Nadal začal po zranění břišních svalů trénovat, chce se vrátit v Montréalu

  • Rafael Nadal se vrátil po zranění břišních svalů k tréninku a plánuje se zúčastnit srpnového turnaje v Montréalu. Vítěz rekordních 22 grandslamových titulů začal s přípravou na kurtech v pondělí, necelé dva týdny poté, co odstoupil kvůli zdravotním potížím před semifinále Wimbledonu s Australanem Nickem Kyrgiosem.
    19. 7., 12:56 | Aktuality |  147 komentářů
    Rafael Nadal (© AFP)Rafael Nadal (© AFP) 
     
  • Profil hráče

"Nadal opravdu chce do Montrealu přijet, už si tu rezervoval hotelové pokoje," řekl ředitel turnaje Eugene Lapierre pro Express.co.uk. "Vyžádal si také naše míčky, aby se mohl na turnaj připravovat," doplnil Lapierre.

Šestatřicetiletý Nadal se potýkal ve Wimbledonu s bolestí břicha už ve čtvrtfinále s Američanem Taylorem Fritzem. Přestože se mu podařilo duel po pětisetové bitvě vyhrát, následná vyšetření odhalila sedm milimetrů dlouhou trhlinu v jeho břišním svalu. Den před semifinále s Kyrgiosem proto Nadal odstoupil.

Turnaj na tvrdém povrchu v Montréalu se uskuteční od 5. do 14. srpna. Nadal zde může triumfovat pošesté v kariéře, čímž by vyrovnal rekord Ivana Lendla.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (147)
20.07.2022 14:48Od: Rafaeoli25
Na co jsem aktuálně nejvíc zvědavý je, jak se vyvine boj o No1. Reálně dávám šanci, ať se Tsip, i když nemá zásadní ztrátu, nezlobí, jen dvěma hráčům. Pokud bude Alcaraz objíždět vše a většinu vyhrávat, musí Nadal USO vyhrát, i to mu ale nakonec nemusí na první místo na konci sezóny stačit. Bude to zajímavé, neodvažuji se tipovat.
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:44Od: Tennisfan77 Rafa
Auto mě stálo trojku na den, tak snad budeš alespoň trénovat doma. smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:49Od: Rafaeoli25
Ses tam měl posouvat hromadkou. Hlavně cesta z Palmy do Soleru starodávnou tramvajkou je zážitek. Jel jsi tam s ní někdy předtím?
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:51Od: Tennisfan77
Ne, poprvé, s dětmi to kašlu, chci projet Akademii, Formentor, nějaké pláže, dračí jeskyni, to si vezmu auto.

Pak další den sjedu do Palmy normálně busem.

Na Rafu mám tip od toho kámoše, kterého zmiňuji níže, znají se, řekl mi co mám zakřičet aby Nadal přišel na fotku, je to nějaká kámošova přezdívka pod kterou hned bude vědět. Tak snad to vyjde. smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:53Od: Rafaeoli25
Tak do budoucna tu krásnou cestu tramvají až do Soleru v každém případě doporučuju, to je prostě nádhera smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:55Od: Tennisfan77
Jasný, díky za tip, mám v plánu tak 2-3 výlety, více to už je moc - ze zkušenosti.
[ Reagovat ]
20.07.2022 15:15Od: Rafaeoli25
Ne tak to chce i víc času samozřejmě. Poprvé jsem tam byl na 14 dní a mohl procestovat opravdu celý ostrov, což bylo fajn.
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:51Od: Rafaeoli25
Jde tedy o to, jestli si chceš Mallorcu i vychutnat jako já. Byl jsem tam už čtyřikrát a pořád fajne jako poprvé smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 16:04Od: turista
Auto za tři litry na den na Mallorce? Tak to muselo příšerně zdražit. Byli jsme tam 14 dní v létě 2018 a půjčení krátké Fabie III na 14 dní nebylo úplně za babku, ale zase to nebylo nějak třeskutý. Hodně peněz bohužel stálo ubytování.
[ Reagovat ]
20.07.2022 16:17Od: Tomas_Smid_fan
Půjčovné prý hrozně podražilosmile
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:43Od: Rafaeoli25
Za sebe bych tuhle debatu uzavřel tím, že pokud se jednalo opravdu "jen" o středně těžké zranění v danou chvíli, tak návrat už v Kanadě asi nijak uspěchaný není, přesto mohl začátek tréninku odložit alespoň o deset dní, to by bylo za mě rozumnější. On se ale chce na hard zadaptovat co nejdřív, ok, beru na vědomí, snad se mu to nijak nevymstí. Hlavní je správně zacílit a vyladit formu na NY, času cisterna, snad půjde vše ideálně jak má a zase se něco neobjeví, to už by byl fakt pech, čtvrté zranění za čtyři pět měsíců. Titul z Kanady je lákavý, ale primárně jde hlavně o kvalitní rozehrání se před USO, takže případný titul bude zase jen hezkým bonusem k téhle velmi dobré sezóně.
[ Reagovat ]
20.07.2022 09:17Od: Petr_Fisk
Pokud se Rafovi podaří "vyzrát" takto rychle i na takový problém jako je 7mm trhlina v břišním svalu, tak má opravdu minimálně 9 životů a je to iron man.
Muška by mohla vyprávět, jak zákeřné je to zranění a jak se nevyplácí návrat uspěchat.
[ Reagovat ]
20.07.2022 10:20Od: Tennisfan77
Nadal tenis miluje, půjde přes bolest. Lze pouze doufat, že to neskončí něčím větším.

Mě ty jeho letošní kroky stále více přesvědčují o tom, že to s dítětem na konci sezóny prostě zabalí.
[ Reagovat ]
20.07.2022 10:26Od: Petr_Fisk
Taky bych se nedivil, kdyby šel přes bolest, ale má to své meze. Hlavně při servisu a hře nad hlavou to bolí hodně a ta trhlina se může dál zvětšovat.
Těžko říct, je to už hodně let, kdy jeden špičkový ortoped předpovídal, že Rafa do dvou let bude muset skončit kvůli kolenům.
Hodně se zmýlil.
[ Reagovat ]
20.07.2022 10:38Od: Tennisfan77
To ne, já to spíše myslel tak, že kdysi byl opatrnější, skrečoval třeba sezónu po RG, dal si delší pauzu.

Ale letos prakticky napálil totálně jaro, potom urychlil návrat díky RG, do Wimbledonu jel vyloženě na sílu, dle očekávání přišlo zranění, byť jiné, než noha.

Teďka zase zkrátil rekonvalescenci, jede dle mého zbytečně do Toronta.

To jsou pro mě náznaky toho, že tohle je jeho letošní sezóna, navíc mi to řeklo i pár lidí, co dělá profi trenéry, těch náznaků tam je prostě dle mého hodně. Uvidíme.
[ Reagovat ]
20.07.2022 10:39Od: Tennisfan77
*poslední sezóna.
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:02Od: Petr_Fisk
Jestli bude rvát na sílu ten břišák, tak skončí letos o to dříve a může to být ta poslední kapka.
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:03Od: Tennisfan77
Je to tak, podle mě ten risk má důvod.
[ Reagovat ]
20.07.2022 13:43Od: Rafaeoli25
Určitě neskončí letos, chce se loučit na FO, o tom jsem přesvědčený. Takže nejdříve příští rok v létě, ale sázím na to, že chce hrát ještě pařížskou olympiádu, takže dva roky minimálně ještě hrát chce. A po USO čtyři měsíce odpočinku na novou sezonu, kdy se bude moci dát dohromady jak je zapotřebí.
[ Reagovat ]
20.07.2022 13:49Od: Tennisfan77
Mě fascinují tvé výroky typu "Určitě neskončí", "bude se chtít loučit v Paříži" "Bude hrát do OH"

Já jenom říkám, co mi řekli lidé, kteří se pohybují v branži a mají asi 10x více informací, než my tady.

Zda to je, nebo není pravda, ukáže čas.
[ Reagovat ]
20.07.2022 13:53Od: Rafaeoli25
Teď jsem dopsal dole o zaručených předpovědích nějakých trenérů. Obyčejný trenér ATP bez vstupu do zázemí Nadalova kempu asi těžko může posoudit, co se blíží a neblíží proboha. Ptali se i Toniho nebo Moyi? Když to řeknou ti, tak to budu brát vážně, ale tohle nemá žádnou hodnotu. To jak se ukázalo neměly ani předpovědi Novotného v roce 2009 a to ten blízko Nadalovi navíc byl a myslel si, že se vyzná.
[ Reagovat ]
20.07.2022 13:58Od: Tennisfan77
Ano, zatímco ty jsi přesvědčený o tom, že Nadal skončí hned poté, co získá zlatou medaili na OH v Paříži za dva roky.

Na jednu stranu říkáš, že informace mají jenom členové týmu Nadala, na druhou stranu víš, že bude ještě hrát X sezón.

Fakt komedie s tebou debatovat. smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:01Od: Petr_Fisk
Necháme se překvapit na konci roku a uvidíme, kdo měl jaký odhad...smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:02Od: Rafaeoli25
Co je na tom směšného? Nadal sám, Toni i další z jeho týmu opakovaně říkají ještě couple of years, čímž jsou míněny minimálně dvě sezóny, spíš tři, pokud samozřejmě zdraví dovolí, to neznámá je a to nijak nezpochybňuji. Bude-li ale jen trochu možnost, tak udělá vše proto, aby alespoň do té olympiády ještě vydržel. Nic jisté není, to nikde nepíšu, pokud neumíš číst, ale spíš nechceš že.
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:04Od: Tennisfan77
Ne, ty neumíš číst - řekl jsem ti svůj názor + názor člověka, který se na tour pohybuje 15 let a Nadala zná osobně.

Poté jsem řekl, že se k tomuto názoru přikláním také, nic víc.

Couple of years říká úplně každý, vážně si myslíš, že tenista před koncem kariéry řekne, že už nebude hrát?
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:08Od: Rafaeoli25
I kdyby Nadala osobně znal, tak mimo svůj nejbližší okruh neřekne, jak niterně uvažuje, aby zavdával příčiny spekulací, ty když tak rozvíjí jen on sám a jeho tým.
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:09Od: Tennisfan77
Příští týden se ho zeptám, dám ti pak vědět.smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:13Od: Rafaeoli25
smile, nou koment.
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:03Od: Rafaeoli25
Komedii se z toho snažíš dělat akorát tak ty. Neustále přicházet s nějakými teoriemi, to už je směšné, je to spíš přání otcem myšlenky.
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:04Od: Rafaeoli25
A tu zlatou medaili z olympiády radši ani komentovat nebudu, bože smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 10:43Od: Ondrej2280
Neboj sa,nezabali;)
[ Reagovat ]
20.07.2022 10:44Od: Tennisfan77
Hele, já to tvrdím opakovaně, je to můj subjektivní pocit, potvrzený i od lidí, kteří se tenisem živí.

Zda k tomu dojde, nebo ne, to uvidíme na konci roku, neříkám, že mám pravdu, je to názor.
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:34Od: Tomas_Smid_fan
Zato Ondrej má pravdusmile
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:37Od: Tennisfan77
Jasný, kámoš je trenér na ATP, byli jsme spolu na pivo dva týdny zpátky, říkám "Tvl co ten Rafa, ten jede letos na krev"

Kámoš: "U nás si každý myslí, že letos končí, proto chce vyhrát toho co nejvíce i přes prášky, injekce a bolest"

Borci na TP: Na 100% nekončí/ Ne ne, bude hrát OH v Paříži, to je tutovka, tam chce ukončit kariéru/ 100% příští rok RG vyhraje, pak se uvidí.

smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 13:50Od: Rafaeoli25
Pár trenérů na ATP si myslí. A to má dle tebe zásadní vypovídací hodnotu? Daleko důležitější jsou slova Toniho a dalších blízkých lidí. Spousta lidí říkala před finále FO: zaručeně po Paříži končí, ohlásí konec už během ceremoniálu, i španělští novináři to hlásili jako jasnou věc . Nic. Pak že určitě nepojede na Wimbledon. Jel samozřejmě. A Toni vždycky říkal: nemám žádné info o blížícím se konci. Ale ty si věř dojmům několika trenérů kolikáté kategorie? Ti mají určitě lepší přehled, jasná věc smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 13:53Od: Tennisfan77
smile

Ty jsi neskutečný, já nikomu nevěřím, mám svůj názor, ten jsem řekl několikrát a podobný názor mají mí známí, případně jeden konkrétní, který toho dokázal poměrně hodně - zejména za mlada, poté se bohužel zranil a pohybuje se v prostředí, kdy byl/případně měl nabídky na to, aby trénoval hráče/hráčky elitní světové dvacítky.

Ty kategorie smile To mi neříkal správce kurtů v Horní dolní jak se domníváš.
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:06Od: Rafaeoli25
Přesto to není člověk, který má jakýkoli přímý vhled do Nadalova zákulisí, jsou to jen jeho domněnky a těch bylo za Nadalovu kariéru tolik, že by to vydalo už na román. Měl končit podle prognóz možná už tak desetkrát, pořád dokola už přes třináct let. Má to vůbec smysl komentovat?
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:08Od: Tennisfan77
Domněnky, které se mají o co opřít, zejména o Nadalova nelogická rozhodnutí, která letos podniká prakticky celou sezónu i přesto, že mu i jeho týmem není doporučeno pokračovat v zápase, nebo v turnaji.
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:12Od: Ondrej2280
Hosi:))napriek ohnivej diskusi to.rozhodne nakoniec aj tak sam Rafa..takze odporucam.pockat este aj na neho:))
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:15Od: Rafaeoli25
Samozřejmě, že je to jen o něm. Ale některé lidí prostě baví pořád dokola spekulovat. Já chápu, že se tak moc těší, aby už konečně vypadnul a Nole měl volnou cestu, ale někdy je toho fakt moc smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:17Od: Tennisfan77
No pokud míříš na mě, já bych byl nejradši, kdyby vypadla celá big3 včetně Murrayho a jeho za mě už přehnaných pokusech o návraty.

Tenis by se krásně vyčistil, řešily by se nová jména, nové příběhy a nemusel bych každý GS poslouchat ódy na to, jaká to je svatá trojice a kdo je GOAT.

Za těch 20 let mi to fakt stačí.
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:21Od: Rafaeoli25
No že bych se nějak extra těšil na éru, kde bude asi jeden superdominant Alcaraz plus kompars Tsip, Zverev, Rune a pár dalších, to fakt říct nemůžu smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:13Od: Rafaeoli25
Jaksi musíš brát v potaz situaci, která byla. Pokud by býval odstoupil z FO, bylo mu jasné, že by Nole Paříž vyhrál. Vyrovnal by na 21:21 a bylo mu zřejmé, že po Wimblu by byl Djoker opět ve vedení, úsilí z Austrálie by tak přišlo vniveč. Tak do toho šel hlava nehlava, plus chtěl samozřejmě Novakovi oplatit porážku z loňska a navýšit počet titulů z Paříže. Co je na tom nepochopitelného? Londýn pravda nerozumný byl, motivaci bylo hlavně si tam zahrát a zkusit to. A USO samozřejmě hrát chce, když se mu tam vždy dařilo a bude se hrát až v září, je to další příležitost.
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:15Od: Tennisfan77
Z FO nikdy neodstoupí, klidně si tam urve břišáky a skončí na dva měsíce na JIPce.

Snažil se maximálně využít situace, pokud na to má, proč ne a záleží také, co mu reálně je, to uvidíme za pár dní.
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:17Od: Rafaeoli25
No já říkám, že ve Wimblu to dle mě bylo spíš středně těžké zranění, jinak by opravdu tak brzy nemohl s tréninkem začít. Každopádně pokud by býval pokračoval, mohl z toho být průšvih. Logicky tedy neriskoval, když to nebylo FO.
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:17Od: Ondrej2280
Uz odstupil...minimale raz aj z FO:)
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:23Od: Rafaeoli25
Samozřejmě, třeba to zápěstí v roce 2016 prostě dovolit nepokračovalo, když to nejde, musí to i on akceptovat. Tam injekce nepomohly.
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:33Od: Ondrej2280
Vo finale predsa kazdy vie sam ci si moze dovolit s nejakym zranenim na zapas nastupit alebo nie...
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:37Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 15:30Od: turista
Tak hlavním důvodem toho, že RG hrál pod palbou analgetických injekcí byla asi opravdu možnost Djokovičova vedení v počtu GS po RG a po WB, protože když měl Nadal v kapse 13x RG tak by zisk 14.RG nebyl tak kruciální aby kvůli tomu musel jet přes stržený závit.
[ Reagovat ]
20.07.2022 15:32Od: Rafaeoli25
FO prostě musel vyhrát, jinak by byl asi game over, na USO by už jen vyrovnal a pak kdoví příští rok. Nemohl jinak a příští rok to bude to samé.
[ Reagovat ]
20.07.2022 15:44Od: turista
Pán Bůh ví.
[ Reagovat ]
20.07.2022 13:45Od: Rafaeoli25
O Nadalovi nemůžeš s jistotou říct nic. Klidně může nastat i varianta, že po USO si dá pohov až do dubna a začátku nové antukový sezóny. Sedm měsíců na totální fyzickou obnovu plus narození dítěte. Je x možností, jak to bude vypadat, ale ta, že by skončil po téhle sezóně na neantukovém turnaji je nejméně pravděpodobná.
[ Reagovat ]
20.07.2022 13:51Od: Tennisfan77
Tam je otázka, co aktuální zranění, protože pokud je to takové, jak to Nadal prezentoval, tak hrát po dvou týdnech není téměř fyzicky možné.

Takže to spíše vypadá tak, že to byla prevence a reálně mu nic není. Ostatně dva dny po skreči jezdil na vodním skůtru a skákal šipky do moře na Formenteře.
[ Reagovat ]
20.07.2022 13:59Od: Rafaeoli25
Tak myslím, že zranění ve Wimblu alespoň středně vážné bylo a že pokud by hrál dál, tak by riskoval opravdu vážný problém, který by ho možná stál USO. A to riskovat nechtěl, proto to raději vzdal. Rozumné rozhodnutí, na FO by to asi neudělal a jel by tam do konce hlava nehlava jako s tou nohou, v Londýně to vnímá jinak. Už to, že tam jel tak brzy po té proceduře s nohou bylo ne úplně rozumné, prostě tam chtěl být a zase si tam po dlouhé době zahrát, protože i tam to miluje, to byl hlavní důvod. Každopádně pokud jde o středně těžké zranění, tak do Kanady určitě v pořádku bude, o USO nemluvě. Taky bych řekl, že šlo hlavně o prevenci před něčím horším, co se mohlo stát.
[ Reagovat ]
20.07.2022 12:38Od: dako
Nikto z nás nevidí Rafovi do hlavy, ani do jeho zdravotného stavu.

Ale aby ten Rafa, ktorý obetuje tenisu všetko, ktorý tenis miluje a má pre neho snáď najväčšiu vášeň v histórii tohto športu, išiel do zvyšku sezóny s tým, že to potom len tak ukončí, tak to mi proste hlava neberie.

Ono sa to môže stať, možno ho to zdravie fakt ďalej nepustí, ale s momentálnou výkonnosťou to určite neplánuje a určite bude hrať, kým bude vyhrávať a kým bude zdravie aspoň ako tak slúžiť.
[ Reagovat ]
20.07.2022 12:59Od: Tennisfan77
Samozřejmě, názor respektuji. Je otázkou, kolik zápasů chce Rafa ještě hrát přes všechny ty peripetie, které musí absolvovat každý den, bolest, kterou musí trpět a to vše s ohledem do budoucna a hlavně na rodinu.
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:20Od: Rafaeoli25
Tak klidně může program dalších dvou sezón osekat - např. jet jen AO, Monte Carlo, Madrid, FO, (2024 OH), Kanadu, USO, TM a šlus. Takový program zničující nebude.
[ Reagovat ]
20.07.2022 08:54Od: Vlk-v-trave TENIS V CERVNU DOSTAL JINOU RANU OD BRITU
Gazeta Wyborcza:
https://www.sport.pl/tenis/7,64987,28695795,najlepsi-tenisisci-ponad-prawem-szokujace-wyniki-sledztwa.html

pripomina opet cervnovy clanek DailyMail:
https://www.dailymail.co.uk/sport/sportsnews/article-10930693/Fears-tennis-gone-soft-drugs-stars-allowed-pick-times-testing.html

Nejen pravy direkt ve Wimbledonu - jestli jde o ucast ruskych tenistu, ale dalsi peckou tenisu primo mezi oci poslal denik DailyMail, ktery si dal tu praci a zjistil jak to funguje mezi ITF a WADOu a kontrolami dopingu v tenise.

Nakonec nic ohromneho neobjevili, jen snad jednu malickost... nejlepsi hraci v Tenise jsou informovani, kdy budou testovani na doping:D

Nicole Sapstead je opravdu laskavou zenou antidopingoveho programu v ramci ITF, aby se nejlepsi hraci necitili obtezovani, tak vedi dost dopredu, kdy tedy si za nema prijdou z WADY pro vzorky... Je to od te Nicole, WADY, ITF velmi slechetne, ze tak dbaji o ty nase tenisove perly..., hlavne B3. Jak by se tak nesnazili, tak potom, na co bychom koukali... na Pellu? Browna v karavanu??? To by asi prachy neprineslo:)

V jednoduchosti je vzdycky sila:)

Dekujeme WADE a ITF, ze se nam tak hezky staraji o kvalitni tenis:)
[ Reagovat ]
20.07.2022 10:47Od: soloo
niekdy na zahranicnom foru pisali že Nadal sa odhlasil zo všetkych turnajov kde dopingove kontroly boli, takze asi info mal
[ Reagovat ]
20.07.2022 10:57Od: Ondrej2280
To su teda bludy:))niekde na zahranicnych portaloch pisali...:))toto by sa nemalo volat tenisportal ale konspiracny portal:)
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:53Od: Vlk-v-trave
To nema na to vliv,... jak nekdo vi..., tak si muze delat co chce i byt na tech turnajich... podle mne s tim nesvazane.

Kazdy informovany dopredu sportovec se dokaze pripravit dobre...rekneme v tenise vsichni takovi hraci, kteri nepredstavuji nejakou periferii... jako Jarry, atd.

Dnes jsou zpusoby, ze i kontroly jsou kratke, doporucuji si precist program W.Banky nez se stal sefem WADy. Jeden z bodu bylo tohle zmenit. hlavne vzhledem k ruznym regeneracnim procesu a neslo jen o tenis... neudelal nic...nekontrolovatelne. Jen politika.

Doping je treba brat tak, ze vzdy existoval a bude existovat... jde uz jen o to, aby se zbavit te pokrytecke saskarny, ktera se kolem toho dela:) A hlavne eliminovat zasahy do DNA... atd. coz muze byt v budoucnu solidni problem...

Hodne veci na seznamu, podle me, by meli normalne povolit, v tele to nezustava dlouho, na zdravi to nema negativni vliv... sportovec da fans oveckam rekordy... vsichni su spokojeni:) nebylo nikdy jinak...

Spis be se melo zamerit na zabavu s DNA...

pochopitelne informovani o kontrole dopredu, povazuji za slusnou saskarnu:))) vzhledem k tomu na co si ITF, WADA hraje...
[ Reagovat ]
20.07.2022 12:41Od: Ondrej2280
Samozrejme ,ze spickovi sportovci dopuju,dosahuju spickove vysledky v extra namahe a to nejde bez podpory,ak si niekto.mysli,ze nedopujuci djokovic hra vyrovnanu 6 hodinovu partiu s dopujucim nadalom,tak je vuul:) a nebavme sa len o big 3..ale celom ATP kolotoci..takisto futbale,hokeji a podobne...a to ze kontroly su hlasene dopredu je skutocne bezna prax v NHL a to oficialne...a neoficialne v kazdom profi sporte plati to iste...:)
[ Reagovat ]
20.07.2022 13:21Od: Vlk-v-trave
Mam 3 problemy s tim, co naznacujes:)

1/ za mne individualni sport je vice nachylny na doping, takze bych byl vice privetivejsi, nez v kolektivnich portech... me prijde ze to je naopak... proto mam problem ve srovnani s NHL jako kolektivniho sportu... krom toho NHL = svet pro sebe.

2/ Hraci NHL maji ve smlouve, ze nemohou byt testovsni 5 mesicu v roce vcetne play-off a trening kempu. Ve smlouve maji take zaneseno, ze mohou byt 2x behem zakladni sezony testovani bez drivejsi informace, tedy prepadovka.

3/ Sefove si dobre chrani sve zamestnance, trebas Meldonium nechteli vubec poslat na black-list. atd. Delaji si co chteji...

ATP v tomhle ma svazane ruce... nema sanci. Informovani dopredu ma vyznam jen v situaci, ze pravidla jsou jasne a snazi se je vsichni dodrzovat...a plati to pro vsechny, a ne jen pro vybrane...:)
[ Reagovat ]
20.07.2022 13:38Od: Ondrej2280
Nenqznacujem vobec nic,tvrdim ,ze sa dopuje v kazdom.profi sporte a to bez rozdielu ci ide o individualny alebo kolektivny sport..kedze aj ten kolektivny je vo.finale zavisly na vykonoch jednotlivcov...doporucujem ti prelistovat knihu The Fix,tam je krasne popisane aj spolu s vypovedami sportovcov(akym sposobom sa ovlyvnuju zapasy,co za tym stoji ,vrattane dopingu napriklad v serii A,a je to bezna prax ci sa bavume o tenise alebo inom sporte)Samozrejme ,ze keby sa dodrziavali vsetky pravidla a pre vsetkych by boli rovnake tak by doping nebol,ale to by si tu zaroven nemal tie famozne vykony a z toho vyplyvajuci dalsi marketing...tak.ako.idu peniaze von ,tak sa.musia nejak naliat aj dnu...preto je to profi kolotoc:)
[ Reagovat ]
20.07.2022 13:45Od: Pe3k
Ty si četl knihu? Nevěřím.
[ Reagovat ]
20.07.2022 13:52Od: Ondrej2280
smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:55Od: Rafaeoli25
A já zase tobě už nevěřím ani nos víš mezi čím smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 17:19Od: Ondrej2280
smile
[ Reagovat ]
21.07.2022 13:57Od: Amputace
:D:D:D
[ Reagovat ]
20.07.2022 10:51Od: Ondrej2280
Ved je to uplne jedno ci vedia termin kontroly alebo nie...ak dopuju tak dopoju celu sezonu,ci myslis,ze si zadopuju len pred urcitym turnajom?..dalsia vec ,tie latky sa drzia v tele dlhsie ako by si urcite zelali a nezmiznu na zelanie dopujuceho,takze az taku novinku zas neobjavili..v NHl vedia takisto terminy dopingovych kontrol napriklad..jediny zmysel.by malo keby fixlovali vysledky testov
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:01Od: Vlk-v-trave
:DDD
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:42Od: Tomas_Smid_fan
Keď nevieš, spýtaj sa Ondreja, ten vie všetkosmile
[ Reagovat ]
20.07.2022 12:36Od: Ondrej2280
Vidis Tomaško,nečteš-nevíš:)
[ Reagovat ]
19.07.2022 23:09Od: PetaM
Tak si šlehnul a jede dál. Vo co gou? :D
[ Reagovat ]
19.07.2022 20:54Od: 89mao
čaute, nevite nekdo kde muze byt chyba kdyz se nemuzu dostat na diskuzi?
[ Reagovat ]
19.07.2022 20:57Od: Vlk-v-trave
v tobe, bo uz funguje:)
[ Reagovat ]
19.07.2022 19:42Od: paddy 10. Masters 1000 na trávě (výhledově)
Halle nebo spíš velké německé město smile
je vidět, že Gaudenzi čte naši diskuzi smile

rozhovor s Gaudenzim v Tennismagazin

Part of the concept is also a Masters on grass. What's the status?

There are three weeks between the French Open and Wimbledon. Grass is the only surface on which a Masters 1000 tournament is not played. This means that between Rome and the Canada Masters in the summer, the ATP will have no premium content for the fans for two months. Because almost all players start in the middle of the three grass weeks before Wimbledon, a grass Masters makes sense, especially in the large and important market of Germany, which was the number one tennis market in the 1990s . The Germans love tennis and its history. It's the same with the UK market. It has the same chances as Germany of a lawn masters. It offers the advantage that the players are already in London before Wimbledon. But: London already has Wimbledon. Our plan is that there will be ten ATP Masters 1000 tournaments in the future.
[ Reagovat ]
19.07.2022 20:07Od: soloo
super super smile ,este zrušiť Rím a místo se tam najde
[ Reagovat ]
19.07.2022 20:25Od: Nola
celu antuku zrusit :D
Rim je priprava na FO predsa, kazdy povrch ma svoje caro, niekomu je trava prirychla, inemu antuka velmi pomala.....
preco sa vlastne hraju antukove turnaje po W a pred USO?
[ Reagovat ]
20.07.2022 15:46Od: turista
Na zrušení Říma by Novak Djokovič hodně prodělal. Má odtud 6 titulů.
[ Reagovat ]
19.07.2022 20:30Od: Vlk-v-trave
Pisu vedle, udelaji Masters mezi RG a W, a jine skvele turnaje v tom obdobi pujdou celkem do kopru... blby napad, at prodlouzi bud sezonu, nebo at se hraje na trave cely rok, jako kdysi, a antuka takovy odskok od klasiky:)
[ Reagovat ]
19.07.2022 23:09Od: Ondrej2280
1000ka medzi RG a wimbledonom vymaze vsetky ostatne turnaje na trave,takze je to nezmyselny napad ,kedze je tam kratky cas medzi dvoma GS a ziadny priestor pre iny turnaj
[ Reagovat ]
19.07.2022 23:33Od: Vlk-v-trave
me to psat nemusis:)
[ Reagovat ]
20.07.2022 10:49Od: soloo
ondrej ale ked sa zruši Rim tam bude priestoru i pre tie turnaje i pre 1 000
[ Reagovat ]
19.07.2022 20:49Od: Tomas_Smid_fan
To už Rogerovi moc nepomůže, zaspali dobu...
Ale na trávu se dobře dívá, takže za mě klidně ten
Hertogenbosch Husqvarna Masterssmile k Holandsku ta tráva prostě tak nějak patří smile

Ale klidně ať je to v Německu.
Škoda že se nehecli Poláci, aby něco trávy vypěstovali, stadiónek postavili, HuHu by měl kde pálit. Polsko s těmi turnaji spí a spí a to mají No1 a ani ten HuHu není úplně marnej.
[ Reagovat ]
19.07.2022 20:56Od: Vlk-v-trave
Nikomu se moc do travy nechce, hodne financne narocne... trebas Cesi maji takove vysledky, dokonce sampionky na trave, a nic...:) A ty chces po polacich, kvuli HuHu, aby neco postavili... no pro tenis tezko... a jeste na trave:)))
[ Reagovat ]
19.07.2022 20:59Od: Nola
Malorca ma travnate kurty :D
[ Reagovat ]
19.07.2022 21:08Od: Vlk-v-trave
WTA tam pusobilo jen 4 roky, a pak papa:)
ATP tam je teprve druhym rokem, diky take Stuttgartu a otazka jak dlouho:)
[ Reagovat ]
19.07.2022 21:20Od: Nola
kym bude Rafa brazdit kurty, , pocitam tak este 5-6 rokov, kedze ma zranenia, ktore odozneju vacsinou do tyzdna....smile
[ Reagovat ]
19.07.2022 21:09Od: Tomas_Smid_fan
Že by Polsko mělo nedostatek zájmu o tenis a dostatek peněz, no nevím... Samozřejmě by to musel být soukromý projekt, od státu by se tak dočkali maximálně sochy krista se zápisem do Guinessovkysmile
[ Reagovat ]
19.07.2022 21:10Od: Tomas_Smid_fan
*nedostatek peněz smile
[ Reagovat ]
19.07.2022 21:24Od: Vlk-v-trave
No, asi takhle ve stejnem tydnu, kdy se hraje hard v Praze...tak v PL se hraje antuka s Igou... listky jsou totalne predrazene, klasicka ryzovacka na Ize...pro par nadsencu...a fanatiky...zazobance (stoji 4-6x vic nez v CR, dokonce na finale je to nekde v hodnote obycejneho mista na Centru na USO) Entry list v porovnani z CR marny...
...V PL nejsou schopni udelat ani poradny hard outdoor:D bo to fakt az tolik lidi nezajima... jak by je to zajimalo, tak ty listky budou nekde cenove podobne jak jinde na svete... atd...
[ Reagovat ]
19.07.2022 21:52Od: Tomas_Smid_fan
Díky za vhled, takový průšvih jsem fakt nečekal.smile Fakt je, že přes Ostravu k nám exportují svoje nejhorší cheaty, od letadel, zboží a jiných podvodů. Škoda, Poláci nás mají jinak rádi, já jsem s nima taky ok...
Kieslowski je krásně vykreslil ve Třech barvách - špičková záležitost evropského filmového umění.
[ Reagovat ]
19.07.2022 22:29Od: Vlk-v-trave
Ale tak je treba pochopit, ze to neni tradicni tenisova zeme... jako trebas CR, SPA, FRA, atd. dale to neni fakt Svycarsko... ted mas jeste inflaci, rady politiku jasny - nejist:)))

To nema nic spolecneho s tim zda maji radi Cechy nebo ne... spis jsou schopni vykseftovat cokoliv, vcetne prava na vysilani tenisu, to jo,. ale kdyz slysis ty komentare, tak je jasne, ze tenis nema tak zasadni roli, jak trebas v CR... to potom tezko neco cekat vic, a jeste travarsky turnaj...

Urcite je pozitivni, ze - Kubot, Janowicz, Radwanska ozivili tenisovou mrtvolu po Fibachovi, a vysledkem je ten HuHu, Iga,...ale museli by se dostat do pozice popularity Malysze, Kubicy, aby se to vic pohlo lepsim smerem,,,ale trebas v budoucnu jo.:)

Ovsem zatim teda fakt ne:) Stacily komenty behem Wimbl. HuHu out po prvnim, Iga out s Cornet ve 3. si dokazes asi predstavit jak to v komentarich vypadalo:) Krom toho tech komentu v porovnani s jinymi...sporty... a je jeste jeden prusvih, nazjimaji se tolik o tenis globalne, jen o ty sve ovecky...a to je fakt malo...
[ Reagovat ]
20.07.2022 00:21Od: Tomas_Smid_fan
Ti dva nebo minimálně Iga by to mohli aspoň trochu změnit k lepšímu.
[ Reagovat ]
19.07.2022 21:04Od: paddy
ATP chce velká ikonická města a samozřejmě bude záležet na infrastruktuře, uvítali by i smíšený turnaj, 5 z 9 Masters to tak má

rozhodne německý svaz
já vidím Hamburg nebo Berlín smile
[ Reagovat ]
19.07.2022 21:17Od: Vlk-v-trave
No, to jestli rozhodne, tak Halle, Sttutgart konci, muselo by to byt v tydnu, kdy se prave hraje Stuttgart, Halle potom uz nepritahne hrace... pokud by se nezmenil kalendar.
Holandsko pujde do kopru... Anglani nikdy Nemce nepusti v kalendari do tydne Eastbournu, Queens...
Francouzi nikdy nepusti svuj termin RG... takze celkem vyzva...:)
[ Reagovat ]
19.07.2022 18:28Od: Krisboy
Dominic dobrý, ale mě by vyhrávat přesvědčivěji, není to pořád ono. Djokovič a Alcaraz si moc foukají smile
[ Reagovat ]
19.07.2022 19:29Od: turista
To přijde. Je na dobrý cestě.
[ Reagovat ]
19.07.2022 15:23Od: Tennisfan77 Rafa
Doufám, že trénuje na Mallorce, příští týden skočím do jeho akademie, vyřídím mu pozdrav od jeho fans. smile

Možná hodí i selfie, fotku s nejlepším antukářem historie ještě nemám. smile
[ Reagovat ]
19.07.2022 15:25Od: Rafaeoli25
A proč ne do Marbelly za Nolem?
[ Reagovat ]
19.07.2022 15:32Od: Tennisfan77
To mám z ruky, pojedu autem na výlet přes Manacor, tak se tam skočím podívat.
[ Reagovat ]
19.07.2022 15:37Od: Rafaeoli25
Je to tam pěkný, mohu jedině doporučit. Jinak možnost potkat ho tam je, občas si jde i normálně nakoupit, žádný hvězdný manýry.
[ Reagovat ]
19.07.2022 15:39Od: Tennisfan77
Tak to Rafa taky nedělá, kámoš byl v Manacoru, viděl Rafu, zavolal ho, přišel, fotka, podpis a šel si po svých. To mám v plánu taky, spíše pro děti, já už se v životě vyselfíčkoval.
[ Reagovat ]
19.07.2022 22:41Od: Maisterstich
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
20.07.2022 15:43Od: turista
Manacor a Porto Cristo jsou příjemné a klidné lokality. Zahraničních turistů a rekreantů tam je ale mnoho. Nadalovo muzeum Xperia s přilehlými kurty, bazénem, posilovnou, klinikou, hotelem a budovou tenisové školy je opravdu rozsáhlý komplex, dobře zasazený do krajiny. Nepůsobí to tam nijak rušivě. Muzeum stojí za návštěvu.
[ Reagovat ]
19.07.2022 19:28Od: turista
To by musel letět z Palma de Mallorca do Malagy. Letadlo to zmákne asi za hodinu a půl.
[ Reagovat ]
19.07.2022 15:26Od: Rafaeoli25
Jinak musíš cpát debatu o GOATovi úplně všude? smile
[ Reagovat ]
19.07.2022 14:29Od: Mayo
Vamos Rafa a dr. Fuentes smilesmile
[ Reagovat ]
19.07.2022 13:45Od: misa
Nadal je asi nezničitelný.
[ Reagovat ]
19.07.2022 13:50Od: Rafaeoli25
Ale není. Kdyby byl, nebylo by nutno tolika pauz.
[ Reagovat ]
19.07.2022 14:41Od: Tomas_Smid_fan
Na genetické úpravy je potřeba si čas udělat smile
[ Reagovat ]
19.07.2022 15:06Od: Rafaeoli25
No jo každý to nezvládá holt tak rychle jako Novak, ten to má vše ovládané z CML, Nadal je proti němu amatér smile
[ Reagovat ]
19.07.2022 16:05Od: Tomas_Smid_fan
smile nene, Joker jedině terapie pránousmile Ostatní holt jedou na geneticesmile
[ Reagovat ]
19.07.2022 16:09Od: Rafaeoli25
Jasně, ten i trhliny v břiše vyřeší bez použití medicíny, jak ten to dělá smile
[ Reagovat ]
19.07.2022 13:41Od: Rafaeoli25
Šestý titul z Kanady a vyrovnání absolutního rekordu Lendla je ale asi lákavé, navíc Kanada pro něj byla vždy nejlepší možnou přípravou na USO. Hlavně nic neuspěchat.
[ Reagovat ]
19.07.2022 13:41Od: Vlk-v-trave BigMac o Nadalovi
Nikdy jsem neviděl nikoho, kdo by se dokázal obětovat a vyvinout takové úsilí jako Nadal.

... Američan se v souvislosti s premiérou svého nového dokumentárního filmu, který se zabývá různými aspekty jeho sportovního i osobního života, vyjádřil k oběma aspektům Nadala (obetovani se a usili) velmi silně a zajímavě.

...Nikdy jsem neviděl nikoho, kdo by se snažil tak tvrdě jako on a vytrval znovu a znovu bez ohledu na to, kolik ma problémů. Vždycky jsem si myslel, že Jimmy Connors je nejtvrdší bojovník na kurtu, dokud jsem neviděl, čeho je Rafa schopen. Je to prostě šílené, řekl Američan, který považuje Španělovu schopnost obětovat se za jeho největší přednost.

Na otázku, jak se vyvíjí mladý talent a jakou roli v tom hraje rodina, nabídl John McEnroe zajímavý pohled.

Mnoho rodičů vyvíjí na své děti obrovský tlak. Vždycky jim zdůrazňuji, jak je důležité, aby děti chodily na vzduch, do školy meli kontakt s ostatními. Každý den se snažím dát dětem nástroje, které potřebují k tomu, aby byly v životě samostatné a dosáhly stavu, kdy mohou dělat to nejlepší, ale především aby byly dostatečně zralé na to, aby zvládly vše, co je potká.

Například Naomi Oska dosáhla velkého úspěchu na začátku kariéry, na který nebyla připravena. Myslím, že my, bývalí hráči, bychom v tomto ohledu měli a můžeme pomoci..

https://www.puntodebreak.com/2022/07/19/mcenroe-he-visto-nadie-capacidad-sacrificio-esfuerzo-nadal
[ Reagovat ]
19.07.2022 13:44Od: Vlk-v-trave
Jeho prezdivka BigMac dostava novou dimenzi...

...opravdu nejen skvely tenista, ale ma dost dobre vyvinutou empatii, ... jestli jde o jeho postrehy, tak musim rict, aspon za mne, trefa do cerneho:)
[ Reagovat ]
19.07.2022 14:44Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
19.07.2022 19:50Od: paddy Re: ve Francii mu říkají Le Big Mac [ Reagovat ]
19.07.2022 13:45Od: Vlk-v-trave
Jinak doufam, ze ten dokument bude nekde k videni:) Celkem by me zajimal...
[ Reagovat ]
19.07.2022 13:37Od: Rafaeoli25
No zas tak by to přehánět nemusel, začít trénovat ani ne dva týdny po ruptuře, to je trochu moc, USO by neuteklo Rafo smile
[ Reagovat ]
19.07.2022 14:47Od: turista
Deset dnů přestávky na takovéto zranění je naprosto nedostatečné. Je to v rozporu s pravidly hojení svalové a vazivové tkáně.
[ Reagovat ]
19.07.2022 14:50Od: Vlk-v-trave
:)))
[ Reagovat ]
19.07.2022 15:00Od: Marduch
...u běžného člověka
[ Reagovat ]
19.07.2022 16:46Od: Nola
pobyt na jachte a tanec v bare je naj fyzioterapia, turista sa zasekol niekde v minulom storoci, kedy ordinovali na podobne svalove problemy klud smile

pochopila som, ze pracuje v pitevni a nema dostupne info o najnovsich trendoch v liecbe brusnych trhlin mimozemstanov smile
[ Reagovat ]
19.07.2022 19:24Od: turista
V pitevně dělají vesměs ti mladší z nás. My starší převážně vyšetřujeme všechen bioptický materiál, který se vyoperuje z živých pacientů. Našim úkolem je zhodnotit problém, který tam je - zánět, dysplázie, nádor zhoubný, nezhoubný, histologický typ, dostatečnost chirurgického výkonu, možné metastázy do uzlin, apod. Hojení operačních ran ale i úrazů nelze ošidit ať jsi Lojza z Dolních Bukviček nebo Rafa Nadal. Je to o tvorbě granulační tkáně a vyzrávání kolagenního vaziva. Rozdílnou rychlost hojení nejvíc ovlivňuje věk pacienta, ale není to zas až tak významné. Ale když myslíš, že jsem zamrzl v 19.století tak budiž.
[ Reagovat ]
19.07.2022 19:46Od: Nola Re: omg
Rafafans maju Rafaloli a my turistu, vy dvaja by ste si rozumeli stretnut sa v jednom fanklube smile
[ Reagovat ]
19.07.2022 20:32Od: Amputace
Ty znáš přesnou povahu Nadalova zranění? Četl jsi zdravotní zprávu? Věřím, že kolem sebe má desítky mnohem kvalifikovanějších lidí, a ví moc dobře, co dělá.
[ Reagovat ]
19.07.2022 21:40Od: turista
Řekl, že má trhlinu ve svalu šířky 7mm. To vypovídá celkem dost pokud neblafoval. Z toho vyplývá určitá přesně definovaná doba relativního klidu. Ale on někam spěchá. Budí to dojem že někam spěchá. Kam to nevíme.
[ Reagovat ]
19.07.2022 23:32Od: makro99
Amputovat...
[ Reagovat ]
19.07.2022 23:33Od: Vlk-v-trave
:)))
[ Reagovat ]
20.07.2022 06:42Od: George_Renel
7mm na šířku či na délku? Na šířku by to byla dost díra.
[ Reagovat ]
20.07.2022 15:56Od: turista
Nevím jak to myslel Nadal. Ale v naší branži se trhliny vždycky udávají na šířku. Právě proto jsem se divil, že dal tak krátký time out. Trhlina 7mm na šířku je dost. Djokovič a Muchová to měli asi širší a byli s tím mimo tenis snad 2 měsíce. Karolínu to pak nějak dusilo celou sezónu.
[ Reagovat ]
19.07.2022 22:01Od: Tomas_Smid_fan
Ano turista podceňuje možnosti genetiky.
[ Reagovat ]
19.07.2022 22:29Od: Vlk-v-trave
Nevim, co proti nemu mate:) Me se ty jeho komenty libi:)
[ Reagovat ]
19.07.2022 23:34Od: makro99
Vědec je však potvora a genetiku nechce... (Darwin?)
[ Reagovat ]
19.07.2022 15:09Od: Rafaeoli25
Asi je, i když on se prostě hojí zřejmě rychle. Přesto je to zbytečné, měl by počkat alespoň čtyři týdny. Ale snad ví co dělá. Jemu do toho fakt mluvit nebudu smile
[ Reagovat ]
19.07.2022 15:11Od: EllNino
Jako by sem snad Rafa chodil smile
[ Reagovat ]
19.07.2022 15:15Od: Rafaeoli25
Tak to je myšleno obrazně proboha, on jistě jen tak nechodí ani na španělské weby.
[ Reagovat ]
19.07.2022 15:20Od: EllNino
Ty neznáš slovo nadsázka? :) Proč bereš zrovna moje komentáře tak vážně, když já nefandím ani jednomu z čelnů BIG 3 :)
[ Reagovat ]
19.07.2022 15:22Od: Rafaeoli25
Tak v nadsázce jsme to mysleli oba no.
[ Reagovat ]
19.07.2022 21:18Od: dappe
Jasně, tvůj příspěvek z 15:15 je jasná nadsázka...smile
[ Reagovat ]
19.07.2022 15:15Od: insanezy_
Filípek Grznár 3 měsíce po utrženejch kvadrákách dřepoval, možný je všechno smilesmile
[ Reagovat ]
19.07.2022 15:21Od: EllNino
O Chuckovi Norrisovi nemluvě ...:)
[ Reagovat ]
19.07.2022 16:01Od: Vlk-v-trave
:)))
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist