Nadal letos neřekl poslední slovo, v plánu má odehrát pařížské Masters i Turnaj mistrů

  • Rafael Nadal se po téměř dvouměsíční pauze vrátí na kurty na Masters v Paříži. V rozhovoru pro televizní stanici IB3 to uvedl trenér bývalého prvního hráče světa Carlos Moya.
    25. 10., 10:38 | Aktuality |  106 komentářů
    Rafael Nadal (© AFP)Rafael Nadal (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Pro Nadala půjde o přípravu na Turnaj mistrů. "Před Turínem potřebuje odehrát nějaké zápasy a v Paříži to bude podobné. Pojedeme tam s nadějí, protože Rafa je konkurenceschopný vždy a všude," řekl Moya. Masters v Paříži začne 31. října, Turnaj mistrů odstartuje v neděli 13. listopadu.

Šestatřicetiletý Nadal svůj poslední individuální turnaj absolvoval v září na US Open. Poté se vítěz rekordních 22 grandslamů představil už jen ve čtyřhře v Laver Cupu, který byl rozlučkou Rogera Federera s kariérou.

Následně si dal Nadal kvůli vleklým zdravotním problémům pauzu. Ve Wimbledonu pro zranění břišního svalu nenastoupil k semifinále, na French Open sice získal 14. titul z pařížské antuky, ale kvůli chronickým potížím s nohou hrál pod injekcemi.

Během přestávky se Nadal stal otcem. Prvního syna jeho manželka María Perellóvá po komplikovaném těhotenství přivedla na svět 10. října.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (106)
26.10.2022 17:26Od: Amputace
Já bych na tvém místě rozhodně nezpochybňoval důležitost TM jen proto, že se jej nepodařilo vyhrát Nadalovi... U TM je spíš problém s jeho formátem, umístěním v kalendáři a jelikož je brán jako jakýsi pomyslný vrchol sezóny a všechny body získané v sezóně k němu směřují, je určitě problematické i to, že se hraje vždy jenom na jednom povrchu, navíc tom nejméně významném (nemá vlastní GS, hraje se tam pouze jedno Masters a z hlediska postavení v hráčském kalendáři je na úplném chvostu). To jsou aspekty, o kterých se dají vést diskuze, ale tvrdit, že je to exhibice - to podle mě vrhá na fanoušky Nadala hodně špatné světlo.
[ Reagovat ]
26.10.2022 17:27Od: Amputace
... měla být reakce na Ondřeje.
[ Reagovat ]
26.10.2022 17:34Od: Ondrej2280
Ja som nikde ale nepisal,ze ho spochybnujem kvoli tomu,ze ho nevyhral Nadal.Ak si precitas moje komenty k TM este raz:)zistis,ze mi na nom vadi format turnaja a jeho termin,kedy vlastne maju vsetci hraci uz po sezone.
No a ten format,kde moze zasiahnut do hry nahradnik,mi pride skutocne ako exhibicny.
[ Reagovat ]
26.10.2022 17:38Od: Amputace
Tak náhradník přece může de facto zasáhnout i do GS, to není žádný argument...

Hele, oba víme, že kdyby ten turnaj Nadal vyhrál 5x, nikdy ho exhibicí nenazveš ;)
[ Reagovat ]
26.10.2022 17:42Od: Ondrej2280
Aky nahradnik ,a na ktorom GS turnaji moze zasiahnut do 2.kola turnaja,ktory je uz rozohraty?:)

Mne je uplne jedno ci ho Nadal vyhral 10krat alebo ani raz,mna osobne zdaleka neinteresuje ani ako hociktory masters....takze oba to nevíme:))
[ Reagovat ]
26.10.2022 18:16Od: Tennisfan77
Ale stresuje, kdyby měl Nadal 5 titulů, tak tohle v životě neřekneš, tak alespoň nelži
[ Reagovat ]
26.10.2022 19:38Od: Ondrej2280
Kde sa ma ty videl stresovat?:))
[ Reagovat ]
26.10.2022 18:16Od: Amputace
Promiň, ale nevěřím ti to.

Myšleno to bylo tak, že v případě zranění také posledního hráče v pořadí nahradí ten, co následuje - byť se do turnaje nekvalifikoval na základě výsledků a bodů.
[ Reagovat ]
26.10.2022 19:37Od: Ondrej2280
Mne je jedno ci mi to veris alebo nie:)ten turnaj som nesledoval ani ked nadal nechyroval o prvej 50tke atp ,takze a nim to nema nic spolocne,proste ma ten turnaj nikdy nicim neoslovil.
A co sa tyka tych nahradnikov ,myslim ,ze trosku varis z vody;)tak este raz...kde vstupuje nahradnik do rozohrateho turnaja v 2.kole ?:) a nazorne teda este..zacne sa AO..dohra sa prve kolo ,odstupi niektori postupujuci do 2.kola a nahradi ho nahradnik..takze kde sa tak hra?:)
[ Reagovat ]
26.10.2022 23:54Od: Amputace
Ano, tohle je pravda. Myslel jsem, že to myslíš tak, že když před turnajem odpadne osmý hráč, nahradí ho devátý.

Na druhé straně není žádný nabušenější turnaj. Zkrátka žebříčkově osm nejlepších hráčů, každý zápas nabízí de facto to nejlepší, co lze v aktuálním chvíli vidět. Vůbec bych se nezlobil, kdyby bylo podobně koncipováno těch turnajů víc. Na druhé straně to, že je takto koncipován jen jeden, z něj dělá jistou anomálii a nedivím se, že ho někteří mají tendenci nebrat tolik vážně - je to zkrátka netenisový formát, tohle vídáme u kolektivních sportů, ne v tenise. Ale nazývat jej exhibicí je přece jen trochu příliš. Jsem si skoro jistý, že samotní hráči ho tak rozhodně neberou.
[ Reagovat ]
26.10.2022 23:55Od: Amputace
někteří fanoušci*
[ Reagovat ]
26.10.2022 17:42Od: Amputace
S tím termínem ovšem souhlasím.
[ Reagovat ]
27.10.2022 08:50Od: Tennisfan77
Zase na druhou stranu máš nějaké rozumné řešení?

Já si myslím, že neexistuje.

Představme si teda Turnaj mistrů a jeho formát, kdy se hráči kvalifikují až po ukončení sezóny - logicky, aby tam byli ti nejlepší, je nutné počítat body za celý rok od ledna, čili jiný termín, než na konci roku neexistuje.

Poslední dvě pětistovky jsou ve Vídni a Basileji, poslední Masters v Paříži.

Za mě není reálné, aby se hrál TM třeba na antuce, což by mi asi nevadilo, ale kde by se hrálo, navíc v listopadu?

Jediná možnost je Jižní Amerika, ale kdo by tam jel v listopadu, navíc po půl roce na hardu? To máš týden jet lag, týden trénink a týden turnaj, to je skoro měsíc v háji, hráči by se vraceli někdy koncem listopadu a za tři týdny zase Austrálie.

Za mě je Evropa jediná možnost pro realizaci tohoto turnaje a jiná možnost než v hale prostě neexistuje.

Možná by se to dalo udělat někde v Emirátech venku, ale pochybuji že na antuce.

Suma sumárum, prostě ten TM nejde jinak udělat tak, aby to bylo alespoň trošku komfortní + tam hraje stejně 90% hráčů z Evropy, letos možná přibyde Aliassime, ale ti hráči jsou stejně od US Open v Evropě. Prostě není jak to vyřešit.
[ Reagovat ]
27.10.2022 09:12Od: Ondrej2280
Ja by som skusil termin v januari v australii hned po pauze.Hraci plni energie,divacky zaujem:)
Ale format by mali skutocne prepracovat,mozno nejaka vyradovacka na 3 vitazne sety...a najlepsich 16 hracov..
[ Reagovat ]
27.10.2022 12:08Od: Tennisfan77
Ale musel bys počítat body za loňský rok a nevím zda by někdo hrál takový formát před AO.
[ Reagovat ]
27.10.2022 12:15Od: Ondrej2280
Ano,body by sa pocitali z minuleho roka,v tom by som problem nevidel..
[ Reagovat ]
27.10.2022 13:08Od: Tennisfan77
To jo, ale mezi GS včetně TM máš rozestup 2-3 měsíce, tohle by bylo 2-3 týdny. Což je málo.
[ Reagovat ]
27.10.2022 18:51Od: Ondrej2280
Jeden turnaj by ich isto nerozbil tak aby neboli schopni hrat AO,navyse po skoro dvojmesacnej zapasovej pauze.
[ Reagovat ]
27.10.2022 11:22Od: Patik
Turnaj Majstrov je po GS snáď druhý najprestížnejší turnaj v tomto športe..na turnaje takejto veľkosti potrebuješ aspoň nejakú menšiu prípravu ako máš na každom GS..keby to bolo na antuke kto by sa po halách začal pripravovať na antuku..to je snáď ten najväčší kontrast dvoch povrchov skok do úplne opačných podmienok..a keď sa bavíme o tom že hráči sú nakonci sezóny už viacmenej unavení z celej sezóny tak na záver by hrali natom fyzicky najnáročnejšom povrchu..to je jednoducho úplna blbosť..halová časť sezóny je ideálna príprava na tento turnaj a keby sa hralo aj na tej antuke tak potom nech sa hrá aj na tráve..jednoducho má Nadal proste smolu že nieje taký dobrý hardár ako jeho rivali už v podstate sa ukázalo že nextgen sú lepší halári než ich Goat.
[ Reagovat ]
27.10.2022 12:16Od: Ondrej2280
To ,ze su lepsi halari,im bude tak kulove platne:)
[ Reagovat ]
26.10.2022 13:43Od: Tennisfan77 Nadal
Bilance ve finálových zápasech v hale 1:7 smile
[ Reagovat ]
27.10.2022 18:04Od: Rafaeoli25
Hala je Nadalovo slabší místo, to nikdo nepopírá, ty ho ale prezentuješ jako nějakého losera, kterým ani omylem není, o čemž svědčí právě 8 finálových účastí na turnajích, plus nebudu to počítat, ale možná i dalších 10 nebo více sf, takže i v hale byl často mezi čtveřicí nejlepších, to nemůžeš popřít.
[ Reagovat ]
28.10.2022 21:27Od: Tennisfan77
Ja to nepopírám, fakt je ten, ze má z haly jeden titul.
[ Reagovat ]
25.10.2022 22:13Od: Stan_Borowitz
Rafa zten TM zoufale chce, je to poslední velký titul, který mu chybí a zpochybňuje tak jeho nárok na goatsví.
[ Reagovat ]
25.10.2022 23:02Od: Katreska
TM ma v kontexte Goata asi takú výpovednú hodnotu ako počet bicyklov v garáži pri výpočte vozového parku :)

Všetko je o GS, ten kto to popiera, de facto nerozumie tenisu.
[ Reagovat ]
25.10.2022 23:28Od: Pe3k
To mluvíš o sobě, že? smile
[ Reagovat ]
25.10.2022 23:43Od: Ondrej2280
Ako exhibicia na konci sezony,je to vcelku OK;)
[ Reagovat ]
26.10.2022 08:41Od: Pe3k
Takže Nadal není schopen vyhrát za 20 let ani exhibici?
[ Reagovat ]
26.10.2022 13:46Od: Ondrej2280
Pozri :) turnaj , do ktoreho mozes vstupit ako nahradnik, po odohrati prveho kola, je holy nezmysel, preto ma iny nazov ako exhibica ani nenapada...
[ Reagovat ]
26.10.2022 14:01Od: Tennisfan77
Turnaj mistrů, oficiálně ATP Finals a sponzorským názvem Nitto ATP Finals, představuje závěrečný tenisový turnaj mužské profesionální sezóny pro osm nejvýše postavených mužů ve dvouhře a osm nejlepších párů ve čtyřhře na žebříčku ATP.

dálost, kterou organizuje Asociace tenisových profesionálů (ATP), patří jako jediná po grandslamu do druhé nejvyšší kategorie ATP Tour Finals.
[ Reagovat ]
26.10.2022 14:06Od: Ondrej2280
a ako to mali nazvat ?:) zaverecny turnaj roka pre tych, ktorym sa este chce hrat, popripade nie su zraneni :) nacenili to slusnymi prizemoney za zapas a dali tomu honosny nazov..
[ Reagovat ]
26.10.2022 14:08Od: Pe3k
Jak to nazvou je tak jedno, podstatné je, že to Nadal není schopen vyhrát smile
[ Reagovat ]
26.10.2022 14:16Od: Ondrej2280
s takym pytlikom....sa o tenise nemozem bavit, prepac.:) skus nejaku inu temu...)
[ Reagovat ]
26.10.2022 14:32Od: Pe3k
S tebou to nejde, ty nerozumíš ničemu...Stačí si přečíst, že WTF je exhibice a hned je jasné, že máš v hlavě prázdno...
[ Reagovat ]
26.10.2022 14:56Od: Ondrej2280
Skoda,som sa tesil,ze zas so seba urobis vola pri nejakej lubovolnej teme:) fakt sa vzdavas?:)
[ Reagovat ]
26.10.2022 16:13Od: Pe3k
Co to zase meleš? Ty si tady psal, že turnaj mistrů je exhibice, takže za vola si tady jako ostatně vždy ty...smile
[ Reagovat ]
26.10.2022 16:25Od: Ondrej2280
uz som ti predsa pisal, ze so stupidom ako si ty sa o tenise nemozem bavit, lebo to by som porusil vsetky svoje zasady, comu teda nerozumies ?:) som ta poziadal o inu temu, a ty si zbabelo utiekol:)
[ Reagovat ]
26.10.2022 16:51Od: Pe3k
Ztráta času se s tebou cokoliv řešit. Jen ten tvůj psaný projev je jako od hlupáka. Neustále začíná větu malým písmenem, větu končit takto ?:) a nebo jiným nesmyslem, napsat, že turnaj mistrů je exhibice a pak rychle, že se o tenise nechceš bavit, neboť víš, že zase píšeš nesmysly...Po trollhandovi si převzal štafetu místního šaška...smile
[ Reagovat ]
26.10.2022 16:56Od: Ondrej2280
aha, tak malinke pismenko ta rozladilo, chudacik malinky..)) nie, o tenise sa s tebou nebavim preto lebo si z neho vygumovany, takze to je dovod, nechcel som ti to takto na rovinu pisat, ale ked si teda na tom trval..nech sa paci:)
[ Reagovat ]
26.10.2022 19:16Od: Pe3k
Máš projev zaostalého jedince, nemáš žádné argumenty, točíš dokola nesmysly, klasický fanda Nadala...
[ Reagovat ]
27.10.2022 12:14Od: Ondrej2280
Co mas s tym Nadalom stale?:)
[ Reagovat ]
26.10.2022 14:09Od: Tennisfan77
A dávají za to více bodů, než za Masters, každý z účastníků říká, že Turnaj mistrů je vrcholem sezóny a cílem každého hráče na začátku roku.

Ale ty budeš tvrdit, že je to exhibice. Kdyby měl Nadal 8 titulů, tak to bude rozdílový faktor v GOAT debatě.

Je to marný, je to marný. smile
[ Reagovat ]
26.10.2022 14:11Od: Patik
divím sa že turnaj majstrov tu ešte niekto rieši s fanúšikmi Nadala.
[ Reagovat ]
26.10.2022 14:15Od: Ondrej2280
to myslis vazne, ze top hraci tvrdia, ze je to vrchol sezony ?:))
Kazdy z nich by to vymenil za hociktory GS v sezone a velice rad:)
A co maju hraci oficialne povedat, ved za to dostavaju kralovske peniaze :)
Z boha radi, by uz mali po sezone a vegetili niekde na jachtach a nie sa plahočili na takejto motanici:)
..ale ako sa hovori, ked davaju, tak ber:)
[ Reagovat ]
26.10.2022 14:22Od: Tennisfan77
No Nadal na těch TM vypadal vyloženě tak, že ho nechce vyhrát. Přesně proto tam startoval 10x, čtyřikrát pustil semifinále a dvakrát finále.

Nechtěl vyhrát.
[ Reagovat ]
26.10.2022 14:27Od: Ondrej2280
kto hovori , ze nechcel vyhrat ?:)
samozrejme, ze ked tam ide, tak vyhrat chce, ale urcite tento turnaj nie je jeho prioritou, tou su pre BIG3-GRANDSLAMY
[ Reagovat ]
26.10.2022 14:53Od: Tennisfan77
Samozřejmě, já jsem taky nikdy neřekl, že je TM priorita číslo jedna.

Je to priorita číslo dvě, priorita číslo tři jsou Masters.

Dle toho je také turnaj hodnocený.
[ Reagovat ]
26.10.2022 14:55Od: Ondrej2280
Ale ano ,to suhlasim...bodovany tak je
[ Reagovat ]
26.10.2022 14:06Od: Pe3k
Že tebe nic nenapadá, mě nepřekvapuje, to už u hlupáků tak chodí...Nastoupit můžeš jako náhradník, ale ani to Nadalovi nepomohlo aby to alespoň jednou vyhrál...smile
[ Reagovat ]
25.10.2022 23:54Od: Stan_Borowitz
A že Rafa po tom bycikli pořád tak (marně) touží, keď je to len bicykel a on má Lambo, Ferari, Aston aj Bugatti...
[ Reagovat ]
26.10.2022 01:11Od: Patik
Určite po tom netúži až tak..to by si už pichal injekcie do tela aby to vyhral.
[ Reagovat ]
26.10.2022 08:40Od: Pe3k
Na to, že je v hale marný injekce nejsou...
[ Reagovat ]
26.10.2022 11:08Od: Patik
smile
[ Reagovat ]
26.10.2022 11:48Od: Katreska
Túzi po nom asi tak, te TM asi 7-8x vynechal pre rozne dovody, velakrat sa mu aj nechcelo.

Tento rok ide pinknut lebo odohral málo turnajov, nedramatizoval by som to.
[ Reagovat ]
26.10.2022 12:00Od: Tennisfan77
Tak on obecně celou kariéru včetně zdraví obětoval antuce, zejména RG, tam je to pro něj nejvíce důležité.
[ Reagovat ]
26.10.2022 14:38Od: Katreska
Domnenka.

Hráva normálne celý rok, RG tiez vynechal dvakrat tak ako kazdy iný GS, cim je starsi, tak si vybera len prestizne turnaje, nemá pre neho cenu hrat napriklad dve hardove tisicky za sebou, to nerobi ani Djokovic.
[ Reagovat ]
26.10.2022 14:52Od: Tennisfan77
Domněnka založena na faktu. Nadal řekl několikrát, že French Open je pro něj nejdůležitější.
[ Reagovat ]
26.10.2022 16:45Od: Katreska
To, ze je najdolezitejsi, neznámená, ze pre RG a antuke obetoval celú svoju kariéru predsa. Tak ako sa to snazis podsúvať ;)
[ Reagovat ]
26.10.2022 18:16Od: Tennisfan77
Ale já to nepodsouvám, tak to prostě je, a on sám se k tomu několikrát vyjádřil, vždy a celou kariéru se připravoval primárně na antuku, ta pro něho byla vždy nejdůležitější. Kolikrát neměl problém ukončit předčasně sezónu, ale na antuku byl prakticky vždy připravený
[ Reagovat ]
26.10.2022 18:23Od: Amputace
Nadala jsem začal sledovat někdy ke konci roku 2007 a nikdy jsem od něj vyjádření, že vše podřizuje antuce, neslyšel. Zdaleka jsem s ním neviděl všechny tiskovky, ale dost pochybuji, že něco podobného by mi uniklo.

Antuka je pro Nadala zhruba tak podobná priorita, jako byl pro Federera Wimbledon a tráva. Kolikrát on vynechal Wimbledon? Nebo Djokovič úvod sezóny a AO? Na tom není nic nenormálního, že hráči mají oblíbené úseky sezóny, na které soustředí zvýšenou pozornost - nevidím důvod, proč to předhazovat právě Nadalovi jako cosi pejorativního. Byl na antuce ještě daleko úspěšnější než ti dva na svých površích, ale to vůbec neznamená, že jí všechno podřizoval. Jak píše FH, až na ty roky, kdy měl delší zdravotní výpadky a vynechal třeba půl sezóny, hrál úplně běžně většinu turnajů.
[ Reagovat ]
26.10.2022 19:50Od: Tennisfan77
Však to je to, co píšu.

Zaměřuje se na svůj nejlepší povrch a turnaj.

Logicky
[ Reagovat ]
26.10.2022 23:49Od: Amputace
A kdo ne?
[ Reagovat ]
26.10.2022 12:45Od: Krisboy
Aha, teď mi to teprve došlo! Já hlupák! smile Celý život jsem si naivně myslel, že na vítězství na Finals nemá, a on to prostě jenom nikdy vyhrát nechtěl...a nechce ani letos, to je jasné.
Že kdyby to vyhrát chtěl, měl by 10+ titulů, to je samozřejmě ještě jasnější.
[ Reagovat ]
26.10.2022 12:57Od: Tennisfan77
Ani v hale nechtěl, stačí mu ten jeden titul z roku ric pic.

Nadal prostě neprohrává, on nechce vyhrát. smile
[ Reagovat ]
26.10.2022 13:22Od: Patik
tie turnaje sú ho neni hodné.
[ Reagovat ]
26.10.2022 14:33Od: Katreska
No hlupák evidentne si, kedze nikto nepise ze vyhrat nechcel. Kazdy turnaj, kde sa ucastni, vyhrat chce, aj Acapulco.

Ale TM rozhodne nie je priorita, za ktorou by sa isiel polámat, oproti GS, na ktoru sa spicka specializuje je TM chudobný pribuzny, béčkovy turnaj.
[ Reagovat ]
26.10.2022 08:51Od: Tennisfan77
TM je turnaj pro osm nejlepších hráčů roku, který Nadal nikdy nevyhrál. To je fakt.
[ Reagovat ]
25.10.2022 21:28Od: Nola
Stanimal si dnes povodil Caspera, zdravy Stan by asi dnesnu nexgen spapal aj s topankami.... pamatam jeho skvely halovy vykon proti Fedexovi na TM v SF, kedy mal taky mensi konflikt s Mirkou v hladisku :D
[ Reagovat ]
25.10.2022 21:48Od: Ereinion
to jen potvrzuje co jsem tu psal dřív, že Ruud by ještě před pár lety byl stěží hráč TOP10...no a letos byl jednu výhru od pozice no. 1
[ Reagovat ]
25.10.2022 22:00Od: Tomas_Smid_fan
Casper má rezervy, ale já doufám, že se zlepší a zaslouženě zakotví v top10. Je to jeden z nejsympatičtějších tenistů.
[ Reagovat ]
25.10.2022 22:40Od: Stan_Borowitz
První set Stan vyhrál, i když při podání Ruuda vyhrál jen čtyři míče, a to všechny v jednom gamu.

Ve druhém setu uhrál Ruud při podání Stana jen 3 míče.
[ Reagovat ]
25.10.2022 15:47Od: Tomas_Smid_fan Drama Queen No2
to je ale úprk od posraných plíneksmilesmile

6.9.: Teď se musím postarat o spoustu důležitějších věcí, než je tenis," řekl Nadal po porážce s Američanem Francesem Tiafoem 1-3 na sety.

Faktor Xisca:

1/bude sledovat Rafu z hlediště
2/bude sledovat Rafu z hlediště se synem Rafou II.
3/bude s právníky sepisovat žádost o rozvod
[ Reagovat ]
25.10.2022 19:00Od: turista
Nadal s manželkou mohou cestovat po turnajích s dítětem stejně jako to dělal Federer a dělá to Djokovič. V tom problém není. Ale už dosáhl všeho čeho dosáhnout lze a tělesná schránka už tu vrcholovou zátěž moc nechce.
[ Reagovat ]
25.10.2022 21:14Od: Tomas_Smid_fan
Tak on je rozdíl cestovat s dítětem a 2měsíčním miminem...
[ Reagovat ]
25.10.2022 22:06Od: Stan_Borowitz
S dvouměsíčním miminem se naopak cestuje naprosto v pohodě. Zhoršuje se to cca od půl roku a peklo je to s dětmi cca od 1 roku. Pak záleží na výchově, když je klasická, funkční, tak se to kolem třetího roku zklidní a zase to jde. Při dnes moderní nevýchově to už nejde v pohodě nikdy - buď trpí rodiče, okolí (to častěji) nebo všichni.
[ Reagovat ]
25.10.2022 22:27Od: Tomas_Smid_fan
njn, rodičům se může cestovat dobře, ale tomu miminu to určitě moc neprospívá...
[ Reagovat ]
25.10.2022 22:35Od: Stan_Borowitz
Tomu je to fakt úplně jedno...
[ Reagovat ]
26.10.2022 15:40Od: Tomas_Smid_fan
měljsem spíš na myslí zdraví při přeletech, možnosti infekcí apod.
[ Reagovat ]
25.10.2022 21:25Od: Nola
telesna schranka Nadala ta trapi nepretrzite :D
snad on sam vie, ako na tom je jeho telo, ci? alebo si jeho osobny lekar v utajeni a chodis s nim po turnajoch smile
[ Reagovat ]
25.10.2022 21:31Od: Tomas_Smid_fan
si nejsem jist, že to Nadal ví. Rodina a všichni kolem mu radí pauzu, ale on si vesele huntuje tělo dál. Hlavní je, že má svého kouzelníkasmile
[ Reagovat ]
25.10.2022 14:54Od: GaelM
Nedivím se, že chce hrát turnaj mistrů. Je to poslední co mu v kariéře chybí a letos to může klidně být poslední šance...
[ Reagovat ]
25.10.2022 15:26Od: Tennisfan77
Poslední šance a navíc nejméně pravděpodobná na výhru, to zní dobře, to jsme už zažili smile
[ Reagovat ]
25.10.2022 21:00Od: team.wta Re: JPP
A taky jsme opakovaně zažili, jak ses chlubil, že tvůj kámoš ví z první ruky, že Rafa končí kariéru.
[ Reagovat ]
26.10.2022 08:48Od: Tennisfan77
Tohle jsem však nikdy neřekl. Což je rozdíl.
[ Reagovat ]
26.10.2022 10:26Od: Marduch
Presne to jsi řekl.
[ Reagovat ]
26.10.2022 11:16Od: Tennisfan77
Ne, řekl jsem, že mezi trenéry ATP panuje názor, že Nadal letos ukončí kariéru, k čemuž se přikláním i já osobně.

Nikdy jsem neřekl "Z první ruky vím, že Nadal letos ukončí kariéru".

Podstatný názor je mezi názorem a konstatováním faktu, že mám z první ruky jasnou informaci.

Posílám klíčenku.smile
[ Reagovat ]
25.10.2022 14:15Od: Pe3k
Tak Rafa hraje a co Djo Kovid? Je dobře, že poslední důležité turnaje sezony budou obsazené nejlepšími hráči světa. Jsem zvědavý na los.
[ Reagovat ]
25.10.2022 13:45Od: Patik
Nadal je konkurencie schopný vždy a všade otázkou je komu je konkurenciou v halách..top hráčom určite nie..Hala je miestom kde mu všetci oplácajú porážky z antuky..a ten jeho topspin v hale je katastrofa..ale ak mu vyjde žreb a väčšina top10 sa navzájom vyradí tak prečo nie..finále proti Norriemu vyhrať môže.
[ Reagovat ]
25.10.2022 14:02Od: Tennisfan77
Tak konkurenceschopný určitě je, pořád je to TEN Nadal. Nicméně by mne velmi překvapilo, kdyby v Bercy došel vůbec do finále, los asi není podstatný, protože se velmi pravděpodobně někomu z TOP10 nevyhne a pořád tam budou nenasazení borci typu Kyrgios, Thiem na WC, velmi dobře hraje i Paul, Tiafoe, Shapovalov atd.

Spíše to půjde do Paříže otestovat, vyhraje jen velmi těžko.
[ Reagovat ]
25.10.2022 14:25Od: Patik
v hale môže skončiť vkľude v druhom treťom kole..už dva roky dozadu či koľko sa hovorilo že má poslednú šancu na tieto halové tituly..ale túto sezónu mu šťastie praje viac než inokedy možné je všetko.
[ Reagovat ]
25.10.2022 14:44Od: Tennisfan77
No já si úplně nemyslím, že mu přeje štěstí. Štěstí měl možná na AO, kde Medveděv prostě nedal tíhu okamžiku a pustil ho zpět do zápasu, titul z nějakého polochallengeru v Melbourne nic neřeší, Acapulko dejme tomu a French Open je French Open, tam možná mohl více uhrát Zverev, který se zranil.

Pak IW lost protože měl v hajzlu břišák, Madrid QF, Řím OF, Wimbledon ČF a skreč, první kolo Cincinnati a US Open lost a téměř konec sezóny.

Soustředí se na GS, do Paříže a TM to půjde prostě zkusit - můj názor.
[ Reagovat ]
25.10.2022 20:12Od: Ondrej2280
Jasne,ze stastie nemal,ak by ho v tejto.sezone mal ,tak hra aj finale wimbledonu a IW proti Fritzovi ,by mu urcite neuslo...
[ Reagovat ]
25.10.2022 14:41Od: Ereinion
Gyros je myslím zraněnej...jo, u Nadala by cokoli nad QF bylo asi překvapením
[ Reagovat ]
25.10.2022 13:16Od: Krisboy
Jsem zvědavej, jaké mají s týmem připravené zranění smile
[ Reagovat ]
25.10.2022 12:32Od: RFanousek
Tak to jsem tedy nečekal. Myslel jsem, že to zabalí.
[ Reagovat ]
25.10.2022 11:44Od: Tennisfan77
Tam to bude hodně o formě a připravenosti. Haly Nadalovy nešly nikdy a v životním primu měl problémy skoro v každém zápase.

Teďka ta Paříž bude solidně naložená, Djokovič, Ruud, Medveděv, Alcaraz, Tsitsipas, Rublev, Fritz, Aliassime, každý z nich Nadala může porazit a to ještě začíná hrát Thiem.
[ Reagovat ]
25.10.2022 13:05Od: Ereinion
jo, v Bercy to bude de facto první turnaj po RG, kde bude hrát celá špička...
[ Reagovat ]
25.10.2022 13:11Od: Tennisfan77
Jako blockbuster by byl Nadal vs. Thiem v prvním kole. smile

Rakušan mi byl vždy sympatický, ale tím jak se snaží dostat zpět na vrchol si mě získal ještě více, ten tenis hráče jako Thiem zoufale potřebuje, protože se bojím, že to bude příští 2-3 roky Djokovič párty.
[ Reagovat ]
25.10.2022 13:20Od: Ereinion
ano, Thiem je jedinečný hráč a doufám, že se dostane zpátky na ten svůj lvl z roku 2020...např. jeho zápas s Nadalem na AO20 byl naprosto parádní
[ Reagovat ]
25.10.2022 14:03Od: Tennisfan77
To je bez diskuze, hlavně je to jediný hráč, který umí na TOP tenisty tlačit z BH, Tsitsipas má ten úder jenom pro doplnění, neudělá z něj lautr nic, Djokovič mu nedá většinou ani čuchnout, Nadal by asi vypadal stejně.
[ Reagovat ]
25.10.2022 13:18Od: Marduch
Fakir mozna Paříž nedá, rikal Br. Pytlík paddy.
[ Reagovat ]
25.10.2022 19:32Od: paddy
je vidět, že ti ležím v žaludku smile

mluvil o tom Goran
[ Reagovat ]
25.10.2022 19:33Od: paddy Re: Djoker je posedlý rekordy
Goran to potvrdil smile

o 100 a více titulech
"Everything related to some kind of records is interesting to Novak. The question remains how much he will play and how long it will last, but at the moment he is in now, I am sure he could attack or influence those records as well."
[ Reagovat ]
25.10.2022 20:10Od: Ondrej2280
Jj...pamatam si ked Goran prehlasil pred finale FO 20,ze si nevie predstavit ako by mohol Nadal s Djokerom to finale vyhrat:)
Vysledok:6:0 6:2 7:5:) Nadal

Zas na druhej strane,ani 7 gemov vo finale FO neni proti Nadalovi ziadna hanba:)

Takze,ak Goran nieco predikuje,tak uz ako keby to nevyslo:) ze sa djoker toho blba nezbavi...
[ Reagovat ]
25.10.2022 20:22Od: Marduch
"is interesting to Novak". Takže najít slovníček a příště znovu a lépesmile
[ Reagovat ]
25.10.2022 13:47Od: Patik
Djokovič podľa mňa ovládne zbytok sezóny a zabrániť mu v tom môže asi len Medvedev..Thiem Zverev mimo hru a Alcaraz na Djokoviča v hale ešte nedorástol.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist