Raonic na sedmý pokus udolal Federera. S Nišikorim si poprvé zahrají na Turnaji mistrů

31. 10. 2014, 18:48
Aktuality 488
ATP PAŘÍŽ - Boj o Turnaj mistrů dostal v pátek nečekanou zápletku, ale nakonec i rozuzlení. Postupovou matematiku totiž ve čtvrtfinále turnaje Masters v Paříži nečekaně zdramatizoval Milos Raonic, který poprvé v kariéře porazil Rogera Federera. O pár hodin později se dozvěděl, že mu cenný skalp zajistil premiérovou účast na Turnaji mistrů, na který se jako první Asiat v historii kvalifikoval i Kei Nišikori.
Milos Raonic

Pokud by dnes prohrál, bylo by o obsazení letošního Turnaje mistrů jasno. Jenže Milos Raonic se vzepřel favoritovi i statistikám a dal boji o Londýn novou zápletku. Třiadvacetiletý Kanaďan si ve čtvrtfinále na Masters 1000 v Paříži vyšlápl na Rogera Federera, s nímž prohrál všech šest předchozích soubojů.

Souboj číslo sedm mu ale přinesl štěstí. I když se Raonic v posledních týdnech spíše trápil a ani ve Francii nepředváděl přesvědčivé výkony, proti světové dvojce se dnes vybičoval ke skvělému výkonu především na podání. Na returnu se sice příliš neprosazoval, ale při servisu byl suverénní.

• ATP RACE 2014 •
(BOJ O TURNAJ MISTRŮ)

aktuálně k 31.10.2014
1. Novak Djokovič (Srb.) 9370
2. Roger Federer (Švýc.) 8700
3. Rafael Nadal (Šp.) 6835
4. Stan Wawrinka (Švýc.) 4895
5. Kei Nišikori (Jap.) 4625
6. Andy Murray (Brit.) 4475
7. Tomáš Berdych (ČR) 4465
8. Milos Raonic (Šp.) 4200
9. Marin Čilič (Chorv.) 4150
-------------------------- -----
10. David Ferrer (Šp.) 4045
11. Grigor Dimitrov (Bulh.) 3655

Přitom Federer nehrál vůbec špatně. Pomohl si 25 winnery a udělal jen 13 nevynucených chyb, ale nestačilo to. Klíčovou byla výměna ve druhém setu za stavu 5-4 a 40-30 z pohledu Švýcara, který se dostal ke svému jedinému brejkbolu v zápasu. Jenže ho neproměnil, vzápětí poprvé v utkání přišel o podání a Raonic nakonec i díky 22 esům zvítězil 7-6 7-5.

"Myslím, že tohle byla moje největší výhra. Musel jsem hrát opravdu na vysoké úrovni, abych měl šanci uspět. V posledních týdnech jsem trochu ztratil formu, ale tady jsem ji naštěstí našel," komentoval Raonic.

"Myslím, že hrál dobře. A když potřeboval, tak skvěle podával. Byl to klasický halový zápas. Prohrát tímto způsobem bolí, ale Milos si vyhrát zasloužil. V tie-breaku prvního setu hrál hodně na riziko a vyšlo mu to," komentoval Federer.

Možná nejcennější výhra v kariéře Raonice posunula poprvé v kariéře na Turnaj mistrů. V doslova noční bitvě mu k tomu pomohl i Kei Nišikori, který po dvou a třičtvrtě hodinách udolal Davida Ferrera a vyřešil tak postupovou tajenku. Sám sebe totiž poslal jako prvního asijského tenistu v historii na Turnaj mistrů, zatímco poraženému Španělovi zůstal 'černý Petr' v podobě role prvního náhradníka.

Kei NišikoriNišikori prohrál první set a ve druhém hned v úvodu přišel o podání. V tie-breaku pak prohrával už 0-4, nakonec však dramatickou bitvu vyhrál 3-6 7-6 6-4.

"Jsem šťastný, že jsem dnešní těžký zápas vyhrál a zajistil si účast v Londýně. Moc se na to těším, bylo to pro mě důležité se tam dostat," řekl finalista letošního US Open.

Letošní Turnaj mistrů se v Londýně uskuteční od 9. do 16. listopadu. Start na něm si už dříve zajistili také Srb Novak Djokovič, Švýcaři Roger Federer a Stan Wawrinka, Chorvat Marin Čilič, Brit Andy Murray a Tomáš Berdych.

Raonic se o své druhé finále na turnaji Masters 1000 utká s Tomášem Berdychem, který v prvním dnešním čtvrtfinále zdolal Kevina Andersona a už se před večernímu duely nemusel o postup na Turnaj mistrů strachovat. Raonic vede nad českým tenistou ve vzájemné bilanci 2-1, poslední duel před rokem právě v Paříži ale prohrál.

Šampion z roku 2011 Federer dnes utrpěl první porážku od US Open a po 14 výhrách v řadě. Výrazně se tím snížila jeho šance zakončit letošní sezonu jako nejstarší světová jednička v historii.

Jeho ztráta na Novaka Djokoviče vzrostla na 670 bodů, neboť Srb dnes porazil 7-5 6-2 Andyho Murrayho. Srbský tenista vyhrál i čtvrtý letošní vzájemný zápas, z posledních osmi duelů prohrál jen jednou.

"První set byl hodně těsný. Měl jsem nejaké brejkboly, ale klíčový brejk přišel až na konci. Ve druhém setu jsem ztratil servis, ale on udělal nějaké dvojchyby a vrátil mě do hry. Pak už jsem se cítil čím dál lépe," komentoval šampion z let 2009 a 2013 Djokovič. O finále si obhájce titulu zahraje s Nišikorim.

- ATP MASTERS 1000 PAŘÍŽ -
(Francie, tv. povrch / hala, 2.884.675 eur)
páteční výsledky (31. 10. 2014)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Berdych (5-ČR) - Anderson (JAR) 6-7 6-4 6-4
Djokovič (1-Srb.) - Murray (8-Brit.) 7-5 6-2
Raonic (7-Kan.) - Federer (2-Švýc.) 7-6(5) 7-5
Nišikori (6-Jap.) - Ferrer (4-Šp.) 3-6 7-6(5) 6-4
Semifinálové dvojice: Berdych - Raonic, Djokovič - Nišikori.
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

488
Přidat komentář
smazaný uživatel
Berdych, to je kapacita, přesně jsem věděl, jak to dopadne - zaznělo za mými zády a ta rozflákaná raketa to dokonale podtrhla :D panebože, jestli by proti Panu Rukávovi nebyl lepší Nole se svým returnem, Srbové a Černohorci jsou stejnak jedna ruka, teď jsem na vážkách, protože bych ve finále radši viděla Nišiho, ale těžko říct, jestli má ještě síly, snad bude jeho zápas s Noldou daleko koukatelnější :))
Reagovat
Kozoroh
Doufám, že druhé SF vyhraje Nole, zítra by to pak byl souboj dvou "ičů" ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
chápu, že jsi "nolefam" :) a ti dva si hodně rozumí, jak by taky ne :D pro mě je to druhý semifinále docela Sophiina volba
Reagovat
smazaný uživatel
vyhnul se tajbrejku, kterého se možná obával, a navrhl novou hlavu rakety.
Reagovat
Padme
a co se tam stalo, sleduji jen vysledky...
Reagovat
smazaný uživatel
odcházel Miloškovi podat ruku k sítí s rozmlácenou raketou :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Komentátor říkal, že by bylo dobrý vyhnout se TB ... no a nakonec raketu spravedlivě potrestal za chybnou hru, hlava dostala krásně vlomenej tvar a docela zachovala rovinnost:))
Reagovat
Chrenda
Kristepane, no takovýhle kolaps, to svět neviděl. Málem jsem dostal infarkt, ať se jde bodnout magor. Hrůza!
Reagovat
smazaný uživatel
Chudák Tomasinho Berdych. :-( To je škoda, kanadský slizoun postupuje.OMG. Doufám, že ho ve finále Djoko nebo Nishi rozcupujou.
Reagovat
kada.tom
naprostej Tomášův kolaps ve chvíli, kdy to bylo nejmíň vhodný ...
Reagovat
smazaný uživatel
Je to v pi...
Reagovat
kada.tom
no, dvě DFka za sebou ...
Reagovat
kada.tom
tak Tomáši, dotáhni to do tie-breaku a pak ... děj se vůle boží :-)
Reagovat
smazaný uživatel
3:6,6:3,7:6...3:6,6:3,7:6....3:6,6:3,7:6...Kdyby věděl, jak já se na tento stav koncentruju :D
Reagovat
Kozoroh
A máš to stejně zbytečný...
Reagovat
vojmut
Uffff, to jsem si oddechl :P
Reagovat
smazaný uživatel
první klinická smrt za mnou
Reagovat
Denis92
Skoda, ze takto nehral Raonic aj vcera.
Reagovat
kada.tom
naopak, štěstí, že takto včera nehrál :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Střílečka dvou stožárů, koukám jen namátkově, jinak by mě to nebavilo, na Miloušovu hru se stejně nedá dívat, tak ať už to Tomáš radši ukončí, po prvním setu jsem myslela, že to dopadne špatně a on se nakonec sebral, teď to hlavně nenechat dojít do TB a ve finále by si mohl zahrát s Nišim, aby z toho nebyla další fraška proti Noldovi :D
Reagovat
kada.tom
Tomáš nemá nejmenší šanci Milošovi sebrat podání ... naopak musí dbát na to, aby si to svoje udržel
Reagovat
smazaný uživatel
ale dneska už Miloš nevypadá tak neporazitelně jako včera, koukám, že máš ve svý stáji dalšího neoblíbence, kterýho tlačíš co? Milošek ať radši nenabere moc sebevědomí před odletem do Londýna
Reagovat
kada.tom
mě Miloš nevadí :-) ale fandím Tomášovi :-)
Reagovat
Kozoroh
Ty Noleho ve finále nechceš spíš kvůli tomu, aby bodově moc neutekl Rogerovi, že? ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
nojo, nechci no :D ale jinak ho mám ráda ;)
Reagovat
kada.tom
jedinou šanci vidím v TB, ty ale Tomášovi nejdou ..
Reagovat
smazaný uživatel
Já mám zas nervy na dranc.
Reagovat
kada.tom
tak momentálně si ani jeden na returnu neškrtá ... vidím to na TB ...
Reagovat
smazaný uživatel
Raděj si to řeknu, dokud je naděje - Tomáš je 2 výhry od No4 :)
Reagovat
smazaný uživatel
och, jak já jsem byl prozíravý :D
Reagovat
Chrenda
vyhrále první set v Nantes a má nakročeno do finále!!
Reagovat
Mayo
Berďa už diktuje.
Reagovat
Chrenda
No neradoval bych se předčasně. Milošovi zase začalo jít podání, což se o Tomovi říct úplně nedá. Ale v mezihrách je Tomáš lepší, takže snad to ubojuje. Škoda toho prvního podání Miloše ve třetím setu, tam byla šance na brejk, která už třeba nemusí přijít.
Reagovat
mrafe
to myslíš, aby si Katka odskočila a Tomovi pomohla
Reagovat
smazaný uživatel
nevím jak ta by tam returnovala ty bomby :)
Reagovat
mrafe
třeba by Miloše svou přítomností trochu rozhodila, jinak nevím proč je nadpis Katka a pak se mluví o Tomášovi
Reagovat
smazaný uživatel
0:30, bum bum bum, game. I pro mě je to psychicky náročný :)
Reagovat
Chrenda
No pokud Tomáš udrží pohodu z druhého setu a zlepší se mu první podání, tak by to měl dát. Bude to zase o jednom brejku nebo možná o TB.
Reagovat
kada.tom
tak Tome, udržet level a vyhrát!
Reagovat
r176
raonic vypada jako scheldon z teorie velkého třesku :-))))
jinak na sety 1:1!!! Tome pojď!
Reagovat
smazaný uživatel
vážně? :D
Reagovat
r176
jj taky tak blbě :-)))))
Reagovat
George_Renel
Spíše jako Ken od Barbie (Bouchatdové) po kanadsku. ;-)
Reagovat
George_Renel
Bouchardové samozřejmě.
Reagovat
spaniel
Serif Wiggum ze Simpsonu s natahlymi nohami.
Reagovat
smazaný uživatel
Oni daj článek na komentování a stejně se to řeší tady :D
Reagovat
Kozoroh
Tak se tam všichni přesuňme ! :-D
Reagovat
Chrenda
Dali ho pozdě chlape. Během začátku zápasu tam nic nebylo. Už se to tu několikrát řešilo, ale moc na to nereagují.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak a teď sebrat, ať začíná Tom na podání.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, tak vydržet 3. a je to :)
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem se dozvěděl, že mezi Paříží a TM je týden volna. To mě teda zaskočili :)
Reagovat
spaniel
Ted rikali, ze Raonic ma dneska nejnizsi % prvniho servisu za cely rok. A stejne je to vyrovnane.
Reagovat
Chrenda
No protože jim obou teď to první podání odešlo. Ale na esa je to 7:6 pro Tomáše. Tomáš hraje líp v mezihře, pokud to udrží, měl by vyhrát.
Reagovat
spaniel
Pointa je, ze kdyz Raonicovi jde podani, je nemozne ho brejknout. V mezihre je Tomas jeste porad o level vys. Jen skoda, ze nechodi vic na sit. S jeho rukama by to byl dobry krok. V Parizi vyhrava 70% bodu, kdyz jde na sako, coz je super cislo.
Reagovat
Chrenda
Jo taky valím zrak, jak mu to jde na síti. Máš pravdu, měl by tam chodit častěji, ale s dobře připraveným útokem.
Reagovat
smazaný uživatel
To jsi asi špatně slyšel, říkali, že má nejnižší úspěšnost pod druhém servise za celý rok.
Reagovat
spaniel
Sleduju na tennistv s anglickym komentem.
Reagovat
smazaný uživatel
aha, tak to sry. tohle říkali na nově.
Reagovat
spaniel
Je mozne ze mu nejde ani prvni ani druhe.
Reagovat
smazaný uživatel
jenže i když mu nejde ani jedno, pořád je podle mě lepší než u 80% první stovky.
Reagovat
spaniel
To asi jo. Ale je to pro neho stres, kdyz vi, ze si pak vse musi uhrat vymenama a na to s vetsinou nema.
Reagovat
smazaný uživatel
právě, že tolik výměn hrát nemusí, protože těch přímých bodů dělá stále relativně hodně. což samozřejmě souvisí i s horším returnem berdycha, ale je to určitě i tím, že ten servis je pořád hodně kvalitní i když mu nejde třeba tak jako včera.
Reagovat
Chrenda
Oboum úplně odešlo první podání. Sand to Tomáš dopodává! Je to nahnutý!!
Reagovat
kada.tom
no ještě že takhle nehrál Miloš včera ...
Reagovat
smazaný uživatel
bože ty jsi fakt ale rypec :)
Reagovat
kada.tom
nějaký DFko od Miloše by nebylo marný :-D
Reagovat
Mayo
Berďa sa nejako rozbehol.
Reagovat
kada.tom
Tomáš tam má z těch jestřábů a rozhodčího dobrou srandu :-D
Reagovat
vojmut
:D
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě jak si poskočil, ať mu ta pohoda vydrží. Na svoji výšku má Tomáš moc dobrý pohyb.
Reagovat
kada.tom
Reagovat
vojmut
já z toho zápasu mám pocit, že oba nehrají to co by chtěli, ale Tom mi příjde že víc chce ;) , tak snad to výjde ;)
Reagovat
Chrenda
Uffff to mi odlehlo. Drž se Tome, hraješ dobře a Miloš pokud se nezlepší, tak je určitě k poražení. To by byla bomba, kdyby bylo finále!!
Reagovat
smazaný uživatel
Miluju jestřáby :D
Reagovat
babolat.cz
včera tady někdo psal, že nemá Milos mezihry. Dnes,pokud se dostanedo výměn, Toma přehrává.
Reagovat
Chrenda
No to tedy není vůbec pravda. V mezihrách je právě ve druhém setu Tomáš lepší!!
Reagovat
Chrenda
No výborně, jen tak dál. Tomáš má o dvě esa víc než Miloš a teď hraje fakt výborně. Pokud to udrží, tak by měl vyhrát!!! Nepolevit!!
Reagovat
Chrenda
No jen jsem ho pochválil, tak začal neuvěřitelně kazit. To je fakt mazec. Vyhází čtyři lehké balóny za sebou.
Reagovat
smazaný uživatel
ted je to na Tomovi.. musí hrát tak, jako by to měl být jeho jediný break, který může uhrát v tomto setu
Reagovat
spaniel
Na to jak dnes Raonic hraje a hlavne podava, mel uz Berda finisovat zapas.
Reagovat
smazaný uživatel
taky si říkám
Reagovat
kada.tom
super, brejk! a držet!!
Reagovat
smazaný uživatel
Pojď, Tome!
Reagovat
smazaný uživatel
jo
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkně, holt Tomáš potřebuje jako Petra hrát 3 sety :D
Reagovat
vojmut
Asi se chce před TM rozehrát :D
Reagovat
Chrenda
Dva brejkboly!!
Reagovat
Chrenda
Výborně má brejk!!!
Reagovat
smazaný uživatel
3:6, 7:5, 6:4
Reagovat
smazaný uživatel
Zbožné přání.
Reagovat
kada.tom
3-6 6-4 7-6(5)
Reagovat
smazaný uživatel
ne, tak teď už se 7:5 nebere, teď už 6:3 :D
Reagovat
kada.tom
Milos dneska nemusí hrát ani polovinu z toho, co včera. Tomáš mu to velmi usnadňuje. Teď je jedinou cestou si držet podání a doufat v nějaký zaváhání Miloše.
Reagovat
tommr
výkon Tomáše je pro mě zatím trochu zklamáním. Raonic nehraje nic moc a přesto první set vyhrál s prstem v nose ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Nechává mu to až moc snadno.
Reagovat
Chrenda
Mám ale pocit, že se Tomáš rozehrává, teď hraje výborně, začal Miloše pěkně tlačit!! Tak jen tak dál!!
Reagovat
vojmut
věřit!!! :D ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ják ja tydle servismany nenávidím....:D
Reagovat
smazaný uživatel
Musí to být i pro spoluhráče hrozný, když to kolem tebe jen lítá a ty nemáš šanci to returnovat.
Reagovat
spaniel
Myslis v deblu?
Reagovat
gigin
:DD
Reagovat
smazaný uživatel
Rypáčku :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
samozřejmě myslím soupeře, já nevím, proč to pořád píšu blbě :D
Reagovat
Chrenda
No Miloš hraje přesně tak, jak by měl hrát Tomáš. Ale nevím, zda je schoný Tom svojí hru změnit.
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, ted kyz ale bylo potreba tak tam poslal 2 bazuky a bylo po sanci na re- break
Reagovat
smazaný uživatel
je to frustrující
Reagovat
Chrenda
To jo, člověk by mu nejradši zlomil ruku. Taková ta bezmoc. Přitom statistiky jsou úplně vyrovnaný. Je to o pár balónech, ale bohužel ty prohrál Tomáš. Pořád ale je naděje. Myslím, že Miloš ani zdaleka nehraje tak dobře jako včera!
Reagovat
Chrenda
To je ono, takovýhle údery na ?Miloška platí. Snad si to Tomáš uvědomí!
Reagovat
Chrenda
Toma brejknul a v pohodě si drží svůj servis, ale myslí, že zatím nehraje tak dobře jako včera proti Fedexovi. Šance by tu nějaká byla, uvidíme jak se s tím Tom popere. Zatím je v defenzívě. Musí mu to víc rozhazovat do stran, Raonič je špatně pohyblivý, je to na něm vidět!
Reagovat
kada.tom
no Miloš zatím nehraje nic extra, ani ten servis zatím není tak parádní
Reagovat
smazaný uživatel
spíš Tomáš hraje nemastně neslaně
Reagovat
Lina
Doufám, že mně Raonič nenaštve i dnes. :)
Reagovat
smazaný uživatel
No spíš náš naštve Tomáš, protože nehraje fakt nic moc. Horší forma pokračuje..
Reagovat
smazaný uživatel
nás
Reagovat
smazaný uživatel
Tomáš zatím daleko za výkonem ze zápasu s Kevinem, a to Raonic nepředvádí nic moc.
Reagovat
Padme
mě se na něj po tom včerejšku nechce dívat... snad Tom zabere...
Reagovat
kada.tom
hmm, a Tomáš přišel o servis ..
Reagovat
smazaný uživatel
čo musí Roger vyhrať a Djoko prehrať aby na konci roka bol Roger No.1?
Reagovat
smazaný uživatel
je dobre si pockat jak skonci pariz....ma masters je ve hre 1500 bodu ale djok muze pridat jeste hodne v parizi a tim to rogerovi prakticky znemoznit
Reagovat
gigin
http://setrpes.rajce.idnes.cz/Obrazky/#parabola-broz.jpg
Reagovat
blixa
Tzv. Brožova nirvána .... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Chci nějaký stream na Berďu s Raoničem a nemůžu nic najít a na tom draculovi, co tu často bývá, mi prostě nikdy žádný video nefunguje. Nechápu proč, když to funguje všem ostatním.
Reagovat
smazaný uživatel
zkus tohle: http://www.stopstream.com/a-2/2/0/a-220122.html
Reagovat
smazaný uživatel
Jop, tady to běží :)
Reagovat
smazaný uživatel
ten stopstream je lepší než dracula, máš tam víc odkazů. Tak to jsem ráda :)
Reagovat
kada.tom
http://live.drakulastream.eu/static/popups/250351872367680.html
Reagovat
smazaný uživatel
Píšu, že mi dracula nefachá. Běhají mi tam jen nějaký reklamy na auta apod.
Reagovat
Padme
http://www.feed4u.net/watch/1013738/1/Berdych-Raonic-ATP-Paris.html
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tohle mi taky nefunguje.
Reagovat
Padme
http://www.sportcategory.com/c-4.html
Reagovat
kada.tom
a jéje, Tomáš už se hádá ..
Reagovat
smazaný uživatel
byl v právu
Reagovat
smazaný uživatel
existuje pravidlo ze se to musi opakovat? jestli jo tak byl jestli ne tak urcite nebyl
Reagovat
smazaný uživatel
to je pravda, záleží co o tomhle říkaj pravidla.
Reagovat
smazaný uživatel
byl v právu
Reagovat
smazaný uživatel
o co šlo? Jsem se nekoukala zrovna
Reagovat
smazaný uživatel
Raonic trefil míček a patrně ho nakřápl, protože když dopadl na Berdychovu polovinu, skoro neodskočil a Tomáš ho tak nezvládl odehrát.
Reagovat
smazaný uživatel
aha, díky.
Reagovat
smazaný uživatel
kdyz uz vyradil vcera takovym dobrym vykonem Feda tak snad to zopakuje a nepusti toho neympataka do finale
Reagovat
Mayo
Ahojte priatelia.
Tak sa nám to začína, pozerám, že Raonič má pozitívnu bilanciu s Berďom, som prekvapený, to bude vyrovnaný súboj, v druhom očakávam 2-0 pre NOldu
Reagovat
smazaný uživatel
Ahoj priateli :D

Nezdá se vám, že Berďa má teď lepší a agresívnější cross údery?
Reagovat
Mayo
(((((((((:
Reagovat
smazaný uživatel
teď nevím, co ti je vlastně k smíchu? Doufám, že ne ta druhá věta :D
Reagovat
Mayo
Neviem aké má Berďa cross údery :D Ale bolo by dobré pre neho aby boli čo najlepšie (:
Reagovat
kada.tom
Já nevím, mně je to asi nějak jedno. Samozřejmě jako Čech fandím Tomášovi, to je jasný, přeju mu úspěch, ale zase kdyby vyhrál Miloš, no nevadilo by mi to :-) Oba kluci maj Londýn jistej, takže jim o nic moc nejde, a přepínat se kvůli finále asi nebudou, přeci jen Londýn je důležitější :-)

No, fandit budu Tomášovi, ale nebudu nadávat, když prohraje a Miloš zvítězí. Ono to dneska bude hodně o tom, jestli Miloš předvede to, co předváděl včera proti namyšlenci :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím že o motivaci nouze nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, proč pořád píšeš namyšlenci? Neříkám, že mně je kdovíjak sympatický, ale i kdyby byl namyšlenec, má na co. A myslíš si, že vloni, když mu to nešlo, že ho to nezasáhlo? Přesto se dokázal dát dohromady, i když by na to už mohl kašlat, peněz má dost, titulů a slávy taky, a letos hraje opět pěkný tenis. Ať už mu fandím nebo ne, musím uznat, že jeho tenis je prostě něco, co mě baví. Což bohužel třeba u Tomáše říct zrovna nemůžu a to je můj oblíbenec. :)
Reagovat
kada.tom
no, kéž by se na to už vykašlala, tím by mi udělal radost :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Kdo? Mirka? :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
:DDDDD
Reagovat
kada.tom
:-D no jo, nějak se mi tam zatoulalo "a" :-D
Reagovat
smazaný uživatel
namyslenci? :D kompenzujes si timto ze fandis nejmene oblibenemu a nejvice nesympatickemu hraci na okruhu? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Koukám že Raonic je kurzový favorit. Tak snad vyhraje outsider Berdych.
Reagovat
gigin
Kdo je to?

https://pbs.twimg.com/media/B1Wl_X2CAAIxVpt.jpg:large
Reagovat
Davor1
nie som síce užívateľka, ale tipujem Birdmana :-D
Reagovat
smazaný uživatel
a uplne jsi nam to pokazil... i kdyz je to Berda.. :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Mně to přijde na šampónka :D
Reagovat
gigin
Je to asi Tom :)
Reagovat
gigin
Tak od tajného zdroje vím, že je to stopro Tom. Má podepsané spoďáry ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že to bylo jasné už jen podle těch vlasů.
Reagovat
smazaný uživatel
Rebel
Reagovat
Stan_Borowitz
no tak to nejspíš nevyjde, to není žádná tragédie. Podstatné je, že když to Rogerovi jde, hraje z té špičky nejpohlednější tenis. Ne vždy nejefektivnější, ale on už toho vyhrál ažaž, ostatní se musí jen snažit, aby se mu alespoň přiblížili.

Mně bude úplně stačit, když ve WB2015 dotáhne to, co nezvládl letos. AO a USO by mohly být takový příjemný bonus. FO ať si nechá Novak.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím se vším :))
Reagovat
Davor1
AO nech berie Andy, FO Novak, Wimbledon Roger a USO Kei...to by bol pre mňa ideálny rok... :-)
Reagovat
kada.tom
pro mě by bylo ideální, kdyby si AO a FO vzal Rafa a W a US Andy ... :-)
Reagovat
Davor1
Na FO keď bude zdravý a vo forme, tak to zrejme opäť klapne, na hardoch mu už tak neverím...
Andymu by som prial hlavne tú Austráliu, už trikrát bol vo finále a stále nič, Wimbledon aj USO už má v kapse.. ;)
Reagovat
Kozoroh
Podle mě Andy už GS turnaj nevyhraje. Bez Lendla (nebo jemu podobnému) to nedokáže.
Reagovat
smazaný uživatel
Andy RG a můžu zemřít :D
Reagovat
Davor1
to budeš žiť večne :-D
Reagovat
smazaný uživatel
No právě :D

Ale ne, to AO bych mu přál teďka nejvíce, už by to tam chtělo uspět. Škoda, že tak pošel v tom finále v roce 2013, tam hrál svůj nejlepší tenis podle mě. Nejvíc fyzicky fit, nejvíc sebevědomí. Oproti tomu je teď jak starý dědek. Celkově úrovní hry, jistotou, psychikou. Doufám, že se ještě do té top formy vrátí.
Reagovat
Kozoroh
AO, RG, W, USO - všechny GS v příštím roce přeju Nolemu.
Ale pokud vyhraje první dva jmenované, budu spokojen :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Wimbledon si rezervuju pro Juana. Už se těšim na fotku z plesu s Petrou. :D
Reagovat
Kozoroh
Petra umí vyhrát Wimbledon jen s Novakem :-)
Apropo, pokud by Petra společně s Djokerem potřetí ovládli Wimbledon, vyrovnali by "rekord" Fedexe a Sereny ;-)
Reagovat
r.Fever
Presne tak, objektívne povedané - byť svetovou jednotkou by si bez grandslamu ani nezaslúžil byť :)
Reagovat
Stan_Borowitz
To je pravda, na to jsem nepomyslel. Musel se ten feťák zbláznit zrovna na USO a vyhrát tam všechno? Mohl být Roger jedničkou už dnes.
Reagovat
Davor1
Nevidel som včerajšie večerné zápasy, ale dopadlo to celkom podľa očakávania...Andy už naozaj fyzicky nemohol poraziť oddýchnutého Djokoviča, dúfam, že mu to vráti na TM :-)
Veľmi ma potešil Kei, aj keď na tú výhru sa opäť nadrel ako kôň a na Noleho už dnes asi nebude mať dosť energie...ale snáď nás opäť prekvapí, ani na USO som mu neveril, že to proti Djokovi fyzicky zvládne...

Obsadenie TM je úplne v pohode, Nole, Roger, Stan, Andy, Marin a Kei sú tam za výsledky v tejto sezóne úplne zaslúžene, Raonič s Berdychom vďaka konzistentným výkonom tiež, aj keď nemali nejak výraznú sezónu, Dimitrov s Ferrerom mali podobné výsledky, takže rozhodlo pár bodov...
Dnes si prajem finále Nishikori- Raonič, ale najskôr to bude naopak... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.stream.cz/nezapomenutelni/10001824-dealovani-na-hlavaku
Reagovat
smazaný uživatel
Také jsem s tím podvědomě nějak počítal.. má za sebou nejen úspěšný rok, ale také i závěr sezóny.. navíc k jeho smůle vážně schytává tyhle servírující týpky.. Jenže Miloš může nabídnout i něco mimo servis, to Karlovič moc neukázal.. Každopádně chci, aby Roger nabral síly a sakra chci vidět finále turnaje mistrů jako bitvu o světovou jedničku!

Chci vidět Novaka a Rogera rvát se jako lvi..!
Reagovat
smazaný uživatel
Nakonec to nebude tak jednoduché, když se do toho vklížil ještě Miši, bude muset Andy fakt zabrat na TM, pokud chce být na AO 4. nasazený.
Reagovat
darek.vrana
No a kdyby se zadařilo Tomášovi, tak si může vylepšit maximum i on.
Reagovat
smazaný uživatel
Bude o zábavu postaráno. Už se nemůžu dočkat losu :D
Reagovat
kada.tom
los bude určující no, může se stát, že budou dvě extrémní skupiny - jedna těžká jak sviň a druhá lehčí .. ale tak v jedný Novak a ve druhý Federer ... takže ono úplně lehká nebude žádná :-D
Reagovat
VlS
Zase se snažíš vyprovokovat přestřelku Rafovci kontra Rogerovci? A proč? Rafa nehraje, tak ho nech léčit tělo. Jestli někdo na něco má nebo nemá herně je irelevantní, když na to nemá zdravotně. Vítězové na to musí mít komplexně a umění udržet si potřebné zdraví do té komplexnosti patří stejně, jako roztočit míč do extrémních obrátek.
Vsázet se o to, jestli ten, nebo ten dosáhne víc znamená, že to mu druhýmu nepřeju zdraví a to rozhodně dělat nebudu.
Až se Rafa bude odhlašovat z A O, protože se ukáže, že mu odklady řešení a dva měsíce konzumace antibiotik v kombinaci s neodkladným skutečně ublížilo, tak tady zas budeš psát litinaie o tom, co by bylo kdyby ...........
Nemá to smysl. Přej mu, ať se dá dohromady a ať hraje a vyhrává, tohle okopávání fandů Rogera mu rekonvalescenci nezkrátí ani o minutu.
Reagovat
Padme
hezky jsi to napsal...
Reagovat
smazaný uživatel
On se teď nudí tak musí otravovat ostatních... Něco jako vandalismus.
Já ho docela chápu.
Reagovat
smazaný uživatel
Z absencie tenistov som sa nikdy netešil, pre tenis je dobré ak sú vsetci prítomní..Neviem, ako si prišiel na to, že by som tak urobil, skús mi to vysvetliť..Stavil by som sa len v prípade, ze by boli vsetci zdraví, rovnaká podmienka bola pri bájnej stávke s Petríkom zhruba dva roky dozadu..

Fanúsikovia Federera sú precitlivelí..Skús si ich reakcie porovnat s inými..Na Murrayho, Noleho i Rafu sa tu píšu nazvime to roznorodé názory a nevznikajú žiadne vášne..Mojim účelom nebol konflikt, len vyslovenie vlastného názoru, čo je samozrejme gro tenisovej diskusie..
Reagovat
Roger_Federer
Nevsiml ses si, ze by Djokovic nebo Murray by meli zde nejake antifanousky..a pokud ano, tak velmi velmi malo, kteri nejsou vubec videt...
Dale pak stoji z tve (Vasi strany, zdejsich fans Rafika) k zamysleni i to, ze Novak je letos i 2012 Rogerovi hlavnim "souperem o tituli", nevsiml jsem si ale provokaci a nenavistnych komentaru a dehonestaci z jedne nebo druhe strany, tak jako to z oblibou provozuji fans Nadala..
Reagovat
smazaný uživatel
Tipuju finále Djokovic-Raonic. Ale strašně to přeju Tomovi, snad vyhraje. Jenže už s ním mám taky nějaký ty zkušenosti :)
Reagovat
Padme
Já myslím, že to Tom zvládne, Raonic nebude mít dva životní zápasy v řadě... nebo aspoň doufám :D
Reagovat
darek.vrana
Zase na druhou stranu na Tomáše nemusí zahrát životní zápas, ale standard může stačit, to si přiznejme:).
Reagovat
Padme
buďme optimisté... :-P
Reagovat
smazaný uživatel
NEvíte prosím vás, přesnou adresu, kde se nachází tenisový turnaj futures 2014 v Opavě? Nemůžu to najít :-(
Reagovat
mrafe
Město / obec: Opava, Česká republika
Tenisový klub: Tenis Centrum Opava
Adresa: Karlovecká 1B, Opava, 747 07, Česká republika
Reagovat
rod_laver
A pokud bys neměl s sebou navigaci, zeptej se na tenisové kurty u Sádraku, to bude každý vědět. Jsem opavský rodák a Karloveckou ulici slyším prvně.
Reagovat
darek.vrana
Tomášův pátý postup za sebou je opravdu super úspěch! Jen by to chtělo té kariéře nasadit třešničku na dortu, ale jinak bychom si toho měli fakt vážit. Vůbec to není samozřejmost, zvlášť v téhle těžké konkurenci. Stačí se podívat, kdo v historii to z našich dokázal: jenom Lendl. Korda byl světovou dvojkou, má GS, ale na TM si zahrál jen jednou a ještě tam všechno prohrál... I když asi je to lepší varianta než 5 účastí bez GS, ale i tak...

http://tenis95.webnode.cz/dalsi-turnaje/turnaj-mistru/
Reagovat
smazaný uživatel
Podívej, kdo Tomášovi fandí, tak si toho váží, kdo mu nefandí tak si vždycky něco najde :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, přesně to mě taky napadalo. Dostat se pětkrát za sebou na Turnaj mistrů je ohromný úspěch a málokdo se tím může pochlubit. Je to taky známka konzistence. Já kromě letošní sezony, kdy tam výkyvy byly, nechápu, proč ho i jinak velice zdatní tenisoví diskutéři považují za nekonzistentního hráče. Kromě velké čtyřky je jediným, kdo se může pochlubit takovou vyrovnaností výsledků v posledních pěti letech.
Reagovat
smazaný uživatel
Hele osůbko, stejně by mě zajímalo, co tě přimělo takhle změnit názor, už jsme to jednou probírali, jak jsme se vloni občas do sebe pustili, že jsi Toma neměl rád a teď ti musím dávat samé like :D
Reagovat
smazaný uživatel
Uvědomil jsem si, že je to přece jen reprezentant České republiky a kdybych měl fandit jenom podle sympatií, tak bych musel i například ve fotbale fandit jiným národům (protože ty primabaleríny typu Vácha, Krejčí jsou odpuzující. :D). Plus, dává světu poselství, že jsme tenisově zapálený národ a že té hře tak trochu rozumíme. A je v zájmu nás fanoušků na Tenisportále, aby se mu dařilo, protože pak tenis získává nové fanoušky.
Reagovat
darek.vrana
Proč dáváš za příklad zrovna Krejčího? To je docela dříč a srdcař, žádné kafíčko a účesy, ne?:)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, tak tady jsem si vytvořil averzi potom, co mi o něm říkala známá, co ho zná. A hraje za Spartu, kde moc normální lidi nejsou. Čest výjimkám, jako je David Lafata.
Reagovat
smazaný uživatel
S Krejčím taky nesouhlasím, primadony jsou pro mě Vácha, Venca Kadlec, Dočkal apod., ale Krejčího jsem viděl ve Všechnopárty a prej ani v životě nebyl na diskotéce nebo tak, mně příjde sympatickej.. :)
Reagovat
darek.vrana
Mně teda Sparta teď přijde docela v pohodě, Dočkal mi přišel v rozhovorech i celkem inteligentní.
Reagovat
smazaný uživatel
Já si zase uvědomila, že tenis je natolik specifický sport, že není problém fandit jiné národnosti než té, ke které patřím. Zpočátku jsem nechápala, jak někdo může fandit hráčce proti Petře atd., ale pak si říkám, jakým právem někdo někomu určuje, co má v životě dělat, komu fandi ta tak. Spíš je super, když si fanoušci dokáži spolu pokecat v klidu, i když nemají stejné favority. Já mám Nr.l Tomáše a Petru, protože mě těší, že díky nim a i díky tenistům před nimi se daří naši zemi držet v tenisovém podvědomí. A má se fandit srdcem a ne že "se to tak má dělat". Mě někteří naši fotbalisti docela štvou, mám mnohem raději hokej.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, tento tvůj pohled částečně sdílím, proto je taky u mě No.1 Fedex. I když české tenisty jinak samozřejmě uznávám a když nehrajou ještě s mým dalším favoritem Delpem, tak jim fandím.
A hokej mám taky o parník radši než fotbal. A nejen proto, že hokejky jsou z vlastní zkušenosti větší pohodáři než fotbalisti, ale hlavně proto, že ten sport je pro mě mnohem zajímavější a dynamičtější. Ve fotbale si člověk může udělat deset kafé, než se nějaký tým dostane do zajímavé šance a stejně zpravidla usne. V hokeji se pořád něco děje.
Reagovat
smazaný uživatel
A to si vezmi, že je teď fotbal mnohem rychlejší a dynamičtější než býval za éry Panenky apod., tam přece jen byla doba, než hráči přeběhli na druhý konec, teda mně to tenkrát tak připadalo :D Hokej jsem měla ráda už jako holka, když bylo MS a zápas ČSSR vs SSSR byl velký třídní boj :D:D A Jarda Jágr je no comment - BOREC :)
Reagovat
darek.vrana
Ale zase ti hráči měli nějakou techniku. Dneska jsou to jen atleti.
Reagovat
Fandina
Gratulka, byla to bitva, ale Niši ukázal svoje kvality. Super hra a držím palce v semi proti Nolemu. Go Niši go go go!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Skoda Ferrera..

Raonic, Cilic, Berdych..Prilis vela monotonnosti..
Reagovat
spaniel
Kdyz si ve slovníku najdes slovo monotonnost, bude u nej Ferrerova fotka.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak, +1. Všichni tři navíc měli lepší sezonu než poněkud uvadající Ferrer a zaslouží si tam být.
Reagovat
smazaný uživatel
Ferrer je nejnudnější hráč na okruhu. Prakticky vždy porazí hráče pod sebou, ale nikdy neporazí hráče nad sebou. Ten prostě neumí překvapit. To Čilič zvládá perfektně, Raonič k tomu má potenciál, což dokázal včera a Berdych umí na Fedexe, takže nebude v případné skupině jen do počtu.
Reagovat
VlS
Taky jsem skoro upadl ze židle, když jsem četl Forehenda a jeho lék Davida na monotónnost :-). Asi mávidiny z Rafova slepáku.
Reagovat
smazaný uživatel
Možno si to pred pádom zo stoličky treba prečítať znova..

Myslím, že z textu jasne vyplýva zmysel..Hráč ako Feru na TM typologicky chýba, kdežto hráč ako Raonic tam je ešte v podobe Cilica a Berdycha, čo može priniest typologickú monotónnosť.
Reagovat
spaniel
Mozna to jde lepe napsat. Nepsal si o typologicke monotonnosti, a zjevne to vetsina pochopila jako monotonnost hry. Skoda to neni, byl tam dost krat a az na 2 roky togo moc neukazal. Hlavne vloni mne ho bylo az lito. Byl tam i s Gasquetem do poctu.
Reagovat
Kozoroh
No jo, starý známý Forehand. Je stejně mimo jak Klaus v MF DNES (Havel reformní komunista :-D ).
Reagovat
VlS
Vykašli se na politiku, s tenisem nesouvisí a jsou jistě ji á fóra pro tohle téma.
Reagovat
UnrealTom
bylo mi jasný že tady Roger nevyhraje hned od začátku měl za sebou náročnej program s dvěma tituly v kapse, jsem rád že si trošku odpočine a bude ready na TM!
Reagovat
panzer.dragon
taky sem nějak cejtil, že to roger nevhraje už od začátku turnaje, ale doufal sem v semi, nu což stalo, letošní bercy ztratilo na atraktivitě tím, že roger je skončil

přál bych to Tomovi
Reagovat
Kozoroh
Mám radost, že se na TM poprvé kvalifikovali Raonič s Nishikorim, v průběhu sezóny ukazovali svůj potenciál a jsem toho mínění, že to nejlepší od nich nás teprve čeká.
Máme tedy osmičku - Djokovič, Federer, Wawrinka, Nishikori, Murray, Berdych, Raonič a Čilič. Čtyři z nich matadoři, startující na TM opakovaně, dále pak hráč, který se na ATP Finals kvalifikoval podruhé a tři debutanti. Složení, jaké jsem si přál.
Reagovat
smazaný uživatel
Všichni 4 hráči, kteří ještě bojovali o zbylá 3 místa, dnes nastoupili a mohli si to vybojovat sami, aniž by museli spoléhat na výsledky ostatních. A všichni 3 si to vybojovali. Raonič měl pozici nejtěžší a dokázal porazit Federera, takže budiž mu přáno.
Reagovat
smazaný uživatel
2. SF bude zřejmě zajímavější, než kdyby postoupil David, který Noleho neporazil snad 10krát v řadě. Nishi rozhodně není bez šance a pokud by Novaka dal podruhé v krátké době, tak se asi může začít reálně počítat s jeho brzkým útokem na nejvyšší příčky žebříčku + GS titul(y).

Jsem zvědavý na kurzy, pod 1,60 bych určitě Novaka nevypsal (ale asi bude nižší, protože kurzy na top 3 proti těžkým soupeřům málokdy odpovídají realitě).
Reagovat
spaniel
Videl si Nishiho po zapase? Sotva stal. Neverim ze se da dohromady. Na Novaka bude tak 1,3 max.
Reagovat
smazaný uživatel
Asi jo, ale v tomhle kurzu bych to určitě nehrál. Myslím, že Kei se dá dohromady, v Tokiu taky vypadal unavený a zvládl finále na 3 sety. Na fyzičce dost zamakal, i když je fakt, že tady má za sebou tři tříseťáky ve třech dnech a to už se může projevit.
Reagovat
spaniel
I kdyby se dal dohromady, musel by hooodne zlepšit hru. S takovým servisem a 20 chybami za set, nema sanci. 1,3 neni super, ale je to hratelne. Nole ma motivaci, Nishikori ma splněno a potřebuje oddech. Podle me Nole ve dvou.
Reagovat
smazaný uživatel
To je nerealny, nema na to fit telo. Je casto zraneny
Reagovat
Frick
že za Španěly tam bude Miloš, když David s Rafou absentují...
Reagovat
mrafe
Nejdřív jsem si myslela, že už oslavuješ, že jede Tomáš na turnaj mistrů, ale když jsem se koukla do aktualizované tabulky v článku tak mi to došlo
Reagovat
kada.tom
nechápu :-(
Miloš je Španěl? :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Podle tabulky v článku ano ;)
Reagovat
kada.tom
aha :-D :-D
Reagovat
mrafe
Přečti si znovu tabulku v článku, kdo se kvalifikuje na turnaj mistrů v článku a pochopíš
Reagovat
Lina
Niši chyb jak maku a vyhrál, ale TM si bezpochyby zaslouží víc. Škoda, že nemohl i David místo Raoniče.
Reagovat
smazaný uživatel
Mohl, stačilo dneska Nišiho porazit.
Reagovat
Lina
To by zase nemoml Niši ne, kdyby Raonič zítra náhodou vyhrál?
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že Raonic by musel k přeskočení Nishiho vyhrát i finále, ale ruku do ohně bych za to nedal (a na live-tennis.eu už jsou body aktualizované k dnešku a z hlavy to radši počítat nebudu :) ).
Reagovat
smazaný uživatel
Niši by nepostoupil pouze v případě, že by Raonič vyřadil Berdycha a poté vyhrál ve finále nad Ferrerem, který by musel vyřadit Djoka.
Reagovat
kada.tom
super, Milos a Nishi jsou na TM!!!
a Ferrer má volno, paráda :-)

letos jsem s účastníky TM spokojen, ale Rafa bude chybět, no ..
Reagovat
smazaný uživatel
Mně tam teda letos vadí hned dva.
Reagovat
kada.tom
Marin a Milos? ... no, oba jsou tam po právu, jeden vyhrál GS + měl konzistentní výsledky na ostatních GS a vyhrál další turnaje ... a druhej měl taky docela konzistentní sezonu jak na GS, tak na ostatních turnajích :-)
Reagovat
Mayo
mne len jeden (:
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, já vím, že Marin vyhrál USO a Miloš hrál taky dobře, ale... prostě radši bych tam toho Ferrera a možná i Dimiho.
Reagovat
smazaný uživatel
souhlas, mě se tam Čilič, natož Raonič nelíbí, jenže Dimi by si to stejně nezasloužil, co naplat už, pěkně se nám to pohnojilo :(
Reagovat
Mayo
Nišikori to otočil ty kokšo :O neskutočný.
Reagovat
Frick
Dohrával se zápas (v SEČ zóně) někdy později?
Reagovat
smazaný uživatel
A já měla takovou radost, že nebude Miloš na TM vopruzovat.
Reagovat
gigin
Furt lepší, jak nuda Davidova... Miloš se může zbýčit a porazit tam kde koho..
Reagovat
kada.tom
přesně, Milos může klidně jít do SF, vůbec bych se nedivil :-)
Ferrer by byl asi fackovacím panákem pro většinu ..
Reagovat
smazaný uživatel
no právě :)
Reagovat
kada.tom
Yes!!

Nishi, doservíruj a pošli sebe a Milose do Londýna a Ferrera na dovolenou!!
Reagovat
spaniel
Ferrer dneska nabeha tak 10km
Reagovat
Fandina
Niši druhý set v TB a hrají oba super. Tak ještě jeden Niši go go go!
Reagovat
kada.tom
hh, z 5-2 na 5-7, dobře Nishi :-)
tak ještě jeden set ubojuj :-)
Reagovat
spaniel
5:7? Ach jo, Kadlec.
Reagovat
spaniel
Nikdo momentalne nedava winnery s takovou lehkosti jako Nishikori. Z obou stran, nadhera. Doufam ze to jeste otoci.
Reagovat
d@ve
to je ale boj. Radost pohledět.. :)
Reagovat
d@ve
Osobně bych přál ten TM oběma.
Reagovat
smazaný uživatel
Andy to dneska taky nedal, tím Rogerovi moc nepomohl :// Nechce se mi to hledat, můžete mi někdo prosím ve stručnosti osvětlit propočty jednak boje o No.1, co musí Nole a Rog uhrát a taky konečného složení TM vzhledem k tomu, jak to Raonič zamíchal? Ferrera oželím, fandím Nišimu :)
Reagovat
gigin
Běž si radši lehnút, dneska sa ničeho nedopočítáš velice.. NO.1 nebudete a Niši to fčíl valí s Dejvem... Jak to dopadne, tommr suď.
Reagovat
spaniel
:D
Reagovat
smazaný uživatel
nedržkuj na mě :DD já teď přišla z venku, tak v tom chci mít jasno :P Ano, Milošek mě dneska nasral a tohle mu neodpustím, ale No.1 ještě budeme :P
Reagovat
smazaný uživatel
tak dík no, jsem tu dlouho nebyla, takže nevím, moment chápu to správně, že když teď Ferrer vyhraje, vyšoupne z postupový příčky Raoniče a spolu s Nišim se kvalifikuje? jestli jo, tak to potom beru
Reagovat
kada.tom
ne, naopak - pokud Ferrer prohraje, tak je bez šance a do Londýna jede Nishi s Milosem ...
Reagovat
Lina
Jestli se nepletu, tak výhra Ferrerovi stačit nebude k postupu, pomoct by měl Tomáš.
Reagovat
kada.tom
já doufám, že Nishi dneska vyhraje a bude už naprosto jasno :-)
Reagovat
smazaný uživatel
já tam Milouše rozhodně nechci, takže to abych tlačila Ferrdu a zítra Berdyho, ježiš ten to tak pohnojil Shrek jeden :// nemám ho ráda a nikdy mi nebude sympatickej, Berdych je aspoň Čech, takže to pro jednou přežiju, i když nevím, co chce dělat ve finále, dostat znovu čočku od Noldy?
Reagovat
Lina
Třeba nedostane. Hlavně když bude Raonič pod čarou.
Reagovat
smazaný uživatel
tak to dopadlo tak jak jsme nechtěli, Ferrera to bude hodně mrzet, i když jeho uhekanej strojovej tenis nemusím, ovšem dívat se v Londýně na Miloše, to potěš teda, no i když, to co předvedl proti Rogerovi už nemusí zopáknout a na TM by mohl i nemusel být fackovacím panákem, a na druhou stranu možná lepší, že postoupil do semi Samuraj, podle mě má větší šanci proti Noldovi než by měl Ferru, takže třeba ještě pomůže Rogerovi zmenšit bodovou ztrátu, nakonec proč by v Paříži nemohlo být finále Nišikori X Berdych/Raonič, já bych ten titul Nišimu přála :))
Reagovat
VlS
Já si dovolím s tebou nesouhlasit. Výhra GS je tak bodově honorovaná, že by pro vítěze GS neměl být problém se do osmičky kvalifikovat. body. To, že se nekvalifikuje na úroveň cca dvojnásobku bodů za GS + nějaký drobný znamená jen to, že mimo to GS nic extra ( tak dvacítka). Tím, že de facto sostává divokou kartu je za GS odměněnej 2x.
Můj názor je, že když na to bemá nahrané body, tak tam být nemá a tečka.
Reagovat
VlS
Pardon, to patřilo dolů k debatě o účasti Marina na TM
Reagovat
EllNino
v pohodě, stejně je 8. takže nějaký debaty jsou zcela zbytečný :D ...já jsem moc rád, že tam bude :)
Reagovat
VlS
Já nemám nic proti Marinovi, skvělej tenista, vadí mi systém WC.
Reagovat
spaniel
Myslíš to, ze nejsou oddělené pisoary? ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Naštěstí pro něj to David nedotáhl, takže je na TM "férově" na body a už se o tom nebude muset diskutovat. Zase na druhou stranu je možné, že v případě, že by mu TM nezajistil Wawrinka a musel by si těch "pár" bodů uhrát sám, tak by v Paříži asi hrál.
Reagovat
gigin
Zlomový bod, to Německo. To jsem dodnes nevěděl.. ty jo?

http://www.youtube.com/watch?v=4zj8y2l8r18&feature=youtu.be
Reagovat
gigin
Jinak jako Můra končí u Adidasu. Prej přechází k nějakej jakoby "no name" firmě, myslím relativně, něco jako Tom.. Že by nový, geniální promo tah? :DDDD
Reagovat
rod_laver
Asi se ještě léčí z toho, jak ho vycinkal Ivan :D
Reagovat
spaniel
Jo, pry Vivian Westwood...
Reagovat
smazaný uživatel
To snad ne, ať jde do hajzlu, jestli bude nosit podobný shit jako Nole.
Reagovat
gigin
Tome fakt. Jako Nike to nebude. Tam je cypů dost... Já to tipuju na OP Prostějov nebo Mark & Spencer.
Reagovat
rod_laver
Prý Tržnice Holešovice
Reagovat
smazaný uživatel
:D Nechápu, zas prachy, jako by jich neměli dost.
Reagovat
spaniel
Nevedel...ale ja o nem zas moc nevim. Ma to s necim souvis?
Reagovat
gigin
Ano. Byl to zlomový bod v jeho kariéře... prostě ho to naštvalo, co se děje. Co dělá. Navíc do toho jeho máma, ať se na to teda vykašle, když je takový de*il.. prostě děkuju Bohu, že mu tehda tu divošku nedali.. Uvědomil si situaci.. prostě zlom.. chápeš..
Reagovat
spaniel
A jo, ja ze tam videl hrat Feda a rekl si, jaky trotl a ja bych to zvladl lip :) Ja uz vsude cekam kulisarnu. Ale jo, od te doby co vyhlasil ze to zacal brat seriozne, je to jiny hrac. Talent mel vzdy a ted ma i hlavu. Jsem zvedavy, jestli to nekdy pochopi Fognini...ten ma taky na vic.
Reagovat
gigin
Přitom má Flaviu, starší baba, rozumíš, řekneš si, cérka ho přivede k rozumu. A mi přijde ještě větší guma, než byl.
Reagovat
spaniel
Italska domacnost moc na klidu neprida.
Reagovat
gigin
sojka, tito:

Harry dře, jak o dušu...
Reagovat
gigin
Jako fakt. Máte nějaké info? Proč to? Toliko nádějí jste do něj vkládali. Je tam nějaký zdravotní problém? Nebo psýčko? Nebo co?
Reagovat
gigin
On to hukl :(
Reagovat
smazaný uživatel
Zdá se, že Ferrer si černého Petra nechce nechat v ruce dlouho :-)
Reagovat
smazaný uživatel
okolností bych přála Nišimu, ale vzhledem k tomu, že Raoniče na TM nechci, tak doufám, že vyhraje Španěl a Raoniče vyklepne ze hry Berďa.
Reagovat
Cico93
Tak tak
Reagovat
Chrenda
No zatím Ti to vychází, David celkem s přehledem válcuje japončíka.
Reagovat
Chrenda
Jen se teda dost bojím, že Miloš toho našeho Tomíka přejede jak parní válec, jestli bude podávat jako dneska! Bohužel. Fakt hrál dobře.
Reagovat
Cico93
Dnes by mal problém aj Rafa z leta minulého roka;) Milos podaval jak blázon.
Reagovat
smazaný uživatel
Njn, bohužel Ferrer by šel na Djoka, takže i když dneska vyhraje, tak větší teoretickou šanci má stále Raonič.
Reagovat
smazaný uživatel
Dnes určité kruté vytriezvenie pre mnohých, vrátane Federera..Ako som písal, posledné dni sa trápil aj s hráčmi nižšej kategórie a čakalo sa na stret s TOP hráčom..

Boj o koncoročnú jednotku je rozhodnutý skor ako začal byť dramatický..Hoci pre pragmatikov uvedomujúcich si pravdepodobnosti mal vždy skor teoretický, než praktický charakter..Počty v zmysle "moj musí vyhrať všetko a rival nevyhrať nič" sú zradné a uveriteľné naozaj len pre fanúšikov..

Na druhú stranu škoda, že TM dnešnou prehrou Federera a výhrou Djokovica tak trochu stratil náboj..Djokovic má tak de facto zaslúžený tretí vavrín, vyrovnal sa Nadalovi..Uvidíme ako sa budú vyvíjať nasledujúce sezóny, Federerových 5 je dostupných pre oboch trojnásobných víťazov a ak sa nebudú na tomto poste striedať, možno aj Samprasových 6..

Federer napriek neúspechu v tomto mini súboji mal solídnu sezónu, no vzhľadom na okolnosti mohol a asi aj mal vyťažiť ešte viac..Boh vie, či ešte bude mať podobné šance. Skor nie.

Na TM ma bude najviac zaujímať Murray, verím, že po turnaji može byť v TOP 4..Nech sa nám to tam vpredu konečne uprace..A snáď sa tam dostane aj Feru, tomu chlapovi nejde nepriať..
Reagovat
spaniel
To myslis vazne, ze 5 je dostupna pro Nadala? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslis si, že Nadal uz nebude jednotkou k 31.12?..Kludne sa možeme stavit, s jedným FFF som tak už spravil..:)

Ak totiž veríš, že može byť raz, tak može byt aj dvakrát..
Reagovat
Roger_Federer
ja si zase myslim ze te ceka vystrizliveni jako hrom..a neco podobneho jako Fedexe v roce 2013.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak sa stavte chlapci..Alebo len štekáte a kecáte a sami tomu neveríte..

Ak si myslíte, že Nadal na to herne nemá, poďme do toho..Ohraničme si to nejakými pravidlami a uzavrime to..Teda ak ste chlapi..
Reagovat
rod_laver
Snažím se být realista, ať už ohledně Rogera (což ty taky), tak ohledně ostatních hráčů. Nedělá mi problém uznat Rafovy kvality, je to bezesporu jeden z nejlepších hráčů historie, ale čísla pět, vzhledem k jeho narůstajícím zraněním, dosáhne jen stěží. Novak ano.
Reagovat
Roger_Federer
Forehend kolem relality ani nejel na kole..;)
Reagovat
smazaný uživatel
Nadala kvoli zraneniam odpisovali už v roku 2009..Odvtedy vyhral xy Grandslamov..Jeho chronický problém sú kolená, vďaka ktorým musel v roku 2012 meniť svoje herné zvyky, napríklad backhand..V roku 2014 mal zranenia rozneho typu, pluzgiere na AO, chrbát na tom
istom turnaji, zápastie, či slepé črevo..Ani jedno zranenie vsak nemalo chronický charakter, preto by som im v dlhodom kontexte výkonnosti nepripisoval vacsí vyznam..
Reagovat
rod_laver
Ano, odepisovali, jenže je o pět let starší, tělo je víc utahané, k nemocem bude náchylnější, hraje velmi náročný tenis. Příští rok mu bude 29 a to je věk, kdy většina hráčů začne s formou klesat.

Přiznávám, že loni nikdo nečekal, že Roger bude mít takovou letošní sezónu nebo Rafa výbornou loňskou, jenže to, že Rafa poslední tři sezóny neodehrál celé, značí, že v tomhle trendu může pokračovat. Může se vrátit na trůn světové jedničky, ale na závěrečnou jedničku bude potřeba odehrát celou sezónu.
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda, posledné tri sezóny neodohral celé..Za prvé dve však mohlo zranenie kolien (sezóny sa akurát prelínali, preto dve) a v tej tretej mal proste extrémny pech..Nemyslím si, že sa sezóna ako bola posledná može ešte opakovať, to je skoro nemožne naakumulovať toľko smolných zranení, ktoré sa koniec koncov mozu pritrafit každému, no odniesol si ich Nadal...Nevadí, aj to sa stáva..

Jedinou reálnou hrozbou sú kolená, ktoré však držia, Rafa momentálne nehrá ani s tejpami...

Musíme si uvedomit ako stojí otázka negativistov..Nadal nemože skoncit rok ako jednotka lebo na to nemá?..Alebo Nadal nebude jednotka, lebo bude opat zranený a sezonu neodohrá celú..Mám pocit, že ty si druhá možnost, lebo neveríš jeho zdraviu..No mám pocit, ze spaniel a R_F neverili zdravému Rafovi, preto som sa ich snazil vyprovokovat na stavku, ktorá by samozrejme bola vo velkej miere podmienená Rafovou ucastou na GS, teda nepriamo jeho zdravím..
Reagovat
spaniel
Proc sem tahas podminky? Vse je soucasti, i zdravi. Bud bude jeste 2x YE#1 nebo ne, at uz budou duvody jakekoliv. Ja osobne mu neverim, protoze uz je na spici dost dlouho, nikdy nemel dobry zaver roku a podle me se bude zhorsovat cim dal vic.
Reagovat
Cico93
S tým uprataním 100% súhlasím.
Reagovat
r.Fever
Ale ahaho, taký dlhý oslavný príspevok som fakt nečakal :) Táto Rogerova prehra je také "blessing in disguise", ale je pekné vidieť že to niekomu spraví príjemný večer.

No a Nadal a 5x Year End No.1 ... teba zrejme tiež čaká nejaké to kruté vytriezvenie ;)
Reagovat
spaniel
Prijde mne to takove...jak to jen vystizne vyjadrit..."zradné a uveriteľné naozaj len pre fanúšikov.."
Reagovat
Roger_Federer
antifanousek Federera, nejvetsi litanie..:).Nejvice si naplakal a tajbe doufal posledni tydny prave ty Peter..:)
"Dnes určité kruté vytriezvenie pre mnohých, vrátane Federera..Ako som písal, posledné dni sa trápil aj s hráčmi nižšej kategórie a čakalo sa na stret s TOP hráčom.."- Ty tem svym blabolum i veris??
Reagovat
smazaný uživatel
Či verím svojim názorom?.:To si robíš srandu?..:)) A kto iný by im mal veriť, než ich nositeľ..

Logiku v tvojich príspevkoch postrádať často, no za tento humorný prvok +1.
Reagovat
Roger_Federer
)..logiku..
Nejvice si tady poslednich nekolik dni rozebiral a pitval moznosti Federera na zisk no1 TY, jeho verny fanousek :)
Kdo tedy( kteri mnozi) mel a z ceho vystrizlivet, z tech vykonu Federera, o kterych pises ??Jen tvuj dalsi trapny pokus o nejake zhozeni..napsany na 4 odstavce, uhledne srovnane, v dulezitost a polechtani tveho vlastniho ega.
Cely tento vzkaz vyzniva pri prelozeni do normalniho jazyka asi takto.:

Konecne jste vystrizliveli vy nekteri blahovy fanousci Federera, diky bohu ze prohral a stratil sanci stat se no1, protoze na to byl veliky pruser, velika drzost kdyz Rafik je udajne nemocny a Federer by tak z toho tezil, protoze on si to vlastne neuhral sam a nemel na svuj vek vynikajici sezonu..:)..blabolem je cele tvoje uvazovani..
Reagovat
smazaný uživatel
:-)..Včera bol Halloween a ty evidentne veríš na bosorky..

Federerovi som reálne šance nikdy nedával, práve naopak..Už pred Pekingom, kedy Nole vyhlásil, že chce skončiť rok ako jednotka som tvrdil, že tak aj skončí a k žiadnemu súboju nemá vďaka náskoku ako prísť..Tento súboj vytvorili skor FFF bol toho plný TP, čo mohlo byť pre ostatných sčasti iritujúce..

Apropos, čo stávka..Nejaké je ticho okolo toho..Zaujímavé, keďže este vcera boli plné ústa o realite..:)
Reagovat
spaniel
Hm. Psalo se o tom na vsech tenisovych portálech ve svete, mluvili o tom komentátoři, hraci ve svých rozhovorech, Becker...ale podle tebe jsme to rozpoutali my, tady na TP :D Zábavné.
Reagovat
Roger_Federer
Kdyz si mu realne sance nedaval, procpak ti tohle "nerealne" tema stalo za tolik pozornosti a komentaru v poslednim tydnu??
Reagovat
smazaný uživatel
Nerozumiem..Na TP vždy vládne v určitú dobu akýsi tématický mainstream a ľudia sa vyjadrujú práve k nemu najviac..Čo je na tom nepochopiteľné?..
Reagovat
smazaný uživatel
me se libi na tobe jak ty nesmysly pises do odstavcu a upravene aby to vypadalo
Reagovat
spaniel
Samuraj vyucuje :)
Reagovat
spaniel
A hned na to harakiri :(
Reagovat
smazaný uživatel
Nishi by mel nejvic zamakatbna svem 2. Podani, to je strasne moc pomale
Reagovat
smazaný uživatel
Nishi by mel nejvic zamakatbna svem 2. Podani, to je strasne moc pomale
Reagovat
spaniel
2 stejne prispevky znam...ale po 42 minutach ne. To byl divny dvojklik :D
Reagovat
Chrenda
No asi spíš bude muset poslouchat pana učitele Davida.
Reagovat
SwissMaestro
Becker :D:D:D
Reagovat
spaniel
Ale zarezava :D Musel jsem to odfotit.
Reagovat
SwissMaestro
:D
Reagovat
spaniel
http://i1069.photobucket.com/albums/u480/spaniel77/12DC90B6-0EFE-4D35-84FC-DBC3F25802BE_zpsg5wstxpb.jpg
Reagovat
SwissMaestro
Spánek je zdravej! Becker ví co je dobré! :D
Reagovat
gigin
Co bys chtěl, za ty kačky :DDD Minule kdesi taky chrápal....
Reagovat
spaniel
Chytil Karluv syndrom...nebo jen musel sledovat Djokomurárnu.
Reagovat
gigin
No právě, po takovej hrůze bych musel být na kašičku a spal bych taky... Ale divné, že ho zbytek Noleho týmu neodklidilo. Asi na něj zapomněli :))))
Reagovat
spaniel
:D na hotelu bude scena ze Sam doma... Mam pocit, ze jsme neco zapomneli... Boriiiiis!
Reagovat
gigin
Jj :DDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Andy zatím v zápasech proti pomyslné Top čtyřce letos výrazně zaostává, jak proti Rogerovi, tak i Novakovi se zatím nedokáže chytit. Paradoxně nejblíž k výhře nad takovým hráčem měl na svém nejhorším povrchu proti soupeři na jeho nejlepším povrchu.

Je fakt, po tolika odehraných zápasech vyčerpání přijít muselo a možná je pro něj i lepší, že prohra přišla teď, než například na Turnaji mistrů.
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska nic moc tenis - Na finale Shangaje a semifinale AO to rozhodne nemelo :-( Mno skoda, Andymu viditelne zacaly pak dochazet sily a zacal se tam ironicky uchechtavat. A od ctvrteho gamu ve druhem setu uz to mel na haku. Nolemu k vitezstvi 6-2 ve druhem setu stacily 2 winnery :-D Tak snad Nishi to da do finale. Ale jinak Nole byl lepsi na returnu cely zapas, ikdyz mu take moc nesel. Ani jeden nehral ani standart snad, skoda, ocekaval jsem od tohoto "trhaku" vice...
Reagovat
smazaný uživatel
* Tak snad Nishi to da do semifinale - jsem chtel napsat, ikdyz do finale by mi take nevadilo :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo, nishi zatim furru pekne honi jakomcokla, snad mu nedojde para jakoms tsongou
Reagovat
spaniel
Tresou se ti ruce? :D
Reagovat
gigin
stats:

https://pbs.twimg.com/media/B1TWknVCcAEUuty.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
41% po 2. servisu, 36 UE :DDD
Reagovat
Kozoroh
Teď ještě samuraj ;-)
Reagovat
Cico93
záver jak z ITF.
Reagovat
deLaFere
Novak hraje vynikající tenis, vůbec se nedivím Andyho frustraci.
Reagovat
gigin
:DDDDDDD
Reagovat
pockerface
po zápase Rogera jsem psal, že bych měl fandit Andymu, aby měl Roger ještě mini šanci na No.1, ale prostě to nejde. Novaka mám v oblíbených hned po Rogerovi, takže prostě dnes to přeji Novakovi, i když drama kdo bude No.1 asi definitivně odpadne. Ale co, Novak 1. a Roger 2., kdyby mi to někdo na začátku řekl a navíc, že se Roger bude prát o No.1, tak na to bych si v lednu 2014 nevsadil.
Reagovat
smazaný uživatel
Suhlasim teda s tým o RF.Ja som na začiatku sezony pisal,že Roger bude rad ak uhrá aspoň 1 turnaj 250 a on zakonči sezonu ako 2.takže ja osobne som velmi spokojny.
Reagovat
smazaný uživatel
no vidíte to a já jsem někdy v období letošního Australian Open až Dubaje prorokovala to, co se právě teď děje, ale to si nechám, až jestli se to potvrdí definitivně ke konci roku ;)
Reagovat
Cico93
Andymu ten brejk viac uškodil ako pomohol.
Reagovat
gigin
Tak už to fakt mastí, tu střechu:

https://twitter.com/usopen/status/528257992685547520/photo/1
Reagovat
smazaný uživatel
Tss, to jako nebude vítr? :-(((
Reagovat
gigin
Pustíš fukary a bude.
Reagovat
VlS
víš kolik cibule cpou do hambáčů?
Reagovat
rod_laver
Kdo ví, kdy to bude. Beztak ještě příští rok na mě bude chcát jak tehdá v Primě..
Reagovat
gigin
No ale to nebyl déšť :)))
Reagovat
Mayo
až mi stream začal sekať z toho
Reagovat
Cico93
:)
Reagovat
smazaný uživatel
Jako v Miami, Nole vyhrál brejkem za stavu 6:5. V druhém setu v Miami Andy brejk na 2:3 a pak prohrál 4 gamy v řadě. Dneska za stavu 1:1. Skončí to podobně.
Reagovat
Mayo
z 30:0 fakt si uhádol :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vím ne :D

Ale mu to je úplně jedno, ironicky se směje, pere to do poloviny sítě, prostě nedokáže bojovat sám se sebou. Místo aby byl po brejku nahoře, tak to podělá a pro jistotu v tom duchu odehraje i zbytek zápasu. Ten servis je fakt alfou a omegou tohohle zápasu.
Reagovat
smazaný uživatel
:DDDD Tak fakt, brejk Andyho a pak už nic, v Miami vyhrál Nole 4 gamy, tady musel 5. Teda stačily mu dva, pak mu zbytek Andy daroval. Mentálně je na tom furt stejně celý rok. A to jsem si po tom zápase na US Open myslel, že to půjde. Ne, on mu to musí všecko darovat. Supr, spadli jsme všichni na zem a vrátíme se k reálnému cíli na TM - postupu ze skupiny. I ten bude ale obtížný.
Reagovat
Mayo
jeho bojovnosť bola ukážková :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vysral se na to pak. Asi si chce odpočinout :D
Reagovat
gigin
Reagovat
Cico93
Mne se líbi.)
Reagovat
gigin
Vůbec. Pink, pink, UE. Vůbec nechápu kde nabrali v prvním setu tolik winnerů...
stats:

https://pbs.twimg.com/media/B1TNgPfCYAA_7J1.jpg
Reagovat
Cico93
Tak teraz už to hnusné je:)
Reagovat
Mayo
Andriiiiiiiiš
Reagovat
Mayo
nepotvrdil brejk, u neho nič nové :D
Reagovat
a.magerova
Ale radost mi teda neudělal svou dnešní parádní hrou....
Reagovat
Mayo
to je smiešne :D
Reagovat
smazaný uživatel
Omg, kretén fakt. Takhle pos.at game, kdy podává na udržení. Djokovič ale zaslouženě, na servisu byl jistější, Andyp o 2. podání neuhraje ani ho.no. Škoda akorát toho, jak to zakončil, skvělý volej a pak taková chyba, když ho má rozběhaného.

Jinak ale totální nuda, dneska fakt velká pinkaná, první 4 gamy cca to bylo šílené, pak se to trošku rozjelo, ale nebere mě to nějak. Nemá to moc náboj, napětí.
Reagovat
spaniel
Ten druhy servis je rozdilovy
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo a hlavně procento trefení 1. servisu do kurtu. Andy má třeba nebezpečnější servis, ale když ho trefuje tak o 20% méně častěji jak Nole, tak mu to je k ničemu. Djokovič servis hodně zlepšil, má ho teď prostě nesktuečně konstantní.
Reagovat
Kozoroh
Jooooo!!!
Ještě jednu sadu, Nole!
Reagovat
Bob
Federer.. všechny nás tvoje prohra mrzí..
Reagovat
babolat.cz
opravdu všichni jsou zdrceni. Já obzvlášť. Slibuji, že zapálím zítra svíčku navíc.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer prehral :(
otazka: je vôbec možne aby bol ešte NO.1 na konci roka?

Cibula nepostupuje. Za čo si môže aj sama.
ta otrasna španielka=chlap postupuje!
a Dimitrov nema zaujem byť nahradnikom :/ ale , popravde myslel som si, že nepríjme učasť ako nahradnik. A chapem ho. O rok tam musí byť už naisto! :)
Reagovat
VlS
No, to Grigorovo odmítnutí, že náhradník teda ne, to na mě nedělá zrovna dojem skromnosti a pokory. Není mi to ani trochu sympatický.
Reagovat
spaniel
Taky. Neni to nejaka ostuda. Mohl vydelat a kdyby se dostal na kurt, tak i nejake body uhrat. Hloupe rozhodnuti z trucu.
Reagovat
gigin
odehraje balon, pak zjistí, že to hodil do sítě a pak si veme oko... hmm..
Reagovat
SwissMaestro
Poslední dobou toto vídám hodně často....tím nemyslím jen u Andyho
Reagovat
Cico93
Andy konečne premohol jastrába.)
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
SwissMaestro
Neskutečně jí to slušelo. Jsem jí nepoznal!
Reagovat
gigin
Souhlas. A z těch hostů, co tam byli, mi přišla daleko nejzábavnější. Možná je to dáno tou "naší" tématikou :)
Reagovat
SwissMaestro
Také souhlasím. Bylo to od ní mile podáno....povedené, moc povedené
Reagovat
gigin
Ona je fajn. Jak jsem byl letos na tom Wimblíku, tak jsem ji už nestihl, ale kámoš tam byl přede mnou, po zápase za nima došla, poděkovala za fandění, fotička, kecačka a tak.. Já ju mám moc rád :)
Reagovat
SwissMaestro
Já se přiznám, že jsem na ní měl názor převážně díky médiím - a to hodně špatný. Spíše jsem si jí vybavil jako "káču" co jen nadává místo toho aby se více snažila, ale letošní sezóna a vystoupení u Krause mě tak trošičku profackovalo v pozitivním směru....
Reagovat
gigin
Jj, média jsou mocná čarodějka :)
Reagovat
smazaný uživatel
Neskutečně sympatická :)
Reagovat
Kozoroh
Jak někdo v diskuzi tady nebo pod Berdychem psal, že ani vyřazení Ferrera nedává Milošovi jistotu na TM a tuto jistotu mu obstará až titul - pokud Raonič získá titul, pojede na TM. Ferrer by v takovém případě mohl max. postoupit do finále a vytlačit z postupové příčky Nishikoriho. Pokud však Ferrer dnes prohraje, tak se složení letošního TM zkompletuje - kvalifikují se Miloš a Kei.
Reagovat
Cico93
teraz krásna výmena.
Reagovat
SwissMaestro
Hlavně at Můra vyhraje! Ten kurz byl božskej! :D
Reagovat
Cico93
Mám set Andy za 2.
Reagovat
SwissMaestro
Nebudu to dramatizovat. dal jsem to "jen" za 50kč a to sice, že celej zápas vyhraje Andík :D
Reagovat
Cico93
noo tvl teraz Murray.
Reagovat
spaniel
Tak a ted je tu druhy extrem po bum-bum tenise. Djokomurarna je super nazev :)
Ani jeden nema urok lepsi nez je souperova obrana a oba jsou moc dobri na to, aby udelali lacinou chybu. Vyledkem jsou 30 uderove vymeny a vycerpani.
Reagovat
spaniel
*utok :D
Reagovat
mrafe
chlapci si chtějí užít generálku na TM.
Reagovat
gigin
To bude pinkačka na tom lepidle :)
Reagovat
smazaný uživatel
mam jeden tenisovy nedostatek, nevim jak je to presne s zebrickem...muze me to nejaky znalec vysvetlit? oba zebricky, i race i ten klasicky..kolik se v tom klasickem pocita presne turnaju kazdemu? a proc se maji odecitat body za londyn po tomto turnaji?
Reagovat
Denis92
18turnajom + TM.. pretoze pred TM sa z klasickeho a race rebricku stane jeden a ten isty rebricek.
Reagovat
smazaný uživatel
jak je to mozne kdyz nekdo hraje treba 20 turnaju...v race zebricku se ti pocita kazdy turnaj nebo ne?
Reagovat
smazaný uživatel
o tech 18+1 ze se pocita to je me jasne, jen proste me neni jasne to co rikam...ze sem si myslel ze u toho race se ti pocita kazdy turnaj i kdyz jich hrajes 20
Reagovat
Alois_Mlok
Jo to by mě taky zajímalo - taky jsem myslel, že do Race se počítají všechny turnaje - pak by se ale Race a ATP žebříček nemohly rovnat.
Reagovat
spaniel
http://en.wikipedia.org/wiki/ATP_Rankings
Reagovat
Alois_Mlok
To je o ATP žebříčku, ne o race.
Reagovat
mrafe
no ale počítá se to stejně, race je kalendářní rok
Reagovat
Alois_Mlok
Tak to potom jo.
Reagovat
tommr
kdyby to tak bylo tak by si kdejakej koumák moh polepšit tím, že bude hrát 30 a víc turnajů za rok ... :)
Reagovat
SwissMaestro
Tak když má fyzičku na takové množství turnajů aby tam něco uhrál...why not
Reagovat
slacker
Maz rad pilne blbce?
Reagovat
smazaný uživatel
pochybuju ze by to bylo mozne nejka moc
Reagovat
smazaný uživatel
Jediny kdo me bude vadit na TM Je Cilic. Ten mel uzasnych 14 dni v roce a to je vse
Reagovat
Cico93
Nezmysel
Reagovat
pockerface
je pravda, že kdyby neměl 2000 bodů za USO, tak je na hranici dvacítky. Sice se na kdyby nehraje, ale přece jenom "kdyby" vyhrál USO Kei, tak Marin by byl někde za Grigorem a TM by se nepodíval.
Reagovat
smazaný uživatel
No a co? On snad GS dostal jen tak, že se postavil na kurt a soupeř si tam hrál sám? Miluju, jak někdo rozhoduje o tom, co si kdo zaslouží nebo ne. Nemám ráda spostu tenistů, ale nikdy bych neřekla, že si někdo něco nezaslouží. To je fakt super názor.
Reagovat
Cico93
Má bilanciu 55/18 je tam úplne zaslúžene.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja jsem nerikal, ze si to nezaslouzi, jen ze me tam bude vadit, protoze nehraje konzistentne na urovni. I kdyz wawros posledni pul roku taky ne
Reagovat
EllNino
nechápu, co s tim furt všichni maj, Marin si to prostě s GS zaslouží, tak co to tu furt omíláte :D ...
Reagovat
slacker
Cilic se tam dostane bodama nebo az pravidlem i vitezy GS?
Reagovat
woody
Cilic ted trochu odpadl vinou zranění,ale ve Wimbledonu a RG prohrál s Djokovicem vzdy velmi dobre zapasy!
Reagovat
smazaný uživatel
Čilič hrál ve Wimbledonu a Roland Garros velmi dobře, navíc kromě US Open vyhrál další tři turnaje.
Marin mi sympatický není, ale výsledkově na letošní Tunraj mistrů patří.
Reagovat
Kozoroh
Na obou GS podnicích prohrál s Djokerem, ve Wimbledonu ho dotlačil do pěti setů. Už tam ukázal potenciál.
Marin mě rozhodně neštve tím, že je na TM. Naštval mě výhrou nad Rogerem na US Open...
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jo, tím mě vytáčí každý, kdo tohle proti na Rogerovi zkusí :-) Navíc mám v poslední době pocit, že si všichni hráči nechávají svůj suverénně nejlepší výkon sezóny právě proti němu a zbytek roku zase upadnou do průměru.
Reagovat
slacker
Patril by jen kdyby si to uhral zebrickem a ne pravidlem o vitezi GS
Reagovat
gigin
https://twitter.com/jessica4stein/status/528246595913936896/photo/1
Reagovat
gigin
https://twitter.com/iamperiama/status/528250033645187072/photo/1
Reagovat
rysan
Co se dá dělat,co se stalo to se stalo. Aspoň bude mít roger před TM chvilku klid a odpočine si. Držím palce rogere:)
Reagovat
Padme
zajímavá sezóna, každý GS někdo jiný, Novak bude první a Rafan laboroval se zraněním... něco bylo nové, něco při starém...
Reagovat
pockerface
Pár lidí tady už vidí Miloše na TM. Ale Miloš, aby postoupil, tak musí celý turnaj v Paříži vyhrát. I když dneska hrál dobře, tak si myslím, že vítěz turnaje bude Novak nebo Andy. Ten, který dnes vyhraje bude podle mně celkový vítěz.
Reagovat
Cico93
Ked David dnes prehra, Milos je tam.
Reagovat
pockerface
no, ale na Nova sportu komentátor říkal, že Miloš postoupí na TM jen, když vyhraje turnaj. Ale mě je to v podstatě jedno i když David mi taky nevadí. Já moc nemusím Marina, ale ten díky vydařenému USO tam bude. Hlavně, aby to byly pěkné bitvy. Kanárci jako u holek na TM asi létat nebudou, i když kdo ví? :-)
Reagovat
Cico93
Tak potom neviem. Asu sú na NS väčší experti jak my.)
Reagovat
Denis92
http://live-tennis.eu/race

Staci sa pozriet sem. Raonic je uz pred Ferrerom a ten ak dnes prehra, tak na TM moze zabudnut.
Reagovat
lars
staci se podivat na tabulku v tomto clanku :))
Reagovat
pockerface
máš pravdu tady je víc expertů. Já to nechtěl hledat a asi jsem moc slepě důvěřoval informaci Nova sportu :-). Ale, tak zase je to opravdu napínavé až do konce. Kdyby Roger vyhrál určil by konečnou postupující 8. Takhle mají hoši ještě pořád o co hrát.
Reagovat
smazaný uživatel
Aspoň si Roger trochu odpočine. V Paříži nehrál moc dobře ani proti Poulliemu. Boj o jedničku byl stejně jen snová záležitost, to by musel být terminátor, aby vydržel tolik zápasů v pár týdnech...
Reagovat
smazaný uživatel
Nic proti, ted tu spousta Federerovcu janci ale kdyz jste predtim psali, ze Milos nema zbrane na Fedexe to byla jina ze? Milosova hra se mi nijak nezamlouva ale rozhodne bych neco podobneho o zadnem tenistovi netvrdil, zvlaste o tenistovi, kteremu se servis v kazdem zapase bere hodne tezko. Snad se spoustu lidi dneska poucilo, ze tenis /a sport celkove/ je o vykonu sportovcu v danem stretnuti a ne jen o tom, kdo ma jak zvucne jmeno...
Reagovat
spaniel
Kdo tady janci a kdo psal, ze Miloš nema zbraně? Kdyz uz neco tvrdis, alespon piš konkretne, protoze ja jsem FFF, a rozhodne jsem nic takového nepsal. A 6:0 nevedl diky zvučnému jménu. Je lepsi tenista, coz ale neznamena, ze nikdy neprehraje.
Reagovat
Padme
díky, že jsi to napsal, za mě... :D
Reagovat
gigin
spaniel: je rozdíl ty a např. ten dragon třeba...
Reagovat
spaniel
Tak to jsou ti noví experti, kteri tvrdi, ze Roger otoci bilanci s Rafou a podobne perly.
Reagovat
Cico93
a otočí?:)
Reagovat
smazaný uživatel
Aspon tys to pochopil, diky...
Reagovat
smazaný uživatel
Na to ze nema zbrane se koukni klidne do prispevku pred ctvrtfinalovymi zapasy. Konkretne nemusim psat, kazdemu to je vcelku jasne koho myslim, staci se kouknout do clanku pod vyhrou Tomase treba a tebe nemyslim. Ze vedl 6-0 jsem nikde nepsal, to nevim odkud sis to vyvodil.
Reagovat
smazaný uživatel
Ani ja veru nejančim.Nejde zas o život.Akurat RF zakonči sezonu ako 2 a co?
Reagovat
pockerface
právě v jeho věku to je nádhera. Kdo by si pomyslel, že ve 33 bude na konci roku No.2 za 3-5 let budeme možná rádi vzpomínat jak Roger zakončoval rok jako No.2 . Stejně by mě zajímalo jestli si Roger přesně určí rok, kdy skončí nebo se rozhodne podle toho jak na tom bude žebříčkově. Jestli třeba kdyby za 3 roky vypadl z top10 jestli by skončil nebo třeba si určí opravdu ten rok 2016. Ještě chtěl na olympiádu do Brazílie. Uvidíme co život přinese.
Reagovat
spaniel
Rio potvrdil urcite a myslim, ze dokud bude v top 10, tak bude hrat. Doufam, ze nebude jeden z tech, co nedokaze skoncit včas.
Reagovat
pockerface
mám stejný názor. Myslím si, že Roger nebude chtít odejít ze scény tak, že bude v žebříčku např.20. Jakmile bude hrozit, že vypadne z top 10, tak skončí. No bohužel to vidím na ten r.2016. To mu bude 35 let. Ale už se to blíží, už by to byly jen 2 roky. Ale Roger ještě nic oficiálně neřekl, takže nebudu se znepokojovat a plašit do předu.
Reagovat
Davor1
Miloš dnes podal svoj najlepší výkon. S takouto hrou je v hale ťažko poraziteľný. Dnes mu išiel servis mimoriadne, to sa každý zápas nestáva...
Posledným hráčom, ktorý mal k famóznemu servisu aj veľmi kvalitnú medzihru, bol asi Andy Roddick a Miloš mi ho dosť pripomína...
Dúfam, že Kei dnes vyradí Ferrera, nie žeby som mu TM neprial, ale obávam sa, že by sa opakoval minulý rok, keď bol David na TM len fackovacím panákom...v posledných týždňoch má toho za sebou dosť a myslím, že Miloš by toho uhral v Londýne viac...
Reagovat
Cico93
Stou medzihrou ano.
ale
Andyho štýl podavania je nenapodobiteľný.)
Reagovat
spaniel
Souhlas. Miloš dnes skoro nekazil a forhand ma fakt dobry. Obavám se, ze tento kurt tomu dost pomohl, pomaly kurt dava Milosovi cas bránit a vysoký odskok hodne ubírá účinnosti slajzu a naopak mu pomáhá u servisu a úderech. Ideální kombinace na prvni vyhru nad Rogerem.

Jinak mas pravdu, ze Raonic bude na TM platnejsi nez Ferrer, ale jelikoz je tam stejny povrch jako v Paříži, tak z pohledu Rogera lepsi, kdyz se tam dostane David.
Reagovat
pockerface
jenže Miloš, aby postoupil, tak musí celý turnaj vyhrát a já si myslím, že to Novak nebo Andy nedopustí. Myslím si, že vítěz turnaje v Paříži vzejde z dvojice Novak x Andy. Kdo dnes vyhraje,tak si myslím, že bude celkový vítěz.
Reagovat
Denis92
Nie. Ak dnes Ferrer prehra, tak na TM ide Raonic.
Reagovat
smazaný uživatel
Podle mě by na TM byl Raonič nebezpečnějším soupeřem, než Ferrer. I když David má zase víc zkušeností.
Reagovat
panzer.dragon
andy musíš zachránit rogera... hraj pro rogera :-)
Reagovat
smazaný uživatel
:) motivující
Reagovat
panzer.dragon
andy to rogerovi dluží, za tu olympiádu.. přišel čas to splatit
Reagovat
Kozoroh
Že Andy připravil Rogera o zlato z olympiády se nedá splatit vítězstvím nad Nolem na 1000.
Reagovat
gigin
On chce být furt NO.1 do konce roku. Tak je ochotný směnit i tohle. Aj špatný kšeft je kšeft ;)
Reagovat
Padme
to teď Andymu už nenechá... ne že by nechal předtím... :D
Reagovat
spaniel
Raonic odehrál zapas snu a neni mu absolutne co vytknout. 22 es + dalsi přímé body z podani ve 2 setech udělalo sve, ale dnes mel i skvělou mezihru. Forehand ma top urovni a dneska mu sel. Roger byl dneska mdly, servis mu nesel cely turnaj a dnes navic delal zbytecne chyby v hre, coz dokládá i to, ze druhy set prohral brejkem a ne v TB. Posledni game každé podani zreturnoval, coz by normalne bylo na brejk, ale bohuzel ne s jeho dnesni hrou. Jednou ta prohra prijit musela, o to vic mrzí, ze ted. Ted by se hodilo, aby Andy konecne zas porazil Novaka.
Reagovat
svetova.dvojka
Raonič je budoucí světová jednička, to je jasná věc...
Reagovat
Cico93
To skôr Nishikori.
Reagovat
smazaný uživatel
Nishi nevydrží hrát celou sezónu, je to skleněnej muž.. žlutej Rosický
Reagovat
svetova.dvojka
A Dimitrov na to asi nemá, ale kdo ví...
Reagovat
smazaný uživatel
stokrát raděj Grigor než Raonic
Reagovat
Padme
Grigor je fajn, taky má zoufalý backhand jako Roger... :D
Reagovat
spaniel
Jejich bekhendy se nedají srovnávat. Roger ma mnohem lepsi. V zapase s Nolem v Sanghaji z nej snad neudělal chybu. Mel proste horsi den.
Reagovat
smazaný uživatel
Wow, tak to je šok, s tímhle jsem nepočítal ani omylem, že by Miloš vyhrál. Jak poslední týden hrál úplný prd, tak teď si o to hlasitě řekl. Kdo ví, co na to David.
Reagovat
pockerface
Eso, eso, eso prostě anitenis. Akorát Miloš má někdy lepší mezihru než Karlovič. Musím uznat, že dneska tomu Milošovi šlo podání jako z partesu. S tím by asi dneska málokdo něco udělal, Rogera vůbec nepustil do hry. Pro Rogera asi dobře, že dohrál. Bude mít čas na odpočinek před TM. Když to vezmu podle holek, tak na TM hrály nejlépe ty, které si nejvíce před TM odpočinuly. Tak snad to bude platit i u Rogera.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas, taky jsem rád, že teď bude mít více prostoru soustředit se na jiné věci, na nové turnaje, na nové výzvy.
A mimochodem Miloš dnes zahrál i na příjmu velmi dobře. Ačkoliv mi v jeho tenisu vadí (nebo chybí) mnoho věcí, tak mu velké zlepšení za poslední období upřít nelze.
Reagovat
gigin
Někdy lepší mezihru jak Karlovič? Srovnáváš nesrovnatelné. Miloš má velmi slušnou mezihru...
Reagovat
spaniel
Presne tak. Ma ji na mnohem lepsi urovni a porad se zlepšuje.
Reagovat
pockerface
no to jsem možná napsal blbě. Ještě jsem v emocích. Samozřejmě, že má Miloš lepší mezihru. Je fakt, že letos na turnajích vždy došel daleko . Měl hodně QF i SF. Ale proč zrovna dneska ? :-)
Reagovat
Davor1
Antitenis? Nie každý, kto skvele podáva hrá antitenis. Miloš má skvelú medzihru, nedá sa to porovnať s Karlovičom či Isnerom. Navyše ten servis má tak fantastický vlastným umením, nie je vyšší, ako Berdych napríklad...
Reagovat
smazaný uživatel
perfektní forhend, slušný backhand, vynikající servis=antitenis
Reagovat
smazaný uživatel
Raonič je vyšší, než Berdych.
Reagovat
smazaný uživatel
Nebo jsou oba stejně vysocí (196 cm)
Reagovat
Davor1
myslím to tak, že Miloš má lepší servis ako ostatní podobne vysokí top hráči (Berdych, DelPo, Čilič...)
Reagovat
pockerface
no tak pro mě jako fandu Rogera to byl z mého pohledu antitenis. Samozřejmě, že kdyby takhle hrál Roger, tak by to byl výborný tenis :-)
Reagovat
smazaný uživatel
no jistě :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Milos je proste borec...
Reagovat
slacker
Ale ma voskovy ksicht supermanova nevlastniho bratrance
Reagovat
Chrenda
Přesně tak, pokud tu někdo píše, že Tomáš Berdych je nesympatický, tak o Milošovi by se pak muselo psát, že je přímo odpudivý. A chodí jak kachna, má křivý nohy, ale stejně bude jednou světová jednička. S tím se holt nedá nic dělat. ((:
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist