Plíšková: Nemám v plánu se z toho hroutit, sotva jsme začaly

  • Karolína Plíšková po brzkém vyřazení z US Open nepanikaří. Restart sezony po koronavirové pauze světové trojce v New Yorku sice příliš nevyšel, ale věří, že se ve zbytku sezony dostane do turnajového rytmu.
    3. 9., 10:49 | Aktuality |  91 komentářů
    Karolína PlíškováKarolína Plíšková 
     
  • Profil hráče

Plíšková ve Flushing Meadows minulý týden prohrála svůj první zápas na turnaji WTA Tour, který byl náhradou za Cincinnati. Na grandslamovém US Open zvládla první kolo, ale ve druhém ji "vystřílela" skvěle hrající Francouzka Caroline Garciaová.

"Každá prohra je k naštvání, ale věřím, že se do toho postupně dostanu. Neberu to nějak dramaticky. Nemám tak špatný pocit jako spousta lidí okolo," řekla Plíšková ve videokonferenci z New Yorku. "I když se to nepovedlo, hroutit se nemám v plánu. Určitě ne po půlroční pauze od turnajů. Sotva jsme začaly," podotkla.

Během koronavirové pauzy hrála v Česku exhibiční soutěže, ale je zvyklá mít za sezonu v průměru přes 70 zápasů. Aktuálně jich má na okruhu WTA čtrnáct. "Takže potřebuju čas, abych se dostala do rytmu. Doufám, že se mi to povede na antuce," řekla. Má v plánu hrát v Římě, Štrasburku a pak na Roland Garros.

"Je dobře, že jsem vůbec jela, spousta hráček to zrušilo," připomněla, že v New Yorku chybí kvůli obavám z šíření nemoci covid-19 šest hráček ze světové desítky včetně světové jedničky Ashleigh Bartyové z Austrálie. Proto byla Plíšková nejvýše nasazenou, ač je v žebříčku aktuálně na třetím místě. "Jsem zápasový typ. Jsem ráda, že jsem tady byla," konstatovala osmadvacetiletá Plíšková.

V utkání s Garciaovou od začátku nestíhala agresivní hru soupeřky. "Tohle bylo jedno z nejtěžších druhých kol, co tady mohly být. Zpočátku jí tam všechno spadlo, ale vím, že je schopná zahrát dobře, tak to prostě je," poukázala, že Francouzka byla předloni světovou čtyřkou a vyhrávala velké turnaje. "Nedala mi moc šancí hrát svoji hru. Nemyslím si, že tohle je zápas, ze kterého bych se měla nějak hroutit."

Naději vynutit si třetí set ale Plíšková měla. Za stavu 5-4 ve druhé sadě měla při podání Garciaové dva setboly. Při tom prvním se zkusila forhendem opřít do druhého servisu. "Šla jsem do úderu naplno. Foukalo, neměla jsem to tak na raketě a byl to polokiks. Byla docela dole, možná jsem ji mohla nechat hrát a nemusela to zběsile urvat. Je to jediný balónek, který bych ze zápasu změnila," uvedla.

Pobyt v americké turnajové bublině byl pro Plíškovou novou zkušeností. "Ačkoliv se úplně nedařilo, beru to docela pozitivně. Každý zápas v téhle situaci je dobrý. Teď je to o tom hrát turnaj za turnajem a nahrát zápasy. Těžko říct, jak dlouho mi bude trvat dostat se tam, kam bych chtěla, protože takovou pauzu jsem nikdy neměla. Teď se chci co nejrychleji vrátit na antuku a pokusím se uhrát nějaká kola na ní," dodala.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (91)
03.09.2020 17:46Od: misa Karolína
Jedna z hráček, které se vždy pozitivně vyjadřovaly o restartu sezony, o nutnosti pokračovat dál. Škoda jejího konce.
[ Reagovat ]
03.09.2020 19:27Od: FulnekUltras
na RG v legínách to vidím pozitivně smilesmile
[ Reagovat ]
03.09.2020 20:08Od: com
i ja, na Roland Garros tipuju titul smilesmilesmile
[ Reagovat ]
04.09.2020 12:01Od: turista
Nezhroutit se z jedné blbé porážky je správný přístup.
[ Reagovat ]
04.09.2020 13:30Od: Kamilos88
Jenže ona to říká u každé porážky. Sama sobě si nalhává, že je to v pohodě. Má 28 a furt se z toho nehroutí.
[ Reagovat ]
04.09.2020 14:24Od: sojka1
a jak by si pomohla, kdyby se zhroutila? :-)
[ Reagovat ]
04.09.2020 14:44Od: Kamilos88
Možná by jí pomohlo sebepřiznání. A ne si pořád nalhávat, jak je to v pohodě.
[ Reagovat ]
04.09.2020 15:01Od: sojka1
byla rec o hrouceni, ze tomu neco chybi, vi sama nejlip. A nebo ji to opravdu staci, jak jsi uz i psal a pak je cela debata naprosto bezpredmetna. (Ale tomu ja neverim.)
[ Reagovat ]
04.09.2020 15:25Od: Kamilos88
Já si myslím, že jí to stačí, to by se snažila něco změnit.

Místo toho si nechává nakládat v prvních kolech téměř všude, kam příjde. Na GS speciálně.
[ Reagovat ]
03.09.2020 17:15Od: Nola
videla som iba 2.set, dovod prehry je v lepsom pohybe Caro Garcia, Karolina je vysoka amazonka, nemala tolko casu na udery, Garcia sa dostavala lepsie pod lopticku, kto chce porazit Kaju musi hrat uhly, returnovat pod nohy a to vsetko Caro v TB zvladala, verim, ze sa jej bude lepsie darit na antuke, kde bude mat viac casu na pripravu uderu, vlani vyhrala Rim, tak preco nie tento rok RG? nechapem tie hajty z tabora Petry, Petra postupila, tak by ste snad mali oslovovat....... a ten sasek co pisal ten clanok na Blesku sa dnes zaradit kludne k anglosastkym pisalkom....
[ Reagovat ]
03.09.2020 17:08Od: Pavol Tip.
Petra ma problémy ten kurz 3,5 treba skúsiť.
Aj keď je Pegula ofačovaná.
[ Reagovat ]
03.09.2020 17:09Od: Pavol
Myslím to tak že nieje vo forme.
[ Reagovat ]
03.09.2020 16:26Od: jklejna Kája silná osobnost
Tak proč tam poletovala raketa? Ať dnes zkusí fandit Karolíně Muchové.smile
[ Reagovat ]
03.09.2020 16:42Od: Alien
Tak to asi nepůjde! Ona s Hrdličkou nepřejí úspěch jiným českým hráčkám! Naopak!
[ Reagovat ]
03.09.2020 19:56Od: jklejna
To je škoda. Viděla by skutečnou radost ze hry a pěkný tenis. A ne potemnělý výraz v obličeji. Hroutit se nemá v plánu, ale na kurtu zhrouceně a odevzdaně vypadá.smile
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:54Od: tommr Karolína Plíšková
je dobře, že Karolína aspon navenek zachovává klid i když uvnitř jí ta prohra určitě žere. Teatrální hroucení se by jí nijak nepomohlo ...
Pravdu má i v tom, že jediná cesta zpátky na vrchol je pro ní hrát a zase hrát. Karolínu ta dlouhá herní pauza poškodila víc než jiný hráčky. Jsem proto rád, že bude hrát i v Římě a ve Štrasburku což by jí mohlo pomoct dostat se do dobrý formy před FO ...
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:31Od: Holahej
Zajímavé, co řekla Garcia?
Garcia told press afterwards. ?If you let Pliskova breeze and take your serve, you?re never going to make a return, and then it?s 6-4, 6-4 and you?re done in one hour.

?She gets a lot of confidence from her serve, so I was really trying to be focused on the return and making as many returns as I could.?

?So you have to make her in trouble - that?s what I liked and it was a great challenge for me. I did well in this challenge and I can take the happiness for it, and now I?m after another one.?
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:33Od: Kamilos88
Rozdíl je tady.

Plíšková Winners 13, unforced errors 19
Garcia Winners 30, unforced errors 17

Suma sumárum Plíšková má jenom servis, jinak neútočí, čeká na chyby, ale ona nemá postavu na obranný tenis, musí tvořit a dokud bude stát na místě a čekat na smilování, tak nemůže v životě pomýšlet na GS titul. Nechci být pesimista, ale tímhle tenisem je nereálné GS vyhrát, jedině, že by jí 5 hráček nenastoupilo a šestá skrečla.
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:53Od: sojka1
ano, tomuhle uz rozumim, vzdycky, kdyz Kaje sel serv, zrychlila a zvladla tlacit na pilu, byl to dobry zapas. (Stejne jako u zminovaneho Berdi. Parada, pastva pro oci.) Jenze ja mam takovou teorii :-))) ze osobnost nepredelas a ona se promita i do hry. Tihle akuratni introverti brzy zvadnou, ono je to vycerpava a vrati se ke starym "poradkum", protoze nejaky frmol a risk evidentne neni jejich komfortni zona.... no tak uvidime jeste, mozna to pujde i bez tech skreci.... ;-)
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:57Od: Kamilos88
Může být. Ale takových jako ona je více. Nadal se dá považovat taky za introverta, nicméně na kurtu je jiný, Federer má totální poker face a k tomu 20GS.

Nevím, podle mě má problém se stylem. Kvitová je levačka, takže z toho může těžit, ale Plíšková má prostě tuctový tenis, nic navíc, jeji hra nemá nic, co by soupeřku překvapilo, je čitelná jako trnky brnky.

Já se nedivím, že takové výsledky. Navíc už každá soupeřka ví, že jí to na GS nejde, takže zase mínus.

Z toho se bude těžko hrabat.
[ Reagovat ]
03.09.2020 16:01Od: sojka1
nevim... ale Rafu bych sem zrovna moc nepletla, protoze je i jiny somatotyp a vsechno souvisi se vsim....
[ Reagovat ]
03.09.2020 16:05Od: Kamilos88
Možná to byl špatný příklad, ale Plíšková se někde zasekla a stojí na místě, možná couvá zpět.

A já osobně si myslím, že jí to takhle vyhovuje. Manžel vše pořeší, obvolá, ona něco uhraje, výsledek jí evidentně netrápí, peníze nějaké jsou doma, něco kápne z reklam a je hotovo.

Na výrazu člověka poznáš, jestli chce, nebo nechce. A ona podle mě nechce. To by se jinak chovala a vystupovala, jí dle mého přesně tohle vyhovuje.
[ Reagovat ]
03.09.2020 17:01Od: paddy
faktem je, že kdo má hlavně jen servis, tak těžko může pomýšlet na GS titul, je potřeba být komplexní hráč
servis se přeceňuje, ale dobře vypadá
nejlepší serve má Kristýna, počet es na zápas, a kde je?
stačí se podívat na Karloviče nebo Isnera
[ Reagovat ]
03.09.2020 17:20Od: sojka1
ja se divam na Isnera rada... :-) jinak ten pocet es za zapas by musel v ramci objektivity byt pocitany proti totoznym souperkam, ne?
[ Reagovat ]
03.09.2020 17:55Od: paddy
jo, ale stejně by byla na špici, a navíc je levačka
jako důkaz poslouží sestra, která má stejnou fyzickou konstituci
[ Reagovat ]
03.09.2020 17:27Od: Holahej
Statistika je u herních sportů jen pomocný ukazatel, jsou taky chyby vynucené, přímé nebo skoropřímébody /jen nahrávka/, kontext průběhu hry, stavu?, to není v statistice utkání vůbec zachyceno.

Já myslím, že ji rychlý povrch dělal potíže, že má radši středně rychlý, tady málo času, nízký odskok, obtíže na nastavení k úderu, obratnosti nakrokování, tím menší kontrole svých úderů, necítí se pak komfortně, rány tam měla, ne, že ne a i na čáry, z obou stran, je to komplex faktorů, to cítí jen sám hráč.

Tenisti mají výhodu, že jedou vrcholy několikrát do roka, celý rok, hodně šancí, rychle zapomenou, nemají jen třeba jeden vrchol, MS, tam se nezadaří a čekám na další MS rok...
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:20Od: brixner Žiš marjá...
No tak prohrála, no a co. Vydala ze sebe všechno, neskutečně rychle se pohybovala, spoustu emocí do toho dala a přesto to nestačilo, to se občas prostě stane, no. Vona zase tak často neprohrává, vejsledky má skvělý, tak z toho nedělat vědu!
Neboj se Kájo, všichni tě tu mají moc rádi!
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:19Od: Pavol Karolína najvyšší čas začať rodiť.
Teni už len ako koníček.
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:20Od: Pavol
tenis
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:20Od: Anonym
tenis
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:26Od: brixner
Boha jeho a čo ty si za Pavoľa, odkiaľ si prijéchaľ do piče, čo? Žiadne roděnie něbudě, veď naša Kája musí vyhrať henten Grandslám, nězabúdaj na to more. Také vemená, čo má vaša Cibuľa, by naša Kája něuňésla, něbuď chumaj a něstráš nás tuná, hej?
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:29Od: Blondie
Vezmi si podobne rady, ubal z nich valecek a vraz si ho do zadnice, protoze jsou fakt ubohe.
[ Reagovat ]
03.09.2020 16:08Od: Krisboy
Frustrovaný sázkař smile
[ Reagovat ]
03.09.2020 17:04Od: Pavol
Myslím to s ňou len dobre. GS nebude a dieťa by potešilo.
[ Reagovat ]
03.09.2020 18:14Od: Krisboy
Mě je jedno, jak to s ní myslíš. Všechny tvoje příspěvky jsou JENOM o sázení. Good luck! smile
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:17Od: Vlk-v-trave Nemám v plánu se z toho hroutit
Tak to je dobre, bo ja rozhodne take ne :D

* Jinak pochybuji, ze sportovce bavi prohravat...krom toho, ona potrebuje vic hrat. Vcera s tim krokovanim...uplne mimo, nechodila, ale asi nerozbila raketu jen tak pro nic za nic.

To, ze nerekne nic svetoborneho, no to ocekavat od sportovcu...je uz asi spis nadplan, takova dost luxusni nadstavba...:)

Je to asi o tech ocekavanich a nejakych predstavach, ktere se nemusi moc pohybovat na realnych zakladech.

Ovsem, to co predvedla vcera Maky, to bylo klackovani, a to se na mne nikdo nezlobte, ta by mela i platit pokutu :D
A mozna by se mohla i trochu zhroutit z toho, tak nejak edukativne:)
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:21Od: Kamilos88
Poslední GS rekordy Plíškové

AO: 3.kolo
French Open: 3.kolo
Wimbledon: Osmifinále
USO: 2.kolo

Nemám v plánu se z toho hroutit. smile

Ale jsem ráda, že tam jezdím, bo se zúčastním a to je dobre jak cyp
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:32Od: Vlk-v-trave
Tak konecne nejaky vic konstruktivni prispevek:D

Ja kdyz nektere Tve ctu, tak si to podelim dvouma a pro zichr odmocnim...

Dole dost prehanis:)
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:34Od: Kamilos88
Kamaráde, musíš trošku potrolovat. Holky z Lidlu to pak rozjedou a to je největší prdel. smile
[ Reagovat ]
03.09.2020 16:11Od: Vlk-v-trave
No ja moc na troling nejsem...:)
To vis plache zvire.
[ Reagovat ]
03.09.2020 16:14Od: Kamilos88
No jo, ve smečce bordel děláte co? smile
[ Reagovat ]
03.09.2020 14:00Od: ZIZOUR Plíšková
po každém turnaji už rok já se nehroutím konečně se začalo hrát tak uvidíme kam až spadne dolů.
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:57Od: tommr
v dohledný době jí žádnej strmej pád určitě nehrozí ...
[ Reagovat ]
03.09.2020 13:57Od: pumpier Plíšková
Co se divíte věděla , že prohraje ( viz zápúasy v Praze), tak si Hrdlička asi vsadil
[ Reagovat ]
03.09.2020 13:58Od: Krisboy
Já myslím, že se nikdo moc nedivísmile
[ Reagovat ]
03.09.2020 13:24Od: Blondie
https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-jan-jaroch/383647/znovu-znamy-pribeh-pliskobot-jako-stroj-na-zklamani.html

Docela trefne.
[ Reagovat ]
03.09.2020 13:46Od: Krisboy
Jj, pěknej článek. Plíšková = Berdych.
[ Reagovat ]
03.09.2020 13:49Od: Kamilos88
Tak to je podle mě přeháňka.

Berdych si na rozdíl od Plíškové mnohdy uhrál to svoje, skončil velmi často na BIG3, byl dohromady 18x min. ve čtvrtfinále na GS.

Plíšková končí v prvních kolech na každém turnaji, takže srovnávat jí s Berdychem je urážka Berdycha.
[ Reagovat ]
03.09.2020 14:07Od: Blondie
Souhlas.
Berdych proste mel tu smulu, ze narazel v podstate na nadpozemske hrace.
Pliskova je jiny pripad.
[ Reagovat ]
03.09.2020 14:41Od: Krisboy
Jasně, že rozdíl mezi p.Berdychem a Big3 je asi desetkrát větší, než mezi KaroLínou a Barty/Halep/Praserenou/Mugu/Kerber. Společné mají to, že se jejich hra vůbec nevyvíjí, hrají pořád to stejné a soupeře nemají čím překvapit.
[ Reagovat ]
03.09.2020 14:48Od: Kamilos88
+Berdych porazil všechny členy BIG3 na GS. smile

Ale jo, hra je furt stejná, to je fakt.
[ Reagovat ]
03.09.2020 17:19Od: paddy
Berdych je lepší
- byl dlouhodobě spolehlivý člen top10, ale ta třešnička na dortu mu chyběla, na Big3 nikdy neměl, mnohokrát je sice porazil, ale z kolika pokusů, je třeba sledovat % úspěšnost
Nadal s Djokovičem si ho mazali na chleba (20/4, 25/3), Fed 20/6, Murr 11/6, Davyd 9/3, Waw 11/5

nikdy neměl top sezónu, která by uletěla, většinou tak 5-7 místo, a na 3./4. místo rankingu se dostal spíš díky zranění jiných atp.

byli jiní, kteří měli top sezónu a dokázali se vyrovnat Big3 - Delpo, Wawr, Čil (Mur nepočítaje)
[ Reagovat ]
03.09.2020 14:08Od: Jan
smile
[ Reagovat ]
03.09.2020 17:34Od: misa
"Zatímco triumfy slavily taková jména jako Bianca Andreescuová či Sofia Keninová, Plíšková jakoby na největší scéně nabrala zpáteční chod."

Taky jsou to herně zajímavější tenistky než Karolína a s větším zápalem pro věc.
[ Reagovat ]
03.09.2020 13:17Od: svetova.dvojka
Jak tahle tenistka může patřit mezi nejbohatší sportovce vůbec.
Vždyť hraje naprostou tužku...
Je vidět, že tenis už i v ženské podání pěkně sype.
Dávejte své děti na tenis.smilesmilesmile
[ Reagovat ]
03.09.2020 13:19Od: Kamilos88
To mám v plánu, syn bude mít dva roky.

Nicméně solidní trénink stojí mezi 13-17 rokem nějaký milion ročně. To není málo.
[ Reagovat ]
03.09.2020 13:21Od: svetova.dvojka
A nejvíce mě fascinuje J1rka Veselý challangerový hráč, který je schopný prohrát s hráčem , který je 450. na řebříčku a stejně se tenisem celkem luxusně uživí...
A to tenis dříve patřil mezi nejhůře placené sporty, dnes je to přesně naopak, je to jeden z nejlépe placených sportů.smile
[ Reagovat ]
03.09.2020 13:30Od: Kamilos88
Podívej, Jirka jenom letos pobral na prize money 3,6 míče.

Ještě udělá nějakou stupidní reklamu, pár rozhovorů, něco z toho kápne. Nemá žádný vlastní tým, nic pořádně neplatí.

Kurty má zadara, co tam chceš vymýšlet, vydělá mraky peněz v prvním kole GS, náklady má 5% maximálně.

Pokud není pičus a místo první třídy v Emirates si koupí nějakou letenku za dvacet tisíc, tak si bude žít luxusně.
[ Reagovat ]
03.09.2020 13:33Od: svetova.dvojka
Ti peníze za vypadnutí v 1.kole na Grandslamu mi přijdou opravdu šílené...
61 000 amerických dolarů, to je šílenost.smile
[ Reagovat ]
03.09.2020 13:35Od: Kamilos88
Peníze kurví tenis, speciálně u mladých. Proto si myslím, že už nikdo nikdy nedá více, jak 10 GS

To by musel být hráč typu BIG3,BIG4, kterého nezajímají peníze, kterého zajímají jenom výhry.

Takového jsem ještě neviděl, všechny mladé vypnou prachy, dříve, nebo později. Tsitsipas se Zverevem vypadají dobře, ale bude je to bavit i když budou mít vyděláno na další 2 generace? Nevíme.
[ Reagovat ]
03.09.2020 13:38Od: lvicek
No ale vlastne mi neni jasne, ze se porad drzi v ty stovce? Zato treba Terka Martincova ne a ne prorazit.
[ Reagovat ]
03.09.2020 13:14Od: Kamilos88 Přesně tak Kájo
Ser na to, však o nic nejde ne.

Budou další turnaje, zase vypadneš do druhého kola a řekneš "Co se budu hroutit"

Typický příklad člověka, který hraje tenis pro komfort a peníze. Mám vyděláno a co bych se snažila

Takový Medvedev alespoň řekne "je to pro mě práce", ale tady ta piča bude pořád hledat výmluvy.

Dobře jí tak.
[ Reagovat ]
03.09.2020 13:25Od: Blondie
Tak je to legitimni pristup.
Jen se pak nesmi divit, ze neni tak oblibena jako Petra.
[ Reagovat ]
03.09.2020 13:28Od: Kamilos88
Ona je sebestředná piča, pochopme to.

Jí je jedno, co se o ní píše, co říká trenér.

Nic si z toho nevezme, noviny vyhodí, trenéra vymění.

Za vše můžou všichni kolem ní, ale ona za nic.
[ Reagovat ]
03.09.2020 14:09Od: Blondie
Jo, narcisticka je. Je to videt i na jejim chovani k souperkam.
Prosim, nenadavej ji tak...
Kritika jasne, ale vulgarismy ne, prosim.
[ Reagovat ]
03.09.2020 14:16Od: Kamilos88
Už mi leze na nervy smile

A říct po porážce "Však jde o h0vno", to je něco pro mě.

Nevím, proč ten sport potom dělá když o nic nejde.
[ Reagovat ]
03.09.2020 14:18Od: Blondie
O tom zadna!
Nicmene ber to tak, ze je za ten pristup pravidelne trestana. Neni tak blba, aby si to neuvedomovala.
[ Reagovat ]
03.09.2020 14:37Od: Mr.Pink
Kde tohle rekla? Kde hleda vymluvy? Precti si ten jeji vyrok jeste jednou. Bylo ji to tak jednou, ze rozflakala raketu.
[ Reagovat ]
03.09.2020 14:53Od: sojka1
ja temhle "kritikum" vubec nerozumim, ona rekne, ze kazda porazka je k nastvani a oni, ze ji jde o h...o a co mi prijde uz uplne z cesty, jsou sproste nadavky.... holce, ktera prohrala zapas.... boze
[ Reagovat ]
03.09.2020 14:59Od: Kamilos88
Jde o to co říká a jak to říká a navíc jak se u toho tváří.

Její arogance je neskutečná, hráčka, která nemá ani na to, aby postoupila do třetího kola USO se chová jako vítězka 20ti grandslamů.

Já se nedivím, že jí nemá nikdo rád.
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:07Od: cabuna
Mluv za sebe .já jí mám ráda ,je mi líto,že vypadla,ale ráda jí mám pořád .A neboj je nás daleko víc
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:14Od: sojka1
samozrejme, je to holcicka NASE... :-)))
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:17Od: cabuna
joooooooooo smilesmile
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:07Od: Mr.Pink
Nikdo ji nema rad? Co je to za blabol? Chova se jako vitzka 20 grandslamu? Dalsi blabol. Nema na to, aby postoupila do tretiho kola? Dalsi blabol. Proc se tim vlastne zabyvam, cele je to jeden velky blabol
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:09Od: Kamilos88
Pane bože, já věděl dobře, proč ty WTA diskuze nenavštěvuju. To je jako bavit se s hejnem slepic před vyklopením vejce.
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:34Od: Mr.Pink
jako slepice se tu chovas ty
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:36Od: Kamilos88
Pane bože, půjdu se pro jistotu vyzpovídat. smile
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:42Od: lars Re: Kamilos88 - hater Pliskove
Tak se vrat do sve " zumpy" a tam si " ser" :)
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:44Od: Kamilos88
Heh, prdel je, že já seru do žumpy, nemáme kanalizaci, jsme bio vesnice.

Takže ses i trefil +1. Jinak už mi vypršel čtvrteční limit na retardované lidi, takže čau jindy. smile
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:46Od: Mr.Pink
u tebe je problem, ze jsi vubec nepochopil, co tim myslela. nedivim se, ze forehand s tebou temer vzdy vymete kurt
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:50Od: cabuna
Jak by to asi mohl pochopit? Vždyt ti píše že je retardovaný a už mu vypršel limitsmile
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:54Od: Kamilos88
Hodnotím jí v širším kontextu, ne kvůli jednoho prohlášení. Vyjádření je laxní a jakoby jí o to nešlo. Přičemž sama ví, že je tragická.

Zkus rozpoznat trolling, od diskuze. Ušetříš si čas. smile
[ Reagovat ]
03.09.2020 17:19Od: Mr.Pink
trolling rozpoznam, ale v prvnim prispevku o trolling rozhodne neslo
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:00Od: lars
snad vic co je hater
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:12Od: lars Re: sojka1
* snad vis , co je hater
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:15Od: sojka1
jooo, takova porucha... :-))
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:02Od: cabuna
Já už jsem si zvykla :-D Ale tohle vše vypovídá o nich a ne o Káje ,asi nejsou spokojeni ve svém životě ,když mají potřebu sledovat někoho koho nesnáší ,v jejích rozhovorech hledat to co neřekla a soudit a hodnotit holku ,kterou vůbec neznají :-D Docela je mi jich líto .
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:06Od: Kamilos88
Určitě, jsme doslova chudáci.

"Neberu to nějak dramaticky"
"I když se to nepovedlo, hroutit se nemám v plánu"

Pokud Plíšková nebere dramaticky, to, že se ve svých 28mi letech nedostane přes druhého kolo GS a její tenis prokoukly i hráčky druhé stovky, tak je to oukej. Držím palce.
[ Reagovat ]
03.09.2020 15:04Od: Mr.Pink
Uz jsem si zvykl, ze spousta lidi ma problemy s porozumenim textu, ale reagovat se na to musi.
[ Reagovat ]
03.09.2020 14:50Od: lars Re: Kamilos88 - hater Pliskove
Neklam a neblabol.
Neumis se ani slusne chovat, natoz abys reprezentoval CR v popularnim sportu v CR.
[ Reagovat ]
03.09.2020 14:57Od: Kamilos88
Určitě, přeji příjemný den. smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist