Plíšková v Cincinnati porazila Giorgiovou i Wozniackou a postoupila do semifinále

  • WTA CINCINNATI - Karolína Plíšková v Cincinnati vyhrála dva zápasy během jednoho dne. Po třísetové výhře nad Italkou Giorgiovou si poradila 2-0 na sety s Dánkou Wozniackou, které oplatila týden starou porážku z Toronta, a postoupila do semifinále. Obhájkyně titulu však stále nemá jistotu udržení postu světové jedničky, neboť se daří i Rumunce Halepové.
    19. 8. 2017, aktualizováno | Aktuality |  124 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Karolína Plíšková postoupila po dvou pátečních výhrách do semifinále turnaje v Cincinnati. Ve čtvrtfinále zvítězila nad Dánkou Caroline Wozniackou 6:2, 6:4, předtím zvládla dohrávané utkání třetího kola s Italkou Camilou Giorgiovou, kterou porazila 6:3, 4:6 a 6:0. Další soupeřkou obhájkyně titulu bude wimbledonská šampionka Španělka Garbiňe Muguruzaová.

Plíšková nejprve dotáhla do vítězného konce zápas s Giorgiovou, nad kterou ve čtvrtek vedla 3:0, než bylo utkání kvůli dešti přerušeno. Již o tři hodiny později slavila výhru nad bývalou světovou jedničkou Wozniackou, které oplatila vyřazení ve čtvrtfinále předchozího turnaje v Torontu.

Zatímco v Kanadě svedly třísetovou bitvu, tentokrát nedala Plíšková dánské hráčce šanci. Třikrát jí vzala servis, zatímco sama odvrátila jediný brejkbol, kterému čelila. Za 68 minut si připsala třetí výhru v osmém vzájemném duelu, z toho pátém v letošní sezoně.

S Muguruzaovou má Plíšková výrazně pozitivní bilanci 6-1. Letos ji porazila v obou zápasech bez ztráty setu.

• WTA PREMIER 5 CINCINNATI •
USA / Ohio, tv. povrch, 2.836.904 dolarů
páteční výsledky (18. 08. 2017)
• Dvouhra - osmifinále •
Kar. Plíšková (1-ČR) - Giorgiová (It.) 6-3 4-6 6-0
Görgesová (Něm.) - Svitolinová (5-Ukr.) 7-5 6-4
Stephensová (USA) - Makarovová (Rus.) 2-6 6-3 6-4
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Kar. Plíšková (1-ČR) - Wozniacká (6-Dán.) 6-2 6-4
Halepová (2-Rum.) - Kontaová (7-Brit.) 6-4 7-6(1)
Muguruzaová (4-Šp.) - Kuzněcovová (8-Rus.) 6-2 5-7 7-5
Stephensová (USA) - Görgesová (Něm.) 6-1 7-6(3)
• Čtyřhra - čtvrtfinále •
Šafářová/Strýcová (3-ČR) - Bartyová/Dellacquaová (7-Austr.) 6-3 7-6(4)
• Čtyřhra - semifinále •
Yung-jan Chan/Hingisová (2-Tchaj-wan/Švýc.) - Šafářová/Strýcová (3-ČR) 7-6(5) 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (124)
19.08.2017 18:02Od: aligo Kája
Bude stream na YouTube?
[ Reagovat ]
19.08.2017 18:08Od: Torn
Určitě :)
[ Reagovat ]
19.08.2017 18:09Od: aligo
Máš stream? :D popřípadě dáš stream? :DD
[ Reagovat ]
19.08.2017 18:38Od: aligo
Dík
[ Reagovat ]
19.08.2017 18:44Od: Herbert_Hoover
radši vypnout :)
[ Reagovat ]
19.08.2017 17:19Od: gigin Drama
https://twitter.com/michal1497/status/898881298709626880
[ Reagovat ]
19.08.2017 16:54Od: tommr Karolínu dneska čeká důležitej zápas
je zajímavý, že i loni bylo první semifinále v Cincinnati v totožným složení jako letos. Karolína v něm porazila Muguruzu hladce 6:1 6:3. Kéž by to podobně dopadlo i letos ... :)
I druhé semifinále bylo loni aspoň z poloviny totožné jen místo Stephensový v něm proti Halepový nastoupila Kerberová, která Halepovou poměrně jasně porazila. I v tomto případě bych podobnej výsledek uvítal i když pravděpodobnost výhry Stephensový je mnohem menší než tomu bylo loni u Kerberový ...
[ Reagovat ]
19.08.2017 16:41Od: vrabejka
Zvonareva při comebacku prohrává 1.set 2-6. Ve 2.setu to bude určitě lepší :)
[ Reagovat ]
19.08.2017 16:49Od: tmora
je stream?
[ Reagovat ]
19.08.2017 17:52Od: vrabejka
Věra moc pěkný obrat a zažívá úspěšný comeback :)
[ Reagovat ]
19.08.2017 15:24Od: Frick Wuhan MD list
http://www.tennisforum.com/3858-dongfeng-motor-wuhan-open/1277050-wuhan-md-list.html#post79174674

1. Ka.Pliskova
2. Halep
3. Kerber
4. Wozniacki
5. Muguruza
6. Konta
7. Kuznetsova
8. Radwanska
9. Cibulkova
10. Ostapenko
11. Mladenovic
12. Kvitova
13. Sevastova
14. Keys
15. Vesnina
16. Garcia
17. Pavlyuchenkova
18. Vandeweghe
19. Strycova
20. Bacsinszky
21. Peng
22. Gavrilova
23. Stephens (SR)
24. Bertens
25. Kontaveit
26. Zhang
27. Tsurenko
28. Lucic-Baroni
29. Suarez Navarro
30. Rybarikova
31. Davis
32. Bellis
33. Safarova
34. Goerges
35. Kasatkina
36. Makarova
37. Siniakova
38. Vinci
39. Stosur
40. Osaka
41. Cornet
42. Riske
43. Mertens (#47)

Missing players: Svitolina , Venus, Serena, Konjuh, Kr.Pliskova

Alts:
#1 Barty
#2 Vekic
#3 Putintseva
#4 Barthel
#5 Cirstea
#6 Q.Wang (#57)
[ Reagovat ]
19.08.2017 15:33Od: Frick
No, tak aspoň, že údržbářka větráků (nebo někdo z jejího okolí) ukázal, že není rozumu mdlého a do Wuhanu se nepohrne :o)

Jinak tedy obecně - Měla by tenistka, pokud někde vyhraje titul, se ho snažit principiálně obhájit, pokud se nenalézá rok poté v říliš rozdílných patrech rankingu? Osobně si myslím, že ano.

Když se na to podívám zpětně, tak myslím, že Lucka udělala velkou blbost, když v roce 2014 rozhodlo neobhajovat Quebec. I z důvodu toho, že kdyby ho vyhrála, tak by si zahrála na dnes již neexistujícím TŠ.

Na druhou stranu je fakt, že konkurence tam tehdy byla velká.

http://www.tenisportal.cz/quebec/2014/wta-zeny/
[ Reagovat ]
19.08.2017 15:44Od: misa
Lucka jela tehdy raději do Tokia a měla tam pěkné výsledky, došla do čtvrtfinále, kde prohrála s Ivanovičovou (zápas byl ovlivněn Lucčinou nemocí, která ještě zasáhla i Wuhan). Od Tokia 2014 se snažím sledovat každý její singl, pokud je čas :)
[ Reagovat ]
19.08.2017 16:56Od: tommr
a to jako proč? Nevidím důvod proč by Kristýna neměla ve Wuhanu startovat ...
[ Reagovat ]
19.08.2017 17:01Od: EllNino
máš tam napsaný "missing players" ...takže bude hrát asi Taškent :) obhajovat titul
[ Reagovat ]
19.08.2017 17:15Od: tommr
to vidím, ale zajímalo by mě proč si Frick myslí, že by Kristýna byla blbá kdyby do Wuhanu jela. Já bych na tom nic špatnýho neviděl i když chápu i její případný rozhodnutí obhajovat titul v Tashkentu ...
[ Reagovat ]
19.08.2017 17:17Od: EllNino
tak Fricek ... :) to vubec neřeš :D ten by nejradši, aby holky hrály jen na Intech a tím si razily cestu na světový trůn
[ Reagovat ]
19.08.2017 19:05Od: Frick
I kdyby Týna překonala svoje maximum a udělala QF, tak by pořád byla -90 bodů. Třeba proto. Nicméně spíš by vypadla v R64 nebo R32 = ztráta 220 - 279 bodů...
[ Reagovat ]
19.08.2017 22:59Od: Frick
Hm, a to jsem si myslel, že v IW s Cibulí to pro.srala až v R16 a ono to bylo jen R32. Takže i R16 by bylo překonání jejího maxima a to by ztratila celejch 175 bodů.

Já fakt nevim - kdyby vypadla ve Wuhanu třeba v prvnim, druhym nebo i třetim kole - co by z toho jako měla?

A nekritizovali jste mne před časem za to, že jsem Karolínin zisk dalšího Premieru považoval za sice ne špatný výsledek, ale zároveň jsem měl za to, že (tehdy) horká kanditátka na #1 by měla mít rozhodně vyšší cíle než "střední turnaje".

Takže v zásadě mi tu řikáte, že pro světovou (tehdy) trojku je Premier až až, ale pro světovou #40 je International "malý turnaj, kde by se neměla zahazovat".

Jste směšní.
[ Reagovat ]
20.08.2017 00:04Od: EllNino
No ... myslím, že směšnej je tu někdo jinej ... ale roozhodně ne my :D
[ Reagovat ]
20.08.2017 00:40Od: Frick
Zeptám se jinak - proč tu zesměšňuješ to, že se kladně vyjadřuju o upřednostnění turnaje, kde je cesta k bodům snažší než jinde. Jednak slabym obsazenim, jednak (konkrétně pro Týnu samotnou), že se jí tam dařilo loni a může jí tam sedět podnebí, povrch a prostředtí celkově. Naproti tomu ve Wuhanu nehrála, neví, jak jí to tam může vyhovovat, nemusí jí sedět ten šrumec velkého tunaje a... můžou tam mít větráky!
[ Reagovat ]
19.08.2017 14:33Od: tommr průběžnej singlovej žebříček WTA
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném čtvrtfinále turnaje v Cincinnati. Všem hráčkám už byly odečteny lonské výsledky z Cincinnati ...
Hvězdička (*) znamená, že hráčka se dostala v Cincinnati do semifinále ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Karolínu Plíškovou ...

------------------------------------
1. Plíšková, Karolína 6390 *
------------------------------------
2. Halep 6150 (-240) *
3. Svitolina 5650 (-740)
4. Wozniacki 5350 (-1040)
5. Muguruza 5310 (-1080) *
6. Kerber 5146 (-1244)
7. Konta 4750 (-1640)
8. Kuznetsova 4410 (-1980)
9. Williams, Venus 4216 (-2174)
10. Radwanska, Aga 3855 (-2535)
11. Cibulková 3580 (-2810)
12. Ostapenko 3436 (-2954)
------------------------------------
13. Kvitová 3190 (-3200)
------------------------------------
14. Mladenovic 3155 (-3235)
15. Williams, Serena 2810 (-3580)
16. Keys 2343 (-4047)
17. Sevastova 2315 (-4075)
18. Vesnina 2185 (-4205)
19. Garcia 2135 (-4255)
20. Pavlyuchenkova 2025 (-4365)
...
83. Stephens 711 (-5434) *
...

Karolína Plíšková si i nadále drží pozici jedničky ale její náskok se povážlivě ztenčil.
Předstihnout Karolínu ovšem může už jen Halepová, která k tomu potřebuje získat titul ...
[ Reagovat ]
19.08.2017 14:50Od: Torn
Ono to zní pro Halep jako snad ná cesta, ale ono "vyhrát jen titul" se lehko řekno :D. Jako finále Kája vs. Simona, ukázalo by, která si to víc zaslouží :).
[ Reagovat ]
19.08.2017 14:59Od: com
Na takový finále by se člověk nemusel ani dívat.. na 99,9 % by vyhrála Halepka
[ Reagovat ]
19.08.2017 15:13Od: tommr
Halepová ted vypadá v hodně dobrý formě a bude jen těžko k zastavení. Větší šanci na to má podle mě Stephensová ...
[ Reagovat ]
19.08.2017 15:21Od: EllNino
nejsme na antuce ...
[ Reagovat ]
19.08.2017 15:27Od: kada.tom
no, Halep už dvakrát nezvládla zápas, po jehož pro ni vítězném skončení se mohla stát světovou jedničkou bez ohledu na další výsledky ... takže bych to tak jasně neviděl :-)

ale hlavně ... ani Halep ani Karolína ve finále ještě nejsou a vůbec bych Sloane ani Muguruzu-Blanco nepodceňoval
[ Reagovat ]
19.08.2017 14:32Od: tommr průběžnej deblovej žebříček WTA
průběžnej deblovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném semifinále turnaje v Cincinnati. Všem hráčkám už byly odečteny lonské výsledky z Cincinnati ...
Hvězdička (*) znamená, že hráčka je v Cincinnati ve finále ...
Čísla v závorce znamenají náskok/ztrátu na Lucku Šafářovou ...

--------------------------------------
1. Šafářová 10670
--------------------------------------
2. Mattek-Sands 10560 (-120)
3. Makarova 8435 (-2235)
4. Vesnina 8435 (-2235)
5. Hingis 7365 (-3305) *
6. Chan, Y. 6670 (-4000) *
7. Hlaváčková 5200 (-5470)
8. Mirza 5180 (-5490)
9. Mladenovic 5060 (-5610)
10. Peng 4390 (-6280)
11. Strýcová 4185 (-6485)
12. Chan, H. 4180 (-6490)
13. Hradecká 3915 (-6755)
14. Dellacqua 3875 (-6795)
15. Barty 3816 (-6854)
16. Garcia 3681 (-6989)
17. Niculescu 3610 (-7060) *
18. Siniaková 3545 (-7125)
19. Babos 3410 (-7260)
20. Peschke 2980 (-7690)
...


Lucie Šafářová bude i přes vypadnutí v semifinále od pondělí novou světovou jedničkou ...
Žádná z hráček za ní jí už nemůže ohrozit ...
[ Reagovat ]
19.08.2017 14:50Od: Torn
To snad Lucka nemusí skoro do konce sezóny nic dělat ne? :D
[ Reagovat ]
19.08.2017 15:02Od: misa
Obhajuje skoro 5000 bodů.
[ Reagovat ]
19.08.2017 15:20Od: tommr
jj pro Lucku ted nastávají těžký časy obhajob: titul z USO (2000 bodů), titul z Wuhanu (900 bodů), titul z Pekingu (1000 bodů) a finále z TM (1080 bodů) ...
Pro Lucku to bude strašně těžký obhájit i z toho důvodu, že Bára není při vší úctě plnohodnotná náhrada za BMS a na TM se s ní vůbec nemusí dostat ...
[ Reagovat ]
19.08.2017 15:39Od: misa
Šance na TM ještě jsou, nutností je ale alespoň semifinále na US Open a vynikající výsledky v Asii.
[ Reagovat ]
19.08.2017 15:44Od: Frick
SF není nutností.
[ Reagovat ]
19.08.2017 15:47Od: misa
Teoreticky ne, ale prakticky asi ano. V race jsou až na 26. místě a pravděpodobně je do konce roku čekají už jen 3-4 společné turnaje.
[ Reagovat ]
19.08.2017 16:46Od: tommr
spíš jen tři (USO, Wuhan, Peking) a to ještě není jistý jestli se Báře bude chtít ...
[ Reagovat ]
19.08.2017 16:50Od: EllNino
proč by se jí jako nemělo chtít ? co to je zase za blbost ?
[ Reagovat ]
19.08.2017 16:58Od: tommr
ty si snad někde viděl jednoznačný prohlášení od Báry, že bude s Luckou hrát až do konce sezóny a že ještě zkusí vybojovat TM?
[ Reagovat ]
19.08.2017 17:02Od: EllNino
to ne, ale počítám, že to tak bude :) uvidíme no ...
[ Reagovat ]
19.08.2017 12:45Od: Lunej..
Simca a Kaja pekne, Nick mile prekvapil. :)
[ Reagovat ]
19.08.2017 12:42Od: Kozoroh
To by mě zajímalo, kde je Forehand. Rafa prohrál a Forehand nenapsal k tomu ani čárku. Na komentování proher Rafanových největších rivalů si čas najde, na svého koně kupodivu ne.
[ Reagovat ]
19.08.2017 12:46Od: Pe3k
No takhle je to ovšem celou dobu, navíc on tenis celkově moc nesleduje, spíš ho bavi trolling are na tp...
[ Reagovat ]
19.08.2017 14:12Od: Marduch
Musím rict, ze Fh čtu celkem rad, on ty svy rejpy na RF a fff casto nemysli uplne vazne, spis kali vodu for fun. Problem začínám mit ve chvili, kdy se na k němu začnou slétávat dalsi rff, kteří ale FH prispevky uz vazne berou :-)
[ Reagovat ]
19.08.2017 14:35Od: Vojtiik
cist rad polopravdy a ucelove lzi, to musis byt docela gurman :D
[ Reagovat ]
19.08.2017 15:24Od: Pe3k
Hlava mi nebere kolik se najde lidí, co ho v tom ještě podporuje.
[ Reagovat ]
19.08.2017 14:25Od: Nola
FH mozno relaxuje, clanok nevysiel, ved naco...... nejaky ten Tiafoe, ktory prehral Sasu /nejdem znizovat kvality tychto dvoch hracov, ale od Rafu su momentalne na svetelne roky vzdialeni/, si iste zasluzi vacsiu pozornost ako 15-nasobny GS sampion...
WTA tu momentalne hra prim, vdaka Kaji, Safi, Petre... Cesko ma skvele hracky, ale to neznamena, ze priaznivci, ci hateri si nenajdu cas okomentovat pansky tenis
[ Reagovat ]
19.08.2017 12:15Od: George_Renel Lucka ke Karolíně :-)
http://sport.idnes.cz/tenis-karolina-pliskova-lucie-safarova-cincinnati-fwj-/tenis.aspx?c=A170819_101330_tenis_elv
[ Reagovat ]
19.08.2017 12:23Od: Fandina
:-)) Šafi je super a Kája vlastně také.
[ Reagovat ]
19.08.2017 14:19Od: Torn
Jsou super obě, by se Lucka s Bárou mohly přijít podívat na Káju :)
[ Reagovat ]
19.08.2017 14:20Od: Torn
Nebo teda spíš asi jen Lucka, když Bára hraje v NH.
[ Reagovat ]
19.08.2017 11:35Od: EllNino Redakce
To nemužete udělat článek o ATP, aby tu neza*írali WTA Rafou ?
[ Reagovat ]
19.08.2017 11:49Od: Herbert_Hoover
Kdyby prohrál Roger, tak by tu byly tři články. Jeden, který to oznámí. Druhý hledá příčinu a třetí o tom, co bude dál.
[ Reagovat ]
19.08.2017 11:58Od: Pe3k
A u všech článků by byly hromady komentu od troll Nadull fans, za to když hraje hafik a jak jinak než že prohraje, tak tu není po trollfans ani vidu ani slechu...jen fialka došla a ty a to zrovna vy dva jste nejvíce v pohodě.
[ Reagovat ]
19.08.2017 11:55Od: Pe3k
Přesně!
[ Reagovat ]
19.08.2017 11:56Od: vrabejka
Já se jim ani nedivím. Když nejde o GS tak je pod ATP články max 20 komentů takže to nemá takovou sledovanost jako u WTA sekce. Chápu, že ta motivace není taková.
[ Reagovat ]
19.08.2017 10:53Od: fialka Rafa
ach, jááj. Nuž Rafa je už 30-nik a zohrať 2 duely za 1 deň nie je sranda. Tým ho však neospravedlňujem. Skrátka robil chybu za chybou a so súperom si nevedel rady. Ten vyletel ako uragán a Rafovi nedovolil v 1.sete ani jeden BB. A servis škoda reči.

V 1.sete body po 2.podaní 1/8 a na príjme 0/5. V druhom to už bolo lepšie, ale aj vďaka tomu, že Nickovi na čas odišiel 1.servis a urobil 5 DF. Nič však nemení na tom, že Nickove body po 1.servise 90% (19/21). Rafa už mal aj 4 BB, ale využil len 2. Radšej na štatistiky nepozerať.
Bol v strese a ani nepamätám, kedy hodil fľašku o zem ako teraz. Šanca na titul bola a môže sa stať, že už taká nepríde. Zvlášť ak naskočia ostatní z top10.

Ak má Nick chuť, tak je k nezastaveniu a výhra nad Rafom bola veľká výzva. Šancu má aj s Ferrerom, ten na rozdiel od Rafu lepšie podáva a môže získať priame body. Ja ho môžem a ten štvrtý titul mu aj prajem. Bohvie, dokedy bude zas zdravý a potom to bude opäť bieda.

Je mi smutno, ale ide sa ďalej.
[ Reagovat ]
19.08.2017 09:52Od: raduz absence big4
Absence big4 v konečné fázi turnaje vítám.Opanování sezony Federerem a Nadalem už bylo poněkud okázalým.Vítal bych více konstantních kvalitních výkonů od Gyrose,Thiema a třeba mého oblíbence Dimitrova a v příští sezoně i nějaký GS pro Zvereva.Federerova hra je balzámem pro oko,myslím však,že příští rok už půjde definitivně dolů.20GS na Wimbledonu by byl pěknou tečkou.Djokovič je mi z big4 nejsympatičtější,jeho čas ještě příjde a s trofejí vítěze GS ho určitě uvidíme.Ustup ze slávy Nadala a Murrayho by mně nečinil problém,byť si nedokážu představit ,že může někdo Nadala na RG porazit.
[ Reagovat ]
19.08.2017 11:28Od: turista
Novak Djokovič je jediný hráč, který Rafu na antuce překonat dokáže. Musí se ale vyléčit, pořádně se připravit, najet na svůj tzv.robotický tenis a např.tisícovky mu tam budou padat jedna za druhou. Zdravím z Řecka.
[ Reagovat ]
19.08.2017 11:42Od: gigin
Už mi to aj chybělo.
[ Reagovat ]
19.08.2017 12:02Od: janek_da
:)
[ Reagovat ]
19.08.2017 11:47Od: Herbert_Hoover
Pozdravuj Cypase ;)
[ Reagovat ]
19.08.2017 14:14Od: Marduch
Myslis asi CyPrase.
[ Reagovat ]
19.08.2017 14:42Od: Krisboy
Samprase.
[ Reagovat ]
19.08.2017 15:26Od: Herbert_Hoover [ Reagovat ]
19.08.2017 09:11Od: Pavol Karolína ukáž im kto je tu jednička.
Karolína v pondelí. Už aj Michal Tučný bol tvoj fanúšik.
[ Reagovat ]
19.08.2017 08:00Od: gigin K1ng K1rg1os
[ Reagovat ]
19.08.2017 08:34Od: Kozoroh
Pro Novaka dobrá zpráva, jelikož Rafa v Cinci nepřekoná jeho rekord 30 Masters titulů. I pro Rogera přijde Gyrosův postup vhod, neboť na Matadora bude Maestro ztrácet jen 500 bodů a jedničku může vybojovat na US Open.
[ Reagovat ]
19.08.2017 10:54Od: fialka
Pre Novaka? azda pre teba. Ako málo stačí ku šťastiu.
[ Reagovat ]
19.08.2017 08:37Od: Kozoroh
Tak vidíš magerko, i Gyros pomůže Fedexovi dostat se na 1. místo!
[ Reagovat ]
19.08.2017 09:08Od: Pavol
Zverev ho zruší ako žiadosť na byt.
[ Reagovat ]
19.08.2017 09:39Od: Gogiska
ale prosim ta, Kyrgios je uplne inde nez Zverev :P
[ Reagovat ]
19.08.2017 11:13Od: dappe
Jistě...
[ Reagovat ]
19.08.2017 12:08Od: Herbert_Hoover
To je pravda, Saša je v top 10 a Kyrga v top 30.
[ Reagovat ]
19.08.2017 12:17Od: Gogiska
;-)
[ Reagovat ]
19.08.2017 08:41Od: Kozoroh
Jinak SF Masters podniku bez členů BIG 4 - to bylo naposledy v Paříži-Bercy 2012, kde zvítězil Ferrer. A ten je nyní v Cinci v SF. Snad se historie nebude opakovat, Ferrer a vítěz Cinci by byl hodně bizarní fakt.
[ Reagovat ]
19.08.2017 08:51Od: Pe3k
Vyhraje Grigor nebo Gyros, prostě někdo od G.
[ Reagovat ]
19.08.2017 08:53Od: Herbert_Hoover
No, výjimečnější mi přijde třeba Bercy 2008, kdy do turnaje zasáhli všichni členové big four a v SF byl jen jeden z nich. Nebo třeba IW 2010, Miami 2010. Onen rok 2010 byl vůbec nakloněn nečekaným vyústěním na Masters. A Paříž je dlouhodobě nakloněna korunovaci nečekaných vítězů či finalistů.
[ Reagovat ]
19.08.2017 09:30Od: Pe3k
Jj 2010 to byl velmi slabý rok ;(
[ Reagovat ]
19.08.2017 11:47Od: Herbert_Hoover
Jn, jako ten letošní, špička zraněná. :)
[ Reagovat ]
19.08.2017 12:00Od: Pe3k
Letos jsou aspoň 2 ze 4 ok, fajn že to vyšlo na FeDala.
[ Reagovat ]
19.08.2017 12:03Od: Herbert_Hoover
Tojo, ale zase nemají moc zdravou konkurenci. Žádný další GS vítěz není zdravý. A tak tvoří přímou konkurenci "jen" náladový Kyrga a Saša. Nikdo další nemá na betonu velké ambice. Ale tak na Rafu to ve druhé půlce sezony stačí no, jen je to trošku škoda, že to tak vyšlo. USO bude jen o Rogerovi a o tom, jestli se někdo ze dvou zmíněných dokáže zbláznit a o tom, s kým vypadne Rafa.
[ Reagovat ]
19.08.2017 12:09Od: Pe3k
To Us je relativne otevrene. Roger, Rafa, Zverev sou imho favoriti, ale muze prekvapit nekdo ze zalohy nevim treba Grigor nebo Del Po. Formu chyta i Izzy ci Ferrer. Pockame si na los a budeme moudrejsi. Roger se snad da do kupy a Rafa se z tech vyprasku od mladejch oklepe.
[ Reagovat ]
19.08.2017 12:25Od: Herbert_Hoover
Izzy se ale musí vyhnout Kohlimu :)) No podle mě to bude mít klasický scénář..Izzy vyhraje Salem a na USO se bude poroučet v pozici favorita :) S ním fakt moc nepočítám, ale uvidíme :) Bude to dost slabý USO a pro mě záživný jen v tom, že se Rafa zúčastní, ale velké téma se pro mě neotevírá.
[ Reagovat ]
19.08.2017 12:44Od: Pe3k
Neviděl bych to tak černě. Nadal už US vyhrál, 2x dokonce. On je v pozici, že sice může s každým prohrát, ale taky to může celé vyhrát...je to na 3 vítězné, má ještě víc jak týden na přípravu. Pokud nebude RF ok, pak je prakticky největší favorit (hlavně díky tomu že ostatní členové big4 jsou mimo). Denise porazit měl, s Gyrosem ve formě moc šancí nemá.
[ Reagovat ]
19.08.2017 15:33Od: Herbert_Hoover
US sice už dvakrát vyhrál, ale 2010 hrál super tenis i mimo antuku. 2013 hrál na hardech bezvadně v porovnání s letoškem. :) U Rafy jde o dlouhodobější trend, jeho úspěchy i neúspěchy přicházejí v cyklech. Pokud se mu nedaří, tak je to delší dobu (třeba půl roku, tři měsíce apod.) a pokud se mu daří, tak to taky není jen jeden nebo dva turnaje. Proto nečekám moc, že se náhle zvedne, když tyhle Masters odehrál celkem rezervně. Ano, Gyros je zabiják, když hraje top, ale tím se nelze až tak utěšovat. Rafa nehraje tak dobře jako na AO.
[ Reagovat ]
19.08.2017 07:07Od: dadaft jj, letošní Cinci je divné i skvělé
parádní řežba byla třeba Mugu s Kuzmou, ve třetím setu se hrálo jen na winnery a brutálně nátlakově,,,,,,,,,,,,,,,,

nó, semíčka budou monstrózní. ))
[ Reagovat ]
19.08.2017 04:25Od: Frick Bára K.
No, tak snad kvalda US Open ohrožena nebude.

Ale ty její poslední výsledky bohužel nedávají mnoho nadějí k jejímu zdolání.
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:56Od: Dobry-den
Ještě žijeme :-)
[ Reagovat ]
19.08.2017 03:05Od: Dobry-den
:-(
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:41Od: Jabadu
Nic, Johanka nepomůže.
Karolíně zbývá jediné:

Ve chvílích nejtěžších pouze panovnice ví si rady sobě sama!
:-)
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:42Od: blixa
Tak tak ... ;-)
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:34Od: tommr a je bohužel po zápase
Kontu paradoxně odrovnal podařenej brejk v první hře druhýho setu ... :(
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:33Od: historik
Proč si tam Johana jako nezavolá kouče, to fakt nevím. Je sice už asi pozdě, ale kdy jindy jako?
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:22Od: historik
To se nedá fakt! Po brejku si tak lehce projíždět vlastní servis
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:17Od: Jabadu
V této formě Simony by Karolína měla šanci tak při třiceti esech. A to ještě kdoví jestli.
Mám pocit, že Simona si pro to jde. Je skvěle připravená, všechno funguje
a hlavně:
Ona nevrací, i nejtěžší úder odehraje na zadní lajnu soupeřky. Fakt je ve skvělé formě.
Ostatně je to vidět i na její postavě.
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:25Od: blixa
Přeháníte pane docente. Budiž vám omluvou pokročilá noční doba :D
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:28Od: Jabadu
Nepřeháním, pane řediteli.
Ale přeháníte!!!
...
:-)
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:43Od: vrabejka
Sloane ji sundá :)
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:47Od: Jabadu
A ... a nebo tak!
:-)
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:16Od: blixa
A nejde to. A mělo by jít. Ale nejde to ....
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:10Od: historik
No konečně, už jsem se bál, že Konta bude BB proměňovat asi tak skvěle, jako si Halep brát jestřába.
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:15Od: tommr
ach jo, když Konta nějakej BP konečně promění tak zase hned odevzdá vlastní podání ... :(
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:02Od: Jabadu
Ne! Konta nemá povahu šampionky. 40:0 a pětkrát za sebou to posere.

Hotovo, konec, zmar, ztráta koncentrace ... práce s mládeží na všech úrovních (Pavel Karoch)
:-)
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:04Od: vrabejka
Teď udržela :D
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:01Od: Dobry-den Konta :D
klidně si ztrácí gamy ze 40:0 a 40:15, proč ne :D Labilka
Chyby horší než od Kvitové
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:09Od: Dobry-den
jó najednou to jde :D
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:13Od: Dobry-den
ach jo
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:00Od: historik
Konta to v důležitých momentech všechno vyhazuje:-((
[ Reagovat ]
19.08.2017 02:01Od: tommr
má to těžký, protože Halepová toho hodně vrátí ... :(
[ Reagovat ]
19.08.2017 01:32Od: Bloody13
Kája super. Teď ještě aby Konta porazila Hamolepku a bude to ideální noc :)
[ Reagovat ]
19.08.2017 01:40Od: Jabadu
Já si dal po hokně šlofíka, páč jsem měl tušáka, že dnešní noc by mohla být zajímavá.
Squaw má babinec na chatě do neděle, takže je čistej vzduch a pojďme tlačit Jahanku. Zatím brejk.
:-)
[ Reagovat ]
19.08.2017 01:44Od: tommr
bohužel nepotvrzenej ... :(
[ Reagovat ]
19.08.2017 01:46Od: vrabejka
Konta na ni herně nemá.
[ Reagovat ]
19.08.2017 01:47Od: historik
herně asi jo, hlavou spíš ne
[ Reagovat ]
19.08.2017 01:48Od: Jabadu
Konta je odvážnější, ale na Simonu to dnes asi stačit nebude. Je v příliš dobré formě.
[ Reagovat ]
19.08.2017 01:50Od: tommr
v dobrý formě se zdají být obě. Rozhodnou nejspíš lepší nervy, ale nevím kdo je bude mít ... :)
[ Reagovat ]
19.08.2017 01:12Od: vrabejka
Sloane neskutečná stačili ji 2 turnaje aby se vrátila do TOP 100.
[ Reagovat ]
19.08.2017 01:15Od: lars
hrala uz na Wimblu
[ Reagovat ]
19.08.2017 01:20Od: vrabejka
Kde nepřešla 1.kolo to ani nemusíš počítat. Já sem její opravdový comeback zaregistroval až v Torontu.
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:55Od: Smazaný účet
A vyhrala i Tyna:)
Bylo tu asi nejake propojeni,,,jen by mohlo vydrzet takove propojeni casteji, tedy ve vyhrach:)
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:56Od: EllNino
hlavně už žádný větráky :))
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:58Od: Jabadu
Jeden větrák byl dnes za lavičkou nebezpečně blízko Karolínina drdolu.
Naštěstí ale nebyl zapnutý.
:-)
[ Reagovat ]
19.08.2017 01:09Od: Fandina
Já včera viděla i zapnutý, už nevím, v jakém to bylo zápase, ale ono se to zdá, že je blízko, ale z jednoho pohledu kamery jsem viděla, že ty větráky stojí v dostatečné vzdálenosti od lavičky. A druhá věc, o větrácích teď už je každý dostatečně informován, tak snad se nic už nestane :-)).
[ Reagovat ]
19.08.2017 01:00Od: Smazaný účet
No na ne bacha, v Cinci jsou taky...v Havenu nevim,,,tak snad po druhe...uz neee...:)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist