Snadné semifinále. Čilič přehrál Edmunda a je poprvé ve finále Australian Open

  • AUSTRALIAN OPEN - Marin Čilič na Australian Open porazil 3-0 na sety Brita Kylea Edmunda, překonal své melbournské maximum a potřetí v kariéře postoupil do finále grandslamu. O druhý titul se devětadvacetiletý Chorvat utká s Rogerem Federerem, nebo s Hyeon Chungem.
    25. 1. 2018, aktualizováno | Aktuality |  73 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů

Marin Čilič v semifinálovém duelu potvrdil roli favorita. Proti dvaadvacetiletému Britovi Kyleu Edmundovi, který v Melbourne dvakrát překonal své grandslamové maximum, prodal své zkušenosti a bez ztráty servisu zvítězil 6-2 7-6 6-2.

Pouze v prvním gamu Čilič brejkbolům. Oba se mu povedlo zlikvidovat, od stavu 2-2 získal čtyři gamy po sobě a psychická výhoda byla na jeho straně. Přesto Edmund dokázal odehrát vyrovnanou druhou sadu, v tie-breaku ale zvládl klíčové okamžiky lépe Čilič a ujal se vedení 2-0.

Ve třetím setu už Edmundovi docházely fyzické i psychické síly. Na returnu byl bez šance, na servisu pod tlakem. Čilič využil dva brejkboly a po 2 hodinách a 18 minutách utkání bez potíží ukončil přímým bodem z podání.

"Můj výkon byl nahoru dolů. Chvíli jsem hrál dobře, chvíli hůř. Ve druhém setu se soupeř chytil, dobře hrál hlavně z forhendu. Ten tie-break byl pro vývoj hodně klíčový," komentoval Čilič, který se stal prvním Chorvatem ve finále Australian Open.



Devětadvacetiletý Čilič v Melbourne překonal své maximum z roku 2010 a potřetí v kariéře postoupil do finále grandslamu. Na US Open 2014 slavil titul, ve Wimbledonu 2017 podlehl Rogeru Federerovi.

Na šestatřicetiletého Švýcara může narazit i v nedělním finále v Melbourne, pokud devatenáctinásobný grandslamový vítěz zítra potvrdí roli favorita proti jednadvacetiletému Korejci Hyeon Chungovi.

"Celkově se cítím dobře. Mám před sebou dva dny volna, na neděli budu určitě dobře připravený," těší se Čilič. Na Federera by musel vyrukovat s agresivní hrou. "Nesmíte ho nechat kontrolovat výměny, to je pak s ním vždycky hodně těžké," dodal Čilič, který se v pondělí bez ohledu na výsledek finále posune poprvé v kariéře na post světové trojky.

• AUSTRALIAN OPEN 2018 •
Austrálie, tv. povrch, 55.000.000 australských dolarů
čtvrteční výsledky (25. 01. 2018)
• Dvouhra mužů - semifinále •
Čilič (6-Chorv.) - Edmund (Brit.) 6-2 7-6(4) 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (73)
25.01.2018 22:46Od: Pe3k Forehand
"Hlavne, ked to bolo pred rokom tak tesné, a to Rafa odohral herne najslabšie finále v kariére, podla mnohých"

Takže ve finále AO 2017, jednom z nejpamátnější gs ever, hrál Nadal jedno z nejslabších finále v kariéře? Neskovavej se zase za ostatní s tímto názorem, si přišel ty a nikdo není takový imbecil, jako ty, aby psal něco takového. Co potom hrál v IW, když ho Fedex smaznul jak nic...

Btw.tento nazor může mít jen člověk, který sleduje tenis tak měsíc, nebo někdo, kdo neunesl porážku...
[ Reagovat ]
25.01.2018 22:55Od: Pe3k
Když v roce 2008 prohrál ve finále v Chennai s Youzhnym 6:0,6:1 tak hrál lépe, než v AO 2017?
[ Reagovat ]
26.01.2018 00:46Od: Forehand
Samozrejme GS finále, pošuk..
[ Reagovat ]
26.01.2018 08:07Od: Pe3k
Takže W 2011 a W 2006 hrál lépe než AO 2017? Lol ty si komediant...
[ Reagovat ]
26.01.2018 00:46Od: Forehand
Samozrejme, ze najslabsie..Ten vyse 4hod maratón s Dimitrovom si vypytal svoju dan. Nadal hral cele finale slabo a zazrak bol, ze uhral dva sety. Ak by nebol Feder labil, mohol vyhrat hladko, ale skoro to celé projel :)

Sam Rafa priznal, ze bol pomalsi kvolu unave a aj na zahr. forach sa to povazovalo za najslabsí jeho finalový performance.

Ty to samozrejme moc nemas ako porovnat, kedze si sledoval do roku 2008 ping pong.
[ Reagovat ]
26.01.2018 08:11Od: Pe3k
Jako, že se Nadal po prohře vymlouval, to je přece normální, všichni víme, jaký je zbabělec a plačka, ale tvrdit, že to bylo jeho nejhorších finále a že to tvrdí mnozí...lol tvrdíš to jen ty, ostatní totiž na ponižování vlastního hráče nemají žaludek.
[ Reagovat ]
26.01.2018 08:18Od: Pe3k
Btw. O 5 let mladší Nadal byl unavený z jednoho zápasů? 35 letý Federer, po operaci kolene hrál předtím dva petisetaky s Wawrinkou a Nisikorim a na únavu se nevymlouval :D
[ Reagovat ]
26.01.2018 10:09Od: Forehand
Feder mal dva dni volna.

Pocuj, chápem ze tak bojujes o to finále AO17, jedine finále, ktoré si zazil. Naozaj to nemozes porovnavat s W06, ktore nepamatas, kedze si tenis este nesledoval.
[ Reagovat ]
26.01.2018 19:04Od: Pe3k
Které dva dny? Pátek, sobota?

Co dnešní oslava?
[ Reagovat ]
25.01.2018 19:31Od: ipko
ja som s Marinom ako prvým finalistom absolútne spokojný, zaslúžil si to už minimálne za výkon proti Rafovi.. tak dúfam, že sa zajtra k nemu pridá Roger a finále bude určite stáť zato.. stále som mu nejako nezabudol USO 2014, jednoznačne jeho najlepší výkon proti Rogerovi na GS, vtedy bol nebrejknutelný..
[ Reagovat ]
25.01.2018 17:14Od: Marduch
Hraje moc dobře, Čilda. Pozoruhodné, jak kvalitně se pohybuje, krokuje a snižuje těžiště při svých 195 cm, Berďa s totožnou výškou by se mohl učit.. Jinak většinou kvalitní dlouhé údery z bh i fh, na síti rovněž solidní. V pravděpodobném finálku s Rogerem nejspíš půjde o to, kterému z nich se podaří toho druhého zatlačit do defenzivy..
[ Reagovat ]
25.01.2018 17:37Od: a.magerova
Tak tak... ve finále bude nebezpečný pro oba adepty.
[ Reagovat ]
25.01.2018 17:44Od: Nola
Marin je na svoju vysku vybornym hracom, 3 - tie finale GS, kto z aktivnych hracov sa tym moze pochvalit? naratame ich na prstoch jednej ruky, pre vacsinu je nezaujimavy, neatraktivny, nema co ponuknut, ale vysledky hovoria o inom, nemohla som sledovat 2 posledne finale GS, na toto sa tesim, byva vzdy v najlepsom moznom case, v nedelu pocas dna, snad bude aj atraktivne
[ Reagovat ]
25.01.2018 16:59Od: Labi
co k tomu říct, docela očekávaný výsledek. Každopádně Marin je větší zárukou než Edmund, že finále bude zajímavé. Tedy pokud postoupí Roger, ptž Chung muže mít formu jakou chce ale finále by asi psychicky neunesl a věřím, že Marin naopak po Wimbledonské zkušenosti už je psychicky dál a bylo by to parádní zakončení turnaje....
[ Reagovat ]
25.01.2018 17:16Od: Pe3k
No Marin, na začátku sezony vyhlasil, že letos vyhraje gs...Mrkni na jeho kemp, co tam ma za vazby a on sám po te prohře ve W extrémně fyzicky makal, aby se mu něco takového už nestalo. Výhra nad Španělem mu dodala sebevědomí a chcese v případném finále s RF pomstít za W.
[ Reagovat ]
25.01.2018 17:22Od: Labi
Marin i ve Wimbledonu hrál do semifinále výborně, to co předvedl pak bylo na úrovně labilního juniora, problém tedy nebyl v tom že by měl makat více, ale prostě ta tíha okamžiku. Jestli bude ve finále Roger bude mít velkou výhodu a převahu ale tím neříkám že je Marin bez šance nebo že by to nebyl boj
[ Reagovat ]
25.01.2018 13:49Od: raduz
Pokud vyhraje Federer AO,půjde o něco velmi identického,jako výhra Nadala na USO.Rozdíl je potom v tom,že Nadal měl relativně silného soupeře v semi a Federer měl dva,a to Berdycha ve čtvrtfinále a snad Ciliče ve finále.Případný uspěch Federera by byl tudíž přeci jen hodnotnější,nebot ti tři jsou stejná výkonnost.Podstatné to však není vůbec,jedná se pouze o zajímavost.
[ Reagovat ]
25.01.2018 13:51Od: janek_da
tak to už je stihomam
[ Reagovat ]
25.01.2018 13:52Od: janek_da
Měl jsi na začátek dát, že to je drobnost. Protože takovou sračku se mi ani nechtělo do konce číst. Tak sory
[ Reagovat ]
25.01.2018 13:55Od: raduz
Nadala sice bytostně nesnesu,ale Federer tam taky neměl nikoho,tedy kromě Berdycha.pokud to federer nedotáhne,budu to považovat za selhání,protože Nadala by porazil určitě.
[ Reagovat ]
25.01.2018 17:05Od: a.magerova Re: Už jen finále neodpovídá tvé glosce.... :-/
Na USO měl Rafa ve finále 32. hráče bez zkušeností s finálem GS, Roger pokud do finále dojde, tak tam na něj čeká 6. hráč světa vítěz GS plus finalista Wimbl... to je identické?!!!
[ Reagovat ]
25.01.2018 17:11Od: Herbert_Hoover
Výchozí pozice identická není, ale výsledek může být celkem identický, plus mínus gem :))
[ Reagovat ]
25.01.2018 17:31Od: a.magerova
Ano... vítěz USO i AO následně s trofejí předstoupí před fotografy, to je pravda, to je zcela identické a mimo jakoukoli diskuzi.... ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2018 18:52Od: Herbert_Hoover
Ty si myslíš, že uhraje Marin nějak zásadně víc gemů proti Rogerovi než uhrál Kevin proti Rafovi? No já si myslím, že teda ne :) možná tam bude nějaký tiebreak, ale jsem docela přesvědčen, že vyhraje Fedex 3:0. Teda samozřejmě pokud se tam dostane, ale tomu věřím podstatně víc. :)
[ Reagovat ]
25.01.2018 22:08Od: a.magerova
Neříkám HOP, dokud není "náš" mečbol proměněn... zažila jsem s Rogerem už kdeco.... takže vždy nervózně vyčkávám, co Roger předvede.... ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2018 17:13Od: Pe3k
Pro některé lidi prostě ano...
[ Reagovat ]
25.01.2018 17:42Od: a.magerova
No já být Marinem, tak tento výrok ženu k soudu.... ;-)
[ Reagovat ]
25.01.2018 13:56Od: Pe3k
Tak to tedy nesouhlasím. Nadal před us open nevyhrál 3 sezony na hardu ani ubohou 250 a najednou vyhrál US open? Federer je goat hardu, at vyhraje cokoliv, není to překvapení (možná jen ten věk), ale Nadal vyhrál Us open jen díky směšnemu losu, jenž byl nejslabší za posledních 15 let. Navíc Del Poop byl po zápase s RF fyzicky na dne, kdežto Berdych byl v plné síle a formě.
[ Reagovat ]
25.01.2018 13:58Od: raduz
Jednoznačně preferuji Federera,ale argumenty jako slabá konkurence či dobrý nebo naopak špatný los považuji za psychopatii.To už není umíněná demagogie.
[ Reagovat ]
25.01.2018 14:29Od: Pe3k
Tak slabá konkurence, je demagogie, těžko prokazatelná. Jenže los, který měl Nadal Na Us 17, byl nejslabší, za posledních 15 let. Tam není prostor pro diskuzi, to je fakt.
[ Reagovat ]
25.01.2018 14:06Od: Krisboy
Federer GOAT hardu? Počkej, až přijde Kozoroh, ten ti dá.
[ Reagovat ]
25.01.2018 14:26Od: Pe3k
Myslím, že to sám uznal.
[ Reagovat ]
25.01.2018 14:50Od: Herbert_Hoover
Berdych byl sice v plné síle, ale pouze v plné fyzické síle. Delpo je zase vždy v daleko větší mentální síle a to je v takových zápasech dost podstatné. Nicméně Delpo by neměl moc velké šance ani kdyby měl více fyzických sil (a i ty nelze změřit, těžko říct kolik jich měl neboť se po vítězném zápase a zvlášť po takové velké výhře regeneruje lépe) protože Rafa od druhého setu dosáhl ryzí bestiálnosti, ten zápas mu fakt sedl.. :) rozhodně hrál tenkrát na hardu nejlíp za mnooho dlouhých měsíců :)

Suma sumárum, souhlasím s tím, že Rafa neměl bůh ví jaký los, grandslam se cení, ale souhlasím, že mu okolnosti trošku nahrály. Nicméně zrovna v tom SF hrál výborně a málokdo by jej v ten den porazil, možná ani Fedex :) ale to je spekulace a samozřejmě by to nemusela být pravda.
[ Reagovat ]
25.01.2018 15:18Od: Pe3k
Souhlasím s tím, že Del Po je psychicky silnější než Bird a taky se velmi těším na souboj Berdycha s Nadalem, snad už v IW.

Btw. Herbert sem rád, že mezi ovcema bez mozku typu Forehand, Frantz, pegy jsou i normální jedinci jak jsi ty.
[ Reagovat ]
25.01.2018 16:02Od: Herbert_Hoover
Dík za uznání :) Snažím se a zjistil jsem, že už mi to ani netrhá tolik žíly, když Rafa prohraje a nespekuluju, kdo by měl koho porazit, aby měl Rafa lepší podmínky apod. Prostě to beru tak, že chce titul, tak musí porazit kohokoliv, on pak ten titul i víc těší. Samozřejmě je prohra a prohra, jak už jsem psal. Pokud se Rafa zraní a vidím ho, jak je z toho zoufalý, přesto se bije o každý míček, i když není v ten daný moment účastníkem férového boje, tak mi to drásá duši :) ale pokud prohraje po férovém boji s rovnými podmínkami, nemám problém uznat, že byl třeba soupeř lepší a jít dál :) Rafa už hraje nadplán, a proto jsem smířlivější v emocích. Své si odvedl, tolikrát mě potěšil a motivoval v ohledu, že se má cenu rvát, i když je člověk dole a čím víc je situace zdánlivě bezvýchodná, tím víc se musí rvát..teď už je to všechno, co se kolem něj děje (krásného i negativního) v podstatě zázrak, asi málokdo čekal, že až do roku 2018 může válčit o grandslamy...a nutno podotknout, že stále není konec, zvlášť v předantukovém období je asi fanoušek Rafy nalit optimismem, tak proč to hrotit. :)
[ Reagovat ]
25.01.2018 16:25Od: Pe3k
Nice koment.
[ Reagovat ]
25.01.2018 16:41Od: Kamilos88
Přesně. Pořad se tady rypete v hovnech. Hraje se na tituly a podmínky nikoho kromě tohoto fora nezajímají. Vyhrál by Federer RG 2009, kdyby Soderling nevyradil Nadala? Těžko. Ale on ten titul má a váha je stejná ve finále s Nadalem, nebo bez nej. U French open je fajfka získáno a hotovo.

Pokud vyhraje AO tak vyhraje a je jedno jestli porazi ve finále Cilice, nebo Džumhura
[ Reagovat ]
25.01.2018 16:50Od: Pe3k
Prej pořád se rypete v hovnech a pak sám vytáhne největší ho vno, v podobě otázky jestli by RF vyhral RG 09 kdyby tam byl Nadal. Snad nechceš stále tvrdit, že si fanda Federera...
[ Reagovat ]
25.01.2018 17:00Od: Kamilos88
To bylo pro příklad. Řešíte tady ty vole 8 let staré statistiky. Fakt z toho někdy chcipam.

Já jsem RF fan, ale za ty roky co to sleduji jsem se dostal do pozice, ze mám rad pěkný tenis a jsem rad za to, ze žijeme v této výjimečně době, kdy můžeme sledovat Nadala,Federera, Djokovice a jiné borce. Takže nemám potřebu vymyslet chujoviny a měřit si pera
[ Reagovat ]
25.01.2018 17:12Od: Pe3k
Ok.
[ Reagovat ]
25.01.2018 17:24Od: Forehand
Federerov titul hodnotnejsi o Berdycha :-))))
[ Reagovat ]
25.01.2018 18:13Od: Mayo
Hodnotny, nehodnotny...GS ako GS
[ Reagovat ]
25.01.2018 12:48Od: Ondra979
tak SF asi nic extra, ale na finale je Cilic, jakkoli ho nemusim, nebezepcny souper pro kohokoli, navic na hardu uz jeden GS ma, takze tezko muze nekdo tvrdit, ze to je nejaky ulet, uz je taky dlouho mezu top hraci. Nebudu tipovat, dko bude ve finale, prani je jasne, ale Chung muze kousat, nepodcenuji nic, i kdyz v pripadnem finale bych mu moc neveril. Snad to zitra Roger rozjede, bude to takova nahrada za puvodni predpokladane SF s Djokerem
[ Reagovat ]
25.01.2018 12:34Od: Forehand
Slabota od oboch...Trochu nedostojne na SF grandslamu...

Skoda, ze nam herny vypadok Djokovica a zranenie Rafu odopreli dva najvacsie slágre. Federera s Nolem a vitaz s Nadalom...Turnaj urcite stráda..:To boli dva najvacsie potencialne tahaky, z ktorych divak neuvidi ani jeden..Myslim, ze ani tych zápasov hracov sirsej spicky s uzsou nebolo vela, mozno len finále.

Najlepsi zápas zrejme Kyrgios s Tsongou a Dimitrovom, to je vsetko...
[ Reagovat ]
25.01.2018 12:58Od: Pe3k
Toho finále FeDal je opravdu škoda, dívat se jak Fedex vytírá s Nadalem kurt, to nikdy neomrzí...jen škoda, že Rafa nemá ani na to, aby postoupil do semi, nebo na gs porazil hráče top 10, když už ho po roce konečně potká...
[ Reagovat ]
25.01.2018 14:55Od: Herbert_Hoover
Chtěl si prodloužit šňůru porážek od Rogera? :) Já jsem na jednu stranu rád, že není Rafa ve finále, samozřejmě bych byl mnohem raději, kdyby padl s Cilicem po férovém boji a nezranil se, to je na prd a z toho mi samozřejmě není dobře, nicméně si myslím, že Rafa by uhrál maximálně set, nedosáhl úrovně z loňska, pravděpodobně bychom přihlíželi vývoji zápasu, který by nás Nadalovce pramálo těšil a prohraných finále máme hodně.
[ Reagovat ]
25.01.2018 17:21Od: Forehand
Predĺžiť sériu porážok od Rogera??...To sa snad nemozes mysliet vazne..

Vzhladom k tomu, ze ten chlap vyhral za poslednych 10 rokov jeden velký zápas s Nadalom, aj to s porciou stastia, rozhodne si nemyslim, ze je vhodné a múdre o tom zápase kategoricky vyhlasit, ze je rozhodnutý. Bolo by to úplne otvorené, Federera tu este nikto nepreveril a nejaké vyhry v Miami ci Sangaji, kde sa Rafovi nikdy nedarilo majú nulovu vypovednu hodnotu.

Federer je krstný otec vsetkych Rafovych úspechov. Ak by nehral Feder finále a Rafa áno, rozhodne by mal sediet s Rafovom boxe s raketou v ruke. Vzdy, ked ju drží a je na finále prítomny, tak Rafa vyhrava. Je to taky talizman. Obaja to vedia a maju to v podvedomí. A som si isty, ze to este vypláva na povrch, ked sa na GS stretnu..
[ Reagovat ]
25.01.2018 19:03Od: Herbert_Hoover
Ok, střet názorů, neberu ti to, já jsem ale jiného názoru. Někdy nepotřebuješ aby hráč čelil třem borcům z top 10 na cestě do finále, abys odhadl úroveň hry, jaké je schopen dosáhnout. Byl by ti jiný zápas, ale jsem přesvědčen o tom, že by Roger vyhrál.
V Miami se nedařilo moc ani Fedexovi, byl to jeho dost neúspěšný Masters na hardové poměry, o čemž svědčí i to, že ho tam porazil více než jednou Roddick, mimo území Miami jeho fackovací panák. A kolikrát že ho tam vlastně porazil Rafa? Nelze tu Rafovu porážku bagatelizovat. Možná kdyby přišla na nějaké travnaté pětistovce, mohli bychom se o tom bavit. Každopádně je třeba ji hrdě přijmout, Roger byl jinde, zejména tedy v IW. Stejně je to zvláštní, že my fanoušci se máme potřebu vymlouvat, hledat kličky, znevažovat úspěch soupeře našeho oblíbence. :)
[ Reagovat ]
25.01.2018 19:18Od: Pe3k
Souhlas.
[ Reagovat ]
25.01.2018 21:43Od: Forehand
A preco si presvedčený, na zaklade čoho?...To ma zaujíma. Ci to skor nie sú dojmy, ako pojmy..Hlavne, ked to bolo pred rokom tak tesné, a to Rafa odohral herne najslabšie finále v kariére, podla mnohých..
[ Reagovat ]
25.01.2018 22:08Od: Herbert_Hoover
Podle koho? :) To zase zajímá mě.

A tak jasně, že to jsou dojmy, co by to mělo být jiného? Zápas se nemohl uskutečnit, oba jsme "dojmovití". :) vycházím z obrazu hry, jaký jsem u obou viděl, z trendu posledních vzájemných zápasů, z rychlosti povrchu, z celkové oblíbenosti turnaje a nepochybně i z toho, že Rafovi se celkem rychle do hlavy soupeři dostanou, prohraje-li s nimi pár zápasů po sobě a navíc pokud se nemůže zrovna opřít o svou oranžovou domovinu. A té smůly na AO už měl tolik, že tady prostě jeho aura nějakým způsobem přestává vibrovat. Bohužel, určitě by si zasloužil více než jeden titul. :)
Nicméně bych řekl, že ty, jelikož jsi ve svém úsudku o možném obrazu zápasu relativně v kontrastu s fakty, více na dojmech závislý než já. Ale to už je úhel pohledu.
Nicméně rád přiznám jedno...velice rád bych se mýlil ve svém odhadu, už se to bohužel nedozvíme, ale máme před sebou ještě jeden betonový GS, tak třeba tam. I když to zase můžou být úplně jiná fakta k dispozici a nemůžu teď říct, že bych měl stejný názor i v září.
[ Reagovat ]
25.01.2018 22:41Od: Pe3k
Klasika a odpovědi se nedockas. Nejhorší, že ten troll si neuvědomuje, že k vůli němu tu spousta normálních fandů Nadala nepíše, protože on a Frantz tady vytvořili opravdu pěkný obraz Rafa fans (žumpu).
[ Reagovat ]
26.01.2018 01:01Od: Forehand
Pozri si diskusiu z finálového zápasu, alebo najlepšie samotný finálový zápas, ak mas postreh, tak to zaregistrujes sám. Ak mas v pamati minule finalové zápasy s Rafom, tak je to neporoovnatelné..

Jo a myslim, ze to konstatoval aj uzivatel Amputace, ktory je teda vseobecne povazovaný za objektivneho...

Oblubenost turnaja ako faktor je úplny irelevantny, to skor riesme H2H na AO, no a to, ze sa Federer dostal Nadalovi do hlavy...:)..Seriously?..Po tom vsetkom co Rafa urobil Rogerovi za celu karieru?..Nema tam nahodou svoje miesto aj Rafa, v tej Rog hlavicke?...

Snad sa v Australii este niekedy stretnu, a uvidime. Ja nejdem riesit, kto da viac na svoje dojmy a kto na fakty, pretoze tie fakty su velmi vrtkavé. Len podotykam, ze Rafa uz porazil Federera na vsetkych jeho baštách od Cinci, TM, cez W az po Austráliu, vo viacerych zapasoch to Fed psychicky nezvládol a vsetky "fakty" a tenisove stereotypy sa rozplynuli v prach...

Z nas dvoch som urcite ten menej servilný, ja si kamaratov medzi fanatikmi nehladám a cudujem
sa kazdemu, kto sa snazi o rozumnu diskusiu s niekym, kto tvrdi, ze si Rafa svoje zranenia v r2014 a 2018 v Austrálii vymyslel.
[ Reagovat ]
27.01.2018 00:18Od: Herbert_Hoover
Hele a ty si myslíš, že je důležitější to, že Rafa porážel x let Rogera než to, jak to bylo v posledním roce? Jako fakt? :) A co takhle Rafa x Djokovic? Myslíš si, že Rafu utěšovalo to, že porážel Novaka před rokem 2011 v době, kdy s ním prohrál, potřetí, počtvrté nebo popáté v řadě? Eheh.. :)

Prostě já si stojím za tím, že fakt se Rafovi hráč dostane docela snadno do hlavy a je jedno, jak s ním hrál pár roků nazad :)

Zahraniční fóra jsou ve velké části stejná žumpa jako tady na TP, tedy nalezneme tam "magory" jako jsi ty na straně Nadalově a magory jako je Petřík na straně Fedexově...ale magory kteří umí být kolikrát i věcní a konstruktivní. A pak si vyber. Ale pokud psal report nějaký redaktor tennis.com nebo jiného ověřeného fundovaného webu tak to by šlo třeba brát jinak v potaz :) Ale jak říkám, těžko se v té spleti vyznat. Můj dojem byl ten, že Rafa nehrál nějak zvlášť špatně, ke konci mu došel opticky dech, ale Roger prostě zapnul vyšší stupeň..jo a až takový magor nejsem, abych to porovnával se všemi Rafovými finále, navíc až do roku 2010 sem fandil ROddickovi :)

Já si kámoše nehledám na TP, píšu tu čím dál méně, ale pokud cítím, že se můj názor slučuje s některým příspěvkem, tak na rozdíl od tebe neřeším, jestli je jeho autor přívržencem Federera nebo není. Nesouhlasím s tím, že by Rafa simuloval zranění, ale jsou důvody, proč bych s Petříkem i souhlasil, ty jsi v tom položen až po uši a reaguješ na osobní rovině, je to tvůj boj a přístup, mně je to úplně putna :)
[ Reagovat ]
25.01.2018 20:07Od: Ondra979
tak dobra, jak chces - omezime se na finale, pak Rafa vede 14:10, z toho 11:2 na antuce, ze zbytku si dopocitej sam, ze mimo antuku uz je ve finale o dost uspesnejsi Roger. A btw ja bych chtel jejich zapas na antuce, aspon jeden, hodne jich bylo v minulosti vyrovnanych a s neo backhandam by se mohli dit veci..
[ Reagovat ]
25.01.2018 20:26Od: Pe3k
Zajímavé by to bylo, ale nevím, věřil bych Nadalovi.
[ Reagovat ]
25.01.2018 21:41Od: Forehand
Len v Austrálii ho vycvičil 3krat. Ci mas pocit, ze tie SF suboje by dopadli inak, ak by sa hrali v nedelu??...

Hovorit o ich zápase s pocitom jasneho vitazstva pre Federa je vlastný sebaklam. Boh vie, ci by ste boli takí sebavedomí ak by k nemu aj naozaj doslo. Blbeček z Ostravy isto nie.
[ Reagovat ]
25.01.2018 21:53Od: Ondra979
hele a najednou sem tahas SF. No smir se s tim, ze ty doby, kdy Rafa dokazal vyhravat nad Rogerem na vsech povrsich jsou pryc - proste je to minulost, navic ta velka prevaha na antuce tu bilance hodne vychyluje v jeho prospech - to jsou fakta tak nebrec a radsi drz palce svemu konikovi, na antuce toho muze jeste dost dokazat, ale tusim ze na jinych povrsich uz se ke slovu dostane nova generace.
[ Reagovat ]
26.01.2018 01:04Od: Forehand
SF sem taham, lebo to suvisi s Australian open, ty fakt :)

Na harde sa stretli najcastejsie, ked si teda naznacil ako to ovplyvnilo H2H, ty fakt :)

H2H je teda ovplyvnena tym, ze na harde to je v podstate vzácne vyrovnané, ale na antuke je svajciar do poctu.
[ Reagovat ]
26.01.2018 08:03Od: Ondra979
nejdriv mluvis neco o finale a pak to otocis jinam. Jasne ze ho tu porazil i v SF a na harde se stretli casteji kdyz pocitame teda i indoor hard. Ale ty nikdy neuznas ze H2H je zkreslene antukou takze to opravdu nema cenu
[ Reagovat ]
26.01.2018 10:08Od: Forehand
Skreslena antukou??...

Chápes, ze na harde sa stretli najcastejsie?...Tak jak skreslená?..:)

Skreslena je tym, ze na antuke je Roger do poctu a na harde je to vyrovnané. Kto bráni Federovi, aby mal na harde taký pomer ako Rafa na antuke, ked je teda povazovany za takeho geroja hardu??

No vidis, a sme doma.
[ Reagovat ]
26.01.2018 10:10Od: Pe3k
Hard z AO byl v minulosti pomalý a s vysokým odskokem, čili jak antuka...
[ Reagovat ]
26.01.2018 18:44Od: Ondra979
samozrejme, ale tobe se to nehodi, tak to nevidis. Nejdriv tady machrujes jakou ma Rafa prevahu ve finale ze se snad ani nemusi hrat, pak ti dokazu, ze to neni pravda tak hned otacis debatu jinam. Sehrali spolu 40 procent utkani na antuce, a to statistiku ovlivnuje dost, protoze by to melo byt podle distribuce povrchu rozhodne mene. NA hardu vede Roger jen o dva, mohlo to byt o vic, ale co uz..treba to jeste trochu posune, tohle neni rozhodujici stats.
[ Reagovat ]
25.01.2018 12:20Od: Mayo
rozMarin bude vo finále vyfackany
[ Reagovat ]
25.01.2018 12:37Od: Krisboy
Od Chunga?
[ Reagovat ]
25.01.2018 12:38Od: Mayo
Chung by nemal šancu.
[ Reagovat ]
25.01.2018 12:01Od: Pe3k
Edmund dneska zklamal. Viděl sem jeho mač s Grigorem a tam hrál jak bůh, ten jeho fearhend to je teda něco. Dnes byl od začátku slabší hráč a nakopla ho az hadka s rozhodčím. Gratz Cilicovi nejprve zničil Nadala, teď nedal šanci Edmundovi a je ve 3. gs finále. Vsadím se, že má Stan radost :D
[ Reagovat ]
25.01.2018 12:43Od: D@nny
Myslim, ze dopadne jak Delpo na poslednim USO. Ve CF deklasoval Rogera v jeho jedne z nejuspesnejsich sezon. Navic na turnaji, ktery Roger v minulosti 5x vyhral. Nasledne ho vsak Rafa v SF znicil.
[ Reagovat ]
25.01.2018 12:54Od: Pe3k
Del Po byl hodně unavený a Čilič nemá tolik zdravotních problémů jako Don Juan. Navíc má 2 dny na odpočinek a přípravu.
[ Reagovat ]
25.01.2018 13:50Od: raduz
Edmund byl dnes opravdu hroznej.
[ Reagovat ]
25.01.2018 11:58Od: kada.tom
Finále je super výsledek a třeba nezůstane u něj, i když ... :-D
Každopádně je fajn, že má teď Marin volno a může zregenerovat :-)
[ Reagovat ]
25.01.2018 11:58Od: slacker
Edmund cerna zmije?
[ Reagovat ]
25.01.2018 11:57Od: letityfanousek výborně Marine
Gratuluji k finále.. titul je zdá se jasný, ale i tak dobrý. Edmund též skvělý výkon
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist