Nadal: Hraju, abych byl šťastný. Ne kvůli rekordům

  • Rafael Nadal získal na US Open devatenáctý grandslamový titul a už jen jeden ho dělí od rekordu rivala Rogera Federera. Španěl ale nehraje proto, aby překonal Švýcara, jeho motivací je hlavně tenis.
    9. 9., 14:11 | Aktuality |  168 komentářů
    Rafael NadalRafael Nadal 
     
  • Profil hráče

"Hraju tenis, protože tenis miluju," pronesl Nadal po nedělním vyčerpávajícím newyorském finále, v kterém po skoro pěti hodinách porazil Rusa Daniila Medveděva v pěti setech.

"Nemůžu myslet jen na grandslamové tituly, tenis je víc. Musím myslet na jiné věci. Hraju, abych byl šťastný, a po tomhle vítězství jsem nadmíru šťastný."

"Rád bych měl o jeden (grandslam) víc, ale nemyslím, že bych díky tomu byl v životě šťastnější. Radost mi přináší osobní uspokojení, když odvedu svoji nejlepší práci. V tom případě jsem velice klidný a potěšený sám se sebou," řekl Nadal.

Třiatřicetiletý Nadal má největší šanci dotáhnout Federera příští rok na antukovém Roland Garros. Pařížský turnaj je jeho doménou, vyhrál ho už dvanáctkrát. "Budu ale spát vždycky klidně, i když to nedokážu," řekl Nadal. "Nemůžete pořád koukat kolem sebe, jestli má někdo víc nebo míň, protože budete frustrovaný," dodal.

Levou rukou hrající Nadal získal čtvrtý titul na US Open, jeden má z Australian Open a dva z londýnské trávy. "Dokázal jsem mnohem víc, než jsem si kdy dokázal představit. O něčem takovém jsem dokonce ani nesnil," řekl Nadal.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (168)
11.09.2019 14:15Od: spaniel
Tvl retardovana panda z bratislavskeho cirkusu tady radi jak pominuta. Federer co neskrecnul zapas pry filmuje a plesata, co nemela zadnou operaci celou karieru krome neuspesne transplantace chlupu, byl vzdy samozrejme zranena. Neskutecne.
[ Reagovat ]
11.09.2019 14:55Od: Forehand
Hysterická Brutvanova děvka v záplave emócií..

Nie každé zranenie musí nevyhnutne viest k operácii..Argumenty od sporáku :)
[ Reagovat ]
11.09.2019 09:49Od: Vlk-v-trave Nadal - Punto de break:)
Federer sigue compitiendo porque es feliz jugando al tenis...
Nadal na adresu Fedexe: Federer dale zavodi, nebot je stastny kdyz muze hrat tenis:)

http://www.puntodebreak.com/2019/09/11/nadal-federer-sigue-compitiendo-feliz-jugando-tenis

Se nam s tim stestim rozsypal primo pytel...Fedal nestastnejsi tenisovy par na Svete...mozna by mohli pouvazovat nad tim...zit ve spolecne domacnosti:)
[ Reagovat ]
11.09.2019 11:09Od: annah
Ze jsou šťastní, když můžou pořád hrát tenis, o tom se nedá pochybovat. Kdo by chtěl už v pětatřiceti opustit práci, která ho baví, a sport, kterému se věnují od dětství a jsou v něm pořád úspěšní? Mimo jine i finančně. Navíc to prázdno po skonceni kariéry určitě neni lehke zaplnit.
Ale zároveň je pohání touha být nejlepší: Rafa se snaží dohnat Rogera a asi se mu to podaří, a Roger zase zkouší, kam az lze napnout tetivu tenisove dlouhověkosti, a určitě by své rekordy v počtu GS a týdnů na No1 rád uhájil. Buďme rádi, jsou pořád na závodní dráze a že u toho můžeme být taky. Až ti dva skončí, bude to velká ztráta.
[ Reagovat ]
11.09.2019 15:10Od: turista
Tak ještě zůstane Djoki a pokusí se je dohnat až oba skončí. V GS možná marně.
[ Reagovat ]
10.09.2019 21:25Od: paddy Big nestačí na Lendla se Samprasem
Ivan Lendl dosáhl alespoň jednoho grandslamového finále během jedenácti let v řadě, rovněž rekord všech dob, který byl později vyrovnán Petem Samprasem.

Feder a Nadal 10, Djokovič 7
[ Reagovat ]
10.09.2019 22:00Od: Matti
A není třeba více to, že Rafa 10 let v řadě vyhrál grandslam, než, že 11 let máš finále?
[ Reagovat ]
10.09.2019 22:03Od: Forehand
Bazingaaa :)
[ Reagovat ]
10.09.2019 22:22Od: sojka1
jak by to mohlo byt vic, kdyz pocita finale? Pokud si vezmu 11 kulicek rybizu, bude to take vic bobuli nez 10 melounu... :-)
[ Reagovat ]
11.09.2019 07:17Od: Matti Re: sojka1
Dobře. Místo slovíčka.... více, dáme slovíčko.... hodnotnější.
????
[ Reagovat ]
11.09.2019 20:09Od: Matti
místo ???? měl být...... :-)
[ Reagovat ]
10.09.2019 22:28Od: paddy
a co třeba Federer 17 let v řadě alespoň SF na GS (z toho 15x alespoň F) a série stále může být prodloužena

nebo 10x za sebou alespoň finále GS
nebo 23x za sebou alespoň semifinále GS
nebo 36x za sebou alespoň čtvrtfinále GS (9 let v kuse)
nebo 7 finále v řadě u jednoho GS (Wimbledon)
nebo 11 semifinále v řadě u jednoho GS (Australian Open)

tento všestranný výkon nebude překonán
[ Reagovat ]
10.09.2019 22:50Od: Forehand
Pecka..Tieto čísla ho bezosporu radia do užšej špičky :)

To nikto nerozporuje..

Škoda, ze vypadol z top 10, to si hráč užšej špičky za klobúk nedá..

Apropos, počet sezón s aspon jedným TS titulom:

Federer: 11
Nadal:13
[ Reagovat ]
11.09.2019 07:58Od: dappe
Z top 10 vypadl každý, kdo byl déle opravdu zraněný. Tedy i Federer s Djokovicem.
[ Reagovat ]
11.09.2019 11:14Od: Forehand
Nie..:)

Federer s Nadalom absentovali zhruba rovnakú dobu v roku 2012-13, resp. 2016..

A jeden klesol na siedme a druhý 17. miesto..Rozdiel bol v kvalite výsledkov odohranej časti v sezóne.
[ Reagovat ]
11.09.2019 11:25Od: paddy
Federer měl velmi málo odehraných zápasů a vynechal 2 GS (1 záměrně), takže je to logické.
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:10Od: Forehand
Svetový rebríček odráža 52tyzdnový cyklus..

Aj Nadal vynechal dva GS. V kontexte postavenia v rebricku je úplne jedno, ktore dva zo štyroch hodnotených vynechas.

Rafa taktiez vynechal dva GS, top 10 uhájil, lebo napriek dvom vynechaným, jeden vyhral. A preto hovorim, rozdiel bol v kvalite dosiahnutých výsledkov a teda v kvalite hráča.
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:43Od: paddy
Roger vynechal téměř celou antuku
Rafa těžil z antuky a kromě AO kvalitu také neukázal
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:52Od: Forehand
Feder mohol tazit z kompletnej trávy..

Nadal vyhral French open predsa, ked 7mes pauzoval..O mesiac dlhsie ako Federer dokonca.
[ Reagovat ]
11.09.2019 13:08Od: paddy
Přesto Nadal hrál 9 a Fed 7 turnajů (dobrovolně), tráva je výrazně kratší než antuka, takže specialisté na trávě jsou v nevýhodě anebo musí umět jiný povrch.
Hypoteticky - kdo bude v žebříčku výše? Neporažený antukář nebo neporažený travař?
[ Reagovat ]
11.09.2019 13:12Od: Forehand
Vo vysledku je antuky stále menej, nez trávy a hardu predsa..Je tak?..Rogerove dva parádne povrchy..Takze mal stále viac šancí na uhranie bodov..

7 vs 9 je presne ako hovorim; podobný počet turnajov, rovnaký pocet GS, absolútne odlišné vysledky..
[ Reagovat ]
11.09.2019 08:54Od: panzer.dragon
na jednu stranu tady roky píšeš o Nadalovi a jeho zraněních a pak napíšeš takovejhle koment odsuzující zranění někoho jinýho? zvláštní..
[ Reagovat ]
11.09.2019 11:15Od: paddy
Je důležité rozlišovat skutečné zranění a simulaci zranění, kterých bylo na letošním US Open plno :)
[ Reagovat ]
10.09.2019 21:13Od: mahycek
Zdravím Vás. Vrátil jsem se z Izraele. Vím výsledky, hru
né, mrzelo mně moc, že vypadnul Fedex a Nadal strašně
překvapil. To jsem nečekal... Musím si zítrs ptojet,
těch 1300komentů. I ty předtím nebyly. Ahoj Pavel M.
[ Reagovat ]
10.09.2019 19:36Od: Kamilos88
V kuloárech běží informace, ze Novak má rameno slusné v prdeli. Cítím Fedal podzim.
[ Reagovat ]
10.09.2019 21:01Od: annah
To by znamenalo návrat Rafy na post No1. Stačí mu uhrát trochu slušně jeden turnaj. Loni na podzim nehrál, nic neobhajuje.
[ Reagovat ]
11.09.2019 09:10Od: turista
Nestraš.
[ Reagovat ]
10.09.2019 21:28Od: Patik
tie úspechy si vypýtali dane..Cítim Federer podzim.
[ Reagovat ]
11.09.2019 08:00Od: Cico93
Keď to cítiš ty, tak to je len dobré...
[ Reagovat ]
11.09.2019 11:06Od: Patik
No pravdepodobne sa vidíme bez Noleho v Shanghaji..

https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/72/590x/Roger-Federer-866679.jpg
[ Reagovat ]
11.09.2019 08:57Od: turista
To nebude tak zlý.
[ Reagovat ]
10.09.2019 16:04Od: Patik
Všetci hrajú preto aby boli šťastní..len Federer už nemusí hrať ten už je najšťastnejší na svete.
[ Reagovat ]
10.09.2019 18:53Od: Forehand
Jj, po W. srší optimizmom, maluje na plátno.
[ Reagovat ]
10.09.2019 19:34Od: Kamilos88
A ty to nemůžeš přežít.
[ Reagovat ]
10.09.2019 21:04Od: Forehand
https://www.facebook.com/groups/1790737884569732/permalink/2295709797405869?sfns=mo
[ Reagovat ]
10.09.2019 15:38Od: Berny nejlepší výsledky top5ti z každého ročníku
nejmladší hráč na okruhu z vyhraným GS je Del Potro a Čilič (oba ročník 1988).
Čili z hráčů v roztylu 18-30 let není žádný grandslamový vítěz, což se nikdy nestalo a troufám si tvrdit už nikdy nestane.

Zde výpis všech hráčů z každého ročníku, kteří překročili aspoň osmifinále GS (+ Felix AA)... těžká bída.

19 let - Felix AA - 3.kolo
20 let - Shapovalov - osmifinále
20 let - De Minaur - osmifinále
21 let - TsiTsipas - semifinále
21 let - Tiafoe - čtvrtfinále
21 let - Rublev - čtvrfinále
22 let - Zverev - čtvrfinále
22 let - Čorič - osmifinále
23 let - Khachanov - čtvrtfinále
23 let - Beretini - semifinále
23 let - Medvěděv - finále
24 let - Edmund - semifinále
24 let - Kyrgios - osmifinále
25 let - Pouile - semifinále
26 let - Chechinato - semifinále
26 let - Thiem - finále
27 let - Schwarzmann - čtvrtfinále
27 let - Basilasivi - osmifinále
28 let - Busta - semifinále
28 let - Raonič - finále
28 let - Dimitrov - semifinále
28 let - Goffin - čtvrtfinále
29 let - Struff - osmifinále
29 let - Nishikori - finále
30 let - Milman - čtvrtfinále
30 let - Paire - osmifinále
30 let - Čilič - vítěz
31 let - Del Potro - vítěz
31 let - Mannarino - osmifinále
31 let - Bautista - semifinále
31 let - Querrey - semifinále

U mladých je asi nefér dávat soudy, pevně věřím že Tsitsipas, Medvěděv udělají kariéru. Stále věřím i Thiemovi i Zverevovi.

Nicméně celá generace hráčů od 18-27 let udělala dohromady celých 10 semifinále (6 semifinále padlo letos). Jen pro info sám Tomáš Berdych jich udělal 7 sám za celou kariéru !!

Stále se říká, že Nadal/Djokovič/Federer zastaví mladíky v boji o titul.. je třeba říct, že z generace hráčů 18-30 let pouze Thiem, Raonič a Dimitrov udělali aspoň 2x semifinále a i tito hráči standardně vypadávají s kýmkoliv..

Otázka jestli hráči například 1995-2007 na tom nejsou podobně..
[ Reagovat ]
10.09.2019 15:46Od: Berny Re: Berdych
jen ještě k tomu jak je ten Berdych dobrý.
Berďa nastoupil k 61 granslamů a udělal z toho 6 semifinále (celkem 16 čtvrtfinále)

všichni hráči narozeni od roku 1992 až do dnes udělali 10 semifinále dohromady (celkem 17 čtvrfinále).
[ Reagovat ]
10.09.2019 16:52Od: turista
Jednoznačně. Buďme rádi za Berdycha. Udělal pro český tenis strašně moc. Děkujeme. Třeba ještě neskončí. Když může hrát opotřebovaný Nadal tak vysoko, proč by se nemohl Berďa vrátit zpátky aspoň mezi 50 nejlepších.
[ Reagovat ]
10.09.2019 16:47Od: Vlk-v-trave
Chybi ti tam Pella.
[ Reagovat ]
10.09.2019 19:09Od: Forehand
Nishikori často vyradil mladych a potom 9x vypadol v QF s Big3..
V sledovanom období bola vacsinou Big4, cize o to tazsie dostat SF spot.
Generácia dnesnych 25-30hracov to mala najtazsie, kedze celu karieru zazivali big3-4 v najvacsom rozlete.
Dnesná next Gen zazíva, bude zažívat uz len Big2-3 a navyše sú drzejší a legendy staršie a náchylnejsie na upset.
[ Reagovat ]
10.09.2019 01:05Od: Forehand
https://dennikn.sk/1578664/medvedevov-prostrednik-a-preco-nadal-zrejme-prekona-federera-podcast-k-us-open/

Pre tých, ktorí majú radi tenis. Podcast mapujúci aktuálny GS a situáciu na okruhu.

Kto vyhrá najviac GS?..Preco ludia v NY nemajú problém kricat meno Medvedev a nikdy nekricali meno Djokovic?..Čo sa deje so Serenou?..V čom je nastupujúca generácia lepsia od tej mŕtvej Dimitrova a spol?..
[ Reagovat ]
10.09.2019 12:06Od: sojka1
zajimavy rozhovor, ale zname veci, nic prevratneho.... spekulace o poctech GS je sport sam o sobe, zaujalo me potvrzeni, ze Ivan neni takovy nymand, jak jsem tady cetla... :-))) a jeho odchod od Zvereva (vic nez psi) :-)) podminila jeho snaha dotlacit Sashu k siti, coz neakceptoval. Pak je vzdy zajimava ta otazka svobody jedince (absolutni neexistuje i Maly princ byl zodpovedny za svou ruzi) a prekvapi me vzdy udiv hrace, ze mu fanousci, divaci "zvani do zivota"... a nejsou spokojeni s jeho projevem, chovanim, nasazenim, vyuzitim potencialu atd.... primarne je tam hrac pro divaky, ne naopak... a jako profesional je holt smluvne vazany i svymi "chlebodarci"... :-)
[ Reagovat ]
10.09.2019 16:15Od: Kojinho
Mohl bys, prosím, nějak shrnout proč, podle lidí v tom podcastu, NY publikum nemá problém křičet "Medvedev" a "Djokovic" ano? Nechce se mi to poslouchat celé.
[ Reagovat ]
10.09.2019 16:56Od: turista
Nemá to cenu se s nimi přít. Novak Djokovič si uhrál a ještě uhraje své navzdory nepřízni některého publika a některých tenisových příznivců. Ve světě má dost příznivců tak jak tak.
[ Reagovat ]
10.09.2019 18:56Od: Forehand
To nie je treba.. Nie sú to moje slová, len konstatovanie faktov novinárom..
[ Reagovat ]
10.09.2019 17:10Od: turista
Na RG sklidil Novak Djokovič po prohraném finále 2015 a po vyhraném finále 2016 na Chatrierově centrkurtu tak dlouhý potlesk publika, že ani zbožňovanému antukovému králi tam nikdo nikdy tak dlouho netleskal a myslím, že ani RF ve WB tak dlouhý potlesk nezažil.
[ Reagovat ]
10.09.2019 18:57Od: Forehand
Lol
[ Reagovat ]
11.09.2019 08:53Od: turista
Žádný lol. Tak to opravdu bylo.
[ Reagovat ]
10.09.2019 18:59Od: Forehand
No je to ilustrácia paradoxu, že tomu tak je a bolo.

A je to vraj preto, ze Djokovica v NY nemajú radi, neveria mu emócie, a dokonca ho vypiskslu, sj ked bol mozno naozaj zranený, co by si pri RF/RN nikdy nedovolili.
[ Reagovat ]
11.09.2019 08:55Od: turista
No jo ti Američani. Ale v Indian Wells po něm zase pojmenovali centrkurt.
[ Reagovat ]
10.09.2019 21:40Od: sojka1
take se mi to nechce znovu poslouchat, snad to neprekroutim... ten sportak zminuje, ze Medvedev dokazal behem turnaje s publikem postupne pracovat a v zaveru si je uz ziskal - presto, ze prvni "strety" byly primitivni a hrube (rucnik, prstenik) pridal pak ty projevy.. :-) navic dokazal ve finale pridat i kvalitu do hry, zdramatizovat to jeste a to chteli... a jen konstatoval, ze u Djokovice toto neni mozne... :-)
[ Reagovat ]
10.09.2019 21:52Od: Kojinho
Aha, díky všem za odpovědi. :-)
[ Reagovat ]
09.09.2019 23:43Od: paddy Big3
12 Grand Slams in a row for the Big 3! Who's next to join the party?

https://reddit.app.link/khAiZUYTQZ
[ Reagovat ]
10.09.2019 00:40Od: FulnekUltras
že by van braunbér? ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2019 11:19Od: No-le
Myslím, že Roger je schopen ještě 1 GS přidat a o to mu teď půjde po zbytek kariéry, u Novaka to vidím tak na 2, u Nadala klidně na 3. Ten člověk mě teď hodně přesvědčil. Určitě bude hrát ještě tak 2 roky a ty 2 roky se bude pořád těžko porážet.
[ Reagovat ]
10.09.2019 11:22Od: Kamilos88
Federer má největší šanci na Wimbledonu příští i klidně tu další sezonu. Na trávě bude pořad těžko hratelny a pokud se vyhne Nolemu, tak muže vyhrát.

Na AO je to podobne. Je otázka, jaké budou kurty, míče a celkové podmínky.
[ Reagovat ]
10.09.2019 11:30Od: Marduch
"Klidne i tu pristi sezonu".. Starej troufalej Kamil je zpet. Nema dedo momentalne chyceny zada?
[ Reagovat ]
10.09.2019 11:31Od: Marduch
*I tu dalsi sezonu
[ Reagovat ]
10.09.2019 11:58Od: Kamilos88
Má, wimbledon je skoro za rok. Takže píšeš blbosti.

Jako vždy
[ Reagovat ]
10.09.2019 12:13Od: Marduch
špatně čteš, reagoval jsem na "i tu další sezonu". Favorizuj si ho třeba i v roce 2024, je to tvuj boj i v rámci FFF :)
[ Reagovat ]
10.09.2019 12:17Od: Kamilos88
Pokud budeme vycházet z konkurence na trávě soucasne ATP, tak muže big3 být v semi Wimbledonu i za tři roky.

Doufám, ze se to nestane.
[ Reagovat ]
09.09.2019 22:38Od: Mr.Pink buggy whip forehand
Tak jsem zhlednul posledni set a Rafa snad z forhandu hraje uz jen buggy whip. Bezneho hrace by tenhle styl poslal do duchodu :)
[ Reagovat ]
09.09.2019 20:41Od: steve79
Rogerovi je 38, ale v roce 2013 a v roce 2016 zazival obdobi bez titulu.
[ Reagovat ]
09.09.2019 20:42Od: steve79
Mysllel jsem to tak, ze z duvodu zraneni nehral dobry tenis.
[ Reagovat ]
10.09.2019 10:57Od: Kamilos88
Federer je specificky. On se novináři a specialisty odepisuje už deset let.
[ Reagovat ]
09.09.2019 20:40Od: peRFect
Asi by mi nevadílo, kdyby na počty GS byla big 3 20-20-20 :-)
[ Reagovat ]
09.09.2019 22:10Od: Forehand
Ani v januari 2017, by ti to celkovo nevadilo?
[ Reagovat ]
10.09.2019 06:53Od: peRFect
Dozrávám k tomu postupně.Nejspíš to tak nebude a myslím,že Rafa 21 udělá.Novak dacítku nedotáhne.Z historického hlediska a dominance těchto tří by to bylo pěkné 20-20-20.
[ Reagovat ]
10.09.2019 11:29Od: turista
Nikdo neví jak to nakonec dopadne. Novak je ale obrovsky motivovaný tyhle dva dolepit.
[ Reagovat ]
09.09.2019 20:37Od: steve79
Na to, ze je Nadalovi 33, tsk hraje uzasny tenis. Tipuji, ze na konci bude mit 21 Grandslamu. Za posledni dva roky se zlepsil na tvrdem povrchu.
[ Reagovat ]
10.09.2019 00:18Od: Forehand
To naozaj hrá. Výrazné zlepšenie nastalo od príchodu Moyu. Ten človek ho po 3r strádania priviedol k 5GS z 12 mozných a to este z dvoch odstúpil.

Velká škoda, že Nadal neangažoval profesionálnehi trénera o rok, dva skor..

Dnes má Nadal 33r a uz teraz získal 5 historických GS po 30r zivota, napriek tomu, ze mu predpovedali výrazne nižšiu dlhovekosť..

Jeho celkový počet GS sa velmi tazko odhaduje. 19 je najmenej pravdepodobných, ale clovek nikdy nevie. Moze skoncit s 20, ale v prípade, že by sa chcel Nadal s kariérou lúčiť štýlovo na dvorcoch RG v Paríži počas OH 2024, neprekvapilo by ani 23GS. Potrebuje však hrat ešte aspon 3 sezóny aspoň s dielčimi úspechmi na GS; aby ho to bavilo.
[ Reagovat ]
10.09.2019 11:00Od: Kamilos88
On se nezlepsil, hraje pořad stejně.

Jeho hlavní vyhoda je, ze hraje z big3 nejstabilneji a tím pádem se mu otevírají dveře k titulům, kde své rivaly nepotká - na hardu.

Využívá situace a díry v pavouku tím, ze poráží bez problému níže nasazené hráče, než je on a potom potvrdí roli favorita a bere titul. Což Federer, nebo Djokovic mnohdy nezvládnou.
[ Reagovat ]
10.09.2019 11:38Od: turista
Djokovič bohužel ztratil schopnost neprohrát s žebříčkově nižším hráčem v letech 2016-2018 v době svých potíží. Kdyby k tomu nedošlo tak už je dávno před Nadalem. Bohužel promarnil mnoho příležitostí.
[ Reagovat ]
10.09.2019 11:42Od: Krisboy
Kdyby Federer nepromarnil všechny příležitosti, má dnes asi 50 GS. Kdyby Nadal nepromarnil všechnny příležitosti, má dnes asi 40 GS. Co tam máte dál, pane prezidente?
[ Reagovat ]
10.09.2019 11:59Od: Kamilos88
Kdyby se hrálo na kurtech z let 2001-2004 tak má Federer 40 GS a 200 titulu.
[ Reagovat ]
10.09.2019 12:55Od: Marduch
a to se ještě držíš na tvý poměry hodně při zemi :D
[ Reagovat ]
10.09.2019 16:58Od: turista
To přeháníš. Tolik příležitostí Nadal nepromarnil.
[ Reagovat ]
10.09.2019 17:58Od: Krisboy
Nemyslím, že přeháním. Ale to ty nepochopíš, protože jsi tím Djokovičem posedlej tak, že ti to zatemňuje zdravej rozum.
[ Reagovat ]
10.09.2019 11:03Od: Kamilos88
Poslední titul na hardu, kdy Rafa porazil soupeře top5 po cestě k poháru bylo na USO 2013.

To jen tak na uklidnění některých zdejších odborníků.
[ Reagovat ]
10.09.2019 12:57Od: Frantz
klaune klaune..a co třeba takovej DelPo, to není dle tebe hráč top5???
[ Reagovat ]
10.09.2019 13:27Od: Kamilos88
A byl v top5?

Mě je to u prdele, můj komentář pouze odrazí komentáře fanatiků po titulu Federera, nebo Djokovice
[ Reagovat ]
10.09.2019 13:40Od: Amputace
A Medvěděv byl kolikátej? Nasazená pětka... Jinak nechápu, proč jako fanoušek Federera zrovna tuhle statistiku vytahuješ. Z těch posledních Rogerových obřích triumfů nemusel hráče top5 porazit na: AO2018 a W 2017, tedy na dvou ze tří vyhraných GS za posledních 7 let. Vzal-li bych statistiku celé kariéry, Federer by samozřejmě s předstihem vedl.

Nadal měl na třech GS relativně štěstí na soupeře a někteří zdejší jedinci se z toho můžou zbláznit. Přitom už dávno zapomněli na semíčko s vyřízeným Čong Hjonem.
[ Reagovat ]
10.09.2019 19:30Od: Kamilos88
V pořádku.

Dělám totéž co fanatici po každém titulu Federera.

Ukazuji realitu. ?Teď nechám zmizet tuhle tužku, tadaaaaa a je pryč?

;)
[ Reagovat ]
09.09.2019 19:49Od: Mayo
Múdro rozpráva. Tak to má byt, vamos.
[ Reagovat ]
09.09.2019 19:05Od: Roger_Federer
Keci, teď už ví že to na dosah, tak bude tapat takové kraviny.
[ Reagovat ]
09.09.2019 19:03Od: FulnekUltras Dříč, který nikdy nevypustil ani balon
19. GS symbolicky v roce 2019. 2020 uvidíme. I s naprosto odůvodněnými warningy, případně trestnými body na servisu.
[ Reagovat ]
09.09.2019 18:53Od: Forehand
Ak by Nadal ten zápas prehral, tak by ho to zložilo. Nikdy by to nepriznal, no bolo by to tak. Videli sme to na tých emóciách po zápase, ako moc moc to pre neho znamenalo.

Pozrite sa, co urobili tesné prehry s Federerom a Serenou. Federer uz podla mna po W. nie je schopný vyhrat tesný zápas. Je hotový. S Dimitrovom 2:2 na sety a vzápätí totálny skrat a za 15min sa vyhádzal na stav 0:4. Serena po 3 prehraných finále, okamzite nastúpila do finále cislo 4 s dvoma dvojchybami a uz len nahanala zajaca za chvost..

Nahananie GS v pokročilom veku, kedy nad legendou visí imperatív "teraz alebo nikdy" je ohromná mentálna skúška ohňom. Som rád, že Nadal sa vyčlenil a je na viťaznej strane barikády.
[ Reagovat ]
09.09.2019 21:07Od: spaniel
Tvuj dohad. Podle jeho vyjadreni mel chyceny zada. Pokud to neberes, nemuzes pak plakat jako vzdy, kdyz tady nekdo tvrdi ze Nadal nebyl zraneny.
[ Reagovat ]
09.09.2019 22:22Od: Forehand
Tazko sa dohadovat s mudrlantom, ktorý ani nesledoval zápas a pozrel si len ráno výsledok..

Kazdý, kto trochu sleduje tenis a má trochu citi vidí, ktore chyby hráč urobí vyslovene z nervozity a kedy ho niečo limituje v pohybe..Najma, ked to sú chyby v sérii..To bol presne tento prípad..

Pri zranenom chrbáte, ktorý by ovplyvňoval výsledok by som očakával viditelne slabšie čísla na servise, prípadne oficiálny odpočinok a nie potvrdenie jesenných turnajov. Nic z toho sa nestalo.
[ Reagovat ]
10.09.2019 07:10Od: ttopi
Ty jsi fakt vševěd :D
[ Reagovat ]
10.09.2019 07:59Od: spaniel
Je to cct...neda se s nim bavit. Podmnozinky, lzi a kdyz ho nekdo nachyta, tak to byla nadsazka.
[ Reagovat ]
10.09.2019 08:40Od: ttopi
Vysloveně mě pobavil ten jeho rozbor toho, jak by Federer musel podávat a hrát, kdyby měl opravdu zdravotní potíže. To je na doktorát skoro.
[ Reagovat ]
10.09.2019 12:06Od: Forehand
Nie.

To je common sense.

Viem, osmy div pre ovečky :)
[ Reagovat ]
10.09.2019 12:09Od: ttopi
Vůbec ne. Nevím, jestli tě někdy něco bolelo, ale kolikrát je to tak specifický, že při polovině úhlů, které lze třeba s rukou dosáhnout, tě to něbolí, při tšch dalších úhlech už jo.

Chci tím říct to, že nevím, jak seš si jistej tím, že kdyby Rogerovi něco bylo, musel by zákonitě klesnout v číslech na podání. Nedává to moc smysl.
[ Reagovat ]
10.09.2019 12:13Od: Forehand
Ano, a kolikrát ta niekedy niečo bolelo a v zápale zápasového boja si na to úplne zabudol a hral si bez bolesti..

Rovnaká domnenka ako tvoja..

Preto sa pozerám po číslach, faktoch, ktoré su relevantné najvacsmi, co sa zranení týka.
[ Reagovat ]
10.09.2019 12:41Od: ttopi
Tak si znovu přečti co ti píšu. Můžeš bejt klidně zraněnej, ale nemusí tě to limitovat zrovna při podání. To podání je tak stereotypní pohyb, že to už ani nemusíš vnímat, ale při klasickém pohybu po kurtě a neustálem natáhováním se po míčku už to může limitovat a hru to ovlivní.

Zkrátka Roger byl zraněný. Protože to řekl a já nemám důvod mu nevěřit.
[ Reagovat ]
10.09.2019 13:28Od: Kamilos88
On narozdíl od jiných nemá potřebu lhát a filmovat ze ano.
[ Reagovat ]
10.09.2019 13:41Od: ttopi
Právě. Zrovna u něj, nezávisle na tom že mu fandím, jsem si fakt jistej, že nemá potřebu si něco vymýšlet.
[ Reagovat ]
10.09.2019 14:05Od: Forehand
Isteze..Aj tie prestávky pred piatym setom boli vzdy zhoda okolností :)
[ Reagovat ]
10.09.2019 19:32Od: Kamilos88
Fanda hollywoodského herce je tu.
[ Reagovat ]
10.09.2019 14:15Od: Marduch
Na to ti můžu říct, že je všeobecně známá věc, že v širší špičce, vzhledem k inteznitě tréninků a programu, není hráč, kterého by během sezony nic netrápilo. A osobně si asi na rozdíl od jiných netroufnu posuzovat, nakolik byl problém během zápasu vážný či vyhlídky na vítězství beznadějné, že to jeden nedohrál a jiný tím na tiskovce obhajoval svojí prohru.
[ Reagovat ]
10.09.2019 14:49Od: turista
Ano. Souhlasím. To nepoznáme.
[ Reagovat ]
10.09.2019 12:07Od: Forehand
Ty si taký cct, ze este aj v sutazi o najvacsieho cct vsetkých cias, by si skončil druhý..

Rovnako ako ten tvoj pikolík z Bazileja.
[ Reagovat ]
10.09.2019 00:00Od: turista
A přitom toho má tolik nahrabáno těch pohárů.
[ Reagovat ]
10.09.2019 00:42Od: FulnekUltras
16:19 - to zatím ještě jde, ne? ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2019 11:21Od: turista
No je to hodně velká ztráta v době kdy přibývají nové hvězdy jako je např.Medveděv.
[ Reagovat ]
10.09.2019 08:40Od: jklejna
Nesložilo. Jede dál. To je sport.
[ Reagovat ]
09.09.2019 17:40Od: svetova.dvojka
Největší hráč historie...
[ Reagovat ]
09.09.2019 19:05Od: annah
Za co ty warningy dostával? Za překročení časového limitu?
[ Reagovat ]
09.09.2019 19:06Od: annah
To patřilo pod Fulneka.
[ Reagovat ]
09.09.2019 19:12Od: FulnekUltras
ano
[ Reagovat ]
09.09.2019 15:07Od: Jan
A pro peníze. A vzadu v hlavě tu rekordy určitě budou. Což není nic proti ničemu. Všechna čest celé big 3.
[ Reagovat ]
09.09.2019 15:11Od: Krisboy
To srdce, ta láska tam musí bejt na prvním místě. "Pro peníze" hraje třeba p.Berdych, taky je to znát na výsledcích. Big3 hraje v první řadě srdcem, pro prestiž, pro tituly, pro zvedání poháru nad hlavou.
[ Reagovat ]
09.09.2019 16:41Od: Jan
Každý chce zvedat pohár nad hlavu. ať už hraje pro peníze nebo ne. I p. Berdych. Jenže není tak dobrý, aby big 3 porážel. Dříve občas ano, v poledních letech těžko.
[ Reagovat ]
09.09.2019 16:48Od: Krisboy
Ty uvozovky jsem tam nedal pro nic za nic. Samozřejmě, že nehraje JENOM pro peníze, ale ta vášeň, ta touha po vítězství u něj myslím není. Několikrát to sám i říkal - hrát tenis je nejlepší práce na světě. Tohle by Nadal, Federer nebo Djokovič myslím neřekli - a je úplně jedno, jestli je to pravda, nebo ne.
[ Reagovat ]
09.09.2019 19:10Od: FulnekUltras
Přesně - myšlenky na peníze (třeba jen v podvědomí) ještě nikoho mezi opravdové sportovní giganty nepřivedly. Pokud chybí absolutní touha za jakýchkoliv okolností ukázat, že jsem lepší než soupeř, vyjde z toho v únosnějším případě Béda s Plechem, v horším pak průměrné tetované howno s barákem, kraksnou a modelkou.
[ Reagovat ]
09.09.2019 16:52Od: annah
Když už mas tolik peněz, že nemáš šanci je utratit, tak pak už můžeš hrát jen pro prestiž nebo potěšení.
[ Reagovat ]
09.09.2019 17:31Od: turista
A nebo proto, že chceš být první v celé historii tenisu.
[ Reagovat ]
09.09.2019 18:14Od: annah
To je už obsaženo ve slově prestiž.
[ Reagovat ]
09.09.2019 18:42Od: turista
Budiž.
[ Reagovat ]
09.09.2019 14:42Od: Krisboy
Je to velký tenista.
[ Reagovat ]
09.09.2019 15:31Od: turista
Je posedlý touhou vyhrávat, vydělávat peníze, a stát se navěky nejlepším tenistou světa. Jeď se podívat do jeho muzea a centra v Manacoru. Je to tam hezké, ale je to v podstatě pomník jednoho muže. Berdycha nech na pokoji. Ten uhrál pro naše barvy dost a reprezentoval svou zemi daleko víc než Nadal to svoji.
[ Reagovat ]
09.09.2019 15:34Od: soloo
Nadal klame, hrá na rekordy
[ Reagovat ]
09.09.2019 16:01Od: annah
Taky si myslím, že to jsou jen propagační řeči. Chce být nejlepší, na tom není nic divného ani špatného . A prekonat Federera v počtu GS je podle mě cílem Rafy i Novaka. Legendou jako on nikdy nebudou, ale na překonání rekordu maji jeste spoustu času. Zastavit by je mohlo jen zranění.
[ Reagovat ]
09.09.2019 16:23Od: turista
Věřím jedinému z jeho prohlášení a sice tomu, že mu nevadí zda má někdo větší barák, větší bourák nebo více peněz na účtech. Ale nechce být ten druhý v historii tenisu. Chce být ten první. Momentálně k tomu udělal velký a možná rozhodující krok.
[ Reagovat ]
09.09.2019 16:29Od: Marduch
Rozhodně. Nepochybuji o tom, že to tak má každý z BIG3.
[ Reagovat ]
09.09.2019 16:30Od: annah
To opravdu udělal. Je to šampion...A velký hráč. Jen úplně nechápu, proč se dobrovolně nazývá hovězím dobytkem.
[ Reagovat ]
09.09.2019 17:20Od: turista
Ve Španělsku je býk symbolem síly. Není na tom nic hanlivého.
[ Reagovat ]
09.09.2019 18:18Od: annah
No jo, oni holduji (nebo holdovali, mozna uz se to nekoná)tomu desnemu divadlu jmenem korida. Jak zabíjeli neboha zvirata pro zábavu publika. Velmi nechutné.
[ Reagovat ]
09.09.2019 19:54Od: blixa
Ano, i ti starověcí Římané byli civilizovanější. Zapichovali tam pro pobavení lidi ;-)
[ Reagovat ]
09.09.2019 20:11Od: annah
To byl starověk. Korida se konala ještě ve 20. století, pokud to neprobíhá ještě dnes.
[ Reagovat ]
09.09.2019 22:25Od: blixa
Myslím, že probíhá dodnes. Ale já to nemyslel ironicky. Zapichování zvířat pro radost mi vadí. Lidi ať se navzájem zapichují dle libosti ;-)
[ Reagovat ]
09.09.2019 23:14Od: FulnekUltras
Ta vypočítavá homopakáž si nic lepšího nezaslouží. ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2019 11:28Od: turista
Ve Španělsku býčí zápasy stále probíhají. Byl jsem tam 4x ale nikdy bych na ně nešel. Ozývají se tam ale kritické názory, že býci by se neměli zabíjet. S tím souhlasím. Je to nelidské. Box a kickbox je ale něco podobného - brutální násilí, které někdy končí smrtí.
[ Reagovat ]
10.09.2019 11:33Od: Krisboy
Srovnávat box nebo jakejkoliv sport s koridou je hodně přitažené za vlasy (abych byl tedy korektní, pan doktor je citlivá duše, jinak bych to napsal expresivněji).
[ Reagovat ]
10.09.2019 11:43Od: turista
V boxu jde o opakovaná mikrotraumata mozku, což vede k postupné demenci. No a kickbox to je opravdu zvrhlost, kterou stále vysílají na kabelovce. Je to docela dobrý návod pro mladé psychopatické násilníky a feťáky jak např. pro vlastní pobavení zlikvidovat spoluobčana na zastávce autobusu. Palec dolů pro tenhle sport.
[ Reagovat ]
10.09.2019 11:50Od: Krisboy
Řeč byla o něčem jiném. O srovnávání boxu s koridou. K tomu bys vysvětlení neměl?
[ Reagovat ]
10.09.2019 14:48Od: turista
Srovnávat se to dá opravdu těžko. Je to něco jiného. Budiž. Býčí zápasy jsou zápasem člověka se zvířetem, které většinou končí smrtí býka. Box je boj dvou lidí pěstmi v podstatě založený na úderech do hlavy. Cílem boxu není usmrcení soupeře. Bohužel však k tomu někdy dochází.
[ Reagovat ]
10.09.2019 15:13Od: Krisboy
Ale ten hlavní rozdíl ti, zdá se, stále uniká:
Dva boxeři (nebo jakýkoliv jiní bojovníci nebo sportovci) jdou do toho ringu vždy dobrovolně. Vědí, co je čeká, trénovali na to a těší se na to. Kdežto býci jsou do arény nahnáni proti své vůli úchylnými lidmi pro jejich zvrácené potěšení.
[ Reagovat ]
10.09.2019 17:03Od: turista
Zcela souhlasím. O dva odstavce níž jsem napsal že boxovat nás nikdo nenutí, což je totéž co píšeš. Ti býci to mají holt blbý. Musí na smrt a nikdo se jich neptá zda chtějí bojovat.
[ Reagovat ]
10.09.2019 13:38Od: annah
Taky to tak vidím. Nechápu, jak se tomu spektaklu, kde do sebe dva buši, az kolikrát teče krev, může říkat sport.
[ Reagovat ]
10.09.2019 14:51Od: turista
Sport to je tzv. úpolový, kontaktní a surový. S tím ale nic nenaděláme. Boxovat nás nikdo nenutí.
[ Reagovat ]
10.09.2019 14:54Od: turista
Kickbox to ale jiná káva než box. Tam už je nevyřčeným cílem soupeře zmasakrovat, protože někteří diváci chtějí vidět krev jako ve starém Římě.
[ Reagovat ]
09.09.2019 16:30Od: Elip13
Osobne si myslim, ze ty tri jsou legendy vsichni. Z meho pohledu nejde rict, kdo z nich je jasne nejlepsi, kazdy ma neco.
[ Reagovat ]
09.09.2019 16:37Od: annah
Roger je z nich legendou největší. Vzbuzuje nejvetsi emoce, kdekoliv se objeví. Je prostě zosobněním tenisu a podíl na tom zboznovani má určitě i jeho (nebezny) soukromý život a to, jak vypadá.
[ Reagovat ]
09.09.2019 17:41Od: MarcelPersch
Že by byl Federer fešák, to nevím teda. Rafa jako mladý byl pohledný a Novak má geneticky skvělé vlasy, to ho činí taky poměrně atraktivním. U mě Federer mimo finále Wimbledonu nějaké emoce nevzbuzuje. Naopak na Rafovi a Serene se mi libi, jak jsou emotivní. Je prostě otázka vkusu.
[ Reagovat ]
09.09.2019 18:23Od: annah
Přesně tak. A hodně velké casti tenisoveho publika připadá Fedex jako mimořádný fešák. Chlapi to pravda tak neoceni... :-)
[ Reagovat ]
09.09.2019 18:35Od: annah
Otázka vkusu je dobře vidět třeba na polemice kolem Andrescu. Mně připadá jako celkem (průměrně)hezká holka, a někomu tady se zdá jako osklivka. Mně zase jako vylozena osklivka vždycky připadala Kuznecova s takovým tím kobylim oblicejem, a někdo tu psal, že ji to sluší. Prostě každý to vidíme jinak. A to je dobře. Aspoň je svět barevnejsi.
[ Reagovat ]
09.09.2019 19:15Od: FulnekUltras
Světlušce jsem přicházel na chuť dlouho, ale má něco do sebe. ;-)
[ Reagovat ]
09.09.2019 17:29Od: turista
Souhlasím. Nadala posunula do téhle výhodné pozice schopnost vyhrávat finálové zápasy, tzn.schopnost sebrat finálové hrozinky v porovnání s jeho konkurenty. Bilance z posledních 17 finále mají takovouto: Nadal - 15/2, Federer - 11/6 a Djokovič - 10/7. Z toho vyplývá, že Federer a Djokovič promarňují na okruhu daleko víc příležitostí než Nadal, který vždycky vytěží maximum možného.
[ Reagovat ]
09.09.2019 17:30Od: turista
Souhlasím s tím, že legendy jsou všichni tři.
[ Reagovat ]
09.09.2019 18:47Od: turista
Vyplývá z toho, že Roger a Novak jsou větší spalovači šancí než Rafa, který promění v titul prakticky každé finále.
[ Reagovat ]
09.09.2019 18:55Od: Forehand
A to ho robí lepším tenistom.
[ Reagovat ]
09.09.2019 19:28Od: Kamilos88
V tvých očích.
[ Reagovat ]
09.09.2019 22:13Od: Forehand
Snáď aj v očiach čísiel..Už čoskoro.
[ Reagovat ]
09.09.2019 21:21Od: Elip13
Z tech 3 se proste neda urcit ten naprosto nejlepsi...:D kazdy vynika v necem. Nebud fanaticky a zkus byt otevreny i jinym vecem.. :D
[ Reagovat ]
10.09.2019 00:04Od: turista
Budiž.
[ Reagovat ]
09.09.2019 21:07Od: atptour
Neplácej hlouposti. Oni těmi legendami už totiž jsou ruku v ruce s Rogerem. To každý soudný člověk ví.
[ Reagovat ]
09.09.2019 21:26Od: sojka1
legendu mam osobne v teto souvislosti vzdy spojenou nejen s vyrazne vycnivajicim postavenim, vykony, ale predevsim s vyrazne pokrocilym vekem, ktery ho oddeluje od ostatnich.... Djokovic a Nadal samozrejme splnuji prvni, ale na legendu si jeste budou muset proste par let pockat.... ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2019 05:51Od: atptour
Takže např. Sampras či Borg nejsou legendy? Končili ve věku, který už mají Rafa a Novak za sebou. A úspěchů mají Rafa a Novak dokonce víc. Třeba Rafa za 12 titulů z jednoho GS turnaje není legenda? Ten příspěvek se ti holt hrubě nepovedl...
[ Reagovat ]
10.09.2019 08:47Od: sojka1
mas v tom trochu gulas..... ve sve dobe byli vyjimecni, ale ani ve snu by me tehdy nenapadlo je nazvat ve 30 legendou... dnes maji uz i svuj vek a samozrejme se stali tenisovymi legendami... nevim, co je na tom nejasneho, soucasne uspechy svate trojice na to prece nemaji vubec zadny vliv... :-)
[ Reagovat ]
10.09.2019 08:57Od: sojka1
naopak stary pan, vzhledem k veku (a v mych ocich) uz hrajici legendou je, stejne tak jimi jsou napr. Venuse a Serena.... :-)
[ Reagovat ]
10.09.2019 18:26Od: atptour
Guláš máš v hlavě ty... A to velký
[ Reagovat ]
09.09.2019 16:19Od: turista
No jistěže Rafa Nadal hraje na rekordy a je tzv.gloryhunter. Budiž, patří to k věci. A velký tenista? To se dá říci o komkoliv z první světové dvacítky nebo třicítky.
[ Reagovat ]
09.09.2019 16:20Od: Krisboy
Gloryhunter jsi ty, ne Nadal.
[ Reagovat ]
09.09.2019 16:31Od: Kamilos88
I stovky
[ Reagovat ]
09.09.2019 16:48Od: turista
Souhlasím. Aby se tenista dostal do první stovky tak musí být moc a moc dobrý a projít úspěšně spoustou náročných turnajů a zápasů.
[ Reagovat ]
10.09.2019 11:12Od: No-le
Tak jisteže.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist