Nadal se odhlásil z turnaje v Barceloně, návrat na kurty je stále nejistý

  • Rafael Nadal stále neví, kdy se bude moci vrátit na kurty po únavové zlomenině žebra z turnaje v Indian Wells. Vítěz rekordních 21 grandslamových titulů kvůli zranění musel vynechat tento týden úvodní antukové Masters v Monte Carlu a nyní se odhlásil i z nadcházejícího turnaje v Barceloně.
    12. 4., 12:34 | Aktuality |  128 komentářů
    Rafael Nadal (© AFP)Rafael Nadal (© AFP) 
     
  • Profil hráče

V Monte Carlu, kde získal rekordních 11 titulů, chtěl přitom Nadal původně zahájit svou oblíbenou antukovou část sezony. Vrcholem má být tradičně pařížské Roland Garros, kde by rád znovu vylepšil svůj historický zápis o 14. trofej a celkově 22. grandslamový titul.

Pětatřicetiletý Nadal utrpěl 21. března ve finále v Indian Wells první porážku v sezoně po sérii 20 výher. Už během turnaje v Kalifornii ho ale trápily bolesti hrudníku a následné vyšetření v Barceloně odhalilo únavovou zlomeninu třetího levého žeberního oblouku.

Nucenou pauzu původně hvězdný Španěl odhadoval na čtyři až šest týdnů. "Rafa se právě odhlásil z Barcelony. Zatím nevíme, kdy si letos poprvé zahraje turnaj na antuce. Doufejme, že brzy," uvedli zástupci Nadalova týmu pro agenturu Reuters.

Turnaj v Barceloně je na programu příští týden. Roland Garros začne 22. května, předtím jsou ještě v kalendáři tradiční Masters v Madridu a Římě, v úvahu připadají i jiné menší turnaje ATP.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (128)
12.04.2022 19:02Od: Tomas_Smid_fan Rune=Rafa???
aneb, oba mají těsné trenkysmile
No, může to být znamení velikosti, něco jako Napoleonova ruka pod vestousmile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:37Od: expert69 djoko oko
Nole bez Vajdy jako kytka bez vody...
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:39Od: Rafaeoli25
Nebo jako steak bez hranolek smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 19:03Od: Tomas_Smid_fan
veganský steaksmile
[ Reagovat ]
12.04.2022 20:21Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 22:00Od: blixa
Si děláš srandu ale ono to fakt existuje ! V jedné veganské restauraci, kam mě dvě moje kamarádky "donutily" zajít jsem to i ochutnal ... brrrrrrrrr .... smilesmilesmile
[ Reagovat ]
12.04.2022 22:08Od: FulnekUltras
šak sa to nedalo žrat !!!!! ;-)))
[ Reagovat ]
13.04.2022 00:25Od: Tomas_Smid_fan
Vím, ale nechápu, proč vyrábí napodobeniny něčeho, proti čemu bojujísmile
Problém dnešní doby je, že lidi dělají věci, aniž by věděli, proč je dělají...
Ovšem nevím, jestli je to horší, než když vědí, proč něco dělají, ale ten důvod je úplná hovadina.smile
[ Reagovat ]
13.04.2022 10:30Od: Fandina
A co ti na tom připadá nesmyslného, když se upraví něco, co není maso, stejným způsobem, jako by bylo. Ty fakt občas píšeš nesmysly.
[ Reagovat ]
13.04.2022 11:28Od: George_Renel
Nesmyslné je nazývat to stejně jako maso.
[ Reagovat ]
13.04.2022 13:07Od: Tomas_Smid_fan
smile
njn, když lidem nesmysly nepřijdou jako nesmysly, pak není divu, že žijeme ve světě plném nesmyslů...
[ Reagovat ]
13.04.2022 13:16Od: Fandina
Meleš nesmysly.
[ Reagovat ]
13.04.2022 13:16Od: Fandina
Je tam napsáno vegetariánské. Co je na tom nepochopitelného.
[ Reagovat ]
13.04.2022 13:49Od: Tomas_Smid_fan
nepochopitelné je, co všechno nepochopíšsmile
[ Reagovat ]
13.04.2022 14:01Od: Fandina
Některé tvoje názory jsou zcela nepochopitelné. Těžko se ti to vysvětluje.
[ Reagovat ]
13.04.2022 21:09Od: Tomas_Smid_fan
takže polopatě: když chce někdo jíst zeleninu a nechce se dotknout masa, proč by ho měl lákat zeleninový burger nebo steak apod. Prostě je to jen marketingový tah a veganství nebo vegetariánství jde stranou.
Tedy, pokud nejde vyloženě o recesi v menu, je to v podstatě jen pokrytectví...
[ Reagovat ]
13.04.2022 21:39Od: Fandina
Dělají to proto, aby ses měl čemu divit. Jsi úsměvný, jak mi pořád vnucuješ svůj názor. Už jsem si mockrát všimla, že jsi úplně mimo. Měj se fajn.
[ Reagovat ]
14.04.2022 01:02Od: Tomas_Smid_fan
Fandi, přečti si, jaký je rozdíl mezi významy slov vnucovat a vysvětlovatsmile Měj se jak chcešsmile
[ Reagovat ]
14.04.2022 10:00Od: Fandina
Baviš mě úsměv smile.
[ Reagovat ]
13.04.2022 22:13Od: blixa
No byl jeden díl už nevím čeho s Pohlreichem, a tohle bylo přesně to co nějaké veganské restauraci vytýkal, že vlastně dělají jakoby napodobeniny masa či masných jídel. A oni to uznali, že to je kravina a předělali celé menu. A konečně to celé dávalo smysl. Ale na to si asi každý musí přijít sám.
[ Reagovat ]
14.04.2022 00:59Od: Tomas_Smid_fan
smile to bohužel někdo jako Fandina nikdy nepochopísmile
To s Fandinou a hloupostí, když neustále všechny okolo označuje za hlupáky, mi už přijde jako Cimrmanova teorie, kdy křída tvoří masív s malou mezerou...smile
[ Reagovat ]
14.04.2022 09:57Od: Fandina
Jsi úsměvný. Ale já tě chápu. Nikdo nechce vypadat jako hlupák. smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:34Od: Krisboy
A upřímně smile pogratulovat soupeři? smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:33Od: Krisboy
Kdo to tady říkal, že Djokovič umí prohrávat?
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:35Od: Rafaeoli25
Smutný, i když chápu, že teď je fakt na dně, ve všech ohledech.
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:39Od: Tomas_Smid_fan
co udělal? já viděl podání rukou, tam to bylo ok.smile
Dyť ten 3. set vypouštěl, nebo hrál úrovní někde na hraně 4. stovky.
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:41Od: Krisboy
Minimálně poslední game totálně vodfláknul s výrazem "tak dělej, nezdržuj to, ať už je konec"
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:54Od: Patik
Keď si prehral druhýkrát servis tak sa nato vykaslal bol unavený a na otočku z doublebreaku nemal sily načo by to predlžoval.
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:59Od: Tomas_Smid_fan
jo, já neviděl všechny míče, ale přišlo mi, že na to už kašle.
[ Reagovat ]
12.04.2022 19:10Od: Krisboy
Totálně. Dovedeš si představit třeba Nadala takhle dohrát "ztracenej" zápas?
[ Reagovat ]
12.04.2022 19:17Od: Patik
Nadal by to nevzdal ani keby bol Fokina už na hoteli.
[ Reagovat ]
12.04.2022 20:23Od: Rafaeoli25
Tak tímhle přístupem mě Nole dost zklamal, žádný zápas se nemá zabalit, když je alespoň drobná naděje.
[ Reagovat ]
12.04.2022 20:54Od: Patik
On vie najlepšie načo sa cíti a co ešte zvládne.. Mne prišiel unavený už v druhom sete..nieto ešte aby mal otáčať stav 5-1 v treťom .. Takú fyzicku ma len Nadal po operácii alebo talentovaný Alcaraz.
[ Reagovat ]
13.04.2022 00:01Od: Marduch
Kdo ví, jak tenhle první clay turnaj a přípravu na něj vůbec pojal, když člověk vidí ty videjka na youtube, jak blbnou se Stanem na minitenisu nebo bádžko s Neymarem. Navíc v Monte Carlu dlouhá léta plus mínus bydlel, takže je tam pořád jako doma a známých tam asi nebude mít málo :)
[ Reagovat ]
13.04.2022 00:42Od: Rafaeoli25
No je fakt, že kdyby Nadal byl v pavouku a byla šance se s ním utkat, že by to asi pojal jinak smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:40Od: Patik
Čože urobil?
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:31Od: Rafaeoli25
Vsadil jsem za pět tisíc dva zápasy, spíš z hecu - Runeho a Fokinu. Parádní celkový kurz a oba to dohráli ve stejnou minutu. Takhle nějak by si to člověk představoval vždy smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:35Od: Tomas_Smid_fan
smile
I když vsadit si kdykoli na vítězství Fokyny je skoro bláznovstvísmile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:36Od: Rafaeoli25
Člověče ale dnes jsem to čekal, fakt jsem si říkal, že to tentokrát Djoker nemusí dát. To byl ten hlavní faktor pro vsazení, Fokina až druhotný smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 19:06Od: Tomas_Smid_fan
Ano, trefils to, Fokyna a jeho výkon byl dnes druhotnýsmile
[ Reagovat ]
12.04.2022 20:21Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:37Od: Krisboy
Woe já si chtěl vsadit v posledním gamu za stavu A:40, že to votočí. Jsem srab. smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:40Od: Rafaeoli25
Tos měl no, už byl načatej Novak..do těchto sázek ale já moc nechodím.
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:38Od: Rafaeoli25
Jinak kurz byl pro pořádek 9.8 na oba dohromady. To je sladký smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:26Od: mahycek
Djoko přímo nad propastí.
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:31Od: Tomas_Smid_fan
ale houby, nad mořem jesmile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:32Od: Rafaeoli25
smilesmile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:25Od: Rafaeoli25
Novak by měl do Barcy určitě jet, potřebuje se rozehrát jako sůl, aby to alespoň v jeho oblíbeném Madridu bylo lepší. Snad mu i v Katalánsku nenalosují do prvního kola Fokáče..
[ Reagovat ]
12.04.2022 19:15Od: Ereinion
bude hrát v Bělehradu
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:22Od: Rafaeoli25
Jestli tohle Fokina ztratí, tak se pak můžou vzít za ruce s Kordou a pelášit spolu k pychológovi..nebo rovnou k psychiatrovi? smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:26Od: Tomas_Smid_fan
dneska asi výjimečně tenhle génius proher odejde z kurtu se vztyčenou hlavou. Zdá se to sice neuvěřitelné, protože tenhle výjimečný talent dokáže prohrát kdykoli, s kýmkoli a z jakéhokoli stavu, ovšem Joker dnes hraje tak tragicky, že to vypadá jak soutěž o posledního na Tour de Francesmile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:32Od: Rafaeoli25
Ale přece jen Fokina není jak je vidět Korda, to zas ne smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:37Od: Tomas_Smid_fan
Tak Fokyna Kordovi nesahá ani po ponožky. Dnešního Jokera by sfouknul kdekdo z první dvoustovky.
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:42Od: Rafaeoli25
Ale Djoka v Dubaji asi jen Veselka, to se musí nechat smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:44Od: Krisboy
Copak Djokoviče, to není relevantní soupeř. Ale sfoukne Alkáče?
[ Reagovat ]
12.04.2022 19:18Od: Tomas_Smid_fan
to bude mít Seb setsakramentsky těžký. Ale zase mission impossible to není...
[ Reagovat ]
12.04.2022 20:22Od: Rafaeoli25
Tak co se týče žebříčku se ale skoro dotýkají..
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:20Od: Tomas_Smid_fan Joker
má kliku, že nehraje s pOpelkou, to by bylo rychlýsmile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:23Od: Rafaeoli25
Hele takhle bych to fakt nebral, Opelka by se na returnu nedostal do takového kvanta příležitostí jako atlet Fokina..
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:25Od: Pe3k
Měl začít na nějaké 250 a i tam by měl velké problémy, tak špatně sem ho naposledy viděl hrát ve finále RG 2020...Světová jednička s letošní bilancí 2:2, favorit turnaje 18 Alkoholik s uhrama. Nejslabší sezona ever.
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:26Od: Rafaeoli25
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:33Od: expert69
Chlapče, běž brečet jinam, už je to trapné a ohrané.
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:10Od: expert69 nadal
Ženeva nebo Lyon jsou těsně před FO ,nevím jestli by si to rafa lajznul. Žádné jiné antukové podniky před FO mě nenapadají
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:12Od: Rafaeoli25
Pokud pojede alespoň Řím, nemá důvod jezdit jinam.
[ Reagovat ]
12.04.2022 17:47Od: mahycek
To je škody, to je škody, hraje se 3 set. Srb
visel na vlásku. Tak jako už mnohokrát....
[ Reagovat ]
12.04.2022 17:04Od: Rafaeoli25
Outfit má ale Djoker pěkný, fakt hezký tričko smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:42Od: annah
Taky mě to napadlo. Moc zajímavě řešené triko. Až na tu barvu. Ale to je můj problém, že tu oranžovou tak nesnáším.
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:43Od: Rafaeoli25
Já ji mám rád, takže za mě smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 16:52Od: Rafaeoli25 Rune
..zatím zvládá úlohu favorita, za 1.75 to byla skoro jistota.
[ Reagovat ]
12.04.2022 17:54Od: Tomas_Smid_fan
už tolik ne
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:13Od: Rafaeoli25
Už zase Ruňák jede smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 18:14Od: Rafaeoli25
Karacev ale kouše, to jsem nečekal. Každopádně Rune to měl ukončit ve dvou, jasný zápas a úplně zbytečně si to zkomplikoval..
[ Reagovat ]
12.04.2022 16:16Od: Tomas_Smid_fan Fokyna
tak už vím, proč je mi od začátku nesympatický a takový divný typ - on je to vlastně z větší části Rusák, narozený v Málazesmile
Takže, snad ho Joker vyprovodí... Zatím se rozkoukává - kde je moře, kde palác, kde hory, aha kurt, ok...
[ Reagovat ]
12.04.2022 16:48Od: Rafaeoli25
Ale no tak, takhle ne hele. Zaprvé otec byl švédo-rus, zadruhé nelze házet všechny do jednoho pytle a zatřetí, o tom, že s Ruskem nic moc společného asi mít jeho rodiče nechtějí svědčí nejlépe to, jaké dali svému synovi jméno..
[ Reagovat ]
12.04.2022 17:30Od: Tomas_Smid_fan
Já házím do jednoho pytle jen větší část Rusákůsmile Ale tenhle mi fakt do oka nepadnul, divnej je divnej...
[ Reagovat ]
12.04.2022 16:50Od: Rafaeoli25
Jinak zatím to fakt nevypadá, že by ho měl vyprovodit. Bojuje, ale to je vše, zatím to nestačí a času málo za stavu 3:6 a 0:3..
[ Reagovat ]
12.04.2022 16:59Od: Rafaeoli25
Ale je to pořád Djokovic, takze ještě uvidíme..
[ Reagovat ]
12.04.2022 16:56Od: Rafaeoli25
Upřímně, čekal jsem od Noleho daleko víc. Je třeba k němu být přísnější, nevrací se po zranění, mohl celou dobu tvrdě trénovat, je to jiné než v případě návratu Stana a Dominica. Jeho mašina se prostě zadřela a nemůže za to jen to, co se dělo počínaje lednem je třeba říct. Počínaje olympiádou už to není on, veškerá suverenita loňského úvodního půlroku vzala v červenci za své.
[ Reagovat ]
12.04.2022 17:46Od: Usm
no docela mi to připomíná stav před 4 lety - neshoda s Vajdou, rozchod a pak Djokovicovo trápení, které skončilo teprve, až když se Vajda zase vrátil
[ Reagovat ]
12.04.2022 17:48Od: Rafaeoli25
Tak ale tady to začalo zčista jasna, na olympiádě, nemyslím, že to teď souvisí s Vajdou. Prostě jakoby se stroj po skvělé první polovině sezóny 21 přepálil a ne a ne ho z toho dostat..
[ Reagovat ]
12.04.2022 17:54Od: Usm
olympiáda byla právě první neshoda Djokovice s Vajdou. Vajda mu radil, aby tam nejel a upřednostnil "vše podřídit výhře na US Open". A když už na olympiádu jel, tak se kurnik měl vykašlal na mix čtyřhry - v tom brutálním vlhku se utavil a v půlce zápasu se Zverevem totálně odpadnul
[ Reagovat ]
12.04.2022 17:58Od: Rafaeoli25
Ok, to beru. Ale měl pak dost času se dát dohromady a dodnes se mu to nepovedlo. Jen v Bercy zahrál dobře.
[ Reagovat ]
12.04.2022 15:10Od: Rafaeoli25
Ještě k té délce absence. Je opravdu rozumné zranění na 100% doléčit a nijak neriskovat, za to Madrid a třeba ani Řím nestojí, hlavní prioritou musí být FO. Hodně se tím ztíží jeho boj o návrat na trůn, to je jasné, ale první místo nestojí za to přijít o případný titul z RG, to rozhodně ne. Každopádně co se týče prvního místa, před Alcarazem se otevřela opravdu velká šance o něj zabojovat už letos. Bude to hodně zajímavé smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 13:46Od: Patik
Tak už vieme kde je jeho strop..tenis bude hrať až kým sa doslova nedoláme..ako keď si nechal Vemola zlomiť ruku namiesto odklepnutia porážky.. Veľmi tenká čiara medzi som bojovník /nemám to v hlave v poriadku.
[ Reagovat ]
12.04.2022 13:49Od: Rafaeoli25
Sorry, srovnávat legendu bílého sportu s primitivem typu Vémola, který mi ani nestojí za komentář je totálně mimo vážený. Jinak o tom, jak jednoduchý ten člověk, tedy Karlos kdo? je, nejlépe vypovídá to, jak stejně primitivní ženu, s IQ houpacího poníka si vybral. Se k sobě hodí, silikon mají zřejmě oba, ona všude, on v mozku.
[ Reagovat ]
12.04.2022 14:01Od: George_Renel
smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 14:31Od: Patik
Je jedno aki sú ľudia..to jedno co majú spoločné v com ich porovnávam je nátura športovca..obaja sú rovnakí zasvätili tomu život a budú bojovať do poslednej kvapky krvi.. V Nadalovom prípade posledného fiftinu..
[ Reagovat ]
12.04.2022 14:50Od: Rafaeoli25
Fakt nemůžeš tyhle dva lidi v jakémkoli ohledu srovnávat, ani v tomto. Jakékoli jejich srovnávání je vyjádřením neúcty vůči Nadalovi, sorry.
[ Reagovat ]
12.04.2022 14:58Od: Patik
môžem pretože ich mám oboch naštudovaných roky rokúce..z čisto športového hladiska tí chalani sú úplne rovnakí..ženu do toho nepleť..ani nevieš aké IQ má Xisca..toto sú síce rozdielne športy ale obaja k nemu pristupujú s rovnakou zaujatosťou..Nadal samozrejme nemá prehlásenia na internete že je najlepší..ale čisto osobný prístup majú identický
[ Reagovat ]
12.04.2022 15:02Od: Rafaeoli25
Promiň, ale totéž můžeš říkat i o Djokerovi, i on by na kurtu nechal duši. A nebyli jediní, tihle dva, to samé platilo i o takovém Ferrerovi, z velké části i o Agassim a dalších. V tenise se objevilo více takových bojovníků, co šli brutálně až za hranu limitů.
[ Reagovat ]
12.04.2022 15:26Od: Patik
Djokovič je viacmenej mentálny bojovník..ktorý načúva svojmu telu..Nadal svojmu telu nenačúva..jeho zranenia sú stále ten istý kolotoč..a vôbec žiadna prevencia ide furt jak píla to isté.
[ Reagovat ]
12.04.2022 15:31Od: Rafaeoli25
Tak genotyp Djokera je prostě lepší no, není tak náchylný ke zraněním, ač si o ně taky koleduje. Nadal má více problémů od začátku kariéry, už od patnácti let, to není jen přetížením, to je holt daná dispozice. Jinak i Djoker než by vzdal tak často hraje až do roztrhání těla, viz loňské AO. Zase to tolik nedramatizuj.
[ Reagovat ]
12.04.2022 14:55Od: Usm
tak já si zase nemyslím, že Vémola je uplný hlupák. Samozřejmě to není žádný profesor filosofie, ale mrkni na tu jeho show - je to normálně myslící člověk, dokonce snad má maturitu, takže uplný IQ tykve to nebude. Jen je povahově jiný - to co ostatní sportovci neříkají, ale uvnitř si myslí (dělají to hlavně pro prachy), tak on se to narozdíl od ostatních aspoň nestydí říci narovinu. Vkus na ženy - no tak tam je holt taky trošku atypický...přitom ta jeho Lela, nebo jak se jmenuje, by mohla být i vcelku hezká ženská bez těch umělotin všude možné
[ Reagovat ]
12.04.2022 15:17Od: Patik
Vémola zase veľmi dobre vie čo hovorí čo robí a rozumie sa svojemu oboru..trashtalk je druhá vec..ale nebyť jeho ľudia by nevedeli že existuje nejaký oktagon..čiže ide mu to dobre..v jeho športe sa také reči zaváňajúce nízkym IQ hovoria a robia bežne..patrí to k imidžu MMA..horšie sú veci a reči čo robí trebárs McGregor
[ Reagovat ]
12.04.2022 15:20Od: Rafaeoli25
Nebýt humbuku, tak o jeho sportu málokdo něco ví, to je přesné. I kdyby ale předváděl ještě desetkrát větší humbuk, což asi ani už nejde, tak můj zájem nezvýší ani o milimetr.
[ Reagovat ]
12.04.2022 15:28Od: Patik
Tak to je už osobne podla chuti niekto nemá rád bojové športy..ja napríklad nenávidím futbal keby si ma chcel potrestať tak mi pusti futbal a ja sa radšej zabijem od nudy.
[ Reagovat ]
12.04.2022 15:41Od: dappe
Bojové sporty jsou v pohodě, ale MMA není sport podle mě.
[ Reagovat ]
12.04.2022 15:42Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 15:48Od: Rafaeoli25
Karate, taekwondo, i ten kickbox ještě beru, ale MMA fakt ne.
[ Reagovat ]
12.04.2022 16:20Od: soloo
jj tieto su sporty smile, za to MMA pouľični rvačka
[ Reagovat ]
12.04.2022 16:43Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 16:59Od: Patik
Ale ono je to zmiešané bojové umenie..zapasenie jiujitsu box jednotlivé bojové športy.. Všetko sú to viacmenej olympijské športy presunuté do klietky
[ Reagovat ]
12.04.2022 14:38Od: Krisboy
Srovnávat Rafu s Vémolou je teda hodně mimo smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 14:49Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 14:53Od: Patik
zrovnávať ich ako ľudí možno áno..ale ako športovci sú úplne rovnakí..obaja nechajú na placi všetko a to doslova všetko aj zdravie..bojovať o titul je viac než dolámané kosti..obaja znášajú porážky veľmi ťažko..obaja sú ako to Carlos hovorí na placi Levy..obaja celé dni trávia len na tréningu..ich ženy sú len na ozdobu láska je len šport...oni nežijú pre nič len preto aby zápasili..až chorobne žijú pre šport..ich prirovnanie je úplne dokonalé každý šport má jedného maniaka ktorý ten šport viacmenej aj promuje svojou náturou..
[ Reagovat ]
12.04.2022 14:56Od: Rafaeoli25
Promiň, ale srovnávat stále ještě ušlechtilý sport jako je tenis s bezuzdným mlácením, co dělá Vémola je fakt na hlavu. Boxery ty ještě beru, to byl vždy sport hodný úcty, tedy klasický box, ale tohle?
[ Reagovat ]
12.04.2022 15:01Od: Patik
ale hovorím že nejde o šport ktorý vykonávajú ale o mentalitu športovca..o jeho mindset..jeho život a vášeň k športu..odmysli si aj tie trashtalky ktorý vémola dáva..
[ Reagovat ]
12.04.2022 15:04Od: Rafaeoli25
Problém je, že to co Vémola dělá, se mi příčí nazývat sportem.
[ Reagovat ]
12.04.2022 15:19Od: Patik
To čo Vémola robí sa robilo ešte v starom Grécku..
[ Reagovat ]
12.04.2022 15:21Od: Rafaeoli25
Chceš srovnávat gladiátory s tímto, fakt?
[ Reagovat ]
12.04.2022 15:30Od: Patik
Ja tu ale nezrovnávam športy..ale mindset športovca..
[ Reagovat ]
12.04.2022 15:32Od: Rafaeoli25
Tak ale došlo na srovnání tohoto sportu s gladiátory starověku. Ne že bych to obdivoval, to samé např. korida, ale přece jen, to je trochu něco jiného.
[ Reagovat ]
12.04.2022 16:19Od: Krisboy
Rozhodně ne. Vémolovi jde jen a jen a jen o prachy a pro trochu pozornosti bulváru udělá naprosto cokoliv. Rafa je sportovec do morku kostí, v první řadě mu jde o vítězství, o tituly, o sport samotný.
[ Reagovat ]
12.04.2022 16:53Od: turista
Bojové sporty jsou strašné. Ale ten Vémola zase asi není takový hlupák jak se o něm tady píše. Viděl jsem ho tankovat u benzínové pumpy. V civilu vystupuje zcela nenápadně a chová se standardně. Dělá úplně jiný sport než Nadal. Ten zápal pro věc je tam podobný. A peníze k tomu všemu patří. Nadal je posedlý honěním rekordů za každou cenu i když to nepřizná stejně jako Djokovič. Ten je však obětoval zbytečné protivakcinační zásadovosti. Na jeho místě bych takovou kariérní oběť neudělal. Vémolova manželka vypadá fakt jako levná šlapka. Ty zákroky nezlepšily její vzhled ale zkazily.
[ Reagovat ]
12.04.2022 16:56Od: Rafaeoli25
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
12.04.2022 13:44Od: Usm Barcelona
Divím se, že tam není přihlášenej Djokovic - ten potřebuje herní praxi jak sůl :-) A furt je to ATP 500, takže to pořád prestiž má
[ Reagovat ]
12.04.2022 13:46Od: Rafaeoli25
No měl by tam jet, už jednou tam hrál, v roce 18. Tehdy to ale skončilo neslavně.
[ Reagovat ]
12.04.2022 16:40Od: turista
To byl Djoki po operaci a výkonnostně dole. Vyřadil ho tam ale výborný Kližan, který měl a má ohromný tenisový potenciál, který bohužel dosud naplnil jen z malé části.
[ Reagovat ]
12.04.2022 16:43Od: Rafaeoli25
Tak už za dva měsíce potom ale vyhrál Wimbledon. Rozehrál se nakonec dost rychle..
[ Reagovat ]
12.04.2022 13:03Od: Krisboy
Dr. Fuentes neordinuje? smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 13:06Od: Frantz
tobě stačí Chocholoušek, ty dmnte
[ Reagovat ]
12.04.2022 13:08Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 12:59Od: Rafaeoli25
Tak to není žádná senzace vážená redakce, že se zlomenina žebra nezhojí za tři týdny. Nejdříve pojede Madrid, možná až Řím.
[ Reagovat ]
12.04.2022 12:52Od: blixa
Tak pude si ten "Vamooos" ještě někdy pinknout nebo ne ? smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 13:03Od: Rafaeoli25
Neboj, dočkáš se. Až si zase půjde pinknout, tak to opět rozseká, vyčkej času, v klidu smile
[ Reagovat ]
12.04.2022 12:46Od: JohnB
Rozumný, klidně až na French Open...
[ Reagovat ]
12.04.2022 13:00Od: Rafaeoli25
No bylo by to silně nekomfortní, ale když to jinak nepůjde, tak i tak.
[ Reagovat ]
12.04.2022 12:44Od: dako
Nič nové, s týmto sa počítalo po ohlásení zranenia.

Dôležité je, aby to doliečil na 100% a dostal sa do kondície Kľudne nech vynechá aj Madrid, Rafa má tú antuku tak v krvi, že mu stačí kľudne odohrať len Rím a verím, že na RG už bude v najlepšej možnej forme.

Vamooos!!!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist