Trofej zůstává v Maďarsku. Šafářová ve finále podlehla domácí Babosové

  • WTA BUDAPEŠŤ - Lucie Šafářová ve svém 17. singlovém finále na okruhu WTA neuspěla. V Budapešti v boji o svou osmou trofej nestačila na domácí nasazenou jedničku Timeu Babosovou, které podlehla ve třech setech. Naopak třiadvacetiletá Maďarka, která na předchozích pěti letošních turnajích neprošla přes první kolo, ukončila pětileté čekání na svou druhou trofej.
    26. 2. 2017, aktualizováno | Aktuality |  151 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Lucie Šafářová se po deblovém triumfu na Australian Open rozhodla dostat do zápasového rytmu na menších turnajích WTA International. To se jí před velkými březnovými turnaji v Americe povedlo, jen ve dvouhře odehrála devět z deseti možných zápasů.

Po semifinále v Taipei si zahrála finále v Budapešti, kde dnes v souboji nejvýše nasazených hráček podlehla 7-6 4-6 3-6 domácí Timee Babosové. Maďarce, s níž hrála čtyřhru, z té ale včera kvůli problémům české tenistky se stehenním svalem odstoupily. 

Do singlového finále však svěřenkyně Františka Čermáka Šafářová se zavázanou nohou nastoupila a začala lépe. I když po prvním ztraceném servisu prohrávala 2-4, povedl se jí okamžitý rebrejk a v tie-breaku se pak po hodině hry ujala vedení 1-0 na sety.

Náskok však neudržela. Na returnu byla třicetiletá Češka prakticky bez šancí a Babosové stačil jediný brejkbol k vyrovnání. V rozhodujícím dějství už měla více sil Maďarka. Ta si vypracovala náskok dvou brejků a i když za stavu 5-2 zápas nedopodávala, v následném gamu už uspěla a ve třetím vzájemném duelu se mohla poprvé radovat z vítězství.

"Vstup do druhého setu se jí povedl, ale jinak to bylo celou dobu o pár míčích," komentovala Šafářová zlom zápasu. "Celý zápas byl velmi vyrovnaný, ale ona hrála agresivněji, dobře bránila a vrátila hodně míčů," ocenila brněnská rodačka svou přemožitelku.



Bývalá světová pětka a aktuálně 47. hráčka singlového žebříčku Šafářová má po dnešku finálovou bilanci ve dvouhře 7-10. Poslední titul slavila loni v dubnu na domácí antuce v Praze. Díky čtyřem uhraným kolům v Budapešti se posune zpět do Top 40.

Nyní by měla mít pár dnů klid a pak už se vydá do Spojených států na turnaje WTA Premier Mandatory v Indian Wells a Miami. 

Babosová triumfovala po pěti letech
Třiadvacetiletá Babosová na pěti letošních turnajích nevyhrála jediný zápas, Timea Babosovádvě výhry zaznamenala pouze v Davis Cupu proti Chorvatkám. V Budapešti však přerušila sérii osmi turnajových porážek a nakonec z pozice nasazené jedničky nenašla přemožitelku.

Ve finále si maďarská tenistka zahrála počtvrté v kariéře a získala druhý titul. Ten první slavila už v roce 2012 v mexickém Monterrey. Dnešní triumf před domácím publikem slavila rodačka z romantické Šoproně se slzami v očích. V žebříčku se posune z 33 na 27. místo, jen dvě pozice za své maximum.

• WTA INTERNATIONAL BUDAPEŠŤ •
Maďarsko, tv. povrch / hala, 250.000 dolarů
nedělní výsledky (26. 02. 2017)
• Dvouhra - finále •
Babosová (1-Maď.) - Šafářová (2-ČR) 6-7(4) 6-4 6-3
• Čtyřhra - finále •
Su-Wei Hsieh/Kalašnikovová (4-Tchaj-wan/Gruz.) - Rodionovová/Voskobojevová (Austr./Kaz.) 6-3 4-6 10-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (151)
27.02.2017 10:35Od: Smazaný účet
bez "barvy, chuti a zapachu", zadna stava, Lucy.. :-( Finalko samozrejme dobry. Jakoby.. :-)
[ Reagovat ]
27.02.2017 00:30Od: Frick Jinak ale
si stejně myslim, že toho debla hrát neměla a HLAVNĚ ne s Timeou. Mohlo se jí to trochu dostat do hlavy.

..když si člověk vezme, co předváděla letos ve Wimblu s BMS. Předloni zase měla (vyjma finále) na FO jasně největší práci s Nasťou.
[ Reagovat ]
27.02.2017 03:19Od: FulnekUltras
Babos je teď hodně dobrá - ale s tou družností bych to radši taky moc nepřeháněl...dlouhodobě slabina Lucy... ;)
[ Reagovat ]
26.02.2017 23:17Od: COMEON Acapulco
Djoko to schytal :D Klizan, DelPo, Thiem alebo Goffin :D

ženy
Baroni vs. BB a Genie vs. Ajla(ktora sa vracia) su pre mna zaujimave zapasy ktore si nenecham ujsť :)
[ Reagovat ]
26.02.2017 23:29Od: kada.tom
no, Novaka někdo v Mexiku asi nemá rád, tohle je nejkrutější los, který jsem za poslední dobu viděl :-/ :-D

jako Rafa taky dostal do 1. kola starýho Zvereva, ale tak ten Andyho výbuch v Melbourne nebyl až tak zapříčiněný Zverevem jako spíš Andym, no ... takže Rafovi věřím, že se Zverevem nelostne :-)
[ Reagovat ]
26.02.2017 22:58Od: Frick Vysvědčení našich hráček 8/2017
1) Karolína Plíšková
(WTA 900 Dubai R32, 1 b.)

Karolína bohužel na triumf z Dauhá nebyla schopna navázat a s Kiki si nevěděla rady :-(

ZNÁMKA: 4 (3/10)

2) Bára Strýcová
(WTA 900 Dubai R32, 1 b.)

Bohužel, ani Bára nenašla recept na Shuai Peng a se singlem v Dubají se rychle rozloučila.

ZNÁMKA: 4 (3/10)

3) Lucie Šafářová
(WTA 280 Budapešť F, 180 b.)

Do tohoto turnaje jsem vkládal max. naděje, bohužel až na úplný vrchol se Lucka nedostala. Ale jak už jsem psal - přejme to té Timee. Dobře si pamatujeme 10 měsíců staré obrázky z Prahy (a třeba se za 10 týdnů dočkáme reprízy!). Pro Lucku by to byl dnes "řadový" titul, byl by (asi) v jejím soukromém žebříčku za Dohou 2015 (jedinný Premier), Prahou 2016 (domácí titul), Estorilem 2005 (první) nebo i Quebecem 2013 (první po pěti letech). Bylo by fajn, kdyby měl český tenis po 8 týdnech už čtyři trofeje od 3 různých holek, zatím se tedy nestalo, budeme si muset počkat. Já si vážím toho, že se Lucka do toho finále dostala. V R32 chyběl několikrát jeden míček od 95-98% konce (těch 2-5% bych dal následnému vysoce nepravděpodobnému kolapsu Polky na servisu). Nezapomínejme na to. Druhé kolo bylo cajk. Ve ČF přišel výpadek ve 2. setu, Lucka ho ale zvládla napravit a do 3. už ani nemusela. Dosavadní výsledky Cariny věštily do SF nebezpečí, nakonec to ale Lucka zvládla bez problémů. Až tedy nakonec dneska to nevyšlo. Ale bych to fakt nebral tak tragicky. Timeu domácí prostředí nesvázalo ale naopak nakoplo, hrála dobře, vrátila skoro vše, dělala velmi málo UE, Lucka bohužel se těch chyb nevyvarovala. V globále samozřejmě velmi oceňuju volbu únorových turnajů - V Dauhá (dejme tomu, že by se Pálovi omluvila a hrála by tam kvaldu) a Dubaji by asi 110+180 b. neuhrála. Strašně rád bych byl, kdyby Lucka ty INTy hrála dál - nejen v Praze. Je vidět, že to určitě je cesta, jak si přijít na dobré body. Pokud jde o známku, přemýšlel jsem za prohrané finále o 1-, nicméně z 5 zápasů byly dva (ten první a poslední) nepovedené a tak to bude za dvě.

ZNÁMKA: 2 (7/10)
[ Reagovat ]
26.02.2017 22:58Od: Frick
4) Kateřina Siniaková
(WTA 900 Dubai R64, 1 b.)

Bohužel, na Mladenović Katka neměla a hladce prohrála. Od vítězného Shenzenu se Katka trápí. Lepší známka než Káje je pochopitelně z důvodu nižších očekávání pro 20 letou Čecho-Rusku.

ZNÁMKA: 3- (4/10)

5) Kristýna Plíšková
(WTA 900 Dubai R32, 60 b.)

Týna potěšila otočeným zápasem proti upadající Vinci, aby si to pak zkazila odfláklým zápasem proti Davis. Tak aspoň těch 60 bodů...

ZNÁMKA: 3 (5/10)

6) Denisa Allertová
WTA 280 Budapešť 280 R32, 1 b.)

Přijatelná soupeřka, vedení o set + brejk. I tak to ale bylo málo a Denča opět zápas utopila v moři UE. Hodně zlé.

ZNÁMKA: 4 (3/10)

7) Bára Štefková
(WTA Budapešť 280 Q W + R32, 18 b.)

Kvaldou prošla Bára sympaticky, bohužel výhru v 1. kole už nepřidala. I přes vyhraný přijatelný los a získaný první set. Bohužel, pokud si Bára myslela na první stovku, tak takhle to rozhodně nepůjde.

8) Tereza Martincová
(WTA Budapešť 280 Q1, 1 b.)

Bohužel, Terka Omalovánka si neprochází vůbec dobrým obdobím. :-(

ZNÁMKA: 4 (3/10)

9) Tereza Smitková
(WTA Budapešť 280 Q2, 12 b.)

Skalp Šrámkové dobrý, aby to pak druhá Terka pohřbila porážkou od Shinikové, která předtím porazila omalovanou jmenovkyni české hráčky.

ZNÁMKA: 3 (5/10)

10) Lucie Hradecká
(WTA 900 Dubai Q1, 1 b.)

Lucie zcela propadla proti deblistce, která hraje singly již jen pro radost....

ZNÁMKA: 4- (2/10)

11) Markéta Vondroušová
(ITF 50 Perth QF, 9 b.)

Bohužel, tenhle turnaj už se Maki tolik nepovedl a připíše si z něj jen 9 bodů za ČF.

ZNÁMKA: 3 (5/10)
[ Reagovat ]
26.02.2017 23:00Od: Frick
Bára Štefková

ZNÁMKA: 2- (6/10)
[ Reagovat ]
26.02.2017 23:08Od: blixa
Ty si blbe vážně myslíš, že nějaká profi tenistka který jde o body a o peníze nějaký zápas "odflákne" ? Svatá prostoto ....
[ Reagovat ]
27.02.2017 00:04Od: blixa
Nebuď drzej zmetku. Započti si dalších 10 facek. Mluvil jsem o tenistkách, ne o tenistech. A co se ATP týče, tak Tomic a Kyrgios jsou ty vyjímky potvrzující pravidlo.
[ Reagovat ]
27.02.2017 00:16Od: Frick
V tomto případě to není relevantní, zda jde o tenistu nebo tenistku.
[ Reagovat ]
27.02.2017 00:46Od: blixa
To je zcela relevantní. Mezi tenisty a tenistkami je v přístupu značný rozdíl. Nečekám že to pochopíš ;-)
[ Reagovat ]
27.02.2017 00:50Od: Frick
Ne, tvoje přesvědčení nad tim, že by rozdíl v pohlaví měl vyloučit možnost vyfláknutí se na zápas, to fakt nepochopim.

Ježiš marja. Týně odešlo podání a rázem vnitřně rezignovala. Odešla jí vůle o to bojovat. A to je jeden z důvodů, proč neni tam, kde je Kája.
[ Reagovat ]
27.02.2017 01:17Od: blixa
To je samozřejmě kravina. Důvody proč není tam kde Kája jsou zcela jiné.
[ Reagovat ]
27.02.2017 11:16Od: slacker
zacinas pusobit jako Kves, lpenim na sve verzi pseudoreality
[ Reagovat ]
27.02.2017 00:04Od: lars
A je Tomic profi tenistka ?
Hral Tomic na dulezitem turnaji za vice nez 500b ?
Ma Tomic sklony k "tenis. rebelstvi"?
[ Reagovat ]
27.02.2017 00:25Od: Frick
Je to PROFESIONÁLNÍ tenista. Rozdíl v pohlaví je v tomto případě irelevantní.
Nehrál, ale to ho neomlouvá.
Je to "rebel", ale ani to, ho neomlouvá.

Gró věci je v tom, že se mne tady snažil přesvědčit o tom, že by profi tenista nevypustil zápas, protože mu jde o body a peníze.

Tomic je profi tenista a vypustil zápas, ač věděl, že přijde o body (resp. o možnost si je nasbírat), o peníze (pravda, nešlo o tolik) a hlavně dává všanc svou pověst, která se může vymstít např. v nabídce sponzorských/reklamních smluv.
[ Reagovat ]
27.02.2017 00:44Od: lars
kdyby vypustil zapas, tak by asi nevyhral 1. set
hral ATP turnaj nejnizsi urovne a Plisce hralo o asi 2 stupne vyssi
[ Reagovat ]
27.02.2017 00:46Od: Frick
Ok. Takže na TP se pletou, video je fake, jen lars má pravdu. Fajn.
[ Reagovat ]
27.02.2017 00:56Od: lars
On asi vypustil set :)
[ Reagovat ]
27.02.2017 08:41Od: Fandina
Přesně. Jak to bylo, ví jen on. A jetli něco vypustil, tak to by musel sám potvrdit, i když to tak vypadá, tak pokud neřekl, že to udělal, je marné se o tom dohadovat.
[ Reagovat ]
27.02.2017 00:48Od: blixa
Zdá se, že jako správný blb nepochopíš co to znamená "výjimka potvrzující pravidlo".
[ Reagovat ]
27.02.2017 00:31Od: lars Re: Fricku
A kdy Ty prestanes flakat hodnoceni nasich tenistek ?
Proc to nazyvas vysvedceni, kdyz vysvedceni je ve skole obvykle 2x za rok a Ty mas uz 8.?
Proc tam neuvadis , ktery zapas si videl ? a ktere zapasu sis udelal tenis. analyzu?
[ Reagovat ]
27.02.2017 00:47Od: lars
* a u kterych zapasu
[ Reagovat ]
26.02.2017 22:41Od: d@ve Lucko i tak jsi mi udělala velkou radost..
Zápas jsem sice žel vidět nemohl. :/ Možná, ale i díky tomu budu o pár let déle žít. :D Ne, dělám si legraci. Fandil bych Lucce naživo moc rád, tak jako vždy.:)
S Lucčiným počínáním na tomto turnaji jsem nakonec i spokojenej. Finále se od Lucky čekalo a tento svůj cíl nakonec i splnila. Myslím, že měla i na to Timeu porazit, ale o to větší radost pak možná měla z obdarování kamarádky.. :)
Jen škoda, že se nehrál ten debl. Mohla si aspoň jeden titul odvézt. :/
[ Reagovat ]
26.02.2017 23:43Od: Frick
Ve schopnostech Lucky to bylo, ale neměla svůj den.
[ Reagovat ]
26.02.2017 20:42Od: misa Lucinku Koblížka :) Šafářovou
mám stejně ze všech tenistek nejraději :) Sice jí často vytknu, že neumí to a měla by zlepšit ono, ale počítám s tím, že Tenisportal nečte, takže jí takové řeči stejně neublíží. Turnaj v Budapešti vyšel, splnila nasazení a poprvé od podzimu 2013 získala tiebreak třetího setu. Sezonu začala na 62. místě a zítra bude na 40. (Taky jistě pomohlo, že nic neobhajovala.) O motivaci do další práce se tak nebojím, hlavně aby byla zdravá.

Co se týče její hry, tak i v těch "hvězdných" letech byla zápasy, kdy upadala do nudného stereotypu a její herní projev se mi nelíbil. Return i tehdy nepatřil k výborným ani v rámci top 50, natož 20. Tohle nejsou novinky posledních měsíců. Co chybí nejvíc, je odvaha v běžných výměnách hrát riskantněji, tlačit míče hlavně z forhendu víc do stran, vyhnat soupeřku ven a pak zakončit po čáře. Často se vyskytují výměny, ve kterých hraje Lucie na kříž a čeká až soupeřka převezme iniciativu. Asi chybí sebevědomí tenistky ze špičky, které mívala. (Zajímavé je, že proti brejkbolům hraje většinou hodně agresivně.) Když bude přidávat výhry, tak si může zase začít věřit. Servis je pořád skvělý, stačí se podívat na statistiky, na něm může stavět:
http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/Rankings_Stats/match_stats_2017.pdf

V tenisu se nedá říct, že nějaká hráčka je odepsaná, sotva by někdo tipoval, že Venus si letos zahraje finále grandslamu nebo že se Vinci vůbec někdy dostane do finále gs. a top 10. Ale Steckley chybí, není náhoda, že každá hráčka, kterou trénoval, dosáhla pod jeho vedením žebříčkového maxima. Lucka se ještě může zlepšit, doufám, že není omezená stavem svého těla.

Těším se na ni v Indian Wells, 1. kolo snad dá a pak se uvidí.
[ Reagovat ]
26.02.2017 21:09Od: d@ve
:)
[ Reagovat ]
26.02.2017 21:21Od: Frick
Koblížek se sixpackem :-D
[ Reagovat ]
26.02.2017 22:01Od: Fandina
Safi jeste v desitce bude. Musis verit. Ona hraje porad priblizne stejne a pokud bude zdravi slouzit, tak se tam jeste vrati. Uvidis.
[ Reagovat ]
26.02.2017 22:10Od: VlS
Bohužel nehraje přibližně stejně, totálně jí odešel return a to je velkej problém.
[ Reagovat ]
26.02.2017 22:15Od: Fandina
Dneska me spis mrzelo, ze si ve tretim setu dvakrat nepodrzela servis. Ve druhem ani ne, tam to nebylo tak akutni, ale ty ve tretim, to ji to prohralo.
[ Reagovat ]
26.02.2017 22:26Od: VlS
Ale hlavně se nedostávala k BB. Buď return vyhodí ven, nebo nahraje na zabijáka a i jinak hraje dost strojově, ale to ona ví líp, než my.
[ Reagovat ]
26.02.2017 22:33Od: Fandina
A tak samozrejme, ze ona to vi nejlip. Ja jen pisu, jak to vidim ja, jako fanousek. Ale jak to bude s ni dal, jak a proc hrala to tak nebo tak, to je samozrejme jeji vec. Ja jen pisu, ze me mrzelo prohrane podani.
[ Reagovat ]
26.02.2017 22:28Od: Torn
Return je fakt špatnej a když jí vypne ještě servis, je Lucka trochu jako v blátě. Já doufám, že alespon v IW odehraje 2 - 3 kola. By mohla se třeba prokousat časem do TOP 30 alespoň.
[ Reagovat ]
27.02.2017 08:42Od: George_Renel
Konečně se můžeš realizovat.
http://sport.idnes.cz/miroslav-cernosek-v-poradu-rozstrel-dvw-/sporty.aspx?c=A170226_201624_sporty_tof
:-b
[ Reagovat ]
27.02.2017 08:51Od: George_Renel
Omluva - patří pod dlouhý odstavec výše .-).
[ Reagovat ]
27.02.2017 09:12Od: blixa
Hmmm, dobrá polovina dotazů bude od Fricka :D Ten zase bude mít orgastický den ;-)
[ Reagovat ]
27.02.2017 10:29Od: Frick
A víte co, já vás nas.eru a vůbec se ho ptát nebudu.
[ Reagovat ]
27.02.2017 10:33Od: blixa
:D :D To je tvůj boj, myslím že tady je to všem úplně jedno :D
[ Reagovat ]
27.02.2017 11:48Od: Frick
Už vidím, jak by vám bylo úplně jedno, kdyby tam zazněly slova jako Monako nebo Štvanice :-D
[ Reagovat ]
26.02.2017 19:19Od: safi1313 MIMO...
NA EUROSPORTU A NOVA SPORTU PŘESTALI DÁVAT TENISY NEBO CO??!! TURNAJ V DUBAJI ANI ACAPULCU SE NEVYSÍLÁ???
[ Reagovat ]
26.02.2017 19:23Od: blixa
To si zjistil brzo :D
[ Reagovat ]
26.02.2017 19:26Od: kada.tom
Eurosport snad nějaký tenis dávat bude (mimo GS, tam vysílá AO, RG a USO) ... dávali australské turnaje, teď nic, no ..
[ Reagovat ]
26.02.2017 17:15Od: brixner No depá, takalenc teda né!
Do finále nějakýho turnaje v Klobástánu se prokoušu i bez pálky a bez nentudom madjárom, stačí hopnout na Študent Agency a mít štěstí na střízlivýho šoféra, vona taková vodečka s čili papričkou klidně zajede do pravý nohy a pak si ti fištróni myslí, že sedí v meklárenu někde na Hungároringu a ne v Karose. A pak tam párkrát zawufuju, stejně dostanu na budku a domu jedu zase pořádně nasranej, což ovšem přisuzuju tomu blbýmu ovzduší, plného smradu ze všude matlaných segedýnů a baget s tou Kalocsai hořčicí, která připomíná ty nudle, co padaj českým slepicím z pod ocásků ještě před vajíčkama. Abych cestou do domoviny netrpěl hladem, koupím si něco v hospodě u Pajdavýho Ištvána, přinesli mi kydanec plnej fazolí a že prej Jókai bableves je národní žrádlo, no, praštil bych s tím pingla přes rypák, jenže vostatní žrádla sou ještě dražší a prajz many byly chudý...V busu přišla vodezva, potichu to tedy vyfouknu do eráru a ihned zjebu malýho spratka vob sedačku, co je učí v tej škole, když dělá takovýdle věci, který se zásadně dělají venku za svodidlama, načež mi bulející fakan slovensky sděluje, že "Ja som to něbol, ujo, ale kekel je to fakt poriadny..." No a doma si do kalendáře, co mi visí na hajzlu, napíšu červeně - Přestávám hrát tenis, bo houno umim a ešče ma bolí žaludok!!
Haló, Luciéééé...haló...si tam?
:-))
[ Reagovat ]
26.02.2017 19:18Od: Torn
Tady někdo vysadil prášky. :D
[ Reagovat ]
26.02.2017 19:24Od: blixa
Ale kdež, kolega brixner je stejný i pod prášky ;-) :D
[ Reagovat ]
26.02.2017 20:53Od: brixner
Cililink...vem si prášek!
Připomíná ti to něco?
Anebo jsi moc velkej mlaďoch ?
:_))
[ Reagovat ]
26.02.2017 21:20Od: d@ve
"Pííp, spolkni prášek" ;)
[ Reagovat ]
27.02.2017 05:55Od: brixner
Jo jo Dejve, pamatuješ!! Asi jsi už taky pořádnej veterán, co? :-)))
[ Reagovat ]
27.02.2017 08:08Od: d@ve
I když se někdy opravdu na zasloužilého veterána cítím. Tak mi zatím táhne jen na půlstoročí. :D
[ Reagovat ]
26.02.2017 21:44Od: Frick
Super, Brixi. Ty pobavíš. Narozdíl od ubrečeného Misy s Tommrem. Arogantního seniora Blixy, namyšleného frajírka EllNina, hloupé důchodkyně Fandiny, slovákofoba Kaďáka a učňovské fikce T123
[ Reagovat ]
26.02.2017 21:57Od: Fandina
Ja jsem dost hloupa, ale na tebe nemam, ty jsi absolutni blb. Ale mas vyhodu, ze jako blb si to neuvedomujes. Takze to nikdy nepochopis.
[ Reagovat ]
26.02.2017 22:25Od: Torn
Neměla by ses tak podceňovat. :D
[ Reagovat ]
26.02.2017 22:39Od: Fandina
Nekdo hloupy byt musi. Jak by potom ti chytri vedeli, ze jsou chytri, kdyby to nemohli s hloupym poronavat.
[ Reagovat ]
26.02.2017 22:56Od: d@ve
Jak by řekl klasik: "Máma vždycky říkala, že pro hlupáka každý hloupý". ;)
[ Reagovat ]
26.02.2017 22:23Od: blixa
Brixner, bacha, Fricek se ti intenzivně souká do prdele ! :D
[ Reagovat ]
27.02.2017 06:06Od: brixner
Hele, Blixa, prej seš už taky pořádnej veterán-tak jak to s Tebou teda je? Vyjadřuješ se podobně jako můj soused, když mu chybí část jeho denní dávky, což čítá pár kousků eurosraček v láhvi, napouštěných do nich v našem bejvalym Gambrinusu a hrstička Dormogenu s Yastilem:-) Pokud by se Fricek přibližoval se zjevnými zlými úmysly, votřu pálku a vezmu ho přes hrb! Jenže Fricek je, jak všichni víme, veliký dobrák, což bych si ověřil na tom, zda by se můj Čenda nechal od něj podrbat za uchem a zůstal by v klidu! Viděl bych to tak 30:70, samosebou pro Fricka :-)
Jo a bábinko, asi klofeš na mobilu, že? Jsi zase na Tour? ;-)
[ Reagovat ]
27.02.2017 08:26Od: blixa
No dělej jak myslíš, ale pak si nestěžuj, že jsem tě nevaroval ! :D
[ Reagovat ]
27.02.2017 09:33Od: brixner
Neboj se, Blixa, Čenda zaskočí-vždy a všude! Jedinej tvor, na kterého je spoleh-tedy pokud nezavětří někde kus masa, to se raději zakousnu do stromu a dělám větev :-)))
[ Reagovat ]
27.02.2017 09:51Od: blixa
Jojo, na psiska je spoleh. Já to mám taky pořešený, ten malej je ostražitej a uřvanej a ten velkej má 55 kilo, je tichej a řeší ;-)
[ Reagovat ]
27.02.2017 10:15Od: brixner
Kurwa, to máš u chatrče nějakou Dogu z Argentiny? Nebo přerostlýho Mastiffa??? A máš akcie v Drůbežárnách a na jatkách? Hele, Blixa, je to vůbec pes? Von takovej menší Grizzly je dost podobnej, víš, žes jako smrad ve škole na přírodovědu sral :-))) Můj Čenda má s bídou 45 kilo, ale i tak bych potřeboval, aby šla cena flákot hóóódně dolů;-)
[ Reagovat ]
27.02.2017 10:32Od: blixa
No právě že jsem na přírodovědu nekašlal, to byl odmala můj kůň a pořád je, takže klid, grizly to fakt není :D Ale na odstrašení to funguje asi stejně. Jen jednou nám vlez cikán na zahradu a to bys nevěřil, jakýho dal flopa přes plot zpátky :D Jenže za plotem jaksi nebyla žíněnka ale asfalt a to bylo nářku :D S žrádlem ti neporadím, já sice krmím víc granulema než masem jenže ty granule vyjdou dráž než maso, takže si nepomůžeš ;-) :D
[ Reagovat ]
27.02.2017 11:04Od: brixner
Mě něco povídej o kovosběračích :-) Ti zdejší už vědí, ale jednou přijela ke starousedlíkům na návštěvu nějaká famílie odněkud z Čórne nad Pyčou, samej spratek a dostali chuť na jabka a fakt tu naší branko otevřeli! No, Čenda je oba postavil do pozoru a jeden se fakt pochcal, bylo jim tak cca 8let:-) Od starejch dostali nakonec strašně po tlamách, že "Dyk more, to néviš, žé tu jé Čéndá?" Prostě neznalost neomlouvá, no :-) Granulky mu občas dávám taky, musí se to různě střídat, je to fakt drahé, dostává i Alavis a jsem fakt rád, že ho mám! Docela přemýšlím ještě o jednom, ale už by to asi byl Dobrman, pro ty mám také slabost! Ale teď musím spíš řešit duben, už se mi to pomalu blíží a já jsem teď docela v prdeli, protože zrovna jdu kam? No, zrovna jdu na injekci, posranej kříž...:-((
[ Reagovat ]
27.02.2017 11:11Od: janek_da
Na letní zahrádce dítě od trampolíny volalo na tatínka "tatííí, to je medvěd?". "Neee, to je pes".
No, lidi se váleli smíchy.
[ Reagovat ]
27.02.2017 08:43Od: Fandina
Nejsem na Tour, klofala jsem z postele :-).
[ Reagovat ]
27.02.2017 08:57Od: Fandina
Jinak Frick není dobrák, ale je to blb, i když to se samozřejmě nevylučuje.
[ Reagovat ]
26.02.2017 16:45Od: misa Lucka
vyhrála čtyři zápasy, získala důležitých 180 bodů, s tím může být spokojená. Bohužel kromě zápasu s Hsieh byly všechny výhry proti hráčkám z okolí stovky vydřené a s Babosovou byla Lucka místy bezradná.

Třeba to bylo její poslední singlové WTA finále v životě, uvidíme, co jí další turnaje přinesou. Dnešní zápas sehrála se ctí. Od Prahy do skončení Wimbledonu obhajuje více než 700 bodů, dnes má 1356. Už za dva měsíce tak začnou Lucii těžké časy.

Bylo by dobré, kdybych nepsal v průběhu jejích zápasů komentáře na TP. Lucka si prošla těžkými časy a stále na sobě pracuje, takže mě pak některé věci napsané na její adresu mrzí. Tak mám aspoň nějaký závazek k dalším turnajům. Nožka snad bude OK :)
[ Reagovat ]
26.02.2017 17:28Od: misa
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16996114_442849856046320_8358820035163591671_n.jpg?oh=7198dd67c037b054ca631a4d9a076ada&oe=5925D31E
[ Reagovat ]
26.02.2017 21:35Od: d@ve
Díky :)
[ Reagovat ]
26.02.2017 23:13Od: Frick
Hezké packy. :o)
[ Reagovat ]
26.02.2017 17:29Od: misa
A předávání trofejí, Timea byla dojatá :)

https://www.facebook.com/huntennis/videos/442844076046898/
[ Reagovat ]
26.02.2017 23:11Od: Frick
Týjo. Když to člověk vidí, tak ta porážka bolí čim dál méně. Bo si fakt začíná uvědomovat, že by to bylo pěkně hnusný jí o to připravit. Jako to třeba udělala ta čená muréna předloni Lucce. I muréně by to pomohlo - nebyla by tak svázaní vidinou GRAND SLAMU a proti Vinci by se nepodělala.
[ Reagovat ]
26.02.2017 17:40Od: turista
Škoda toho finále. Babosová je hratelná soupeřka na rozdíl napžř. od Venus Williams nebo Coco Vanderwegh.
[ Reagovat ]
26.02.2017 18:08Od: Frick
Papírově ano, tady ovšem byla nahypovaná domovem, Lucka ji to usnadnila, tak si tu trofej pozvedla.
[ Reagovat ]
26.02.2017 18:20Od: Frick
Proti Carině to byla standardní hladká výhra favoritky. Proti Sasnovič dejme tomu, ten výpadek ve druhý sadě byl blbej, ale skutečně vydařený to bylo jen proti Magdě.
[ Reagovat ]
26.02.2017 16:28Od: Frick A vy si nemyslite
...že dnes by s Timi měla problém půlka současný TOP TEN?
[ Reagovat ]
26.02.2017 16:47Od: misa
Ne.
[ Reagovat ]
26.02.2017 18:10Od: Frick
Mne tedy přijde, že hrála fakt velmi kvalitně.
[ Reagovat ]
26.02.2017 18:35Od: misa
Když jí to Lucka dovolila... Hráčky z desítky by hlavně lépe returnovaly.
[ Reagovat ]
26.02.2017 17:29Od: lars
problem je, co je znamena mela problem ? :)
[ Reagovat ]
26.02.2017 17:32Od: lars
* problem je, co znamena: mela problem ? :)
[ Reagovat ]
26.02.2017 18:08Od: Frick
Tři těsný sety nebo třeba 7:6 7:6
[ Reagovat ]
26.02.2017 19:44Od: bIbec
některou (některé) hráčky top 10 by i porazila. Vždyť je to tam jedno kopyto vedle druhého momentálně.
[ Reagovat ]
26.02.2017 22:58Od: d@ve
Myslím, že by některým byla schopná zavářet, zvláště v tom domácím prostředí..
[ Reagovat ]
26.02.2017 16:15Od: Jiri To vubec neva....
Luca udelala dobre, ze zvolila tento turnaj. Potrebuje se dostat do zapasoveho rytmu, coz by bylo v Dubaji slozitejsi. To se max povedlo, takze palec nahoru a preju dobry los v IW. Ona na nej vetsinou moc stesti nema na tech nej akcich.
[ Reagovat ]
26.02.2017 16:14Od: Krisboy
Škoda. Simply clever. Pardon, to je něco jiného. Takže jenom - škoda :(
[ Reagovat ]
26.02.2017 16:04Od: dadaft
a tak to Timei přejme, vyhrát domácí turnaj je prostě vždycky něco spešl a každý hráč o tom sní...
[ Reagovat ]
26.02.2017 16:20Od: Frick
Lucka si to prožila loni, tak teď symbolicky to předala Timee.
[ Reagovat ]
26.02.2017 16:34Od: PetaM
Navíc její první vyhraný turnaj WTA ...
[ Reagovat ]
26.02.2017 18:44Od: Fandina
Druhý, ale je to jedno.
[ Reagovat ]
26.02.2017 21:32Od: d@ve
Právě, a proto ji to ta naše hodná Lucinka moc ráda dopřála. ;)
Protože tu zkušenosti sama doma zažila. :)
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:52Od: Fandina
Chudák Šafi, to se toho zase sneslo na její hlavu. Prohrála, protože Babos hrála líp. Třeba zítra by to bylo jinak.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:45Od: Frick Nebuďme sobečtí
Vyhrát turnaj doma se hráčce z menší země může podařit jednou za kariéru. Petra nebo Aga se třeba toho nedočkaly. Zatím. Pravda, dnes se vlastně mohla podařit jakási "vendetta" za Prahu 2010, kdy rozm.rdaná Bára projela finále se Szavayovou, ale nebuďme pomstichtiví. :o)

Bohužel, Timea hrála skutečně dobře. Asi největší škoda toho jednoho těsně vyhozeného returnu ve 2. setu, který mohl znamenat dva Lucčiny brejkbaly.

Byl do dobrý turnaj. Dva, tři povedený zápasy tam byly. Finále se počítá, 180 bodů pomůže. Jen samozřejmě otázka, jestli chce Lucka pokračovat v trendu hraní na slabších turnajích. Nejbližší INT podle všeho Praha, tam skutečně s obhajobou nevím, nevím.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:53Od: tommr
důvody proč by Lucka měla hrát na Internationálech už pominuly. Ještě si zahraje v Praze, ale jinak už bude hrát jen na Premierech a vyšších ...
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:44Od: kada.tom
Zasloužená prohra, bohužel. Ten 1. set byl vyhraný náhodou a v dalším průběhu si to už Babos nenechala vzít. Dneska byla lepší.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:46Od: Frick
Náhodou? Prostě tam obě hráčky měly po jednom výpadku na servisu a v TB Lucka jasně lepší. Žádná náhoda.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:52Od: kada.tom
no, lepší ... jako vedla 5-1 a ještě to bylo drama nakonec, v kontextu toho setu byla náhoda, že Lucka ten TB vyhrála :-)
[ Reagovat ]
26.02.2017 16:01Od: Frick
Ano 5:1... No, tak jednou si prohrála servis - 5:2 a pak 2x Timee zafungoval ten její - 5:4. Nic tak mimořádného.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:40Od: PetaM OT - Terka Martincová
"Mam super obdobi ted fakt... jednou je mi zapas scr a pak zas mě daj v Kuala Lumpur kde je 42 stupňů a 98% vlhkost hrat dva zapasy v jeden den... (jeden trval 1:20 a druhej 2:30... mezi tim jsem měla teda 2hoďky cas na jídlo a odpočinek) a jak to zase dopadlo? Za stavu 2:6 7:5 3:3 jsem se zkacela že už nemůžu, ale abych neposlouchala ze často scr tak jsem to dohrála na 3:6 .. poté odcházím z kurtu a najednou blackout a probouzím se po 1,5h někde s kapačkou v ruce a kyslíkem na puse .. bylo mi řečeno ze mam úpal... 42 teplota těla, nízkej tlak, špatnej puls... naštěstí už jsem na pokoji se šílenou bolestí hlavy, teplotou 38 a nemuzu se dockat az přiletím dom.."
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:42Od: tommr
ta holka má fakt smůlu ... :(
[ Reagovat ]
26.02.2017 16:38Od: Frick
Ale trochu si za to může sama. Mohla tenhle tejden jet do Moskvy na 25k. Slabě obsazenej turnaj. Sterilní hala.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:31Od: George_Renel
Lucka hraje neuvěřitelně stereotypně a tudíž předvídatelně. Soupeřka byla na správné straně ještě před Lucčiným úderem.
Zlepšení tam je, ale.........
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:41Od: tommr
jj je to všechno pomalý, nedůrazný a čitelný. Lucka je a asi už i navždy zůstane hráčka top-50 - nic víc, nic mín ...
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:30Od: misa
Špatné, špatné, špatné... Třeba v tom hrála nějakou roli její noha, ale spíš ne.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:30Od: Fandina Šafi
škoda. V zápase dvou hráček od základní čáry byla Babos tou razantnější a přesnější. Tak příště Šafinko. Finále super, dneska byla Babos lepší.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:29Od: historik Lucka
nemůžu si pomoct, ale Lucie nemá na ten návrat především mentálně. Když si k tomu připočteme otřesný return, stereotypní způsob hry postrádající odvahu, absenci obranné hry, často tam taky absolutně chybí prostorové vidění...to všechno dotváří celkový obrázek a mrzí mě to, ale už nevěřím, že by se vrátila řekněme do dvacítky. To by se muselo hodně změnit
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:31Od: janek_da
:)
podobně jsem to viděl i já po včerejším "skvělém" vítězství

navíc Franta ji do te top20 moc nepomůže
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:34Od: Davor1
Ono je v prvom rade neskutočný úspech už to, že tú jednu-dve sezóny vôbec bola tak vysoko a zahrala si dokonca GS finále a TM, tie obrovské nedostatky tam totiž boli aj vtedy, akurát ich zamaskovala brutálnou ofenzívou, ktorá jej v tej sezóne až nereálne išla. Ale teraz hrá takpovediac svoj štandard a tým nemá na dvadsiatku šancu, tie rezervy v pohybe, defenzíve a hlavne returne sú proste veľké, dnes sa to ukázalo úplne v maximálnej miere...
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:39Od: janek_da
teď je to jenom stín bývalé Lucky. Tedy kromě servisu, ten má lepší než před rokem 2015
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:45Od: tommr
Lucka působí úplně bez elánu a energie. Obzvláště markantní je to v singlu, v deblu jí přece jen BMS občas vyhecuje k mimořádnýmu výkonu ...
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:14Od: VlS Je tam
ten Franta, nebo není?
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:16Od: Fandina
Je, jednou jí radil v přestávce před třetím setem, ale nebylo slyšet co. Možná, aby zkracovala hru, ale Šafi to pak zkusila a Babos jí přestřelila.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:32Od: VlS
Pak nepochopím, že jí nezajde uklidnit v průběhu setu.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:36Od: Fandina
Uklidnit a povzbudit. Ale nevím, jak to spolu mají dohodnuto. Jestli dává podnět Šafi nebo on, kdy přijít. Jinak samozřejmě sudího o návštěvě informuje hráčka, ale to nemyslím.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:12Od: misa
Když vidím, jakou má tak vysoká tenistka jako Timea obranu, co všechno vrátí a srovnám to s Luckou :(
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:13Od: VlS
Tak už se na tu Lucku vykašli, když podle tebe nic neumí a dej jí pokoj.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:25Od: janek_da
já ho taky nechápu
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:13Od: misa
Ti trenéři, kteří ji nebyli schopni naučit slajz by zasloužili...
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:23Od: janek_da
Graf zas neuměla liftovaný bh, jenom tím to nebude
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:32Od: misa
Liftovaný bekhend není pro obranu tak důležitý, navíc byla jiná doba.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:37Od: janek_da
Pane! Neuměla lift. bekhend a ten je zas důležitý pro vyvíjení tlaku. A jak dokázala i be něj přitlačit.
Takže obráceně, v obraně bez slajzu, ale využít jiný typ úderu. Ale s její monotonní hrou, špatným periferním viděním, odhadem, nemá na obranu tak jako tak.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:41Od: misa
Tak vzhledem k tomu, že získala 22 gs to pro ni asi nebyl problém. Stosurová má taky zoufalý bekhend, ale umí zaslajzovat a i dnes je ve dvacítce. S takovým viděním je s podivem, že si Lucka vůbec troufá řídit :)
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:44Od: janek_da
konečně si na to přišel. jeden špatný úder ještě zas tak nevadí (tedy kromě servisu). Horší je celý mix techniky, psychiky, fyzičky a do toho ještě s Frantou. Nic proti němu, ale asi na to aby trénoval nějaké nadějné nebo hvězdné hráčky nemá.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:49Od: Fandina
Ještě, že jsi napsal to asi, jinak obdivuji tvoji schopnost posuzovat, na co kdo má.
[ Reagovat ]
26.02.2017 16:01Od: misa
Prostě normální pokles výkonnosti, roky na to má. Bohužel. A ztráta dobrého trenéra k tomu.
[ Reagovat ]
26.02.2017 22:20Od: VlS
Lucka slize i chop umí, občas ho i využije, ale není to nástroj jejího herního modelu. Slize hru zpomaluje, Lucka chce hrát rychle, takže hraje placky a lifty. Zásadní průser je, že 3/4 returnů stojí za pendrek.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:12Od: Dobry-den GSM Timea
hotovson
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:08Od: Smazaný účet
Lucka už prostě nemá na ty roky 2014-2015, loni po Praze to taky vypadalo že je Lucka zpět, ale nebyla. Uvidíme až v Indian Wells a Miami jak si Lucka poradí proti silnějším hráčkám, tady v Budapešti jsou tenistky proti kterým je výhra povinost
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:17Od: misa
Vidíš, jak hraje proti silnější hráčce.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:20Od: Smazaný účet
Myslela jsem spíš proti špičkové hráčce Top 20, ale když vidím jak hraje proti Babos tak to nevidím moc optimisticky
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:03Od: Dobry-den
Proti Lucce vypadá každá hráčka na podání jako Karlovič. Neznám žádnou další hráčku, která by byla na returnu tak chromá jako Lucie. Jestli se nestane zázrak, tak to dneska kočanda projede...
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:06Od: misa
Opravdu hrozný return.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:01Od: Fandina
1:1 Babos se teď do toho dala, zdá se mi, že přitvrdila na ranách a poslední svoje podání si získává jednoduše.
[ Reagovat ]
26.02.2017 14:53Od: tommr Lucka Šafářová vs Timea Babos 7:6(4) 4:6
Lucka pokračuje ve slabým nedůrazným výkonu. Ve druhým setu si nevypracovala ani jedinou šanci na nějakej zvrat ... :(
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:03Od: misa
Babosová má 66 % vyhraných míčů po druhém servisu.
[ Reagovat ]
26.02.2017 14:52Od: misa Třetí set
aspoň zahájí Lucie svým servisem, tak se snad bude soustředit, aby to nedopadlo jako v tom druhém.
[ Reagovat ]
26.02.2017 14:55Od: Fandina
Tak tak. Ve druhém ten první prohraný game nakonec rozhodl.
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:02Od: blixa
Co ? "snad se bude soustředit" ? A to je konstrukce z jakého jazyka ? :D :D Bože ...
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:03Od: misa
Takové konstrukce se pomalu začínají prosazovat :)
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:06Od: blixa
Já vím, a to mě dost děsí. Tak za 20 let už nikdo nebude umět česky :D
[ Reagovat ]
26.02.2017 15:04Od: Fandina
třeba je to jazyk zarytého fanouška, který fandí tak, že se mu jazyk doslova a dopísmene v ústech plete ... úsměv
[ Reagovat ]
26.02.2017 14:39Od: Fandina
OT ... kdo to je?
http://files.tenisovy-trener.com/200000568-6e8086f78c/50000000.jpg?ph=68c444fee0
[ Reagovat ]
26.02.2017 14:36Od: misa
Babosová ničí Lucku slajzy z bekhendu i forhendu. Bez slajzu si prakticky neumím představit obranu, proto Lucka bude mít s návratem na vyšší místa velké problémy.
[ Reagovat ]
26.02.2017 14:37Od: misa
2-4, přitom je Maďarka normálně hratelná soupeřka.
[ Reagovat ]
26.02.2017 14:57Od: tommr
lehčí soupeřku ve finále WTA turnaje si neumím představit ...
[ Reagovat ]
26.02.2017 14:59Od: misa
Lucka už bohužel není ta tenistka z let 2014-15 :(
[ Reagovat ]
26.02.2017 14:31Od: Fandina
Přestřelky dvou ranařek od základní čáry, tak teď Šafinka dvakrát vyhrála svůj servis na 2:3, dobře tak a teď si vzít zpět ten prohraný v prvním game a jede se nanovo.
[ Reagovat ]
26.02.2017 14:24Od: kada.tom
No, Lucka v 1. setu horší, ale set získala :-)
Ve 2. setu zase musí dohánět ..
[ Reagovat ]
26.02.2017 14:20Od: Fandina
TB dobrý, ale škoda prohraného servisu na začátku setu, sice tam bylo prasátko, ale i tak.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist