Premiéra v semifinále grandslamu zhořkla. Strýcová byla proti Sereně bez šance

  • WIMBLEDON - Barbora Strýcová si dnes ve 33 letech zahrála poprvé v kariéře v semifinále grandslamu, na trávě ve Wimbledonu ale proti sedminásobné šampionce Sereně Williamsové nepřekvapila. Česká tenistka uhrála pouhé tři gamy a své životní finále nevybojovala. Naopak sedmatřicetiletá Američanka bude moct v sobotu zaútočit na rekordní 24. grandslamový titul, ve finále narazí na Simonu Halepovou.
    11. 7., aktualizováno | Aktuality |  269 komentářů
    B. Strýcová a S. Williamsová (© AFP)B. Strýcová a S. Williamsová (© AFP) 
     

Cesta Barbory Strýcové wimbledonskou dvouhrou skončila v semifinále. Česká tenistka dnes v boji o finále nestačila na trávě v All England Clubu na favorizovanou Američanku Serenou Williamsovou a se sedminásobnou vítězkou turnaje prohrála 1-6 2-6.

"Je trochu smůla, že jsem narazila na soupeřku, jako je Serena. Snažila jsem se, jak jen jsem mohla. Ale i kdybych byla stoprocentně fit, neměla bych šanci, protože mě vůbec nepustila do zápasu," řekla Strýcová.

Strýcová má za sebou ve 33 letech svůj nejlepší grandslam. Díky tomu se bývalá světová šestnáctka posune v žebříčku dvouhry na 32. místo. V semifinále je v Londýně i ve čtyřhře společně s Tchajwankou Su-Wei Hsieh a v případě zisku titulu se stane poprvé světovou deblovou jedničkou. Úspěšným vystoupením ve dvouhře si vydělala 588.000 liber (16,7 milionu korun).

Strýcová se dnes proti favorizované Williamsové rvala o každý míček, ale byla na ní znát tíha okamžiku a vůbec se nemohla dostat k útočné hře. Američanka se zpočátku netrefovala do prvního podání, ve výměnách chybovala, ale ve vzduchu visel její atak.

Ten přišel ve čtvrté hře. Strýcová se ocitla po druhém servisu pod tlakem a nepovedeným kraťasem nabídla Američance první brejkbol. Při následném prvním pokusu o servis - volej ještě jeden míč na síti vrátila, ale při druhém přišel prohoz. "To ji strašně nakoplo," přitakala Strýcová, že od té doby se Williamsová rozjela.

V následné hře napálila dvě esa a čistou hrou potvrdila brejk. Strýcová poté podruhé přišla o podání. Za stavu 1-5 při podání americké hvězdy měla nadějný náskok 40-0, nevyužila ale ani jeden brejkbol. Vítězka 23 grandslamových titulů set ukončila třetím esem v utkání.

Druhý set rozehrála Strýcová uvolněněji a několikrát si vysloužila potlesk zaplněného hlediště centrálního dvorce. V páté hře však znovu pomohla Williamsové k brejkbolu. V závěru gamu dala dvojchybu, diváci ji sice povzbuzovali. "Lidi byli skvělí. Zdálo se mi, že mi fandí snad víc než jí a bylo to úžasný," řekla. Při brejkbolu ale po náběhu k síti ve snaze o zkrácení chybovala a servis ztratila.

Sedmatřicetiletá Williamsová byla ve druhém setu pevná na servisu, Strýcová při něm ve druhém dějství získala jen čtyři míče. Zápas skončil za 59 minut. Američanka držela plzeňskou rodačku daleko od sítě, sama měla při nábězích úspěšnost 13 z 16, zatímco Strýcová tentokrát pouze 4 z 11.

statistika zápasu Serena Williamsová - Barbora Strýcová

"Serena hrála extrémně dobře. Podala nejlepší výkon na turnaji. Skvěle podávala. Její údery měly délku, padaly k základní čáře," uvedla Strýcová.

Třetí grandslam sezony tak bude letos poprvé bude bez české finalistky. V lednu hrála finále Australian Open Petra Kvitová, na pařížské antuce Markéta Vondroušová.

Serena zaútočí na 24. grandsalmvý titul proti Halepové
Serena si finále Wimbledonu zopakuje po roce a celkově ho bude hrát už pojedenácté. Rekordmankou je s 12 finálovými starty Martina Navrátilová. Dosud poslední triumf na londýnském pažitu Williamsová vybojovala před třemi lety.

O 8. wimbledonský a 24. grandslamový titul, kterým by vyrovnala rekord Margaret Courtové, si v sobotu zahraje v souboji bývalých světových jedniček se Simonou Halepovou (h2h 9-1). Ta v prvním semifinále porazila 6-1 6-3 Ukrajinku Elinu Svitolinovou a jako první Rumunka bude hrát na londýnském grandslamu o titul.

• WIMBLEDON 2019 •
Velká Británie / Londýn, tráva, 38,000.000 liber
čtvrteční výsledky (11. 07. 2019)
• Dvouhra žen - semifinále •
S. Williamsová (11-USA) - Strýcová (ČR) 6-1 6-2
Halepová (7-Rum.) - Svitolinová (8-Ukr.) 6-1 6-3
• Smíšená čtyřhra - čtvrtfinále •
Koolhof/Peschkeová (5-Niz./ČR) - Sitak/Siegemundová (N. Zél./Něm.) 6-1 6-2
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (269)
12.07.2019 09:56Od: kada.tom
Škoda, že Bára musela narazit na Serenu, každopádně Serena ukázala svoji sílu a zaslouženě je ve finále. Je sice pravda, že jí Riske odstranila z cesty Barty, ale kde je psáno, že by Serena Bartyovou neporazila? Zlepšuje se každým zápasem a moc rád bych viděl Serenu v sobotu juchat s talířem, moc by si ho zasloužila :-)

Halep ale bude proti, včera předvedla taky dobrý výkon a i ona hraje letos ve wimbledonu líp a líp. Bez šance rozhodně nebude, ale bude muset podat vynikající výkon a doufat, že Serena bude nervózní.

Ale komu bude přát moje srdce je jasné .... #gofor24
[ Reagovat ]
11.07.2019 22:28Od: peggy
Vsichni rikaji o Serene,ze se pohybuje slon,ale pani Strycova to bylo jako parni valec,ona jindy spatne nebeha.V sobotu devadesat procent,slapi,slap se Seganem a krajinou a obcas tenis.
[ Reagovat ]
11.07.2019 22:50Od: Pedronegro
tak tohle je světová jednička - peqqy šlapi šlap :D
[ Reagovat ]
12.07.2019 08:59Od: rybicka
:-))
[ Reagovat ]
11.07.2019 23:55Od: Jan
Natáhla si sval, tak bylo šlapi šlap. Serena svými pumelicemi určovala, kdo bude běhat.
[ Reagovat ]
11.07.2019 22:22Od: svetova.dvojka
Off topic, ale taky se to týká sportu...

Tvrdší tresty za diskriminaci a rasismus. Jsme průkopníci, tvrdí FIFA.

https://www.idnes.cz/fotbal/reprezentace/rasismus-diskriminace-nova-pravidla-fifa.A190711_195911_fot_reprez_par

Jednoznačně správné rozhodnutí, rasismus do slušné společnosti nepatří, natož na sportovní klání.

FIFA asi po 80 letech udělala něco rozumného, no už bylo na čase...
[ Reagovat ]
12.07.2019 08:44Od: hippos
rasismus je prirozena vec
[ Reagovat ]
11.07.2019 21:11Od: Kozoroh Ženské finále letošního Wimbledonu
Serena je favoritkou, ale nezatracoval bych šance Simony. Letos na AO šel jejich vzájemný mač do tří setů, v dnešní době je však Wimbledon pomalejší než AO a tím jsou šance Simony vyšší. Na relativně rychlém australském hardu dokázala Simona aspoň na část zápasu vnutit Sereně svou hru, na pomalejší londýnské trávě má možnost zkomplikovat zápas Sereně ještě víc.
Pokud Simona bude mít patřičné sebevědomí a bude zatahovat Serenu do dlouhých výměn, může zápas vyhrát. Serena už není tak psychicky silná, jak byla v minulosti.
[ Reagovat ]
11.07.2019 22:04Od: FulnekUltras
Jediná nevýhoda Simony je její zatím nulová zkušenost s finálem v chrámu. To může být fatální, ale věřím, že tahle poctivá dříčka se tím nenechá rozhodit. Normální lidé všech zemí, spojme se !!!!!
[ Reagovat ]
11.07.2019 22:05Od: turista
Myslím si totéž. Navíc Halepová může vytěžit z dlouhých výměn. Serena sice bombí, ale od BL není zdaleka tak konzistentní jako Halep nebo kdysi Radvaňska či Wozniacki. Ona dává velké pecky, ale většinou vyprodukuje poměrně dost UE.
[ Reagovat ]
11.07.2019 20:51Od: Aussie
V sobotu se budu dívat na Tour de France.
[ Reagovat ]
11.07.2019 21:02Od: svetova.dvojka
To je ale nuda, dívat se na někoho jak jezdí na kole.
To já si na tom kole raději zajezdím...
[ Reagovat ]
11.07.2019 21:12Od: slacker
na plovarnu pesky, z plovarny na kole
[ Reagovat ]
11.07.2019 22:04Od: FulnekUltras
;-)))
[ Reagovat ]
11.07.2019 21:19Od: Aussie
Jde hlavně o tu krajinu, spíš než kola.
[ Reagovat ]
11.07.2019 21:19Od: svetova.dvojka
Tak to zase jo, ty závěry jsou krásné.
Ale já se raději budu dívat na Federera s Nadalem...
[ Reagovat ]
11.07.2019 23:57Od: Jan
Několik hodin jako několik hodin :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 21:20Od: DORSCH Re: svetova.dvojka
vynimocne +1
[ Reagovat ]
11.07.2019 20:46Od: FulnekUltras Ono se to lehce řekne
Spanilá Serenka měla sice hloubku, ale Barče rozhodně chyběla lehkost z předchozích zápasů, která by mastodonta mohla donutit k více chybám. Řešení řady situací (pasivní hra na střed i z lehčích balonů, nevyužité možnosti lobů a kraťasů, resp. chybně zvolené směry a délky úderů při nich) odpovídalo bohužel míře zabobkovanosti Kotyzovy svěřenkyně. Těch zcela zbytečně zahraných balonů Kongovi doslova do ruky bylo prostě moc. Ještě přidám místy docela výmluvné momentky z tiskovky - na samém začátku a ve druhé polovině i pro neznalé angličtiny...

https://www.youtube.com/watch?v=oUig1vv9Rz8
[ Reagovat ]
11.07.2019 20:37Od: Blondie
Mám ráda Simonu i Serenu. Spíš budu držet pěsti Sereně, přeji jí dorovnání rekordu. Simona snad dá FO :-)

Každopádně se budu těšit a Báře gratuluji ke skvělému výsledku na "stará kolena" :-)
[ Reagovat ]
11.07.2019 20:43Od: svetova.dvojka
Halepová a vítězka Wimbledonu ? Vždyť ten tenis vůbec neumí hrát..., jenom nesmyslně běhá ze strany na stranu a vrací míče na druhou stranu kurtu.
[ Reagovat ]
11.07.2019 20:58Od: FulnekUltras
s vysokým účinkem
[ Reagovat ]
11.07.2019 21:29Od: DORSCH Re: svetova.dvojka
zase tie keci,myslis ze ked si hnedy,tak maš blizsie k ciernym?,hochu oni by nas v rasizme mohli vyucovat,nas obcas respektuju,pretoze su bez nas strateny,takych hispancov ale aj vasu komunitu nedrzia za nic,este budes za belochmi so slzou v oku spominat
[ Reagovat ]
12.07.2019 01:47Od: Blondie
Vždyť píšu, že fandím Sereně a Simona snad dá FO.
[ Reagovat ]
12.07.2019 02:17Od: DORSCH
nereagoval som na teba,s dvojkou mam urcitu historiu,tak to na prvy pohlad vyzera ako nezmyselny utok
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:38Od: Blondie
A tak :-) oki!
[ Reagovat ]
11.07.2019 20:31Od: jackiec
tak snad tu praserenu a velematku co neudělá 4 kroky do strany halepka srazí a nebude z ní taky podělaná jak strejcová, pome rumunko celý TP ti drží palce ať toho babochlapa porazíš
[ Reagovat ]
11.07.2019 20:39Od: horska.kraslice
Celý TP ne.
[ Reagovat ]
11.07.2019 20:57Od: FulnekUltras
výrazná většina rozhodně
[ Reagovat ]
11.07.2019 20:40Od: svetova.dvojka
Tak za těch 17 miliónů co si Bára za těch 12 dní v All England Clubu vydělala může mít každého chlapa na kterého si ukáže... :-)
[ Reagovat ]
11.07.2019 21:29Od: Jon61
To je hrubý výdělek, hráči musí na konci roku vrátit do Anglie na daních 48% z odměny. Ale pořád jí dost peněz zbyde.
[ Reagovat ]
11.07.2019 20:30Od: Hypertac
Kotyzův polibek smrti pěkně zafungoval. Něco jak před pár dny pan Siniak, že.
[ Reagovat ]
11.07.2019 19:53Od: peggy
Blahopreji Sereno,byla jsi vyborna.Nevim zda Serena hrala s mickem neb s pani Strycovou ta ani nevedela kde micek je,ta litala jak hadr na kosteti.Serena zahrala jeden z nejlepsich zapasu.
[ Reagovat ]
11.07.2019 20:02Od: ipoeta
Trochu přeháníte. Serena hrála svůj standard, nic víc, nic méně.
[ Reagovat ]
11.07.2019 20:31Od: FulnekUltras
a přece jen mírně zabobkovaná Barča jí to nijak neztížila
[ Reagovat ]
11.07.2019 19:20Od: svetova.dvojka
Opravdu spolu zítra zase budou hrát Federer s Nadalem ?
Není to nějaký fake ? Já jsem si myslel, že je rok 2019 a ne 2007.
To tam vážně nejsou žádní noví hráči, co by je porazili...
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:59Od: Fransoas
Bára neměla žádnou šanci,neboť ji ikona k ničemu nepustila.Některé kraťasy Báry by byly na hraně.Proti Sereně by musela hráčka mít hodně podobný - razantní servis a současně return.Jěště jeden moment bych našel a to - být u míčku včas.Jakým způsobem vracela Báry servis je neskutečný.Bára bohužel neměla tak dobrý fyzický fond jako v předchozích zápasech.

V každém případě je to pro Báru největší úspěch v kariéře dvouhry.Moc bych jí přál,aby si to vynahradila ve čtyřhře.
[ Reagovat ]
11.07.2019 19:15Od: turista
Bohužel neměla k dispozici dělové první podání Karolíny Plíškové což asi rozhodlo.
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:31Od: horska.kraslice
Řvoucí myš splnila úkol vyřadit haluzářku, teď je na šampiónce, aby porazila myš.
[ Reagovat ]
11.07.2019 19:21Od: annah
:-)))))))))))))))
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:11Od: Mayo SW vs SH
Očakávam velkolepe finále.
[ Reagovat ]
11.07.2019 21:23Od: janek_da
neuvidim ani micek. poreferujes
[ Reagovat ]
12.07.2019 06:27Od: Mayo
Ja som zatiaľ z turnaja videl veľmi malo ale zajtrajšie finále si rad pozriem.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:56Od: brixner Travickarka???
No, co nebo kdo to, koourva je???
Mě jebne a bude po mně...
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:12Od: Mayo
A co nato sousedka? (:
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:54Od: bIbec
Nevím, nějak mi Simona jako Wimbl šampionka neštrachuje. Navíc by vytěsnila Petru z top 10 nej hráček nového milénia. Tak držím palce Sereno.
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:42Od: FulnekUltras
Jen ať Simonka hezky vrátí ženský tenis do poctivých kolejí.
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:54Od: Jan
Četl jsem Serenka :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:58Od: FulnekUltras
Sličná Serenka snad už konečně narazí - na soupeřku, která si bude dostatečně věřit. Jak je ta krakatice ještě i teď zahnízděná většině tenistek v hlavě - nakonec i takové Barče, která by z toho ve svých letech už mohla mít trochu rozum ;-) - je už doslova alarmující.
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:59Od: D@nny
Nebrec!
[ Reagovat ]
11.07.2019 19:02Od: FulnekUltras
Na fňukání teď máme milionový chlívek.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:47Od: pockerface
Serena je profík, vůbec Báru nepodcenila. Navíc všude slyšela a ona jí i zná, že je Bára nevyzpytatelná, chytrá, šikovná hráčka. Připravila se na ní super, soustředěná jako blázen. I ten její projev byl umírněnej. Prostě Serena ve svém modu, ta se nenechá zastavit.Doufám,že v sobotu Simonu přejede.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:48Od: Linka
+1
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:27Od: horska.kraslice
Souhlas.
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:45Od: FulnekUltras
Profesionální hybrid. Paralympiády už dávno existují - a kromě ušácké hrabivosti nevidím žádnou překážku, aby se nemohly pořádat samostatné sportovní soutěže i pro genderově hraniční kreatury.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:41Od: Patik
Ale ten Center court mi príde v lepšom stave pred semi ako minulý rok..snažia sa ho šetriť popracovali aj na kvalite povrchu..škoda len tej rýchlosti.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:23Od: svetova.dvojka
Strýcová a ve finále Wimbledonu, no to by byla hanba tenisu, vulgární žena, která před 22 hodinou řekne do kamery , že jí mr.dá v hlavě.
Zaplať pán Bůh za černou mambu, která jí to pěkně natřela...
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:30Od: Stan_Borowitz
Náhodou - je emotivní, v posteli s ní musí být velkolepá zábava...
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:32Od: svetova.dvojka
Ještě že chodí s mladým Krausem toho jako člověka respektuji a líbí se mi i jeho názory.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:32Od: Andrew89
uz davno nechodi...
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:33Od: FulnekUltras
to ses teda těžce zasekl ;-)
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:45Od: Stan_Borowitz
Je to hodnej kluk, všecko, ale Báře nemohl v letech, kdy je žena nejžádoucnější, stačit, takže už dávno nechodí...
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:00Od: brixner
Jojo, dal bych jí tablet, vajgla hodil pod postel, votočil bych se na bok, nenápadně vypustil pod dekou tichýho lososa a dělal, že spim. Todle by fakt mohla bejt prdel, né? :-))
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:23Od: LukasH
Ono to bylo trochu podobný jako tenkrát to QF s Petrou. Bára proti ranařce ve formě moc uspět nemůže. Ten zápas s Kontou byl trochu zavádějící v tom, že Kontě to stačilo vracet slajzem. Ta buď zkazila nebo vrátila mírně a Bára si dělala, co chtěla. Dneska jí Serena nedala k ničemu prostor a přesně jak to komentovala Andrea, pak udělá i jednoduchou chybu.
Obecně se mi komentáře Kláry, Andrey a spol. moc líbí. Jako profesionálky objasňují situace a je strašně znát ten rozdíl oproti ostatním komentátorům...
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:26Od: turista
Klára a Andrea holt ty herní situace znají z vlastní praxe což se nedá ničím nahradit.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:36Od: paddy
přesně, čím víc toho bude, tím lépe
[ Reagovat ]
11.07.2019 19:25Od: annah
Jo, jo, taky se mi jejich zasvěcené komentáře moc líbily.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:21Od: Vlk-v-trave Baruška x Serena
Baruška se snažila, ale vidím pár věcí, které se mě zdají, že se neustále dost stereotypně opakují...

* U Sereny se podceňuje krokování - cit pro míč, aspoň podle mně...hlavně na trávě...vůbec nevidím jako zajímavý nápad ji rozběhat, když nemám na to dobrou délku úderu. Otázka, kdo jí má variabilní a dobrou.

* Dost se všichni soustřeďují na sílu Sereny, ale ty déky úderů jsou podle mně často jak od Borga...velmi dobrý cit pro míč...ono to v té velké osobě je někdy upozaděné...

* To, co je podle mně asi tím lepším nápadem, než ty šílené rozbíhačky, na které ty hráčky musejí mít...hrát ji všechno na tělo, ona nám potom vlaje, jde do divných gymnastických kreací, s tím má často větší problémy, než něco doběhnout, tam dokáže doběhnout ne jednu soupeřku, a hlavně na trávě.

Ale možná jen pindy vlka..nevím...

* Baruška, ale ani moc neměla prostoru, a těžko se jí vůbec něco hrálo...opravdu jsem jí to moc přál, jedno, jestli je něco možné nebo né...

Moc mě potěšila, jestli jde o turnaj, rozhodně její zápasy patřily k pěknému travařskému zážitku, jestli se to tak dá napsat...

Tenhle Wimbledon je takové MEMENTO pro ty škarohlídy vůči ATP...až mě je to někdy líto těch keců jak z jedné strany, tak druhé...plno dobrých zápasů jak ve WTA tak ATP, tyhle soutěže si nemají nic vyčítat...myslím, že nimi otřásají podobné problémy, jedním z nich nějaká generační díra...

No...
Nikdy jsem si ani nedokázal představit, že příjde ta chvíle, že budu tlačit ve finále Serenu jako o život...jaká to pěkná ironie vlčího osudu:D)

A je to tady...
...ale jak to ta Levá Pravá vyhraje, tak ten piškot jí nabídnu, to zas jo...nejsem zvíře...
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:28Od: LukasH
Ono to "Serenu rozběhat" frčelo vždycky. Až na to, že ona byla vždycky schopná to zakončit.
Platila na nií perfektní hra Angeliky, která ze zdánlivě ztracených míčů a těžce defenzivních pozic čarovala winnery.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:31Od: turista
Jak jsem koukal na ty zápasy tak jsem si všiml, že Karolína Muchová hraje tak pestrý tenis a přitom dostatečně razantní, že ta by rozběhat Serenu asi dokázala. Musí ale na to asi ještě dozrát.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:33Od: rybicka
... a než dozraje, Serena bude přezrálá a sklizená :-).
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:52Od: Vlk-v-trave
Tak jistě, to píšu, že musí na to mít...pak je to otevřená "partie".
U toho finále s Andělkou, tak tam sehrálo svou roli, že ještě kojila...tak co jsem poslouchal některé komentáře během Wimbledonu, dost ji hodnotili vysoko, a že hraje mnohem lépe, než minulý rok. Kdy byla ještě dost mimo...

Wimbledon ve WTA, to je vlastně vláda sester W. Za poslední dekádu Sereny určitě, vem si, že z toho pár krát nebyla...nebo minulý rok kojila.

Nejvíc si cením jestli jde o trávu hráčky Bartoli, super, že ten Wimbledon má...potom Lisické a Cornet...té Lisické a Cornet bych dokonce udělil speciální talíř...a pozýval je do toho England Clubu každý rok...dokázaly to, co se mnohým na trávě s ní prostě nepodařilo, a těžko říct jestli by se podařilo...beru to jako tenisový Mont Everest... u Nadala se to často uvádí v souvislosti s RG. Je mi divné, že u těch žen to je tak upozaděné...neb to vidím dost podobně.

Muchová se mi hodně líbí...doufal jsem, že se s trávou skamarádí, což je doře, že se tak stalo. Hodně osvěžující hráčka, jestli jde o WTA...ale nevím, jestli to vše zvládne...doufám, že jo...ale nějak se tím asi netrápím:) Mně stačí, že ji mohu sledovat, tak hlavně, ať je zdravá, a baví ji to tak dál a dál pěkně košatí...:)
[ Reagovat ]
11.07.2019 21:29Od: janek_da
hele, jak jsem se dival na ten zapas, taky jsem si rikal "Sakra, nez to davat na dva kroky od ni, tak to radsi pod nohy".

Na Marion jsem si dneska vzpomnel. Titul a konec. Takhle jsem si predstavoval i Barunku. No skoda. Neni zas tak extremni, jak jsme si mysleli.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:42Od: sojka1
:-)

jo, vytahuje ty balonky z bricha strasne smesne, ale aby to opravdu psalo, ten balon na telo by ji musel jit prudce pod nohy, Vlcku, Baruna na to nema fyzicky fond, aby neco takoveho vypalila od BL ze stredu primocare na druhou stranu, je z toho obloucek a casu dost, stejne tak, pokud hraje z rohu na stred. Serena ma navic takovou silu, ze ona naopak ze stredu klidne bombi uhly.... opravdu tezke toto, navic ta tady uz zminovana vec, ze se Sercou nema hra potrebne tempo, je rozkouskovana, zadne zahrivacky, musis se "predvest" hned na prvni... :-)
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:00Od: Vlk-v-trave
:) jo to mně u té Báry, ale i potvrzuješ...do běhu s tím fyzickým fondem, za mně ještě horší varianta.
takže dropovat jak MattekSands proti Radwaňské, se kterou to málem seklo:) No nevím...hodně náročné...se Serenkou...
...mě vychází half na tělo...:)))
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:41Od: Pedronegro
no já bych řekl, že kecy nemaj cenu, protože Bára jí nehrála do těla ani ji nehonila, a poté, co jí nevyšly první pokusy o kraťas a volej, tak se zalekla a už jí jen vytrvale nahrávala na raketu, proto jsem od SW neviděl žádnej úžasnej výkon, jak tady někteří básní, spíš nic moc, jen to, že tommr tady projednou má pravdu a Bára to bohužel na závěr zadrbala ... tak snad vyjde debl :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 19:01Od: FulnekUltras
je to tak - první set jsem neviděl, ale začátek, kdy je potřeba Konga znejistět, Barče zjevně utekl
[ Reagovat ]
11.07.2019 19:08Od: horska.kraslice
Naopak začátek byl slušný. Serena Baru lehce navnadila. Jenže k pokračování už bohužel nedošlo.
[ Reagovat ]
11.07.2019 19:10Od: FulnekUltras
njn, ono se s tímhle monstrem nedá úplně povolit vlastně nikdy
[ Reagovat ]
11.07.2019 21:35Od: Jon61
Spíše než zásluhou Báry to bylo způsobené tím, že Serena byla na začátku zápasu trochu nervozní a dělala chyby. Brzy se uklidnila a za chvíli měla Serena bilanci 10 winnerů a Bára ani jeden.
[ Reagovat ]
11.07.2019 21:30Od: janek_da
a ze Vinci prohravala set a brejk a jak dostala Serenu
[ Reagovat ]
11.07.2019 19:02Od: turista
Výsledek je hořký.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:20Od: jirkaS
Nicol Melicharová je sympatická, ani bych
neřek američanka
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:21Od: svetova.dvojka
Všechny Američanky jsou krásně a sympatické.
Nejsou to Rusky...
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:28Od: jirkaS
no můj americký whitelist je dost omezen
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:11Od: Nola Bara
semi je nadherny vysledok, ale Serena bola dnes nehratelna, mam pocit, ze dalsi titul si uz nenecha ujst, hrala dnes skvele, dokonca zhodila kila navyse a jej telesna konstrukcia mi pripomina tu vitaznu z AO pred porodom, Simona este nikdy Serenu vo finale neporazila, aj ked by som jej priala ten titul, ale pravdepodobne odide ako porazena finalistka
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:18Od: turista
Asi přece jenom Bára měla přílišný respekt ze slavné soupeřky už v šatně protože její dnešní výkon byl tzv. zakřiknutý na to jaká to je bojovnice. No aspoň že ty dva tituly WTA co má už jí nikdo nevezme.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:26Od: Nola
nemyslim, Bara nemala co stratit, snazila sa, co jej sily stacili, ale Serena je niekde inde, videla som zmiesanu stvorhu v predposlednom zapase, returnovala pansky servis ako stroj, Simona to bude mat nesmierne tazke
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:11Od: Elip13 Bara
Nevadí. Na finále jsem zvědavá, za mě bych to rozhodně víc přála Halep. Už jen, kvůli její bilanci ve finále GS.. :))
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:16Od: Nola
Simona nie je travickarka, hracky, ktore dokazali Serenu porazit na trave ... je ich par, su to same travarky.... Angie, Venus a tym vypocet konci, ak teda neratam teenagerku Mashu
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:19Od: paddy
Když se Sharapovovou prohrála Wimbledon, tak prý řekla, že "s tou malou sviní již nikdy neprohraji". Zatím jí to vychází. Od té doby 18-0.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:22Od: dunphy
A přece s ní o pár měsíců později ještě jednou prohrála. Aspoň si zkontroluj H2H, než tu začneš blbě pindat.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:33Od: paddy
když počítáš nenastoupení k zápasu, tak jo
stejným způsobem Granollers-Pujol sejmul Nadala na Roland Garros 2016

jen 2 prohrané zápasy Nadala v Paříži jsou jen mediální lži, bylo jich o 50% více :-)
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:33Od: EllNino
Turnaj mistryn 2004 Maria Serenu porazila
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:40Od: paddy
ty jediný máš pravdu, já odečetl poslední zápas a zbytek ignoroval
je vidět, že nejsem jediný, kdo se nachytal :-)
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:43Od: dunphy
Wtf
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:38Od: dunphy
Jaké nenastoupení k zápasu? Můžeš se laskavě podívat na H2H a neříkat nesmysly?
[ Reagovat ]
11.07.2019 19:08Od: turista
Nenastoupení k zápasu nelze počítat jako porážku hráče, který nehrál. Skreč po odehrání např. prvního setu to už porážka je.
[ Reagovat ]
11.07.2019 20:26Od: dunphy
Ale to já vím. Mluvil jsem o tom, jak již napsal EllNino, že ji zcela legitimně ještě týž rok porazila na Turnaji mistryň. Proto nechápu, co to vypisoval.
[ Reagovat ]
11.07.2019 22:08Od: turista
Taky nevím.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:11Od: Pedronegro
no tak jestli mělo být tou zbraní to, že SW nebude muset udělat v průmeru více než 1,5 kroku k míči a že vždy první dva až tři míče musí jít SW na raketu, tak se to podařilo asi tak na 95%, takže vlastně dobrý :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:13Od: FulnekUltras
bohužel je to tak
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:10Od: FulnekUltras Spravedlnost v životě neexistuje
a bohužel někdy ani ve sportu. V civilu už jsme se s genderovými rozdíly s velkou pompou vyrovnali - ženský tenis se však takových anomálií prozatím zbavit nedovede. Mimotenisový život Kongovi rozhodně nezávidím - teď ani v budoucnu. Navíc něco tak zrůdně charakterově pokřiveného se jen tak nevidí. A jeho "fanoušci" jsou pak většinou podobného ražení.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:11Od: EllNino
Udav se tím nokem
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:13Od: triatlet
Knedlíkem bolševickým :-)
[ Reagovat ]
11.07.2019 21:32Od: janek_da
davam mu rok, dva
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:13Od: D@nny
Jen klid komunisticka svine, zachvili pujdes na porazku:)
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:18Od: FulnekUltras
fašizoidní buz-na zakrákala
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:28Od: D@nny
I homosexualove te stvou?:D No smutny zivot to mas v dnesni dobe a pro tebe jeste vic deprimujici, ze nadeje na navrat soudruhu rapidne klesa:)
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:32Od: FulnekUltras
podobná dočasná období degenerace Homo sapiens už zažíval Starý Řím - takže jsem vzhledem k budoucnosti v klidu
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:58Od: D@nny
Ani bych nerekl, ale klidne dal cekej na sveho Godota.
[ Reagovat ]
11.07.2019 19:03Od: FulnekUltras
já nečekám, já už ho vidím - a sakra blízko
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:07Od: Andrew89 Bara
prozila naprosto skvostny turnaj. Pred turnajem by tohle brala vsema deseti. Gratulace Baru, skvela jizda!

Serena hraje nehratelne,skvostne temer bezchybne. Matko...pojd si pro ten dalsi GS!:)
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:08Od: Andrew89
hrala*
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:12Od: FulnekUltras
Simonka to nepřipustí. Kreatury SW už bylo vážně dost.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:05Od: dunphy
Doufám, že je na sebe Bára patřičně hrdá. Zahrála skvělý turnaj v letech, kdy už na ni nejsou kladena žádná velká očekávání, tak snad si tu pohodu z letošního Wimbledonu přenese i do dalších turnajů, ať už se jich bude účastnit pouze tento rok nebo ještě i ten rok příští.

Dnes už to pochopitelně a dle očekávání nešlo, proti Sereně by tam prohrála úplně každá. K žádným výtkám a výčitkám tak není důvod. :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:17Od: FulnekUltras
alibismus na entou - Barča měla dnešního soupeře až příliš v hlavě, to je bohužel fakt - přesto jí samozřejmě za letošní Wimbl patří hluboká poklona - v závěru narazila na strop, který už dobrých 10 let uměle udržuje WADA pod tlakem us-lobby - až tohle jednou praskne, Lance Armstrong upadne zcela v zapomnění
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:04Od: petrulinka
Williamsová je prostě totální krá...a, absolutně jí nesnáším a naprosto nechápu, jak jí může někdo fandit
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:05Od: aligo
Taky jí nesnáším, nefandím jí, ale uznávám co dokázala
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:08Od: jirkaS
vzhledem k dnešnímu výsledku tlačím Simču
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:19Od: FulnekUltras
ale jakými prostředky
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:07Od: LukasH
Všichni budete dost frustrovaní sami ze sebe, když máte neustálou potřebu to sem psát...
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:10Od: triatlet
+1
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:23Od: FulnekUltras
podobné kejhy zaznívaly léta i na "obranu" Semenyi v atletice, až tam najednou došlo ke změně - peníze bohužel v tenise zatím válcují vše
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:12Od: mendrit
To už tak u těch nejlepších bývá, že se chovají i jinak než by si jeden přál.
Já ji za sportovní výkon obdivuji a jsem rád, že můžu zažít takovou hvězdu, která se nesmazatelně zapíše/zapsala to historie ženského tenisu.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:04Od: aligo Škoda
Ale i tak super, a buďme rádi za to co Bára dokázala :) Serena hrála parádně a Bára je jistě ráda, že nedostala kanára
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:03Od: sosna
Tak bohužel, za hodinku hotovo, snad si Baru spraví chuť v deblu, snad je fyzicky OK
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:05Od: turista
Dopadlo to špatně. SF je hezké, ale zapomene se na to.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:06Od: aligo
Ale Bára na to nezapomene :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:26Od: FulnekUltras
u nás ne
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:03Od: sojka1 Serenka
je bourak... :-)

Baruna v semi velky uspech, gratulace...
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:00Od: horska.kraslice
+1
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:02Od: paddy
Buďme upřímní, dalo se to čekat. Serena se v SF už dokáže plně soustředit.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:02Od: janek_da
Ale stejne pekne Barunko.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:00Od: Patik
S kým som si to tu písal že sa porozprávame po zápase..o tom že aj keď hrala naša slovenka semi..tak tu bolo zbytočné haló okolo jej mena..pome sa teda rozprávať už..
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:28Od: FulnekUltras
měls nakonec pravdu ;-) s mastodontem je to pro ženy nerovný boj
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:34Od: Patik
So Serenou je to ťažko..je príliš silná v porovnaní s ženskejšími ženami.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:00Od: Mac
Jedine co si bara může vyčítat jsou ty nepovedené kratasy na začátku zápasu. To mohlo možná prodloužit opatrnost ci nervositu...ale asi i tak by se válec nakonec rozjel. ....
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:59Od: Nenela
Ach jo, Serena malinkou Baru umlati a zadupe do zeme. Jesteze se tomu Bara smeje, jinak nez s humorem se to vzit neda, to by se z toho musela zblaznit.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:59Od: patriks
Všem kteří nemohou unést, že se Sereně daří a hrubě jí tady urážejí by měli zablokovat účty.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:01Od: slacker
tobe by meli zablokovat i vsechny bankovni ucty,
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:02Od: Nenela
Zadnych urazek jsem si nevsimla. Ze je tezka vaha, neni urazka, ale fakt.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:08Od: triatlet
safi1313 má dost neomalený komentáře...
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:30Od: FulnekUltras
zasloužilý cmrndal a fízl v jedné osobě se opět projevil
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:51Od: Holahej
Je to její handicap, velká nevýhoda, jistě by byla radši lehkonohá jako Venus a netahala takový batoh kil, ale bohužel, genetika je neúprosná a nadělí do vínku..., jako jiné tenistce orlí nos, nohy do ? o? a další ?fakty?, ...je potřeba jí zesměšňovat? O to více musí makat, aby i s nadváhou stačila držet krok....
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:58Od: Michaelus
Jako čekal jsem, že Ser vyhraje, ale Barča hraje dneska fakt mnohem víc blbě, než se čekalo
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:57Od: Dobry-den
Aspoň, že to nebyl kanár. :-)

Jinak ale dneska zcela nedůstojná semifinále. Jedno i druhé. A obávám se, že ve finále tomu nebude jinak. :-(
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:59Od: EllNino
No jo, měly tam prostě být Petra s Karolinou misto Svitoliny a Bary, bohužel, kvalita utrpěla :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:00Od: PetaM
Petra tam bude příští rok :) Pokud se opět nic nestane :D
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:02Od: LukasH
Je to tak. :-)
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:07Od: Mac
Přesně
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:59Od: Jan
Měly, ale nedostaly se tam. O tom to je. Bára se tam dostala. A zaslouženě. Jenom na Serenu to chce jinou hráčku.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:57Od: janek_da
ted Serene zahlasi foot fault, ta se rozzuri a nakonec ji budou muset vyloucit
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:57Od: Jon61
Jako v boxu super těžká váha proti muší, Bára je mraveneček odsouzený k zadupání.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:54Od: Jon61
Serena na podání naprosto bezchybná, Bára neuhraje ani míček.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:54Od: Kozoroh Serena-Bára 6:1, 4:2
Hra kočky s myší, ach jo :-(
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:58Od: FulnekUltras
spíš gorily s makakem
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:03Od: D@nny
Tady jsi! Jeeej, tys jeste neumrel, jaka skoda. No nic, tak snad po finale.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:36Od: FulnekUltras
chcíplotino modrá
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:53Od: sojka1
Baruna ma neco s pravou nohou, divne ji taha....
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:13Od: Mr.Pink
Hned na zacatku si pri dobrzdovani jemne natahla zadni stehenni sval.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:53Od: D@nny Fujnek
Jak to snasis dneska, vse v poradku?:D
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:50Od: slacker
tak si to priznejme , je pokakana. naprosto bezzuba hra od Strycove plus spouty kiksu
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:49Od: Mac
Už je moralne zdeptana....nevadí, dala nam radosti nad ocekavani...
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:49Od: Andrew89 To je tu zas prehlidka frustratoru:D
jako cekal nekdo neco jinyho? ja teda ne...Serena sla zapas od zapasu nahoru...moc nechapu ty neustale hloupe nadavky..
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:49Od: safi1313
Co na tom nechápeš ? :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:52Od: Andrew89
kde se bere ta nenavist:)
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:53Od: Andrew89
ale...uspech se u nas neodpousti :D takze se vlastne nedivim
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:54Od: PetaM
Bára by musela předvést 100% výkon, absolutně bez chyb, 100 % prvního servisu, musely by jí vycházet kraťasy těsně za síť, na síti by musela být taky 100%, prostě totálně dokonalý výkon.

A nebo se mohla Serena sama vyházet, což ale v SF moc často nebývá :) Bára chtěla být jako Vinci, jenže Roberta Serenu prostě debtala tím slajzovaným BH ... Navíc ten tlak na Golden slam (říká se tomu tak ne?) jí taky pomohl :D
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:55Od: Andrew89
jojo souhlasim. jo rika...tam byla pod extremnim tlakem...jeste k tomu doma...Bobina ji tam sazela slajz za slajzem...:D
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:56Od: PetaM
Ale SF na GS je každopádně velký úspěch, pro takovou hráčku :) Serena je prostě ale v téhle fázi turnaje trochu někde jinde ... Možná, kdyby byla v druhé části pavouka, by jednu z těch dalších semifinalistek dala :D Ale kdyby byla v druhé části, tak by třeba v tom SF zase nebyla no :D
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:57Od: Andrew89
je to fenimenalni uspech ke konci kariery...skvela je Barca nase..tady to nestaci
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:59Od: PetaM
Teď ještě doklepnout titul z debla, světovou deblovou jedničku a Bára bude opravdu na vrcholu kariéry :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:57Od: Linka
+ 1000
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:46Od: safi1313
Ať už ten prasopes ukončí kariéru a vrátí se do klece :(.. poslední dobou je ženský tenis zajímavý jen samozřejmě ceskyma hrackama a pak tím, zda zas konečně někdo tu obludu porazí :((
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:51Od: Jon61
Šance je, když Serena vyhraje Wimbledon a překoná tak rekord v počtu získaných Grand Slamů, tak by mohla letos skončit. Už by ji nic nemotivovalo.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:59Od: Jan
Motivovalo. Natáhnout nový rekord co nejvíc.
[ Reagovat ]
11.07.2019 21:31Od: Jon61
Nehrozí, že by rekord hned tak nějaká tenistka překonala.
[ Reagovat ]
11.07.2019 22:12Od: FulnekUltras
pouze by rekord vyrovnala (24) - logickým cílem by pak bylo 25 GS - a jako celých posledních deset let za použití jakýchkoliv prostředků - Simonko, v sobotu odešli Konga rázně zpátky k psychiatrovi!
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:44Od: janek_da
Barco, jeste jeden gem. Jinak hrozi ze ti vezmou prize money.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:43Od: FulnekUltras KAMOOOOOOOOOOOOON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Už jsem zde, Baruško. Znič tu ohavnost !!!!!
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:40Od: janek_da
barca by mela rvat "trhej" a ne kamon
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:40Od: Patik
keď sa človek pozrie do lóže Sereny tak to je čistý Detroit East Side..ešte tam chýba veľké rádio a pustená hudba.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:41Od: Mantra
bacha, jo, co manžel? sice tam není moc vidět přes ty machny, ale on to asi rád
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:46Od: Patik
This is my street bro..my territory homie..
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:44Od: FulnekUltras
globalistická perverze na kvadrát
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:39Od: Mantra pěknej gem,
ale je to jen chvilka, ji mele nehorázně
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:37Od: brixner Napíču to bez vobalu:
Kviknu z Rumunska fakt rád nemám, ale ve finále jí prostě fandit budu! Zcela mimořádně, ale budu. Na tudle Kongomatku se už koukat prostě nedá...
Sorry.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:45Od: FulnekUltras
ještě tam Kong není - a nebude
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:48Od: FulnekUltras
Omlouvat se za pravdu... kam jsme to kwa došli?
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:35Od: Paseka
Ono proti chlapovi se hraje dost těžko !!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
11.07.2019 22:09Od: turista
Chlapa s velkýma kozama, s širokou pánví a velkým zadkem jsem ještě nikdy neviděl.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:33Od: Mantra
byl jsem naštvanej, že budu o víkendu kdesi u Baltu, ale už nejsem :-)
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:31Od: tommr Bára Strýcová
Bára si svůj nejhorší výkon na turnaji bohužel schovala na dnešek. Bud chybuje nebo nahrává Sereně přímo na raketu. S touhle hrou nemá absolutně žádnou šanci ...
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:31Od: janek_da
Tos nemohl napsat driv?
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:32Od: com
presne tak, takze opet Serena ve finale :/ ..budeme tak muset ve finale fandit Halepce :D
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:35Od: turista
Bohužel nemá zkušenosti ze SF a F zápasů na GS. Ty by se teď hodily.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:36Od: Mac
Hraje co ji serena dovoli. ....
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:38Od: LukasH
Přesně.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:38Od: turista
Ta baba má nadváhu. Kdyby ji zkusila trochu rozběhat tak by to bylo lepší než jí to cpát doprostřed.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:16Od: darek.vrana
Když je ráda, že ten servis vrátí, tak se těžko dá rozběhat. Sama má servis slaboučký, takže Serena tlačí většinou hned z returnu. Jednoduše se to řekne, ale jde o to, kdo vyvine tlak dřív a Serena to dokáže hned z prvního úderu.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:25Od: turista
No jo první podání Sereny lítá někdy i kolem 116-118mph za což se nemusí stydět ani Nadal,Djokovič a Federer. Nad 125mph to stabilně pálí Raonic, Querrey, Isner, Karlovič což jsou chlapi jako hory.
[ Reagovat ]
11.07.2019 19:13Od: turista
Zapomněl jsem na Kevina Andersona, Berdycha a na Kyrgiose. Z tenistů s běžnými tělesnými parametry mají dělová první podání Wawrinka a Thiem.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:39Od: Andrew89
asi tak...tragicky fakt nrhraje...moc nechybuje...hraje dobre...ale Serena hraje skvele
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:40Od: paddy
Špatný výkon většinou bývá proti špičkové hráčce. Kdyby hrála s 756. v žebříčku, tak hraje výborně. Rozhodující je kvalita soupeřky.

Naši fotbalisté jsou také výborní proti San Marinu a nuloví proti Anglii nebo Brazílii.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:17Od: Mr.Pink
Vzdyt se k nicemu nedostala, Serena ji nedala zadnou sanci. Jak mela tvorit hru, kdyz ji Serena zatlacila hned prvnim uderem
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:30Od: Madrileno Ach jo
Bohužel King Kong jede v demolicnim módu
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:29Od: janek_da
Jsem myslel, ze Barca se bude inspirovat hrou Bobiny. Ale ona se inspiruje i prubehem.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:48Od: FulnekUltras
přesně - ještě není konec
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:29Od: Krisboy
Vypadá to bledě s dcerou Strýce :(
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:26Od: Jon61
Serena se po nervozním začátku rozjela a Báru nemilosrdně válcuje.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:25Od: sosna
Rychlé 1:5, takhle nez se dostanu domů k TV, tak Barcu Serena rozmete...
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:24Od: slacker
prvni 3 gemy jeste usly ale ted je Strycova dost v pr....
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:24Od: Mac
Serena začala opatrně, ale uz se rozjíždí. ...chtělo by aby se začaly bare dařit nejake kratasy,to by ji mohlo rozběhat a rozstelovat....
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:24Od: Mantra Juvan
ta byla pro SW mnohem vyrovnanější soupeř, BS tam je jak hadr na holi, uplně směšné vystoupení oproti 18ti leté holce, která měl SW v podstatě na kolenou a nedala to jen trémou
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:25Od: EllNino
A pointa?
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:27Od: Mantra
že hraje na kulový? nebo co chceš? najdi pointu v postech okolo...
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:29Od: EllNino
Tak hraje, ale nesrovnavej nerozehranou Serenu ve 2. kole se Serenou v zóně v semifinale ... odlišné hračky
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:30Od: Mantra
proč nemám, já srovnávám mé pocity ze zápasů a výkonů, které jsem viděl.... je to zakázané, okolo padají komenty na všechny strany, já přidám svůj dojem, ty pláčeš za BS, chápu ale proč?
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:31Od: com
protoze je to ichtyl :D
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:32Od: Mantra
dík
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:33Od: EllNino
Aha, diky za pochvalu ;)
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:32Od: EllNino
Nikdo neplace, jen píšu, proč to takhle srovnávat, když Juvan s ni hrala ve druhém kole a je to úplně jiny typ hracky
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:35Od: Mantra
pak nemužeme srovnávat žádné hráče tenisu nikdy, páč to vlastně nejde, když to hráli jindy, jinde, s někým jiným :-D
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:33Od: FandimRF
Proste neumi prijmout ze mas hiny nazor, to je cely.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:34Od: EllNino
Názor, který ale nemá opodstatnění
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:35Od: Dobry-den
nežer to tak
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:38Od: EllNino
A proč by ne
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:54Od: Dobry-den
Nemáš to zapotřebí. Stejně je to nejspíš troll.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:29Od: George_Renel
Jenže to ještě nebyla rozehrná, to bylo v hodně jiné situaci.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:32Od: Mantra
tak prominte, beru zpět, to neplatilo, to hrála špatně, teď hraje dobře, proto je ten rozdíl tak velký, BS vlastně hraje super, jen SW se strašně zlepšila, to je moje chyba, že jsem to nepochopil, že nemůžu srovnávat dvě hráčky se stejnou soupeřkou na stejném turnaji
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:35Od: EllNino
Nemusíš se urážet, napsal jsem pouze protinazor :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:35Od: Mantra
ok
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:37Od: PetaM
Můžeš srovnávat třeba Měsíc se Sluncem :) Jen taky musíš brát v potaz to, že ranařky často bývají na začátku nerozehrané a tudíž hrajou špatně a vypadá to vyrovnaně :) Ke konci turnaje už ranařky hrajou většinou přesně :) Se hned neurážej :) Já osobně bych si nikdy nedovolil srovnat Petru v prvním kole a ve finále :D Úplně jiná osoba :D :D
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:38Od: EllNino
A o tom mluvim :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:41Od: Mantra
že by sis to nedovolil je mi u prdele, já si to dovolím, vám praskne cévka či co? :-D
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:42Od: EllNino
Tak zatim spíš tobě, že ti oponujeme
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:43Od: PetaM
Ty jo, napsal jsem to úplně bez emocí a tys vyletěl, jako kdybys rok neměl sex :D Sorry, omlouvám se. Běž si za comem, to je tvůj parťák, do takové společnosti evidentně patříš :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:35Od: paddy
Juvan spíš podcenila, důstojnější soupeřky byly Goerges a Riske. Vždy když měla 1. servis okolo 50%, tak prohrála set. Nejlepší servis měla s Goerges. Věděla, že se musí snažit.

Hlaváčková říkala, že při rozehrávce je Serena vždy lajdácká.

Na utkání s kvalifikantkou se asi nedokázala koncentrovat, takže to mohlo vypadat jako vyrovnaný zápas.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:39Od: PetaM
Tak v tom případě je Andrea supertřída, páč si pamatuju, jak se na ni Serena připravila na USO a Andy dostala 6:0, 6:0 :D :D Ne, samozřejmě, chápu, jak to Andy myslela, ale tohle je vtipné prostě :D
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:43Od: paddy
Bavíme se o důvodu špatného výkonu proti výrazně slabším hráčkám. Jinak je většinou přejede.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:20Od: Andrew89 Serena
hraje brutalne
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:51Od: FulnekUltras
stejně jako steroiduje
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:19Od: Jon61
Bára si body sama neuhraje, většina je z chyb Sereny, navíc se jí nedaří první podání.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:13Od: Jon61
Úroveň dost nevalná, ale Serena má buď z Báry respekt, nebo je nervozní. Taková zkušená hráčka.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:12Od: janek_da vlku, Vlsi
Kdo myslite, ze vyhraje? Mam svuj tip ...
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:13Od: sojka1
tajny zdroj? ;-)
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:14Od: janek_da
no, i ty sojko.

nene, ten tip mam ted ze svoji hlavy
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:21Od: sojka1
:-))
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:30Od: vendulkabendulka
Známí z Německa.. ;)
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:07Od: Ondra979
ja to vypada?
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:04Od: Jabadu
Tak zatím to vypadá na jednoznačnou záležitost. Ale to by nebylo překvapení.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:07Od: Gogiska
pozerame ten isty match? :D
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:10Od: Vlk-v-trave
On jede dost na steroidech.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:15Od: Gogiska
ale
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:21Od: Gogiska
no uz je koniec :(
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:04Od: Mantra ach
ty údery jsou strašně pomalé, SW má tolik času to napálit, když nemám ránu, musí dávat k lajnám... jak ji to vrací na střed je v prdeli
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:00Od: peek
Očekávám další pokutu pro KingKonga, Barča jí připraví vztekací den...
[ Reagovat ]
11.07.2019 15:58Od: VlS Báro
trhéééj
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:01Od: janek_da
to jsem zla, to jsem krasne zla
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:06Od: Vlk-v-trave
+1111111111:)
[ Reagovat ]
11.07.2019 15:54Od: Mac
Komentuje "nicméně "hlavackova, tak není se čeho obávat. ...
[ Reagovat ]
11.07.2019 15:50Od: Jon61
Buďme realisté, Bára moc šancí nemá, ale věřím, že bude bojovat a snad Serena nebude mít svůj den a bude dělat chyby.
[ Reagovat ]
11.07.2019 15:46Od: sojka1
Serenka hlavne nesmi upadnout, jinak se budou dit veci.... ;-) Me s Riske fascinovala jeji promena cestou "do zapasu", nejdriv sundala ty nevkusny kruhy z usi, pak si konecne uplne normalne a pohodlne ulizla vlasy, sice jeste nasledoval - v jejim provedeni i pro me celkem humorny - pad, ale vstal uplne jiny a hlavne naprdnuty a odhodlany clovek, v zaveru hrala fantasticky... :-)
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:22Od: triatlet
Při tom pádu byla zralá na nosítka. Vstala a získala klíčové míče...
[ Reagovat ]
11.07.2019 15:41Od: Nenela
Na dnesni zapas se budu divat bez nervu. Baruska muze jen prekvapit, zatimco porazka se v podstate ocekava. I tak budu fandit na 1000 % a verit az do konce na zazrak.
[ Reagovat ]
11.07.2019 15:37Od: Jabadu
Samozřejmě to bude o Sereně. Když podá standardní výkon na servisu a při winnerech - není co řešit.
Ale ono jí to také nemusí chodit ...
[ Reagovat ]
11.07.2019 15:37Od: Tuttovka
Baruš jí musí pořádně rozběhat.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:11Od: rybicka
Zatím běhá Bára.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist