Vaidišová prohrála třísetový duel s Halepovou, Šafářová podlehla Larssonové

27. 3. 2015, 17:10
Aktuality 467
WTA MIAMI - Nicole Vaidišová v Miami znovu předvedla, že půl roku po svém comebacku už dokáže držet krok se světovou špičkou. V zápase druhého kola svedla dva vyrovnané sety s třetí hráčkou světa Simonou Halepovou, které nakonec podlehla 4-6 6-2 1-6. V Key Biscayne dnes dohrála i Lucie Šafářová, která překvapivé nestačla na Johannu Larssonovou ze Švédska.
Nicole Vaidišová

Nicole Vaidišová startovala v Miami díky divoké kartě na druhém turnaji WTA po svém loňském comebacku a po středeční výhře nad Maďarkou Babosovou si dnes zahrála poprvé po více než pěti letech zápas druhého kola. Její formu prověřila světová trojka Simona Halepová, jež v neděli v Indian Wells vybojovala svůj dosud nejcennější titul.

Do zápasu na centrálním dvorci sice Vaidišová vstoupila ztraceným servisem, ten si však vzápětí vzala zpět a s rumunskou favoritkou dlouho držela krok. Pětadvacetiletá Češka se snažila hrát agresivně a nedostávat se do dlouhých výměn. Pomáhala si prvním servisem, naopak po druhém ji Halepová dostávala pod tlak. Vaidišová chodila i často na síť, k zisku sady jí to ale nepomohlo. V sedmém gamu podruhé neudržela podání a do hry už se nevrátila. První setbol ještě nebojácnou hrou odvrátila, ale při druhém poslala return do sítě a první sadu prohrála 4-6.

Statistiky zápasu
Halepová - Vaidišová:
4
esa 4
6 dvojchyby 4
53 % 1. podání 'in' 54 %
17
winnery 24
30 nevyn. chyby 43
4/7 hra na síti 7/10
8/9 brejkboly 6/10
čas: 1.44

Úvodní dějství bylo několikrát přerušeno kvůli drobnému dešti, který pak tenistky zahnal na deset minut do šaten. Krátká pauza zřejmě více prospěla Vaidišové. Ta sice po návratu na kurt ztratila čistou hrou servis, ale pak začínala čím dál více diktovat tempo hry. Svou zvyšující aktivitou dostávala unaveně působící soupeřku pod tlak, obrala jí o všechny servisy, udělala pouze čtyři nevynucené chyby při devíti winnerech a vynutila si třetí set.

V něm si však úroveň své hry udržet nedokázala. Míčky, které neustále tlačila k lajnám, často končily těsně v autu a Vaidišová po spoustě nevynucených chyb málem skončila kanárem. Čistou hrou na returnu ho odvrátila, ale za celý set si neudržela ani jeden ze čtyř servisů a nakonec po hodině a tři čtvrtě prohrála 4-6 6-2 1-6.



"Měla jsem hodně šancí, které jsem nevyužila. Ale myslím si, že to patří k tomu, že jsem dlouho nehrála a teď se vracím. Samozřejmě je to pro mě dobrá zkušenost, mohu si z toho vzít hodně do tréninku a do dalších týdnů," hodnotila Vaidišová v rozhovoru pro iDnes.cz. "Člověk je samozřejmě nervózní, když takhle dlouho nehraje. Tím spíš, když pak nastoupí na takhle velkém centru jako je tady. Ale bylo fajn tam znova hrát. A v takové atmosféře se vždy hraje dobře," dodala rodačka z Norimberku.

"Musela jsem bojovat a najít způsob, jak vyhrát. Byla to opravdu těžká práce," komentovala Halepová. "V něděli jsem získal svůj největší titul a dnes pro mě bylo náročné se zkoncentrovat. Jsem ráda, že jsem to nakonec zvládnula," dodala třiadvacetiletá Rumunka, jež se ve třetím kole utká v prvním vzájemném střetnutí s Italkou Camilou Giorgiovou.

Vaidišová, kterou trénuje nevlastní otec Aleš Kodat, loni v září obnovila po čtyřech a půl letech kariéru, kterou přerušila kvůli zdravotním problémům a ztrátě motivace. Po rozjezdu na osmi podnicích ITF se začíná rozkoukávat i na akcích WTA. Už začátkem března v mexickém Monterrey, kde prošla kvalifikací, svedla vyrovnaný set se světovou pětkou Anou Ivanovičovou.

"Čím víc budu mít takových zápasů, tím lépe pro mě, tím dříve se vrátím do svého herního klidu a do situací, ve kterých se už dobře vyznám," uvedla Vaidišová.

Bývalá světová sedmička a dvojnásobná grandslamové semifinalistka Vaidišová se půl roku po svém návratu vyšplhala ve světovém žebříčku na 328. místo a za postup do druhého kola turnaje v Miami si připíše dalších 35 bodů, díky kterým si polepší o dalších zhruba čtyřicet příček.

Šafářová prohrála s Larssonovou
Pár minut po Vaidišové se s turnajem rozloučila i Lucie Šafářová. Desátá nasazená Češka na menším kurtu číslo osm trochu nečekaně nestačila na Johannu Larssonovou ze Švédska, které podlehla 6-7 2-6 a přišla tak o dobrou šanci zaútočit v Miami na vysněný posun do Top 10.

Osmadvacetiletá Šafářová v prvním setu nepotvrdila brejk na 4-2 a poté, co byl zápas za stavu 6-5 a 0-40 na půl hodiny přerušen kvůli dešti, dějství v tie-breaku ztratila. Ve druhé sadě si už udržela jen jeden ze čtyř servisů a po hodině a půl pro ni turnaj skončil. V Miami tak ani letos nedojde dál, než do třetího kola.

Světová jedenáctka Šafářová, jež před měsícem v Dauhá získala svůj dosud nejcennější titul, končí nečekaně brzy na druhém turnaji po sobě. Před necelými dvěma týdny v Indian Wells vypadla ve třetím kole s Ukrajinkou Svitolinovou.

Z českých tenistek se tak do 3. kola dostala jen Karolína Plíšková, kterou zítra čeká sedmnáctiletá Španělka Paula Badosaová Gilbertová.

Patnáctiletá Bellisová by mohla vyzvat Serenu
Na Floridě se prosazuje teprve patnáctiletá CiCi Bellisová, která smetla 6-2 6-1 nasazenou Kazašku Zarinu Dijasovou a se ztrátou pouhých sedmi gamů postoupila poprvé do 3. kola turnaje WTA. V něm by si mohla mohla zahrát s o osmnáct let starší světovou jedničkou Serenou Williamsovou.

Večerní program v pátek ale zkomplikoval déšť, který přerušil tři zápasy. Šestinásobná šampionka Serena Williamsová s Rumunkou Niculescuovou se na kurt vůbec nedostaly.

Běloruska Viktoria Azarenková smetla dvakrát 6-1 v duelu dvou bývalých světových jedniček čerstvou finalistku z Indian Wells Jelenu Jankovičovou, nicméně zápas trval 88 minut. Běloruska proměnila až sedmý mečbol, když závěrečný game šel dvanáctkrát přes shodu.

"Protože moje oblíbené číslo je 7," napsala dvojnásobná vítězka turnaje Azarenková na Twitter. "Jelena je obrovská bojovnice. Ať je skóre jekékoliv, nedá vám nic zadarmo. Musela jsem být soustředěná do posledního okamžiku," řekla pětadvacetiletá Běloruska na tiskové konferenci.

V třetím kole se dvojnásobná grandslamová šampionka Azarenková utká s Italkou Flavií Pennettaovou, jež otočila zápas s Bulharkou Cvetanou Pironkovovou.

Přes dvě a půl hodiny musela Ana Ivanovičová bojovat o postup do 3. kola turnaje v Miami, než udolala domácí Irinu Falconiovou 7-5 6-7 6-3. Ve druhém setu srbská favoritka neudržela vedení 5-2 a v desáté hře neproměnila tři mečboly.

O postup do osmifnále se utká se Sabinou Lisickou, jež vyhrála ještě náročnější bitvu dvou německých tenistek s Julií Görgesovou. Ivanovičová vede ve vzájemné bilanci 4-1, přičemž všech pět vzájemných duelů s Licikou odehrály během posledního roku.

• WTA PREMIER MANDATORY MIAMI •
USA / Florida, tv. povrch, 5.381.235 dolarů
páteční výsledky (27. 03. 2015)
• Dvouhra - 2. kolo •
Halepová (3-Rum.) - Vaidišová (ČR) 4-6 6-4 2-6 6-1
Larssonová (Švéd.) - Šafářová (10-ČR) 7-6(5) 6-2
Ivanovičová (5-Srb.) - Falconiová (USA) 7-5 6-7(4) 6-3
Pennettaová (15-It.) - Pironkovová (Bulh.) 6-7(1) 6-3 6-3
Stephensová (USA) - Keysová (17-USA) 6-4 6-2
Azarenková (Běl.) - Jankovičová (20-Srb.) 6-1 6-1
Muguruzaová (21-Šp.) - Karatančevová (Bulh.) 6-1 6-3
Kuzněcovová (24-Rus.) - Riskeová (USA) 6-2 6-2
Lisická (27-Něm.) - Görgesová (Něm.) 7-6(1) 6-7(5) 6-4
Bellisová (USA) - Dijasová (29-Kaz.) 6-2 6-1
Giorgiová (30-It.) - Van Uytvancková (Belg.) 6-3 6-2
Bencicová (Švýc.) - Dellacquaová (32-Austr.) 6-2 4-6 6-2
• Čtyřhra - 1. kolo •
Hlaváčková/Hradecká (9-ČR) - Aojamaová/Voráčová (Jap./ČR) 7-5 4-6 10-5
Makarovová/Vesninová (2-Rus.) - Krajiceková/Záhlavová-Strýcová (Niz./ČR) 6-2 2-6 10-4
Babosová/Mladenovicová (7-Maď./Fr.) - Dateová-Krummová/Kar. Plíšková (Jap./ČR) 6-2 6-7(5) 13-11
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

467
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
aligo
Dostala kanára :)) jen tak dál :)
Reagovat
horska.kraslice
Na Floridě víc kanárů než na Kanárských ostrovech psů.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Přijde mi, že se ze Simony za poslední rok stal takový malý svalnatý špalíček. Jde vidět, že tráví hodně času v posilovně.
Reagovat
smazaný uživatel
Všechno nejlepší k narozením Báro Záhlavová-Strýcová.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj hlavně zdravíčko to bude potřebovat.
Reagovat
r176
nevíte někdo další program Nicol?
Reagovat
darek.vrana
Teď ještě dospává, potom v 9:00 snídaně, sprcha, lehký jogging, ve 12:00 oběd, pak polední klid, posilovna, v 15:00 trénink na kurtu, 18:00 večeře a nakonec romantický večer s Danielem Suchanem.
Reagovat
blixa
+1 :D
Reagovat
sprchon
:D
Reagovat
sprchon
:D
Reagovat
sprchon
:D
Reagovat
sprchon
Zas až tak moc mě to nerozesmálo, jen se mi to nechtělo odeslat. :D
Reagovat
aligo
:D
Reagovat
darek.vrana
:-(
Reagovat
smazaný uživatel
:-)))
Reagovat
sprchon
To nebylo nutné, pobavilo mě to. :)
Reagovat
vrabejka
Bude hrat v Marakeši
Reagovat
sprchon
Začínáme Caro, která je jasnou favoritkou a s Kaiou by si měla poradit. Uvidím, kolik toho stihnu dneska udělat do školy, možná kouknu třeba aspoň na jeden set...
Pak chci vidět určitě Kiki proti Petko, kde budu fandit Kiki (kvůli tomu, že je mi sympatičtější a taky kvůli situaci kolem top 10).
Serenu asi vynechám, navíc je možné, že se to bude krýt s Kiki a Andreou. Ale minule s ní hrála Niculescu vyrovnaný zápas, tak uvidím, možná nakouknu...
Venus se Sam, to bude jistě zajímavý zápas. Kdo to tam bude pálit rychleji a jak se s tím pomalejším povrchem obě vypořádají? Budu nestranný, oběma přeju stejně.
No a nakonec Kája proti Vlkovu Diamantu. Na to jsem fakt zvědavý, moc se těším. Fandím samozřejmě Káje, která nám tu v singlu zůstala jako jediná. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Na Venus a Sam se moc těším. Samozřejmě přeji Vee :)
Reagovat
dadaft
trochu jsem se bál, že Karol vs. Diamant nedají na televizní kurt - v tom v Miami mile překvapili.
na druhou stranu nebude k vidění Káťa s Elinou,,,,,,,,,,, za to palec dolů. ((
Reagovat
smazaný uživatel
a je Badosa diamant? Neni to jen nejaka Vlckova perla? Vubec nevim, o koho jde.. :-)) Teda, koukla jsem na profil ted...
Reagovat
dadaft
já o ní nevím taky nic.
Vlk říkal diamant, tož uvidíme. ))
Reagovat
smazaný uživatel
at uz diamant nebo perla - sperk me potesi vzdycky. ;-) Jeste jsem si ale vzpomnela na nejake Vlckovo kotatko, boze, co nas jeste ceka.. :-))
Reagovat
blixa
No vzhledem k tomu, že je nebroušený, tak se teprve uvidí, zda diamant nebo břidlice ;-)
Reagovat
sprchon
Výsledek mě potěšil, Garbine v pohodě ve dvou. :)
Belinda to taky zvládla. :) Vypadá to, že se konečně rozjíždí. Zkraje roku to nevypadalo moc dobře, takže super. :) Pokud bude další zápas s Genie, rozhodně si ho nenechám ujít. :)
Angie konečně vyhrála set, zápas byl přerušen, tak snad to dneska dotáhne do vítězného konce.
Reagovat
sprchon
Tady k dispozici stream nebyl, tudíž nejsou ani highlighty.
Když jsem skore uviděl, celkem mě to zklamalo. Z čísel lze vyčíst jen to, že první zápas byl vyrovnaný, Lucka se ujala breaku jako první, ale nepotvrdila ho. A tiebreak se Lucce vůbec nepovedl. Ve druhém setu už to byl docela propadák, prohra o dva breaky.

Nevíme, co se tam dělo, Lucka se k tomu asi ještě nevyjádřila (pokud se mýlím, prosím o odkaz na to vyjádření). Můžeme si myslet a dělat co chceme, ale tím to pro nás končí. Je to na Lucce. :) Možná si toho vzala na sebe moc. Každý by chtěl do desítky a v tuto dobu to vypadalo, že je to fakt blízko. Možná na to až moc myslela nebo jen prostě neměla den. Pořád není nic ztraceno, Charleston má Lucka ráda a do FO toho moc neobhajuje. :)
Reagovat
misa
Celkově to Lucčino turné po USA je nepovedené. Od té smolné čtyřhry s Beth, kdy nevyužily mnoho mečbolů, až po včerejší zápas. Řekl bych, že Lucii vůbec nefunguje servis a ve statistikách má hodně dvojchyb.

A taky si toho hodně na sebe naložila - pořád mluví o desítce a zjevně jí to nesvědčí. Ale třeba je za tím ještě něco jiného, kdo ví. Na facebooku nebo instagramu nic a rozhovor s ní nikdo dělat nebude...
Reagovat
sprchon
Pustil jsem si na youtube delší highlighty (asi 13 minut) a jsem celkem spokojený. :)
Nicole opět hrála s hráčkou top 10, navíc se Simonou na pomalém povrchu, dost vyrovnaný zápas. Celkově mi ani nepřišla nějak extra nervozní a minimálně první dva sety dokázala hrát na vysoké úrovni. V prvním setu nakonec rozhodl jeden break a je to škoda, Nicole tam ani herně ani podle čísel nebyla o moc horší, bylo to dost vyrovnané. Druhý set byl od Nicole samozřejmě parádní.
Ve všech třech setech Nicole začínala na podání a na úvod každého setu si ho ztratila. V prvních dvou si ho ale okamžitě vzala zpátky a dokázala hrát stejně dobře nebo i lépe než Simona. Ve třetím se to nepovedlo, Nicole v něm uhrála jen 11 míčků, což celkem stačilo na jeden game.

Nicole tedy rozhodně žádná ostuda nebo zklamání, spíš naopak celkem milé překvapení. :) Trenér Lucie Hradecké má pravdu, Nicole už dokáže hrát na úrovni těch nejlepších hráček a pokud je pravda i to, co říká trenér Nicole (že je teprve těsně za polovinou), tak se máme (pokud zdraví vydrží) ještě na co těšit. :)) Myslím si, že Kodat má pravdu, pořád je tam velký prostor pro zlepšení, takže super. :)

V tomto článku asi není celý rozhovor (i když není moc dlouhý), takže přikládám odkaz.

http://sport.idnes.cz/tenis-vaidisova-rozhovor-po-zapase-s-halepovou-v-miami-pg7-/tenis.aspx?c=A150328_020239_tenis_tny
Reagovat
dadaft
souhlas.
mně se líbila aktivní hra Nikol, třeba v prvním setu by se mohlo zdát, že na ni doplatila, protože při ní ztratila dva důležité míče v řadě -- jeden zkažený forhend do otevřeného kurtu (mimochodem luxusní forhend, když na to příjde :)) a jeden pokažený volej, ALE OBA po vypracované výměně............... vlastně to byly vyhrané výměny pokažené až ve finální fázi špatným koncovým úderem ,,,,,,,,,,,,,, a to je, ač to zní paradoxně, dobře.
řakněme za půl roku, až se víc rozehraje, už takové údery kazit nemusí a zápas se Simonou v takovém stavu jako včera, dokáže vyhrát ve dvou setech,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
zkrátka jak říkáš -- vypadá to, že všechno klape, základy jsou dobré, zdraví i motivace jsou zpátky, a nadstavba šlape taky - je vybudovaný a provozně zajištěný tým, daří se dosahovat postupných cílů v dlouhodobém plánu ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, když srovnám včerejšek se hrou Nikol před několika měsíci, kterou jsem viděl z nějakého ITF turnaje, tak ten posun tam je nesporný...................

nu, uvidíme, doufám, že pořadatelé turnajů budou na Nikol myslet s nějakými těmi divokými kartičkami, potřebuje důstojnější postavení v žebříčku, aby bez problémů dosahovala pro začátek na kvalifikace.
Reagovat
smazaný uživatel
http://sport.idnes.cz/tenis-vaidisova-rozhovor-po-zapase-s-halepovou-v-miami-pg7-/tenis.aspx?c=A150328_020239_tenis_tny
Reagovat
sprchon
Ha, bylas rychlejší. ;)
Reagovat
George_Renel
nikdy nebyla mým šálkem kávy. Tím, že ji Nicol nestála za slůvko uznání z mě klesla úplně....
Reagovat
smazaný uživatel
jo přesně. Ana Nicole chválila, i trenér Luchry poslal Nicole slova uznání. Ale ze simony roste Evžena
Reagovat
sprchon
To si zase nemyslím... Sice tento její pozápasový komentář působí trochu sebestředně, ale nic špatného na tom nevidím. :)
Reagovat
darek.vrana
Taky mě dost zklamala. To jako vážně nevěděla, proti komu hraje? Musela ji před těmi lety přece trochu sledovat. Vypadalo to, že se snaží vzbudit dojem, že to pro ni byla brnkačka. Prostě hrála proti no name hráčce, tak jí trochu trvalo, než si na ní zvykla, a pak v pohodě vyhrála... Přitom chvílemi nevěděla čí je a Nicole naplno ukázala její slabiny a taky to, že její potenciál je mnohem větší než potenciál Halepové. Protože když to Nicole ve 2. setu šlo, tak se tam za těmi míči jen otáčela... Každopádně mě Nicole hodně překvapila a troufám si tvrdit, že je definitivně zpět. Žebříček ještě nějaký měsíc potrvá, ale tohle byla hra absolutní špičky.
Reagovat
sprchon
S tím potenciálem máš asi pravdu. :)
Simona určitě věděla, proti komu hraje, ale to že se o Nicole nezmínila, vůbec nic neznamená. Nakonec proč hráčky hrají a chtějí vyhrávat? Aby pak mohly hezky mluvit o poražených? :D
Reagovat
Pedronegro
Myslím, že spíš nevěděla, co k Nicole říci, těžko od ní chtít, aby přiznala, že chvílemi nevěděla kudy kam a vyhrála spíš chybami soupeřky, která byla vlastně lepší. Tak holt řekla to naučené.
Reagovat
blixa
Ona říká skoro pořád jen to naučené. V angličtině si moc jistá není tak se nepouští na tenký led a odmelduje připravené fráze.
Reagovat
darek.vrana
Asi tak. Byla to taková psychologická hra, aby nemusela přiznat, že zápas vůbec neměla v rukách a jen doufala, že se nakonec Nicole vyhází... Musím říct, že tenkrát jsem Nicole nějak moc nemusel a měl jsem ji za takovou náhodnou hvězdičku, ale včera jsem si říkal, že je (a musela být) opravdu dobrá. Dokáže vyvinout neskutečný tlak. Když hrála s Halepovou Karolína, tak zdaleka takový tlak vyvinout nedokázala.
Reagovat
Roger_Federer
ano, Nikol vzdy hrala na max riziko a muselo ji to padat.Vzdycky z toho mela hodne nevynucenych chyb.Ale na souperky vyvyjela nezkutacny tlak tou jeji hrou, nuti je tim k chybam..
Reagovat
smazaný uživatel
druha kariera neni zadna sranda, mne imponuje, ze dokazala sklonit hlavu - pro me se tim poklonila tenisu a fandim ji. :-)
Reagovat
Pedronegro
Na mě teď působí celkově vyspěleji a víc profi než dříve. Věřím, že se od Nicole brzy dočkáme špičkových výkonů, přeji jí to.
Reagovat
smazaný uživatel
No já ji měl dost rád , obdivoval jsem ji .
Jak se vypořádala s tím , že je prostě v Rumunsku NEJ sportovkyní , že už je tak vysoko v žebříčku a nevlézlo ji to do hlavy .
Jenže už mi připadá , že už ji to do tý hlavy vlézlo a začíná by pomalu být nesympatická ( možná je to tím , že porazila minulý týden Karolínu ted Nikol :) )
Reagovat
smazaný uživatel
že u tebe klesla, to naštěstí nic neznamená :-)
Reagovat
smazaný uživatel
mě nejvíc mrzela prohra Lucky, to jsem fakt nečekala. Ani jsme nemohli sledovat. Jinak jsem poprvé ozkoušela O2 tv go mobilu a naprostá spokojenost....tak teď ještě jak to pojede v počítači....
Reagovat
smazaný uživatel
Konečně WTA ve výborné kvalitě. Jak dlouho ?
Reagovat
lars
tady uvadeji:
Halepová (3-Rum.) - Vaidišová (ČR) 4-6 6-4 2-6 6-1
:))
Reagovat
Frick
http://kves.blog.idnes.cz/c/454605/unavena-petra.html

..samozřejmě si rád přečtu, Jirko, ale přijde mi síla vůbec jen spekulovat o tom, kam by si asi Petra zašla na interupci. Velmi netaktní.
Reagovat
smazaný uživatel
Mě to netaktní nepřipadá, já chtěl jenom poukázat na to, proč to těhotenství není moc pravděpodobné - koneckonců jsem tomu věnoval asi dvě věty z celého blogu. A kdyby to těhotenství neměl někdo potřebu pořád vytahovat (že!?), vůbec by se to řešit nemuselo.
Reagovat
smazaný uživatel
S těma Wiliamosvýma nesouhlasím. Bojkotovaly protože je tam jednoduše neměli lidi moc v lásce, což dokazuje i to , co se tma odehrálo..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsem doufal na vítězství Nicolky. Nevyšlo to, ale zanechala velmi dobrým dojmem. Proti 3.hřáčce světa byla skoro na stejné úrovni a hlavně na highlights jsou samé winery od Nicolky, člověk by řekl, že by měla vyhrát. Škoda její nevýhodu postavení v žebříčku a los - co má na to říkat Šafářová. Teď hlavně furt makat a makat. Pustím si ohňostroj na zlepšení nálady

https://www.youtube.com/watch?v=k7asxA7D5W8
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa pohodový vstup do turnaje jak se taky na nejlepšího hráče historie sluší, zas to všem ubohým zamindrákovaným posměváčkům ve zbytku sezony ukaž maestro :)
Reagovat
Frick
To o tý TOP 50 u Nicole a naprosté sci-fi, to bych brzdil.

Kdyby někdo napsal před rokem (shodou okolností 28.3.2014 dala Nicole na IG fotku tenisovýho kurtu při tréninku).

Kdyby někdo tehdy k tomu připsal "Počkejte, za rok už bude hrát v Miami", tak co bys mu řekl? Zřejmě, aby to už tolik nepil.

A lup, stalo se. Zvládla kontrolovaně první kolo a ve druhém bojovala ve třech setech s 3. hráčkou světa.

Do TOP 50 zbývá asi 900 bodů. Má na to 3/4 sezóny... Může být. Klidně.
Reagovat
smazaný uživatel
A kde je nabere? Na WTA turnaje zatím nemá žebříček a WC taky nebude dostávat donekonečna a na ITF turnajích body naskakují maximálně tak po desítkách, což je málo..
Reagovat
Frick
Na WTA má ještě 2x Q a 2x MD...

V druhý půlce sezóny pak budou plonkový podniky typu Baku, Takškent, Florianopolis, Tianjin, Osaka, Kanton... a tam už může být kvalifikační cut vcelku nízko...
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře, ale i na těch WTA jsou zajímavý body až od ČF vejš, vezmi si, že i na Mandatory, jako například teď v Miami, je za ČF jenom 210 bodů, co teprve na nižších turnajích. Neříkám, že je to nemožné, jen mi to v tuhle chvíli opravdu nepřipadá reálné.
Reagovat
smazaný uživatel
A kde je psáno, že na nějakym slamu s touhle formou meprojde třeba do čf? A po tomhle výkonu dostane určitě spoustu divokejch karet, nemusí se bát, každopádně nějakej turnaj by měla vyhrát a pak už to půjde samo..
Reagovat
Frick
Počet divokých karet na sezónu je omezen

3x WTA/GS hl. soutež
3x WTA/GS kvalda
3x ITF hl. soutěž
3x ITF kvalda

(Snad se nemýlím.)

Nicole již spotřebovala jednu WC do hl. soutěže (Miami) a jednu WC do kvaldy (Monterrey)

Nevíte, je možné získat nějakou vyjímku?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pokud neudělí vyjímku jí když bude zapotřebí tak se může jít celá federace bodnout pokud nechce pomoct hráčce, která je schopná po pár zápasech na okruhu prohánět nejlepší, nic víc se k tomu nebude dát říct pokud se tak stane..
Reagovat
smazaný uživatel
Promiň, ale hráčce, která je schopná prohánět nejlepší, by 3+3 WC na okruhu měly stačit alespoň k tomu, aby příště mohla hrát kvaldy, kor když si to může proložit nějakou ITFkou..
Reagovat
Frick
Taky pravda. Jinak si tedy myslím, že možná loni mohla Nicole zkusit ještě další dva, tři turnaje.

A ještě jedna věc - trochu se obávám, zda se třeba Nicole bude schopna na ITF vybičovat k takovému výkonu, jak třeba v Miami. Přecijen - můžou se Nicole v hlavě honit myšlenky typu "už jsem hrála s Halep, už jsem hrála s Ivanovič na WTA, tak proč se mám sakra zase pachtit někde na pouťáku".

Rozhodně neplatí to, že když uhrála set s Halep, tak že by pro ní bylo třeba ITF 50.000 hračkou.
Reagovat
smazaný uživatel
Zatím se, dle postavení v žebříčku, nevejde ani do kvaldy na GS, natož do hlavní soutěže..
Reagovat
Frick
Tady musím asi říct, že jsem se mýlil, jak jsem volal neustále po tom, že Rob s ní měl bejt v Moskvě, Antverpách atp.

Skoro, jako kdyby to vypadalo, že Lucka je v přítomnosti Roba hůře soustředěná, než když je na všechno sama.
Reagovat
smazaný uživatel
okoukla jsem highligths - kde je sice spis opravdu dulezitejsi, kdo vymeny vybira, nez kdo je hraje - ale skvele. Od zapasu s Ivanovic je jasne, ze Nicole nema na ITF co delat, ale chapu nutnost radneho procesniho postupu.. :-) Nechapu naopak ty vykriky tady, ze Nicol vyhraje, ze Halep smete a podobne. Dvedu si dost dobre predstavit, ze Halep notne znervoznela, ale jeji prohru jeste ne. Zatim! Nicole jeste sama chyba, nepohyb, nejistota, prijde mi, ze sebeutavujici tempo zapasu, ale je to tam a jsem rada, opravdu ji preju uspech a pokud vydrzi, nejake "doprava - doleva" klidne rozmeta.. ;-) Nejvic me vsak pobavil v clanku vyraz "zvladnula." Druha slovesna trida, tusim, jeste neuveritelnejsi nez ten druhy set.. :-)))
Reagovat
lars
to by asi neuhrala set, kdyby byla Nicole sama chyba :))
Reagovat
smazaný uživatel
a dival ses se na statistiku? Kdyby nechybovala, tak by vyhrala.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
staci ses bez se, jeee.. :-)
Reagovat
lars
Halep taky chybovala :)
Reagovat
smazaný uživatel
a dival ses na ta procenta? :-)
Reagovat
lars
na jaka % ?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak dneska můžu být konečně spokojený... :)

Vika - Jelena: Už po zápase proti Soler jsem psal, že Vice věřím. Takhle jednoznačný výsledek jsem ale určitě nečekal... První set byl jasně v režii Viky, která měla ve všech ohledech navrch. Druhý set sice výsledkově dopadl stejně, ale stejně jako proti Soler byl mnohem těžší. Vika tam zase měla trochu horší gemy na podání, ale tentokrát ho ani jednou neztratila, protože Jelena v celém zápase nevyužila žádný ze 13 brejkbolů! Pro Viku byl nakonec nejtěžší ten poslední krok, když za stavu 5:1 podávala na vítězství a po dvanácti shodách a šesti neproměněných mečbolech přišel ten šťastný sedmý. Holt je to Viky oblíbené číslo... :)
https://twitter.com/vika7/status/581550522571833345

Je sice fakt, že Jelena toho hodně zkazila, ale přesto mám radost, jakým způsobem to Vika zvládla. Když se teď přestalo dařit Mashe, tak se mi z mých favoritek líbí herně nejvíc. Zápas 3. kola proti Flavii bude docela zajímavý, protože Vika se s ní mohla utkat už v Indian Wells (tam ale prohrála s Mashou, kterou potom Flavia vyřadila). Takže jsem zvědavý. :)

Ana - Falconi: Tenhle zápas nebyl na streamu a možná dobře pro moje nervy. :D Ana si to ve 2. setu zbytečně zkomplikovala, když ztratila vedení 5:2 (ačkoliv měla jenom jeden brejk) a neproměnila tři mečboly. Nakonec tu druhou sadu prohrála v tie-breaku a musela ještě zabojovat ve třetí. Ana sice ani ve 3. setu nedokázala dopodávat zápas, ale naštěstí to hned v následujícím gemu napravila na returnu. :) Je trochu škoda, že Ana nepošetřila síly, ale podstatný je postup do dalšího kola... Tam Anu čeká Sabine, která dneska s Julií taky sehrála dlouhý zápas. Sabine šla v IW nahoru, ale snad Ana potvrdí pravidlo, že jinde než na trávě proti ní neprohrává.
Reagovat
smazaný uživatel
K dalším zápasům:
Díval jsem se taky na zápas Nicole proti Simoně, protože běžel na SuperTennisu a moje zvědavost byla obrovská. :) Nicole byla Simoně v prvních dvou setech více než vyrovnanou soupeřkou. První set prohrála těsně, druhý celkem s přehledem získala. V tom třetím se ale Nicole vyházela a přestože Simona nehrála nic extra, tak ten zápas nakonec zvládla... U Nicole je pořád vidět ten obrovský potenciál stejně jako před lety. Každopádně ale musí zapracovat na tom, aby za každou cenu nezakončovala každou výměnu (často to bylo takové zbrklé) a nedarovala tak soupeřce snadné body. Celkově v tom zápase na obou stranách převažovaly chyby a nebyl to nějak pohledný tenis, ale zároveň se u toho člověk nenudil. :)

No a zase mě potěšila výhra CiCi Bellis. Její zápas bohužel k vidění nebyl, ale se Zarinou si podle všeho poradila celkem jasně (za hodinu bylo hotovo). Docela slušná odveta za loňské 2. kolo US Open... Ve 3. kole to vypadá na souboj proti Sereně a já si myslím, že by ji CiCi klidně mohla potrápit. :)
Reagovat
blixa
Kája s Date Krumm nakonec prohráli 11:13 v STB. Docela pech, no doufejme že Kája dobře potrénovala na zítřek ;-)
Reagovat
Frick
nešla by používat jiná zkratka? Tahle evokuje něco hodně negativního...

...set-top-boxy :o)
Reagovat
blixa
Něco vymysli ;-)
Reagovat
Frick
Ha ha. Prohrál jsi se svou zvědavostí. :o) Nechal sis zobrazit můj koment.
Reagovat
blixa
Ne, zrušil jsem dneska všechny ignory. Teda kromě slackera, protože to je takovej "pííííp", že toho jsem tam zase rychle vrátil. Říkej tomu třeba "druhá šance" :D
Reagovat
slacker
Ano jen ja ti pripomenu co jsi za bolsevicke prase a to se ti holt spatne cte :-DD
Reagovat
Frick
že Nicole jakoby "neumí" s těma novejma možnostma, který byly v její první kariéře spíše "v plenkách". Myslim volání kouče a jestřába.
Reagovat
Frick
Ale tohle mi přijde dosti hloupý. Proč ses nemohl normálně vrátit? To je přeci normální, přehodnotit postoj. Odejdu z TP a zase se vrátim. Lepší jak hrát divadýlko s jiným nickem
Reagovat
smazaný uživatel
Mě zas přijde hloupý to neustále řešit.
Reagovat
Frick
Mne to přijde jako podvodný jednání. Byl jsi známá postava zde na TP, jsi známá postava i třeba v diskuzích na iDnes nebo i jinde. Tvůj bývalý nick je nápadně podobný tvému občanskému příjmení. A najednou se vydáváš za nováčka a na přímou konfrontaci, zda jsi Quesh, jsi lhal, že nejsi? To není správné.
Reagovat
slacker
Pro me je to dukaz ze mam tady vetsinou pravdu a netyka se to jen Queshe. A pravda je pro me dulezitejsi nez jestli si me nekdo strci do ignoru protoze neunasi moje soudy
Reagovat
Frick
Steckley za krkem - 1/4
Steckley za oceánem - 9/2

Tak vám nevim, no...
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím jestli to už víte, ale Marfuša dostala WC na turnaj do Charlestonu
Reagovat
Frick
zdroj?
Reagovat
smazaný uživatel
http://en.wikipedia.org/wiki/2015_Family_Circle_Cup
Reagovat
Frick
To si tam někdo napsal. Na tennisforu neni zmínka, na Twitteru / FB / webu turnaje taky neni zmínka.
Reagovat
smazaný uživatel
Já nevím na Wiki to dali před pár minutami. Nevím jestli je to věrohodné, ale věřím že to věrohodné je
Reagovat
aligo
tak to seš sakra naivní :D
Reagovat
smazaný uživatel
Anglické Wiki věřím :) i když je pravda že i já sama jsem tam psala ale už je to nějaký ten pátek :))
Reagovat
aligo
já wiki celkově moc nevěřím... ať je česká, anglická, francouzská nebo estonská...
Reagovat
smazaný uživatel
ale je to logické, po těch brzkých výpadkách zkusí Marfuša ještě nějaký turnaj v USA před Evropskou antukou (i když Charleston je na antuce). Vůbec bych se tomu nedivila
Reagovat
PH94
Ivanovic pokračuje ve výkonech z poslední doby :) Ajde :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak kvaldu na French Open by mohla Nicole stihnout. Formu má a bylo by fajn kdyby se to podařilo. Ale spíš to vidím až na kvaldu ve Wimblu
Reagovat
Frick
Věřim, že by do kvaldy toho kance dostala.

Zatim má ještě na WTA dvě do MD a dvě do Q
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jsem zvědavá zda Nicole do Osprey pojede nebo se na něj vykašle a dostane WC do Charlestonu
Reagovat
Frick
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1100034285

Jenže WC už jsou indikovaný. Jestli už nevypršel čas do když maj bejt rozdávaný.
Reagovat
Frick
* do kdy
Reagovat
smazaný uživatel
aha no uvidíme. Každopádně dobře obsazený turnaj
Reagovat
Grape
Chtělo by to ještě nějakou WC na turnaje WTA, na ITF ty body naskakují pomalu...
Reagovat
smazaný uživatel
ale hlavně ty WC musí využít a dostat se daleko. Dostat WC a vyletět v 1.kole je smůla a promarněná karta.
Reagovat
Grape
To už je pak trochu i o štěstí na los. Zatím ho Nicole moc neměla.
Reagovat
Frick
Pokud dostala Nicole WC (ITF i WTA), tak vždy aspoň jeden zápas vyhrála.
Reagovat
smazaný uživatel
přihlášky do kvaldy se uzavírají pozdějc, jak do hlavní soutěže (ale fakt nevím, kdy přesně).. takže teoreticky to možné je.
Titul z ITF 50k, nebo semifinále internationálu a vešla by se tam. Nic lehkého, já vím :-) Ono těch šancí už asi ani moc nebude do tý uzávěrky. Ale ten Wimbl je už hodně nadějný.
Reagovat
smazaný uživatel
No Ana :( letos totálně bez formy. Kromě Brisbane a Monterrey nic moc. No ono se dá říct že se Aně podařilo jen Brisbane.
Reagovat
smazaný uživatel
nevi co s volnym casem, tak si rekla, eh, dam si jeste jedneho setika;)
A B.B. ji chce asi napodobit;)
Reagovat
smazaný uživatel
Falconi jsem si myslel, že bude zlobit. Už to teda vůbec nevypadalo, ale nějak se to obrátilo ;) Aby Anička nejela domů.
Reagovat
smazaný uživatel
No Bencic si taky navarila polivcicku teda;D)
Jit s Casey do tretiho, nic moc dobry napad...teda...
Reagovat
smazaný uživatel
Dracice brejkla jak se rika ve stylu Aerosmith a songu living on the edge...jak ten bores s tou kitarou ustupuje tomu jedoucimu vlaku tak par metru nez projede lokotka;D)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, ale pri druhem pokusu ji lokotka prejela...;/
Reagovat
Frick
má to někdo?

Jinak Sprchonovi moc děkuji za Gábinu.
Reagovat
PH94
Tak Karolínu asi zítra opět neuvidíme :/
Reagovat
blixa
Myslíš že budeme opět hádat, jestli soupeřka hraje tak dobře nebo Kája tak blbě ? :D
Reagovat
PH94
Já doufám, že budeme hádat jestli Karolína hraje tak dobře a nebo až tak výborně :D
Reagovat
Fandina
Hraje na kurtu číslo 1 a odtud streamy jsou. Takže bychom jí měli vidět ne?
http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/posting/2015/902/OP.pdf
Reagovat
EllNino
ale jen pro ATP, WTA dává tak 4 zápasy denně :)
Reagovat
Fandina
Ono to ale tak vychází, čtyři až pět zápasů WTA, které jsou na třech televizních kurtech. STADIUM, GRANDSTAND, COURT 1.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak právě hraje Kája čtyřhru s Kimiko Date-Krumm. A v 1.setu prohrávají 1:4 s párem Babos/Mladenovič
Reagovat
mahycek
Na Nova sport už Nadal- Almagro
Reagovat
Fandina
a woytha komentuje ... super
Reagovat
mahycek
Teď jsem nevěděl, jestli to komentování na Nova sport, od Bidrmana, jestli jsi to myslela vážně, nebo ironicky Fandino? Jinak příjemnej a klidnej večer, nebo noc.
Reagovat
Fandina
Já mám jeho komentáře moc ráda. Takže vážně ... úsměv.
Reagovat
mahycek
Já mám také, celkem jeho komentování rád a i ženám to nevadí, vidím to doma, ale jak se k němu, něco k Vojtovi dostat blíže, aby něco v Nova sport, nabídnul vedení, aby se něco změnilo. Promiň, ale šipky, nebo jachting magazín, další dokumenty ze záznamu jsou přednější, než live tenis špičkových hráčů??? Zajímala by mně sledovanost těchto pořadů. A také nemám nic proti motorkám, ale aby 3,5 hodiny odpoledne dávali tréninky? Vždyť by stačilo dávat, sobotní kvalifikace + nedělní závody. Zajímalo by mě, kolik lidí, se na to v pátek kouká? Já ještě nejdu, ale kdyby jsi šla spát, tak dobrou. Mahycek.
Reagovat
Fandina
Pro mě jako fanouška tenisu je to jasné. Já budu vždycky upřednostňova tenis. A jinak tomu rozumím tak, že co se vysílá je předmětem smluv a dohod a samozřejmě financí. Asi co je nasmlouváno, tak se vysílá. Takže pro mě by bylo nejlepší, aby byl nasmlouvaný jen tenis. Ale rozumím tomu, že jiní sleduji zase jiné sporty a že je věcí Nova Sportu co vysílá a jaké sporty jsou její prioritou.
Reagovat
blixa
Páteční chvilka poezie ...

Máš-li hlavu velikosti tykve
nač ti na ní mají měřit

iqe
Reagovat
smazaný uživatel
Ha, ha, ha :-p
Reagovat
blixa
Kdybys aspoň věděl čemu se tlemíš moulo.
Básnička je od klasika českého humoru, Jana Vodňanského a je přes 45 let stará.
Reagovat
smazaný uživatel
Budiž, připouštím, že toto jsem nevěděl. Ale nechceš mi doufám tvrdit, že sis na to vzpomněl čirou náhodou a žádnou spojitost s mým nickem to nemá. :-)
Reagovat
blixa
Já ani nevím, snad jen nepřímo. Já sem občas nějakou Vodňanského básničku hodím ... i když asi nikdo nechápe proč :D
Reagovat
ta-dah
...protoze je snazsi citovat cizi nez vymyslet vlastni preci...:-)
Reagovat
blixa
Nemám básnické střevo ;-) Ale o to mi nejde, spíš že už to děcka neznají, což je škoda ... ale nic. Dosti nostalgie.
Reagovat
lars
:)) ha,ha :))
Reagovat
Frick
Tak ano nebo ne? Vim, že to Iqe dříve odmítal. Teď ho tu někdo normálně osloví "Queshi" a přechází to. Pokud by si třeba o mne někdo myslel, že jsem někdo jinej, tak bych to vytrvale a neustále popíral, bo by mne to sr.alo...
Reagovat
EllNino
no, když Roger napsal toho nejmenovaného na idnes, tak se hned ozval, takže si myslím, že je to jasný :)
Reagovat
Roger_Federer
Ale vzdyt on to sam priznal..tak co resis?
Reagovat
Frick
Aha. To jsem si nevšiml.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak kdyby Nicole dostala do 2.kole třeba Agu tak by mohla postoupit i do 4.kola. Nicole je ve formě, ale chtělo by to už nějaké štěstí na los. Zatím ho moc neměla
Reagovat
smazaný uživatel
takové názory jsou teda dost odvážné. pochybuji, že by Agu dala.
co se týče její formy, tak brzdím.
Reagovat
EllNino
jo, už je toho trochu moc :)
Reagovat
smazaný uživatel
no ale Aga je z formy. A určitě by proti Aze měla větší šanci než proti Simoně. Ale škoda že nedostala hráčku mimo TOP 10 protože nemůže tu formu prodat, když pořád naráží na tak silné soupeřky
Reagovat
EllNino
http://www.protennislive.com/lshd/main.swf?year=2015&wkno=99&eventid=&tour=2&lang=en&ref=http%3A//www.atpworldtour.com/wptn ...Kája na jedničce, ale nevím, pochybuju, že to bude na streamu :) ...kamera na tom kurtu každopádně je :D
Reagovat
smazaný uživatel
Super. Prosím otoč to :)
Reagovat
gigin
ty dračice!! To ještě snad dáš :))
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak očekávám že Nicole dostane cenu Comeback of the year od WTA.
Reagovat
smazaný uživatel
No aspirant je, ale na konečné rozhodnutí je času ještě dost.
Reagovat
EllNino
Hele upřímně, Nicole asi moc nemusíš viď ? :) ...
Reagovat
smazaný uživatel
Proč myslíš?
Reagovat
smazaný uživatel
tak jiná hvězda se nevrátila. A Nicole ten comeback vychází takže si myslím že ho dostane ona.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu. Na druhou stranu u WTA nikdy nevíš, když si vezmu, že loni se do nominace o Návrat roku dostala i Máša a to ani nevypadla z top 10 :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Robson?
Reagovat
EllNino
ta bude ráda, kdyžsi letos zahraje ...možná,když si vubec ještě zahraje ...
Reagovat
EllNino
nevím, cokoli se napíše na Nikču, tak se ti moc nezamlouvá, stejně tak, když někdo vychválí Karolínu, nevím, jako bys prost cítil, že Petře roste konkurence a nechceš si to připustit :) ale možná ne, nevím, proto se ptám ...
Reagovat
smazaný uživatel
Ale já proti nim fakt nic nemám, nevím, co mi to tu furt předhazujete za nesmysly. ;-)
Reagovat
EllNino
já ti nic nepředhazuju, tak prr, normálně jsem se tě zeptal, tak ty mi zase nepředhazuj tohle :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já mluvil obecně, nenarážel jsem konkrétně na tebe. ;-)
Reagovat
Roger_Federer
strach...?
Reagovat
smazaný uživatel
Z čeho? Já jí to přeju.
Reagovat
Roger_Federer
Tak proc si v jejim pripade tak negativisticky, kdyz v jinem pripade jsi schopny se hadat i po jasne prohranem zapase ze hracka byla lepsi a podobne?
Reagovat
smazaný uživatel
Negativistický? Jak jsi na to přišel?!
Reagovat
EllNino
protože u Petry dokážeš ubhájit cokoli, ikdyž je sebevíc špatně, narozdíl od Káji, nebo Nicole, kde i uspěch dokážeš vyvrátit ...
Reagovat
smazaný uživatel
Kde jsem proboha vyvracel úspěch Káji nebo Nicole?
Reagovat
EllNino
no tak ne vyvrátit, ale tak nějak ho srazit, mám z toho takovej dojem ...
Reagovat
smazaný uživatel
Čím prosímtě?
Reagovat
EllNino
no, Kája a FedCup a její finále a Nicole a její uspechy a je to málo ...nevím, to je jedno, nemám náladu, vzdávám se
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře, ale pořád nechápu, čím jsem je měl srazit. Tím, že jsem napsal, že ani ona není psychický titán, který by všechno zvládal naprosto v klidu? Ale prosímvás..
Reagovat
EllNino
dobrý, už nic neříkám, ale mohl jsi to přiznat hned na začátku a nehrát tu to divadlo, že nejseš Jirka, mimochodem už ani na tý strance o Petře na FB jsem nemoh bejt ...
Reagovat
blixa
Taky tě odtamtud smáznul ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já odnikud nikoho nevymazával. Tohle na mě fakt neházejte.
Reagovat
blixa
Ha ha ha ... vtipnej. Jsem se přihsil do skupiny, byl jsem přijat. Pak jsme se asi po měsíci jednou nepřímo nepohodli, přesněji něco se ti nelíbilo na TP a já jsem se k tomu přihlásil a nějak to okomentoval (už fakt nevím co to bylo) a druhej den už jsem ve skupině nebyl :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já z tý skupiny opravdu nikoho nevyhodil. Vím asi, kdo to byl, a taky vím, že zrovna ty jsi v tom byl kapku nevinně, jenom ses do toho nějak blbě přimotal. Klidně tě do té skupiny zařadím zpátky, budeš-li mít zájem.
Reagovat
blixa
A on mě pak zase někdo vymete :D Ne, to je fuk , už to nech být.
Reagovat
smazaný uživatel
Inu dobrá. Kdyby sis to rozmyslel, klidně se na mě obrať. :-)
Reagovat
Frick
Má hlas jak kdyby dávala 60 denně mi přijde.

To Gábinka :o)

Ale i třeba (dosti silný) hlas Kolocový se mi líbí :o)
Reagovat
Frick
Jo, už to z ní leze. Byla na HME.
Reagovat
Frick
Ale Šíp měl vědět, že dostala koníka. To je celkem známá věc.
Reagovat
smazaný uživatel
No a nevíte co s tím ITF Osprey jestli bude muset Nicole do kvaldy nebo dostala/dostane WC. Jinak by Nicole mohla dostat WC do Charlestonu nebo Katovic, kde nebudou hráčky TOP 5 a mohla by dojít daleko. Nebo by jí mohli dát alespoň WC do kvaldy
Reagovat
smazaný uživatel
Nebo by jí mohli dát rovnou titul. A rovnou GS. Zasloužila by si to. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
do Katowic! :D
Reagovat
smazaný uživatel
já vím :) je mi to jedno hlavně ať už se necourá na těch ITF kde už moc bodů nepobere
Reagovat
Mayo
Sába, poprosím v dvoch.
Reagovat
horska.kraslice
Prosba nevyslyšena.
Reagovat
ipko
naši už 2:0 :)
Reagovat
smazaný uživatel
Muzes tenhle prispevek nejak rozvest;))))
Kteri nasi, v cem nasi...
Reagovat
smazaný uživatel
Asi myslí Slováky ve fotbale :-)
Reagovat
smazaný uživatel
JO a ja sel kouknout na idnes. co se vlastne deje, vidim Litvinov...ze jako 2:0 na zapasy uz vede...
No, a ty rikas fotbal;D)
Reagovat
smazaný uživatel
Jenom tipuju :-)
Reagovat
Frick
Asi hrají proti krajanům jedné z nejpůvabnějších tenistek.
Reagovat
Carter
Mandy je topka ;)
Reagovat
Frick
Ale nedaří se jí. A 30 se blíží. Obávám se, že nad její kariérou se smráká.
Reagovat
smazaný uživatel
Vika do ďalšieho kola! :) Držím palce a dúfam, že minimalne do SF sa dostane :)
CiCi je proste užasna :D :) Bitka so Serenou bude mega :D
Škoda Lucky a Nicole :/
Nicole (ako bolo už v komentároch spomenute) sa zlepšuje z turnaja na turnaj. Ak ostane zdravá tak návrat do TOP20 je určite reálny :)
Sloane má zatiaľ set, tak ešte jeden!
Reagovat
smazaný uživatel
Sloane vedie už 3:0 ! Come on!
Škoda, že nehrá viac agresívne a väčšinu loptičiek len vracia, namiesto toho aby ich zakončovala. :/
Reagovat
smazaný uživatel
Když už tak Lucka vypadla, tak aspoň se tam pro Sloane otevřela cesta :) Čtvrtfinále by mohlo klapnout.
Reagovat
smazaný uživatel
Práve porazila Madison ! :) Parada. QF by fakt mohla dať.
Reagovat
smazaný uživatel
Vlci Ocka mile prekvapily;)
Reagovat
PH94
Zítra hrajou jen muži? :)
Reagovat
smazaný uživatel
uvědom si, že v 1 hodinu v noci (což je taky zítra) hraje Serena. Chceš tím něco říct? :D
Reagovat
PH94
Nene to rozhodně neměla být narážka na Serenu :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nojo, Liziki se daří. Snad to vydrží delší čas. Jináč - recept na bájo tenis od Viky - jedině s baťůžkem!!!! -stabilizovat střed těla asi, Seréna to stabilizuje taky, jen trochu níž-
Reagovat
smazaný uživatel
Co si Jelča povídala, že se to Číče nezdálo? :))) Ňák mi to uteklo.
Reagovat
kada.tom
Vika to dala. 6-1 6-1 vypadá jednoznačně, ale zápas to zase tak jasnej nebyl :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace. Jelena si tak krutý výsledek snad ani nezasloužila. Nicméně pěkná hra. Ke konci to však bylo dost nervózní.
Reagovat
Mayo
vamos Zabíne
Reagovat
smazaný uživatel
já fandím Julči :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jako mensi prusvih to je;D) Ne az kvuli top-10.
Spis kvuli hrani a tak...
Take ze sojkou je si treba vazne pohovorit, jak mohla protlacit tu Johanku;)
---
No asi jak Haitik nemohu napsat, je tu i pozitvni vec,
nebot prichazi Claypova....tedy v tomhle pripade Clayfarova...
Ale mozna mohu byt jeste pozitivnejsi nez kolega Haitik z konkurencniho klubu Shapova.
Lucka na tej antuce muze jen ziskat;D))))) Tam snad ztrati ani nemuze;D)
Reagovat
tommr
to se pleteš - na FO obhajuje 240 bodů za čtvrtý kolo ...
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si taky kamos, ti povim, tady chci Haitika postenkrovat...;)
Dobreeee, ale Claypova oproti Clayfarove obhajuje strasny ranec;)
Reagovat
slacker
A co Claytova? :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Ta letos na antuce vyhraje nějaký větší turnaj. Možná RG. Vždycky zabere, když jí už většina lidí odepisuje.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Petra na antuce je rozhodne lepsi nez Petra na rozpalenem molitanu kdekoliv;)
Evropa urcite dobra...ale RG...to fakt nevim. To bych asi netipoval.
Ikdyz musim priznat, ze minuly rok na RG fakt uz hrala pekne, nejde mne ani o vysledek, ale ze byla proste koukatelna, snad nejkoukatelnejsi za poslednich nemim kolik let...
Ale stale si nedokazu nejak predstavit jak "vpohode" Petra na RG prehrava takovou Karlicku...dost tezky orech...
Reagovat
lars
Mugu prehraje CSN :)
Reagovat
smazaný uživatel
A ty to budes na RG losovat vsechno;)
Reagovat
lars
az ty vylosujes Petre do cesty CSN na RG , tak potom budu losovat :))
Reagovat
smazaný uživatel
Toz byl to jen priklad...muzes treba vzit i Svetlanu, Simonu, Masu, Saru...vsechny na te antuce hraji vzdycky dobre...bud rad ze jsem nenapsal tyhle, a uz vubec Garbinu...;) Ta to letos muze klidne i vyhrat, jak se ji zadari... minuly rok to bylo fakt o fous...
Reagovat
lars
Ja neocekavam velky uspech Peti na RG :)
Reagovat
Frick
To je blbost. na RG maximálně ČF a ve Wimblu max. SF. Po trávě půjde dolů.
Reagovat
tommr
Sharapova se ale taky pohybuje v úplně jinejch patrech než Lucka ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jasne Marie, to je spis takovy prizemni agresivni typ push iT-on;))) Proste ty nizsi patra...

To se s Luckou fakt vubec neda srovnat, ta umi letat na FH nad kurtem, proste jine vysiny, to mas recht;)
Reagovat
tommr
vidím, že to dnešní selhání Lucky bereš s nadhledem což je dobrej přístup s ohledem na vlastní zdraví. Já osobně to tak lehce strávit nedokážu ... :)
Reagovat
EllNino
vždyť nejde o život, tak jde o ho*no :)
Reagovat
blixa
Jenže tommrovi jde o život ! Kdybys viděl, co mu dělá tlak !!! :D
Reagovat
lars
Ale muze ziskat v Praze, v Rime, ....
Reagovat
Frick
A ona Lucka je copak antukářka? Nebo, řekněme, nevadí ji?
Reagovat
VlS
Všechny naše holky ( Nicole je výjimka) vyrostly na antuce.
Reagovat
lars
Myslim, ze Peta ne :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ve Fulneku venkovní hard asi není, takže Petra taky.
Reagovat
slacker
Parkety v telocvicne
Reagovat
lars
myslim, ze vetsinou hrala v hale
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že hrála na obojím :-)
Reagovat
Frick
No ale tedy proč si pak ve FC nikdy nevyberem hard?
Reagovat
Frick
tedy vždy vyberem hard.
Reagovat
smazaný uživatel
Protože tráva se v hale připravuje blbě :-))
Reagovat
VlS
Nevím, nebylo to vidět a mě žebřík střeva netrhá. Už by měla něco udělat s těma TB, statistika je naprosto tristní. Možná by měl Rob zase zůstat doma a posílat jí jen písemný přípravy :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Vzdyt tam pisu, ze mne taky ne;)
Jedno jestli obraz, nebo ne....
Ale kvuli hrani to neni nej. hned vyhucet v prvnim...
No TBecka nic moc. To je fakt...
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak Nicole se každým turnajem zlepšuje
ITF Plantation-1.kolo Q
ITF Daytona Beach-3.kolo Q
ITF Sunrise-3.kolo Q (prohra po boji)
ITF Midland-SF
WTA Monterrey-1.kolo
WTA Miami-2.kolo
Co turnaj to zlepšení.
Reagovat
Frick
Měla bys vypíchnout ty dotace.

Ty tři první turnaje byly jen ITF 25.000.

To bylo dost krušný a člověk měl fakt obavy o to, zda ten comeback nebyl jen marnej pokus.
Reagovat
smazaný uživatel
zatím se ten návrat daří mnohem líp, než jsem upřímně čekal.
Reagovat
smazaný uživatel
jo kdo by čekal že se Nicole dostane na turnaj WTA a vyhraje tam zápas? Já teda čekala že by mohla něco uhrát, ale zatím Nicole míří do TOP 100 a kvaldu na French Open by mohla stihnout
Reagovat
smazaný uživatel
Moc ji fandím,ale hraje svůj tenis (bohužel hop nebo trop) stejně jako většina našich hráček (Kvítko,Lucka a z části i Bára) Jediná konzistentní se mi jeví Karolína, která ale zase nemá smrťáka!
Reagovat
smazaný uživatel
Skvěle Mugu :)
Reagovat
blixa
Garbine mi dnes jako druhá po Camilce udělala radost. První set asi v suchým, druhý už tolik ne ale v cajku. Stejně je to divnej turnaj.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak jak to Bude s Nicole a Osprey. Bude muset do kvalifikace? nebo dostala WC nebo jak. Jinak by se Nicole mohla pokusit o WC na turnaj v Charlestonu
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíte že by Pála nominoval Nicole. Protože má větší formu než Bára a Lucka. Já bych byla ráda za složení 1.Petra 2.Nicole 3.Kája 4.Lucka. Dát do FC Nicole je sice risk ale nechat hrát Lucku v téhle formě je ještě větší risk
Reagovat
PH94
To by byla blbost :) Nicole se ted musí hlavně s pokorou vrátit na menší turnaje a pokračovat v nastoleném trendu :)
Reagovat
horska.kraslice
Taky si myslím, že by nebylo rozumné vrhnout teď hned Nicole do horkého kotle FC, protože je to z hlediska psychiky trochu jiná záležitost než individuální turnaje. Prostě všechno má svůj čas. Step by step...
Reagovat
Frick
No, to by byl nejlepčí způsob, jak v dobrý partě veledusno. :o)

Zatím to vypadá, že by jedničkou do FC měla být Kája.
Reagovat
smazaný uživatel
no nevím, Petra je prostě pojistka ať má nebo nemá formu. Kája ta může klidně rupnout, ale Petra ve FC hraje úžasně. Ale Lucka by měla sedět na lavičce.
Reagovat
Frick
A když vyhraje Charelston? :o)
Reagovat
smazaný uživatel
kdo Lucka. No to možná jo, ale Pála to má složité. Petru na 100% veme jako jedničku. Ale teď jestli dá přednost Káje nebo Lucce. Ale s touhle formu Lucka asi Charleston nevyhraje
Reagovat
smazaný uživatel
Jak říkám, bude záležet na tom, jestli dá přednost momentálním výsledkům nebo zkušenostem.
Reagovat
smazaný uživatel
no loni Petra vypadla na AO v 1.kole, v Dubaji také v 1.kole, V Dauhá Čtvrtfinále. Takže žádná sláva, ale Pála ji do FC nominoval a Petra tam vyhrála oba zápasy
Reagovat
smazaný uživatel
Já narážel na dilema Kája vs. Lucka, Petra je jasná, její výkonnost je i přes výpadky zatím někde jinde než výkonnost těch dvou.
Reagovat
smazaný uživatel
Kája je ve FC momentálně trojka a nemyslím, že by na tom poslední měsíc něco až tak zásadně změnil. S největší pravděpodobností to dopadne tak, že v sobotu bude hrát Petra s Luckou a v neděli podle soboty, ale pokud by Petra výrazně nevyhořela, tak se maximálně prohodí Lucka s Kájou.
Reagovat
PH94
Uvidíme :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jo, uvidíme. Ale osobně myslím, že Pála dá přednost zkušenostem před momentálními výsledky. Navíc Kája je v Americe (zatím) o tolik lepší než Lucka nemá. ;-)
Reagovat
tommr
ten rozdíl je docela velkej - Karolína už v Americe vyhrála tři zápasy a v Miami ještě dál pokračuje zatímco Lucka tam vyhrála všehovšudy jen jeden zápas ...
Reagovat
smazaný uživatel
Však já neříkám, že je nemá lepší. Jde o to, jestli je má o tolik lepší, aby jí dal přednost před zkušenou Luckou, o které je navíc známo, že bez ohledu na výsledky na okruhu Fed Cup umí. No uvidíme po Miami..
Reagovat
tommr
Pála většinou ctí žebříček takže se podle něj nejspíš bude řídit i proti Francii. Tentokrát ale ten žebříček bude hodně klamnej - Petra nehraje vůbec, Lucka a Bára jsou totálně z formy a ani Karolína zrovna neoslnuje. Pálovi to rozhodování nezávidím ...
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslím, že Pála vsadí na klasiku - první den Petra a Lucka a v neděli se uvidí, ale nejspíš maximálně prohodí Lucku a Káju, Petru sedět nenechá. Což ve finále koresponduje i s jejich postavením v žebříčku.
Reagovat
marekv
Karolína neoslňuje ??? Proboha, to se jakože vypadla s Halep nebo Karlou...
Reagovat
smazaný uživatel
To je klasický tommr, zvykej si. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
osobně bych nominoval Petru, Lucku a Karolínu.. a pak ještě někoho do počtu.
Nemyslím si, že momentálně máme natolik dobrý deblový pár, který by mohl porazit Mladenovic + Garcia. Proto je potřeba mít slušnou singlovou rezervu, kdyby jedna z našich třeba nějak výrazněji v sobotu vyhořela.
Nesmíme prostě připustit, aby se hrála rozhodující čtyřhra.
Reagovat
smazaný uživatel
jinak bych postavil v sobotu hráčky podle klasického žebříčku, ne podle formy.
Reagovat
smazaný uživatel
Ono to tak s největší pravděpodobností dopadne, ta nominace.
Reagovat
Frick
Ještě je Charleston a katowice. Tam se taky ukáže.
Reagovat
smazaný uživatel
Teď se do sestavy prostě nevleze, protože Petra, Lucka a Kája jsou asi jasné a na čtvrtou pozici někoho do debla - a Nicole od návratu debla myslím nehrála.
Reagovat
smazaný uživatel
nehrála. Ale formu má teda větší než Lucka
Reagovat
Frick
Dej pokoj s FC. Nicole a FC - to skutečně není jen o sportovní stránce.

S jednou se nemusela už v minulosti, druhá jí přebrala manžela.
Reagovat
smazaný uživatel
Nepřebrala. Ale dá se souhlasit s tím, že Nicole není vyloženě týmová hráčka.
Reagovat
slacker
A navic zije v USA takze ceska srdcarka to zrovna asi nebude.
Reagovat
Frick
Žije střídavě. Má tušim v Praze luxusní byt. A taky má českýho přítele.

http://www.wtatennis.com/players/player/11206/title/nicole-vaidisova

A narozdíl od těch našich "největších vlastenek" Petry a Lucky...

A přitom u Nicole by mi samozřejmě bydliště na Floridě nevadilo. Protože by to nebyla žádná daňová fikce.
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, to by to nebyl Frick, aby někam nenacpal ty svoje daňová moudra :-)
Reagovat
Frick
Tady Slacker zpochybňoval její češství, tak jsem vyzdvihl protiargumenty.
Reagovat
slacker
Na jeji WTA strance toho jejiho ceskeho pritele nezminuji :-D
Reagovat
Frick
http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/196248/tenistka-vaidisova-24-randi-s-golfovou-nadeji-suchanem-20-zamilovana.html

Prý je to tento mladík.
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka se ve FC vždycky uměla vybičovat, vzpomeň si na finále 2012. Na okruhu hrála snad ještě hůř než teď, ale s Ančou i Jelenou udělala krátký proces. ;-)
Reagovat
Kozoroh
Není reálné, aby Pála Vaidišovou ustanovil dvojkou pro FC. Pokud by opomenul Šafářovou, dá tam Káju Plíškovou.
Apropo je otázkou, jestli by vůbec Vaidišová o FC stála. Teď má jiné starosti než reprezentovat.
Reagovat
PetaM
Ano, nominoval by ji. Ale jen, pokud mi s Francouzkami uzavřel dohodu, že ji budou hrát všechno jen na FH, jinak moc šancí nemá.
Reagovat
PetaM
*by .. Nevím, kde jsem vzal "mi" :D :D
Reagovat
Holahej
Jestliže Pála o Petře K. řekl, že Petra je milá, příjemná, kamarádská holka, která se nepovyšuje nad ostatní, nemá hvězdné manýry,...ráda hraje za tým, ...tak Nicole V. ?byla? pravý opak....a vůbec kapitán musí respektovat nejdřív žebříček, jakmile děvčata ucítí nespravedlnost... je po soudržnosti té v posledních letech fajn party, která vytvářela pro fanoušky tak milé FC týdny!
Reagovat
Frick
Carla, Andrea a Kája by musely aspoň 2x vyhrát aby se před Lucku dostaly.

U Carly a Andrey to není beznadějné. Mají v pavouku hráčka TOP TEN. Carla Agu a Andrea Ekaterinu.

Ale u Karolíny je horší. Na ní čeká hráčka TOP TEN až v případném ČF.

Pokud do ČF postoupí, bude 10 bodů před Luckou.

Je skutečně reálné, že Lucka bude za pár let bilancovat kariéru s tim, že byla deset bodů do desítky. Může být tak "druhou Peer", které na jaře 2011 chybělo do TOP TEN dokonce jen pět bodíků.

Ale kdyby to tedy vyšlo, tak dost možná by to bylo o tom, že by v tý desítce byla týden. A má tohle cenu? Těžko říct. Asi lepší být tam jeden týden, než jeden týden být 11., 10 bodů za TOP 10.

Ale určitě lepší je se tam prokousat a držet to tam. Takže Lucko - pojď.

Charleston máš ráda. Pak na evropský antuce (před FO) obhajuješ jen 30 bodů za Oeiras a 120 za Madrid. Jinak nic. Rozhodně nejsi odepsaná v boji o tu TOP 10. To si někteří mysleli i třeba už po AO.
Reagovat
slacker
Nekdo kdo na dvou dulezitych turnajich po sobe prohraje uz v "prvnim" kole s prumernyma hrackama by nemel pravo zelet ze se nedostal do Top 10.
Reagovat
PH94
Přesně tak..Lucka se může zlobit jen na sebe
Reagovat
Frick
V IW to bylo až v R32...
Reagovat
slacker
Pravda, spletl jsem si ty "uspechy" s Barou Dve Jmena.
Reagovat
PH94
Já doufám, že tou šancí ted Karolína nepohrdne :) Navíc u ní se dá očekávat, že už tam také zůstane :) Lucka svou příležitost nevyužila a to i přesto, že los jí zde na turnaji poměrně přál. Jsou to takové ty kousky, které Lucce chybí v celé její kariéře. Je to velká hráčka, ale asi bohužel nikdy nebude ta absolutní špička :/
Reagovat
blixa
Nespěchej na Káju, klid, všechno bude, trpělivost. Nemusí být všechno hned. I když to semíčko tady vypadá lákavě.
Reagovat
PH94
Já nespěchám, ale jak koukám na ten pavouk, tak tady opravdu šance je :D A byla by škoda toho nevyužít :)
Reagovat
blixa
Pavouk je, forma zase tak úplně asi není, bude se haluzit, uvidíme jak úspěšně ;-)
Reagovat
PH94
V tom je Karolína silná :D
Reagovat
blixa
Jo, tak to je taky pravda :D :D
Reagovat
tommr
pokud hráčka neuhraje v IW a Miami dohromady víc než jednu výhru a nedokáže si poradit ani s průměrnou Larssonovou tak si tu první desítku prostě nezaslouží ... :(
Doufám, že Karolína naopak nabízenou šanci využije a do desítky se dostane. Opravdu nechápu tvoje zvrácený uvažování - to má Karolína schválně prohrávat, aby se nedostala do desítky dřív než nemohoucí Lucka? :(
Reagovat
blixa
To fakt napsal ? :D Vidím, že tím ignorem o mnoho přicházím :D :D
Reagovat
PH94
Každý máme jiný pochod myšlenek :D
Reagovat
Frick
Tommre, podívej se sem.
http://live-tennis.eu/wta-race

Po 1/4 sezóny má Kája na 11. hráčku v race (bez ohledu na to, jak se jmenuje) náskok 585 bodů. To je shodou okolností stejně bodů, jako je za finále Premier 5 turnaje. Myslíš, že jí ta TOP 10 může uniknout? Já myslim, že jí uniknout nemůže. Pokud by nepřijde doping nebo vážný zdr. problém.

Lucce ta TOP TEN tento týden může uniknout. A to třeba i navždy. Jako Peerová.
Reagovat
EllNino
nemaluj čerta na zeď a přestaň furt kalkulovat s ostatními, pokud Lucce pujde hra, uhraje si to sama a bude po právu v top 10, pokud bude hrát takhle hrozně i dál, tak to bude stále jen další nesplěná meta její kariery ...a ostatní nejsou žádný charity, aby kvuli ní prohrávaly, když si to není schopná uhrát sama, ikdyž už to měla na lopatě tolikrát letos ...
Reagovat
Frick
Co je to uhrát sama? Samozřejmě že si hráčka uhraje TOP 10 sama. Jednoduše uhraje za 52 týdnů tolik bodů, že jen devět jiných hráček má těch bodů více.

A do TOP 10 by jí stejně "posunulo" Kájino zaváhaní v Miami, jako jí (spolu)posouvá Kájino zaváhání v Pekigu. Kdyby v něm porazila v prvním kole Hercog, tak ta situace bude zase o něčem jiná.

Samozřejmě - Lucčina TOP ten je teď o zaváhání soupeřek pod ní. Ale rovněž by byla i o zaváních hráček jako Kerber, Petko, Domča v minulých 52 týdnech. Díky tomu je počet bodů potřebných na TOP 10 celkem nízký.
Reagovat
tommr
nesnaž se to okecávat a mlžit. Ty prostě přeješ Karolíně prohry, protože doufáš, že se tak Lucka dostane aspoň na chvíli do top-10. Troufám si říct, že takovej přístup je pro drtivou většinu našich fanoušků neakceptovatelnej ...
Myslím si, že ani sama Lucka by z takovýho postupu do desítky nemohla mít radost. Dostat se tam po selhání proti průměrný Larssonový jen díky porážce Karolíny by rozhodně nebyl žádnej důvod k oslavě ...
Reagovat
Frick
Ano. To máš pravdu. Protože jsem předvědčen, že Káju ta TOP TEN zkrátka nemine.

Ale jinak - žebříček počítá výsledky za posledních 52 týdnů. v posledních 52 týdnech Kája, Lucka, Petko a i další holky dosáhly dobrých i špatných výsledků. A do toho žebříčku se zcela identicky počítá, resp. nepočítá jak dnešní výsledek proti Larsson, tak třeba 10 měsíců starý výsledek proti Alexandrový. Takže bysme i mohli říct, že Lucka si TOP 10 nezaslouží, protože v květnu 2014 prohrála s Alexandrovou.
Reagovat
tommr
ne tak úplně. Dnešní prohra s Larssonovou je mnohem větší selhání, protože Lucka dneska o tu desítku přímo bojovala a nezvládla to. A to jí může uškodit nejen bodově ale i psychicky ...
Reagovat
Frick
Já myslim, že na ten kurt svázaná TOP TEN nešla....
Reagovat
smazaný uživatel
Může. Po Miami je antuka a tráva, což jsou povrchy, na kterých je Kája prozatím celkem jalová..
Reagovat
smazaný uživatel
uvidíme. Pravděpodobně do bude horší a dá se očekávat pokles..
ale uvidíme.
Reagovat
smazaný uživatel
*to bude horší

jinak myslím pokles v race žebříčku.
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo, tak nějak jsem to myslel.
Reagovat
Frick
Co blbnete? Kája není Týna. Kája netrpí alergií na anutku.

Loni pět turnajů. Na čtyřech se jí dařilo tak nějak průměrně (Madrid, Praha, RG, Gastein) a na jednom zazářila (Norimberk).

Takže se hoďte do klidu. Na trávě věřim, že se jí zadaří a po Wimblu už nemusí až do března 2016 vstoupit na nic jinýho, než je hard :o)

Kája bude zanedlouho v TOP 10 (možná 6.4., možná 13.4., možná později..) a nejen to. Zahraje si v Singapuru.
Reagovat
smazaný uživatel
Neblbneme, jsme nohama na zemi. Ještě před rokem od sebe Týna s Kájou tak daleko nebyly a že ani jedné antuka a tráva moc nesedí, to není novinka. Jak to bude letos, to se uvidí.
Reagovat
Frick
Týně nesedí tráva a Máše zase nesedí antuka, no. Každej má něco.
Reagovat
smazaný uživatel
jojo, tak to zase prrrrr. Kristýna má trávu ráda. Souhlas.
Reagovat
smazaný uživatel
takhle.. já píšu to "uvidíme", protože si myslím, že to nemusí být úplně hrozné :-))

Přeci jenom ta konkurence na antuce a trávě je o něco nižší, takže tímto se to může trošku vyrovnat. Prostě vzhledem k tý konkurenci to nemusí být úplně "jalové". A ten pokles by přišel aji kdyby se hrálo pořád na hardech. Karolína zase tak dobrá není, aby tu 4. příčku udržela.
Reagovat
Frick
A proč ne? Serena, Maša, Simona před ní, Petře třeba letos bude mít "slabší rok" a Kerolajn, Ana, Genie, Aga.... to jsou skutečně jasně lepší hráčky než Kája?

Ale i tak. I když se třebas propadne o 4 příčky dolu, tak to pořád bude znamenat TM!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Máme za sebou možná čtvrtinu sezony, takže na podobné závěry je ještě čas.
Reagovat
tommr
Karolína se prostě nemůže ohlížet na to jak si zrovna stojí Lucka a dávat jí přednost a čekat až se do tý desítky Lucka konečně probojuje. To by bylo z její strany úplně šílený a navíc by se ani nemusela dočkat. Lucka ted propásla svojí největší šanci a v následujících měsících bude mít co dělat, aby se udržela aspoň v tý první dvacítce ...
Reagovat
Frick
Ehm? A jako ty si myslíš, že po Káje chci, aby byla tak hodná a vypustila zápas a dopřála Lucince jeden týden v TOP 10?

Ale prostě jako... já Lucce fandim o něco víc než Káje. A vím, že se do tý TOP TEN chce dostat. A prostě by mi bylo líto, kdyby jí o to Kája těsně připravila.

Říkám na rovinu. Ano, Lucčin jeden týden v TOP TEN je pro mne cennější než Kájino úspěch ČF či (i) SF v Miami.

Kájino finále bych už zřejmě postavil výše ve svém žebříčku přání.
Reagovat
kada.tom
Vika jede :-)
Reagovat
slacker
Na kurtu dopravni prostredky nemaji co delat. Diskvalikovat a nechat zaplatit opravu kurtu
Reagovat
smazaný uživatel
Naděje, že po Miami v Top 10 budou 2 Češky díky Karolíně pořád žije... A kdyby se tam dostala Carla, tak by to bylo taky fajn.
Ale třeba tam vydrží i Lucka :-)
Reagovat
PH94
Tak Tomáš s Nicole mi udělali radost, ale ta Lucka..ta Lucka :(
Reagovat
woody
I když highlights neřekne moc, tak velký potenciál dříme ve Vaidišové, když jí vydrží zdravý bude jednou zase vysoko!!
Reagovat
zpilat
ten potenciál jí určitě zdravý vydrží ještě dlouho :-D
Reagovat
slacker
Jisty znamy prorok na i-dnes opet kvici ze Vaidisova do 50 je naproste sci-fi.
Reagovat
smazaný uživatel
A jistý de-bil na TP opět nechápe význam toho, co tam ten dotyčný napsal.
Reagovat
Roger_Federer
pises tam ze je scifi do konce roku top 50..Ja myslim, ze do konce roku bude 70-50..scifi to nebude.
Pokud odboura tu nervozitu a trochu eliminuje ty chyby nebude to zadny problem.Dnes tam mela chvile kdy hrala jako ve sve nejvetsi slave..Vzdy delala dost chyb, jeji hra byla zalozena na velkem tlaku na souperku a ty pak chybovali vic nez Nikol..
Klidne se stebou vsadim, ze do roku odedneska je v top 30..
Vetsina dnesnich hracek mimo top 10 tu jeji hru bude nesnaset.
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslím, že by ses měl podívat, kde je v žebříčku a kolik bodů se dá získat na turnajích ITF, kde teď zákonitě bude muset hrát. Ono by tě to vrátilo zpátky na zem. ;-)
Reagovat
Roger_Federer
Tak ze vsadime se spolu, ze do konce brezna 2016 bude minimalne nekde mezi 35-30 mistem??
Reagovat
marekv
Rogere - ja se klidne vsadim, ze na konci brezna 2016 urcite nebude 35. nebo vis :-)
Reagovat
slacker
A prachy slozte predem u notare. At se za rok nemusite handrkovat o vyhru :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Klidně. ;-)
Reagovat
Roger_Federer
smbolickych 100 euro?
Reagovat
slacker
By si musel pucit :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Proč Euro, když se u nás platí korunama? Ale jinak s tím problém nemám.
Reagovat
Roger_Federer
dohodnuto 100 euro ok?
Reagovat
smazaný uživatel
ok
Reagovat
smazaný uživatel
Mozne je vsechno...o tom zase zadna;) Ikdyz to je asi vec, kterou bych u ni resil nejmin, jestli bude v nejake top-neco...jak bude.... jen bonus navic....

Problem ji zatim dela footwork...coz se odrazi na bh...
Obcas proste uplne prkena...pak ty udery litaj vsude, a pochopitelne na to muze rict tak max. to svoje.... ty vole;)
...bez toho to proste fakt nepujde,
....jinak jasne, sve kvality tahle hracka na to ma, jenze ty navraty nejsou nikdy jednoduche...Zvonek, Svetlana, kdysi i Henin atd.
Dulezity je asi, aby ji to bavilo, a trpelivost ji zustala...se krok po kroku zlepsovat.
Reagovat
Roger_Federer
ja stebou naprosto souhlasim..
Predpokladam, ze si Nikol pamatujes i mezi roky 05-09(nez se zblaznila, reknene); ).Videl jsem hodne jejich zapasu a vzdycky hrala na max riziko a tlak na souperku, vyborny pohyb.Ja verim ze se jeste znova vyhraje a zlepsi.Uz ted je schopna porazet hracky top 100 a hrat a vyhrat z hrackami i vis..Kazdopadne uvidime.;)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo pamatuji, kdyz jsem rekl, ze jsem z CR v te dobe, tak co druhej-treti na mne hele vy mate tu Nikole;) A ja rikal jo... mame;))))
A kdyz jsem se zeptal, jestli ma rad dotycny tenis, tak casta odpoved...ani neeee, moc nesleduji, ale Nikol zboznuji....
Byl to fenomen, ktery prekrocil sportovni hranice....na kurtu to bylo podobny...ale bohuzel to zabalila...
Jestli ma znovu sanci vejit tzv. podruhe do te tenisove reky nevim...
Spis ji drzim palce, aby ji to bavilo, a nejak to zlepsovala postupne, zadny rychlokvaseny navraty...

Tohle stoji hodne driny, podle mne vetsi pri navratu po dlouhe dobe, nez kdyz prirozene rozvijis karieru.
Proto ji rozhodne drzim palce, tohleto je zkouska ohnem...a to doslovne....

Problem byl ze odesla, a jeste se ani tzv. nedobrousila poradne.....to si myslim je asi na tom to nejdrsnejsi....nebyla proste jeste uplne hotovou hrackou....

Kdo vi...pokud by se postupne zlepsovala, a chytla se, treba jeste predvede lepsi vykony nez tehdy...byt by to bylo jen na jednu nebo dve sezony...jedno na jakem miste zebriku...ale fakt bez toho footworku to nepujde...dneska i u tech shooterek jako Garbine atd. to krokovani musi byt... neni to jen o pohybu celkove, ten si myslim ma uz celkem OK;)

Proste chce to klid a jit dalsi krok, a dalsi...
Reagovat
Frick
No, pokud by postupně stoupala do konce roku 2016 a do sezóny 2017 by to "už jelo", tak minimálně na tři sezóny (2017, 2018, 2019) by to bejt mělo.
Reagovat
EllNino
její footwork je "strachlivě" prkená zatím ...ale to se snad usadí, vždycky tak cukne těma nohama a letí to do háje zelenýho, hlavně u toho backhandu, to je přímo "strašidelný" :D ...ale forehand je klasa, ta placka, ta rychlost bez rotace, kdy soupeřka skoro nemá šanci něco kloudnýho vrátit, to tam zustalo a na tom musí stavět, lepšit forháč a bh pak přijde sám :D
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavne vklidu...., aby zase na ni nekdo nenalozil nejaky ty svy priblbly predstavy...a cile....;)))
At hraje hlavne...a bavi ji se zlepsovat a na sobe pracovat, to je vzdy potom fajn....takze taky du neco robit, at se citim vic fresh;)))
Reagovat
marekv
Pokud půjde vše hladce (například jí to nepřestane bavit), tak stovka do roka a půl, 50. to už je spousta věcí, které musí vycházet, u mě stále spíše to sci-fi. Letos už má vyčerpáno na WTA jednu divokou kartu do kvalifikace a jednu do hlavní soutěže. Tedy v obou případech ještě možnost 2x bodově zabrat...
Reagovat
Roger_Federer
Predpokladam ze to uz nechaji na granslemi a masters.
Reagovat
Chrenda
Myslím že ve stovce bude už letos. Určitě na to má.
Reagovat
misa
na antuce a trávě přijde boj o udržení dvacítky, což může být pro Lucku psychicky ještě náročnější.

http://jpeg.cz/images/2015/03/27/Lo2hr.jpg

Z Lucčiny bodové tabulky je vidět, že v součtu získala na třech letošních největších turnajích 85 bodů, což je míň než třeba v Antverpách. To je pro hráčku top 20 zlé. Do konce Wimbledonu obhajuje cca. 1200 bodů - nebude fakt snadné v té dvacítce po třetím gs. zůstat.
Reagovat
lars
je treba uhrat dost bodu na antuce
Reagovat
blixa
Jehhh, baťůžek už zase natřásá baťůžek ... Jeleno, trhej !! ;-)
Reagovat
PH94
Ještě bych se vrátil k Bellis, protože to je neuvěřitelné co předvádí :) Já si nemůžu pomoct, ale vidím v ní takovou americkou Marii Sharapovou. Neuvěřitelný talent a o její marketingové využitelnosti se taky netřeba bavit :) To může být osobnost, která potáhne tenis v té následující dekádě :)
Reagovat
smazaný uživatel
Opravdu nevím, jestli má Halep na ty úplně nejvyšší mety a pravidelné vítězství na GS s takovým podáním..
Reagovat
smazaný uživatel
s přehledem. Jak není Serena a Máša, je to největší favoritka na titul.
Reagovat
smazaný uživatel
zatím :)
Reagovat
smazaný uživatel
otázkou je, jak dlouho.. ono to nemusí moc dlouho trvat a budou tam další mladé, skvělé hráčky.
Reagovat
smazaný uživatel
to by mi vůbec nevadilo.
Reagovat
Fandina
jsou v další kole. V STB 10:5. Super a jen tak dál háčkované holky. Pojďte!!!
Reagovat
slacker
Uz je odhackoval guru Jara?
Reagovat
Fandina
To nevím, ale Háčkované Holky to jsou ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Tak alespoň něco. I když podle čísel to nebyl do Háček nějak extra dobrý výkon
Reagovat
smazaný uživatel
Lůce hrozilo vypadnutí z labilek, to nemohla připustit. Lůcu chápu, opustit dobrou partu je těžký. Jinak gratulka Kamilce.
Reagovat
misa
To jí nebylo dobře nebo opět zaúřadovala její hlava obyčejné hodné holky plná pochyb? Letos je na povinných turnajích nesmírně špatná: na třech podnicích uhrála jediný zápas.

Přitom v Dauhá zahrála tak skvěle. Ze sedmi turnajů jí bohužel vyšly jen dva v Dubaji a Dauhá. Na třech dokonce skončila po úvodním zápase. No, ten Fed Cup asi stráví na lavičce, což jí nepomůže...

Lucko, na desítku se vykašli, jenom tě ten tlak trápí a nejde ti to. Raději ze závratné výšky zpátky na zem a nenech si turnaje zbytečně znechutit. Vybreč se, posílám ti pohlazení na dálku a dál budeme bojovat na antuce :-)
Reagovat
tommr
zdá se, že čím výš je Lucka na žebříčku tím hůř hraje ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Nicole boužel znovu doplatila na špatný los kdyby hrála s Agou tak by určitě vyhrála
Reagovat
slacker
Doplatila na hru jako na houpacce.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak Háčka také nic moc 1.set vyhráli 7:5 a ve druhém prohrávaji 4:5
Reagovat
smazaný uživatel
Lucko :(( děs, takhle se o TOP 10 nebojuje. Lucka byla krůček ale díky lehkému losu ji Petkovičová předežene a Lucka bude 11-12
Reagovat
smazaný uživatel
snad mě potěší aspoň Vika :)
Reagovat
kada.tom
Světlana pěkně ve dvou setech :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To je pakin ta Lucina. Vytvořila na sebe moc velký tlak.
Reagovat
slacker
Hloupa fraze spise alibisticka vymluva
Reagovat
smazaný uživatel
hloupý slacker
Reagovat
slacker
Nebud drzej
Reagovat
smazaný uživatel
:)
Reagovat
Fandina
Proč a komu by se měla vymlouvat? Možná opravdu tak chce do desítky, že jí to paradoxně může svazovat.
Reagovat
slacker
Pokud se takovyma kravinama nekdo necha svazovat pak mu patri spise posklebek ze je slaby na duchu nez pochopeni.
Reagovat
Fandina
Ale to vůbec. Tady nejde o posmívání. Je přece známé, že když něco moc chceš, tak to nemusí vyjít. To je normální věc v životě.
Reagovat
misa
Tobě patří pošklebek za vystupování na TP. Někdo má prostě lepší hlavu a jiný horší.
Reagovat
kada.tom
velký zklamání od Lucky ... Larsson fakt měla dát
Reagovat
kohlik
a to tenhle rok tak pěkně začal
Reagovat
dadaft
nechci nic říkat Lucko, ale porazit na betonu Larssonovou, to bys asi fakt měla,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Reagovat
smazaný uživatel
Jako je to prusvih, zadne vymluvy;)
Ale Masa by tu Darju taky mela dat, kdyz se tady tak hlasila o titul.................jako kdyz uz............tak jeden metr;)))
Aspon vidis, ze ty hardovy srajdy jsou na nic....
......spolehnout se na to neda. Zlata trava;)
A nebo aspon ty srajdy u Arabu.....obcas kvalitni Deco, nebo Plexi....
Reagovat
kohlik
nejhorší turnaj zatím pro naše v této sezoně, holky proberte se
Reagovat
slacker
Miami + IW - tragicke vysledky nasich
Reagovat
EllNino
takže Káji, je to na tobě ...
Reagovat
blixa
No, chudák Kája ..že by zrovna přehnaně trpěla formou, to asi ne ..ale ten pavouk je lákavej, do semi se dojít dá i s haluzením ..no snad se zadaří.
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka do tý desítky asi nechce
Reagovat
aligo
ta Šafářová je taky úúúplně mimo...
Reagovat
aligo
43 UE je moc :/
Reagovat
kada.tom
Na to, že hrála se světovou trojkou, tak dobrý :-)
Když bude mít větší štěstí na soupeřky, tak by se mohla postupně lepšit a lepšit co se týče žebříčku :-)
Reagovat
dadaft
dneska popolezla o cca 42 míst. ))
Reagovat
smazaný uživatel
Hrála dobře,ale moc chybovala.
Škoda,ale má na to se dostat do stovky:)
Reagovat
smazaný uživatel
Nikola super výkon až na ten třetí set škoda, ale to půjde musíme věřit :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ta Lucka to nevím teda nevypadá to moc dobře :/
Reagovat
smazaný uživatel
...
Reagovat
vrabejka
Gratulace Nicole k parádnímu výkonu. 2 set byl od ní famozní. Ted se rychle přiblížit k top 100 a pak to pujde nahoru jednodušeji
Reagovat
smazaný uživatel
Nevadí Nicole, snažila jsi se ale ty DF na konci mrzí
Reagovat
Roger_Federer
to je skoda kdyby udrzela nervi a vyrovnany vykon, mohla v klidu vyhrat.
Reagovat
janek_da
škoda toho 7.gemu v 1. setu, ale i tak super. Forehand šlape, 2.servis celkem dobrý.
Trošinku zlepšit pohyb, bh, 1.servis. V dalších zápasech už asi nebude tak nervéz, leda na GS.
Reagovat
Roger_Federer
osobne bych rekl ze na top 50 bez problemu..zbytek je ve hvezdach.
Reagovat
smazaný uživatel
No že by se Nicole ještě o něco pokusila
Reagovat
vrabejka
Nicole bojuj!! Ted to hlavně odpodávat a třeba Halep znervozní.
Reagovat
smazaný uživatel
Nikol votáčí.
Reagovat
smazaný uživatel
CiCi skvělá!!! A v dalším zápase už bude nejspíš i k vidění, se Serenou, moc se na to těším! :D
Reagovat
EllNino
hele hele, ještě je tam Monica :D
Reagovat
smazaný uživatel
to je jasne...Monicu já vubec neodepisuju, ta dokaze porazit kohokoliv...;))
Reagovat
smazaný uživatel
Dáte mi pls stream na Berdycha,pokud je?
Reagovat
Mayo
no do čerta, Nicole si ide pre kanára :O
Reagovat
kohlik
Vaidišová ve 3.setu humus, jako kdyby to vzdala.
Reagovat
smazaný uživatel
No tak Nicole končí :(((( ale uhrála set a hrála dobře
Reagovat
smazaný uživatel
Konec Nicole už asi nestihnu, ale mám pro ní jen slova chvály!! Ukázala, že má na to aby se do té 100 i výš dostala.. Od loňska u ní vidím obrovský zlepšení.. Paráda Nicole!! Jen tak dál! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
paráda :) A souboj se Serenou.
Reagovat
smazaný uživatel
podle mého názoru je to největší mladý talent za hodně dlouhou dobu.
Můj tip je, že vyhraje GS ještě než jí bude 20.
Reagovat
dadaft
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, a je po ftákách.
Reagovat
Roger_Federer
ten 3 set je hruza--co to je o proti 2 setu..to je jak Petra hadra.
Reagovat
smazaný uživatel
Nicole kanárek?
Reagovat
smazaný uživatel
Já si myslím,že ano.:(
Začala dost kazit:(
Reagovat
smazaný uživatel
Naštěstí ne:D
Reagovat
vrabejka
Škoda že se ted Nicole hraje na Kvitovou. Halep stačí udržet míček v kurtu.
Reagovat
PH94
Lucka rebreak v pravý čas :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nicole uvěřila, že může vyhrát a kupí chyby, dneska to nebude, snad to nebude kanár...

Lucka podlehá tlaku, něco takovýho se dalo očekávat...
Reagovat
EllNino
Je vidět, že našim to v Miami vyloženě "jde" :D
Reagovat
lars
Nikol se mooc vyhazuje
Reagovat
PH94
Ta Cici Bellis to je jiná extratřída :O
Reagovat
PH94
Nicole si zaslouží pochvalu, ale Lucka...pokud dnes padne, tak opravdu nevěřím, že se do tý 10 někdy podívá :/
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka teda bída. :(
Reagovat
vrabejka
No tak Niki nevzdavej to Simča je k poražení
Reagovat
smazaný uživatel
Oba ženský zápasy se hroutí. Kvitovka snad taky.
Reagovat
smazaný uživatel
ne ještě ne
Reagovat
misa
A všechno jde do háje :-(((
Reagovat
EllNino
nojo, zbytečný tlak, jako by záleželo na tom, jestli je 10.nebo 11. tyjo :D stejně by z ní brzo vypadla, takovýhle výsledky, nezvládá tiebreaky ...
Reagovat
smazaný uživatel
Bojím se,že to Nicole nedá.:(
Reagovat
EllNino
no a ? :D ježiši, uhrála set se světovou trojkou
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím.
Moc jí přeju vyhrát.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně! Už to musíme brát jako úspěch.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tropí hrozné chyby.Někdy až nesmyslné.
Reagovat
vrabejka
Stane se. Pochybuju ze si to Halep udrží
Reagovat
Mayo
Nicole, parádny druhý set, len tak ďalej a trofej bude doma (:
Reagovat
kada.tom
Lucko :-/
Reagovat
misa
odevzdává tiebreak. Vůbec neměla dávat nějaké rozhovory před odletem do USA.
Reagovat
smazaný uživatel
Nicole hraje vážně jako hráčka TOP 10. Ten její FH je úžasný
Reagovat
smazaný uživatel
Zdá se mi to nebo znervozněla ?
Reagovat
EllNino
Šafi poslední sety 6.7 5:7 6:7 ...tvl
Reagovat
vrabejka
Zdá se mi to nebo ted vidím na kurtu bílou Serenu? :D
Reagovat
smazaný uživatel
NICOLE!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
To mě pose*.. Simona hraje a prd a Nicole na vrcholu, ještě jeden :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jupíííííííí
2.set je domaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:)
Reagovat
smazaný uživatel
JE TOTAM NICOLE MÁ SETU. BOŽE JÁ SE P..... TO JE GRANDIJOZNÍ SUPER NICOLE. DANKE NICOLE
Reagovat
smazaný uživatel
Ventiluj ty srance někam jinam, ok?
Reagovat
SwissMaestro
Náhodou já to chápu :D
Reagovat
smazaný uživatel
tím se moc nechlub ;)
Reagovat
smazaný uživatel
to nejsou sranice, to je umění
Reagovat
smazaný uživatel
AMAZING RETURN NIKOL
Reagovat
smazaný uživatel
ale Lucka :( chce vůbec do TOP 10
Reagovat
smazaný uživatel
Dobrý zápas pro Nicole. Ví, že může pinkat s dobrejma hráčkama.
Reagovat
smazaný uživatel
NICOLE NICOLE NICOLE NICOLE. AMAZING NICOLE
Reagovat
smazaný uživatel
Tady není smetiště myšlenek.!
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle je svobodná země, všechno je smetiště
Reagovat
blixa
Myšlenek ? No tos hodně přehnal !!! :D :D
Reagovat
Fandina
Nicolka 5:2 ve druhém. To vypadá nadějně. A moc jí to sluší. Super oblečení. Nicol pojď!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Jupííííííííííííííí.
Nicole potvrdila:)
Reagovat
smazaný uživatel
Lucina ztrácí.
Reagovat
vrabejka
Tohle už dotáhneš!
Reagovat
vrabejka
Simča a Nicole hrají parádně. Tomuto zápasu by prostě slušel tříseták.
Reagovat
smazaný uživatel
Nicole vede 3:1.
Super údery v tomto gamu!:)
Reagovat
smazaný uživatel
Sakra.
Simona ji sebrala podání,ach jo:(
Reagovat
Empe
Klid, druhý pokus na potvrzení! :D
Reagovat
vrabejka
Pojd Niki potvrdit!!!
Reagovat
Empe
První set jsem neviděla, ale skóre beznadějně nevypadá. Teď má Nicole brejk, tak snad ještě uvidíme velké věci! :D
Reagovat
vrabejka
Velká škoda prvního setu, tam Nicole měla šance. Ve druhém už se Halepo rozjíždí ale stejně doufám že ji to Nicole nedá zadarmo.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist