Nadal ztratil vedení, zranil se a čtvrtfinále proti Čiličovi vzdal

  • AUSTRALIAN OPEN - Rafael Nadal po osmi letech nedohrál čtvrtfinále na Australian Open. První hráč světa dnes neudržel vedení proti Marinu Čiličovi, ve čtvrtém setu začal mít viditelné problémy s pravým stehenním svalem a za stavu 6-3 3-6 7-6 2-6 a 0-2 vzdal. Devětadvacetiletý Chorvat Čilič si o své třetí grandslamové finále zahraje s Britem Edmundem.
    23. 1. 2018, aktualizováno | Aktuality |  266 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Rafael Nadal se na Australian Open představil poprvé od loňského Turnaje mistrů, ze kterého odstoupil kvůli bolestem pravého kolena. A také Melbourne opouští se zraněním. Ve čtvrtfinále loňský finalista vzdal kvůli problémům s pravým stehnem Chorvatu Marinu Čiličovi.

Jednatřicetiletý Španěl měl zápas rozehraný lépe. Vedl 6-3 a 3-2 s brejkem v zádech poté, co Čilič udělal bezprostředně po obdrženém varování za překročení časového limitu mezi výměnami dvojchybu. Jenže Chorvat se zdravě naštval, získal čtyři gamy v řadě a vyrovnal na 1-1 na sety. 

Ve třetí sadě skvěle a agresivně hrající Čilič nevyužil tři brejkboly a za stavu 4-5 přežil setbol. Nic platné mu to však nebylo. Nadal v oboustranně nervózním tie-breaku získal důležitý set na svou stranu a pořádně se radoval.


Jenže v průběhu čtvrtého dějství Nadal začal mít viditelné problémy s pohybem a za stavu 1-4 si vyžádal pauzu na ošetření. Na kurt se vrátil a snažil se bojovat, kulhal však čím dál více a bylo zřejmé, že v tomto stavu nemá proti skvělé Chorvatově hře šanci. Nadal ještě zkusil pátý set, ale když prohrál první dva gamy, rozhodl se dál netrápit.

"Ve třetím setu jsem začal cítit, že je sval trochu unavený, ale mohl jsem hrát bez omezení. Potom ale ve čtvrtém (setu) při jednom pohybu, myslím že při drop shotu, jsem něco ucítil. V ten moment bylo jasné, že se něco stalo," popsal Nadal na tiskové konferenci. "Musím pár hodin počkat. Zítra podstoupím vyšetření, pak budu vědět víc."

Nadalova kariéra je protkána zdravotními problémy, přesto rodák z Malorky vzdal teprve sedmé rozehrané utkání na okruhu ATP a druhé od Australian Open 2010. Tehdy coby obhájce titulu nedohrál rovněž čtvrtfinále proti Andymu Murraymu.



"Byl to od nás obou neuvěřitelný zápas. Je strašná škoda, že Rafa musel vzdát. On je velký bojovník a mrzí mě, že takhle skončil," řekl těsně po utkání Čilič. 

Vítěz US Open 2014 a finalista Wimbledonu 2017 Čilič tak postupem do semifinále vyrovnal své melbournské maximum z roku 2010. O své třetí grandslamové finále si zahraje s Britem Kylem Edmundem, s nímž jediný vzájemný duel loni v Šanghaji vyhrál 2-0 na sety.

"Hraje tady úžasný turnaj, zvládá těžké zápasy a věří si. Hraje podobně jako já, má skvělý servis a dává velké rány. Já se budu muset soustředit sám na sebe a snažit se předvést maximum," uvedl Čilič.

Dvaadvacetiletý Edmund je v semifinále grandslamu poprvé v kariéře poté, co v prvním čtvrtfinále zdolal světovou trojku Bulhara Grigora Dimitrova.

O druhé semifinálové dvojici se rozhodne ve středu, kdy se střetnou obhájce titulu Roger Federer s Tomášem Berdychem a Korejec Hyeon Chung s Američanem Tennysem Sandgrenem.

• AUSTRALIAN OPEN 2018 •
Melbourne, Austrálie, tv. povrch, 55,000.000 australských dolarů
úterní výsledky (23. 01. 2018)
• Dvouhra mužů - čtvrtfinále •
Čilič (6-Chorv.) - Nadal (1-Šp.) 3-6 6-3 6-7(5) 6-2 2-0 skreč N.
Edmund (Brit.) - Dimitrov (3-Bulh.) 6-4 3-6 6-3 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (266)
23.01.2018 23:00Od: Roger_Federer Peter
Nejde spis oto Rafovo vztekle vyhlaseni po zapase?
Kdy si zase po honu stezoval na "vsecko"?, kdyby si dosel pro titul jako v US, ani by nepipl.
[ Reagovat ]
23.01.2018 23:12Od: Forehand
Samozrejme vzteklé...Bol pripravený vyhrat turnaj, citil to..Ty by si sršal pozivizmom...premarnena sanca, presne ako hovorí. Takto blblo prist o turnaj..
[ Reagovat ]
23.01.2018 23:20Od: a.magerova
Uznej, že ty jeho pindy po zápase byly přes čáru (takové fňukání ala modrá antuka)... připravený vyhrát? No nevím nevím, zas takové přesvědčivé výkony nepředváděl... jak ho mám ráda, tak dnes bych mu dala na holou a fest !!!
[ Reagovat ]
23.01.2018 23:35Od: Forehand
Evidentne si nikdy nerobila ziadny sport.
[ Reagovat ]
23.01.2018 23:59Od: a.magerova
Kdes na to přišel?
[ Reagovat ]
24.01.2018 00:02Od: Forehand
Pretoze ti chýba elementárna empatia.

Rafa sa vyjadroval emotivne, lebo bol nasratý. Bežná vec. Vyhrával, drel ako kon, cely turnaj hral v podstate dobre a odrovná ho nejaká malichernost. A tu sa ludia este cudujú, ze je nasratý :)
[ Reagovat ]
24.01.2018 00:03Od: Forehand
No a cele sa to znasobuje tým, ze to je uz 3krat..Cilic, Wawrinka, Murray..
[ Reagovat ]
24.01.2018 00:12Od: a.magerova
Ty děláš jako by všechny zápasy hrál s top hráči vždy na 3 sety, vždyť set už ztratil, to i Federer hrál líp a s titulem nepočítám tak jistě jako ty pro Nadala... chybí mu tu Toni....
[ Reagovat ]
24.01.2018 00:23Od: Forehand
Ja o voze a ty o koze..

Titul by vyhral, nevyhral. Ale chcel sa oň dostojne pobiť a nebolo mu to dopriate. Uz xtý krát tu v Australii. Kua, ved to je sakra hakuz...A ty teraz cakas, ze teraz príde na tlacovku v rúchu a bude sa vyjadrovať anjelsky ako Páter Ralph de Briccasart. No nebude. Lebo to je úplne prirodzené byť vytočený..
[ Reagovat ]
24.01.2018 00:38Od: a.magerova
Ne ne frajere, zas ohýbáš pravdu, jak se ti to hodí... on se zranil bo hraje tak jak hraje - silový tenis... ale vinu háže na druhé... je třeba přizpůsobit hru a kalendář podmínkám a věku... Roger se taky musel přizpůsobit, jak hnusně pomalým povrchům, tak svému věku...
[ Reagovat ]
24.01.2018 00:41Od: Forehand
Ohýbam pravdu?...Ty si zas v lese..

Teraz si mi tu práve vydala lekársku správu, ze preco sa zranil. Bravó Dr. Magerka :))

Nikto to nevie, ty áno. A ja ohýbam pravdu. fanatik.
[ Reagovat ]
24.01.2018 00:48Od: a.magerova
No zbytečně s tebou ztrácet čas... chápu, včera narozky, tak si zapíjel a zapíjel do toho i na žal a podle toho to tvé psaní a myšlení vypadá.
[ Reagovat ]
24.01.2018 09:13Od: Forehand
Oslava v piatok..

A nie si pozvana, aby si vedela :)
[ Reagovat ]
24.01.2018 14:11Od: a.magerova
No už brečím.... až v pátek..... tak to mám stejně jiný program i kdybych zvaná byla... jsi celkem srab, žes mě nepozval, šance na to, že bych přijela je opravdu nulová, ale tys mohl být za frajera a nejsi.... :-P
[ Reagovat ]
23.01.2018 23:55Od: Roger_Federer
Kdyby tohle predvedl Fedex, "mlatil bys do neho" 14 dni, ale jak jde o Rafu, omluvis uplne vsechno.
[ Reagovat ]
23.01.2018 23:59Od: Forehand
Co tohle?...byt odrovnaný 3-4krat z toho isteho turnaja pre zranenie?..za stavu, kedy vyhravas?...Vy fanatici mate fakt nulovu schopnost empatie.

A tu este budu niektore chore mozgy to zranenie bagatelizovat a dokonca ho podozrievat z toho, ze si to vymyslel...
[ Reagovat ]
24.01.2018 00:03Od: Roger_Federer
Pokud si pamatuju, tak vzdal 2 granslem celkove v kariere, poprve tusim 2010 tady Murrayovi, tak jake 3-4?
Zadruhe, nekak me nedochazi, cotim chces rict??, jako ze byl flzstrovany, tak je to v pohode.?
[ Reagovat ]
24.01.2018 00:03Od: Roger_Federer
Pokud si pamatuju, tak vzdal 2 granslem celkove v kariere, poprve tusim 2010 tady Murrayovi, tak jake 3-4?
Zadruhe, nekak me nedochazi, cotim chces rict??, jako ze byl flzstrovany, tak je to v pohode.?
[ Reagovat ]
24.01.2018 00:09Od: Forehand
Áno dva a s Wawrinkom to dohral cez slzy. Alebo aj ty si chory mozog a mas pocit, ze s Wawrinkom bol od druheho setu v poriadku?...Ved si tu sám pisal pocas finále, ze je zranený a musi prist skreč...
[ Reagovat ]
24.01.2018 00:20Od: Roger_Federer
Ja se nemuzu zbavit pocitu, ze opet nechces pochopit ocem se bavim.
Rafa zase po skreci "brecel" a hledal neco nekdo
Vubec neresim, finale 2014.
A Rafa v nem z Wawrinkou hlavne nevedl, nebyl lepsi hrac.
A ano mel skrecovat, podle me,to dohraval, protoze trochu tusil, nebo doufam, ze se wawrinka posere psychicky aon by to mohl otocit, hlavne byl o 4 roky mladsi a telobvic sneslo, takze jeste dohral
[ Reagovat ]
24.01.2018 00:39Od: Forehand
Poukazoval, ze to neni zdrave. Posli povodne video, tie Zabloudilove kecy su prekrutene aj z tlacovky, ktoru som videl a hovoril tam o zranení, nie atp...

Opat. Riesis nejake veci, ktoré su úplne prirodzené po prehre, uz som napisal co k tomu magerke. Ak máte trochu IQ a hlavne EQ, tak to v kontexte situácie pochopite.
[ Reagovat ]
24.01.2018 00:03Od: a.magerova
3. set Čilič prohrál smolně a to Rafa byl ještě OK, takže nevím co furt točíš? Opravdu se dnes Rafa choval po zápase jako vzdorovité děcko, laboroval se zdravím před turnajem a teď najednou byl hlavní favorit na vítězství, to si děláš srandu...
[ Reagovat ]
24.01.2018 00:07Od: Forehand
A to niekde popieram, ze treti set prehral smolne?..Znamena to vsak, ze nevyhraval 2:1???

Vyhraval a stvrtom sete bol uz hendikepovany...Hlavny favorit spolu s Federerom. Tak to proste bolo a smolne vypadol. Tak nemoralizuj, lebo pri takychto nestastiach to ozaj nie je na mieste.
[ Reagovat ]
24.01.2018 00:19Od: a.magerova
Jaké neštěstí... jsi ještě asi nezažil žádné neštěstí... chybí ti elementární empatie... ano zranil se a to ke sportu a jeho stylu hry patří, ale žije, tak tady nemoralizuj, není to opravdu na místě.
[ Reagovat ]
24.01.2018 00:35Od: Forehand
Zazil som aj ludské nestastie, ale o tom snad nechces aby som ti tu pisal..

Bavime sa o nestastí v sportových intenciách..Také neexistuje?...Ci ides zas slovickarit ako mimoň?
[ Reagovat ]
24.01.2018 00:36Od: Forehand
Ved áno, patri to k sportu. Rovnako ako emócie. Tak co riesis nejaké negativne emocie na tlacovke?..Zranenia patria k sportu, lebo sa ti to tak hodi. Emocie uz nie :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 22:49Od: FulnekUltras
Tohle je skutečně nepříjemné a nikdo na místě Rafova soupeře by se nemohl radovat z takto získaného vítězství a postupu. Jenže fyzickému opotřebení materiálu nezabrání na tomto světě nikdo... Přeju Rafovi ze srdce, ať to není příliš vážné.
[ Reagovat ]
23.01.2018 23:27Od: a.magerova
Postup jako postup... Berdych se taky holedbá, jak ve Wimblu hrál SF.
[ Reagovat ]
23.01.2018 23:56Od: Roger_Federer
Hral tam i finale :)
[ Reagovat ]
24.01.2018 00:15Od: a.magerova
Myslela jsem loňsko, po skreči Novaka.
[ Reagovat ]
23.01.2018 22:13Od: Ma3ek
Zasraná hnusná smola neskutočná viac nie je čo dodať AO skončilo uplne trofej Rogerovi a zbalte to.
[ Reagovat ]
23.01.2018 21:58Od: mahycek
Nic nemá Fedex doma. Ta situace je pro jeho mysl horší, než kdyby Nadal nevypadnul.
[ Reagovat ]
23.01.2018 23:14Od: turista
To opravdu nemá ani zdaleka.
[ Reagovat ]
23.01.2018 23:22Od: Ondra979
tak to si nemyslim, tohle Roger ted uz tolik neresi, ted se soustredi na nadchazejici zapas a ten muze byt dost tezky
[ Reagovat ]
23.01.2018 23:28Od: a.magerova
Tak tak, Berdych může být fest nebezpečný... :-/
[ Reagovat ]
23.01.2018 21:36Od: Kamilos88
Všichni víme, že to má Féďa na 99% doma, tak o čem se tady bavíme? :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 21:42Od: stopan
este nepresiel stvrtfinale stat sa moze cokolvek.
[ Reagovat ]
23.01.2018 21:48Od: Ondra979
to je hloupost i jako nadsazka, zitra to vidim tak 60-40, Berdych hraje skoro jako za mlada a muze byt nebezpecny
[ Reagovat ]
23.01.2018 21:53Od: Pe3k
Lol, pry fanda Federera, v každém komentu jdeš proti němu, zato velebis Nadala... ostatní tady nejsou moc bystří, ale já rychle poznám o co jde. Musí vyhrát 3 zápasy v řadě, takže zatím to má doma na 0%.
[ Reagovat ]
23.01.2018 22:14Od: Forehand
Jj, jedine Baníček má intelekt hodný inžiniera :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 22:59Od: Pe3k
Koho?
[ Reagovat ]
23.01.2018 20:40Od: Smazaný účet
Rafu jsem na AO ještě neviděl, a těšil jsem se na konec turnaje, tato zpráva mě moc nepotěšila. Snad to není nic vážného a bude brzo zpět.
[ Reagovat ]
23.01.2018 20:42Od: Smazaný účet
Marin se může zařadit mezi hráče, který si může zahrát třetí finále na GS ze čtyř. Takový nenápadný tenista....
[ Reagovat ]
23.01.2018 20:20Od: Forehand
Rafa sa tu kritizuje za pocet plánovanych turnajov. Ale ved natiahnut sval si mozes hocikedy, bez ohladu na vsetko...Toto su zas dedukcie pre boha..
[ Reagovat ]
23.01.2018 20:28Od: Pe3k
:D
[ Reagovat ]
23.01.2018 20:41Od: Labi
jasně Rafa je tenisový terminátor on něco jako nadměrné zatížení a opotřebení těla nezná...
[ Reagovat ]
23.01.2018 21:16Od: Forehand
Áno, po dvoch mesiacoch odpocinku na prvom turnaji je nadmerne zaťažený.

Tvl, pred rokom tu odohral 3 patsetaky, odohral 4 antukove turnaje za 5 tyzdnov, kde hraval zápasy kazdy den...Teraz si natiahol sval a vsetci sú múdri ako rádio..:)
[ Reagovat ]
23.01.2018 21:30Od: Labi
loni se vrátil na post světové jedničky, taky díky tomu že odehrál co se dalo a těch zápasů prostě bylo hodně, ¨na TM se zranil a tělo to už nedávalo ....uběhly ani ne 2 měsíce za které se musel uzdravit a natrénovat na AO, takže ano nová sezóna ale ta odmlka nebyla až tak velká, určitě ne tak jak by potřeboval a zase by měl absolvovat 11 měsíců plných turnajů...nedivím se že si stěžuje že sezóna je dlouhá a turnajů je mnoho, na druhou stranu nikdo ho nenutí hrát všechno....
[ Reagovat ]
23.01.2018 21:42Od: Kamilos88
Souhlasím. Pokud Rafa chtěl hrát AO, Sunshine, celou antuku, trávu, betony a haly, tak ať si nestezuje na plný kalendář. Pokud vím, tak má privilegia na to, aby mohl polovinu sezóny vynechat.
[ Reagovat ]
23.01.2018 21:34Od: Labi
nemysli si, já mu fandil přál jsem si opakovačku lonského finále, i vzhledem k tomu že by to byl jediný zápas který bych viděl kvůli práci celý....takže nadšený opravdu nejsem hlavně když vidím ta zbývající jména v pavouku ale Rafa mě na.ral ptž prostě by se už měl konečně poučit, sezónu odlehčit....upřímně taky nejsem rád když jsem po betonech čekal na zápas Rogera tolik týdnů na druhou stranu to potom stálo za to
[ Reagovat ]
23.01.2018 22:21Od: Forehand
Chápem...To je v poriadku a som rád, ze z toho niektori slusni fans nemajú Silvester, jak Pe3k napriklad..

Ale únava materiálu mi naozaj príde prirodzená skor na jeseň, práve na TM, tam toho má telo naozaj dost. Natiahnutý sval je bežná vec, stane sa to futbalistovi hocikedy pri behu a nikdy sa nespekuluje, ci by mal obmedzit pocet zápasov..Nadal snad nema okolo seba úplny tim amatérov a vie co si moze dovolit..Moc tych zápasov za kariéru neskrečoval a som si isty, ze zas dlho neskrečuje..Je to pech, ze sa to stalo práve dnes ked viedol a opat práve v Austrálii..
[ Reagovat ]
24.01.2018 02:04Od: Marduch
Vis, asi tak stejne jako ja, uplny prd o tom, jakým zpusobom se projevuje unava materialu tela. Ty vis, co dělal nebo naopak preventivně nedelal v přípravě? Jestli, byt jen podvedome, neprizpusobuje některé faze pohybu kvuli kolenu? Vis kulový a ani nejses ochotny, co by se za nehet veslo, si to připustit.
[ Reagovat ]
24.01.2018 09:19Od: Forehand
Natiahnutie svalu kamarat, bezna vec a robis z toho kovbojku..
[ Reagovat ]
24.01.2018 09:32Od: Pe3k
Jo? Zajímavé, že vyšetření odhalilo něco s kyčlí... :D

Kdyby Nadal tvrdil, že země je placatá, tak trolhand a ostatní ovce tomu budou věřit...
[ Reagovat ]
24.01.2018 10:35Od: Forehand
V oblasti kyčle..
[ Reagovat ]
23.01.2018 22:24Od: Forehand
Uz len dodám, ze ak by sa ozvali kolená, nepoviem ani makke F. Vtedy by sa ukázalo, ze pauza nebola dostatočná a kolená uzdravené. Natiahnutý sval je ale iný príbeh...
[ Reagovat ]
23.01.2018 20:46Od: stopan
kamarat zjavne nechapes co znamena unava materialu. :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 22:46Od: raduz
U Nadala nešlo podle mě nešlo o natažený sval.Navíc zranení v oblasti kvadricepsu o který dle prace fyziatra šlo,tedy pokud nejde o natržení,velmi málokdy postihuje tenisty či fotbalisty.Měl podle mě křeč a špatně to vyhodnotila jeho hlava.On je jednoduchej človek a svalovou inteligenci též nemá na výši jako třeba Djokovič nebo Federer.Hrubá síla a pracovitost je jeho domenou a dnes mu díky hrůze z porážky dala hlava signál posunout prách bolesti jinam.Na MR nic nebude,klidně bych se vsadil.Zkrátka prohrál zápas a basta.
[ Reagovat ]
23.01.2018 22:50Od: raduz
To co se stalo jemu,prožívá mnoho tenistů.Rozdíl je pouze v tom,že nehysterčí.Prohrál a basta.pokud prohraje Federer na AO a nebude stíhat míčky,bude snad někdo tvrdit ,že je zranění.Nebo naopak v případě Berdycha
[ Reagovat ]
23.01.2018 22:57Od: Forehand
Vieš aký je rozdiel medzi nestíhaním míčkov a ostrou pichlavou bolestou, ze áno?
[ Reagovat ]
23.01.2018 22:59Od: Pe3k
Lol
[ Reagovat ]
23.01.2018 22:59Od: Forehand
Hodnotit na zaklade dnesneho dna a skreču jeho inteligenciu je teda silná káva aj na fanatikov...

#VyssiLevel
[ Reagovat ]
23.01.2018 23:00Od: Pe3k
Myslíš, že Nadala dnes viděl prvně? Lol čobol zas nezvladas...
[ Reagovat ]
23.01.2018 20:19Od: insanezy_
Vamos Rafa, k titulu gratuluju Fedovi
[ Reagovat ]
23.01.2018 20:48Od: stopan
este nepresiel cez Berdycha, takze neoslavuj skor ako nepreskoci plot
[ Reagovat ]
23.01.2018 21:01Od: insanezy_
Ja jsem Rafan, ale mam rad i Fedu, tudiz pokud to neda vadit mi to nebude, ale preju mu titul
[ Reagovat ]
23.01.2018 21:28Od: Ondra979
tak tak, ja jsem si pral Fedal finale, nebude, je to skoda. Ale urcite je smutne, to co se tady dalo cekat - navazeni se do Rafy od Fedfans - meli bysme radsi smerovat pozitivni energii k zitrejsimu zapasu, cekam tuhy boj. Hlavne at je to dobry zapas a vyhraje tenis
[ Reagovat ]
23.01.2018 19:08Od: ipko
tak Rafovi prajem skoré uzdravenie a Roger je znovu zrazu veľký favorit ako bol na Wimbledone, kde to dotiahol do víťazného konca.. viac ma ale zarazila prehra Dimitrova, po takom výkone s Kyrgiosom opäť podať tak strašný výkon, to mi hlava nebere..
[ Reagovat ]
23.01.2018 19:27Od: turista
Stačí aby Nadal ubral počet zápasů za rok tak jako to udělal Federer.
[ Reagovat ]
23.01.2018 19:05Od: duhove_hovinko Nadal
Teď jsem viděl záznam zápasu Nadal vs Cilic. Od začátku byl Nadal nějak moc emotivní. Stále pumpoval. Tudíž si myslím, že tušil problém.
[ Reagovat ]
23.01.2018 19:03Od: steve79
Paneboze at zitra Fedex vyhraje. Pojdme se modlit :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 19:22Od: annah
Modlím se intenzivně, ale bojím se, že na výsledek to nebude mít vliv... :-)
Jinak musím ještě podotknout, že se mi nelíbilo Cilicovo slavení na kurtu na konci zápasu. Chtělo to ubrat emocí a radosti, když okolnosti byly, jaké byly. Měl by se poučit od Rogera, jak se v takové situaci chovat.
[ Reagovat ]
23.01.2018 19:33Od: Pe3k
No Cilic asi nebyl nadšený z toho, jak Rafa slavil konec 3. setu...
[ Reagovat ]
23.01.2018 20:29Od: annah
To bylo něco jiného - slavit uprostřed zápasu. Ale když soupeř kvůli zranění vzdá a ukončí zápas, tak bych čekala uměřenější reakci. Projevit soupeři trochu respekt.
[ Reagovat ]
23.01.2018 18:33Od: stopan
inac neviete co sa stalo z Gulbisom, ze vykonostne isiel dole a uplne sa vytratil v zo stovky??
[ Reagovat ]
23.01.2018 18:52Od: Pe3k
Gigin a Gulbis to zabalili, oba k vůli Fandine.
[ Reagovat ]
23.01.2018 19:50Od: Fandina
Nerozumíš tomu.
[ Reagovat ]
23.01.2018 20:25Od: Pe3k
No, tady ani neni čemu, dělal sem si jen legraci. Nevím co je s Giginem ani s Gulbisem.
[ Reagovat ]
23.01.2018 18:09Od: DORSCH
asi budem za kaspara,ale mne to vychadza,ze titul bere korejec,aj som si vsadil:)
[ Reagovat ]
23.01.2018 19:23Od: annah
Nejsi za kašpara, je to velmi reálná možnost.
[ Reagovat ]
23.01.2018 21:01Od: Krisboy
Za kašpara určitě není, možné je opravdu všechno. Nicméně tohle je ATP, nikoli WTA, takže je to velice, velice nepravděpodobné. Třeba představa, že by Fed prohrál s Čunkem finále GS? Blbost, leda že by Kozel měl čtyřicítky horečky nebo sněť v koleni nebo tak něco...
[ Reagovat ]
23.01.2018 21:17Od: annah
Ale kdyby zítra GOAT prohrál s Berdychem, tak Chunga vůbec nepotká, že...
A Berdycha by Chung dát mohl, Cilice nebo Edmunda pak ve finále tuplem. Jestli teda zítra nad ránem zdolá Sandgrena. :-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 21:20Od: Krisboy
Vždť říkám, možné je všechno...ale nevěřím tomu.
[ Reagovat ]
23.01.2018 18:03Od: peggy
Je to moc smutne,ze Rafa takto skonci,on je chlap,ktery bojuje pokud muze.Toto mu nepreji a preji aby se brzy uzdravil.Hlavne aby se vratil na antuku.
[ Reagovat ]
23.01.2018 17:25Od: Labi
No...Rafa Vamosoval co to šlo ale nic z toho....ne, je to smutné ukončit turnaj takto. Pořád od něj čekám že mu dojde to, že mu bude 32 a ne 22 let, že příjde s něčím podobným jako Roger a odehraje vždy AO a začne se připravovat na antuku, po které pak sezónu dojede do konce a třeba získá i ten triumf z TM. Loňská sezóna byla vzhledem k jeho stylu hry, četnosti turnajů a zápasů celkově hodně náročná a tady je výsledek....
[ Reagovat ]
23.01.2018 17:41Od: Pe3k
To jeho vyjádření po zápase jen ukazuje, že je Rafa hlupák. On obviňuje atp, že sezona je dlouhá (zranil se na prvním turnaji v sezóně) a i když mu bude 32 naplánoval si 18 turnajů, kde bude grindit každý balon... takže ty jeho treningy se závažím na nohách je ok, 8 hodin denně jako kluk taky ok, grindeni a dlouhé zápasy ok, hrát antukový tenis na každém povrchu to je ok, vina je v atp ;D
[ Reagovat ]
23.01.2018 17:53Od: Herbert_Hoover
V tomto s tebou souhlasím, ani mně se Rafovo pozápasové prohlášení nelíbilo. Plno emocí, zatemněné uvažování. Chápu, že je frustrovaný, ale přesto mě překvapil. Vyšťavil se na Laver Cupu, pak nesmyslně jel do Pekingu..po US Open by měl hrát maximálně jeden Masters a TM.
[ Reagovat ]
23.01.2018 17:58Od: Pe3k
No, ale jde o novou sezonu 2018, jen se podívej na jeho kalendář plánovaných turnajů...On a jeho team nemají rozum. Mel by se snažit zkracovat výměny, byt agresivní, hrát winery atd., Ne on raději stojí 5 m za baseline a grindi každý míč...je zázrak co jeho tělo vydrželo, nikdo jiný v historii toho tolik takovým stylem nevygrindil. Z big 4 je na tom zdravotně druhý nejlepší.
[ Reagovat ]
23.01.2018 18:43Od: TheRoyalBlue
S kalendárom súhlasím a sám sa na Rafu hnevám za to, ale ty sa podľa mňa pri Nadalových zápasoch pozeráš iba na druhú stranu kurtu a dúfaš, že to tam tomu hráčovi, čo proti nemu stojí, dobre padne a Nadalova hra ťa ani trochu nezaujíma. Vlastne by som podľa tvojej aktivity na tomto webe povedal, že si tomu zasvätil celý svoj život. Teda tomu a hejtovaniu v tejto diskusii.

Nadal mení svoju hru - častejšie sa snaží súpera vytlačiť z kurtu a prísť na sieť, viac sa snaží triafať ku baseline, častejšie sa snaží hrať údery po čiare. Minulú sezónu Častejšie využíval dropshoty a na returne si častejšie stúpne dopredu (ak mu to aspoň trochu vychádza), väčšinou hrá tak blízko k baseline nakoľko sa práve cíti, ale svoju hru už neobráti na ruby a mimo iného už navždy bude mať pomerne robustné pohyby pri úderoch a práci s nohami, čo je pri rýchlych povrchoch nevýhoda. Niečo robí už od detstva a cíti sa v tom doma, môže malými krokmi sa niekam inam posunúť, ale úplne iný už nebude.
[ Reagovat ]
23.01.2018 18:50Od: Pe3k
Ne nemění svojí hru. Viděl sem víc jeho zápasů nez většina zdejších fandů Nadala... podívej na první mač s RF z 2004, už tehdy Nadal dělal přesně to, co popisujes. Hraje a dělá vše čím dál tím stejně...

Na druhou stranu, úspěchy to mělo...je to 3. nejlepší Evropan této končící éry a snad nejlepší tenista narozen na Majorce všech dob.
[ Reagovat ]
23.01.2018 19:35Od: Herbert_Hoover
Zkracování výměn a ofenzivnější styl je passé. S tím kalendářem by měl ale svědomitěji pracovat a není to tak velké potlačení své přirozenosti. :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 23:18Od: turista
No pokud Nadala okolnosti přivedou na síť tak je z toho obvykle bod pro něj což bohužel u Djokera často není. Ten musí spoléhat jen na ty výměny když se nemůže pořádně opřít do podání.
[ Reagovat ]
24.01.2018 01:05Od: Marduch
Nadal tam ale chodí "uz jenom" zatloukat předchazejici vytecny balon a presne vyhodnoti, kdy nastal ten moment. Oproti němu tam Djoko chodí casto hure pripravenej, s rizikem. A v momentech, kdy na soupeře ztraci, dokonce az zbrkle. Ale za letošek jsem neviděl nic nez par highlights. Každopádně zahrát vytecnej uder uz s realnym zamerem, ze nasledne pujde k síti, by ho fakt mohl naučit Strpec.
[ Reagovat ]
24.01.2018 20:06Od: turista
Djoko se na síti necítí dobře a míče často radši zabíjí až po odskoku ve strachu aby se volejem nevyhodil.
[ Reagovat ]
23.01.2018 17:18Od: babolat.cz Evidentní
Rafa byl zraněný, již ve třetím setu nedobíhal dříve pro něj lehké míče, Cilic nikoho neporazil, přes 50 UE mluví za vše.
Rafa prohrál se zdravím
To je vše
[ Reagovat ]
23.01.2018 17:42Od: Pe3k
Zdravý Nadal neprohrává...
[ Reagovat ]
23.01.2018 17:48Od: stopan
39 - 83 pomer winerov hovori za este viacej, proste Nadal nevydrzal fyzicky, jeho styl ho nici, nema 25 rokov.
[ Reagovat ]
23.01.2018 21:12Od: turista
Aspoň jeden titul z AO Nadal ve své sbírce má a ten mu už nikdo nikdy nesebere.
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:47Od: peggy
Rafo,preji Ti brzske uzdraveni a rychle vraceni na post jednicky.
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:48Od: Franky
Diky clovek sa rad zasmeje :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 16:32Od: Krisboy
Člověk má skoro nutkání zeptat se, kam Rafa z postu jedničky odešel, ale myslím, že peggy ani neví, co to je :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 16:38Od: Fandina
Já si spíš myslím, že peggy si dělá šoufky, tak hloupý nikdo být nemůže.
[ Reagovat ]
23.01.2018 16:44Od: Krisboy
Možná...z tý její haťmatilky plné gramatických chyb a logických nesmyslů je téžké něco vyčíst :) Ale ano, určitě ráda provokuje, alespoň co se Báry S. a pana Berdycha týká. Ale chytrá moc nebude...
[ Reagovat ]
23.01.2018 16:47Od: Fandina
Možná si na hloupou jen úspěšně hraje.
[ Reagovat ]
23.01.2018 16:59Od: Pe3k
Lol fandino. Jistě, že je tak hloupá jak se jeví, na nic si nehraje, prostě průměrný fanda Rafy... podívej se na Olympiádu, pokud si myslíš, že ona je na to špatně...
[ Reagovat ]
23.01.2018 17:16Od: manacor
...ona je možná hloupá, ale vy jste ubožák největšího zrna, už by bylo na čase, aby jste se tou záští k Nadalovi už konečně zadusil, Pane Petříku,
[ Reagovat ]
23.01.2018 17:35Od: Pe3k
Lol
[ Reagovat ]
23.01.2018 17:46Od: manacor
Lol Lol Lol
[ Reagovat ]
23.01.2018 17:48Od: Pe3k
Tak to byl tvůj vrcholný okamžik, nic lepšího už nikdy nevymysliš ;)
[ Reagovat ]
23.01.2018 18:06Od: manacor
Tak dík, od tebe je to pochvala...na Tebe samozřejmě nemám
[ Reagovat ]
23.01.2018 18:09Od: Pe3k
Není, nemáš.
[ Reagovat ]
23.01.2018 18:22Od: manacor
To je kruté, ale snad to přežiju
[ Reagovat ]
23.01.2018 18:52Od: Pe3k
Když ne, sveď to na zranění, jak to dělá tvůj idol...
[ Reagovat ]
23.01.2018 20:13Od: manacor
Proč to svádět na Federera, tomu nerozumim
[ Reagovat ]
23.01.2018 16:42Od: Fandina
O jedničku snad nepřišel, tedy alespoň podle tohohle serveru. A odborníci na žebře by asi řekli i jak dlouho tam může zůstat, i pokud nebude teď nějaký čas hrát.
https://live-tennis.eu/en/atp-live-ranking
[ Reagovat ]
23.01.2018 16:55Od: Kozoroh
Jedničku si uhájil, lamo.
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:35Od: Franky Happy birthday Forehand :D
Tak rano som ti uz raz prial secko dobre sam...teraz ti zelam aj s Rafanom ktory navyse aj pripravil prekvapko :D noo posledny GS pred 32narodeninami ma Rafik uz za sebou teraz uvidime jeho stihaciu jazdu na 19Rogovych titulov :) povedal si ze strach o to nemas..tak potom ani ja ;)
[ Reagovat ]
23.01.2018 17:00Od: Kozoroh
Aby Rafa předčil Rogerovo DNEŠNÍ číslo, musel by vyhrát 4 GS turnaje, tedy stejné množství, jakého dosáhl tenisový Metuzalém Rosewall poté, co oslavil 32 let.
[ Reagovat ]
24.01.2018 03:56Od: Franky
Spravne :) toto vlakno z min.roka mam ulozene vonphone a idem si ho znova precitat aby forehand tu znova neklamal...
[ Reagovat ]
23.01.2018 20:18Od: Forehand
To som kedy povedal??...Stále tvrdim, ze je to otvorene, lebo cokolvek predvidat sa nevypláca. Nevymyslaj si, chápem ze si v euforii zo zraneneho súpera, ale neklam :)
[ Reagovat ]
24.01.2018 04:07Od: Franky
Zo zraneneho supera o tom sa nemienim bavit je az smiesne ze vzdy sa to iste meno spaja s tolkymi zraneniami a skrecmi...nastupil? Nastupil! Tak nech hra a nezvaluje to na vaetko mozne. uz mi pripomina p.Patrovica z talentu...ale k veci: kozoroh sa vyjadril ze K PREKONANIU FEDEREROVHO REKORDU bude Rafa potrebovat(ak nevyhra AO18) vyhrat presne tolko GS co Rosewall po dovrseni 32roku. Je to realne pytal sa vtedy kozoroh - odpovedal si je! A uviedol si 3 oblasti ktore si rozvinul preco je to realne. Este stale tvrdis ze podla teba Rafa Rogera neprekona v pocte GS?
[ Reagovat ]
24.01.2018 09:18Od: Forehand
Cize ked nastupis na zápas zdravy, musis ho zdravy aj dohrat?...Ty nemas rozum chlape...

Je to otvorené, nepravdepodobné ale vylučené to neni. Otazkou je dokedy bude Nadal hrat a ci vyhra najblizsie RG, od toho sa to bude odvijat..
[ Reagovat ]
24.01.2018 11:57Od: Franky
Chlape...Cilic je v SF viac ma nezajima...Ked Roger prehral so Zverevom pre problemy s chrbtom v mentreali nikoho to nezajimalo proste vyhral Zverev...ani mna nezajima co je Nadalovi, Cilic je v semi zvysok nech si riesi Nadal....a spat k tebe...uz je to nepravdepodobne? Ved si to videl realne..navyse Rog moze uhrat 20GS takze bude potrebovat 5GS aby ho prekonal
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:21Od: Kozoroh Kolaps Nadala
Vyřazení Rafy, zrovna v utkání proti Marinovi jsem vůbec nečekal, spíš jsem předpokládal problémy s Grigorem, který však vyhučel, tudíž jsem si myslel, že to Rafan má na stříbrném podnose. No kdo by se toho nadál..
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:57Od: Roger_Federer Rafa :)
http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/5315--frustrovany-nadal-at-si-nekdo-uvedomi-ze-chceme-po-konci-kariery-zit-normalne
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:02Od: Roger_Federer
At Rafa vynecha hardove turnaje.
A hraje jenom travu a antuku :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:10Od: janek_da
jak říká pani peggy. penizky
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:25Od: Roger_Federer
Takze 30 turnaju za rok, plus 5exhibic ano, ale jenom jiny povrch, modry nevoni, zluty nevoni, zeleny neumime..co nam zbyva :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:13Od: stopan
On si za to moze aj svojim stylom, podobne aj murray ci djokovic, Raonic a Del Potro si vymlatili zapastie. Tenis je o technike a mysleni, preto je to aj biely sport, ak tito z tenisu spravili silovy trojboj, tak potom nech sa necuduju ze zdravotne odchadzaju, naviac maju svoj vek, hraci v ich veku pred 15 rokmi uz boli vacsinou na dochodku az na Agassiho a cest vynimkam.
[ Reagovat ]
23.01.2018 17:55Od: Marduch
Naprostý souhlas. Jenže takovy Forehand, ac jinak relativně otevren argumentum, bude neustále brblat neco o smule. Osobně jsem třeba vyhlídky Djokovice na prekonani Federera neviděl během te jeho heroicke jizdy (snad 15 min.finalovych účasti za sebou) v 2015/2016 zdaleka tak optimisticky jako někteří zdejší, obecne tenisu znali, prispevovatele. Nápor na šlachy, klouby a vazy musí byt pri takto atletickem způsobu hry obrovsky.
[ Reagovat ]
23.01.2018 20:22Od: Forehand
Natiahnut stehenny sval si moze aj uradnik v banke pri zlom pohybe...

Predpokladam, ze si lekar, ked to tak fundovane vies posudit, kto ma ake zranenie, kedy a preco :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 21:48Od: janek_da
že jo. tak jenom aby to docvaklo i Rafovi, když kritizuje že musí hrát na hardu
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:27Od: Faddova
Jj, i Djok, Wawrinka, Nish, DelPo, Simon atd. To bude velká zábava.
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:49Od: stopan
Rafan a tie jeho oslavy :D , podobne sa radoval v 2010 vo stvrtfinale a andym murraym, v druhom sete 5-5 po dovrateny breakbalu pumpoval ako divy, ale aj vtedy skrecnul.
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:51Od: stopan
najoriginalnejsie oslavy sa mi zda predvadza Rafan specialne na AO
[ Reagovat ]
23.01.2018 20:24Od: Forehand
Holt, to mas tak, ked zranenia v austrálii vyradia Rafu castejsie, nez ktorykolvek iny tenista na svete na vsetkych GS dohromady :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:33Od: Olympiada Byl jsem jeho fanouskem
ale už nejsem. Od šaškarny lejvrkapu kde se choval neuvěřitelně a nevěrohodne. Kde i umyslne projel zapas.... Největší politik pro odlehčení kalendáře se prodá takovy blbosti. At si rozdaji treba jeste neaky Káánrs-kap treba....blbec. Je to hloupý, ale tak nějak mu to přeju.
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:26Od: janek_da
tak ještě Franc :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:31Od: raduz
Ted jsem se díval na krátký záznam a myslím si,že Nadal to dohrát měl.Zdravotní problém tam byl,nikoliv však podle mě takový,aby skrečoval zápas.Psychická nadstavba a hrůza z neuspěchu zahrála své a u Nadala to eskalovalo jako vždy jiným vnímáním prahu bolesti.Je to ale jen o jeho hlavě.Někdo to tak zkrátka má.Federer,když pozná,že to cenu nemá,tak to vyhází a jde do háje.To se mi líbí a přijde mně to chlapské.Podobně to má třeba Wavrinka nebo Berdych.
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:05Od: Faddova
To si děláš srandu? Rafa skoro nikdy neskrečuje, asi si nepamatuješ jeho odkulhané zápasy, nejmíň jeden právě v Austrálii.
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:09Od: raduz
Dnes panika přehlušila ovládací schopnosti,proto to extremní vnímání bolesti.Možná i mluvil fistulí.Toť můj názor
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:15Od: Franky
Velky suhlas on ma chorobny strach z prehry a hraje navonok gentlemana ktory hadze umele usmevy na kazdu stranu ale akonahle pride vacsia prehra velmi tazko ju unasa zvlast na AO kde sa mu dari najmenej...potom to psychicky neunasa a radsej skrecuje nech znizi vykon supera a vyzdvihne seba...proste nechutak prvej triedy
[ Reagovat ]
23.01.2018 20:26Od: Forehand
Vy ste naozaj fanatici vyšinutí, nie ste normálni fakt.
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:16Od: a.magerova Moje FANTASY
Muži: Nadal, Goffin, DelPO, Djokovic, Berdych, Rublev, Lopez, Monfils
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:20Od: janek_da
samé těžké váhy, kde jsi dostala tolik prachů? Nebo u holek jsi pak měla kvalifikantky?
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:29Od: a.magerova
Baby: Halep, Venus, Goerges, Keys, Kerber, Radwanska, Suarez, Stosur

No taky žádná sláva, ale teda na to, že baby nesleduju a chlapy jo, tak je to teda buď fakt šamanství ve prospěch Rogera (kterého nedávám NIKDY) nebo těm chlapům pořád nerozumím tak, jak bych chtěla... ;-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:35Od: janek_da
že tys neměla obsazené všechny sloty?
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:44Od: a.magerova
Splnila jsem všechny podmínky, které jsem musela.
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:42Od: Herbert_Hoover
U mě vždy, podotýkám vždy taky ženský dopadly lépe..ať jsem hrál jakoukoliv fantasy nebo klikal pavouky, tak jsem měl vždycky lepší výsledky v babách, a to je v porovnání s chlapy taky sleduju velmi poskrovnu..

No ale letos je to fakt výbuch, ženský mi drží už jen Kerber, Keys a Plíšková, dvě hrají spolu a ta třetí pravděpodobně vypadne :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:47Od: janek_da
Angie jsem nedal, protože to by bylo příliš jednoduché. Za pár šupů a ve skvělé formě...
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:48Od: a.magerova
Jsem to tam těsně před AO napráskala bez jediného pohledu na pavouky.... ;-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:53Od: Herbert_Hoover
Aha, takže v podstatě jsi na tom lépe než já, aniž bys viděla pavouka, zatímco já...

Ok. :)))
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:03Od: a.magerova
Jsem si totiž všimla, že ať čučím do pavouků nebo ne, výsledek vždy stejný... akorát, když zkoumám pavouky, tak mi to zabere dost času a o to víc jsem pak nas.aná, že mi to nevychází... takže praxe mi ukázala cestu úspory času i nervů.... :-)))
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:22Od: Fandina
Takže teď jde Berďulka, ale zase zůstane Roger.
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:25Od: a.magerova
To je právě ten účel, vywoodoovat jeho soupeře... ;-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:49Od: Fandina
Jj, já tam mám Berďulku i Rogera, takže mi to jedno.
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:50Od: Fandina
Ale Rogerovi věřím víc.
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:43Od: Herbert_Hoover
U mě už je chlapský tým čistý jako slovo boží :) bez jediného aktivního zástupce, jsi na tom ještě parádně díky Berďovi, i když asi jen do cca 13 hodin zítřejšího dne :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:46Od: a.magerova
No, ale u toho zrovna potřebuju (nutně!!!), aby zítra nevyhrál.... jakože dvacet je lepší než devatenáct... ;-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:48Od: janek_da
Rogerovi nech Wimblas :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:49Od: a.magerova
Oko bere... ;-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:04Od: mayday
Čilič Edmunda udělá si myslím. Takovej haluzák a už má GS a teď velkou šanci na druhej. Druhej finalista vítěz Federer - Berdych. Tomášovi bych to strašně přál, ale nevím, Roger ho sundá asi.
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:22Od: Smazaný účet
Pravděpodobně ho sundá doufejme že cilic s Edmundem klopytne.na druhou stranu je dobře že je Rafa aut je třeba přenechat trofej jiným má jich dost!!!
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:36Od: annah
V článku je chyba v prvním odstavci - je tam špatně napsané skóre u druhého setu.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:40Od: Krisboy
No co, tak vedl 3:1 na sety a pak vzdal, co je na tom divného?
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:44Od: a.magerova Re: :-))
To si musíme uchovat bo to asi za chvíli opraví.... ;-)

"...za stavu 6-3 6-3 7-6 2-6 a 0-2 vzdal"
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:49Od: Pe3k
:D tak za toho stavu to neměl vzdávat...
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:54Od: annah
Je to tak. Prostě Rafa vyhrál první tři sety, ale nikdo si toho nevšim, ani on, tak pokračovali... :-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:56Od: a.magerova
Taky si říkám... ani kanár v pátém mu v postupu dál nebránil... jen kdyby vydržel a mlčel... opravdu MLČETI ZLATO... ;-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:01Od: Krisboy
Říkal si: paráda, vedu tři jedna, ale proč rozhodčí už nepíská konec?
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:24Od: a.magerova
No ale teď jsem si přečetla, že od letoška vstoupilo v platnost pravidlo - "aktuální světová jednička od čtvrtfinále MUSÍ VŽDY odehrát 5 setů bez ohledu na skóre, jediná výjimka zkrácení počtu setů je při skreči kteréhokoli hráče"

Fakt furt vymýšlejí nějaké kraviny.... ;-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:35Od: Roger_Federer Kurz
Na Berdycha je uplne mimo, jako 4,5 je masakr
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:37Od: Roger_Federer
5,5 sory
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:40Od: Krisboy
To je hodně nebo málo?
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:42Od: Forehand
Skor 5.5 na Sandgrena.

Na Berdycha je primeraný 4.5
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:45Od: Kamilos88
Jaké dáváte Berdychovi šance?

Pokud porazi Rogera má životní šanci.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:48Od: stopan
Je to tazko predpokladat, Federer ma 36, uz je vo veku, kedy su castejsie herne lapsusy, moze Berdycha porazit v troch, moze prehrat v styroch, dolezite budu herne vypadky a tiebreaky.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:50Od: Kamilos88
Jak jsem psal níže bude důležitá psychika.

Berdych hraje o životní příležitost a bojím se, aby ho to neznicilo. Přičemž Roger podobne prázdného pavouka zažil už Xkrat
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:09Od: Forehand
Áno, na papieri to tak vyzerá..

Ale osobne si myslim, ze skor ma Chung vacsiu sancu zopakovat vykon proti Nolemu aj s Federerom, nez si Berdych zaspomina na staré časy. Navyse ho ma Federer precitaneho a Berdych ho ma v podvedomi. Chung je nepopísaný list papiera :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:27Od: Kozoroh
Chung je v podstatě malá verze Djokera. Bude kousat, ale nepřekousne.
[ Reagovat ]
23.01.2018 18:00Od: Marduch
Je o 3cm mensi nez Nole, neříkal bych tudíž mala verze, ale jestlis to myslel jako vyjádření doposud ziskanych trofeji, tak nic proti:)
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:27Od: Smazaný účet
Myslím kdyby porazil Rogera byl by v neskutecnem laufu.potom by ho neměl kdo zastavit dovoluji si tvrdit! myslím že by si došel pro vysněný titul.ten Roger je jak Jágr furt se sere kdesi s tím že sbírá tituly no.uz by mohl žezlo přenechat jiným:-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:45Od: annah
Ne, ještě ne... Prosím ještě o dva roky!!! Pak už se smířím, že tenis přestane být tak moc zajímavý... Stáhnu se do svého druhého nejoblíběnějšího sportu - biatlonu. No ale co v létě? Tenis je tak hezky celoroční... :-) Rogi, vydrž!!!!
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:50Od: Herbert_Hoover
Pokud by se hrál GS třeba v Miami, tak by byly Berdychovy šance větší, bohužel ten povrch ho celkem proti Rogerovi znevýhodňuje, ale i tak za ten kurz proč ne :) Rozhodně by na tom teď měl být po dlouhé době herně, fyzicky i mentálně velmi dobře, zbavil se všech herních "zlepšení", které mu nikdy nebyly vlastní, dá se říct, že je teď herně osvobozený a vrátil se ke svým kořenům a je to na něm vidět :) Nevím čím, ale připomíná mi mladého Berdycha i vystupováním.
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:43Od: Roger_Federer
Na Berdycha je az 5,7, a ten kurz je sileny, sice je Roger ultra favoryt, ale za ten kurz urcite ne.
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:01Od: mayday
Sangrena zkusím určitě. Berďu taky, ale za málo.
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:04Od: Krisboy
Pajdu na pana Berdycha taky obětuju...
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:11Od: mayday
Zkusím kiliána.
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:10Od: Krisboy
Tak jo :) Good Luck!
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:34Od: dappe
Docela by mě zajímalo, jak by zápas dopadl bez toho zranění. Cilič začal vlažně, ale potom breaku na 3:3 ve druhém se zápas úplně otočil. Neměl jsem pocit, že by Cilic byl bez šance na obrat i po tom zkaženém třetím setu. Zvlášť když Nadal v 5.setech poslední dobou úplně nevyniká.

Jsem zvědavý, co zítra předvede Federer. Očekávám nejlepší výkon na turnaji a vítězství, turnaj není zdaleka vyhraný. Dokonce si myslím, že Nadal by nebyl největší překážka, zvlášť když není 100%, tak by jeho šance v případném finále byly úplně minimální.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:41Od: raduz
Obzvláště za situace,kdy na něho Federer našel po 100letech recept a ty zápasy s ním si užívá.Dříve jsem si ta finale nepřál,nyní už ano.Myslím,že už uvidíme maximalně jedno,tedy na GS
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:44Od: Kamilos88
Pokud Federer do finále dojde
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:33Od: Forehand
Djokovic nikdy nevyhral GS, ked stretol Monfilsa a Rafa nikdy nevyhral turnaj, ked stretol Cilica. Mali sme pravdu obaja Kozoroh, vidis :)..Mozeme si potriast pravicou..
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:39Od: a.magerova
No... tak nám by se hodilo zopakovat loňsko... kdykoli jsme hráli s Berdychem, získali jsme titul (AO, Miami, W)... tož uvidíme, jestli se rok 2018 poopičí po 2017... ;-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:20Od: Kozoroh Re: Kolaps Nadala
Vyřazení Rafy, zrovna v utkání proti Marinovi jsem vůbec nečekal, spíš jsem předpokládal problémy s Grigorem, který však vyhučel, tudíž jsem si myslel, že to Rafan má na stříbrném podnose. No kdo by se toho nadál...
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:25Od: Kozoroh
Tak vidíš, jací jsme koumáci ;-)

No ale čekal jsem, že Rafa prohraje na turnaji jinak a především s někým jiným, než s Čiličem...
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:30Od: casper01
Ještě Roger (regulerně) a je to krásně otevřené.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:49Od: annah
Jen aby to vyšlo! Z Berdycha mám obavy, ve Wimbledonu Rogera hodně prověřil. Jéžiš to je teda letos masakr - úplné pohřebiště favoritů. Už zbyl jen Maestro. Snad proboha neuvidíme finále ve složení Edmund - Chung.... :-((((
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:53Od: janek_da
Ty mám ve fantasy :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:57Od: stopan
Myslim, ze Cilic cez Edmunda prejde do finale, no a zajtrajsie zapasy su otvorene, federera nemusi Mirka v noci posluchat a podla toho bude aj zapas vyzerat, Sundgren Chung tazko tipovat, kazdy z nich ma svoj styl, cakam vyrovnanejsi zapas, nieco naznacuje vzajomny zapas zo zaciatku toho roka
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:58Od: annah
To bych měla možná neděli volnou, protože výsledek by mě nezajímal.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:28Od: raduz
Cilic je jak jsem již níže psal naprosto divnej chlap s kostrbatým stylem hry,který ve mně nevyvolává žádných emocí.Paradoxně se může opakovat USO 2014.Pokud to Federer nedá,nevím co si o něm mám myslet,nebylo by to poprvé.I tak jsem přesvědčen,že mnou neoblíbený Nadal jednoznačně zvítězí na RG a Federer ve Wimbledonu.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:28Od: janek_da
Škoda Rafu. Ale tak na RG si třeba spraví chuť. Jestli teda ta skreč není známka nějakého dlouhodobějšího ústupu z pozic. Dobrá zpráva pro jeho fandy, Rogera to taky jednou potká.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:36Od: misa
V roce 2022.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:27Od: Mayo
Sakriš a to som si myslel, že v nedeľu uvidím prvý a posledný zápas tohto AO (:
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:31Od: a.magerova
Oni nedělní zápas úplně ruší či co?!
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:32Od: Mayo
Bez Rafu to pre mna skončilo.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:36Od: blixa
Já myslel že miluješ tenis a ty zatím Rafu ... ;-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:24Od: Franky
Je to totix taky slizky fanusik Rafu ktory sa tvari ze je objektivny a nestranny...teraz sa nam hadik vyfarbil
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:27Od: Roger_Federer
Hm, to jsem necekal, drahe..:(
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:16Od: a.magerova Njn... :-/
Tak trochu odlehčím... ten Marin, když se usměje, tak je fakt jedlý... asi se na konci září vnutím do dalšího dortu.... ;-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:20Od: Forehand
Cilic je najnudnejší tenista všetkých čias. Nevzbudzoval vo mne nikdy žiadnu emóciu. Akoby ani nebol. Podľa mňa mu fandí len mama, otec, brat.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:23Od: letityfanousek Re: já mu fandím
Cilic jen hraje tenis a to sakra dobře, nedělá opičky a tanečky okolo, neheká.. dnes mi udělal radost
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:26Od: Lunej..
Ja taky.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:27Od: blixa
Me too ? :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:27Od: Krisboy
To je pravda. Však o něm taky Roger řekl, že je to jeden z nejmilejších kluků na okruhu...
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:28Od: a.magerova
Šak kdo se tu teď baví o fandění a tenisu... zvláště pokud by se mělo opakovat složení finále z W2017... ;-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:23Od: Fandina
Souhlas, je to fešák. Když se nemračí, tak stačí, kdyby kývl :-)).
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:25Od: blixa
Fandino !!! Co by tomu řekl manžel ?? :-o
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:30Od: Fandina
Myslíš, že bych mu o tom povídala?
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:36Od: Fandina
Ale jinak to byl příměr, fešák se sexypílem.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:33Od: a.magerova
Tak tak... navíc s dortem v ruce... RÁJ NA ZEMI... ;-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:09Od: Forehand
Ako som písal vedľa. Austrália Rafovi nie je zrejme súdená. Zraniť sa počas turnaja je pech, v Melbourne to je snáď tretí, štvrtýkrát. Neuveriteľné. Určite však mohol Rafa vyhrať v pohode v troch, ten druhý set mal dopodávať. Ani neviem, čo sa stalo v štvrtom, či si Rafa niečo natrhol, kde presne bol problém. Smola, smolovitá.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:10Od: Pe3k
A pláčeme ...
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:13Od: Smazaný účet
tak hlavně, že Pe3k má radost :-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:18Od: Pe3k
Radost bych měl, kdyby Roger Rafu o5 porazil, takto to není ono.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:14Od: vrabejka
Když musí skrečovat hráč který vede kord ve čtvrtfinále GS je to vždy smutné.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:15Od: Krisboy
Jakej kord zas? Já myslel, že jsme na tenise a ne na šermu...?
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:28Od: vrabejka
je vidět že tvá pasivní slovní zásoba je velmi omezená.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:37Od: triatlet
Co mají vrabejkovy chyby společného s pasivní Krisboyovou slovní zásobou?
https://www.pravopisne.cz/2014/03/kor-%C3%97-kort-%C3%97-kord/
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:15Od: Kamilos88
Nikdo nepláče. Mě ten komentář nepřijde zaujatý k Nadalovi.

To, že vyhučel v Melbourne několikrát, díky zranění je fakt smůla. A zranění nepřeji ani svému největšímu nepříteli.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:20Od: Pe3k
Jistě. Jak vysvětlíš, že ty zranění se záhadně objeví, když prohrává a záhadně mizí, když vyhraje?
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:22Od: Kamilos88
Ty vole, tak je rozdíl, jestli někdo simuluje, nebo je zraněný. Do hlavy hráčům nevidíme ani jeden, ale snad by Nadal neskrečoval zápas s Čiličem, kterého si pravidelně maže na chleba. To je trošku konspirační teorie. Zkusil to, hrál, byl lepší, pak se soupeř zlepšil, Rafu přehrával a když srovnal na 2:2, tak byla otázka času, kdy to skrečne, protože by stejně prohrál 6:0. To, že Fedex zápas nikdy neskrečoval je věc, kterou asi už neuvidíme nikdy, ale Rafa skrečnul a hotovo.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:27Od: Pe3k
Právě, že ano, toto je přesně Rafuv styl. Běhá jak o život x hodin a když už ví, že prohraje, raději skrecuje a tim dehonestuje celý zápas, hlavně pro soupeře...
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:31Od: Forehand
Za stavu 2:1 na sety ví, ze prohraje :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:39Od: Pe3k
Skrečoval snad v 5 setu, ne?
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:44Od: Forehand
A preco krýval od stvrtého?..

V piatom za stavu 0:0 mal aký dovod vypustat?..
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:50Od: Pe3k
Postni to video s jeho zraněním.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:58Od: Pe3k
Pořád čekám na to video, kde se Rafa zranil...a další z AO14 ;)
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:28Od: Franky
Nema ho :D ten ma iba jeho doktor v trezore so zoznamom nedovolenych latok...
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:32Od: stopan
ci sa nezranil pri tej bujarej oslave vitazstva tretieho setu, tam napinal vsetky svoje svaly :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:32Od: Herbert_Hoover
Ale notak, vždyť ten sval mohl být natažen cokoliv (nejsem fyzioterapeut) úplně kdykoliv během třetího setu..jak na to má být video? :D jo kdyby si vyvrtl kotník, nebylo by to jen tak a pravděpodobně by tomu předcházel nějaký do očí bijící dramatický moment, ale takhle.. :) každopádně měl to Rafa vyhrát ve třech setech, nevyhrál, Cilic se zvedl a své si uhrál, to zase ne že ne..Roger 20 a jedeme dál :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 17:07Od: spaniel
KrÝval? :-O
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:32Od: raduz
Nadal je sice fenomenální herec,dnes mu to zranění věřím.Za toho Wavrinku by ale zasloužil dostat po ustech.Wavroš se tehdy musel držet hodně.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:40Od: Pe3k
A dodnes 99% Rafa fans těm jeho hereckým výkonům věří...v tom AO14 to bylo do nebe volající divadlo.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:30Od: janek_da
je to tak, normiš koment
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:19Od: atptour
Ozvala se špína. A pak kdo je hater. Ubožáku.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:14Od: stopan
vyhrat nevyhrat mohol nemohol, nevyhral, super bol od druheho setu lepsi proste, este tiebreak uhaluzil, ale zdravie povedalo nie, Cilic ho fyzicky nicil, myslim ze to koleno doliecene nemal podobne ako Novak laket, lahsie zapasy presli v pohode, v tazsich zapasoch sa pri vacsej zatazi zdravie ozvalo.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:15Od: stopan
Nadal urcite znechuteny sklamany, to hodene potitko v emociach hovori za vsetko.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:18Od: Forehand
Uvidíme, kde bol problém. Podľa mňa klasický natiahnutý sval. Toto sa proste môže stať.

Myslím, že Rafa odohral aj fyzicky náročnejšie zápasy, Cilic nie je z tých hráčov, ktorý by mal potenciál ho uťahať. Odohraté nejaké 3.5hod je pre Rafu celkom štandard. Smola je, že Nadal vyzeral na turnaji veľmi dobre, hoci nehral so špičkovými hráčmi. Ale tých tu už veľa aj tak nie je...
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:21Od: stopan
Nadal uz nema 20 ani 25 rokov, ma 31, taha mu na 32, takze hrat 3,5 hodiny pri jeho style hry je zdravotne znicujuce, zvlast ked predvcerom hral 4 hodinovy zapas.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:36Od: raduz
Ano,ta rychlá vlákna už nemají takovou schopnost regenerace,navíc Nadal je po stránce kosterněsvalové diametrálně odlišný třeba právě od Federera,kerý má ty drobné svalíky tzv ideálně poskládané,a proto da dlouhověkost a spíše problémy s plotýnkami bederní páteře.Nadal budí dojmem svalovce,skutečnost je ale jiná.
[ Reagovat ]
23.01.2018 17:45Od: turista
Nadal budí dojem svalovce. V muzeu voskových figur v Madridu, kde ho mají vymodelovaného naprosto přesně (mají tam fotky, jak mu brali míry) Rafa Nadal nepůsobí nijak mohutně na rozdíl od Ronalda, Zidaneho a Induraina, kteří jsou všichni především mnohem vyšší než Rafa Nadal. Ty svaly pod tím Nadalovým olympijským sakem ale patrné jsou.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:23Od: Marduch
ono za tím může být i to, že když s sebou taháš "not OK" koleno, nepřirozeně přetěžuješ svaly kolem.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:09Od: Mayo
Vostuda prehrať s Cilicom. Tak tento turnaj môže už zachrániť iba Kyle a Roger
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:10Od: Krisboy
Prohrát s Čiličem není vostuda. Marin to umí, párkrát jsem ho viděl hrát.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:19Od: stopan
Cilic ked sa rozohra a minimalizuje UE je dost nebezpecny, myslim , ze lepsia verzia Del Potra, od ktoreho narozdiel do toho tolko netlaci.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:24Od: Mayo
Ty taraj, Delpo je lepší tenista.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:29Od: stopan
jj videli sme s tomasom berdychom o kolko je lepsi tenista, posobil ako na kurta ako opity mamut.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:21Od: a.magerova
Novak ven, Rafa ven... to zas budou zítra nervy s Rogerem, mu vždy nějak ubude energie při těchto situacích, navíc Berdych... no no... uvidíme.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:08Od: Kamilos88
Rafa předvedl podobný zápas, jako Nole proti Tomášovi ve Wimbledonu. Tahal to přes evidentní bolest a měl šanci vyhrát. Jakmile Čilič vyrovnal na 2:2 byla otázka času, kdy to skrečuje. Je to takové nedůstojné a Rafovi držím palce ať zase rozbije celou antuku.

Pokud by měl Tomáš vyřadit Rogera (což si nemyslím), tak hlavně ať vyhraje celý turnaj. Otázka je, jak to oba aktéry poznamená psychicky.

Roger ví, že pokud předvede svůj standard, tak má na 99% jistotu titulu.

Berďa ví, že pokud by porazil Rogera, tak má životní šanci.

Jsem zvědavý.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:07Od: d@ve
Tak to letošní AO je teda fakt povedené.. :/
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:04Od: slacker
superrrrrrr. trolhand a spol nas zaplavi splaskama.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:08Od: Pe3k
Žádná změna...trolhand slaví narozky :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:33Od: Franky
Teraz mu dal darcek pre zmenu Nadal :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:33Od: Franky
Teraz mu dal darcek pre zmenu Nadal :D
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist