Muchová v Dauhá porazila Stosurovou, Siniaková vypadla opět v 1. kole

  • WTA DAUHÁ - Karolína Muchová v Dauhá porazila bývalou vítězku US Open Samanthu Stosurovou z Austrálie, navázala na tři výhry z kvalifikace a zahraje si o své první čtvrtfinále na okruhu WTA. Stále naopak trvá nepříznivá série Kateřiny Siniakové, která v Kataru podlehla Elise Mertensové z Belgie a i na pátém letošním turnaji skončila v 1. kole.
    12. 2., aktualizováno 13. 2. | Aktuality |  126 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Kateřina Siniaková ani na pátý pokus v sezoně nepřešla na okruhu WTA ve dvouhře přes první kolo. Po nezdarech v Brisbane, Sydney, Melbourne a Petrohradu se nevyhrála ani v Dauhá, kde podlehla 4-6 2-6 Belgičance Elise Mertensové.

K nepovedené bilanci jí Mertensová přispěla už podruhé, protože dvaadvacetiletou Češku vyřadila i v lednu v Sydney. Česká tenistka čeká Belgičanku i v dalším kole, v němž vyzve turnajovou dvojku a předloňskou šampionku Karolínu Plíškovou.

Naopak radost českým fanouškům v Kataru dělá Karolína Muchová. Ta prošla tříkolovou kvalifikací a dnes si poradila i s bývalou čtvrtou hráčkou světového žebříčku a vítězkou US Open z roku 2011 Samanthou Stosurovou. O dvanáct let starší Australanku porazila za hodinu a 21 minut 6-4 6-2, když pouze jednou přišla o své podání.

Dvaadvacetiletá Muchová hraje hlavní soutěž na okruhu WTA počtvrté v kariéře a podruhé postoupila do 2. kola. Loni na US Open se dostala ještě o kolo dál. V Dauhá bude o své první čtvrtfinále bojovat proti Tchajwance Su-Wei Hsieh. Pokud ji porazí, bude mít na dostřel posun do Top 100.

Muchová měla původně v prvním kole nastoupit proti Caroline Wozniacké z Dánska, předloňskou finalistku ale na poslední chvíli vyřadila ze hry nemoc.

Do hlavní soutěže se díky tomu dostala Stosurová, která původně v posledním kole kvalifikace nestačila na Annu Blinkovovou. Ruská tenistka si poté v prvním kole nečekaně poradila 7-6 6-4 se sedmou nasazenou hráčkou Anastasijou Sevastovovou z Lotyšska a její další soupeřkou bude Barbora Strýcová, která už včera potvrdila roli favoritky proti Fatmě Al-Nabháníové.

Nizozemka Kiki Bertensová ve večerním utkání udolala 0-6 7-6 6-4 Italku Camilu Giorgiovou, přestože v tie-breaku druhého setu prohrávala 1-5 a byla celkem osmkrát dva míčky od porážky. K mečbolu však soupeřku nepustila a postoupila do 2. kola, v němž na ni čeká Španělka Carla Suárezová-Navarrová (h2h 0-2).

• WTA PREMIER DAUHÁ •
Katar, tv. povrch, 916.131 dolarů
úterní výsledky (12. 02. 2019)
• Dvouhra - 1. kolo •
Muchová (ČR) - Stosurová (Austr.) 6-4 6-2
Mertensová (Belg.) - Siniaková (ČR) 6-4 6-2
Bertensová (5-Niz.) - Giorgiová (It.) 0-6 7-6(7) 6-4
Blinkovová (Rus.) - Sevastovová (7-Lot.) 7-6(5) 6-4
Görgesová (9-Něm.) - Tomljanovicová (Austr.) 6-2 6-2
Ostapenková (Lot.) - Buzarnescuová (Rum.) 6-1 4-6 6-2
Su-Wei Hsieh (Tchaj-wan) - Sasnovičová (Běl.) 6-2 6-0
Suárezová (Šp.) - Džabúrová (Tun.) 6-3 6-1
Riskeová (USA) - Hercogová (Slovin.) 6-4 6-3
Curenková (Ukr.) - Arruabarrenaová (Šp.) 6-3 6-0
Kontaveitová (Est.) - Lin Ču (Čína) 7-6(3) 6-3
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (126)
13.02.2019 10:02Od: dadaft
no tak abych se snad vyjádřil k otázce Ultras x Fandina x Fricek ---- Ultras mi kdysi přišel v celku normální, nynější fanatické hejtování Karolíny je naprostý humus, v soukromí je to vážně skvělá osoba, Ultras u mě tedy pěkně klesl,,,,,,,,,,,,
Fandina je normální, jen se nechává strhnout do nekonečných a hloupých debat,
no a Fricek je Fricek, přírodní úkaz, někdy je to prostě trapné, co píše, ale myslím není zlý a zkažený.................
[ Reagovat ]
13.02.2019 10:14Od: blixa
Ultras ti někdy přišel "vcelku normální" ???!!! Chlapče, chlapče ....
[ Reagovat ]
13.02.2019 12:04Od: lvicek
Celkem souhlas :).
[ Reagovat ]
13.02.2019 12:59Od: Dobry-den
Ty jsi pil. Viď, že jo?
[ Reagovat ]
13.02.2019 13:13Od: Frick
No, dovol - JÁ JSEM ZKAŽENÝ
[ Reagovat ]
13.02.2019 13:36Od: Frick
A Fandina není schopna mnohdy posunout diskuzi. Často jen zopakuje to, co je každému jasné a normální diskutér by měl být schopen usoudit, že zopakování věcí, co jsou každému tady na TP jasné, pozbývá smyslu. Proč to dělám, nevím. Jestli už nějaká ztráta intelektu daná stářím (byť tedy je fakt, že to dělá tak dlouho, že být to nějaká medicínská záležitost, tak progrese by už asi musela postoupit tak, že už by třeba ani nevěděl, že nějaký tenisportat existuje) nebo třeba (spíše?) absence rozlišovácí schopnosti mezi diskuzí s vnoučaty a s námi. Ale konverzuje tímto stylem tak dlouho, že dost možná i vnoučata z toho vyrostly a i je to může nyní iritovat. Modelově - Může třeba o sobě pořád ve 3. os. j. č. "Babička už musí jet", což může pro větší dítě už vyznívat směšně, protože dotyčná tím vlastně dává najevo, že "on je ještě malej a kdybych řekl ""já už musim jet"", tak bylo nemusel pochopit".

Fulnek se stal Aeronetářem.
[ Reagovat ]
13.02.2019 13:37Od: Frick
A já? No, já se pomalu zotavuju ze ztráty Lucky. Asi by mi pomohlo, kdyby byla těhotná.
[ Reagovat ]
13.02.2019 13:43Od: Fandina
To co si teď o mně napsal, se dá použít na tebe.

Kromě těch vnoučat, což tedy považuji za celkem útok na druhého.
[ Reagovat ]
13.02.2019 13:48Od: Fandina
Jinak o tobě obecně platí, že nemáš soudnost, nejsi schopen z jednoducých věcí oddělit, to co je důležité, podstatné. Rozebíráš donekonečka kauzy, které jsou každému jasné, mají řešení, je na ně náízor, ale ty o nich neustále hovoříš, opakuješ je a rozebíráš ze všech stran.
Celkově si myslím, že tvoje iq nebude na vysoké úrovni. Nevím, jaké máš vzdělání, ale nedovedu si představit, že bys s takovým přístupem mohl vystudovat nějakou vysokou školu.
[ Reagovat ]
13.02.2019 14:03Od: Frick
Dost vysoké na to, abych rozpoznal jednoduché lidi, lichotivě je otitiuloval jako "jednodušáky" a neztrácel s nimi čas.
[ Reagovat ]
13.02.2019 14:09Od: Fandina
Jak říkám, nejsi moc inteligentní, jinak bys nepsal, to co píšeš. Otitulovat druhého, že je jednoduchý umí každý.
[ Reagovat ]
13.02.2019 14:16Od: Fandina
A jinak s tebou souhlasím v tom, že s někým je zbytečné ztrácet čas. Například ty jsi u mě hloupý, takže nemám důvod se s tvojí osobou zabývat.
[ Reagovat ]
13.02.2019 13:53Od: Dobry-den
:D
[ Reagovat ]
13.02.2019 01:08Od: Frick Fulnek, Fandina
Běžte do pr.dele Oba.
[ Reagovat ]
13.02.2019 01:17Od: FulnekUltras
zatím se nám za tebou ještě nechce... ;-)))
[ Reagovat ]
13.02.2019 02:26Od: blixa
Nemel a mazej do Venezuely. Soudruh Maduro tě potřebuje. A Fricka vezmi sebou ;-)
[ Reagovat ]
12.02.2019 22:29Od: Frick Něco na odlehčení
https://www.youtube.com/watch?v=EltTOOyq-eM

Spozorovala si na sebe nejake vyrazne zmeny koli uzivaniu AS? Katka:" Ne nespozorovala,akorat mne svrbjej koule.."?

---------------------------------------------

Chodí sem ještě Jabadu, že by poreferoval? :-D
[ Reagovat ]
13.02.2019 06:49Od: bIbec
ou. Osobně by mě zajímalo ji vidět a slyšet třeba v sedmnácti letech.

Na první pohled bych ji zařadil spíš do mužského pohlaví, jakože kluk, co ze sebe dělá holku.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:57Od: lavamancer Julia Goerges
Julča v suchým triku.
Paráda, je to holka krev a mlíko, krásná.
Moje oblíbenkyně již dlouho, od doby, kdy vyhrála v roce 2011 Stuttgart.
[ Reagovat ]
12.02.2019 19:57Od: FulnekUltras Jak říkám, Rumunky to mohly při FC ukončit už v singlech
kdyby Sagerceanu poslal proti momentálně hodně nevýrazné Katce Monicu. No ale ještě štěstí, že debl nakonec klapnul...

Rumunsko letos na titul, no a my příští rok na ten sedmý. Plechovku k tomu přitom vůbec nutně nepotřebujeme - jen ať se zbytečně nepřetvařuje a po vzoru Lendla se plně věnuje sama sobě.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:02Od: Fandina
A nebo mohla Kája porazit Halep a nemusel se hrát debl. A nebo mohly naše holky vyhrát dva poslední game a bylo to.

Hlavně nepomlouvej Káju a Lendla a nemluv za tým, kterému fandíš jen když se ti to hodí.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:07Od: FulnekUltras
Těsné to bylo, to je bez debaty. Rumunky to ale chtěly mnohem víc.

Našemu týmu bez Plecha budu fandit vždy.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:14Od: Fandina
Nemusíš nic vysvětlovat, jsi trapný.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:15Od: FulnekUltras
Rád jsem Rumunkám aspoň trošililinku pomohl... ;-)
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:17Od: Fandina
Pomohl si tak sám sobě, ukázat mi, jaký jsi ubožák a pomlouvač.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:18Od: FulnekUltras
Fandit jim budu i v semifinále. Jak Ty?
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:24Od: Fandina
Nemusíš se obhajovat, mně stačí, jak se tady chováš. Házíš špínu tam, kde není.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:26Od: FulnekUltras
Utíkáš z otázky.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:29Od: Fandina
Utekl si ty, když ses zeptal, komu budu fandit.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:37Od: FulnekUltras
Proč dál rozebírat špínu, která dříve či později nakonec stejně vyplave sama.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:44Od: Fandina
Vyplave, když tam je. Když tam není nevyplave nic. Ale šiřitel špíny se nezmění.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:45Od: FulnekUltras
Hladina za čas ukáže...
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:53Od: Fandina
Anebo neukáže, pak pomlouvač zůstatane tím, čím byl.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:30Od: EllNino
Karolína je hodná a slušná holka, nikomu nic neudělala, tahle přízviska si podle mě nezaslouží, i když ji tenisově zase tolik nemusím
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:33Od: Fandina
Díky, to je přesně ono. Hodná a slušná a on o ní mluví, jako kdyby nevím co udělala. A ještě lže.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:43Od: Torn
Nehrála mu v Tampě. :D
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:39Od: FulnekUltras
Tenisově ji limituje somatotyp, lidsky nic... ???
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:45Od: Torn
Tebe zase limituje zášť vůči Karolíně. :D
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:46Od: FulnekUltras
Ještě pořád mi hlavně není úplně lhostejná.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:59Od: Fandina
Tak proč jí pomlouváš? Nějak si protiřečíš.
[ Reagovat ]
12.02.2019 21:01Od: FulnekUltras
Třeba si myslím, že se ještě nechá nějak pozitivně vyprovokovat... ;-)
[ Reagovat ]
12.02.2019 21:08Od: Fandina
Když někoho pomlouváš, vyprovokuješ ho maximálně k tomu, že se naštve.
[ Reagovat ]
12.02.2019 21:17Od: FulnekUltras
a půjde do sebe ???
[ Reagovat ]
12.02.2019 21:20Od: Fandina
Kvůli pomluvě, to myslíš vážně? Když o tobě někdo bude psát nepravdy, tak mu poděkuješ, nebo jak to myslíš.
[ Reagovat ]
12.02.2019 23:27Od: FulnekUltras
prvně zvážím, jestli jde o pomluvy nebo fakta
[ Reagovat ]
12.02.2019 23:38Od: Fandina
A když půjde o pomluvy, tak jak se budeš bránit.
[ Reagovat ]
13.02.2019 00:04Od: Fandina
Samozřejmě, že když o mně řekneš, že jsem blb, tak se neurazím, protože vím, kdo jsem a nepotřebuji k tomu ničí názor, ale když o mně někdo řekne, že mi jde jen o peníze a není to pravda, tak se naštvu.
[ Reagovat ]
13.02.2019 00:26Od: FulnekUltras
To máš podobné jako s StB - kolikrát také pomluvy, někdy fakta - ale pouhé zápisy nebo domněnky o nich nerozhodují, jen činy. A ty jsou v našem tenisovém případě vidět i zvenčí poměrně dobře.
[ Reagovat ]
13.02.2019 00:40Od: Fandina
Znám lidi, kteří jsou zapsaní v seznamu Stb a přiznávají, že museli spolupracovat, byli donuceni. Zrádnost komunistického režimu byla v tom, že vůbec takovou složku zřídila a nutila spoluobčany, aby na sebe donášeli. Ale tvářit se, že to nebylo, nejde. To jsou fakta.
A samozřejmě si to komunisti psali, co se dělo, aby měli páky na ty lidi. Někteří nedonášeli, jiní ano. I z těch zapsaných samozřejmě.
Ale říkat, že to nic neznamená, nejde. Dělo se to.
[ Reagovat ]
13.02.2019 01:02Od: FulnekUltras
v některých konkrétních případech
[ Reagovat ]
13.02.2019 01:15Od: Fandina
Ano, ale tím, že to bylo tajné, tak nevíš, které konkrétní to jsou. Takže pokud vezmeš v úvahu, že bylo v zájmu StB uvést pro pořádek všechno, jak to ve skutečnosti probíhalo, tak to musíš vzít jako fakt.
[ Reagovat ]
13.02.2019 01:26Od: Fandina
I v těch záznamech jsou různé skupiny lidí. Ne všichni jsou uvedeni jako spolupracovníci.
[ Reagovat ]
13.02.2019 01:43Od: FulnekUltras
Tak samozřejmě. Např. zájmové osoby. Stačilo vykonávat určitou profesi nebo specializaci - a dneska z toho kdekterý nevědomý magor udělá "zločin".
[ Reagovat ]
13.02.2019 01:50Od: Fandina
Nebo naopak, kdejaký nevědomý magor tvrdí, že spolupracovníci nebyli.
[ Reagovat ]
13.02.2019 02:15Od: Frick
Já bych spolupracoval hned. Bylo to výhodné. Na těch informačních scůzkách bylo pohoštění. Kafíčko, dortíček atp. A spolupracovníci se starali o to, aby země byla bezpečnou. Nebylo na tom nic špatného.
[ Reagovat ]
13.02.2019 02:44Od: Fandina
To může říci jen blb, neznalý veci. Anebo hajzl, kterému nevadí, že někdo jde sedět za odlišný názor než je názor komunisty. Z bezpečnosti země to nemá noc společného.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:50Od: triatlet
Fulnek si tady poslední dobou koleduje o ban.
Podle jeho vyjadřování se ale jedná o poslední stav deliria, jeho komunistická duše je v naprostým rozkladu.
Takže stačí ještě chvilku vydržet nereagovat.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:52Od: FulnekUltras
klasická reakce maloburžoazního fízla ;-)))
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:06Od: Nola Re: ?
nechapem, ako mozes porovnavat Pliskovu s Lendlom, narodil sa uplne odlisnych podmienok, ak chcel nieco dosiahnut musel emigrovat, to aj Navratilova ti lezi v zaludku?
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:08Od: FulnekUltras
odlišná doba a podmienky - ale podstata myslenia týchto jedincov absolútne rovnaká
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:11Od: Fandina
Fakt jsi trapný a ubohý. Vkládat někomu do úst něco, co neřekl a vydávat to za jeho myšlenky, to dělá jen ubožák.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:13Od: FulnekUltras
Jakápak slova či myšlenky - úplně stačí činy.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:15Od: Fandina
Ty tvoje, že lžeš o druhých.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:17Od: FulnekUltras
To opravdu nemám zapotřebí.

I tahle globalizační hvězdička už pojede jenom z kopce.

https://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/1071468-prekvapeni-pod-jeho-vedenim-ziskala-dva-grandslamy-svetova-jednicka-ukoncila-spolupraci-s-trenerem.html#section-artcl
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:20Od: Fandina
Nemáš, ale přesto to děláš. Pomlouváš druhé, píšeš o nich nepravdy. Ubohé.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:23Od: Fandina
Kdyby se chtěla Kája nebo Lendl věnovat jen sama sobě, nikdy by FED nehrála.

To samé Lendl. Píšeš o něm nepravdy.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:25Od: FulnekUltras
Kdyby Kája brala FC opravdu vážně, vydržela by v hale až do konce.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:28Od: Fandina
Nikde není psáno, že tam musí být.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:30Od: Fandina
A nemá to souvislost s tím, jestli hraje nebo nehraje FED.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:35Od: FulnekUltras
Je vidět, že ani Ty by sis s ní coby kápo neporadila. ;-)))
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:38Od: Fandina
A ty víš, že si s ní kápo nepradil?
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:41Od: FulnekUltras
Evidentně ne - anebo mu to s ohledem na dlouhodobé souvislosti bylo už jedno.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:46Od: Fandina
On jí řekl, aby hrála debl a ona odmítla?
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:48Od: FulnekUltras
Myslím, že ho to tentokrát už ani nenapadlo. O to těžší bylo následně odpovědět na otázku ČT.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:55Od: Fandina
Tak netvrď něco, co nevíš jak bylo.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:36Od: Torn
To už si vymýšlíš a zase spekuluješ. Hráčky mají různé povinnosti vůči turnajům, hraje v Dauha i debla a měla tam tiskovku atd. Možná zkrátka byla dohodlá, že tam bude dřív pro nějaké jejich rozhovory atd. Nevím, co v tom vidíš.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:40Od: FulnekUltras
útěk od rozdělané práce
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:44Od: Torn
No, od rozdělané práce asi ne. :D Její práce byla odehrát 2 singly. :D
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:45Od: FulnekUltras
bohužel...
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:49Od: Torn
Jak bohužel? :D Vždyt si sám fandil Rumunkám, i kdyby mu tam Karolína udělala scénu, neodehrála ani jeden zápas, tak ti to musí být jedno ne? :D Halep a spol. vyhrály, což si chtěl. Dle mého si tady vymýšlíš pseudodůvody, aby si nevypadal jako ještě větší trouba, že si ve FC fandil Rumunkám.
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:50Od: FulnekUltras
Nerozumíš tomu.
[ Reagovat ]
12.02.2019 21:47Od: Fandina
Ale já tomu rozumím, respektive vidím na tobě, že ať to bylo, jak to bylo, hlavně nanést špínu na Káju.
[ Reagovat ]
12.02.2019 22:05Od: Torn
Tak oni tomu rozumí všichni, jen Fulnek patrně nechápe sám sebe už. :D
[ Reagovat ]
12.02.2019 22:11Od: johana
Když tak sleduji tvoje poslední příspěvky, tak si myslím, že by sis měl změnit město v nicku, místo Fulnek by se spíš hodilo Bohnice.
[ Reagovat ]
12.02.2019 19:36Od: FerrariF50
Jak tohle mohla ta Camilka prohrát, ... ta kdyby nebyla tak zbrklá a těžce labilní, ... ale bohužel, to jsou jenom kdyby. Ale já jí fandim čičině, akorát už jsem vzdal naději, že si to jednou dá v palici víc do pořádku :)
[ Reagovat ]
12.02.2019 19:35Od: Nola
Kamila ma svoj TOP snad vyssie ako vacsina hracok TOP10, len ho nedokaze udrzat cely zapas, tak smolne prehrat zapas... o.i. ma snad najkrajsiu zensku tenisovu postavu aj do tvare je velmi povabna
[ Reagovat ]
12.02.2019 19:38Od: FerrariF50
jj s tim souhlasim, ona dokáže hrát uplně brutálně, ale stejně tak brutálně to pak přestane dávat. S tim, že jí to sluší o tom žádná. Mě se líbí strašně moc :)
[ Reagovat ]
12.02.2019 19:44Od: Nola
no, talianka, proste, raz sa to moze vsetko zist a bude jej to tam padat cely turnaj - vid. Flavia Pennetta
[ Reagovat ]
12.02.2019 19:53Od: EllNino
no srovnávat Flavii s Camilou není na místě, navíc Camilla je původem Argentinka :) ... a Flavie měla konzistentní hru, Camilla hraje hit or miss
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:37Od: Torn
Kamila nehraje, to je hotová gamblerka s ruletou. :D
[ Reagovat ]
12.02.2019 19:17Od: triatlet Kiki
Paráda :-)
[ Reagovat ]
12.02.2019 18:23Od: tromas12
Super! Od Kájí to byl dobrý zápas a už je na dohled první stovce, přeju ji to a herně na to určitě má, tak uvidíme zda se posune už po tomto turnaji.

U Kateřiny bohužel, od začátku roku to prostě není ono, po skvělém konci minulé sezóny se ne a ne dostat do pohody.
Katka by měla zkusit nejakej hůř obsazenej turnaj, vyhrát pár zápasu, nabrat sebevědomí a navázat na konec roku.
[ Reagovat ]
12.02.2019 19:59Od: FulnekUltras
Muška je perspektivní moravská údernice, která povrchním maloměšťáckým svodům nikdy nepodlehne.
[ Reagovat ]
12.02.2019 18:11Od: Fransoas
Kateřina Siniaková.Pravděpodobně by se dal uskutečnit závěr,že Katka tím jak se jí nepodařil závěr ve FC,tak není v herní pohodě.A na tyto soupeřky musí vše ladit.Prozatim je její snaha promarněná.Přeji jí ať se to co nejdříve zvrátí.
[ Reagovat ]
12.02.2019 18:13Od: tommr
v herní pohodě není od začátku roku ...
[ Reagovat ]
12.02.2019 17:46Od: com
Bertensova s kanarem :D ..to teda cucim
[ Reagovat ]
12.02.2019 17:59Od: tommr
ale Giorgi se už začíná vyhazovat ...
[ Reagovat ]
12.02.2019 18:14Od: com
skoda, uz si to Bertens asi pohlida no :/
[ Reagovat ]
12.02.2019 18:40Od: tommr
Bertens má kliku, že je Kamilka úplně vypatlaná ...
[ Reagovat ]
12.02.2019 19:28Od: Torn
Kamilka je totiž pěkná čůza. :D
[ Reagovat ]
12.02.2019 17:46Od: dadaft
Gratulace Karolíně, kromě pár zaváhání slušný výkon, forhend místy lahůdkový.

Kateřina bohužel od prvního drobnějšího zádrhelu protažený ksichtík, napoprvé to sice ještě hned re-brejkla, ale negativní emoce a znechucení evidentně nefungují a v podstatě se už vezla tam, kam se dovezla...............
[ Reagovat ]
12.02.2019 17:46Od: lavamancer Bertens - Giorgi
první set 6:0 pro Camillu, to jsem nečekal.
[ Reagovat ]
12.02.2019 17:30Od: Frick Důležitá výhra
Díky ní její představení v Doha získalo smyslu a udělala hmatatelný krok na cestě do TOP 100.
[ Reagovat ]
12.02.2019 17:27Od: tommr Karolína Muchová
pohodovej postup. Ze Stosurový se pomalu ale jistě stává chodící bye. Když jí to ale baví dostávat takový nálože od holek z druhý stovky tak proč ne ... :)
V dalším kole bude Karolínu naopak čekat peklo ...
[ Reagovat ]
12.02.2019 20:00Od: FulnekUltras
asi má ta Samička tenis opravdu ráda, no...
[ Reagovat ]
12.02.2019 17:21Od: EllNino Muška
Slušný výkon, až na ty minely na síti, které ji stály pár gemů ... výsledek pak mohl být ještě jednoznačnější

Na to, jak tam fouká, Karolína dobře srvírovala a variovala, Sam tradičně problém s větrem, něco podobného, jako když hrála Šafi, prostě v tom hrát ani jedna nikdy neuměla :D ...

Další kolo Su-Wei Hsieh, a to bude v tomhle větru asi pořádnej pingpong :D ... Ale tak na rotace si dneska trochu navykla, tak snad z toho nebude tak překvapená :)

Posouvá se už někam kolem 110. místa, což je super, mít další holku ve stovce by bylo fajn :)
[ Reagovat ]
12.02.2019 17:29Od: bIbec
Ten větr už určitě nebude takový. Dneska bych řekl, že těch podmínek slušně využila. Sam ani jedno eso.
[ Reagovat ]
12.02.2019 17:31Od: tommr
na esa 4:0 pro Karolínu, na dvojchyby 3:0 pro Stosurovou ...
[ Reagovat ]
12.02.2019 17:20Od: kada.tom
Muchová hezky, Siniaková ještě líp :-)))
[ Reagovat ]
12.02.2019 17:19Od: Dobry-den Kája
Gratulka, tak trochu jsem to čekal, Sam už holt není, co bývala. ;-)
[ Reagovat ]
12.02.2019 17:02Od: Frick Sam
Byl někdy znám nějaký její partner/ka nebo je vždy (u)tajila?
[ Reagovat ]
12.02.2019 16:54Od: Fandina
Ach jo, tak pěkně hrála s Buzarnescu, ani s Halep to nebylo špatné, ale dneska to bylo hrozné. Katko, moc už přeji, aby ses chytla. Pojď!!!
[ Reagovat ]
12.02.2019 17:16Od: vojta91
jasně, ono dostat 6:0 vůbec není špatné, bože můj, prosím ban pro Fandinu...! :)
[ Reagovat ]
12.02.2019 17:28Od: Fandina
Kanár nic neznamená, musíš ten zápas vidět, abys to mohl posoudit. Ubožáčku.
[ Reagovat ]
13.02.2019 07:26Od: vojta91
jasně, kanár vůbec nic neznamená.. běžně podáš dobrý výkon a dostaneš kanára..
[ Reagovat ]
13.02.2019 10:38Od: Fandina
Je x kanárů, kde se hraje přes shody a je to vyrovnané.
[ Reagovat ]
13.02.2019 12:15Od: vojta91
no jasně, máš pravdu.. on by asi i zlatej kanár neznamenal tak špatnej výkon co? :-D
[ Reagovat ]
13.02.2019 12:27Od: Fandina
Cena Zlatý kanár je v udělována za nejlepší výkony. Ne za nejhorší.

A platí, to co jsem psala výše, jsou zápasy, kdy dostaneš kanára, i když je to hodně vyrovnané a nehraješ špatně.
[ Reagovat ]
13.02.2019 13:34Od: vojta91
myslel jsem zlatý set, v rychlosti jsem to popletl...

když dostaneš 6:0, tak prostě nemůžeš říct, že to nebylo tak špatné.. to je jako tvrdit např. ve fotbale, když ti to v tenise nedochází:
"Dostali jsme 8:0 od Barcelony, ale nehráli jsme tak špatně, protože jsme vystřelili 2x na branku. Před týdnem tu hráli jiní a dostali 2:0, ale nevystřelili ani jednou.. HA, jsme lepší..!!"
[ Reagovat ]
13.02.2019 13:38Od: Fandina
Podívej se na některé zápasy, které skončily 6:0 a to jak kdo hrál. Když jde každý game přes shody, tak ten dotyčný může hrát dobře, ale druhý líp, protože byl schopen v game proměnit ty dva poslední míče. Jinak chytrý pochopí, víc ti to vysvětlovat nebudu.
[ Reagovat ]
14.02.2019 06:39Od: vojta91
já bych řekl, že nikdo tvrzení, že hraješ dobře, ale dostaneš kanára nepochopí... to jen asi Fandina z paralelního vesmíru..
[ Reagovat ]
14.02.2019 10:23Od: Fandina
Každý, kdo sleduje tenis, ví, že se to stát může. Kanár jsou tři prohraná podání za sebou. Nic neobvyklého.
[ Reagovat ]
14.02.2019 11:11Od: Fandina
Herně byl první set vyrovnaný, ve druhém setu už byla Katka slabší, ale s Buzarnescu pak byla jednoznačně lepší a Halep zase vyhrála nad Kájou. TAkže říkat o tom že Katka tam hrála špatně nejde. Samozřejmě prohrála a ten kanár nevypadá dobře. Ale ono je to u kanárů různé. Mohou dopadnout 0:24 na fiftýny nebo také třeba 36:48. U Katky byl ten kanár 10:25. V prvním setu to bylo 33:36.
[ Reagovat ]
14.02.2019 11:40Od: blixa
Ty jsi asi, chasníčku, mnoho tenisu nenahrál ani nenakoukal, viď ? A nebo že by jen tvoje vrozená blbost, která ti brání chápat reálný svět ?
[ Reagovat ]
12.02.2019 16:50Od: EllNino
Dalo se čekat, po tom víkendu, psychicky a fyzicky ji to muselo vyčerpat ... je to škoda, když se to se*e, tak se to prostě se*e, chtělo by to menší turnaj, aby se chytla, jenže ona letos menší turnaje asi vůbec hrát nebude ...
[ Reagovat ]
12.02.2019 18:43Od: Nenela
Vsak ona se Katka nekde chytne, toho se nebojim.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist