Troicki vedl 6-1, 5-1 a 40-15, přesto prohrál. Do hlavní soutěže se dostal jako lucky loser

  • Srb Viktor Troicki v pondělí prohrál zápas, v němž měl za stavu 6-1, 5-1 a 40-15 při svém podání dva mečboly. Bývalý dvanáctý hráč světa tak neprošel kvalifikací challengeru v německém Heilbronnu, do hlavní soutěže se však dostal jako lucky loser a navíc byl nasazen rovnou do druhého kola. A tak se na sociálních sítích spekuluje, zda zbytek zápasu nevypustil.
    15. 5., 18:25 | Aktuality |  96 komentářů
    Viktor TroickiViktor Troicki 
     
  • Profil hráče

Kariéra Viktora Troického už má dopingový škraloup. V roce 2014 totiž neodevzdal vzorek krve a antidopingová agentura ho potrestala ročním zákazem startu.

A nyní čelí podezření z úmyslného vypuštění zápasu. Zatím tedy jen neoficiálně z řad fanoušků a novinářů. 

Třiatřicetiletý Srb, jehož maximem ve světovém žebříčku je 12. místo, v pondělí v kvalifikačním zápase antukového challengeru v Heilbronnu prohrál 6-1 6-7 3-6 s Maďarem Attilou Balazsem. Přitom vedl 6-1, 5-1 a 40-15 a při svém servisu disponoval dvěma mečboly. 

Už to samo o sobě nahrává spekulacím například ohledně sázek.

Troicki však mohl také kalkulovat 'jen' s postupem do hlavní soutěže. Podle nových pravidel ATP hrají kvalifikaci challengerů pouze čtyři tenisté a dva z nich si zajistí hlavní soutěž. Poražení končí, ale zároveň čekají, zda nedostanou šanci jako lucky loser.

A to se právě stalo v případě Troického, který měl navíc v hlavní soutěži lepší výchozí pozici, než jeho přemožitel. Zatímco Balazs musel začínat už v prvním kole a ve druhém prohráls Bolívijcem Hugem Dellienem, Troicki v pavouku nahradil odstoupivšího Němce Marterera a zaujal jeho pozici nasazeného hráče, který měl v úvodním kole volný los. 

Do turnaje tak srbský tenista vstoupil až dnes, po odvrácení mečbolu zdolal 2-6 6-1 7-6(6) Rusa Alexeje Vatutina - většina zahraničních sázkových kanceláří na zápas nevypsala kurzy - a postoupil do 3. kola.

A tak se spekuluje o tom, jaké měl Troicki informace před či během svého zápasu v kvalifikaci o zdravotním stavu Marterera. Zda náhodou nevěděl, že už má pozici v hlavní soutěži jistou, a z nějakého důvodu mohl s výsledkem utkání kalkulovat.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (96)
16.05.2019 16:56Od: Stan_Borowitz Kdyby chudák Viktor tušil
jakou zase debatu tady zase psychopatický bolševik z Fulneka rozpoutá, tak by dal za toho stavu raději eso, sázky nesázky...
[ Reagovat ]
16.05.2019 07:32Od: spaniel
Dnešní interview s Kyrgiosem zvedne pár lidí ze židlí :D
[ Reagovat ]
16.05.2019 07:40Od: Roger_Federer
Mas odkaz?
[ Reagovat ]
16.05.2019 08:59Od: SwissMaestro [ Reagovat ]
16.05.2019 09:12Od: spaniel
http://www.tennisnow.com/News/2019/May/In-Candid-Interview-Kyrgios-Pulls-No-Punches-on-Na.aspx
[ Reagovat ]
16.05.2019 09:20Od: spaniel
V podstatě:
Roger GOAT
Nadal: super zapšklý, je mu z něj zle.
Djokovic : je posedlý, aby ho lidi měli rádi, nemůže ho snést, jeho oslavy jsou velmi trapné. Když ho Nick porazí, udělá tu jeho oslavu. Vždy říká, co se čeká, ne co si myslí.
[ Reagovat ]
16.05.2019 09:53Od: SwissMaestro
S tím Djokovičem má však abolsutní pravdu.
[ Reagovat ]
16.05.2019 09:57Od: ttopi
Takovej tenisovej Ronaldo (CR7).
[ Reagovat ]
16.05.2019 11:32Od: pockerface
Taky mi to tak přijde, že Novak prostě nemůže stále za ty roky skousnout, že Roger a Rafa má víc fanoušků. Nebo jinak, lidi, kteří jsou neutrální a nejsou fanoušci Novaka ani jeho soupeře, tak většinou fandí soupeři a to Novak prostě nemůže rozdýchat.
[ Reagovat ]
16.05.2019 11:46Od: Kojinho
Na druhou stranu na tom, že se někdo snaží, aby ho ostatní měli rádi, nevidím nic až tak špatného. Minimálně se pak nechováš jako úplnej vůl.
[ Reagovat ]
16.05.2019 12:02Od: Kojinho
Kyrgios o Djokovicovi: "If you can?t beat me, you can?t be the greatest of all time..the celebration just kills me. If I play him and beat him, I?m doing the celebration in front of him." Tak to se s Jirkou Veselkou asi shodnou.
[ Reagovat ]
16.05.2019 13:52Od: Marduch
Budu se těšit na jejich další souboj:)
[ Reagovat ]
16.05.2019 09:20Od: sojka1
no ps, takove pako a ja se tady usmivam... :-)))
[ Reagovat ]
16.05.2019 09:41Od: spaniel
Je to absolutní trol :D
[ Reagovat ]
15.05.2019 22:31Od: Fandina
V článku je chyba, Balazs neprohrál už v prvním kole, ale až ve druhém. V prvním porazil Violu ve dvou setech. Ve druhém prohrál s Dellienech ve třech.
[ Reagovat ]
15.05.2019 22:32Od: Fandina
Dellienem
[ Reagovat ]
15.05.2019 23:06Od: LubosZabloudil Re: OPRAVENO
Děkuji za upozornění.
[ Reagovat ]
15.05.2019 21:38Od: paprikovygulas1
Toto mi príde neskutočne pritiahnuté za vlasy, prehrať úmyselne zo stavu 5:1 40:15 by bolo predsa okaté ako ožratý Zeman. Takisto kalkulovať za tohto stavu je tiež kravina. Pochopil by som za stavu 1:1 na sety keby vypustí ten tretí set ale toto určite nezmanipuloval.
[ Reagovat ]
15.05.2019 21:40Od: janek_da
Taky bych rekl. Trojde zase zklamal ...
[ Reagovat ]
15.05.2019 21:42Od: EllNino
vždyť je zpět v turnaji a dneska dokonce vyhrál, takže pohoda :D
[ Reagovat ]
15.05.2019 21:44Od: janek_da
nooo, tak super :D
[ Reagovat ]
15.05.2019 21:47Od: FulnekUltras
to měl být radši nenápadný jako střízlivě sterilní kaputka, která ušákům podepíše všechno co budou chtít včetně vojenských základen ve Sliači a u Malacek - za slepého přicmrndávání 20% dutých rádobyintošů, kteří dneska ze Západu sežerou každé pozlacené howno a ještě u toho nadšeně mlaskají
[ Reagovat ]
15.05.2019 21:58Od: janek_da
bojuj Fulnek bojuj, ani o píďu
[ Reagovat ]
15.05.2019 22:00Od: FulnekUltras
na 30 let hrubých pytlů se jinak nedá
[ Reagovat ]
16.05.2019 09:44Od: Kojinho
Stále lepší než 40 let rytí držkou v zemi.
[ Reagovat ]
16.05.2019 14:19Od: FulnekUltras
Lžeš.
[ Reagovat ]
16.05.2019 14:49Od: Fandina
Nelže, protože teprve po pádu komunismu se začalo ekonomice dařit. Předtím to bylo všem stejně, jedno kolik práce odvedeš a kolik toho uděláš. Je logické, že to krachlo.
[ Reagovat ]
16.05.2019 14:51Od: FulnekUltras
Opakuješ se a nemáš pravdu.
[ Reagovat ]
16.05.2019 14:53Od: Fandina
Mám pravdu. To jen ty to nechápeš.
[ Reagovat ]
16.05.2019 15:12Od: turista
S tou ekonomikou je to tak, že HDP České republiky klesl v roce 1992 na polovinu úrovně z roku 1989. Úrovně HDP z roku 1989 jsme dosáhli v roce 2001. Teprve po roce 2001 se ekonomice začalo dařit víc s nevyhnutelným propadem v letech celosvětové recese 2008-2010, pak po mírném vzestupu v roce 2011 naši ekonomiku zase na 2 roky pohřbila Nagyovou a Nečasem realizovaná přehnaně restriktivní politika. Od roku 2014 jde ekonomika kontinuálně nahoru. Takže to zase taková sláva nebyla těch posledních 30 let. Ale už je to celkem dobré.
[ Reagovat ]
16.05.2019 15:21Od: Fandina
Psala jsem o systému, o změně ekonomiky ve smyslu přechod z plánovaného na tržní hospodaření. To byl hlavní důvod krachu socialistického tábora. Protože ceny se netvořily tím, kolik do ní bylo vloženo nákladů, materiál, režie, práce, ale podle plánu a od stolu. Tak se stalo, že máslo mělo nižší, než byly náklady na jeho výrobu.
Plánovité, socialistické hospodářství proto vedlo ke krachu.
Jinak co se týká životní úrovně, tak ta šla nahoru hned po pádu komunismu. Právě z těhle důvodů.
[ Reagovat ]
16.05.2019 15:35Od: turista
Pochopitelně že ceny produktů v socíku byly podnákladové, dotované z obrovských odvodů peněz z podniků takže nebyly peníze na modernizaci výroby. S tím souhlasím. Životní úroveň se ale nezvedla hned po pádu socíku, ale za mnoho let po plyšáku a ještě velmi diferencovaně. Pokud se někomu zvedla hned tak to bylo spekulantům, tunelářům, vekslákům a podvodníkům. Kdyby nedošlo k tunelování všeho co se dalo tunelovat tak jsme měli současnou životní úroveň už o 15 let dříve někdy v roce 2004.
[ Reagovat ]
16.05.2019 15:43Od: Fandina
Píšeš o číslech, ale já píšu teď třeba o sobě. Protože rok po pádu komunismu jsme začali s manželem podnikat a naše životní úroveň šla nahoru hned. A i našich zaměstnanců, všech. Najednou se dalo za vydělané peníze nakoupit víc, než předtím.
[ Reagovat ]
16.05.2019 16:29Od: FulnekUltras
Každý to vidí hodně ze svého pohledu. Občas nezaškodí podívat se i jinam a jinak.
[ Reagovat ]
16.05.2019 16:54Od: Fandina
Tak se tam podívej. Kdo chce, práci si najde, sice nemusí být podle jeho představ, ale momentálně asi tři, nebo kolik procent? V obchodech je všeho dostatek a různých cen, můžeš si vybrat podle vlastních možností. Když chceš auto, koupíš si ho. Nečekáš někde v pořadníku a nespoříš na něj deset let, jak za totáče. A toaletního papíru máš také na výběr dost, různé druhy. A hlavně, nebojíš se říci, co si myslíš, aniž by tě soused práskač neudal. A když na to přijde, jedeš na dovolenou, kam chceš. Za jeden důchodcovský plat mohu klidně na týden do Chorvatska. Za totáče bych na to potřebovala dvacet platů a ještě žebrat o příslib, který bych možná jednou za život dostala.
[ Reagovat ]
16.05.2019 18:39Od: FulnekUltras
Letiště Václava Havla už 10 let bojkotuju - a tak to i zůstane. U příspěvků z pražské sociální bubliny možná ještě někdy udělám výjimku. Žižka, Hus a Jirásek by se z ní dnes pozvraceli.
[ Reagovat ]
16.05.2019 19:00Od: Fandina
Havel se zasloužil v boji proti totalitnímu režimu. Je logické, že se po něm budou jmenovat ulice, letiště a náměstí.

A každý soudný člověk to ví. Včetně toho, co je to sociální bublina. Ty ale mezi normální lidi nepatříš. Tak je logické, že to nevíš.
[ Reagovat ]
16.05.2019 19:07Od: Fandina
Na druhou stranu, když tak ty tvoje příspěvky tady čtu, je mi tě líto. Ty jsi opravdu případ pro psychiatra.
[ Reagovat ]
16.05.2019 19:18Od: Fandina
A je úsměvné, jak ti leze pražská sociální bublina krkem. A jak všechno na ní svádíš. Je jasné, že nic není ideální, ale tvoje komplexy jsou až zábavné.
[ Reagovat ]
16.05.2019 16:47Od: turista
No tak to je něco jiného když jste podnikali. Ale obvykle se i tam začíná úvěry a než se to zaplatí tak uplyne nějaký ten rok.
[ Reagovat ]
16.05.2019 16:57Od: Fandina
Přesto šla životní úroveň nahoru. I s ní.
[ Reagovat ]
16.05.2019 17:01Od: Fandina
S půjčkou.
[ Reagovat ]
16.05.2019 15:48Od: Fandina
A co se týká tunelářů, tak samozřejmě, vždycky budou v každé společnosti živly tohohle ražení. Ale zase svádět všechno na ně, nejde.
[ Reagovat ]
16.05.2019 15:52Od: Fandina
Nám se životní úroveň zvedla prací. Ne spekulací.
[ Reagovat ]
15.05.2019 22:01Od: Fandina
a není to náhodou tím, že na západě ta pozlacená howna jsou, kdežto na východě jen ta obyčejná
[ Reagovat ]
15.05.2019 22:03Od: FulnekUltras
ty jsi taky jedna kaviárová expertka ;-)))
[ Reagovat ]
15.05.2019 22:07Od: Fandina
ne, jen se mi líbí to tvoje protiušácké tažení
[ Reagovat ]
16.05.2019 12:33Od: turista
Ta pozlacená h.tam jsou, ale jen pro horních 20%. Zbytek má ta obyčejná h.jako na východě. Fulnek to umí jadrně říct. Má pravdu, že ušáci rozhodují o všem.
[ Reagovat ]
16.05.2019 12:43Od: Fandina
To si nemyslím, každý, kdo kdy odešel do USA, tak tam zůstal, spokojený, narážela jsem na to, že od Ruska nikdo nic takového neočekává.
Navíc mě baví ta představa, že USA všechno řídí. To by se z toho zbláznili, aby se starali o celý svět. To je naivní představa komunistů.
[ Reagovat ]
16.05.2019 12:54Od: turista
No tak minimálně po roce 1990 po rozpadu socialistického bloku tady byl zhruba 25 let monopolární svět s jediným hegemonem, kterým byly USA. Čína a Rusko se tomuto pořádku zhruba před 5 lety vzepřeli a usilují o svět multipolární. Čína je silná ekonomicky, Rusko zase vojensky. Až se USA smíří s realitou multipolárního světa tak bude zase klid. To že je v Americe vysoká životní úroveň a vysoká úroveň vědy a techniky nikdo nezpochybňuje.
[ Reagovat ]
16.05.2019 13:50Od: Fandina
USA se skládají ze všech národností světa a jak píšeš, existuje tam vysoká životní úroveň a vyspělý technický rozvoj. Je dobře, že taková země existuje a že budí respekt. To je tak všechno, co USA sleduje. Není to rozpínavé Rusko, jejímž cílem je zbrojení.
[ Reagovat ]
16.05.2019 14:20Od: FulnekUltras
sklerotičko
[ Reagovat ]
16.05.2019 14:31Od: Fandina
Určitě není zájmem USA, obsazovat vojensky okolní země, jak to dělá Rusko. Maximálně hasí problém, sami ho nevyvolávají.
[ Reagovat ]
16.05.2019 14:37Od: FulnekUltras
Problém, který si kdekoliv na světě vytvoří sami svou povýšeností, nenažraností a roztahovačností. A miliony zbytečně mrtvých jsou tohoto "hašení" opravdu příznačnou vizitkou.
[ Reagovat ]
16.05.2019 14:46Od: Fandina
Nemáš pravdu. Zájmem USA není někoho obsazovat, ale mít se dobře. A tak to má být.
[ Reagovat ]
16.05.2019 14:50Od: FulnekUltras
Mít se dobře na úkor druhých a za každou cenu. S tím běž víš kam.
[ Reagovat ]
16.05.2019 14:52Od: Fandina
Mají se dobře a každý, kdo tam přijde také. Není to na úkor druhého. Je to na vlastní triko. Pracuješ, vyděláš.
[ Reagovat ]
16.05.2019 12:55Od: sojka1
a co by hlavne za to dali, aby ho mohli ridit sami... :-))
[ Reagovat ]
16.05.2019 13:16Od: janek_da
dyk ani neuridili dodavky hajzl papiru
[ Reagovat ]
16.05.2019 13:25Od: sojka1
jsi totalne zaslepeny konzumem vsech tech motivu, barev a vuni, RP na ctverecky kazdemu skromnemu soudruhovi bohate postaci a jeste si inspirativne pocte o hrdinech socialisticke prace.. :-)
[ Reagovat ]
16.05.2019 16:47Od: rybicka
A když se mu zrovna nezalíbí - pošle ho k té druhé tváři :-)
[ Reagovat ]
16.05.2019 16:51Od: rybicka
Jinak RP bylo pouze černobílé a tady je debata mezi jednotlivci, kteří také vidí jen černobíle a pouze své konce strany z toho špagátku, kterým se tu přetahují.
Ještě přidat konspirace a bude to komplet...
[ Reagovat ]
16.05.2019 19:10Od: turista
Přeháníš. Myslím, že ani Rusko ani Čína nechtějí získat klíčky od Bílého domu a řídit zeměkouli sami.
[ Reagovat ]
16.05.2019 13:00Od: turista
Dobře, ale proč mají USA po celém světě zhruba tisíc vojenských základen? Pro srandu králíkům? To určitě ne.
[ Reagovat ]
16.05.2019 13:34Od: Fandina
Zaútočili snad někdy sami na někoho, aby ses jich bál?
[ Reagovat ]
16.05.2019 14:23Od: FulnekUltras
tuplovaná selektivní skleróza - jinak to nevidím - ale u lidí celoživotně zaslepených konzumem je tato diagnóza typická
[ Reagovat ]
16.05.2019 14:30Od: Fandina
Nastuduj si dějiny. Je rozdíl mezi vstoupit do konfliktu. Nejsou Rusko, aby obsazovali okolní země.
[ Reagovat ]
16.05.2019 14:38Od: FulnekUltras
Jsou ještě mnohem horší, protože obsazují i země tisíce kilometrů vzdálené.
[ Reagovat ]
16.05.2019 14:43Od: Fandina
Vysvětlovat ti to nebudu. Obecně platí, že zájmem USA jsou oni sami a aby se měli dobře doma. Nejsou to dobyvatelé a nikdy nebyli.
[ Reagovat ]
16.05.2019 14:52Od: FulnekUltras
;-)))))
[ Reagovat ]
16.05.2019 15:08Od: Fandina
Ostatně, proč by měli být. Národ, skládající se ze všech národů. Není důvod.
[ Reagovat ]
15.05.2019 23:13Od: Stan_Borowitz Re: Times They Ain't a-Changin'
Jj, život se točí v kruhu, ti samí, co dřív podepisovali ušankám všechno, co chtěli (to není pravopisná chyba), dnes podepisují všechno ušákům
[ Reagovat ]
16.05.2019 09:31Od: rybicka
Vida, jak jsou rozdílná i/y důležitá a významově použitelná :-)
[ Reagovat ]
16.05.2019 09:40Od: sojka1
:-))) hodinarska prace...
[ Reagovat ]
16.05.2019 16:56Od: rybicka
Tak, tak :-)
[ Reagovat ]
16.05.2019 10:29Od: Fandina
Jj i nedokonalá, ale on to vyřešil :-)).
[ Reagovat ]
16.05.2019 12:29Od: turista
Tak nějak. Ale jedněm i druhým je šumák jaké budou naše osudy pokud to někdo z nich jednou zmáčkne i omylem. Pak by celá civilizace vyhynula. My bychom zemřeli asi nejdřív. Oni po nás.
[ Reagovat ]
16.05.2019 16:57Od: rybicka
Absolutně souhlasím.
[ Reagovat ]
16.05.2019 13:23Od: turista
Proevropský Šefcovič by byl lepší. Ale Čaputové pomohla vyhrát bohužel ta smutná událost s vraždou novináře. Slováci si naivně myslí, že volbou Čaputové se systém očistí od Fica a jeho lidí a od mafie.
[ Reagovat ]
16.05.2019 14:02Od: spaniel
Od tebe bych si nenechal ani strihat nehty, doktore.
[ Reagovat ]
16.05.2019 14:27Od: FulnekUltras
Kdyby loni Fico zbytečně nevyměkl, mohla teď modropakáž na Slovensku skuhrat stejně jako ta v Česku. I tady se ovšem dá čekat, že CIA nakonec půjde přes mrtvoly. Pro tento světovládou posedlý ksindl je to příznačné.
[ Reagovat ]
15.05.2019 21:48Od: Stan_Borowitz
Existuje i racionální vysvětlení. Za tohoto stavu mu divák v hledišti smluveným signálem (nejspíš mu ukázal uříznutý prst nebo ucho) dal vědět, že ty výhružky ohledně únosu někoho jeho blízkého sázkařská mafie myslí vážně. Chudák Viktor, jak ten se musel klepat, aby soupeř jeho další podání zreturnoval.

Já bych na jeho místě zahrál dvě, možná raději tři dvojchyby...
[ Reagovat ]
15.05.2019 22:16Od: janek_da
No nevim 40:15 a spolehat se ze souper neudela chybu, ta srbska mafie by byla asi mentalne dost poslabsi.
[ Reagovat ]
15.05.2019 23:00Od: Stan_Borowitz
Nebo Viktor velkej tvrďák, co ty víš. Nikdy nikoho nepodceňuj...
[ Reagovat ]
15.05.2019 23:04Od: Stan_Borowitz
A ještě je tady možnost, že ta sázkařská mafie nosí ušanky. Nebo ušáky, pokud to jsou baby.
[ Reagovat ]
16.05.2019 07:23Od: Roger_Federer
No, ja bych byl opatrný, od stavu 5:3 pro Troickeho ve druhem setu..se stala malo vídaná vec, asijská burza zablokobala tento zapas a do hry ho jiz nevratila...
A pokud by,si chtel Troicky vydělat na "zbytek" zivota..tak by se mu to jiste povedlo.
Ale mit jeho nervy..
[ Reagovat ]
16.05.2019 07:40Od: ttopi
Tyhle blokace dělají sázkovky i čistě preventivně. Nemusí to znamenat, že měli informaci o tom, že Troicki prohraje. Prostě rizikový, podezřelý zápas.
[ Reagovat ]
16.05.2019 07:43Od: Roger_Federer
Asijská burza, neni klasicka "sazkovka", pokud pristoupila k tomuto kroku
Museli se hoodne bát..
[ Reagovat ]
16.05.2019 07:58Od: ttopi
Moc nechápu, co má burza společnýho se sázením na zápasy. Ale ta logika je furt stejná. Prostě to začalo vypadat podezřele. Navíc ve spojení s Troickim. Těch znaků bylo asi až moc.
[ Reagovat ]
15.05.2019 19:26Od: misoSK
Takýto stav už človek nedokáže prehrať ani keď chce. Keby to púšťal, dostane 2:6, 2:6, posťažuje sa na žalúdočné problémy a je vybavená vec.
[ Reagovat ]
15.05.2019 19:17Od: Kuzzie
Proč by to jako odpískal až za takovýho stavu? Taky moh soupeř returnovat do sítě a vyhrál by..
[ Reagovat ]
15.05.2019 19:52Od: Stan_Borowitz
Srbové jsou hrdý národ. Asi si chtěl zároveň dokázat, že kdyby chtěl, tak ho snadno porazí rozdílem dvou tříd...
[ Reagovat ]
15.05.2019 19:16Od: PetaM
Lebilní ženy ...

Teda počkat, tohle je chlap :O :D :D
[ Reagovat ]
15.05.2019 20:11Od: LukasH
Přesně. To "ve WTA je všechno možný" je už dnes klišé. Nebýt stálic Djoka, Fedexe a Rafy, mají to ti ostatní dost podobně jako ženy, tzn. přelévání formy, záseky atd.:-):-)
[ Reagovat ]
15.05.2019 22:54Od: Fandina
Ale také, pamatuji před pár lety zrovna v Římě, Nole prohrál s Berďou, když první set vyhrál 6:2 a ve druhém vedl 5:2 a nakonec se radoval Berďulka. Sice to nebyl takový náskok jako v tomhle zápase, ale i tak.
[ Reagovat ]
15.05.2019 19:14Od: Torresek
Tento kvalda podvod se děje docela dost, každopádně jiní hráči mají úroveň a ten zápas prostě odprdí ale Troicki musí být zase vyjímečný(*í*u*)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist