Zdravotní výjimka? Předlož důkazy, jinak opusť Austrálii, vyzval australský premiér Djokoviče

  • Výjimka z očkování proti koronaviru pro světovou jedničku Novaka Djokoviče má očekávanou negativní odezvu. Rozhořčila především australskou veřejnost, ironicky na sociálních sítích reagují i někteří tenisté. Australský premiér Scott Morrison dnes srbského hráče dokonce vyzval, aby předložil důkazy, že krok nezávislé komise byl oprávněný. V opačném případě by měl okamžitě Austrálii zase opustit. Djokovič může díky výjimce usilovat o desátý titul na grandslamovém Australian Open, které je jinak přístupné jen očkovaným hráčům.
    5. 1., aktualizováno | Aktuality |  226 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Austrálie bojovala s koronavirem uzávěrou hranic a dlouhými lockdowny, ale varianta omikron tam v posledních dnech přinesla rekordní přírůstky nakažených v řádech desítek tisíc lidí denně. Téměř 90 procent lidí starších 16 let tam obdrželo dvě dávky vakcíny. Vysoká proočkovanost byla podmínkou pro uvolnění poslední uzávěry.

Za těchto okolností výjimka pro neočkovaného Djokoviče vyvolala vlnu nevole. "Je to opravdová facka do tváře obyvatelů státu Victoria, kteří v posledních dvou letech žádali o výjimky kvůli řadě věcí - neočkování, možnost navštívit blízké, účast na pohřbu nebo rozloučení s rodinnými příslušníky v domovech seniorů - a znovu a znovu jim je zamítali," kroutil hlavou televizní reportér Shane McInnes.

Rozhlasový novinář Andy Maher to vidí podobně. "Australanům dva roky nic nedovolili, ale tenhle chlapík, který má ve vztahu ke koronaviru výjimečné svobody, dostane svou výjimku," poznamenal.

Deník Canbera Times vnímá výjimku pro Djokoviče jako důkaz nerovného přístupu. "Bohužel, když jste globální sportovní superstar, pravidla jsou jiná, i když jste neprokázal žádný respekt vůči viru, který za poslední dva roky nakazil téměř 300 milionů lidí po celém světě," napsal. "Djoker se změnil v Jokera a nemravně se pasoval do role padoucha před tím, než se pokusí ovládnout tenisový svět," uvedl list West Australian. Djokovič může získat 21. grandslamový triumf, kterým by se v čele historického pořadí osamostatnil před Rafaelem Nadalem a Rogerem Federerem.

Srbský tenista nezveřejnil detaily, proč výjimku dostal. A australský premiér po něm nyní požaduje důkazy, že ji má oprávněně. "Očekáváme jeho prezentaci a předložení důkazů, které to podporují. Pokud tyto důkazy budou neuspokojivé, nebude se s ním zacházet jinak než s kýmkoliv jiným a poletí dalším letadlem domů. Neměla by být speciální pravidla pro Novaka Djokoviče. Ani náhodou," prohlásil Morrison na dnešní tiskové konferenci.

Organizátoři prvního grandslamu sezony tvrdí, že Djokovičova žádost byla velmi přísně posouzena dvěma nezávislými komisemi zdravotnických expertů, z nichž jedna byla jmenována ministerstvem zdravotnictví státu Victoria.

Srbský tenista se v minulosti rezervovaně vyjadřoval k očkování a dlouho odmítal zveřejnit, zda vakcinaci proti koronaviru podstoupil. Detaily o okolnostech výjimky může vzhledem k ochraně soukromí zveřejnit jen sám. Ředitel turnaje Craig Tiley by mu to doporučil. "Pomohlo by, kdyby Novak vysvětlil, na základě čeho o výjimku žádal a díky čemu ji dostal," řekl.

Nadšeni z výjimky pro Djokoviče nejsou ani někteří tenisté. "Nevím, co na to říct. Já bych asi takovou výjimku nedostal...," napsal na sociální sítě bývalý nejlepší deblista světa Jamie Murray. Komentář později smazal, další tenisté možná raději mlčí.

Djokovič bude muset předložit dokumenty po příletu do Austrálie
Stejně jako všichni neočkovaní cestující, kteří chtějí na základě výjimky vstoupit do Austrálie, bude muset Djokovič dokumenty doložit po příletu imigračním úředníkům.

"Vláda státu Victoria a Australský tenisový svaz sice můžou dovolit neočkovanému hráči startovat na Australian Open, ale je to federální vláda, která bude vyžadovat své předpisy na australské hranici. Pokud přijíždějící člověk není očkován, musí předložit dostatečný důkaz, že nemůže být očkován ze zdravotních důvodů, aby mohl být ve stejném cestovním režimu jako plně očkovaní cestující," uvedla ministryně vnitra Karen Andrewsová.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (226)
05.01.2022 20:40Od: paddy
Kozoroh tady šíří nesmyslné teorie

pokud vím, tak to nejsou pravidla AO ale státu Victoria, a AO musí dodržovat zákony země

že si kapříci nevypustí rybník je jasné (hospodští u nás také téměř nekontrolují covid pasy), takže vymysleli cestu
střet zájmů jako prase

proč by si píchal Sputnik, když nemusí, to je překombinované smile
navíc Sputnik měl nízkou efektivitu, takže na západě není uznáván, a proto ta Ruska nemohla přijet

==============
nejdůležitější je, že Djokovič bude hrát, a nikdo nebude moci tvrdit, že mu ukradli titul

on si ho tak, díky bohu, může prohrát sám na kurtu smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:47Od: FulnekUltras
nízkou efektivitu podle západu resp. EMA ??? která dodnes tvrdí, ře Rusko nedodalo dostatečné podklady a studie... tomu snad ani sám nevěříš... ;-)))
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:26Od: Hook2424
Sputnikem se nechtějí očkovat ani sami rusové. Větší zájem je o jinou vakcinu na ruském trhu!
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:40Od: broodling
hahahah djok je vetší než nějáky covid, 10th AO noway to ta krupica že je v pavouku ojebká austrálii jak bezzubou a nahluchlou stařenu asdasdasdasdasd

smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 06:59Od: Krisboy
Ty jsi ale velký myslitel smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 09:17Od: broodling
Jo asi jsem dopadlo to jak sem věděl už týdny dopředusmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:33Od: FulnekUltras není žádným tajemstvím
že gateSSorosovská bilderberská verbež se systematickým ovlivňováním médií a justice snaží dosadit po celém světě perverznímu globalismu poslušně loajální politiky - a ty "nehodné" či "kontroverzní" jakýmkoliv způsobem, třeba i za cenu vykonstruovaných obvinění nebo manipulace voleb, odstranit z veřejné scény (mj. Fico, Babiš, Kurz - perspektivně Orbán či LePenová) - a to je bohužel i případ Austrálie

na všechny svině se ale jednou voda uvaří

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:05Od: Aussie
Australskému premiérovi Morrisonovi poslední dobou prudce poklesla popularita, takže se to snaží nahánět tím, že si kopne do Djokoviče.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:58Od: turista
Tak nějak. I když Djokovičovo řešení přes výjimku není šťastné a vyvolalo tolik zlé krve, že na tom Novak prodělá.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:24Od: Pe3k furt se něco děje
ČT ve zprávě o tiskové konferenci Iniciativy21 zamlčela vystoupení prof. Berana

https://www.youtube.com/watch?v=4yUn7GoLsQM
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:34Od: FulnekUltras
protiČeská tv je řízena globalistickými úchyly přímo přes pražské US-Embassy, takže nic překvapivého
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:05Od: Forehand
Djokovica vraj nepustili do krajiny pre problemy s vizami.

Lol
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:17Od: Pe3k
Před dvěma hodinama to tu psal Haitik. Novinařina je už roky na dně a ty jsi dno toho dna. Neúspěšný student žurnalistiky co je vždy mimo...smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:38Od: Forehand
Netravim tu cely den, ty utierač topánok.

Zacni zit svoj zivot, rybár.
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:43Od: Pe3k
Nebreč a napiš ještě nějaké novinky smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:45Od: Forehand
Smejem sa ti do tváre, ty socka :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:54Od: Pe3k
Nezvládáš kámoško smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:48Od: Forehand
Si nalepený na našom vlákne jak mucha na lízatku, odpovedáš do 10 min, ale ja nezvládam :)

Si proste psychicky vyčerpaný, že si podomnou a vždy budeš :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:00Od: Teo
Tak to vypadá, že se nedostane ani z letiště smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:19Od: lars
bude nocovat na letisti ? :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:37Od: blixa
Jo, a za úsvitu bude zastřelen a jeho tělo předhozeno krokodýlům smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:54Od: brixner
Píče se krokodýlám, podle vzoru pánám!

More, Blixa, už si asi dlouho ze ZDŠ, co?
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:31Od: blixa
Dlouho, chasníčku, dlouho .... smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:55Od: Krisboy ANKETA:
Kdo vyhraje Australian Open?

Já to risknu a řeknu, že Zverev konečně překročí svůj stín smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:58Od: peggy
Buď tam budou hrát všichni a nebo nikdo,on je jen zbohatlik.
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:59Od: peggy
Rafa,ha ha.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:59Od: turista
Ani náhodou. Medvěděv nebo Zverev.
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:14Od: Pe3k
Medvěděv
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:24Od: Teo
Taky bych to přál Medvědovi.
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:36Od: com
smilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:55Od: Teo
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 06:56Od: Krisboy
Jj, Meďa by mohl taky, ale ten už "má splněno". Saša ještě ne :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:54Od: peggy
Buď tam budou hrát všichni a nebo nikdo,on je jen zbohatlik.
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:03Od: Haitik
Další dramaa

https://twitter.com/theage/status/1478714020219740162

Jinak už je prý v Melbourne.. A momentálně někde asi na letišti :DD patří mu to :D
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:07Od: peRFect
:D
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:36Od: Nola
jeje, vies zdovodnit cim sa previnil?

nie som antivaxer, ale ak nemozu zdravi sportovci vykonavat svoje povolanie a su obmedzovani vakcinovanim, tak je tento svet naruby, moje telo, moja volba, napis mi, ze nerespektoval pravidla vstupu do krajiny, ale docitala som sa, ze Australia nema podmienku vstupu iba ockovanym, dostal vynimku, urcite ju nesfalsoval, natolko je inteligentny..... verim, ze si z toho cely happy aj s mojou laskou pod tebou..... ja by som na jeho mieste urcite kaslala na celu AUS - nie som tak silna ako on, iste je, ze covid rozdelil spolocnost , tak ako sa to nepodarilo ani komunistom, nastastie u nas v praci sa respektujeme, ockovani a neockovani spolu vychadzaju a drzia spolu, to delenie ludi speje niekam, tam, co sme my nikdy nezazili....
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:43Od: Fandina
Mám dojem, že na zeměkouli je spoustu zdravých lidí, kteří jsou očkovaní. Mně připadá, že spousta lidí zapomíná myslet, nebo se probudili z dlouhého spánku a neví, o co vlastně jde.
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:46Od: Tomas_Smid_fan
dobré ránosmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:49Od: Fandina
Já myslím, že na tebe to neplatí, s tím spánkem, ty kdybys napsal cokoli, tak to bude pořád jen o jednom.
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:48Od: Nola
toto je prave problem, ze ludia nedokazu akceptovat iny nazor, ja si vypocujem kazdy, ani lekari v tom nemaju jasno, trebars perFect nieco napisal, ma zenu lekarku a vypocul si aj lekarov, ktori sa s tymto nazorom nestotoznuju, ale nemozu sa vyjadrit nahlas, lebo budu pranierovani?
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:02Od: Fandina
Já myslím, že nejde o názor, ale o čin. Buď splníš podmínky, nebo ne. A samozřejmě, že když dostaneš výjimku, tak se o to lidi budou zajímat.
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:04Od: Nola
takze, ak nesplnis, tak nemozes vykonavat svoje povolanie, dobre som to pochopila? to je ten precedens, ktory z toho celeho plynie, ty ako dochodkyna mozes akurat suchat nohami, tebe prepustenie z prace n e h r o z i.......
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:05Od: Fandina
Já jako důchodce jsem musela splnit x podmínek, abych se jí stala. Připadáš mi jak padlá na hlavu. Pořád plníme podmínky, celý život.
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:14Od: Nola
si sama, ktora musela x podmienok splnit? ty blaho, ty uz zachadzas do extremu, akoby si bola jedina dochodkyna na tomto svete smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:32Od: Fandina
Všichni plní podmínky. Ten ty to nechápeš.
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:36Od: Nola
s tebou je zbytocne stracat cas, iba obkecabas ako politici, ktori sice maju 2 hodinovy prednes, ale v konecnom dosledku nic zasadne z nich nevyjde...
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:37Od: Fandina
Ano, já píšu stručně, ale ty píšeš litanie nesmyslů.
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:47Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:01Od: Tomas_Smid_fan
no, musí to být drsné síto na to stát se důchodcem. Už teď z toho mám vítrsmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:52Od: brixner
No ty krávo...to já mam zas vítr z jedný mý sousedky - ta, když zaútočí svejma čtyřkama, tak nevym, jestli mam hbitě vopusti kvartýr, anebo se podvolit! Většinou záleží na vobsahu mýho žaludku" je tam málo-zůstanu a trpim, je tam víc-zdrham! Hochu, nevybereš si...
smile

smile

smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:18Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:20Od: Fandina
Síto to není, ale představa, že něco je zadarmo, že jen tak si každý může dělat co chce je naivní představa.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:31Od: Patik
a nemôže ?
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:37Od: Fandina
Ne. Každý máme x povinností.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:31Od: Tomas_Smid_fan
nic není zadarmo, ale každý si může dělat, co chcesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:35Od: Fandina
Vážně, co chceš? Ty nemusíš platit daně, kupovat si za peníze cokoli, platit internet, když tady píšeš, chodit do práce v určený čas? Vážně si každý můžeme dělat co chce? To může říci jedině hlupák jako ty.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:45Od: Tomas_Smid_fan
jedině hlupka jako ty tomu neporozumí...
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:59Od: Fandina
Líbí se mi, jak si přistoupil na mojí diskusi o hlouposti. Snad ti to nevadí, že jsem tě nazvala hloupým. Od hlupáka jako jsem já to přece nemůže vadit.
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:08Od: peRFect
Ak nejsi očkovaná hexavakcínou, nemůžeš do kolektivu, školy, školky atd.. Přijde to někomu divné? Ano, matkám s batikou na krku a jiným sluníčkářským bláznům, kvůli kterým se opět objevují nemoci jako černý kašel, či plané neštovice.
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:11Od: Nola
zlatko, kedze pisem, ze nie som antivaxer, tak si to snad pochopil..... ale kazda minca ma dve strany a sami lekari potvrdzuju, ze sa mnozia choroby srdca a prve co sa ta pytaju, ak mas problem, ci si ockovany proti covidu......
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:27Od: Nola
spytaj sa manzelky na tuto temu, covidovi pacienti beru lieky na riedenie krvi, to iste beru pacienti po vakcine, ked maju problemy so srdcom, nepisem to, lebo som si to niekde precitala, bola som pritomna uprostred toho smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:34Od: Fandina
A co na pojištění, to se neptají a na rodné číslo. Připadáš mi, jak padlá hlavu. Ptají se na očkování proti covidu a co má být, je to aktuální.
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:38Od: Nola
zasadni do parlamentu, ty rodne cislo smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:39Od: Fandina
Ale jdi ty brepto, která plete páté přes deváté, hlavně nesmysly.
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:58Od: Tomas_Smid_fan
padlá na hlavu jsi ty, když to nechápešsmile Pokud jedna z prvních otázek míří na očkování, tak tam bude asi souvislost a není to jen rutinní administrativní úkon...
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:41Od: Fandina
Padlý na hlavu jsi ty, za vším vidíš covid.
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:42Od: peRFect
Achjo, spílaná myokarditida, či? Když to podáš takto - covid pacienti berou léky na ředění krve, stejně jako očkovaní, tak to zní, že je to fifty fity. To ale není. Sakra není. Myokarditida je vzácným vedlejším účinkem očkování, ale rozšířenou příčinou úmrtí při nákaze Covidem. To je fakt. Že se léky na ředění krve berou jako standard na pooperačních lůžkách kvůli sražené krvi z proleženin, že se na srážení krve umíralo ještě v 50-60tých letech při banální zlomenině ruky poté co se zasádrovala, to už nám neřekneš, že? Medicína je sakra daleko a absolutně nemám důvod ji nedůvěřovat. Ostatně, vždy člověk končí ve špitále a své naděje upíná k doktorům... Způsob podání informací a jejich dopad je alfou omegou celého covidu. Když řekne Djokovic kterého sledují miliony, desítky milionů lidí, že očkování je každého soukromá věc (což je imho absolutní nesmysl), tak je to prostě průs..švih a tomu, aby se celková situace zlepšila, to moc nenahrává.
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:49Od: Forehand
Uplne suhlasim kamoško :)

Vidíš, tak nakoniec sme sa predsa len zhodli.

Neskutocné, ako sa v nasich zemepisných sirkach degraduje veda a naopak ako sa verí vsakovakým šarlatánom, samozrejme vyhlasenia ludi ako Djokovic túto nedoveru len posilnujú.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:01Od: peRFect
Jsem poctěn :-) Jak na nový rok,tak po celý rok?
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:59Od: Patik
a očkovanie nieje každého súkromná vec ?
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:22Od: Tomas_Smid_fan
Způsob podání informací a jejich dopad je alfou omegou celého covidu.

to je tak jediné, na čem se shodneme, i když to každý myslíme po svém...

Nevím, jestli jsem to tu s tebou už neprobíral, ale pro mě není autorita někdo s titulem, ale ten, kdo má prvotřídní odborné znalosti a umí je použít. Což také, a prvořadě, zahrnuje komunikaci s pacientem a komplexní vyhodnocení jeho zdr.stavu. Nechci tu házet na lékaře špínu, když navíc mám mezi nimi blízké přátele, ale skutečnost je taková, že většina lékařů je přetížená a to se často odráží na jejich chování vůči pacientovi. Tvůj postoj zde v diskuzi bohužel odpovídá oněm zaběhnutým stereotypům. Všechno alternativní je spatné, vše vědecky podložené správné.
Nevím, možná o takových případech ani nevíš, ale nebylo jich málo, kdy lékaři nad pacientem zlomili hůl a dávali mu půl roku života. Když pominu to, že žádný lékař by neměl podobné věštby pronášet, tak jak potom vysvětlíš, že někteří z těch tvých šarlatánů x takových lidí nakonec vyléčili nebo ještě lépe, naučili je, jak se mají vyléčit sami.
Stejně jako já nepopírám vědecký pokrok na poli medicíny, ani lékaři by neměli ignorovat alternativní linii, která je často překonává právě v oné komunikaci s pacientem. Mnoho i vážných chorob bývá psychosomatického původu, tedy tam vidím velké rezervy v práci s pacientem.
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:46Od: Fandina
A jak by sis představoval, že by to mělo probíhat? Je tady nakažlivá nemoc, takže je to problém. A vyvinula se vakcina a je to určitá zbraň proti ní. Co ti na tom není jasné. Co bys ještě potřeboval vědět.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:29Od: Tomas_Smid_fan
asi jsi své ctrl+c vložila špatně - psal jsem tu peRFectovi.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:33Od: Fandina
Já ti to připomenu, až začneš psát mně ve vláknu, kde se bavím s někým jiným. Tvoje litanie o ničem jsou úžasné.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:46Od: Tomas_Smid_fan
tak se nenuť do toho je čístsmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:50Od: Fandina
Já už to nečtu. Je to pořád o jednom. Stěžování si na politiky, informace a pořád dokola.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:16Od: RFanousek
Djokovic to naopak řekl zcela správně, naprosto s ním souhlasím. Do toho jestli mám tečku je každému velké h*vno
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:41Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:03Od: Ondra979
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:48Od: team.wta Re: peRFect
Pokud je celá třída očkovaná proti covidu, ale jeden student bude zítra při testování pozitivní, pak pozitivně testovaný odchází na pcr test a zbytek nesmí do výsledku pcr testu zpívat, cvičit...
Světu vládne covidtotalita.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:59Od: peRFect
Ale tohle já neobhajuji.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:23Od: team.wta
Ale je to důsledek toho, co obhajuješ.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:48Od: peRFect
Ne,to sis jen usmyslel ty,že je to důsledkem.To co jsi popsal je politika,ne medicina.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:57Od: team.wta
Souhlas, covidtotalitarismus nemá s medicínou nic společného.
Vynucování bleskurychlého nefunkčního očkování xtou dávkou je zvěrstvo.
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:25Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:00Od: Nola
iba na okraj, dolezite su nazory mladych ludi, nie dochodcov, oni su buducnost, aku buducnost si pripravia, tak sa budu mat, iste je, ze aj mladi vzdelani ludia, podotykam, ze to nie su ziadni bezdomovci, su rozdeleni, to bol asi ciel....
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:03Od: Fandina
Takže každý může mít názor jen důchodce má mlčet?
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:11Od: Pe3k
Ne, jen ty máš mlčet smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:42Od: Fandina
jsi ubožák
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:44Od: Pe3k
To ty. Zasíráš tady už roky diskuzi a furt dokola točiš ty svoje nesmysly.
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:51Od: Fandina
Zato ty tu píšeš taková moudra, že nad tím zůstává rozum stát. Nikoho hloupějšího na TP než jsi ty neznám. A to si dokonce myslíš, jak jsi inteligentní. A navíc ještě komunistický styl. Ubožák, který si myslí, jak je povolaný k tomu, kdo má a nemá na TP psát. Já tu píšu možná déle než ty, ale k takové ubohosti, abych někomu určovala co má psát bych se nesnížíla. Je mi tě líto. Ubožáku.
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:53Od: Pe3k
Takže jsem komunista nakonec? smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:54Od: Fandina
Ano, protože ti také vyhazovali ty, co se jim nelíbili.
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:55Od: Pe3k
Já tě nevyhazuju, jen chci abys pořád nekazila diskuze...
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:57Od: Fandina
Vážně jsi tak hloupý, že je to jedno a to samé, nebo to hraješ?
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:07Od: Pe3k
Proč si nejdeš na nějaký jiný portál mezi ostatní šílené babky?
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:17Od: Fandina
Proč nejdeš psát někam, kde jsou méně inteligentní lidé, jako ty?
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:40Od: brixner
Hele, víš co? Pudem na portál, kde je míň bapek a hotovo§
smile

smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:40Od: Tomas_Smid_fan
není. Když ti dá na fóru několik lidí ban, tak budeš z diskuze vyloučena demokraticky, ne jak za komunistů, co píšeš.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:44Od: Fandina
Máš pravdu, komunisti nevyhovující lidi zavírali a věšeli. Nicméně, princip je stejný. Nělíbím se ti, tak jdi ven.
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:02Od: Teo
Třeba J. Chardy smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:39Od: Haitik Re: Nola
Tak pro mne se provinil tím, že není schopen respektovat pravidla země, ve které se turnaj koná. Když není schopen respektovat pravidla, tak tam vůbec neměl odjíždět, mohl být doma s rodinou. Jednoduché jak facka. Austrálie a NZ bojují proti covidu velmi tvrdě, myslím, že nakonec i celkem úspěšně (když vynechám poslední dny), ty restrikce tam jsou neuvěřitelné, lidé nemohli navštěvovat své blízké, pohřby svých blízkých atd. atd.. Tímto se u mne provonil, je to za mne hodně velký flusanec do obličeje všem obyvatelům Austrálie.

Snad jsem to vysvětlil dobře:-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:57Od: peggy
Poslat jej letadlem zase zpět domů a neb se všichni ockovani se dohodnout a ignorovat jej,odmítnout s nim hrát, ale to by mu pomohlo, vrátit zpět.
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:13Od: Pe3k
Letadlem? Ať to domů doplave smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:48Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:00Od: RFanousek
Fajn tak teď už oficiálně fandím Novakovi ať vyhraje, poprvé v mém životě. Ať se jdou všichni covidfanatici bodnout, doufám že jim pak z toho praskne cévka, dementi.
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:52Od: Patik
Tomu ver bez straty setu a ešte nech si pritom tak klasicky zareve ako to on vie..
[ Reagovat ]
05.01.2022 14:56Od: woody Už tady má viset
Anketa jestli Novak zveřejní vyjímku smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:52Od: peggy
Nezverejni,mato dobře podplacene a jeho jméno je financí tahák.Jeho chování je panovacne a ostatní tenisty považuje za blbce.
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:54Od: Krisboy
Děkujeme za vysvětlení, soudružko. Už je nám vše jasné! smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:08Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:49Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 14:10Od: bIbec
Snad Djok opustí Austrálii.smile

S trofejí v ruce!smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 14:43Od: turista
Ano. Jako Novakův velký příznivec mu možný zisk 21.trofeje už tady na AO přeju. I když vše mu mohou překazit Medveděv, Zverev, Rublev nebo Tsitsipas. Kdokoliv z nich ho může vyřadit z pavouka a vyhrát celé AO. Nicméně Nole mohl zvolit nekontroverzní cestu. Dvě tzv. povinné včeličky by mu rozhodně neublížily a mohl mít tak pokoj jak od mraků jeho haterů tak od australské veřejnosti a od samotného australského premiéra, který bude posuzovat něco na co nemá ani za mák vzdělání a je tím v této otázce naprostý laik. Ale všechny antivaxery spojuje sveřepost a zabejčenost. Moje sestra je lékařka, má téměř 59 let a je taky sveřepý odpůrce očkování proti Covid. Bezmezně věří svému imunitnímu systému. Myslím, že trochu pokory by těmto lidem neškodilo. Za celý život bylo hafo věcí, které jsme museli splnit i když to bylo člověku leckdy proti srsti.
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:06Od: peRFect
Pro dialog bez hejtu:
1) Ministr Australie je laik bez vzdělání a Djokovic snad ne? Kdo má lepší tým poradců, ministr, nebo sportovec?
2) moje žena je radiační onkolog s atestací z nukleární medicíny (mmj. jaderné fyziky). Je očkovaná třemi dávkami, stejně, jako její kolegyně a kolegové, kteří už nechali očkovat i svoje děti (to je jediný rámec sporu, který doma máme, já jsem k tomuto zdrženlivý, žena to respektuje).
3) pravidelně chodím hrát tenis s vedoucím lékařem z haematologické klinky. Je plně očkován, stejně jako jeho kolegové a kolegové kolegů (Haematologie dělá každý rok tenisový turnaj pro lékaře, jehož se účastním.
4) body 2 až 4 jsou pro mě jednoznačně více hodnotné, než názor Pekové, Pirka, Šmuclera, či toho vyšinutýho kajakáře. Opakuji, není to hate, ani poměřování pindíků (ty profesní pozice jsem psal jen pro důležitost situace - nejsou to nějací obvoďáci, či ortopedi), pouze názor do slušné diskuze.
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:12Od: Pe3k
To je vše pěkné, až na to očkování dětí, to zas tak pěkné není...
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:02Od: peRFect
Jak jsem psal, očkování dětí je u nás zatím asi jediné u čeho se v covidu neshodneme. I proto mě žena respektuje a děti jsme očkovat nenechali. Jsem optimista, omikron je méně škodlivý. Snad bude mutovat do méně škodlivých mutací a bude klid.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:46Od: FulnekUltras
pak se snad definitivně zklidní i "lidé na patřičné úrovni" s deseti nic neříkajícími tituly před i za jménem ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:30Od: RF46
sem si googlil co to je haematologie.
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:10Od: peRFect
Oddělení, kde nechceš ležet...a na onkologii už vůbec ne.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:26Od: RF46
No nic sem ale nenasel...
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:30Od: Pe3k
on si nevšiml té pravopisné chyby
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:38Od: Tomas_Smid_fan
Když už uznáváš jistou hierarchii, co pak říkáš názorům (spolu)vynálezce mRNA vakcín Maloneho na jejich použití?
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:40Od: Pe3k
To bude trvat, než se zeptá manželky smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:59Od: peRFect
ty žiješ v matriarchátu? To tě celkem lituju. U nás doma je to vyvážené ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:36Od: Fandina
Tihle dva jsou méně chápaví, je zbytečné jim něco vysvětlovat. A až si to přečtou, tak napíší, že jsem to já, kdo nic nechápe.
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:07Od: Pe3k
Nekaž cizí diskuze svojí přítomností. smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:52Od: Fandina
Ubožáku
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:54Od: Pe3k
Nerozumíš tomu smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:59Od: Fandina
Jsi ubožák, to je tak všechno, co ti mohu říci. Ne kvůli tomu, že jsi méně inteligentní, ale proto, že si myslíš, jak může druhým určovat, co mají psát.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:57Od: Tomas_Smid_fan
Ale asi se musíš zeptatsmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:40Od: Anonym
To bude trvat, než se zeptá manželky smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:58Od: peRFect
konkrétně?
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:02Od: turista
Taky jsem očkován třemi dávkami. Djokovič určitě nezvolil optimální cestu. Ve světě ale kvůli koronaviru vznikají zcela nestandardní situace. Nizozemská vláda kvůli omikronu zavedla měsíční brutální lockdown. Léta toleruje prostituci a užívání drog v masovém měřítku. O víkendu na demonstranty proti lockdownu v Amsterdamu poslala policisty, kteří se nezdráhali uplatnit gumoléčbu. Vedle pendreků nizozemská policie použila i služební vlčáky, kteří demonstranty kousali do paží a do dolních končetin. Tím vzorová buržoazní demokracie jakou je Nizozemsko ztrácí kredit a klesá dolů na úroveň Lukašenkovy policejní diktatury.
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:37Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:47Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:11Od: Pe3k
Rublev vyhrát Ao nebo porazit Djokovice? lol
Tsitsipas na to taky teď nemá.
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:15Od: bIbec
tak čistě teoreticky by mu ublížit mohly. Je to vzácné, ale nedá se to vyloučit.

Já třeba jakožto očkovaný žádné výhody nechci. Nenechal sem se očkovat kvůli výhodám. Tahla očkovací politika je naprosto odporná.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:40Od: TheRoyalBlue
Ako Djokovicov vasnivy hejter mam z tohto obavy. Presne toto ma on rad, cely svet proti nemu a mam taky tusak, ze prejde celym AO bez straty fiftinu, toto mu dodava energiu.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:47Od: Pe3k
Další fandy Nadala co nenávidí Djokovice. V minulosti jste nenáviděli jen Federera nyní už i Srba. Jediné co spojuje ten váš gang je nenávist...
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:22Od: TheRoyalBlue
Nikdy som neprechovával nenávisť voči Federerovi, ja mu to aj prajem ak práve nehrá proti niektorému z mojich oblúbencov. Naopak Djokovic mi bol nesympaticky už pred rokom 2011.

Irónia toho, že ty tu hovoríš o niekom, že si zakladá iba na nenávisti, ti zrejme uniká. Je to ucebnicova projekcia a hovoríš tým viac o sebe ako o druhých.
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:39Od: Pe3k
lol

Hned v první větě označíš sám sebe za hejtra, ale nakonec je to moje projekce smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 16:19Od: TheRoyalBlue
Volá sa to hyperbola, po česky aj tzv. "nadsázka". Pridávam link zo slovníka cudzích slov, pre istotu českého, aby ťa to nezmiatlo.

https://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/hyperbola

Chápem, že pre teba ako človeka, čo sám seba a svoje predsudky k fanúšikom Nadala berie veľmi vážne, je to neznámy koncept. Rád som ti ho predstavil a nemusíš mať o mňa obavy, dokážem sa civilizovane a bez vášní porozprávať s normálnymi fanúšikmi Djokovica o tenise.

Cheers.
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:03Od: Pe3k
Takže to, že nemám rád fanoušky Nadala (oprávněně) podle tebe znamená, že nevím co znamená hyperbola?Příště zkus přijít s něčím co dává alespoň trochu smysl...

smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:22Od: TheRoyalBlue
Vyplýva to z tvojich komentárov, ešte raz si ich prečitaj :)

Ešte si niečo prečítaj aj o Dunning-Krugerovom efekte. Dopraj si tak aspoň polhodinu času na to, zložitejšie vety prečítaj viackrát ;)
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:52Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:54Od: brixner
Čéče, vzpamatuj se!!!
Srb prostě žádá a někdo kompetentní mu vyhověl!
Myslíš, že jeho tatínek vyhlásí Austrálii válku, pokud mu(Srbovi) start třeba za pár dní naopak zatrhnou?
Ne, Srb si normálně sbalí saky paky a odletí se někam válet k moři s dětmi!

Takhle jednoduché to je.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:58Od: Marduch
Jo též mě to napadlo:-) Když mu ve finále USO fandil stadion, byl to pro něj takovej nezvyk, že ho to uplne vyhodilo z te jeho standardní fighter zóny a podle mě to k tý jasný prohře velmi přispělo. Viz i ty zvlastni emoce hned po zapase:)
[ Reagovat ]
05.01.2022 14:03Od: brixner
Jen neunesl tíhu okamžiku, Grand Slam po 52 letech+dobře hrající Medvěd...tohle by možná zlomilo i Borga!
[ Reagovat ]
05.01.2022 14:08Od: woody
jj ke konci věděl,že už to neotočí.
[ Reagovat ]
05.01.2022 14:19Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:38Od: brixner CTRL+C...vím, jen mě zajímají názory!
Jako dlouholetý hater Srba budu stručný:

Co se výjimky týče-do zákulisí nikdo nevidí, OK. Srb má nějaké názory i postoje a jak je vidět, od žádného z nich neustoupil-100x OK! Nemám tak úplný přehled o sportu v Austrálii, ale příjde mi, že AO je pro ní, z globálního pohledu, sportovní událost č.1. Takže já, jako ředitel turnaje, bych tlačil na vládu, aby s tím něco udělala, říká se tomu lobby, samozřejmě jen v konspirační rovině! Letos se může na AO psát velký kus historie a s prominutím-Sandgren nabo Murray nejsou ti "vyvolení." Tahle "maškaráda" v situaci, která celosvětově panuje, je de facto superreklama, více(zvědavých, nasraných...)lidí, více diváků, více zájmu, více peněz, podle mě je Austrálie v celosvětovém měřítku spíš někde na konci "zájmů" a je spousta lidí, kteří si tohle zatraceně dobře uvědomují! Moje teorie.

Srb tohle šílenství nezavinil, má jen smůlu v tom, že je č.1 a jen využívá možností, které osobně ovlivnit nemůže. Pokud tam pojede a v tom šíleném tlaku vyhraje, bude z něj GOAT ve všech možných směrech! Myslím, že s Orwellem tohle nemá nic společného!
[ Reagovat ]
05.01.2022 14:35Od: peek
Z druhé strany může AO účast Novaka poškodit, pokud důvody té výjimky věrohodně nevysvětlí. Zatím mě teda žádné relevantní důvody nenapadají.
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:14Od: Tomas_Smid_fan
Nemá důvod je vysvětlovat a premiér nemá ni takového chtít. O výsledku rozhodla komise a tenista nemá povinnost zveřejňovat žádné podrobnosti. Sami si to Klokani nastavili, tak ať sami bouchají čelem do zdi.smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:39Od: Krisboy
Taky si myslím, že vysvětlovat by měl Craig Tiley. Pokud Srdíčko nezfalšoval nějaké posudky nebo nepodstrčil cizí vzorky nebo něco takového (což rozhodně nepředpokládám!!), je v tom celkem nevinně.
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:18Od: peek
Obávám se, že premiér země může mnohem víc, klidně jim ten turnaj zruší. Ono je tam navíc před volbami. Jinak samozřejmě souhlasím, že to maj nastavený blbě. Žádat povinné očkování, když se stejně všichni testují, je dost zbytečný. Ale už se stalo a Djoko by ve vlastním zájmu měl zveřejnit důvody.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:32Od: peek
Mně by to taky zajímalo, proč dostal výjimku, takže sem s tím. Zdravotně vypadá fit, takže to budou patrně náboženské důvody. Bude asi člen nějaké církve, kde za očkování hrozí věčné zavržení... smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:42Od: tenista08
Tipoval bych astma... To je vděčný zdroj nejrůznějších výjimek pro četné sportovce.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:26Od: Ereinion
Na druhou stranu pro turnaj jedině dobře - Djokovič nikdy nebyl úplně lákadlo pro fanoušky, ale teď bude mít možná největší sledovanost ever
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:22Od: peRFect
Začínám se bavit :-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:16Od: Holahej
..australská média referují o výjimce pro tenis jako o plivnutí do tváře občanům, kteří zejména ve státě Victoria žili a žijí v režimu tvrdě omezujícím jejich životy. A nyní bez plného očkování nemohou téměř nic..

..zdravotní výjimka může být oficiálně udělena jen kvůli konkrétním zdravotním problémům..

..otázka je, co uvedl Nole /jeho lékař/ v žádosti o výjimku, zda tam byly, jsou, pravdivá, relevantní fakta o jeho skutečném zdravotním stavu..
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:20Od: Pe3k
Novak má astma, alergie a nedávno prodělaný covid. Něco z toho mu pravděpodobně získalo vyjimku. Nepochopím ovšem, proč to někdo vyčítá jemu, když už tak to vyčtu těm co mu to povolili, on neudělal nic špatně, naopak.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:20Od: Patik
Nehovoril náhodou na tlačovke že vďaka svojej kvalitnej strave nemá žiadne alergie ?
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:23Od: Pe3k
Netuším, jeho tiskovky neposlouchám, teda viděl jsem pár s tím vtipným Italským novinářem, ale to je tak vše.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:28Od: peRFect
Každý má nějaké alergie. Pokud se s žádnou alergickou reakcí nesetkal, může být rád. Nicméně i rýma je alergická reakce.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:29Od: Pe3k
Ne, ne každý má alergie.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:32Od: peRFect
Promiň. Každý savec a to zcela jistě.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:39Od: Pe3k
Ne.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:43Od: Patik
tak myslím si že nemá alergie ktoré by boli teda na výnimku pri vakcinácii..ak si dobre pamätám tú tlačovku povedal na nej že vďaka svojej strave diétam a neviem čomu nemá žiadne alergie a fyzicky je tam kde je.
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:11Od: Haitik
On má alergii na celiakii.. Ale přišel na to víceméně bez krevních testů atd., takže bůh ví na co alergický :D
[ Reagovat ]
05.01.2022 12:59Od: Teo
Tak covid je především a hlavně politický problém smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:50Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 12:49Od: Ereinion
No, politika je hlavně o symbolech a tohle je pro covid fanatiky hodně špatnej symbol - že neočkovaný nebyl potrestán. Jsem si říkal, jestli byl od Djokoviče dobrej nápad zveřejnit tu svou výjimku...sice tak předešel spekulacím, ale tohle je možná ještě horší
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:16Od: No-le
Ale kde je logika? Aby nedostal a nepřenášel nemoc! Ať je tedy podrobován PCR testům třeba každý den, ale na to nemusí očkovat. Očkovat za každou cenu je skutečně nelidské. Jenže sociopoliticky je to je nejjednodušší řešení. Žádné výjimky. Ale sportovci, co se týče tělesné schránky, výkonnosti, výživy, fyzické schopnosti, opravdu nejsou obyčejní lidé...
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:24Od: Ereinion
nejde o logiku, ale o politiku...do očkovací propagandy už bylo nainvestováno tolik, že je hodně těžký se vrátit zpět
[ Reagovat ]
05.01.2022 12:46Od: Serpens
Překvapuje mne, kolik lidí se tady Djokovice, potažmo organizátorů zastává. Zdravotní stránka nemá nic společného s tou sportovní a když už jsou neočkovaní hráči šikanováni za to, že jsou zdraví, tak má být Djokovic šikanován s nimi, i kdyby vahrál těch grandslamů třeba tisíc. Ale prachy jsou prachy.
[ Reagovat ]
05.01.2022 12:20Od: George_Renel
Jejich země, jejich pravidla.
[ Reagovat ]
05.01.2022 12:39Od: Kozoroh
Od pravidel se očekává, že budou smysluplná. Vakcinační politika AO smysluplná není.
[ Reagovat ]
05.01.2022 12:47Od: Andrew89
je to naprosto smysluplné...nemáš očkování, nemáš tam co dělat....a má zdravotní výjimku? tak zaplatit a zatlačit umí....Všichni včetně Novaka, kteří tohle povolili se vysmáli obyčejným AU lidem do xichtu...
[ Reagovat ]
05.01.2022 12:51Od: Tomas_Smid_fan
nesmysl - zodpovědnost padá na hlavy těm, co to takhle geniálně vymysleli.
[ Reagovat ]
05.01.2022 12:57Od: Kozoroh
Není, očkovaný se může nakazit a přenášet virus. Navzdory vakcíně očkovaný hráč na turnaji skončí stejně jako neočkovaný. Proč nyní protinožci tlačí na povinnou vakcínu u hráčů, když loni bez větších problémů proběhly turnaje a povinnou vakcínu nevyžadovaly???

Tableta šaráda opět ukazuje, že politika do sportu nepatří!
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:01Od: Andrew89
zkus to říct, těm, kterým nedovolili startovat a nepustili je oni do kvalifikace.

Šarádu tady dělá akorát Novak, kterej chce 21GS za každou cenu a přirozeně ví, že tady má šanci největší...

A co se týče těch nesmyslů co píšeš. Je prokazatelný, že očkovenej člověk pokud má covid ho šíří mnohem a mnohem méně a kratší dobu, než ten co očkovený není. Australaně svoje podmínky dali vědět dost dopředu a to, že je nějakej srb nehodlá respektovat není jejich problém....
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:03Od: Teo
Hihi, ale tohle neplatí v případě omikronu smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:08Od: Andrew89
tak jasný, že to bude třeba menší, ale ten rozdíl tam je.

Ale tady neni debata o tom, kdo co šíří. TAdy je debata, že prostě pravidla pro někoho platí a pro někoho ne.....smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:09Od: woody
Tak proč sami AUSTRALANÉ povolili Novakovi start ? Novak jen požádal o vyjímku, proč jí teda schválili ? Kdyby řekli ne, jak říkají jejich pravidla tak tam nebude.. Takže nepíšes mensmysli spíš Ty?
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:18Od: No-le
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:23Od: Kozoroh
"zkus to říct, těm, kterým nedovolili startovat a nepustili je oni do kvalifikace."

Řekl bych jim, že jsou obětí zvrácené turnajové politiky. Novak za jejich neštěstí nemůže.

"Šarádu tady dělá akorát Novak, kterej chce 21GS za každou cenu a přirozeně ví, že tady má šanci největší..."

Šarádu z toho dělají australští politici, média a k0k0ti na sociálních sítích. Na Novaka to neházej, ten chce jen získat titul. Pokud během turnaje chytne covid, nebudu protestovat, když na turnaji skončí. Ale jestliže je zdravý, tak není racionální důvod mu bránit v hraní tenisu.

"Je prokazatelný, že očkovenej člověk pokud má covid ho šíří mnohem a mnohem méně a kratší dobu, než ten co očkovený není."

To je pro tenisový turnaj úplně mimo poznatek. Kdokoliv, kdo se nakazí, očkovaný nebo neočkovaný, jde do karantény a na turnaji končí. Nikdo se nestihne za jeden nebo dva dny zbavit infekce.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:31Od: peRFect
Zcela upřímně, pokud by ve světe byla australská politika (vzato všeobecně, teď nemluvím o covidu), tak bude svět poměrně hezké, ale především bezpečné místo k životu. Ti lidi (politici) tam svoji práci už hezkejch pár let dělají dobře, takže zpochybňovat zrovna nařízení ohledně covidu, je minimálně zvláštní, uvážím-li, že se jedná o globální problém a jeho ignorací jej nikdo nevyřešil. Nebo snad ano? pindáš tu na politiku austrálie, ale tak tu napiš, jak covid porazit. Pravděpodobně dostaneš nobelkovku.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:44Od: Pe3k
Většina lidí v Austrálii jejich vládu nenávidí. Ne, že by to něco znamenalo, to se v podstatě dá říct o každé zemi, ale to co jsi napsal, že kdyby ostatní vlády byly jako ta Australská, že by se na zemi žilo hezky a bezpečně, to je názor tak 16 ti leté fandiny. Naivní blábol zcela mimo realitu. někteří holt mají rádi totalitní režimy, já osobně ne.
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:57Od: peRFect
Totalitní a populistické režimy jsou si v ledasčem podobné. Posledních 8 let jsme žili v tom populistickém a přece pokud bych si mohl vybrat, raději (čti jednoznačně) budu volit ten australský. K nim ale nemohu, myšlenka, že mi leze po zahradě leguán, nebo kobra, mě děsí.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:52Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:59Od: RFanousek
jejich covidová politika teda určitě dobrá není, o ostatním nevím
[ Reagovat ]
05.01.2022 14:38Od: No-le
smilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 12:51Od: dappe
Ta pravidla jsou smysluplná a jasná. Djokovič je podle mnohých obešel, možná i pomocí organizátorů. Výjimka jako taková mi je jedno. V tomto sportu se na výjimky v podstatě roky dopuje, takže tohle by mělo být pro diváky ještě snesitelné.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:00Od: Kozoroh
Období od restartu okruhu v srpnu 2020 ukázalo, že stačí dodržovat sociální distanc, roušky a tenisové turnaje proběhnou bez větších problémů. Důraz na povinnou vakcinaci vytváří jen zbytečné a škodlivé pnutí.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:14Od: dappe
Vůbec nevnímáš podstatu problému :) I kdyby to bylo nejhloupější pravidlo na světě, tak by to byl problém. Navíc se jedná o pravidla země, tenis je na vedlejší koleji.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:21Od: Pe3k
Kozoroh není nejostřejší tužka v penálu...Třeba jak tady včera psal, že si Novak aplikoval sputnik smile a kdyby to byl jeho stupidní názor, ne on ten stupidní názor převzal od někoho jiného, což jej činí ještě stupidnějším...
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:38Od: Kozoroh
Vy to vnímáte tak, jak se vám to hodí, opět máte pseudo-důvod útočit na Djokera. Ale já se na to dívám z druhé strany - že Australani si dělají před světem ostudu. A jestli nechtějí na svém území neočkované cizince, tak fajn, ale pak by měli svůj GS turnaj předat jiné zemi, která bude k mezinárodní sportovní akci přistupovat racionálněji.

Období od srpna 2020 ukázalo, že s pomocí několika opatření lze tenisové turnaje odehrát a dohrát. Tlačit na povinnou vakcinaci tenistů nemá nyní smysl.

Kdyby pravidla zakazovala účast černým tenistům, bylo by to podle tebe správné?
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:42Od: annah
Teda ale tos přehnal. Srovnávat barvu pleti a očkování proti nemoci, která sužuje celý svět- to je úlet...
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:45Od: Pe3k
Včera psal, že má Nole sputnik, dnes už uletěl úplně a není sám...
[ Reagovat ]
05.01.2022 14:19Od: Krisboy
Ty už ses fakt definitivně zbláznil, ty pseudodůvode smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 14:35Od: RF46
No a ja s tebou celkem souhlasim...
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:04Od: Forehand
Uplne mimo.

Austrália može ísť príkladom, šport nie je vsetko a tenis uz vobec nie.
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:07Od: Pe3k
Zas tak mimo jako ty není... smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 12:57Od: Krisboy
Ano, ale měli by je dodržovat.
[ Reagovat ]
05.01.2022 12:19Od: Forehand
Výborná Show :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 12:16Od: RFanousek
Ještě chvíli, a začnu těm dementním Australanům přát, ať to Djokovič vyhraje.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:53Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 12:10Od: Pe3k
To je hnus velebnosti, jdu blejt.
[ Reagovat ]
05.01.2022 11:53Od: giovani
Premiér Morrison je typický politik, idú voľby tak ideme na to, kampaň začína a Novák je vďačný terč. Hrôza akú nenávisť začína šíriť tzv. Západná slobodná civilizácia.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:55Od: FulnekUltras
presne tak
[ Reagovat ]
05.01.2022 11:50Od: Krisboy
Jinak ta výzva by měla směřovat na organizátory AO, nikoliv na Srdíčka.

Asi dvacet let byl AO můj nejoblíbenější GSsmile

Myslíte, že na světě existuje něco, co by lidi neudělali pro peníze?
[ Reagovat ]
05.01.2022 11:50Od: brixner
Podal jsem si žádost, aby mi byl zvednutý plat!
Nasrali mi!
Tak prostě dělám za ten stávající!

Pochopili?
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:23Od: blixa
Tak se to nedělá. Pokud chceš vyšší plat, musíš změnit zaměstnání a při nástupu si vyjednat lepší, než máš teď. To, co si vyjednáš, budeš mít. V průběhu zaměstnání ti už nikdo plat nezvedne. Existují výjimky, ale to jsou právě jen výjimky.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:35Od: brixner
Blixa, mám tě rád, takže ještě jednou a z druhé strany:

Povolí mu hrát - bude hrát!
Nepovolí mu hrát - nebude hrát!
Vše mezi tím - vcelku nepodstatné!

Srb nikde nebrečí, netlačí, nevyhrožuje...
Srb moc dobře ví, že on není ten, kdo o tom rozhodne!

Vše mezi tím - vcelku nepodstatné!
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:39Od: woody
Absolutně smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:54Od: blixa
Jo to bylo k Novakovi ?!! smile Bože ...a já doufal, že mezi těma sračkama je aspoň jeden normální post ... smilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 11:45Od: Kozoroh No1e má nějakého Morrisona u prdele :-)
https://i.ibb.co/ys6zzMD/20220105-111334.jpg

Fotka po příletu Novaka do Austrálie.
[ Reagovat ]
05.01.2022 12:36Od: pauloX
Dost nestastna poza,ani sa potom nečudujem ze beznch Australcanov zotrocenych covid pravidlami si neziska
[ Reagovat ]
05.01.2022 12:46Od: Forehand
Uz na prvy pohlad sympatak
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:37Od: annah
No to je teda výraz v obličeji! Nechutné...
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:39Od: brixner
Voholí bradku a je zas cajk, né?smilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 11:39Od: Kozoroh
Austrálie si dělá před světem velkou ostudu. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 11:43Od: Krisboy
Šaškárna všech šaškáren.
[ Reagovat ]
05.01.2022 12:20Od: Forehand
Novak sa musi citit v Australii velmi vitaný, proste ako doma :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 12:57Od: Holahej
..spíš ty svým fanatismem, pro jeho osobu, který zatemňuje mozku objektivně uvažovat..
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist