Plíšková do finále Roland Garros nepostoupila a jedničkou zatím nebude

  • FRENCH OPEN - Jediný set dělil Karolínu Plíškovou od postupu do finále Roland Garros a posunu do čela světového žebříčku, získat ho však nedokázala. Česká jednička na pařížské antuce podlehla Rumunce Simoně Halepové, která si o první grandslamový titul a post světové jedničky zahraje s Lotyškou Jelenou Ostapenkovou.
    8. 6. 2017, aktualizováno 9. 6. 2017 | Aktuality |  389 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Ještě loni v létě bylo maximem Karolíny Plíškové na grandslamech třetí kolo. Pak se ale dostala do finále US Open, čtvrtfinále Australian Open a dnes si zahrála v semifinále Roland Garros. 

Grandslamu na antuce, na které se jí nikdy příliš nedařilo. V Paříži totiž byla až dosud jen dvakrát ve druhém kole, během letošní přípravy vyhrála pouze polovinu z osmi zápasů.

Letos však na French Open pětkrát potvrdila roli favoritky proti papírově slabším soupeřkám a prodrala se mezi kvarteto nejlepších. Své druhé grandslamové finále, které by jí zajistilo posun do čela světového žebříčku, ale vybojovat nedokázala.

Pětadvacetiletá rodačka z Loun v semifinále neuspěla proti proti Simoně Halepové. Jen o pár měsíců starší Rumucne podlehla 4-6 6-3 3-6 a prohrála tak pátý ze šesti vzájemných duelů

Hodně chyb, ale hrál se skvělý tenis

Plíšková začala servisem a ve větru získala vedení, ale čelila výbornému pohybu Halepové, která vracela dlouhé míče. Diváci se ještě občerstvovali po předchozím zápasu a neviděli, jak Češka ve třetí hře udělala proti sluníčku dvě dvojchyby, pak po dlouhé výměně poslaly míč vedle lajny a poprvé prohrála podání.

Statistiky zápasu
Halepová - Plíšková
0 esa 7
1 dvojchyby 4
77 %
1. podání 'in' 57 %
71 %
úsp. 1. podání 60 %
40 %
úsp. 2. podání 57 %
14 winnery 45
14 nevyn. chyby 55
5/7 hra na síti 15/20
3/12 brejkboly 2/8
čas: 2:00

Vzápětí měla dva brejkboly a šanci srovnat, ale nedokázala Halepovou dorazit, protože Rumunka téměř nekazila. Plíšková se skoro nedostala k vítězným míčům, zato už po osmi hrách měla na kontě 20 nevynucených chyb. Za stavu 3-5 při podání odvrátila dva setboly, ale o hru později při čtvrtém setbolu sadu ztratila.

Ve druhém setu Plíšková výborně podávala, nepouštěla si Rumunku k tělu a čekala na šanci. Ta přišla v šesté hře, dostala se do vedení 40-0 a při druhém brejkbolu zvýšila na 4-2. Plíšková se ve výměnách statečně držela a v další hře odvrátila tři brejkboly. I Halepová udělala chybu a Češka potvrdila brejk na 5-2.

Podobně jako Halepová v úvodním setu první setbol při podání soupeřky nevyužila. Při vlastním servisu už byla neomylná a po hodině a 20 minutách srovnala stav.

Při první úderu rozhodující sady praskla Plíškové struna a musela vyměnit raketu. Jen zpola zaplněný centrkurt stál na straně při úderech hlasitě hekající Halepové a skandoval "Simona!". Plíšková hrála tradičně bez emocí, soustředěně a ve druhém gamu po sérii výtečných servisů odvrátila hrozbu ztráty podání.

Hrál se skvělý tenis. Plíšková trefovala míče rychle a razantně, Halepová báječně bránila a dokázala vytáhlou soupeřku rozhýbat. Ve čtvrté hře už servis ubránit nedokázala, poté co udělala chyby a Halepová trefila prohoz. Vzápětí měla šanci ztrátu napravit, vedla 40-15, ale ani jednou neuspěla.

Klinickou smrt přežila v šesté hře. Esem odvrátila brejkbol na 1-5. Podání vydřela a po skvělém boji dokázala smazat ztrátu brejkem na 3-4. Jenže pak si nepomohla servisem, ve snaze o ukončení výměny zahrála forhend do autu a počtvrté přišla o podání. Halepová následně zápas dopodávala a proměnila první mečbol.

Plíšková: Byl to můj nejlepší zápas na antuce
"Určitě budu odjíždět spokojená. Po prohře jsem smutná, ale ne tolik, protože to byl velmi kvalitní zápas a nebyla jsem tak daleko od výhry. Nedala mi nic zadarmo. Je těžké hrát proti takovým hráčkám. Jsem spokojená, kam jsem došla. Budu to hodnotit jako asi jeden z nej zápasů na antuce vůbec v životě," řekla Plíšková.

"Konečně můžu říct, že jsem se cítila na antuce dobře, i když jsem prohrála. Před zápasem jsem nečekala, že budu mít velké šance, ale stalo se. Hrála jsem výměny, některé dokonce i vyhrávala. Takový zápas na antuce je pozitivní," řekla.

"Dnes to byla velká bitva. Karolína je těžká soupeřka, hraje hodně agresivní údery. Ve druhém setu mi docházela energie, psychicky jsem byla dole. Ale nakonec jsem se psychicky zvedla a i díky tomu jsem to dotáhla do vítězného konce," komentovala Halepová.

"Je to prohra, která mrzí, ale důstojná. Prala se s tím statečně, asi o moc víc to nešlo," řekl kouč Plíškové David Kotyza. Na post světové jedničky během utkání ani nemyslel. "Zápas jsme prožívali, strašně jsme Káje přáli, aby uspěla, ale neuspěla. Věřím, že když se bude rvát dál, tak se toho jednoho dne dočká."

Plíšková se díky pařížskému semifinále posune poprvé zatím 'jen' na druhé místo. V čele zůstane Němka Angelique Kerberová, nebo se do něj vyhoupne poprvé Halepová. Ta však potřebuje v Paříži získat svůj první grandslamový titul. 

Pětadvacetiletá Halepová je ve finále grandslamu podruhé v kariéře, poprvé se jí to povedlo před třemi lety rovněž v Paříži.  "Je to super být tady opět ve finále. Mám tu rodinu, která mě podporuje."

O životní úspěch si Halepová zahraje v sobotu od 15:00 SELČ proti čerstvě dvacetileté Lotyšce Jeleně Ostapenkové. Ta v prvním semifinále zdolala Švýcarku Timeu Bacsinszkou a pokračuje v životním turnaji.

• FRENCH OPEN 2017•
Francie / Paříž, antuka, 12.780.000 dolarů
čtvrteční výsledky žen (08. 06 2017)
• Dvouhra - semifinále •
Halepová (3-Rum.) - Kar. Plíšková (2-ČR) 6-4 3-6 6-3
Ostapenková (Lot.) - Bacsinszká (30-Švýc.) 7-6(4) 3-6 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (389)
09.06.2017 11:20Od: Faddova
Tak jsem si říkala, že Aga + Caro tu smůlu zas nepřekonaly. Byť chyběly jejich noční můry (kolos, kolchoznica, Mašena, Petra), nic z toho nevytřískaly, ba naopak, vypadly docela brzo, zvlášť Aga je dost z formy...
[ Reagovat ]
09.06.2017 12:54Od: tommr
a je to opravdu jen o smůle? Já si myslím, že ani Wozniacká ani Radwanská s jejich stylem hry na to aby vyhrály GS prostě nemají a že se vždycky najde někdo kdo je rozstřílí ...
[ Reagovat ]
09.06.2017 15:49Od: monty25 Re: tommr
A co budeš říkat, jestli to vyhraje Halep? Když jsou schopny dostat se do finále, tak mají i na titul. Že se ti nelíbí jejich hra, to je tvoje věc, ale nebylo by lepší hledat objektivní důvody? Třeba to, že Caro má šanci na hardech, ale na RG a ve Wimbledonu nikdy nepatřila mezi favoritky...
[ Reagovat ]
09.06.2017 21:26Od: Kozoroh
Simona je ale na antuce větší zvíře než kdy byla Aga na trávě nebo Caro na hardu...
[ Reagovat ]
10.06.2017 00:31Od: tommr
přesně tak. Halepová je takovej Nadal v sukních. Sice hlavně brání, ale když dostane šanci umí i zaútočit. To Wozniacká a Radwanská nedokážou ...
[ Reagovat ]
09.06.2017 15:49Od: monty25 Re: Faddova
A ty jsi vážně čekala, že Caro to překoná na svém nejhorším povrchu? Myslím, že Caro odehrála letos na RG víc než dobrý turnaj, když tam vyrovnala svoje kariérní maximum. Favoritky na titul tam ale byly jiné...
[ Reagovat ]
09.06.2017 09:26Od: fialka
To je lahoda sledovať v tv tenis bez reklám. Včera som namiesto Eurosportu zvolila stv2 a komentár fajn. Tie reklamy na EuS v každej prestávke to je sila. Spolukomentovala Karin Habšudová. Je príjemné počuť aj zaujímavosti zo zákulisia tenisu.
[ Reagovat ]
09.06.2017 01:15Od: Frick W/UE 45/55
Njn, asopoň aby to číslo bylo stejný. Aspoň "jen" těch 45 UE. To by Kája nedala...?
[ Reagovat ]
09.06.2017 11:10Od: EllNino
zeptej se jí
[ Reagovat ]
09.06.2017 00:47Od: freeteepek 57%
Jedno se musí Káje nechat. To druhý podání už má velmi solidní. Jenom díky tomu jí stačí 57% na prvním a není to průser. Pořád si ale říkám, jak by vypadala její hra, se 70% prvního! Pro ni zatím fakt nedostižný číslo...
Jasně, byl to od ní dnes po všech stránkách kvalitní výkon, nejlepší na turnaji a letos na antuce vůbec. Hlavně se mi líbilo, že to tam dnes pěkně sázela i po lajně. Budu se opakovat, ale škoda, že občas nezahraje kraťas. Simona to vzadu všechno oběhá jako Nadal, dokud Kája neudělá chybu...Jasně, párkrát to Kája zkusila, ale nebylo to nic moc. Musí je trénovat, což evidentně nedělá. Ať se poradí s Markétou Vondroušovou:-)Ona ty kraťasy tlačí buď křížem nebo dozadu. Chtělo by to takovej ten nadejchanej míč těsně za síť, co hraje Markéta. Když je hraje i Timea z BH obouruč...
[ Reagovat ]
09.06.2017 01:00Od: Frick
Lepší než s Garcií? Tam bylo míň UE, ne?
[ Reagovat ]
09.06.2017 11:08Od: EllNino
protože Halep toho víc vrátila, to je to tak těžký pochopit, že s vracečkou se dělá víc UE, protože se je na vyšší riziko, naproti tomu ranařka ti chybami pomůže a tolik toho nevrátí ? Fricku sleduješ tenis první týden nebo jsi jenom natvrdlej ?
[ Reagovat ]
09.06.2017 14:45Od: slacker
mas to prepocitany na pocet uderu ty UE?
[ Reagovat ]
09.06.2017 01:11Od: Davor1
Ono mať kvalitný a silný prvý servis a zároveň vysokú úspešnosť triafania, čo už 70% je mimoriadne číslo, to si proste aj trošku odporuje. Čím vyššia úspešnosť "in", tým je totiž servis viac na istotu a jednoduchšie returnovateľný. Samozrejme, sú zápasy, kedy to tam môže padať aj na tých 70%, ale dlhodobo je to skoro nemožné udržať.
[ Reagovat ]
09.06.2017 00:32Od: Frick
http://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-jan-jaroch/305277/karolina-pliskova-grandslam-vyhraje-je-to-jen-otazka-casu.html
[ Reagovat ]
09.06.2017 00:26Od: Frick Chybí Češkám vítězná mentalita...?
Nějak si nemůžu pomoci, ale těch "expertek" na prohraná finále máme nějak moc. Loni končící Klára, Lucka Hradecká, Bára Strýcová na to byly/jsou vyložený expertky, Šafi jí má taky negraitvní (7-10) a Kája vlastně taky (8-10) - k tomu ta děsivá bilance 0:6 ve finále velkých turnajů ještě loni v červenci.

Ve srovnání s tímto je Petřina bilance 19-7 vskutku jak z "jiný planety"
[ Reagovat ]
09.06.2017 02:58Od: FulnekUltras
vyhrává ten, kdo se neposere
[ Reagovat ]
09.06.2017 03:01Od: FulnekUltras
a to platí i pro Fed Cup
[ Reagovat ]
09.06.2017 00:17Od: Frick 1/2 sezony v čudu, 4 tituly
Je to moc, málo nebo tak akorát?

Jeden senzační premiérový titul, jeden super-hyper-extrasenzační premiérový titul a dva "pofesorsky" získáné "jakoby nic".

Chybí samozřejmě domácí titul z Prahy, který tam tak nějak čekal na Báru, leč bohužel opět ukázala, že prostě turnaje umí zakončovat jen prohrama.

A taky tam neni nic "velkýho". Bohužel - šance Kája měla určitě, nevyužila.
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:46Od: Forehand
Ruku na srdce. Semifinále je super úspech a možno s hocijakým iným žrebom by sa o tejto fáze mohlo iba tak snívať. Halep je top favoritka turnaja a prekvapilo ma, že vôbec stratila set..
[ Reagovat ]
09.06.2017 00:06Od: Frick
Jenže zároveň zápas se Simonou ukázal, že k tý cestě na vrchol ještě pořád "něco" chybí.
[ Reagovat ]
09.06.2017 11:08Od: Faddova
ona jí to vrátí na betonech/trávě
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:33Od: janek_da zápas jsem viděl
Tedy Karolína obrovský respekt. A aspoň můžu pogratulovat Simonině dnešní jediné fanynce v ČR. Ale je to na doraz, Lunejko.
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:47Od: janek_da
Ale až mazoretce začne hrát hudba, tak uvidíte jak to rozbalí
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:54Od: Smazaný účet
No a je to tady....Takze ji na Cvrlikac nebo na OblicejovouKnihu bude muset Sprchon nebo ty preposlat ten link, co jsem ti tu daval behem dne:D)
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:55Od: Smazaný účet
a potom This Too Shall Pass na kurtu, takze by to mohlo uz i projit nejen do finale:)
[ Reagovat ]
09.06.2017 11:35Od: turista
Kája obrovským respekt. Dobře podávala, ve výměnách od BL se neztrácela. Někdy si Karolína i velmi chytře počkala kam se Simona pohne a dala jí to do protipohybu. Stačilo možná trochu méně UE a dopadlo by to dobře. Jenom nevím proč někdy za každou cenu hraje ty extratěžké drivevoleje. Fiftýn by získala v podobných případech smečí po dopadu na jistotu tak jak to dělá např. Novak Djokovič.
[ Reagovat ]
09.06.2017 12:04Od: Krisboy
:DDDDD
[ Reagovat ]
09.06.2017 13:34Od: turista
Jen se směj. On se Novak vrátí tam kde byl v letech 2014-6 a pak se přestaneš posmívat jemu i mně jako jeho skalnímu příznivci.
[ Reagovat ]
09.06.2017 16:21Od: Krisboy
Nov4kovi se neposmívám!
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:25Od: d@ve Gratulace Simoně a Jeleně, sláva poraženým..
Náznaky některých tady mne odradily číst většinu dolejších příspěvků..
Zdá se, že někteří neunášejí "své" prohry a mají potřebu tu ventilovat svou frustraci. :/
Karolína došla dál než jsme vůbec doufali a příjemně potěšila i bojovnou hrou v SF. Simona je holt lepší antukářka a přesto jí to Karolína nedala zadarmo (měla i nějakou tu šanci na zvrat). Vůbec se nemá zač stydět. A až odezní ten smutek nesplněných tužeb a přání, tak budou, myslím, spíš příjemné vzpomínky.. Buďme realisti, Karolína prostě i tak příjemně překvapila. :)
Mrzí mne, že se do finále nedostala Timea. Té jsem to moc přál. Škoda. Ale asi to bylo ze strany Jeleny zasloužené (závěr zápasu jsem žel ještě neviděl).
Finále bude asi velmi zajímavé a přeji ho spíš Simoně (možná asi kvůli Lunej :D)
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:33Od: triatlet
Snad Timeu ten úspěch na RG zase povzbudí.
Mohla by si klidně zopakovat předloňský vysledek i ve Wimbledonu :-)
Hajrá!
Jelena si postup zasloužila. Ale šance byla.
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:45Od: Frick
Tak SF určitě dobrý, na druhou stranu - v prvních 4 kolech zkrátka měla soupeřky, které, hráčka mající zálusk na trůn, "musí porážet"... A i s Garciou to bylo tak 55 ku 45....

Takže prostě využila příznivýho pavouka. Taky se mohla poklidně loučit ve ČF s Agou...
[ Reagovat ]
09.06.2017 11:11Od: Faddova
Jelena podala skvělý výkon, připadalo mi to trochu jako zápas Aga x kolos, Jelena to tam sázela a Timea se snažila bránit. Holt typ hráčky jako Petra, kdy je zápas vyloženě o ní, ne o soupeřce. Akorát Jelena má k těm ranám i skvělý pohyb. Přeju jí výhru, unylou Simonu nemusím.
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:52Od: Frick Tak si to shrňme....
Český tenis se za poslední dvě desítky let dočkal 4 grandslamových trofejí, 4 prohraných finále, 2 triumfů na TM, šesti vyhraných týmových soutěží, devíti hráčů v TOP 10 a čtyř na stříbrném stupínku.

Jen "ta jedna věc" schází. Několikrát k tomu bylo blizoučko, ale pořád čekáme. Z tohoto pohledu to může dnes mrzet o to více. Zvláště s tou nepříjemnou historickou zkušeností, že ten druhý pokus na to dostat se na světový trůn prakticky už nepřišel.
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:54Od: EllNino
a proto budeme nadávat Elině do děvek ... aneb když něco chceš, jdi přes mrtvoly ... jednička je jen číslo, GS je spojený s příběhem a emocemi, to ti první místo nemůže nikdy nahradit
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:57Od: svetova.dvojka
Taky nechápu, kde bere tu jistotu, že by Plíšková Svitolinu porazila, vždyť Svitolina by v tom zápase byla favoritkou jak podle sázkovek, tak i tenisových expertů...
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:59Od: Frick
Myslim, že ne.
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:59Od: Frick
Do slepic :o) kokokoko dák!

Jo, asi obecně je GS více než no. 1, na druhou stranu - ten trůn je taky meta, která se počítá. A je to něco, co tu většina z nás nepamatuje. Nebo aspoň významná část.
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:04Od: EllNino
a protože nemáme vše, tak začneme hledat důvody a nestačí ná to, čeho Kája už tak dosáhla ... no to je jedno, zdá se mi to jako zbytečné rouhání se, hamty hamty, ať má víc než tamty
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:31Od: Frick
Ježiš, nevyšlo, tak se hledaj důvody. Že Halep hrála mimořádně dobře, že Káje tolik nešel servis, že těch UE byla až příliš moc.

No a jeden z nich je i ten, že s ní vůbec musela hrát. A že s ní hrála kvůli tomu, že její soupeřka trestuhodně zkolabovala, prostě mrzí.
[ Reagovat ]
09.06.2017 11:10Od: EllNino
na důvody je trochu pozdě ne ? proč řešit to, co už bylo, když se to stejně nezmění ?
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:40Od: gigin Jinak
včera Stach se rozplýval nad bh Thiema. Prej je to jediný borec od Gugy, který to mastí aj z levej nohy. Sojči?
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:15Od: Smazaný účet
prdlacky, to je ve vyskoku, pravou jakoby :-)) vyradi a na levou dopada. Ale dela opravdu jednu divnou vec, postoj jak za pingpongovym stolem a hraje bh z bricha, uzasne rychle po odskoku a ja jen tise zasnu, jak silne musi mit to zapesti, uzasny.
Jinak velka spokojenost, nase heerecka to sehrala opet paradne.. ;-)
Kaja taky skvela, posledni set jsem teda nevidela... tak to urve jindy, no! Horsi je, ze MaSha mi vubec nevadi, ale ten odporny :-))) rev Halep mi kroutil streva v brise... ja snad budu muset jit do sebe trochu... ;-)))
[ Reagovat ]
09.06.2017 06:07Od: gigin
:)))) se picnu z tebe! Jo a díky za osvětu Thiema. Naše herečka to zítra dá ;)
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:35Od: Marduch
tommre, Kaja to vidi celkem pozitivně..
http://sport.idnes.cz/karolina-pliskova-po-vypadnuti-v-semifinale-roland-garros-pag-/tenis.aspx?c=A170608_214653_tenis_tof
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:37Od: gigin
Semi FO, špička špiček.
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:00Od: horska.kraslice
+1 :-)
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:33Od: gigin
Že je Frick šváclý hovnem přes míchu je asi jasný všem. Ale ten lars mi přijde vyleštěný až na morek. Nebo co?
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:39Od: Smazaný účet
jsou tady mnohem horší než tihle dva.
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:41Od: gigin
Jmenuj. Neboj sa.
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:53Od: Smazaný účet
Kadlec?
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:41Od: lars
Copak Gulbis te prastil raketou , ze ses az ted probral ? :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:45Od: gigin
Jako, že jsem na to přišel až teď?
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:48Od: lars
ne , ze pises tady az v 22:33
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:01Od: Smazaný účet
Gigine, tož musíš to uchopit tak nějak kulturně. Bůh zkrátka nenaděluje všem stejně a ostatní je věcí rozumu.

Třeba místního šaška Fulneka si rád počtu, bo se i zasměju, Fricek, to je takový trenkař, lars by chtěl, ale nejde to, a nškteří mají slušný přehled.
[ Reagovat ]
09.06.2017 06:08Od: gigin
Jj borci, však v poho, mne jen zaráží ty jeho otázky.
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:32Od: EllNino Fuj
Tady je zase splaška ho*ven ... zesměšňování světových jedniček a vynikajících hráček, nadávání Elině do děvky, kvůli tomu, že prohrála zápas ...

Chce se mi zvracet
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:36Od: Marduch
Aj také sú internetové diskuze :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:44Od: Frick
To slovo na "d" jsem použil fakt jen kvůli tomu celýmu recesistickýmu charakteru toho postu (byť v zásadě je pravdivý).

Neprohrála zápas. Prohrála vyhraný zápas. A to prostě slepice je.
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:46Od: EllNino
ale Kája nemůe spoléhat na to, že jí někdo k jedničce umete cestu ... dneska mohla ukázat, že má na 1. místo, a selhala ... její problém :) Ale vinit z toh Elinu, která hrála včera a ne dnes ...
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:56Od: Frick
Stejně tak dobře nemohla spoléhat na to, že McKeague ho nevytáhl včas. Třeba.
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:58Od: EllNino
no neznám, nevím, co to s tim má společnýho
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:01Od: Frick
Gůgli :o)
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:29Od: Haitik
To by mě taky zajímalo, co s tím Corrie má společného.. :-)
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:48Od: sprchon
Lepší asi nečíst...
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:58Od: Grape
No prostě teoretici, co sami tenis nikdy nehráli, ale myslí si jak mu rozumí. A na těch příspěvcích je to vidět...
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:03Od: Frick
Jasně, a o kosmonautiku se mohou zajímat jen ti, co byli nahoře.
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:05Od: EllNino
no měli by, neo spíš radit ... ty radíš, a nikdy jsi ani nepinknul, to je na tom nejvíc absurdní
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:15Od: Frick
Oni si to tady čtou, že "radíme"?
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:22Od: EllNino
nedělej blbýho, víš, jak to myslím, ty tu vymejšlíš strategie, posíláš holky do tramtárií, radíš, co mají kde hrát, kde mají co vynechat, známkuješ zápasy, který jsi neviděl (většinu) ... a myslím, že pokračovat nemusím
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:33Od: Frick
No, žaluj mne za to :-D
[ Reagovat ]
09.06.2017 07:29Od: Grape
Ježiš, proč by tě měl někdo žalovat, myslíš že za to někomu stojíš? :D My se ti jen snažíme vysvětlit, proč jsi tak směšný, ale evidentně je to marné...
[ Reagovat ]
09.06.2017 07:39Od: Frick
Začněte to vysvětlovat panu F-U
[ Reagovat ]
09.06.2017 11:03Od: EllNino
ale my mluvíme o tobě
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:24Od: Frick No ale teda - pokud by Elina nebyla slepice
Zheng
Alexandrova
Witthöft
Cepede
Garcia
Svitolina
Ostapenko

X

Pavljučenka
Nara
Lisicki
Šarapova
Muguruza
Ivanovič
Serena
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:25Od: Frick
Co miso?
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:49Od: Faddova
Já jsem se dívala na anglický stream a nelze než souhlasit s komentátorem + Chris Evert: Karolína Halepku vyžene z kurtu, ale místo aby ji dorazila volejem/drive volejem, jak to dělá třeba Rafa, čeká vzadu... Halepka to na antuce doběhne a výměna začíná znova > Karolína ji projede. Na té antuce je prostě třeba udělat pár změn, nestačí to rubat odzadu, Kotyza by ji měl donutit chodit víc dopředu, zbytečně se bojí. No nic, škoda toho autu za stavu 30:40 v předposledním gamu...
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:54Od: Nola
Jelena bola v tejto cinnosti skvela, chodila na siet pri kazdej moznej prilezitosti
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:04Od: Faddova
Jo, taky se mi moc líbila. Ta slečna má všechno, tvrdé údery, voleje, dobrý servis, pohyb, tah na branku... Zápas je vyloženě o ní, nikoli o soupeřce. Uvidíme, jestli se ve finále neroztřepe, přála bych jí vítězství, to by byla senzace.
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:21Od: Smazaný účet
Já jsem koukal na 3 set a ten rozdíl v přístupu mezi oběma hráčkami byl patrný. Simona je již antuková matadorka a odehrála na antuce několik skvělých zápasů, a letos je ve formě. Když se ji nepodaří jedena dvě výměny, ví, že uhraje další míče. Kdežto Karolína, když ji to nevyjde, už není schopna to nahradit. Pokud chce někdy na RG uspět, bude muset ještě odehrát několik zápasů, aby hru na ni zpestřila. Zatím je to opravdu takové robotické a chybí tam moment překvapení. Ale zase víme, že jí antuka zkrátka nesedí, tak ten výsledek ve finále i skore je opravdu super. Možná za 2-3 sezony to bude vypadat jinak.
Naproti tomu Jelena, která je v podstatě mladá a ambiciozní už ted hraje zajímavý antukový tenis a je vidět, že ji sedí.
Simona si oddřela finále s Marií, to byl skvělý zápas, tak letos už to snad dotáhne. I když.. :)

Chris Evert jako nejlepší ženská antukářka vyznávala spíš útočnější tenis.
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:57Od: Faddova
Právě proto musí občas jít na tu síť... ;-) i proto, aby postrašila soupeřku a ta nemohla jen nahazovat míče. Kája se tam prostě necítí, to by holt chtělo změnit.
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:36Od: Frick Karolíno
Pokud třeba už nikdy nezískáš GS či trůn č. 1, tak si navždy pamatuj, že to nebylo kvůli tomu, že by v rozhodujích chvílích přišla nějaká chybička nebo naopak nepřišel nějaký "the úder". Je to jen a jen kvůli tomu, že Svtolinová je labilní děvka!
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:40Od: Nola
nechapem, preco su vsetci presvedceni, ze Kaja by porazila Elinu, ktora jej vystavila stopku v Rime
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:56Od: lars
mela by vetsi sanci na vyhru nez proti Halep
A v Rimu Halep vyhrala na Svitolinou jako na RG ?
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:02Od: Nola
ak by mal Novak v pavuku Keia a Mura Dominica, tak ma vasciu sancu na postup, ale na to sa historia pytat nebude.....
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:26Od: lars
preco si neodpovedala na "A v Rimu Halep vyhrala na Svitolinou jako na RG ?"
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:41Od: dunphy
Ty jsi tak hrozně hloupý a zlý člověk. Škoda mluvit (psát).
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:42Od: Marduch
To je, předpokládám, ryzí nadsázka.
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:52Od: vendulkabendulka
To on nezná. Je to ubohý tupan o kterého by si žádná ani kolo neopřela.
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:13Od: Frick
Tak napůl. Samozřejmě, že se má ctít to, že si to má člověk uhrát sám a neohlížet se na druhý, nicméně šance pro Elině by zřejmě byla ohromná.

Takže na tom zkrátka něco je.
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:15Od: Frick
*proti Elině

Tedy skutečně cítím vůči ní jistou zahořklost nebo jak by se to dalo říct...

Fakt věřim tomu, že kdyby tak šíleně nezkolabovala, tak by dneska Kája vyhrála 6:4 6:3...
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:45Od: Grape
Ty fakt nejsi normální. Kája měla možnost si pozici jedničky vybojovat v přímém souboji se Simonou. Ano, povrch hrál proti ní, nelze jí nic moc vyčítat, ale šanci měla a pokud chce být jedničkou, musí porážet ty nejlepší. To, jak to házíš na Elinu, přesně koresponduje s tvým zvráceným způsobem myšlení, který tu prezentuješ v podstatě denně.
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:21Od: Frick
Musí.... Jako ta cesta na trůn mohla vést i bez nutnosti skalpů těch nejlepších.

Pak by se zase samozřejmě strhly spory o tom, jaká je či neni haluzářka, když jí k GS titulu + no. 1 stačilo porazit Garcii, Svitolinu a Ostapenko.
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:56Od: Grape
No to je právě přesně to tvoje myšlení - rozvíjet nesmyslný teorie o tom co kdo jiný zkazil a kvůli komu to Kája měla těžší než to mohla mít, a proto to nezvládla.
Jsem si jist že takhle přemýšlíš i v reálném životě - když se ti něco nepovede, hledáš chybu všude kolem jen ne v sobě. A proto nikdy nic nedokážeš, pokud se teda nějak zásadně nezměníš.
Ono k tomu celkem pasuje i to, jak bys neustále nejradši posílal naše holky na nějaké bezvýznamné turnaje pro "levné" body, místo na turnaje, kde sice nezískají tolik bodů, ale zahrají si proti špičkovým hráčkám a dá jim to daleko víc. Prostě co největší momentální zisk za co nejméně námahy.
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:13Od: Frick
Ok. Tak by třeba loni Týna místo Taškentu hrála ve Wuhanu. Skončila by v kvaldě nebo v R64, při velkym štěstí v R32...

Takhle si připsala první turnajovou výhru a nikdy nebude hráčkou, co "nikdy nic nevyhrála". Jako třeba Hradecká nebo Cetkovská...
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:24Od: EllNino
Sory, ale výhra na podřadým Intu a Finále Premieru se skalpem Li Na ....
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:36Od: Frick
Kurníku se to taky předhazovalo, že nikdy nic nevyhrála.
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:15Od: Krisboy Příčina Kájiny porážky?
...je naprosto zjevná: Jabadu flákal jednoručky, to je jas jasů.
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:07Od: Kozoroh Poloprázdné hlediště
Udivilo mě, že dnešní zápas -> světová trojka a čtyřka proti sobě v SF GS turnaje, obě bojovaly o TOP post a hlediště bylo poloprázdné? To není dobrá vizitka nejen pro ženský tenis jako takový, ale i pro RG.
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:09Od: Nola
prve semi teraz opakuju, hladisko je vypredane
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:11Od: svetova.dvojka
Zítra na muže bude plno, prostě ženský tenis tolik netáhne..., navíc zápas Nadal-Thiem to je zápas století.
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:11Od: lars
treba jim vadil rev Halep :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:17Od: Smazaný účet
mam jine predstavy o tom, co je poloprazdne hlediste. Take jsem cekal spis plnejsi ochozy, ale zas tak tragicke to nebylo...

Take bych ti doporucil kouknout na YT, na SF2013 mezi Nolem a Rafou, a ochozy take plne nebyly, plno volnych mist, cim to???
To by preci mel byt trhak nejvetsi, vyprodano jak nic...ale i tak kde se nekouknes najdes prazdne mista,,,tzv. ty fleky bez lidi.

Nejlepsi je Wimblas, neblbnou tam tak s tou megalomanii tribun, a diky tomu je skoro vzdy na centru plno at hraje kdokoliv:)
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:20Od: pockerface
Myslím si, že Simona ani Karolína prostě netáhnou. Karolína působí strašně ledově, bez emocí a Simona taky zrovna moc nepůsobí sympaticky a ještě k tomu ten její řev. Prostě lidem jsou tyhle dvě, tak nějak "ukradené" a Francouzi jsou ještě obzvlášť zvláštní fanoušci.
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:22Od: Nola
Jelena a Timea mali skoro plne hladisko, cim to je netusim, listky sa predavaju na cely den, alebo na zapas?
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:32Od: Faddova
Ty první dvě navenek působí sympatičtěji, bych řekla. Jelena je emotivní a Timea má silný životní příběh. Oproti tomu je Karolína fakt ledová, jak už tady někdo psal, a Simona unylá, takže asi tak.

Já jsem byla na 1/4finále tady v Římě a na ženy byla taky zaplněná jen cca polovina hlediště, i když lístek byl na 1 ženský a 2 mužské zápasy. Trochu asi předsudky, i když ten zápas Kontaveit x Halep nebyl nic moc, ale stejně tak Zverev x Raonič mě moc nenadchli. Pak mi ještě Dominik vyrubal Rafaela a mohla jsem jít dom. :-D
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:59Od: d@ve
Myslím, že to je subjektivní dojem. Každý to asi cítí trochu jinak.
Pro mne je např. nejsympatičtější Timea a naopak nejméně Jelena. A Jelena asi proto, že je ještě zdá se nevyzrálá a někdy mi připadá moc rozcapená, chová se někdy jako malý spratek. Ale třeba se časem, až dospěje, srovná.. :)
Karolína a Simona na mě působí spíš neutrálně..
[ Reagovat ]
09.06.2017 11:16Od: Faddova
Jo, sympatie jsou určitě subjektivní, ale myslím si, že pro fanoušky je větší zábava vidět emoce než chladný projev. Timea je super sympoška, Jelena se mi právě líbí pro to dravé mládí.
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:23Od: Krisboy
Jj, tak nějak to bude.
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:26Od: lars
na 1. SF mohlo byt hodne Svycaru a po nem uz spechali domu
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:28Od: Smazaný účet
ale zase jak se kouknes na to prvni SF - Jele x Timea na konci pri dekovacce tak ochozy dooost slusne zaplnene!!!

https://youtu.be/CZpV-naj5r8?t=3m58s

Podle me velmi dobry na to, ze to nejsou nejake spec. hvezdy...
31. hracka rankingu
47. hracka rankingu

Ted si predstaav ze hrajou chlapi a stejny ranking, takze nam vychazi famooozni nemecke derby:

31 Misa Zverev vs. 47 Jan-Lennard Struff

To by tam snad nikdo nebyl na tech ochozech, to by frantici nerozchodili :D))))

Takze me z toho vychazi, ze naopak, ten zensky tenis neni na tom vuuubec ale spatne:)))
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:45Od: sprchon
:))
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:14Od: Smazaný účet
mas ode me dulezity vzkaz:)
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:49Od: Tornes
No jen k těm porovnáváním mužů a žen, kterých se tu někteří dopouští, je nutné dodat ještě jednu maličkost - mužské SF je asi dvakrát dražší než to ženské. Pokud ani tak nedokáží zaplnit stadion, tak to opravdu zas tak dobré věci o stavu ženského tenisu nevypovídá :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:21Od: Smazaný účet
Tak ja se tu nesnazim delit GS jako Kozoroh atd.:)))
Jen s nadsazkou reaguji na tu nesmyslnou kritiku holek.

Nemam presna cisla, procenta, ale tipuji, ze holky pasivni sport provozuji o dost mene nez chlapi, kteri jsou schopni cumet i na nudny fotbal dve hodky:))) To ti proste holka moc neudela...

To se pochopitelne i odrazi ve zvysenem zajmu o muzske zapasy. Nedelal bych z toho proto takovou tragu...
naopak, si myslim, ze holky si vedou podle me fakt dobre. WTA se dost zmenilo...kdysi to bylo tak o dvou hrackach, ctyrech, par zajimavych...dale...
Tedka je to celkem siroke spektrum.

Co me spis vadi, ze se prechazi dost ciste na nejaky agresivni styl uderu, a nejakou tu technickou kreativitu...nezbyva cas...

Ale jak to pekne rekla i Baruna, je to proste jiny sport...:)
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:33Od: Smazaný účet
mam jen takovou malou poznamecku z periferie k te obloznosti, sice vnimam, ze jina faze i cas zapasu, navic nadeje domacich, ale intergalakticky Djokovic mel mene divaku nez Kaja s Garciou.. ;-)
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:46Od: Smazaný účet
:)
snad Kozoroh klidne usne...
...Ikdyz ted se me asi vysvetluje, proc ma takovy zajem na tom, aby na GS nehraly holky a odehraly si to v nejakem jinem perifernim terminu...
...protoze prebiraji tomu interkosmickemu Djokovicovi divaky:)
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:06Od: tommr Karolína Plíšková
po dnešku je už jasný, že Karolína bude i po FO ve světovým žebříčku třetí. Ve finále se rozhodne jen o tom kdo bude světová jednička a jakou na ní bude mít Karolína ztrátu ...

Pokud vyhraje Halepka bude pořadí na prvních místech následující (čísla za jmény hráček znamenají náskok/ztrátu na Karolínu):
1. Halep +860
2. Kerber +345
3. Karolína Plíšková
4. Serena Williams -1880
5. Svitolina -1925
...

Pokud Halepka ve finále prohraje bude pořadí na prvních místech následující (čísla za jmény hráček znamenají náskok/ztrátu na Karolínu):
1. Kerber +345
2. Halep +160
3. Karolína Plíšková
4. Serena Williams -1880
5. Svitolina -1925
...
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:03Od: svetova.dvojka
No až se vrátí Serena, tak zase budou všechny ty Halepové,Svitolinové,Baščinské atd... odvedeny na druhou kolej...
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:06Od: Nola
od Sereny si toho radsej vela neslubuj, nejaky ten GS urcite vyhra, ale o tron uz zrejme bojovat nebude
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:56Od: VlS
1) Jestli se vůbec vrátí
2) vracet se do formy po řekněme 7 - 9 měsících pauzy v 35 je ěco úplně jinýho, než v 25 a neb, roky jsou jen číslo, ale nezastavíš je.
3) počkejme s prognózami, až se vrátí a odehraje 2, 3 turnaje.
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:19Od: Nola
Serenin navrat na kurty od mimina, ktore nebude mat ani pol roka je z mojho pohladu nepochopitelny, rekordy uz zlomila, financne zabezpecila celu rodina a niekolko generacii, mala by si uzit materstvo a nie lietat po celom svete, ona uz rozhodne nemusi nikomu nic dokazovat
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:52Od: drabona
Přál jsem vítězství Karolině, jako ještě nikdy. Je velká bojovnice to se musí nechat, ale hra šampionky to ještě nebyla, při vší úctě ji na granslamy moc nevěřím, bude hrát dlouho na nejvyšší úrovni, je to takový Berdych v sukních.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:55Od: FulnekUltras
na Nr.1 je to ale zcela reálné - jen otázka, koho to ve srovnání s GS uspokojí
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:03Od: Ondra979
myslim ze Karolina ma vetsi potencial, vzdyt teprve ted prorazila na GS, a hlava ji funguje podle me urcite lepe nez Berdovi, a ma jeste dost casu, navic jeji nejlepsi povtch bude asi hard, takze tam uvidime
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:22Od: Smazaný účet
To tedy ne, s Berdychem to nejde srovnávat, Karolína je mnohem výš a líp vybavená pro top hru, Berdychovi chybí mnoho chutí tenisu, což ho činí nezajímavým a neschopným vzorovat top desítce. Karolína ještě poroste...
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:49Od: Nola
pekne semi, Kaja sa nema za co hanbit, hrala skvele, ale vyhrat moze iba jedna, Simona to ubojovala skvelou obranou
Jelena sa dokaze vo finalovych zapasoch rozsypat, predviedla to uz velakrat, podla mojho nazoru je na returne rovnako skvela ako Kaja, vie zahrat winner z hociakej pozicie + disponuje lepsim pohybom, ak sa nerozklepe moze to byt velmi pekne finale, kde zrejme rozhodnu skusenosti
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:53Od: bIbec
netroufám si tvrdit, že rozhodnou zkušenosti, ale vypadá to nadějně. Super kontrast stylů, může to být výborné finále.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:58Od: Nola
Jelena hrala skvele v Charlestone na antuke, vo finale sa rozsypala ako balicek karat, nedokazala trafit kurt, trenerka ju musi usmernit, aby sme nezazili podobne finale ako vo Wimbledone, kedy Lisicki totalne odisla
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:01Od: lars
pokud bude Ostap moc chybovat, tak muze rychle prohrat finale RG
viz . finale Charlestone, kde prohrala s Kosatkou 3:6 1:6
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:26Od: Ondra979
tak Jeleno, je to na tobe, mas nani jen ze z toho nepo
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:33Od: gusticek
Od Simona dostávala pravidelně nátěry a obávám se že i v sobotu to bude stejné
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:35Od: Mayo
Simoninu defenzívu neprerazi + chýbajúce skúsenosti.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:38Od: Ondra979
mozna ne, dneska se mi libila ale zas tak moc ji neznam, finale si ale plne zaslouzi, hraje atraktivneji nez vracecka Simona, bohuzel povrch pro ni moc nehraje ale zase hraje zivotni turnaj
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:26Od: Dobry-den
Ve finále nezbývá než fandit Otesánkovi. Halepka je mi herním projevem strááášně protivná, tyhle pinkálistky-vracečky fakt nesnáším, to jako sorry. Ale jinak proti ní nic nemám, přijde mi jako skromná fajn holka. Mimo tenis.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:22Od: Frick Bohužel.
Ten servis asi nebyl úplně ono. I spoustu z těch získaných dalo nebývale práce. Samozřejmě - 100x lze žehrat na to, že je Elina naprosto labilní slepice na profackování. Na druhou stranu - součástí zisku GS by asi tak nějak měl bejt skalp nějaký skutečně špičkový hráčky a tyto parametry by asi, při vší úctě, Elina (a případně pak i Ostapenko) úplně nesplňovala. Takto to bylo se Simonou "kdo z koho" a Karolína bohužel opět v tý zkoušce neuspěla. Nicméně je to antuka, není to její povrch. Titul z GS měla jednoznačně získat už v New Yorku.

První půlka sezóny byla určitě dobrá, ale ten velký titul (a dokonce i "velké" finále) tam chybí + (pro mne osobně) ohromný škraloup za bojkot Fed Cupu (protože ty souboje návratikyní mohly být skutečně něco). Tady skutečně nevěřim tomu, že jí to mohlo jakkoliv pomoci k tomuto nynějšímu SF.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:26Od: PetaM
*kdo s koho
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:28Od: Torn
Už s tím FC táhněte někam. Není to její povinnost. Fakt bych si přál, aby ten FC už Kája nikdy nehrála, protože jednou nehraje a plná huba keců, že to hrála Lucka nebo Baruna? Pomohlo to těm, obě jsou k smíchu.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:34Od: triatlet
Proč mu vykáš? :-)
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:34Od: FulnekUltras
vynechání Ria pod trapnou mediální zástěrkou ještě ako tako, ale faktická dopomoc USA k vítězství v FC se nezapomíná... ;)
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:21Od: aligo Kája
Si to dneska prohrála sama...
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:21Od: svetova.dvojka
to těžko...
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:23Od: Frick
Stejně jako na US Open.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:24Od: Frick
...Petra je zkrátka "vítěznější" typ.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:26Od: Torn
Petra je tragédka, co sivy hraje 2 turnaje ročně, ale během roku úplný prd, proto taky nikdy nebyla a nebude světová jednička.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:28Od: EllNino
jojo hrozná tragédka tvl ...
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:30Od: PetaM
Aspoň umí vyhrát GS finále ;)
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:25Od: Kozoroh
Nesmysl, když Simona zabrala na defenzivě, tlačila Káju do dlouhých výměn, v kterých měla navrch. Simonina defenziva byl klíčový prvek dnešního utkání, na který se Káje nepodařilo najít účinný recept.
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:26Od: Frick
Řekněme, že si prohrála sama to podání v 1. setu. Jestli by třeba ten první set pak třeba urvala v TB - těžko říct.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:19Od: fialka
bravó, Simona !! Veľmi som jej to priala a verím, že titul zoberie. Je ako dračica, zadarmo nedá nič. POME
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:44Od: lars
a ze Halep vcera prohravala 5:1, kdyz neda nic zadarmo ?
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:31Od: fialka
ona nedala, súperka zobrala
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:41Od: lars
v nekterych gamech Halep se Svitolinou udelala pomerne dost UE
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:19Od: gusticek
Velký potlesk Karolíně. Těším se na vystoupení ve Wimbledonu snad bude alespoň semifinále. Souboj Karolíny s Petrou v pokročilejší části pavouka by byl super
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:17Od: Kozoroh Kája-Simona 4:6, 6:3, 3:6
Tak bohužel Tilden zklamal :-\

Kája dnes hrála výborně a stát proti ní Svitolinová, s dnešním výkonem by do finále postoupila. Jenže Simonina aktivní defenziva byl prvek, který určoval průběh utkání. Simona vracela míče ze základních i lajnových čar, několikrát musela Kája zahrát 2x k čáře po sobě, aby fiftýn horko těžko získala. Do toho nejistota prvního podání Káji sebedůvěru samozřejmě nepřidala. Simona až na druhý set opanovala mezihru a zaslouženě postoupila. Snad s tímto tenisem vyhraje RG, byla by neuvěřitelná haluz, kdyby Simona sobotní finále prohrála. Ale předpokládám, že na Ostapenkové se podepíšou absentující zkušenosti s finále GS.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:30Od: tommr
haluz bude pokud vyhraje vracečka jako je Halepová a stane se novou jedničkou. To už může klidně zůstat jedničkou Kerberová, která má stejně hnusnej styl. Doufám proto, že Ostapenko ve finále Halepku rozstřílí ...
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:37Od: triatlet
:-(
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:54Od: dunphy
HEJ! Ty mi kradeš moje komenty! :DD
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:11Od: tommr
to je tak když se dva otravní blbečkové předhánějí kdo bude vtipnější ...
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:21Od: dunphy
Běž si počítat tak strašně důležité bodíky a nenervi. Nemůže ti to dělat dobře.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:34Od: Frick
Co je to "hrát"? Já myslim, že takováto servismanka jako Karolína nemůže "hrát" výborně, když to na servisu není ono.

+ to šílený množství UE
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:36Od: EllNino
UE pramenily hlavně z toho, že většina holek by ty "vítězné" míče neměla, stejně jako ve finále s Kerber na US Open ... ony prostě Káju k té chybě postupně donutily ... servis mohl být lepší, a také že byl, od 2. setu
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:11Od: Frick
Ne "od" ale "ve"

Ve třetim dva servisy ztracený a dva vydřený přes shody a odvrácený BB.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:17Od: Mayo
Podľa o stavaní to ide, v nedeľu zdvihne Simona findžu nad hlavu.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:17Od: Mayo
V sobotu samozrejme
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:17Od: Mayo
*ocakavani och
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:16Od: tommr Karolína Plíšková
dneska propásla velkou příležitost, která se už nejspíš nikdy nebude opakovat. Halepka byla dneska hratelná a Karolína si to prohrála sama tou spoustou úplně zbytečných chyb ... :(
Za celej turnaj ovšem Karolína zaslouží velký uznání. Semifinále na FO asi nečekal nikdo a je to pro ní skvělej úspěch ... :(
Halepka dneska předvedla hru, která byla věrnou kopií hry Kerberový z lonska. Nová slabá jednička tak vystřídá tu starou a bude taky všem pro smích dokud jí konečně nevystřídá nějaká pořádná hráčka ...
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:17Od: FulnekUltras
čecháčkovská frustrace? ;)
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:18Od: slacker
cechacek z moravy Fulnekultrablbecek
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:24Od: Torn
Spíš tvoje, že máš vagínu.
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:59Od: vendulkabendulka
.. a i tu dostal k narozeninám od okresního tajemníka strany.
[ Reagovat ]
08.06.2017 23:37Od: FulnekUltras
tenkrát tady takové věci ještě nebyly... ;)
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:18Od: Marduch
Sestkrat nadechnout a vydechnout... :-)
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:20Od: triatlet
Ty neznáš křestní jména zahraničních tenistek? :-D
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:25Od: Grape
Že se ti tenis Simony nebo Angie nelíbí, neznamená, že jsou všem pro smích. Angie si za loňský rok pozici jedničky naprosto zasloužila a pokud Simona vyhraje RG tak si ji zaslouží taky. I když samozřejmě je ta konkurence momentálně slabší než před lety...
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:25Od: Grape
Že se ti tenis Simony nebo Angie nelíbí, neznamená, že jsou všem pro smích. Angie si za loňský rok pozici jedničky naprosto zasloužila a pokud Simona vyhraje RG tak si ji zaslouží taky. I když samozřejmě je ta konkurence momentálně slabší než před lety...
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:25Od: Grape
Že se ti tenis Simony nebo Angie nelíbí, neznamená, že jsou všem pro smích. Angie si za loňský rok pozici jedničky naprosto zasloužila a pokud Simona vyhraje RG tak si ji zaslouží taky. I když samozřejmě je ta konkurence momentálně slabší než před lety...
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:25Od: Grape
Že se ti tenis Simony nebo Angie nelíbí, neznamená, že jsou všem pro smích. Angie si za loňský rok pozici jedničky naprosto zasloužila a pokud Simona vyhraje RG tak si ji zaslouží taky. I když samozřejmě je ta konkurence momentálně slabší než před lety...
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:27Od: Grape
Ehm...fakt netuším proč je to tu tolikrát :D
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:32Od: monty25 Re: Grape
U kvalitního příspěvku vůbec nevadí, že je tady víckrát. :D Neskutečný, jak je tady nabrečeno a nablito...
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:40Od: triatlet
aby se zprůměrovaly trapný tommroviny :-)
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:35Od: tommr
stačilo napsat jednou ...
Kerberka je všem pro smích jako jedna z nejslabších úřadujících jedniček v historii. Halepka bude to samý ...
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:38Od: triatlet
:-(
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:45Od: tommr
co zase otravuješ ty trapáku ...
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:51Od: triatlet
Tommr otravovat může, ostatní nemůžou?
Ty tomu tady šéfuješ?
A nezapomeň na nějaké žoviální pejorativum, žebříčkový maniaku.
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:20Od: tommr
nevšim jsem si, že bych kdy reagoval na někoho kdo si to výslovně nepřeje. Tebe jsem už několikrát žádal aby si na mě nereagoval, protože o tvoje slabomyslný reakce nestojím a přesto stále otravuješ jako pominutej ...
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:28Od: triatlet
:-(
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:33Od: triatlet
Tak když vidím slabomyslnou reakci - nepřející tommrovy komentáře a neschopnost pojmenovat soupeřku - hráčku No.1 - jinak než Kerberka, Halepka, tak občas zareaguji.
Občas kvešovatíš :-)
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:39Od: tommr
on existuje nějakej předpis jak se mají hráčky titulovat a ty si nějakej samozvanej dohlížitel na jeho plnění?
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:49Od: Grape
Tak momentálně se jí nedaří, ale loni si to vybojovala. Že je ti světová jednička a dvojnásobná grandslamová vítězka pro smích, je tvoje věc, někomu jsou třeba zase pro smích tvoje příspěvky...
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:52Od: VlS
Souhlasím s tebou. Jednička je zkrátka ta, která má nejvíc bodů. Tečka. Ten, kdo domáže nasbírat nejvíc bodů a vyhrát GS je prostě jedničkou plným právem a k smíchu jsou spíš hloupé argumenty o jedničkách k smíchu. Caro dokonce ani ten GS nikdy nevyhrála, byla jedničkou pěkně dlouho. Její hra se mi nelíbí, ale přinášela úspěchy. Tak to prostě je.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:26Od: vrabejka
Proč by se šance nemohla opakovat?? Děláš jako by Kerber měla super formu a Kája obhajovala ve Wimbledonu titul :D :D
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:43Od: tommr
tady ale nejde jen o Kerberku. Pokud Halepka vyhraje FO tak Karolíně bodově odskočí natolik, že už jí Karolína jen těžko bude dohánět. Navíc se vrátí Sharapova, Azarenka a doufejme i Petra Kvitová a na vrchol se začnou tlačit mladý pušky jako Svitolina a další ...
[ Reagovat ]
08.06.2017 22:28Od: Frick
Tak přecejen tahle trojice má manko půl sezony - to se bude nějakou dobu muset dohánět.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:16Od: letityfanousek Karolína zahrála French Open na 300%
Velká gratulace! Že bude hrát semi, to je naprostá fantazie
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:15Od: svetova.dvojka
No za rok bude jednička Ostapenko, konečně střídavá éra tenisu...
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:15Od: dunphy
Nevadí, Kájo! :) Já jsem na ni moc pyšný, protože upřímně...kdo z vás před turnajem čekal, že se dostane až do semifinále? I dneska odehrála dobrý zápas a že udělá hodně chyb proti někomu jako je Halepka je bohužel zrovna na antuce celkem nevyhnutelné. Doufám a dokonce i pevně věřím v to, že buď Wimbledon nebo USO je letos Karolíny. :)

A ve finále: Jeleno Ostapenko prosím poraž tu vřešťanku! To byl děs dneska to poslouchat! :D Plus byla by to super haluz, haluze jsou dobré. :D
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:14Od: Torn
Jako upřímně Simoně to GS přeju, protože doufám, že až bude světová jednička, pozná, že tam nemá absolutně co dělat, podobně jako Kerber. Je to škoda, rozhodlo pár míčů, lajna i páska hraly téměř jen se Simonou. To štěstí k tomu patří. Karolína jí byla rozhodně důstojnou soupeřku a Halepka může být ráda, že to byla antuka. Nakonec rozhodly detaily, kdyby to byl rychlejší povrch, mohlo to dopadnout jinak, škoda.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:13Od: svetova.dvojka
Ale jo bavil jsem se, docela dobrý tenis, ale teprve zítra to bude to pravé..., nic proti holkám.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:13Od: FulnekUltras Simona s nadalovskou urputností
Obecně uznávám lidi, kteří něco opravdu umějí a přesto si na úspěch musí dlouho počkat. Simona mohla být Nr.1 už dva roky zpátky - možná si ještě někdo vzpomene, jak ji tehdy v hodně nadějném období srazily výhrůžky neznámého psychopata. K tomu i dost zranění, vyplývajících z fyzicky velmi náročného stylu hry, zdaleka ne všude zrovna příliš prorumunská atmosféra. Teď je před ní obrovská šance a věřím, že Naducánka v sobotu zničí.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:14Od: svetova.dvojka
Nastasemu zakázali přijít na Wimbledon..., dobře mu tak.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:50Od: stefankelner
Ale veď to je z Vaseho getha !
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:14Od: Torn
Chcípni..
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:27Od: FulnekUltras
Pokud tě to aspoň trochu potěší, po tildeňáku už jsem si tady v koutku cvičně žužlal ušanku, ale soudruhům můžu jen potvrdit - nedá se to absolutně žrát. ;)))
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:16Od: Marduch
Souhlas, je uz defakto matadorka, je spravny cas to korunovat.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:13Od: Marduch
Az na ten první servis KP super tenis z obou raket. Klobrc dole.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:11Od: Serpens
Škoda škoda škoda. Je nepravděpodobné, že Ostapenko ve finále uspěje. Petra byla od trůnu dva zápasy, Karolína jeden, Markétě se to už podaří.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:19Od: tommr
jj Petra a Karolína svoje šance promarnily a ted je řada na Markétě. Pokud jí nezradí zdraví tak by to mohla dokázat, protože nedělá tolik zbytečných chyb jako ony ... :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:24Od: vrabejka
Ale no tak vás to ještě nepustilo? :D :D :D
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:38Od: FulnekUltras
Petra i Kája ještě svoje šance mít budou - vo to strah nemam... ;)
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:51Od: jirkomar
Po dloooouhý době první rozumnej post:-)
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:44Od: bIbec
Borci, líbí se mi ta vaše nezlomná víra v tu Markétu. Sem taky zvědavý, jak jí to pude, jak se bude vyvíjet a tak, ale koukat až tak vysoko.. teď? Hmmm..
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:47Od: bIbec
jinak jako nevím, jestli nedělá tolik zbytečných chyb ve srovnání třeba s tou Karolínou... těžko říct. Fakt nevim. Ale má svoje slabiny oproti těmto dvěma hráčkám.. ale taky víc času je vypilovat.
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:24Od: Frick
Tak ono je taky třeba říct, že Karolína ve věku Markéty (tj. rok 2010) ještě potupně hrála GS juniorku.
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:34Od: bIbec
jak potupně? A co? Každý dozrává různě. A není úplně ojedinělé, že někdo vystřelí jako kometa a pak stejnou rychlostí spadne.
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:41Od: Frick
Nevím, ale prostě holka 18 let, 185/70 má zkrátka proti 15 letý droboti až příliš velkou fyziogmnoickou výhodu.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:48Od: tommr
člověk musí mít nějakou naději a nikdo jinej s podobným potenciálem tady není ... :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:50Od: EllNino
ale vždyť Kája dneska neměla jedinou šanci ... Halepka může klidně finále prohráát
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:12Od: tommr
co to má společnýho s Markétou?
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:23Od: EllNino
že není radno ještě Káju odepisovat :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 21:29Od: tommr
no já bych byl samozřejmě rád kdyby se Karolína přece jen na ten vrchol ještě někdy dostala, ale něco mi prostě říká, že dneska propásla svojí životní šanci podobně jako Petra v roce 2012 a že už nikdy takovou mít nebude. Tím spíš, že má stejnýho trenéra jako měla Petra ... :(
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:11Od: triatlet Lunej,
užij si finále.
Přál jsem si jiný složení. Ale i tak to byly pěkný dva antukový týdny.
Jelenin tenis se mi líbí čím dál víc, ale Simoně ve finále přeju víc. Zaslouží si to.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:11Od: Krisboy
Berme to pozitivně: Lunej, Havlát a tykve mají radost, tak jim to přejme.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:10Od: MaDI
Kdyby aspon tak strasne nehekala. Fakt otresny.
Pokud se Karolina nanauci hrat vic na siti tak na tyto hracky to bude mit strasne tezky. Ma presne Berduv styl.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:10Od: sprchon
Parádní zápas, obě ze sebe vymáčkly všechno, ve 2. a ve 3. setu fakt pecka. Škoda toho prvního, kdy byla Kája svázaná.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:09Od: vendulkabendulka
Moc pěkný zápas a Karolína se nemá za co stydět. Simona bude jedničkou, ale jenom do Wimbledonu :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:09Od: PetaM
Co už.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:08Od: vrabejka
Gratulace Simoně dnes odehrála jeden z nejlepších zápasů kariéry :)

Kdyby Kája vyhrála svůj 1.GS na RG bylo by to fakt divné.
Radši ať vyhraje Wimbledon :)
A teď Simčo znič Ostapenko :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:16Od: FulnekUltras
přesně tak
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:08Od: baggik
Velka skoda, no kdyz Kaja za stavu 3:4 na podani pri breakballu souperky vyhodi nahranej micek vedle tak se nemuze divit, ze prohraje.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:09Od: Krisboy
Ona se divila?
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:09Od: tommr
těch chyb tam bylo prostě příliš mnoho ... :(
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:07Od: Dobry-den
4 houmrany v posledním gemu. Kvytová hadr. Gratuluji.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:08Od: sprchon
Nashledanou
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:09Od: Dobry-den
Pa
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:07Od: Herbert_Hoover
Famózní zápas, výkon Karol by dnes stačil na leckoho, ale Simča neprůstřelný stroj, který neustále nutí k maximálnímu riziku a hrát prostě bonusové údery. Ale přeju jí to! :) Pro Karol ale příslib, že i na té antuce to může jít a ne nějak, ale velmi slušně. Setkání u sítě komické, jako Karlovič s Rochusem. :))
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:06Od: sprchon
To hodně bolí...

Jeleno trhej!
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:12Od: Smazaný účet
Dneska Simona na returnu opravdu velmi dobra, ty nektere servy ven z kurtu, nejen vybrala, ale drsne krizne posilala k lajnam.
Kaja se dnes nejak nedokazala srovnat s micy na nohy, coz se da i zkousnout, spise mrzi plno micu, ktere dostala celkem na raketu a tak nejak v tech uderech byla ztuhlejsi...
No a dneska na siti, to bylo proste spatne...dostala se nad 50 nevynucenych, coz by jeste mozna slo nejak uhrat, ale Bigpointy nakonec lepe zvladala Simona...
Take me mrzel ten insideout FH, ktery by stahl brej rychleji, mozna by to mohlo byt jeste zajimavejsi...

Jo ve finale take potlacim Jelenu...
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:22Od: tommr
jj Ostapenko jí snad umlátí. Moc bych jí to přál ... :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:41Od: triatlet
Jelena není kanibal.
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:06Od: EllNino
:'(
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:06Od: dadaft
tak nic no. ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:04Od: Smazaný účet
ted opravdu nadherna vymena...
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:04Od: Bloody13
Škoda no :(
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:02Od: EllNino
achjooooo
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:02Od: Serpens
Ženský tenis... a vůbec nemusela si to podání brát zpět, takhle to mrzí ještě dvojnásob...
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:02Od: Dobry-den
TU DU DU DUM
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:58Od: dadaft
n e u v ě ř i t e l n é
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:58Od: Kozoroh Kája-Simona 4:6, 6:3, 3:4
Všichni si teď přejeme, aby zafungovala magie Tildenova gemu!!!!!!!
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:58Od: sprchon
Teď paráda, ale stejně se bojím.
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:57Od: vrabejka
Kája vyhraje 6-4 ;)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:58Od: vrabejka
Rumunka okusí vlastní medicínu
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:57Od: EllNino
to je běhnaaaaaaa ! :D
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:57Od: Mayo
Karolína a jej vražedná ofenzíva!
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:57Od: Serpens
Kdy ta zatracená mrcha udělala naposledy chybu?
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:52Od: Smazaný účet
ted se kazde eso pocita trojnasob:)
jinak pekny winner do protipohybu. No jeste potrebujeme hooodne takovych momentu...
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:56Od: Smazaný účet
pekne, ale priznam se, ze pritom drajvoleji se me zastavil na chvilu dech:) Jesteze to spadlo do kurtu.
A ted Kajo brejk, jinak ti u Blixy stopnu dodavku whiskasu...
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:57Od: sprchon
Kdybych měl počítat, kolikrát se mi během tohohle zápasu málem zastavil dech, tak mi prsty nestačí. :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:58Od: Smazaný účet
Nooo prosiiim, jak koteti sahnes na zradlo, hned to zabere:D)))
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:59Od: sprchon
Blixa krmí jen Blanku, ne?
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:59Od: Smazaný účet
Asi ne:D)
Kdyz to zabralo....
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:00Od: sprchon
To si s ním teda ještě vyřídím... I když, jestli to fakt zabralo... :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 20:02Od: Smazaný účet
Tak na ten jeden brejk to zabralo...uvazoval jsem, ze postnu jen znovu ze chci brejk, ale v teeehle situaci...chapes, ze jsem uz musel sahnout po drsne praktice...
Ovsem nevim, co vymyslet rychle ted...:D))))
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:57Od: sprchon
A každá chyba Simony taktéž.
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:48Od: Kozoroh Kája-Simona 4:6, 6:3, 1:4
Simona se vrátila k aktivní defenzivě z první sady a i přes lepší odpor Karolíny má v zápase navrch.
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:48Od: PetaM
Všichni ví, že má Halep skvělý BH po lajně a Kája je snad jediná, ke které se to nedoneslo :D
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:47Od: Serpens
První set hadra zatím
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:48Od: sprchon
To ani náhodou, obě hrajou o dost lépe.
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:49Od: Serpens
Průběhem myslím
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:46Od: Bloody13
Vymalováno :(
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:48Od: Smazaný účet
Fajn, ze jste doma vymalovali, ale ted bychom potrebovali, aby Kaja zabrala:)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:51Od: Bloody13
Kdepak my, ale v Rumunsku malovali, bohužel...
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:46Od: PetaM
Kája je tak nervózní, až jí z toho praskají struny :D :D
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:47Od: Mayo
:D :D ;D :D :D :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:45Od: vrabejka
Kája to otočí o to strach nemam
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:44Od: sprchon
Uff, to je zápas...
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:46Od: Smazaný účet
skoda, ze nevysel ten insideout FH, uz mohl byt brejk stahnuty zpet...:(
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:47Od: sprchon
Když ona vrátí i nemožný... Místo toho 4:1
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:49Od: Smazaný účet
No tenhle sel tesne do autu, a na ten by si nesahla...:)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:52Od: sprchon
To už je ale fakt maximální riziko. A jinak to asi nejde...
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:43Od: EllNino
i se strunou :D
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:43Od: Ondra979
nevadi, bojovat
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:43Od: Dobry-den Ha
Říkal jsem to.
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:42Od: EllNino
takhle jí to nalejt, obávám se, že je po zápase
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:44Od: Smazaný účet
neni...:)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:47Od: EllNino
tak teď
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:42Od: Serpens
Momentum
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:42Od: sprchon
Toje v hjazlu, ona vrátí všechno
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:40Od: dunphy
To té Karolíně tak zvláštně lupe raketa nebo ten "minizvuk" vydává ona sama? :O
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:39Od: FulnekUltras Češka se uklidnila a je to znát
Bude to ještě tuhá rabóta - hajdeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:38Od: svetova.dvojka
To je řežba...
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:38Od: Jabadu
Špatné je, že o podání Simony se nehraje. Takže je otázka času, kdy Karolína přijde o to své.
Ale i tak zaslouží respekt.
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:37Od: Serpens
Už těch chyb zase nějak přibývá
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:37Od: Smazaný účet
No bude to jeste bitva. A toz, jak to je o tu No.1, tak aspon se to zapamatuje...:)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:41Od: Smazaný účet
Ufff, Kaja me zacina zase na te siti dost strasit:)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:30Od: Dobry-den
Třetí set bude jen formalita. Halepka ve druhém taktycky pošetřila síly a teď už Karolínu spláchne. Věřte mi.
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:30Od: letityfanousek koukám, teda poslouchám
kdo víc ŘVE, víc vyhrává, to je smutné
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:32Od: letityfanousek
takže ve finále bude uřvaná klasika, když ne azarenka a šarapka tak tyhle dvě pipiny
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:29Od: EllNino
Co ta Halepka všechno nemá ...
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:30Od: sprchon
Kozy, nechala si je zkrátit.
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:30Od: sprchon
I když ne že by teď neměla. Prostě to bylo to první, co mě napadlo. :D
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:28Od: Krisboy
Hodně tragickej game na úvod :(
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:27Od: D@nny
Halepova je totalni piiica. Rve u toho jak pavian a jeste to sve rvani protahuje az do uderu Karoliny a pak najednou kdyz zjisti, ze ji to asi nefunguje jak by chtela tak rvat prestane. Pri obrannem uderu boucha raketou o zem, aby Karolinu rozhodila a ta udelala chybu. To je snad jeste horsi nez ta krava Sharapovova. Doufam, ze ji Karolina dorazi...
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:32Od: Krisboy
No comment. To nechutný vřískání je jeden z důvodů, proč WTA sleduju stále míň a míň...
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:35Od: sprchon
Vřískání je nepochybně taktika, ale bouchnutí o zem při obranném úderu je běžná věc.
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:25Od: FulnekUltras A teď si to holky rozdejte natvrdo ve třetím...
HAIDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:25Od: EllNino
Super ! tak to dotáhni :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:24Od: Krisboy
Tak Královno...ještě jeden takovej!!!!
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:24Od: triatlet 3. set
Když ne Tim3a, tak aspoň Plíš3k.
Pojď!
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:24Od: PetaM
Pojď Kájo! :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:24Od: Bloody13
Takhle by to šlo! Jen tak dál!
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:23Od: sprchon
Skvost!

Jen nepolevit...
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:26Od: Smazaný účet
Jo, dostala se fakt z tezke situace....respect.!
Mozna je to tim dulezitym momentem, nejen SF, ale i hra o No.1

Tak snad ve tretim bude pokracovat v tehle hre.:)
Jinak uz na siti konecne agresivnejsi, jistejsi, ten rozdil proti prvnimu a zacatku druheho je fakt obrovsky:)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:23Od: Mayo Vamos Karolina
(:
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:20Od: Kozoroh Kája-Simona 4:6, 5:2
Poslední míč sedmého gemu může Simonu mrzet. Kája ho horko těžko bránila a Simona poslala úder do těsného autu. Každopádně v druhé sadě se hraje jiná písnička než v prvním setu, Kája omezila chyby a Simona nepředvádí aktivní defenzivu z úvodu.
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:17Od: Ondra979
doufejme ve treti set, Simona to ale asi fyzicka da, nebo by mohla trochu polevit?
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:16Od: historik
tak tohle je hodně důležité...tři odvrácené BB
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:13Od: sprchon
Škoda, že se neodváží k těm kraťasům. Simona 3 metry za BL, Kája hodně v kurtu a tak dlouho se hraje, až to přepálí.
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:20Od: Smazaný účet
No jeden tam zkusila, nebyl ani tak narocny a skoncil v siti...podle me byla asi hodne nervozni...asi...
Ted uz to vypada lip, ale nevim, jestli by je mela zkouset, kdyz uz se dostala aspon do nejake herni stability:)))
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:21Od: sprchon
Tak to bylo ještě někdy v 1. setu, ne? Tam byla rozklepaná.

No jestli si na ně nevěří, tak ať je nezkouší a hraje si to svoje, samozřejmě. ;)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:23Od: Smazaný účet
No hlavne potrebujeme, aby na ni nepadla deka, nebot ten prvni a zacatek druheho...rekl bych, ze ji dost sezrala nervozita z tak duleziteho zapasu...:)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:25Od: sprchon
To jo, bude těžký udržet úroveň, na který hrála ve 2. setu. Může to na ni znovu dolehnout, což se, předpokládám, Simoně nestane.

Zase ale, Kája je ve tříseťákách možná nejlepší na světě. ;)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:27Od: Smazaný účet
Ja bych ted na stats. moc nespolehal...tady jde o hodne, nejen finale:)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:29Od: sprchon
Jasně, já stats v tomhle případě ani neznám. Ale je to plus, mohla by si věřit i díky tomu. ;)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:11Od: Frick Rodačka z Loun
bere auta, doma a podání!
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:11Od: Frick
*domy
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:10Od: Bloody13
NO NEKE!
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:10Od: EllNino
Tak a drž !
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:09Od: Ondra979
chce to brejk, jinak brejkne Simona a bude konec
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:08Od: historik
no vidím aspoň posun v tom, že servisy si teď kája uhrává daleko jistěji než v prvním setu. Ale je potřeba to halepce taky ztížit na servisu
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:07Od: Pedronegro
jo takhle by to šlo :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:06Od: Bloody13
Pokud se bude hrát na dva sety (jako že asi jó), tak to tipuju skoro na dobrejch 50 UE.
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:02Od: sprchon Kája
Ale chytá se, na servisu je to trošku jistější...
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:06Od: Smazaný účet
jo, ale jde to pomalu, prace jak na kostele, ... tak snad to stihne, nez bude MB....:)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:08Od: sprchon
Pohyb lepší, je uvolněnější. Ale Simona je jako zeď. Bude to hodně těžký. ;)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:09Od: Smazaný účet
ted konecne pekne na servisu...snad uz se uklidnila:)
A ted maknout na tom returnu...chci brejk a basta:)))
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:11Od: Smazaný účet
Jo:)
Vlk chce brejk a ma ho:D)))))))
ufffff, ted teprve zacal zapas...
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:11Od: sprchon
Máš ho mít. :)

Teď úplně super. Jako by to z ní spadlo, rozvázala se a odvázala se. Aktivně, jde si za každým míčem. :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:13Od: Smazaný účet
jo, konecne se trochu ozivila, ale vyhrano jeste neni...ted to teprve zacne...snad bude uz klidnejsi...hned ma prilezitost si vyzkouset odvracet 2 brejky:D)))
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:14Od: sprchon
Hmmm, tak tomu se říká využitá příležitost. :D :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:16Od: sprchon
A hned třetí a k tomu pak bonus, potvrzenej break. Teď to je nádhera.
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:18Od: Smazaný účet
jo, to si myslim ji uz nakopne poradne.
Take je uz i ten zapas peknejsi...neni takovy sekany s chybama...:)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:15Od: Smazaný účet
kraaasne odvraceny brejky! Pekne Kajo!!!:)
Zacal zapas!!!:)
Jeste maknout nad temi udery pod nohy...
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:16Od: EllNino
teď tam maká jako Baruna !
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:18Od: sprchon
Teď to zvládla dobře, ty FH cross kratší, na jistotu, žádný zbytečný chyby. :)

Ale samozřejmě ještě dlouhá cesta před námi. Vím, jak je těžký soustředit se celej zápas a nevypadnout z toho ani na chvilku. Jak se tak stane, je to průser.
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:21Od: Smazaný účet
Tak ted aby zavrela set dobrym vykonem na servu...a ono to pude, ne ze ne:)
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:17Od: Smazaný účet
joo, fantazie, tohle jsme potrebovali!:)
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:58Od: Serpens
Markéto, běž Karolíně ukázat, jak se to hraje
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:59Od: EllNino
Pokud vím, Maréta skončila ve 2. kole na o moc horší Kasatkině
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:59Od: Serpens
To se dalo čekat, myslel jsem samozřejmě ten kraťas
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:00Od: EllNino
já vím :) ...
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:57Od: historik
no jo no, s tolika chybama se vyhrává těžko
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:57Od: sprchon
Délka úderů u Simony skoro stejně dobrá jako délka řevu po odehrání.
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:58Od: EllNino
je to hrozně otravný
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:59Od: sprchon
Je. A až do úderu Káji skoro...
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:00Od: Bloody13
Tak při absenci Šarapky a Ezroše to chce Samolepka divákům asi vynahradit. V podstatě je to takový zlatíčko, i když uhekaný...
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:53Od: Smazaný účet
No prijde me, ze ten plan Kotyzy s Kajou spis plni Simona.
Ted na zacatku druheho setu Kaja na te siti...no to bylo hodne spatne...hodne spatne...spis to vypadalo na rozehrivacku pred zapasem.
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:51Od: EllNino
Karolíno ten první míček 2 setu ????
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:53Od: Smazaný účet
Drsnarna...:)
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:54Od: EllNino
to teda jo :D
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:55Od: sprchon
To jsem se chytal za hlavu...

Ještě že ten game dopadl.
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:50Od: Kozoroh Kája-Simona 4:6
Nic naplat, Simona v zápase tahá za delší konec a vnutila Káji svou hru. Když Kája při svém servisu sází samá první podání a stejně hru získá přes shodu, ukazuje to mimořádnou obranu a houževnatost protihráčky. Simona chce vyhrát RG stůj co stůj.
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:50Od: Ondra979
Karolina se moc vyhazuje, je to velka skoda, potrebovala mit prvni set, Simona hrala vcera tri, a ted je bohuzel na koni
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:52Od: Marduch
Asi na TP četla rady Tornů apod., aby hrála hlavně a jedině rychle.
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:49Od: EllNino
Hrozná škoda těch chyb ... Simona hratelná
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:52Od: Kozoroh
Neřekl bych, Simona je dnes skvělá, předvádí vynikající defenzivu.
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:53Od: EllNino
ale Kája má moc chyb, které dělá ze středu kurtu
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:57Od: Kozoroh
Protože ji k tomu nutí Simona svou vypracovanou defenzivou.
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:58Od: EllNino
nemuvím o chybách z pohybu, Kája dneska chybuje i z místa
[ Reagovat ]
08.06.2017 19:03Od: Smazaný účet
bohuzel, trosku obcas prkena, a uder jde do haje, a to si nemusi udelat ani ten krok zpet...tam chapu asi ten problem vzhledem k vysce atd. je jasne, ze jak ji jde uder na nohy...hur se bere, a ty mensi hracky to rady na nohy tem vyssim davaji:)

Prijde me trosku takova svazana, nema to stavu.
Ale porad doufam, ze se nejak probere:) A bude to lepsi...
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:48Od: Serpens
Přes dvacet nevynucených - trochu přes čáru. A je to škoda, protože Rumunka nehraje nic extra.
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:50Od: aape
přesně tak, je to o Kájině hlavě, a ta zatím bohužel nefunguje
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:39Od: aape
škoda že Karolína spolehlivě zkazí všechny šance, které si vypracuje. Kdyby zvládla aspoň polovinu, tak by bylo skore úplně jiný
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:29Od: Serpens
Co ty chyby Karolíno? Už tak to máš dost těžké, tak to nedělej Halepce ještě lehčí.
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:26Od: Pedronegro
dnes vypadá Karolína bojovněji, ale zatím se o to více vyhazuje ... tak myslím, že to uhraje :)
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:23Od: Dobry-den
Tak jsem to stihl, ale rači zas vypínám. Karolína úspěšně navazuje na svoje výkony z prvních kol. :(

Fujky.
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:21Od: EllNino
6:2 6:3 pro Simonu bych řekl, víc ne
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:28Od: Smazaný účet
To ses dobrej. Zatim mi prijde, ze obe celkem chybuji...UE 8:12 (to je na zacatek zapasu dost) ...podle me to je hodne porad otevrene. No uvidime jak si Kaja srovna hlavu.
Zatim nevyrazny tenis. Pockal bych proste jeste chvilu:)
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:39Od: Smazaný účet
No 20 nevynucenych na 7 gemu, to uz je opravdu moc:)
Simona vice agresivnejsi pojeti... Kaja se jeste nejak nechytla...
Tak snad se chytne...
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:17Od: FulnekUltras HAIDE SIMONA !!!!!
Přišel tvůj čas. Čecháčci ať si ještě počkají...
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:26Od: slacker
ses odpornej fandenim proti nasim
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:34Od: Smazaný účet
V dnešní civilizované společnosti snad má každý právo fandit komu chce ne?
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:36Od: slacker
"pravo" mozna ma, ale moralne je to uplne bahno
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:53Od: Kozoroh
Když ji fandí dlouhodobě, není žádný morální problém.
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:58Od: Smazaný účet
Možná pro zabšklýho starýho vo*a jako jsi ty
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:53Od: bIbec
Fulnekovi je Simona úplně u prdele.
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:36Od: FulnekUltras
ale však ta Kája to No.1 ještě na pár týdnů někdy dá...možná i nadýl ;) - vyrovnanost má...nesmírnou... akorát z ní nejsem zas tak úplně štajf... ;)
[ Reagovat ]
08.06.2017 18:49Od: Torn
Ty seš parodie na chlapa předně..
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist