Thiem: Finanční pomoc hůře postaveným hráčům? Nikdo z nich nebojuje o přežití a nehladoví

  • Dominicu Thiemovi se z principu nelíbí, že by měl finančně pomáhat hůře postaveným hráčům na žebříčku, kterým kvůli přerušení sezony vypadl příjem z odměn na turnajích. Podle třetího hráče světového žebříčku na tom nikdo z nich není tak špatně, aby bojoval o přežití nebo hladověl.
    26. 4., 21:59 | Aktuality |  142 komentářů
    Dominic Thiem (© AFP)Dominic Thiem (© AFP) 
     
  • Profil hráče

"Znám Futures Tour, sám jsem tam dva roky hrál. Je tam mnoho lidí, kteří sportu nepodřizují všechno a nechovají se jako profesionálové," řekl Thiem v rozhovoru pro Kronen Zeitung o sérii malých turnajů pod hlavičkou tenisové federace ITF.

"Nechápu, proč bych měl takovým lidem dávat peníze. To je raději daruju lidem nebo institucím, které je skutečně potřebují," dodal šestadvacetiletý Rakušan.

Trojnásobný grandslamový finalista dále argumentoval tím, že on sám se stejně jako další elitní hráči na své úspěchy a s nimi spojené finanční ohodnocení hodně nadřel.

"Nikdo z nás na vrcholu to nedostal zadarmo. Museli jsme si to vybojovat. V žádném zaměstnání nemáte záruku, že v něm budete jednou vydělávat spoustu peněz. Žádný tenista, ani ten, který je na žebříčku hodně nízko, nebojuje o přežití. Nikdo z nich nemusí hladovět," řekl Thiem.

Vítěz 16 turnajů ATP reagoval na to, že mužská ATP, ženská WTA, federace ITF i pořadatelé všech čtyř grandslamů připravují fond solidarity pro hráče a hráčky, kterých se zastavení sezony po finanční stránce obzvlášť dotkne. K vytvoření fondu vyzvala mimo jiné světová jednička Srb Novak Djokovič, jenž je předsedou hráčské rady ATP.

Tenisová sezona byla přerušena začátkem března a nerozběhne se dřív než v polovině července. Podle informací španělského deníku Marca bude přerušení sezony prodlouženo minimálně do 2. srpna s tím, že už byl zrušen turnaje WTA v Montréalu (od 10. srpna) a stejný osud potká i souběžně hraný podnik ATP v Torontu.

Vzhledem k globální povaze tohoto sportu ale existují obavy, že v letošním roce se už profesionální turnaje hrát nebudou.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (142)
28.04.2020 09:43Od: acc
Ja mu rozumim a davam za pravdu. Takovej Tomic se dvakrat nenadre a neodvadi ani zdaleka tolik prace jako Thiem..a takovych bude urcite dost.
[ Reagovat ]
28.04.2020 00:48Od: Patik
Naozaj sa to takto rieši ? Mesiac no nech sa nepovie tak dva mesiace sa nehrá a už sa tvoria charity ? nedaj bože že by sa nehralo dva roky..to už by si povinne museli top hráči nasťahovať niekoľkých tenistov..
[ Reagovat ]
28.04.2020 09:05Od: sojka1
taky se divim, ze se vubec nekdo v teto dobe podporuje.... takovych penez se vyhazi a pritom kazdy muze zit u rodicu a rozvazet pizzu... ;-)
[ Reagovat ]
27.04.2020 17:02Od: misa Chudák,
který má kariérní prize money 23 873 943 USD se bojí, že by něco musel dát :)
[ Reagovat ]
27.04.2020 17:12Od: gigin
Ty si taky osel. On by klidně dal. Tak kam uzná za vhodné.
[ Reagovat ]
27.04.2020 17:14Od: sojka1
ja jsem ale hlavne cetla (clanek vyse) ze ATP, WTA a ITF, tedy tenisove organizace (na popud Djokovice) pripravuji ten fond podpory. Hraci do neho dobrovolne a snad podle nejakych kriterii, pokud se zapoji, pouze take prispeji... proto jsem psala o penezich vygenerovanych tenisem....
[ Reagovat ]
27.04.2020 17:25Od: misa
Je to dobrý nápad. Hráči by měli přispívat samozřejmě jen dobrovolně. Kdo nechce, nemusí veřejně urážet horší tenisty/tenistky.
[ Reagovat ]
27.04.2020 13:25Od: paddy
Zejména v Evropě se sociální sítí hlady neumřou.

Zažili jste, že by se kolegové někdy skládali na někoho, koho propustí z práce?

Sportovci a herci nejsou nadlidi

Když si mohl Krawietz najít práci, proč to nemohou udělat dočasně ostatní? Volný čas a zdravé ruce mají.
[ Reagovat ]
27.04.2020 13:29Od: Fandina
Jestli jsi to četl, tak on si nenašel práci proto, že by strádal, neměl peníze, ale proto, že chtěl vyzkoušet jinou práci, než kterou zná.
[ Reagovat ]
27.04.2020 13:31Od: Fandina
Čímž neříkám, že když někdo nemá z tenistů peníze, tak by si neuměl najít práci a vydělat jinde. A určitě to tak ten, kdo strádá udělá.
[ Reagovat ]
27.04.2020 13:34Od: Fandina
Já spíš když čtu tenhle článek od Doma, tak se ptám, jestli jsou vůbec tedy tenisti, kteří potřebují na okruhu pomoc. Vím o jedné holčině, která o tom psala, ale jinak je celkem ticho. Třeba je to úplně zbytečná debata o problému, který až na výjimky, není závažný.
[ Reagovat ]
27.04.2020 13:44Od: paddy
Big3 teď nikdo nemůže napadnout, že nic nedělají. Big3 by spíš měli bojovat za rovnoměrnější odměny, ale to by přišli o statisíce ročně než o 30 tis. jednorázově.
1k GS 50 tis usd
Vítěz 3-4 mil usd = 70x více
[ Reagovat ]
27.04.2020 13:51Od: Fandina
Na druhou stranu, ta tenistka je před měsícem vyzvala k pomoci, vyzvala ITF, ATP a WTA. Takže to mohl být impuls pro Big3. Oni netrpí nouzí, ale když to psala, tak si mysleli, že to tak doleji na žebříčku je.

Jinak ty rozdíly na GS jsou známé, ale ne všichni tenisti se na GS dostanou.
[ Reagovat ]
27.04.2020 13:55Od: Fandina
A tam si myslím, že to výdělečné nebude.
[ Reagovat ]
27.04.2020 14:03Od: paddy
V ekonomice platí, že ztrátová firma zkrachuje. Tenisté dokáží přežít i v nižších patrech, jinak by je musel někdo dotovat. Nezabezpečí se na celý život, ale to je každému jasné na začátku. Drtivá většina lidí chodí do práce celý život a často žijí od výplaty k výplatě a nestěžují si.
Každý sport je jiný. Kdyby dělali lukostřelbu, tak by museli chodit i do práce. Mohli si vybrat přeplácený fotbal, nikdo jim nebránil.
[ Reagovat ]
27.04.2020 14:06Od: Fandina
Jasně, že tenisti přežívají i v nízkých patrech, pokud by to tak nebylo, tak hrát nebudou a najdou si jiné zaměstnání, kde se uživí.
[ Reagovat ]
28.04.2020 11:15Od: Fandina
Lidi, kteří žijí od výplaty k výplatě, jak vidíš, v téhle situaci nějakou podporu dostanou. Nediv se, že se objeví návrh mezi tenisty, přispět těm méně finančně zabezpečeným od těch více, už jen vzhledem k tomu, že rozdíly v odměnách v profitenisu jsou obrovské.
[ Reagovat ]
28.04.2020 11:39Od: turista
Souhlasím. Tenisté z první desítky by nemuseli už celý život hrábnout. Vydělávaly by jim jejich peníze. První tři jsou jistě korunoví miliardáři. Naproti tomu tenisté ze 100.-110. místa mají proti nim pár babek, takže existenční potíže mít mohou.
[ Reagovat ]
28.04.2020 12:17Od: gigin
Ale není hráč druhé stovky, jako hráč druhé stovky. Jsou tam borci, co vydělali za kariéru dost. Když už něco počítat, tak podle prize money a né žebřu.
[ Reagovat ]
28.04.2020 18:01Od: paddy
co máš proti Delpovi a Murraymu? :)
[ Reagovat ]
27.04.2020 13:14Od: Nenela
Ma na to pravo. I kdyz na sympatiich zrejme neziska. Nejake to euro ze sveho majetku by utrousit mohl. I kdyz se na majetek nadrel, ale to kazdy. Krome zlodeju a nekterych politiku.
[ Reagovat ]
27.04.2020 13:16Od: gigin
Ale tak on řekl, že klidně dá, ale potřebným. Podle něj potřebným.
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:23Od: Mayo
Pekne Dominic.
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:17Od: sojka1
tady se to cele dostalo do hodne zvlastni polohy, horsi hraci jsou vsichni lemry line prizivnicke a uspesne poctivky a drici jim teda nic nedaji ani nahodou a hlavne pravem. Prijde mi, ze stale mluvime o placani do zluteho micku a i ty penize pro spicku jsou prece absurdni... jen by se ted vyjimecne s nima jinak zatrepalo, ke vsemu dobrovolne a dokutalely by se trochu dal.. :-) Uz jsem tady nahodila, ze kdyz stat podpori i slecnu z nehtoveho studia (osobne mi fakt nic neudelala) :-))) proc by se z penez vygenerovanych tenisem nemohli podporit profesionalni teniste, porad se mi vybavuji mladi lide, kteri jsou ted namydleni, jedna se prece o cele mesice. Vam je vsem uplne jasne, ze dvacetilety kluk, ktery vsadil vsechno na jednu kartu, ale jeste neporazil Thiema, je uz pro tenis beznadejny a "ma jit delat neco jineho"... jenze zrovna ted se docela blbe startuje kamkoliv a hlavne na to prece nemohl byt nikdo pripraveny. Nebo navrhuji vsechno resit teda rozumne a zrusme ten tenis, neni nutny k zivotu. Dejme ty penize na peci o seniory, bude jich pribyvat a podivejte se, v jakych podminkach ziji.
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:09Od: Fandina
Souhlasím s tebou, hezky napsáno. Také mě to mrzí, kam až se to dostalo. Přitom pořád se bavíme jenom o tenise, o tom, že jeden musí vyhrát a druhý prohrát. A neznamená to, že ten kdo prohrává je lempl.
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:15Od: FulnekUltras
ten výraz je zase trochu zveličený - mladí lidi teď budou každopádně potřeba všude možně (prodejny, rozvozy, sociální služby) - a vůbec mi to nepřipadá jako nějaká jejich tragédie
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:23Od: Fandina
Píšu o situaci v tenise. O tom, že je to za normálních podmínek výdělečný podnik. Ekonomická kategorie. A že ten, kdo prohraje peníze neskásne, ale neznamená to, že je lempl.
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:26Od: FulnekUltras
taky to neznamená, že teď třeba na rok nemůže jít dělat něco jiného
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:28Od: Fandina
A kam? Máš dojem, že jsou všude volná místa. Přece o to nejde, že když je pauza, tak si může najít jiné místo na práci. Jaké, když to stojí.
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:33Od: FulnekUltras
už se to zas pomalu rozjíždí - s dočasně trochu přesunutými prioritami
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:06Od: Fandina
Ano, priority tu jsou, ale na druhé straně, kdyby tenisti hráli před prázdnými tribunami a venku, tak kde vidíš extra problém s nákazou druhých.
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:42Od: FulnekUltras
v létě už to snad opravdu aspoň touto formou začne - byť exaktně vzato, potenciální riziko představuje už jen ten neustálý oblak mikročástic z odpalovaného míčku kolem hlavy rakety ;-)
[ Reagovat ]
27.04.2020 13:27Od: Fandina
Pokud to myslíš v současné době pandemie, tak exaktně vzato se i to dá omezit, tím, že míčky jsou vydezinfikovány a každý podává svými. Samozřejmě, riziko je vždycky. Ale doufám, že tohle si na mysli neměl, že šlo jen o příměr ke hře :-)).
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:25Od: Fandina
A když už jsi takový socialista, uvědom si, že počet míst i v těhle službách je omezený. Ne všichni se tam mohou uživit. A v dobách, kdy se daří, jsou lidé ochotni dávat peníze třeba za sledování tenisu. A tím vlastně živí další a další lidi. Je to koloběh, dělba práce. Taková, aby se uživilo víc lidí a vzájemně se podělili o svoje výsledky práce.
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:28Od: FulnekUltras
Jak už jsem tady psal - kdyby bylo nejhůř, mám pro Terinku Martincovou vždycky aspoň ten chleba se sádlem. ;-)
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:31Od: Fandina
Myslím, že o chleba tu nejde. Vždycky se někdo najde, kdo ti jídlo dá. Spíš jde třeba o toho, kdo má povinnost něco platit, zaměstnance, půjčky a nemá na to.
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:39Od: FulnekUltras
tohle teď budou řešit skoro všichni bez větších rezerv - a tenisti při tom nebudou výjimka - ale ono to zase tak dlouho trvat nebude
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:00Od: Fandina
Právě, že tenisti nejsou výjimka, takže někteří také budou potřebovat pomoc.
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:04Od: FulnekUltras
ta nejlepší jim roste z vlastních ramen
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:07Od: Fandina
A to teď nemohou uplatnit. Všichni nemohou být v nemocnicích, marketech a sociálních službách.
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:43Od: FulnekUltras
budou i jinde - a myslím, že se jim nic hrozného nestane
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:59Od: Fandina
Já píšu o principu, o tom, že jsou ve společnosti různé profese, které jsou důležité i když si to nemyslíme. I když si myslíme, že důležité je se najíst a dojít k lékaři. Ale ono k tomu všemu je potřeba i voda, energie, odpad, výrobky, věda, stavebnictví, zemědělství technika a to zase potřebuje vzdělání a je to všechno propojené, člověk potřebuje oddych, kulturu, turistiku a to všechno dohromady je obrovský balík potřeb, která společnost má a využívá. A také dívání se na tenis. Takže vypíchnout, že to a to je nedůležité jen tak nejde. Všechno je práce a je to potřeba. Samozřejmě v boji s infekcí je potřeba jen něco, ale obecně je potřeba kdejaké povolání.
[ Reagovat ]
28.04.2020 02:00Od: DORSCH
na to ze nejde tenis som si rychlo privykol,viac by mi chybalo pivo:)
[ Reagovat ]
28.04.2020 07:15Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
27.04.2020 16:58Od: misa Re: Ultras
Proč by měli být potřeba víc než v "obyčejné" době? Ve světě snad umírají desetitisíce lidí v produktivním věku týdně na koronavirus?
[ Reagovat ]
27.04.2020 19:28Od: FulnekUltras
protože lidí ve vyšším věku umírá ještě víc
[ Reagovat ]
28.04.2020 10:56Od: Fandina
Nepochopil si pointu. Nejde o to, že ve společnosti je potřeba každá zdravá ruka. Tak na tom naštěstí nejseme.
[ Reagovat ]
28.04.2020 20:03Od: FulnekUltras
v určitých povoláních by už prostě starší lidi příliš riskovali - a třeba v marketech je to už docela znát
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:57Od: Patik
ATP alebo ITF by malo podporiť teda nejako finančne hráčov na nižšej úrovni..ale samotní hráči to robiť povinne nemusia to by už malo byť individuálne na hráčovi či chce alebo nechce finančne pomôcť..rovnako ako si tu uviedla že štát podporí nechtové štúdio..opäť štát keď podporí nechtové štúdio je čosi iné ako keby malo jedno nechtové štúdio finančne pomôcť svojími ziskami druhému menej úspešnému nechtovému štúdiu v druhom meste alebo štáte..ja teda naplno súhlasím s Dominicom..
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:10Od: Forehand
To su ale trochu jablka a hrušky..

Nikto netvrdi, ze sa im nemá pomoct. Ale aj tej nechtárke pomoze stat a nie clovek z vacsieho salónu, tym ze pošle peniaze zo svojho uz zdanenho zisku.

Preco by mal Peremu Ribovi na 566 mieste pomahat konkrétne Thiem?
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:15Od: Fandina
A připadá ti nemorální, že když bude mít kolega z tůry nedostatek, tak mu pomůžeš?
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:16Od: Fandina
On hraje tenis, ty hraješ tenis, jen on na nižší úrovni, kde musí sám platit a ten druhý má miliony. Oba jsou tenisti.
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:19Od: Forehand
Pripadá mi morálne v poriadku, ak svojmu kolegovi/konkurentovi nepomozes finančne.
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:20Od: Fandina
A čím mu chceš pomoct, když peníze potřebuje?
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:39Od: Forehand
Peníze potřebuje?...

No to je argument jak sviňka..

Pomahat, lebo sa 6 tyzdnov nehrá tenis.

A ten kto je rok zranený tomu, kto pomáha?...Este sa aj v rebricku prepadne...

Ak mas stastie a zijes na Mallorce, Nadal Može pomoct s poskytnutím kurtov, vybavenia, a fyzio-technickým zabezpečením, myslim ze by peniaze nepýtal.
[ Reagovat ]
27.04.2020 13:02Od: Fandina
Když je někdo zraněný, tak předpokládám, že si lidi platí nemocenskou. Srovnávat to se situací, kdy všechno stojí a někdo potřebuje pomoct je demagogie.
[ Reagovat ]
27.04.2020 16:05Od: Forehand
Aha, cize nemocenska zachráni profesionálneho tenistu.

Babka, babka.
[ Reagovat ]
27.04.2020 16:08Od: Fandina
Meleš nesmysly, jako obvykle.
[ Reagovat ]
27.04.2020 18:21Od: Forehand
Si mimo, odlahci prosim ta tento svet a daj si nejaké sedatívum. Celu krabicku pre istotu.
[ Reagovat ]
27.04.2020 18:33Od: Fandina
Neměl nesmysly, bavíme se o problémech tenistů když nemohou hrát a ty meleš nesmysly. Jsi trapný.
[ Reagovat ]
27.04.2020 18:36Od: Fandina
Nezapomeň fdodaz, že na Mallorce mají štěstí nebo, že když si platí nemocenskou, že je to nevytrhne. Ubozacku. Každý tenista nebere miliony. Blbecku
[ Reagovat ]
27.04.2020 19:21Od: Forehand
Vidim hnev. To je super. Pokračuj, snáď praskne žilka a bude klud. Šialená babka
[ Reagovat ]
27.04.2020 19:42Od: Fandina
Žasnu nad tvoji trapnosti. A nejde o mě. Jde o to, jak vystupujes ty.
[ Reagovat ]
27.04.2020 19:59Od: Fandina
Vystupujes s rádoby nadhledem, ale uvnitř je trapnost.
[ Reagovat ]
27.04.2020 20:11Od: Forehand
Prenechávam ti pomyselné posledné slovo, lebo inak by ta roztrhlo babka.

Nezabudni si ho uzit dvakrát, ty uzlíček nervov :)

Pozdravuj na nemocenskom.
[ Reagovat ]
27.04.2020 20:20Od: Fandina
Ještě trapnější odpověď, než sem čekala. Pravda, vlastně čekala. Dlouhý nos.
[ Reagovat ]
28.04.2020 20:04Od: FulnekUltras
nuž aj taký je súčasný nextgen...
[ Reagovat ]
27.04.2020 07:23Od: Padme Dominiku
Souhlasím s tebou a myslím, že by se o ně měly spíš postarat státy, kde platí daně... Na dobrovolné sbírce nevidím nic špatného, ale nutit někoho, když jsou opravdu potřebnější, je dost úlet.
[ Reagovat ]
27.04.2020 08:31Od: ttopi
V podstatě nikdo nuikoho nenutí, ale tak nějak tě strhne dav. Je to stejné, jako když se ve fotbale tým rozhodne, že si nechá dobrovolně plat zkrátit o 30% a bude tam 1 jediný fotbalista, který s tím nebude souhlasit. Co myslíš, že udělá? Samozřejmě, že si nechá plat taky zkrátit, dobrovolně.
[ Reagovat ]
27.04.2020 08:46Od: Fandina
Oni dostávají pm až po zdanění sazbou příslušné země, kde hrají, kde se turnaj pořádá.
[ Reagovat ]
27.04.2020 03:08Od: kulhavej_kmet
Velky souhlas s Thiemem. Neboji se rict pravdu naplno. Taky nechapu, proc by mel ze svych tezce vydrenych penez zivit nejakeho flakace.
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:03Od: FulnekUltras
berte prosím s (mírným) nadhledem... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=INSiWKtrvUo
[ Reagovat ]
27.04.2020 02:45Od: Ereinion
Tohle je přesně věc, kterou by z BIG3 nikdo neřekl, přitom je to evidentní pravda...Thiem palec nahoru.
[ Reagovat ]
27.04.2020 02:51Od: Fandina
Palec dole za neochotu pomoc druhemu
[ Reagovat ]
27.04.2020 03:15Od: kulhavej_kmet
Rekl jasne, ze pomoci chce. Ale jen tomu, kdo to opravdu potrebuje a ne flakacum.
[ Reagovat ]
27.04.2020 08:16Od: Cico93
Prosím, to naozaj?
Ako keby sme chceli aby úspešnejší ľudia vo svojich oboroch povinne pomáhali tým nemej úspešným. Však to je absolútny nonsens.
[ Reagovat ]
27.04.2020 08:35Od: Fandina
Když chci někomu pomoc, tak je mi jedno, co dělá.
[ Reagovat ]
27.04.2020 08:38Od: ttopi
Ale on jim pomoct nechce, právě proto, že ví, co dělají.

JE to stejný, jako kdybys měla někomu ze svého vyplácet dávky v nouzi a přitom věděla, že to hned jde naházet do bedny a koupit si k tomu krabičku cigaret a víno v krabici.
[ Reagovat ]
27.04.2020 08:55Od: Fandina
Ale každý z nás kdo platí daně a povinné pojištění, tak dáváme část svých peněz na dávky nezaměstnaným atd.. Ale tady jde o pomoc kolegům na nižších patrech žebříčku. Těm kteří to potřebuji.
[ Reagovat ]
27.04.2020 09:03Od: ttopi
Ano, Thiem taky daní, neboj se.

Thiem má ale jiný názor na tu potřebnost. My do toho fakt nevidíme. Já věřím tomu, že tam spousta tenistů má problém, ale tohle je holt o tom, jestli mám na to si tím dostatečně vydělat, nebo ne. Pokud ne, jdu dělat něco jiného. O tom holt život je.
[ Reagovat ]
27.04.2020 09:14Od: Fandina
To samozřejmě platí, že když si profi tenista na sebe nevydela, tak jde dělat něco jiného. Ale teď je pauza a nevydela a se. A i nižší soutěže jsou třeba. Tím neříkám, že každý z nižších pater potřebuje pomoct.
[ Reagovat ]
27.04.2020 01:50Od: Fandina
Domě Domě, takový sympos a toto.
[ Reagovat ]
27.04.2020 00:33Od: paddy Důležité je si vždy umět poradit
https://www.novinky.cz/koktejl/clanek/ridic-vezl-na-strese-auta-neprivazaneho-psa-vevnitr-nebylo-misto-40321905?seq_no=2&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null
[ Reagovat ]
27.04.2020 01:26Od: FulnekUltras
Gabča taky dělá co může... ;-)

https://sport.tn.nova.cz/clanek/koukalova-nazvala-manzela-zmanipulatorem-a-vratila-se-k-behu.html#utm_content=trendingnews&utm_term=Koukalov%C3%A1&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:56Od: paddy
Byla vždycky naivní, Koukal je už od pohledu vychcánek

Často se tyto typy se dávají dohromady. Málokdy to jsou dva vychcaní, protože by neměli, koho ochcávat :)

https://www.idnes.cz/revue/vztahy-a-sex/lucie-silhanova-petr-koukal-vztah-manipulator-manzel-jara-badmintonista.A200420_092857_sex_zar
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:58Od: FulnekUltras
jo, život na instáči, to je prostě jedna selanka ;-)))
[ Reagovat ]
27.04.2020 00:29Od: Forehand
Ešte dodám, že big3 vymyslela veľmi filigránsky spôsob (vychcaný, pre NeSlovákov), keď darovanú sumu definovali na základe rebríčku :)

Nepamätám si detaily, ale mám pocit, že top 10 hráči by mali prispieť rovnakou sumou. Čiže 19-20 roční Berretini s Tsitsipasom, ktorí zarobili pár korún (chudák Tsitsipas ešte nedávno musel bývať s rodičmi) rovnako ako Nadal s Djokovicom.

Myslím, že správnejšie by mali byť tabuľky robené podľa zarobených prize money, hoci to by sa úspešnejším nepáčilo. Ale holt, úspech je daňový regulátor, na západe je bežné, že milionári majú väčšie dane, z ktorých sa dotujú sociálne slabší, takže nebola by to žiadna prevratná novinka.

Rovnako na základe prize money by mali byť pripísané dotácie, je nezmysel že 18 ročný hráč v top 100 by mal dotovať 30 matadora v tretej stovke.
[ Reagovat ]
27.04.2020 07:10Od: George_Renel
Zajímavé. Myslel jsem že ve slovenštině je slovo filigrantský stejného významu jako v češtině, tedy jemně okrasně zdobný či zdobený.
[ Reagovat ]
27.04.2020 07:12Od: George_Renel
Nehodilo by sa slovensky spíš fičůrský?
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:37Od: FulnekUltras
skör (pre)fíkaný
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:07Od: Forehand
Može byť aj fičúr. Je to podobné, u mňa zakodované len v tomto spojení ešte z čias trávenia letných prázdnin u starych rodičov na dedine.
[ Reagovat ]
27.04.2020 00:15Od: Forehand
Velká trojka dala po milióne eur, Roger samozrejme o niečo menej, ale tak oni majú mandát, a teda túto morálnu dilemu, že "komu venovať prioritne" vyriešenú.

Zároveň chcú podporiť aj svoj šport a "namočili" aj ostatných.

Som rád, že sa Thiem vyjadril. Byť na jeho mieste vyzul by som sa z toho a presne rovnakú sumu by som venoval svojej krajine na výskum pandémie, alebo čohokoľvek v podstate :)
[ Reagovat ]
27.04.2020 00:04Od: 24tomas
je lehký propadnout klamu, že jsem tam kde jsem proto, že já tomu dal 100 % a ostatní ne. tak to určitě není a je škoda, že to thiem nevidí. nikdy nemůžou být na vrcholu všichni.
[ Reagovat ]
27.04.2020 01:19Od: FulnekUltras
taký už je kapitalizmus aj šport... ;-)
[ Reagovat ]
27.04.2020 01:41Od: Fandina
Zato za socialismu bylo jedno jestli jsi dělal nebo nedělal všichni měli stejne nic, až to krachlo
[ Reagovat ]
27.04.2020 02:14Od: Fandina
Jinak v každé společnosti by měl člověk umět pomocí slabším, když je to potřeba.
[ Reagovat ]
27.04.2020 05:46Od: Mantra
všichni měli nic? opravdu?
[ Reagovat ]
27.04.2020 05:53Od: Fandina
Doslova. Kdo chce pochopí.
[ Reagovat ]
27.04.2020 09:42Od: Fandina
Samozřejmě, že nic to nebylo, ale celkově hospodaření za socialismu nebylo perspektivní, protože místo výroby toho, co bylo potřeba a po čem byla poptávka, tak se vyrábělo podle plánu a to podniky a lidi nemotivovalo k ničemu jinému, než jeho splnění, i když se třeba vyrábělo na sklad. A to pak vedlo k celkovému úpadku a zostávní za západem.
[ Reagovat ]
27.04.2020 09:42Od: Fandina
zaostávání
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:36Od: FulnekUltras
už toho nech ;-) najednou máte všichni maloburžousti ohromné ohledy ;-))) ale jako obvykle na vyloženě nepravých místech
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:44Od: Fandina
Komouš nikdy nepochopí, že člověk který si umí vydělat peníze je umí také dát tam, kde je to potřeba. Svému zaměstnanci, kolegovi, který to potřebuje. A ví, že ty peníze musí nejdřív získat. Ne je ukrást, jak to dělali komouši.
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:48Od: FulnekUltras
šlo jen o menšinovou skupinu kariérních kriplů, kteří po převratu hbitě převlíkli kabáty - takže prosím neplácej houna - děkuji
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:51Od: Fandina
Já mluvím o samotné jejich filosofii. O tom, že nejdříve sebereme majetky a potom na nich budeme hospodařit. My všichni dohromady a ono se to za nás samo udělá. Bez odpovědnosti.
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:52Od: FulnekUltras
zveličuješ a paušalizuješ
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:54Od: Fandina
pravda bolí
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:55Od: FulnekUltras
mě ne
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:56Od: Fandina
Nevypadá to tak.
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:59Od: FulnekUltras
když myslíš ;-)
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:51Od: FulnekUltras
když už chceš mluvit o zlodějinách, zaměř se v první řadě na ODS, ODA, TOP a podobnou sebranku - ta překonala po roce 1990 i ty nejtemnější představy o tom, co všechno tady lze rozkrást
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:55Od: Fandina
Klidně vyjmenuj i ostatní strany. Zloději jsou všude. Já mluvím o komunistickém systému.
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:56Od: Fandina
Navíc nemorálním vůči lidem, zavírání za názor, střílení na hranicích, trhání rodin, diskriminace atd..
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:57Od: FulnekUltras
socialismus pod vedením KSČ byl to nejlepší, co zatím většinu lidí v této zemi potkalo
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:58Od: Fandina
Že si to většina lidí nemyslí.
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:00Od: FulnekUltras
když to říkáš ty ;-)
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:01Od: Fandina
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/pruzkum-dve-tretiny-cechu-mini-ze-zmena-rezimu-v-roce-1989-z/r~e00c23bc8c7911e5b745002590604f2e/
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:12Od: Fandina
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/pruzkum-sametova-revoluce-cesko-slovensko_1910291431_mat
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:12Od: FulnekUltras
tak návrat před rok 1990 se vším všudy už jen vzhledem k vývoji všeho samozřejmě možný není - spíš jde o tendence, které se dnes už docela zřetelně odklánějí od toho, co tady chtěla po rozbití Československa instalovat ODS - a to je aspoň pro mě hodně cajk
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:16Od: Fandina
Nevím, co tu chtěla po roce 1990 instalovat ODS, ale spíš si myslím, že to co chtěla instalovala. Protože pár let, tuším do roku 1996 byla ve vládě. Takže se dá říci, že přechod od socialistického hospodaření byl v její režii.
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:22Od: FulnekUltras
buďme rádi, že jsme ten zrůdný ekonomický experiment jakž takž přežili ;-)))
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:26Od: Fandina
A jaký to byl experiment. To by mě zajímalo.
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:32Od: FulnekUltras
že se pár modrých ptáků a spol. bez skrupulí "svobodně" napakuje - a ostatní jim k tomu tady budou nejen sloužit, ale ještě i tleskat a opakovaně je volit
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:12Od: Fandina
To bylo za komoušů, od roku 1989 žádná strana nemá uzákoněnou vedoucí úlohu strany a vlády se sestavují na základě voleb. Takže jestli ODS vládla, tak podle toho, že ji někdo volil.
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:38Od: FulnekUltras
Klausův nedotknutelný kult osobnosti v období 1992-97 bylo něco příšerného. A to, jak do něj zase naopak potom začali kopat pokrytečtí havloidi, bylo snad ještě čecháčkovštější. Ještěže už jsme se aspoň na nejvyšších místech zbavili jedněch i druhých. Byl to hnus, proti kterému jsou kuna s jezevcem a Ovčáčkem Svatá trojice.
[ Reagovat ]
27.04.2020 13:14Od: Fandina
Já se bavím o systému ne o tom, jak se komu líbí nebo nelíbí ten nebo ten. V konečné podobě stejně rozhoduje, vláda nebo poslanci, senátoři. Samotný prezident zas až tak silný není. Nejsme monarchie. Kulty mě nezajímají. Morálka samozřejmě ano. O všech politicích to ale říci nemohu.
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:40Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:42Od: pumpier
Jsi normální blb. Před listopadem se nedělalo ?! Museli dělat i cikáni. Co se postavilo , fabriky fungovali . státní dluh mnebyl , byly přebytky. Dnes je každý manažár , restituent a akcionář ... Co se postavilo za 30 let - akorát kanceláře a dluh státu přes bilion ..
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:46Od: Fandina
Asi si to nezažil, takž nevíš o čem mluvím. Šedé ulice, prázdné obchody a životní úroveň daleko za západem.
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:55Od: FulnekUltras
hlavně že dneska jsme k tomu západu pokročili ;-))) momentálně se modleme aspoň za to, abychom si od nich nenechali vnutit jejich pseudoliberální přístup k volnému promořování obyvatelstva
[ Reagovat ]
27.04.2020 10:58Od: Fandina
Doufám, že ho překročíme. Komunisti nám už nebrání v rozletu.
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:07Od: FulnekUltras
dohnat a předehnat? ;-))) ale jo, poslední dva měsíce jsme jako celek docela dobří - kéž nám to ještě chvíli vydrží ;-)
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:13Od: Fandina
Dobří jsme třicet let, s životní úrovní jdeme pořád vzhůru.
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:19Od: FulnekUltras
jak kdo a jak kde
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:19Od: Fandina
celkově
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:24Od: FulnekUltras
v patřičně zprůměrovaném statistickém celku se leccos ztratí
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:19Od: Fandina
Platí to pro všechny.
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:46Od: FulnekUltras
jenom na papíře
[ Reagovat ]
27.04.2020 13:07Od: Fandina
Jenom na papíře jsou napsané ty údaje, kde se poměřují jednotlivé země v životní úrovni. Celkové. A tam se posunujeme, posledních třicet let stále vzůru.
[ Reagovat ]
27.04.2020 13:39Od: Fandina
A že v jednotlivých zemích budou rozdíly, co se týká složení jednotlivých skupin co do životní úrovně, to bezpochyby. Ale poměřuje se stát jako celek.
[ Reagovat ]
27.04.2020 11:00Od: paddy
Promořovatel Johnson zvládnul otočit životní zápas, protože Covídek neproměnil mečboly :)
[ Reagovat ]
27.04.2020 12:44Od: turista
Angličtí lékaři odvedli dobrou práci. A to je dobře. Ať má britský premiér jakékoliv názory tak s přítelkyní čekají narození děťátka tak je dobře, že to přežil.
[ Reagovat ]
26.04.2020 23:02Od: FulnekUltras Du hast völlig Recht, mein Junge
určitě se najdou mnohem potřebnější lidi i místa, kam nasměrovat jakoukoliv vhodnou pomoc...
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist