Nadal si snadno poradil s dalším kvalifikantem, bez ztráty setu pokračuje i Federer

  • FRENCH OPEN - Rafael Nadal pokračuje na French Open v útoku na rekordní 12. triumf z jednoho turnaje. Vítěz posledních dvou ročníků si po Yannickovi Hanfmannovi bez ztráty setu poradil i s dalším německým kvalifikantem Yannickem Madenem. Druhou hladkou třísetovou výhru si připsal také Roger Federer, který nezaváhal proti německému lucky loserovi Oscaru Ottemu.
    29. 5. 2019, aktualizováno | Aktuality |  144 komentářů
    Rafael NadalRafael Nadal 
     

Od Rafaela Nadala se na antuce znovu očekávaly dominantní výkony, jenže nejlepší antukář všech dob skončil na přípravných turnajích v Monte Carlu, Barceloně i Madridu již v semifinále a roli největšího favorita nepotvrdil. Chuť si spravil v Římě, kde po vítězství nad Novakem Djokovičem získal rekordní 34. trofej z Masters a první letošní titul.

Na grandslamovém French Open zatím největší favorit postupuje dle očekávání. V prvním kole ztratil pouhých šest her s Yannickem Hanfmannem a dnes jen o game více s dalším německým kvalifikantem Yannickem Madenem, kterého porazil 6-1 6-2 6-4, svou bilanci na antukovém grandslamu vylepšil na 88-2 a i popatnácté zvládl na svém nejoblíbenějším turnaji utkání druhého kola.

Jediné potíže měl Nadal až ve třetí sadě. Dvakrát totiž nezvládl potvrdit brejk. Za stavu 5-4 už ovšem nezaváhal a po dvou hodinách a devíti minutách na vlastním servisu využil hned první mečbol.

Nadal se po dvou kvalifikantech utká s žebříčkově mnohem výše postaveným soupeřem. I proti Davidovi Goffinovi však bude favoritem. S nasazeným Belgičanem vyhrál všechny tři předchozí antukové souboje a ve vzájemné bilanci vede 3-1.

Roger Federer letos hraje na antuce po třech letech a na Roland Garros startuje dokonce poprvé od roku 2015. A zatím proti outsiderům bez problémů potvrzuje roli papírového favorita.

Švýcar, který v srpnu oslaví už 38. narozeniny, si po Italu Lorenzu Sonegovi poradil bez ztráty setu také s lucky loserem Oscarem Ottem. Pětadvacetiletého Němce, který je až 145. hráčem svěra a se soupeřem z Top 50 hrál poprvé v kariéře, přehrál bez ztráty podání 6-4 6-3 6-4.

V boji o místo v osmifinále vyzve šampiona z roku 2009 Federera poprvé o sedmnáct let mladší Casper Ruud, který si hráčem Top 10 zahraje teprve podruhé. Dvacetiletý Nor si dnes poradil 6-4 7-5 6-3 s Italem Mattem Berrettinim a postupem do třetího kola překonal své grandslamové maximum.

Do třetího kola prošel také Stefanos Tsitsipas. Řecký mladík si poradil 4-6 6-0 6-3 7-5 s Hugem Dellienem a postupem do třetího kola vylepšil své maximum na antukovém grandslamu.

O osmifinále si světová šestka zahraje se Srbem Filipem Krajinovičem, který po pětistové bitvě udolal Španěla Roberta Carballése,

Kei Nišikori v těžkém utkání druhého kola porazil 4-6 6-4 6-4 6-4 domácího Jo-Wilfrieda Tsongu a postoupil mezi dvaatřicítku nejlepších. O celkově šesté pařížské osmifinále si japonská jednička zahraje s Laslem Djerem.

O pořádné překvapení se postaral domácí Corentin Moutet startující na divokou kartu. Teprve 20letý Francouz, který v Paříži prožívá životní turnaj, po setech 6-3 6-1 2-6 7-5 vyřadil 23. hráče světa Guida Pellu, přičemž ve čtvrté sadě vedl už 5-0, a poprvé v kariéře porazil tenistu elitní padesátky. O postup do osmifinále si aktuálně 110. hráč světa zahraje s dalším argentinským tenistou Juanem Ignaciem Lónderem.

• FRENCH OPEN •
Paříž, Francie, antuka, 42,661.000 eur
středeční výsledky (29. 5. 2019)
• Dvouhra muži - 2. kolo •
Nadal (2-Šp.) - Maden (Něm.) 6-1 6-2 6-4
Federer (3-Švýc.) - Otte (Něm.) 6-4 6-3 6-4
Tsitsipas (6-Řec.) - Dellien (Bol.) 4-6 6-0 6-3 7-5
Nišikori (7-Jap.) - Tsonga (Fr.) 4-6 6-4 6-4 6-4
Dimitrov (Bulh.) - Čilič (11-Chorv.) 6-7(3) 6-4 4-6 7-6(2) 6-3
Moutet (Fr.) - Pella (19-Arg.) 6-3 6-1 2-6 7-5
Carreňo (Šp.) - De Minaur (21-Austr.) 6-3 6-1 6-1
Wawrinka (24-Švýc.) - Garín (Chile) 6-1 6-4 6-0
Goffin (27-Belg.) - Kecmanovič (Srb.) 6-2 6-4 6-3
Ruud (Nor.) - Berrettini (29-It.) 6-4 7-5 6-3
Djere (31-Srb.) - Popyrin (Austr.) 6-4 7-6(4) 6-4
Lóndero (Arg.) - Gasquet (Fr.) 6-2 3-6 6-3 6-4
Mahut (Fr.) - Kohlschreiber (Něm.) 6-3 6-3 6-3
Paire - Herbert (oba Fr.) 6-2 6-2 5-7 6-7(6) 11-9
Krajinovič (Srb.) - Carballés (Šp.) 6-4 6-4 6-7(1) 3-6 8-6
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (144)
30.05.2019 19:19Od: Roger_Federer
Pokud by se Fedex dostal do semifinale, dockame se pravdepodobne drsneho kurzu na Nadala tjpnu tak 1,22:)
[ Reagovat ]
30.05.2019 08:40Od: Kamilos88 Čas na kurtu vs. gamy
Nadal

Games played 47, total time 4:10

Federer

Games played 57, total time 3:20
[ Reagovat ]
30.05.2019 09:47Od: Mayo
To je sok, kto by to bol čakal.
[ Reagovat ]
30.05.2019 10:01Od: Kamilos88
To je jedno, ale ten poměr je šílený. Kdyby to bylo za Masters, ale to máš za dva zápasy, které skončili třísetovou výhrou obou favoritů.
[ Reagovat ]
30.05.2019 10:21Od: Forehand
Kamil potvrdil ze je velmi vzdelaný clovek a opat priniesol niečo zo zákulisia.
[ Reagovat ]
30.05.2019 11:03Od: Kamilos88
Vidíš to, měl by ses místo troleni nesmyslu věnovat faktům.
[ Reagovat ]
30.05.2019 10:01Od: stefankelner Re: Lebo Nadal
Lebo Nadal hrá 'do krvy', o každú loptičku, aby súpera ponížil kanárom... Tým paradoxne naťahuje zápas! Prajem mu aby prehral vo finále 3x 0:6, hoc by mal ten zapas trvať 5hod. Uz v AO i na Masters mohol schytať kanárov, ale súperi mali úctu!
[ Reagovat ]
30.05.2019 10:22Od: Forehand
Do koho, do čoho. Lokál, vzdy s makkym i.
[ Reagovat ]
30.05.2019 11:23Od: ipko
do koho do čoho je určite lokál, pán profesor :)
[ Reagovat ]
30.05.2019 11:58Od: Forehand
haha, veru...

Kazdopádne ma tam hrubku.
[ Reagovat ]
30.05.2019 11:08Od: turista
Je to tak, že Nadal přes svoji tenisovou top úroveň často až zbytečně ponižuje soupeře kanáry. Ať si to klidně dělá dál. Ale Djokerovi přeju úspěšnou pomstu za tu ponižující porážku v Římě a druhý titul z Roland Garros. Stačí těsná výhra srbského válečníka po tvrdém boji a pak velké namalované srdce do antuky ala Gustavo Kuerten. Rafa už opravdu ty poháry nepotřebuje. Nemá je kam dávat, kolik jich je. V jeho muzeu Experience v Manacoru, kde jsem byl jsou všechny vitríny už plné. Museli by přidat snad další místnost, nejen vitríny. Tenisově nesmrtelný už je Rafa Nadal navždycky a je to dobře.
[ Reagovat ]
29.05.2019 22:06Od: MartinPa
Dnes mi jednoručáci udělali radost, i ten Dima to nakonec dal :-)
[ Reagovat ]
29.05.2019 21:09Od: ipko
prvý naozaj slušný test bude pre Rogera už v ďalšom kole.. zápas s Ruudom napovie ako na tom v skutočnosti je.. nečakám jednoduchý zápas, ale vďaka väčším skúsenostiam by Caspera mal dať.. miestami aj dnes Roger striedal perfektné chvíle so slabšími, to sa mu v zápasoch s lepšími antukármi ako Ruud nesmie stať..
[ Reagovat ]
29.05.2019 21:22Od: Kamilos88
Roger hraje na půl plynu, to je klasika. Hraje na jeden break a spoléhá na svůj servis. S outsidery vi, ze vyhraje tak či tak. A je jedno, zda to bude 6:1 6:2 6:2 nebo 6:4 6:4 7:5
[ Reagovat ]
29.05.2019 22:07Od: Ondra979
no pokud bude mit Roger slabsi den, tak muze zahucet i s tim Ruudem. Rozhodne by mel hrat naplno a pristoupit k tomu zodpovedne,ale snad ho da. Chtel bych zapas s Tsitsim
[ Reagovat ]
30.05.2019 09:00Od: acc
Ruud jde nahoru ale ted by to stacit jeste nemelo.
[ Reagovat ]
29.05.2019 22:43Od: Forehand
Ruud :-)
[ Reagovat ]
29.05.2019 23:35Od: dappe
Vůbec nevíš o kom je řeč, že? Překvapivé.
[ Reagovat ]
29.05.2019 23:59Od: Forehand
Vím..

Len ty si nepochopil, čo som tým myslel..

(Ne)prekvapive.
[ Reagovat ]
30.05.2019 08:22Od: Mayo
Ruud? van Nistelrooy sa dal už na tenis? Tak to bude naozaj test
[ Reagovat ]
30.05.2019 10:23Od: Forehand
Je to pojem zelených trávnikov. Feder ma opat stastie, ze ho nevyfasoval na Wimbledone.
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:54Od: annah
Běh do třetího kola:
https://pbs.twimg.com/media/D7vv2nYXsAAFo0_.jpg
Zápas RF s Ottem byl v poklidu, místy málem v tréninkovém tempu.
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:57Od: sojka1
tahle obracena kombinace slehackou nahoru je take pekna.. :-)
[ Reagovat ]
30.05.2019 11:40Od: annah
Mně se líbí víc než se "šlehačkou" dole. A je to moc vydařený outfit.
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:57Od: Kamilos88
Možná to bude znít divne, ale Rogera bude těžké porazit, i na antuce. Hraje dobrý tenis, útočný, přenáší hardovou hru na cihlu, příjemné to není.
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:58Od: sojka1
fanatizmus.. :-))
[ Reagovat ]
29.05.2019 21:00Od: Kamilos88
Yes
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:08Od: kada.tom
Grigor se s tím nepáře, dva maratóny a v zápase s Wawrinkou lze předpokládat taky větší počet setů ...

... ale tak 2. kolo s Marinem, šílenej los :-/ :-D
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:18Od: Fandina
Přesně, horší los snad ani nemohl mít. Tipsa v prvním kole také žádné terno nebylo.
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:40Od: Davor1
Jasné, vôbec nemohol mať horší los, ako totálne z formy hrajúceho Čiliča na jeho najslabšom povrchu. Taký Nadal, Djokovič, Thiem, Tsitsipas či Federer by boli určite príjemnejšie losy.
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:50Od: Nola
Grigor mal podla mna celkom stastie na los, je nizsie na rebricku ako Hurkacz, trebars...
[ Reagovat ]
29.05.2019 21:45Od: Fandina
To by nebyli příjemnější, ale také mohl mít kohokoli jiného ze zbylých 32 nasazených. A ne zrovna Čiliče v druhém kole.
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:03Od: Kamilos88
QF je pro Fedexe dost reálné, pak asi Stefan. Semifinále by udělat mohl, což po těch letech považuji za velmi slušný výsledek.
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:09Od: Patik
myslím si že Roger skončí na rakete Tsitsipasa..ale ono sa to aj očakávalo že uhrá to štvrťfinále semifinále max..Roger hrá veľmi dobre myslím si že mu tá antuka naozaj pomôže k zvyšku sezóny..bude skvele rozohratý..snáď sa nezraní.
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:10Od: MarcelPersch
Vzhledem k výkonu Stefanose bych ani zapas s nim neviděl úplně jako stopku.
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:12Od: Ereinion
jn Stefanos se do toho QF nejdřív bude muset dostat...dnes byl rád, že nešel do 5 setů
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:14Od: Patik
je známe že sa všetci vedia namotivovať na veľký zápas s Federerom..Stefanos tam bude ako vymenený..a kto vie či tam aj obaja dojdu..Stefanos môže pohorieť trebárs s Wawrinkom a Federer so Schwartzmanom.
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:19Od: Nola
na Schwartzmana to zatial nevyzera, Mayer si ho zatial vychutnava a to bolo zase reci, ze Jirka prehral s najslabsim hracom.....Schwartzman musi byt unaveny, 5-setak na uvod....
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:26Od: Patik
Teraz som si všimol že Diego volako prehráva..jeho som sa obával takmer najviac keď som ho videl v Rogerovej časti pavúka..ale ešte nieje koniec ..no každopádne pre Rogera len dobre že sa Diego trápi.
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:56Od: Kamilos88
Pravda. Stefan má ještě trosku problem s hlavou. Jednou porazí hráče big3 a pak je v dalsim zapase strasne premotivovany.

Nicméně Roger hraje na antuce letos velmi slušný tenis.
[ Reagovat ]
29.05.2019 21:21Od: Patik
vie si pomôcť servisom a funguje aj forehand s backhandom..no len to bude prd platné keď bude stáť na druhej strane Nadal čo returnuje spoza štadióna a chytá lopty 20 metrov za čiarou.
[ Reagovat ]
30.05.2019 11:12Od: turista
Přeháníš. Při zápasech s těmi německými mladíky Rafa často odpaloval míčky přímo na základní čáře, ne za ní a soupeře zasypával winnery.
[ Reagovat ]
30.05.2019 11:53Od: Patik
Pri zápase s nemeckými mladíkmi áno..lebo tí ho k tej základnej čiare pustili..a Federer si ho nepustí k základnej čiare akonáhle by ho tam pustil tak je po výmene..lenže keď ho tlačíš ďaleko za základnú čiaru tak ti tam zase všetko dobehne..Roger si tu pomáha servisom lebo jeho súperi returnovali 2 3 metre za čiarou..a Nadal returnuje o 5 metrov ďalej..na Nadala tu Roger nemá..on je nahlavu on má proste logiku nevypustím loptu ktorú môžem dobehnúť..dá ti dvakrát 6:1 a strávite na kurte tri hodiny..a Roger neni na takúto nekonečnú antukovú hru stavaný..na harde ho prestriela lebo tam to nedobehne.
[ Reagovat ]
30.05.2019 11:58Od: Kamilos88
Včera jsem četl rozhovor s Matsem a ten byl jiného názoru. Říkal, že Federer hraje letos na antuce prakticky hardový tenis a hodně jeho soupeřů tím překvapil, Thiem utekl z MB, pak dva zápasy za den v Římě jsou toho důkazem. Když trénuješ celý život na antuce topspiny a potom ti tam někdo začne hrát široký repertoár úderů, drop shoty, praktikuje hru na síti a úplně minimalizuje pinkání od BL, tak to může mít pro Federera celkem slušný finální efekt. Podívejte se na HL jakéhokoliv zápasu ze včera a pak na HL Federera. Nevím, zda někdo odehrál za 3:20 letos na FO dva zápasy, myslím, že nikdo. To je šílené číslo.
[ Reagovat ]
30.05.2019 12:22Od: Patik
no hej strávil na kurte síce veľmi málo ale zase vezmi si s akými hráčmi hral..taký Otte veď to musí byť formalita..ale z celého jeho antukového pôsobenia som viac než spokojný hardový tenis prezatiaľ funguje a všimol som si že aj niektorými údermi sa tej antuke skvele prispôsobuje otázkou je či to bude stačiť na tri víťazné vo vyšších kolách..prezatiaľ má skvelú formu a naozaj dúfam že si to prenesie na tú trávu a hardy.
[ Reagovat ]
30.05.2019 12:49Od: Kamilos88
Tak všichni víme, že Federerova účast na antuce je odůvodněna jeho herními výpadky v roce 2018, kdy projel z MB několik zápasů úplně zbytečně. Vsadím boty, že kdyby loni vyhrál Wimbledon, nebo letos AO, tak ho na antuce neuvidíme
[ Reagovat ]
30.05.2019 13:17Od: Patik
To je jasné..tiež si myslím.
[ Reagovat ]
30.05.2019 11:54Od: Kamilos88
To není měřítko. To, že Nadalův repertoár obsahuje asi 3 údery je veřejně známá věc. Čím lepší soupeř proti němu stojí, tím více mu ubývá odvahy zahrát BH DTL, nebo drop shot. Nějaké hot shoty s kvalifikanty bych úplně tak neřešil. Pokud dojde k souboji s Djokovičem, tak zápas bude v duchu pěti metrových topspinů s odehráváním v druhé řadě publika a čekání na chybu soupeře. Tj. i vítězství Djokoviče 3x 6:2 může trvat přes čtyři hodiny.
[ Reagovat ]
30.05.2019 13:03Od: turista
No tak stopbaly Nadal umí velice dobře. BH DTL je jeho nejslabší úder, který nepoužívá protože nemusí. BH CC je naopak jeho nebezpečná zbraň, pochopitelně taky FH CC a DTL jsou jeho tradiční velké zbraně a když se odhodlá jít na síť tak má taky jisté voleje a smeče.
[ Reagovat ]
30.05.2019 13:09Od: turista
Djokovičova slabina je hra na síti a útočná hra obecně. BH obecně má výborný, FH také výborný a obranu daleko za základní čárou má lepší než slavný Nadal. Podání super. Jen by to chtěl ještě víc razance.
[ Reagovat ]
30.05.2019 13:10Od: turista
No a v doklouzávání míčů je Novak nepřekonatelný. Dělá to i na hardech, nejen na antuce.
[ Reagovat ]
30.05.2019 15:10Od: Kamilos88
Mě osobně příjde, že Nadal se ke konci své kariéry snaží více míčů upinkat, než ukončit. Za mě by to měl dělat přesně naopak, ale on má jiný názor. Když byl mladší, tak měl více nápadů jak hrát výměnu, teďka kdybys do jednoho videa vložil jeho všechny antukové zápasy letošního roku, tak ten obraz poběží souměrně bez odchylky. Čím lepšího soupeře má, tím více se bojí hrát na riziko. Banány hraje proti kvalifikantům a totéž dropshoty. Na síť chodí jenom, když má jistý winner, uprostřed výměny tam nikdy nenaběhne, počká, až spadne míč na zem.
[ Reagovat ]
30.05.2019 15:13Od: Kamilos88
Já si myslím, že nejlepší úder od Djokoviče je servis.
[ Reagovat ]
30.05.2019 15:42Od: Patik
podľa mňa backhand..pokiaľ funguje.
[ Reagovat ]
30.05.2019 15:50Od: Forehand
Slovo tenisového odborníka :)
[ Reagovat ]
30.05.2019 15:53Od: Kamilos88
To by sis měl zapsat do deníčku na stránku, kde máš definici rozdílu mezi slicem a topspinem.
[ Reagovat ]
30.05.2019 15:58Od: Forehand
Prepac, ale clovek ktory ohodnoti hraca s najlepsim returnom v historii, ze jeho najlepsi uder je servis :)

Nemozem ta brat vazne, sorry.
[ Reagovat ]
30.05.2019 20:16Od: Kamilos88
Nerozumíš tomu, to je v pořádku.
[ Reagovat ]
30.05.2019 20:07Od: Kozoroh
Jak už poukázali Forehand a Patik, nejlepšími údery Serbinátora jsou return a obouruční bekhend, oba údery patří k těm úplně nejlepším v historii.
[ Reagovat ]
30.05.2019 20:15Od: Kamilos88
A protože nehrajete tenis, tak nepoznáte, jak Nole pod Beckerem zlepsil servis na absolutní top class a místo toho tady opakujete backhand, o kterém jste si přečetli v novinách a myslíte si, jaká to není pravda. Ach jo :)
[ Reagovat ]
30.05.2019 20:23Od: Kamilos88
Jo a bez urážky. Return není uder. Return je forma, kterou lze vrátit podání soupeře. Muže být forehandem i backhandem, nebo slicem, drop shotem atd. Jen tak pro upřesnění. :)
[ Reagovat ]
30.05.2019 23:06Od: Forehand
Return samozrejme je úder.

A aj keby nebol, tak defenzívny BH má stále lepší ako servis, ktorý sa nezmestí snad ani do top 10 na okruhu. Hovorí o tom aj Wilander a McEnroe, ani oni asi nehrali tenis, urcite by si ich porazil.

Kamila, Kamila.
[ Reagovat ]
31.05.2019 06:39Od: acc
Tak tedy return je uder ??
[ Reagovat ]
31.05.2019 07:26Od: Kamilos88
Return nový uder v tenise. :))
[ Reagovat ]
31.05.2019 07:35Od: Kamilos88
Rozlišujeme osm základních tenisových úderů:

podání
forhend
bekhend
volej
halfvolej
smeč
zkrácení hry
lob

A nově return. Jedna se o všechny udery v jednom a umí jej zahrát pouze par hráčů na světě. Hulk, Thor, Legolas a Forehand aka tenisový trenér ATP
[ Reagovat ]
31.05.2019 19:25Od: Forehand
Zdroj wiki?..:)
[ Reagovat ]
30.05.2019 10:25Od: Forehand
Antuková sezóna končí a Feder hra slušný tenis?..

Ehm, a co zatial vyhral, koho porazil?..

Aha, nič.
[ Reagovat ]
30.05.2019 11:06Od: Kamilos88
Mě přijde jedna prohra na antuce jako solidní výsledek. A to ještě po nevyuziti MB, kdy tam X let nehral. Tobě přijde málo u Federera i vyhrany wimbledon bez ztráty gamu. To je marný boj.
[ Reagovat ]
30.05.2019 11:58Od: Forehand
Aj mne pride 0 semifinále za super vysledok.

Konečne sme sa zhodli :)
[ Reagovat ]
30.05.2019 11:59Od: Kamilos88
Jo jo, pozdrav v té svojí pohádce.
[ Reagovat ]
30.05.2019 14:35Od: Forehand
Si zlatý ako prežívaš celkovo French Open..

V kútiku duše dúfaš, ze ano?...:)
[ Reagovat ]
30.05.2019 14:51Od: acc
Ja taky! Ja nych Rafovi klidne dal pohar s podminkou, ze ve finale hrat nebude a tudiz se bude na co koukat a nebude to zdlouhava silova behacka...
[ Reagovat ]
30.05.2019 15:06Od: Kamilos88
Šance, že Federer vyhraje je mizivá, ale doufám, jsem fanoušek 15 let a fandím i když se nedaří. Ty příjdeš jenom, když se daří, nebo je antuka. Tak buď fandíš pořád, nebo vůbec ne?

Btw. Semíčko Fedal bych si přál určitě, to je vrchol tenisové dokonalosti. Tsitsipase mám rád, ale pochybuji, že by s Nadalem uhrál set, to ten Federer bude mít proti němu větší šanci něco předvést. A to musíš i ty, jakožto Fedhejtr souhlasit.
[ Reagovat ]
30.05.2019 15:52Od: Forehand
V tom prípade sa Nadalovi darí nepretržite :)...Ja nemam problem zapajat sa do diskusie aj po prehratých zápasoch..

Nadal este v SF nie je a myslim si, ze o chlp vacsie sance by mal Tsitsipas.
[ Reagovat ]
30.05.2019 15:59Od: Kamilos88
Ok, tak bez chujovin.

Já si třeba nemyslím, že by Tsitsipas měl na antuce větší šanci porazit Nadala, než by měl Federer. Viděl si los řeka? Může vyhořet na bulharovi, nebo Wawrinkovi. Tsitsipas by v případném zápase s Nadalem dojel na hlavu, ten zápas v Římě úplně prosral chybami a to se hrálo na dva sety. V best of five na RG může uspět Djokovič a při troše štěstí i ten Federer, mají oba mnohem více zkušeností. Tsitsipasův rekord na RG je letošní třetí kolo.
[ Reagovat ]
30.05.2019 16:04Od: Forehand
Tak los je snád pri hypotéze, kto ma v SF vacsie sance Tsitsipas/Federer bezpredmetný.

Tsitsipas má 20 rokov, je nabudený, antuku moze mat kludne ako svoj najlepsi povrch. Dobre bráni, vie prejst do útoku, cíti sa na tomto povrchu dobre. V Ríme prehral, lebo nestačil na dobre hrajúceho súpera, no on sám hral stále kvalitne a dostal sa v zápase viackrát zo zapeklitých situacii ako 0:30, 15:40. To naopak naznačuje silnú hlavu, stále kládol odpor.

Federer ma to najlepsie na antuke za sebou. Ak bude mat svoj den, moze si pomoct viac servisom, nez Tsitsipas, ale nemyslim, ze servis bude v SF RG uplne klucovy úder.
[ Reagovat ]
30.05.2019 16:20Od: Marduch
Letos Tsipovi jeste moc neverim. Proti dobrymu Nadalovi na antuce musis hrat 80% uderu chladnokrevne v precizni kvalite. 50-60% je malo, to si ty nekomfortni pozice vetsinou vybeha..
[ Reagovat ]
30.05.2019 16:54Od: Kamilos88
Tsitsipas je na 99% budoucí n1 a GS vítěz. Progres který udělal za rok je dechberouci. Drží si standard, vyhrává to, co má, pravidelně je v semifinále velkých turnajů. Málokdy vybuchne, má dobrý servis a myšlení. Přesně vi, co chce udělat a kdy. Bude to velký hráč. Do dvou let má GS úplně v klidku. Tipnul bych, ze letos vyhraje Masters, Montreal, nebo Paříž. Na těch extra rychlých hardech se musí trosku zlepšit a jsem zvědavý, co předvede na trávě.
[ Reagovat ]
30.05.2019 17:24Od: Marduch
Jak rikas, bude to (nejspis) velky hrac. Ale jeste neni.
[ Reagovat ]
30.05.2019 16:07Od: Marduch
Obavam se, ze kdyby k tomu nakonec doslo, tak Fedr prohrava min. 1:0 na sety uz v momentu, kdy si pri vstupu na kurt a pohledu na Nadala uvedomi, na cem se ten zapas hraje.. Ale k tomu zapasu podle me spis nedojde, nac si kurfit GS-h2h s arci rivalem.
[ Reagovat ]
30.05.2019 16:15Od: Forehand
Opat.

Naozaj si nemyslim, ze profesionálny hráč rozmysla v týchto intenciách..

Preco potom Federer v roku 2011 postupoval do finále?...

Teraz by nastupoval s tým, ze posledný zápas na GS vyhral, tak nastupoval naposledy pred 12 rokmi :)
[ Reagovat ]
30.05.2019 16:29Od: Marduch
2011 bych vubec nesrovnaval, uplne jina konstelace, to hral i na antuce famozne a za sebou mel to uzasne SF. Na antuce se rozhodne citil lepe nez ted a s vyhledem dalsich xyz vzajemnych souboju..

V Rime doslo na ma slova, hehe, uvidime jak ted:)
[ Reagovat ]
30.05.2019 16:43Od: Marduch
Jako fakt bych moc nepocital s tim, ze do RG vstupoval Fedex s nejakou serioznejsi ambici na posledni kola. Jak tady nekolikrat zaznelo, na antuku sel nejspis jen kvuli tomu, aby nabral nejaky body za necekanou ztratu na AO a udrzel si jakys taky rytmus, aniz by se pred W ztrhal. Fakt si osobne myslim, ze duel s Rafou na antuce je to posledni, o co stoji:)
[ Reagovat ]
30.05.2019 16:50Od: Kamilos88
Možná jo, možná ne. Já bych se na to podíval rad. V cestě mu stoji jenom Tsitsipas a fyzická síla. Jak říkal Willander, pokud chce Federer vyhrát Paříž, tak nesmí do finále ztratit ani set a odehrát to vše za hodinu a půl. Což je asi unreal
[ Reagovat ]
30.05.2019 16:56Od: Forehand
Nemyslim, ze v Ríme doslo na tvoje slová..

To, ze Fed nenastupil na zapas s Tsi, automaticky neznamená ze si nechcel zhorsovat H2H s Rafom..Podla mna to je nezmysel.
[ Reagovat ]
30.05.2019 17:19Od: Marduch
Nebylo to tolik na stole, ale proste si spocital 1+1, nemelo cenu rvat se s Tsitsim a na Nadala pak jit matoznej a to pred Nadalovym GS. Pros loss-loss situace:)
[ Reagovat ]
30.05.2019 17:20Od: Marduch
*Proste
[ Reagovat ]
30.05.2019 16:16Od: Kamilos88
H2H po těch letech hraje už menší roli, než kdysi. Roger taky prohrával s Nadalem v hlavě po AO14 a neprohrál zapas. Nepotkali se dva roky
[ Reagovat ]
30.05.2019 16:34Od: Marduch
Tady musim rict, ze me na AO 2017 fakt prekvapil, jak se vyhrabal v tom patym setu ze stavu o break dole. Ze mu do toho hlava -takrka netradicne- nehodila vidle.
[ Reagovat ]
30.05.2019 16:48Od: Kamilos88
To AO byl zlomovy okamžik jeho kariéry. V tom pátém setu byl Federer lepší, měl break v každém gamu Nadalova servisu, chytl momentum a dohral to. Dodnes pamatuju ten halfvoley z obrany na shodě, to byl hot shot jako prase.
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:17Od: MarcelPersch
Cilič venku, Schwartzman zachvili možná taky, pavouk se zajímavé pro Federera otevírá, mohl by tu udělat opravdu dobrý výsledek.
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:03Od: Nola
Grigor dalsi 5-setak v kapse, dolezite je, ze prave proti Marinovi, dalsi zapas znovu proti Stanovi....
[ Reagovat ]
29.05.2019 19:59Od: Roger_Federer Dimitrov
Se probral po 3letech z komatu :)
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:01Od: Fandina
Ani ne, vloni i předloni tu udělal také třetí kolo :P!
[ Reagovat ]
30.05.2019 07:31Od: Roger_Federer
Herně a snahou. Dneska chtel..
[ Reagovat ]
29.05.2019 19:58Od: Fandina
Jupíííííííííííííí Gríšánek. Dneska už můj třetí vyvolený v dalším kole, Bustička, Rogiiiiii a Gríšánek. Ríšánek padl. :/
[ Reagovat ]
29.05.2019 19:28Od: Kozoroh
Velice zajímavý zápas nyní probíhá mezi Čiličem a Dimitrovem. Grigor vede 3:1 v pátém setu.
[ Reagovat ]
29.05.2019 19:31Od: Roger_Federer
Kouzlo "koně" funguje
[ Reagovat ]
29.05.2019 19:56Od: Krisboy
Taky koukám. Skvělej zápas.
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:01Od: Kozoroh
Jj spousta winnerů byla k vidění z obou stran.
[ Reagovat ]
30.05.2019 09:21Od: Krisboy
Spousta winnerů, spousta spektakulárních výměn. U Grigora no nepřekvapuje, ten když chce, je to Shot Master, ale Marin jede (tedy jel...) taky bomby. Super. Snad to Grigora nakopne.
[ Reagovat ]
29.05.2019 19:11Od: Fandina
Gríšánek srovnal s Čiličem 2:2 na sety. Tak jsem zvědavá, jestli ten pátý bude jeho. Khajde Gríšánku, go!!!
[ Reagovat ]
29.05.2019 18:14Od: Kojinho
Zajímavé je, že Rafa odehrál o 4 gamy méně než Roger, ale na kurtu strávil o 34 minut více času.
[ Reagovat ]
29.05.2019 18:18Od: panzer.dragon
rafa je držitelem jedné velmi cenné přezdívky a to je "king of delay"
[ Reagovat ]
29.05.2019 21:34Od: spaniel
:)
[ Reagovat ]
29.05.2019 18:22Od: RF46
Ja se kolikrat tesim, ze se podivam na zapas Rafy...ale bohuzel s tim vsim zdlouhavym pripravovanim a upravovanim to dlouho nevydrzim. Ta prezdivka Nudal o necem svedci.. Tim nechci snizovat umeni na antuce.
[ Reagovat ]
29.05.2019 17:46Od: peggy
Rafo,jen male blahoprani.Je divne,ze hrajes zapasy v poledne a pan Federer pekne v podvecer.Je to divne,nebo pro starsi pany je to tak narizene.
[ Reagovat ]
29.05.2019 17:00Od: EllNino Nico Mahut
Parádní :) Malej musí být pyšnej :)
[ Reagovat ]
29.05.2019 17:11Od: makro99
teď to chci psát, tohle je alespoň příběh - travař, 37 let... jakoby kdyby nastoupil Honza Hernych :)
[ Reagovat ]
29.05.2019 16:47Od: makro99
Cilic - Dimitrov; Tsonga - Nishikori, to sou zapasy na 2. kolo...
[ Reagovat ]
29.05.2019 16:35Od: Kamilos88
Byt má Nadal za sebou nejhorší antukovou sezonu za X let, tak na RG má vymeteno až do finále. Pokud by to nedal, tak bych začal pochybovat o jeho konkurenceschopnosti. Goffin, Moutet/Londero, Nishikori, Tsitsipas, Djokovic. Vše na podsypanem centr kurtu. Brutální turnaj.
[ Reagovat ]
29.05.2019 18:41Od: turista
Djokovič se bude chtít pomstít za tu potupnou nedůstojnou porážku v Římě. Idemo Novak! Rozmetej mu ten bekhend na kousky!
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:03Od: Patik
Smutné no že je konkurencie schopný už len na antuke..teda aj na harde ešte pre hráčov druhého sledu.
[ Reagovat ]
29.05.2019 16:21Od: Mayo
Vamos El Matador.
[ Reagovat ]
29.05.2019 16:01Od: Krisboy
Neskutečnej válec, tenhle kluk. Vůbec bych se nedivil, kdyby to vyhrál celé. Respekt.
[ Reagovat ]
29.05.2019 19:00Od: a.magerova
Roger?
[ Reagovat ]
29.05.2019 19:13Od: Kozoroh
Ne, No1e :-)
[ Reagovat ]
29.05.2019 19:31Od: a.magerova
Neznám... :-P
[ Reagovat ]
29.05.2019 20:58Od: Stan_Borowitz
Já to říkal, že Corentina nesmí žádný soupeř podcenit, že míří hodně vysoko.
[ Reagovat ]
30.05.2019 11:08Od: Krisboy
Paire má o soupeře míň, Pohár Mušketýrů je na dosah.
[ Reagovat ]
30.05.2019 11:14Od: turista
Paire letos ukázal, že když se zklidní tak je schopný vyhrávat tituly. Tenisově na to prostě má.
[ Reagovat ]
29.05.2019 15:01Od: kada.tom Vamos
Tak rozehřívací zápasy za Rafou. Ve 3. kole Goffin, toho by měl taky sfouknout, ale přeci jen už to nějaké měřítko formy bude :-)
[ Reagovat ]
29.05.2019 15:59Od: Forehand
Goffin v tejto forme tvrdý oriesok, velmi tvrdý oriesok...

Starý dobrý David kludne moze hrat SF/QF. Nedajme sa zmiast rebrickom.
[ Reagovat ]
29.05.2019 16:12Od: acc
Cože???
[ Reagovat ]
29.05.2019 16:17Od: Kojinho
Však ho známe. :-)
[ Reagovat ]
29.05.2019 16:18Od: sojka1
nadsazka.. ;-)
[ Reagovat ]
29.05.2019 16:27Od: Krisboy
Mistr světa v alibismu byl ale vždycky Mayo, nikoliv Foreskin...
[ Reagovat ]
29.05.2019 17:31Od: janek_da
Tak Mayo si totalne dela legraci. Snad neberes vazne "Facka to tam rad radom. Do konca sezony neprohra ani set"
[ Reagovat ]
29.05.2019 17:40Od: Krisboy
To ale říká o Nol3m. Aby dělal alibi El Matadorovi. El Matadora bere vážně.
[ Reagovat ]
29.05.2019 18:45Od: janek_da
Vsak jo, ale dyk to ani jako alibi nejde brat, je to prece totalni nesmysl. Ne, na Mayka mi nesahej :D
[ Reagovat ]
29.05.2019 16:26Od: Ondra979
jj, SF Goffin v Parizi nikdy nehral, ale co cekat od trolla. KAzdopadne letos by se mohl DAvid spokojit s QF, pripadne s 4R, kdyby mu to moc neslo..
[ Reagovat ]
29.05.2019 17:18Od: Forehand
Si si vybral to SF, lebo ti to tak lepsie pasovalo, ze áno?..

To, ze je Goffin byvaly top 10 hrac a na antuke hral vzdy najlepsi tenis, o tom si taktne pomlčal fanatičku..Šikovný
[ Reagovat ]
29.05.2019 18:10Od: Kojinho
Ty se oboříš na člověka za to, že reaguje na nepravdivou (tradičně) informací v příspěvku, který jsi sám napsal. Stále překvapuješ.
[ Reagovat ]
30.05.2019 10:28Od: Forehand
Co je nepravdivé?..Ze Goffin nemá potenciál na QF/SF?...No samozrejme, ze má...

Stvrtfinále uz hral, prehral s Thiemom. Ma na antuke uz viac cennych skalpov. Je to najlepsi hrac, ktoreho moze Nadal stretnut do QF/SF...Goffin, Nishikori, Federer, Tsitsipas, rozdiely su minimálne.
[ Reagovat ]
30.05.2019 11:45Od: acc
"Starý dobrý David kludne moze hrat SF/QF. Nedajme sa zmiast rebrickom."

- tak treba, ze stary dobry David tu nikdy SF nehral. Takze to je znacne nelogicke :)
[ Reagovat ]
29.05.2019 16:30Od: Kamilos88
Jo Goffin, který proti Nadalovi na antuce neuhral ve třech zápasech ani set. C?mon David, dávám mu tak 7 gamu.
[ Reagovat ]
29.05.2019 17:16Od: Forehand
Fanatici, jeden po druhom.

Našponovaní ako gumička, skákajúci jak čertíci z krabičky..Čo je toto je za existencie :)
[ Reagovat ]
29.05.2019 18:06Od: Kojinho
Smutný je, že za fanatiky označuješ čím dál větší množinu uživatelů. Za chvíli označíš za fanatiky úplně všechny na fóru, ale to Tě nezastaví, stále si pojedeš tu svou.
[ Reagovat ]
29.05.2019 22:00Od: Forehand
Ale kdeže..Ved to su stále ty istý...

Spaniel, Ondra, Kamila, a samozrejme ty predseda...
[ Reagovat ]
29.05.2019 22:20Od: spaniel
Teeeda, tos me zklamal tedkom...
[ Reagovat ]
30.05.2019 08:41Od: Kamilos88
Je to velký myslitel.
[ Reagovat ]
29.05.2019 21:36Od: spaniel
Davas Goffinovi 1%? Muhehe
[ Reagovat ]
29.05.2019 14:58Od: janek_da
Me zajima jestli se prastil
[ Reagovat ]
29.05.2019 19:06Od: RF46
mnohokrat...
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist