WTA se po finále US Open postavilo za Serenu Williamsovou

  • Vedení ženské tenisové asociace WTA se postavilo po kontroverzním finále US Open za svou hvězdu Serenu Williamsovou. Šéf WTA Steve Simon volá po tom, aby při trestání vyjádřených emocí na kurtu nebyl uplatňován dvojí genderový metr a aby bylo koučování v tenisu povoleno na všech turnajích. Naopak mezinárodní federace ITF se zastala rozhodčího Carlose Ramose a konstatovala, že postupoval přesně podle pravidel.
    10. 9., aktualizováno | Aktuality |  294 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

Bývalá světová jednička Williamsová po porážce 2-6 4-6 s Japonkou Naomi Ósakaovou tvrdila, že se s ní při zápase nezacházelo stejně jako s muži. Rozhodčí finále Carlos Ramos v druhém setu udělil Williamsové varování, trestný fiftýn a trestný game za koučování, rozbitou raketu a verbální útok.

"WTA se domnívá, že by neměly být žádné rozdíly mezi ženami a muži v tom, jak se toleruje vyjádření emocí. Se všemi by mělo být zacházeno stejně. Nemáme pocit, že tomu tak včera bylo," uvedl Simon v tiskovém prohlášení den po sobotním finále.

Za svou kolegyni se částečně postavil i mužský šampion Novak Djokovič, podle nějž neměl sudí Ramos trestat Williamsovou tak přísně. "Rozhodně tím ovlivnil vývoj zápasu. Podle mého názoru to asi nebylo nutné. S námi všemi cloumají emoce, zvlášť když bojujeme o grandslamovou trofej," řekl Srb, jenž ale nesouhlasil se Simonovým názorem, že k mužům a ženám se při uplatňování pravidel přistupuje odlišně.

"Nevidím to tak jako pan Simon. Opravdu ne," řekl Djokovič. "Myslím, že s muži a ženami se zachází tak či onak v závislosti na situaci. Není správné to generalizovat. Řekl bych, že ani nutné o tomhle vést debatu," dodal nyní již čtrnáctinásobný grandslamový vítěz.

První varování dostala Williamsová za koučování. To není povoleno na mužské ATP Tour, smí se však na WTA Tour, ale s výjimkou grandslamů. Šestatřicetiletá Američanka sice tvrdila, že nikdy pravidla neporušila, nicméně její trenér Patrick Mouratoglu přiznal, že během finále koučoval, stejně jako to podle něj dělají i ostatní trenéři.

"Také si myslíme, že by se měla projednat záležitost koučování, které by mělo být povoleno v celém sportu. WTA to podporuje prostřednictvím svého pravidla o koučování na kurtu, ale je nutné to probrat ještě víc," uvedl šéf WTA Tour Simon.

Vedení ITF podpořilo Ramose s tím, že rozhodoval profesionálně a správně. "Je pochopitelné, že tahle mimořádná a politováníhodná událost by měla vyvolat diskusi. Zároveň je důležité si uvědomit, že pan Ramos se v rámci svých povinností držel pravidel. Jeho verdikty byly v souladu s regulemi, což potvrdilo rozhodnutí zástupců US Open udělit paní Williamsové pokutu za tři přestupky," uvedla tenisová federace v prohlášení.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (294)
12.09.2018 21:28Od: mahycek
Vedení se postavilo, za Serenu ??? K smíchu. Jsou to hovada a
Sereně by měli napařit 1 milion USD. Já, samozřejmě na USA
moc nenadávám, jsou tam krásné parky, příroda a NY kosmopolitní
město světa. A západ, LA, San Francisko, Yosemitský nar. park.
To všechno paráda, ale politika USA, skoro zkur.ily celej svět.
[ Reagovat ]
12.09.2018 21:48Od: FulnekUltras
do NY pro jistotu ani nesestupovat

https://www.youtube.com/watch?v=hT8ZMp8Ec7U
[ Reagovat ]
13.09.2018 07:11Od: annah
Na zkur..ní svět nepotřebuje žádné Amiky. Na to stačí bohatě sám. Idi.tů všeho druhu a náboženských fanatiku je všude dost.
[ Reagovat ]
13.09.2018 18:34Od: Stan_Borowitz
Zlatá slova.

Samozřejmě jsou USA impérium a dělají imperiální politiku, ale jen díky ní tenhle svět jakžtakž drží pohromadě bez zásadního vojenského konfliktu od konce toho posledního, což je bratru už přes sedmdesát let...
[ Reagovat ]
13.09.2018 23:06Od: Apple
Takový blábol opravdu může dneska někdo vypustit z pusy? To vážně! Amerika si napadá země s ropou zhruba ze stejného důvodu jako Hitler napadl Polsko a to je asi podle Vás v pořádku. Pak se těm zkurv.ným amíkům nelíbí, že se mají v Evropě lépe a tak na blízkém východě hlásají aby hromadně šli do evropy, že tam dostanou hromadů peněz a nemusí nic dělat. Zjevně jim to vychází, když si většina evropanů myslí, že jsem uprchlíci lezou sami od sebe. Používejte lidi už proboha tu věc na krku - to není jen aby vám nepršelo do krku!
[ Reagovat ]
14.09.2018 00:27Od: FulnekUltras
Pokryteckým dogmatikům ala Stan se už dneska dá jen upřímně zasmát... ;-)))
[ Reagovat ]
14.09.2018 22:21Od: Fandina
:-)) mně se líbí, jak často užíváš pokrytecký dogmatismus na jiné tam, kde se to nehodí, nebo se to spíš hodí na tebe
[ Reagovat ]
14.09.2018 23:00Od: FulnekUltras
Jak jistě víš, komunisti dočasně dojeli na to, že objektivní pravdy lidem znechutili formou dogmat. Pravičáci používají jako dogmata lži, takže proces znechucení je tady mnohem jednodušší.
[ Reagovat ]
14.09.2018 22:18Od: Fandina
A kde si na to přišel, že se to děje. Nevšimla jsem si, že by Američani někdy chtěli obsajit nějaké území a vyhladit tamní obyvatele, jako to dělal Hitler. Srovnáváš nesrovnatelné.
[ Reagovat ]
14.09.2018 22:19Od: Fandina
jako to chtěl dělat Hitler a částečně dělal
[ Reagovat ]
15.09.2018 08:32Od: Apple
Je to vcelku jednoduché, Američani už od druhé světové války napadají cizí země ve svůj vlastní prospěch a světu se to snaží prezentovat jako svatou válku za demokracií a světovým mírem. Sice se pravda asi nesnaží vyhladit národ, na druhou stranu napadli za těch 70 let možná víc zemí než Hitler za druhé světové. Protože, když do toho započítáš akturálně celou západní Evropu, kterou chytře zaplavují uprchlíkama, tak tam naskáče hodně zemí. Američaní udělali za posledních 100 let ve světě nejvíc bordelu ze všech národů, ale udělali to tak aby si všichni mysleli, že to dělají dobře.
[ Reagovat ]
14.09.2018 23:03Od: FulnekUltras
Vietnam by ti mohl jako příklad stačit, abys nemusela vymýšlet příliš mnoho pokryteckých dogmatických lží.
[ Reagovat ]
12.09.2018 00:08Od: FulnekUltras Tak v postavení za Sijuínem
je celé vedení WTA - zatím - docela za větrem. ;-)))
[ Reagovat ]
11.09.2018 20:55Od: jirkaS
tak hlavně že se WTA postavilo za Plíškovou :-/
[ Reagovat ]
11.09.2018 21:31Od: FulnekUltras
karma je víc - a tam už snad Kája stoupá zase vzhůru ;-)
[ Reagovat ]
12.09.2018 12:26Od: turista
No jo Plíškovou osolili všichni za jediné uklouznutí jinak tak klidné hráčky.
[ Reagovat ]
12.09.2018 12:29Od: Fandina
Všichni ji neodsoudili. Já určitě ne.
[ Reagovat ]
11.09.2018 19:35Od: janek_da
Z psychiatrického hlediska měl vlastně Ramos seslézt a profackat Serenu. A přitom klidným, pevným hlasem říkat "uklidněte se"
[ Reagovat ]
11.09.2018 19:37Od: tommr
kdyby se o to pokusil tak by ho Serena na tom kurtu zabila ... :)
[ Reagovat ]
11.09.2018 20:13Od: janek_da
no jasně, Bernades by byl lepší
[ Reagovat ]
11.09.2018 20:38Od: tommr
žádnej rozhodčí není v její váhový kategorii ... :)
[ Reagovat ]
11.09.2018 20:58Od: gigin
No někteří lajnoví v Americe byli fajní masínci. Tam by se dal vybrat potencionální sok.
[ Reagovat ]
11.09.2018 21:04Od: Herbert_Hoover
Asi bych pozval na výběrové řízení Jirku Orsága, Tomáše Staňka a Donalda Brashera.
[ Reagovat ]
11.09.2018 21:24Od: FulnekUltras
Alison Hughes už by jí tu kašnu srovnala. ;-)
[ Reagovat ]
11.09.2018 20:30Od: tmora
Ty si blazen - uz pro tohle je verejny nepritel US, ten kdyby na ni jen sahnul - tak dostane dozivoti za NASILI pachane na zenach...
[ Reagovat ]
11.09.2018 20:43Od: janek_da
Jak jde o hysterický záchvat, tak se něco takové musí udělat. Nebo kýbl studené vody na ni.
[ Reagovat ]
11.09.2018 19:14Od: Fandina
Martina Navrátilová se mi líbí, tady hezky zhodnotila, jak na situaci se Serenou pohlíží a mně se na tom nejvíc líbí, že všechno, to co píše směruje na lásku a respekt k tenisu. Je to tam cítit na sto honů.

https://sport.aktualne.cz/tenis/dvoji-metr-serena-ma-castecne-pravdu-ale-musi-se-ovladat-rik/r~3e54bca4b5c611e89de10cc47ab5f122/
[ Reagovat ]
11.09.2018 18:53Od: tmora @Knightcartoons - zrusil twiiter ucet kvuli rasismu
No ted se rozpoutala pekna valka mezi obhajobou Sereny a studiem @Knightcartoons co publikovali karikaturu se Serenou (jako podle me moc povedny). Ted vsechny TV jako NYT apod jedou lync s touhle agenturou, kvuli rasismu (ze Serena je hneds a ma plnejsi rty a vetsi bradu nez Osaka, apod..). Australie vs US. Doufam ze na AO Serenu vypiskaji.. Zajimave bude jak to dopadne, nicmene tenis uz nebude co byval... PEACE
[ Reagovat ]
11.09.2018 18:56Od: FulnekUltras
jen ať se pokrytecká "korektní" pakáž pěkně vybarví - jen to urychlí její zákonitý konec
[ Reagovat ]
11.09.2018 19:00Od: tommr
dalo se čekat že se do toho po sexismu zatáhne i rasismus. Současnej "civilizovanej" svět už je úplně šílenej ...
[ Reagovat ]
11.09.2018 19:57Od: Fandina
Jenže sexismus i rasismus existuje. To, že to někdo nechce vidět, neznamená, že to není. Neříkám, že to byl tenhle případ, ale dovedu si představit i to.
[ Reagovat ]
11.09.2018 20:53Od: DORSCH
mal by sa vymysliet termin(mozno existuje neviem)na ludi,ktory napr.rasizmom,fasiszmom a pod.sikanuju ostatnych,bez konkretnych dôkazov,ako je aj tento pripad,na Serenu utocia nie kvôli tomu ako vyzera ale ako sa chova,a ak je niekto rasista tak prave ta skupina,ktora farbu pleti vytahuje na jej obranu,len si to vo svojej obmedzenosti asi ani neuvedomuju
[ Reagovat ]
11.09.2018 21:08Od: Fandina
Nemluvím o Sereně, ani jejím chování, i když se mohla možná tak cítit, nevím, nejsem v její kůži. Doslova i do písmene.
Píšu to obecně. Existuje to. Ať se to komu líbí nebo nelíbí.
[ Reagovat ]
11.09.2018 21:16Od: DORSCH
rozumel som,ze pises vseobecne,prepac mal som to napisat inde,nie pod tvoj koment,ale tak ako rasizmus,sexizmus a pod.existuje aj sikana podobnymi terminmi
[ Reagovat ]
11.09.2018 21:29Od: FulnekUltras
Jeden takový podezřele nový vzorek tady rozumuje už od včerejška. ;-)
[ Reagovat ]
11.09.2018 18:05Od: Ravik LOL
bože to je 3,14ča vesmírná a ta stará hnusná lesba BJK to je taky slušnej matroš to bych blil
[ Reagovat ]
11.09.2018 18:58Od: FulnekUltras
nic nového, co bychom už dávno nevěděli ;-)
[ Reagovat ]
11.09.2018 19:20Od: Ravik
já to musel ze sebe vypustit nechápu jak tuhle ubohost může někdo obhajovat
[ Reagovat ]
11.09.2018 19:21Od: FulnekUltras
jasné ;-)
[ Reagovat ]
12.09.2018 09:06Od: Mayo
Kto je BJK?
[ Reagovat ]
12.09.2018 09:23Od: Marduch
Billie Jean, is not my lover, znas ne?
[ Reagovat ]
12.09.2018 09:26Od: Mayo
Už som v obraze, ďakujem.
[ Reagovat ]
11.09.2018 15:45Od: ipko článok o Naomi
https://sport.aktuality.sk/c/355275/nie-alkohol-radsej-videohry/
[ Reagovat ]
11.09.2018 15:13Od: Krisboy Woe,
je je zas tohle za krávu?????????

Kontroverzi k tomuto tématu probudila Sally Jenkinsová ve svém sloupku pro Washington Post: "Nikdy se nedozvíme, jestli by mladá Ósakaová opravdu vyhrála US Open, kdyby se rozhodčí Ramos nerozhodl, že dá Sereně Williamsové pocítit svou moc," napsala.

Ach jo, to je svět :(((
[ Reagovat ]
11.09.2018 15:16Od: blixa
No co. Vypatlaná levičácká slintalka.
[ Reagovat ]
11.09.2018 18:59Od: FulnekUltras
nevím, jestli zrovna levičácká, ale vypatlaná až na morek rozhodně
[ Reagovat ]
11.09.2018 13:58Od: dadaft
vyjádření emocí???

varování dostala Serena za koučing, který je zakázaný (ať si o tom myslíme cokoliv), navíc koučing, který asi ani neviděla --- emoce tedy měly směřovat k trenérovi, který tohle svou blbostí spískal, ne na rozhodčího

trestný fiftýn -- rozmlácení rakety přímo ve světle ramp, ne až nějaké třísknutí u lavičky. naprosto zaslouženě.

trestný game za nadávky rozhodčímu -- co by jako chtěla? rozhodčí někdy dělají chyby (ne v tomto případě), ale nadávat jim, to nejde, prostě nejde, rozpadl by se celý systém,,,,,,,,,,,

dostala, co zasloužila.

nejhorší je, že se pořád řeší Serena a vůbec ne ti, kteří její psychickou labilitu odskákali -- dobrý rozhodčí ani nemohl přijít na závěrečný ceremoniál, protože by ho Serenou rozdivočení diváci uráželi úplně nepříčetně

a pak Naomi -- to ona vyhrála GS a přesto je ve stínu Sereny a ceremoniál probrečela.
hnus.
té by se WTA mělo zastat, né hysterky, která tak toužila po titulu, až se z toho pomátla..................
[ Reagovat ]
11.09.2018 14:17Od: EllNino
tesat do kamene, hlavně ten poslední odstavec ...
[ Reagovat ]
11.09.2018 14:45Od: gigin
tesat a tetovat
[ Reagovat ]
11.09.2018 14:46Od: gigin
Ale jak jsem někde už psal, ano byl to hnus, ale pořád bych to v rámci zápalu boje dokázal pochopit, ale pokud se neomluví, tak je u mne mrtvý Homolka.
[ Reagovat ]
11.09.2018 14:47Od: gigin
Omluva Naomi, Carlosovi a vůbec všem lidem, co to sledovali.
[ Reagovat ]
11.09.2018 18:48Od: Brutvan
A to je právě průser. Ona se neomluví, protože se za ni spousta lidí "postavila", čímž v ní živí ani ne přesvědčení, že byla v právu (podle mě sama ví, že nebyla), ale přesvědčení, že si může vydupat svou, i když se chová jak retard.

Celou tragikomedii podtrhuje, že ve skutečnosti se její podporovatelé postavili za svou vlastní agendu, kterou teď pomocí Serenina zkratu tlačí. A Sereně to vyhovuje, páč se nemusí omlouvat.

Je to takový mikrokosmos průseru současnosti. Překroutit a zneužít se dá všechno, podstatné je Já.
[ Reagovat ]
11.09.2018 18:52Od: Brutvan
Co mě na tom vytáčí, je, když se sobeckost a malichernost zaštiťuje bojem za vyšší principy a ideály. To je děsnej zlozvyk hovad na druhou.
[ Reagovat ]
11.09.2018 21:19Od: Krisboy
Vrtění psem?
[ Reagovat ]
12.09.2018 14:07Od: Brutvan
Tak nějak.
[ Reagovat ]
11.09.2018 14:40Od: VlS
Máš pravdu. A otázka je, jestli to nebylo jen divadlo s cílem rozhodit Naomi
[ Reagovat ]
11.09.2018 15:09Od: Jan
To klidně mohlo být. Nakonec Naomi při předávání cen plakala a omlouvala se. Hnus od Sereny a diváků.
[ Reagovat ]
11.09.2018 18:01Od: dadaft Re: VlS
podle mě určitě ano, ale tohle se špatně dokazuje, tak jsem to do výčtu nezapočítal.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:00Od: VlS
Já vím, proto píšu, že je to otázka. Podle mě není možný, aby někdo s takovejma zkušenostma (skoro 20 let), takhle nezvládal nervy. Leda by byla nová hormonální bouře způsobená dalším těhotenstvím. Takže spíš se kloním k účelový etudě.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:04Od: FulnekUltras
Podle mého tam bylo od obojího víc než dost - hysterie a křiváctví jsou u SW 50 na 50.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:21Od: Fandina
Víc než dost nebo 50 na 50. A co u tebe, hysterický nejsi vůbec, takže ten zbytek dělá 100 procent, že.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:46Od: slacker
seren bude asi podobny smejd jako ty
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:59Od: Fandina
já myslím, že ona je hodnější
[ Reagovat ]
11.09.2018 15:08Od: Fandina
Já myslím, že každý rozumný člověk, co to viděl nebude vyčítat nic Naomi ani Ramosovi. A ani se to podle mě neděje.

Na druhou stranu chápu Serenu, že se vytočila, když si žádného kaučingu nebyla vědoma. To že vyváděla jako hysterka je její problém a také jí za to každý odsuzuje. Ale zase dělat z toho kofbojku, je také zbytečné. Nikdo není bez chyb.
[ Reagovat ]
11.09.2018 15:11Od: Fandina
kovbojku
[ Reagovat ]
11.09.2018 15:15Od: gigin
Ramosovi někteří vyčítali špatný postup a dokonce, že to byl jeden z nejhorších výkonů na umpiru, např. ARod. Co by se mělo vyčítat Naomi, to teda fakt nechápu a ani nevím, proč to uvádíš.
[ Reagovat ]
11.09.2018 15:23Od: Fandina
Jak jsem psala, nikdo není bez chyby. Zřejmě s ním nemá Rod dobré zkušenosti, tak si na to vzpomněl. Naomi samozřejmě každý lituje, že hrála pěkně a nakonec se mluví jen o výstupu Sereny.
[ Reagovat ]
12.09.2018 09:58Od: Tornes
No, ARod je trošku více zaujatý, což také v následujícím tweetu uznal. Jsou se Serenou kamarádky od dětství. A také v dalších tweetech své prohlášení mírně poupravil.
[ Reagovat ]
12.09.2018 12:15Od: gigin
Ok, díky za upřesnění, pak už jsem to nesledoval. Díky Tornesi.
[ Reagovat ]
11.09.2018 17:06Od: mihate
100 % súhlas s každým slovom.Je smutné keď sa niečo také udeje a sú ešte ľudia,ktorí tomu tlieskajú a nechápem Djokovičovo vyjadrenie.????To.majú byť vzory pre mladých? Toľko sily a pokory koľko v sebe má Naomi,to je vzor pre nich a pre každého,kto je inteligentný. A to sa nedá povedať o publiku a hlavnej "aktérke"
Žiaľ aj usporiadatelia sa viac pri ceremoniáli venovali tej,ktorej to nepatrilo a aby tam nebol hlavný rozhodca?? Kam kráčaš šport????
Kiež by k takým extemporé nedochádzalo.
[ Reagovat ]
11.09.2018 13:18Od: baggik
Tohle falešné apelování na rovné podmínky mám fakt rád. Myslí tim naopak aby se ženám tolerovalo vše. To je jako s Romy, bojovníci za jejich práva chtějí ve skutečnosti aby nemuseli nic dělat, dodržovat zákony ani se chovat slušně vůči svým spoluobčanům neromům. Tohle je prostě rasismus a sexismus naruby.
[ Reagovat ]
11.09.2018 13:38Od: Jakub Re: Má pravdu předseda
Mluvíš mi z duše.

Ženský nic nedělaj, zákony nedodržujou a už vůbec se slušně nechovaj. Hlavně tenistky, vůbec nehrajou, je to jen takový pinkání a už by mrchy chtěli peníze a vůbec. Měli by si vzít příklad z nás mužů. My jsem vzorem pracovitosti, slušnosti a dodržovateli všech předpisů, zákazů a příkazů.

Ta moje když přijdu z práce (ona přichází o půl hodiny dřív, má zlou šéfovou co jí nutí dodržovat pracovní dobu), mi mrcha jedna ani kafe nechce udělat. Že prej si lehne vedle mě na gauč. No si dělá prdel ne mrcha líná. Toho snad po ní tolik nechci ne? Každej den uvařit, uklidit, vyprat, vyžehlit. Prej ať jí pomůžu. Já jo? Když jsem minulej tejden přišrouboval uvolněnou zárubeň jo? A stejně se to kinklá. Sem říkal že je to zbytečná práce a že to zedník bude muset usadit znova.
[ Reagovat ]
11.09.2018 16:07Od: Fandina
:-))

a pak si ještě dovolí mluvit o sexismu. Kam to ten svět spěje ... úsměv
[ Reagovat ]
11.09.2018 16:10Od: baggik
To je jako vtip? Jen narážím na to, že chovat se takhle na kurtu muž, tak dostane mnohem větší flastr. Tohle nemá se sexismem nic společného, Ramos pouze dbal na dodržování pravidel. Jenomže bojovat za ženská práva je teď in, takže místo aby ženy samy řekly, že Serena ustřelila, tak se vždy najdou extremistky, ktere se toho chyti a skutečnost je nezajima.
[ Reagovat ]
11.09.2018 19:36Od: hroutil Re: ...
https://media.giphy.com/media/XoV871vyf3a5jZCNea/giphy.gif
[ Reagovat ]
11.09.2018 18:11Od: Dedkojaro
Serena sa vydarila, že to čo neprejde ženám-hysterkám, to prejde mužom-priamym a sebavedomým. A proti Serene, aj keď diplomaticky sa vyjadrila Martina Navratilova. Ale možno pred rokom sa Martina vyjadrila v podstate tiež k sexizmu. Štatisticky je ďaleko lepšia hračka ako Mc Enroe. A ako tv komentator zaraba niekolkonasobne viac ako ona. A pričinu naznačila.
[ Reagovat ]
11.09.2018 21:08Od: DORSCH
to ze ma niekto lepsie statistiky v tenise,neznamena.ze bude onho automaticky vacsi zaujem coby tenisovy komentator,aj ked Navratilovej namietky chapem,ale asi BigMac sa vyplati viac
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:34Od: Dedkojaro
Čo píšeš, tomu rozumiem. Ale tu predsa ide o podobnosť vyjadrenia Sereny a Martiny. Za rovnakú minutaž a podobnú kvalitu (šarm McEnroa je skvelý) dostal 10 krát menej. A vysvetlenie a sťažnosť Martiny bol, že ide o sexizmus.
[ Reagovat ]
12.09.2018 02:13Od: DORSCH
napisal si to presne "podobnu kvalitu",predovsetkym tenistky by mali cusat ,pretoze za "podobnu kvalitu"dostavaju na GS rovnake peniaze ako "vyssia kvalita",tie prachy si zasluzi snad len Serena ci Maria,ostatne dokazu prilakat ludi len lokalne,uvidime co Osaka,vyzera dobre
[ Reagovat ]
12.09.2018 03:36Od: FulnekUltras
kwa jsme ještě ve sportu, anebo ve sportem maskované prostituci?
[ Reagovat ]
11.09.2018 07:28Od: marsmalak Komentář Kodeše
zajímavý názor na celou situaci od Kodeše
https://sport.aktualne.cz/tenis/kodes-williamsova-podlehla-vlastni-jesitnosti-a-strachu-tusi/r~7c743154b4ea11e8b295ac1f6b220ee8/?utm_source=centrumHP&utm_medium=sportbox&utm_content=default&utm_term=position-5&utm_campaign=Sport
[ Reagovat ]
11.09.2018 08:18Od: Jakub
Djokovic poté co je napomenut nehne brvou? Vážně? On na okruhu hraje ještě nějaký jiný Djokovic? Nebo pan Kodeš myslí toho Djokoviče, který si jde s rozhodčím vyřídit i to, že si podle jeho názoru vzal soupeř pozdě challenge?
[ Reagovat ]
11.09.2018 09:26Od: annah
Je fakt, že Djokovic protestuje docela často, ale většinou u toho rozhodčímu nenadává do zlodějů a podvodníků. Čili za to trestné body neinkasuje.
[ Reagovat ]
11.09.2018 09:41Od: Jakub
Taky netvrdím, že je jako Serena, ale jen se podivuji nad tvrzením pana Kodeše, že nehne ani brvou.
[ Reagovat ]
12.09.2018 12:31Od: turista
Novak někdy diskutuje, kroutí hlavou nebo se ironicky usměje při chybě rozhodčího. Občas zruší nějakou tu raketu. Ale pak hraje dál. Rafa zase kdysi ve vzteku zahrozil Bernardesovi, že nebude rozhodovat jeho zápasy. Ale pak taky jede dál. I tenisti a rozhodčí jsou jen lidi.
[ Reagovat ]
12.09.2018 14:54Od: Kojinho
Však už taky nerozhoduje, nebo jo? Já měl za to, že hráči si můžou vybrat jednoho umpire rozhodčího, který na tour nebude soudit jejich zápasy.
[ Reagovat ]
11.09.2018 11:48Od: VlS
Ach jo, zase vzpomínky starýho zbrojnoše. Svět se mění a tenisu se změny nevyhnou, staromilství je k ničemu. Profesionální tenis je fůře peněz a vyčítat komukoliv, že si chce taky vydělat je pakárna. Kodeš fňuká posledních 40 let. Na tom pláči bad zlými penězi je na tom podobně, jako plačící Kingová bad genderovým problémem ( je zajímavý, že největší problém s tím mají lesby, že vy konkurenční boj?).
Kdyby se držel faktů a Sereny, bylo by to lepší.
[ Reagovat ]
11.09.2018 19:05Od: FulnekUltras
zdá se mi, žes to vůbec nečetl, modrosoudruhu
[ Reagovat ]
12.09.2018 12:39Od: turista
Kodeš tenisu rozumí jako málokdo. Byl jako hráč kdysi v první světové pětce. Poznal i těžké stressy v nevděčné funkci nehrajícího kapitána což mu na zdraví nepřidalo. Nechte ho na pokoji. Mnohokrát jsem ho viděl hrát. Jeho umění vyhrávat zdánlivě ztracené zápasy bylo obdivuhodné.
[ Reagovat ]
11.09.2018 02:27Od: Stan_Borowitz Drupi to věděl už v roce 1977
https://www.youtube.com/watch?v=m26cDCctYQg

Obsah textu ve volném překladu:

Sereno má
ty můj sladký, milý mazlíčku
trestají tě i za rozvázanou tkaničku
že jsi žena a jsi svá-á-a,
že nejsi bílá, lásko má-á-a,
přitom ty máš tolik grendslemů-u-u-u-u-u-ů

Sereno má
já se z tebe snad i poséru
pravidla já tak moc nežéru
´šak host má vyhazovat vrchního
co je na tom komu divnýho?
Je to součást lidských prá-a-a-a-á-v
... ...
[ Reagovat ]
11.09.2018 05:07Od: gigin
:DDDDD
[ Reagovat ]
11.09.2018 08:08Od: annah
:=))))))))
[ Reagovat ]
11.09.2018 11:12Od: blixa
Kdepak Drupi, to byl prostě vizionář !!! :D
[ Reagovat ]
11.09.2018 19:08Od: FulnekUltras
;-))) dobré... ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 22:36Od: Pedronegro sen
chtělo by to, aby přijela na FC a tam ji pořádně vypískat a vybučet, aby si zažila pořádný sexismus, genderismus a rasismus, a ještě na ni naházet dudlíky :)
[ Reagovat ]
10.09.2018 22:54Od: gigin
Mohl by to pískat Carlos.
[ Reagovat ]
10.09.2018 23:30Od: Kytka
Tak tohle už mně taky napadlo. Jestli madam přijede, asi si to pěkně vyžere. Petra bude mít koučing na lavičce a může ji pěkně sejmout, má na to. Kája se snad už vzpamatovala z rodinných událostí a mohla by učinit totéž. Taky na to má, když bude agresivnější.
[ Reagovat ]
11.09.2018 00:02Od: FulnekUltras
Mívám podobné sny ;-) - Kong už ale do Prahy nepáchne a uvidíme ho nejdřív na AO.
[ Reagovat ]
11.09.2018 01:09Od: Kytka
Chybět mi nebude
[ Reagovat ]
11.09.2018 08:26Od: Jakub
Copak Kája, nebo Petra, ty by jí vyřídily hned, těch je na ní škoda. Na ní stačí i Bára, i ta si jí povodí po kurtu. Si ani neškrtne Serehysteriáda.
[ Reagovat ]
11.09.2018 08:23Od: Jakub
Souhlas, nic jiného si nezaslouží. Co si vůbec myslí. Má poslouchat a nejlíp by bylo zkrátit jí řetěz v kuchyni. Ta drzost ženských nemá hranic. A ještě k tomu je černá, ošklivá a vyhrává GS. A určitě bude bohatá, ta ať radši do Čech nejezdí. Tak na plantáž s ní, bavlnu trhat.
[ Reagovat ]
11.09.2018 12:27Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
12.09.2018 12:58Od: turista
Jakub tady píše jako rasista. To je špatně.
[ Reagovat ]
12.09.2018 13:36Od: George_Renel
Rasistu vem čert, horší je že píše jako totální magor.
[ Reagovat ]
11.09.2018 08:49Od: tmora
Tak se domluvime a pojedeme vsichni na AO :) Ja to mam docela kousek z Plzne
[ Reagovat ]
10.09.2018 21:51Od: Kytka
Teď k Sereně je pořad na ČT 24
[ Reagovat ]
10.09.2018 21:57Od: Kytka
No tak to toho bylo, co už víme. Akorát, že na tomto GS dali trest 88 mužům a 22 ženám - tak to je dvojí metr?
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:11Od: FulnekUltras Kdo to je Simon?
Jeden ze stále se tenčící hrstky rádobykorektních poserů, který se jako pohůnek komerční tenisové mafie znovu spolehlivě podělal a vyblekotal přesně to, co chtějí jeho chlebodárci slyšet. Jenže - stojí ostatní vůbec o tohle dávno plesnivé a shnilé pečivo? Drtivá většina lidí raději přejde na jinou, podstatně zdravější stravu.
[ Reagovat ]
10.09.2018 23:52Od: VlS
Klid, napiš, že si jeho spolužačka a když si byla šestnactka a že tě svlíkal očima a má po žiižalkách
[ Reagovat ]
11.09.2018 00:04Od: FulnekUltras
Také pěkná úchylka takhle při pondělku. Kam na to chodíš? ;-)
[ Reagovat ]
11.09.2018 00:07Od: VlS
Me too, neznáš?
[ Reagovat ]
11.09.2018 00:14Od: FulnekUltras
Myslím, že tenhle páchnoucí hamburgr by se nedal žrát ani potom.
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:09Od: Kozoroh Vyjádření Martiny Navrátilové
https://www.nytimes.com/2018/09/10/opinion/martina-navratilova-serena-williams-us-open.html
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:59Od: hroutil Re: Mám radost,
jak to paní Navrátilová (na rozdíl od mnohých jiných "bojovnic za práva žen") střízlivě shrnula :)
[ Reagovat ]
10.09.2018 18:56Od: Gogiska ITF
sa postavilo na stranu Ramosa!

https://pbs.twimg.com/media/Dmvz19hXsAEiSq-.jpg:large
[ Reagovat ]
11.09.2018 00:07Od: VlS
Zaplať pánbu
[ Reagovat ]
10.09.2018 18:54Od: Jakub Tak to má být, hlavně jde o pravidla to je jasná věc
Jasně hezky podle pravidel a přísně na tu svoloč co má 39 GS.

A že je to finále USO a desetitisíce lidí si zaplatili za lístek nic, nemáš zavázanou tkaničku tak hybaj fitýn dolu.

Cože? Špatně namalovaný obočí a velkej zadek, ještě k tomu černá a uřvaná a ženská? Držet hubu a krok, šup game dolů.

A neboj takhle beru u huby i bílí a mucký, to se neboj. Na kurtu jsem pánem já.

V Čechách to taky říkaj, na tenisportále. Tam jsou na pravidla jako ďasi (teda nesmí se to týkat jich, třeba když nemají v pořádku lákarničku, nebo jedou o dva kiláky rychleji než maj a policajti je buzerujou, to pak maj plnou hubu řečí o selském rozumu a to už se tam ty pravidla tak dodržovat nemusej, ale když nejde o život, ale jen o sport tak přísnost to je jasný, bez pardonu).

To že vostatní sportsman řikaj že seš blbej, z toho si Ramos nic nedělej (stejně jsou to všecko bolševici), my v Čechách ti fandíme. A my to víme líp. My těhletěch Grand Slamů máme. No jéje. A vůbec my jsem slušný lidi.
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:15Od: FulnekUltras
Promluvil kandidát Zelených za Prahu černější.
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:15Od: triatlet
Kubo, Kubo, ty jsi jantar.
Zopákni shodu přísudku s podmětem.
Fair play míjí obdivovatele Serehysteriády obloukem.
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:41Od: Jakub
Sakra budu si to muset zopakovat díky. To je jasné to je nejdůležitější, hlavně forma a pravidla jasné, neboj chápu.

Jsme v Čechách rozumím, plně.

Serehysteriády, taky hezké, moc povedené. Takhle jí teď budeme říkat. To je vono, hlavně jestli jsem to napsal gramatycky správně, abych to nepoplet.

A Fair play, to je jasný to musí bejt, už tam máme ty hodinky kurňa, to by bylo. Jen si votevře někdo hubu už game dolů, rozumím. Jak bude někdo sprostej na rozhodčího (teda stačí ho nazvat zlodějem, to je asi taky sprostý), tak hned dáme jeho (jejímu) soupeři game. To bude fair play (sakra hlavně ať to mám dobře, abych byl správnej Čech).
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:50Od: tommr
tobě nepřipadá označení za zloděje jako nadávka? V jakým prostředí se to pohybuješ?
A pravidla tenisu ti zřejmě taky nic neříkají. Hra se odebírá až po třetím prohřešku proti pravidlům ...
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:53Od: a.magerova
No tak jsou skupiny lidí, kteří to maj jako zaměstnání... ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:09Od: Jakub
Je zcela zřejmé, že pokud Serena nazval Ramose zlodějem, tak tím měla na mysli, že krade v obchoďáku. Musel se cítit strašně uražen, určitě.

Třeba takovej Ronaldo je taky zloděj. Psali tuhle na netu, že ukrad Španělům vítězství syčák jeden. By mě zajímalo kolik za to nafasoval za katrem. Prej jim dal tři banány. To mi teda nejde moc dohromady, že něco ukrad ( a je teda zloděj) a pak že jim dal ty banány.

Prase aby se v tom vyznalo. Na takovýhle obrtlíky mi v Čechách nejsem zvyklí.
A Ramos v obchoďáku nekrade to je jasné. Nebo jo?
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:39Od: tommr
kolik ti je let?
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:49Od: Jakub
Chceš mě pozvat na rande? Jé takých by bolo dievča. Prepáč, ale nemam zaujem.
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:57Od: Jakub
Ty koukám neumíš moc číst viď? Já někde píšu o nadávce? Mám pocit, že slovo nadávka já v textu nemám. Ale neva, to nic.
A pravidla my nic neříkají? Ale vždyť zde neustále píšu, že to bylo velmi správně podle pravidel, to zase jako jo. Bylo to parádně podle pravidel.
Ale možná jsi nereagoval na mě. Třeba
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:07Od: tommr
ve svým příspěvku ale píšeš cituju "jen si votevře někdo hubu už game dolů" takže je jasný, že tenisový pravidla jsou pro tebe španělská vesnice ...
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:11Od: Jakub
Ježiši máš uplnou pravdu. Tak oprava.

Pokud si někdo otevře hubu, třikrát (díky tommmmre), tak šup game dolů.
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:59Od: Jakub
Eště je teda možný, že slovo zloděj je sprostý, to jako jo. Přeci jen jak bylo zmíněno výše, gramatiku si musím ještě prosvištět.
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:05Od: a.magerova
Slovo zloděj není sprostý... je sprostý někoho označit zlodějem, když ten nic neukradl...
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:12Od: Jakub
No samo, taky máš vlastně recht. Viz. má odpověď tobě výše. To víš mladej kluk, se nezlob.
[ Reagovat ]
10.09.2018 22:58Od: Meceon
Nikoliv velký zadek... odporné sebestředné chování,jedna rozbitá raketa a lhaní o koučování... myslím, že ji mohl klidně vyhodit úplně,byl měkký
[ Reagovat ]
11.09.2018 08:55Od: drussbarb
Já ti vůbec nerozumím ...
Serena byla pod warningem a rozbila raketu.
Prostě buď nepochopila, o co jde nebo je uzlíček komplexů. Nebo, hůř, chtěla rozhodit soupeřku.
Kde je v tom barva pokožky, velikost zadku, otázka rodičovství nebo práv žen?
To, cos jsi napsal, je jen sbírka klišé a blbostí, zkus radši zapojit hlavu a přemýšlet, než něco napíšeš.
Až budeš chodit do práce, vyplatí se ti to, věř mi.
[ Reagovat ]
11.09.2018 09:47Od: Jakub
Ale vždyť píšu, že pan Ramos je takový i na bílí a mucký, přeci. Já s tím souhlasím, přísnost musí být. Třeba to říkal teď i Barbora Strýcová, že vůbec nerozumí tomu že Serena řve na rozhodčího jak byla ošizena. A pravidla, Bára taky má veliký respekt k pravidlům a rozhodčím vůbec.

https://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/837711-s-re-me-to-v-le-rozcilena-strycova-nadavala-a-posmivala-se-verdiktu-rozhodci.html

http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/4207--tohle-je-cirkus-a-ty-nemas-poneti-strycova-nalozila-cinske-rozhodci
[ Reagovat ]
11.09.2018 10:03Od: Jakub
A moje připomínky ohledně zadku a barvy kůže nejsou míněny na pana Ramose ( i když si pořád myslím, že chlapi si tak nějak můžou dovolit na rozhodčího víc), ale na zdejší tenisexperty. Fonini byl minulý rok vyloučen za opakované nadávky rozhodčímu (mimochodem až po zápase). Zápas jsem neviděl, ale nadával mu prý sprostě opakovaně, tak by mě zajímalo zda také dostal trestný game.
V každém případě rigidní dodržování všech pravidel je cesta do pekel.

Trestný fiftýn pro Serenu OK, proč ne, ale trestný game a fakticky zničený zápas? A řeči o tom, jak by stejně dostala? A vyjádření pana Kodeše? Podlehla vlastní ješitnosti a strachu? A že nemohla vyhrát? A já myslel, že pan Kodeš tenis hrál a už ho i někdy viděl.
Federer taky ve Wimblu nemohl prohrát, ten matchball nemohl nedat. No a hele on prohrál. Takže řeči o tom jak to bylo ložený jsou jen k smíchu.
A že to byl kalkul? No mrcha je na to dost velká, to zase jo, jenže takových tam je, za to se gamy neberou.
Můj názor.
[ Reagovat ]
11.09.2018 11:53Od: rubens
Chybí ti máma, vid...
[ Reagovat ]
11.09.2018 12:55Od: Jakub
Ježiš dík za připomenutí. Měl bych jí zavolat, furt si stěžuje že nevolám. Taky normální oběd bych si dal, ta moje moc tomu vaření nedá, vyžle jedna. Sem na ní holt měkkej.
[ Reagovat ]
11.09.2018 11:58Od: VlS
Už nebreč a Fogniniho si bajdi na YT, když by tě to zajímalo
[ Reagovat ]
12.09.2018 12:27Od: drussbarb
Ale Serena ztratila game ne kvůli rozhodčímu, ale kvůli svým výstupům. Nechápu, co s tím má společného Strýcová
[ Reagovat ]
10.09.2018 18:18Od: Jan
Spíš by měly křičet Krejčíková se Siniakovou, že měly malý čas na regeneraci do semifinále, protože tam to bylo nespravedlivé. A spousta dalších hráčů a hráček, kterým se to přihodilo. Serena může akorát držet hubu, protože Ramos byl absolutně v právu a jednal správně. Jiného tenistu/tenistku by za takové chování okamžitě vyloučili z turnaje a kdoví jestli by nedostal distanc na delší dobu.
[ Reagovat ]
10.09.2018 18:31Od: Kytka
Přesně a když se holky ozvaly, tak prý je takový program. Proti druhé dvojici, kde byla pochopitelně Američanka, to bylo znevýhodnění.
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:58Od: petrulinka
Pokud vím, tak vloni vyletěl z US Open Fognini za nevhodné chování k rozhodčí, dostal dost tučné pokuty a ještě se zvažovalo, že mu zakážou vůbec hrát na GS. Tak to ještě Williamska dopadla obstojně, může být ráda, že ji vůbec rozhodčí nechal zápas dokončit. A jestli se nepletu, tak některá z našich hráček taky byla vyloučená ze zápasu za sprosté slovo, ale nevzpomenu si, kdo to byl, ani na jakém turnaji
[ Reagovat ]
10.09.2018 18:01Od: petrulinka
Tak už jsem si vzpomněla, byla to Tereza Martincová a diskvalifikovali ji z celého turnaje v Petrohradu za nadávky rozhodčí. To byl taky sexismus?
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:17Od: FulnekUltras
dobrý příklad pro všerelativizující sluníčkářský šmejd
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:30Od: fera
dokonce to nebyla nadávka rozhodčí, řekla směrem ke svému teamu "...no mám ji snad zabít?" a práskla to česká čárová... :)))
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:30Od: tommr
a ještě je třeba dodat, že ty nadávky neadresovala přímo rozhodčí, ale pronesla je směrem ke svý kamarádce v ochozech a rozhodčí to donesla jedna iniciativní lajnová ...
[ Reagovat ]
10.09.2018 22:11Od: Jan
Škoda, že u té Sereny nebyla také nějaká iniciativní lajnová, která by ji něčím přetáhla, ať se vzpamatuje. To bych chtěl vidět, co by to se Serenou udělalo :) Je jasné, že lajnová by si už nezalajnovala.
[ Reagovat ]
11.09.2018 13:05Od: Jakub
No podle toho co jsem si přečetl, tak sudí byla ženská, ale jinak takovej Ramos v sukni. Opravdu super rozhodnutí. Martincová určitě ocenila. A to údajně ani nemluvila na ní, ale někam k obecenstvu. A udala jí Češka, to v kontextu místního honu na čarodějnice (teda čarodějnici Serehysteriádu), pěkně souzní (holt pravidla jsou pravidla). Jen tak dál spoluobčané. Tady v této grupě musí být taková rozhodčí hodně vysoko hodnocená. A takovej tenisovej match se hraje hlavně kvůli sudímu, jasná věc.
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:56Od: Gogiska
https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/41420777_1998539566834377_3459810862343127040_o.jpg?_nc_cat=0&oh=21ff3136705eee9947d2f38bee06fb66&oe=5C2F507D

:D
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:58Od: Krisboy Re: :DDD
To si dám na plochu :D
[ Reagovat ]
10.09.2018 18:11Od: Gogiska
ale vraj je to rasisticke :(
[ Reagovat ]
11.09.2018 00:14Od: VlS
Nepochybně, ta hubená chudinka je bílá
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:53Od: Nola Serene
sa rozhodne podarilo zatienit vitazov USO, akoby brala trofeje vo vsetkych kategoriach, dokonca mam pocit, ze aj tu v zmiesanej stvorhre......
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:49Od: tmora
Konecne nekdo se zastal take Ramose. Jako za tohle Barca super!
https://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/1021314-strycova-neskryvala-udiv-z-chovani-williamsove-kvuli-tomu-ze-je-to-serena-ma-sudi-privrit-oko.html#hp-sez
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:29Od: Kytka
Jo, Bára je často kritizovaná, ale já ji mám ráda, říká věci napřímo, má naprostou pravdu.
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:32Od: tmora
Jo Barcu znam osobne - parkrat jsem s ni jezdil na prkne
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:49Od: Krisboy Bodejť, Báro!
Zrovna ty víš moc dobře o čem mluvíš, že? :)

https://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/1021314-strycova-neskryvala-udiv-z-chovani-williamsove-kvuli-tomu-ze-je-to-serena-ma-sudi-privrit-oko.html#hp-sez
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:45Od: Jabadu Svobodník Ramos! ...
Takhle by to dál nešlo! Podívejte se, já chápu tu vaši náročnost i to, že jste pochopil slova soudruha Zemana.
Ale věc má z marxistického hlediska ještě druhou stránku. A tou je plnění plánu!
A když po těch vašich rozhodnutích bude Serena ječet jak pavián, kam ten plán půjde?
No pude do prdele!
A jak jistě víte i naše prémie jsou závislé na plnění plánu.
A jaký my pak budeme brát prémie?
Kurwa nižší! Nižší!! Nižší!!!
Myslet politicky, Ramos!
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:09Od: fera
jjj, souhlas ;)))
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:18Od: Nola janekda
kedy bude dalsie kolo ? :D serial pokracuje.....

varovanie za koucink bolo rozporuplne, sice podla pravidiel, ale je pravdou, ze malokedy byva trestane, prehrala by zrejme tak, teraz je z toho akurat pohon na chlapov, takze Serena z toho vysla s graciou a pani s raketou majte sa na pozore!!!

citala som, ze game penalty nebolo na okruhu vidiet, ja si spominam na Grigora, ktory rozmlatil rakety vo finale so Schwartzanom, tam bol dokonca diskvalifikovany asi, Serena si za tie vypady voci umpire urcite tento trest zasluzila....
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:46Od: letityfanousek WTA se postavila za toto chování
https://www.youtube.com/watch?v=qwp-Zqmf55k takže mládeži můžete nadávat, lhát, rozčilovat se, urážet a jste v klidu
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:05Od: slacker
musite byt obcan USA
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:28Od: fera
nebo zamindrákovaná Afroameričanka, aby jste se místo omluvy mohli začít ohánět sexismem.... ani bych se nedivil, kdyby se nám do toho ještě zamotal rasismus
..to už by WTA úplně zavřela oči!!!

To nemá nic společného s její hrou, je neoddiskutovatelná tenisová hvězda!
[ Reagovat ]
10.09.2018 18:54Od: Fandina
jj, hysterické výstupy mohou pramenit i z mindráků.
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:43Od: slacker
jake nebo? ktera zamindrakovana afroamericanka neni obcanem USA? bejt obcanem USA je nutna podminka pro ruzne vyjimky z vyjimek
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:14Od: tmora
Ted bude moderni na WTA vsechny penalty od rozhodich oznacovat za Sexismus, Me-too, Rasismus apod.. Uz vidim takovou Wozniacki .. To budou komedie a emocionalni vylevy.
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:50Od: gigin magerka
se nám ani nepochlubila, že byla na USO a že fandila tak moc Delpovi. A ještě dělala bordel v areálu:

https://pbs.twimg.com/media/DmrjlKBUYAAJhZv.jpg:large
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:06Od: Smazaný účet
Tak vime ze si se chtel pochlubit, ze jsi tam byl s ni:)
Pod tim destnikem sice delas, ze ji neznas...ale urcite sis to uzil.
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:12Od: gigin
Ale teď pod kterým deštníkem? :DD
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:28Od: Smazaný účet
Tak jasne, ze tim fialovym...:)
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:13Od: a.magerova
Moje práce tam byla vcelku dobrovolnická, na dva kutlošky prostě nebylo... :-/
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:10Od: a.magerova
Njn... on je ten Novakův počet GS nebezpečný, musela jsem fandit Juanovi, to musí pochopit úúúplně každý!!!
Jsem tam byla přece pracovně za ATP jako sprchový a vanový dozor... a znáš mě, jak je někde bezpráví a yychcánci ohývají pravdu jen ke svému prospěchu, tak to hned musím zakročit... a všimni si, že jsem zůstala věrná své oblibě v barvách - červená, modrá, fialová... ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:13Od: gigin
Jasné, však v klidu. Já jen, aby na TP věděli, že nejsi žádné ořezávátko.
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:48Od: Kytka
Chápu, taky jsem fandila Juanovi, po tom co si zažil za zranění operace, několikrát se musel drápat zpět na pozice, kam patří. No nevyšlo. Ale Djokera taky beru.
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:01Od: a.magerova
No tak já teď hlavně kvůli Radkovi Štěpánkovi, budu Nolemu fandit, aby vyhrál i LC 2018... tak moc mi na Radkovi a Novakovi záleží... ;-)
[ Reagovat ]
12.09.2018 12:50Od: turista
LC je jen takové show, kde o nic nejde. Novak potřebuje vyhrát třeba 2 tisícovky (Šanghaj a Paříž) a zabil by 2 mouchy jednou ranou. Stal by se opět No1 a ještě by se dělil o prvenství v počtu vyhraných tisícovek.
[ Reagovat ]
12.09.2018 13:40Od: a.magerova
Ale jooo... ale tak malou radost mi dopřej, víš přece o co mi jde... ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:45Od: Krisboy
Díky, pane Kodeši!!!
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:45Od: Krisboy
https://sport.aktualne.cz/tenis/kodes-williamsova-podlehla-vlastni-jesitnosti-a-strachu-tusi/r~7c743154b4ea11e8b295ac1f6b220ee8/
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:02Od: Kytka
Super, se vším, co řekl, souhlasím.
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:23Od: Krisboy
Do písmenka!
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:41Od: Stan_Borowitz Re: Klíčová věta
zazněla z Kodešových úst hned na začátku:

"On je někdo na straně Sereny?"

To je na tom všem nejděsivější. Že ji vůbec někdo obhajuje.
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:05Od: Pe3k
Chudák, divil by se kolik "lidí" je na její straně.
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:06Od: slacker
a jeste desivejsi ze zrovna ti co maji moc
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:52Od: FulnekUltras
už to dlouho trvat nebude
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:36Od: letityfanousek Re: díky za odkaz
Kodeš má zdravé názory
[ Reagovat ]
11.09.2018 19:13Od: FulnekUltras
i kořínek
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:42Od: LukasH
Je to tak. Ramos se chová ke všem stejně a udivuje mě, že dva lidi (Serena, Mouratoglou), kteří se v tenise pohybují tak dlouho, neodhadnou situaci. Ten koucing, no blbost..posunky sem, posunky tam..kdo rozhodne, co je a co není..to by se mělo zrušit. Nicméně teď se to nesmí, takže rozhodčí chybu neudělal, i když ji asi upozornit předem mohl. Otázka je, jak by si i to Serena vyložila, když se jí to pak tak šíleně dotklo. Taky je zvláštní, že už o tom pak nemluvila, nic nevysvětlila, být to Mouratoglou přiznal. To je prostě špatně. Vlastně to jen celý zamluvila recma o sexismu atd. Proč to vzniklo, jak to bylo doopravdy atd..to už ne.
Je zajímavý, že se to děje hlavně na USO. Serena měla udělat podobnou scénu, když ji několikrát Mariana Alves obrala o body za jasný míče. Tam by se hodilo říct...podvodnice, zlodějka...ne tady.
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:47Od: Nola
Ramos dal Novakovi varovanie za taku blbost, co sa len tak lahko nevidi, je prisny a hned tresta......

https://twitter.com/realdanielemeka/status/1038741680025989124
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:39Od: drabona Ramos je špičkový rozhodčí.
Kéž by takoví byla všichni, byly tak odvážní a měřili za každých okolností všem stejně,
1. přestupek - Koučování, trenér přiznal všichni viděli
2. přestupek - polámání rakety - nesportovní chování všichni viděli
3, přestupek - hrubé nadávání rozhodčímu, všichni kdo chtějí mohou ještě dnes slyšet. Za to by se měl umět každý špičkový sportovec omluvit. Rozhodčí by měl dostat zvláštní prémii. Podle některých komentářů, už vlastně ve vrcholovém sportu nejde vůbec o sport ?!!

Jsem zvědav jak budou madam Aroganci přijímat na dalších turnajích, ani ne tak organizátoři, ale hlavně diváci, být v její kůži, necítil bych se vůbec dobře.
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:41Od: slacker
Jeste by to chtelo aby rozhodci zacali stejne nekompromisne trestat i hlasove projevy hracek. Uz zadne ustupovani Sarapovove a spol
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:03Od: Kytka
No oni i někteří muži umí být hlasití při hře.
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:04Od: Pe3k
Ty berem jako ženy.
[ Reagovat ]
11.09.2018 19:25Od: Ravik
pokud to budou amíci tak jí budou tleskat ty svini
[ Reagovat ]
11.09.2018 19:34Od: tommr
ona už v podstatě kromě tří GS hraje jen v Americe ...
[ Reagovat ]
12.09.2018 12:53Od: turista
Koučink a lámání raket to se vidí poměrně často a trestá se to jen někdy. Nadávky Sereny rozhodčímu jsou za čárou a to se trestat má.
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:19Od: George_Renel Co bude to bude
Ale v sobotu prostě šlo o porušení platných pravidel a že je ne všichni rozhodčí striktně vyžadují je věc druhá a zcela nepodstatná.
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:08Od: Kytka
Je pravda, že Ramos postupuje takhle striktně. Ani náš Rebel si nedovoloval při jeho soudcování to co třeba u jiného sudího. Všichni ho znají, tedy i Serena. Čím dál víc si myslím, že to byl i její záměr, že tím cirkusem rozhodí Osaku,protože na ní zkrátka nemá a je tak chamtivá, že ten 24 (nebo snad 25? - nechť mně statistici opraví) GS prostě chce, potřebuje atd. Oč hezčí bylo mužské finále.
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:08Od: gigin :DD
https://pbs.twimg.com/media/DmsP-9EWwAA-Z0n.jpg
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:09Od: Smazaný účet
:)))
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:48Od: Krisboy
Andymu palec hore!!!
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:11Od: Kytka
Je borec
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:04Od: gigin dobré
https://twitter.com/5liveSport/status/1038832884365373440
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:08Od: Smazaný účet
jj britove...posledni ostrov nadeje pro tenis...
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:14Od: Kytka
Díky za udržování tradic ve Wimbledonu, ti si tam tyhle americké novoty nepustí. Už stačí jak Američani zmrvili fotbal, cricet atd.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:57Od: pockerface
Já bych koučování na kurtu povolil, jak u chlapů, tak u žen. Ve fotbale je trenér, v hokeji je trenér,v atletice je trenér, který může radit, tak proč ne v tenise a možná by to ty zápasy dost oživilo.
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:00Od: slacker
ale na US Open 2018 bylo nepovolene, navrhujes ho zpetne povolit aby "prominentni" krave Serene se opet umetla cesticka? Bude se opakovat finale?
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:04Od: pockerface
Ne, já myslím do budoucna. Mě se to prostě líbí poslouchat ty rady trenérů na Masters, někdy je to i prča, ale pak bych byl i za, aby na GS hrály holky na 3 vítězné sety. Ale obávám se, že by bylo dost kanárů :-). Bylo by to třeba 6:3,2:6,6:0,0:6 7:6. Prostě fyzicky by to asi nevydržely.
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:38Od: slacker
myslim ze povoleny koucing krave serene nezabrani aby hystericky rvala na rozhodciho ze je matka a ze bojuje za prava zen a cernejch.
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:20Od: Kytka
Fotbal, hokej, jsou kolektivní sporty, to je jiná, koučing ne, je to individuální sport a právě to je na něm zajímavé, jestli a jak si tenisté v prekérní situaci poradí sami. Ta nová bojovnice za ženská práva si kouče stejně nevolá, asi opravdu cíleně vyvolala tenhle incident - myslím co následovalo po prvním varování a domnívala se, že Osaku rozhodí a otočí. Osaka se ale té arogantní krávy nebojí.
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:09Od: Stan_Borowitz
Proč tak polovičaté řešení s nejistým výsledkem? Titul normálně Naomi sebrat a vrátit Sereně. Tím, že se Sereny nezastala, je automaticky Ramosovým spoluviníkem, a pokud je Ramos "thief" (což je prokázané, protože Serena řekla, že žádný kaučing nebyl, takže nebyl), tak Naomi taky. Čili pohár se jen vrátí té, které po právu náleží.

To je přece jasné, jako že Trumpa do WH dosadili Rusové.
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:46Od: Jan
Tak se musí na ten lživý svět :D
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:53Od: Smazaný účet
Pristi rok muzeme ocekavat dalsi novinku na USOpen...koucovani na kurtu u holek.
Jen tu zustane otazka...jaky pak bude rozdil u holek mezi GS a treba trunajem IW, Miami...
...podle mne zadny...tim smazou tu vyjimecnost GS.

Take si myslim, ze muzeme ocekavat, ze Wimbledon tohle nepripusti:) A muze byt poslednim bastionem "normalnosti"...mozna s Australii...u Francouzu po tom letosnim experiemntu programu zapasu, asi muzeme ocekavat take ledascos.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:52Od: Meceon
Když se Serena tak ráda porovnává s muži, měla by chtít hrát na 3 vítězné sety... není správne,aby její hodinový plat byl vyšší, než plat vítěze US Open mezi muži
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:57Od: slacker
ano Serena bude muset hrat na 3 vitezne jeji souperky jen na 2. sportovkyne "roku"
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:52Od: slacker
na zvraceni, smejdi
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:22Od: Kytka
Prý sexismus, sexistická je zejména celá WTA.
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:00Od: FulnekUltras
její současné vedení - ale život je naštěstí neustálá změna
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:49Od: tmora
To je tyaaaatr na ntou... Vsichni vi, ze serena proste byla za carou. Tohle agresivni chovani na rozhodciho si nikdo nedovoli. Ve fotbale jednoznacne cervena karta a konec a zadny diskuse se nevedou.. Serena je presne typ feministky ktera nici podstatu feminismu.

Ale jako ze je to modla sportu, respektovana vsemi,prikladem vsem a zosobnuje fair play ?????
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:51Od: tmora
A uz to US Open cele si strcte nekam - uz ho nemam rad jako Petra Kvitova. Tohle an Wimbledonu by se nestalo.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:46Od: Hector21
WTA cirkus...

velebnosti, jdu blejt
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:26Od: Kytka
Jo, hnusné. A Djoker mně tak zklamal, nechat jí řvát? Sám před Ramosem taky sklapne, ví co by následovalo, to měla i Serena, když se tak pořád chce srovnávat s chlapy a pořádat třeba souboj pohlaví. Teda ještě nedávno chtěla, teď už je stran toho potichu.
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:20Od: Krisboy
Jj, to je škoda, ten souboj pohlaví. Vyšumělo to do ztracena. Já se tak těšil, že jí Mac ukáže, co je to ta její rovnoprávnost :DDD
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:35Od: Kytka
Přesně!!!!!
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:21Od: Krisboy
Už dlouho říkám, že WTA je (hodně) špatnej vtip. Poslední zbytky respektu jsem ztratil tímhle prohlášením toho vola. R.I.P. ženský tenis, R.I.P. fair play. Ostatně fair play v této sektě umřelo už dávno...
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:14Od: Andrew89 Dělá to každý
to je jasný, jsem maximálně pro, aby se to povolilo v celé šíři, jak WTA tak ATP. Rozhovory jsou velmi zajímavé a mohlo by to přidat také něco málo na atraktivitě.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:17Od: Andrew89
to by Petra měla GS titulů :D:D:D
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:28Od: PetaM
No už, aby to bylo! Ne, že to zavedou až když Petra ukončí kariéru :D
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:29Od: Andrew89
:D s jejich rychlostí to bude až po :D
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:18Od: Pe3k
Jasně, dělá to každý :D
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:20Od: Andrew89
Vážně jsi tak naivní, že nikdo posunky nebo něco takovýho nedělá ?:D tak určitěěěěě
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:23Od: Pe3k
Očividně víš ho vno, že to dělá Serena, Nadal a kdoví kdo ještě, neznamená, že to dělají všichni.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:27Od: Andrew89
Děkujeme za názor a tady máte klíčenku.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:29Od: Pe3k
Ty bys potřeboval spíše mozek, ty klíčenko...
Kdo třeba radí Gyrosovi když nemá trenéra? Mamka v publiku? Samotní diváci? Ne já vím, mu pomáhá rozhodčí.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:32Od: Andrew89
At mu radíš, klidně ty sám, je mi to jedno.

Je to takhle ve všech sportech, koučing ke sportu proste patří, nevím proč by měl být zakázaný. Dělá se to i když je to zakázaný,k tak nevidím důvod proč to nepovolit. To, že asi neumíš číst nebo už se těšíš na klíčenku není můj problém:)
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:36Od: Pe3k
Já netvrdím že se to neděje, ale tvrdím že to nedělá každý...
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:42Od: Andrew89
děje se to a o to jde.

takovouhle kravinu nepovolej, ale tenis by nejraději poslali do s...k , zkrácením gemů. To nikomu nevadí
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:42Od: PetaM
Přesně tak, dělá to každý, kdo má trenéra. Kdo nemá trenéra je buď hloupý nebo chudý a ten radit nepotřebuje ... :D :D
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:51Od: annah
Mám dojem, že Rogeruv tým si na to dává extra bacha. Kdykoliv je kamera zabere, mají poker face.
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:04Od: Stan_Borowitz
Jsou to pokrytci jako Federer, učej se holt od mistra. Když na ně míří kamery, tváří se jako svatoušci, ale jakmile jsou mimo záběr, kaučujou jak pominutí. Zeptej se Frantze, ten ti to potvrdí.
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:07Od: Pe3k
Federer je ten poslední co by chtěl trenéra během zápasu, on to odsuzuje, ale během finále AO17 mu trenér Lubicic taky posunkama něco naznačoval (což je ovšem chyba trenéra nikoliv hráče).
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:15Od: Stan_Borowitz
Jedinej čestnej je Rafa, ten když po patnácti letech zjistil, že se ho Toni pokouší z lavičky kaučovat, okamžitě ho vyhodil.
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:18Od: Pe3k
Je fakt, že Tony a Rafa ten ilegal coaching dotáhli na zcela novou úroveň...
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:17Od: Mayo
On je Toni.
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:01Od: Pe3k
Sry
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:40Od: a.magerova
Ale zase musíš uznat, že jsou TO (Rogertým) frajeři, protože při těch desítkách profikamer všude okolo kurtu a stovkách/tisících mobilů v hledišti... klobouk dolů, že umí najít časoprostor, kdy ani jedna kamera či mobil na ně nečučí, ale zároveň musí čučet Roger, aby zachytil co dělá špatně... proto je nutno nyní najít toho šmejda, který teď při posledním Rogerově zápase měl nonstop namířeno na Ivana a Severina a oni nemohli posunkovat... až ho najdeme, tam mu dáme zákaz vstupu na veškerá sportoviště celého světa... a zaštítíme to spravedlivým bojem za práva hluchých, němých a hluchoněmých.... ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:43Od: Stan_Borowitz
Já bych se neodchyloval od ověřených postupů a zůstal u boje za práva černých žen. Koho dnes zajímají nějací hluchoněmí, když to nejsou zneužívané ženy, ideálně černé.
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:29Od: Kytka
:))))))
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:09Od: PetaM
Že si holky ještě nestěžovaly, že WTA vede muž ... Trochu trapas. Copak to žádná žena nezvládne?
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:05Od: letityfanousek ty bláho
ta svině černá si to vydupala jenom proto, že je černá. Znova si to pouštím ze záznamu a jasně i komentátor tvrdí, že ta guma nemá ani 1 procento pravdu a Ramos je naprosto OK. Svět se zalekl takzvané MeToo + rasismu + sexismu. Děsná kurwa je to
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:06Od: letityfanousek Re: ona by se měla omluvit RAMOSovi
a všem okolo.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:55Od: Paseka
Naprosto souhlasím !
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:37Od: Kytka
Měla by se omluvit především Naomi - nevím jak ona sama by se chovala, kdyby jí při jejím prvním titulu z GS stejná kráva jako je Serena sama, takhle zkazila vítězství a sebrala jí všechny ty správné emoce, co k takovému vítězství patří. A ne vyprovokovat přihlouplé Amíky k bučení a pak ji "mateřsky" objímat. Svině chamtivá. I v dobách, kdy vyhrávala její sestra říkala, chci všechno co má sestra. Karolína měla plnou pravdu, když o ní řekla, že je arogantní a většina holek se jí bojí.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:17Od: Andrew89
mírni tehle slovník. Je to nechutný
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:19Od: Pe3k
Je to drsné a pravdivé, bohužel.
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:01Od: letityfanousek Re: máš pravdu
omlouvám se, nechci být na úrovni některých tenistek. A teď je řada na šampionce
[ Reagovat ]
12.09.2018 12:57Od: turista
Přestože Serena udělala chybu s nadávkami rozhodčímu tak tvůj komentář je otevřeně rasistický. A to je taky špatně.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:04Od: dunphy Hnus
Ale co taky čekat od této pochybné organizace a tohoto pána. Carlose Ramose se zastane kdo?
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:00Od: Paseka
Na jiném GS by se s ní takhle nemazlili. Jen poroto, že to bylo doma jí to prošlo tak, jí to prošlo a ona to věděla- proto si to taky dovolila !!!
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:59Od: marsmalak Serena
Podle mého si za to může Serena sama. Zjistila, že přestává jak úderově tak fyzicky stíhat, takže do toho zatáhla tuhletu nechutnou psychologickou hru. Potřebaovala do toho zatáhnout jak japonku, tak americké publikum. Místo, aby se soustředila na hru, tak se k tomu pořád vracela . . .tím přerušovala hru a nechala soupeřku pomalu tuhnout. Nakonec tomu dala kotrunu s americkou gendrovou politikou, rasismem a stažením napomenutí na svojí rodinu a hlavně malou dcerku (hrála na city diváků). Ve finále se zjistilo, že vše za co jí rozhodčí dal napomenutí bylo oprávněné. Nechápu kdo by chtěl být za pravdu nazván před miliony diváky lhářem. Willandera taky nechápu, to jako rozhodčí má jí má říkat, že to už s tím napadáním jako přehání a že si koleduje o pokutu.
Nevím, ale třeba jak prohrála Slavie na té ukrajině (fotbal nesleduji), tak hráči i trenéři se báli otevřít pusu proti EUFA a samotným výkonům rozhodčích, protože by jinak dostali pokutu.
Pokud se někomu výrok rozhodčího nelí, má si stěžovat po zápase . . beztoho už ničeho obvykle nedosáhne. Rozhodčí má pravdu a víc než pravdu. V tomto případě byly tresty opodstatněné. Pokud se to WTA nelíbí, tak ať změní pravidla. Beztoho ten koučin je na nic a zcela nepochopitelný. V nižších kategoriích je zakázaný a potom když ty baby už jsou dospoělé a relativně by měli být psychycky vyzrálé (ve srovnání s dětmi) tak jim povolí koučování . . nechápu.
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:57Od: svetova.dvojka
No jo ženský tenis sport který sleduje jeden člověk z miliónu... a to ještě kvůli Sereně...
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:56Od: ttopi
Jestli to je takto v pravidlech, udělal to Ramos správně. Chápu, že v jiných případech rozhodčí dávali x upozornění, ale tam je spíš potřeba si říct, že se tito rozhodčí nedrželi pravidel. Ramos vlastně neudělal nic, co by neměl umožněno.

A nejlepší je žblept Kingové, že Williamsová tímto bojuje za rovnoprávnost.
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:56Od: historik
Śéf WTA už dávno ukázal, že je úplně mimo a rozhodně není člověkem na svém místě. Už včera bylo pozdě, aby se ho tato organizace zbavila. Normální člověk se jí za toto chování nemůže zastávat. A ten, kdo to dělá, v tom má své zájmy - finanční, pracovní, nemá odvahu říct, jak to je, protože se z ní zná a leze jí až kamsi.
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:37Od: svetova.dvojka
Serena for President
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:59Od: Kytka
Jen moc nekřič, v Americe tě vezmou za slovo.
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:35Od: Mayo
Hnusní rasisti, som na strane Sereny.
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:53Od: drussbarb
Chudák Serena, přitom vlastně bojovala za práva žen, vlastně i za práva soupeřky, která si její výstup určitě moc a moc užila
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:38Od: bIbec
přesně tak. Hraje GS finále a ještě v jeho průběhu stíhá bojovat za práva něžného pohlaví. Obdivuhodná to žena.
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:56Od: Kytka
No jistě, však si na to vzala také něžné ženské volánky.
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:02Od: George_Renel
Ale.
Pod ženskými něžnými volánky ólala
se valacha prdel skrývala. ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:39Od: Kytka
;-))))
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:32Od: Padme Nechápu, jak někdo může to její
chování omlouvat. I kdyby byla v právu a nebyla, tak se takhle člověk nemůže chovat na veřejnosti. Vždyť to je šílené, co tam předváděla. Neprošlo by to nikomu, natož chlapovi, ať se proberou. Neukončil zápas jen proto, že to byla Američanka ve finále v Americe.
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:05Od: Fandina
Samozřejmě, že se tak lidi na veřejnosti nemají chovat. Ale stane se. Samozřejmě to není nic pěkného a je logické, že přišel trest. Otázkou je, proč se tak vytočila a neumí se ovládat.
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:16Od: Padme
Kdyby to svedla na emoce, že se nechala unést. Ale ty řeči o sexismu jsou úlet a nulová sebereflexe. Nechci aby někdo za "ženská práva" bojoval takhle hystericky a iracionálně, očividně neví, co to vlastně je. A ty řeči, že má dceru a charakter, vždyť to s tím vůbec nesouvisí.
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:19Od: gigin
Přesně tak. Kdyby včera, nebo dnes přišla a řekla. Sorry Carlosi, sorry Naomi, sorry lidi, prostě jsem přestřelila, byla jsem plná emocí, šlo o hodně, všem se omlouvám.. tak já bych to aj pochopil.
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:32Od: a.magerova
No jenže ona to udělala schválně a promyšleně, už na kurtu chtěla z toho získat výhodu na obrat... no a když to nevyšlo, tak si cestou na tiskovku dovymyslela (nebo jí to poradil někdo z týmu) ten ušlechtilý boj za ženy celého světa... a tím zavřela všem hubu... fakt odporně hnusná vypočítavá intrikánka... :-/
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:49Od: gigin
Ano, jasně, ale v tu dobu byla v těžkých emocích. Tím ji nechci nějak omlouvat, ale přece jenom... Prostě čekám omluvu.
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:36Od: a.magerova Re: :-)))))
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:41Od: Kytka
To budeš asi čekat věčně.
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:50Od: Fandina
Tak to vůbec být nemuselo, byla hysterická, měla vztek. To jsou tvoje slova o vypočítavosti. Jak říkám, každý podle sebe soudí druhé.
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:12Od: Padme
Já vlastně nechápu, co je tak hrozného na tom varování, vždyť o nic nejde přece.
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:42Od: Kojinho
+1
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:46Od: Fandina
Co když si to tak myslí, že je jí ubližováno, že kdyby byla chlap, tak by to proběhlo jinak. Co ty víš, co se komu honí v hlavě. Spíš je k politování, když se takhle chová.
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:26Od: Padme
Ramos si dovolil varovat i Nadala a Djokoviče, takže v tomhle světle to obvinění že sexismu je dost mimo. To varování by za normálních okolností nemělo na zápas žádný vliv. A hysterickým obviňováním okolí rozhodně žádnou službu ženám nedělá. Tohle je přesně ukázka toho, proč ženské nikdo nikdy nebude brát vážně...
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:31Od: Fandina
Tady nejde o to, co si kdo dovolil nebo nedovolil. Serena si mohla myslet, že je jí křivděno a udělala hysterický výstup. Každý jsme jen člověk, Serenu nevyjímaje. Kdybych já byla na jejím místě a myslila bych, že je mi křivděno, i kdyby nebylo, nevím, co bych udělala. Třeba bych byla ještě horší. Samozřejmě se mi to nelíbí. Jisté je, že ublížila akorád sobě. Každý na ní plive.
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:54Od: Krisboy
Máš pravdu, výjimečně. Jestli by někdo na kurtu mohl být horší, než Praserena, jsi to ty.
[ Reagovat ]
10.09.2018 18:01Od: Fandina
Jj, na vyjádření tebe a tobě podobných jsem čekala.
[ Reagovat ]
10.09.2018 18:20Od: Padme
Určitě si myslela, že jí křivdí, ale to jí neomlouvá a měla by se za to omluvit. Nikomu jinému by tam tohle neprošlo a rozhodně by se ho pak nezastávali.
[ Reagovat ]
10.09.2018 18:26Od: Fandina
Já osobně si nemyslím, že má Serena nějaké výsadní postavení v tenise. Ano, má nejvíc výher, titulů atd., ale jinak je to podle mě normální hráčka jako každá jiná. A jestli někdo cítí, že je na ní pohlíženo jinak, tak zjevně jen proto, co se týká tenisových úspěchů. Kdyby tomu totiž tak bylo, nikdy by nedostala žádné pokuty nejen dnes, ale i v minulosti. Když na kurtu řádí, vždycky pokutu dostane.
[ Reagovat ]
10.09.2018 18:31Od: Fandina
Co se týká omluvy, třeba přijde. Já bych se asi za takový hysterický výstup omluvila, styděla.
[ Reagovat ]
12.09.2018 13:03Od: turista
Hlavně by se měla omluvit Osakaové, které zkazila radost z vítězství na GS.
[ Reagovat ]
12.09.2018 19:46Od: FulnekUltras
Něco takového je zcela pod rozlišovací schopností mastodonta.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist