Vyzkoušejte nový TenisPortal – moderní, přehledný a optimalizovaný i pro mobily
Vyzkoušet

Vondroušová: Na tu Rusku mám pifku. Proti Kuděrmetovové jsem odehrála nejlepší zápas na trávě

  • Markéta Vondroušová slavila premiérový postup do 3. kola Wimbledonu. Utkání proti Rusce Veronice Kuděrmetovové, kterou zdolala dvakrát 6:3, označila za nejlepší, jaké kdy na travnatém povrchu odehrála. Má radost, že po antuce funguje její hra i na dalším povrchu a novinářům řekla, že měla proti Kuděrmetovové motivaci vzhledem k jejímu dřívějšímu chování.
    7. 7., 08:55 | Rozhovory |  58 komentářů
    Markéta Vondroušová (© Profimedia)Markéta Vondroušová (© Profimedia) 
     
  • Profil hráče

"Zápas byl těžký. I když skóre vypadá dobře, bylo to jen o pár brejcích. Asi to byl nejlepší zápas, který jsem na trávě odehrála," řekla Vondroušová. "Věděla jsem, že skvěle podává, je agresivní a má dobrou hru na trávu. Nechtěla jsem s ní vyměňovat zezadu. Chtěla jsem jí to zhnusit, aby nevěděla, co přijde. Myslím, že se mi to dařilo," doplnila.

Finalistka antukového Roland Garros 2019 je ráda, že její hra začíná fungovat i na rychlém povrchu. Na turnaji zatím neztratila ani set. "Vždy jsem si říkala, že to na trávu není úplně špatná hra. Forhend mám sice přeliftovaný, ale umím čopy, kraťasy a voleje. Nebylo to tak, že bych trávu zavrhovala, ale úplně se mi na ní nedařilo. Teď je to celkově lepší a myslím, že i dobře servíruju, což je moc důležité," hodnotila rodačka ze Sokolova.

Pomohl jí také trenér Jan Hernych, jemuž během aktivní kariéry travnatý povrch seděl. Čerstvě čtyřiadvacetiletá tenistka si od něj vysloužila chválu. "Už po prvním kole byl nadšený. Já byla před trávou pesimistická a říkala jsem: Teď to bude pár zápasů a půjdeme na beton. On ale říkal, ať mám otevřenou mysl a zkouším si. Pomáhá mi to zůstávat v klidu," uvedla.

Ruska Kuděrmetovová? Šílené chování

Proti Kuděrmětovové měla i zvláštní motivaci. Ruští a běloruští tenisté se do Wimbledonu vrátili po roční pauze. Vloni nemohli startovat kvůli invazi na Ukrajinu.

"Musím říct, že s touhle (Ruskou) jsem hrála v Indian Wells vloni, když zrovna začala válka. A bylo to maso. Ten zápas ve mně zanechal velkou stopu," řekla Vondroušová. "Přišlo mi, že je strašně přehecovaná, úplně se tam bila do prsou a bylo to strašné. Úplné šílenství. Na tuhle mám od té doby docela velkou pifku. Jsem moc ráda, že jsem to takhle zvládla," řekla Vondroušová.

Na druhou stranu chápe, že je těžké všechny Rusy paušalizovat. "Pro ně to musí být taky těžké proti tomu bojovat, když tam mají rodiny. Třeba (Darja) Kasatkinová se k tomu vyjadřuje a je vidět, že má svůj názor, který chce říkat. Myslím si, že říct, že je to špatné, není zase tak hrozné, aby to nemohly říkat. Jistě, člověk neví, co se tam děje nebo neděje, ale Kuděrmetovová je zrovna velký extrém," konstatovala Vondroušová.

Dvaačtyřicátá hráčka světa, která si již nyní vylepšila wimbledonské maximum, vyzve v boji o osmifinále Chorvatku Donnu Vekičovou. Finalistka turnaje v Berlíně a nasazená dvacítka otočila duel s Američankou Sloane Stephensovou a vyhrála 4:6, 7:5 a 6:4.

"Los je samozřejmě těžký, ale ve třetím kole už si člověk nemůže moc vybírat. Zkusím se na to připravit a hrát svou hru, která tady zatím funguje," dodala česká tenistka.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (58)
07.07.2023 20:10Od: IngStavinoha tak jsme se novosvazácky vystříkli
a teď už to zase bude chtít hlavně kvalitní hru
[ Reagovat ]
08.07.2023 14:31Od: turista
Souhlasím pane inženýre. Není dobré když se do tenisu plete politika.
[ Reagovat ]
07.07.2023 11:47Od: tommr Markéta Vondroušová
Markéta odehrála skvělej zápas smile ale ty blbý kecy na soupeřku si mohla odpustit ...
[ Reagovat ]
07.07.2023 11:58Od: Ianny
Markéta už je velká holka a pokud vím, je svéprávná. Pokud jí ta pifka na Rusku dopomohla k výhře, jen dobře:)
[ Reagovat ]
07.07.2023 12:06Od: Maisterstich
Nesmysl, naopak to řekla velmi dobře. Je důležitý poukazovat přesně na tyhle případy, kdy je sport součástí ruský propagandy.
[ Reagovat ]
07.07.2023 12:11Od: Ondra979
smilesmile
[ Reagovat ]
07.07.2023 13:02Od: aligo
smile
[ Reagovat ]
07.07.2023 14:14Od: Patapuff Re: tommr
No ty si zase ser*š do huby. To, že říká, že není správné, že ruská hráčka podporuje to, co dělají její dementní krajani na Ukrajině, jsou blbý kecy?
[ Reagovat ]
07.07.2023 14:16Od: bIbec
Vyjádřila se, že to podporuje?
[ Reagovat ]
07.07.2023 14:29Od: Jon61
Pro váš nick platí NOMEN OMEN.
[ Reagovat ]
07.07.2023 14:31Od: bIbec
Vyjádřila se, že to podporuje?
[ Reagovat ]
07.07.2023 14:40Od: makro99
Nějaká ruská tenistka se otevřeně vyjádřila, že to podporuje?
[ Reagovat ]
07.07.2023 14:45Od: bIbec
Já nevím, ptám se.
[ Reagovat ]
07.07.2023 20:12Od: IngStavinoha
jsou to šašci, tahle novosvazácká košťata
[ Reagovat ]
08.07.2023 14:35Od: turista
Ano pane inženýre.
[ Reagovat ]
08.07.2023 14:36Od: turista
Nikdy nic takového nezaznělo. To by jí Angličané nenechali hrát ve Wimbledonu.
[ Reagovat ]
07.07.2023 15:18Od: Patapuff
"Musím říct, že s touhle (Ruskou) jsem hrála v Indian Wells vloni, když zrovna začala válka. A bylo to maso. Ten zápas ve mně zanechal velkou stopu," řekla Vondroušová. "Přišlo mi, že je strašně přehecovaná, úplně se tam bila do prsou a bylo to strašné. Úplné šílenstí." Mám za to, že tohle chování vykazuje jisté sympatie či hrdost na konání jejích krajanů chrabrých válečníků. K tomu když trochu zapátráš na netu, tak zjistíš, že ji sponzoruje společnost Tatneft, zásobovatel ruské armády a ona je členkou armádního týmu CSKA (možná má i nějakou armádní hodnost).
[ Reagovat ]
07.07.2023 15:49Od: bIbec Re: zajímavé
Tak pokud je to zelená palice tak je skutečně možné, že ten konflikt podporuje, to asi jo.
[ Reagovat ]
07.07.2023 15:57Od: Patapuff
V armádě se musí poslouchat, kázeň a pořádek musí byt.
[ Reagovat ]
07.07.2023 20:15Od: IngStavinoha
takovou zkušenost bys potřeboval jako sůl
[ Reagovat ]
07.07.2023 20:44Od: bIbec
Já myslím že kázeň a pořádek musí mít člověk hlavně sám k sobě.

Na druhou stranu, pokud není pořádek ve státu, který by však měl pramenit s dobré víry a důvěry v autority státu, tak je stát odsouzen k zániku.

Já to třeba nějak nedovede, mít tu důvěru v ty autority. Asi mám nějaké vnitřní přesvědčení, že až v příliš velké pozici moci člověk nemůže být dobrým člověkem.

Je to těžké. Lepší nešpekulovat.
[ Reagovat ]
07.07.2023 20:47Od: bIbec
A na svět bez státu nevěřím, to je ideologická hovadina.
[ Reagovat ]
07.07.2023 20:53Od: IngStavinoha
Já myslím že kázeň a pořádek musí mít člověk hlavně sám k sobě.

jo, tak to je taky velká pravda smile

celkově dobré postřehy ;-)
[ Reagovat ]
07.07.2023 20:54Od: bIbec
Znám třeba nějaký borce, co se hnali do politiky. Neříkám, že sou to úplní šulíni, ale divní rozhodně byli.

Do politiky choděj jenom divný lidi. Kdo je šikovnej, tak podniká nebo prostě normálně pracuje.
[ Reagovat ]
07.07.2023 21:21Od: IngStavinoha
na tom taky něco je ;-) a právě na to pak taky spoléhá onen slizký zkorumpovaný ksindl, který je tam teď - normální lidi znechutit, odstranit z veřejného dění, a řídit vše podle vlastních "filantropických" představ ;-)
[ Reagovat ]
07.07.2023 20:59Od: Patapuff Re: takovou zkušenost bys potřeboval jako sůl
Mám, dvouletou.
[ Reagovat ]
08.07.2023 14:38Od: turista
Já jsem tam byl rok v letech 1985-1986 jako špagi. Byla to otřesna zkušenost.
[ Reagovat ]
07.07.2023 20:45Od: Ondra979
hm tak to s tim armadnim tymem mi uniklo,ale zapada to do skladacky..proste je to russanda hnussanda..jeste ze ji Marketa vypraskala
[ Reagovat ]
07.07.2023 15:48Od: Patapuff
Výše popsané lze zjednodušeně vyjádřit tak, že podporuje to, co dělají její dementní krajani na Ukrajině. Normální člověk to patrně pochopí, ty ale evidentně nemáš svůj nick jen tak pro nic za nic.
[ Reagovat ]
08.07.2023 14:32Od: turista
Přesně tak. Tu politiku si mohla odpustit.
[ Reagovat ]
07.07.2023 10:49Od: Maisterstich
To zas bude keců od Rusofilů...
[ Reagovat ]
07.07.2023 11:09Od: Ondra979
jj to bude..no maji to marne, tato hracka je presne ta, ktera z ruske agrese nepokryte profituje, viz jeji sponzor Tatneft atd..no proste hnus
[ Reagovat ]
07.07.2023 20:14Od: IngStavinoha
hlídej si hlavně ušácký ksindl posledních 70 let dozadu v celém světě a banderošmejd od Majdanu 2014 - v tom máš gigantické rezervy
[ Reagovat ]
07.07.2023 20:32Od: Ondra979
nemej peci kolaborantska hnido..putlerovci to maji spocitane, je to jen otazka casu..pak se s kolaborantama bude uctovat a tato doba uz je mozna blize nez by vam bylo mile
[ Reagovat ]
07.07.2023 20:37Od: IngStavinoha
doufám, žes byl dneska na Ruzyni vzorně vyprovodit toho Sorosova cvičeného opičáka - přes noc stačil i s jeho zelenohnědými banderomužiky zneuctít Pražský hrad způsobem, jakým se to naposledy povedlo v březnu 1939
[ Reagovat ]
07.07.2023 20:42Od: Ondra979
ty jsi dobrej pacient, ale uz koncime, ukrajinu samozrejme podporuji, protoze vede spravedlivou valku a brani se hnussacke agresi,a verim, ze ti vcerejsi navsteve pana prezidenta udelala velkou radost, jen se to stydis priznat :)..neboj, putler alis bunkerdeda neprijede, ten ma nahnano a je schovanej v bunkru
[ Reagovat ]
07.07.2023 21:10Od: IngStavinoha
co je vlastně spravedlivá válka, o tom by se dalo dlouze diskutovat - stejně jako o tom, co je spravedlivý vnitrostátní převrat

a jestli si důsledky převratů, případně i voleb cíleně řízených a ovlivňovaných ze zahraničí, mají postižené státy nechat líbit bez vážnějšího odporu všude, pořád a donekonečna, to je další otázka

klepnout eusa "Západ" přes ty jeho nenasytné, roztahovačné zločinecké pracky už prostě bylo načase, a že se k tomu nakonec odhodlalo právě Rusko, není historicky a vzhledem k vývoji posledních desetiletí žádná náhoda

skuteční agresoři, schovaní momentálně za Ukrajinou a "balíčky sankcí", skončí stejně špatně jako Napoleon i Hitler - a budou si to zase nadlouho pamatovat, i se všemi jejich bezpáteřními nohsledy včetně Soros-Kolářovic maňáska s bílou hřívou, který svou natupírovanou nicotností v úřadě dokázal už během pár měsíců trumfnout dokonce i Háchu s Novotným, což už je opravdu co říct
[ Reagovat ]
07.07.2023 21:13Od: Ondra979
v pripade russacke agrese neni o cem diskutovat, pokud se ovsem nebavime s russkym kolaborantem alias fulnekem rudym nokem.pak jakakoli diskuze nema smysl
[ Reagovat ]
07.07.2023 21:27Od: IngStavinoha
v době "jediného správného názoru" je to pro jednostranně zažrané jasánky a urválky tvého typu jediná možná cesta, jak neodhalit svou nevědomost a nenávistnou tupost úplně - užívej si černo-bílý "demokratický" klid ještě chvíli, už dlouho trvat nebude... smile
[ Reagovat ]
07.07.2023 22:46Od: Ondra979
jasne..uz se tesim..vzpomen si na sveho ideoveho vudce soudruha Skalu, nadseneho vitace okupantu v roce 68, ten uz za popirani znameho faktu ktery russaci neradi, ale priznali se k tomu, dostal podminku, priste uz to muze byt klidne natvrdo..tak pokracuj a muzes ho treba prekonat :)
[ Reagovat ]
07.07.2023 23:02Od: IngStavinoha
tak určitě - když to nepůjde jinak, má Soros pod palcem i justici smile

ještě tvoji prapravnuci se za tuhle zvrácenou dobu a své aktivistické předky v ní budou stydět smilesmile
[ Reagovat ]
07.07.2023 23:14Od: Ondra979
to je brekotu..bavim se, uz se vam to krati bolsevici a fasounci, popirani genocidi je trestne a je to moc dobre..do 15 let vas bude uz minimum a dalsi generace si nastesti velmi dobre budou pamatovat, co je russnacko za risi zla protoze to ted vidi v primem prenosu a to z pameti jen tak nevymazou
[ Reagovat ]
07.07.2023 23:30Od: IngStavinoha
další generace buď na vlastní kůži drsně poznají, kam to aktivistický ksindl pod "nenápadným" vedením miliardářských "filantropů" a "neziskovek" "dopracoval", anebo s tím lidstvo ještě teď v prostém pudu sebezáchovy zkusí něco udělat - Rusko už s tím začalo, kdy se probudíš ty, ukrobolševiku?
[ Reagovat ]
07.07.2023 23:39Od: Ondra979
o to nemej vubec peci..ty uz se ze sveho sna aby tady zase byla zase Ceska a slovenska sovetska republika jako v letech 68-89, tak z toho uz se nikdy neprobudis..nastesti to uz zustane navzdy jen sen bolsevickych pohrobku a kolaborantu, protoze NATO teto obludne idee kterou by putler a jeho kohorta jiste radi zase obnovili jak vidime, tak NATO ji vystavi jasnou stopku hahaha
[ Reagovat ]
07.07.2023 23:55Od: IngStavinoha
njn, já vlastně zapomněl, že ty žádný pud sebezáchovy nemáš, stejně jako cit pro levotu - ušáci se ti jen úlisně smějí za zády, a ty jen poslušně solíš prachy do jejich zájmů a chrochtáš blahem, jak tě "spojenci" (o)chrání - naivko ;-)))
[ Reagovat ]
07.07.2023 23:59Od: Ondra979
samozrejme ze ochrani, takze ty penize dam velmi rad a jeste mi stejne dost zbyde..a ze to funguje, vidime krasne na pobaltskych statech..jinak uz by tam putler valcil taky kdyby na to mel zdroje coz ted stejne uz nastesti nema..a ty s tim nenadelas vubec, ale vubec nic a to te asi urcite zere..hahaha
[ Reagovat ]
08.07.2023 00:20Od: IngStavinoha
jako medvědy si vás novosvazáčky vodí, jako ty medvědy... a s tím fakt nemůžu nic moc udělat, i když se občas snažím, přičemž o komouše a spol. tady už dávno nejde ;-) spíš smutná epizoda v dějinách českého národa, ale snad bude zase líp...
[ Reagovat ]
07.07.2023 21:40Od: Patapuff Re: IngStavinoha
Od personálu v Bohnicích je hezké, že tě občas, zřejmě za dobré chování, pouštějí ke kompu. Dalo by se dlouze diskutovat o tom, co je spravedlivá válka? Spravedlivá válka je, když bráním svoje území před vnějším agresorem. Tečka. Dál není o čem diskutovat. Určitě není spravedlivá válka, když na něčí území lezu. Stejně jako asi nebude spravedlivé, když ti někdo vykopne dveře u bytu a fackama tě bude nutit, aby si mu část svého bytu přenechal.
[ Reagovat ]
07.07.2023 22:00Od: IngStavinoha
tečka - to je "argumentace" ;-)))

však ji obvykle hojně používají právě ti, co si v mobilu dlouho pěstovali "tečku" zelenou - k čemu vlastně ???

a historie začala 24.2.2022 - tak to ma byt, tak je to spravne... no hezky vás ušáci zmasírovali, jen co je pravda - jenže tahle zoufalá zblblost mainstreamem se v Bohnicích neléčí... smile
[ Reagovat ]
08.07.2023 09:43Od: Patapuff
Když ti někdo vykopne dveře u bytu a fackama tě bude nutit, aby si mu část svého bytu přenechal, budeš se bránit, případně se dožadovat pomoci nebo mu to, co chce, přenecháš a budeš vést dlouhou diskuzi o tom, zda měl důvod ti to vzít?
[ Reagovat ]
08.07.2023 11:30Od: Ondra979
tomuhle nema smysl nic vysvetlovat, ten by tady vital russke okupacni hordy jako jeho spolusoudruzi kolaboranti v 68...nastesti cas je v tomto neuprosny a techto kolaborantu bude stale mene a mene..
[ Reagovat ]
08.07.2023 12:07Od: Patapuff
Já mu nic nevysvetluju, jsem jenom zvedavej, jestli dokaze odpovedet na tuhle jednoduchou otazku, ktera tak nejak řeší podstatu veci. Podstatu veci bez nejakejch pseudoideologickejch zvratků.
[ Reagovat ]
08.07.2023 12:16Od: Ondra979
ten si porad pomele tu svou..ale mam srandu z toho, jak ho zere, ze jsme a budeme cleny NATO, coz je pro bolseviky jeho typu uhlavni nepritel :))
[ Reagovat ]
08.07.2023 13:00Od: Patapuff
Zatim to vypada, ze ho nepustili ke kompu, musi se dostat na vsechny pacienty.
[ Reagovat ]
08.07.2023 14:34Od: turista
Nesyč! Přece nejsi had.
[ Reagovat ]
07.07.2023 09:32Od: aligo Jeeeee
Vsadím se, že z toho zase bude kauza zbytečných rozměrů...
[ Reagovat ]
07.07.2023 10:05Od: Patapuff
Co je kauza zbytečných rozměrů? Z čeho bude kauza zbytečných rozměrů? Proč by z toho měla být kauza zbytečných rozměrů?smile
[ Reagovat ]
07.07.2023 10:27Od: aligo
Uvidíš, takováto vyjádření většinou tisk pořádně propitvá... uvidíme
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist