Thiem vstoupil do Turnaje mistrů výhrou nad Tsitsipasem a oplatil mu porážku z loňského finále

  • TURNAJ MISTRŮ - Turnaj mistrů v Londýně odstartoval. V zahajovacím utkání uspěl Rakušan Dominic Thiem, který zdolal 7-6 4-6 6-3 Řeka Stefanose Tsitsipase a oplatil mu porážku z loňského finále.
    15. 11., aktualizováno | Aktuality |  109 komentářů
    Dominic Thiem (© AFP)Dominic Thiem (© AFP) 
     

Stefanos Tsitsipas před rokem v londýnské O2 areně Dominica Thiema v boji o trofej těsně porazil a dnes si třísetovou bitvu zopakovali. Místo loňských dvou tie-breaků sehráli jen jeden a po dvou hodinách a čtvrt se radoval šampion letošního US Open Thiem.

"Bylo to hodně těžké a těsné. Oba jsme dobře servírovali, podmínky byly rychlé. Vím, jak je důležité dobře začít," řekl Thiem, jenž při loňské cestě do finále začal turnaj vítězstvím nad šestinásobným šampionem a letos absentujícím rekordmanem Rogerem Federerem.

V rozhodujícím setu hned sebral Tsitsipasovi servis a pak zvládl maratonský pátý game, který šel šestkrát do shody. Poté vedl už 4-1. "To byla divočina. A asi poslední klíčový moment, pak už se zápas vyvíjel mým směrem," dodal rakouský tenista.

Světová trojka Thiem si vylepšil vzájemnou bilanci s Tsitsipasem na 5-3. Další zápas čeká oba v úterý, ze skupiny postoupí nejlepší dvojice do semifinále.

Ve druhém utkání skupiny Londýn 2020 večer uspěl dvojnásobný finalista Španěl Rafael Nadal, který přehrál ve dvou setech ruského debutanta Andreje Rubljova.

V pondělí zahájí Turnaj mistrů pětinásobný vítěz Novak Djokovič, jehož prvním soupeřem bude argentinský debutant Diego Schwartzman. Druhou dvojici skupiny Tokio 1970, kde před padesáti lety tradice turnaje začala, tvoří Alexander Zverev a Daniil Medveděv.

• TURNAJ MISTRŮ 2020 •
Londýn, tv. povrch / hala, 5.700.000 dolarů
nedělní výsledky (15. 11. 2020)
• Skupina Londýn 2020 •
Nadal (2-Šp.) - Rubljov (7-Rus.) 6-3 6-4
Thiem (3-Rak.) - Tsitsipas (6-Řec.) 7-6(3) 4-6 6-3
• Skupina Mika Bryana •
Ram/Salisbury (2-USA/Brit.) - Kubot/Melo (8-Pol./Braz.) 7-5 3-6 10-5
Koolhof/Mektič (5-Niz./Chorv.) - Krawietz/Mies (3-Něm.) 6-7(3) 7-6(4) 10-7
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (109)
16.11.2020 08:27Od: Kamilos88 Tsitsipas
No, já myslel, že to USO přejde, ale nepřešel. Pěkně se to Tsitsipasovi navyšuje.

USO s Čoričem a fail z 2:0 na sety
Nedopodávané finále v Hamburku
Těsná prohra s Dimitrovem ve Vídni
Prohra ve třech TB v Paříži
Projetý zápas s Thiemem, kde měl jasně vést 1:0 na sety

Tsitsipas nemá ten EXTRA SHOT. Včera měl jít jasně na 6:3 v TB, epicky doběhl kraťas a místo něčeho SUPER to nahrál čopem Thiemovi na raketu, ten ho prohodil a vyhrál TB.

Tsitsipasula je trošku na pomezí.
[ Reagovat ]
16.11.2020 06:38Od: brixner Nemůžu si pomoci...
Ale tohle byl Pan Tenis!
Kdyby zase někdo chtěl psát o útočném tenisu...
https://www.youtube.com/watch?v=TO-ZIwdRYss
[ Reagovat ]
15.11.2020 23:23Od: woody Rafánek
Moc dobře podával..

Ale jinak ten zapas hruza... Bez atmosfery, vymena skoro zadna clovek akorat kouka jak tam hraci chodej od cary k care, Nadal pomalu ani nestihal ty svoje ritualy.. No nuda...
[ Reagovat ]
15.11.2020 23:28Od: annah
Mně naopak připadalo, že rituály trochu navýšil. Obličej si místy upravoval víc než obvykle. Trenky ne. Tam vše pri starém.
[ Reagovat ]
16.11.2020 00:09Od: Patik
Tento turnaj a hala má výhodu že Rafa sa tu nekopce o nápis na kurte..ale každým rokom pridáva niečo do repertoáru..
[ Reagovat ]
15.11.2020 23:48Od: Forehand
Suhlasim. Je zaujimave vidiet a citit, necakal som to, ale v hale absenciu divákov citit omnoho viac, ako napriklad vonku v NY, kde mi to doslova nevadilo.

Ale isto je to aj formátom, na GS sme viac nazhavení.
[ Reagovat ]
15.11.2020 23:22Od: honza333 Celý zpracovaný dnešní den na Turnaji mistrů
https://tbtennis.cz/zpravodajstvi/turnaj-mistru-obhajce-titulu-tsitsipas-porazen/
[ Reagovat ]
15.11.2020 23:33Od: annah
Trochu se tam upsali. Prý Tsitsipas je jedinym řeckým vítězem grandslamu. :-)
[ Reagovat ]
16.11.2020 00:36Od: Tomas_Smid_fan
To je web z budoucnostismile?
[ Reagovat ]
16.11.2020 13:00Od: annah
Asi jo. Třeba se casem dozijem, ze to bude pravda. Az skončí celá Velká trojka. :-)
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:43Od: paddy král Mickey Mousů
se na turnaji vyšší kategorie střetl s realitou smile
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:45Od: Tomas_Smid_fan
Hledal, hledal, ale nenašel plán Bsmile
[ Reagovat ]
15.11.2020 23:58Od: Patik
tak Rafa na turnaji Majstrov nieje teda nejaká realita..ale Rublev bol slabý ako čaj..mal aj na viac..
[ Reagovat ]
16.11.2020 02:03Od: turista
Rozklepala se mu holt kolena.
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:40Od: Tomas_Smid_fan Gratulka Rafovi!
Vypadalo to jako snadná výhra, ale spíš Býk Rubla moc nepouštěl k jeho hře a ten se nesrovnal s lifty, nestíhal a vyhazoval se. Jsem zvědav na Býkovi další zápasy ve skupině.
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:41Od: Tomas_Smid_fan
Býkovy
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:44Od: Tomas_Smid_fan
...a Rubl na svoje poměry mizerně podával. Rychlost druhého měl dokonce nižší než Rafa. Možná na něj přeci jen dolehlo momentum.
[ Reagovat ]
15.11.2020 23:45Od: Forehand
Slabučké aj z Rafovej strany.

Rublev, okrem toho, ze nerozmysla, je aj katastrofálne returnujúci hráč. A celkovo táto generácia od Thiema neskor ma s tymto uderom chronický problém. Nadalov return je historicky v tieni returnu Djokovica, moc sa o nom nehovorí, ale oproti týmto drievkam ma return ako poloboh.

Na Rusovi bola dnes vidiet aj nervozita. Rafa sa musi vyrazne zlepsit, vyhodou je, ze mu staci vyhrat hocijaký zápas aj 2:1 a bude tam.
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:31Od: MarcelPersch
Rafa laciných chyby jako v Paříži, naštěstí Tsitsi na tom není zdravotně asi dobře, tak toho Rafa snad taky uhraje.
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:32Od: annah
Rafa všechno doběhne, všechno vrátí, neskutečné. Rublev je z toho ve druhém setu už úplně frustrovaný. Když už si vypracuje dobrou šanci, dá těsný aut.
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:33Od: Kamilos88
Rublev a Diego jsou halový komparz. :)
[ Reagovat ]
16.11.2020 00:11Od: Patik
píšeš akoby tu bol Rafa favoritom..ale áno..Rublev katastrofa a Diego dnes nedopadne inak..
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:35Od: Tomas_Smid_fan
A co mu je, něco s nohou?smile
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:25Od: Forehand
To, ze sa posledný rok v Londýne hrá bez divákov je len vyvrcholením toho, ze TM uz dlho nikoho nezaujíma :)

Inak velmi slabučký zápas.
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:32Od: Tomas_Smid_fan
Souhlas, není moc na co koukat - serve x return. Až teď přeletěl míč síť asi 5x, nespíš maximum zápasusmile
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:32Od: Kamilos88
Když to nikoho nezajím, tak co tady děláš bača?
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:38Od: Forehand
Aby som to skonštatoval, milá ovečka.
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:42Od: annah
Mě to teda zajímá dost, i když něco tomu letos přece jen chybí.smile Toto:
https://twitter.com/i/status/1326933915744038917
A taky to pro mě tím pádem není tak napínavé jako jiné roky. Výhru bych samozřejmě přála Thiemovi. Ale asi to neklapne.
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:00Od: annah
KOukám na Rafu s Rublem. Rusáka dost prohání, teda aspoň v prvmím setu. Fedex nepřijel, tak myslím, že Rafa má letos reálnou šanci titul uhrát. Leda že by Djoker byl proti...
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:54Od: turista
Pokud je tam Djoker tak ho podruhé za sebou neporazí.
[ Reagovat ]
15.11.2020 21:58Od: dako
Rafa prvý set výborný na servise.
[ Reagovat ]
15.11.2020 20:47Od: FulnekUltras zér gút domčo
jen tak dál smile
[ Reagovat ]
15.11.2020 20:29Od: Patik
Hmm..takže..Thiem vyhral..ešte mu pravdepodobne stačí poraziť Rubleva a postup má istý..ak by ho neporazil tak musí poraziť Rafu..Stefanos vyzerá že kvôli zdraviu tento turnaj asi nezvládne..no ak by sa predsa len rozhodol ešte zabojovať tak proti Rafovi musí vyhrať..čiže Rafa musí dnes vyhrať taktiež lebo ak by prehral s Rublevom musel by čeliť grékovi ktorému ide už o postup..Thiem musí taktiež poraziť Rubleva inak by o záchranu čelil Rafovi..a Rafa ak porazí Rubleva a prehrá s grékom..taktiež bude bojovať o záchranu s Thiemom..čiže to znamená že každý musí makať už od začiatku..čo bolo úplne jasné už pred turnajom takže môj príspevok je úplne zbytočný..
[ Reagovat ]
15.11.2020 23:56Od: Forehand
Skvostna myslienka, teba je tu škoda.
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:28Od: gigin Jj
Tsitsipas asked what was the main difference from last year's final:"People"
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:07Od: Kamilos88
Štefan byl ve třetím setu poloviční.

Snad má v cajku nohu
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:00Od: EllNino Dom - Stef
Dobrý zápas, chybí publikum ... mělo by to větší náboj ...

Čekal jsem spíš výhru Stefa, po druhém setu to vypadalo lépe pro něj, ale Dom to vzal do vlastních rukou ...

Tahle skupina bude ještě pořádně zamotaná ...
[ Reagovat ]
15.11.2020 17:22Od: d@ve
Nemáte někdo prosím stream?
[ Reagovat ]
15.11.2020 17:22Od: Herbert_Hoover Tady vidíte...
jak bude ATP Tour vypadat, až nebudou hrát Fedex, Nadal a Djokovic..turnaj mistrů takže po GS nejprestižnější akce dle FFF, šlágr skupiny de facto a tady je ticho. Nevěřím, že všichni řeší covid :) Ani není první adventní neděle. Tak kde to vázne sakra? Jednoduché...tihle hráči nejsou dostatečně zajímaví a jak se dnes opěvuje Sinner, tak po něm ani pes neštěkne v budoucnu stejně jako po Tsitsipasovi s Thiemem. Musela by se zavčas nechat big 3 naklonovat.
[ Reagovat ]
15.11.2020 17:32Od: gigin
Není čas psát. Rychle to odsýpá. Až sa večer bude třepat trenkama půl hodiny u servu, a budú výměny 40+,tak sa lepší tu přispívá.
[ Reagovat ]
15.11.2020 17:32Od: Forehand
Tak velká dvojka plus Federer, to je dlhodobo budovaný brand na trhu. A nebudeme si klamat, sila značky sa posilnuje vyhrami na GS a ucastou v epickych zapasoch. Podla moznosti aj vitaznych.

Títo chlapci nelákajú, navyse je to len TM, ja si napriklad triedim šatník, cely tyzden som to odkladal a teraz je ten čas.

Nadala si odsledujem, to je jasné.
[ Reagovat ]
15.11.2020 17:43Od: Herbert_Hoover
Upřímně, a to nejsem vyloženě jeho fanoušek, zajímavější materiál ATP momentálně nemá než Tsitsipase. :)
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:00Od: gigin
Neřekl bych. Dnes super zápas, žádné vypinkavání. Já jsem spoko. Jsem rád za Doma a na večer su zvědavý. Tlačím Rafu, Rubla bytostně nesnáším.
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:01Od: Herbert_Hoover
Kdo je pro tebe zajímavějším materiálem?
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:08Od: gigin
Bautista.
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:09Od: Herbert_Hoover
Bautista už má pomyslně šedivý vous a kolečko na temeni hlavy :D
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:11Od: gigin
Tvl nevím. Asi všeobecně ano, máš pravdu, ale pro mne je zajímavější třeba Shapo, FAA a aj ten Dom. Z pičusú Gyros, Kokki, Gulbis.
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:26Od: Forehand
Z mediálneho hladiska je Tsitsipas najzaumavejsi artikel z next gen, suhlasim.

Zaujimavy tipek, super vystupovanie, aktivny aj mimo kurtu, netuctový fyzický zjav.

Ale toto vsetko má naozaj váhu až vtedy, ked pridu vysledky a tu sa na výraznejsí zapis este len čaká.

A táto sezóna ukázala, ze Stefanos nie je ten typ, ktory by vyčnieval, alebo mal tendenciu vyčnievat, skor bude platným ucastnikom skupiny vyrovnaných hrácov, ktori maju potenciál za 3-4 roky prevziat zezlo po legendách.

Bol by som velmi prekvapený, keby niekto z hracov ako Stefanos, Zverev, Medvedev, Rublev, Thiem ziskali v kariére 5+ GS, prave pre tu vlastnost, ze nie su schopní, jednoznačne sa oddelit od svojich konkurentov.

Thiem mal poziciu značne sťaženú, kedze je "len o 7 rokov mladsi" od najmladsieho clena legiend a tým pádom ich casto schytaval. K dnesnemu dnu eviduje 6-7 prehier na majoroch od velkych, vacsina v zaverecnej fáze. Z tejto skupiny je mozno aj tenisovo najlepsi, ale takmer urcite neskonci karieru ako ten najuspesnejsi, prave pre faktor konkurencie.
[ Reagovat ]
15.11.2020 21:09Od: Tomas_Smid_fan Re: Zrovna Dom
myslím, že šanci na víc než 5GS určitě má. Když mu bude přát zdraví a okolnosti, nemělo by to být nic nereálného.
[ Reagovat ]
15.11.2020 21:28Od: Forehand
Vzhladom k tomu, ze ma 27 a este minimálne 3 roky bude mat Big2 stále na krku. Tak mu na 5 GS neverim ani nahodou.
[ Reagovat ]
16.11.2020 14:31Od: Tomas_Smid_fan
Jestli je chce, porážet je musí. Má na to, oni už lepší nebudou...
[ Reagovat ]
15.11.2020 17:46Od: EllNino
Tak ne všichni mají potřebu neustále kecat ... asi tak :)
[ Reagovat ]
15.11.2020 17:58Od: Herbert_Hoover
To je lichý argument. Asi tak :)
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:03Od: EllNino
tak já to nemyslím nějak útočně, spíš to beru tak, že se lidi koukaj a nepíšou ... je jasné, že po takhle silné éře tenisu prostě přijde slabší období ... ale já se těším na nové tváře, nové příběhy, nové rivality ... nic nemůže přežívat věčně, pár let tu ještě minimálně Rafa s Novakem budou, uvidíme, co Rogerův návrat ...:)

Ale já mám mezi mladými své oblíbence - Shapa, Felixe, Sinnera, Drapera, mladé Čechy, začal jsem tenis sledovat kolem roku 2007, kdy BIG 3 byla tak nějak na počátku :) Pomalu končí hráči, kteří začínali v té době hrát, respektive většina jich už skončila ... a jednou skončí i BIG 3 ... a lidé se zase přeorientují, jako milovali Agassi/Sampras, BIG 3, mohou milovat další bitvy, teď rivalit tu bylo a ještě bude :)
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:05Od: Herbert_Hoover
Když hraje Nadal s Federerem nebo Nadal s Djokovicem je tu trilion příspěvků a myslíš že ti lidi nekoukají na zápas? :) Proto jsem to nazval lichým argumentem, který lze nejlépe ověřit tedy tak, kolik se zde vynoří příspěvků teď, kdy už je po zápase a lidi nekoukaj. :)
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:24Od: Stan_Borowitz
V tom trilionu příspěvků ale jde opravdu o tenis, a ne o pochroumané nebo naopak naboostované ego některých zdejších grafomanů, jen tak asi zhruba ve stejném počtu, jako je celkem pod tímto článkem. Důvody viz níže.
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:32Od: Herbert_Hoover
On je ten obsah příspěvku docela jedno, podstatná je schopnost těch hráčů budit emoce a to nikdo z dnešních protagonistů nedokáže. Každému, pokud neměl vsazeno, je vlastně jedno jak tento zápas dopadne. To se u derby big 3 stát nemůže, nikomu není jedno, jak to dopadne a nemusí mít vsazeno. :)
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:34Od: gigin
Je to trošku aj dobou... Lidi začínajú být nervózní.
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:38Od: Herbert_Hoover
Takže už si našli substituci buzení emocí? :D Je fakt, že na FB vidím pod příspěvky o covidu neustále dostatečně vzbuzené emoce :)
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:40Od: EllNino
hele prostě je období střídání ... lidi si neradi zvykají, to je přeci jasné :)
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:42Od: Herbert_Hoover
To jen značí, že nevyrostla dostatečná osobnost, potom by neměli lidi problém. Problém skutečně nastane, až z žebříčku vyblednou jména Djokovic, Federer a Nadal. :)
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:43Od: EllNino
Ale vem si, jak je to obtížné být silnější osobností než tihle tři :) V podstatě už teď bude všechno málo :) Pro některé nenažrance i 10 GS bude pořád málo :)
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:56Od: Herbert_Hoover
Silnější být nemusí, ale dostatečně na to, aby lidi zajímali. Každopádně to beru jako pochopitelné, bylo to jen takové postesknutí nad tím faktem. Dokud nemáš děravé boty, nemáš potřebu je většinou měnit. Dokud budou hrát tihle tři, lidi si nebudou chtít zvykat na nové hráče, až pak je donutí prázdno, které zbude po velké trojce, ale stejně to nezaručí stejný povyk jaký je kolem těchto, když proti sobě nastoupí, ono vlastně stačí, když jeden z nich nastoupí proti někomu mimo big 3.
[ Reagovat ]
15.11.2020 19:00Od: EllNino
Hele .... nikdo nečekal, že bude překonán rekord Samprase ... a koukej, už ho překonali :) Vždycky říkáme, že to nikdy nebude stejné ... nebude, bude to jiné ... a to je právě to hezké :) nové výzvy, nové rivality, nové příběhy ... a lidi si zase zvyknou, jen mají potřebu si furt stěžovat, jak je tohle super a proč by to mělo končit ... ale vždycky si zvyknou :D
[ Reagovat ]
16.11.2020 12:50Od: Stan_Borowitz Re: H-H
Já si naopak myslím, že těm mladým hráčům dost pomůže, až jména Federer, Dkojovič a Nadal vyblednou.

Lid si najde jiné gladiátory. Třeba to dlouho nebude takové jako dnes (tzv. doba temna), ale jednou povstanou noví gladiátoři. Každá doba má své hrdiny.
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:43Od: gigin
Já jsem neskutečně rád, že jsou teď mladí hráči s útočným pojetím. Strašně moc rád.
[ Reagovat ]
15.11.2020 21:07Od: Tomas_Smid_fan Re: zdarec gigine!
jj, taky jsem za ně rádsmile
[ Reagovat ]
15.11.2020 21:11Od: gigin
Zdar! Aspoň někdo.
[ Reagovat ]
15.11.2020 21:23Od: a.magerova
Je nás nepočítaně... smile
[ Reagovat ]
15.11.2020 21:30Od: Tomas_Smid_fan
Tak tak, počítal jsem přátelé, kolikrát zazní jejích jména. A co myslítesmile?
[ Reagovat ]
15.11.2020 21:37Od: a.magerova
Ani jednou... jsem neslyšela, že chtějí jiný než útočný tenis... smile
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:08Od: Tomas_Smid_fan
Pinkalůmsmile
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:37Od: EllNino
Tak zase jsou lidé, kteří BIG 3 tolik neprožívají :)
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:39Od: Herbert_Hoover
Těch je naprosté minimum.
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:42Od: EllNino
Tak hele, vem příklad mě ... já tady nikdy nepřispíval do debaty o GOATA například ... a je nás tady takových více ... upřímně mám raději "komorní boje" :) A nemám v této trojici (čtvrřici) favorita, prostě nemám, mám rád všechny tři, ale nikdy mi například nenapadlo kvůli tomu vstávat ve 2 v noci a koukat na jejich zápas ... takhle to mám třeba naopak s Peťou, měl jsem to s Nicole, Tomášem dříve, když hrál útočně ... Jarkou Groth, Andym Roddickem, ale nikdy ne s Rafou, Rogerem, Novakem nebo Andym :)
[ Reagovat ]
15.11.2020 20:51Od: FulnekUltras
celá mlčící většina smile
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:33Od: gigin
A když porazil Ernestek RF na RG, tak jsme si nadali do pičí a druhý den spolu odletěli tvým tryskáčem za holkama k mořu. Aj s Magerkú. Ona je bi (poznámka redakce novějším uživatelům tp, aby věděli).
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:40Od: Herbert_Hoover
Ony i bitky Ernesta s Rafou na antuce byly legendární. Nebo ty Rafy s Almagrem, v těchto případech mi někdy i bylo líto, že nemá zápas dva vítěze.
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:44Od: Forehand
Preco práve Almagro?...

Nehovorim, ze bol uplny otloukánek, parkrat potrápil, raz dokonca vyhral, ale spaniel, ktoremu by som s odstupom času prial velky vysledok s Nadalom bol isto Feru..
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:51Od: Herbert_Hoover
Ferrer byl na mě moc nevýrazný, Almagro měl predátorský instinkt, ofenzivnější pojetí hry :) i když třeba na Rafu až tak neplatil, tak pár vyrovnaných zápasů spolu sehráli..Ferrer byl univerzálnější co do povrchu a lépe kočíroval emoce, Nicolas byl labilní docela, bohužel. Ale ten jednoručák... smile
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:45Od: gigin
Ten Řím mne sere dodnes. Ale byla to řež. První set si pouštím často :DD
[ Reagovat ]
15.11.2020 19:12Od: Herbert_Hoover
Je to tak, já si teda pouštím nejčastěji rozlučky :D Jak tu Safinovu, tak tu A-Rodovu...symbolické, že byl u obou podle mě ten nejsprávnější chlápek, jaký tam mohl být, Delpo je můj další oblíbenec.
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:06Od: Tomas_Smid_fan
DelPo i můjsmile Nedoceněný talent se smůlou na zranění a nejvíc výhrami proti big4, proti big3 těsně s Andym.
[ Reagovat ]
15.11.2020 20:35Od: a.magerova
Jo... to byly časy smile
[ Reagovat ]
15.11.2020 20:41Od: blixa
.... to byla idydla,
nikdy se nevráááátí
ta doba spanilá
ach jo ...
[ Reagovat ]
15.11.2020 20:58Od: gigin
Magu tehda super diskuze, nálada, uživatelé, prostředí... :****
[ Reagovat ]
15.11.2020 21:34Od: a.magerova
Tak tak... vstávali jsme ve 3 v noci a fandili a kecali a kdeco jinýho... smile
[ Reagovat ]
15.11.2020 21:50Od: gigin
Pšššt...
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:26Od: a.magerova
smile

smile
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:28Od: EllNino
tak tak :)
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:17Od: Stan_Borowitz
Hlavně se hned tak nezopakuje ten scénář, kdy se z ničeho nic ve Švýcarsku vynořil fantastický talent, který všechny totálně válcoval, dokud se neobjevil ještě větší supertalent jednoho povrchu se slušným přesahem i na ostatní povrchy, který ho začal stíhat. Souboj a kontrast dvou odlišných stylů, tenisové vytříbenosti s buldočí houževnatostí.

No a aby toho nebylo dost, ještě se pak ve vypuštěném bazénu v bombardovaném Bělehradě zrodil třetí supertalent, který rovnou převzal štafetu dominance v tenisu (až na antuku, samozřejmě) po tom prvním a začal svou vlastní parádní stíhací jízdu...

Takové drama ani velmistr dramat, kterým život je, hned tak nenapíše znovu.
[ Reagovat ]
15.11.2020 18:55Od: turista
Ten druhý byl spíš dříč, který silový tenis povýšil na umění.
[ Reagovat ]
15.11.2020 20:20Od: Forehand
Umelecký dojem je vyslovene subjektivna zálezitost.

Tsitsipas hra ako Federer, Coric ako Djokovic.

Nadal je len jeden.
[ Reagovat ]
15.11.2020 21:04Od: Amputace
20 GS a totální dominanci na jednom povrchu v rámci celé tenisové historie nevydřeš. Je pěkné tomu věřit, ale není to tak.
[ Reagovat ]
15.11.2020 22:59Od: turista
Bez brutálního tréninku a bez zabijáckého instinktu ne. Lendl tak vydřel 94 titulů.
[ Reagovat ]
15.11.2020 23:20Od: Amputace
Vidíš to, a stejně nikdy nevyhrál ani polovinu toho, co Rafa... K aspirantovi na jednoho z nejlepších sportovců vůbec se bez talentu nepropracuješ a můžeš dřít od rána do večera. Bez talentu se dá vydřít možná nějaký ten titul, ale rozhodně ne 20GS, kariérní GS, 15ti letá prakticky nepřetržitá dominance na antuce, několik let zakončených na pozici sv. jedničky atd.
[ Reagovat ]
16.11.2020 02:14Od: turista
Lendla v počtu vyhraných titulů ještě Nadal nepřekonal. Nadal nebyl takový megatalent jako Federer, Gasquet nebo Gulbis. Doháněl to dřinou, svaly a inteligencí. I ten Djokovič dřel jako otrok aby se jednou stal nejlepším zatímco Gulbis se flakal. Předpoklady jsou jen 10% úspěchu. Zbytek je dřina a psychika.
[ Reagovat ]
16.11.2020 02:32Od: gigin
U Rafy je to především touha. To na něm obdivuju nejvíc na světě.
[ Reagovat ]
16.11.2020 12:24Od: turista
Patrně ano.
[ Reagovat ]
16.11.2020 12:44Od: Stan_Borowitz
Jj, to má Rafa jak já s babama.
[ Reagovat ]
16.11.2020 16:04Od: paddy
čili žádný TM ani žádná ženská smile smile smile
[ Reagovat ]
16.11.2020 15:14Od: Amputace
Já tvrdím, že to, co píšeš, může platit u hráče druhého sledu, který sice nepobral moc talentu, ale díky dřině se mu podaří urvat nějaký turnaj, i třeba GS. Ale nemůže to platit u jednoho z nejlepších tenistů vůbec. Stačí se na Nadalovu hru zaměřit detailněji, na techniku jeho úderů a musí to být každému jasné. A samozřejmě, že hráč, který v 18ti začal pravidelně vyhrávat GS a dominovat povrchu, musí být megatalent. Bez ohledu na to, že se nám hra Federera či Gasqueta může zdát ladnější a přirozenější, pokud jde o um jako takový.
[ Reagovat ]
16.11.2020 12:44Od: Stan_Borowitz
Pozor na pozornost při čtení :-) Jednoznačně píšu, že Rafa JE supertalent na jednom povrchu a že část toho dokázal přenést i na jiné povrchy...
[ Reagovat ]
16.11.2020 13:19Od: Forehand
Cize ked vyhras 4GS na harde nie su supertalent hardu?..:)

No dobre teda.
[ Reagovat ]
16.11.2020 13:49Od: gigin
5.
[ Reagovat ]
16.11.2020 14:34Od: Tomas_Smid_fan
Kdybys je vyhrál ty, tak jo, ale Rafa by musel přidatsmilesmile
[ Reagovat ]
15.11.2020 16:34Od: com
Dominic smilesmile
[ Reagovat ]
15.11.2020 16:22Od: Patik
Oni im tam púšťajú do reprákov zvuk potlesku alebo to je tam toľko ľudí..zajímavé
[ Reagovat ]
15.11.2020 16:07Od: gigin Pohledné,
svižné, útočné. Zatím.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist