Plíšková zdolala Bartyovou, smetla Puigovou a je ve finále

11. 6. 2016, 14:10
Aktuality 244
WTA NOTTINGHAM - Karolína Plíšková v Nottinghamu prožila úspěšný den. Nejprve po boji zdolala dvacetiletou Australanku Bartyovou a už podruhé pomstila vyřazení své krajanky, a po následné hladké výhře nad Portoričanku Monikou Puigovou postoupila popatnácté v kariéře do finále.
Karolína Plíšková

Karolína Plíšková na trávě v Nottinghamu přerušila sérii tří porážek z antuky a nezůstala jen u toho. Vyhrála už čtyři zápasy a poprvé v sezoně postoupila do finále.

Po Lotyšce Sevastovové a naturalizované Američance Tatišviliové, která v prvním kole vyřadila její sestru Kristýnu, si dnes nejprve poradila s Asleigh Bartyovou. Přemožitelku Andrey Hlaváčkové zdolala po téměř dvou hodinách boje 7-6 7-6. 

Plíšková se měla s Bartyovou utkat už v pátek, ale v Nottinghamu téměř celý den pršelo a zápasy byly odloženy na sobotu.

Dvacetiletá Australanka, jež se vrací po sedmnáctiměsíční pauze vyplněné mimo jiné kriketem, vyhrála po svém comebacku 11 z 12 zápasů a dnes potrápila i světovou sedmnáctku. 

Plíšková v prvním setu nevyužila za stavu 4-4 a 40-0 tři brejkboly, sama odvrátila všech šest brejkbolů včetně dvou setbolů a tie-break pak odvládla 7-2. V druhé sadě česká favoritka dvakrát smazala manko brejku, ve zkrácené hře znovu zlikvidovala dva setboly a o čtyři roky mladší soupeřku vyřadila.

Po dvouhodinovém odpočinku Plíšková nastoupila k semifinálovému zápasu proti Monice Puigové a po mnohem lepším výkonu zvítězila dvakrát 6-2. Portoričanku porazila 2-0 na sety i ve třetím vzájemném střetnutí.

Plíšková hraje jako nasazená jednička turnaje WTA podruhé v kariéře a v této pozici vyhrála všech devět zápasů. Loni totiž dobyla domácí antukový podnik v Praze.

Ve svém 15. finále na okruhu WTA si lounská rodačka zahraje o 5. titul, na trávě může triumfovat poprvé v kariéře. V cestě jí stojí už jen Američanka Alison Riskeovás níž má bilanci dvou výher a jedné porážky.

Pětadvacetiletá Riskeová, které travnaté kurty sedí, dnes porazila ve dvou setech Estonku Anett Kontaveitovou i Číňanku Saisai Zheng. a potřetí v kariéře postoupila do finále. Jediný titul slavila předloni v čínském Tianjinu.


Plíšková dnes měla nastoupit se svou sestrou Kristýnou ještě k semifinálovému zápasu ve čtyřhře, vinou únavy ze dvou singlových zápasů a s vidinou zítřejšího finále však ze soutěže deblistek odstoupila. Do finále tak postoupily bez boje Češka Andrea Hlaváčkovou s Číňankou Shuai Peng.

• WTA INTERNATIONAL NOTTINGHAM •
Velká Británie, tráva, 250.000 dolarů
sobotní výsledky (11. 06. 2016)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Kar. Plíšková (1-ČR) - Bartyová (Austr.) 7-6(2) 7-6(7)
Puigová (4-Portor.) - Paszeková (Rak.) 6-4 6-3
Riskeová (USA) - Kontaveitová (Est.) 6-3 6-3
Saisai Zheng (Čína) - Mooreová (Brit.) 6-2 6-4
• Dvouhra - semifinále •
Kar. Plíšková (1-ČR) - Puigová (4-Portor.) 6-2 6-2
Riskeová (USA) - Saisai Zheng (Čína) 6-1 7-5
• Čtyřhra - semifinále •
Hlaváčková/Shuai Peng (ČR/Čína) - Kar. Plíšková/Kr. Plíšková (ČR) bez boje
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

244
Přidat komentář
tommr
dneska získala titul na ITF turnaji v polským Puszczykovu. Během turnaje neztratila ani set a ve finále nadělila ruský soupeřce kanára ... :)
Vzhledem k tomu, že se jedná o menší turnaj nebude to mít žádnej zásadní dopad na její postavení v žebříčku. Marie si samozřejmě trochu polepší, ale i nadále zůstane ve třetí stovce. Je třeba ale taky dodat, že Marie ještě nemá odehranej plnej počet turnajů ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
v jednom slově za sebou "szcz", ještě že se neučím polszszky.
Reagovat
horska.kraslice
Jen ať se zatím vzhledem k věku šetří. Ve dvaceti může všem ukázat.
Reagovat
tommr
jj není třeba někam spěchat. Marie je navíc dost náchylná na zranění a nadměrný zatížení by jí mohlo ublížit ...
Reagovat
bIbec
příští týden má hrát pětadvacítku v Německu. A zcela určitě se neodhlásí, jelikož to potvrdila i na jejím twitteru.
Reagovat
bIbec
jináč teda gratulace k titulu :-)
Reagovat
Krisboy
A zase chč..e.
Reagovat
tommr
jj vypadá to, že v Anglii se dneska hrát nebude a předpověd počasí na příští týden je taky velice špatná ... :(
Reagovat
milik254
http://live-tennis.eu/wta-live-ranking
Začali tam používat Czechia, pěkné, ne?
Reagovat
Lunej..
Mně se tedy Czechia vůbec nelíbí, ale co se dá dělat. :)
Reagovat
horska.kraslice
Je fakt, že Czechia se cizincům plate s názvem Chechnya (Čečensko). Navrhovala bych "Česká Morava a Slezsko". Ať už to stojí zato. :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
Slezsko bych nestavěl tak na odiv.
Reagovat
Lunej..
Tak se to mají pořádně naučit, přece nebudu měnit název své země kvůli cizincům. Já se taky musím učit názvy jak jsou. A že neumí zeměpis je jejich hloupost:D
Reagovat
horska.kraslice
Jsme na tom teď podobně jako Slováci. Slovakia-Slovenia se plete taky.
Reagovat
smazaný uživatel
mně se líbí Czech republic.
Reagovat
Lunej..
Mně taky právě, jsem v tomto konzerva. A letiště u mě pořád zůstává Ruzyně. :)
Reagovat
FulnekUltras
+1000 minimálně za airport ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Moravia by bylo lepší. :))
Reagovat
Lunej..
Hej, nacionalisto :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
Šak všichni nejlepší čeští tenisti kromě legendy Veselky jsou z Moravy. :D
Reagovat
Lunej..
Ježíš zase ohraná písnička:D pro mě za mě se klidně můžete osamostatnit:)
Reagovat
blixa
Ano, dělit se až do úplného vydělení.Pak se osamostatní Valašsko, Brno, Ostravsko, Olomouc až tu budeme mít nakonec 50 státečků. No proč ne :D To je 50 vlád, to se uživí politiků ;-)
Reagovat
horska.kraslice
:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Jenom to ne. Nebýt Čech, tak se vlády oranžády a třešní nikdy nezbavíme. :) Ale v tenisovém žebříčku by ta Moravia byla relevantnější, ne? :-))
Reagovat
Lunej..
A co Barča, Plíščata atd? Jsi malý skrytý zlý diktátor :D
Reagovat
blixa
Když už tak "Big Moravia" ! :D (nejsem Moravák) ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
tak to se nemáš čím chlubit, že nejsi Moravák ;D
Reagovat
blixa
Nechlubím. Co mám dělat ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
nic, jsi ztracen :D
Reagovat
blixa
To jsem stejně, moravák, nemoravák :D
Reagovat
freeteepek
Všichni vědí, že jediným důvodem, proč Karolína odstoupila ze 4hry je, že tři zápasy za den je prostě moc, když má navíc zítra hrát hrát finále singla, které nehrála ani nepamatuje...Přesto je oficiálním důvodem její zranění levého stehna. Takže jeden den je zraněná a druhý už není? A takhle je to skoro pokaždé při odstoupení tenistky, které se prostě nechce nastoupit...
Reagovat
tommr
Karolína ale opravdu zraněná je a už několik zápasů hraje se zafačovaným levým stehnem. To zranění je menší a dovoluje jí hrát, ale nesmí se samozřejmě přetěžovat takovým způsobem, že by hrála tři těžký zápasy během jednoho dne. Karolína není typ tenistky, která by odstupovala bezdůvodně ...
Reagovat
EllNino
tak něco se tam napsat musí jako "oficiální důvod", navíc ona měla opravdu zavázený stehno ...
Reagovat
smazaný uživatel
to stejný se dělává ve škole, člověku se nechtělo do těláku a do omluvenky se psal lékař :D
Reagovat
lars
a kde uvadeji ten tvuj oficialni duvod ?
Reagovat
smazaný uživatel
Karolina Pliskova sa skvele predviedla.Len nech sa vynasnazi zlepsovat pohyb,stabilizovat svoju hru a posuvat ju na tu najvyssiu moznu uroven.Jej nadanie rovnako ako napr.u Kvitani/P.K. je uzasne,mohli by to byt strujuce bojovnicky! Tiez je,ze jasne by som priala markantne zlepsenie aj Tyne Pliskovej aj ona ma nadanie,to je nesporne,len ho vyuzit.Prajem uspesnu sezonu i vsetky dalsie,
Reagovat
cheeky
Iqe bývá často mimo, tentokrát má ale pravdu.

Ústav pro jazyk český říká toto: (dokonce i přímo s tenisovým příkladem)

Účelem přechylování je smysluplné dorozumění, snaha vyhnout se nejednoznačným větám typu Seleš porazila Graf. Přechylováním předcházíme nedorozumění a významovým nejasnostem (např. Na návštěvu přijde Smith ? muž, nebo žena?, Stone navštívila Roberts ? kdo koho navštívil?). Věta Susan Sontag navštívila Shirley Temple může znamenat, že Sontagová navštívila Templovou, ale i Sontagovou navštívila Templová. Nepoznáme s jistotou, co je podmět a co předmět, tedy kdo koho navštívil. Český slovosled není natolik gramatikalizovaný, aby mohl bez pomoci koncovek signalizovat větněčlenské vztahy.

http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=700&dotaz=slovosled#nadpis7
Reagovat
Fandina
Přesto ale je pro mě přirozené, že říkám, myslím, nejdřív kdo porazil koho, větně podmět přísudek předmět.

Zheng porazila Peng.

http://pravopisne.cz/2012/02/pravidla-slovosled-v-ceske-vete/
Reagovat
milik254
ÚPJČ přechylování doporučuje, ovšem nenařizuje :)
Tak si před ta příjmení stačí dát křestní jména je to, Monica Seleš porazila Steffi Graf :)
Reagovat
smazaný uživatel
Venus Williams porazila Steffi Graf. A co teď?:)

Netýká se to jen cizích jmen, vemte si třeba větu "Paní Krejčí porazila paní Kočí." A teď kdo koho porazil?
Reagovat
Krisboy
Všichni se porazili navzájem. Nebo poporáželi?
Reagovat
milik254
No dobře, ale Venus a Steffi už spolu hrát nebudu, tak je to jedno, ne? :DD
Reagovat
Fandina
:-))
V legendách mohou :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Paní Krejčíová porazila paní Kočíovou.
Reagovat
smazaný uživatel
Díky!
Reagovat
Frick
Slovosled....

Kdyby třeba předtim psal někdo o tom, že "Zheng hraje výborně, ta je prakticky neporazitelná"

a další diskutér podotkl "Letos Zheng porazila Kerber", tak by plně dávaly logiku obě možnost tj. (ve variantě s přechylováním) jak "Letos Zhengová porazila Kerberovou", tak i "Letos Zhengovou porazila Kerberová".
Reagovat
lars
Nikoliv, protoze "Letos Zhengovou porazila Kerberová" je nepravdiva, pac hraly letos jenom 1 vzaj. zapas. :)
Reagovat
Chrenda
Karolíně i Marii k postupu do finále snad to obě přetaví v tituly. Škoda že Karolína Muchová nepostoupila, té jsem to moc přál, tak snad příště, ještě je mladá.
Reagovat
Frick
Kam měla postoupit z finále? :o
Reagovat
aligo
Do ultra finále
Reagovat
Chrenda
Chyba se vloudila, mělo být, že nevyhrála titul.
Reagovat
EllNino
ve finále má zajímavou soupeřku :) ...pamatuju si ji hlavně kvůli tomuhle zápasu

https://www.youtube.com/watch?v=My1qUhX7YRc
Reagovat
pockerface
Karolína má tu správnou hru na trávu. Hlavně si může strašně pomoc podáním. Ve svých gamech tam může sázet jedno eso za druhým. Chtělo by to, aby jí Vaněk pořádně připravil na Wimbledon, se svojí hrou by měla na to prostřílet se třeba až do finále. Ale ta její hlava, její tým by se měl zaměřit na to, aby už konečně Karolína využila svůj potenciál. Kde jinde prorazit než na trávě. Pak ještě má betony v USA. Tak snad jí tímto turnajem začala ta lepší část sezony.
Reagovat
lars
Karol nejvic vyhovuje AO
Reagovat
FulnekUltras
a dočasně cukrouš
Reagovat
letityfanousek
dnes opět potěšil a vyhrál v semi :)
Reagovat
FulnekUltras
něco v něm asi opravdu bude...
Reagovat
Frick
Se dvěma Češkama, co nemaj ještě občanku. Jedna *10/2001....

To je pomalu jako kdyby Klárka hrála v době zlatokopů z Wembley.

I když... její první zápas je evidován 15.6.98... to už neni takovej rozdíl, že?
Reagovat
Krisboy
Nádhera Klárko!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Frick
Vyhrála TB 14:12 :-D
Reagovat
horska.kraslice
Nemám slov. To je bojovnost! :-)
Reagovat
tommr
a už má i brejk ve třetím setu ... :)
Reagovat
horska.kraslice
A 6:2 ! To byl teda obrat :-)
Reagovat
Frick
Hladká pohodová výhra s 9 ztracenými servisy.
Reagovat
horska.kraslice
V příštím kole ovšem bude asi konečná. Kéž bych se mýlila.
Reagovat
smazaný uživatel
spíš s 5 ztracenými returny :)
Reagovat
tommr
příjemně překvapila. Čekal jsem, že bude mít s Puigovou víc práce, ale proti zápasu s Bartyovou to byla procházka růžovou zahradou ... :)
Škoda, že se jí díky blbýmu počasí sešly 3 zápasy najednou a nemůže si tak zahrát i o deblovej titul se ségrou. Útěchou je snad jen to, že dál postupuje Andrea ... :)
Reagovat
horska.kraslice
A Kristýna se pohodlně přesune do Birminghamu.
Reagovat
tommr
a pokud to půjde podle papírovejch předpokladů tak jí tam zítra čeká taky dvojboj stejně jako dneska ségru ... :)
Reagovat
horska.kraslice
Hlavně aby k tomu druhému zápasu došlo. :-)
Reagovat
Haitik
https://pbs.twimg.com/media/CkrlaAfWsAAYqXB.jpg :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Francesca se vymódila :)
https://twitter.com/Rossana_Capo/status/741668714941165568
Reagovat
Fandina
Je hezká.
Reagovat
Frick
Na italskou tenistku určitě.
Reagovat
blixa
Co máš proti italským tenistkám, krasavče ?
Reagovat
freeteepek
Karolína jen za dnešek 29es, takže jestli se nepletu, má jích v této sezoně už 254! Nasadila slušný tempo:-) Pokud bude na trávě dál hrát dobře, může se dostat na pro většinu soupeřek nedostižnou cifru už po Wimblu:-)
Reagovat
Ma3ek
Skoda ze je drevoruka a ten pohyb podanie by mohla dat takej strycovej
Reagovat
freeteepek
Proč Strýcové? Radši bych ho dal Koukalové:-)
Reagovat
Krisboy
Klárka srovnala na 5:5, ještě bojuje. Tak pojď lásko moje!!!!
Reagovat
tommr
ted se tam ale nehraje. Nevíš proč? :)
Reagovat
Krisboy
Netuším...
Reagovat
Krisboy
Pršet by tam snad nemělo, tak fakt nevím, co se děje
Reagovat
vendulkabendulka
Koukám, že Karolína poslední titul získala před 13 měsíci, už by to chtělo další zářez.
Reagovat
smazaný uživatel
Debl Plíšková/Plíšková vs. Hlaváčková/Peng stále docela hodnotný kurz na H+P. Předpokládám, že to ségry odchodí, Karolína pošetří síly na zítřek a Kristýna pomaže do Birminghamu.
Reagovat
Neor
Plíškovy odstoupily, Kristýna hraje kvalifikaci v Birminghamu a Karolínu už by třetí zápas za den nedala, resp. sama v pozápasovým rozhovoru říkala, že se na to stoprocentně necítila.
Reagovat
EllNino
super ...myslím, že se na Ash dobře rozehrála a Monicu utloukla, neměla, čím ji porazit, přestože tu jinak měla dobrou formu ...myslím, že titul by se hodil :) ...ve finále Sasanka a nebo Alison, nevím, co je lepší, ale asi bych bral Alison, ta sice umí na trávě výborně, ale přeci jen asi její tenis Káje víc vyhovuje ...snad vyhraje, byl by to super start travnatý sezony :)
Reagovat
horska.kraslice
No jo, ale zítra nebude mít zápas na rozehrání.... :-)
Reagovat
blixa
Ale nebude po jednodenní pauze.
Reagovat
tommr
těžko říct kdo by byl pro Karolínu lepší. Obě hráčky jsou zhruba na stejný pozici v žebříčku a s oběma má Karolína aktivní bilanci. Já bych jako schůdnější soupeřku viděl spíš Zhangovou, ale moc velkej rozdíl mezi nima asi nebude ... :)
Reagovat
horska.kraslice
Je tam Zheng a ne Zhang. To jsou dvě odlišné hráčky.
Reagovat
tommr
jj já vím jen jsem se přepsal. Jde o hráčku se kterou odehrála (a nedohrála) svůj první letošní zápas Petra ...
Reagovat
lars
letos Zheng porazila Kerber
Reagovat
Frick
A tady vidíme, proč je nutný přechylovat.
Reagovat
lars
letos Zheng vyhrala nad Kerber
Reagovat
blixa
Není. I v češtině dodržujeme obvyklý slovosled (byť není povinný), tedy porazil kdo koho.
Reagovat
Fandina
Přesně tak. Ani mě nenapadlo, že by to mělo být jinak. První porazila druhou.
Reagovat
smazaný uživatel
Není to tak. Obě varianty, tedy kdo porazil koho, resp. koho porazil kdo, jsou naprosto rovnocenné.
Reagovat
blixa
Tak možná pro tebe :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Pro všechny, kdo ovládají češtinu.
Reagovat
blixa
Což ty rozhodně nejsi ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Pořád jsem na tom líp než ty. ;-)
Reagovat
EllNino
ježiš nelži
Reagovat
smazaný uživatel
Nauč se česky. Varianty "Karolína porazila Monicu" a "Monicu porazila Karolína" jsou z hlediska češtiny obě správné a rovnocenné.
Reagovat
Frick
Jsou. I když varianta, když jako 1. je jmenována vítězka a jako 2. je jmenována poražená, nelze se na to spolehnout.
Reagovat
EllNino
proč mi nevěříš ? ...já se o tom učím docela dost ve škole, v prvním případě říkáš, koho porazila Karolína, v druhém zdůraňuješ přemožitelku Moniky, významově rovnocenné tedy nejsou
Reagovat
smazaný uživatel
Dejme tomu, že významový rozdíl tam je (ne každý ho ale vycítí), nicméně pořád platí, že obě varianty jsou správné a blixův argument ohledně slovosledu chybný.
Reagovat
blixa
Není chybný, pouze ty seš blb. Slovosled je nutný, protože skloňování v češtině neřeší všechny možné varianty. Příklad : Strom poškodil stroj. Bez slovosledu seš v prdeli. Prostě pokud to není s tvaru slov jasné, nastupuje slovosled.
Reagovat
smazaný uživatel
Je chybný. Slovosled v češtině není pevně daný a ani v tebou daném případě nic neřeší - bez dalšího kontextu nelze rozhodnout, co bylo čím poškozeno.
Reagovat
blixa
Samozřejmě že řeší. Slovosled není v češtině pevný, ale jen blb a ignorant se domnívá, že je bez významu. Slovosled je i v češtině nesmírně důležitý a řeší nejrůznější významové detaily a posuny. V tomto případě řeší i význam věty. Pokud není jasný z tvaru slov, řeší ho právě slovosled. Pokud je jasný z tvaru slov, pak má slovosled sice opět význam ale již jen v posunu důrazu. Je mi líto ale neumíš česky.
Reagovat
smazaný uživatel
Slovosled má v češtině své místo, ale co tvrdíš ty není pravda. Ani v jednom případě, který jsme tu dneska řešili. Je mi líto,ale to ty máš problém s češtinou.
Reagovat
blixa
Jasně, čeština své významové problémy neřeší a slovosled je k hownu protože IQ tykve zase dupe nožičkou "já mám pravdu, jen já mám pravdu" :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Došly argumenty, nadtupují urážky, pro tebe naprosto typické. Ne náhodou máš pověst jednoho z nejarogantnějších lidí tady na diskuzi.
Věta "Monicu porazila Karolína" je gramaticky naprosto správně. Proto také zároveň musí platit, že z věty "Strom poničil stroj" nelze bez znalosti kontextu určit, co bylo čím poškozeno.
Reagovat
blixa
Argumenty došly tobě hošánku. Poslední co ji napsal bylo pouhé "ne, nemáš pravdu" bez jediného zdůvodnění. Nevím jestli si na totálního blba jen hraješ nebo jestli je tvé myšlení skutečně tak omezené, ale přečti si ještě jednou všechny mé argumenty a vysvětlení, třeba to to dojde. Věta "Monicu porazila Karolína" je samozřejmě správně a netvrdím nic jiného. Budu se citovat "Pokud je jasný z tvaru slov, pak má slovosled sice opět význam ale již jen v posunu důrazu". To je tento případ. Že nejsi schopen pochopit, že pokud tvar slov význam neurčí, nastupuje slovosled, za to nemůžu já ale jen tvá vrozená deb.ilita.
Reagovat
smazaný uživatel
Tvrzení "pokud tvar význam slov neurčí, nastupuje slovosled" nemá v české gramatice žádnou oporu, to je jenom tvůj (mylný) dojem.
Klidně mě urážej dál, jestli ti to dělá dobře, znemožňuješ akorát sám sebe.
Reagovat
lars
setri sily na Hrdlicku, je potreba mu zakroutit krkem. :)
Reagovat
blixa
A ještě k mé arognaci, netvrdím že nejsem, ale celkem si nikdo nestěžuje a proti tobě jsem trapný amatér ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No když myslíš.. :-))
Reagovat
Lunej..
Já si stěžuju, už několikrát:)
Reagovat
blixa
Bábi !!! TY, si máš co stěžovat :D :D
Reagovat
Lunej..
Ano mám, že jsi arogantní jsem ti psala už dávno:)
Reagovat
blixa
Já, vzor všech cností ? ;-) :-P
Reagovat
Lunej..
My víme, žes byl dnes v knihovně, tak zase nemachruj:
Reagovat
blixa
Nooo ... nějak mi to nevyšlo ... :D
Reagovat
lars
Jak to vis ?
Reagovat
blixa
Tak tentokrát bez haluze :D Káje evidentně vyhovujou dva zápasy denně daleko víc, než jeden za dva dny. Chtělo by to změnu programu ve Wimblu :D
Reagovat
FulnekUltras
zvyklá z FC... ;)
Reagovat
freeteepek
Už jste někdy viděli 96% vyhraných míčů po prvním podání? Jen jednou ten bod Karolína nezískala:-)
V prvním dnešním zápase byla většinou horší než kvalifikantka, zato proti elitní hráčce opět prokázala své kvality! Čekal jsem, že se na ní projeví únava, ale ona hrála čím dál tím líp:-)
Reagovat
tommr
ta kvalifikantka půjde nejspíš žebříčkem hodně rychle nahoru ... :)
Reagovat
horska.kraslice
Páni, ten optimizmus!
Reagovat
smazaný uživatel
Stačí si o Ashleigh něco vygůglit :-)
A optimismus přejde, až chytne Petra v 1. kole třeba Ashleigh :-)
Reagovat
horska.kraslice
Ano, souhlas, já si Barty dobře pamatuju, už když hrála před pauzou. Já jsem jen chtěla udělat narážku na to, že je tommr, věčný pesimista (nebo realista?) tentokrát optimistický. Moc se mně to nepovedlo..... :-(
Reagovat
smazaný uživatel
OK.
Ashleigh jsem viděl proti Andree a doufám, že brzy bude vířit rozbouřené vody WTA nejen v kvalifikacích :-)
A pak půjde tommříkův optimismus stranou :-)
Reagovat
Fandina
Debl nebude, teď to Kája říkala komentátorům Eurosportu.
Reagovat
lars
a proc ?
Reagovat
EllNino
protože není blázen
Reagovat
lars
pokud mohly odstoupit ze SF bez sankci, tak v poradku
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je super, aspoň Andy s Peng si zahrají finále bez boje a Kristýna stihne kvaldu v Birminghamu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je ještě lepší řešení než to vypustit na kurtu.
Reagovat
Frick
Tak hlavně, že jim to dovolili. I když ty důvody asi skutečně jsou akceptovatelný...

No a to dostanou tedy body + PM za SF? Asi by měly, co?
Reagovat
smazaný uživatel
Karolína byla proti Puig fakt perfektní! :) Vůbec jsem nečekala, že to půjde takhle hladce. Finále je hodně hratelné a Kája toho musí využít. :)
Reagovat
Frick
Cwl, on je tam s ní i ten cocot...
Reagovat
vendulkabendulka
Jaky?
Reagovat
majkl005
Hrdlička
Reagovat
vendulkabendulka
Ach jo. Doufala jsem, že se rozešli. Je to vymaštěný póvl.
Reagovat
FulnekUltras
fakboj ounli... ;)
Reagovat
horska.kraslice
Však on se časem sám "vyautuje".
Reagovat
r176
ten co má s Borhyovou fakana :-))))))
Reagovat
tommr
pohled na toho šmejda mi docela pokazil náladu. Jak může mít Karolína tak špatnej vkus? :(
Reagovat
horska.kraslice
Taky si říkám, jak ta chemie je nevyzpytatelná...:-(
Reagovat
blixa
Třeba ho má jen na hraní :D
Reagovat
Frick
Mne zas pokazil naládu pohled na Černoška s rozeplou košilí. A to šlo o postup do jinačího finále.
Reagovat
Frick
Tak bohužel, Karolína prohrála ve dvou týdnech i své druhé finále.

Šest ztracených servisů na dva sety je asi skutečně dost. Hlavně ty dva na konci první sady, jejichž zvládnutí by se rovnalo zisku sady. A zejména při stavu *6:5, kdy tam byly dva setbally. Obecně to Karolínu může mrzet o to více - zpravidla o její servis byla bitva (žádné *0:40, *15:40), ale žel, mnohokrát s nedobrým koncem.

Ale jinak samozřejmě výborný turnaj. Pochopitelně jsem si myslel, že Carina v QF bude jasná konečná.

Karolína by se měla posunou někam k 233. místu. Asi cíl bude pro ni nyní jasný - TOP 200 a zahrát si kvaldu o US Open.

Ale jinak to byly určitě pro nás třetí sled úspěšné dva týdny - 1x výhra na 25k (Bára Š.), 2x F na 50k (Karolína M., Jesika) a 1x F na 25k (Karolína M.)
Reagovat
tommr
a zítra budou naše holky ještě bojovat o dva tituly: Marie Bouzková v Puszczykovu a Gábina Pantůčková ve Velenje ... :)
Reagovat
vendulkabendulka
Nečekaný průběh. Karolína je rozjetá jak vlak.
Reagovat
Krisboy
To teda. Na Barty se pěkně rozehrála, Monča absolutně bez šance. Umlácena, zbita :)
Reagovat
vendulkabendulka
Wow. Prvni letosni finale, dva zapasy v jednom dni, nezbyva nez smeknout.
Reagovat
Krisboy
Tak Kájo, nezdržuj to, pošli tam čtyři esa, umíš to přece.
Reagovat
Neor
Neměl byste někdo funkční link na Karolinu? u toho, co mám, se sekl obraz a jde jen zvuk.. díky.
Reagovat
lars
tak zkus aktualizovat www stranku
Reagovat
Neor
to jsem už zkusil, chyba nebude na mým přijímači..
http://live.robinwidget.com/livematches/free-live-video-streaming-pliskova-or-barty-puig-or-paszek-wta-nottingham-tennis-336881.html
Reagovat
Empe
Dívám se tady, bez problémů a sekání :) http://videostream.dn.ua/videopage/videoPage.php?g=c2JyY3ZsK2FuY3VkcWdZ&c=en&i=eWl6aXFnc2hxZQ%B9f%B9f&hc_location=ufi
Reagovat
Neor
díky!
Reagovat
Krisboy
díky!
Reagovat
Krisboy
Mám stejnej problém, nejde to
Reagovat
Krisboy
Kája dobrý, ale zato ta Klárka :((( To je fakt trápení, co poslední rok předvádí. Je mi z ní smutno.
Reagovat
EllNino
věk nezastavíš
Reagovat
misa
Jsou hráčky top 10 jejího věku :)
Reagovat
blixa
Dokonce TOP1 :D
Reagovat
EllNino
zranění taky neovlivníš ...a černošky jsou trochu jiná fyzická kategorie
Reagovat
misa
a Italky
Reagovat
Frick
a Chorvatky
Reagovat
EllNino
Lucic je trochu jiný případ, ta dlouho nehrála, tudíž její tělo není tak opotřebované a může hrát a má motivaci, navíc je relativně zdravá
Reagovat
smazaný uživatel
Nevíte, jak je to s deblem? Budou ho Karolína s Kristýnou hrát? Andrea se odhlásila z Birminghamu, ale Kristýna tam pořád ještě je...
Reagovat
tommr
a první set je doma! Karolína je zatím jasně lepší. Snad jí to vydrží i ve druhým setu ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně by si měla pohlídat, aby nešla do brejku i v 2. setu. Víme, jak by to pak dopadlo.
Reagovat
tommr
a jak to má udělat, aby druhej set vyhrála a nemusela do TB? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Měla jít na jistotu přes TB. Ale OK, riskla to a povedlo se jí nečekaně získat 2. brejk, to by snad mělo stačit.
Reagovat
tommr
TB jsou loterie. Zaplatpanbůh že to Karolína nenechala dojít tak daleko ...
Reagovat
EllNino
Shelby Rogers zase tvrdě vystřízlivěla na trávě na Mallorce, kde jí porazila rozjetá Mertnes ...ale tak co, to čtvrtfinále už jí nikdo nevezme :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nemůže se jako 1 z kvalifikace objevit ještě v hlavní soutěži?
Reagovat
tommr
Karolína vybojovala druhej brejk a bude podávat na set. Snad to zvládne hned napoprvé ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Koukám Koukalka je taky dobře v háji
Reagovat
EllNino
tos teda mohla uznat tohle -_- :) to mi připomíná Lezel Huber v deblu na AO proti Mirze a Vesnině ...
Reagovat
tommr
dvojdotek to sice byl, ale co s tím míčkem udělala Karolína? Proč ho nezabila? :(
Reagovat
EllNino
to jsem neviděl, nebyl záběr, ale Karolíně to určitě kvůli tomu dvojdopadu blbě skočilo a nenatáhla se tam
Reagovat
tommr
já to právě taky neviděl a nevím proto jestli Karolína míček ještě hrála a zkazila nebo jestli rovnou reklamovala dvojdotek ...
Reagovat
tommr
v Nottinghamu se už zase hraje - tentokrát se snad už nebude přerušovat ...
Karolína začala dobře a hned na úvod získala brejk ... :)
Reagovat
tommr
a brejk potvrzenej i když už Karolína při svým podání prohrávala 0:40 ... :)
Reagovat
vrabejka
Laura si dnes připsala velmi důležité vítězství s Lepchenko. Kéž by se zase vrátila do top 50.
Reagovat
Frick
Žel, nemůže se opřít o servis a to je prostě problém :-(
Reagovat
tommr
jj se servisem měla problémy ve všech zápasech co jsem s ní viděl. Kdyby mohla jen returnovat tak soupeřky válcuje ...
Reagovat
smazaný uživatel
Rýsuje se zajímavé druhé kolo. :-)

http://www.wtatennis.com/singles-draws/tournamentId/438/type/LS/playerId/18911/
Reagovat
vendulkabendulka
Caro/Petra?
Reagovat
smazaný uživatel
Jj :-)
Reagovat
vendulkabendulka
Kotyza radeji neprijde, ma neco duleziteho na praci jak na potvoru :D
Reagovat
Fandina
Co dělá?
Reagovat
Frick
Vendulka? Srandu. Evidentně nyní z tebe.
Reagovat
Fandina
trapné
Reagovat
smazaný uživatel
Wickmayer - Doi? To mě zase tolik neláká.
Reagovat
misa
Los Lucky Šafářové názorně ukazuje, jak "lehce" si může připsat nějaké body do žebříčku. A tak to bude na skoro každém turnaji.
Reagovat
blixa
Dyk je to skoro fuk, jestli hraje s pátou nebo třicátou.
Reagovat
misa
Myslíš jako, že prohraje tak jako tak? :)
Reagovat
blixa
To neřeším, to záleží jak na tom bude, ale že výkonnost soupeřky se skoro neliší ;-)
Reagovat
EllNino
já myslím, že proti Simoně na trávě má docela slušnou šanci :) ...
Reagovat
misa
Je pravda, že kdyby dostala Petru nebo Báru, tak by šance na postup byla nulová.
Reagovat
Empe
Tenhle příspěvek dostává nový, aktuální smysl. :D
Reagovat
horska.kraslice
Ten příspěvek to přivolal. :-(
Reagovat
Fandina
gratulka. Škoda, že dneska musí hrát ještě dva zápasy. Puig je ohromná bojovnice, tak doufám, že se Kája nedá a Monču přehraje. Držím palce.
Reagovat
bIbec
Muchová 2x podávala na set, měla tam i nějaké setboly při vlastním servisu, ale set nakonec prohrála v TB.
Reagovat
Fandina
Z téhle aplikace jsem nadšená, zapnu tablet a už tam mám sdělení, kdo ke hrál a jak z mých oblíbených. Opravdu se jim to povedlo.
Reagovat
vendulkabendulka
V cem je to jine/lepsi nez Livesport?
Reagovat
Fandina
Vyberu si svoje oblíbené hráče a dává mi to zprávy i zvukové, jak hráli.
Reagovat
vendulkabendulka
Cili to same co umi Livesport..
Reagovat
Fandina
Livesport mám taky, ale resultina mi připadá přehlednější a lepší. Je to zaměřeno specielně na tenis. Ale nikomu to nenutím, jen mi to víc vyhovuje.
Reagovat
vendulkabendulka
Ja si taky nic nutit nenecham :) Ale tva argumentace me nepresvedcila. Frick nize ale pise, ze tam je vic mensich turnaju, to je dobre.
Reagovat
Fandina
Podle mě je Resultina lepší než Livesport.
Reagovat
Frick
Tak třeba to eviduje i malý turnaje vč. juniorskejch. Livesport u žen např. jen WTA a ITF jen od 50k výše (a navíc u těch vyšších ITF jen singl a hlavní soutěž).
Reagovat
vendulkabendulka
ok
Reagovat
smazaný uživatel
Ale je placená... Já používám hlavně ATP/WTA live, občas LiveSport.
Reagovat
smazaný uživatel
ATP/WTA Live je dost naprd. Nejsou tam granslamy..
Reagovat
Fandina
Stojí to snad 179,- Kč ročně, takže to není tak hrozné. Livesport používám taky.
Reagovat
freeteepek
Káju dnes zachraňoval servis v důležitých okamžicích. Její eso na mečbol - to už je snad klasika:-)
Barty hrála výborně. I podle názoru komentátora byla po většinu druhého setu lepší hráčkou. Určitě bylo vidět, že je na trávě rozehraná, zatímco Karolína se trochu hledá. Občas netrefila dobře míč a ani na síti nijak neexcelovala. Jejím korunním úderem dnes byl jednoznačně backhand po lajně, kterým získávala důležité body:-)
Reagovat
Frick
Na druhou Barty taky občas pomohla nějakou hloupější chybou, to asi taky řekněme.
Reagovat
Frick
Nepřipomíná vám trochu Camilku? Jako vzhledem?
Reagovat
smazaný uživatel
Tu od Charlese? Té je asi 205, takže ne, nepřipomíná. A kdo je Karolína č. 2?
Reagovat
Chrenda
Muchová.
Reagovat
vendulkabendulka
V 15:00 SF a nasledne v jeste debla? To je o zdravi.
Reagovat
lars
v 16:00
Reagovat
vendulkabendulka
Myslim, ze to ted zmenili.
Jinak Kris ma od 16:30 hrat kvaldu v Birminghamu, tak to uz nejspis nestiha :)
Reagovat
lars
Tyne to asi posunou
Reagovat
vendulkabendulka
jj, prave posunuli na zitra
je otazka, co je pro ni lepsi, debl se segrou nebo body v singlu
Reagovat
lars
v 2. kole kvaldy v Birming ji asi porazi Piron :(
pokud Karol postoupi do finale, tak budou debla asi muset hrat, ale muzou ho "odchodit"
Reagovat
tommr
Andrea i Krystýna se už z Birminghamu odhlasily. Proti Kláře Koukalový bude ted hrát nějaká Čínanka ...
Reagovat
lars
opravdu ?
Reagovat
tommr
jj a Klára je zatím bitá ... :(
Reagovat
EllNino
Klasika ...už ani na travičce, kterou má tak ráda :(
Reagovat
smazaný uživatel
Klára šetří síly na USO.
Reagovat
blixa
Tam si vychutná Serenu ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ve finále.
Reagovat
blixa
To ne, v prvním kole. Pak prohraje s nějakou joudou :D
Reagovat
smazaný uživatel
Kristýna má pořád psaný zápas s Taylor (akorát odložený na zítřek), aspoň na livesport.
Reagovat
blixa
To byla zase haluz Kájo ! :D Proti Monče teda nevím, to bude muset vytáhnout přímo megahaluz ;-)
Reagovat
lars
Puig hrala dnes dobre ?
Reagovat
blixa
Neviděl jsem.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist