Nosková rychlý přesun z Adelaide do Melbourne nezvládla. Hlavní soutěž Australian Open si nezahraje

  • AUSTRALIAN OPEN - Lindě Noskové rychlý přesun do Melbourne Parku po fantastickém vystoupení a postupu z kvalifikace do finále v Adelaide nevyšel. Osmnáctiletá Češka, která od posledního prosincového dne absolvovala už osmý soutěžní zápas, působila vyčerpaně a v bojích o hlavní soutěž grandslamového Australian Open podlehla Katherine Sebovové.
    10. 1., aktualizováno | Aktuality |  56 komentářů
    Linda Nosková (© AFP)Linda Nosková (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Linda Nosková v minulém týdnu excelovala v Adelaide, kde porazila světovou osmičku Darju Kasatkinovou, druhou hráčku pořadí Ons Džabúrovou či dvojnásobnou šampionku Australian Open Viktorii Azarenkovou a až ve svém premiérovém finále na nejvyšším okruhu podlehla další člence Top 10 žebříčku Aryně Sabalenkové. S pomocí senzačního výsledku na silně obsazeném turnaji kategorie WTA 500 se vrátila do elitní stovky a vylétla o 46 pozic na 56. příčku.

Na přesun do zhruba 700 kilometrů vzdáleného Melbourne však měla velmi málo času a už za necelé dva dny musela být připravená nastoupit k utkání prvního kola kvalifikace Australian Open.

Osmnáctiletá Češka, která od posledního prosincového dne odehrála už osmé soutěžní utkání a v Adelaide sehrála čtyři třísetové bitvy, dle očekávání působila vyčerpaně a s Katherine Sebovovou po necelých dvou hodinách prohrála 4-6 6-3 4-6.

Nasazená dvojka předvedla první zaváhání na vlastním servisu za stavu 4-4 a Kanaďanka figurující na 191. místě pořadí úvodní dějství suverénně dopodávala. Nosková se však odmítla vzdát a díky jedinému brejku ve druhé sadě skóre srovnala. V osmé hře rozhodujícího setu ale přišel další ztracený servis. Soupeřka jí ještě podala pomocnou ruku, když sama zaváhala na podání, jenže favoritce se nepodařilo dotáhnout na 5-5.

Nosková, jež potřebovala ještě tři odhlášky, aby se mohla přímo zúčastnit hlavní soutěže úvodního majoru roku, teď nejspíše velmi rychle odletí zpět do Evropy a bude se připravovat na turnaj v Lyonu. Francouzská halová akce je na programu od 30. ledna.

V Melbourne Parku dnes naopak uspěly všechny tři její krajanky, do druhého kola se probojovaly Brenda Fruhvirtová, Barbora Palicová i Sára Bejlek.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (56)
10.01.2023 21:04Od: Lovcikurzu neco k čtení
https://www.tennis.com/news/articles/why-the-503rd-ranked-player-in-men-s-tennis-continues-an-endless-journey?
[ Reagovat ]
10.01.2023 20:00Od: paddy na AO asi padne 14 000. eso
příští týden je velmi pravděpodobné, že uvidíme eso č. 14 000 smile smile

John Isner 13,988
Ivo Karlovic 13,728
Roger Federer 11,478
Pete Sampras 10,237
Feliciano Lopez 10,188
[ Reagovat ]
10.01.2023 20:07Od: Vlk-v-trave
Izzy:)
[ Reagovat ]
11.01.2023 08:03Od: GaelM
smile
[ Reagovat ]
10.01.2023 19:22Od: Vlk-v-trave 10 RISING Young WTA Tennis Players to Watch in 2023
GS Tennis News Today

Vyber a tip na 10 hracek, ktere mohou v tomhle roce prorazit a zazarit na okruhu WTA, a ktere stoji za to sledovat v tomhle roce:)

10. Mandlikova
9. Noskova
8. McNally
7. Wang
6. Fruhvirtova L.
5. Parks
4. Cocciaretto
3. Liu
2. Wang2:)
1. Zheng

https://www.youtube.com/watch?v=7T0YKyXzTVo
[ Reagovat ]
10.01.2023 18:28Od: Vlk-v-trave Djokovic vs. Kyrgios
Listky za 20 AUD na trening a jeden ostry, zkraceny set, Djokovice s Kyrgiosem byly vyprodany do 1 hodiny na centr kurtu.

https://www.puntodebreak.com/2023/01/10/kyrgios-djokovic-agotan-entradas-exhibicion-hora

***
Povudne Tiley hlasil, ze budou stat 10AUD. :)
[ Reagovat ]
10.01.2023 19:49Od: paddy
využil příležitosti, je to starý lichvář smile
[ Reagovat ]
10.01.2023 20:27Od: Vlk-v-trave
:)
[ Reagovat ]
10.01.2023 17:30Od: Pesek12 Linda Nosková
Kdyby byla jako jmenovkyně Linda Fruhvirtová pod všemocnou agenturou IMG, tak by nejspíše s divokou kartou na AO nebyl žádný problém. Pořadatelé se nezachovali moc hezky a upřednostnili domácí hráčku, ale je to jejich turnaj a jejich volba. Hlavu vzhůru Lindo, pevně věřím, že už na dlouhou dobu budou všechny další GS bez kvalifikace a rovnou v MD.
[ Reagovat ]
10.01.2023 17:59Od: Vlk-v-trave
Myslim, ze kdyby tam byl jiny reditel, nebo to byl Wimbl, tak ji dostala... Tiley je imbecil...

AO mel uz limit na domaci hracky splnene. Potom je dohoda, 1 WC Asie, 1 WC USA, Asie ma vzdycky, je na to kvalda. S USA je dohoda, ze maji 1. Pokud rezignuje mohou ji priznat komu chteji.

Po celem Svete, vcetne Australie jde kritika novinaru a fans, ze ji Noskova nedostala po Venus! Kritika fans i v Australii se zvysila po jejim vyrazeni...
[ Reagovat ]
10.01.2023 18:00Od: Vlk-v-trave
oprava Asie a Oceanie...
[ Reagovat ]
10.01.2023 18:27Od: Davor1
Zase by som nenazýval chlapíka imbecilom len preto, že nedal WC hráčke, ktorej akurát predtým vyšiel životný turnaj. Oni ju určite vnímajú trochu inou optikou, keďže to nie je "ich" tenistka a rozdávať karty len na základe jedného turnaja mi nepríde ako dobrý nápad, keď navyše bola už dávno predtým v lose kvalifikácie... Podobne by si tú WC mohla nárokovať aj Masarova, ktorá bola prakticky v totožnej pozícii, ako Nosková. Raducanu pred výhrou na USO tiež musela hrať kvalifikáciu, aj keď pár dni predtým takisto prehrala vo finále prípravného turnaja... Ak by jej tú kartu dal, tak zase by sa ozývali kritické hlasy z druhej strany, že mohol tou kartou pomôcť austrálskemu tenisu a namiesto toho ju dal češke na základe výsledku na jednom turnaji...
[ Reagovat ]
10.01.2023 18:30Od: Vlk-v-trave
Projdi si plno clanku na netu... i Australsti fans ji chteli pro Lindu, uz v sobotu...

Krom toho koukni nize na post prave s timhle...ignorantem...
[ Reagovat ]
10.01.2023 18:44Od: Vlk-v-trave
Jinak, kdyz uz jsme ve srovnavani s Raducanu...

Tak hrala tehdy v Chicagu putak, nehrala tam kvaldu, behem turnaje ji jedna souperka vzdala, nikdo ji poradne po turnaji neznal...po ceste nehrala ani s hrackou top50... hrala tam 4 zapasy.

Linda hrala 7 i s kvaldou, porazila GS sampionku, finalistku GS, hracky top10, pred finale se o ni psalo i v kotehulkach nekde v totalni dire:)

Raducanu mela na prechod z Chicago do NY 3 dny.

Linda z jedne diry do druhe, 700mil den a pul.

Je jasne, ze se ozyvalo plno hlasu uz v sobotu, aby ji to dali... dokonce i po finale...v same Australii

Po Chicagu, po Raducanu nestekl ani toulavy pes...:) Jak by asi mohli navrhovat fans pro ni WC...?:)
[ Reagovat ]
10.01.2023 19:09Od: Davor1
Nikto ju po turnaji neznal? Však už na Wimbledone 2 mesiace predtým došla do osemfinále a dodnes si pamätám, aký poprask spôsobila v tenisovom svete, 18 ročná Britka s divokou kartou hrala parádny tenis vo Wimbledone... Na 100% mala pred tým USO väčšiu reputáciu, ako Linda pred AO...

A samozrejme, hrala na menšom turnaji proti slabším hráčkam a menej zápasov, ale týždeň predtým hrala ďalšiu slušnú porciu zápasov na inom turnaji (kde v QF skrečovala), ten záprah mala celkom solídny, keď za 4 týždne odohrala spolu s USO 20 zápasov...

Ja som rozhodne nebol proti tomu, aby Linde tú WC udelili, ale zase nevidím ani žiadny problém v tom, že ju dali domácej hráčke. Určite sa našli aj austrálčania, ktorí by jej to dali aj na úkor domácej hráčky, ale rozhodne to nie je nejaký všeobecný názor celej austrálskej fanúšikovskej obce. Ja sa nečudujem, že sú usporiadatelia s tými WC opatrní, dnes nie je nič výnimočné, že nejakej hráčke sa vydarí turnaj, na ktorom jej všetko sadne a týždeň hrá nad svoje možnosti, urobí dieru do tenisového sveta a potom sa vráti na svoj priemer a podobný výsledok už často ani nezopakuje... Verím, že to určite nebude Lindin prípad, ale robiť takéto závery na základe jedného životného turnaja je podľa mňa fakt zbytočné...
[ Reagovat ]
10.01.2023 19:31Od: Vlk-v-trave
ad. Tiley, nazor na nej nezmenim, a nejde o tu WC. To je jen takova epizodka v celem jeho pripadu:)

ad.WC, ja to chapu, ale podminky limitu pro domaci hracky byl splnen, 1 pro Asii (neni dohoda, na to je kvalda), 1 pro USA - dohoda mezi GS, odpadla, mohou dle protokolu udelit komukoliv, pokud WC hrac/ka z USA odrekne.

Pokud by odpadla WC pro domaci hracku, jasne, nevidim problem, ze ji dostane domaci hracka:)

Zadnou opatrnost tu nevidim...:)
[ Reagovat ]
10.01.2023 19:51Od: Davor1
Berieš to zo svojho pohľadu určite o dosť ináč, ako nejaký austrálsky riaditeľ domáceho turnaja.

Predstav si, že by sa v Česku hral ďalší veľký turnaj po Ostrave a nejaká Parks tam porazila z kvaldy Plíškovú, Sakkari a prehrala až vo finále s Krejčíkovou... Potom by sa uvoľnila WC na nasledujúci turnaj a Parks by bola v jeho kvalifikácii... Akú šancu by podľa teba mala Parks na tú WC, že by ju uprednostnili pred nejakou domácou hráčkou, trebárs Palicovou? Ja by som tomu veľké šance nedával, každý sa bude snažiť pomôcť domácim koľko sa dá, ak je to v jeho kompetencii... Čo nehovorím, že je správne... ale zase je to ich turnaj a môžu si tam presadzovať vlastné preferencie...
[ Reagovat ]
10.01.2023 20:07Od: Vlk-v-trave
Ja jsem hlavne proto aby na GS meli WC domaci hraci a byly na to stanovene limity, ktere se neporusuji a stale se dodrzuji.
Jine turnaje - tam mi to je uplne fuk...

Takze pochopitelne mne vadi, ze Thiem dostal WC na ukor domaciho hrace, nebot USA se sveho mista nevzdala... mel hrat kvaldu... vubec nema co delat v MD...

To, ze nedostala Linda, kvuli tomu, ze je ceska, je mi fuk - jak by hrala proti Pavlince, Kaji, Danielce, tak jdu proti ni bez problemu... me vadi ten ignorant a lichvar...:D) A kdyby nebylo tolik hlasu proto mimo CR, aby ji to dali, tak bych ze ani neozval:)
[ Reagovat ]
10.01.2023 19:06Od: makro99
A Masarova uz vubec neni totoznej pripad - neni ji 18, nehrala spickove obsazeno 500ku a neporazila na ni 3 superstar vcetne aktuální svetove dvojky..
[ Reagovat ]
11.01.2023 09:54Od: milanspring
tak , tak, je rozdíl dát WC 18leté nebo 24leté
[ Reagovat ]
11.01.2023 09:52Od: milanspring
kdyby ji dali nějaké nadějné tenistce, tak by to bylo ještě pochopitelné, ale oni ji dali 24leté hráčce, která už měla hafo příležitostí něco dokázat.
Kdyby naši pořadatelé dali divokou kartu Detiuc nebo Ševčíkové, tak to bude kritizovaný i když to jsou naše hráčky
[ Reagovat ]
11.01.2023 10:33Od: makro99
jasně, tady už australané rozdali myslím 12 domácích WC.. a todle byla dodatečně uvolněná, ne-australaská, a ta konstelace po tom v tomto výjimečným případě prostě volala...
[ Reagovat ]
11.01.2023 11:37Od: milanspring
jj, souhlas
[ Reagovat ]
10.01.2023 16:40Od: tommr Linda Nosková
vyřazení Lindy od 23leté hráčky která se v žebříčku dostala nejvýš na 191.místo je velkým zklamáním ... smile
Spíš než únavu z náročného programu bych v tom viděl velkou nekonzistentnost výkonů á la Petra Kvitová ...
[ Reagovat ]
10.01.2023 16:54Od: Matej4732
Linda byla evidentně unavená a špatně se pohybovala...
[ Reagovat ]
10.01.2023 17:55Od: makro99
A hlavne mentalni vycerpani..
[ Reagovat ]
10.01.2023 20:28Od: lvicek
A krome toho vseho taky zmena turnaje - jine podminky, asi jiny povrch (?), jina teplota a micky... Nemela sanci na nejaky trenink.
[ Reagovat ]
10.01.2023 18:02Od: makro99
Jak hrala Linda F. 2 dny po titulu v Chennai?
Jak hrala Raducanu po titulu na US open? Atd. atd. Zrovna tahle specificka situace nema s nekonzistentnosti zadnou souvislost..
[ Reagovat ]
10.01.2023 18:17Od: Vlk-v-trave
Jeste ze CR ma tak siroky tenisovy zensky kadr:)
Dnes tommruje, zitra bude zase nadseny.:)
[ Reagovat ]
10.01.2023 11:58Od: Vlk-v-trave Kalendar treningu a treningovych zapasu
Kalendar treningu, na ktere si divaci musi koupit vstupenku, a na kterem hraci/ky maji povinnost hrat jeden soutezni set, kdy k dispozici budou mit empajra a podavace micku.

Pondělí 9. ledna
6:15 - 7:30: Denis Shapovalov vs. Holger Rune

Úterý 10. ledna
8:45 - 10:30: Coco Gauff vs. Jessica Pegula

Středa 11. ledna
3:00 - 4:15: Felix Auger-Aliassime vs. Cristian Garin
4:15 - 5:30: Novak Djokovič vs. Daniil Medveděv

Čtvrtek 12. ledna

5:00 - 6:15: Alexander Zverev vs. Dominic Thiem
6:15 - 7:30: Aryna Sabalenka vs. Maria Sakkari
7:30 - 8:45: Stan Wawrinka vs. hráč, jehož jméno není známo.
8:45 - 10:00: Rafael Nadal vs. Hubert Hurkacz

Pátek 13. ledna
8:15: Novak Djokovič vs. Nick Kyrgios

https://www.puntodebreak.com/2023/01/09/open-australia-2023-horario-calendario-increibles-entrenamientos-oficiales

***
Az tolik hracu/cek tu moznost nevyuzilo... Kyrgios pozadal o kratsi soutezni set.

Zajimavosti urcite je, ze Djokovi kyvl na sparing a tuhle akci Medved...
[ Reagovat ]
10.01.2023 11:19Od: Vlk-v-trave Craig Tiley opet uraduje
Craig Tiley opet uraduje, cynicky se vysmal pozadavku a debate nejen hracu, aby prvni major sezony byl hrany pozdeji... :-O

Tahla debata se tahne jiz dlouho a je opet obnovena.

Argumenty na posunuti: narocny kalendar, moznost lepsi pripravy, take pripominam stary argument Isnera, v unoru vetsi moznost priznivejsich teplot, aby se hraci mimo centr a kryte kurty proste nesmazili na place jak na panvicce... a tohle je podle mne skvely argument, nebot tenhle major povazuji v tomhle problematicky.

Ten ignorant a arogant ovsem o tom vubec nechce slyset...

Pro pripomenuti jeho 3 best majstrstyky:

1/ Ignorace podminek hry behem pozaru, kvalifikanti hrali v neregulernich podminkach, jen aby MD zacalo vcas.

2/ Covid akce a totalni neznalost zakona, takze hraci vubec nevedeli, ze je treba projit karantenou, pokud maji zdravotni vyjimku... absurdni bublina, ktera stala strasne penize...a nepokryli si vubec naklady.

3/ Zatajovani financnich problemu GS, vsechno prasklo az ve chvili, kdy se objevila zprava, ze kvalifikace bude platna na vstupenky a platne budou take treningy nej hracu na centru, tim se take provalilo, proc vlastne vznikl United Cup,...nebot se zvysuje tlak, aby prvni major byl hrany v Dubaji, nebo Cine. AO zvysuje odmeny... ale brat nemaji jaksi z ceho...

Posledni clanek na tema posunuti terminu.

https://www.puntodebreak.com/2023/01/09/dureza-del-calendario-vuelve-abrir-debate-retrasar-open-australia

***
Tak to zase ja se ironicky vysmeji klokanovi, az bude startovat prvni major sezony v Dubaji:)))
[ Reagovat ]
10.01.2023 11:26Od: Vlk-v-trave Re: Linda Noskova
Ten presun je drasticky. Ale na jejim miste bych nesmutnil...

Spise by mel byt Krupa poradne nastvany, ze Linde tu WC misto Vee nedali. Pochopitelne se o tom uvazovalo, ale to by tam nesmel sedet ten imbecil a ignorant...

Ono, jak by se dostala do MD a prvni kolo musela hrat na nejakem bocnim kurtu, kdy se smazila, tak by to stejne an inejaky zazitek nebyl...

Mozna se mela i na tu kvaldu vykaslat...ikdyz, to by asi s tim imbecilem nepohlo:)))

Linda skvely. Vytahla vic nez maximum z Australie.
Ted se jen rozhodnout dobre, ktery turnaj hrat po tomhle majoru s tim pofidernim reditelem:)
[ Reagovat ]
10.01.2023 11:27Od: Vlk-v-trave
*kde by se smazila
[ Reagovat ]
10.01.2023 11:46Od: Mony
Měli na kvaldu vykašlat??smile
[ Reagovat ]
10.01.2023 17:47Od: Vlk-v-trave
Proc ne. Jit naproti zraneni a porazce, neni nikdy uplne dobry napad, a je to zbytec risk.

Priklad:
Iga - vykaslala se na pripravny turnaj. Jasne musi napsat zraneni, ale defacto je to ten samy pripad.

Je to jen o tom, jak se to vnima, u Igy, je preci Nr.1 a vporadku, u Lindy, no preci kvalda na GS, treba to zkusit.
[ Reagovat ]
10.01.2023 18:11Od: makro99
Jasne, ze by to bylo rozumove zcela racionalni.
Ale holt je to GS a ten zabalit - to srdce proste nedovoli..
[ Reagovat ]
10.01.2023 18:16Od: Vlk-v-trave
Dlouho jsem necetl napric ruznymi portaly pred finale tak obrovskou podporu, aby Linda dostala WC po Vee...dokonce i v Australii:) A po prohre takovou kritiku, ze ji nedostala, z komentem, ztrata pro MD a turnaj:)
Tak zapsat, to se Linda zapsala dobre:)
[ Reagovat ]
10.01.2023 11:28Od: Vlk-v-trave
* za problematicky
uf:)
[ Reagovat ]
10.01.2023 12:16Od: lvicek
Nikdy jsem nesledovala, ze jsou kolem toho takove debaty, ale napr. i to, ze dalsi je az FO nekdy na konci kvetna (a pak vicemene jeden GS za druhym), tak prostor na posunuti by urcite byl... A proc vlastne na tom tak strasne trvaji? Jaky k tomu maji duvod oni?
[ Reagovat ]
10.01.2023 17:43Od: Vlk-v-trave
Neznam argumenty. Vetsinou je jen odpoved, kalendar, je dost casu, ted poukazuje Tiley, ze nekteri pricestovali nekolik tydnu drive (pochopitelne ti, co nestravi s rodinou svatky:), zapomnel dodat...ale obecne kalendar, a je dost casu na odpocinek a pripravu.
[ Reagovat ]
10.01.2023 17:48Od: makro99
Rika se tomu "path dependence" neboli zavislost na minulem vyvoji.. :)
[ Reagovat ]
10.01.2023 18:44Od: Vlk-v-trave
Asi jo:)
Ale nemam ho rad:)))
[ Reagovat ]
10.01.2023 19:47Od: paddy
ideální termín by byl konec května, hráči by si odpustili antukovou sezónu

ten kalendář je problém, protože by se muselo přesunout celé Australské léto vč. Zélandu, pak by ale stejně hráči museli létat tam a zpátky uprostřed sezóny, takhle je to nejméně bolestivé

každopádně Tiley byl loni v konfliktu zájmů (logicky potřeboval hráče no. 1), v prosinci říkal, že Djo se musí očkovat, a pak to zázračně uhráli na covid-positive, přičemž na konci listopadu AO dostalo dopis, ve kterém federální vláda jasně řekla, že covid-positive neznamená quarantine-free travel

pak to upekli s jinými orgány, státu Victoria, které tímto porušily federální nařízení, Tiley b čelěe těchto šmelinářů jsou zodpovědní za celou aféru, Tiley samozřejmě tehdy vinu odmítl

za konflikt zájmů by AO měli odebrat GS a zároveň zpětně i všechny tituly smile

tím by byl vyřešen GOAT a konečně by tady byl klid smile smile
[ Reagovat ]
10.01.2023 20:13Od: Vlk-v-trave
Tak navrh snad padl na prvni dva tydny unora, coz by posunulo Swingers Cup o tyden, a odpadly nejake putaky...hlavne na WTA... krom toho neni problem v druhem tydnu nejaky ten putak pro vypadle zorganizovat.:)

Spis jsou v tom prachy:)
[ Reagovat ]
10.01.2023 10:07Od: A211 Tříslo
Jak se říká něco zlého pro něco dobrého psala že má problém s tříslem sám vím že tříslo je velká patálie teď to může dát do pořádku.
[ Reagovat ]
10.01.2023 10:30Od: Mony
Nemusí být patálie, akorát únava je na trisle většinou cítit nejvíce. Za pár dní si na trislo třeba ani nevzpomene
[ Reagovat ]
10.01.2023 07:20Od: FAcore
Pravidla jsou neuprosna a bylo toho na ni moc. Teď muže trochu načerpat sil, ale FO má jisté, pokud nebude nějaký výrazný propad a Wimbledon by taky měl klapnout.
[ Reagovat ]
10.01.2023 07:18Od: EllNino Nevadí
I kdyby dneska vyhrála, myslím, že zdravotní stav by jí nedovolil hrát dál ... ta noha jí asi celkem bolela, nemohla se moc hýbat a není se co divit ...

Prostě něco za něco :) Skvělý výsledek v Adelaide vykoupený tímhle ... za normálních okolností by asi se Sebov neprohrála, nehrála nic extra ... pořád jsem věřil, že to dorovná na 5:5, ale bylo tam málo prvních servisů ...

Linda tedy může být se svou australskou štací spokojená, zajistila si MD na příští 4 GS a snad už i do konce své kariéry :))
[ Reagovat ]
10.01.2023 10:24Od: dadaft
Přesně, zkusit to musela, ale pal to čert, tohle bylo pravděpodobné.
Jinak musí být naprostá spokojenost -- touhle australskou jízdou si otevřela okruh WTA a minimálně rok může hrát, co potřebuje...

Iga začala podobně, jen to bylo v Luganu.
[ Reagovat ]
10.01.2023 07:14Od: Dobry-den
Dalo se to čekat. smile

Těm, co viní organizátory, že nedali Lindě WC, připomínám, že Linda měla loni spoustu příležitostí uhrát si dost bodů na to, aby se bezpečně udržela ve stovce a kvaldě se vyhla. Ale ona místo toho na závěr sezóny prohrála po ostudných výkonech se slaboučkou Bartůňkovou, průměrnou McNallyovou, vyčpělou Barthelovou a nerozehranou Parksovou. smile

Linda si teď může aspoň odpočnout a připravit se na Lyon nebo Doha a Dubaj či kde hodlá hrát. Nejspíš ale bude muset zase do kvaldy...
[ Reagovat ]
10.01.2023 07:19Od: elsky
AO vem po takovém úspěchu a postupu v žebříčku čert, ještě bude příležitostí smile
[ Reagovat ]
10.01.2023 07:41Od: frenkie57
Však jo, není všem dnům konec, Majorů bude určitě ještě hrát ve své kariéře dost.
[ Reagovat ]
10.01.2023 10:14Od: makro99
ostudné výkony - je to tu!
když už ne dnes, tak aspoň o předloňských velikonocích...
[ Reagovat ]
10.01.2023 10:16Od: milanspring
kromě Parks souhlas. Park měla záver roku skvělej, proto se dostala do podobné situace jak Linda - musí do kvaldy AO i když je teď kolem 75 místa.

Ano, úspěch v Adelaide byl vykoupen neúspěchem v AO. Celkově byla australská mise úspěšná
[ Reagovat ]