Triumf bez ztráty podání. Federer zdolal i Djokoviče a posedmé dobyl Cincinnati

  • ATP CINCINNATI - Roger Federer udržel svou neporazitelnost ve finále turnaje v Cincinnati. Letos prestižní akci v Ohiu ovládl už posedmé v kariéře a navíc to dokázal bez ztráty jediného setu i servisu. Svůj 24. titul z turnajů Masters 1000 získal po skalpu světové jedničky Novaka Djokoviče, který naopak finále v Cincinnati prohrál i popáté a znovu tak nedokázal zkompletovat kariérní Golden Masters.
    23. 8. 2015, aktualizováno | Aktuality |  187 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Roger Federer si letošní Cincinnati naplánoval jako jediný přípravný turnaj před US Open a nachystal se na něj dokonale. Skvělý tenis s psychickou pohodou totiž v konkurenci světové špičky přeměnil v neporazitelnost.

Jedním ze základních kamenů úspěchu byl především servis. Po něm si čtyřiatřicetiletý Švýcar udržel všech 49 gamů, o podání ho nedokázal připravit druhý hráč světa Andy Murray a v dnešním finále ani suverén současného mužského tenisu Novak Djokovič.

Statistiky zápasu
Federer - Djokovič
7 esa 5
2 dvojchyby 4
57 % 1. podání 'in' 58 %
83 % úsp. 1. podání 72 %
73 % úsp. 2. podání 45 %
32 winnery 19
23 nevyn. chyby 22
21/29 hra na síti 2/6
1/8 brejkboly 0/0
čas: 1:30

Federer si proti o šest let mladšímu Srbovi vypracoval osm brejkbolů. Sice využil pouze jeden v úvodu druhého setu, ale sám po podání ztratil jen třináct míčků. A to mu v součtu stačilo. Díky aktivní hře a častým přechodům na síť zvítězil za hodinu a půl 7-6 6-3. Soupeři tak oplatil tři porážky z letošní sezony včetně té z wimbledonského finále. 

"Snažil jsem se mixovat údery po jeho druhém podání a doufal jsem ve svůj dobrý servis, abych se vyhnul problémům," komentoval Federer. "On (Djokovič) měl jeden špatný game na začátku druhého setu a to zápas rozhodlo," pokračoval švýcarský tenista, který se vzájemné bilanci vrátil do vedení 21-20.

"Novak se mé hře v průběhu posledních let hodně přizpůsobil. Ale především se neustále zlepšuje. Jeho pohyb, bekhend i forhend jsou vždy velmi solidní. Z forhendu už téměř nechybuje. Naše rivalita se rozhodně stále vyvíjí," uvedl Federer.



Sedmnáctinásobný grandslamový šampion získal svůj celkově 87. titul ve dvouhře. Z akce Masters 1000 si odváží 24. trofej, čímž se vyrovnal právě Djokovičovi. Lepší je ve sbírání trofejí z turnajů Masters jen Rafael Nadal, který triumfoval sedmadvacetkrát.

Finále v Cincinnati hrál Federer posedmé a znovu v něm dokázal zvítězit. Letos navázal na triumfy z let 2005, 2007, 2009, 2010, 2011 a 2014. Vyhrát jeden turnaj sedmkrát dokázal už jen v Dubaji a ve Wimbledonu, na trávě v německém Halle slavil vítězství dokonce osmkrát.

Díky obhájení titulu se Federer po týdnu vrátí na druhé místo světového žebříčku a pro US Open si tak zajistil pozici nasazené dvojky.

Naopak Djokovič prokletí finále v Cincinnati znovu nezlomil. Dostal se do něj už popáté, ale ani letos neuhrál jediný set (potřetí prohrál s Federerem). Už tři roky se v Ohiu marně snaží zkompletovat sbírku trofejí z devítidílné série turnajů Masters, což se ve dvouhře ještě nikomu nepovedlo. Letos k tomu měl neblíže, neboť loni skončil v osmifinále a předloni ve čtvrtfinále.

 

• ATP MASTERS 1000 CINCINNATI •
USA / Ohio, tv. povrch, 4.457.065 dolarů
nedělní výsledky (23. 08. 2015)
• Dvouhra - finále •
Federer (2-Švýc.) - Djokovič (1-Srb.) 7-6(1) 6-3
• Dvouhra - finále •
Nestor/Roger-Vasselin (Kan./Fr.) - Matkowski/Zimonjič (6-Pol./Srb.) 6-2 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (187)
24.08.2015 19:42Od: Roger_Federer
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, proc?Zaco?
[ Reagovat ]
24.08.2015 19:49Od: a.magerova
Dlužíš mi pivo :-P
[ Reagovat ]
24.08.2015 20:36Od: janek_da
mi určitě taky
[ Reagovat ]
24.08.2015 23:02Od: Roger_Federer Re: a.magerova
proc??Ja sa ptam Proc?
[ Reagovat ]
24.08.2015 23:18Od: a.magerova
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSd7-dClMty0rAhJPxrh3JYK-Y0NXCzqrYvnLKbk6CfcGtLWXG2
[ Reagovat ]
24.08.2015 23:24Od: Roger_Federer
To mas pravdu...
[ Reagovat ]
24.08.2015 20:30Od: gigin
:-DDDDDDDDD
[ Reagovat ]
24.08.2015 19:39Od: Fandina Gratulkaaaaaaaaaaaaaaaa
veliká, právě to opakují na Nova Sportu, tak se na to podívám. Zatím chválím oblečení Rogera, líbí se mi tahle kombinace. A mám samozřejmě obrovskou radost, že Roger vyhrál, gratulace k titulu a super super super!!!
[ Reagovat ]
24.08.2015 14:24Od: Smazaný účet
Roger to USO asi vyhraje, jestli bude mít kliku a vyhne se Rafovi.
[ Reagovat ]
24.08.2015 15:28Od: panzer.dragon
je to paradoxní ale myslim, že rogerovi udělá míň potíží mít v pavouku andy než rafu, ale zase u rafy to smrdí brzksym vypadnutím takže by se mohli stát tři věci, 1) rafa bude v pavouku u djokera, 2) rafa bude v pavouku u rogera ale vypadne dřív než se s ním potká 3) roger rafu porazí pokud se potkaj, tohle všechno dohromady dává velký šance pro rogera, velmi malou část pravděpodobnosti zaujímá to že se nic z toho nestane :-)
[ Reagovat ]
24.08.2015 19:05Od: MartinPa
Že se na tyhle spekulace nevyprdnete, je přeci jasné, že vyhraje Wawrinka ;-)
[ Reagovat ]
24.08.2015 19:27Od: FulnekUltras
nebo Nole... ;)
[ Reagovat ]
24.08.2015 13:04Od: Smazaný účet
Krásny zápas a opäť raz magický Roger. V ruke to teraz má, US Open here we come :).
[ Reagovat ]
24.08.2015 10:33Od: Smazaný účet Roger
Dodatecne gratuluji;)
[ Reagovat ]
24.08.2015 09:44Od: a.magerova TV Fanda - záznam finále - TEĎ
Pokud někdo neviděl nebo chce vidět znovu :-)))
[ Reagovat ]
24.08.2015 09:47Od: Smazaný účet
a o 19:05 na Nove
[ Reagovat ]
24.08.2015 08:06Od: Smazaný účet bravó
gratulujem, Roger. skvelý výkon, skvelá taktika, skvelý turnaj. Titul je v správnych rukách.
http://bestpage.sk/smiles-animovany/smiles-bestpage-sk-1008.gif
[ Reagovat ]
24.08.2015 08:03Od: peggy Novak to boli
Novaku ja Ti verila a tesila se,ze toho arogantniho Federera smetes,ale kazdy den to nejde.Nehral jsi to sve.I muj Rafa by to zvladl.Poslete jiz nekdo Federera pryc,odejit na vrcholu je dobre.
[ Reagovat ]
24.08.2015 08:17Od: Roger_Federer
:):), Rafa by to urcite zvladl.
[ Reagovat ]
24.08.2015 08:24Od: Smazaný účet
Jo zvladl vis! A moje babovicka je hezci, hec!!! :-D
[ Reagovat ]
24.08.2015 08:40Od: Roger_Federer Re: Ni?kki
V klidu.Rafa se jeste "zveti"..na antuce a mensich turnajich si pristi rok jeste to svoje uhraje.
Verim , ze jeste jedno dve antukove masters by do konce kariery pridat mohl.:)
[ Reagovat ]
24.08.2015 08:47Od: Smazaný účet
ešte môže prekvapiť :-)
[ Reagovat ]
24.08.2015 15:41Od: Kozoroh
Může, negativně.
[ Reagovat ]
24.08.2015 17:24Od: Smazaný účet
jj, aj včera jeden negatívne prekvapil
[ Reagovat ]
24.08.2015 17:34Od: Smazaný účet
Ano, Harrison proti Tiafeovi. To bylo překvapení, jinak včera všechno podle očekávání.
[ Reagovat ]
24.08.2015 17:37Od: Smazaný účet
tak, tak
[ Reagovat ]
24.08.2015 08:22Od: Smazaný účet
sorry, ale Federer nie je na odpis, včera to dokázal a ešte dá pár turnajov. Stačí zmena taktiky a súper je vykoľajený. Jeho hra je lahodná pre oči. Ty si duel nevidela?
[ Reagovat ]
24.08.2015 00:44Od: Smazaný účet Roger
Vo to sem mněl strah, že to nedá, ale v druhém setu hrál naprosto klidně a v pohodě a přitom brilantně, jako dříve a Novak zjistil že to je marné
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:17Od: D@nny
Veliká gratulace Rogerovi k dnešnímu titulu a obrovská gratulace způsobu jakým si k němu došel. Smekám klobouk až na zem:)
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:21Od: D@nny
Veliká gratulace Rogerovi k dnešnímu titulu a obrovská gratulace způsobu jakým si k němu došel. Smekám klobouk až na zem:) Musel jsem to napsat ještě jednou:D:D
[ Reagovat ]
24.08.2015 09:20Od: babolat.cz
jsi debi.l
[ Reagovat ]
24.08.2015 09:21Od: babolat.cz
jsi debi.l. Musel jsem to napsat ještě jednou.
[ Reagovat ]
24.08.2015 11:15Od: D@nny
Ty jsi jeden ze zdejších fanoušku Nadala, že? Teď už se nedivím, proč tady má Nadaluv fanklub takovou pověst(tím samozřejmě nechci urazit ty slušné, jichž je většina), ale klid, podle komentáře ti hádám 14-15 let, tak zajdi za mamkou ať ti pofouká bebíčko:)
[ Reagovat ]
24.08.2015 12:34Od: babolat.cz
Nee, patřím k tomu spolku inteligentů co fandí Rogerovi (protože pouze ON hraje tenis), zvláště když vyhrává!
[ Reagovat ]
24.08.2015 13:53Od: Smazaný účet Re: D@nny
si sa sekol, čo? Aj v iných fankluboch sú takí... :-)
[ Reagovat ]
24.08.2015 15:22Od: spaniel
O cem mluvis? Nesekl se vubec.
[ Reagovat ]
24.08.2015 17:06Od: Smazaný účet
No, sekol. D@nny si myslel, že babolat.cz je fans Nadala, ale ten sám mu odpovedal, že nie.
[ Reagovat ]
24.08.2015 17:09Od: Nola Re: babolat
je odjakziva Rafov fanusik, ak Rafa nehra fandi Nolemu
[ Reagovat ]
24.08.2015 17:15Od: Smazaný účet
čo už, oklamal
[ Reagovat ]
24.08.2015 17:16Od: panzer.dragon
projev ale jako fanoušek Kyrgiose
[ Reagovat ]
24.08.2015 17:33Od: D@nny Re: senpolia
Je jasné že v každém fanklubu jsou jak říkáš "takoví", ale s babolatem.cz jsem šel na jistotu:D ono taky moje otázka byla jenom řečnická, to že je fanoušek Nadala jsem věděl, kdybych nevěděl komu fandí, tak ho rozhodně nebudu rovnou označovat jako Nadalova fanouška, jen podle toho jak se chová...
[ Reagovat ]
24.08.2015 17:36Od: Smazaný účet
je trubka, čo s ním?
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:15Od: a.magerova :-))))
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11949150_799480853503912_6179502740086732295_n.jpg?oh=f8bc42c70d08546b1398efe19f2595eb&oe=5638B698
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:40Od: Smazaný účet Re: ;)
http://imgup.cz/images/2015/08/23/11392937_760671380718193_3108314409097998965_n.jpg
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:48Od: rod_laver
Moc hezky jsi ten odkaz vložila.
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:52Od: gigin
:-DDDD
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:56Od: a.magerova
Jsem vůči ostatní ohleduplná :-P
[ Reagovat ]
24.08.2015 09:22Od: babolat.cz
to je umění, 2 na jednoho, to svědčí o velké kvalitě tohoto státu!
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:10Od: a.magerova Super strategie....
Pustit na týden Andymu dvojku, aby si Roger mohl zvednout sebevědomí tím, že na turnaji porazí dvojku i jedničku..... prostě geniální, mám z něj radost :-)))
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:28Od: Forehand
Po hodoch býva bolenie brucha..

Ten kto vysoko lieta, nízko padá..

Apropos, kedy Roger vyhral dva turnaje za sebou?..
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:31Od: Tornes
Loni Šanghaj a po ní Basilej. Ještě ani rok to není.
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:34Od: Smazaný účet
V článku o Rogerovi máte chybu v Cincinatti triumfoval v roce 2012 kdy porazil Novaka djokovice,v roce 2011 turnaj vyhrál Andy Murray
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:36Od: Tornes
No díky za důvěru, ale já to nepíšu :D
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:35Od: Tornes
A předtím až v roce 12 - Rotterdam, Dubaj a Indian Wells - tam měl pak velkou mezeru (jo jo, rok 13 si všichni Federerovi fanoušci bohužel pamatujeme stále až moc dobře)...
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:40Od: a.magerova
Taky bych se tě mohla zeptat na Rafu, ale já jeho kvality uznávám i teď, když se mu nedaří a nebylo by vůči němu fér, si skrz něj vyřizovat účty s tebou.... s haterem Federera.....
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:55Od: Forehand
To je od teba velkorysé..Si clovek s velkým srdcom!..:)
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:56Od: Tornes
No u Rafy se sice musí jít o kousek dál než u Rogera, ale zato ta jeho vítězná šňůra stojí za to. 13 - Canada, Cinci a US Open, předtím Barcelona, Madrid, Řím, French Open. Všechno rozděleno jednou jedinou prohrou ve Wimbledonu. 3x Masters, 2x GS a mezitím jedna jediná prohra.
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:56Od: Tornes
*4x Masters
[ Reagovat ]
24.08.2015 07:40Od: Smazaný účet
Rafa je Buh :-)
Takovou sezonu zopakne...davam mu rok...maximalne dva.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:53Od: spaniel
Tvl, ta Serena je takova nuda. Vse umlati silou.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:51Od: panzer.dragon
fedexovi chybí jen 70 bodů aby se kvalifikoval na TM
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:00Od: Forehand
Jj, bude to napínavé..
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:14Od: Denis92
:) sucasna TOP8 to ma viacmenej iste
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:30Od: Forehand
Nemyslím..V hre je este vela bodov..Ferrer može odpadnut, u Berdycha clovek nikdy nevie..Staci aby nejaký Gasquet uhaluzil SF v NY a zrazu bude vsetko otvorené..
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:02Od: a.magerova
No podle toho, jak to v letošním žebřu vypadá, tak nepočítám s nikým jiným mimo současnou osmičku.... od devítky je to bída i přesto, že bodů je v oběhu ještě spoustu....
[ Reagovat ]
24.08.2015 15:39Od: Kozoroh
Djokovič s Murraym mají jistou účast, Federer tam taky bude, 70 bodů je pro něho drobnost, Wawrinka díky výhře na RG má účast na 99% jistou. Zbylí hráči musí o TM zabojovat.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:43Od: Smazaný účet
Dnešní výsledek mi navíc byl znám už před zápasem. S ohledem na Noleho výkony, poslední dva týdny a otřesnou hru na tomto turnaji. Servis mu podkopl nohy. Fedex mohl prostě hrát svoje.

Těšme se na příští turnaj. Ahoj všichni.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:27Od: panzer.dragon
myslíte, že budou podrobnosti k článku ještě dneska? nebo až zejtra?

bych tam do toho článku přilepil ještě, že je to už druhá letošní porážka od Rogera, aby to nevyznělo nějak náhodně ten dnešek :-)
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:31Od: Smazaný účet
Podrobnosti budou, až je vydá ČTK :)
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:32Od: a.magerova
No a hlavně to, že z posledních 50 nebo 51 tisícovek jen 4 vyhrál někdo mimo Velkou Čtyřku, což je taky neskutečný výkon všech jmenovaných... :-)))
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:56Od: Forehand
Celkom svižný zápas, gratulka Fed fanatikom..Pre Rogera určite úspech, ze vo svojom veku dokáže vyhrat este jednu tisícku ročne..

Federer hral dobre, no obraz hry bol skreslený Noleho béčkovým, miestami céčkovým výkonom..a v podobnom svetle sa ukazoval celý turnaj..ak k tomu pripočítam nepresvedčivý Montreal, tak do NY ide približne s polovičnou výkonnosťou, než šiel na predošlé tri GS..Pasívny, nepresný, posobiaci unaveným, vyhoreným dojmom..
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:02Od: ipko
ešte si necháme aj Šanghaj.. :)
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:19Od: zube
Forehad jsi pako.Ten jugoslavskej partyzan nemuze porad hrat jak nadopovanej.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:21Od: Vojtiik
Tomasinho, kde jsi s tou obranou proti znehodnocovani vysledku?:))
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:44Od: Smazaný účet
Nikde, psal jsem, že zápas jsem neviděl, takže soudit fakt nebudu. Roger hrál ale předešlé kola velmi dobře, kdežto Nole bídně no.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:53Od: Roger_Federer Re: Forehend
Ja hlavne myslim, ze potom co jeden clen "Big 4" 15 mesicu neuhral jediny solidni vysledek na turnaji kde startovala spicka, nema pravo se timto titulem honosit, se nam toto oznaceni rozpadlo..
Mame tady novou velkou 3jku..z Wawrinkou v zavesu.
Rafa ist aut.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:54Od: Smazaný účet
Psssst, nebo budu zla :-D
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:03Od: a.magerova
Já ho furt jako součást Velké čtyřky beru a dokonce víc než Andyho :-)))
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:06Od: Smazaný účet
jj, teď už je to jenom takové markantní, leč neškodné marketingové lákadlo Rafa. :)
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:11Od: a.magerova
Abychom se nedivili.... nepodceňovala bych Rafu !!!
[ Reagovat ]
24.08.2015 07:28Od: Smazaný účet
Andy nikdy součást Big4 nebyl
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:55Od: Smazaný účet
Rafa by mohl nastoupit ve WS, potrebuje hrat....nevite nekdo?
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:10Od: Smazaný účet
ten muj blbej mobil mi nechce stahnout ten los ve WS....ho zahodim.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:16Od: Smazaný účet
Tak uz to vidim v pavouku. Takze Rafa nikde. Mel hrat, na co potrebuje odpocivat...kdyz se nedostava v turnajich dal jak do QF. Rafo pekne me tocis chlapce!!!
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:20Od: Forehand
Ja si myslím, že je dobré, že tam Nadal neni...Zbytočný turnaj, ktorý je tesne pred GS..To by prinieslo akurát zbytočnú fyzickú záťaž...

Na GS dostane v prvý týždeň papierovo ľahších protivníkov, rozohrá sa tam. Každopádne dúfam, že tenis na tri víťazné je trochu iný šport a snáď sa mu nejakým zázrakom podarí dostať do SF..Uvidíme, aký bude žreb.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:26Od: Smazaný účet
Je fakt, ze by mohl riskovat i zraneni, ale zas by nahnal sebevedomi. No nerikej mi, ze je na tom s fyzickou tak spatne, aby nezvladl zahrat mensi turnaj pred GS. Bude muset vic behat ve vetru desti chlapec, jako za mlada...
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:28Od: Smazaný účet
Kdyz ja ti nevim, jestli pojem papirove slabsi protivnik jeste neco znamena...to uz nam letos Rafa predved :-(
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:45Od: rod_laver
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11873628_799481940170470_3081400557605452523_n.jpg?oh=7fdbe5a8ba34f7425b3aae97ed2ee26d&oe=567A85F8 pro pobavení
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:47Od: Smazaný účet
Proč jsem takový blbec a dobrák, že jim vždy alespoň takovýhle kousek ze svého roku prostě dám. :)
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:18Od: a.magerova
A vy se ty odkazy nenaučíte dávat a nenaučíte, fakt všem jak do dubu !!!!
Odkaz vždy samostatně na řádek pro lepší komfort ostatních a né k tomu dopsat nějaký vlastní text.... bo my Ostravaci nemame tolik času jako vy ostatni bo my musime robit rychle a uderně :-P
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:24Od: a.magerova
A né se s tím dupat :-))))
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:30Od: rod_laver
Klid, aby ti nepraskla cévka..už nejsi nejmladší :-P
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:33Od: a.magerova
No a podle tvé odpovědi - ty nejsi nejchytřejší :-P
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:46Od: rod_laver
To nejsem, do té role se evidentně pasuješ ty :-))
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:48Od: a.magerova
Se ti zas někde Roger nepodepsal, žes tak podrážden? :-P
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:50Od: rod_laver
:-)) a ty máš dobrou náladu, protože si viděla jeho dcerky v akci?

Ale né, jen jsem nervózní z toho, co se bude dívat na US Open :-))
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:56Od: a.magerova
Hele tys včera buzeroval kvůli mé nedochvilnosti, která tě vůbec neotravuje (jakože v reálu), já dnes buzeruju ohledně odkazování, které mě (a předpokládám, že i ostatní) otravuje (ve virtuálu).... víš jak je to otravné, když najedu na dlouhatáááánský odkaz a ukáže mi to ERROR a já musím hledat proč? Místo toho dohledávání bych mohla pět ódy na Rogera !!! ;-)
[ Reagovat ]
24.08.2015 03:57Od: Stan_Borowitz
Syndrom zklamaného očekávání se tomu odborně říká tuším. Taky to mívám. Třeba když jedu kolem holky, která vypadá zezadu fakt dobře, tak se pak otočím, nebo kouknu do zrcátka, abych ji viděl i zepředu.
[ Reagovat ]
24.08.2015 09:01Od: a.magerova
Jj přesně :-))
No, ale toto už přece dávno vyřešil Zdeněk Svěrák alias František Louka ve filmu Kolja, kdy Heřmánkovi v autě (Wartburg) říká: "Já se neotočil, pro mě jsou stále krásný."
Prostě TO chce silnou vůli, Stane ;-)
[ Reagovat ]
24.08.2015 10:13Od: Stan_Borowitz
To (bohužel) Svěrák ukradl Hrabalovi, ten to poprvé použil tuším v Něžném Barbarovi.
[ Reagovat ]
24.08.2015 10:34Od: a.magerova
Dík za vyplnění mé informační mezery ;-)
[ Reagovat ]
24.08.2015 11:09Od: Stan_Borowitz
Nebo to mám už nějak domotaný, ale vidím před očima Arnošta Goldflama coby Egona Bondyho, jak to říká Polívkovi s Menzelem.
[ Reagovat ]
24.08.2015 11:20Od: a.magerova
Jsem vyznavačem: Werich, Svěrák, Cimrman.... v Hrabalovi mám propastné mezery, takže Ti věřím ;-)
[ Reagovat ]
24.08.2015 10:18Od: janek_da
Cimrman pracuje pouze s hudebními mosty, přechody, výplněmi až vycpávkami a vytváří tak zvláštní atmosféru plnou svérázného napětí, které je neustále stupňováno pravidelným střídání dvou prvků: prvku OČEKÁVÁNÍ a prvku ZKLAMÁNÍ. To je typický příklad jeho slavné frustrační kompozice.
[ Reagovat ]
24.08.2015 10:31Od: a.magerova Re: :-))))
[ Reagovat ]
24.08.2015 10:37Od: Stan_Borowitz
Já to tušil, že to vymyslel Jörgen Zimmerman!
[ Reagovat ]
24.08.2015 09:11Od: Smazaný účet
Treba sa za babou otočiť vždy! Zo zadu ako gymnázium a spredu ako múzeum. :D
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:53Od: Smazaný účet
Vcera cukrovacka, dnes zabijacka :-D Jake bude zitrejsi menu? ;-)
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:01Od: a.magerova
S rodem cukrovačka?!!!
Určitě NE.
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:44Od: Smazaný účet
To je proste masakr, gratulece a drzim palce na US
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:40Od: Smazaný účet
No jo, nám nezbývá než doufat, že Roger si vybere na US Open už v podstatě klasicky slabší chvilku (Berdych, Robredo, Čilič). Andy totiž oba dva po sobě prostě nedá. Ideál by byl totiž Nole ve finále, protože finále hraje o parník hůř než jiné zápasy.
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:41Od: spaniel
Robredo byla haluz.
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:42Od: Smazaný účet
Tak haluz spíše byla, že hrál tak katastrofálně tehdy. Výsledek ani ne, 3:0 je prostěě pořád 3:0.
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:39Od: Smazaný účet
Tak přece aspoň 1 rekord dnes pro Novaka, 0-5 ve finále 1 Masters turnaje, zatím se dělil s Rafou (Miami) i Rogerem (0-4). A myslím, že má velký potenciál to v příštích letech v Cinci aspoň o 2 další zářezy vylepšit.
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:52Od: Marduch
Zase začínáš?
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:58Od: Smazaný účet
S čím? Jen jsem hledal něco pozitivního, co si z dneška může odnést. A jiný zápis do historie jsem nenašel.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:13Od: Forehand
:-)
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:08Od: Smazaný účet
to víš, dva wimbly po sobě. Zanechalo to v něm určitou nenávist. chápejme ho :)
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:37Od: spaniel
Roger mne udelal velkou radost. Zatim si drzi sve teritorium. Nole a Andy, dav hraci s top returnem a ani jeden BP, to je uspech. Jasne, byli unavenejsi, ale stejne. Zejmena s Andym, kde mel pod 50% servis. Styl, se kterym letos prisel, je zábavný. Ty half voleje na returnu, to bylo neco. Zpet na druhem miste, to je fajn, ale co se tyka semi samotného (pokud se tam dostane), tak to pro nej znamenat nemusi, i kdyby byl Andy nalosovany k nemu, v posledni dobe se mu s nim dari. Mozna by to bylo i lepsi nez nekdo v zivotni forme jako Cilic.
Zas na druhou stranu, kdyby bylo druhe semi Nole-Andy, mohlo by se zrodit prekvapeni, Andy by byl přijatelnější souper, navic dost pravdepodobne unaveny po semi.
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:40Od: rod_laver
Los je jen los, jak se třeba ukázalo loni. Byl bych raději, byl bych ale raději, kdyby měl Andyho Novak :-) Kdy se losuje, příští pátek?
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:59Od: Denis92
Ano
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:49Od: Marduch
USO
35% Murray
30% Djokovič
20% Federer
10% Wawrinka, Nishikori
4% Nadal
1% ostatní
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:51Od: Smazaný účet
4% Nadal... to zas budou komentáře...
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:59Od: Smazaný účet
Tech je ted uz mnohem vic nez 4%. Je z toho snad moda nebo co. Ale Rafito rozhodne gay neni. Dam za to ruku do ohne. K smule R_F :-D
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:14Od: Forehand
4% s Nadalom radsej nespájaj, lebo R_F ho bude zas spájať s homosexualitou...

USO bude velmi otvorené..
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:15Od: Davor1
Bude otvorené, s tým súhlas, ale nie pre Nadala...
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:44Od: Forehand
Ak sa Rafa vyhne Coricovi, Klizanovi, Berrerovi, Berdychovi, Raonicovi, Verdascovi, Fogninimu, Djokovicovi, Murraymu, Dolgopolovi, Brownovi, Nishikorimu a Lopezovi tak má šancu!
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:46Od: Davor1
:D
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:47Od: Smazaný účet
Tak to aby sel rovnou zkusit stesti do WTA :-D
[ Reagovat ]
24.08.2015 15:21Od: Kozoroh
Může zkusit štěstí v deblu a mixu :)
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:19Od: Marduch
pardon, kouzlo nechtěného, vůbec mi to nedocvaklo :)
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:30Od: Smazaný účet
Jen se divim, ze R_F jeste nezareagoval :-D
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:31Od: spaniel
Nahoda to nebude ;)
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:13Od: Denis92
:-D
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:37Od: kranyz Golden Masters
Novakovi chybí Cinci, Rogerovi případně Rafovi co? Určitě jim taky nechybí moc ke zkompletování nebo se mýlím?
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:38Od: panzer.dragon
Rogerovi řím a monte carlo, jedno mu letos vyblokoval djoker takže si nemaj co vyčítat :-)
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:38Od: rod_laver
Roger Řím - tam byl nejblíže, když ve finále proti Rafovi měl matchbally
Monte Carlo - loni proti Stanovi vyhrál první set a v druhém byl v TB.

Bohužel ani jeden z turnajů už asi nedá. Rafa myslím Šanghaj a Miami, taky neočekávám, že by zkompletoval.
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:40Od: MarcelPersch
Rafovi chybí Paříž a Miami + Šanghaj, ale na druhou stranu vyhrál Madrid ještě v hale a pokud se nemýlím, ATP mu to počítá místo Šanghaje, který Madrid nahradil.
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:42Od: Smazaný účet
Šanghaj má, chybí mu Paříž. Tu ale spíš vyhraje Gulbis než on.
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:43Od: rod_laver
A jo, sorry. Gulba dle mě vyhraje WTF, už se pomalu blíží hranici ke kvalifikaci.
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:45Od: Smazaný účet
Stačí mu jen vyhrát USO nebo zbývající Masters a jinak hrát pravidelně QF. To je celkem pravděpodobnél.
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:39Od: Smazaný účet
Rogerovi dvě antuky. Rafovi Paříž a Miami (myslím.)
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:41Od: spaniel
Shanghai ma?
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:41Od: Smazaný účet
Jo, 2013 tuším zdolal Simona ne finále ne?
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:43Od: rod_laver
loni
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:44Od: panzer.dragon
počítam že se spaniel ptá na rafu :-)
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:44Od: MarcelPersch
:D 2013 dostal pěknej výklep od Delpa, jinak jak jsem říkal, tak Shanghai technicky má.
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:47Od: panzer.dragon
technicky má :-) ale prakticky je to z jinýho kontinentu
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:45Od: Smazaný účet
Nen, tam padl v SF s DelPem a ve F vyhral Djoker.
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:43Od: Smazaný účet
2005 finále vs. Ljubičič 3-6 2-6 6-3 6-4 7-6
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:45Od: panzer.dragon
hele to se mi nějak nezdá s tim rafou, jemu chybí dle mě tři masters když to teď projíždim, prostě shanghai taky nemá
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:46Od: Smazaný účet
Ještě na to mrknu, nějak jsem se uklikl, tohle finále bylo v Madridu :D
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:48Od: Smazaný účet
Marcel to vysvětluje v tomto vlákně.
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:49Od: Smazaný účet
Ale teda na wiki v career statistics to má psané u Šanghaje, přestože v Šanghaji nikdy nevyhrál. Je to tím, že současný Madrid se hrál do roku 2008 v Hamburku (antuka) a současná Šanghaj se do roku 08 hrála v Madridu (indoor hard). Takže to tak asi je v pořádku.
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:36Od: ipko
Love you Roger :)
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:32Od: Smazaný účet
Rogi gratulka ;-)
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:29Od: Mayo
Goat by mohol este dve cincy dat :D
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:28Od: Smazaný účet
Fedex je prostě bůh, pořád na to má a já mám z něj radost :)) A ještě větší bych měla, kdyby si takto dokráčel pro 6. trofej z New Yorku, už je načase :))
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:25Od: Smazaný účet
Gratulace, gratulace, gratulace. K takové exhibici.

K Nolemu. 50% jeho porážky, servis. Co to bylo? To bylo otřesné. zbylých 50% Federer naprosto školil. Je ale příznačné, že ho zatím porazil na těch rychlých površích. Jinde drží otěže Novak. Tak to Noldo udrž.

Btw. 2 místo Fedexovi sluší. Nemyslím to zle. Jako fanoušek Noleho přeci nemůžu říct, že by mu slušelo 1. Ale chci tím říct, že tihle dva, na špici. To je good :)
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:50Od: dappe
Asi by bylo něco v nepořádku, kdyby Federer byl schopen v tomhle věku porážet Djokoviče i na pomalých površích, to je nemožné. Věk ho už limituje hodně, přesto má tolik talentu a takový styl tenisu, kterým to dokáže eliminovat a na většinu hráčů to stačí všude, na rychlejších površích je to o něco snadnější.

Jinak vedle s tou komplexností nemáš pravdu.
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:53Od: Smazaný účet
Mě prostě přijde. Že Nole mě stejný poměr na hardu, trávě i antuce. Rogerovi tam hapruje na antuka. Mám to tak zažité.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:01Od: ipko
antuka mu určite nehapruje.. na RG sa pravidelne dostáva ďaleko, všetko ostatné ide s vekom..
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:03Od: dappe
Chápu, jenže když se na to zaměříš, tak on i na antuce byl dříve vynikající. S Nadalem se na antuce téměř nedalo hrát. Federer v těch svých nejlepších sezonách vyhrával prostě pořád dokola, bilance typu 90:5 atd. Už jsem tady psal několikrát, že Djokovič poslední roky svou suverenitou a dominancí trochu Federera připomíná, akorát z toho nedokáže vytěžit tolik důležitých titulů. Abych dal příklad, tak jsem si jistý, že například Federer z roku 2007 by prostě Wawrinku na letošním RG porazil, Djokovič to z nejrůznějších důvodů nezvládl. Dále o komplexnosti Federera hodně vypovídá i to, jak změnil svůj tenis v pokročilejším věku a dokáže patřit k nejlepším.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:03Od: panzer.dragon
na tohle téma se mi líbil komentář spaniela ve druhý diskuzi

0x FO, 1x US open
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:10Od: Smazaný účet
na FO nedokázal hrát nidky s rafou jako Novak. Měl štěstí, že tam měl Soderlinga.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:13Od: Davor1
Na rozdiel od Djokoviča ale hral s Nadalom na vrchole výkonnosti, súčasný Nadal, ktorého Djokovič poráža aj na antuke a RG je len paródiou na toho antukového kráľa, ktorému celú kariéru čelil na RG Federer...
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:16Od: Smazaný účet
I v minulých letech, když Rafa byl na vrcholu na antuce, s ním hrál vyrovnanější duely.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:21Od: spaniel
Se stejným výsledkem. Nebo budeme počítat i gemy? Roger na antuce prohrával jen s Rafou, 2011 jsme viděli, ze s ano akom na antuce by zamlada hrat mohl. Nole je na antuce úspěšnější jen proto, ze je pro nej Nadal lepsi matchup nez pro Rogera. Ale těžil z toho jen na menších turnajích.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:30Od: Stan_Borowitz
Jeden duel bych řekl. Ten s tím pádem do sítě.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:32Od: Stan_Borowitz
Pokud jde o RG. Jinak Roger hrál ve svých nejlepších letech na ostatních antukách s Rafou velmi těsné zápasy a dlouho byl jediný, kdo ho tam dokázal porazit.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:36Od: Tornes
Dočkej času, po koncích kariér obou dvou to může být klidně 2:1 pro Novaka. Rogerovi se vší úctou a fanouškovským nadšením opravdu moc nevěřím, že by FO dal, Novak klidně může i víckrát.

Ale jinak to porovnání podle mne dost hapruje v tom, že Fedex se ve svých nejlepších antukových letech (řekněme 05-09) vždy musel utkávat s Nadalem v té nejlepší antukové formě. Nadal se sice v posledních letech zlepšil na hardu, ale už to není takový terminátor, jako byl, na antuce.

V letech 05-09 prohrál celkově 4 zápasy na antukových Masters či GS - 2x Federer, Söderling a Ferrero (slyšel jsem, že v tomto zápase byl zraněn, nevím, co je na tom pravdy nebo ne...). To je 0,8 prohry za sezonu a všechny prohry jsou s hráči extra kvality.

Naopak od roku 11 do roku 15 (tj. Novakovy vrcholné roky) prohrál na antukových Masters či GS s celkem 9x (a i před letoškem 6x). Částečně za to může Novak (5x), ale stále tam jsou 4 další hráči, kteří jej porazili - Murray, Wáwra, Verdasko a Ferrer. To je přesně dvakrát tolik, než bylo ve Federerových letech. Když se na to podíváme, v podstatě celkem odpovídá poměr, v jaké Nadal prohrával proti druhému nejlepšímu antukáři dané doby a v jakém proti zbytku (2:2 proti 5:4). Nabízí se tedy otázka, nakolik je Djokovič opravdu lepší antukář než Federer a nakolik zde lze vidět, že Nadal už není na antuce tak suveréní, jak býval?
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:46Od: spaniel
Jisteze muze. Nemyslim ze by Roger ziskal RG a to uz 2 roky, Nole tam je nejvetsi favorit a je velka sance, ze titul ziska. Jinak souhlas.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:52Od: Tornes
A ještě pár statistik - Novak prohrál od roku 11 na Masters a GS 5x s Nadalem a 6x s jiným hráčem (Fedex 2x, Tipsarevič, Berdych, Dimitrov, Wawrinka). Naopak Roger ve svých nejlepších letech prohrál s jiným hráčem 5x (Gasquet, Volandri, Štěpánek, Wawrinka, Djokovič), zatímco s Nadalem 9x.
I tato statistika trošku napovídá, že se Nadal zhoršil, co se své antuky týká, a i tím může být ovlivněn poměr titulů z Masters.
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:53Od: Davor1
Ten Volandri tam, to je niečo neskutočné :D
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:57Od: panzer.dragon
na wiki sem teď zahlíd že na challangeru na antuce sundal i rafu :-)
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:00Od: Davor1 Re: Volandri
S Nadalom to má 2-3, s Murrayom 2-2 a s Djokom dokonca 1-0 :DDD
Legenda :DD
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:08Od: Smazaný účet
:D teď by se hodil ten usmívající se smajlík s padajícím zubem, který je na diskuzi. :D
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:12Od: Davor1
presne :D
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:19Od: Tornes
A když vezneme jen antuku, tak je to 1:1 s Federerem, 1:2 s Nadalem, 2:1 s Murraym a 1:0 s Djokerem... Souhrná antuková H2H s big4 je 5:4. No řekněte mi, kdo to má? :D
[ Reagovat ]
24.08.2015 04:03Od: Stan_Borowitz
To je nedoceněný génius typu Dominika Hrbatého...
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:22Od: Smazaný účet
S tou komplexností je to dost složitý. Podle zápasové bilance je Nole vyrovnanější (jednotlivé povrchy má 83-82-80, carpet nepočítám, málo zápasů), Roger má 88-83-76, ale podle titulů je to trochu jinak - Novak má 9 GS, z toho 6 na hardu (66%). Roger 9 na hardu (52%) a 7 na trávě (41%). O lepší skóre z antuky oba "okradl" Rafa. Na Masters u obou logicky výrazně převažují tituly z hardu. Ty GS budou asi nejobjektivnější měřítko, tam má Novak 5-0-3-1, takže se dokázal více prosadit na 2 ze 4 GS, Roger 4-1-7-5, takže se výrazně prosadil na 3 ze 4. Plus bych ještě řekl, že Roger se dokáže líp prosadit na pomalejším povrchu než Novak na rychlejším (i když to u Rogera platilo spíš v minulosti než teď).
[ Reagovat ]
23.08.2015 22:23Od: Smazaný účet
Ty údaje z povrchů (83-82-80 apod.) jsou v %, to jsem zapomněl napsat :)
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:13Od: Tornes
A jinak co se antukových Masters týká, tak jsou na tom Roger s Novakem naprosto stejně. Oba jich vyhráli 6, akorát Novak ze tří turnajů a Roger pouze ze dvou. Fakt, že Rogerovi chybí dva antukové turnaje do Golden Masters je způsoben přehazováním povrchů na jednotlivých Masters. Roger vyhrál totiž jak antukový Hamburk (mimochodem tam drží rekordní počet titulů - 4), který byl v Masters do roku 09, tak hardovou Šanghaj, která jej nahradila. Stejně tak vyhrál jak hardový, tak antukový Madrid. Ovšem nikdy nevyhrál Monte Carlo a Řím... Tedy vyhrál dva antukové Masters, ale stejně mu dva ze tří chybí. Trochu paradox...

Roger vyhrál dva antukové Masters, sedm hardových Masters... A stejně mu z těch devíti dva chybí. Kdyby se místo Hamburku a Madridu měnil povrch (případně i s místem) v Monte Carlu a Římě, tak už by Golden Masters dost pravděpodobně měl.
[ Reagovat ]
23.08.2015 23:49Od: Tornes
Omlouvám se za mystifikaci, Novak má titulů z antukových Masters 7, nikoli 6 jak jsem psal. Nějak mi tam vypadlo letošní Monte Carlo... Ovšem obecně to nic moc nemění ;)
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:22Od: Frick
Je to mistr, málo platné!
[ Reagovat ]
23.08.2015 21:22Od: Pe3k Novak Djokovic vs Roger Federer Highlights [ Reagovat ]
23.08.2015 21:22Od: a.magerova Konečně....
Takže: JUCHŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮ :-))
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist