Vyzkoušejte nový TenisPortal – moderní, přehledný a optimalizovaný i pro mobily
Vyzkoušet

Všem hráčkám musí být umožněno soutěžit bez diskriminace, reaguje WTA na situaci v Praze

  • Ženská tenisová asociace (WTA) se podivovala nad omezením startu ruských a běloruských hráček na blížícím se turnaji v Praze. Ve stanovisku na twitteru uvedla, že je proti válce na Ukrajině, přesto se pozastavila nad kroky českých orgánů, které znemožnily účast ruským a běloruským tenistkám navzdory jejich statutu neutrálních sportovců. Situaci bude dál sledovat. Na prohlášení WTA reagoval bývalý hokejový brankář Dominik Hašek, který naopak kroky českých orgánů podpořil, stejně jako bývalý ukrajinský tenista Aleksander Dolgopolov.
    29. 7., aktualizováno | Aktuality |  224 komentářů
    (© Profimedia)(© Profimedia) 
     

"WTA důrazně odsuzuje válku na Ukrajině a zavrženíhodné jednání ruské vlády. WTA dál podporuje ukrajinské sportovce - stejně jako ostatní sportovce WTA, kteří čelí jako profesionálové obrovským výzvám, zatímco mnoho jejich blízkých a jejich země čelí útokům ze strany Ruska," uvedla v úvodu stanoviska organizace.

Později se ale podivovala, že byl tenistkám ruské a běloruské národnosti znemožněn start navzdory statusu neutrálních sportovců.

"I přes jejich neutralitu je některým hráčkám WTA odepřena českými orgány možnost startovat na turnaji WTA 250, který se má konat příští týden v Praze. Pravidla WTA stanoví, že všem hráčkám musí být umožněno soutěžit na okruhu WTA pouze na základě zásluh, bez diskriminace. Situaci budeme dál sledovat, protože zohledňujeme důležité úvahy týkající se těchto složitých geopolitických otázek," dodala WTA.

Kvůli ruské invazi na Ukrajinu schválila vláda v červnu zákaz startu ruských a běloruských sportovců na českém území. Bělorusko se sice do války aktivně nezapojilo, umožnilo však Rusku podnikat útoky ze svého území.

Do kvalifikace dvouhry ve Stromovce měly zasáhnout také tři Rusky Diana Šnajderová, Polina Kuděrmětovová a Erika Andrejevová. Pořadatelé turnaje už v pátek na tiskové konferenci oznámili, že jednu z ruských hráček nevpustila policie do Česka.

Agentura AFP s odkazem na instagramový příspěvek Anastasie Pavljučenkovové napsala, že do země nebyla vpuštěna právě ona. "Příští týden nebudu moci hrát na turnaji v Praze. Budu se dál tvrdě připravovat a uvidíme se v Cincinnati a na US Open," uvedla společně s příspěvkem WTA na sociální síti tenistka, jež podlehla Barboře Krejčíkové ve finále Roland Garros 2021. Pořadatelé pro ČTK nicméně popřeli, že by Pavljučenkovová byla hráčkou, které nebyl umožněn vstup na letišti.

Kroky českých orgánů naopak podpořil bývalý hokejový brankář Hašek, který se na twitteru proti stanovisku WTA ohradil. "Přestaňte lhát. Jsou to občané Ruska a Běloruska a reprezentují činy svých zemí. Tím je ruská agresivní válka, zabíjení a zločiny včetně genocidy. Jelikož mohou hrát na turnajích, další Ukrajinci a Rusové umírají. WTA za to nese plnou zodpovědnost, bude platit miliardy dolarů Ukrajincům," napsal Hašek.

Podobná situace se odehrála minulý týden v Polsku, kde pohraniční stráž nevpustila do země Rusku Věru Zvonarevovou, jež se měla zúčastnit turnaje ve Varšavě. Bělorusky Sasnovičová a Julija Hatouková či Ruska Valerija Savinychová ale do soutěže zasáhly. Ruské a běloruské hráčky na tenisových turnajích jinak nastupují pod neutrální vlajkou a bez státních symbolů.

"Vypadá to, že WTA si myslí, že všichni kolem jsou idioti neví, že WTA plně podporuje válku podporující sportovce. Dobrá práce Česko, dobrá práce Polsko," napsal na Twitter bývalý 13. hráč světa Aleksandr Dolgopolov, jenž brání svou zemi se zbraní v ruce.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (224)
30.07.2023 23:22Od: Fandina
WTA je směšná, samozřejmě, že bude hráčkám umožněno hrát bez diskriminace, ale nejříve se musí na ten turnaj dostavit.
[ Reagovat ]
31.07.2023 08:43Od: NovacekTP Re: Vy
smile jste taky směšná
[ Reagovat ]
29.07.2023 23:59Od: kulhavej_kmet
Především je to diskriminační, a tudíž protiprávní. V české legislativě je diskriminace zakázána v Listině základních práv a svobod, která je součástí ústavního pořádku.
[ Reagovat ]
30.07.2023 00:14Od: kulhavej_kmet
Snad zasáhnou soudy a to nařízení vlády zruší. Tedy pokud jsme ještě právní stát.
[ Reagovat ]
31.07.2023 08:44Od: NovacekTP
smile tak, politika do sportu nepatří.
[ Reagovat ]
30.07.2023 00:15Od: Ondra979
to mas asi od te pravnicky zwratkove co...tak urcite haha
[ Reagovat ]
30.07.2023 00:44Od: kulhavej_kmet
nejsou argumenty, co?smile
[ Reagovat ]
30.07.2023 01:01Od: Tomas_Smid_fan
Jasné argumenty jsou tady:
https://www.mzv.cz/jnp/cz/informace_pro_cizince/aktuality/zprisneni_vstupu_do_cr_schengenu_pro.html

A teď máš dvě možnosti - buď někam odkulháš anebo se můžeš zúčastnit soutěže blbý a blbější. Tvůj příspěvek splňuje kritéria.
[ Reagovat ]
30.07.2023 01:25Od: kulhavej_kmet
haha, opravdu si myslíš, že může vláda vydávat diskriminační nařízení, ty pako hloupý?smile
[ Reagovat ]
30.07.2023 02:13Od: Tomas_Smid_fan
tedy vítej v soutěži.
[ Reagovat ]
30.07.2023 04:14Od: kulhavej_kmet
no jistěsmile

Takhle to dopadne, když Ministerstvo zahraničních věcí poslouchá názory duševního giganta Haška.

Velmi se stydím za naši vládu. Nerespektuje ústavu a dělá ve světě jen a jen ostudu.
[ Reagovat ]
30.07.2023 08:32Od: Ondra979
tak podej ustavni stiznost :)) je jasne, ze je to uplne ok, jen prokremelsti trollove klasicky neunasi :))
[ Reagovat ]
30.07.2023 11:04Od: Patapuff
Proč je omezení vízových služeb pro občany Ruska a Běloruska diskriminační nařízení? Proč by si nezávislý svrchovaný stát nemohl určit, koho vpustí na své území?
Jak si přišel na to, že Ministerstvo zahraničních věcí poslouchá názory Haška? On ti to někdo z ministerstva říkal?
[ Reagovat ]
31.07.2023 09:06Od: NovacekTP
smilesmile
[ Reagovat ]
30.07.2023 13:54Od: Krisboy
Žádná soutěž, dejte mu první cenu rovnou! smile
[ Reagovat ]
31.07.2023 08:45Od: NovacekTP
smile
[ Reagovat ]
30.07.2023 08:44Od: DJOKERTHEGOAT
Zajímavé. Během covidu ti protiprávní nařízení/jednání vlády vadilo a tady najednou ne. Z lidí jsou sráči během vteřinky jak tak koukám. U Tebe to platí dvojnásob. Škoda.
[ Reagovat ]
30.07.2023 10:01Od: elsky
No ale tohle je poměrně vzácná výjimka. Dvě roušky na hubě a čtvrtá posilující dávka v paži většinou plynule přešly k povinné ukrofilii.
[ Reagovat ]
30.07.2023 10:16Od: elsky
A platí to i naopak, komu se nezdál covidový nouzový stav, většinou ani nezkousnul Fialovo pohotové repete.
[ Reagovat ]
30.07.2023 10:51Od: Patapuff Re: elsky
Patrně si velmi zaneprázdněn bojem za spravedlivý svět, přesto bych se rád připomněl:
Která slova já můžu používat a někdo jiný ne? Co znamená "jakmile se kdokoliv otře o druhou stranu, už se tady žádá zásah státních orgánů"? Kdo se otře o druhou stranu? Co je druhá strana? Kdo žádá zásah státních orgánů?
Zkus z toho drátku, co máš v hlavě, něco vyždímatsmile
[ Reagovat ]
30.07.2023 13:15Od: elsky
Puffe, drátky si ovládám sám. smile
[ Reagovat ]
30.07.2023 13:49Od: Patapuff
No a odpovíš mi?smile
[ Reagovat ]
30.07.2023 13:52Od: Patapuff
Dokážeš to? Ukaž, co ten drátek umí.
[ Reagovat ]
30.07.2023 14:07Od: Krisboy
Žhavil elsky, žhavil drát, dřív než Patapuff půjde spát...
ale tady se obávám, že ten drátek nevydržel. smile
[ Reagovat ]
30.07.2023 13:18Od: elsky
BTW: Jak´s na tom byl za covidu? Byla čtvrtá posilovací dávka?
[ Reagovat ]
31.07.2023 08:46Od: NovacekTP
smilesmile
[ Reagovat ]
30.07.2023 01:05Od: Tomas_Smid_fan
jen jedno mi v tom zákazu není jasné - když přicestují po vlastní ose a nikdo je nezkontroluje, tak je vše ok a záleží jen na organizátorovi sportovního podniku, zda je nechá hrát?smilesmile
[ Reagovat ]
30.07.2023 12:03Od: Patapuff
Ten by o tom zákazu měl vědět a tím pádem uvědomit cizineckou policii, aby přijela a mrkla se, jak to s tím vízem maj. Si myslim.
[ Reagovat ]
30.07.2023 12:25Od: tommr
organizátor ještě před pár dny tvrdil že Rusky a Bělorusky budou na turnaji moct startovat jako neutrální hráčky. Viz článek zde na TP ...
[ Reagovat ]
30.07.2023 13:12Od: Patapuff
Organizátor tvrdil...policie na základě opatření vlády nevpustilasmile
A že o tom byl článek na TP, tak to tak skutečně bylo? Na TP se třeba psalo, že prvním trenérem Markéty Vondroušové byl Jan Fuchs...a není to pravda.
[ Reagovat ]
31.07.2023 08:48Od: NovacekTP
politika do diskuse nepatří = bansmile a do sportu taky né.
Petr Drulák: Kdo chce patřit na Západ, ať se podívá, jak vypadá Francie. Youtube, ABJ
[ Reagovat ]
30.07.2023 14:56Od: Patapuff
Vy, proruský lobotomové, to máte těžký. Obhajujete něco, co se obhájit nedá a nejste bůhvíjaký myslitelé. To je blbá kombinace. Příroda na Vás s inteligencí dost šetřila, ta Vám stačí Vám pouze na to nejzákladnější - jíst, pít, čůrat, kakat a něco někam napsat. Ale už ne na to, abyste si to, co napíšete, taky dokázali zdůvodnit.
[ Reagovat ]
30.07.2023 15:00Od: Patapuff
Skočilo mi tam dvakrát Vám...tak snad Vám to nebude vaditsmile
[ Reagovat ]
30.07.2023 15:02Od: Patapuff Re: elsky
Ty sis mě zablokoval? A já myslel, že si pro svobodu slova.
[ Reagovat ]
29.07.2023 23:36Od: A211 Vyhrála
Vyhrála a nepodala ruku byla diskvalifikována !!!!!!!!
[ Reagovat ]
30.07.2023 13:58Od: Krisboy
Pro miliony lidí včetně mě je jasná vítězka smilesmile

Ta fašistická děvka může bejt ráda, že ji tou šavlí nepropíchla.
[ Reagovat ]
30.07.2023 14:49Od: alcaraz.dva
smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 23:11Od: George_Renel Už se skoro perou
https://echo24.cz/a/HLNyX/zpravy-domaci-senator-laska-dostal-ruska-tenistka-nevpusteni-do-zeme-sport?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

https://cnn.iprima.cz/zakaz-pro-pavljucenkovovou-je-podle-jiriho-justa-preslap-hasek-si-mysli-opak-373882?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
[ Reagovat ]
30.07.2023 01:35Od: Kandinsky1
Ten Dostál s Justem jsou pěkní imbecilové. Bláboly typu, že nechci válku, nemají s odsouzením ruské agrese nic společného.
[ Reagovat ]
29.07.2023 20:26Od: enfee
Trapni cesi zas delaj ostudu. Hasek je zraly na lecebnu
[ Reagovat ]
29.07.2023 21:53Od: Tomas_Smid_fan
Tak nedělej vostudu tady a vrať se tam, odkud jsi sem spadnul.smile Podobných existencí už tu je na lopaty.
[ Reagovat ]
29.07.2023 22:05Od: Petr_Fisk
Vysvětlit jim to "polopaticky".
[ Reagovat ]
29.07.2023 22:13Od: Tomas_Smid_fan
Přesně taksmile
[ Reagovat ]
29.07.2023 22:30Od: Petr_Fisk
Úplně to vidím.
[ Reagovat ]
29.07.2023 19:30Od: paddy Andreeva
pro zajímavost - Yastremska nedávno požádala o trest pro Andreevu z laikování válečných komentů (důkazy nejsou k dispozici, navíc like jde vždy smazat)

"Recently, I asked that sanctions to be taken against Mirra Andreeva for having liked social media posts which clearly concerned the atrocities committed to Ukrainians and the WTA simply indicated it would not intervene."

níže je video z Wimbledonu, kde Andreeva dostala pokutu 8 tis. USD za fláknutí rakety, který označila za pád - po zápase nepodala ruku umpiru

po uklouznutí byla na okamžik v klidu a najednou (jak si uvědomila, že míč zkazila) vyrotovala ruku o 360 stupňů

každý si může udělat obrázek sám (zejména výraz tváře ve zpomaleném záběru) smile

https://twitter.com/BBCSport/status/1678660395911766018
[ Reagovat ]
29.07.2023 18:46Od: Nola
koho zaujima nejaky WTA turnaj v Prahe bez hracok prvej dvadsiatky? zbytocne emocie na oboch stranach... iba sa divim, kde je zasity Federer s Nadalom, ktori vlani branili ruskych a bieloruskych hracov a hracky na W? ticho po pesine, odobrat Djokovi body na to ich bolo, ako trest za zakaz startu, pokrytci dvaja :D a este ako sa hladkali na twitteri a propagovali zeny, zlucenenim tour :D

no kludne si to rozdajte, mne nie je vobec luto ziadnych Rusiek a Bielorusiek, su mi uplne volne.... spickove hracky tam nehraju, nech to kludne vyhra pani Bonzakova, snad bez bodov ako Novak vo W :D
[ Reagovat ]
29.07.2023 19:09Od: Tomas_Smid_fan
Chyba je na straně WTA, že nevěděla předem, že mají RUS a BLR zakázaný vstup do země. Turnaj s tím nemá nic společného.
[ Reagovat ]
29.07.2023 19:25Od: Nola
:D neprekvapil si, tak ako vzdy, mna WTA absolutne nezaujima, ani ich postoj, ani postoj vasich politikov, zivot nie je fer, ja som s tym vysporiadana, a mali by sa s tym vysporiadat aj ti, ktori brania ruske a bieloruske hracky.....mna zaujimaju ti dvaja pokrytci, ktori vlani videli iba samych seba, vlastnu karieru, dnes ticho po pesine.... po covide to ide s tenisom dole vodou, same precedensy.... masky boli zhodene :DDD
[ Reagovat ]
29.07.2023 19:51Od: Petr_Fisk
Život není fér?
A ty jsi s tím srovnaná.
Co z toho pro Tebe vlastně plyne?
Chováš se fér ikdyž život není fér anebo když život není fér, tak se nějakou vlastní férovostí příliš nezabýváš?
A jak se Ti žije s názorem, že život není fér?
[ Reagovat ]
29.07.2023 20:03Od: Nola
preco ma riesis? ja sa nemusim nikomu spovedat... nikto ma nepozna, svoj zivot mam pod kontrolou, tenis je moja zaluba, mam aj ine, takze viem sa uplne oprostit od hercov na kurte, a ano zivot nie je vzdy fer, ak si este na to neprisiel, tak ta to caka, tomu ver....
[ Reagovat ]
29.07.2023 20:42Od: Petr_Fisk
To nebylo ani tak pro mě, jako třeba spíš úvaha pro Tebe. Ani se na to tady nedá ve zkratce odpovědět.
Teď ale nevím, život není fér anebo život občas není fér?
Mě to jen zaujalo, protože jsem nikdy nepřemýšlel jestli život je fér, stejně tak jako nevím přesně co to znamená mít svůj život pod kontrolou.
[ Reagovat ]
29.07.2023 21:18Od: Nola
:D podstatu o ktorej som pisala neriesis, ake priznacne odchadzat od temy pre fans Federera a Nadala, kde su tito dvaja strazcovia tenisu, kde su? :DDD

psycholog alias psychiater Fisk sa zamera na pschychohygienu prispievatela smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 21:23Od: Petr_Fisk
Nemusíš se hned čertit, jenom mě to zaujalo.
[ Reagovat ]
29.07.2023 21:32Od: Nola
ja sa naopak bavim, dvojim metrom smile

to ma nikdy neprestane bavit....

staci, keby Federer odsudil tento turnaj a ste tichucko ako vos pod chrastou, tak ako vlani vo W :D
[ Reagovat ]
29.07.2023 21:44Od: lars
Feder ukoncil karieru :)
A Fedal resili asi jen ATP a ne WTA
[ Reagovat ]
29.07.2023 21:55Od: Nola
no a? vlani riesil W, vzdy bude v tenise angazovany, zapamataj si to a to iste plati aj o Nadalovi, dvaja pokrytci, ktorym nevadilo, ked deportovali Novaka z Australie, nevadilo im, ked mal zakazany start v Amerike, ale Rusov a Bielorusov obhajovali vo W, houvno im na nich zalezi...... a dokonca si Fedex prizval na LC Rubleva :D
[ Reagovat ]
29.07.2023 21:59Od: Tomas_Smid_fan
smile
Když ona Nolka neusne dokud nepomyslí na Fedalasmile
[ Reagovat ]
29.07.2023 22:04Od: Nola
ty si niekedy aspon jeden jedinky krat odsudil kroky tvojho milovaneho Federera, ja Novaka ano, ale od zfanatizovaneho fanusika sa to nikdy nedockam, je to dokonaly gentleman, vytvorena mediami gloriola boha, ktory nikdy nerobi chyby, tym nemyslim jeho tenis, ten som nikdy nespochybnila fanatiku
[ Reagovat ]
29.07.2023 23:34Od: Tomas_Smid_fan
jaké kroky? Aha, asi ty co neudělal.smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2023 20:04Od: bIbec
To je zajímavá úvaha.

Neférovost si představuji jako analogii karet, které rozdá Bůh člověku na počátku. Dejme tomu hra "prší.." smrt dostane do rukou čtyři karty, vše esa a je jako první na tahu. Protihráč nemá šanci a umírá.

Prší je do značné míry o štěstí, takže to možná není úplně vhodná analogie. Bůh ve skutečnosti rozdává víc karet... dává lidem více možností. Někde ubere, někde přidá ale skoro vzdy se s nimi dá hrát a vyhrát.
[ Reagovat ]
29.07.2023 20:05Od: bIbec
Takže ta neférovost může být akorát na počátku.
[ Reagovat ]
29.07.2023 20:06Od: bIbec
Respektive na počátku, pokud člověku karty neumožní žít.
[ Reagovat ]
29.07.2023 20:50Od: Petr_Fisk
Co je vlastně výhra a co je prohra?
Výhra je mít víc peněz, dvě milenky, krásnou a chytrou manželku, vilu, bazén, tři auta, dva tituly a funkci ředitele společnosti?
To, co jednomu připadá jako výhra, může druhému přijít jako prohra.
Jediné o co jde, je vnitřní naplnění a harmonie, všechno ostatní jsou jen kulisy.
Stejně tak jako život není výhra, tak ani smrt není prohra.
[ Reagovat ]
29.07.2023 21:53Od: bIbec
Já bych řekl, že prohra je ztráta naděje a víry.

Bez naděje a víry člověk možná dýchá, ale skutečně nežije.

Výhra je dovršení cesty, kterou jsme si předsevzali. Může vést kamkoliv, to je individuální. Dokud má člověk naději, tak je stále na cestě.
[ Reagovat ]
29.07.2023 22:29Od: Petr_Fisk
Určitě ano.
Naděje a víra jsou projevy lásky. A láska je vše co nás obklopuje.
Výhra, prohra - z čehož plyne boj, usilování až násilí na sobě nebo dokonce i na druhých.
Cíl, předsevzetí - z čehož plyne ulpívání.
Smyslem života je ta cesta, ne ten cíl.
Vše je v neustálém pohybu a tak nikdo neví, kam vede ta jeho cesta, ale to vůbec nevadí.
[ Reagovat ]
29.07.2023 21:44Od: Ela-fon-isi
Biblický Job je příkladem života, kde se nedaří nic.
Od doby, co pracuju mezi postiženými se vídám s lidmi, se kterými se život fakt nemazlí. Postižení, ne vlastní vinou, autoimunitní choroby, smrt všech dětí, následky týrání v dětství... a díky tomu život s minimem financí. Pracují, studuji, ale s vypětím všech sil a bez partnerů, protože kdo by stál o takové lidi. Jim člověk ukázal jen odvrácenou tvář.
[ Reagovat ]
29.07.2023 22:11Od: Petr_Fisk
Ty jim ale ukazuješ tu "přivrácenou" tvář.smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 19:41Od: bIbec
Já myslím, že to nikdo nevěděl smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 19:42Od: bIbec
Teda až na ty politiky
[ Reagovat ]
29.07.2023 17:44Od: tommr
The WTA bears full responsibility for this and will pay billions of $ to ???????? ...

ten Hašek je úplnej šílenec. Kde by WTA vzala miliardy dolarů? smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:52Od: paddy ruští šachisté nejsou jako ruští tenisté
těsně po vypuknutí války poslalo 44 elitních ruských šachistů otevřený dopis Putinovi, že jsou proti válce smile

mnozí tady Rusáky omlouvali, že nemohou mluvit, ale je vidět, že to jde, když se chce smile

velmistr Sergej Karjakin dostal za otevřenou podporu Putina zákaz na 6 měsíců od světové šachové federace

většina sportovních federací Rusko exkomunikovala
na rozdíl od kolaborantských tenisových krys ATP a WTA smile

drtivá většina ruských a běloruských tenistů dělají, že se jich nic netýká a někteří (jako Sabalenka) se rozčilují, že nemohou dělat svou práci a vydělávat peníze

WTA se už ukázala s Čínou, kde hodila přes palubu Peng, kvůli které dala na oko zákaz turnajů v Číně, když Čína plošně zakázala jakékoli sportovní a jiné akce. Když se čínský zákaz zrušil, tak WTA rychle přispěchala pro čínské prašáky a v Číně se už může hrát.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:55Od: Patapuff
Když se dělá bussiness, války a podobné hlouposti jdou stranou.
[ Reagovat ]
29.07.2023 16:08Od: Otmar
Jste toho názoru, že válka není byznys?
[ Reagovat ]
29.07.2023 17:14Od: Patapuff
Co to má společného s mým příspěvkem?
[ Reagovat ]
29.07.2023 18:48Od: Otmar
Ptám se, jestli si myslíte, že válka není byznys. Co jste na tom nepochopil?
[ Reagovat ]
29.07.2023 19:48Od: Patapuff
Nepochopil jsem, co to má společného s mým příspěvkem. Vysvětlete mi to.
[ Reagovat ]
29.07.2023 23:10Od: Otmar
Napsal jste, že když se dělá byznys, válka a další jde stranou. Z toho jsem usoudil, že válku nepovažujete za byznys a chtěl jsem se o tom ujistit. Toť vše, když nechcete odpovědět, smířím se s tím, tomu věřte!
[ Reagovat ]
29.07.2023 23:46Od: Tomas_Smid_fan
A když uzná, že válka byznys je, tak z toho pro tebe vyplyne co? Vzhledem k jeho výroku vůbec nic, a proto na dotaz odpovídal dotazem.
Aneb: hruška i jablko je ovoce, z čehož ovšem nevyplývá, že hruška je jablkosmile
[ Reagovat ]
30.07.2023 06:54Od: Otmar
Kvalitní blábol!
[ Reagovat ]
30.07.2023 10:32Od: Patapuff Re: Otmar
Pro lopaty polopaticky: "Když se dělá bussiness, války a podobné hlouposti jdou stranou." je (smutné) ironické zhodnocení toho, co dělá ATP a WTA, že kvůli výdělkům zcela pomíjí fakt, že Rusko vede útočnou válku a ruští tenisté jsou součástí tohoto Mordoru. To, jestli je válka byznys, s tím nijak nesouvisí.
[ Reagovat ]
30.07.2023 10:38Od: Patapuff
Jak již uvedeno výše: "Když uznám, že válka byznys je, tak z toho plyne co? Vzhledem k mému výroku vůbec nic, a proto jsem na dotaz odpovídal dotazem." Proruský lobotom a logika to prostě nejde dohromady, to už jsem si ověřil mnohokrát.
[ Reagovat ]
30.07.2023 11:29Od: Tomas_Smid_fan
Tak tak. Já to napsal příliš sofistikovaně. Už jsem na tyhle myslitele vyplýtval přespříliš času. Je to zbytečné a nikam to nevede, stejně si pomelou svoji, nekteří jsou za to možná i placení a těch, co to dělají zadarmo je mi vlastně tak trochu líto, ale fakt jen trochusmile
Doufám, že se to tu trochu pročistí, každopádně já si zas dávám od politiky voraz.
[ Reagovat ]
30.07.2023 15:05Od: Petr_Fisk
"Doufám, že se to tu trochu pročistí,"

Vedení WTA je zločinecká organizace.

29.07.2023 13:44Od: Tomas_Smid_fan
Mělo by se to tam pročistit...

Vidím, že rád čistíš...

https://www.youtube.com/watch?v=IgzFPOMjiC8&t=13s
[ Reagovat ]
30.07.2023 15:23Od: Otmar
Oběma pánům děkuji za "sofistikovanou" odpověd. V těch rádoby vyumělkovaných větách do toho jeden zamotal ruskou agresi, druhý lítost na časem, ztraceným s blbci. Má pravdu, kdyby tento čas věnoval sobě, případně i druhému pseudointelektuálovi, vyšlo by to nastejno a nemusel toho litovat. Buďte hodně zdraví, pánové!
[ Reagovat ]
30.07.2023 15:31Od: Patapuff
Co je na mých větách rádoby vyumělkované?
[ Reagovat ]
30.07.2023 14:49Od: Patapuff Re: Otmar
Vysvětlil jsem to dobře? Pochopily to i lopaty?
[ Reagovat ]
30.07.2023 15:33Od: Otmar
Opravdu si sebemilci myslí, že oplývají tak exkluzívními myšlenkami, jež nelze pochopit? To je má poslední reakce,přestal jste mě bavit!
[ Reagovat ]
30.07.2023 17:57Od: Patapuff
Můj komentář jste nepochopil, to je zřejmé.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:56Od: tommr
tobě leží v žaludku už i Čína? Nechceš náhodou aby zakázali hrát i Číňankám? smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 16:24Od: Kandinsky1
Naprosto přesné smile
PS: Předpokládám, že o Peng žádné nové zprávy nejsou. Je vůbec ještě živá?
[ Reagovat ]
29.07.2023 17:59Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 18:20Od: Ondra979
smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:22Od: Kandinsky1
Takhle by k tomu měli přistupovat ve všech zemích, a ať si rusákama podplacené WTA a ATP prskají, jak chtějí.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:17Od: paddy za komunistů
by si tady nikdo netroufl kritizovat, že se nemůže cestovat do ciziny
někteří dokonce měli zákaz i studovat VŠ

díky demokracii tady mohou rusofilové beztrestně psát
ČR je opak ruské totality, ve které se kritika režimu trestá vězením

kontrolní otázka soudruzi smile

kolik politických vězňů má USA či ČR?
a kolik jich je v Rusku nebo Bělorusku?
[ Reagovat ]
29.07.2023 18:56Od: R01316
no Biden jich ma habadej, vetsina tech, ze sli ke Capitolu protestovat zmanipulovany volby, tak skoncili ve vezeni, a to se ani kolikrat nedostali dovnitr
[ Reagovat ]
29.07.2023 19:07Od: paddy
ten eufemismus poklidné akce bych zkoušel jen na málo inteligentní jedince smile

na YT jsou videa z násilného vniknutí do Capitolu

výsledkem bylo několik mrtvých a desítky zraněných a další škody za více než 600 mil. Kč smile

Extensive physical damage; offices and chambers vandalized and ransacked; property stolen; more than $30 million for repairs and security measures
[ Reagovat ]
29.07.2023 19:24Od: Pe3k
Myslíš ty videa, kde policisté pouštějí výtržníky dovnitř? Jo tak ty jsem viděl, na youtube jich je dost... Více než 99.9% lidí co se zúčastnilo pochodu ke kapitolu nic neudělala jen pár magorů se rozhodlo vniknout dovnitř. Výsledem bylo několik mrtvých? To je lež. Jednu ženu tam zastřelili policisti, to je vše. Nic o tom nevíš, jen to co se snaží šířit manipulativní a zpolitizované stanice typu CNN. Nevím z jakých zdrojů čerpáš informace, ale jsou k ničemu. U kovidu to bylo přesně to samé...
[ Reagovat ]
29.07.2023 19:32Od: paddy
https://en.wikipedia.org/wiki/January_6_United_States_Capitol_attack
[ Reagovat ]
29.07.2023 19:37Od: Pe3k
Jako obvykle, nevíš nic. Myslíš, že potřebuju odkaz na wikipedii? Myslíš, že wikipedie je autoritativní zdroj? Je to ideologický hnůj.
[ Reagovat ]
29.07.2023 20:23Od: R01316
No to jsem se fakt pobavila... Nejak tam zapomneli uvest, ze tu komedii mela celou na starosti Pelosi, odmitla extra ochranku, o kterou zadal Trump, mela tam nekolik desitek utajenych agentu v prevleceni, co nahaneli lidi dovnitr, otvirali jim dvere a brany. Do toho par autobusu s levicacskou Antifou, chabe prevlecenou za trumpisty. To byli ti, co kdyz lezli dovnitr, tak rozmlatili okynka. Zemrelo pri tom jen par Trumpovych priznivcu, nekdo z policie pak o par dni pozdej na infarkt. A hlavne z tohoto celyho protestujici nic nemeli, jelikoz se ten den meli na Capitolu prezentovat dukazy zfalsovanych voleb. Tohle prece nemohla dovolit levice, aby to vyslo svetlo Bozi, a aby to promitali v telce, a tak zorchestrovali takovou komedii..
[ Reagovat ]
29.07.2023 21:12Od: Ondra979
super..bavim se, je videt, ze fanaticti trumpovci nejsou jen v USA a sezerou mu cokoliv..opravdu hezka pohadka smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2023 21:19Od: Petr_Fisk
"Pelosi...mela tam nekolik desitek utajenych agentu v prevleceni, co nahaneli lidi dovnitr,"
-
Podle nejnovějších přísně utajených dokumentů byla ale Pelosi ve skutečnosti hypnoticky ovládaná Marťany...
[ Reagovat ]
29.07.2023 21:28Od: Ondra979
tak to je ale vazna vec..s Martany se chtel sveho casu spojit i velky Jirka plysker Parouback..no nastesti mu to nevyslo,ale kdo vi, jestli se k tomu jeste nechysta..to by pak s Trumpem byli naprosti vladci sveta a putler by jeste skemral o jejich prizen ponizene :))
[ Reagovat ]
29.07.2023 22:12Od: Tomas_Smid_fan
A já už myslel, že Maďarysmile
[ Reagovat ]
29.07.2023 22:32Od: Petr_Fisk
I to je možné.
O tom se teď vedou vědecké spory a disputace.
[ Reagovat ]
29.07.2023 21:30Od: R01316
jojo, no proto asi taky tehdy levici ovladadny a cenzurovany Twitter hned smazl Trumpuv tweet, kde vsechny zadal, aby se protestovalo v miru a bez jakehokoli nasili... Vy ten mainstream fakt vsichni zerete... njn...Tak co se vam na te pohadce zdalo nezabavnejsi? abych to mohla prevypravet detem....
[ Reagovat ]
29.07.2023 23:50Od: Tomas_Smid_fan
Ty máš děti? No potěšsmile Ale pořád je šance, že těm tvým pohádkám neuvěří. Děti mívají (naštěstí) vlastní rozum.smile
[ Reagovat ]
30.07.2023 01:02Od: paddy Re: Absurdistán (2006)
Doporučuji shlédnout film, ve kterém proběhla evoluce tak, že ti inteligentnější mají málo dětí, a ti ostatní se množí geometrickou řadou, takže v budoucnosti budou samí dementi.

K tomu směřuje i současná civilizace. Jak říkal blixa: kde se tu ti dementi pořád berou, oni je snad klonují smile

smile smile
https://www.youtube.com/watch?v=M53IauWOaBo
[ Reagovat ]
30.07.2023 08:51Od: DJOKERTHEGOAT
To už trochu přeháníš s osobní rovinou, nemyslíš? Tobě taky nikdo nepíše, že prcáš ukrajinky, jinak by nebylo možný aby ses těch děvek tak zastával :)
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:12Od: dadaft
Rusáci dělají na Ukrajině naprosté příšernosti, zabili už víc než 250 ukrajinských sportovců, včetně několika tenistů, ,,,,,,,,,,,,,,,,,, těžce to nesu ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, na druhou stranu ty hráčky s tím vším až tolik nemají, i když názory některých z nich asi raději nechci znát ,,,,,,,,,,,,,,,,, je to holt těžké ,,,,,,,,,,,,,,
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:16Od: Kandinsky1
Naopak bys je měl chtít znát. Drtivá většina ruských sportovců Putina podporuje, tím si můžeš být jistej.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:20Od: dadaft
Jo, většina rusů ho podporuje, zmetka kagébáckého, to je fakt.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:24Od: tommr
je ale třeba položit si otázku zda podobný podrazy jaký ted udělalo Česko na ruský tenisky podporu Putina nezvyšují. Já si myslím že rozhodně ano ...
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:39Od: Patapuff
Podrazili jim teniskysmile
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:43Od: Patapuff
Přitloukli jim na ně podkůvky, aby nemohly rychle běhat.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:54Od: tommr
vidím že máš z toho překlepu druhý Vánoce. Někomu stačí ke spokojenosti opravdu málo ... smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:56Od: Patapuff
Vánoce nějak moc nežeru, ale tohle mě pobavilo.
[ Reagovat ]
29.07.2023 17:08Od: Tomas_Smid_fan
Žádný podraz na tenistky. Zákaz platí pro všechny na vstup do země. Spíš nechápu, jak to, že sem některé pustili. Povedlo se jim to fíglem nebo si na imigračním neplnili povinnosti?
[ Reagovat ]
29.07.2023 17:45Od: tommr
můj příspěvek byl ale o tom jak se na to budou koukat obyčejní Rusové ...
[ Reagovat ]
29.07.2023 21:40Od: Fandina
Obyčejní Rusové by měli začít přemýšlet, proč je jejich sportovcům zakázáno startovat v jiných zemí.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:27Od: paddy Re: Putin v prezidentských volbách získal cca 80 % hlasů
a s válkou s ním souhlasí většina Rusů

občané státu jsou zodpovědní za své politiky, protože je volí
je proto nekorektní tvrdit, že každý jednotlivý Rus za nic nemůže
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:58Od: turista
Pamatujete si na kobercová bombardování Vietnamu, na napalm, agent orange, masakr v My-Lai, na bombardování Bělehradu a Bagdádu, bílý fosfor ve Fallúdži v Iráku a podobně. Mně to přijde podobné. Války jsou zlo vždycky. Lidem přinášejí jen utrpení a smrt.
[ Reagovat ]
29.07.2023 16:08Od: elsky
Jediný rozdíl je v tom, že ne vždy jsou doprovázeny příšernou mediální masírkou. smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 19:57Od: Smazaný účet
Těch 500 mrtvých v Bělehradě zachránilo desetitisíce dalších životů. Taková je realita.
[ Reagovat ]
29.07.2023 16:14Od: DJOKERTHEGOAT
Máš seznam těch 250? :)
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:02Od: Stippy Co české hráčky?
Drží hubu a krok?
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:14Od: Vullkanec
Přesně tak. Všichni jsou připosraní a právě proto si tohle můžou ti naši náckové v čele s Rakušanem dovolit.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:19Od: Kandinsky1
Tak několik z nich se proti těm sviním podporující odporný teroristický režim už ohradilo smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 17:57Od: Vullkanec
Kteří? To by bylo super. Ale myslím tím čechy.
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:51Od: Petr_Fisk
Není Rus jako Rus viz třeba Kosatka.
Proč by nemohl hrát na turnaji ten, kdo odsoudí ruskou agresi na Ukrajině?
No a kdo podporuje masové vrahy nebo se bojí, tak si holt bude muset jet zapinkat do země, které Putinovo vraždění nevadí.
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:57Od: Levinest
Naprostý souhlas smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:01Od: Tomas_Smid_fan
smile A Kosatce za odvahu ještě nějakou tu rybu zdarma.smile A Rublovi, hmm, dávat ruble asi nemá smyslsmile
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:18Od: Kandinsky1
Kosatka a Rubl, tím výčet normálních ruských tenistů končí.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:37Od: Patapuff
Možná výčet normálních Rusů.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:39Od: Petr_Fisk
Nadsázka.
Tomu sám nevěříš.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:40Od: Patapuff
Správně, nadsázka. Ale procentuálně jich moc nebude.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:39Od: Kandinsky1
To ne, i mimo sport se našlo několik známých rusů, kteří tu agresi a celý režim odsoudili.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:44Od: turista
Tak Kosatka by měla v Rusku bohužel problémy i z jiných než politických důvodů. Když bude žít např. ve Švýcarsku o čemž uvažuje tak bude mít krásný život.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:50Od: Kandinsky1
Přístup k homosexuálům je taky politika.
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:36Od: magnus
V minulosti na tomto turnaji štartovalo plno ruských hráčok, aj vlani sa Potapova dostala do finále, ale asi platí"Keď sa chceš zbaviť dobrej súperky hoďte na ňu politiku". Niekto je tu pápežkejší ako pápež. V Severejnej Amerike môžu všetci sútažiť bez rozdielu vrátane Ruských a Bieloruských hráčov. Len vo Varšave a teraz v Prahe sú tenistky diskriminované na základe národnosti. V Budapešti dokonca Ruska celý turnaj vyhrala a vraj Madari su netolerantní lol. Polsko, Česko a Pobaltské štáty majú najrusofobnejšie vlády v Europe a v tom to je. Ako nedávno povedal predseda Slovenskej Narodnej Strany pán Danko" Fiala je len bábka v rukách Bruselu a Washintgtonu". Vzorom mnohých Slovákov je Orbán a Madarsko.
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:46Od: lars
A nekecas ? :)
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:51Od: bobisek7373
Magnus,popsal jsi to naprosto přesně.Rusofobie je v Česku rozpínavější,než kdekoli jinde.A "politici"jako
Lipavský a Rakušan jen přilévají jen rozdmýchávají nenávistnou atmosféru smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:59Od: GaelM
Co to vypovídá o národu, když je vzorem mnoha z nich latentní diktátor, který by nejradši jejich zemi anektoval? smile

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/madarsko-viktor-orban-slovensko-odtrzene-uzemi.A230725_095604_zahranicni_kha
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:08Od: Tomas_Smid_fan
Takhle se zlískat v sobotu po poledni...smile
Možná se ale spíš na Východě nepřestalo piť od včerejška.smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:35Od: Patapuff
Přemýšlel si někdy nad tím, proč Polsko, Česko a Pobaltské státy se (z větší části) nepřiklánějí k Rusku?

Je divné, že to takto nemají nastavené i Slováci a Maďaři. I po jejich území jezdily ruské tanky.
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:18Od: Carloss
Gabriela Knutson porazila druhou nasazenou hráčku kvalifikace v Praze Minnen a slaví první výhru na WTA kvalifikacích. velmi sympatická hráčka se zajímamým příběhem. moc ji fandím. má skvělý servis. a hra na tvrdým povrchu ji svědčí.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:43Od: Levinest
Super výsledek, doufám, že využije výhodný los kvalifikace k postupu do hlavní části turnaje. A doufám, že se jí podaří dostat do kvalifikace US Open.
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:14Od: Kozoroh
Hašek je jak středověký člověk, který byl přesvědčený, že všichni Židé nesou (dědičnou) vinu za ukřižování Krista. Stejná úroveň zatemněnosti mozku.

Tyhlety zásahy politické moci zkrátka kazí otevřenou tenisovou soutěž. Stát má právo si určit, kdo smí vstoupit na jeho území, ale takový stát pak není vhodný na pořádání otevřeného tenisového turnaje. Ve Wimbledonu to po roce pochopili, u nás se počítám příští rok turnaj v Praze hrát nebude, tohle WTA nenechá jen tak.
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:16Od: hanz
Na druhou stranu každý stát má právo si k sobě zvát/nezvat přátele/nepřátele.
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:19Od: tommr
to nikdo nepopírá, ale takový stát pak nemůže pořádat otevřené mezinárodní turnaje ...
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:29Od: Blondie
Jo, nastavíme tvář fackujícímu a těm ranám budeme říkat láska. Hlavně že u nás mohou mlátit do míčku.

Jo, asi holt ztratíme turnaj, no. Jsou větší věci.
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:48Od: Kozoroh
Proč ale v loňském roce ruské tenistky hrát v Praze mohly a letos ne? Má to logiku? smilesmile

https://en.wikipedia.org/wiki/2022_Prague_Open_%E2%80%93_Singles
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:54Od: DJOKERTHEGOAT
Tohle vypadá na hodně nedomyšlenou hurá akci.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:28Od: turista
Není to o logice ale o horlivosti české exekutivy. Český tenis to poškodí, protože WTA Praze tento turnaj odebere. Na turnajích v západní Evropě a v Americe taková omezení nejsou. Bojkoty olympiád v letech 1980 a 1984 taky pro sport nic dobrého nepřinesly.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:27Od: Patapuff
Nemyslím, že ve Wimbledonu to po roce pochopili, ATP a WTA je k tomu dotlačily.
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:03Od: hanz
Noskovic jako komparz... vypínám...smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:44Od: bobisek7373
Stydím se za to,že jsem Češka.Víc netřeba dodávat.Hanbasmile
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:47Od: Patapuff
Zažádej si o ruské občanství.
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:07Od: Tomas_Smid_fan
Přesně tak!smile S těmahle kecama ať jde někam na Novinky.cz...
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:33Od: turista
Tady se akceptuje jediný správný názor i na tuto kauzu. Dialog prostě mizí. To je tzv. korigovana demokracie.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:53Od: Patapuff
Vždyť vedeš dialog.
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:12Od: Levinest
smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2023 17:25Od: Ondra979
smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:47Od: Blondie
A já jsem hrdá.
Vono se to vyrovná smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:06Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:31Od: Basa
smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:01Od: misa
Ostudný komentář smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:03Od: GaelM
To se dá pochopit, i my se stydíme, že jsi Češka...
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:19Od: Petr_Fisk
smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:38Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:04Od: Ianny
To děláš správně, že se za sebe stydíš.
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:56Od: Levinest
Jsem hrdý na to, že jsem Čech. Stydět by se měli jiní!
[ Reagovat ]
30.07.2023 14:05Od: Krisboy
Tak táhni zpátky du RuSSka, kdo tě tady ty krávo blbá drží?
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:43Od: Blondie
Lol, tak asi jasně - na rozdíl od představitelů WTA a ATP, kteří si většinou sedí na Západě v teplíčku, my máme s nedemokratickým režimem zkušenost. A každý malinko vzdělaný ví, že sport je zásadní součást propagandy (nejen) nedemokratických režimů. Je určena jak dovnitř, tak i ven - a pomáhá udržovat morálku a prodlužovat tím válku.

Byli bychom ÚPLNÍ MASOCHISTIČTÍ HLUPÁCI, kdybychom jakkoliv podporovali i dílčí úspěchy rozpínavé mocnosti, která páchá válečné zločiny jen kus od našich hranic a která už několikrát výslovně řekla, že si činí nároky i na náš prostor.

Byli bychom jako patnáctka, co si večer po diskotéce dobrovolně sedá do auta s padesátníkem, který před ní celý večer dělal narážky na to, že ji chce profackovat a ojet.

Sorry not sorry!
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:55Od: lars
"jako patnáctka, co si večer po diskotéce dobrovolně sedá do auta s padesátníkem, který před ní celý večer dělal narážky na to, že ji chce profackovat a ojet "
Tvoje vlastni zkusenost, kdyz ti bylo 15 let ? :)
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:14Od: Blondie
Ne. A tvoje v padesáti?
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:01Od: lars
Ne. Neni to muj styl a ani nebude
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:46Od: turista
Jiný pohled je ten, že být papezstejsi než papež se většinou nevyplácí podobně jako přílišná upřímnost.
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:37Od: Tomas_Smid_fan
Tak turnaj by umožnil, ale když sem nesmí...smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:10Od: Smazaný účet Rusko
Rusko by mělo samo zakázat svým lidem jezdit do nepřátelských zemí!
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:13Od: Levinest
smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:48Od: Patapuff
Tak oni jim to brzo zakážou. Kázeň a pořádek musí byt.
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:03Od: Levinest WTA a ATP
Nesouhlasím s WTA ani ATP. Právo na svobodu rozhodování o vstupu do země má každý stát. Rusko a její sportovci (vyjma těch, kteří prokazatelně odsoudili okupaci cizí země a zabíjení civilistů, genocidu, vyvolávání hladomoru ostřelováním civilní infrastruktury apod.) by mělo (měli) být vyřazeno (vyřazeni) ze všech sportovních událostí. Rusko je říše zla.
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:13Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 12:51Od: kulhavej_kmet
Z Haška se stal fanatickej fašouneksmile.
[ Reagovat ]
29.07.2023 12:54Od: DJOKERTHEGOAT
Hlavně to svádění oné zvláštní operace na WTA. To je k pokukání.
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:01Od: elsky
Jak malý dítě. Nedostal zase někde pukem do hlavy?
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:53Od: Patapuff
Kdybys dostal pukem do hlavy ty, tak by se patrně nic moc nestalo. Maximálně by ti prasknul drátek, co ti drží uši. Ale ten by ti zase přiletovali.
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:59Od: DJOKERTHEGOAT
Ty jsi vzácně hloupá existence.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:22Od: Patapuff
Teď si mi to pěkně nandalsmile
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:01Od: elsky
Včera ses mě ptal, jak se pozná nová totalita. Tak třeba tak, že ty, protože zrovna náhodou jedeš režimní linii, můžeš v diskuzi používat sprostá slova, ale jakmile se kdokoliv otře o druhou stranu, už se tady žádá zásah státních orgánů.
To je to nové patolízalství a udavačství, co tak krásně kvetlo za komárů.
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:06Od: tommr
smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:14Od: Blondie
Zlato, ty nemáš ani ponětí o tom, co je podstatou pojmu totalita.
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:21Od: DJOKERTHEGOAT
smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:18Od: Patapuff Re: elsky
Opět požádám o vysvětlení. Která slova já můžu používat a někdo jiný ne? Co znamená "jakmile se kdokoliv otře o druhou stranu, už se tady žádá zásah státních orgánů"? Kdo se otře o druhou stranu? Co je druhá strana? Kdo žádá zásah státních orgánů? Sorry, mě tohle zase přijde jako naprostý bláboly. Ale třeba mi to tentokrát vysvětlíšsmile
[ Reagovat ]
29.07.2023 20:16Od: Patapuff
Tak zase nic. Zřejmě u tebe potřeba něco napsat předbíhá samu podstatu věci, tj. co napsat.
[ Reagovat ]
29.07.2023 21:05Od: Smazaný účet
Založ si svojí diskusní platformu a tam si piš, co chceš.
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:37Od: Tomas_Smid_fan
To je tvůj první příspěvek na TP?smile

Být adminem, tak to netoleruju, jinak z toho tady bude větší zoo než už je.
[ Reagovat ]
29.07.2023 12:44Od: Kytka
Je to sice odbočka k ATP, ale když Djokovič nemohl startovat na několika turnajích, zejména v USA, jenom pro to, že není očkovaný proti covidu, to není diskriminace?
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:38Od: Blondie
Ne :)
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:37Od: turista
Je to diskriminace.
[ Reagovat ]
29.07.2023 19:00Od: R01316
Blondie, co si pichas do zil prosimte
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:41Od: Tomas_Smid_fan
Při nevalné inteligenci politiků v převážné části světa se nelze divit ničemu. A už vůbec nemá smysl pátrat po důvodech.smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:08Od: Kozoroh
Byla to diskriminace a necitlivý zásah do tenisového mikrokosmu. Bohužel ATP to tehdy nestálo za protest. smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:06Od: paddy
to vůbec nesouviselo s tenisem, týkalo se to všech cizinců, tzn. více než 7 mld. lidí

buď to nedokážeš intelektuálně pochopit anebo jsi manipulátor a nevím, co je horší smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:08Od: Petr_Fisk
smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:23Od: Pe3k
Já sem hloupej takže to nechápu. Nejlepšímu tenistovi zakázali vstup do země, ale vůbec to nesouvisí s tenisem? Jak říká paddy "vůůůbec".
[ Reagovat ]
29.07.2023 16:28Od: Blondie
smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 12:36Od: Diskord
Jsem za vyloučení všech ruských sportovců ze všech sportovních akcí nejen v tenisu
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:49Od: turista
Na to jste moc málo významný člověk. Neřeší to nic. Lepší je ty Rusaky ve sportu porazit.
[ Reagovat ]
29.07.2023 12:02Od: DJOKERTHEGOAT
Haha, troska Hašek se zase ozval.
[ Reagovat ]
29.07.2023 12:02Od: DJOKERTHEGOAT
Krása :) Stojím za vedením WTA. Takto to má být. Není? Poneseš následky!
[ Reagovat ]
29.07.2023 12:25Od: misa
Nejlepší by bylo, kdyby podobný krok udělala i francouzská vláda příští rok v létě. To bych se bavil smile Ale na to jsou zbabělci.
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:00Od: GaelM
smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:41Od: turista
Bojkoty olympiád nic neřešily. Naše atletické legendy dodnes mrzí, že nesměli soutěžit v roce 1984 na OH v LA. Tyhle kraviny začal Jimmy Carter bojkotem OH 1980 v Moskvě. Lepší než bojkot je ty Rusaky v soutěžích porazit tak jak to kdysi fungovalo v zápasech hokejistů ČSSR proti SSSR.
[ Reagovat ]
29.07.2023 15:58Od: tommr
smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 11:59Od: George_Renel
Předpokládám, že letenky jim proplatí Lipavský s Rakušanem.....
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:39Od: Blondie
Proč? :D podmínky pro vstup do země jsou dané, hráčka je nesplnila. Nashle!
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:43Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:54Od: Patapuff
smile
[ Reagovat ]
29.07.2023 14:02Od: lars
A ruske nebo beloruske tenistky ,co hraly letos tenis. turnaje v CR ty podminky pro vstup splnily ? :)
[ Reagovat ]
29.07.2023 11:49Od: misa
Vedení WTA je zločinecká organizace.
[ Reagovat ]
29.07.2023 13:44Od: Tomas_Smid_fan
Mělo by se to tam pročistit...
[ Reagovat ]
29.07.2023 11:48Od: milik254 Složité geopolitické otázky
Velmi složité otázky, kdy se jedna země (a ne poprvé v historii) snaží uzurpovat jinou suverénní zemi a denně terorosticky útočí ne CIVILNÍ cíle a vydírá ostatní státy skrze obchod s plynem. ¨

WTA opět prokazuje, že to banda přizdisráčů. Proti Česku sice udělá bububu, ale na Rusko, Bělorusko a nakonec ani tu Čínu bude stále koukat zpovzdálí. Zastane si pár ruských tenistek, které se nemohou dostat na turnaj, ale dalších, které přišly kvůli Rusku o domov, si nevšimne.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist