Premiérový newyorský souboj Federera s Nadalem se odkládá. Federera vyřadil Del Potro!

  • US OPEN - Juan Martín Del Potro to znovu dokázal! Stejně jako před osmi lety, kdy celé US Open vyhrál, překazil premiérový newyorský souboj Rogera Federera a Rafaela Nadala, když dnes ukončil letošní grandslamovou neporazitelnost fenomenálního Švýcara. V semifinále, které si na grandslamu zahraje poprvé od Wimbledonu 2013, bude v bitvě bývalých šampionů čelit světové jedničce Rafaelovi Nadalovi.
    7. 9. 2017, aktualizováno | Aktuality |  221 komentářů
    Juan Martín Del PotroJuan Martín Del Potro 
     

Juan Martín Del Potro, který v minulém kole proti Thiemovi odvrátil dva mečboly a vyhrál až v pěti setech, znovu překazil newyorský souboj mezi Rogerem Federerem a Rafaelem Nadalem. Prvně jmenovaného totiž v dnešní nádherné čtvrtfinálové bitvě přehrál 7-5 3-6 7-6(8) 6-4, proti Švýcarovi uspěl ve 22. vzájemném duelu teprve pošesté i podruhé však na US Open a ukončil jeho letošní grandslamovou neporazitelnost.

Již úvodní sada nabídla velmi kvalitní tenis a vyrovnaný průběh. Oba hráči si drželi bez větších potíží servis. O něco lepší byl na returnu i podání přece jen Del Potro a v jedenáctém gamu si zaslouženě vypracoval premiérový brejkbol dnešního utkání, který po fantastickém prohozu z forhendu využil. Vzápětí set suverénně doservíroval.

Ve druhém dějství ovšem nastoupil Federer ve své nejlepší formě. Argentinec nehrál vůbec špatně, ale letos fenomenální Švýcar nastřílel 18 winnerů oproti pouhým pěti nevynucených chybám a bez problémů si držel podání. Svůj první brejkbol ve druhé hře sice nevyužil, nicméně o dva gamy později soupeři sebral servis čistou hrou, náskok si udržel a srovnal na 1-1 na sety.

Statistiky zápasu
Federer - Del Potro
17 esa 12
5 dvojchyby 3
61% 1. podání do kurtu 67%
73% úsp. po 1. podání 81%
57% úsp. po 2. podání 51%
60 vítězné míče 48
41 nevynucené chyby 32
34/53 úspěšnost na síti 10/18
2/3 využité brejkboly 3/6
čas 2:50

Ani třetí sada nepostrádala kvalitu. Del Potro získal po dvojchybě Švýcara další brejk a ujal se rychlého vedení 3-0, jenže Federer se dokázal do setu vrátit, když Del Potro stejně jako předtím Švýcar na brejkbol zahrál dvojchybu. Nakonec musel rozhodnout tie-break. V něm dokázal 28. hráč žebříčku ATP s přispěním Federerových chyb zlikvidovat čtyři setboly, sám hned svůj první za stavu 9-8 využil a opět se ujal vedení.

V pátém gamu čtvrtého dějství Federer odvrátil dva brejkboly, poté však pokazil snadnou smeč, Del Potro následně zahrál parádní bekhendový return a měl v zádech výhodu brejku. Tu si podržel až do konce zápasu. Ve čtvrtém setu udělal pouze jednu nevynucenou chybu a na podání ztratil jen tři fiftýny.

"Juan bojoval jako lev. Byl jsem příliš nervózní, on naopak předvedl vždycky něco úžasného, když to potřeboval. A já mu taky někdy pomohl," komentoval Federer.

"Odehrál jsem parádní zápas. Porazit Rogera v New Yorku je obrovský úspěch, obzvlášť v jeho letošní formě. Tohle vítězství pro mě moc znamená a dodá mi spoustu sebedůvěry," radoval se Del Potro.

Semifinále grandslamu si vítěz US Open 2009 Del Potro zahraje po dlouhých čtyřech letech, kdy se mezi nejlepší čtyřku probojoval ve Wimbledonu. Jediný úspěch v této fázi turnaje přišel před osmi roky na US Open v cestě za triumfem.

V semifinále letošního ročníku vyzve světovou jedničku Rafaela Nadala, jenž v prvním mužském čtvrtfinále dnešního programu smetl Andreje Rubljova. Se Španělem se utká počtrnácté. Ve vzájemné bilanci sice prohrává 5-8, nicméně všech pět výher zaznamenal na tvrdém povrchu a tu úplně poslední loni na olympijských hrách v Rio de Janeiru.

New York tak nebude svědkem premiérového duelu Federera a Nadala na US Open ani letos a znovu se o to postaral Del Potro, který před osmi lety v semifinále vyřadil Nadala, poté ve finále porazil Federera a získal svůj dosud jediný grandslamový vavřín. Švýcar a Španěl se utkali snad již všude, ale souboj na závěrečném grandslamu sezony jim do sbírky stále chybí.

Del Potro znovu na US Open porazil Federera

Argentinec dnešní výhrou udrží svého příštího soupeře na tenisovém trůnu. Nadal bude mít v pondělí před druhým Federerem náskok minimálně 680 bodů. K Nadalovi se v pondělí přidá jeho krajanka Garbiñe Muguruzaová, jež poprvé v kariéře usedne na ženský tenisový trůn.

Del Potro letošní sezonu po dalších zdravotních problémech zahájil až na konci února v Delray Beach a uhrál semifinále. Dalšího se dočkal až v milovaném Flushing Meadows, kde dnes ukončil Federerovu letošní grandslamovou neporazitelnost.

Letos fenomenální Švýcar se po půlroční pauze na kurty vrátil na Australian Open a v Melbourne senzačně triumfoval. Další tituly přidal v Indian Wells a Miami, antukovou sezonu se rozhodl vynechat, podeváté ovládl podnik ATP v Halle a poosmé dobyl slavný Wimbledon. Na jubilejní 20. grandslamový vavřín si ale bude muset minimálně do ledna počkat. Dnes zaznamenal teprve čtvrtou letošní porážku. Na kontě má letos 39 výher.

• US OPEN •
USA, tv. povrch, 50,400.000 dolarů
středeční výsledky (6. 9. 2017)
• Dvouhra muži - čtvrtfinále •
Del Potro (24-Arg.) - Federer (3-Švýc.) 7-5 3-6 7-6(8) 6-4
Nadal (1-Šp.) - Rubljov (Rus.) 6-1 6-2 6-2
TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (221)
08.09.2017 07:26Od: Roger_Federer Frantz, uchylo :)
Korenim ceho ,ze jsou ty Rogerovi prohry?,
Vzdyt ty tenis nevis co vubec je..Max to podporu tvuj " sexualni apetit"
Jedine co ti vlije krev do penisu je Federerova prohra..to tady potom strikas jak pozarni strikacka a vyješ na mesic, jako by si spolknul 3 viagry a nemohl si nikdy uspokojit..
[ Reagovat ]
07.09.2017 20:35Od: mahycek
No a co přátelé ???? Roger - Rafa 600 - 1900 bodů ??? Vždyť se nic neděje, tady jde o GS. Vždyť ani před rokem jsme nemohli tušit, co může Roger vyhrát. Tak , klídek božský.
[ Reagovat ]
07.09.2017 20:21Od: Smazaný účet Tennis league ?
Zdravim,
nehraje tu nekdo nejakou online tenis (hru) ligu ? Rad bych se pridal a tak by me zajimalo, jaka web.stranka prirostla k srdci prave Vam. Dekuji a budu se tesit na odpovedi . :)
[ Reagovat ]
07.09.2017 20:48Od: Forehand
Ahoj, pocad GS hrá asi 20-30 ludí tipovačku...

http://www.grandslamfantasytennis.com/league-profile/?league=624

Tak sa zaregistruj a radi ťa uvidíme..
[ Reagovat ]
07.09.2017 20:50Od: Smazaný účet
Super. Dekuju, tak to abych to zkusil. :)
[ Reagovat ]
07.09.2017 18:24Od: Kozoroh Konec Fedexe v NY
Včera nebo předevčírem jsem psal, že letošní rok je pro Rogera na GS rokem odplat a satisfakcí. Na AO vrátil Rafovi 8 let starou hořkou finálovou porážku, ve Wimbledonu si vyřídil účty s Raoničem (za W 2016), Berdychem (za W 2010) a Čiličem (za USO 2014). Ale zápas s DelPem na USO tuto "šňůru pomsty" pokazil. Pomyslnou třešničkou na dortu byla zkrácená hra, kterou Fedex zvoral. Tehdy se zápas definitivně zlomil na stranu DelPa.

Vyřazením Federera byla pokažena symbolika letošního roku. Když si číslo 2017 rozdělíme na 20 a 17, tak druhé číslo byl Fedexův počet titulu do letošního AO. 20 by pak byla cifrou, na kterou se mohl Roger dostat. Na tuto sezónu by se pak skvěle pamatovalo, protože ze 17 na 20 by poskočil v roce 2017...

Švýcarský Maestro měl letos skvělou příležitost zaútočit na čtvrtý Small Slam, je otázkou, jestli takovou šanci ještě v budoucnu získá...

Neúplně vyvedeným severoamerickým létem se Fedexovi ztížila šance na dosažení 1. příčky. Teď už záleží jen tom, jak dopadne jeho konkurent - Rafan. Odstup v race bude od cca 600 bodů do 1900. Druhá cifra by defacto představovala KO Fedexovým šancím na trůn.
[ Reagovat ]
07.09.2017 18:46Od: triatlet
Pěkný shrnutí.
Jako vždycky.
[ Reagovat ]
07.09.2017 19:23Od: Forehand
2017 je pre Rogera naozaj magické číslo. Dvojka predstavuje poradie v rebricku, 0 vitazstiev nad Rafom na antuke, jednotka jeden vynechaný turnaj pre zranenie a sedmička pocet zapasov hranych na Wimbledone!!...

Tiez trochu silena symbolika, ze??

Celkovo tvoje poverčivosti dostávajú v tejto sezóne na frak. Nieco podobne si nacrtol aj pred Rg, kedy posledne roky platilo, ze ten kto vyradil Rafu v Rime vyhral Rg. Nie, tentokrát.

Astrologickym cislom 2017 je 10, desiatka je a naozaj magická pre Rafu bola, 2017 je zaroven jednotkovým rokom, rokom velkých zaciatkov. To sa v podstate naplnilo pre oboch.
[ Reagovat ]
07.09.2017 19:33Od: Pe3k
Není jak zesměšňovat pověrčivost a fandit nejpovercivejsimu tenistovi...dmce v čisté podobě, typické znaky trolhanda.
[ Reagovat ]
07.09.2017 20:50Od: Forehand
Ahoj Miláčku...Ako prežívaš prvý večer po vyradení?....

Nervičky, čo ak Rafa náhodou vyhrá?..:)
[ Reagovat ]
07.09.2017 20:06Od: Kozoroh
Sedmička se ti nepovedla, to jsem čekal, že přijdeš na cosi lepšího :-P Sedm zápasů obvykle odehraje každý finalista na GS.

Mimochodem kdo to tady psal, že když Rafa vyhrál RG bez ztráty setu, vyhrál i Wimbledon? :-D
[ Reagovat ]
07.09.2017 20:51Od: Forehand
To bolo suché konstatovanie, nic iné...

Skoda, ze sa nedozvieme, akoby Rafa dopadol, ak by nedostal práve Mullera..
[ Reagovat ]
08.09.2017 00:38Od: janek_da
jooo, Müllera ????????????

tebe dávat do ignoru je velká chyba
[ Reagovat ]
08.09.2017 05:55Od: Forehand
To "ü" si si zrejme domyslel, kedze tam nikde nie je napísané...Palec hore za kreativitu a fantáziu..

Ignore je pre FFF skvelá vec...Jedneho dna Federer z GS vypadne a ked je fanatikovi najtazšie, tak to može vyskusat a samozrejme emocionálne oznámiť...Vysledok Rogera tym vsak aj tak nezmeni :)
[ Reagovat ]
08.09.2017 09:08Od: janek_da
Zajímavé, že hledáš takovéhle kravinky, ale když tě někdo opraví z faktických chyb z kterých pak děláš dalekosáhlé úvahy, tak jsou to pro tebe prkotiny.

Tak vysvětlím. Psal jsem z mobilu. Přepsalo to. Ty otazníky byly smajlíky ":))))".
O tom ignoru jsem psal v souvislosti s Krisboyem. Ten psal o ignoru. Já píšu, že mě tvoje komenty baví. Sice nevím, jestli to je tebou zamýšlený efekt, ale baví.
[ Reagovat ]
08.09.2017 00:47Od: Marduch
A nedozvime se, jak by hrál Rog na USO, kdyby se nenechal unýst a se vys.ral se na Montreal. A jeste mnoho jinych veci se nedozvime.
[ Reagovat ]
08.09.2017 10:08Od: a.magerova
Hlavně se NIKDY nedozvíme, jestli by Rafa získal víc Zlatých míčů než Roger... kdy oba zůstali u fotbalu... TO mě bude trápit dlouho... :-))))))
[ Reagovat ]
08.09.2017 10:11Od: Krisboy
Rafa, jednoznačně :)
[ Reagovat ]
08.09.2017 10:54Od: Mayo
Rafa by prekonal aj Lionela (: vo to strah nemam
[ Reagovat ]
08.09.2017 11:03Od: a.magerova
Dejte fotodůkaz... :-P

http://jpeg.cz/obrazek/gntg
[ Reagovat ]
08.09.2017 12:19Od: Pe3k
Zlatý míč těžko, ale kopalista by byl solidní.
[ Reagovat ]
08.09.2017 12:25Od: George_Renel
Je fakt, že by málokdy udělal ruku, když je má pořád za tělem. .-)
[ Reagovat ]
08.09.2017 12:40Od: Fandina
:-)))
[ Reagovat ]
07.09.2017 21:40Od: annah
Moc pěkné!!! Díky!
Třeba Roger tu dvacítku zdolá ještě v příštím roce. Už bez symboliky čísel... :-)
[ Reagovat ]
07.09.2017 17:54Od: mahycek
Samé kdyby, jak, a nebo, to je jedno. Jestli byl Roger zdráv nebo ne, také jedno. Hrál a to je podstatné. Ale, byl nejistý v klíčových momentech. I když jeho hra nebyla, tak jistá variabilní, jak na AO a WB, tak za stavu 7 - 6 v tiebreaku 3 setu pro Rogera, při jeho servisu, to měl proměnit !!!! Náběh na síť a beckendovým volejem to poslal za základní lajnu Delpa. Takovým ležérním obloučkem ? Ano měl 4 setbally, ale tento byl asi, ten pro něho smrtící. Vraťte si ten tiebreak. A pak by vyhrál a neřešili jsme to tolik. Ale stejně, Kdyby mi někdo řekl v lednu, že vyhraje 2 GS, tak si budu ťukat. Přál jsem si alespoň jeden a to Londýn.
[ Reagovat ]
07.09.2017 17:46Od: Mayo
omg, to sa nikde nedá pozrieť hajlajt zo zápasu? všetko blokované
[ Reagovat ]
07.09.2017 17:50Od: D@nny
https://www.youtube.com/watch?v=a9dKJAhyze0
Staci hledat a najdes jich mnohem vic:)
[ Reagovat ]
07.09.2017 18:51Od: Mayo
Ďakujem, si veľmi šikovný.
[ Reagovat ]
07.09.2017 17:21Od: annah
Když už Fedexe bohužel na letošním USO neuvidíme, podívejte se aspoň, jak nakupuje v NY boty... :-)))
https://www.youtube.com/watch?v=bHcaCYZU8Dw&feature=youtu.be
[ Reagovat ]
07.09.2017 15:59Od: Smazaný účet Roger Federer vs Juan Martin Del Potro Full Match Quarterfinals [ Reagovat ]
07.09.2017 15:05Od: Pe3k Roger Federer - stronger from the loses
https://youtu.be/n4lVut_Fp6U
[ Reagovat ]
07.09.2017 14:57Od: ipko Roger FEDERER vs Juan Martin Del POTRO HD TOP 10 POINTS & MATCH [ Reagovat ]
07.09.2017 14:55Od: raduz
Vitězství Delpa nad Federerem je i vitězstvím Nadala,nebot Federer se už viděl v zápase s ním,ktutě se však přepočítal.I tak je letošní US Open dost velmi pokažené frackovským postojem Murrayho
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:59Od: Smazaný účet Roger x Juan
Podle me to byl paradni zapas...elektrizujici atmosfera, Roger minely na siti...ktere clovek tak casto nevidi, tim to dostalo hodne zajimavy naboj a takovou perspektivu trihleru, ....Juan toho skvele vyuzil. Dokonce vytahl v Tajbrejku BH return, z ktereho byl prekvapen i ten Roger...a myslim, ze nebyl sam... TB paradni dramo.
Podle me zapasu nic nechybelo, byl to krasny tenis a zapas, na ktery se jen tak asi nezapomene a rozhodne zapas jaky na GS ma byt...doufam, ze ne uplne posledni...
Juana beru skromne a pokorne, ja jsem rad, ze proste na ten kurt dorazi a hraje, iluze si uz davno nechci delat, ani nedelam, je me jedno jestli rupne, vyhraje...sem rad, ze proste je...a tecka:) V zapase sice celkem mi chybely ty jeho pekne herecke etydy, na ktere se take tesim, ale nevadi...
Juan se tu zatim postaral s Dominikem a Rogerem o podivanou, kterou si ten GS opravdu zaslouzi. Z tech zapasu, co jsem jeste videl, se mi dost libil sileny dramat Pelly s Goffinem...petisetak, ve kterem se hraly 3 tajbrejky... skvele dramaticke zapasy pak jeste sehral Roger s Juznym a tim mladym Frantiskem...o paradni momenty se take postaral i ten maly Diego...Rafa mel jeden pekny tenisovy moment v prvnim setu s japoncikem Danielem...pekne vymeny...bylo se na co divat...
Ale jinak tenhle GS hodne zaostava...
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:59Od: Smazaný účet
Pochopitelne Rafa je jasnym favoritem, a je uplne jedno jake maji H2H s Juanem...hlavne aby Juan dorazil a hral, a byl to hezky tenis...a jako vzdy si nemyslim, ze vyhraje...podle me u neho uz tolik o to nejde. V jeho pripade uz davno vyhral...uplne necim jinym...

Jinak Kevin Anderson podle me jeste nebyl dobre proveren... Kvery ho tolik neproveril, jednak se celkem potkavaji v zapasech, a hlavne Kvery celkem zklamani, ktere uz jen dokreslovalo prazdne hlediste...

Kevin je takovy nenapadny, ale hodne sikovny i na returnech. Behem American Series si zahral finale s Alexandrem, kde teda se me zdalo ze byl nervozni, a to ho dost odrovnalo...ale se Samem Kverym se vytahl... pokud nezacne jancit, ze je to uz SF...tak na finale ma...pokud bude jancit jak s Alexandrem, tak spis prohuci ve trech...pokud by mu nekdo zamrazil hlavu na finale a jen hral hlavne to co umi, verim, zeby to mohl dokazat... Janikovi bych to proste pral:)

USO celkem zklamani...ale vcerejsi zapas to rozhodne aspon trochu vylepsil...toz uvidime dal...hraci maji na to tri pokusy, aby se ten USO dal jeste povazovat za celkem povedeny a jedno, kdo vyhraje:).
[ Reagovat ]
07.09.2017 13:29Od: Marduch
Souhlas, u Kevina je v tyhle fazi turnaje největším otazníkem hlava.
[ Reagovat ]
07.09.2017 13:33Od: janek_da
My si ho připravíme. Ale pozor na Careena.
[ Reagovat ]
07.09.2017 13:38Od: turista
Del Potro je neuvěřitelně dobrý.
[ Reagovat ]
07.09.2017 13:43Od: FulnekUltras
S Rafou to může být další superbitva, i když úporný Španělův tenis zřejmě DelPovi už zdaleka tolik vonět nebude.
[ Reagovat ]
07.09.2017 15:35Od: turista
Možná, ale vzestup Del Potra je velkým zpestřením letošní tenisové sezóny.
[ Reagovat ]
07.09.2017 14:10Od: Marduch
Už hraje z BH standardně, nebo většinou jen čopem vrací? Že s tim vyřadil Fedexe..neviděl jsem to..
[ Reagovat ]
07.09.2017 14:15Od: FulnekUltras
z bh už tam měl DP docela dost až překvapivě solidních úderů, ovšem Roger mu ho větral pramálo
[ Reagovat ]
07.09.2017 14:18Od: Marduch
Opravdu? Ze by to az takle Rog prokaucoval? Jsem si jistej, ze Rafik Delpa zasype z 85% udery do BH. Tyhle takticky veci Rafa plni naprosto disciplinovane.
[ Reagovat ]
07.09.2017 15:42Od: turista
Del Potro se bude snažit taky z FH posílat Rafovi do BH nechytatelné pumelice a ten se je bude snažit vracet křížem, protože BH po čáře není Rafíkův šálek kávy. Bude to rozhodně zajímavý zápas.
[ Reagovat ]
07.09.2017 14:33Od: Smazaný účet
No tahle sezona je spis v jeho podani slusne dramo...fakt clovek nevi, co se stane. Behem jara nejen ze se vracel, ale dramaticka situace v rodine...Behem American Series byl uz clovek spis rad, ze na tom kurtu je, a ze si zahraje...Otocka s Dominikem, to povazuji za neskutecny pribeh...a celkem zazrak:)
Juan je jinak celkem takovy lisak, no a vcera tenhle lisak prelstil svycarskeho lisaka...nektere jeho pass shoty by Roger nezvladl, ani kdyby nemel tu vcerejsi blackoutovou mizerii na siti. A take obcas na nej pustil obouruc BH...ten v TB pos servu Rogera byl opravdu neskutecny.
Spis bych rekl, ze Juan byl neuveritelne dobry. Ted hraje, co mu telo povoli...
Ale jednu silu urcite ma na sve strane proti Big4... uz na OH se vyslovil, ze jak sel proti Nolemu, tak si rekl, ze si aspon zahraje jeden zapas:)))
Myslim, ze si na sebe nevyviji nejaky tlak, coz trebas u Rogera je jine, tam je ta vidina 20GS...podle me i takova vec vcera byla vlozena na ty pomyslne misky vah, kdo vyhraje...
Me hlavne Juan behem roku naucil, ze nemam proste nic cekat, si to zkouknout bez nervu...
...urcite neco na Rafu vymysli, urcite bude muset premyslet o svem BH...
u Rogera se daly ziskavat fiftyny diky nekterym pass shotum, Rafa mu ale na sit chodit rozhodne nebude, jeste k tomu je Rafa levak, takze ty je jeho slajsy mohou byt tak dobre na pekne FH spiny Mallorcana...

Ale jak uz jsem psal vyse, me bude stacit, jak tam prijde a uvidim ho hrat:)
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:26Od: Olympiada Pro rasistickeho pe3k
Tak co ty šašku ? A je klid. Ten zakerny svycar co odstreluje soupere na siti se zas jen vymlouva a stezuje. Uz to pochop, ze neni nejlepsi.....Nadalovi se jen vyhejba zbabelec.
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:32Od: D@nny
Nadalovi se letos bohuzel na AO, Indian Wells a Miami nevyhnul.
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:40Od: Frantz
Nadalovi se bohužel záměrně vyhýbal celou antukovou sezónu...
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:52Od: D@nny
Stejne tak muzou FFF obvinit Nadala, ze se mu vyhybal behem travnate casti, ale rozumne premyslejici clovek vi, ze oboji je pi.covina:)
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:55Od: Pe3k
Tjn, a tyhle kosočtvercoviny vytahují fanoušci Nadala neustále, čím to asi bude? :D
[ Reagovat ]
07.09.2017 13:01Od: Frantz
Není to pitchovina, arogant sám naznal, že na to nemá koule, když doslova řekl, že by proti Rafovi stejně neměl šanci, tak co na tom není pravda???
[ Reagovat ]
07.09.2017 13:04Od: janek_da
to je dobré, "arogant řekl, že nemá šanci" :D
[ Reagovat ]
07.09.2017 15:13Od: Krisboy
Oxymoron jak vyšitej :D Některým tady nenávist fakt zaslepuje mozek.
[ Reagovat ]
07.09.2017 13:14Od: D@nny
Ano, slozil Nadalovi poklonu jak skvele hral a rekl, ze v jejich pripadnem duelu na RG by nemel sanci a to podle tebe znamena, ze se zamerne Nadalovi vyhnul, tak to mas potom zajimavy zpusob premysleni. Federer ve svych 36 letech a po tom co odehral narocnou prvni cast sezony, se rozhodl vynechat antukovou cast a to z duvodu odpocinku a aby predesel pripadnemu zraneni, ktere by ho mohlo vyradit s ucasti na Wimbledonu, coz je pro nej, tak jako pro Nadala RG vyrchol sezony. Tvrdit ze se Nadalovi zamerne vyhnul, je nejen k smichu, ale vypovida to i o tve zaslepenosti.
[ Reagovat ]
07.09.2017 13:34Od: Frantz
Jo takže na trávě a na betonech šetří tělo a na antuce riskuje zranění, jo? Ty mi tady něco vypisuj o zaslepenosti..
[ Reagovat ]
07.09.2017 13:42Od: D@nny
:D nebudu s tebou ztracet svuj cas... Jo a jsem fanousek Nadala, jen tak mimochodem.
[ Reagovat ]
07.09.2017 13:51Od: Frantz
To já s tebou taky ne, jestli někdy hráls tenis, tak to musíš vědět sám.
[ Reagovat ]
07.09.2017 14:30Od: Franky
ale ale co to co to ...vlci sa pozieraju medzi sebou? :D ale necudujem sa ked tam mate tu BIG4 ala frantz forehand ci babolat....tak normalny fans sa radsej distancuju od vas :D
[ Reagovat ]
07.09.2017 14:39Od: D@nny
Tak jeste naposled. Nikde netvrdim, ze na trave a betonech tenista setri telo. Samozrejme, riziko zraneni je vsude, ale uvedom si, ze je antuka fyzicky nejnarocnejsi povrch a jemu je 36 let, to ze vynecha urcitou cast sezony, aby setril svoje telo, neni nic prekvapujiciho. Tvrdit, ze "pan tenista" jako Roger Federer vynecha nejaky turnaj zamerne, jen proto, aby se vyhnul jinemu tenistovi, je absurdita hodna fanatika, ktery navic nenavidi Federera. Mimochodem tenis jsem hral a porad hraju, i kdyz dnes uz jen rekreacne. Hral jsem uz zapas na kazdem povrchu, ale tohle nema nic spolecneho s tvym tvrzenim, ze Federer vynechal cast sezony proto, aby se v ni nahodou neutkal s Nadalem a neprohral.
[ Reagovat ]
07.09.2017 15:23Od: Amputace
Nelze samozřejmě předpokládat, že Roger antuku vynechal čistě kvůli Rafovi, není ale nic divného, ba fanatického na tom, myslet si, že faktor Rafa tomuto rozhodnutí přispěl. Jak píšeš - tenista v Rogerově věku už musí umět rozložit síly, zvážit, na kterých turnajích pro něj má smysl startovat a na kterých nikoli. A když ví, že na antuce bude startovat nejlepší antukář všech dob, který ho čtyřikrát vypráskal ve finále RG, určitě bude hodně zvažovat, jestli antuku raději nevynechá. Já pochybuji, že by při absenci Rafy Roger antuku vynechal (určitě ne všechny turnaje včetně RG) - naopak, nabídla by se mu možnost, jak z antukového povrchu rozšířit sbírku (ve srovnání s jinými povrchy) spíše skromných úspěchů. Je to snad úplně logické. Proč v 35ti letech mrhat silami a pak dostat nakládačku od Nadala ve finále či semifinále? Já jsem si celkem jistý, že faktor Rafa tady fungoval a dá se to vyčíst i z Rogerových vyjádření, zároveň si však nemyslím, že by Roger vynechal antuku pouze kvůli Rafovi, to ne, akorát si dokázal spočítat, že dva plus dva jsou čtyři.
[ Reagovat ]
07.09.2017 15:48Od: D@nny
Tady jde uz aspon videt, ze jsi inteligentni clovek. Ono bavit se s nekterymi zdejsimi prispevateli, je jak ucastnit se besedy ve zvlastni skole. Rozhodne bych i souhlasil s tvrzenim, ze Roger pri rozhodovani vynechat letosni antuku myslel na jeho pripadnou konfrontaci s Rafou, ale rozhodne si myslim, ze hlavnim duvodem vynechat antuku bylo odpocinout si a vyhnout se zraneni, ktere by ho mohlo vyradit z Wimbledonu. Za dalsi napsat, ze ho Rafa 4krat vypraskal, je taky trochu prehnane. Vyprask dostal jen v roku 2008, ostatni duely jako vyprask rozhodne povazovat nelze. Mi ale hlavne slo o vyrok Olympiady a pak Frankyho, ktery me fakt nastval. Napsat, ze Roger prohral s Del Potrem nebo vynechal antukovou cast, kvuli tomu ze se zamerne chtel vyhnout Rafovi, mi prijde jako uboha dehonestace tak skveleho tenisty jakym Federer je.
[ Reagovat ]
07.09.2017 16:10Od: D@nny
*Frantze, tvl ty dva si uz pletu:D
[ Reagovat ]
07.09.2017 16:29Od: Franky
ved pozeram ze otacas zbran do vlastnych radov :D :D
[ Reagovat ]
07.09.2017 16:35Od: D@nny
Chlapce, ja tady rozhodne zadne tabory nerozlisuju. Jen vas vnimam jako zdejsi dno a mate podobne prezdivky, tak proto si vas pletu:)
[ Reagovat ]
08.09.2017 03:27Od: Franky
och aha majstre...vobec mna tu registrujes? som tu rozhodne kratsie ako Frantz...alebo si si nas len cisto splietol? teba tu tiez nejak neregistrujem posl dobu si tu ako prd vo vetre a este si pleties aj jednoduche mena...tak nvm teda ty clint eastwood ala tulak z hor ;) alebo skor tupec z hor...
[ Reagovat ]
07.09.2017 16:59Od: a.magerova
Pěkně jsi to napsal... ;-)
Je zvláštní, že když Roger hraje, tak tu někteří jedinci vykřikují, že už by měl jít do důchodu a nezavazet mladším... a když vynechá nějakou část sezóny, tak ti samí křičí, že se chtěl vyhnout Nadalovi... a úplně nejzvláštnější je, že dotyční přilezou jen, když Roger prohraje, když vyhraje Rafa, tak to je tu není vidět... prostě hnusní jedinci, kteří nenávidí Rogera, ale že by měli rádi Rafu, to taky NE... opravdu smutný Život žijí.... :-/
[ Reagovat ]
07.09.2017 17:33Od: Amputace
Nějak zevrubně už to tady dávno nepročítám, ale toho, že by někdo vykřikoval, že by měl jít Federer do důchodu, jsem si nikdy nevšiml, a pokud ano, rozhodně ne v takové míře, aby se to mělo takto vynášet.

Pokud narážíš na mě, já jsem "přilezl" krátce před tím, než včera Roger srovnal na 1:1 na sety.
[ Reagovat ]
07.09.2017 17:39Od: a.magerova Re: ;-)
Co vím, tak kada.tom tady každou chvíli posílá Rogera do důchodu (taky to tu už nečtu vše).... narážela jsem na Frantze, Olympiádu...
[ Reagovat ]
07.09.2017 18:33Od: Frantz
Já do důchodu elegouna rozhodně neposílám, naopak, ať hraje klidně ještě 10 let! Každá jeho porážka, jeho ušklebenej ksicht a následné fňukání zdejších elego fanatik psychoušů je kořením tenisu ;-)
[ Reagovat ]
08.09.2017 07:23Od: Roger_Federer Re: Frantz
Korenim ceho?, vzdyt ty tenis nevis co vubec je..
Jedine co ti vlije krev do penisu je Federerova prohra..to tady potom strikas jak pozarni strikacka a vyješ na mesic, jako by si spolknul 3 viagry a nemohl si nikdy uspokojit..
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:51Od: Forehand
Pe3k, ten hrdina sa tu dnes už neukáže. Zhasla fajka. Zobral prúty, skladaciu stoličku a už si dáva pri vode duševnú očistu, dúfajúc že nabudúce z toho celé nevýjde jak hlúpe poleno...
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:54Od: Pe3k
Tolik zášti mít v sobě to musí být utrpení...

Jinak tahle vaše big troll 4, je zralá tak na ban a psychiatra... pěkný den kluci ;)
[ Reagovat ]
07.09.2017 13:02Od: Frantz
Zloděj křičí chyťte zloděje, to je božíííí!! :-DDD
[ Reagovat ]
07.09.2017 13:08Od: Pe3k
Ke všemu si ještě zloděj? No, co naplat, věřím ti to.
[ Reagovat ]
07.09.2017 13:59Od: Franky
trafene husy gagaju :D Pupkac, blabola, Trantz a nevykadeny trol uz nastupili vo velkom style po tom co tuto sezonu len trpli..
[ Reagovat ]
07.09.2017 14:01Od: Pe3k
Však je nech...
[ Reagovat ]
07.09.2017 14:34Od: Franky
asi hej maju toho dost ked museli s nami v noci vstavat aby hejtovali a trolovali od rana :)
[ Reagovat ]
07.09.2017 17:11Od: Forehand
Ale kdeže Baníčku...V mojom živote je vela lásky a slnečného svetla...A dnes sa k tomu pridala škodoradost, velmi sa teším ako si to po zápase nezvládal...

Aj slza bola?
[ Reagovat ]
07.09.2017 21:24Od: turista
Fájka?
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:09Od: ipko
ten prvý SB beriem, asi nehrateľné, výborný Delpov return.. ale druhý, kde mal čas sa rozhodnúť čo urobiť na sieti a nakoniec vyhodí lacný BH.. tomu nechápala ani Mirka.. a na Delpov SB nepripravený nábeh na sieť.. ale Rafa s Delpom asi naj zápas semifinále OH minulý rok a nakoniec vrchol v TB, takže dúfam že aj toto bude podobný zápas s rovnakým víťazom..
[ Reagovat ]
07.09.2017 11:48Od: Mayo
Rafa vs DelPo bude super zápas, škoda, že ho neuvidím. Podľa mna je zo iba on kto môže obrat Rafu o titul.
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:15Od: Mayo
Vlastne uvidím ten zápas, tak potom fajn. DelPo vie na Býka zahrať , boh vie aký bude kurz.
[ Reagovat ]
07.09.2017 11:41Od: Forehand
Niekde sa aj tak stala chyba. Kozoroh predsa pisal, ze vzdy ked Roger vyhral AO a W, tak vyhrá aj USO. Zápas s Delpom by sa mal opakovat, az dovtedy, dokým sa nenaplnia papierové predpoklady...
[ Reagovat ]
07.09.2017 11:44Od: a.magerova
Taky psal, že se Rafa a Roger na USO nikdy nepotkali a tak se i stalo... :-))
[ Reagovat ]
07.09.2017 18:31Od: Kozoroh
Není z toho třeba dělat vědu, zkrátka došlo k chybě v Matrixu!!
[ Reagovat ]
08.09.2017 00:51Od: Marduch
To se cas od casu prihodi. Důkaz, ze i Matrix ma svy mouchy. Nakonec je to jenom program.
[ Reagovat ]
07.09.2017 11:30Od: babolat.cz VAMOS CAESAR
Pokud Rafa získá titul, pokusím se protlačit Senátem,aby ho prohlásili za boha. Manacor se stane svatým místem a tenisoví poutníci budou každý rok chodit na pouť jako do Compostely či Mekky.
[ Reagovat ]
07.09.2017 11:33Od: Franky
nevynechavaj tabletky rano davkuj presne jak ti doktor nariadil..
[ Reagovat ]
07.09.2017 11:35Od: blixa
:D :D +1
[ Reagovat ]
07.09.2017 11:42Od: Forehand
To by bolo milé, púť by sa mohla začínať napriklad v Bazileji.
[ Reagovat ]
07.09.2017 11:43Od: a.magerova
Nebuď malý ve svých cílech... prosaď si Bratislavu !!!
[ Reagovat ]
07.09.2017 11:45Od: babolat.cz
aspoň by byl klid na rozjímaní- všichni by byli zalezlí doma...
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:04Od: Franky
no vidis ked das tabletky uz si aj pri zmysloch :) este daj pupkymu aby aj on dosiel ku zmyslom
[ Reagovat ]
07.09.2017 11:42Od: a.magerova
Ale tak... pokud máš TU moc... není lepší ji využít nějak smysluplnějc... sejdeme se a domluvím Ti... :-P
[ Reagovat ]
07.09.2017 11:44Od: babolat.cz
jak asi? toto jest nejsmysluplnější věc, jakou jsem mohl navrhnout :-)
[ Reagovat ]
07.09.2017 11:48Od: a.magerova
Fááákt?!!!

To bude asi tím, žes v životě nebyl vnučkou... :-P
[ Reagovat ]
07.09.2017 11:53Od: babolat.cz
To by mne zajímalo, co tím myslíš...
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:06Od: a.magerova
Asi jsi nebyl nedávno u "skvělé" diskuze, kdy Fandina se tady mocně oháněla tím, že když už je letitá babička, tak může a musí všem jen "dobře" radit a ukazovat jak se chovat, zatímco my ostatní máme jen povinnost držet hubu a krok... no a dorazila to tím, že byla v životě i vnučkou a tím pádem ví o životě vše i to, jak se maj chovat mladí lidé a vlastně lidi vůbec...

Takže tak... vzala jsem si z toho to, že když jsem byla/jsem taky vnučkou, tak jsem dozajista pobrala jakéhosi nadrozumu a můžu si teď vyskakovat nad těmi, kteří vnučkou v životě nebyli, což se u Tebe dá předpokládat... :-)))

Prostě, chci jen Tvoje dobro.... ;-)
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:24Od: babolat.cz Re: už jsem v obraze---
díky za stručné vysvětlení a zasvěcení, číst Fandinu diskuzi a vlákna rozhodně neplánuji :-)
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:38Od: a.magerova
Já už taky ne, ale TOHLE se tenkrát nedalo přehlídnout... ale jako terminus technicus... prostě NEBYLS VNUČKA TAK MÁŠ SMŮLU.... :-))))))
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:48Od: babolat.cz
tak Fandina jsem vyzvracela hodně takových výroků, že člověk nevěří :-)
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:48Od: babolat.cz
oprava: sem
[ Reagovat ]
07.09.2017 17:04Od: a.magerova Re: ;-)
Pravdu máš !!!
[ Reagovat ]
07.09.2017 19:57Od: Fandina
Jsi hloupá. Nechápeš ani smysl toho příspěvku. Je mi tě líto.
[ Reagovat ]
07.09.2017 21:45Od: annah
Boha už jednoho máme. Je Švýcar... :-)))
[ Reagovat ]
07.09.2017 10:41Od: dappe
Škoda, Federer nebyl 100% fit, to je evidentní, ale rozhodně nehrál nějak zle, jako v prvních dvou kolech. Kvalita Del Potra byla hlavní příčinou, proč se Federerův handicap projevil. Přesto se ten zápas dal vyhrát, třetí set rozhodl, Del Potro měl dost štěstí v důležitých okamžicích, šel mu servis, Federer se i díky tomu nedostal moc do situací, kdy by ho nějak unavoval no. Hlavně asi ani on sám na to asi neměl, nevadí. Snad se dá dohromady a ještě uzavře tuhle výbornou sezonu kvalitními výkony v závěru sezony.

Nadal turnaj ještě nevyhrál, má to samozřejmě hrozně ulehčené, je otázka jestli Del Potro bude vůbec schopný s ním hrát dlouhý zápas, ale pokud ano, tak by mohla přijít srážka s realitou.
[ Reagovat ]
07.09.2017 11:30Od: Marduch
?Jsem ze hry, protože jsem prostě nebyl dostatečně dobrý,? ?Ani tělesně, ani duševně, ani tenisově. Pokud máte rezervy ve všech třech oblastech, je vážně hodně těžké uspět.?

http://sport.idnes.cz/roger-federer-konci-na-us-open-d29-/tenis.aspx?c=A170907_081706_tenis_mne
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:44Od: Frantz
Fňuky fňuk, zdravej egoista přece neprohrává...fňuky fňuk....:-D
[ Reagovat ]
07.09.2017 10:22Od: Pe3k
Rožér po zápase rikal i v pozapasovem rozboru na to kladli velký důraz, že zdravotně není 100 % a z toho pramenily některé nepochopitelné chyby hlavně na síti. Těžko v jeho věku čekat, že zůstane celou sezónu 100% fit.

JMDP zaslouženě, přestože statistiky hovoří jinak... před zápasem sem čekal že bude unavený a on vytáhl jeden z nejlepších výkonů za poslední roky. Do semifinále je pro něj pozitivní, že 2:50 není zas tak dlouhý zápas, má den volna a hlavně po skalpech Thiema a Goaterera bude mít velké sebevědomí. Navíc ta elektrizující, napůl domácí atmosféra...
[ Reagovat ]
07.09.2017 10:30Od: Franky
ked uz porazil definiciu tenisu tak by mohol zopakovat vykon z US09 a dat 3x 6:2 aj definici sportoveho spodneho pradla..
[ Reagovat ]
07.09.2017 10:33Od: insanezy_
Tady je zas nazvraceno
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:46Od: Frantz
Elegoš fanatici to zase jen nedávají ;-)
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:52Od: janek_da
bééé, mááš pravduuu. bééé
[ Reagovat ]
07.09.2017 13:06Od: Franky
zato cele dno TP teraz povstalo lebo Fedex tento rok prvykrat prehral na GS co ste cely rok nedavali vy tak ste zaliezli..teraz ste prisli jak krali a predbiehate sa kto da vacsi kompliment Rafovi a jeho hre..Aby ste to nezakrikli chlapci...
[ Reagovat ]
07.09.2017 13:23Od: Frantz
Dno TP právě teraz padlo na hubu.. pýcha předchází pád, znáš to... ;-)
[ Reagovat ]
07.09.2017 11:24Od: Marduch
2:50 nevěř tomu, únava se akumuluje kolo za kolem a takovýhle zápasy jsou náročný i psychicky.
[ Reagovat ]
07.09.2017 15:40Od: Marduch
?Nejsem v nejlepší kondici, cítím únavu v nohou. Rafa je světová jednička, hraje sebevědomě. Ale když chybí dva zápasy k titulu, šance může přijít. A člověk musí být připravený, aby ji případně využil.?

Zdroj: http://sport.idnes.cz/tenis-us-open-juan-martin-del-potro-po-postup-pres-federera-p4j-/tenis.aspx?c=A170907_135113_tenis_mne
[ Reagovat ]
07.09.2017 10:10Od: kada.tom FEDERER OUT!!!
Tak ten váš "gout" zase ztroskotal a zase nepotká Rafu v NY :-D
Del Potrovi odpouštím vyřazení Doma, protože teď ráno mě opravdu potěšil, že zavřel ústa všem těm, kteří už tu viděli egoistu s trofejí. Naštěstí se Argentinec zmohl a zachrnáil čest turnaje.

No, sestava SF je zvláštní. Samozřejmě bych chtěl španělské finále!
[ Reagovat ]
07.09.2017 11:32Od: janek_da
jj, Federer je lůzr
[ Reagovat ]
07.09.2017 10:05Od: Krisboy
Tak teď opravdu nevím, jestli titul víc přeju Rafovi nebo DelPovi...
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:57Od: Frantz
Je to v podstatě jedno, dobro zvítězilo nad zlem - ušklebenej egoista pakuje, takže teď už se děj vůle boží... ;-)
[ Reagovat ]
07.09.2017 15:18Od: Krisboy
Pakuješ se ty z mýho monitoru. Jednou provždy. Pozdravuj v žumpě.
[ Reagovat ]
07.09.2017 17:12Od: a.magerova Re: :-))))
Velmi správná úvaha... je to můj monitor, tak jen jedinci, kteří si TO opravdu zaslouží, ostatní PRYČ !!!
[ Reagovat ]
07.09.2017 17:18Od: annah
Ježišmarjá, co to je za hloupé nenávistné plky? Člověk by skoro myslel, že Federer jejich autorům něco osobního špatného provedl. Přitom je to úžasná, mimořádná osobnost a skvělý tenista, jen holt právě prohrál. To se v tenise i jinde stává. Nakonec toho už letos vyhrál dost, nemůže mít všechno.
[ Reagovat ]
07.09.2017 17:34Od: a.magerova
Většinou jsou to jedinci, kteří byli líní ve svém životě cokoli dokázat a proto teď s velkou vehemencí slovně kopou do těch, kteří takoví nebyli a šli si za svým snem a NĚCO dokázali... ale věř mi, že do očí by TO Rogerovi NIKDY neřekli, jsou to jen zbabělci, kteří se skrývaj za virtuální anonymitu.... škoda s nimi ztrácet čas.... :-/
[ Reagovat ]
07.09.2017 18:17Od: annah
Přesně tak, radši to nečíst. Tolik zášti a nenávisti se myslím musí ve výsledku obrátit proti jim samým. Je to jako žluč, která otravuje svého nositele zevnitř.
[ Reagovat ]
07.09.2017 21:08Od: Krisboy
Frantz je takovej zvláštní případ. Že je to jeden z nejzakomplexovanějších lidí zde, je jasné už dlouho. Naštěští se sem ale chodí vyzvracet jenom tehdy, když Roger prohraje, takže není tak otravnej, jako třeba Forehand, kterej tady prudí furt (taky byl jeden z prvních, kdo šel do ignoru). Takže jsem ho toleroval docela dlouho. Nicméně nadále si nehodlám nechávat kazit radost z toho krásnýho sportu podobnými ubožáky.
[ Reagovat ]
07.09.2017 21:38Od: Forehand
No, esteze si nám to mal potrebu takto nenápadne oznámit..Krisa Boy..

Určite tento akt sprevádzal aj patričný rituál, evidentne to pre teba vela znamenalo. Na smiech :D
[ Reagovat ]
07.09.2017 21:53Od: a.magerova
Celkem zbytečná přímá řeč, když Krisboy píše, že tě má v ignoru... :-P

Popsal to, ale přesně... :-)))
[ Reagovat ]
07.09.2017 22:52Od: Forehand
Jj, to sú tie typy, ktoré vyhlásia ako ťa majú v ignoru, ale potom im to nedá a aj tak si to pozrú..:)...

Zábavní ludia...:)
[ Reagovat ]
08.09.2017 07:55Od: Roger_Federer Re: Peter
Vnimas vubec, jaka opicka se tady stebe stala??, dle meho nazoru otravnosti, hloupoučkymi, nic nerikajic, rádoby vtipnýma komentarema, reakcemi uplne od veci konkurujes Fandine v dobach jeji nejvetsi slavy.:)
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:57Od: ipko Roger FEDERER Press Conference after QF vs Juan Del POTRO US Ope [ Reagovat ]
07.09.2017 09:52Od: blixa
Tak GOAT porazil GOATa. Nu což. Hlavně doufám, že Delpovi zbyly síly aby vyráskal Nadala ;-)
[ Reagovat ]
07.09.2017 10:00Od: Franky
+1
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:47Od: SubOptikT
Krásně, ten Juan Martin. Zbytečně se nesesypal jako většina. Vynikající!
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:52Od: janek_da
Chvílemi mě připomínal J1rku.
[ Reagovat ]
07.09.2017 10:06Od: Krisboy
Nepřeháněj!
[ Reagovat ]
07.09.2017 10:22Od: SubOptikT
Tak na J1rkův backhand zatím nemá, ale jinak to bylo docela slušné. Měl štěstí, že se k němu J1rka v pavouku nedostal ...
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:34Od: ArcusII Pěkný zápas
Není o čem diskutovat. Pěkný zápas, klíčový byl tiebreak 10:8 kde Roger měl vyhrát a zápas mohl dopadnout jinak... nestalo se a Delpo už si to vzít nenechal...
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:25Od: janek_da
Doufám, že vám všetkým Kevin vytre kocúra.
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:03Od: Smazaný účet Suma sumárum
Roger - Dneska byl jalový. Dle mého názoru si totálně špatně naplánoval US sérii. Viděl šanci na N.1, tak se hnal do Montreálu, kde si sice zahrál finále, ale odrovnal si záda, která ho pak limitovala celé US Open. Plusový kredit za to, že bojoval celkem čestně a snažil se vyhrát. Dnešní zápas zabil ve třetím setu, kdy měl setbally ve svých rukou, ale volbu úderů úplně zabil. Oba byly po prvním servisu a ten s největší šancí uspět hrál pod sítí, přičemž kdyby to nechal spadnout, tak mohl zahrát úder kamkoliv a DelPo by tam nebyl, nebo by to vrátil tak akorát na smeč. Čtvrtý set už odchodil a vypustil. Možná byl přetažený, možná záda, kdo ví. DelPo každopádně vyhrál zaslouženě.Roger může být rád, že Rafu nepotkal, protože by ho na US Open letos asi stejně nedal, neměl na to. Akorát by si zlikvidoval sebedůvěru, kterou si po několika letech letošními dvěmi porážkami Nadala vybudoval. A ta se mu ještě bude hodit.

Rafa: Jsem zvědavý na zápas s Juanem, požene ho celý stadión a Rafa bude muset předvést velmi solidní výkon, aby nedostal na budku. Ono porovnávat jeho soupeře po cestě do SF s DelPotrem je jako srovnávat babetu s Ducatti.

Spodní část pavouka nemám chuť ani komentovat, protože to je parodie na tenis. Kdyby bylo US Open obsazeno všemi hráči z TOP 10, tak na turnaji není ani jeden z posledních čtyř účastníků.

Jak jsem někde četl níže, tak finále se odehraje zítra. Je jedno, kdo tam postoupí, protože ten ze spodní části pavouka bude jenom sparing, který uhraje ve finále tak 3-5 gamů.

Jinak GS v celku o ničem. Viděl jsem pár pěkných zápasů a ten mezi Thiemem a Del Potrem v celku ušel na tu bídu, co jsme mohli vidět.

Jak jsem říkal, jsem celoživotní FedFan, ale pokud vyhraje Rafa, tak nemám problém. 2 tituly pro každého z nich mi příjde jako slušný výsledek na to, kolik let jsou už na tour.
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:07Od: Smazaný účet Re: Dodatek
Navíc sezóna je ještě dlouhá a Rafa s Rogerem budou hlavní favoriti všech turnajů do konce roku s tím, ze v hale by měl Roger asi dominovat, pokud bude zdravý. DelPotro zase někde na par měsíců zmizí, nebo udělá max druhé kolo jako cely rok.
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:10Od: Forehand
Ja by som sa len chcel decentne spýtať, prečo máš pocit, ze Federer bol zdravotne limitovaný, keď sám počas turnaja viackrát vyhlásil, ze nebol...

Či v tomto vesmíre nie je možné, že by bol súper proste lepší?...
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:40Od: Franky
nieje nechal sa osetrovat v satni po druhom sete s Kohl...jasne ze povedal ze slo iba o 'svrbenie' ale podla mna nieco citil ved podanie mu vcera uplne odislo...
[ Reagovat ]
07.09.2017 11:00Od: babolat.cz
svrběli ho koule, nebo co?
[ Reagovat ]
07.09.2017 11:03Od: Franky
primitiv sedlak...
[ Reagovat ]
07.09.2017 10:05Od: Smazaný účet
Je to domněnka. Podle mě to přetáhl Tot vše. Nemusí to být pravda. Nesnizuji výkon Del potra ani náhodou.
[ Reagovat ]
07.09.2017 15:49Od: turista
Federer se holt neinspiroval Djokovičem, který i v době své nejlepší výkonnosti často spíše než aby zahrál těžký volej tak míče raději odehrával po dopadu na jistotu včetně smečí po dopadu. Del Potro byl dnes v noci výborný a Rogi zápas prokaučoval.
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:01Od: Forehand
Dobré ráno vsetkým fanusikom tenisu a Baníčkovi zvlášt. Ten sa zrejme išiel zo samotnej bezmocnosti obesiť a tak si pripomeňme pár jeho posledných príspevkov tu na TP.

"No to Byl teda tb. Jedno je jisté, po tomto zápasu, zde naběhne banda těch nejhorších Nadalistu a bude zde nablito a hodně"

Baníčkova nočná mora nie je Rogerova športová prehra, jeho stihomanom je dianie na TP. Jeho vnútorný hlas prehovoril.

: a.magerova
"A tak... už jsme na to přece zvyklí.... maj Život na ho.no, tak aspoň ty Rogerovy prohry je potěší"

Tu možno badať, že frustrácia zbližuje. Magerka s nadhladom len sebe vlastným dodala poznatok, založený na dlhodobom sociálnom výskume zo života Nadalistov.

"Je to tak"

Baníček, okamžite gentlemansky prikyvuje a zovre svoju malú špinavú ručičku v päsť.

"No tak jako všichni. Zůstane vše při starém, Roger je jednoznačně nejlepší, Rafa nejšťastnější"

Jedno z posledných baníčkových posolstiev tomuto svetu. Rád by som podčiarkol "jednoznačne". Baníček je človek rozhodný, je to buditeľ. Už len zabudol dodať to klasické, I HAVE a Dream :)
[ Reagovat ]
07.09.2017 08:18Od: letityfanousek šok
Zdálo se mi, že Juan snad ani nenastoupí nebo skrečuje zápas a on lišák přehraje Federera. Přeju mu úspěch i ve finále. Byla by to blamáž, kdyby US Open vyhrál Carreno, něco podobnýho jako kdysi Gaudio FO
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:57Od: Franky Mayo
No kde si ty miestny schyzofrenik? Vcera si tu mal velke 'tipy' (SF R+R) a vravel som ti ze dat nanich tak skrachujem tak zevraj som mimo..vravel som ze jeden vypadne...sice som to cakal v opacnom garde avsak tip vysiel opat sa nestretnu..cakam ospravedlnenie ;)
[ Reagovat ]
07.09.2017 08:02Od: Frantz
Pukni zlostí, frustráte :-DDD
[ Reagovat ]
07.09.2017 08:13Od: Franky
toto ti napisem v sobotu rano ;)
[ Reagovat ]
07.09.2017 08:40Od: Pavol
Delpo mi zachránil pivo z krčmovej stávky. Díky Delpo.
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:12Od: Forehand
Hellou Atlét. No čo, už si si zabehol 1658479km, aby si túto noc vymazal z hlavy?...
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:52Od: Franky
kolkokrat ti mam vysvetlovat ze som skor na kratke trate? Nieco ako Messi kt vezme loptu a tiahne plnou rychlostou vpred..samozrejme s loptou by som bol rychlejsi ako ty bez nej ale to je zas na inu debatku pupkacik ;)
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:46Od: Ondra979
to je blbe probuzeni, kvuli praci jsem se nemohl divat.. myslel jsem ze Roger to da a zahraje si s Rafou, tak to ma Rafa temer na zlatem podnose, nebo na nej DelPo ma? bylo by dobre kdyby vyhral Juan ale nejak mu neverim ze to zopakuje
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:45Od: janek_da
zápas jsem neviděl ;-)

Gratulace Delpovi, aspoň budu ve finále v klidu fandit Kevinovi. Snad. Bo finále Busta-Rafa by mohli zrušit a předat rovnou Rafovi.
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:35Od: Herbert_Hoover
To budou moci i v pripade ze postoupi Kevin. Novackovska dam :)
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:35Od: Herbert_Hoover
dan
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:41Od: janek_da
věřím v "Čilič efekt"
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:40Od: annah
Zklamání veliké, i když Delpo si výhru zasloužil, byl jasně lepší. Vzbudila jsem se a zapnula TV ve chvíli, kdy se zápas lámal - ve třetím setu. Cítila jsem v kostech, že to špatně dopadne, trochu naděje se do mě během tiebreaku vlilo, ale jen na chvíli. Řekla jsem si - jestli ten tiebreak prohraje, jdu spát, protože zbytek debaklu nechci vidět a na smutek bude čas ráno. Jestli set vyhraje, zůstanu, i když mě čeká dnes hodně náročný program, nemůžu si dovolit být moc unavená.
No - vyhrála první varianta. Bohužel.
Teď nevím, komu přát postup do finále, v kterém má pak vítězství jisté - přitom kdo hraje v dolní polovině. Sympatickému Delpovi, nebo rovněž celkem sympatickému Rafovi, u kterého mě štve akorát ten neustálý zarputilý, zachmuřený, místy až přina.raný výraz? :-)
[ Reagovat ]
07.09.2017 08:01Od: Stan_Borowitz
Tady přece vůbec není o čem přemýšlet. Juan si musí dojít pro druhý pohár z USO!
[ Reagovat ]
07.09.2017 08:04Od: Frantz
Tohle fňukání elegánských frustrátů je prostě boží! ;-)))
[ Reagovat ]
07.09.2017 08:15Od: Mercury
Ty musíš mít fakt smutný život, ty vole.
[ Reagovat ]
07.09.2017 08:16Od: Franky
zrazu si sa vynoril? kde si bol pocas wimledonu a betonovej casti pred US? zalezeny jak had ked Rafa dostaval od jedneho mladika za druhym
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:36Od: Stan_Borowitz
Viděl jsem jen první čtyři gamy čtvrtého setu a bylo mi víceméně jasné, že JMDP vyhraje... Vzhledem k soupeři mi ta porážka vůbec nevadí, vamos Juan!
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:32Od: babolat.cz
jaké semi se bude hrát dříve? asi to méně atraktivní,že?
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:32Od: mahycek
Po to tiebreaku ve 3 setu a po nevyužití 4 setbolů jsem to zabalil do postele.
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:44Od: annah
Stejná reakce...:-)
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:45Od: Smazaný účet
Přesně. Pak jsem viděl ten Rogeruv klasicky odevzdány výraz a bylo vymalováno.
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:09Od: safi1313 Roger toho letos vyhrál dost..
Přál sem SF Fedal a bylo mi jedno kdo by z nich vyhrál. Vidět opět Rafu s Rogerem na vrcholu je neskutečný. Delpo to opět překazil , nicméně zaslouží si to a moc mu to přeji. Tím jak tady odehrál poslední dva zápasy, to prostě je sen každého fanouška vidět něco takového... Jsem fanda Rafy, takže chci vidět další GS pro býčka, ale smířil bych se i s tim, kdyby se při předávání poháru zpívalo oleee oleee Delpo:))
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:01Od: steve79
Gratulace Del Potrovi. Rogerovi nelze nic vycist. Na Us open neprijel 100% fit ale i tak se snazil bojovat. Finale Rafa-Del Potro bude uzasny zapas.
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:01Od: a.magerova
SF nikoli F
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:06Od: steve79
Predcasne finale:D
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:16Od: Roger_Federer
Tomu moc neverim, o motivaci u Nadala se nebojim, ten lehoucky pavouk mu dovolil se rozehrat a najit optimalni formu behem turnaje, vsadim si ze to da z DelPotrem 3:0 a tento titul si uz pohlida.
Kazdopadne tohle je bez jakych koliv ucelnost , nejslabsi granslem x 10 let, aby nestartovala vice nez polovina top hracu a jedna pulka byla slozena z hracu challengerovych kvalit..
Rafa si vybira "zivotni turnaj", kam se hrabou Bagdatisove a Gonzalesove.
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:25Od: babolat.cz
nesnižuj úroveň turnaje kvůli prohře oblíbence či marodce některých hráčů.
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:27Od: babolat.cz
většina lidí si zvykla na autority, bez nich to nejde. I v politice bychom cpali všude jedni a ti samí, jako by mezi ostatními nebyly kapacity. A pokud se třeba zvolí někdo jiný než "dinosaurus", je to kvůli slabé volební účasti.Zvykněme si na to, že i "malí" hráči dokážou velké hry a úroveň zvyšují, nikoliv snižují.
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:42Od: Roger_Federer
Snizovani a dehonestovani turnaje a hracu je tady vytvor a snaha pochazejici od FFN, hlavne od jednoho, po kterem jste to vramci moznosti radi prebraly..
Nic to nemeni natom, ze mam pravdu a turnaj je nejslabsi obsazenosti ktery si ja osobne pamatuju..
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:15Od: Forehand
Nadal turnaj ešte nevyhral a ak ho vyhrá, nemám problém uznať, že jeden GS z prípadných 16 bol v rámi slabšej konkurencie..A ak takto Rafa vyhrá ďalších 6-7, tak príde tvoja chvíla, možeš teatrálne povstať a vyhlásiť, že misky váh sú vyrovnané :)
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:50Od: Franky
tvoje vyhlasenia su teatralne kamarat :D
[ Reagovat ]
07.09.2017 10:13Od: Roger_Federer Re: Peto
Pokud jsou tyhle moje komenty teatralne, jsi potom ty teatralni uz tak 5-6let.
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:29Od: Smazaný účet
Ono je to asi jedno. Fail bude pokud Rafa titul nevyhraje, když má zítra jediného kvalitativně slušného soupeře za cely turnaj. Roger měl ve Wimbledonu taky celkem pohodu a i když jsem FedFan, tak rozdělení GS mezi naše dva kluky mi přijde v pohodě. Každý dva a turnaj mistrů rozhodne.

Nemá cenu tady hledat výmluvy ze Roger nebyl fit atd. Každý viděl, ze nebyl 100%, ale zapas si podelal ve třetím setu sám, mohl to dovést do konce ale zahrál naivní udery někde z ITF, takže ma smůlu.

To, ze je to nejslabší GS za poslední dobu je určitě pravda, kdyby byl obsazeny na 100% tak v turnaji už týden není ani jeden současný semifinalista ale víte co? Na to se historie nepta. :))
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:53Od: Frantz LOL neporazitelný egoista :D
Dobré ránko všem nasraným a nevyspaným elegoš fanatic fans ;-)

Vítejte zpátky na zemi, megahaluz již definitivně skončila!

Je čas začít plivat na Nadala, ti kteří to v noci ještě nestihli, nechť tak neprodleně učiní..... ;-)

Pipka magorová by mohla připojit link vašich zhrzených kyselých ospalých ksichtů :-D
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:56Od: Roger_Federer
Tebe starici Frantzovi delali ve vane, a to inteligentni uplavalo ze??:)
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:28Od: babolat.cz
:-)
[ Reagovat ]
07.09.2017 08:21Od: Franky
tiez si myslim ze tie preteky vyhral vdaka slabej ucasti na starte rovnako ako Nadal na tomto turnaji :P
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:01Od: a.magerova Re: :-P
http://www.motivacni-citaty.cz/wp-content/uploads/2014/09/2014-09-09_12-16-15_www.motivacni-citaty.cz.jpg
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:48Od: raduz
To,že nebude Federer vs Nadal mě mrzí,byla by to ferovka.Navíc si myslím,že by Federer byl lépe připraven nežli na zápas s Delpem.Kapitola RF vs RN je dnešním dnem na US Open definitivmě uzavřena
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:37Od: a.magerova Oooo jejda...
Franz se nám vzbudil... jdu raději spát.... :-P
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:50Od: FulnekUltras [ Reagovat ]
07.09.2017 06:32Od: anajka
Sklamanie som začala liečiť myšlienkou na Prahu o dva týždne.
Verím, že tam Roger nesklame a bude nás zabávať nielen svojou hrou.
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:33Od: koukou
no jistee
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:36Od: a.magerova
V první chvíli mě napadla spišská borovička... :-)))
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:39Od: anajka
To nie je môj sortiment...:)
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:45Od: a.magerova
U nás na Moravě je o ni velký zájem, kdykoli jede někdo na Slovensko, tak má úkol jasný... :-))
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:48Od: anajka
Viem, už som zažila korigovanie cesty autobusom tak, aby si české kolegyne mohli kúpiť dokonca určitý typ borovičky. :)
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:22Od: Denis92
Federer na minulej tlacovke spominal ako ho este stale stve porazka z finale USO a keby sa hra znova tak by ho vyhral. A co spravil? Posral to znova. Prvy set jediny BB zahral lahky volej DelPovi do FH a bolo. A stale mu to hral do FH z ktoreho ho DelPo nicil.. A ten TB 3.setu to bolo co? Kolko chcel setballov? Ten za stavu 7-6 to uplne zabil. Tam si prehral zapas. Som neskutocne nastvany. Tymto padom prenechal Nadalovi GS a aj post svetovej jednotky. To bude dlho mrziet..
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:28Od: FulnekUltras
Taky je to jenom člověk a každý den ne v úplně ideální formě. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=YAHtW1yTfZ0
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:31Od: a.magerova
Však nemusel být každý den v úplně ideální formě.... stačilo OBDEN... :-P
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:57Od: Frantz Re: Denis92
Máš recht, posral to.. a tvůj/váš bezmocný vztek je na tom úplně to nejsladší ;-)))
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:40Od: Kojinho
Ty nejsi normální diskutující, ty jsi jen ubohá lidská troska živící se na tom, že celý rok čekáš, až Roger na GS prohraje. Tak se raduj, snad ti to čekání za to stálo. Jestli se ale tvoje tenisové fandění zakládá pouze na tomto, tak jsi moc radosti asi letos nezažil, proto vychutnávej plnými doušky. Jo, a taky si už konečně zapíchej.
[ Reagovat ]
07.09.2017 08:24Od: Franky
presne tak cely rok tu nebolo ani pocut o nom...slizky had nic viac
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:25Od: Forehand
Del Potro má zrejme patent na to, ako v NY prekaziť Rogerovu nesmrteľnosť :)

Nebyt 2009, Federer by bral 4GS v rade, a kto vie ako by dopadlo SF s Rafom v 2017.
[ Reagovat ]
07.09.2017 18:42Od: Kozoroh
Jj, Fedex si dnes proti DelPovi prožil dejá vu.
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:18Od: a.magerova FANTASY - zůstali mi.....
DelPo

Venus, CoCo, Sloane

Že budu odborník na baby, to by mě nenapadlo... blixooo.... :-)))))
[ Reagovat ]
07.09.2017 12:18Od: blixa
No vidíš jak ti to jde ... ještě že jsem ti nic nenavrhnul, takhle jedeš !!! :D
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:12Od: a.magerova Gratulace DelPovi, byl lepší...
Roger bude dnes klečet.... na hrachu... :-P
[ Reagovat ]
07.09.2017 07:06Od: Frantz
jj a jako bonus mu ropucha Mirfuša nedá týden žrát ;-)
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:12Od: koukou
škoda RF ale ten tb uz videl ze ma v kapse ,ale JMDP dobry vykon nadal bude mit co delat
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:10Od: raduz
Federer se očividně viděl už v semifinále s Nadalem a krutě se přepočítal.Byl dnes nervozní a hrál velmi zle takticky.Myslím však,že má splněno a na 20GS musí počkat do Wimbledonu.Před 3 lety jsem říkal,že může vyhrát již je Wimbledon a tušení mě zklamalo,nyní si myslím,že mě naopak nezklame.U Nadala jsem si zase myslel,že vyhraje již jen RG a ejhle on 3 měsice sotva přepinkne síť a bude mít i tak zjevně titul s US Open,Delpa mám rád,tudíž mu i odpouštím tu komedii s Thiemem.Podařilo s mu to,co Nadal na AO 2014 nedokázal.
[ Reagovat ]
07.09.2017 09:05Od: Forehand
Plačemeeee..
[ Reagovat ]
07.09.2017 15:13Od: Amputace
Lol. Co Nadal na AO nedokázal. Vrcholně ubohé.
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:09Od: Smazaný účet
Psal jsem to i vedle. Roger doplatil na los, dneska byl odevzdany, bez úderu, bez ničeho. DelPo si to zasloužil určitě víc, chtěl vyhrát. Roger tam pochodoval myšlenkami úplně jinde, dělal laciné chyby a neměl vůli hrát. Rozhodl TB třetího setu, 2x setball a 2x totálně špatná volba úderu. Naivní nabíhání na síť proste hrůza. Možná poprvé v kariéře Roger špatně zvolil program, montreal hrál zbytečně a doplatil na to i na US open.

Snad není DelPo vystaveny a nedaruje rafovi finále jako dneska dneska Rublev.
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:08Od: vrabejka
DelPooo joooo!!!
Jsem rád že tato sezona nebude sezonou jednoho hráče to by fakt nebylo dobré.
Snad DelPo dobře zregeneruje a zápas s Rafou budou vrcholem turnaje.
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:07Od: Pe3k JMDP
Gratz.

Pro Rogera je US nejsmolnejsim gs. FeDal na US? Never.
[ Reagovat ]
07.09.2017 08:26Od: Franky
hned po RG
[ Reagovat ]
07.09.2017 18:47Od: Kozoroh
Po zkompletování kariérního GS vyhrál Roger už jen Wimbledon nebo Australian Open...
[ Reagovat ]
07.09.2017 18:58Od: a.magerova Re: :-))))
Jj... jen 3 Wimbledony a 2 Australany... hanba mu... ;-)

5 USO v řadě není určitě nejsmolnější... tou byla, dle mého, až do letoška spíš Austrálie...
[ Reagovat ]
07.09.2017 06:05Od: Mayo
Vamos DelPo (: neskutočný tenista
[ Reagovat ]
07.09.2017 08:26Od: Franky
kto je mimo? ospravedln sa mi..
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist