Nadalovi vyšla odveta proti Tsitsipasovi a čeká ho už páté římské finále proti Djokovičovi

18. 5. 2019, 16:24
Aktuality 356
ATP ŘÍM - Rafael Nadal se letos na čtvrtý pokus dostal do finále antukového turnaje. Po semifinálových nezdarech v Monte Carlu, Barceloně a Madridu uspěl v Římě, kde si poradil s Řekem Stefanosem Tsitsipasem a oplatil mu týden starou porážku ze španělské metropole. V boji o titul narazí na Novaka Djokoviče, s nímž se v italské metropoli střetne už poosmé, z toho popáté ve finále. Oba budou bojovat o rekordní 34. trofej z turnajů Masters 1000.
Rafael Nadal (© AFP)

Takhle dlouho na antukové finále Rafael Nadal během kariéry nečekal. Po prohrách v semifinále turnajů v Monte Carlu, Barceloně a Madridu, kde postupně prohrál s Fogninim, Thiemem a Tsitsipasem, si finálový zápas vybojoval v Římě. 

Dvaatřicetiletý Španěl v italské metropoli rozdrtil Francouze Jérémyho Chardyho, Gruzínce Nikoloze Basilašviliho, krajana Fernanda Verdaska a v dnešním semifinále neztratil set ani se Stefanosem Tsitsipasem. Dvacetiletého Řeka porazil 6-3 6-4 a oplatil mu sedm dní starou porážku z Madridu.

"Jsem rád, že jsem tady zvýšil level svého tenisu. Ani před týdnem jsme nehrál špatně, ale tady v Římě jsem si začal více věřit a to vám pak v důležitých chvílích zápasů hodně pomůže," pochvaloval si Nadal.



Jediné letošní finále si Nadal zahrál v lednu na Australian Open, kde prohrál s Novakem Djokovičem. A právě na o rok mladšího srbského rivala narazí i v Římě, kde jeden z nich vyhraje už 13. z posledních patnácti ročníků.

Celkově je čeká už 54. vzájemné střetnutí (Djokovič v bilanci 28-25), z toho osmé na antuce v italské metropoli (3-4), kde se popáté potkávají ve finále (2-2). Djokovič v celkové bilanci na antuce sice prohrává 7-15, ale od roku 2011 drží s Nadalem vyrovnanou antukovou bilanci 7-7.

Nadal je v jubilejním 50. finále na turnajích Masters, Djokovič má o jednu finálovou účast méně. Vítěz v neděli získá rekordní 34. titul z akcí této kategorie. Španěl má z Říma 8 trofejí, Srb 4.

První hráč světa Djokovič v semifinále porazil 6-3 6-7 6-3 Argentince Diega Schwartzmana, který hrál ve svém největším semifinále kariéry, a svou neporazitelnost prodloužil na osm utkání.



"Všechna čest Diegovi, odehrál skvělý zápas. Donutil mě hrát nejlepší tenis a jsem šťastný, že jsem to dokázal. Nebylo to vůbec snadné semifinále, vzalo mi dost sil," přiznal Djokovič.

Poslední dvě finále v Římě Djokovič prohrál - v roce 2016 s Andym Murraym a v roce 2017 s Alexanderem Zverevem.

• ATP MASTERS 1000 ŘÍM •
Itálie, antuka, 5.791.280 dolarů
sobotní výsledky (18. 05. 2019)
• Dvouhra - semifinále •
Djokovič (1-Srb.) - Schwartzman (Arg.) 6-3 6-7(2) 6-3
Nadal (2-Šp.) - Tsitsipas (8-Řek.) 6-3 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

356
Přidat komentář
MarcelPersch
Já mám ten tradiční pocit, že to dopadne špatně, dokonce me napadlo i na Djoka vsadit, to asi bude hodně špatné.
Reagovat
Kojinho
Na Tipsportu je kurz na Djoka už 2,83 :-O
Reagovat
Marduch
Zrejme bukmejkri vedi neco, co my ne;)
Reagovat
Roger_Federer
To je jednoducha past na blbce. Zapas je otevreny.dovolum si rict, ze 50/50.
Tim ze kurz je ale postaveny takto, ma to psychologicky dopad na amaterske sazkare, kteří budou řvát Nadala horem spodem na tikety.., protoze je to.na antuce a Rafa prosel turnaje velmi lehce, oni nevi ze hral houby.
Male procento vsadi na Djokovice.
Reagovat
spaniel
No ted uz to tak nevypada.
Reagovat
Roger_Federer
Rozhodne nee,Novak mimo :)
Reagovat
panzer.dragon
Furt premejslim nalozit na Novaka treba 2-5000Kc, ten kurz mi prijde luxusni..

Mu verim.

Nakladate na Djokera nejak ve velkym?
Reagovat
Roger_Federer
Ja ho mám, kurz je dost slusnej.
Reagovat
spaniel
To je velky rozsah...2 az 5000
Reagovat
smazaný uživatel
Řím podle mě trosku doplácí na datum konání. Tam člověk neví, který hráč to pustí a který ne. Nole se na to muže klidně vysrat pokud uzná, ze je jeho forma v pohodě a nebude riskovat nějaké zranění. Rafa ten to nepustí, klidně tam umře aby vyhrál. Vsadil bych asi spíše na Nadala.
Reagovat
Roger_Federer
Tak to si nemyslim, dneska presne ocekavam mod terminator..
Reagovat
smazaný uživatel
Asi jo, já nevím. Od výhry na FO proste Nolemu nějak nevěřím. Jeho osobnost je mi záhadou.
Reagovat
Herbert_Hoover
Pustit může set Hoangovi ve druhém kole někde v Marseille, ale určitě nepustí finále Masters Rafovi.
Reagovat
Kojinho
Taky si říkám, že pouštět finále proti Rafovi před RG nedává z pohledu Novaka smysl.
Reagovat
Patik
Nole sa nemôže zraniť ..Nole sa môže len pokaziť.
Reagovat
Roger_Federer
"A tych 12 zápasov co odohral za 14 dní..O tych sa proste nezmienime, nech z toho starý pán výjde ako chudáčik.

Pohladkáme?..:)"
Tsitsipas chudacik pred zapasem z Federerem..(ktery odstoupil)

Nadal-Djokovic
Ale u Djokovice...
2.5 hod zápas. Nic extremne, vidina titulu z antukového finále s Rafom mu nohy odlahcia..

:):):)
Reagovat
smazaný uživatel
?He keeps on showing to the world why he's one of the biggest legends of tennis history," Djokovic said of Nadal. "I have the greatest respect for him. He's my greatest rival of all time, for sure... Every time we get to play each other, it's a thrill. It's the ultimate challenge.?

Novak pekne na adresu rivality..Je tak motivovaný, ze by to odohral kludne aj dnes :)
Reagovat
smazaný uživatel
Osmy stret na jednom turnaji je taktiez rekord. Pariz a RG je v závese so 7..Rafa vedie v Ríme 4:3, na finále 2:2..Tieto cisla pred zajtrajskom vsak nic neznamenajú.
Reagovat
Patik
Tak som pozrel jednotlivé dĺžky zápasov hodil to do kalkulačky koľko obaja hráči strávili na kurte minút...

Nadal - 322 minút čo je 5,36 hodín
Djokovič - 468 minút čo je 7,48 hodín...

ak viem teda dobre počítať.
Reagovat
smazaný uživatel
Stacilo odratat rozdiel vcerajsieho a dnesneho zápasu. 1.5+1=2.5 v prospech rafu
Reagovat
panzer.dragon
Dík, to není zas tak extrémní rozdil
Reagovat
janek_da
Akorat ze to je o jeden delsi zapas navic v poslednich 2 dnech. Jinak to fakt tak hrozne neni :D
Reagovat
Marduch
Relevantni jsou ty dva posledni zapasy, delka a pozdni casy, a srovnani kdy dnes oba koncili.
Reagovat
Patik
No veď totok..zatiaľ čo Nadal sedel v pyžame pri telke Nole bojoval o tretí set..je to nevýhoda finále by malo byť aspoň o ôsmej večer.
Reagovat
Patik
ono to je aj ťažko niečo hovoriť..neni hodinový zápas ako hodinový zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
To mi pripomína ako si dnes polemizoval nad

Neni finále, ako finále..

Predsa len chápes pojem relativity..:)

Dobru noc vospolok..
Reagovat
Kojinho
Jasný, finále, který vyhraje Federer se nepočítá a které prohraje se počítá dvakrát.
Reagovat
Captain_Morgan89
Nebav se s ním, nemá to cenu, on je zaslepenej fanatik:)
Reagovat
Kozoroh
Jak jsem očekával, byl to obtížný zápas pro No1eho, Diego byl ve výměnách houževnatým protivníkem a nejenom dropshoty komplikoval Djokerovi SF.

No1e má za sebou dva třísetové zápasy, což zvyšuje Nadalovy šance. Nadala však nyní čeká jeho nejtěžší protivník a vítězství v Římě potřebuje víc kvůli nápravě sebevědomí, takže může být pod tlakem. Doufejme, že No1e patřičně zregeneruje.
Reagovat
Nola
kedy ma zregenerovat? :DDDDD, zmier sa s tym, ze sanca na vyhru velmi mala
Reagovat
smazaný uživatel
2.5 hod zápas. Nic extremne, vidina titulu z antukového finále s Rafom mu nohy odlahcia..
Reagovat
Marduch
Kdyz vyhraje RG, at si klidne zitra dela co chce:D
Reagovat
Nola
tak, tak.....
Reagovat
smazaný uživatel
Ak ho ma vyhrat a potom sa na dva roky vytratit, prosím.:)
Reagovat
Nola
:D, s Delpom 3 hodinky, uz nie je najmladsi, jedine, ze Rafovi prepne v hlave....
Reagovat
Kozoroh
Z tvých pesimistických prognóz ohledně Djokera už jsem obrněný. No1e měl dle tvých komentářů prohrát finále AO s Rafou a jak to nakonec dopadlo?!
Reagovat
Marduch
Nehudruj. Radsi mi potvrd, jestli pocet Noleho vyher tu na Tenisportalu - 992 - sedi. Vis proc:)
Reagovat
Kozoroh
TP počítá exhibice a challengery. Na ATP Tour má Ultron nyní 859 vyhraných zápasů.
Reagovat
Patik
Nole je jedným z hráčov ktorý vedia veľmi dobre regenerovať..má nato aj ideálnu atletickú postavu..a jeho metódy regenerácie čo som videl počul čítal..fakt na špičkovej úrovni..nikto podľa mňa neregeneruje lepšie..ešte možno snáď Sir Andy.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak určitě. Dvaatřicetiletý mladík zcela jistě patřičně zregeneruje.

Dá si lžičku rybího tuku, zažere to chřestem, hupne do postele, vyklepe svalovou horečku a zítra se nadšeně vrhne potácet zpátky na kurt, aby nezklamal všechny ty liliputské retardy převlečené za děti, kteří tam půl dne objímají obří tenisáky, aby jim pak na ně jejich idol z balkánu udělal tři křížky.

Bude mít nohy zamotané jak vánočku, v očích výraz šokované mrtvoly a ta jeho velká šišatá hlava s účesem á la Critters bude těžká jak pytel cementu. Ale určitě svou průsvitnou kůži nedá lacino. Bude hekat, buzerovat podavače a kdyby to náhodou navzdory 100x "idemo!" nešlo, tak se nechá ošetřit.

"Prostě tady mě bolí no. Nečum vole! No a co že jsem simulant, šmejde nasypaný, nečum ti řikám!"

Pak snad konečně dostane klepec a nebudeme muset sledovat, jak háže kozy na všechny kolem a tváří se jak inkarnace spasitele.

Po drtivé prohře zase vyhodí Vajdu a poběží za Pepkem Námořníkem oháknutým v prostěradle, který mu naordinuje víc špenátku a míň ryb, převeze ho přes rozbouřené vody zeleninových prdů a pak se z něj snad konečně už navždy stane nehrající dysfunkcionář.

Good luck, šišoune.
Reagovat
smazaný uživatel
Teba je tu škoda :)

Gloska hodná zaradenia do zlatého fondu TP..Alebo aspoň čestného miesta v historických análoch, paradoxne nie tých Nadalových, ale skor Djokovica.

Hádzať kozy, pobavilo...
Reagovat
Marduch
:D A rekni sam, je mozny nejak obdobně vytěžit z takovyho Federera? Ani z 20%. Simply Djoker:p
Reagovat
Kojinho
+1 za ty kozy :-)
Reagovat
blax
Nejlepší příspěvek v historii TP :D díky. Zlatý Rafa opravdu :D
Reagovat
panzer.dragon
Super :)
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
panzer.dragon
na twitteru jsem četl, že pokud zejtra djok vyhraje bude mít o víc než 5000 bodů v atp žebříčku než druhý nadal, celkem značnej náskok :-)
Reagovat
MarcelPersch
Myslím, že Rafovi už moc o ten ranking nejde, nemá na to fyzicky, aby odehrál celou sezonu tak, aby mohl stíhat Djokoviče, na druhou stranu Noleho obhajoby už za chvíli přijdou.
Reagovat
smazaný uživatel
Nole to má perfektne strategicky rozložené a myslim, ze do USO bude zaručené prvý a na konci roku ho moze zosadit jedine Nadal, ktorý ale musí vyhrat 2 z 3 GS. A ten jeden nevyhratx nemoze brat Djokovic..Menej reálne
Reagovat
turista
Myslím si, že pokud Novaka někdo na konci sezóny sesadí tak už to nebude Nadal. Novak tu No1 udrží maximálně do AO 2020. Je to strašně dlouho a nedá se to vydržet donekonečna být světovou jedničkou.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslim, ze Nadal a Federer nemaju ambiciu byt na konci roku prví, no aj tak su jediní konkurenti..

Tsitsipas nema sancu vyhrat GS, a 2-3 tisicky, ktore nevyhnutne na jednotku potrebuje. Niekedy ani to nestaci..
Reagovat
smazaný uživatel
...je teď na vítězství Djoka kurz 2.26... Na Rau jen 1.62...
Reagovat
smazaný uživatel
Lol :)

Na druhu stranu, ked si pozrieme H2H.

Az v 80-85% vyhravali kurzoví favoriti..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak teď už na Rafu jen 1.54
Reagovat
smazaný uživatel
Šialené..

To sa určite zmení.
Reagovat
Marduch
Jo, na 1,4. Po tom, co Noleho odnesou z tlacovky.
Reagovat
Nola
mozno ani nenastupi k zapasu :D
Reagovat
smazaný uživatel
Da sa to celé otocit aj tak, ze Nole bude zocelený, uz riesil na turnaji tazke situácie..Nadalova najtazsia situácia bolo 2:3 s Verdascom.
Reagovat
steve79
Tezko tipovat favorita. Kdyby se hralo na hardu, tak Djokovic. Nadal ale hraje v Řime vyborne. Rafa vyhrsje 7:5 a 6:4.
Reagovat
smazaný uživatel
Aj v Melbourne hral vyborne a do zápasu s Djokovicom ho vyprevádzal Tsitsipas :)

Znamenia :)
Reagovat
steve79
To je pravda. Mozna ho ma proste Rafa v hlave. Jako mel Roger jednu dobu Rafu.
Reagovat
smazaný uživatel
Urcite má. Ale v hlave ho ma od roku 2011 a dostal sa z toho parádne uz raz..
Reagovat
steve79
Na antuce ano. Uvidime zitra.
Reagovat
Marduch
Obral ho i na USO.
Reagovat
turista
Vyhraje Novak Djokovič bez ohledu na to jak dlouho strávil na kurtech. Nadal ho nemá čím porazit, leda silou. Jeho herní systém má Djoki za těch 53 vzájemných zápasů přečtený.
Reagovat
smazaný uživatel
Prečítaný áno. Len na antuke si neraz zabudol zobrat se sebou okularie na čítanie..:)
Reagovat
Nola
Nole nie je stroj, so stastim postupil do semi, aj sam to tak prezentoval, DelPo ho mal na lopate, radsej by som bola nizko pri zemi na tvojom mieste, nema 20 rokov, je rozdiel hrat finale na antuke a harde, kde by bol Nole vo vyhode napriek stravenemu casu.....
Reagovat
Patik
no na druhej strane..posledné dva dni strávil na kurte 5 hodín odvrátil dva matchbally myslíš že tam pôjde zajtra prehrať lacno pustiť titul a rekord v počte Masters s hráčom ktorého v poslednom vzájomnom zápase rozložil na súčiastky ?
Reagovat
turista
Antuka pro Novaka není žádná nevýhoda. Je široko daleko jediný kdo Nadala na ní porazil 7x. Vyhrávat na okruhu začal později než Nadal, což znamená, že musí stále Nadala ve všech statistikách kromě počtu týdnů na No1 dotahovat. Ale jednou ho v počtu titulů dolepí včetně těch GS. Přepočteno na věk jsou na tom oba stejně.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty by si mal mat miesto niekde vedla Vajdy a Jeleny v Noleho Boxe, za tie sluzby, ktore jeho znacke odvádzaš.

Správny fanusik..
Reagovat
Ereinion
Nadal vyhraje, Djokovic bude vyfluslej
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovic není vyrobeny na této planetě.
Reagovat
Ereinion
už teď ve třetím setu bylo vidět, že pohyb je horší...pokud tohle Nadal nedá, tak už je to s ním dost špatný
Reagovat
Patik
výhodou je že Nadala dobre pozná takže vie presne čo má hrať..a tak isto mu pomôže aj Nadalov psychický blok..s Diegom ešte nemá toľko nahraté a Diego hrá oveľa agresívnejšie než Nadal..takže to bol aj ťažší zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
Agresivnejsie nehrá, naopak..

Diego hrá plochsie údery, s kratsim svihom, ale nedáva také rany ako Rafa.
Reagovat
smazaný uživatel
Finále je mi u prdele, dívat se nebudu. Ale pro Rafu je to zapas absolutně zásadní. Pokud ho Nole zítra sejme, tak jeho antukové ego bude na totálním dnu Mariánského příkopu. Kdy jindy, než v Římě, kde je totální bahno, které zpomalí i Maserati.
Reagovat
Patik
Podľa mňa celé zajtrajšie finále bude viacmenej len o tom ako Nole zregeneruje..čo sa hry alebo nejakej pohody..sebavedomia na jednej či druhej strane týka tam sa neni o čom baviť..niekde v rozhovore Nole uviedol niesom si istý či na tlačovke alebo kde..že potrebuje na antuke prejsť určitým challengom aby zistil ako je natom pred French Open..a podľa mňa zajtra bude mať najlepšiu príležitosť...motivácia tam bude.
Reagovat
janek_da
Mala nadeje pro Noleho je, ze Rafa neumi takove dropsoty jako Diego.
Reagovat
panzer.dragon
:-), musí rafa vyzkoušet, to dneska fungovalo diegovi krásně

djok jen koukal
Reagovat
smazaný uživatel
Ako vidite kurzy?...

Myslim, ze aj bookmakeri zošedivejú. Favorit asi Djokovic

Tak 1.75 ku 2.25
Reagovat
kranyz
Tipsport má 1,95 Djokovic je jako underdog...myslim že zítra se to do zápasu otočí, za mě je favorit...
Reagovat
smazaný uživatel
Myslel som na to, ze Rafa bude favorit z principu..

Ale potom ma napadlo, ze este nevyhral antukovy turnaj, takze to zavazi a favorit bude Nole..
Reagovat
smazaný uživatel
Já doufám, že se Nadal přehoupne přes 2, ať mám motivaci na něm spálit nějaké to oběživo.
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal sa oplatil hrat za dva dnes. Djokovic 1.95 je vacsia value..
Reagovat
smazaný uživatel
Já na něj nevsadím, protože mu po dnešku nevěřím.
Reagovat
smazaný uživatel
Bohuzial tvoj bet, je taký polibek smrti.

Tak na Nadala tiez nevsádzaj. Skús kontu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře, tak teda určitě vsadím na Rafu.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak snad aspon trojciferné euríčko, nech je ten support taký precítený.
Reagovat
smazaný uživatel
Sázím krypto.
Reagovat
smazaný uživatel
Krypto na kryptonit menom Djokovic.
Reagovat
MarcelPersch
Už vidím Djokoviče u modlitebního mlýnku, jak oroduje, aby zítra pršelo a odložili to na pondělí :D
Reagovat
Marduch
Jj z myho uz se doma kouri :D
Reagovat
Marduch
myslim jak rotuje:)
Reagovat
panzer.dragon
i djokovic má svý limity, dva velmi náročný zápasy, jestli si má rafa spravit sebevědomí s djokem nemohl ho dostat líp připravenýho, i tak si myslim že rafa prohraje

zajímal by mě celkový čas na kurtu za celý turnaj rafa vs djok :-)
Reagovat
Mayo
O čom točíš? Aká únava, Djokovic a únava? To nejde dokopy.
Reagovat
Patik
Neviem ako to má Nadal..ale mne osobne by to sebavedomie vôbec nenapravilo..keď viem že môj súper posledné dni strávil viac na kurte než ja za celý turnaj.
Reagovat
smazaný uživatel
Apropos,

Od roku 2012 platí, hoci vsetky okolnosti uz velakrát naznačovali pretrhnutie tejto kliatby..

Nadal sa nikdy nepriblizil Federerovi na kontakt 2 GS, a Djokovic Nadalovi na kontakt jedného. Rafa mal na to xy pokusov, Djokovic túto otazku v roku 2016 pokladal uz len za formalitu. Dlhodobé normy vsak zostali neporušené. Toto naznačuje, ze by mal RG vyhrat ktosi iny, nez Nadal alebo djokovic :)
Reagovat
Davor1
Antukový princ.
Reagovat
smazaný uživatel
Prečo nie. Thiem bude extra namotivovaný a ak bude mat stastie a nebude musiet porazit oboch sokov, ale len jedného..Tak to tam moze vyhrat celé.

Na oba skalpy mu neverím...

RG09 bolo bláznivé, este aby to nevyhral Federer po 10 rokoch..
Reagovat
Marduch
Nakonec proc by nemohl..forma slusna, vzdy den volna, do nejakeho CF ci SF muze hrat bez vetsiho stresu, naklonnost bozstev..;)
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovic moze vypadnut, otvorit cestu do finále pre Federera, kde ho bude cakat Thiem, ktorý vyradí Nadala, napriklad..

Ten zreb bude maximálne kľúcový..

Teoreticky mozu byt Delpo, Monfils, Fognini, Tsitsipas, Thiem vsetci v Nadalovej casti a opačne len Djokovic s Federerom. Ale nastastie, vzdy budu min 2 favoriti pokope.
Reagovat
Davor1
Dosť bude záležať, ako sa kto rozohrá v tých prvých zápasoch. V tomto mal vždy výhodu Wawrinka, ktorý mimo GS na dva víťazné často vypadával v prvých kolách, lebo sa nestihol dostať do tej svojej top formy. Na GS mu tie úvodné ľahšie zápasy na 3 víťazné často prišli vhod. Myslím, že Thiem je podobný typ, keď sa dostane do formy, tak je ho ťažko zastaviť, musí ale hrať svoj top a čakám, že do toho sa môže dostať práve vďaka prvým kolám, kde sa môže poriadne rozohrať.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja vidim šance Thiema decentne, o prsia rumunskej gymnastky pred Tsitsipasom. Velmi by som chcel vidiet ich QF, lebo mam pocit, ze o vysledku by rozhodla hlava.
Reagovat
Nola
presne ako som predpokladala, maly, behavy Diego sa vyhecoval k epickemu vykonu, Nole to dnes v noci zvladol, ale zajtra bude stat proti najlepsiemu antukarovi vsetkych cias, sanca mala......
Reagovat
smazaný uživatel
Sanca malá :)

Ale áno, ak to vyhrotíme do ad absurdum. Tak Djokovic Nadala na antuke 3 roky neporazil.
Reagovat
Kozoroh
Šance není malá, Novak má k dispozici psychologickou výhodu.
Reagovat
turista
Ano. Na posledním AO Nadala psychicky doslova vykastroval.
Reagovat
turista
Šance Djokiho na zítřejší výhru není malá. Jednak dokonale zná herní systém Rafy Nadala. Navíc když hraje proti němu tak je schopný navýšit svůj výkon i razanci úderů klidně o 10-20%. Je to pro něj zcela speciální motivace. Porážku před Paříží rozhodně nepotřebuje.
Reagovat
smazaný uživatel
Podtrhnuté, podčiarknuté...

Boj o rekordný 34 masters titul, zoči voči jeden druhému..Tak to má byt..Chcem verit, a pevne verim, ze to moze byt otvorené. Novak napumpovaný sebavedomím po AO a troch vyhraných GS, Rafa od sebavedomia na míle daleko, ale pre zmenu oddýchnutejší, hrajúc na svojom povrchu. Myslim, ze to moze byt velká podívaná..

Novak ma sancu vyhrat dve tisicky za 2 tyzdne, to sa myslim, ziadnemu 30-nikovi nepodarilo, opat velmi zvučný primát na dosah, nepochybujem o tom, ze Novak je najuniverzálnejsim hracom vobec a dva tituly v kratkom rozsahu mimo svoj povrch by to len potvrdili...

Pre Rafu bude klúcový úvod, aby sa zas nedostal pod deku, skor ako zápas začne. Velmi atraktivny duel, ohrozuje ho vsak výdatný dazd minimálne do 16:00, ziadne slnko sa zajtra nečaká...

Bez ohladu na vysledok nas zrejme caka najatraktivnejsi GS mozno za posledné roky, kedze indikuje, tentokrát naozaj široký okruh záujemcov a široký okruh tenistov, ktorí by radi sposobili ak nie celkovy triumf, tak aspon velký upset. K tomu comeback Federera, no uvidime..
Reagovat
Nola
dnes som sledovala vsetky damske aj panske zapasy, prajem dievcatam ich prize money, aj ja som baba, ale panske zapasy su daleko atraktivnejsie, aj divacka navstevnost tomu napoveda, ta kulisa je neskutocna, skoda, ze damy nedokazu pritiahnut tolko divakov, zasluzili by si viac pozornostni
Reagovat
smazaný uživatel
Ak sa na turnaji stretne 15GS vitazka so 17GS vitazkou. Pozornost mat budú.

Ale finále Konta Pliskova je niekde na urovni finále

Anderson - Norrie.
Reagovat
Kozoroh
A to ještě budou hrát Plíškova s Kontaovou před Djokodalem. Čím později začnou, tím to bude lepší pro No1eho.
Reagovat
Nola
Nole prehral s Andym finale v roku 2016, po nocnom zapase s Nishim, zajtra bude v podobnej pozicii, energia bude chybat.... nemam ziadne prehnane ocakavania
Reagovat
Marduch
Taktak.
Reagovat
smazaný uživatel
Vies, to mas akokeby prides po 14hod šichte v bani domov a svojej žene povies, ze snes nevladzes..

Ale potom otvoris spálnové dvere a tam vidis ležiacu Miss Victoria Secret. No neprekonáš sa?..

Rafa je Miss Victoria secret pre unaveného djokovica.
Reagovat
spaniel
Zajimave. 3GS u 36-37 leteho si nikdy neocenil, ale dve 1000ky u 32 leteho jsou naprosta bomba a nejuniverzalnejsi v historii :D
Reagovat
smazaný uživatel
Bavime sa o 10 zápasoch za 12-13 dni, mimo svoj povrch.

Federerov zápis je velký, samozrejme. Hoci 3 GS po 35 znejú lepšie ako 4GS po 30ke.
Reagovat
spaniel
Mimo svuj povrch? Ani bych nerekl, ze by s tim mel problem. Nebavime se o Samprasovi. Nebo muzeme zminit sunshine double 2017.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Sunshine double je pre Noleho taká rutina podobná Nadalovej Barcelone :)

Noleho povrch je jednoznacne hard, na antuke je zranitelnejsi jednoznačne..
Reagovat
Davor1
Myslím, že spaniel hovorí o Sunshine double vtedy 35 ročného Federera, ktorý vyhral 2 Masters po sebe, akurát nie v priebehu dvoch týždňov.
Reagovat
smazaný uživatel
To je vec vkusu..Rozumiem preferencii Sunshine double po 35 je viac ako Madrid a Rím po skalpe Rafu a mimo svoj povrch.

Mne sa viac páci druhé kombo, to je celé.
Reagovat
Pe3k
Nol3 má za sebou 2 těžké zápasy, Nadalovy šance na vítězství stouply. Určitě bude Novak unavený, ale finálový zápas s Nadalem ho vyhecuje. Rafu zas vyhecuje první letošní titul, může to být zajímavé, snad nebude pršet.
Reagovat
smazaný uživatel
Hoď tip, neboooj :D
Reagovat
Pe3k
Pro případ, že se budeš v budoucnu divit proč ti neodepisuju (jako májka a Petržalka) jsi v ignoru ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Pe3k: "Já mám totiž nejen vhled, ale taky nadhled! A těm, kdo žadoní o erudovaný tip (což chápu), vzkazuji, že jestli zítra nebude pršet, nezmokne ani Djokovič, ani Nadal."
Reagovat
smazaný uživatel
Moj tip je nad 20.5 g :)
Reagovat
annah
No ještě že tak... Diego je sice sympaťák, ale jeho finále s Rafou by bylo o ničem. To by mu ten pohár mohli dát rovnou. S Nolem to bude zítra epická bitva.
Přišla jsem domů až v půlce druhého setu a koukám, že se počasí nakonec nad organizátory turnaje smilovalo. Snad bude shovívavé i zítra. Těším se hlavně na finále Karolíny!
Reagovat
annah
oprava: To by ten pohár mohli dát Rafovi rovnou...
Reagovat
smazaný uživatel
Zítra vpálím trochu etheru na Rafu.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak mě napadlo, že jedna z hrozných nevýhod, které tenisti mají třeba oproti fotbalistům, spočívá v tom, že si nemohou odplivnout, jak mi teď připomněl Novak, který polknul vítězný mrmel (zatímco na Diega zbyla hořká slina).
Reagovat
Patik
Fuuuu Nole to čo zvládaš aj najvačší neprajník sa musí teraz pokloniť..nech to skončí akokoľvek..keď aj odpadneš zajtra po dvoch gemoch..máš moju priazeň a kláňam sa...No Nadal má zajtra neskutočnú šancu vačšiu pri Novakovi už snáď ani nemôže dostať..ak to teda dneska ešte vôbec dobojuješ.
Reagovat
MarcelPersch
Kolikrát to už takhle bylo, kdy Djokovic po těžkém zápasu končil pozdě a pak Rafu stejně lehce vyndal.
Reagovat
Patik
Teraz to tak ale nevidím..Nole má dosť..toto je Nadalova šanca a osobne keby som bol Nadalom..a prehral by som to tak by som sa asi prepadol pod zem a hanbil..ak neporazí polomrtveho Djokoviča na antuke tak skončil.
Reagovat
smazaný uživatel
V roku 2011 stracal sety s Bellucim a podobne. Posobil az do finále nepresvedčivo, ale vzájomný stret je tak trochu iný šport..
Reagovat
smazaný uživatel
Utok na hlavu a krk..

5+DKZ.
Reagovat
MarcelPersch
Což měl dostat Nagy za ten otřes mozku Seidera.
Reagovat
smazaný uživatel
Peter Nagy?..Jedine tak za príliš veľa vlasov na hlave.
Reagovat
MarcelPersch
Nekoukáš na hokej? :D Ladislav, v zápase s Německem.
Reagovat
smazaný uživatel
Len tak zbezne..

Ale videl som dva zápasy, kde rozhodla az koncovka...Budem vam drzat palce v qF a snad aj o
medailu. Prioritne ale fandím Usa a Kaneovi, top hráč...
Reagovat
Mayo
Djokovic 6-2, 6-2 Rafa
Reagovat
smazaný uživatel
Tomu nevěřím. Ledaže by se finále odložilo na pondělí.
Reagovat
MarcelPersch
Podle mě bude první set alespoň vyrovnaný, něco ve stylu 7-5, 6-3 Djokovic.
Reagovat
smazaný uživatel
Nole, trochu Broadway calling..

opat vyzerá, ze ho zapas uz nezaujima..A potom pride big point a zrazu ide až do krvi :)
Reagovat
MarcelPersch
Stejně si myslím, že ho teď Djoko jednoznačně sfoukne a že by Djokovič prohrál s Rafou kvůli "únavě" to je v jeho případě naprosto lichá domněnka.
Reagovat
Marduch
Nemyslim si, hrat dulezity zapas hned druhy den po narocne bitve mu nesedi. Viz nektere Masters ci finale TM v druhe pulce minule sezony. Uz mu neni 27.
Reagovat
MarcelPersch
Na Nadala mu to bude zítra ale stačit každopádně, pokud Rafa nehodlá hrát variabilně, což asi nehodlá.
Reagovat
Marduch
On uz postoupil do F? Zdejsi Live je teda opozdeny?
Reagovat
MarcelPersch
Teď už ano :)
Reagovat
smazaný uživatel
3 hod zápas a 2.5 neni ziadny extrem si myslim..

Rafa tu odohral 3 x 3hod zápasy v roku 2014 a potom siel na djokovica tusim..
Reagovat
MarcelPersch
Taky jak dopadl :D
Reagovat
Marduch
28 lety Rafa..
Reagovat
mahycek
Bicmen mi zvěstuje 1-1 na sety. Panebože, když vyhraje
Schwartzman, tak ho Nadal zítra spláchne jak malinu..
Reagovat
smazaný uživatel
diego dre jak kon. zasluzil by si win :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja si Diega pamatám este z minulého AO a RG..

Velmi otravný chlapík :)
Reagovat
spaniel
Argentinska pomsta.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejlepší je na tom ten kontrast. Když to nevyšlo s obrem, Argentinské laboratoře vyvinuly speciálního trpaslíka :)
Reagovat
smazaný uživatel
brutalny match
Reagovat
smazaný uživatel
Apropos,

Rim 2019 je posledný turnaj, kde startuje 31 ročny Djokovic. A RG19 je posledny turnaj, do ktoreho startuje 32 rocný Nadal.
Reagovat
Ereinion
Kdyby měl Diego o 10cm víc, tak je TOP 5...
Reagovat
smazaný uživatel
To by bol o 5 cm pomalsi :)
Reagovat
smazaný uživatel
To by byl ale jiný hráč :) Už by nebyl tak výbušný, měl by jiné těžiště a tak dál.
Reagovat
Ereinion
výbušnost by nemusel ztratit...kdyby měl místo 170 stosmdesát, tak by to byl mezi tenisty pořád podprůměr...a hlavně by měl daleko lepší servis :) je obdivuhodné, jak v podstatě bez servisu je schopen konkurovat těm nejlepším...to i Ferrer měl o dost lepší servis - taky má o těch 5cm víc no a v TOP5 byl :)
Reagovat
smazaný uživatel
Servis by asi lepší měl, ale už by s sebou tahal víc kg. To by znamenalo větší únavu, která by se víc kumulovala. A ty starty by pak byly problematičtější a nejspíš už ne tak bleskové.
Reagovat
Davor1
To je nejak vedecky dokázané?
Reagovat
smazaný uživatel
blazni
Reagovat
MarcelPersch
Diego hotový, ale tenhle game se dal uhrát, bohužel.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak říkají "Schwartzman", já furt slyším "short man".
Reagovat
smazaný uživatel
Unreal.
Reagovat
mahycek
Četl jsem bleskově a zápasy nestíhal. Mimochodem už jsem na
Slovensku u bratrů. Jen říkám, už dlouho, že Rafael
Nadal už Roland Garros nikdy nevyhraje. Na druhou stranu,
není to málo co vyhrál v Paříži ? Fenomenální rekord.
Ale, to končí, ať dopadne finále zitra, tak či tak.
Reagovat
safi1313
:))))) jasný jasnovidec
Reagovat
MarcelPersch
Nole neuvěřitelný, Diego už nemohl udělat víc a stejně ani BP prostě nedostane.
Reagovat
smazaný uživatel
Diego válčí jak Fini proti Sovětskému svazu.
Reagovat
smazaný uživatel
Achichouvej... Jak může pád do sítě tak bolet.
Reagovat
smazaný uživatel
Diego je velký malý muz. Kdyby měl o par centimetrů více, tak dokáže velké věci.
Reagovat
smazaný uživatel
Když ho kamera zabere celého, vypadá skoro jak liliput. Paklíč z Fort Boyard. A teď si to zamknul.
Reagovat
smazaný uživatel
Vsadili jsme na špatného underdoga.
Reagovat
smazaný uživatel
Možná jsem te do toho trosku vtahnul. Promiň :D
Reagovat
smazaný uživatel
To ne, já se rozhoduju podle sebe. Mě zlákal ten kurz.
Reagovat
smazaný uživatel
Yass! Ale teď ho čeká hurikán.
Reagovat
Mayo
Dostal ho
Reagovat
Mayo
Presne tak Marcel. Ten je nadrzany, keď je Nadal vo finále.
Reagovat
smazaný uživatel
rafi si to zajtra zase odskace :D
Reagovat
Mayo
Ako inak proti El Matadorovi sa chce každý ukázať (:
Reagovat
MarcelPersch
vidím, že Djokovič ještě víc zapnul, když slyšel, že ve finále čeká Nadal.
Reagovat
steve79
Djokovic hraje od Madridu fakt skvele.
Reagovat
steve79
Dalsi zapas Nadal-Djokovic se bliži.
Reagovat
janek_da
Diega mam rad, ale z hlediska vyssiho principu mravniho by jeho hladka porazka nebyla zlocinem.
Reagovat
smazaný uživatel
Tsitsipas: "I think that Nadal played pretty much the same as last week. The court here were slower. When I was approaching to the net he had plenty of time to pass me, at the sea level tennis is much different" #ibi19

:D
Reagovat
smazaný uživatel
Emócie po zápasu noo..

Myslim, ze volnym okom bolo viditelné, ze Nadal hral lepsie. Uz od prvého fiftínu.
Reagovat
Marduch
Hral lepsie, protoze kurt byl pomalejsi;)
Reagovat
turista
To nemá na jeho hru vliv.
Reagovat
spaniel
Proto vyhral vzdycky v Halle...a prej doktor :-O
Reagovat
turista
Halle sem nepleť. To je tráva. Měl jsem na mysli, že pro něj není důležité zda je antuka v Římě o něco rychlejší než v např.v Monte Carlo. Když nevěříš, že jsem doktor tak přijď do IKEM nebo do FNKV na patologii a můžeš si moji osobní visačku se jmenovkou svým mobilem vyfotit abys tomu věřil ty vole.
Reagovat
spaniel
A cim se lisi trava od antuky? Rychlosti a odskokem. Tim samym se lisi Madrid od Rima, byt rozdil neni tak velky samozrejme. Tvrdit ze to nehraje roli, je mimo. Na hardu vyhral x turnaju, ale TM nikdy. Proste na tech rozdilech zalezi. No a patogolie, to bych i jedine veril.
Reagovat
turista
Arogante pitomej.
Reagovat
spaniel
Toz aspon je poznat komu fandim ne? Ty zas jiste taky rozdavas srdicka (v praci).
Reagovat
turista
A pozvat tě na pivo? To bych si musel hodně rozmyslet. S aroganty na pivo nechodím.
Reagovat
spaniel
Zval si me na patologii, ne na pivo :) Ale klidne bych ho zaplatil ja. Ver ze TP je jine nez skutecny zivot. Overeno.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně taky revanš za Rafovy hlášky po minulém zápase. Z toho se nechtěně klube rivalitka, ale nezaškodí :)
Reagovat
smazaný uživatel
on je taky vzdy, ked prehra :D jajanek.. zlaty zverev :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mladý kluk. Prohrál, protože se Nadalovi přizpůsobil. Viděl jsem asi polovinu a tahat se s Rafou od BL na takovém bahně je krok k sebevraždě.

Nicméně výsledek 6:3 6:4 a jeden ztraceny servis za set není nic hrozného.
Reagovat
smazaný uživatel
Má dneska 32 let. Gratulace. Stejně si myslím, ze kdyby hrál s Federerem na centru, tak to projede ve třech.
Reagovat
MarcelPersch
Měl si skončit u těch 32 let...
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem hajzl
Reagovat
smazaný uživatel
Ak by Nole vcera vypadol, tak by som skoro nepochyboval o vyhranej generálke pred RG..

Tak ako tak, dobre ze sa pred RG stretnú, obaja ten zápas potrebujú aby vedeli na čom sú. Vyhra moze jedného ci druhého nakopnút, myslim ze najma Rafu, Djokovica skor moze vyhra este viac upokojit a dostat do kludu. Uz teraz doveruje vlastným schopnostiam..

Zaroven si vsak myslim, ze sa v Parizi vobec stretnut nemusia. Tento rok bude Pariz plný nástrah a zreb bude mat velký vyznam, tentokrát aj pre Rafu.
Reagovat
dadaft
Až velká trojka skončí, svět mužského tenisu se propadne do těžké krize........... všichni ostatní tenisté krom Federera, Nadala a Djokoviče jsou jen takové přívěsky těch tří, které samy o sobě nikoho moc nezajímají...
Reagovat
smazaný uživatel
Moment. Tím chceš říct, že Roger, Nadal a Djok jsou holky, bez kterých bude okruh smrdět zatuchlým pánským klubem?
Reagovat
dadaft
nebude to zatuchlý pánský klub --- bude to klub, který nikoho moc nebere a nikoho moc nezajímá..... vždyť si vem tu diskusi tady (já to ani nemůžu číst), Federer, Nadal, Djokovič, nic jiného se neřeší...... kdybys to zkopíroval měsíc zpátky, půl roku zpátky, rok zpátky, tři roky zpátky, pět let zpátky, pořád máš to samé...... stačí jen ctrl+c a ctrl+v
Reagovat
smazaný uživatel
Gigin má rád Gulbise, sojka Izzyho, Magerka Fabia, Stan Kyrgiose a všichni společně fandíme Jirkovi Veselému.

Člověk už neví, čím by ti udělal radost :)
Reagovat
spaniel
Magerka je 100% Rogerovec, Stan taky, sojka ho ma myslim taky na prvnim miste...
Reagovat
Pe3k
Brutvan je v lese.
Reagovat
janek_da
Magerka neni rogerovec, ona ma proste rada hezke chlapy.
Reagovat
smazaný uživatel
Mas to stejne, čo?..
Reagovat
janek_da
ty jsi taky kouzelny :)
Reagovat
smazaný uživatel
Holky rozhodně nejsou tak zvrhle monogamní, jak si představuješ. Ale není třeba to hned chápat jako urážku Rogerova majestátu. Jen mají rády i jiné pinkače a občas o nich i píšou. Což teda chvilku bylo gró debaty.
Reagovat
spaniel
O to mne nejde. Jen ze je znam leta, tak vim.
Reagovat
Fandina
Já ti rozumím, že se mluví jen o těch třech. Ale nedavno, když hrál Andy, mluvilo se i o něm. A až hrát nebudou, tak se bude mluvit o těch, co hrát budou. Vždycky se nejvíc mluví o těch, co jsou nejlepší, neznamená to, že o těch budoucích topkách se mluvit nebude.
Jiná otázka je, jestli ti za deset let budou mít tolik titulů a lámat statistické žebříčky, jako tihle tři. To je samozřejmě možné, že nebudou.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, promiň. Velká trojka skončí, až je mlaďasi vystrnadí, takže žádná krize. Už tady budou jiní.
Reagovat
Marduch
My se spis bojime, az je vytrnadi vek, zadni mladasi:)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale dokud budou lepší než zbytek, věk je nevystrnadí. A až nebudou lepší a skončí, ti lepší hráči zůstanou. Fakt se není čeho bát.

Ledaže by je všechny zasáhla nějaká příšerná zranění nebo třeba dopravní nehody, nemoci a tak dál. Ale to snad ne.
Reagovat
Marduch
Tak jeste jinak. Lepsi hraci zustanou, ale lepsi nez Big3 budou v tu chvili nejspis jen kvuli veku Big3..i proto je nazyvame Big3:)
Reagovat
smazaný uživatel
To ale nikdy nebudeme vědět jistě. Však počkej. Ono až (jestli) někdo z mladých urve GS, protrhne stavidla a může se to komplet otočit.
Reagovat
Marduch
Ja jsem presvedcenej, ze prednosti, kteryma jsou definovani jednotlivi Big3 (a u kazdeho je to neco jineho), jsou v kontextu toho, co je nebo bylo dosud videno na kurtech, archetypalni..
Reagovat
Pe3k
Souhlasím.
Reagovat
smazaný uživatel
To možná jsou. Ale na sklonku éry Samprase, Agassiho a těch dalších se taky nezdálo, že nás čekají nějaké velké žně. Jen partička mladých nepopsaných listů. A čase získali takové šrámy a vrásky, že jejich ksichty nejen vypadají případně vedle ostatních legend, ale nakonec se jeví jako úplně nejlepší ze všech. Čekej pokračování.
Reagovat
Pe3k
Já nevím, ale když končil AA tak už se o RF mluvilo jako o potencionálním goatovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Sklonek éry Agassiho generace přišel o poznání dřív, než do důchodu konečně dopajdal sám trosečník Agassi s nefunkčními zády, a to se o Federerovi mluvilo jako o tom, co porazil Samprase a vzápětí prohrál s Henmanem.

Jinak tahle generace ještě pořád neskončila.
Reagovat
Marduch
Behali nekdy po kurtech 3 lidi spolecne deset, patnact let s padesati velkymi tituly na kazdyho?
Reagovat
smazaný uživatel
Ta monopolizace je unikátní. Ale každá generace je svým způsobem unikátní. Ta minulá zase byla zvláštní tím, že s výjimkou Wimbledonu byl skoro každý GS otevřený. Počkej, až někdo z mladých urve první GS. Pak se to změní.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja si myslim, ze sa to zmeni, az ked vyhraju druhy GS :)

Jedna lastovička ...
Reagovat
smazaný uživatel
Může být, ale už ten první to trochu "otevře". Aspoň na jeden prstíček.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano ano.

Ale ja necakám absolútny pokles ani, absolútny nástup..

Proste BiG 3 si prerozdelujú v podstate vsetky GS. Potom to bude chvilu fifty-fifty, potom este sporadicky pre big3..A ked budeme mat dve komplete sezóny bez vitazstva BIG3 na GS, mozeme definitivne hovorit o tom, ze túto éru máme za sebou.

Rovnako sa to bude odvijat od toho, ci bude BIG3 zastúpena 3 hracmi, alebo len jedným, najmladsim.
Reagovat
smazaný uživatel
Zatím to vypadá tak, ze po skončení big3 bude Tsitsipas prakticky bez konkurence.
Reagovat
smazaný uživatel
A může to být úplně jinak. Tsitsi může být ten, který začne porážet Big3 a pošle je do důchodu, a jakmile vypadnou, ti ostatní ucítí krev a Tsitsi bude ten, který odvedl černou práci a nakonec utře, protože ti ostatní ho předběhnou. A bude jen gap champ, podobně jako Hewitt.
Reagovat
smazaný uživatel
Lleyton. Bol som jeho velky fanusik. A hoci si Samprasa onehdá namazal na chleba, neskor vyhral W...Stále som mal pocit, ze moze vypadnut s kymkolvek a nikdy nebude vyhrávat pravidelne..On totiz lúbil hrat 5 setov uz od prveho kola :)
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas. Tsitsipas je tedka ve velmi důležité fázi kariéry. Ze stovky se stal sestkou za jeden a půl sezóny. Nesmí se z toho zblaznit, to je podstatne.
Reagovat
Ondra979
to uz si nepamatuju, ale bylo jasne, ze Roger je velky talent a brzy to potvrdil, u Nadala taktez, Djoko zase vyhral ve 20 GS, pak se chvili hledal ale nakonec to rozbalil. Jestli to dokaze nekdo z nextgen je ve hvezdach, u tech, co maji 22+ asi tezko, u tech mladsich mozna by mohl Tsitsi ale ma jeste hodne prace predsebou, u dalsich je jeste brzo soudit.
Reagovat
smazaný uživatel
Hodně práce. Jak se to vezme. Při určitě konstalaci i hvězd mu stačí na GS porazit jednoho z big3 a při super štěstí žádného.
Reagovat
smazaný uživatel
Éra Pistol Peta bola velkolepá a to, ze zakoncil Sampras svoju kariéru GS v NY, bolo výnimočné..

Ale myslim si, ze táto trojička Samprasa este o chĺpok predčila, tenisovo len o kúsok, ale hlavne čo sa prístupu týka. Oni neskončia po prvom nezdare a prvej zlej sezóne. Pete podla mna nebol tenisom az tak posadnutý..

Tsitsipas má inak potenciál vyhrat dvojciferný pocet GS, ale dost sa to bude odvijat od toho, dokedy budu tito traja este konkurovat..
Reagovat
smazaný uživatel
Tsitsipas se musí hlavně více srovnat sám se sebou. Má dny, kdy je 100% koncetrovany viz.AO19 s Federerem, nebo Madrid s Nadalem, popřípadě Toronto s Djokovicem a pak jsou dny, kdy řeší blbosti a nedokáže se dostat poradně do zápasu. Je fakt, ze měl dneska i trosku smůlu, ty některé zásadní míče byly centimetry v outu, ale bohužel na kdyby se nehraje. Nemůže řešit to, ze Nadal zdržuje na servisu.

Pořad má jenom 20 let a ten vzestup, který dokázal během jednoho roku je neskutečný. To tady dlouho nebylo. Je konstantní na hardu i na antuce, málokdy má výpadky a současná big3 je jedine, co mu zbývá překonat.

Zverev vypadává s kdekym a ne jenom letos a Thiem je mimo antuku nevyzpytatelné, vlastně i na antuce.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejhorší pro tenis bude, až skončí Federer. Pak Nadal a Djokovic jako poslední.
Reagovat
smazaný uživatel
On este neskoncil?..
Reagovat
mahycek
Ne on nekončil. a jednou provždy si uvědom, kde bude Nadal
za 5 let !!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
???
Další zápis do historie :-)
Reagovat
Kozoroh
Neříkalo se totéž, když končili Sampras s Agassim?
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal ante portas! V odvetě za Madrid vyškolil Tsitsipase a míří do římského finále

(Alternativní titulek)
Reagovat
Captain_Morgan89
Borec tady pořád omílá dokola ze finále je statistika poražených a pak tady po výhře nedala napíše že finále se pocita...fakt tajtrlik:D
Reagovat
smazaný uživatel
Treba sa naucit do 5 naratat a potom mozno budes chápat hlbsi kontext ..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Netáraj...
Reagovat
Herbert_Hoover
Pro Rafovu psychiku před RG je to důležité a skutečně se to počítá. Pokud by nějak porazil Novaka bylo by to úžasné a jeho akcie by výrazně stouply.
Reagovat
Captain_Morgan89
To co píšeš je jistě pravda, ale já narazim na to jak si rady on protiřečí:)
Reagovat
smazaný uživatel
No neprotirečím. Herb ti to práve vysvetlil a ty tomu stále nerozumieš :)
Reagovat
Pe3k
On je místní šáša, kterého nikdo nebere vážně.
Reagovat
turista
V Djokolandu nechceme porážku Djokera ve finále Rafou Nadalem. Doufáme v další titul pro Novaka.
Reagovat
Herbert_Hoover
Tak to je divné, kdo by to byl řekl. ????
Reagovat
janek_da
Si protiram oci. turista si dela urcite legraci.
Reagovat
Patik
finále je štatistika porazených len ak to finále prehrá Federer..to si nevedel ?
Reagovat
smazaný uživatel
Jak v pomocnej skole :)

Naozaj nerozumies rozdielu, ze finále má inú váhu v antukovej sezóne 2019 a v Goat debatkach. Fakt nie?
Reagovat
Kojinho
Podmnožinky?
Reagovat
smazaný uživatel
Radsej mi povedz, ako Nadal zutekal pred stretom s Federerom v IW. A potom mesiac nehral :)

Este stále si to myslis?..:)
Reagovat
Kojinho
Zase utíkáš od tématu vlákna?
Reagovat
smazaný uživatel
A co je téma, ze finále sa počíta?...

A ze má logicky inu vahu, ako pri goat debatkách ked sa riesia GS tituly?..

Naozaj to chces rozoberat?..:)
Reagovat
Patik
Nie ..ja rozumiem slovu finále ..ktore je stále len finále..a vždy to bude len finále či sa bude hrať na jar alebo v zime alebo na tráve alebo na harde alebo na antuke..v roku 2000 alebo 2019 vždy to bude finále..neviem ako to mám vysvetliť.
Reagovat
Captain_Morgan89
To nemá cenu, on je fanatik kterej navíc nerozumí tenisu
Reagovat
smazaný uživatel
Aha...Tak pre teba by boli 3 minutky v plameňoch asi rovnaké dlhé ako 3 minúty vo vírivke..:)

Stale to su len 3 minutky, ze ano..
Reagovat
Patik
Na..tak ako je to potom..turnaj vyšitý priamo pre Nadala..pomalý povrch že by aj vozíčkari stíhali..hráči úplne dezorientovaní unavení..turnajový harmonogram úplne rozbitý..Nadal hrá skvelý tenis ľudia si ho chvália silno ho favorizujú lebo dal trom rozbitým hráčom kanára..potom príde Tsitsipas ktorý dá každú druhu loptu lacno do outu..a hľa zrazu Nadal bojuje v takmer dvojhodinovom zápase..Nadal celý tento turnaj len ťažil z okolností a zajtra mu to Djokovič dá pocítiť.
Reagovat
Herbert_Hoover
Nadal by hrál dvě hodiny i s vozralym Ivosem Minarem, to není vůbec vypovídající.
Reagovat
Patik
premňa osobne je ..keď hráš tri zápasy po sebe 50 minút s Chardym Basilom a Verdascom a potom príde o triedu vyšší hráč ktorý aj tak nehrá dobre a zápas trvá takmer dve hodiny to ti nič nenapovie ?
Reagovat
Herbert_Hoover
Ne, protože u Rafy to tak je po celou kariéru i v dobách, kdy hrál super antukový tenis.
Reagovat
Patik
Hej vtedy ale neprehral 5 turnajov po sebe s top hráčom..hral dlhé zápasy a vyhrával..teraz hrá dlhé zápasy lebo má problém vyhrať alebo hrá dlhé zápasy a prehrá..s Djokovičom vyhrával občas aj jednoznačne..teraz s ním jednoznačne len prehráva.
Reagovat
Herbert_Hoover
To je přeci vedlejší, podstatné je, že hraje dlouhé zápasy pořád nehledě na výsledek. Je to prostě Nadal a ne Federer, který tam bouchne dvě esa, dva přímé body a jde si sednout. :)
Reagovat
smazaný uživatel
U Nadala v roce 2019 není predpovidatelne vůbec nic. Muže hrát tři kola top class tenis a pak vyhuci s hráčem mimo top10. Pokud Djokovic postoupí, tak bude favorit. A pokud nevyhraje Nadal Řím, tak nebude favorit ani na RG.
Reagovat
Patik
hovorím pokiaľ už nevyužije všetkých týchto okolností čo sa udiali v ríme rozpoloženie hráčov podmienky a všetko čo mu hrá krásne do kariet tak už neviem čo chce využiť..aj Djokoviča ešte môže možno potrápiť..Nole má v nohách o niekoľko hodín viac na kurte a je to antuka..každopádne premňa ak vyhrá Rím bude to jeho posledný turnaj ktorý v tejto sezóne vyhral.
Reagovat
Marduch
Nechce se mi verit, ze i po vyhre nad Djokerem ve finale Masters by pro nekoho Rafa nebyl favoritem ve svem obyvaku.. Jsi si vedom toho ze Rafa vyhral RG i v sezone, kdy ho Nole na antuce nekolikrat porazil? A koho tehdy porazil ve finalku?
Reagovat
smazaný uživatel
Mas pravdu, chápu tvůj názor. Ale musis brát v potaz, ze Nadal je z big3 fyziologicky nejstarší. Antuka je zásadní faktor jeho cele sezóny. A je fakt dost reálné, ze skončí letos bez titulu. Prohraje Řím, na French Open bude Thiem i Djokovic a pak přichází tráva a hardy, kde za posledních pět let vyhrál tituly, které napocitas na prstech jedné ruky.
Reagovat
Patik
Veď minulý rok vyhral na harde len Toronto nie ? aj to lebo Djokovič vypadol a Federer tam ani nehral.
Reagovat
smazaný uživatel
V Torontu hrál dobře. Nicméně měl poměrně easy los.
Reagovat
Marduch
Patik pise, kdyz vyhraje Rim.
Reagovat
Patik
Keď vyhrá Rím nad unaveným Djokovičom čo si myslím že Nole je unavený po včerajšku alebo teda ešte dneskajšku s Del Potrom..navyše Schwartzmann vie hrať na antuke tam sa Nole tiež nabehá..a poraziť Noleho na Masters je iné ako poraziť ho na French Open ktoré je pre neho tento rok ultimate goal..položme si otázku čiste hypoteticky dokáže poraziť Nadal v SF Thiema alebo Federera..a následne vo finále Noleho na tri víťazné ? alebo kombo Fognini Thiem Djokovič ?
Reagovat
Marduch
Nkdo nikdy takto neovladl dlouhodobe jeden GS podnik. Rafa tam nevyhral jen po zasahu tenisovych bohu ve prospech zkompletovani karierniho GS Federera (Soderling), pak kdyz byl celou sezonu ponekud mimo a nebo kdyz odstoupil pro zraneni.
Reagovat
Patik
Tá jeho obyvačka je aj Monte Carlo aj Barcelona..a jeho obyvačka nebude naveky len jeho..raz to musí prísť a podľa mňa je to práve tento rok..okolnosti mu musia priať..dobrý los..žiadne dlhé 4 5 setové zápasy.
Reagovat
turista
Všechno jednou skončí. Nadalova dominance na antuce je pryč.
Reagovat
Mayo
Vamos Humbalito, finále je doma.
Reagovat
Ondra979
no asi podle ocekavani, porazit 2x Nadala na antuce po sobe muze snad jen Novak a mozna Thiem dneska. Tak snad si na nem smlsne Djoker, jestli to teda nezlami
Reagovat
smazaný uživatel
Kamila opat ponížená...

Nadal, ktorý mal byt sfuknutý ako sviečka, vyhral 2:0. Nadal, ktory hra skaredý tenis a winner zahra len ked ma "nalité údery" dnes vyhral na FH winners 15:9 a z BH 4:0..:)

Inak dnes asi najlepši zápas z Rafovej strany, ak vezmeme do uvahy silu súpera a fázu turnaja. Z FH celkom jednoznačne. Zajtra, chcem verit, ze to bude otvorené. Finále sa počíta.
Reagovat
smazaný uživatel
Brecim v koutě. Zničil jsi mě.

Btw od kdy se počítá finále? Od letošního AO? Statistika poražených
Reagovat
smazaný uživatel
Teba zničilo už samotné počatie priateľu..

No, povedz. Nebolo ti lepšie na plachte?
Reagovat
smazaný uživatel
Mě je krásně, já už dávno pochopil, ze priority v životě jsou jiné, než ATP. Zkus to taky, bude ti lépe.
Reagovat
smazaný uživatel
Isteže, a práve preto si dnes celý zápas posobil dojmom vyrovnaného anglického gentlemana :)
Reagovat
Captain_Morgan89
Proč mu neodpovis na co se tě ptal, ty fanatik? :)
Reagovat
smazaný uživatel
A ty si kto?...

Nejaký nový, mladý bažant, vodonoš FFF?...

No dobre, písem si :)
Reagovat
Kojinho
Ty jsi fakt pacient. Tohle je prostě jen diskuze na fóru, kde se svobodně každý může vyjádřit k čemukoli a je jedno, jestli má tady těch příspěvků pár nebo jako ty nepočítaně.
Reagovat
smazaný uživatel
Dakujem za radu. Ja ti zas odporúcam trochu viac vnímat charakter diskutujúcich, možno ti vzápätí niektore veci docvaknú.
Reagovat
Kojinho
Jestli je poníženej dokážeš ty posoudit nejlíp, protože se Ti to tady stává každou chvíli. Jinak číst tady ten hnůj, co si tady s Kamilosem vyměňujete je fakt otřesný. Dle mě je tu většina lidí, co si chce přečíst konstruktivní a zajímavé komentáře, zatímco vy dva (a pár dalších) se tady hádáte jak malý děcka na písku o naprostejch kravinách, jako jestli to byly UE od Stefanose nebo ne. A po zápase tu začneš psát jak malý dítě rádoby inteligentně, že Kamil se ponížil atd. Opravdu je ti 33 nebo kolik? Nechce se mi věřit.
Reagovat
smazaný uživatel
Mas pravdu. Teď jsi mi promluvil do duše. Díky. Končím s tím fanatikem.
Reagovat
smazaný uživatel
+1
Kamilos88 a Forehand plevel TP...
Reagovat
Fazzzy3
Finale je stats porazenych :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já vsadil na Stefanose :D

Ale zajímavá zkušenost.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsme dva :D
Reagovat
Pe3k
Ani jeden tomu nerozumíte.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně, ze ty si šéf.
Reagovat
Pe3k
Nevím jestli šéf, ale mám vhled.
Reagovat
Patik
Na hardoch bude s ním vyhrávať.
Reagovat
smazaný uživatel
Pe3k: "Monfils vyhraje."

1. set, Federer - Monfils 6:0

Pe3k: *ticho*

Monfils má matchpoint.

Pe3k: "Včera jsem to říkal! Já jediný jsem to říkal!"

Federer otáčí.

Pe3k: *ticho*

Federer vítězí.

Pe3k (nesměle a poněkud křečovitě): "Oops, I jinxed it! Hihihi, hahaha!"

---

Dnes: "Ničemu nerozumíte, já mám vhled!"

Brutvan: "Jo. Do vlastní prdele, když jsi na rektoskopii."
Reagovat
Pe3k
Vynechal si můj první komentář, zbytek si překroutil a celé jsi to nepochopil, ale i tak to bylo vtipné...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to uveď na pravou míru.
Reagovat
Pe3k
Můj první komentář byl, že Federer končí na jedním z dvojice Monf/Tím, což se přesně stalo...
Reagovat
smazaný uživatel
Pe3k tipuje á la kazetová bomba: "Federer končí na jedním z dvojice Monf/Tím."

-Před zápasem Federer - Monfils-

Pe3k se odhodlává k odvážnému kroku a kalibruje své proroctví: "Monfils vyhraje."

1. set, Federer - Monfils 6:0

Pe3k: *ticho*

Monfils má matchpoint.

Pe3k: "Včera jsem to říkal! Já jediný jsem to říkal!"

Federer otáčí.

Pe3k: *ticho*

Federer vítězí.

Pe3k (nesměle a poněkud křečovitě): "Oops, I jinxed it! Hihihi, hahaha!"

---

Dnes: "Ničemu nerozumíte, já mám vhled!"

Brutvan: "Jo. Do vlastní prdele, když jsi na rektoskopii."

Pe3k: "Ty svině! Ty vynecháváš a překrucuješ!"

Brutvan: "Ale ňuňu..."

Pe3k: "Vypadl nakonec s Timem? Vypadl! Mám vhled!"
Reagovat
Pe3k
No, prakticky nic z toho co jsi zde uvedl jsem nenapsal... napoprvé to alespoň bylo vtipné, teď už je to jen trapné. Ale co čekat od někoho, kdo dnes vsázel na Tsitsipase ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Prakticky nic z toho, až na to, že jsem do toho přímo vkopíroval tvá "první poslední slova", doslova. Možná proto ti to přijde tak trapné. Konečně ses v tom poznal.
Reagovat
smazaný uživatel
Od: Pe3k
Můj první komentář byl, že Federer končí na jedním z dvojice Monf/Tím, což se přesně stalo...

---

Pe3k: "Federer končí na jedním z dvojice Monf/Tím."

---

Pe3k: "Prakticky nic z toho jsem nenapsal."

---

Ještě je tady ta možnost, že to za tebe píše cvičený šimpanz, ale jak to můžu vědět, když vsázím na Tsitsipase.
Reagovat
Pe3k
Ano, ale ty jsou taky jediné...
Reagovat
smazaný uživatel
Hele:

po snadném prvním kole jsem zde byl jediný, kdo psal, že Roger končí s Monfilsem, ostatní ho pasovali na vítěze apod. Z toho jde vidět, kdo tomu rozumí a kdo je jen fanboy...nehledě na to, RF může udělat slušný výsledek jak v římě tak na RG.

---

Všímáš si, jak jsi sám při Monfilsově MP úplně vytěsnil "Tima"?

Ale promiň, je pravda, že těch mouder jsi vypravil mnohem, mnohem víc.
Reagovat
smazaný uživatel
Jde vidět, kdo tomu hrozně, ale hrozně moc rozumí :D
Reagovat
smazaný uživatel
No jo.

Místni sáša..:)
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
smazaný uživatel
:-D
Reagovat
peggy
Rafo,nebu Ti k vytezstvi prat,ale si dale prat ten turnaj ......!!!
Reagovat
spaniel
Einsteinova vnucka.
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
smazaný uživatel
Nezapře Fransoasovy geny.
Reagovat
MarcelPersch
Tsitsipase pěkně štvalo už je konci jak dlouho to Rafovi trvá na podání :D solidní hra dnes, ale na Djokoviče to stačit podle me nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
Těžko soudit, Tsitsipas to dělal tak trosku z frustrace, i tatik mu naznačoval něco ve smyslu - co to resis hrej dále. Fakt, ze takové blbosti řešit nemůže. Zbytečně se tím pak rozptyluje.
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba ani nebude muset. Muhehe.
Reagovat
smazaný uživatel
vcera djokino vyflusnuty jak v londyne proti zverevovi. uvidime co dnes
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud by Diego nějak uhaluzil první set, může to být zajímavé.
Reagovat
Nola
Nole este nepostupil, hra vecerny zapas, vcera stratil vela sil, Diego je behac, ktory ho trapil na FO....
Reagovat
Kozoroh
Pětisetový mač to byl tehdy kvůli Djokerově herní krizi. Dnešní No1e má zpět své silné sebevědomí. Diego sice bude vzdorovat, ale věřím, že si No1e poradí.
Reagovat
turista
Tsistsipas dojel na to, že byl přemotivovaný a z toho vyplýval velký počet UE, které udělal.
Reagovat
smazaný uživatel
Tsitsipas utlčený žltým gulatým predmetom. Nadal v tych dlhých výmenách tlče, mláti, až dokým z mladého dušu nevymláti...Od BL dnes výborne.
Reagovat
Herbert_Hoover
Tsitsipas prostě není hráč, který by měl porážet antukového krále. V Madridu to byl zejména Rafuv fail, plus výraznější výhodnost povrchu.
Reagovat
Nola
tak nejak, iba Kamilos ma iny nazor....
Reagovat
smazaný uživatel
co pise? ze v madride hral peak RAFA? :)
Reagovat
Nola
pasoval d Artagnana za vitaza Rima, ale mlady hra velmi dobre, buducnost ma pred sebou, asi buduca NO1, uz dnes je to kompletny hrac, ktory vie zahrat na vsetkych povrchoch
Reagovat
Pe3k
Kamilos se snad ještě ani jednou netrefil, horší bilanci tady má jen Petržalka...
Reagovat
Kojinho
Legendární 1%
Reagovat
Davor1
Plus ešte jestrab v tipoch :D
Reagovat
smazaný uživatel
A to vadí? Nebo mám mít názor, který přijme každý uživatel no name fora?
Reagovat
Nola
jasne, ze nie, ale Rafa tu zatial hra svoj najlepsi tenis na antuke
Reagovat
smazaný uživatel
Turnaj a podmínky na míru mu dost pomáhají.
Reagovat
spaniel
Zes to nevedel vcera.
Reagovat
smazaný uživatel
Včera byl Nadal v prvním setu poloviční.
Reagovat
smazaný uživatel
Tsitsipas porazil celou big3, je to největší tenisová future star současnosti a je otázka času, kdy je bude porazet pravidelně. Dneska prohraje na kurtu a v podmínkách, které nejvíce ze všeho hrajou Nadalovi do karet. Pokud nevyhraje Řím, tak nevim, co by ještě chtěl. Zima, déšť, mokro, pomalá antuka. Rafa musí být spokojený+hraje slusné, nedela chyby a soupeř ano.
Reagovat
smazaný uživatel
az na to, ze rafaelovi vyhovuje, ked je teplucko a slnko prazi, 30 stupnov ideal
Reagovat
smazaný uživatel
Letos asi moc ne, prohrál tak tři zápasy na antuce. Za mladá možná, to sem tam změnil taktiku, teď hraje jenom od BL a BH crossem only.
Reagovat
smazaný uživatel
nie
Reagovat
smazaný uživatel
co ma pocasie spolocne s taktikou? ked je zima tak jeho hra a udery nie su take efektivne ako ked je teplo, ale to by ti vysvetlil niekto kto sa tomu rozumie viac :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Najít si podmínky, jaké budou panovat + mít povědomí o charakteristikách toho daného turnaje je naprostý základ a neplacat do větru jak Tsitsipas porazí Rafu i podruhé a pak se divit že je tak a tak a antuka je taková a maková. Navíc je to blbost Rafa má rád přesně opačne podmínky..topspin je nejefektivnější když je sucho a teplo. Navíc je to i záležitost psychiky u Rafy.
Reagovat
smazaný uživatel
Jedna věc je něco plácat a pak tvrdit opak. Já říkal, ze Tsitsipas vyhraje, nevyhrál, tečka. Rafa byl dobrý, podmínky mu seděly, antuka je pomalá a gratuluji jeho fanouškům. To je vše.
Reagovat
Herbert_Hoover
Pro Rafu je stěžejní odskok míčku, až pak rychlost povrchu. Nehledě na to, jak špatně Rafa hrál, i ta prohra v Madridu se Stefanem mě hodně překvapila, tomu že se to bude opakovat jsem dával fakt mizerné šance. Finále uvidíme, pokud bude mít Novak dost sil a bránit jako proti Delpovi tak Rafa nevyhraje a možná to bude velký špatný pro něho.
Reagovat
smazaný uživatel
Špatně jsem to uvedl-omluva. Nerozporuji to, co mu vyhovuje, nebo ne, ale spíše jsem to myslel tak, ze dnešní podmínky na kurtu + typ antuky Rafovi určitě sedí více, než jeho soupeři. Proto opakuji, ze ten Řím má pro nej nejvíce plusu za celou sezonu a pokud nevyhraje ani tento turnaj, tak to bude mít špatné.
Reagovat
Marduch
Jj, vysoky odskok proti jednorucaku, pak Rafa vede 1:0 uz v satne..
Reagovat
smazaný uživatel
Zima, dest, mokro...To Rafovi vyhovuje..

Vykotilo ma zo stoličky..:)

Kamila a jej silvestrovská etúda, už v máji...
Reagovat
Mayo
Skoda, že nebude opäť kanar (asi)
Reagovat
Nola
nebude, ale taktika vsetko do BH dnes funguje na 100 percent
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist