Nadal zdolal i Kyrgiose a letošní neporazitelnost prodloužil na 19 zápasů

  • ATP INDIAN WELLS - Rafael Nadal drží letošní neporazitelnost i po 19 zápasech. Ve čtvrtek zdolal 7-6 5-7 6-4 Australana Nicka Kyrgiose a svou čtvrtfinálovou bilanci na Masters 1000 v Indian Wells vylepšil na 11-1. O finále si trojnásobný španělský šampion zahraje s osmnáctiletým krajanem Carlosem Alcarazem, jenž vyřadil britského obhájce titulu Camerona Norrieho a vyhrál podesáté v řadě.
    18. 3., aktualizováno | Aktuality |  137 komentářů
    Rafael Nadal (© AFP)Rafael Nadal (© AFP) 
     

Rafael Nadal letos odehrál tři turnaje a všechny vyhrál. Triumfoval na podniku ATP 250 v Melbourne, na Australian Open získal rekordní 21. grandslamový titul a před necelými třemi týdny ovládl i akci ATP 500 v Acapulcu.

A na vítězné vlně se veze i nyní na Masters 1000 v Indian Wells. Po domácím Sebastianu Kordovi, kterému ve třetím setu utekl ze stavu 2-5 s mankem dvou brejků, Britu Danielu Evansovi a Američanu Reillym Opelkovi zvládl i těžkou zkoušku proti nevyzpytatelnému Australanovi Nicku Kyrgiosovi.

Statistiky zápasu
Nadal - Kyrgios
10 esa 13
7 dvojchyby 5
66 %
1. podání 'in' 54 %
78 %
úsp. 1. podání 76 %
49 %
úsp. 2. podání 53 %
30 winnery 34
35 nevyn. chyby 33
15/20 hra na síti 9/16
2/4 brejkboly 2/6
106 celkem bodů 103
čas: 2:45

V prvním setu Nadal smazal manko brejku a v tie-breaku soupeři nedovolil uhrát ani jeden bod. Ve druhé sadě neměl žádnou šanci na brejk, sám naopak o podání přišel ve dvanácté hře a rozhodnout musel set číslo 3. Zkušenější Španěl v jeho úvodu přežil problémy na servisu a nakonec po 2 hodinách a 45 minutách boje zvítězil 7-6 5-7 6-4.

"S Nickem je to vždy náročné. Je to jeden z těch hráčů, s nímž máte problémy, pokud je motivovaný. Nedostanete se proti do rytmu a musíte často improvizovat. Třetí set jsem zvládl hlavně v hlavě, což bylo nejdůležitější," řekl Nadal, který zvýšil vedení ve vzájemné bilanci na h2h 6-3.

"Tenis je někdy o momentu zápasu. Věděl jsem, že po chybách v závěru druhého setu musím zachytit začátek třetího setu. Že to pro mě bude kritické. Když jsem získal pár gamů, věděl jsem, že jsem zpátky. Zkusil jsem trochu změnit vizuální pozici, vyvézt ho z rovnováhy. A myslím, že to zafungovalo," uvedl Nadal.



Kyrgios, který hrál čtvrtfinále poprvé od triumfu ve Washingtonu 2019, v zápase rozmlátil několik raket. Po gratulaci soupeři u sítě navíc vztekle praštil raketou, která se nečekaně odrazila a málem trefila sběrače míčků stojícího na kraji kurtu. Australan do šaten odcházel za bučení publika.

"Chtěl bych se tomu chlapci omluvit. Byla to nehoda, byl jsem po konci zápasu hodně frustrovaný. Raketa se nešťastně odrazila, rozhodně to nebyl úmysl," omlouval se Kyrgios posléze na Instagramu a sháněl se po kontaktu na sběrače, aby ho odškodnil raketou. Ten následně jeho omluvu přijal.

"ATP by měla tyhle situace více řešit. Děje se to čím dál častěji a je jen otázkou času, kdy se stane něco zásadního," myslí si Nadal.


Čtvrtfinále na BNP Paribas Open hrál Nadal podvanácté a pojedenácté postoupil dál. Na outdoorových kurtech vyhrál 953. zápas a vyrovnal se historicky nejlepšímu Rogeru Federerovi.

35letý Španěl na začátku žádné sezony nevyhrál víc jak 11 zápasů v řadě, ale letos má na kontě už 19 vítězství bez jediné porážky. Lepší vstupy do sezony měl jen Novak Djokovič, který v sezoně 2011 vyhrál 41 zápasů a předloni 26 zápasů, než našel přemožitele.

Nejlepší vstupy do sezony
(od roku 1990)
tenista bilance sezona
Novak Djokovič 41-0 2011
Novak Djokovič 26-0 2020
Rafael Nadal 19-0 2022
Novak Djokovič 17-0 2013
Roger Federer 17-0 2018
Pete Sampras 17-0 1997

Pokud by Nadal udržel neporazitelnost i v Indian Wells, měl by pak šanci prodloužit vítěznou šnůru na oblíbené antuce. Nedávno se totiž odhlásil z nadcházejícího Masters 1000 v Miami, aby se šetřil na evropské jaro.

V semifinále BNP Paribas na šampiona z let 2007, 2009 a 2013 Nadala čeká generační souboj s 18letým krajanem Carlosem Alcarazem (h2h 1-0), který má na začátku své kariéry podobné statistiky a kráčí v jeho šlépějích.

Také Alcaraz prožívá skvělý vstup do sezony. Po třinácti zápasech má bilanci 12-1, jedinou porážku utrpěl ve 3. kole Australian Open po pětisetové bitvě s Matteem Berrettinim. Od té doby neprohrál už 10 zápasů v řadě.

Po triumfu na antukovém turnaji ATP 500 v Riu de Janeiro se mu daří i na 'hardové' akci Masters 1000 v Indian Wells. Ve čtvrtek ve svém prvním čtvrtfinále na podniku této kategorie přehrál 6-4 6-3 loňského šampiona Camerona Norrieho, Brita přestřílel na vítězné údery 37-22.

Statistiky zápasu
Alcaraz - Norrie
0 esa 0
0 dvojchyby 1
62 %
1. podání 'in' 58 %
59 %
úsp. 1. podání 56 %
48 %
úsp. 2. podání 27 %
37 winnery 22
22 nevyn. chyby 16
12/16 hra na síti 13/23
6/8 brejkboly 4/5
74 celkem bodů 59
čas: 1:44

Čtvrtfinalista loňského US Open Alcaraz postoupil do svého největšího semifinále. Včetně závěru loňského roku, který ukončil triumfem na Turnaji mistrů pro hráče do 21 let, vyhrál 17 z 18 zápasů.

"Je to pro mě výjimečná chvíle postoupit do prvního semifinále na Masters 1000 právě tady v Indian Wells. Užívám si každou vteřinu a těžko hledám slova, kterými bych popsal své pocity," usmíval se Alcaraz.

Jediný vzájemný duel s Nadalem odehrál loni na antuce v Madridu v den svých 18. narozenin a uhrál jen tři gamy. "Pamatuju si, že jsem byl během zápasu hodně nervózní. Ale od té doby jsem s Rafou několikrát trénoval a mnohem více vím, jak proti němu hrát. Myslím, že tentokrát to bude jiný zápas. Samozřejmě mě může zase zničit, ale uvidíme," řekl Alcaraz.

"Je těžké hrát proti Rafovi, ale zároveň je to okamžik, který si chcete užít. Nestává se to každý den, že si zahrajete proti svému idolu. Budu šťastný, i když prohraju. Ale teď se soustředím na to, abych hrál co nejlépe a dokázal využít své šance," dodal Alcaraz.

O druhé semifinálové dvojici se rozhodne v pátek po duelech Andreje Rubljova s Bulharem Grigorem Dimitrovem a domácího Taylora Fritze se Srbem Miomirem Kecmanovičem.

• ATP MASTERS 1000 INDIAN WELLS •
USA / Kalifornie, tv. povrch, 9.554.920 dolarů
čtvrteční výsledky (17. 03. 2022)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Nadal (4-Šp.) - Kyrgios (Austr.) 7-6(0) 5-7 6-4
Alcaraz (19-Šp.) - Norrie (12-Brit.) 6-4 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (137)
18.03.2022 22:03Od: Rafaeoli25
Nadal - Alcaraz 1.62 / 2.42. To kurzově odpovídá.
[ Reagovat ]
18.03.2022 20:36Od: paddy Roddick vs Fish - Rhode Island Exhibition Match [ Reagovat ]
18.03.2022 22:13Od: Rafaeoli25
Spolužáci z jedné lavice smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 19:57Od: vladka RAFA
je prostě Rafa, dříč a hráčsmilesmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 22:06Od: Rafaeoli25
Dříč je neskutečný, člověk ho až nechápe, kde pořád bere tu neuvěřitelnou motivaci makat, makat a makat..
[ Reagovat ]
19.03.2022 12:14Od: stopan
Doping robi proste zazraky, hrac, ktory v istom case rychlostne o pol kroka nestihal, prakticky v 36 rokoch beha nakurte ako 25 rocny.
[ Reagovat ]
19.03.2022 14:24Od: Rafaeoli25
Jasně, očernit ho za každou cenu smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 14:44Od: soloo
stopan ma pravdu, ved celu minulu sezonu Nadal nestihal na kroka pomaly a tretie sety uz vydychaval a teraz tam lieta jak ohnostroj. doping!!!
[ Reagovat ]
19.03.2022 16:02Od: Rafaeoli25
Tak on když má člověk zdravotní problém, neustále cítí nohu a vše je tím pádem namáhavější, tak logicky nestíhá, je pomalejší a i tak se zadýchává, protože musí přidat větší úsilí, které by nemusel, kdy byl ok. Ó jak objevné..
[ Reagovat ]
19.03.2022 16:19Od: Patik
hej s takou nohou sa žije proste ťažko aj vyhrať 4 krát po sebe RG bez straty setu s takou nohou ide veľmi ťažko..to je proste dlhodobá ťarcha byť s takou nohou v každom druhom finále.smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 16:26Od: Rafaeoli25
Tak loni ten problém prostě vygradoval a už nešlo hrát na sto procent. To je progrese zranění. Co je na tom překvapivého?
[ Reagovat ]
19.03.2022 20:25Od: Pe3k
Že zranění přijde vždy když zrovna prohrává smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 20:50Od: Forehand
Aj ty si neustále zranený, že?

Posobis tak :)
[ Reagovat ]
19.03.2022 22:55Od: Rafaeoli25
Vždy? Jak to? Např.rok 2015 absolvoval celý, i když prohrál co se dalo.
[ Reagovat ]
19.03.2022 14:57Od: Patik
čital som teraz nedávno diskusie a počúval nejaké podcasty ohľadom Nadala a vyjadrovali sa tam známe osobnosti z tenisového sveta rôzni analytici a podobne a okrem Nadala spomenuli aj Rogera a Novaka.o Djokovičovi moc toho neuviedli len niečo o genetických predispozíciach a jeho starostlivosti o telo a rast.. vegánstvo a šport..neskôr sa zamerali na Rogera a tvrdili že v jeho veku je ten pohyb nezvyčajne dobrý že vie nielen dobre dobiehať lopty ale stále je ten pohyb aj z estetického hladiska na vysokej úrovni..spomenuli aj dlhé finále wimbledonu 2019 proti Djokovičovi ktoré dobre zvládal kondične a podobné veci..Nadalovi venovali najviac času keďže teraz je hlavnou postavou sezóny..a hovorili o ňom že už dávnejšie tenisoví analytici tvrdli že budeme radi keď bude hrať Rafa do 30tky..tuto ho začali porovnávať s Rogerom že Rogerova tenisová dlhovekosť tkvie hlavne v tom že hrá účelový tenis v duchu lahkosti a šetrnosti a teda dva tri hity eso servis volej zblokované returny tlačí sa stále do útoku defenzívu vo väčšine prípadov vypúšťa a podobne a nešlo nikomu do hlavy že Nadal má položené ako hráč základy v obrane a je zvyknutý stáť na returne ďaleko za čiarou a je to majster prehodov z hlbokej defenzívy v ktorej sa veľmi často pohybuje hrá mimoriadne silový tenis vo vysokej intenzite dokáže stále pohybom a kondične konkurovať 20 ročným chalanom..že je to z hladiska fyzikálnych zákonov našich tiel a tohoto vesmíru nereálne obzvlášť keď aj jeho kolegovia uviedli že bojuje o každý fiftín akoby natom záležal jeho život..no a potom padla reč na doping a tam som sa začal smiať smile a toto som tvrdil aj ja dávnejšie..že keby jeho prípadný doping vyšiel na povrch anulovalo by to 99 percent tenisových štatisík doplietlo by to celú big4 a rekordy toho či toho by nemali hodnotu a bol by to neuveritelný škandál pre tenis..v záujme tohoto športu by bolo teda lepšie to ututlať sú v tom obrovské peniaze Rafa je ako dojná krava..znie to ako obrovská konšpirácia ale je už na každom nech si vytvorí svoj názor.. smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 15:00Od: Patik
* konkrétne 99 percent štatistík alebo čísiel ktoré majú čisto big3 medzi sebou alebo aj s inými hráčmi.
[ Reagovat ]
19.03.2022 15:32Od: fialka
To je priam dizertačná práca. smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 15:40Od: Patik
smilesmile
[ Reagovat ]
19.03.2022 16:04Od: Rafaeoli25
Ano, je to konspirace a tou to také zůstane. Simon má pravdu, bylo třeba ho očernit, protože byl tak moc dobrý.
[ Reagovat ]
19.03.2022 16:23Od: Patik
Problém je že takéto veci ti nikto nepotvrdí ale ani nevyvráti..keby to bol nejaký hráč druhej stovky už by visel na kríži zato..čiže ty povieš že to je určite konšpirácia a ja ti poviem že dokáž to že je alebo že neni..
[ Reagovat ]
19.03.2022 16:27Od: Forehand
Ty si tak hlúpy človek, nie nadarmo si retard,, že v tvojom svete sa musí dokazovať nevina, ty zvrátok človeka :)
[ Reagovat ]
19.03.2022 16:31Od: Rafaeoli25
Ano, dokazovat nevinu je nesmysl, vždy je nutné prokázat vinu. Každopádně vytahovat spekulace, které nemám podložené jediným relevantním důkazem je výsměch.
[ Reagovat ]
19.03.2022 16:37Od: Forehand
Ja som videl Patika, ako poj*bal barana.

Fakt, si to chalankovia užívali. Akože, nesúdim. Mne sa zas páčia blondíny, každý máme iné preferencie. Pre niekoho konšpirácia, pre iného nie. Nedá sa to dokázať, ani vyvrátiť. Pravda bude niekde v strede.
[ Reagovat ]
19.03.2022 16:28Od: Rafaeoli25
Tak já nemám co dokazovat, nechť dokazují ti, co tohle vytahují. A pokud to nejsou schopni podpořit důkazy tak ať mlčí nebo potom je to jen ubohá pomluva. Tak se věci mají.
[ Reagovat ]
19.03.2022 17:17Od: Patik
Dokazovať to človek nemusí ale myslieť si to človek môže..ja som neni protidopingová asóciácia..je to akoby som politikovi dokazoval že kradne..
[ Reagovat ]
19.03.2022 17:19Od: Patik
bavíme sa v teoretickej rovine..delím sa o rôzne úvahy a zaujímavosti ktoré som počul/čítal...nekričím Nadal dopuje chyťte ho..
[ Reagovat ]
19.03.2022 17:21Od: Forehand
A ten baran čo?
[ Reagovat ]
19.03.2022 17:30Od: Rafaeoli25
Jenže teoretická rovina je taky rovina. Vezmi si, že opravdu bez důkazu se tu i samozřejmě jinde propírá člověk, který se nemůže nijak bránit. Znáš skvělý švédský film Hon? Ono to bohužel někdy dopadá i tak..smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 16:26Od: Patik
ešte by sme sa mohli baviť v Rafovom prípade o liečbe kmeňovými bunkami..ale tú dôverne poznám a poviem ti neni to magic potion.smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 15:49Od: Forehand
Diagnozka, ze?..:)

Musi trpieť jak besný pes.
[ Reagovat ]
19.03.2022 16:05Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 15:32Od: Forehand
Necital som to, ale + 1 za dlzku :)
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:41Od: turista
Asi sype. Ale pokud mu to nikdo nedokázal tak OK.
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:44Od: turista
No Nadal je prostě podezřelý ze sypání. Bez důkazů je OK.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:07Od: Rafaeoli25
Podezřelý bez důkazů, jo to jde dohromady smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:39Od: turista
smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 18:22Od: gigin Nick
vyhledal toho ballboye přes socsítě, spojil se s ním, zeptal se ho, jestli je ok, omluvil se mu, zeptal se ho jestli bude ještě na kurtech, že mu donese raketu. Chlapec omluvu přijal, je cajk, na kurtech bude na raketu se moc těší...
[ Reagovat ]
18.03.2022 18:35Od: Forehand
A co tomu predchadzalo?..

To mi ušlo asi vcera. Inak fajn zapas, mal vsetko :)
[ Reagovat ]
18.03.2022 18:41Od: gigin
https://www.youtube.com/watch?v=hZ2lXlLd4oA

tož jako nic velice

Kápnu božskou, nekoukal jsem. Byl jsem v peří tuhý, jako nikdo druhý...
[ Reagovat ]
18.03.2022 18:44Od: Forehand
A uz vidim. Tak typicky Nick :)

Ale to rozhodne nebol útok na ballboya alebo rozhodcu, skor zhoda okolnosti. Urcite neporovnatelné so Zverevom.
[ Reagovat ]
18.03.2022 18:46Od: gigin
Áno jasné, však on to psal, že se to prostě nešťastně odrazilo.
[ Reagovat ]
18.03.2022 18:47Od: gigin
Ale toto je top:

https://www.facebook.com/TennisTV/videos/495510705549948
[ Reagovat ]
18.03.2022 15:50Od: Marduch Nadalcaraz
https://www.facebook.com/photo?fbid=527430685404682&set=a.283878376426582
[ Reagovat ]
18.03.2022 15:54Od: Krisboy
Datum?
[ Reagovat ]
18.03.2022 16:47Od: Forehand
Moja dcéra ma takúto fotku s Belindou Bencic..

Kiez by raz mala dovod vyjst na povrch...A ked nie, nevadi, v rodinnom albume ma svoje miesto :)
[ Reagovat ]
18.03.2022 19:11Od: Tomas_Smid_fan
dobře rohatej Rafasmile
Se asi neNadal, že to přijde tak rychlesmilesmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 13:59Od: JohnB
Dokud se budou dávat směšný tresty, nebo žádný za házení rakety směrem na lidi či mlácení do umpiru a podobně, bude se to dít dál.

Zverev měl dostat ban do konce sezóny a Kyrgios minimálně na půl roku.
[ Reagovat ]
18.03.2022 14:07Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 14:15Od: elsky
smile Raketami ať si mlátí doma. Tohle bylo bez jakékoliv kontroly, čistě na náhodu.
[ Reagovat ]
18.03.2022 14:21Od: Krisboy
Už jim u toho Nadala trochu hrabe, no. Není divu. Nejsou sami, stačí si pročíst zdejší diskuse.smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 23:13Od: Rafaeoli25
No Zverevovi asi těžko, když s Nadalem nehrál skoro rok smile. Prostě někteří hráči nemají sebekontrolu a vyprovokuje je kdeco. Každopádně házet nekontrolovaně raketami, odpalovat nebezpečně míčky atd.to je zkrátka odpovědnost každého a asi by za to nějaké tresty padat měly, Šapo v minulosti málem připravil rozhodčího o oko v zápalu vzteku. A je jedno, že to nebylo záměrné.
[ Reagovat ]
18.03.2022 19:54Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
21.03.2022 12:43Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 13:12Od: jurasekh Kyrgios
V noci jsem na to koukal: skvělý tenis!smile Tento kluk (Kyrgios), kdyby měl Nadalův "morál", tak strčí do kapsy úplně celou současnou tenisovou špičku! Je to nejen neuvěřitelně talentovaný sportovec, ale taky bavič a tak trochu "ko..."smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 13:43Od: elsky
Kok*t? Tak to bezesporu, ta raketa letící na sběrače byla jasně přes čáru. To už fakt přehánějí hoši (a občas i děvčata smile)
[ Reagovat ]
18.03.2022 14:08Od: Smazaný účet
smile to je přesně ono. Je to velký talent.
[ Reagovat ]
18.03.2022 19:56Od: vladka
Asi se trefuje do míčku, ale převládá to, že je ko..t.
[ Reagovat ]
18.03.2022 13:08Od: Fandina
Viděla jsem třetí set a Rafa byl jasně lepší. Nick kromě podání nic moc. To Sebastian byl lepší, ale závěr nezvládl.
[ Reagovat ]
18.03.2022 14:08Od: Smazaný účet
mrknu na to dneska. Ahoj.smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 14:42Od: Rafaeoli25
Taky Nadal hrál s Kordou hůř než včera.
[ Reagovat ]
18.03.2022 19:26Od: Tomas_Smid_fan
No...
Viděl jsem celý zápas live - První set vyrovnaný a až v TB, i po pár předcházejících šťastných míčích Rafy, se Nick rozsypal.
Do druhého se ale zdravě nabudil a po lepším výkonu ho zaslouženě vyhrál.
Třetí byla chvíli vyrovnaná přetahovaná, pak ale měl odolnější hlavu Rafa a Nick si podáním rozhodně nepomohl, jak by měl, o čemž svědčí i vyrovnaný počet es, z nichž dal možná 3 v jednom gemu.
Tedy Nickovi chyběla větší koncentrace, vyhranost - díky čemuž se nevyvaroval pár naivních úderů, které si proti takovýmto soupeřům nemůže dovolit a servisy taky trénovat víc v reálu než na PS.
Rafa se zlepšoval a hodně mu i přes DF pomohl servis.
[ Reagovat ]
18.03.2022 20:21Od: Fandina
Já viděla třetí a můžu se na něj podívat znovu, protože je na Eurosportplayeru a bude tam ještě možná rok. Jde o to, že ve třetím zabodoval párkrát na servise, ale jinak to byla bída.
[ Reagovat ]
18.03.2022 20:23Od: Fandina
Píšu o Nickovi a konci třetího setu.
[ Reagovat ]
18.03.2022 21:20Od: Tomas_Smid_fan
Od půlky třetího odešel a i ten servis mu vyšel dobře jen v jednom gemu.
[ Reagovat ]
18.03.2022 21:51Od: Fandina
Psala jsem o samotném podání, ne o game, kdy servíroval. Fiftýny v game udělal jen, když dobře podal.
[ Reagovat ]
19.03.2022 14:08Od: Tomas_Smid_fan
Jo, od půlky třetího setu tomu tak bylo.
[ Reagovat ]
18.03.2022 11:56Od: safi1313
Rafa obrovský progres v podání. Trochu ho srážejí dvoujchyby v důležitých momentech , ale jinak se z antukovího pinkálka, jehož podání znamenalo uvést míček do hry, stala šrotující ofenzivní mašina s perfektním servisem. Obdivuhodné. Navíc kolem něho aktuálně aura neporazitelnosti - štěstíčko, lajny, obraty..
[ Reagovat ]
18.03.2022 12:58Od: Rafaeoli25
Souhlas, na podání urazil velký kus cesty, dnes je to jeho velká zbraň, na druhou stranu už v mládí nebylo podání zase takovou slabinou, jinak by stěží mohl být už ve dvaceti ve finále Wimbledonu smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 18:18Od: Paixx
No žádná sláva to fakt nebyla... Ten Wimbledon 2x vyhrál hlavně díky tomu, že jako mladej doběhl prostě úplně všechnosmile

Největší rozdíl v podání byla znát v semifinále s Djokovicem 2018, tam byl Rafa herně jasně lepší a Djoko vůbec nevěděl co hrát, ale díky podání vyhrál první set v TB a nakonec i poslední set
[ Reagovat ]
18.03.2022 19:11Od: Rafaeoli25
Třetí set vyhrál v tb.
[ Reagovat ]
19.03.2022 01:26Od: Paixx
Pravda, ale na tom co jsem napsal to nic nemění
[ Reagovat ]
18.03.2022 19:29Od: Patik
vtedy ešte vracajúci sa Djokovič..aj napriek tomu mu tam šupol pár víťazných returnov..na AO 19 prišiel Nadal s lepším servisom chválili ho zahraniční komentátori a vo finále proti Djokovičovi povedal jeden komentátor kolegom že až teraz proti Nolemu sa uvidí ako veľmi zlepšil servis..Djokovič to returnoval bez menších problémov v podstate rovnako ako predým Nadal bojoval o každý servis..komentátori sa nadtým pousmiali.smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 19:40Od: Forehand
A potom prislo RG 2020, ktory ta zmrzačil na sito :)
[ Reagovat ]
18.03.2022 19:41Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 01:28Od: Paixx
Ano, asi tak nějak vypadá zdravý Rafa proti Djokovicovi na antuce, snad to letos zase dopadne ten souboj.
[ Reagovat ]
19.03.2022 01:45Od: Rafaeoli25
Pokud bude zdravý, tak by měl.
[ Reagovat ]
19.03.2022 02:24Od: Patik
smile existuje vždy len jeden dôvod prečo Nadal prehra zápas..zdravotný problém.. Zdravý Nadal nikdy neprehrava a keď áno tak nie preto ze je súper lepší ale preto ze Rafa chce prehrať. Goat tenisový chuck norris s fanatikmi za chrbtom smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 09:54Od: Rafaeoli25
Úplně převracíš, co člověk říká, mluvím jen o FO. Ano, tam nevyhrává jen kvůli zranění nebo protože nemá v tu chvíli nejlepší formu. Podívej se na ty ročníky, kdy tam nevyhrál a uvidíš sám.
[ Reagovat ]
19.03.2022 14:22Od: Forehand
Klobuk dole za trpezlivost s retardom :)
[ Reagovat ]
19.03.2022 15:10Od: Patik
jasné keby namiesto Djokoviča stretol v semifinále RG 21 nejakého Kečmanoviča tak s ním utrie kurt vyhrá celé RG a operáciu by si naplánoval po skončení US Open..Djokovič ho skrátka takticky zrušil..a herne ho zmrzačil lebo ho prinútil lietať a hrať za hranicami možností..už som to písal vtedy Nadal šiel do zápasu s úmyslom zabiť..myslel si že Djokoviča spraví jak v predošlom RG finále..po prvom sete sa prerátal.
[ Reagovat ]
19.03.2022 16:07Od: Rafaeoli25
Jsi na omylu, trápilo ho to, takže i kdyby RG vyhrál, což se nedalo s takovým problémem, tak by právě sezonu skrečoval hned potom a návrat by odložil už v červnu až na leden.
[ Reagovat ]
18.03.2022 10:34Od: Rafaeoli25
Když bych našel srovnání, tak tenhle zápas je pro mě zčásti reminiscencí na srpen roku 2005, kdy tehdy devatenáctiletý Nadal vyzval pětatřicetiletého Agassiho ve finále Montrealu. Prakticky stejný věkový rozdíl, souboj generací, který se tehdy navíc velmi vydařil, byl to parádní zápas. Snad se něco podobného podaří i zítra a Alcaraz se pomalu, ale jistě stane mým dalším oblíbencem v postupném řetězci Agassi - Nadal - Alcaraz smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 10:34Od: Rafaeoli25
A.N.A.smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 11:06Od: dappe
Ještě tě okouzlí Lehecka a máš to symbolicky komplet. :)
[ Reagovat ]
18.03.2022 12:32Od: hippos
smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 13:30Od: Forehand
:)
[ Reagovat ]
18.03.2022 14:41Od: Rafaeoli25
Haha. No byl to náběh, ale to by mě opravdu nenapadlo. No jo, s tím člověk musí u některých počítat smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 17:40Od: GaelM
smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 18:20Od: gigin
:))))
[ Reagovat ]
18.03.2022 10:49Od: Forehand
Wow, oblubencom po par tyzdnoch.

Taka rychlokvaska :)
[ Reagovat ]
18.03.2022 11:11Od: Rafaeoli25
Hele po několik týdnech určitě ne, už minulý rok mi bylo jasné, s kým máme tu čest, teď to potvrzuje. U Nadala to bylo samozřejmě rychlé, když v roce 2005 opanoval během pár měsíců co se dalo smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 12:01Od: Forehand
Minuly rok si si siel na Sinnerovej vlne: Ten Gloryhunting ti nemožno upriet :)
[ Reagovat ]
18.03.2022 12:56Od: Rafaeoli25
Tak Sinnera jsem odhadl špatně, to se může stát, podívej kolikrát se i nejlepší z nejlepších expertů spletli v minulosti - co bylo předpovídáno Dimitrovovi, Coricovi, Zverevovi a mnoha dalším. Prostě nenaplnili potenciál a očekávání. Každopádně Alcaraz to je jiný případ, v osmnácti předvádět takový tenis, to tu prostě od dob Nadala nebylo, to lze těžko popřít ne? Jinak Sinner by se mým oblíbencem asi nikdy nestal, ač bych ho uznával.
[ Reagovat ]
18.03.2022 13:02Od: Rafaeoli25
Jinak neříkám o sobě, že jsem neomylný, ne, spletl jsem se vícekrát a to k životu patří, nemám důvod to nepřiznat smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 13:13Od: Forehand
Ja nehovorim o odhade. Videl si ho ako GS sampiona, fandil si mi. Zistilo sa, ze nasobny gs sampion asi nebude, a uz mu nefandis a isiel si o dum dál.
[ Reagovat ]
18.03.2022 14:39Od: Rafaeoli25
Ale nešel, samozřejmě, že ale rád vidím, když se objevují noví talentovaní hráči, aby do budoucna nebyla nuda. Nevím, proč bys měl zrovna tohle vyčítat.
[ Reagovat ]
18.03.2022 14:53Od: Forehand
No pretože to je neprirodzené, takto kočovať. Dokonc ist do zapasu Nadal Alcaraz s tvrdením, ze budeš fandiť obom rovnako :)..Alebo nieco v tom zmysle.
[ Reagovat ]
18.03.2022 14:55Od: Rafaeoli25
To jsem neřekl, Nadal je pro mě samozřejmě číslo jedna a do konce kariéry budu v každém zápase přát jemu. Ale Alcaraz je mladý, nebojí se toho, navíc je to krajan, takže budu jen rád za alespoň trochu zajímavou rivalitu, která k tomu patří. I sám Nadal je za něj jistě rád.
[ Reagovat ]
18.03.2022 15:01Od: Rafaeoli25
Rozhodně je v Alcarazovi mnoho nadalovského, takže je příjemné zjištění, že člověk ví, komu bude cca od roku 2026 moci fandit. Rozhodně mu budu přát ve všech zápasech, kde nebude hrát s Nadalem, jen Gaelovi jsem a budu v soubojích s ním přát, ač vím, že jeho už převyšuje, což se ukázalo v IW. Každopádně Alcaraz je pro budoucnost tenisu jako takového důležitý a teď by jen bylo fajn, aby se mu za pár let objevil na obzoru také nějaký skorogenerační konkurent a viděli jsme co nejvíc zajímavých soubojů i po konci Nadalovy a Djokerovy kariéry.
[ Reagovat ]
18.03.2022 15:09Od: Krisboy
Na Alcarazovi je vliv Nadala samozřejmě vidět, ale v jedné věci se docela liší. Ve forehandu. Oba mají skvělý, ale každý jinak. Alkáč je více na brutální sílu, připomíná spíš Thiema, Nadal to má postavený na rotaci. Na jejich zápas se fakt těším. smile
A tipuji, že Nadal si to pohlídá.
[ Reagovat ]
18.03.2022 15:28Od: Rafaeoli25
Tak hlavně o tom jsem já taky mluvil, že se na jejich zápas/y těším, že bude zajímavý kontrast a zase jednou velké oživení pro tour. A to je přece fajn smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 15:37Od: Krisboy
A tvůj tip...?
[ Reagovat ]
18.03.2022 15:41Od: Rafaeoli25
Hele Carlos hraje už od Ria fakt skvěle, Rafa tam má výkyvy. Záleží jestli předvede nejlepší výkon na turnaji, pak mu věřím, ale pokud by zahrál jako s Nickem v prvních dvou setech a s Kordou v posledních dvou, tak bych na vítěze viděl Alcaraze. Upřímně nevím, co Nadal předvede.
[ Reagovat ]
18.03.2022 15:47Od: Krisboy
Já si zas myslím, že Rafa už dokázal mnohokrát, že nezáleží, jak hraje v prvních kolech turnajů s papírově slabšími soupeři, prostě zapne, když je potřeba. Dnes čekám něco podobného.
[ Reagovat ]
18.03.2022 23:17Od: Rafaeoli25
Samozřejmě, že často zapne, ale přece jen Alcaraz je v takovém laufu a je takový talent, že jistě i sám Nadal má vůči němu respekt a ví, že ho čeká velmi těžký souboj. Možná rozhodnou i zkušenosti.
[ Reagovat ]
18.03.2022 15:12Od: Forehand
Je zo Spanielska. To je asi jediné, čo majú spoločné :)

Mňa to fascinuje, ze dokázes ukázat na hráca s tym, ze tebe budem fandit a dokonca este uvies aj priblizne počiatočný rok. Nikdy som to takto nemal, kazdy support sa budoval rokmi, prirodzene, nepredvídatelne.

Finále ATP500 a finále ATP1000 hral v 19 aj Tsitsipas, porazil Djokovica, o rok neskor Federera na GS.

Dnes ma 23 a je bez Grandslamu. Takze by som opat korigoval nadšenie a superlativý, superpredikcie.
[ Reagovat ]
18.03.2022 15:31Od: Rafaeoli25
Ale tohle neříkám, zkresluješ to. No budu rád tenis sledovat i po konci Big3 a logicky je fajn, když můžeš někomu alespoň přát víc než ostatním. Když víš, že dotyčný něco opravdu umí. Rozhodně mi není sympatický jako Nadal, Tsonga, Monfils a DelPo, to ne, ale před jeho tenisem je třeba smeknout, málokdo hrál takhle v osmnácti. Pravdu máš, že i třeba Tsip vyletěl celkem brzy, určitě ale nebyl tak mentálně silný a sebejistý jako Alcaraz, to si myslím, že určitě ne.
[ Reagovat ]
18.03.2022 14:53Od: Rafaeoli25
Jinak nebylo moc hráčů, kterým jsem kdy fandil, přesto mezi nimi byli hráči, o kterých jsem věděl, že buď ani GS nevyhrají nebo vyhrají, ale bude jich velmi málo - DelPo, Tsonga, Monfils. O to mi vůbec nejde, musí mi něco říkat jejich osobnost, ne jen výsledky. Sinner mě zaujal, protože jsem si přál, aby konečně někdo pořádně prorazil, když Zverev, Tsip a další ustrnuli a nepředstavují pro titány výzvu, o nic jiného nešlo. Tenis potřebuje konkurenci a novou krev samozřejmě. Takže jsi to očividně vůbec nepochopil.
[ Reagovat ]
18.03.2022 13:47Od: Pe3k
No nejhůře si odhadl AOC smile smile smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 14:38Od: Rafaeoli25
Jak nejhůř? Ona snad prohrála volby? Já souhlasím s programem, za kterým stojí. Ano, není to Bernie, to neni nikdo, ale rozhodně se s ní shodnu na všem, co prosazuje smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 14:45Od: Rafaeoli25
Ty mě fakt bavíš člověče, prý špatný odhad, já s ní souhlasím tak v 99% a ty mi budeš tvrdit, že mám špatný odhad. Asi jsi nepochopil, že mně jde hlavně o program a ani tak ne moc o to, kdo ho reprezentuje, jestli Bernie, AOC, Omar, Tlaib, v Británii Corbyn, Burgon, ve Francii Melenchon, ve Španělsku Iglesias nebo někdo jiný, to je mi v podstatě jedno, hlavně, že říkají to, co je mi programově blízké, už to konečně pochop smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 15:58Od: Pe3k
Ty pochop, že ona je jeden z nejhloupějších a nejzesměšňovanějších politiků historie. Z nikoho nemaj v USA větší srandu než z ní...Omar ta se provdala za svého vlastního bratra (to taky podporuješ?) a Corbyn veřejně podporuje teroristy. Co má tahle skupinka společné je to, že nenávidí zemi ve které žijí a chtějí z ní udělat další Venezuelu a to nemluvím o té zvrácené gender ideologii (blijící smajlík) Jak může někdo tohle podporovat smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 16:55Od: Rafaeoli25
AOC můžeš titulovat jak chceš, ano, Republikáni si z ní možná dělají legraci, ale to samé platí naopak o Trumpovi, kterého zase já považuji za vzor hlouposti a jednoduchosti. Tak nevzdělaného člověka, aby pohledal, viz.jeho nesmysly o letounech v 18.století, to může říct snad jen, no jak to slušně říct. Ten člověk neví nic o historii, ani o dalších oborech, je marný, jen tlučhuba plný jednoduchých frází, co furt opakuje a intelektuálně jednodušší část Američanů na to slyší. Plus jen za rezervovaný postoj k NATO, což má společně s Corbynem. A k němu, tak s jeho ekonomickým programem samozřejmě souhlasím, do puntíku, ale nekritizuji ho ani za jeho postoj např.k Izraeli, protože jak se ten chová k Palestině, resp.v Palestině, protože je to umělé vytvořená země, což se nikdy nemělo v takovém měřítku stát, je neomluvitelné. Jak ale říkám, není to tolik o lidech, v čele může být ne AOC, ale klidně taková Pramyla Jaypal nebo jiní, hlavně, že budou prosazovat Sandersovu linii, to samé platí v Británii i jinde. Rozhodně stojím proti nadnárodnímu velkokapitálu a proti bigotním konzervativním hodnotám, hlavně Republikáni jsou v tom děsiví a to zase nechápu já, jak něco takového může někdo podporovat smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 17:27Od: Pe3k
Konzervativní hodnoty podporuje drtivá většina dospělé populace, což se tebe očividně netýká...Naopak progresivní politiku podporují jen a pouze brainwashed kids. Osobně sice neznám jejich politický program, pokud teda podporuješ ten, pak je to asi ok, ovšem ty lidi co jsi vypsal, to je ta největší spodina v politice. Napíšu to tak, aby tomu porozuměl i fanda Nadala...Lidi co volí Okamuru jsou "géniusové" proti těm co podporují AOC aspol.
[ Reagovat ]
18.03.2022 19:20Od: Rafaeoli25
Jasně, voliči SPD jsou duševní giganti, co neumí napsat správné jediné i a y a obvykle nedají dohromady souvětí. Ti by bezpochyby taky lajkovali Trumpovy tweety o leteckých manévrech v 18.stoleti, nepochybně smile. Jinak levicové, prosociální hodnoty volí i část starší populace. Ty totiž vidíš levice a napadá tě jen liberálnost, gender atd, jenže levice jsou i sociální jistoty, sociální spravedlnost a přerozdělování, ideje Socdem se v západní Evropě předávaly z generace na generaci, jestli o tom nevíš. Každopádně je to také jiné v každé zemi, někde má levice dohromady i dvě třetiny hlasů, takže je zcela očividné, že ji volí lidé napříč generacemi, jinde má pozici slabší. A když je řeč o konzervativních hodnotách, tak tam spadá řada věcí, nejsou konzervativci jako konzervativci v každém případě, třeba německá CDU, podporující sňatky osob stejného pohlaví nemá nic společného s americkými Republikány, samozřejmě smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 19:22Od: Rafaeoli25
Každopádně s těmi voliči Kadimůry jsi mě pobavil. Ti leda tak u pivka zakřičet vole, vole, ty zk.rvený migroši. Když ale píšou, tak je to ještě horší než když mluví, ale co čekat od IQ dřevěného vláčku smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 19:49Od: Pe3k
No vidíš jak si v obraze co se týče Okamury a podobné, ale ještě mnohem horší je to z voliči AOC aspol. Trump hodně mluví a tak často mele nesmysly to není žádná novinka, ale je to nejlepší prezident novodobé americké historie, invaze Ruska by za něj nejspíše nenastala. Nic proti sociálním jistotám, já jsem ovšem proti tomu zbytku co progresivisti protlačují. Vyber si někoho normálního kdo prosazuje sociální jistoty, rozhodně ne tamty.
[ Reagovat ]
18.03.2022 10:15Od: Rafaeoli25
Je tu ten souboj, na který jsem se těšil už od začátku turnaje, jsem rád, že na něj došlo, že ho nikdo neřekazil. Pomalu, ale opravdu jen pomalu dosluhující legenda legend proti svému nástupci se stejným potenciálem. Dva gladiátoři v aréně pod vedením svých slavných koučů, šampiónů minulosti Moyi a Ferrera. To prostě nemá po všech stránkách žádnou chybu. Vamos vážení, všichni čtyři smilesmilesmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 11:52Od: Patik
ja by som to zhodnotil asi tak že....už by si mal konečne vytiahnuť ruku z tvojích gatí a nemyslieť pritom na Alcaraza smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 11:58Od: Forehand
Povedal panic, eunuch.
[ Reagovat ]
18.03.2022 13:00Od: Rafaeoli25
Sorry, jsou tyhle poznámky nutné? Když se i takový BigMac občas rozplývá nad některými tenisovými výkony, řekl bys to i jemu? Já mám jen rád tenis a když mě v něčím podání baví, tak to rád řeknu.
[ Reagovat ]
18.03.2022 19:45Od: Patik
No sú lebo tu celý týždeň čítam o tom aký je Alcaraz úžasný..a to počítam že než začne jeho zápas ešte tu bude 100 príspevkov o jeho neuveritelných kvalitách a spojitosti s Nadalom..pritom sám uviedol že jeho vzor je Federer..po prehratom zápase to predpokladám zhodnotíš tak že bol úplne úžasný ale na Goata sa nechytá ten je a bol vždy one and only zakončí sa to vetami typu Alcaraz bude mať pred sebou sto GS titulov lebo s Nadalom odohral dobrý zápas a ako už všetci vieme Rafa je najlepšie merítko v dejinách tenisu..takýchto pesničiek a ód tu už bolo..a ešte bude..to sú také chvílkové overhajpy.
[ Reagovat ]
19.03.2022 10:03Od: Rafaeoli25
Píšeš tu nesmysly promiň. Alcaraz bezpochyby v současné formě má na to, aby Nadala porazil a i když prohraje, tak z toho slávu pro Nadala dělat nebudu. Že je Alcaraz obrovský talent, který tady dlouho nebyl, to jistě vidí každý. A co se týče měřítka kvality, tak měřítkem je samozřejmě i Djoker, oba dva pochopitelně,ne jen Nadal. Strefuješ se do mě, ale asi nečteš moje opakované poklony i vůči Federerovi a Nolemu, jinak bys takové blbosti nemohl psát. Říkám například, že nejlepší tenis, co jsem kdykoli od kohokoli viděl, byl ten Djokerův v roce 2011. Nemám problém to jako fanda Nadala přiznat, tak opravdu vypadá fanatik, který je zaslepený jednou osobou, Když nemá problém uznávat takové věci. Chtělo by to tu číst pravidelně a podrobně, abys nevypouštěl z úst tyhle zbytečné útoky, ač mám pocit, že je ti to často jedno, hlavně do něj nebo jeho příznivců rýpnout že smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 10:07Od: Forehand
Prave v zapasoch s tínedžermi si clovek uvedomi, jak je Nadal "stary", o to vacsi klobouček, akú výkonnost v tomto veku má. Naozaj obdivuhodné, Goat raz darmo..:)

Na Slovensku zvykneme hovorit, ze klin sa klinom bije. Nepamatam si, ze by niekto Vamosoval na druhej strane kurtu. Povazujem to za nemiestne, je to svätokrádež, na "Vamos" má Nadal vsetky práva vyhradené. Tak verím, ze si Nadal svoju ochrannú značku postráži.

Alcaraz je vyborny, ale s Norriem hral vyrazne horsie, nez s Monfilsom.
[ Reagovat ]
18.03.2022 10:27Od: Rafaeoli25
Tak vamosovali i Ferrer nebo Verdasco, jaksi ale nikdy neměli v drtivé většině poslední vamos v zápase smile. Alcaraz to je ale jiný příběh, je fajn, že světu tenisu vyrostl další teenager, který už v osmnácti je schopen vyhrávat větší turnaje nebo postupovat do jejich posledních kol a nepotřebuje dlouhé vícesezónní otrkávání, už bylo na čase, aby se někdo takový s nadějí, že se může v budoucnu alespoň přiblížit největším legendám, objevil. Pro Rafu další výzva, kolikátá to už, nebude jednoduchá, ale tohle je jiné už proto, že jde o krajana. Bude to dle mě příjemně soupeření dvou hráčů že stejné země, ze kterého je u vytržení jistě celé Španělsko. A to ještě nejde o zápas na GS, ale "jen" na Masters smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 09:42Od: gigin :))))
https://www.instagram.com/reel/CbOmq6XgZfR/?utm_source=ig_web_copy_link
[ Reagovat ]
18.03.2022 09:27Od: peek
Rafa utekl Sebastianovi i Nickovi z lopaty, ale útěk z Alcatrazu už se konat nebude smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 10:07Od: Rafaeoli25
Tak na lopatě Nicka ale nebyl. Jinak nikde není psáno, že to nejlepší nepředvede v sf.
[ Reagovat ]
18.03.2022 08:20Od: peggy
Nyni Vamos Rafa,ale asi budoucí soupeř není moc dobrý,v Tvé akademii jste jej vychovali a nyni Tě Raficek může porazit.
[ Reagovat ]
18.03.2022 13:03Od: Rafaeoli25
No hlavně ho v poslední době vychovává Ferrero a jeho vedení je bezpochyby nesmírně důležité a kvalitní.
[ Reagovat ]
18.03.2022 07:07Od: Newcombe Alcaraz vítěz turnaje
přál bych mu to. Snad se z Nadala nepo****
[ Reagovat ]
18.03.2022 08:38Od: elsky
Viděl jsem kousek s Norriem, zrovna když tam porovnávali rychlost jednotlivých úderů. Rozdíl markantní v Alcarazův prospěch- úplně ve všech.

Je to brutální tenis- z jeho strany jen o procentuální úspěšnosti.
[ Reagovat ]
18.03.2022 09:21Od: Tomas_Smid_fan
Tak zrovna Cameron není žádný ranař ke srovnávání. Škoda, že není ve formě Dom, to by byl souboj silákůsmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 11:08Od: elsky
Jako jo, ale ten Alcarazův křížnej backhend..
Ale rána taky není všechno, o tom ví něco i Saša Zverev..
[ Reagovat ]
18.03.2022 21:23Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 10:10Od: Rafaeoli25
Tak takhle to vůbec neber, hlavně je to skvělý souboj dvou výborných tenistů, na jedné straně totální legenda, na straně druhé supertalent Nadalových rozměrů, který se podobnou legendou může stát. Myslím, že ve Španělsku jsou nadšeni, že mají do budoucna nástupce, oba jsou jejich a tak to berou smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 06:26Od: Frantz
Chudáci hateři, zase další zkur... den smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist