hmm, Jirka prohrál těsný 1. set, ve 2. setu mu Belluci odvrátil breakbally a Jirka to opětovně v hlavě prohrál, takže to prohrál i na kurtu ...
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:36Od: Smazaný účet
Parada Mardy. Kez by jeste neco pridal. Zatim posledni z te serie charismatickych Amiku posledniho desetileti Agassi, Roddick a on.
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:39Od: kada.tom
tak v Cinci asi těžko něco přidá, nemyslím si, že má na to porazit čerstvýho vítěze z Montréalu
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:42Od: Smazaný účet
Co my vime. Fish v Cinnci je jiny hrac plus Andy ma za sebou velkoi vyhru, presun, jine podminky...jako Murray je velky favorit, ale Mardy neni bez sance.
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:43Od: kada.tom
to každopádně, ale spíš si myslím, že Mardy Andyho hodně pozlobí, ale nevyhraje - třeba 7-6 7-5 pro Andyho nebo tak něco :-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 19:31Od: Smazaný účet
Současný Mardy fakt podle mě nemůže pomýšlet, že by Andymu nějak uškodil.
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:41Od: Davor1
Ja by som tam radil aj Jamesa Blakea, to bola tiež veľká osobnosť so silným príbehom a hráč starej školy... V súčasnosti rozhodne nie je na zahodenie Izzy a verím aj Jackovi Ponožkovi do budúcna :-))
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:46Od: spaniel
Izzy nulové charizma (pro me) a tenisove slaby.
[ Reagovat ]
17.08.2015 19:11Od: Davor1
Ja Johnyho obdivujem, nezabudnem na niektoré jeho zápasy (5 seťák s Nadalom na FO, alebo výhry s Djokovičom...), kde som mu neskutočne fandil už len preto, že také drevo dokázalo hrať vyrovnane s najlepšími hráčmi histórie a napriek značnému hendikepu v pohybe a medzihre to niekedy dokáže zmazať veľkou vôľou a snahou, samozrejme technicky to fakt nie je žiadny zázrak, ale na jeho parametre to podľa mňa celkom ujde :-))
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:50Od: Smazaný účet
Isnerovo charisma taky nevidim, ale je to sympatak. Blakea si moc nepamatuju, ale je pravda, ze ma silny pribeh. Sock me zaujal svym forhendem, ale ne osobnosti.
[ Reagovat ]
17.08.2015 19:03Od: spaniel
Souhlas. Sympatak je. Blake byl frajer po vsech stránkach a Sock se snad jeste vyprofiluje.
[ Reagovat ]
18.08.2015 16:32Od: Smazaný účet
Tak forhendem byl známej spíš ten Blejk, ne?
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:34Od: kada.tom Troicki - Fish (2-6 2-6)
Mardy dneska Viktora z kurtu vyloženě vystřílel, je nutno podotknout, že Mardy hrál parádně a Viktor naopak byl jalovější, hlavně servis mu teda nešel a na ten Mardyho často neměl moc odpovědí. Mardy tak vyhrál první zápas letos, snad nebude poslední, na US Open bych mu přál alespoň jednu výhru.

Každopádně zápas 2. kola mezi Mardym a Andym může být zajímavý, kluci to maj mezi sebou 4-4 a jejich dvě poslední střetnutí se odehrála právě v Ohiu :-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:29Od: kada.tom
mlátit s raketou umí Viktor pěkně, vo tom žádná :-D
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:16Od: Forehand
http://www.tenisovysvet.sk/clanok/13216/federer-som-lepsi-nez-pred-desiatimi-rokmi

Súhlasím, len konkurencia je iná :)...Ja v tom mám jasno, Roger v tom má jasno, len FFF si to nechcú priznať :)
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:24Od: Denis92
"Možno nemám tu sebadôveru, ktorú som mal ako 24-ročný, keď som vyhral 40 zápasov za sebou.."
Psychika v tenise robi velmi vela a casto dokaze vyhrat aj zapasy, v ktorych si neni lepsi hrac. Hlavne v tomto zaostava za Djokovicom a Nadalom a preto prehral niekolko velkych zapasov..
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:45Od: spaniel
"a môj forhend je stále rovnako dobrý" vtip roku. Nejspis ma problem s pameti. Horsi pohyb, pomalejsi regenerace, nižší sebevedomi. Lepsi ma servis, voleje a taktiku. Backhand se mne zda nastejno. Ubral ramu, ale i winneru.
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:39Od: spaniel
Jj, treba Nadal hraje furt stejne podle me, jen hraci top 10 se zlepšili a trochu mu utekli.
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:45Od: Roger_Federer Re: Pěkně si
to opět vytrhl z kontextu..;););)
Druhou část jsi asi nečetl, nebo schválně vynechal.
[ Reagovat ]
17.08.2015 19:35Od: Smazaný účet
Ze te to bavi schazovat Rogera.. Asi ti to dela dobre..
Tvoje premisa o spatne konkurenci je stejna jako premyslet o tom, ze kdyby se tenis nehral na antuce, tak Rafa je na urovni Wawrinky, Roddicka a Murryho..
[ Reagovat ]
17.08.2015 19:44Od: Smazaný účet
Roddick na úrovni Murrayho, čeho jsem se to dočkal panebože.
[ Reagovat ]
17.08.2015 20:09Od: Stan_Borowitz
To je v pohodě, on Forehand na druhou stranu objektivně přiznává, že na antuce byla konkurence ještě daleko slabší, takže většina Rafových titulů z RG má také přinejlepším poloviční hodnotu.
[ Reagovat ]
17.08.2015 20:41Od: Forehand
Wawrinka, Roddick a Murray majú tolko GS dohromady ako Rafa mimo antuky, ty jedna úroveň :)
[ Reagovat ]
17.08.2015 20:55Od: tito
:-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 21:18Od: Smazaný účet
Vim, ze ma Rafa 5 mimo antukovych GS, je to borec.
Jen mi vadi schazovani ziskanych GS Rogera.
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:07Od: Smazaný účet Jirka
"překvapivě" prohrál TB :)
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:10Od: slacker
luuuzr
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:10Od: zpilat
vyhrál veselý vůbec za poslední půlrok jediný tiebreak?
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:17Od: kada.tom
jo, například v jeho posledním zápase proti Almagrovi v Kitzbühelu
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:32Od: slacker
Luzrik uz si muze zacit balit
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:34Od: EllNino
ten luzřík bude zachvíli jedinej, kterej nám na okruhu zbyde, takže bychom si ho měli vážit :D
[ Reagovat ]
17.08.2015 19:58Od: slacker
a za co vazit? Za nekonecne prohry v prvnim a druhem kole?
[ Reagovat ]
17.08.2015 20:04Od: EllNino
ne, že aspoň někoho máme :D
[ Reagovat ]
17.08.2015 20:07Od: slacker
mame Berdycha, Stepanka a Rosola.
[ Reagovat ]
17.08.2015 20:09Od: EllNino
já alemluvilo mladých hráčích, které nemáme, tihle jsou za 3 roky v prachu a pak už tu je jenom Jirka, popřípadě Adam :)
[ Reagovat ]
17.08.2015 20:11Od: Stan_Borowitz
Myslíš toho typického vítěze Rosola, který skoro ve třiceti má v kariéře zhruba stejné úspěchy jako "lůzr" Jirka v jednadvaceti?
[ Reagovat ]
17.08.2015 20:14Od: Smazaný účet
Ne skoro, třicátiny oslavil 24. července :-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 20:15Od: slacker
Kolik hracu prvni desitky uz porazil ten "zhruba stejne uspesny" Vesely?
[ Reagovat ]
17.08.2015 20:19Od: EllNino
ehm, Rosol ve věku Veselého byl nicka, do stovky se dostal až před 4 lety, tedy v 26 letech, takže Jirka má trochu náskok, když je mu jen 22 ...a pokud jde o top 10 hráče, tak myslím, že krom Nadala nikoho neporazil...
[ Reagovat ]
17.08.2015 20:33Od: Stan_Borowitz Re: slacker
Ze všech těch statisíců či milionů dětí, které po celém světě trénují tenis, se Veselý jako jeden ze tří nebo čtyř hráčů své věkové kategorie dostal mezi 50 nejlepších hráčů světa. Typický lůzr...

Pro ilustraci, to je počet lidí třeba v Praze v porovnání s počtem lidí, kteří se pravidelně scházejí večer u vás na vesnici v hospodě...
[ Reagovat ]
18.08.2015 16:45Od: slacker
Tak jeste porazil minimalne Melzera-Benese.
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:56Od: kada.tom
Mardy hraje zatím úžasně, Viktora si v 1. setu neskutečně povodil a poslední hru otočil pěti body ze stavu 0-40 :-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:58Od: spaniel
Ten dropshot ;p
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:50Od: Nola
http://sport.sme.sk/c/7968052/tenisti-harrison-a-kokkinakis-sa-takmer-pobili.html
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:16Od: kada.tom
C´moon Mardy :-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:19Od: Mayo
Fish?
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:23Od: kada.tom
yes :-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:50Od: spaniel
Neskutecne hraje. Terence Hill ve forme.
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:55Od: kada.tom
v tomhle se shodnem (zázrak) :-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:58Od: spaniel
Tak vis jak, jednoducha rovnice, ty se nabehnes do RF, ja do tebe (pac nikomu tak nefandis, aby se to vyvazilo, zbyvas jen ty). Mimo to se mozna shodnem na x věcech.
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:01Od: kada.tom
rozumím a myslím, že se shodneme v mnoha věcech, akorát moje silná antipatie vůči RF a tvoje sympatie k němu na sebe přirozeně naráží ... a i já fandím mnoha hráčům a hráčkám :-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:40Od: spaniel
Vim, Bryani, Serena atd...jen nikde nevidim extra vášeň :)
[ Reagovat ]
17.08.2015 18:42Od: kada.tom
je jich víc než jen tihle tři :-)
a vášeň nemám u nikoho asi ... i když Serena, Vika a Petra jsou moje srdcovky :-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 16:28Od: svetova.dvojka
Djokovic nebude hrát v Cincinnati , odhlásil se.
[ Reagovat ]
17.08.2015 16:55Od: kada.tom
zdroj?
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:00Od: Smazaný účet
Fake
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:05Od: Kozoroh
Výmysl, na Novakově webu se o odstoupení nic nepíše!
[ Reagovat ]
17.08.2015 15:29Od: Smazaný účet :-))))
Djoko zřejmě prohrál, protože byl lehce zhulenej: http://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/699096-tady-smrdi-trava-stezoval-si-djokovic-pak-prohral-ve-finale.html#hp-sez
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:24Od: FulnekUltras
pasivní hulič... ;)
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:26Od: Smazaný účet
Pry nekdo z tymu Andyho nowakovi podkuroval
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:27Od: Nola Re: to je presvedcivy dokaz, ze je cisty
zhulil sa o den skor v semi ...... doping mu nepomohol k vyhre, skor uskodil :D
https://www.youtube.com/watch?v=ZAmfrQy2saI
[ Reagovat ]
18.08.2015 13:26Od: Smazaný účet
Je to jasný, mě bylo hned divný, že prohrál s tím dřevákem. Já jsem zhulenej na kurtě taky nemožnej
[ Reagovat ]
17.08.2015 15:23Od: Smazaný účet Nole
Tak přijít to muselo. Hold padl s Můrou. Ale co už. Nahrál toho z top turnajů nejvíce, v 2011 ho na podzim vyklepl Nishi s kanárem, prostě únava se nedá obejít.

Velmi důležité je ale Cinci.

Gratulace Můrovcům :)
[ Reagovat ]
17.08.2015 15:51Od: Smazaný účet
Díkym, zajímavé je, že v roce 2011 vyhrál Nole taky IW, Miami, dva antukové Masters, pak Kanadu a jako první ho na Masters porazil Andy v Cincy. Letos opět tak, akorát o turnaj dřív :-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 16:30Od: Kozoroh
Letos místo Kanady vyhraje Cincy :-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:01Od: Smazaný účet
Radši on než Roger (to by znamenalo zase pád o jedno místo dolů), ale ideální by byl double Andyho :-)) Dvakrát v řadě ale Noleho neporazí.
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:20Od: Marduch
Přesně tak, a proto se před USO už nesmí potkat ;)
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:28Od: Smazaný účet
Aby vsechny opet neprejel wawros. Kdo by cekla, ze vyhraje RG
[ Reagovat ]
17.08.2015 13:24Od: Smazaný účet OT .. nicméně
slovo sa nedá priamo preložiť, často býva nahradené spojením "napriek tomu".
rádi se příliš neměli, nicméně přece spolu?
radi sa príliš nemali, napriek tomu predsa spolu...
Podobne aj v cz jazyku sa nedá priamo preložiť "ľúbiť".
V slovenčine sú 3 stupne lásky...mať rád, ľúbiť, milovať.
mám rada svoju učiteľku...ľúbim mamičku...milujem manžela...:))
[ Reagovat ]
17.08.2015 13:25Od: Smazaný účet
*přece spolu...
[ Reagovat ]
17.08.2015 14:27Od: Mayo
Nicmene by som prelozil ako " avsak"
[ Reagovat ]
17.08.2015 14:33Od: Smazaný účet
hej, aj to môže byť
[ Reagovat ]
17.08.2015 15:17Od: Frick
A u ovce je to "ľubiť" alebo "milovať"?
[ Reagovat ]
17.08.2015 15:25Od: a.magerova Re: :-))
No to si počkám na odpověď :-))
[ Reagovat ]
17.08.2015 15:42Od: slacker
trtkat
[ Reagovat ]
17.08.2015 15:42Od: slacker
trtkat
[ Reagovat ]
17.08.2015 16:30Od: George_Renel
Pán je asi znalec..... :-p
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:21Od: Smazaný účet
to akože ty a ovca? Záleží na tom, aký vrúcny vzťah k nej máš. Ak nemôžeš bez nej žiť a dal by si za ňu aj život, tak ju miluješ. :D Robíš sa hlúpy alebo si?
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:28Od: a.magerova
Tak může ovci milovat a zároveň ji netrtkat, nicméně je to jen můj dohad :-)))
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:51Od: spaniel
Spis bych tipl, ze se trkal s baranem.
[ Reagovat ]
17.08.2015 12:23Od: ipko
http://sport.aktuality.sk/c/191744/djokovic-sa-stazoval-rozhodcovi-niekto-tu-fajci-travu-citite-to/ :D
[ Reagovat ]
17.08.2015 12:42Od: Forehand
Stastie, ze nehral s D. Brownom práve vtedy..
[ Reagovat ]
17.08.2015 11:42Od: Pavol Djokovic je mudry clovek.
Teraz trocha zvolnil a na US open zase vyhra. Tam zase Murray trocha ubere. Zavse musite dat superovi vyhrat aby Vas mal trocha rad samozrejme vo vsetkej pocestnosti.
[ Reagovat ]
17.08.2015 13:50Od: Smazaný účet
nesúhlasím. Srb je tenista, ktorý hrá do poslednej loptičky, nevzdáva sa a vyhrať chce vždy. To by už muselo byť veľmi zle, aby ho vypustil.
[ Reagovat ]
17.08.2015 14:29Od: Mayo
Bla bla
[ Reagovat ]
17.08.2015 15:50Od: Smazaný účet Re: Mayko
:-)))
[ Reagovat ]
17.08.2015 11:08Od: gigin Tak Mugu to má pořešený...
https://pbs.twimg.com/media/CMlJqNPUEAAvERR.jpg
[ Reagovat ]
17.08.2015 11:06Od: gigin Kokki vs Harry vs Gyros atd...
?He (Kyrgios) apologised to me,? Kokkinakis said. ?I let him know, I made it pretty clear that he can?t be doing that. If he?s got a problem, he?s got to say it in private. The way he went about it definitely wasn?t the right thing.?

http://www.rippa.com/category/tennis/thanasi-kokkinakis-involved-in-on-court-bust-up-with-ryan-harrison-reveals-anger-at-nick-kyrgios-sledge-%28video%29-201508170002/
[ Reagovat ]
17.08.2015 11:15Od: Smazaný účet
Harry by měl tež držet hubu, svatý není.
[ Reagovat ]
17.08.2015 11:01Od: gigin Už to frčí
Emirates ATP Rankings movers:

Murray +1 to 2
Nadal +1 to 8
Tsonga +5 to 19
Chardy +22 to 27
Gulbis +19 to 68
[ Reagovat ]
17.08.2015 11:15Od: Stan_Borowitz
Počítal jsem body, gigine, a pořád to ještě může být na konci roku kolem pátého místa.
[ Reagovat ]
17.08.2015 11:23Od: gigin
No na challengerech to nenahoní. TOP 20 by mi stačilo. Nebo co? Netroškařit?
[ Reagovat ]
17.08.2015 16:39Od: Stan_Borowitz
Musí to kosit hlava nehlava, od kvaldy až do finále!
[ Reagovat ]
17.08.2015 16:43Od: a.magerova
A které stovky ? :-P
[ Reagovat ]
17.08.2015 11:00Od: ipko
je až potom neuveriteľné, keď si uvedomím že Andy vyhral zatiaľ "len" 2GS.. :/
[ Reagovat ]
17.08.2015 11:00Od: Smazaný účet
http://msport.aktuality.sk/c/191744/djokovic-sa-stazoval-rozhodcovi-niekto-tu-fajci-travu-citite-to/?utm_source=azet.sk&utm_medium=box-magaziny-sport&utm_content=clanok1&utm_campaign=HP-new2#
[ Reagovat ]
17.08.2015 10:51Od: gigin heh
https://twitter.com/TrollTennis/status/633179053353271296/photo/1
[ Reagovat ]
17.08.2015 11:06Od: janek_da
Proč jsem si vzpomněl na Kozoroha?
[ Reagovat ]
17.08.2015 11:06Od: gigin
:DDDDDDDDDDD
[ Reagovat ]
17.08.2015 11:11Od: Smazaný účet
:DD
[ Reagovat ]
17.08.2015 11:18Od: Stan_Borowitz
Mně to připadá, že se ten lev nejdřív snaží tu zebro ojet, a když to nejde, tak aspoň vylízat...
[ Reagovat ]
17.08.2015 11:23Od: gigin
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
[ Reagovat ]
17.08.2015 12:48Od: Smazaný účet
Zastydlá puberta....?
[ Reagovat ]
17.08.2015 12:56Od: Stan_Borowitz
Já vím, Klaus na Štvanici v pátek vůbec nebyl...
[ Reagovat ]
17.08.2015 13:07Od: Smazaný účet
Myslíš, jak je vyfocený na snímku č.23 ?
[ Reagovat ]
17.08.2015 13:17Od: Stan_Borowitz
Když tam vůbec nebyl, nemůže přece být vyfocený na žádném snímku...
[ Reagovat ]
17.08.2015 13:42Od: Smazaný účet
Ty jsi mi posílal odkaz na snímek, tak to musíš vědět, jestli tam byl. n
[ Reagovat ]
17.08.2015 14:03Od: Stan_Borowitz
No tak ono je to jednoduché - já jsem tam byl a mluvil s ním, takže prostě vím, že tam byl.

Někdo jiný zase měl nutkání za každou cenu se vyjádřit a nějak shodit to, co jsem napsal, tak prostě něco plácl, aniž by si ověřil fakta.

Žádné stéblo v podobě čísla fotky na tom nemůže nic změnit.
[ Reagovat ]
18.08.2015 00:32Od: Smazaný účet Re: Stan_Borowitz
Proč jsi mi neodpověděl na jednoduchý dotaz? Jestli tvůj nevhodný ( úchylný ) příspěvek má něco společného se zastydlou pubertou?

Chceš mi namluvit, že přátelé Klause, a ostatních miliardářů, chodí na TP diskutovat s obyčejními smrtelníky? Samozřejmě, že nechodí . Ti mají své přátelé. Možná ani Tomáš Chrenek neví, že nějaký portál existuje.

Měla jsem rovnou napsat, že si opět vymýšlíš a s žádným Klausem jsi se nesetkal, ani nemluvil. Nakonec jsi v jednom příspěvku uvedl, že ti nesmíme všechno věřit, co zde napíšeš.

Neboj nevěřím....
[ Reagovat ]
18.08.2015 00:42Od: slacker
To nevis ze Stan Borowitz je alter ego Tomase Chrenka?
Jiny magnat na severni morave neni
[ Reagovat ]
18.08.2015 00:49Od: FulnekUltras
Pro mě modrák jako modrák... ;)))
[ Reagovat ]
18.08.2015 07:49Od: Stan_Borowitz
Tomáš je volič a sponzor socanů, jinak ale Země je naštěstí modrá planeta. Ty patříš na Mars...
[ Reagovat ]
18.08.2015 16:37Od: FulnekUltras
ještě že ne na šibenici... ;)
[ Reagovat ]
18.08.2015 22:27Od: Stan_Borowitz
Nejsme jako vy...
[ Reagovat ]
18.08.2015 22:35Od: FulnekUltras
jj, něco podobného se v roce 1989 taky halekalo... ;)
[ Reagovat ]
19.08.2015 00:26Od: spaniel
Stane, ze se na tu rudou chatru nevyse*es.
[ Reagovat ]
19.08.2015 00:37Od: FulnekUltras
z modré žumpy vzhůru to jde zjevně dost těžko... ;)))
[ Reagovat ]
19.08.2015 10:40Od: Stan_Borowitz Re: spaniel
O něj mi nejde, ale když necháš šířit lži bez odezvy, začne jim postupně naslouchat stále víc lidí. Znáš to, stokrát opakovaná lež se stává pravdou... vždyť ty režimy, které on tak obdivuje, stojí právě na tom, že jim nikdo nesmí oponovat, že vyjádření jiného názoru bývá trestáno jako těžký zločin. Oni dobře vědí, proč. Ve svobodné soutěži myšlenek přece nemají naději na úspěch.

Ono totiž stačí, když si lidi přečtou jedno takové diskusní vlákno s obdobnými proroky, a rázem vědí, která bije. Během debaty z nich začnou postupně lézt jejich skutečné cíle a občas i prostředky, jakými by jich chtěli dosáhnout. Viz to, že sociálně spravedlivé společnosti chce FulnekUltras (už ten nick!) dosáhnout kombinací normalizačního Husákova režimu se zvláštní čínskou směsicí komunistické diktatury a raného dravého kapitalismu, kde tvrdé lokty, bezohlednost a korupce o několik řádů převyšují cokoli, co si vůbec dokážeme představit. Zvlášť ti Číňani jsou příkladem sociální ohleduplnosti a rovnosti jak noha... snad v tom, že se za nehrdelní zločin nerozpakují popravit dělníka i generálního tajemníka. Z toho přece po přečtení každému normálnímu člověku musí přeběhnout mráz po zádech.
[ Reagovat ]
19.08.2015 12:18Od: Smazaný účet
Já nevím, snad, že žádný režim doposud nebyl ideální. Socialismus vyhovoval lidem, kteří dávali přednost jistotám, neměli potřebu shromažďovat majetky a ani soutěžit v myšlenkách. Žili hlavně pro rodiny. Každý má své přesvědčení co se týče politiky a i kdyby byly argumenty kdoví jaké, ten člověk neustoupí ani píď, zvlášť ti na tenisportálu.
[ Reagovat ]
19.08.2015 13:59Od: spaniel
Lol.
[ Reagovat ]
19.08.2015 14:08Od: FulnekUltras
Je typické, že Stan si z mých příspěvků izolovaně a s vlastním obsahovým výkladem vytahuje jen to, co se mu hodí k potvrzování svých "argumentačních" dogmat. O tom, jak tolerantní k odlišným názorům je on sám, však nejlíp svědčí jeho "úvahy" o tom, že se po roce 1990 jaksi zapomnělo jejich nositele postavit mimo zákon. Vzhledem k našemu věku mi už o nějaké naše místní "poměřování" vůbec nejde - mnohem víc ale o to, aby si zde naše protichůdné názory přečetla generace mladší, na které stojí budoucnost.
[ Reagovat ]
19.08.2015 15:07Od: Stan_Borowitz
Doporučuji ti pročíst si všechny naše diskuse a jistě zjistíš, že úvahami o tom, zda se po roce 1989 nemělo postupovat důrazněji (třeba ve smyslu postupu Německa vůči NSDAP po 2. sv. válce), vždy reaguji jen na tvé více či méně skryté výhružky jakýmsi "zúčtováním" se "současným režimem". Nechci tím říct nic jiného než že pokud se pokusíte moc převzít násilím, tentokrát se budeme bránit. Toť vše.
[ Reagovat ]
19.08.2015 15:12Od: FulnekUltras
Pokus se raději už dál tady sám sebe víc nezesměšňovat.
[ Reagovat ]
19.08.2015 16:44Od: Stan_Borowitz
Copak? (Volk)genosse FulnekUltras neunáší pravdu? Tečou mu nervy?

Začíná mne to bavit čím dál víc...
[ Reagovat ]
19.08.2015 16:57Od: FulnekUltras
Pravdou je, že současné poměry s největší pravděpodobností totálně vyhnijí pragmatickou cestou bez jakéhokoliv většího násilí a situace v naší zemi při tom zdaleka nebude rozhodující...což posthavloidním dogmatikům samozřejmě nevoní - stejně jako fakt, že dnes už v naší společnosti dávno nemají reálnou většinu, která by ještě mohla jakž takž odůvodnit jejich (modro)bolševické myšlení.
Takže kámo, nezapomeň po všech těch svých obviněních z potenciálního násilí "na druhé straně barikády" zase zamávat us-žoldákům, až co nevidět potáhnou kolem...to je teď možná tvoje poslední naděje... ;)
[ Reagovat ]
19.08.2015 17:03Od: Stan_Borowitz
Panebože, tohle už jsou bláboly choré mysli totálně mimo realitu. Jasně, takových jako ty je v téhle zemi (nebo jakékoli jiné v Evropě) většina, akorát vám cestou k volbám vždycky přijde do cesty hospoda, co?
[ Reagovat ]
19.08.2015 18:57Od: spaniel
:D
[ Reagovat ]
19.08.2015 19:15Od: Roger_Federer
:)
[ Reagovat ]
20.08.2015 00:22Od: FulnekUltras Re: Stan
Neboj, v autě ČT uprostřed konvoje se nevezeme...
Ale vážně: je to hrůza si uvědomovat, že by ten váš modrobordel mohl padnout i v normálních nezmanipulovaných volbách, co? ;)))
[ Reagovat ]
20.08.2015 06:54Od: Stan_Borowitz
No jasně, modří ptáci mají nadpřirozené schopnosti, už abys doma začal odlévat stříbrné kulky, jinak tu revoluci zase projedete...

Jediné nezmanipulované volby byly ty, kde 99,9% dostávala jednotná kandidátka Národní fronty, že?
[ Reagovat ]
20.08.2015 11:27Od: slacker
a tys byl mezi tema 99.9
[ Reagovat ]
20.08.2015 17:39Od: FulnekUltras
už tehdy v modré košili, ovšem s červenou svazáckou šlajfkou... ;)))
[ Reagovat ]
20.08.2015 21:31Od: Stan_Borowitz Re: 300
Takové krásné číslo na ukončení diskuse, vydrželo celý den, než přišel bolševik a jak je odjakživa jeho zvykem, všechno hezké zkurvil.

A ještě k tomu vzpomínkou na svá mladá léta, která nikoho nezajímá...
[ Reagovat ]
20.08.2015 23:38Od: FulnekUltras Re: 333
je lepší, ne? (i když se tady dá snadno dohledat, že mně byla ta 300 taky sympatická, a koment č. 301 napsal někdo jiný)

Možná tě to překvapí (i když tě to určitě nezajímá), ale s formálním placením příspěvků do SSM jsem skoncoval přesně s koncem vojny, a členem ani kandidátem KSČ (KSČM) jsem nikdy nebyl - mysli si o tom, co chceš...já si zase myslím, že sám máš dokonce i modrou knížku... ;)
[ Reagovat ]
20.08.2015 16:07Od: spaniel
Tvl, ty máš drzost něco říkat o zmanipulovaných volbách? Já jen doufám, že jsi starý dědek, kde by tě omlouvala senilita a nostalgie, páč jinak jsi jen tupec.
[ Reagovat ]
20.08.2015 17:36Od: FulnekUltras
Jestli sis nevšiml, mluvím o volbách NEzmanipulovaných...představu, že je modráci léta manipulovali, si tady patrně se znalostí věci vsugerujete jen vy dva se Stanem... ;)))
[ Reagovat ]
20.08.2015 21:34Od: Stan_Borowitz
No tak to je od tebe hezké, že sám uznáváš, že v nezmanipulovaných volbách už čtvrtstoletí nejste schopni získat víc než 15 %...
[ Reagovat ]
20.08.2015 23:28Od: FulnekUltras
Andrej a Miloš mi zatím jako vývojový trend úplně stačí...
[ Reagovat ]
19.08.2015 14:08Od: a.magerova
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Vzpom%C3%ADnky_na_socialismus
[ Reagovat ]
19.08.2015 14:27Od: FulnekUltras
;))) na druhou stranu - pouhým jednostranným rudo-modrým zesměšňováním a urážením všeho minulého nikdo současný systém nezlepší...ba dokonce ti nejtupější "modráci" ustrnou v domnění, že zlepšovat či měnit vlastně není co... ;)
[ Reagovat ]
19.08.2015 15:02Od: Smazaný účet Re: Zablokovaný účet
Dostala jsem zprávu, že Lence. někdo nechal zablokoval účet a už nebude žádat ani o odblokování.
[ Reagovat ]
19.08.2015 15:09Od: Stan_Borowitz
:-)))))) Taj tohle je fakt na úrovni mateřské školky...
[ Reagovat ]
19.08.2015 15:28Od: Smazaný účet
Pane, já jsem Lenky. sestra, vyřídila jsem vzkaz.
[ Reagovat ]
19.08.2015 16:33Od: Stan_Borowitz
No jasně... vy jste velká rodina, ještě tam máte nějakou Eriku a pár dalších, že.
[ Reagovat ]
19.08.2015 16:51Od: Smazaný účet
Pane, tentokrát se mýlíte, já jsem Lenky. skutečně sestra. Můžete si přes admina zjistit IP adresu. Dopoledne jsem psala z práce, teď již píši z domova z Roudnice nad Labem.
[ Reagovat ]
19.08.2015 17:00Od: Stan_Borowitz
Vždyť říkám, že jste velká rodina. Asi Romové, podle těch jmen.
[ Reagovat ]
19.08.2015 17:07Od: Smazaný účet
Mě rozhodně nevyprovokujete, myslete si tedy co chcete, to už je Váš problém, nikoliv můj.
[ Reagovat ]
18.08.2015 01:54Od: Smazaný účet
A já myslel, že Stan Borowitz je alter ego Belmonda, teď v tom mám ještě větší bordel.
[ Reagovat ]
18.08.2015 07:47Od: Stan_Borowitz
Bakala, Wronka...
[ Reagovat ]
18.08.2015 08:08Od: Stan_Borowitz Re: Lenka., Erika, lenca....
že bys měla tak krátkou paměť? To se mi nezdá...

A co je úchylného na tom, že chtěl lev ze zebry vodu setřít nejdřív tlapami, tak jí těmi tlapami ojížděl boky, a pak ji chtěl ještě olízat z jejích nohou, aby byla dokonale suchá, bo zřejmě nerad žere mokré maso, to opravdu nechápu. Asi to bude v tvé hlavě, zřejmě tomu všemu připisuješ úplně jiný význam. To ale není můj problém.
[ Reagovat ]
18.08.2015 08:32Od: Smazaný účet Re: Stan_Borowitz
Nemám krátkou paměť,však jsi byl jediný, kdo věděl moje předešlé nicky. Kdybych už tenkrát věděla, že lze na požádání admina původní nick obnovit, tak bych zůstala u Lenky.

Přesto můj názor na tebe nic nezmění, ani tvoje pomsta. Posluž si...
[ Reagovat ]
18.08.2015 08:40Od: Stan_Borowitz
Jaká pomsta? Jen jsem ti vysvětlil svou poznámku, když jsi ji nepochopila.

Od někoho, kdo vytrvale a únavně spamuje, nějaké morální soudy fakt neberu. Na hrubý pytel patří hrubá záplata.
[ Reagovat ]
18.08.2015 08:52Od: Smazaný účet
Pochopila, a víc už nepotřebuji vědět...
[ Reagovat ]
18.08.2015 08:55Od: Stan_Borowitz
Konečně... doufám, že se to projeví i v jiných ohledech.
[ Reagovat ]
18.08.2015 11:00Od: Smazaný účet
Ano, projeví...

"Věř pouze sám sobě"
[ Reagovat ]
18.08.2015 11:15Od: Stan_Borowitz Re: Víš co...
Kokkinakis banged your boyfriend!
[ Reagovat ]
18.08.2015 11:26Od: Smazaný účet
Já vím, že podrazil svého přítele...

Chtěl si snad naznačit, že jsi stejný jako on, a proto se ti nedá věřit?
[ Reagovat ]
18.08.2015 12:05Od: Smazaný účet
Neboj Stane, pochopila jsem tvoji narážku. Mám ti oplatit stejnou mincí...?
[ Reagovat ]
18.08.2015 12:08Od: Smazaný účet
....až tak hluboko neklesnu, abych se snížila k urážkám.
[ Reagovat ]
18.08.2015 12:29Od: gigin
Tvl, Kokki není podobojí, nebo jo?
[ Reagovat ]
17.08.2015 20:37Od: Roger_Federer Re: Lenka
No me už vícekrat napadla myslenka (dle ruzných indicii), že Stan_Borowics by mohl byt Václav Klaus osobní. .. :).
Takže by pak jistě věděl, jestli tam byl.
[ Reagovat ]
17.08.2015 20:44Od: Stan_Borowitz
Já jsem spíše Václav Klaus Revival Band. Nějak mi dělá radost, když začnou někteří vyskakovat půl metru vysoko, jen zaslechnou jeho jméno jinak než v rámci tendenčního nadávání na něj. (Tím ale nemyslím Lenku nebo jak si teď říká)
[ Reagovat ]
18.08.2015 00:38Od: Smazaný účet Re: Stan_Borowitz
A jak ty si říkáš?

Nějak jsem tvou poznámku nepochopila...
[ Reagovat ]
18.08.2015 00:09Od: Smazaný účet Re: Roger_Federer
No počkej, to jako během letu, musíš mít klapky na očích? Že ani nevíš, jak Stan vypadá? To jsem nevěděla, že je taková stydlivka...
[ Reagovat ]
18.08.2015 07:22Od: Smazaný účet
:)))))))))))))))
[ Reagovat ]
18.08.2015 07:42Od: Roger_Federer Re: Lenka
Já jsem bohužel, jenom desítkovi milionar, me Stan_Borowics do vnitra nepouští. Musím líbat v zavazadlovém prostoru.:(
[ Reagovat ]
18.08.2015 08:36Od: Smazaný účet Re: Roger_Federer
Však já vím, jak se věci mají...
[ Reagovat ]
18.08.2015 09:17Od: a.magerova Re: R_F
"Musím líbat v zavazadlovém prostoru.":(

A koho nebo co ? :-P
[ Reagovat ]
18.08.2015 09:30Od: Roger_Federer Re: a.magerova
Kdo chce nahoru..musí záda i ústa porad ne ohýbat. :).
Ještě pár let a mužů už z kluka nastoupit stejný vchodem.Rikal Stan_Borowics.
[ Reagovat ]
18.08.2015 09:36Od: a.magerova
No jo vlastně, on Stan je víc na holky..... a proto mi nikdy nedovolil "nakouknout" do zavazadlového prostoru.... a já, že tam má myši a on tam vozí člověky :-))))
[ Reagovat ]
18.08.2015 10:18Od: gigin
Lidi, né člověky. Nicméně ano :)))
[ Reagovat ]
18.08.2015 10:30Od: janek_da
já chápu, že magerka se zaměřuje na každého jednoho člověka zvlášť. Proto člověky
[ Reagovat ]
18.08.2015 10:43Od: a.magerova
Jsem si rozepsala komentář a pak musela odejít, takže ten Tvůj příspěvek čtu až teď po odeslání toho mého.... jo jo vystihls TO DOKONALE !!!
Přesně jak píšeš, nějaký dav lidí mě nebere, jde mi vždy o konkrétního člověka :-)))
[ Reagovat ]
18.08.2015 16:41Od: FulnekUltras
Lidí je na světě jako sjaček... ;)
[ Reagovat ]
18.08.2015 17:33Od: a.magerova
Jj člověk je přemnožený druh, to víme už dávno.... ale teď kdo to vyreguluje a podle jakých měřítek, toť otázka, protože člověk sám TO asi nezvládne.... ;-)
[ Reagovat ]
18.08.2015 10:39Od: a.magerova
No to jo..... nicméně, Stan by si do vzdušného korábu hned tak nějaké lidi nevzal, bere to člověk od člověka čili ve výsledku tam má jen člověky :-P

Už jsi slyšel o energetických upírech? Mít nějakého takového v oblacích je velmi ale opravdu velmi riskantní, proto ta selekce ;-)
[ Reagovat ]
18.08.2015 00:10Od: rod_laver
Ano, podíl v PPF a vlastní jet by odpovídal, smysl pro humor má Klaus, myslím, znatelně horší.
[ Reagovat ]
18.08.2015 00:47Od: FulnekUltras
;)))))))))))
[ Reagovat ]
18.08.2015 00:49Od: slacker
ten podil si zajiste postupne prikupoval z platu prezidenta?
[ Reagovat ]
18.08.2015 08:41Od: Stan_Borowitz
Z výdělků z gay eskort servisu přece...
[ Reagovat ]
17.08.2015 19:55Od: rod_laver
Nebyl, kikina byla na Prague Pride :-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 20:13Od: Stan_Borowitz
To bylo v sobotu, ne? Ale fakt je, že měl růžový triko, tak se tam možná chystal...
[ Reagovat ]
17.08.2015 20:16Od: slacker
Ty jsi s Klausem pokecal 2x behem 1 tydne?
[ Reagovat ]
17.08.2015 20:25Od: Stan_Borowitz
V pátek měl růžový triko...
[ Reagovat ]
17.08.2015 20:34Od: Stan_Borowitz
Tedy stylisticky správně "to růžové triko měl v pátek"...
[ Reagovat ]
17.08.2015 10:09Od: Smazaný účet
http://www.atpworldtour.com/en/news/brain-game-montreal-final-2015-murray

Taktický rozbor ATP. Souhlasím, že to útočné pojetí s častým přechodem na síť plyne od Bjorkmana asi, díky mu za to. Zaujaly mě ale dvě věci, netypické jak pro Murrayho, tak pro jejich vzájemné zápasy.

Andy Murray faced nine break points against Novak Djokovic in the deciding third set of their Rogers Cup final, and brilliantly saved six with unreturned serves, and three with courageous forays to the net.

Většinou na BB Andy dává dvojchyby a ne aby je odvracel servisem.

The average rally length in the opening two sets was only five shots long, which was night and day compared to the opening two sets of their 2015 Australian Open final. In Melbourne, the first two sets produced 57 extended rallies of 10-plus shots. In the first two sets in Montreal, there were only 15. Murray?s shift in tactics was definitely the root cause of that.

Daleko kratší výměny včera.
[ Reagovat ]
17.08.2015 11:21Od: Stan_Borowitz
Andy je frajer. Když vydrží v nastoupeném trendu, příští rok by mohl být světovou jedničkou. Zasloužil by si to.
[ Reagovat ]
17.08.2015 13:43Od: Smazaný účet
Tymjsi dobry vtipalek, az vyhraje us open muzes zacit o tom snit. Delat zaver z jedniho strednihomturnaje, kde byl nowak zraneny je trochu moc
[ Reagovat ]
17.08.2015 13:59Od: Stan_Borowitz
Dělám závěry ze vzestupného trendu Andyho výkonnosti a dále z toho, že Novakovi bude příští rok 29 let a tu neuvěřitelně vysokou laťku výkonnosti nemůže udržet donekonečna... a z toho, že nikdo další reálně Andyho na cestě k vrcholu zastavit nemůže. Ještě snad Gulbis a pak už nikdo.
[ Reagovat ]
17.08.2015 14:09Od: Smazaný účet
Ja Gulbisa môžem, ale je viac preceňovaný ako si zaslúži. Jeden zápas, v ktorom potrápil Srba, neznamená hrozbou aj pre Andyho. Vieme, aké má nevyrovnané výkony. Dnes dobrý, zajtra tragický.
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:12Od: Kozoroh
Stane, zapomínáš dodávat, že Andymu bude v příštím roce taky 29 let!! No1e dnešní úroveň může držet třeba tři roky a pak ho na 1. místě vystřídá někdo jiný než Andy, který tak zůstane na ocet...
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:26Od: Smazaný účet
Jo hraje dobre to nerikam, ale ve wimblasu hral taky dobre a veteran roger ho prejel. Ja budu jen rad pokud se o no. 1 budou rvat ideal 3 az 4 teniste, aspon to bude zajimavejsi a nebude se resit jen to zda Nole vyhraje nebo ne....ale Andy musi ukaz super vysledky na GS, jinak to jsou planne reci
[ Reagovat ]
17.08.2015 12:09Od: Forehand
That s the point..Proti Djokovicovi musíte robiť priame body zo servisu, proste musíte..Aspoň 1,5 na gem..Ja si pamatám, ako Andy servoval proti Rafovi na USO, keď ho vyradil alebo v Austrálii..Po tomto období šiel výrazne dole, čo sa servisu týka a tie body mu proste chýbajú..
[ Reagovat ]
17.08.2015 12:46Od: Stan_Borowitz
Taky na olympiádě proti Rogerovi výborně servíroval.
[ Reagovat ]
17.08.2015 15:50Od: Smazaný účet
A na AO 2013 v SF taky, to byl vůbec nejlépe odservírovaný zápas od Andyho v životě asi, 22 es nebo kolik.
[ Reagovat ]
17.08.2015 16:37Od: Stan_Borowitz
Jj, AO jsem chtěl napsat taky, ale nepamatoval jsem si rok.
[ Reagovat ]
17.08.2015 13:39Od: Marduch
Stačí se podívat, jakou měl včera Murray úspěšnost na síti. To není pro Noleho vůbec lichotivá statistika - když prohoz, tak jedině krátkej cross, kterej Andy vždy zvládnul, jinak ímrvére lobování s úspěšností asi tak 15%. Pokusy o prohoz po čáře 100% UE.
[ Reagovat ]
17.08.2015 09:57Od: janek_da
Nic proti Djokimu, ale doufám že si Andy pořádně rozebere včerejší zápas. Ten jasně ukázal recept na Novaka.
agresivní údery. Taky mě napadá, ale to je už větší riziko, přitahnout Novaka kratšími, ale ne nalitými údery, Novaka k síti a pak lobovat, prohazovat.

Loby Andyho si užívám, páč je sám moc rád hraju. Musí se ale umět i prohozy, aby byl soupeř natlačenější k síti a pak jsou loby lahůdkou. Vlastně se divím, že se loby víc nevyužívají. Připadá mi to podobné jako ve fotbale. Tam útočník zavře oči a napálí dělo, často do brankáře, místo aby lehce kopl přes padajícího brankáře.
[ Reagovat ]
17.08.2015 10:59Od: Smazaný účet
+
[ Reagovat ]
17.08.2015 13:12Od: Marduch
jj, včera mu Andy párkrát zaslajsoval krátký nízký balon, Nole musel chtě nechtě volit směr síť, a tam už si ho Andy vychutnal. Po takových vynucených přechodech na síť, nebo vlastních ale špatně připravených, tam pak vyráběl zvláštní věci.
[ Reagovat ]
17.08.2015 09:53Od: Smazaný účet Andy vs Nowak
Nechci vykon Andyho nijak snizovat, ale preci jen na Nowakovi bylo videt, ze nehraje svuj standart. Zadne velke projevy emoci a snaha hodne bojovat. Bud nemeĺsvuj dne nebo ho neco limitovalo. Myslim, ze na us open se vrati v plne sile
[ Reagovat ]
17.08.2015 09:47Od: kada.tom
Gratulace Andy :-)
Jsem rád, že dokázal Novaka taky porazit po delší době :-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 09:46Od: Smazaný účet Hot shoty [ Reagovat ]
17.08.2015 09:21Od: ipko
Murray ma dosť prekvapil na celom turnaji.. musím uznať že teraz si post No.2 zaslúži.. no ale už poďme do Cinci, kde dúfam že by sa pred USO mohol dostať opäť na 2.miesto.. predsa je len rozdiel keď hráte s terminátorom v semi alebo vo finále.. každopádne Murray bude mať nabudúci rok dosť obhajovať..no Roger poď si pre titul zo Cinci a potom sa uvidí.. hlavne stretnúť sa vo štvrťfinále s Nadalom.. :)
[ Reagovat ]
17.08.2015 08:49Od: Smazaný účet
Nevadí No1e,jedeme do Cincinati :)
[ Reagovat ]
17.08.2015 08:39Od: Smazaný účet
Jak Djokovice nemusím, tak klobouk dolů, že se neuchýlil k té dementní taktice medical time out za stavu 1:4 ve třetím setu. Gem dva před tímto stavem začal vyklepávat loket a už sem viděl jak si bere MTO a poté zápas otočí...Ale překvapil.
[ Reagovat ]
17.08.2015 07:58Od: panzer.dragon Andy
sem rád, že andy vyhrál, už těch porážek bylo moc od djoka
[ Reagovat ]
17.08.2015 07:33Od: Smazaný účet Montreal
Člověk se probudí do deštivého rána a aby toho nebylo dost zjistí, že titul si odváží nejnepříjemnější hráč TOP 10 Andy Murray. Djoko, co jsi to udělal :(
[ Reagovat ]
17.08.2015 06:17Od: Nola
gratulka tomasinhovi, Mutademovi a spol.,
tak nejak som ocakavala, ze ta seria porazok raz skonci, udrzat dlhodobo trend neporazitelnosti na Masters je praca pre stroj....
Nole hral v prvom sete houno, tak presne aj dopadol, v druhom sa zobudil, v tretom bol neschopny brejknut Andyho, prilezitosti mal neurekom, naopak sam sa nechal brejknut, Andy dnes zachoval chladnu hlavu, vitazstvo si vybojoval inak v krasnom zapase, mal tazsich superov na ceste do finale, titul si plne zasluzi, Murovci uzite si to
PS : Kozoroh tie tvoje istoty sa rozplynuli ako ranna hmla....
[ Reagovat ]
17.08.2015 09:31Od: Smazaný účet
:-))
[ Reagovat ]
17.08.2015 02:31Od: Frick Mouresmátko
Vo co, že Andy daroval. By to bylo terno, ne? :-D

jen tý jeho fourii by se to nelíbilo....
[ Reagovat ]
17.08.2015 02:06Od: a.magerova OT - teď čučím na "Aj múdrý schýbí"
A tam Slováci dumají nad naším slovem NICMÉNĚ.... Peter Nagy přemýšlí, jak to přeložit do slovenčiny.... prý NIC a z toho ještě MÉNĚ super rozbor, nikdy jsem nad tím tak nedumala, ale můžu říct, že máme i slovo VÍCEMÉNĚ :-))
[ Reagovat ]
17.08.2015 02:08Od: Smazaný účet
To mají viaamenej ne?
[ Reagovat ]
17.08.2015 02:16Od: a.magerova
Musíme počkat na vyjádření Mayka či Forehand a další :-)

Teď tam dávaj otázku: "Proč zavírají obchodníky s bílým masem, když bílé maso je doručované v rámci zdravé výživy." :-)))))
[ Reagovat ]
17.08.2015 02:17Od: Forehand
Viac menej máme aj my, aj angláni napríklad..Nicméne prelozit neviem, hoci vyznam rozumiem..
[ Reagovat ]
17.08.2015 09:52Od: a.magerova
Pobavila jsem se nad diskuzí pod tímto slovem ve slovníku synonym, jak dokáže slovo NICMÉNĚ lidi rozčilovat :-)))

A jiný slovník mi nabídl alternativu - LEČ, což se mi taky líbí :-)

http://www.slovnik-synonym.cz/web.php/slovo/nicmene
[ Reagovat ]
17.08.2015 10:37Od: gigin
to nič neuberá na tom, že...
[ Reagovat ]
17.08.2015 10:39Od: janek_da
Poslední leč Alfonse Karáska
Poslední nicméně Alfonse Karáska ???
[ Reagovat ]
17.08.2015 12:51Od: a.magerova
Není LEČ jako LEČ :-)))

Leč (nicméně), když se nad tím zamyslíme....
[ Reagovat ]
17.08.2015 13:01Od: Stan_Borowitz
http://nase-rec.ujc.cas.cz/archiv.php?lang=en&art=6957
[ Reagovat ]
17.08.2015 13:08Od: a.magerova
Koukám, že je to zcela aktuální článek, cituji :-))
"Bouřka už ustupuje, nicméně ještě prší."
[ Reagovat ]
17.08.2015 13:13Od: janek_da
Tos mi připomněla vtip, jak děti vymýšlí větu se slovem "pěkně".

Učitelka: Děti a teď mi řekněte větu, kde je slovo "pěkně"
Anička: Venku pěkně svítí sluníško.
U: A s dvěmi "pěkně"?
A: Venku je pěkně, protože sluníčko svítí pěkně.
U: A ty Pepíčku?
P: Mamka přišla domů ožralá ...
U: Ale tam není pěkně ?!
P: A táta povídá "Pěkně, k...a, pěkně"
[ Reagovat ]
17.08.2015 13:20Od: a.magerova Re: :-))))))))))))
Mně se líbí, jak paní učitelka chtěla po dětech větu, kde by užili banán a ananas:
Pepíček: "Tatínek si koupil banán ananás se vysral !!!"
[ Reagovat ]
17.08.2015 13:23Od: janek_da
http://www.ling.upenn.edu/~beatrice/humor/timbuktu.html
[ Reagovat ]
17.08.2015 14:07Od: Stan_Borowitz Re: Rozhovor dvou Romů
Ty, Fero, ta moja stara strara strášne smrdi potom. To maš dobre, Dežo, ta moja smrdi aj predtym.
[ Reagovat ]
17.08.2015 13:10Od: a.magerova
"Majetková trestná činnost má trvale vzestupnou tendenci. Nicméně, vzestup trestné činnosti není v Ostravě zdaleka takový, jak se očekávalo."
[ Reagovat ]
17.08.2015 13:12Od: a.magerova
Nicméně si položíme otázku, jaký je vlastně praktický význam těchto.....
[ Reagovat ]
17.08.2015 02:46Od: Smazaný účet
Nezdá se mi, že by to nešlo přeložit do slovenštiny. V angličtině totiž existuje "nevertheless". Faktem ale je, že Google Translate to do slovenštiny přeloží jako "však", což sice lze, ale "však" je i v češtině.
[ Reagovat ]
17.08.2015 03:10Od: Smazaný účet
Pro český výraz nicméně bylo nalezeno překladů: 0 (přesná shoda: 0, obsahující výraz: 0).

http://slovnik.czin.eu/slovensky/?slovo=nicm%C3%A9n%C4%9B

Ze všech jazyků, které tam jsou, to slovo známe jen my a Angličani :)
[ Reagovat ]
17.08.2015 05:20Od: FulnekUltras
a kdejaký rychlokvašený manažer si tím s oblibou vycpává věty o ničem...
[ Reagovat ]
17.08.2015 11:09Od: Stan_Borowitz Re: Ach jo,
mudrlanti zase mudrují... Slovo nicméně existuje daleko déle, než existují manažeři i "manažeři". Je doloženo již ve staré češtině jako náhrada latinského nihilominus. Takže to rozhodně není výmysl modroptáčníků, kapitalistů ani jiných démonů. Stačí se zamyslet nad jeho etymologií a jeho význam je každému jasný. Tedy alespoň by měl být.
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:39Od: FulnekUltras Re: Stan
Zdá se, že zde - zřejmě dost selektivně ;) - soustavně odmítáš chápat obsah psaného textu a někdy se v něm až zoufale upínáš k formě. Jak si můžeš všimnout, nikde neuvádím, že si slovo "nicméně" vymysleli tvoji modří a namodralí soukmenovci. Jen prostě v posledním čtvrtstoletí mohutně zvýšili frekvenci jeho používání - zvlášť když už nevědí kudy kam, což se jim stává stále častěji.
Výsledek: řekne se govno, ale vypadá to "na úrovni". Tedy aspoň pro někoho, že... ;)))
[ Reagovat ]
17.08.2015 19:12Od: Stan_Borowitz
V tom se zřejmě tihle socialističtí paraziti, neboť o nikoho jiného nejde než o produkty korporátně-bankovního socialismu, poučili od tvých rudých a narudlých soukmenovců. Ti dokázali pořádat dokonce pravidelné sjezdy, kde se několik dní blábolilo například o "souboru opatření ke zdokonalení plánovaného řízení". Co je proti tomu nějaké "nicméně", ale pomalu tihle socparaziti svůj vzor dohánějí, v tom ti dávám zapravdu.

Jinak etymologie slova soukmenovci je taky navýsost zajímavá, že? Ono totiž od rudé je k hnědé zatracené blízko, stačí přimíchat trochu zelené...
[ Reagovat ]
17.08.2015 20:01Od: rod_laver
Co by dal Milouš Jakeš za "nicméně", to by se mu hezky řečnilo ještě víc.

K věci: nicméně, stejně jako nevertheless, je často užíváno v právních stanoviscích, ale též jej rády užívají akademické práce. Krom toho "notwithstanding", je hojně užíváno v angloamerických právních předpisech. Velmi oblíbené je toto slůvku na Kajmanech či Marshallových ostrovech. :-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 23:49Od: FulnekUltras Re: Stan, Rod, Kikina, Macek, Topol a spol.
Ať už máte pánové účty kdekoliv a prachy se vám na ně dostaly jakkoliv, i ten Jakeš ještě dneska dokáže promluvit mnohem srozumitelněji a pravdivěji než celá ta vaše vybledlá squadra azzura od vykradeného fondu... ;)
[ Reagovat ]
18.08.2015 07:54Od: Stan_Borowitz
Pro tvé uši a tvých souvěrců bezesporu ano. NICMÉNĚ to nikoho nepřekvapuje. Všichni ostatní z něj mají už léta jen srandu, podobně jako z tvých planých nadějí a skrytých výhrůžek...

Tak proč se vlastně tak urputně pouštíš do diskusí se mnou a nejdeš si raději popovídat s Miloušem o bojlerech, co je na farmách chovali soudruzi v NDR?
[ Reagovat ]
18.08.2015 16:47Od: FulnekUltras
Hra na pravdu, reálně a bez (auto)cenzury dotažená až k jádru věci, mě prostě "naplňuje" - abych zas použil něco z jazyka novopokrytců... ;)
[ Reagovat ]
17.08.2015 12:56Od: Stan_Borowitz Re: wave
Není pravda, je například v latině (nihilominus), ve francouzštině (néanmoins)...
[ Reagovat ]
17.08.2015 06:54Od: MartinPa
nicméně = na druhou stranu
[ Reagovat ]
17.08.2015 09:56Od: a.magerova
Pěkný.
Mě první napadlo AVŠAK, a teď koukám, že i slovo PŘESTO by se mohlo použít.
[ Reagovat ]
17.08.2015 12:58Od: Stan_Borowitz
Tak ono to vzniklo zkrácení z "o nic méně", zase taková záhada to není...
[ Reagovat ]
17.08.2015 01:43Od: Forehand
Grats Andyho fanuškom, najma Tomovi ;)...skoda, ze som zapas nevidel..

Vyzerá to tak, že vyhrať 6masters v sezóne a odtrhnúť sa na čele od Rafu moze byt pre Noleho nakoniec problém..Vela napovie Cinnci..
[ Reagovat ]
17.08.2015 01:47Od: Smazaný účet
Díky. To je škoda, byl to vážně skvělý tenis plný napínavých momentů v čele s osmnáctiminutovým gamem ve třetím setu :D
[ Reagovat ]
17.08.2015 07:58Od: tito
Gratuluji také, Andy hrál výborně :-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 09:28Od: Smazaný účet
Díky :-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 01:35Od: Smazaný účet Grigor
Dimi už by se taky mohl konečně rozjet, už je příliš dlouho zaseklej, tak snad nerupne už teď s Aspikem, ale případně až s Andym, jdu spát, dobrou ;)
[ Reagovat ]
17.08.2015 01:09Od: Smazaný účet Obraty mladých pušek
Mladíci dneska v kvalifikaci do Cincy parádně otáčeli.

Zverev s Istominem z 0:3 se 2 brejky na 6:3.

Kokkinakis z 0:3 s Ilhanem na 5:3, posléze 6:4.
[ Reagovat ]
17.08.2015 01:11Od: Smazaný účet
V 1. kole Zverev-Čorič, vítěz se Stanem.

Pokud by Cocki udolal Fabia a Nick the Dick Gasqueta, tak druhé kolo spolu :D
[ Reagovat ]
17.08.2015 01:16Od: Smazaný účet
Kéž by k tomu souboji Australořeků došlo :) Ale oba to budou mít dost těžký.
[ Reagovat ]
17.08.2015 01:18Od: Smazaný účet
Jojo, mají těžké soupeře. Kokkiho by si Nick snad nedovolil urážet. Spíš by se tam oba chlamali celý zápas.
[ Reagovat ]
17.08.2015 01:13Od: Mayo
och Ilhan, čo to len dopustil :/
[ Reagovat ]
17.08.2015 01:07Od: Frick Můra
Nebyl dárce?
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:47Od: Kozoroh Djokovič-Murray
Zápas sice nedopadl dle mých představ, ale byl to výborný duel, u kterého jsem se bavil i nervoval a žasl, co ti dva umí zkazit.
První set byl takový "rozjížděcí", Novak "zaspal" úvod, naopak Andy hrál od počátku výborně. No1e se sice za stavu 1:4 "probral", ale nakonec set ztratil.
V druhé sadě už hrál No1e aktivněji a přesněji, naopak Andyho koncentrace poněkud poklesla.
Třetí set byl z celého zápasu nejlepší a nejdramatičtější. Klíčová byla hra za stavu 1:3, Andy odvrátil 6 BP, výborně se ubránil, tam měl Novak velkou šanci vrátit se do utkání, kterou však nevyužil.
Andy tedy dnes ukončil sérii 8 proher s Djokem. Novak poprvé po třech letech prohrál finále M1000 (od Cincinnati 2012).
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:54Od: Kozoroh Re: doplnění
Pro Novaka je samozřejmě největším cílem na severoamerických betonech vyhrát USO, na hardaře jeho kalibru je 1 titul málo. Snad se mu podaří uspět v Cincinnati, kde dosud nikdy nevyhrál a chybí mu jako jediná M1000. Dnešní prohru v Montrealu přijímám s klidem, Novak hrál až na první set dobře, ale dnes byl Andyho den.
Gratulace tomasinhovi a dalším zdejším fandům Andyho.
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:55Od: Smazaný účet
Díky, uvidíme se ve finále US Open beztak :D
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:59Od: a.magerova
No no...
[ Reagovat ]
17.08.2015 07:31Od: stopan Re: ked
Novak prehral na US open 4 krat finale, tak sa necuduj ze iba 1 titul ma odtial.
[ Reagovat ]
17.08.2015 17:34Od: Nola
zase nesnivaj, z hrusky dole, na USO mu velmi neverim, 4 prehrane finale, vlani vyklep od Nishiho.... tam moze kludne prekvapit niekto z nefavoritov, dokazal to DelPo, Cilic, tento rok to moze byt trebars Raonic
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:43Od: Smazaný účet
Tak jsem si vychutnal ceremoniál a může začít pět oslavné ódy. Bohužel ne ve francouzštině jak Nole. Jak Andy vtipně poznamenal, Noleho jazyková vybavenost je skoro tak perfektní jako jeho tenis :D

Neskutečné se sdtalo skutečností. Po tom, jaké muka poslední dva roky v zápasech s Djokovičem prožíval, takhle sladká výhra. Před zápasem jsem měl dobré tušení, ale po 2. setu jsem moc nevěřil. O to překvapivější je tahle výhra, když se podíváme na to, jak dopadali rozhodující sety těchto hráčů. AO 6:0, Miami 6:0, RG 6:1. Andy nejenže po dvou letech dokázal Noleho porazit, ale dokonce ho udolal v rozhodujícím setu. Nejvíc nečekaný scénář, ale o to sladší.

Škoda těch zbytečných komplikací v závěru, ale jinak až na některé zaváhání a slabší gamy výborný výkon, hlavně ve 3. setu dobrý servis, FH docela jistota a BH, to byla jízda. Dlouho jsem neviděl, že by byl Djokovič takhle jasně přehrán v BH výměnách, paráda, geniální úder dneska. Třetí výhra v Kanadě, druhá v Montrealu, celkově výborn turnaj, po té porážce s Gabašvilim se připravil výborně.

Krásná třešnička na dort s nzávem 2. místo v žebřáčku. V Cincy nečekám titul, bude asi unavený, ale hlavně tak, aby to udělal alespoň o kolo méně jak Roger a udržel se na 2. místě a nemusel Noleho potkat na US Open už v SF.

Letos v zápasech, kdy vyhrál 1. set, má bilanci 48:0, neskutečná sezona. Po 4 letech dva masters v jednom roce, kéž by tak chtěl dát i US Open nebo aspoň TM. + samozřejmě DC. A taky Noleho 1. porážka na Masters, už jsem myslel, že udělá letos všech 9 :D

Come on!
[ Reagovat ]
17.08.2015 01:03Od: Mayo
v backhandových výmenách jasne kraľoval až musel často nolda slajzovať...hráči, ktorí ho dokážu cez túto stranu pretlačiť sú Murray, Nishikori a Wawrinka...a to je asi všetko...a ináč vidíš, si sa bál, že ho už nikdy neporazí :D jasné, že hej...som zvedavý na Cincinnati, ten turnaj je fajnový až na tú sprostú kameru :D
[ Reagovat ]
17.08.2015 01:08Od: Smazaný účet
Jojo, Andy má docela přijatelný los, takže bych bral to SF. Ale ideálně finále, to je jasné. Chtělo by to upravit zpátky bilanci s Rogerem :D
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:36Od: Mayo
Ináč, Andy teraz prerušil sériu s Novakom a v Cincinnati žeby aj s Rogerom? :D
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:36Od: Smazaný účet
zapomeň :P
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:34Od: Smazaný účet
Andy super, konečně zas jednou změna, hezký finále to bylo :) No a s tím, co dnes předváděl Nolda, možná ještě předbíhám, ale myslim si, že to v Cinci opět neklapne, což mě, jakožto fanynce Rogera, by se to samozřejmě hodilo do krámu, doufám v obhajobu titulu a cestou skalp Nadala :P :)
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:38Od: Mayo
noooo len aby sa tam Rafa dostal vôbec...hneď na úvod má Jeremyho, nič moc teda :D
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:40Od: Smazaný účet
jestli se tam dostanou oba, řekněme, to se uvidí, jak se připravil Roger po Wimbledonu, no a Rafův stav jsem viděla, tak bych se fakt nedivila, kdyby tam nedošel, proto říkám, že v to doufám :)
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:46Od: Smazaný účet
Taky myslím, že ho klepne už Chardy, když jsem se díval na los :D Ale radši on než Roger :P

Djokovi v Cinci nevěřím, favorit číslo 1 je Federer, navíc on nemá zrovna lehký los - 1. zápas zřejmě Müller (což může být na tak rychlém povrchu problém zvlášť s tím, jak to má Novak proti servismanům - i když s Müllerem to má letos 2-0), pak Tsonga (na poslední zápas s ním Djoker nemá dobré vzpomínky), QF Wawrinka nebo Karlovič (nevěřil bych mu v Cinci ani proti jednomu), SF Nišikori (záleží, v jakém bude stavu, jestli tam vůbec doleze, ale i on na Novaka na rychlém hardu má). Asi bych teď tipnul, že ve finále bude švýcarská přestřelka, Roger tam má sice Andyho, ale u něj může hrát roli únava.
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:49Od: Davor1
Tiež je otázne, ako na tom bude Stan po tom skreči proti Gyrosovi...
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:57Od: Kozoroh
U Stana půjde nejen o fyzické zdraví, ale i o psychickou pohodu. Kyrgios totiž pustil zlou krev...
[ Reagovat ]
17.08.2015 01:06Od: Mayo
to posr4l veru...snáď to Stana až tak nerozhodí pred USO kurňa
[ Reagovat ]
17.08.2015 01:30Od: Smazaný účet
viděla jsem fotky ze společného tréninku s Rogerem a oba byli vysmátí, tak snad ho Rog naladí do pohody a tamto si s Nickem už vyříkali v soukromí
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:56Od: Kozoroh
Hlavní, aby No1emu klaplo USO a udělal 10 na GS :-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:32Od: VlS Zápas jak řemen
kluci se teda nešetřili, tak by mělo finále vypadat. Gratulace vítězi.
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:31Od: a.magerova Tak Amélie má klučíka :-)))
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:33Od: EllNino
krása, přejuu :D)
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:34Od: Smazaný účet
Tak jsem zvědavý, co bude mít Andy, stačilo oznámit, že čekají s Kim dítě a hned titul, něco na tom bude.
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:37Od: a.magerova Re: Věštba
Andy bude mít holku ;-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:39Od: Smazaný účet
to je ta aura taťků :)
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:40Od: a.magerova
PŠŠŠŠT, oni to nechtěj zbytečně šířit, že Andy je od rána tátík :-P
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:41Od: Smazaný účet
jsem to zaslechla z dálky a nejdřív jsem říkala, co to je za blbost :D a pak Amelie, tak dobrý :D
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:34Od: Mayo
((:
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:47Od: Smazaný účet
Je podobný Andymu?
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:55Od: a.magerova
No mělo by to logiku, já být lesba a chtít dítě, tak bych to s ním řešila a určitě i vyřešila..... a nemyslím to zle, prostě musíme si pomáhat !!! :-)))
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:57Od: Smazaný účet
On to byl Bjorkman, aby se mu nepletla do práce a měl volný prostor :D
[ Reagovat ]
17.08.2015 01:02Od: a.magerova
Jo tak TAK TO BYLO :-))

Ale určitě bych preferovala tuto přírodní cestu než umělé "todleto".... :-))
[ Reagovat ]
17.08.2015 01:17Od: Smazaný účet
To taky záleží na tom, jak moc jí ta přírodní cesta přijde "fuj".
[ Reagovat ]
17.08.2015 01:52Od: a.magerova
Fuj nefuj, když chce dítě, tak musí něco vydržet, lepší než se nechat opíchávat týdny injekcemi ;-))
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:28Od: a.magerova tomasinho vyjíždím :-)))
Super zápas, dobře prožité 3 hodiny !!!
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:33Od: Smazaný účet
Čekám :-))
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:26Od: Smazaný účet
Zaslouženě, kdyby nebyl psycho, mohlo to být snadnější :) Pro Andyho pořádná dávka sebevědomí před USO.
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:26Od: a.magerova
Co to dostal Nole za robertka ?! :-)))
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:29Od: kranyz
Že by pro to prohrál? Dárek pro Jelenu? :-)
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:22Od: kranyz
Co se mi ale na Nolem líbí je jak dokáže přijmout porážku, u sítě vždy působí sympaticky a dokáže ocenit ihned soupeře.
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:23Od: Davor1
Presne, to u neho tiež oceňujem...
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:24Od: Smazaný účet
podobně jako Serena. V tomto ohledu jedničky na správném místě.
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:25Od: FulnekUltras
u SW mi už chybí "jen" upřímnost...
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:33Od: Smazaný účet
Jojo, on je velký sportovec, takhle prohrávat jak on s grácií umí málokdo.
[ Reagovat ]
17.08.2015 08:30Od: baggik
Na druhou stranu prohrava tak sporadicky, ze se to da v klidu prekousnout.
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:18Od: Mayo Olé
Fantázia Andy, výborný výkon...hlavne backhand absolútna trieda..grats
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:17Od: Pe3k tenisportál
Tak to byl asi nejrychlejší (málem) článek v historii.
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:20Od: d@ve
Autor chtěl jít asi už spát.. :D
Jinak jsem ten titul přál spíš Novakovi. :( Andy mi opravdu sympatický není..
[ Reagovat ]
17.08.2015 00:42Od: Marduch
Kdyby Andy prohrál, tak by před USO byl moc hladovej, a to by na USO nemuselo dělat dobrotu ;-)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist