Souboj Nadala a Federera se blíží. Oba favorité v Indian Wells suverénně postoupili do čtvrtfinále

  • ATP INDIAN WELLS - Dva největší favorité Rafael Nadal a Roger Federer jdou na Masters v Indian Wells suverénně dál a jejich vzájemný souboj je velmi blízko. Nadal ztratil pouhých sedm her s rozjetým kvalifikantem Filipem Krajinovičem ze Srbska, Federer dokonce nasazenému Britovi Kyleovi Edmundovi povolil jen pět gamů. Nadala v souboji o semifinále vyzve Karen Chačanov z Ruska, Federera se pokusí zaskočit Polák Hubert Hurkacz.
    14. 3., aktualizováno | Aktuality |  130 komentářů
    Rafael Nadal (© AFP)Rafael Nadal (© AFP) 
     
  • Profily hráčů

Rafael Nadal letošní sezonu kvůli dalším zdravotním potížím zahájil až na Australian Open, kde odehrál první soutěžní zápas od skreče v semifinále loňského US Open. Na úvodním grandslamu sezony suverénně došel až do finále, v němž schytal výprask od Srba Djokoviče. Dále se představil v Acapulku, v mexické metropoli ve druhém kole nevyužil tři mečboly proti pozdějšímu vítězi Australanovi Kyrgiosovi.

Na úvodním letošním podniku série Masters v Indian Wells je zatím naprosto suverénní. Trojnásobný šampion po cestě do čtvrtfinále ztratil pouhých 13 her, když nedal šanci domácímu Donaldsonovi, Argentinci Schwartzmanovi ani naposledy Filipovi Krajinovičovi ze Srbska.

Nadal sice jednou v utkání přišel o servis, nicméně tehdy vedl o brejk a srbského kvalifikanta, který v hlavní soutěži bez ztráty setu přehrál Kukuškina, Goffina a Medveděva, ve výměnách přehrával. K postupu si navíc pomohl sedmi esy a za necelou hodinu a půl slavil vítězství 6-3 6-4.

Ve čtvrtfinále Nadala čeká Karen Chačanov. S ruským mladíkem v předchozích pěti soubojích ztratil jediný set, ovšem loňský duel na US Open byl velmi vyrovnaný.

Chačanov, jenž se od senzačního triumfu na halovém Masters v Paříži trápí a na čtyřech ze šesti letošních turnajů skončil hned po prvním zápase, v osmifinále zdolal 6-4 7-6(1) domácího Johna Isnera, se kterým si poradil i počtvrté.

Roger Federer se po šokujícím vyřazení v osmifinále Australian Open rozehrál do výborné formy. Nedávno v Dubaji získal jubilejní 100. titul a na vítězné vlně pokračuje v kalifornské poušti, kde si postupně poradil s Němcem Gojowczykem, krajanem Wawrinkou a naposledy 6-1 6-4 s Kylem Edmundem z Velké Británie.

Federer se dnes na rozdíl od minulého zápasu trápil na servisu, ale všech sedm brejkbolových hrozeb odvrátil. Zatímco v úvodním dějství měl rychle navrch a soupeři povolil jediný game, druhý set rozhodl jediný brejk, Švýcar navíc v závěrečném gamu musel likvidovat tři brejkboly.

Pětinásobnému vítězi se v posledních letech v Indian Wells daří náramně. Při posledních čtyřech startech došel vždy minimálně do finále, z posledního triumfu se radoval předloni.

Dalším soupeřem sedmatřicetiletého Švýcara bude překvapení turnaje Hubert Hurkacz. O 15 let mladší polský tenista v Kalifornii hraje životní turnaj a vyřadil již tři nasazené hráče. Po Pouillem a Nišikorimu potřeboval tři sety také proti Denisovi Shapovalovi, kterého zdolal 7-6(3) 2-6 6-3. Na Federera narazí poprvé.

Pokud v pátek Federer i Nadal potvrdí roli favoritů, čeká je v semifinále vzájemný souboj.

Milos Raonic porazil 6-3 6-4 Němce Jana-Lennarda Struffa a pátou účast na BNP Paribas Open v řadě proměnil ve čtrvtfinále. V něm se kanadský finalista z roku 2016 utká s Miomirem Kecmanovičem.

Devatenáctiletý Srb, jenž se do hlavní soutěže dostal až jako náhradník za zraněného Kevina Andersona a na kontě měl jedinou výhru na okruhu ATP, v osmifinále vyhrál nad Japoncem Jošihitem Nišiokou první set 6-4, načež mu soupeř vzdal.

Dominic Thiem po zdravotních potížích v úvodu sezony konečně chytá formu. Nejlepší Rakušan po setech 6-4 6-3 zastavil chorvatského veterána Iva Karloviče a čeká ho čtvrtfinálový souboj s Gaëlem Monfilsem, který deklasoval 6-0 6-2 Philippa Kohlschreibera, přemožitele světové jedničky Novaka Djokoviče. S letos fantasticky hrajícím Francouzem vyhrál všechny čtyři předchozí souboje.

• ATP MASTERS 1000 INDIAN WELLS •
USA, tv. povrch, 8,359.455 dolarů
středeční výsledky (13. 3. 2019)
• Dvouhra muži - osmifinále •
Nadal (2-Šp.) - Krajinovič (Srb.) 6-3 6-4
Federer (4-Švýc.) - Edmund (22-Brit.) 6-1 6-4
Thiem (7-Rak.) - Karlovič (Chorv.) 6-4 6-3
Chačanov (12-Rus.) - Isner (8-USA) 6-4 7-6(1)
Raonic (13-Kan.) - Struff (Něm.) 6-4 6-3
Monfils (18-Fr.) - Kohlschreiber (Něm.) 6-0 6-2
Hurkacz (Pol.) - Shapovalov (24-Kan.) 7-6(3) 2-6 6-3
Kecmanovič (Srb.) - Nišioka (Jap.) 6-4 / skreč
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (130)
15.03.2019 12:57Od: FerrariF50
Tak uvidíme co dneska předvede HuHulák, no snad se Roger dobře vyspí. A Khacha no tomu moc nevěřim. Nedivil bych se, kdyby byly dva tříseťáky ve kterých to může dopadnout už jakkoli. Pokud na dva, tak si myslim že je Roger i Rafa vypráskají. Opravdu by byla škoda, kdyby to jeden z nich nedal a tím myslim hlavně Rogera a jeho výpadky, snad se po té stovce uklidnil a dá si na takové zkraty pozor :)
[ Reagovat ]
15.03.2019 08:46Od: Kamilos88
Ty vole Monf odstoupil. Tento ročník IW prakticky stojí na jediném zápasu, který se snad odehraje zítra. Pokud jeden z dua FEDAL vypadne předtím, tak to bude strašná škoda.
[ Reagovat ]
15.03.2019 12:57Od: Patik
Tomu ver..ešte nech vyhrá Hurkáč a Chačanov..Hurkáč s Raoničom do finále a budeme všetci spokojní.
[ Reagovat ]
15.03.2019 08:12Od: peggy
Rafo,tve telo neni jiz take super,ale toho svycaka uz jednou zase smet.
[ Reagovat ]
15.03.2019 02:26Od: Forehand
Dnes tu bola veľká šou..

Ospravedlňujem sa za toho tiež Slováka...

Ale mamu má Češku, takže ste v tom tiež namočení :)
[ Reagovat ]
15.03.2019 02:32Od: DORSCH
narychlo som preletel komenty,nejaky federerovec,ide to s nimi z kopca,aspon nam nemôzu vycitat,ze blby sme len my:)
[ Reagovat ]
15.03.2019 06:25Od: gigin
No a otec Polák, takže vlastně to ani Eskáčko není. Bardzo ladny synek.
[ Reagovat ]
15.03.2019 08:02Od: Fazzzy3
Ty tu take sou robis bezne ;) ospravedlnovat som ta tu vsak za seba nikdy nevidel
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:10Od: Fazzzy3
A zabudol som dodať, Rafa hrá božsky celý turnaj že :D Tak božsky že si sa počúral keď vyhral nad Krajinovičom :) šak Krajinovič je rozhodne lepšie postavený tenista ako Wawrinka alebo Edmund všakže :)
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:08Od: Fazzzy3 Fool Forehand
Pán Petržalka, odkedy je Dubai druhotriedny turnaj ? mal by si si pozrieť žreby a porovnať ich s Acapulcom od roku 2011 a vyššie :) Už vidím ako čakáš nato kedy bude semi Roger - Rafa , a ak náhodou Rafa vyhrá tak si budeš dokazovať svoje veľké ego natom, aký je Rafa GOAT. A jasné mal tažšiu cestu do semi že ? Donaldson, Schwartzman , Krajinovic :D Ak zdolá Khachanova tak bude GOAT že :D pozri si čo ten rus vyhral od minulého roka v Paríži v hale. Ale hej, všetky turnaje ktoré vyhrá Rafa sú božské, ale kde prehrá tak je to podradný turnaj :D A keď nedajbože vyhrá Roger, tak máš chuť si podrezať žilky na rukách je to tak ? :) Niekde som tu čítal tvoj komentár že Halle je podradný turnaj :D tak mi povedz bro, kde sa má Roger rozohrať pred Wimbledonom ? Rafa má trávu v zadku od roku 2011 a nemôžem zato že na tráve niesu žiadne Masters 1000 :) Keby boli, hádaj aká by bola H2H Roger vs Rafa. Podradné turnaje na ATP úrovni niesu. Si schopný vyhrať 250tku v Doha alebo niekde inde ? Mal by si mať rešpekt voči všetkým tenistom ktorý sú schopný hrať na takej úrovni, pretože pre nás je to nemožné :) a namiesto toho aby si mal rešpekt, tak si len posadnutý Rogerom a ty vlastne Rafovi ani nefandíš ;) Lúbim ťa miláčik, a nezabudni , ja niesom Franky :) ale asi to bolo moc dávno takže si už nepametáš :P Ahoj
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:23Od: spaniel
Cau Franky.
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:26Od: Fazzzy3
ja niesom Franky :) Fazzzy , chceš pošlem ti fotku ? alebo chceš môj facebook ? :)
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:27Od: Fazzzy3
e mail , danielkarpinsky1@gmail.com
Facebook : Daniel Karpinský , feel free to see me :)
Ja sa svojou identitou netajím, na rozdiel od týchto smažiek tu :)
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:30Od: FerrariF50
smažiek :-D tak ty fakt jedeš :-D
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:32Od: Fazzzy3
Myslím hlavne Pána Petržalku, a pár šibnutých ľudí čo si myslia že som nejaký Franky :) takže toľko k tvojmu komentáru. Neviem kto si, nikdy som na tvoje príspevky neragoval, tak neviem čo máš za problém. Urazil som ťa nejako ? Alebo spomenul tvoje meno ? ak nie tak prosím nepíš mi :) ja mám problém iba s jedným členom tohto portálu, a to je pán Dokonalý. Daj si pohov
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:37Od: FerrariF50
Já nemám žádný problém, já tě taky neznám, jen mě to fakt pobavilo :-D
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:42Od: Fazzzy3
Neviem čo bolo také smiešne na mojom komentári :) teba som nijako nespomenul, ale som rád že sa bavíš. Aj keď neviem načom ;) Forehanda tu nemá nikto rád, bolo to mierene hlavne jemu :) Ale asi si daľší fanatik Nadala, takže sa s tebou nemám o čom baviť :)
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:44Od: FerrariF50
Mě nepobavilo to co si napsal, ale to kokrétní slovo "smažiek". A jsem fanda Rogera :)
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:42Od: Patik
čudujem sa že ťa tie nezmysly dokážu tak vytočiť.
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:45Od: Fazzzy3
Patik ja sa nad týmto portálom rožčulujem už roky :D lenže som sa nikdy nezapojil. Pár chybných jedincov mi už išlo ale tak na hlavu, že mi je zakaždým zle keď vidím tie komenty :D Mám chuť ich je*núť o stenu... Je tu fakt len pár ľudí čo sa na tenis dokážu dívať objektívne...
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:52Od: annah
Tak ty uhozené komenty nečti. Já vždycky přečtu první až druhý řádek a jdu od toho. Je to ztráta času.
[ Reagovat ]
14.03.2019 23:00Od: Patik
Dôležité je čo si myslíš ty a tvoji najbližší..alebo ešte teda v poslednom rade ľudia v tenisovej brandži ktorých vidíš v televízii..tieto veci by ti nemali ubližovať..ber to viac s nadhľadom..o nič nejde..
[ Reagovat ]
14.03.2019 23:33Od: Fazzzy3
áno máš pravdu. len ja som taký typ človeka čo ho niekedy vedia vytočiť úplne banality :D práve to je asi môj dôvod, prečo čítam komentáre výhradne forehanda, aby som sa zasmial a nasral :D Ale máš pravdu v tom čo si napísal. je to tak.a musím ho brať s nadhľadom :)
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:45Od: spaniel
To je zvlastni. Uplne stejny email a FB ma Franky.
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:47Od: Fazzzy3
Jo jo Spanielko, další Fanatik Nadala ? https://www.facebook.com/daniel.karpinsky.1 určite je toto FB nejakého Frankyho :D :D :D ach tu je fakt len kopa sračiek :) Choď plakať Forehandovi do náručia španielko. Neviem kto si ale je mi z teba zle :)
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:48Od: Fazzzy3
a Spanielko, žeby sa franky hral na Daniela Karpinského ? povedz mi kde býva nech ho môžem zabiť :)
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:52Od: gigin
Už aby udělali tenisportal.sk
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:55Od: Fazzzy3
Aby si ty, spaniel a forehand mohli fanatizovať Nadala a hejtovať Federera aj tam však :) mám vás rád vy šmejdi :* posielam pusinku na riťku, dúfam že si natom dobre vyhoníš
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:55Od: Davor1
Skôr keby udelali blbecportal.com
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:54Od: Davor1
Čo čakať od dementa s IQ húpacieho koňa no...
Tento portál ako magnet priťahuje rôznych hlupákov, ktorí síce o tenise nemajú ani šajnu, ale zato to tu budú zasierať nezmyslami jedná radosť.
[ Reagovat ]
14.03.2019 22:56Od: Fazzzy3
A ty si zas kto ? :D :D :D IQ húpacieho koníka máš akurát tak ty, další fanatik Nadala že :) čo z toho čo som napísal v mojích komentoch nieje pravda ? povedz mi a možno uznám že máš vyššie IQ ako 80 :)
[ Reagovat ]
14.03.2019 23:10Od: spaniel
On se tady rozciluje uz roky, ale vsichni jsou pro nej Nadalovci :D
No, vesmir musi nejak vyvazit Frantze a peggy, aby byl svet v rovnovaze a neexplodoval.
[ Reagovat ]
14.03.2019 23:15Od: FerrariF50
jj tohle je opravdu divný :-D Taky mě to pobavilo že jsem Nadalovec :)
[ Reagovat ]
14.03.2019 23:15Od: gigin
Dycky Nadal.
[ Reagovat ]
14.03.2019 23:17Od: spaniel Re: :D
Dycky more!
[ Reagovat ]
14.03.2019 23:21Od: Patik
už potichšie trošku..pol dvanástej.
[ Reagovat ]
14.03.2019 23:22Od: Patik
to malo ísť nižšie..sorry.
[ Reagovat ]
14.03.2019 23:19Od: Fazzzy3
Aby som bol presnejší vy i*ioti, čítam výhradne komentáre Pána Dokonalého, resp ich vyhľadávam :) takže ak nepoznám ostatných neznamená že to tu nečítam :) lenže ako vidím tých hlúpych tu je očividne viac ako len Forehand :) :*
[ Reagovat ]
14.03.2019 23:32Od: spaniel
Nebydleli rodice blizko Trnavy?
[ Reagovat ]
14.03.2019 23:34Od: Fazzzy3
Ani zďaľeka :) Otec bol Poliak, a mama je češka :) a mesto si sa pomýlil o takých 150km v rámci SK kde žijeme...
[ Reagovat ]
14.03.2019 23:57Od: spaniel
Ja vim kde je Partizanske. Ja jen ze radioaktivni spad z Mochoviec by to vysvetloval.
[ Reagovat ]
15.03.2019 00:02Od: Fazzzy3
Wow niekto otvoril môj profil na FB :) si skvelý
[ Reagovat ]
15.03.2019 00:04Od: Fazzzy3
a týmito komentármi sa približuješ k Forehandovej inteligencií :) Urazil som ťa niekde kamoško ? Keď máš také je*nuté reči ? Choď radšej spinkať už je veľa hodín po večerníčku....Dobrú :*
[ Reagovat ]
15.03.2019 00:16Od: spaniel
Neboj, ty me nemuzes urazit. Vzdyt jsem videl tvuj profil. Ted je mi te lito.
[ Reagovat ]
15.03.2019 00:38Od: Fazzzy3
A mňa malo uraziť toto? :) ani ty ma nemôžeš uraziť neboj :) si pateticky, nečudujem sa že ťa forehand neznáša a to niesom jeho fanda ;)
Ty si zas taky zbabelec, coward if u dont understand, že sa ani nezmôžeš poslať svoj fb lebo by si sa prepadol od hanby že milášku :) mňe je teba luto ešte viac ;) :* dúfam že sa dobre vyspinkáš lebo deti potrebujú veĺa spať :)
[ Reagovat ]
15.03.2019 00:48Od: spaniel
Myslis ze jsi vtipny, to je roztomile. Ja tady nemusim zverejnovat profil. Ja se potkal uz s hodne uzivateli osobne, dokonce i s tvym oblibenym forehandem. Bylo komicke, jak si mu vyhrozoval, zlomil by te vejpul, jelikoz jsi takovy Potter, ale nezajimavy a hloupy a i t bryle mas hnusne. No a on mel na cele jizvu ve tvaru blesku a ty jizvy po rozrypanem akne. Tak na kute, chlapecku.
[ Reagovat ]
15.03.2019 00:50Od: Fazzzy3
Choď spinkať očividne ti to neprospieva že si tak dlho hore
[ Reagovat ]
15.03.2019 00:53Od: Fazzzy3
A nauč sa gramatiku lebo asi nemáš ani základné vzdelanie
[ Reagovat ]
15.03.2019 01:02Od: Fazzzy3
A ešte ti pár veci objasním pre menej chápavých jedincov :) svoj profil som poslal preto že ludia ako TY si myslia že som nejakký franky. Asi si už nato zabudol o čom bola reč pred pár hodinami. A ja som sa vyhrážal forehandovi ???? Kde a kedy???? Ten komentár hore ? To je urážanie? Ty imbecil. A nabúchané ruky a telo niesu viac ako zdravý rozum, ktorý ty očividne nemáš :) a vobec sa nesnažím byť smiešny. To je sarkazmus. Ale to ťa na zakladnej škole neučili však. Mýliť si zabavu so sarkazmom ;)
[ Reagovat ]
15.03.2019 01:17Od: Davor1
Daj si pohov, blbečku. V prvom rade sa pozri na svoj "pravopis" a nepoučuj tu niekoho, kto je inteligenčne niekde úplne mimo tvoj vesmír.

Dám ti jednu radu. Spakuj sa odkiaľ si prišiel a nerob tu hanbu Slovákom a normálnym Rogerovym fanúšikom. Bezmozgov ako si ty je tu už aj bez tvojej zbytočnej existencie viac, ako by bolo zdravé. A hlavne tu prestaň breptať niečo o zdravom rozume a sarkazme, keďže tieto pojmy ťa obišli obrovským oblúkom.
[ Reagovat ]
15.03.2019 01:25Od: Fazzzy3
Kto si? Si frajer miesty že :) odpovedz mi na jednu otazku, čo z toho čo som napísal hore forehandovi nieje pravda? Máš ego zato že si dlhšie na portáli? Nezabudni sa natom spraviť na svojom egu. Ja fandím Rogerovi určite dlhšie ako ty :) povyšujem sa ty buzik? Miesty blbci si ma mýlia s nejakym frankym vieš :) o tom to cele je. Pustili ste sa do mňa ako hieny. A dôvod? Nepáčia sa ti moje komentare ktore su smerovane forehandovi? Tak nereaguj ;) čo ty vieš o vesmíre ty imbecil :D máme tu astronauta ?
[ Reagovat ]
15.03.2019 01:29Od: spaniel
Tolik chyb v tak kratkem prispevku. Ty jsi hodne jednoduchy chlapec :)
Bez spat, at muzes zitra prodavat pausaly, genie.
[ Reagovat ]
15.03.2019 01:35Od: Fazzzy3
Pozri sa na tvoj komentar dozadu ty pravopis ;) vies ja ocividne travim cas na PC o jednej rano :) a cez mobil je trosku zlozitejsie pisat s diakritikou :) daj mi jeden dovod ze si sa do mna pustil. Ja som pisal forehandovi a nie ostatnym podobnym hienam. Chytil si sa nato ze som nejaky franky a uz si isiel jak po udenom :) tak mi tu nevypravaj srack*
[ Reagovat ]
15.03.2019 06:11Od: Mayo
Kto to je toto? :D
[ Reagovat ]
15.03.2019 06:32Od: gigin
Aj taký je šport, Mayko.
[ Reagovat ]
15.03.2019 09:47Od: Forehand
Lopta je gulata. Karavana jede dál. Pánes
[ Reagovat ]
15.03.2019 17:49Od: mahycek
Fazzzy3, tak ten člověk mi připomíná, jak SKADE z třetí
série - The last kingdom, čarodějnice, která očarovala Ulhtreda
a jeho bojovníky. Očaruje i vás tady v TP.
[ Reagovat ]
15.03.2019 19:16Od: Fazzzy3
Take srack* nepozeram ;) ale som rad ze sa bavis :) a nie len ty ale aj polka TP :) o tom to cele je nie? Ved mam schyzu nezabudaj ;)
[ Reagovat ]
15.03.2019 02:39Od: Forehand
Nikdy som spanielovi nepísal, ze ho neznášam :)

Naopak, myslim, ze niekde v tom najtemnejšom kúte svojej duše ho mám dokonca rád..Áno, skáčeme si do vlasov, je to už folklór. Obaja máme radi tenis, fandíme svojmu, nefandími rivalovi, sem tam je človek prhkejší, ješitnejší. Z toho to vychádza... Ale rešpektujem ho viac, než týchto rýchlo kvasených FFF, od ostudu, Ostravu až po Partizána Frankyho. To je strašná hračka prírody.
[ Reagovat ]
15.03.2019 06:30Od: Roger_Federer
:):), aby ses nezamiloval do Spaniela:)
[ Reagovat ]
15.03.2019 13:59Od: Fazzzy3
Ty si tu kamoško miestna celebritka :D Ale na "nových" členov portálu sa veľmi ľahko kydá špina že :) Čo som zistil zo včerajšej "diskusie" je že ste tu veľmi zaujatý ľudia. Gigin,Davor!,Spaniel,Forehand vy ste len blbci,ktorý nemajú chrbtovú kosť :) Ja som sa obul len do teba Forehand, a všetci ostatný ma tu začali hejtovať zato, že som napísal svoj názor na teba ohľadne tenisu :-) Ja som nič proti nikomu inému nemal :) lenže prvý začal španielko s mojou identitou, a potom to už išlo ako po masle :) Ale vieš ako, mne 9.9.2008 zistili schyzofréniu a mánio depresívnu poruchu, po tom ako som bol pol roka v záluží, takže to ma ospravedlňuje :-) Som na tažkých antipsychotikách a v noci nemôžem spávať, tak Vás tu všetkých nasieram :) Potom cez deň predávam paušáliky a tvárim sa že som zdravý :-) Môžem ti kľudne doložiť aj zdravotnú dokumentáciu :D :D a btw, dnes Roger vyhrá 7:6 7:5 a zajtra s Nadalom 6:0 6:0. Toť môj názor :D a už sa teším na komentáre :) :D My chorí, to berieme veľmi osobne :D
[ Reagovat ]
14.03.2019 23:34Od: FerrariF50
Takže ty si vlastně věrný fanoušek Forehanda, ... já to chápu, je to celebrita, ale že bych sem chodil číst výhradně jeho, to je teda mazec :-D
[ Reagovat ]
14.03.2019 23:35Od: Fazzzy3
Presne si to vystihol a pochopil :D síce skôr hater ako fanda, ale pointu si vystihol :D :)
[ Reagovat ]
14.03.2019 23:41Od: Patik
keď sem napíšeš že ťa vie nahnevať tak bude len pokračovať a zatiaľ čo on bude doma usmiaty provokovať ty budeš doma rozbíjať počítač..toto všetko sú len prihrávky k tomu aby dali hráči ako on gól do tvojej brány.
[ Reagovat ]
15.03.2019 01:09Od: Davor1
Tak s tým vesmírom si to vystihol úplne presne. Ono čím väčší má hráč fanúšikovský tábor, tým viac sa v ňom vyskytne podobných bezmozgov a blbečkov.

Závidim tenistom ako Gulbis, že síce tu má len jedného fanúšika, ale aspoň sa za neho nemusí hanbiť ako Roger či Rafa v mnohých prípadoch :D
[ Reagovat ]
15.03.2019 01:19Od: Fazzzy3
Kto je viac, ty si viac! Nad teba niet. Presne máš pravdu, hlúposť vládne na tomto portáli. A len preto že ste tu rozdelený ako prasata v chlieve. Tabor Rogera, Rafy, Novaka, Berdycha a podobne. Ale objektívny pohľad na tenis tu ma málokto všakže :)
[ Reagovat ]
15.03.2019 06:35Od: gigin
Neser Davore :DDDDD
[ Reagovat ]
14.03.2019 12:31Od: Patik
Roger suverejne a Monfils ide ako píla..najťažší možný súper pre Rogera na tomto turnaji..snáď ho neschytá do finále.
[ Reagovat ]
14.03.2019 13:19Od: Kamilos88
Hraje dobře, hlavně uvolněně. Může z fleku ukončit kariéru a nic by se nestalo. Ta psychická pohoda udělá hodně.
[ Reagovat ]
14.03.2019 14:26Od: Patik
Tá stovka dosť pomohla..viem si predstaviť čo by to zas bolo pre neho keby sa na ňu opäť vypytovali pred Indian Wells..mal by to zase v hlave a bolo by to vidieť aj na hre..v Dubaji to bolo cítiť a tu je ako vymenený...no už radšej dosť chvály aby neprišiel v ďalšom kole nejaký Donskoy alebo Millman a neostali sme zase prekvapení.
[ Reagovat ]
14.03.2019 14:51Od: ipko
nepríde Donskoy ani Millman, ale Hurkacz v životnej forme.. s Tsitsipasom hral v Dubaji vyrovnaný zápas a tu porazil Nishikori so Shapovalovom.. s Rogerom nemá čo stratiť, môže to byť zaujímavý zápas..
[ Reagovat ]
14.03.2019 15:00Od: turista
Hurkacz je opravdu skvělý. Roger by ho neměl podcenit. Pokud ho podcení tak už můžou rovnou trofej předat Rafovi.
[ Reagovat ]
14.03.2019 15:14Od: Patik
Výhodou môže byť že spolu ešte nehrali a že je mladý..táto kombinácia môže znamenať že Hurkácz si naloží už v šatni pred zápasom..samozrejme ak sa mu podarí zahrať pár dobrých fiftínov tak môže opadnúť prehnaný rešpekt a strach a môže to byť vkľude vyrovnaný zápas myslím si.
[ Reagovat ]
14.03.2019 16:20Od: turista
Je to možné. Na druhé straně Roger musí být ve velké pohodě po dosažení stovky titulů. Kdysi i legendární Connors se zmínil o tom, že dosažení stovky titulů ho dostalo do takové pohody, že do roka měl těch titulů 105. Pak mu cestu k dalším titulům nadlouho zatarasil Ivan Hrozný spolu s generací McEnroea, Wilandera, Edberga a Beckera.
[ Reagovat ]
14.03.2019 16:47Od: Patik
Pozeral som práve rozhovor kde Roger spomenul Hurkáča..vraj je to milý chlapec taký cukrík..trénovali spolu v šanghaji a dokonca že sa ospravedlňoval Rogerovi keď mu dal winner..tak uvidíme.
[ Reagovat ]
14.03.2019 16:57Od: turista
Ale je vysoký jako Tomáš Berdych (196cm) takže pokryje velkou část kurtu a pro Rogera to nebude procházka růžovou zahradou ten zápas s ním.
[ Reagovat ]
14.03.2019 19:41Od: annah
Sáákryš.. to není dobré znamení - ten společný trénink. Jak s někým z mlaďochů trénoval, tak s ním pak za čas prohrál... :-)
Příklad - trénink ve Wimblu 2017 s Tsitsipasem - to měl d,Artagnan ještě krátké vlasy a vypadal neškodně, zdaleka ne jako mušketýr...:-)
https://pbs.twimg.com/media/DxK6sc-VYAA7N0i.jpg
[ Reagovat ]
14.03.2019 10:24Od: ipko
prečo je na fotke Rafa z Pekingu?
[ Reagovat ]
14.03.2019 10:27Od: Ondřej.Jirásek
nebojte, až budu aktualizovat, tak vyměním, už mám připravenou jinou fotku :)
[ Reagovat ]
14.03.2019 10:40Od: Kamilos88
Protože to je jediný hardový turnaj, který vyhrál více, než jednou.
[ Reagovat ]
14.03.2019 10:46Od: kada.tom
a namátkou US Open se hraje ve vodě nebo kde?
[ Reagovat ]
14.03.2019 11:22Od: Kamilos88
Nadsázka :)
[ Reagovat ]
14.03.2019 11:33Od: Davor1
USO sa nepocita, to je skoro antuka.
[ Reagovat ]
14.03.2019 11:57Od: Kamilos88
Nepočítá se AO, Wimbledon a USO, pak hardové Masters a všechny turnaje od USO do konce roku, nepočítá se to před AO a mezi AO a Monte Carlem. Vše ostatní jsou turnaje pro dospělé, ty hlavní. Zbytek je odpad, trénink, pinkačka pro děti.
[ Reagovat ]
14.03.2019 12:15Od: Forehand
V každom príspevku to isté, bez ohladu na tému. Opakuješ sa. Chápem, ze si retard, a v triede u vas to asi ocenia, ale respektuj, ze ostatní retardi nie sú. Takze áno, chápeme co chces povedat..:)
[ Reagovat ]
14.03.2019 13:18Od: Kamilos88
Zajdi si na pláž na té tvojí fiktivní dovolence a neotravuj.
[ Reagovat ]
14.03.2019 13:25Od: Forehand
Dakujem za radu Kamila, uz idem veru.

Fikciu máš v hlave, mozem ti okrem pozdravu do práce poslat aj lokalizáciu, chceš?...Jednoduché..Ale ty nemáš koule, takže na to nepristúpiš..

Pozdraujem teda, prajem pekny deň a nesmút. Ten Bangkok zase závidím ja tebe :)
[ Reagovat ]
14.03.2019 14:53Od: Kamilos88
Už mě nebavíš, napusť si vanu a neotravuj.
[ Reagovat ]
14.03.2019 18:09Od: Roger_Federer Re: Petko
Rad se chvalis ze?, rad se povyšujes ze?..moc to nedavas.:)
[ Reagovat ]
15.03.2019 02:24Od: Forehand
Ja som v beznom zivote úplny easy going típek Dominik, fakt. Zaroven vyznávam filozofiu, ze na hovado, len vacsie hovado platí. A ako vidime vyssie, funguje to. Tu s konstruktivnym dialogom daleko nezajdes, na blbca musis hrubou silou.. Mal by si to tu celé brat trochu viac s nadhladom a nebrat si veci prilis k srdcu. Najdi si frajerku, uvolni sa, a prosim ta, zmeň si nick, tazko brat vazne kohosi, kto si hovori Roger Federer...To ti vsetko pisem v dobrom
[ Reagovat ]
15.03.2019 06:35Od: Roger_Federer
:), ze najdi si frajerku :)
Peto, ty,si najdi chlapca.
[ Reagovat ]
15.03.2019 09:03Od: Kamilos88
S konstruktivním dialogem? A kolik jich od tebe denně tak příjde? Jediné co děláš ty a tobě podobní je, že z jednoho příspěvku vytáhnete z kontextu slova, vytvoříte vlastní věty, to vše otočíte o 180 stupňů a začnete komentovat. Většina reakcí je tak na jedno slovo ze sta, ostatní tě úplně míjí.:)
[ Reagovat ]
14.03.2019 11:46Od: annah
Protože tam měl na sobě moc hezké triko! :-)
Zato ta růžovooranžová kombinace plus bílé obloučkové lemování, to je děs běs. Rafa si občas libuje v takových kanárkově pouťových barevných kombinacích. Ovšem mistr světa v nich byl vždycky Stan Wawrinka.
[ Reagovat ]
14.03.2019 12:17Od: Brutvan
Taky mi přijde, že v tom vypadá až moc jak pták z teplých krajin, ale on popravdě řečeno je z teplých krajin, tak ať.
[ Reagovat ]
14.03.2019 12:16Od: Brutvan
Dneska je všechno made in China.
[ Reagovat ]
14.03.2019 10:24Od: annah
Teda Kohli! Porazit Djokovice a pak dostat takový klepec od Monfilse, dokonce kanára, to se hned tak nevidí... Videl ten zápas někdo? Co tam ten Kohli prováděl?
[ Reagovat ]
14.03.2019 10:26Od: spaniel
Minfils vypada v zivotni forme.
[ Reagovat ]
14.03.2019 10:28Od: ttopi
Od té doby co je se Svitolinou šel fakt nahoru. Je vidět, že sport je z větší části o hlavě.
[ Reagovat ]
14.03.2019 11:28Od: Pe3k
Ano, od začátku sezony hraje supr, uvidíme co letos dokáže.
[ Reagovat ]
14.03.2019 11:36Od: Davor1
Myslim, ze prave Monf to tu moze kludne vyhrat cele... Raonica zvladne a vo finale sa moze stat hocico...
[ Reagovat ]
14.03.2019 11:42Od: spaniel
Taky myslim. Myslim ze nejmin Monfilsovi sedi Nadal. Nejak tusim, ze by Rogera dal, ten se mne moc nezda.
[ Reagovat ]
14.03.2019 11:45Od: Davor1
Jj, idealny by bol pre Monfilsa vystaveny Roger po tazkom zapase s Nadalom. Ale aj Nadala uz na harde zvladol zopar raz porazit, takze sance urcite ma proti komukolvek...
[ Reagovat ]
14.03.2019 13:26Od: turista
Pro Federera a ostatní je Monfils nebezpečný, pro Nadala a Djokera je neškodný.
[ Reagovat ]
14.03.2019 13:36Od: Forehand
Monf ma na Rafu hru, v Dohe si raz Nadal vo finále ani nečuchol..A Viackrát mu robil problémy stratami setov.

S Djokim. Vyznie to absurdne, ale s Djokovicom som ho este nevidel hrat dobre...
[ Reagovat ]
14.03.2019 14:58Od: turista
Já si zase vzpomínám jak Monfils dostal ve finále v Monte Carlo 2016 od Nadala na závěr toho potupného kanára. Tenisově je Monfils celý život lepší než výsledkově.
[ Reagovat ]
14.03.2019 13:36Od: spaniel
Jj, pro Djokovice je hrozbou spis Kohlschreiber a podobni.
[ Reagovat ]
14.03.2019 13:58Od: Pe3k
Neřekl bych že la Monf je v této formě pro DjokDala neškodný, naopak, je škodný.
[ Reagovat ]
14.03.2019 10:39Od: ipko
https://www.youtube.com/watch?v=vdLe8FL8t-g Gael zasa čaroval, od Rotterdamu má užásnú formu na jeho pomery
[ Reagovat ]
14.03.2019 11:50Od: Mayo
A čo je na tom akože prekvapivé? Veď sa to deje bežne. Či teraz akože, keď porazil Djokoviča mal vyhrať turnaj?
[ Reagovat ]
14.03.2019 13:58Od: annah
Tak prohra ani tak překvapivá není - ale to skóre! Ten kanár!
[ Reagovat ]
14.03.2019 11:59Od: turista
Kohli odvedl černou práci vyřazením Djokiho a nebylo mu to na nic.
[ Reagovat ]
14.03.2019 13:20Od: turista
Vyřazením Djokoviče navíc turnaj přišel tak o 30% své atraktivity.
[ Reagovat ]
14.03.2019 13:53Od: annah
To je fakt.
[ Reagovat ]
14.03.2019 14:06Od: spaniel
Neprehanej. Tak o 10%.
[ Reagovat ]
14.03.2019 14:54Od: Kamilos88
O 5% max.
[ Reagovat ]
14.03.2019 16:29Od: Kozoroh Re: LOL
http://www.reactiongifs.com/r/facepalm.gif
[ Reagovat ]
14.03.2019 17:42Od: Marduch Re: LOL č.2
http://www.reactiongifs.com/r/mtbu.gif
[ Reagovat ]
14.03.2019 18:36Od: spaniel
Tolik argumentu hosi :D
[ Reagovat ]
14.03.2019 20:28Od: Marduch
né a né se mi podařit vytvoření vzorečku na přesné vyjádření toho %, tak jsem to vzal přes emoce. Holt typické vlákno pro odregování:D.
[ Reagovat ]
14.03.2019 18:30Od: Hypertac
Od té doby, co klepe bílé maso, tak mu to jde jedna báseň.
[ Reagovat ]
14.03.2019 09:53Od: steve79
I love you Federer :D
[ Reagovat ]
14.03.2019 09:31Od: Denis92
Roger sa od semifinale v Dubaji rozohral k slusnym vykonom.

Dufam, ze bude semifinale Federer - Nadal. Nech to dopadne akokolvek, tento zapas si vzdy rad pozriem, pretoze nevieme, kolko ich este uvidime a ci to nebude ten posledny..
[ Reagovat ]
14.03.2019 09:30Od: Kamilos88
Těžko hodnotit. Viděl jsem včera zápas s Edmundem a Roger v klídečku, Edmund hodně chyboval. Téměř každý úder na BB trefil rámem, tam se to lámalo. Rafa zatím taky v pohodě, první vážnější test bude Kačanov, ten se z něj určitě nepodělá. Pro Rogera bude první test až Rafa, Hubert bude rád za pět gamů, nemá nárok. Suma sumárum semifinále FEDAL stojí teďka na Nadalovi, tam je šance, že může prohrát.
[ Reagovat ]
14.03.2019 09:54Od: lavamancer
já myslím, že Hurkacz má možná lepší formu, než Chačanov.
každopádně semi Roger - Rafa by bylo pro všechny super!
[ Reagovat ]
14.03.2019 10:12Od: Kamilos88
Souhlasím s tebou, ale Hurkacz je challengerový hráč, který se až letos prosazuje na turnajích ATP250 a dál. Kačanov je vítěz Masters a budoucí člen TOP10, takže ta jejich kvalita se zatím úplně srovávat nedá. Alespoň podle mě.
[ Reagovat ]
14.03.2019 11:33Od: Marduch
Khacha od začátku sezony teprve v IW vyhrál více než dva zápasy za sebou, těžko lze počítat s tim, že se chytne zrovna na Herkulovi..je to vlastně téměř vyloučeno..
[ Reagovat ]
14.03.2019 14:55Od: turista
No jo, zapomněl se nějak v té podzimní vítězné Paříži.
[ Reagovat ]
14.03.2019 16:53Od: Kozoroh
Karen podle mně dostupných informací změnil raketu, někdy ke konci loňského roku vyměnil Blade za H22, ale nyní opět hraje s Blade raketou.
Pak není divu, že se mu začátek roku nepovedl, změna rakety není žádná sranda.
[ Reagovat ]
14.03.2019 16:58Od: turista
To máš pravdu.
[ Reagovat ]
14.03.2019 14:54Od: turista
Hurkacz je sice challengerista, ale výkonnostně se tak zlepšil, že už bude hrát hlavní turnaje ATP stabilně a challengerům může udělat pá,pá stejně jako loni Cecchinato.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist