Další favorit končí. Edmund si ve čtvrtfinále vyšlápl na Dimitrova!

  • AUSTRALIAN OPEN - Poslední dva dny jsou v mužském turnaji plné překvapení. Po Dominicovi Thiemovi a Novakovi Djokovičovi končí další velký favorit. Kyle Edmund totiž ve čtvrtfinále Australian Open přehrál 6-4 3-6 6-3 6-4 světovou trojku a loňského semifinalistu Grigora Dimitrova a poprvé v kariéře si zahraje semifinále grandslamu. V něm bude čelit Marinu Čiličovi.
    23. 1. 2018, aktualizováno | Aktuality |  233 komentářů
    Kyle EdmundKyle Edmund 
     

Kylea Edmunda na semifinále letošního Australian Open zřejmě nikdo netipoval. Třiadvacetiletý Brit zahájil letošní sezonu v Brisbane, kde po skalpech Shapovalova a Hyeon Chunga prohrál čtvrtfinálovou bitvu s Grigorem Dimitrovem.

A právě Bulharovi ve svém premiérovém grandslamovém čtvrtfinále, do kterého se probojoval po výhrách nad nasazenou jedenáctkou Andersonem, Istominem, Basilašvilim a Seppim, porážku po setech 6-4 3-6 6-3 6-4 dnes oplatil a světovou trojku a loňského semifinalistu na třetí pokus úspěšně zdolal.

Edmund byl silný hlavně ze své obávané forhendové strany, z níž svému soupeři za necelé tři hodiny nastřílel 16 vítězných míčů, celkem jich nasbíral 46, o 14 více než favorit dnešního utkání. Navíc lépe podával, když trefil 13 es a zahrál jen čtyři dvojchyby. Dimitrov skončil s bilancí 7-7. Na nevynucené chyby "vyhrál" britský talent 48-35.

Dimitrov v zápase udělal hodně zbytečných chyb, často se trápil na servisu a rozhodně nepodal svůj nejlepší výkon. Zatím tak na loňskou úspěšnou sezonu korunovanou ziskem trofeje na Turnaji mistrů nenavázal.

V úvodním dějství prvního mužského čtvrtfinále byl jasně aktivnějším hráčem Edmund a díky odvážné hře nakonec slavil úspěch. Hned v prvním gamu favorizovaného Bulhara brejknul, ovšem v šesté hře o náskok přišel a Dimitrov skóre vyrovnal. O tři gamy později však třetí hráč světa na servisu znovu zaváhal a ani tři brejkboly v následující hře mu tentokrát nepomohly konec prvního setu oddálit.

Problémy Dimitrova na podání pokračovaly i ve druhé sadě. Bulhar znovu trefil tři dvojchyby, ale na rozdíl od úvodního setu si se všemi čtyřmi brejkbolovými hrozbami poradil a díky brejku ze druhého gamu stav utkání srovnal. Hodně mu v tom pomohly i zbytečné chyby z rakety třiadvacetiletého Brita.

Dimitrova vyrovnání povzbudilo. Hned v první hře další sady měl brejkbol, který ovšem Edmund zlikvidoval. Sám Brit ale o tři gamy později svou šanci nevyužil. Od stavu 2-2 byl však opět jasně lepším hráčem. Servis si začal držel suverénně a po dvojchybě Bulhara, jenž měl ve třetí sadě úspěšnost prvního podání jen 39%, v osmé hře získal klíčový brejk třetího dějství.

V posledním setu si oba hráči bez problémů hájili servis. V pátém gamu se však do dalších problémů dostal Dimitrov a za stavu 30-30 udělal obrovskou minelu z forhendu a vzápětí další, čímž poslal Brita do hodně nadějného vedení. Dimitrov se ovšem vzpamatoval a rychlým rebrejkem skóre vyrovnal. V deváté hře ale přišel znovu o podání, Edmund si v následujícím gamu vypracoval v pořadí 13. esem první mečbol a ten proměnil.

"Jsem neuvěřitelně šťastný, je to úžasný pocit," radoval se v pozápasovém rozhovoru přímo na kurtu Edmund. "Věděl jsem, že to proti Grigorovi bude ohromně těžké. Snažil jsem se udržet nervy na uzdě a strašně jsem se modlil, aby byl ten poslední míč opravdu v autu," rozesmál sebe i publikum. "Dostat se do závěrečných kol na nejlepším turnaji světa je skvělé. Chci zkusit jít ještě dál," dodal.

Edmund prožívá životní etapu své kariéry. Jeho maximem na grandslamech bylo předloňské osmifinále na US Open. Svůj nejlepší výsledek na podnicích velké čtyřky tak výrazně vylepšil a vůbec poprvé v kariéře vyhrál na jednom turnaji pět zápasů a posune se do první třicítky žebříčku ATP.

Dnes navíc po 14 neúspěších zaznamenal premiérové vítězství nad hráčem Top 10. Pokud uspěje i proti svému příštímu soupeři, kterým bude přemožitel světové jedničky Rafaela Nadala Chorvat Marin Čilič, přeskočí ve světovém hodnocení krajana Andyho Murrayho a stane se britskou jedničkou.

Edmund je šestým britským tenistou v open éře, jenž se na grandslamu probojoval mezi nejlepší kvarteto. Před ním to dokázali Andy Murray, Tim Henman, Roger Taylor, John Lloyd a Greg Rusedski.

Letošní Australian Open pokračuje překvapivými výsledky. Už včera v osmifinále vypadli Dominic Thiem a šestinásobný šampion Novak Djokovič. Podruhé v řadě bude mít semifinálové obsazení grandslamu dva hráče, kteří budou v semifinále takto velkého turnaje bojovat poprvé. Na US Open to byli Anderson a Carreño, v Melbourne Edmund a vítěz duelu mezi Hyeon Chungem a Tennysem Sandgrenem.

• AUSTRALIAN OPEN 2018 •
Melbourne, Austrálie, tv. povrch, 55,000.000 australských dolarů
úterní výsledky (23. 01. 2018)
• Dvouhra mužů - čtvrtfinále •
Čilič (6-Chorv.) - Nadal (1-Šp.) 3-6 6-3 6-7(5) 6-2 2-0 skreč N.
Edmund (Brit.) - Dimitrov (3-Bulh.) 6-4 3-6 6-3 6-4
TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (233)
23.01.2018 13:20Od: blixa
Das ganze spanisch Volk ist eine Simulantenbande!
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:15Od: baggik
Nadal si nevzpomněl na nohu, dokud ho Marin ve čtvrtém setu nebreaknul. A teď tady budou všichni brečet jak byl Rafa zraněný. Měl Marin urvat ten toebreak třetího setu a že tam šance měl a mohlo být ticho. Nadal už nikdy neodejde poražený, vždycky když se mu to začne vymykat tak začne kulhat.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:16Od: Pe3k
Konečně, někdo s funkčním mozkem... Vyhrát dnes ve 3, tak v semifinále běhá jak nárokována srnka...
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:17Od: Pe3k
Nadopovana
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:21Od: Forehand
To je logické, že ak by vyhral v troch, tak by zranenie v štvrtom sete neprišlo. :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:24Od: Pe3k
A co se tam stalo v tom 4.setu? Máš záznam toho zranění? Nebo to je o5 jako v AO14, nic se nestalo a když s ním začal Stan vytírat podlahu, najednou Rafik zraněný...
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:10Od: mayday
Co se vůbec Rafovi stalo? Něco viditelného při skluzu třeba, nebo se jen ozvalo něco a nemohl běhat?
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:14Od: Pe3k
Nemohl vyhrát...
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:16Od: baggik
Čilič ho brejknul ve čtvrtém setu, jiný impuls tam vidět nebyl.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:10Od: turista
Berďo jedeme! Titul z AO 2018 je možný.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:09Od: Ground_stroke
Mam Marina vo fantasy, ale je to smutne, ze Rafa takto konci... dufal som vo FEDAL finale
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:08Od: mayday
No tak to je děs. Pokud Roger sundá Berďu, tak to má jasný. Naopak kdyby Berďa zazářil, tak věřím, že s haluzákem Marinem by finále mohl prohrát.
[ Reagovat ]
23.01.2018 15:31Od: Kozoroh
Logika velí fandit Fedexovi.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:08Od: Herbert_Hoover
A tak jistě, velká radost z vítězství, Marin prostě od druhého setu hrál dobře, i když ho Rafa na koně vysadil a pak toho koně ještě párkrát povzbudil bičíkem. :) Nicméně nevím, jestli by se takhle vášnivě radoval Rafa nebo Roger, kdyby mu soupeř s do očí bijícím zmarem vzdal takový velký zápas. Asi by prvně zatleskal jemu minimálně a radost z vítězství krotil. :) Možná jsem přecitlivělý a mám zkreslené vnímání, ale nepřišlo mi to košér. :) Každopádně gratulace vítězi. :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:07Od: stopan
Marin mal vyhrat ten tiebreak a usetril by rafanove trapenie a problemy.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:05Od: Forehand
Ten záver je už trochu nedôstojný. A tak práve to skrečoval.

Holt, Austrália je pre Rafu zakliaty turnaj. Myslím, že skrečoval aj s Andym, teraz s Marinom. Zdravie ovplyvnilo aj prehru s Ferrerom a ďalšie dve nešťastné finále. Nie je mu súdené.

Napriek tomu si myslím, že bol set a break hore a mohol to dopodávať. Rafa nehral dobre. Škoda, lebo na turnaji mal skvelé momenty.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:07Od: Pe3k
Kapesníček?
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:12Od: Vojtaakk
Ale zase tady s Federerem odehráli jedno z nejlepších finále ever (2009) a to zrovna vyhrál.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:13Od: Pe3k
A celkově měl tolik štěstí během kariéry, že pár smolných AO se v tom hravě skova...
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:14Od: Forehand
Pravda. Odohral tri vyrovnané tesné finále, jedno vyhral. Vďakabohu :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:17Od: Kojinho
Se Stanem to podle mě zase tak vyrovnané nebylo.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:23Od: Forehand
Federer 2x, Djokovič.

Wawrinka, Murray, Cilic, a aj Ferrer. Tí všetci majú spoločný menovateľ. A to ešte Rafa AO13 vynechal.
[ Reagovat ]
23.01.2018 14:04Od: raduz
A nebyl zraněnej Federer.Zdál se mně nějakej jinej.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:04Od: Serpens
Ach jo, už to pomalu vypadalo na další legendární Fedal match... no, tak teď by vrcholem turnaje mohlo být semifinále Federer Chung, pokud se tedy nepodaří Tomášovi konečně protrhnout tu smůlu.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:04Od: blixa
Hmmmm, hmmmm, zajímavé. Pokud Tomáš nějakým zázrakem porazí Fedexe, tak to fakt může vyhrát celé ...
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:06Od: Kamilos88
Sice jsem Fedfan, ale od začátku říkám "Když mi Berda vyřadí Rogera, tak ať hlavně vyhraje titul"
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:04Od: vrabejka
Pěkný zápas škoda že to překazilo zranění Rafy. Je super že v pavouku už se dá fandit jen Berdovi tak doufám že zítra přejde přes Federera.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:04Od: historik
Semifinále Čiliče-Edmund. No strašná škoda, že jak vypadá ten pavouk, tak na Tomáše a Karolínu zbyli zrovna takoví soupeři.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:16Od: lvicek
No, oba to pekne vyzrali...
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:03Od: Andrew89 Konec
:/ dneska vyhravají jen papírově slabší...volepte Carličku :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:06Od: blixa
Já Karličce věřím ! ;-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:07Od: Andrew89
já taky! Musí vyhrát
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:03Od: Krisboy
OH, SHIT...takhle to skončil nemělo :(((
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:03Od: EllNino
Tomáši! Teď nebo nikdy ....
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:04Od: com
takze nikdy :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:00Od: stopan
Na to sa pozera velmi velmi tazko.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:01Od: stopan
je to neuveritelne ze aj jednonoheho Nadala ma Cilic problem breaknut.
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:01Od: Andrew89
to jo no:D ale chudák Rafa..bojuje..snaží se
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:03Od: stopan
Nadal skrec, no to zlostne hodenie zapastnika hovori za vsetko.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:57Od: majjkaa Rafa stream
Čaute, pozerate niekto Rafa - Čilič?, hodte tu prosim livestream nejaky, 5 set stoji zato :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:56Od: Smazaný účet
Rafa dnes dorafoval......
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:57Od: Kamilos88
Aby nezaVamosoval a nevyhrál :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:54Od: babolat.cz
smůla, mělo to skončit 3:0, noha tohle nemůže vydržet, hlava ano, kdo vyhraje?
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:56Od: Kamilos88
Nejhorší je, že Čilič ví, že může vyhrát. To je Rafova konečná.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:57Od: babolat.cz
asi, však kdo vyhraje, nemyslím hráči, ale noha vs hlava či srdce...
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:49Od: Kamilos88 Rafa
Když se na to člověk dívá několik let, tak pochopí, jak je těžké Nadala porazit. Je teď jedno, zda je unavený, zraněný, nebo ne. Ale on prostě nevypustí žádný balón. To je na nervy.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:51Od: blixa
To chce změnit taktiku. Rozpuštěný a vypuštěný ... ;-) :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:52Od: Kamilos88
No, teď je otázka, zda ho Marin dodělá, nebo se podělá. :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:51Od: Forehand
Hrá zle.

Napriek tomu mal vyhrať. Byť set a break hore je proste vec, ktorá sa musí dotiahnuť, proti Cilicovi. Teraz si ešte aj prehral servis, takže piaty set začne na príjme.

Jeho štatistika 5-seťákov je za posledné tri roky tristná, má to isto v hlave, takže skoro vybavená vec. Pripomína mi to celkom zápas s Mullerom.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:53Od: Kamilos88
Taky to ještě může skrečnout.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:55Od: stopan
Super je proste lepsi agresivnejsi, podobny zapas ako finale AO 2014 s wawrinkom, tam rafan odisiel uz po prvom sete.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:57Od: Kamilos88
Rafa je šampion. Dá se dokupy a na antuce to zase vymlátí. :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:09Od: turista
To si nemyslím. Zdravotně to už nedá. Loňskou veleúspěšnou sezónu Nadal přepálil a tohle je výsledek. Djoker a Murray taky zdravotně odpadají a Nišikori a Wawrinka se z toho taky nemohou stále dostat. Jak to řekl nedávno Radek Štěpánek. Skončil, protože profitenis znamená, že tělo jede stále na hraně a on už nechtěl dál pokoušet osud. Nakonec letos na podzim bude mít 40 let.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:52Od: turista
To ano. Je to dnes tak vyrovnané, že o výhře rozhodne haluz jednoho nebo druhého. Kdo zahaluzí vyhraje.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:43Od: stopan
aby sa teraz Cilic nezosypal 4-1 40-0 a odrazu je 4-2 zraneno vyzerajuci nadal odrazu beha o dusu
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:47Od: brontosaurus
cilic si asi ide po vitazstvo..aj ked bohuzial..rafa zdravotne odchadza cize nie je to feeer
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:53Od: stopan
Cilic ho dnes svojou hrou nici fyzicky, moze byt rad za ten darovany tiebreak, inac by uz bol na odchode do satne. V minulosti niekolkokrat sa Cilic zosypal povyhratom tiebreaku, dnes sa vzchopil, treti set moze byt nevyspytatelny.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:37Od: Mayo
Býk des
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:36Od: Tuttovka
Tak Marin nevypadá, že by to zrovna zabalil, ale já už naštěstí mám čočku s párkem pěkně v břiše a můžu se těšit na perfektní bitvu.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:41Od: Mercury
Dík za info.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:42Od: Tuttovka
Ještě jsem měl zelňačku :D.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:48Od: blixa
A nádobu na jímání plynů připravenou máš ? :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:35Od: stopan
minule sa tu nadavalo Djokovicovi ako zneuziva mical time,s rafom si mozu kludne podat ruky.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:35Od: stopan
*medical time
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:36Od: Pe3k
Rafa s tím přišel dávno před Djokovicem. On využívá každou nefér a nečistou taktiku...
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:45Od: Smazaný účet
ty seš fakt chudák, lituju tě
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:50Od: Pe3k
Jasně, napíšu pravdu a sem chudák :D

Chudák jsi ty, že máš růžové brýle a nevidíš pravdu...
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:53Od: Smazaný účet
potřeboval bys pomoc
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:56Od: Pe3k
Ty funkční mozek...
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:50Od: Kamilos88
Rafa i Djokovič využívají MTO pro rozhození soupeře. A dalších X hráčů. Párkrát to udělal i Federer, ale ten to dokázal zabalit tak, že to vypadalo čestně.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:50Od: Pe3k
Lol, pry párkrát to udělal i Federer :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:25Od: stopan
nevynutene chyby v tretom sete 7-23 winnery 10-24
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:27Od: brontosaurus
rafa 4 set ziadny winner...a marin 9...to nem dobre
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:40Od: Forehand
Ziadny winner?..Ved janekda tvrdí, že neni marný. Nekritizuj, nebreč :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:17Od: stopan
Cilic to same zahra dva perfektne vymeny vedie 30-0 a potom zacne chybovat.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:16Od: Mayo
Ani zo srandy som nepočítal s tým, že by mal byt Cilic nejaká hrozba pre Byka. Takze som prekvapený ale dúfam, že to da lebo prehru s Cilicom by som považoval za vostudu.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:18Od: brontosaurus
tu je ich viac...ani dimitrov si nezasluzi byt svetova trojka...nema taku stabilu hracov ako roger a spol...vzdy bude v ich tieni sa obavam..
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:42Od: Gogiska
Mayko neni lepsie prehrat teraz s Cilicom ako v semi s Edmundom? :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 17:57Od: Mayo
Gogiska, prehra s Cilicom je vostuda neviem si pomôcť. Radšej by som bral prehru s Edmundom (:
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:12Od: baggik
Škoda rozhodla ta páska, která zastavila winner po lajně.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:12Od: Tuttovka
Popravdě jsem přesně čekal, že to takhle nějak dopadne. Marin bude hrát o dost líp než Rafa, ale ten to nějak uhaluzí v tiebreaku :D... Tak teď uvidíme, jestli se Marin složí a my budeme moci v klidu jít na párek :D...
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:11Od: janek_da
Je tady nějaký normální fanoušek, který je v klidu a věří dneska pořád Rafovi?
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:12Od: brontosaurus
jaaaaaaaaaaaaaaaa
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:13Od: janek_da
no super. nesnáším brekot v průběhu zápasu a po zápase/turnaji velká ramena
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:19Od: brontosaurus
tak to tu vsetci robia...
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:13Od: Pe3k
Normální fanoušek Nadala? V muzeu kuriozit...
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:14Od: baggik
Tak za stavu 2:1 věří všichni Rafovi. Co je to za otázku? Nejsi Jaromír Soukup?
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:15Od: janek_da
"věří dneska pořád Rafovi"

tučně tady nejde psát
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:20Od: baggik
Tak to má dva významy. Pořád jako neustále od začátku do konce a nebo pořád jako i po tom všem co jsme viděli.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:22Od: janek_da
"dneska pořád"

ti připadá od stavu 2:1 na sety? Hmmmm
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:23Od: Forehand
Kritika herného prejavu je brekot?..
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:28Od: janek_da
Pokud je to jednostranna kritika, tak je to brekot. Dostane se k BP, tak to snad značí, že úplně marný není. Odvrátí BP dtto.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:37Od: Forehand
Jednostranná?...No fanúšikovia si snáď všímajú svojho hráča..A k BB sa dá predsa dostať rôzne :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:14Od: Mayo
Ja som v klidu a verím ale či som normálny to neviem.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:15Od: blixa
V klidu jsem a Rafa je mi u prdele. Jsem "normální" fanoušek ? :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:16Od: janek_da
fanoušek Rafy :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:21Od: Herbert_Hoover
Asi spíš ne :/
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:24Od: janek_da
ale jo, řekl bych třeba ty, Amputka
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:27Od: Herbert_Hoover
Ono je to těžké. Nastavil jsi takový filtr, kterému jde jen stěží vyhovět. Zdá se, že člověk musí být normální, být fanda Rafy a i mu věřit. Fanda Rafy jsem, často mu věřím, i dnes, ale za normálního se už dlouho nepovažuji, hlavně po neustálé konfrontaci s hodnotami nebo názory svého blízkého okolí. :) A co teprve v konfrontaci se vzdálenou realitou, to už je úplné peklo. :))
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:29Od: Herbert_Hoover
Jo sorry, zapomněl jsem na podmínku - "je v klidu". A to spíše v poslední době nejsem nezávisle na Rafovi. :D Ale pokud jsi myslel "je v klidu" jako že se s ním dá vyjít, tak to pak asi joo. :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 13:08Od: janek_da
dobře :)

Otázku jsem dal v kontextu toho, jak tady část RF nebo RN fandů dělá velká ramena, kdo je GOAT. Ale v zápase jsou pokakaní ze ztráty setu
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:11Od: mahycek
Takové šance Čiliče v tiebreaku. Může si za to jen a jen sám. Neudrží nervy na uzdě a škodí si sám.
Mohl vést 2 - 1 na sety.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:10Od: Forehand
Upotené, so šťastím. Rafa nemôže hrať takto od základnej čiary a dúfať v zázrak. Je to veľmi bojazlivé, pasívne, nedôrazné. Cilic nehrá úplnu hitparádu myslím si, Rafa hrá celkom vysoko pod svoje možnosti. Ale vedie na haluz.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:13Od: stopan
je mu to stastiie a zazraky chodia casto :D :D :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:16Od: raduz
Budte v klidu.pokud takto bude Nadal hrát proti Federerovi,dopadne to jako jejich poslední 4 vzájemné zapasy.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:14Od: brontosaurus
ano..rafa vymeny super prvy set...cilic mimo..a potom mu povolil uzdu..vidno to aj na wineroch..pre cilica..
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:08Od: Mayo
Vamos Humbalito! Ešte jeden
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:07Od: Gogiska
To co teraz vyhodil Marin :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:11Od: stopan
Nadal sa asi vela modli ked mu tak svaty pomahaju. :D :D :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:13Od: Gogiska
*svati :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:59Od: Andrew89 Jedem
Rafo!
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:08Od: Andrew89
juhuuuu . ještě jeden set
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:51Od: Forehand
Rafa na setball z druhého servisu pasívny akoby si pinkal s tatom Sebastianom. Obrovská chyba a len to odzrkadluje, že si momentálne na kurte neverí.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:46Od: Forehand
Rafa je teraz úplne zmrznutý, presne tak ako býva proti servismanom, keď sa nevie dostať do tempa od BL. A aj keď je výmena, tak je úplne neistý. Ak sa okamžite neuvoľní a nezačne tam triafať FH banány, tak máme po zápase.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:48Od: Tuttovka
Nebo mu Marin nepomůže nějakým failem :D...
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:10Od: stopan
uz sa stalo nepochopitelne, Nadal ma pri sebe asi dostatok straznych anjelov, ked mu takto pomahaju, v tiebreaku pasivnejsi, Cilic zahral niektore krasne winnery naopak niekolko lapsusov
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:16Od: brontosaurus
lebo rafa len brani momentalne...a to neviem ako dlho udrzi..ale proti servismanon sa vseobecne tazko hra...
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:59Od: brontosaurus
nevyzera to s rafou ruzovo...asi novy sampion...mariiiin..kym sa nestretne s Rogerom a nerozplace sa...
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:45Od: Tuttovka
Jestli Čilič vyhraje tenhle set, tak to bude dost drsné pro Nadala. Marin je sice vyhlášený labil, ale až se rozpumpuje, tak to bude problém. Nadal je celý třetí set pod obrovským tlakem. Téměř každý servis má Marin brejkboly, nebo je to minimálně 40:30.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:51Od: janek_da
neboj, Marin se složí už v tomhle setu
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:53Od: Tuttovka
Jestli ho prohraje třeba těsně v tiebreaku, tak věřím, že to Nadal zlomí, protože Čilič se těžko v zápasech zvedá.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:44Od: mahycek
Visí to, ale ve vzduchu, kdy ho Čilič brejkne.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:00Od: brontosaurus
nepaci sa mi to...tlacme rafu
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:42Od: dorons link
Ma nekdo link na ten match? Dik.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:42Od: Amputace
http://www.usagoals.me/c/tennis/2394391/3/nadal-cilic-rod-laver-arena-live-stream/
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:39Od: mahycek
Tady měl Čilič šanci, jít na 4 - 3 a podávat. Kdoví, jestli teď odpoví na 4 - 4 a nebo to zanechá následky.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:26Od: Mayo
Cilic nebrejknutelny.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:21Od: Gogiska
Keby Rafa aspon tak nehekal.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:24Od: Mayo
Ešteže to nepozerám, hruza (:
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:18Od: Forehand
Prestáva sa mi ten zápas páčiť. Pohodičku a kľud začína striedať pomerne intenzívne nastupujúci stres :)

Len pripomínam, že ak ten zápas pôjde do piatich setov, tak to neveští nič dobré. Nadal od USO15 s Fogninim vypadáva výhradne v piatich. Ďalej Verdasco, Pouille, Federer, Muller. Ale je celkom možné, že vypadne aj v štyroch :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:25Od: janek_da
Může tě utěšovat, že s RF v 5 nevypadl :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:43Od: Forehand
V štyroch?
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:44Od: janek_da
nikdy nevypadl
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:44Od: janek_da
na GS
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:46Od: Forehand
Vypadol, vo finále.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:51Od: janek_da
Ve finále su už nevypadává :D
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:17Od: Mayo
Cilic beast mode.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:11Od: peek Čilič
ale teď hraje výborně, začínám se o jedničku obávat :-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:15Od: stopan
este nech mi povie ze tento game pri nadalovom podani nebol o cilicovi??!! Rafan si teraz urcite vydychol, ze sa Cilic niekolkokrat vyhadzal.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:01Od: Forehand
Skoda, ze tá Busta nedopodávala set na 2:1.

Rafa je zrazu akysi zakriknuty.
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:59Od: Tuttovka
Moc nechápu to varování za překročení limitu, když oba mají stejný čas na přípravu mezi podáními :D...
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:59Od: raduz
Zasadním předpokladem,jak porazit Nadala je uspěšnost na servisu.
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:56Od: Mayo
To je tela, ešte z toho bude ťažkých 5 setov
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:03Od: janek_da
třeba tady bude tebou vzývaný 5.set 30:28
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:56Od: Amputace
Tak tohle Rafa naprosto bezprecedentním způsobem pohnojil. Nevěřím svým očím. Měl by se vrátit ke hře ze začátku zápasu.
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:59Od: stopan
Jednoducho Cilic znizil pocet nevynutenych chyb a zacal mu chodit prvy servis
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:00Od: insanezy_
Govno, tohle bylo jen a jen o Rafovi
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:04Od: stopan
jasne jasne stale je to len o rafovi.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:05Od: insanezy_
Nerikam to porad, ale tohle by bylo o kazdem kdyby to takhle prosral
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:07Od: stopan
rafa hraje to same, Cilic v prvom sete spachal nemale mnozstvo nevynutenych chyb, prvy servis mu moc nesiel, v druhom to po tom breaku zlepsil.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:14Od: Amputace
No to teda není. Si pak vrať ten rebreak na 3:3, Cilic byl úplně vykolejený a Rafa místo, aby ho dodělal, udělal zbytečné chyby a začal hrát zakřiknutěji.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:16Od: Amputace
Čiliče to samozřejmě nakoplo a začal hrát sebevědomě a méně chyboval, ale ten zlom nastal v tomto momentě, kdy to Rafa totálně zhnojil. Neodpustitelné, toto se mu nesmí coby světové jedničce stávat.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:18Od: Forehand
Hlavne nie proti Cilicovi, ktorý je na returne vo všeobecne marný.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:25Od: stopan
Cilic to neraz zahnojil v prvom sete aj v tom tretom mal moznosti ktore odhnojil, aj o tom je tenis.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:30Od: Amputace
Omg. Co zahnojil v prvním? Nadal měl snad deset breakballů, Cilic možná tři. Nadal klidně mohl první set vyhrát 6:1 a nikdo by se nemohl divit.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:38Od: stopan
6-1 to nemyslis vazne :D :D :D ,Cilicovi nesiel prvy servis a hodne chyboval.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:42Od: Amputace
Ok, tak 6:2 abych byl přesný.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:28Od: Amputace
No zrovna ty něco říkej. Za nějakých sedm let, co jsem tady na TP, jsem nečetl od některého z vás fanatiků, že Roger hrál dobře, a přesto prohrál. To se totiž nestává. Roger si vždycky všechno prohraje sám. Jste už tím směšní a ještě z toho samého osočujte ostatní. Vážně si nevidíte ani na špičku nosu.
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:56Od: historik
Omg...No a to to po tom brejku Nadala vypadal na jasnou cestu ke dvousetovému vedení!? Co se potom stalo!
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:57Od: stopan
Marin obmedzil pocet nevynutenych chyb a zacal mu ist servis.
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:57Od: Herbert_Hoover
Zatím mi to připomíná loňský zápas s Gaelem :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:57Od: Amputace
Rafa potom začal hrát zbytečně opatrně, protože Cilic skutečně vypadal velmi nalomeně.
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:59Od: stopan
Cilic posobil do zaciatku neisto, strasne kazil, hral zbrklo, nesiel prvy servis.
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:54Od: insanezy_
Slusne odevzdany druhy set
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:52Od: raduz
Jen aby to nedopadlo jako USO.Bylo by však krajně nevhodné poukazovat na slabé soupeře Nadala.Pokud Federer nedá Berdycha,je to jen jeho problém.Kromě Berdycha má los podobnej jako Nadal,s tím rozdílem,že Cilic je pro mě v top10 dost záhadou.Jeho hra je kostrbatá,v ničím není zajimavý.Jeho vítězství na USO a především tam předvedená hra,bylo v jeho podání něčím velmi záhadným.Naopak Berdycha řadím do skupiny hráčů jako jsou a byli Delpo,Tsonga,Nishikori,Soderling,tedy mezi velmi zajimavé a lepší hráče nežli Cilice.I pro Nadala by byl dnes těžší soupeř nežli Cilic.
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:40Od: stopan
Cilic je velmi nekonzistentny zahra dva perfektne udery potom zahraje trikrat uplne netakticky alebo sa vyautuje potom zase zahra skvleo.
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:39Od: Roger_Federer Jsem
Prekvapeny, jak Rafa snasi ti bolest kolen, beha jak srnka :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:44Od: Gogiska
:D
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:57Od: Pe3k
On asi zapomněl, že si zase vymyslel nějaké zranění...
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:17Od: babolat.cz
á debi.l a blbeček vedle sebe....
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:36Od: peek Super
Berďa má volnou cestu do finále. :-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:37Od: Herbert_Hoover
Volnou cestu až do finále Wimbledonu :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:09Od: Fandina
Chudák můj Gríšánek :-(
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:04Od: blixa
Posral si to sám. Edmund určitě byl k poražení.
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:08Od: Mayo 6:3
.
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:10Od: Herbert_Hoover
3:3 na esa...Ivo Nadalovič :))) hádám snad už Rafa ty dvě dá a udělá mi dvojnásobnou radost :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:54Od: janek_da
tak už dal ta dvě esa?
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:57Od: Herbert_Hoover
Ještě ne, ale má na to minimálně dva sety :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 09:57Od: Forehand
Prve sety su alebo mozu byt vzdy klucove, ak hra "outsider" proti favoritovi. Dim na to pozabudol a nechal si ujst zaciatok a uz sa viezol...

Rafa je skusenejsi, ale tych 5 zahodenych breakballov bolo naozaj zahodených.
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:10Od: stopan
Cilic je menej agresivny, niekedy zahraje az velmi naivne netakticky, pripadne servis a bum aut, celkovo mi z jeho hry nejde istota.
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:11Od: stopan
a servis na jeho vysku by som cakal lepsi
[ Reagovat ]
23.01.2018 09:43Od: Hook2424
Tak bohužel Grigor opět dokázal, že ještě tenisově nedospěl! Jeho vitezstvi na turnaji Mistrů byl příslib stability jeho výkonů. Skoro si začínám myslet, že už k tomu ani nikdy nedojde. Na vynikající výkon s Kyrgiosem bohužel navázat nedokázal. Místo toho, aby jeho výkon s postupujícím turnajem gradoval, předvedl dnes svůj průměr, spíše podprůměr. Hrál hloupě, netakticky, nekoncentrovaně.
[ Reagovat ]
23.01.2018 09:18Od: mahycek
To je něco, předevčírem jsem si myslel, že Dimitrov je největší kandidát na finále v této půlce pavouka, snad ještě větší než Nadal a vidíte, vše je jinak. Bude tam mít Edmunda a tam má šanci větší. I když všechna čest, Edmund je skvělý a s Chungem největší překvapení. Ale, asi jsem zapomněl na Marina, i když....
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:19Od: Smazaný účet
Kyle Edmund je hodně nenápadnej, moc se o něm nemluví, ale je to velkej dříč a hráč, co má všechno, co by měl moderní tenista mít. Navíc k tomu všemu disponuje vyrovnaností obou základních úderů, které má velmi silné. Letos by se v klidu měl usadit v TOP 20.
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:27Od: Forehand
BH ma celkom priemerný. Forehand naopak špickový.
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:13Od: svetova.dvojka
Cilič finále Wimbledonu,Anderson finále US Open,
Careňno Busta semifinále US Open, ateď Edmund. Když se na to tak koukám, tak snad i já s mým tenisem bych mohl hrát nějaké to semifinále na grandslamu...
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:04Od: svetova.dvojka
Tenis se vrací zdá se do období 2005-2006, Federer a Nadal byli odskočení a pak prakticky 50 hráčů, kde každý mohl porazit každého.
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:17Od: raduz
Doba je samozřejmě jiná,nicméně nikdy jsem si nemyslel,že Federer bude v 37letech v posledních kolech GS.Kdyby mně to řekl někdo před 5lety,vysmál bych se mu.U Nadala to samé.
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:19Od: svetova.dvojka
úderově na Federera nemá nikdo, takže to bylo jen o fyzické připravenosti a Federer to stále vydrží.
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:04Od: Tuttovka
Edmund na té fotografii vypadá, jako by tlačil pohár pro vítěze AO. Tak snad na to nedojde a zůstane mu tam.
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:07Od: Torn
Pěkně naplněný pohár ale....dle fotky..:D
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:02Od: Kamilos88 SF
Zdar. Měl jsem v hlavě myšlenku, kterou zde napíšu již během zápasu. Nicméně jsem si počkal až na poslední game, který Edmund "dopodával". Kdyby na druhé straně kurtu stál například Tomáš, tak ten game na returnu vyhraje čistou hrou, ale to, co předvedl Dimitrov přesně vypovídá o současné situaci v mužském tenisu. Je opravdu současné složení pavouka překvapením? Nemyslím si. Přikláním se zde k názoru Forehanda, který zmínil, že TOP 10 na to nemá.

Kluci jako Zverev, Dimitrov, Goffin, Thiem a další z TOP10 se dostali mezi tenisovou elitu spíše díky absencím opravdových TOP hráčů a jejich výpadky formy. To, že chybí ve formě hrající Raonic, Wawrinka, Nishikori, Murray, Djokovič popř. i starý dobrý Ferrer dává přesně prostor těmto náhodným semifinalistům.

Goffin, Zverev, Dimitrov a Thiem prostě mentálně nemají na to, aby pravidelně vyhráli 4-5 zápasů na GS. Oni jsou schopni zahrát super zápas, ale pak se pod tíhou okamžiku sesypou. Dnešní Dimitrov není ani náhodou třetí nejlepší hráč na světě. Myslím, že by jej vyřadilo minimálně dalších 40 lidí a ne jenom Edmund. To, co předvedl v posledním gamu bylo hrozné, absolutně to psychicky nezvládl a defacto zápas daroval soupeři třemi chybami v řadě. A takové chyby třetí hráč světa do prdele nemůže udělat.

Tudíž když to shrneme, tak pokud se nevrátí do formy opravdoví a mentálně zralí hráči TOP 10 (Stan, Andy, Milos atd), tak podobné semifinalisty budeme vídat čím dál častěji. Ještě pro souhrn jenom aktuální TOP10
Rafa - QF, Roger-QF, Dimitrov - OUT, Zverev - OUT, Cilic-QF, Thiem-OUT, Goffin - OUT, Sock - OUT,Delpo-OUT, Busta-OUT.

Aby mezi TOP 8 na GS nebylo 70% TOP 10 je prostě úlet.
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:06Od: Herbert_Hoover
Imho o Milosove neprurazne mentalni schrance mam pochyby. :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:12Od: Kamilos88
Dívej na složení QF AO 2016 - Djokovič,Nishikori, Federer,Berdych,Monfils,Raonic, Ferrer, Murray
US Open 2016 - Djokovič,Tsonga,Pouille, Monfils,DelPo,Wawrinka,Nishikori,Murray

A teď

US Open 2017 - Nadal,Rublev,Federer,DelPo,Querrey,Anderson,Carreno-Busta,Schwartzman - WTF?
AO 2018 - Nadal,Čilič,Dimitrov,Edmund,Sangren,Chung,Berdych,Federer
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:14Od: Herbert_Hoover
A co AO 2017? :) pro paralelu nemusime chodit holt daleko
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:17Od: Kamilos88
No počkej, to se nějakou náhodou dalo akceptovat :D

Zverev Mischa, Federer, Wawrinka, Tsonga, Nadal, Raonic, Goffin , Dimitrov. Až na Mischu Zvereva to šlo.
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:20Od: Herbert_Hoover
Really? Ale dyť tam byli v QF jen tři hráči top 10, dokonce o jednoho méně než letos. :)) Ono je to klamné víš s tou top 10, protože spousta hráčů v daném okamžiku, která tam třeba objektivně patří, tam zrovna není a naopak.

Nicméně jsem se pozastavil hlavně nad tím Milošem a mentálním titánem a tím "Aby mezi TOP 8 na GS nebylo 70% TOP 10 je prostě úlet."

No úlet to možná je ale ne neobvyklý. Možná to bude v budoucnu trend.
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:22Od: Kamilos88
Pokud se nedá opravdová, herně vyspělá TOP TEN dohromady, tak to bude standard.
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:25Od: Herbert_Hoover
No já být tebou bych si na to začal zvykat a nestřílel slepými do vzduchu :) Ono to je složité a celkem naivní doufat, že nějaká subjektivní idea o vyspělé top 10 bude držet kompaktně další několik grandslamů. :)) A vlastně shodnout se na tom, co je vlastně pro tenis to nejlepší a kdo by měl do té vyspělé top 10 patřit, je taky hodně složité :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:28Od: Herbert_Hoover
Jinak já jsem třeba nakloněn velkým životním příběhům malých skromných chlapců z tenisové periferie. Tennys Sandgren je prostě super. Stejně tak super je korejský malý velký muž, kterého připoutala k tenisu (nejen) zraková nedostatečnost a on teď porazil svého hrdinu jeho vlastními zbraněmi. To je přeci skvělé. :) Já jakožto člověk, co se zabývá žurnalistikou, přesně tohle vítám. Druhá věc je ta, že v SF budeme mít pravděpodobně dvojku Nadal - Edmund, která asi moc zapeklitosti do Australian Open nevlije. Já osobně bych se bez Edmunda teda obešel, ale zase si netroufám tvrdit, že je to pro tenis špatně.
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:26Od: Forehand
Traja hraci z top 10, ale Federer a dalsie osvedcené firmy, ktore maju mnohopočetne skusenosti z top 10 a zaverecnych kol na GS.

Ono to je skor myslene tak, ze hraci sucasnej top 10 maju svoje rebrickove postavenie velmi skreslene..
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:30Od: Herbert_Hoover
Ale jistě, a přesně to se snažím nastínit, že je to zkreslené, ale obousměrně. :) Proto mi nepřišlo rozumné argumentovat počtem hráčů top 10 v QF.
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:41Od: Kamilos88
Ano, přesně takto je to myšleno. Staré dobré firmy jsou mimo. Když si vezmu náhodný GS 2 roky zpět, tak se člověk de facto do druhého týdne nemusel na tenis dívat. Všichni věděli, že v QF bude Djokovic, Murray, Nadal, Raonic, Federer, Berdych, Nishikori. Wawrinka.
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:45Od: Herbert_Hoover
No, to taky není moc lákavé pro někoho, že ví, že tam budou přesně ty osvědčené firmy :) Sto lidí, padesát chutí :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:49Od: Herbert_Hoover
Jinak já si troufnu říci, že jelikož tu ty osvědčené firmy s chátrající fasádou nebudou věčně, tak je super, že si jejich potenciální nástupci (oukej, zase je to hodně subjektivní, kdo by tím nástupcem mohl být) si dokážou prorazit cestu hlouběji do pavouka a připíšou si úspěch, na němž můžou později stavět. A já prostě mám rád pestrost, nečekané scénáře, fascinaci příběhy těch "neosvědčených firem" :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:58Od: Forehand
Chápem ako to myslis. Ja tiez vítam sviezi tenisový vietor, ale skor mladych z potenciálom. Chung v SF by bol úžasný, po tom, co vyradil Noleho. To je silný príbeh...Edmund s prizmurením oka. Ale Carreno, ci Anderson. To nepovazujem úplne za vietor, ale len ako dosledok toho, ze favoriti vybuchli..
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:59Od: Forehand
* s potenciálom
[ Reagovat ]
23.01.2018 09:30Od: Herbert_Hoover
S tím nemám problém souhlasit. :) Ačkoliv Andersona mám rád, je to sympaťák a podle mě strašně pokorný člověk. Nicméně si nemyslím, že by tenisu jakkoliv prospěl, možná jako motivace, že se dá prorazit i v pokročilejším věku. Otázka je, jestli je jedno GS finále při slabší konkurenci dostatečný vzorek. Nicméně za tu "šikanu" od Berdycha si to asi zasloužil, holt karma. :))

Náš problém je, že se v tom moc pitváme. Na každý pád tenis nás prostě v posledních dvanácti měsících přesvědčil o tom, že vše plyne a nic netrvá. :) Vše je podmíněno vývoji a my si na to holt musíme chtě-nechtě zvyknout. Já už čím dál méně spekuluji, taktizuji v pavouku, prostě to beru tak, že pokud má Rafa vyhrát, tak nechť si to uhraje proti Dimitrovovi, v tomto ohledu mě nějak zvlášť netěší, že šel Edmund dál, vlastně mě to těší mnohem méně než příběh Chunga, ale lze Kylea považovat za mladou generaci, tak nechť mu to poslouží k dobru. :) Jak bylo výše dobře napsáno, zbraně má a britský tenis tyhle úspěchy zoufale potřebuje. Má solidní výšku, postavu, má forhend, defenzívu, servis, i když možná by mohl být víc výbušný jako Kyrgios, ale na rozdíl od Nicka má zase výdrž ve výměnách. Mentální i fyzickou, což zrovna v konfrontaci s Dimou je důležité. Ale jestli to bude stačit, to se ukáže. Podle mě potřeboval zamakat hlavně na taktice a psychické odolnosti, ale to už je takové klišé určené mladým. Možná že konečně našel toho správného kouče.
[ Reagovat ]
23.01.2018 09:11Od: Kamilos88
Přesně jak zde bylo již řečeno. Otázka je, kdo píše ten neuvěřitelný tenisový příběh a kdo se dostal hlouběji v pavouku jen díky tomu, že nehraje 80% favoritů, či hráčů užší špičky. Dovolím si říct, že Berdych by Edmunda vymazal ve třech setech.

Spíše jsem apeloval na fakt, že ať analyzuji, jak analyzuji, tak pořád nevidím nastupující generaci hráčů, kteří nahradí současnou špičku. Samozřejmě asi nikdo nenahradí Nadala s Federerem, nebo Djokovičem dalších 50 let, ale alespoň záblesk.

Spíše se mi to zatím jeví tak, že až tihle borci jednou skončí (což nebude jen tak brzo, byli by blázni, když ví, že konkurence pokulhává a pokud se nestane zázrak, tak R+R budou favoriti na všech turnajích do konce roku), tak hold budeme sledovat turnaje, kdy vyhraje jednou hráč desítky, potom hráč druhé stovky atd. :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 09:26Od: Forehand
Kyrgios, Zverev, Rublev, Chung, Shapovalov...to je podla mna obrovsky potenciál..Netreba zabudat, ze okrem Kyrgiosa su vsetci vo veku, v ktorom mal Federer 0GS.
[ Reagovat ]
23.01.2018 09:51Od: Herbert_Hoover
To je dost možné, protože Dimitrov hraje jiným stylem než Berdych. Možná byl dnes ten správný den pro to, aby se odklonil od toho, co je mu vlastní a víc přitlačil, nicméně Dimovi dnes chyběla konzistentnost a přišel mi celkem zoufalý, že ani moc neví, co hrát. Samozřejmě je super, jak hrál Edmund, ale o tom to je, že proti jinému hráči by jeho recept nebyl třeba tak efektivní. Tím se nemůžeme nechat svázat, o tom přesně tenis je. Nicméně co dělí šampiony od těch ostatních je to, že dokážou v pravý moment přizpůsobit taktiku okamžiku. Dima se podle mě nechává stále ještě dost svazovat tím, že mu to nejde a zapomíná pod tlakem, co hrát. No ale je to jen můj názor. :)

Jinak co se týče nahrazení aktuálních šampionů, tak někdo ty grandslamy vyhrávat musí, až nebudou aktivními hráči. :) Kdo to bude, to se nechme překvapit. Zatím ještě mají mladí dravci dostatek času na to, aby se snažili posunout na vyšší level a byli připraveni využít příležitost. No ale mně by ani nijak zvlášť nevadilo, kdyby každý GS vyhrával někdo jiný, pokud by to samozřejmě nebylo 10+ rozličných hráčů. :)) Jsme holt moc namlsaní zlatou érou tenisu, ale musíme si přiznat, že to, co se děje posledních cca 10 let, je neopakovatelné a můžeme být pyšni, že jsme toho (byli) svědky. Je si totiž třeba uvědomit, že ty mladé mohou brzdit i podobná přísná srovnávání s Nadalem a Federerem, jako bychom chtěli, aby na jejich odkaz plynule navázali a byli tu tak s námi alespoň zprostředkovaně až do konce věků.
[ Reagovat ]
23.01.2018 09:59Od: Kamilos88
Absolutně souhlasím s tvrzením, že to, čeho jsme svědky se pravděpodobně nebude nikdy opakovat. Aby vyhrávali 10 let GS stejní hráči, kteří jsou technicky téměř dokonalí, mentálně nezlomní a mají srdce šampiónu, to je opravdu neskutečný sportovní úkaz. Asi jsme se všichni namlsali tím, co bylo a teď pomalu padáme do reality, která se projevuje ve všech sportech napříč světem.

Tento rok může být jedním z posledních, kde budou dominovat ti nejlepší. Nejreálnější je nyní varianta, že Roger s Rafou si to letos zase všechno rozeberou, protože v aktuálním poli mě nenapadá jméno hráče, který by byl schopný je na GS vyřadit. A když už takové jméno najdu, tak ten dotyčný vyhučí v druhém kole a k nim se ani nedostane.

Rafa podle mě vyseká opět kompletně celou antuku, Roger si půjde pro sunshine double, Wimbledon může být 21GS a o US Open si střihnou. Toto je nejreálnější varianta alespoň podle toho, co tady od začátku roků sleduji.
[ Reagovat ]
23.01.2018 10:18Od: Forehand
Velmi tazko sa predvida RG, nie to este zvysok sezóny.

Rafa vyhral AO9 a zvysok sezony bol zranený alebo neskodny, Roger AO10 podobne, NoleAO12 atd atd...Sezóna je dlhá a vrtkavá..V Júni júli bude uplne ina situácia..
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:55Od: turista
To si nemyslím. Zdravotně se oba neudrží na loňské úrovni aby to tzv. vysekali jak říkáš.
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:09Od: babolat.cz
smutná realita a potvrzuje to co píšeš.i já mám stejný názor. žádní talenti v TOP10, ale náhoda, spíše vidím talenty v Edmundovi, DeMinaurovi, Medvedevovi...
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:11Od: Forehand
Thiem a antuka, este budiš. Ten je na nej svetovy hrac a na RG to uz dvakrat potvrdil SF ucastou...V top 10 je len vdaka nej...Ale Goffin, Sock, totálne vyhoreli a Dimitrov a v podstate aj Zverev, Delpo by nemali vypadavat sposobom ako vypadli. Vypadky Wawrinku a Djokovica sa daju este ospravedlnit hernym vypadkom...

Bohuzial, rebricek je taky zacarovany kruh. Ked sa raz dostanes mimo top 20-30 trva mozno aj rok, kym sa dostanes spat do Top 10. Horsie umiestnenie znaci uz do prvych kol Nadala s Federerom a rychly postup hore je komplikovany.
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:14Od: Kamilos88
Jasně, Djokoviče a Wawrinku beru. Zranění, popř. operace a následný herní výpadek se dá pochopit. Je otázka času, kdy Nole, nebo Stan budou zase v TOP5.

Thiem si to na antuce nahraje, ale do prdele Sock v TOP10???? To jsme na tom tak špatně?
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:15Od: babolat.cz
a to ještě nehraje Rosol :-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:21Od: Kamilos88
Tady máme už asi jasno, ale na FO, může být složení QF třeba

Nadal, Thiem, Carreno-Busta,Cuevas, Gojowczyk, Zeballos, Lacko, Mahut

:D
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:33Od: Forehand
Djokovic a mozno Wawrinka a Delpo sa mozno stihnu dostat do osmicky na RG. Ale taky Raonic s Nishikorim su zahrabaní daleko v poli, ti budu radi za top 16. Murray a W.?..Ten bude nenasadený si myslim..Alebo mu organizátori daju #32 ako gesto..
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:19Od: raduz
s Wavrinkou bych moc nepočítal
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:20Od: svetova.dvojka
U Novaka je to spíše už na ukončení kariéry, ty jeho chronické problémy, mu už nikdy nedovolí hrát, tak jak by chtěl, musí to řešit nějak radikálně operací nebo ukončením kariéry.
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:54Od: turista
Proč by Novak končil? Federer ani Nadal neskončili a to Nadalova tělesná schránka už přežívá lékařsky proponovanou tenisovou životnost a vypadalo to nimi velmi špatně před časem. Holt až skončí tak půjdou kolem 40 let na endoprotézy kloubů místo v 50 jako Lendl, Connors, Šmíd a další.
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:00Od: vrabejka
Letošní AO je super :) Skvělé vyrovnané zápasy, každý den nějaké překvapení. Je fajn vidět v SF GS nove tváře. Přiznám se že jsem dnes očekával jasné vxhry favoritů. A to je ještě před námi velmi zajímavá night session kdy klidně může skončit Wozniacki nebo nedejbože Rafa.
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:02Od: Andrew89
doufám, že wozejk skoční...Rafa nééééé .))
[ Reagovat ]
23.01.2018 08:14Od: vrabejka
Souhlas :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 07:59Od: svetova.dvojka
Edmund je velmi dobrý hráč, skvělý servis a forhend , taková tenisová klasika, dobře se na to dívá, není to žádný utahaný, upocený vraceč.
[ Reagovat ]
23.01.2018 09:05Od: dorons Re: vracec
Tim upocenym vracecem myslis Rafu? :)
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:56Od: turista
No asi taky Djokera a Andyho myslí.
[ Reagovat ]
23.01.2018 07:59Od: Forehand
Videl som posledne dva sety. Asi by som spal ďalej, ale stav 1:1 ma donútil hodiť očko :)

Grigor ten zápas nezvládol hrubo takticky. Jeho súper bol schopný bodovat prakticky len z FH a zo servisu. Grigor mal hrat omnoho rozumnejsie, taktiez super nepatril k pohybovo najzdatnejsim. Dimitrov vobec nezareagoval na dianie.
[ Reagovat ]
23.01.2018 07:56Od: babolat.cz great
krása takhle po ránu...v tom je AO dobrej, sice moc zápasů nevidím, ale zase od rána má většinou člověk dobrou náladu! Další talent na světě.
[ Reagovat ]
23.01.2018 07:52Od: Mayo Vamos Kyle
Je to veľký tenista.
[ Reagovat ]
23.01.2018 07:56Od: Forehand
Ja som hovoril, ze Edmund je presne ten typ tenistu, s ktorým je schopný Dimitrov vyhučat.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist