Ze hry neměl radost. Musel jsem drasticky změnit náladu, řekl Nadal o své jarní proměně

  • Rafael Nadal je prvním tenistou s dvanácti grandslamovými tituly z jednoho turnaje. Na pařížské antuce je španělský tenista bezkonkurenční, což včera opět potvrdil výhrou ve finále nad Rakušanem Dominicem Thiemem. Honba za rekordy ale není jeho touhou a nechce cíleně dohánět Švýcara Rogera Federera, s nímž prohrává v celkovém počtu grandslamových titulů 18:20.
    10. 6., 09:11 | Aktuality |  111 komentářů
    Rafael NadalRafael Nadal 
     
  • Profil hráče

"Abych byl upřímný, tak se na to neupínám," řekl třiatřicetiletý Nadal, který je o téměř pět let mladší než Federer. "Nemůžete být frustrován, protože má soused větší dům než vy, větší televizi nebo zahradu. Takhle já život nevnímám," řekl Nadal.

Španěl možná mohl mít na kontě více grandslamových vavřínů, ale ve srovnání s Federerem řešil častější zdravotní problémy. "Hodně jsem ztratil," přikývl. "Mám za sebou hodně věcí, ale možná proto hraju s takovou vášní, protože vím, že tady nebudu věčně. Proto se snažím být pozitivní, dělat vše naplno a zaujatě."

I letos musel ulevovat svým kolenům. V Indian Wells nenastoupil do semifinále proti Federerovi a Miami raději vynechal. Antukovou sezonu sice stihl, ale dlouho se nemohl prodrat k titulu, na což nebyl z minulých sezon ani trochu zvyklý.

Proto údajně bojoval s krizí sebevědomí. Až na turnaji v Barceloně, kde prohrál v semifinále s Thiemem, si uvědomil, že se musí něco změnit. "Mentálně jsem ztrácel energii, protože jsem se příliš strachoval o své tělo," řekl Nadal.

Proto se po prvním kole v Barceloně zavřel sám se sebou a přemýšlel. "Pár hodin. Byl jsem totiž negativní. Vůbec jsem neměl radost ze hry. Variantou taky bylo, dát tělu šanci se vzpamatovat, nebo drasticky zlepšit náladu na další týdny," uvedl.

A další týdny ukázaly, jak dokázal myšlení změnit. Po Barceloně sice ještě vypadl v Madridu v semifinále, ale generálku na Roland Garros v Římě už vyhrál. V Paříži už to byl starý známý Nadal, král, který nemá na antuce konkurenta.

"Přístup je u mě zásadní. Když mám to správné zapálení, jsem mentálně připravený, tak se můžu dostat tam, kde jsem dnes," říkal a jeho oči spočinuly na poháru na stole před ním. "Je hodně vybojovaný, a proto si ho vážím," řekl Nadal.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (111)
11.06.2019 08:35Od: Forehand
https://www.facebook.com/106552339366443/videos/624221821411727?metadata=UESLKnjQV0vZAGYin4vIlRsWhSbEEGc/pxquu/9mbLsK9bOJEvkvA9Utp28iWY7ceJqu8P1Sq3x6z29pwpHPZtPLgg==&sfns=mo

Celá 15min tlačová konferencia.

Rafa okrem iného spomína, ze po prvom zápase v Barcelone zvažoval dhsiu prestávku, mal depresie plynúce zo zranení, chronických absencií a bol velmi negatívny. Tenis mu neprinášal radost. Musel sa teda zamysliet, ci to utne a príde za pár mesiacov psychicky oddychnutý, alebo či nasledujúce tyzdne este skúsi, ale s diametrálne odlišným prístupom.

Pýtali sa ho aj na W, Domove 4 hracie dni v kuse, Rogerov rekord alebo slova neprajníkov, ktorí mu este pred 10 rokmi predpovedali skorý koniec...

Nizsie pridávam aj parádne video Rafovej timeline, nielen na RG..

https://www.facebook.com/64822581025/videos/839174963134781?metadata=VKo6Pfq8UYja35n2gOHBEmeEIkPQYT27/G80yHAu8RaNwrnqTR74OCExQUxq5KSE0iY8AhIM+NIbhIRN28smA3iqcA==&sfns=mo
[ Reagovat ]
11.06.2019 09:30Od: acc
Tu konferenci sem neslysel, jen by me zajimalo, jestli Rfa opet zminil, ze je Roger nejlepsi tenista vsech dob :P Ale to uz rekl vlastne po semi.. Od tebe sem to akorat neslysel, prestoze sam Rafa par let zpet po vyhre nad Rogerem rekl - kdo rozumi tenisu, tak tomu je jasne, ze Roger je nej tenista :P
[ Reagovat ]
11.06.2019 09:31Od: acc
Ted sem to ale naspal tak, ze z toho vychazi, ze nerozumis tenisu..to se musim omluvit! :P :))
[ Reagovat ]
11.06.2019 14:12Od: Forehand
Davam ti nula bodov z predmetu etiky a diplomacie..:)

Ako tenista by si to z tejto stranky daleko nedotiahol.
[ Reagovat ]
10.06.2019 17:29Od: Forehand
Tákže. Aby sme to na záver trochu odlahčili. Tak, pri príležitosti fantastického 12. triumfu Nadala na Roland Garros, som Vám, milí fanušikovia panskeho tenisu pripravil menší Kvíz z pomerov fungujúcich na TP.

Názov kvízu je "Nepoučitelní" a pozostáva symbolicky z 12 výrokov antukovej sezóny od 12 roznych autorov.

Ich abecedný zoznam je (FerrariF50, Franky, Kozoroh, Mahycek, miros, Paitik, Panzer.Dragon, peRFect, Roger_Federer, spaniel, Stan_Borowitz, turista.)..

Dokážete priradiť autora k svojej myšlienke, resp. proroctvu?...Kolko z nich budete mat správne?..A čo vy autori, spoznáte sa?..:)

Na záver dva bonusové výroky bez možností.
[ Reagovat ]
10.06.2019 17:33Od: Forehand
1.
"věřím, že letos by nebyl pro Rogera Rafa problém ani na antuce."

2.
"Možná někoho napadne rok 2014, kdy Rafa vyhrál před RG jen Madrid a stejně RG vyhrál. Rozdíl je u Djokera, v době RG 2014 byl No1e rok bez GS titulu a jeho sebevědomí bylo oslabeno, ale dnes má za sebou šňůru tří vyhraných majorů a už má trofej z RG. Zkrátka, dnes je silnějším hráčem, než byl na jaře 2014."

3.
"Je to karma pro forehanda.Nepřeje druhým,není přáno jemu."

4.
"Tak si to zrneme. Mame 12.5, odehrana pulka antukove sezony, a king of clay ma na konte akorat ponizujici porazku ve finale AO. Muj tip, RG odstoupi. Myslet si, ze Djokovic v teto forme nepozbira i nekolik antukovych titulu je slabomyslne."

5.
"Před Monte Carlem jsem říkal, že Nadal z 5 turnajů na antuce, mmyslím ještě Barcu, Madrid, Řím a Roland Garros
vyhraje max. 2 turnaje . Takže mu zbývá Řím a Paříž vyhrát. A ty na 95% nevyhraje."

6.
"Konečně je pan Antukař v prd,li. Myslím si, že už skončila jeho nadvláda na cihle. A je konec. Zaplaťpánbůh."

7.
"Good bye plesata, slusna kariera. Finito. Letos nic a konec :D"

8.
"Král je mrtev, ať žije král. Jedno je jasný, z Nadala už nejde strach na antuce."

9.
"Výhodou Kneedala je že keď nevyhorí vo štvrťfinále tak vyhorí v semifinále..tradične..od US Open 2018 len semifinálový hráč. Adios Top Ten..Vamos"

10.
"Dvanáctý titul z RG pro Rafu letos nebude. Jedenáct mu musí stačit. Novak Djokovič umí hrát i na pomalé antuce zatraceně dobře. Na hardu navíc hraje antukový styl s doklouzáváním míčů, které nemůže už doběhnout takže si myslím, že Rafa Nadal Novaka letos neporazí ani na antuce."

11.
"Inu, jak jsem psal už tak před rokem, Novak Djokovič je v současnosti jediný tenista, který může ohrozit Federerův rekord v počtu získaných GS."

12.
"Nakoniec to bude presne ako moj otec raz povedal: odide s hanbou lebo uz ho bude nakladat kde-kto aj na antuke a Roger bude stale v top 5."
[ Reagovat ]
10.06.2019 17:34Od: Forehand
BONUS.

"Vamos El Matador. Boh vie či zápas sleduje aj dedo Fedex"--?

"Kurz 60 na otocku Nadala. Dal jsem to za pade, co kdyby."--?
[ Reagovat ]
10.06.2019 17:58Od: Mayo
Umrem :D
[ Reagovat ]
11.06.2019 09:24Od: Franky
Mne patri c.12 a dovolim si tvrdit ze to proroctvo stale plati...Rafa moze byt fackovacim panakom na antuke aj o rok (nebyt RG tak je nim uz aj teraz) a Rogerer je stale v top 5 takze chce to len trpezlivost
[ Reagovat ]
11.06.2019 11:21Od: Mayo
Vyhral Rím s Paríž - to je teda fackovací panák ako sa patrí
[ Reagovat ]
11.06.2019 13:33Od: Franky
na jeho pomery ano
[ Reagovat ]
10.06.2019 17:40Od: spaniel
7 :D
Tipl bych jich dost myslim... bonus tipnu Mayka a Kamila.

Hezky kviz
[ Reagovat ]
10.06.2019 20:06Od: Kamilos88
Já tam nejsem. :D
[ Reagovat ]
10.06.2019 20:12Od: Kamilos88
Nebo jo ty vole ten kurz jsem asi vsadil :D
[ Reagovat ]
10.06.2019 22:54Od: Marduch
Neni mozny. Forhand omylem smazal druhou pulku spisu.
[ Reagovat ]
11.06.2019 08:36Od: Forehand
Vsetko správne.
[ Reagovat ]
10.06.2019 18:09Od: Cico93
Tak toto nemá chybu.
[ Reagovat ]
10.06.2019 18:13Od: JCFerrero
Jebnutost chlpateho Epoderera fans nepozna hranic.
[ Reagovat ]
10.06.2019 18:20Od: spaniel
Zda se ze by ses chtel zavrtat do jeho hunateho zpoceneho hrudniku, podle tech tvych priteplenych komentu, ty pusypajtas :)
[ Reagovat ]
10.06.2019 18:22Od: Lukyi
Sbírat citace jiných? Nejsi těmi diskuzemi zde nějak moc posedlej? :D
[ Reagovat ]
10.06.2019 18:25Od: Forehand
Staci spätne kliknut na 3 Rafove prehry v sezóne, 15min zálezitost ;)
[ Reagovat ]
10.06.2019 21:44Od: panzer.dragon
:-)))

moje bude asi hned to první, ale až se divim že sem zrovna tohle napsal..
[ Reagovat ]
10.06.2019 22:58Od: Marduch
Kdyz si uzivat GS titul, tak at to ma grady:D Kdovi, kdy bude zas prilezitost.. vamos
[ Reagovat ]
10.06.2019 16:26Od: turista
Asi sám Pán Bůh chtěl aby zase v Paříži vyhrál Nadal.
[ Reagovat ]
10.06.2019 14:10Od: JCFerrero
To este len budete plackat ked prekona toho svajciarskeho zmmrda herca argantneho
[ Reagovat ]
10.06.2019 14:14Od: spaniel
A ty tady jdes nekomu kazat o urazeni? Tupelo madarske.
[ Reagovat ]
10.06.2019 14:19Od: JCFerrero
Rogerko bude zasa plackat a vinit vsetkych na okolo, to sz bol preklep coho si hned chytil :D plackajte dalej ako rogerko
[ Reagovat ]
10.06.2019 14:28Od: acc
pšššššt
[ Reagovat ]
10.06.2019 14:28Od: acc
Delas Rafoj jen ostudu...
[ Reagovat ]
10.06.2019 14:32Od: ipko
:D
[ Reagovat ]
10.06.2019 12:53Od: janek_da
Alkohol v malych davkach neskodi v jakemkoliv mnozstvi. Zase Rafa vsetkym vytrel kocura.
[ Reagovat ]
10.06.2019 10:27Od: Franky
Keby mal potkan skutocne problemy s kolenami uz davno by bol v tenisovom dochodku...naopak on hraje v 33 lepsie na fyzicky najnarocnejsom povrchu ako zvysok ATP :D pockam si na ten moment ked skonci karieru a ked uz z neho nikto nevytrieska peniaze odhalia sa jeho spinavosti s dopingom...koniec koncov veri niekto ze vo vrcholovom sporte nieje doping?!
[ Reagovat ]
10.06.2019 10:37Od: Forehand
Plačemeee
[ Reagovat ]
10.06.2019 10:38Od: Kamilos88
Těch teorií je hodně. Já si myslím, že Nadal je fakt zraněný hráč a hraje to jenom přes bolest a vůli. Příjde den, kdy se rozpadne, nebo bude trpět do konce života. Je teď otázka, zda chce mít tituly, nebo solidní život s rodinou, aby byl schopen se svými dětmi běhat a sportovat, nebo je sledovat ze zahradní židle a s berlemi. To si musí chlapec zvolit sám.
[ Reagovat ]
10.06.2019 11:39Od: turista
No dnes už existují prakticky dokonalé kloubní náhrady, takže s jejich pomocí může kvalitně odžít další život po skončení kariéry. Zda mu ty nekonečné řady pohárů stojí za zhuntování tělesné schránky to ví pouze on sám.
[ Reagovat ]
10.06.2019 11:49Od: Kamilos88
Člověk si to uvědomí většinou až s dětmi. Do té doby se honíš za slávou, máš velké plány a pak jsou na řadě dvě varianty. 1. Honíš se dál, makáš nonstop = máš slávu, peníze - nemáš rodinu, děti tě neznají a zničíš se fyzicky a psychicky, pak většinou dostaneš infarkt, nebo se upiješ. 2. Spokojíš se s tím, co máš = máš šťastnou rodinu, volný čas, děláš co tě baví.

Vybrat si může každý. Buď sláva a peníze, nebo klidný život a volný čas. Obojí dělat většinou nejde pokud pomineme dědice impérií, nebo ropných nalezišť. Ale tihle se většinou zabijou pří pokusu o výstup na everest, nebo předávkováním heroinem ve třiceti.
[ Reagovat ]
10.06.2019 16:11Od: turista
Je to možný, že je to tak.
[ Reagovat ]
10.06.2019 11:22Od: mihate
Presne tak.Bude to tak ako s Atmostrongom.
[ Reagovat ]
10.06.2019 11:29Od: Mayo
Takze bude najlepsi?
[ Reagovat ]
10.06.2019 11:34Od: Marduch
nějak mu ty problémy s koleny přestávám věřit, kdy sleduje, jak heroicky - a to je slabý slovo - se na kurtu prezentuje.
[ Reagovat ]
10.06.2019 11:36Od: Marduch
*sleduju
[ Reagovat ]
10.06.2019 11:53Od: Marduch
tim neříkám, že problém s kolenem nikdy neměl, ale když člověk vidí, jak mimořádně bohatá je jeho hra na údery z extrémních pozic a v maximální intenzitě.. přitom energie každého úderu, pukud vím, začíná právě od nohou a zvlášť kolen..
[ Reagovat ]
10.06.2019 11:56Od: Kamilos88
To ano, ale zase vidíš, že není schopný zahrát během měsíce dva neantukové turnaje. Pro něj sezóna prakticky skončila včera, všude jinde může jen překvapit. Těch titulů po RG má za posledních pět let tolik, že je napočítáš na prstech jedné ruky. Takže nějaký problém asi mít bude, naschvál to nedělá.
[ Reagovat ]
10.06.2019 12:29Od: Patik
Tomu ver..po French Open býva už len do počtu...3R,Withdraw,OF Upset,QF Upset,Withdraw,2R,Withdraw,predčasné ukončenie sezóny.

Potom príde antuka..W,W,F,W,W..a potom zase to isté..:D
[ Reagovat ]
10.06.2019 12:36Od: acc
a predcasna ejakulace...
[ Reagovat ]
10.06.2019 12:36Od: Forehand
A ked poviem teraz, tak ty otvor oči, a zobuď sa.

Teraz!..:)
[ Reagovat ]
10.06.2019 12:56Od: Kamilos88
To zase přeháníš, ale po RG bude ta konkurence už mnohem větší. Na antuce jej umí porazit Thiem, Djokovič, popř. Tsitsipas, nebo Fognini. Na hardu, nebo trávě se to spektrum poměrně dost násobí a místo hrozby v podobě dvou/čtyř hráčů je hrozba 10 hráčů + upset s outsiderem, který se mu na cihle snad v životě nestal.
[ Reagovat ]
10.06.2019 13:24Od: Patik
IW - Withdraw,Miami Withdraw MC -SF,Barcelona - QF,Madrid - SF, Rím a RG -W,W...neviem či preháňam..ale hej na harde je vždy vačšia konkurencia vždy bola aj vždy bude.
[ Reagovat ]
10.06.2019 12:05Od: Forehand
Boze moj :)

Antuka je makky podklad, ku kolenam velmi velkorysá..

Nadal ma k dnesku tak 70% z pohybu, ktory mal do roku 2009, len slepy to nevidí. Na antuke dominuje, lebo jeho hra je na nu stavana.
[ Reagovat ]
10.06.2019 12:56Od: peRFect
A v tom se právě pleteš. Antuka je sice měkká (tedy oproti betonu), ale fyzická zátěž je na ní neúměrně vyšší. Je rozdíl hrát set 30 minut, nebo 60. Ruku v ruce s tím je problém slajdů, které jdou všechny do kolen, nemluvě o tom, že na antuce trpí daleko víc i stabilizátory (vazy) právě proto, že tě ten kluzký povrch tolik nepodrží, narozdíl např. od betonu, kde je podklouznutí zcela výjimečné).
[ Reagovat ]
10.06.2019 12:59Od: Kamilos88
To se s tím co píše Forehand vůbec nevylučuje. Nadala více rozbije hodina na hardu, než 6 hodin na antuce. To mi věř.
[ Reagovat ]
10.06.2019 13:00Od: acc
No jo, jenze dle vseho Forehand nedrzel raketu nikdy v ruce..
[ Reagovat ]
10.06.2019 13:05Od: janek_da
Mam kamose, ktery muze hrat v pohode jenom na antuce. Jinde ho priserne boli achilovky, kolena.
[ Reagovat ]
10.06.2019 12:06Od: stopan
ono su iba zvlastne dve veci, na to ake ma problemy s kolenami, nepodstupil ziadnu operaciu, aspon o tom neviem, zatial vsetci hraci co mali i o nieco podstatne mensie zdravotne problemy so zapalmi alebo klbmi podstupili operaciu, Nadal nie, vzdy sa nejakym zazrakom rychlo zotavil, taky Djokovic, federer ci Murray museli absolvovat operacie, Murray a Djokovic viacnasobne, podobne Del Potro. Po druhej je zvlastne na to akym stylom Nadal hraje a na to aky ma vek ma neuveritelnu rychlost, ta sa mu zazracne vratila, v rokoch 2015 a 2016 bol Nadal mimo, bol na odpis, nevedel sa dostat do toho, rychlostne akosi prestal stihat dobiehat lopticky na kurte, ono zvlastny herny a najma rychlostny vypadok mal v roku 2009 ked po vypadnuti na french open bol druhy pol rok len tienom hraca prvej polovice sezony. Je to len moj subjektivny dojem, ale podla mna nieco berie na zvysenie pohybovej cinnosti a vybusnosti, inac by mal problemy ako v v rokoch 2015 a 2016. Spanielski doktori su specialisti na dopingove latky pre sportovcov, nie len na dopovane kurcata. Ale je to len moj nazor. Tak ako chranili Armstrongra, ci vyzuvali z pruseru Chroma, tak logicky nastapa otazka ci sa netaja dopingove problemy aj v tenise.
[ Reagovat ]
10.06.2019 12:09Od: Forehand
Psychiatria :)

Ty mozes byt rád za tých 10 absencií na Grandslamoch a nie este kvoli tomu vyplakávat..
[ Reagovat ]
10.06.2019 14:52Od: Franky
ale neodpovedal si na otazku ci Nadal dopuje..problem je ze to vseci vieme...vies to aj ty sam...len davas hlavu do piesku ako vseci kompetentny...ale vlastne co ma tvoj nazor zajima? ma vahu asi ako prd motyla
[ Reagovat ]
10.06.2019 14:57Od: JCFerrero
Ty socka tvoji rodicia museli dopovat, neni mozne aby niekto tak tupy ako ty sa narodil
[ Reagovat ]
10.06.2019 15:03Od: Franky
a uz je to tu...agresia a urazky...poprosim admina aby ti nahodil banik
[ Reagovat ]
10.06.2019 15:04Od: JCFerrero
Sa nauc pravopis socka, budes este strasne plackat ked rafa vyhra dalsie gs
[ Reagovat ]
10.06.2019 15:13Od: acc
Tyjo..myslim, ze si prekrocil svuj stin. Clovek by te tipnul tan na citoslovce a ty sem sazis cely slova! Trosku pomotany ale +1.
[ Reagovat ]
11.06.2019 01:40Od: Franky
JC prid mi to povedat do oci alebo si vyber disciplinu kde ma porazis...predpokladam ze ani jedno nezvladnes..pripadne si na prvu disciplinu zavolas kamaratov ;)
[ Reagovat ]
10.06.2019 12:11Od: dappe
Nadal v minulosti na léčbu užíval látky, které v těle sportovce nemají co dělat, to nikdo nerozporuje. Měl ovšem na látky, za které je jinak i doživotní distanc, povolení k jejich užívání.
[ Reagovat ]
10.06.2019 12:26Od: stopan
napriklad pre mna je v sporte jedna vec zarazajuca ako moze sportovec byt astmatik?? :D vela vrcholovych sportovcov je astmatikov, co je velmi zvlastne, potom staci uz len vynimka od federacie alebo asociacie na lieky, ktore su prakticky dopingom zlepsujuce prietok krvi a vykon. Ak si raz astmatik mas vobec problem so zvysenou zatazou nie to este davit do tela treningove a zapasove davky. Je otazka do akej miery nadalovi lieky pomohli k zvyseniu sportvej cinnosti, ak ma nejake specialne vynimky.
[ Reagovat ]
10.06.2019 12:27Od: Forehand
Nadal v tom čase kedy ich uzil ani nehral :)

Jedine, ze by mu vykonnost zvysili o rok neskor..
[ Reagovat ]
10.06.2019 12:30Od: dappe
Problém je v tom, že některé ty Nadalem užité látky mají účinky až nejdříve za půl roku :)
[ Reagovat ]
10.06.2019 12:26Od: Forehand
Rovnako ako Serena, alebo Kvitová. Ten zoznam výnimoek je celkom široký..
[ Reagovat ]
10.06.2019 12:31Od: dappe
Ano, nejde jen o Nadala.
[ Reagovat ]
10.06.2019 15:02Od: Franky
spravne zajimave ze len Sharapovovej (a vsetkym ruskym sportovcom) dali ban ale zapadny sportovci su kryty....do casu, je nad slnko jasne ze je tam vela doperov, ale Nadal vytrca - po 3 gemoch sa z neho leje jak z cisterny a v tretom sete vo finale GS nabehne jak 18rocny na kurt a beha ako bolt
[ Reagovat ]
10.06.2019 15:51Od: acc
No tak trochu zobe no.. kterej spanel to nedela. Treba se nekdy dovime kde je pravda...
[ Reagovat ]
10.06.2019 16:04Od: spaniel
Ja to nedelam.
[ Reagovat ]
10.06.2019 16:15Od: acc
:)))
[ Reagovat ]
10.06.2019 16:12Od: JCFerrero
Podla mna zobe Federer a zobe poriadne, napisal som to iste co ty, nikto nedokazal nadalovi doping ani Federerovi
[ Reagovat ]
10.06.2019 16:17Od: acc
Mas naprostou pravdu. I muskulaturu a pohyb po kurtu maji zcela identickou.I zazracne navraty po zraneni. Asi si budemem muset pockat na memoary Dr. Fuentese..
[ Reagovat ]
10.06.2019 16:30Od: JCFerrero
Hej mas pravdu, je az k neuvereniu ze Federer s takou muskulaturou je stale bez zraneni, zeby doping?
[ Reagovat ]
10.06.2019 16:36Od: acc
co je na tom k neuvereni?
[ Reagovat ]
10.06.2019 16:38Od: acc
Obavam se, ze se tady chces z neceho vylecit ale s tim ja ti bohuzel nepomohu. Snad nejaky mentalni trener nebo psychiatr (pokud jiz nejsi lecen). Takze se omlouvam.
[ Reagovat ]
10.06.2019 16:39Od: spaniel
Ferrero Roche, Nadal prokazatelne bral steroidy 2009 a 2012, obsolvoval lecbu kmenovymi bunkami a byt mel tisic zraneni, nebyl na jedine operaci, krome transplantaci vlasu. Tak uz si to vstep do te tve cokoladove kulicky, ktere rikas hlava.
[ Reagovat ]
10.06.2019 16:48Od: JCFerrero
Chudacik dementny
Zoznam Nadalových zranení a operácií od roku 2003 je šialene dlhý. Tenisový blog Puntodebreak vyrátal, že pre zdravotné problémy vynechal rodák z Malorky až 878 dní. To je bezmála dva a pol roka.
NADAL TENISOVY BOH,pardon NADAL > TENISOVY BOH , najlepsi hrac historie a uz nezvladate ze rogerko bude prekonany aj v pocte GS tak hadzete na rafu spinu
[ Reagovat ]
10.06.2019 16:53Od: spaniel
Ok ty madare, vypis mne jedinou operaci krome slepaku. Zadna neni ty baco. Je rozdil operace a vynechani pro udajne zraneni. Ale tezko neco vysvetlit hlupakovi jako jsi ty.
[ Reagovat ]
10.06.2019 17:01Od: JCFerrero
Ko-kotko najprv len vlasy, teraz uz len crevo a toto je co?
https://www.tenisportal.cz/zpravy/nadal-uz-poseste-prijde-o-turnaj-mistru-jeste-dnes-jde-s-kotnikem-na-operaci-24631/
V Svajciarsku sa da dostat EPO na predpis, znak Epa je ze clovek sa nepoti pri fyzickej zatazi to mi niekoho pripomina Epoderer , ktory v 37 nestraca na vydrzi ani rychlosti
[ Reagovat ]
10.06.2019 17:09Od: spaniel
Federer ze neztraci na rychlosti? To bude zreslene tim casovym posunem 30 let, co mate v madarsku.
[ Reagovat ]
10.06.2019 17:12Od: JCFerrero
Preco odpovies len na jednu vec ty chudak?
[ Reagovat ]
10.06.2019 17:19Od: spaniel
Protoze neumim madarsky.
[ Reagovat ]
10.06.2019 17:20Od: JCFerrero
A to este som nedodal ze hnusne chlpati ludia ako EPOderer sa potia 2x viac, zauijmave ze EPOderer po 5 setoch ani kvapka potu.
[ Reagovat ]
10.06.2019 17:24Od: spaniel
Jisteze se poti. Jen ne tak nechutne jak dopal, ale to asi nikdo. Jak snehulak v srpnu. Musi po nem vytirat kurt. Po tobe se zas musi detinfikovat portal, ty tatar.
[ Reagovat ]
10.06.2019 17:37Od: RF46
prosim, vyhledej odbornou pomoc. Staci, kdyz kdekoliv v nemocnici zaklepes na dvere a reknes jim nejaky svoje moudro. Treba, ze chlupati se poti 2x tolik. PROSIM, udelej to pro sebe.
[ Reagovat ]
10.06.2019 17:38Od: RF46
:))) Nech toho. S takovym podprumernym se nedomluvis i po prekonani jazykove bariery.
[ Reagovat ]
10.06.2019 17:51Od: Patik
je smutné že nech vyhrá Nadal hocikoľko GS navždy ostane len King of Clay..a každým ďalším vyhratým French Open si natú prezývku len nahráva.
[ Reagovat ]
10.06.2019 17:55Od: Forehand
Smutné, ktorý vedia len do dvoch napocitat a nechapu, ze niektoré fakty sa navzájom nevylučujú :(
[ Reagovat ]
10.06.2019 17:55Od: Forehand
Takto :)
[ Reagovat ]
10.06.2019 16:46Od: Mayo
Federer 37 rokov a stále behá ako srrnka, vidím v tom doping.
[ Reagovat ]
11.06.2019 09:27Od: Franky
to ani nie...bolo to pekne vidno na RG kde Rafa bol neporazitelny a Rog dakoval za kazde kolo ktore zvladol...
[ Reagovat ]
11.06.2019 12:51Od: turista
Nadal měl na RG odpočinkový los. Neporazitelný letos nebyl.
[ Reagovat ]
11.06.2019 13:34Od: Franky
ano ale jediny kto ho mohol porazit padol s Thiemom...
[ Reagovat ]
12.06.2019 09:42Od: turista
Bohužel ano.
[ Reagovat ]
12.06.2019 12:02Od: Forehand
Thiem ho porazil kazdu antukovú sezónu..

Ten jediny, kto ho mohol porazit s nim zahučal kazdy rok, posledne obdobie.
[ Reagovat ]
12.06.2019 16:33Od: turista
Bohužel ano.
[ Reagovat ]
10.06.2019 10:19Od: Ondra979
koukam Roger nehraje Stuttgart, coz je logicke, nemelo by to cenu.
Tak snad ho uvidim v Halle, mam listky na patek na QF
[ Reagovat ]
10.06.2019 10:35Od: Kamilos88
Jasně, že nehraje. Loni ho hrál a byl to turnaj úplně navíc. V Halle hraje 100%, má tam smlouvu do konce kariéry.

Užívej, já tam byl loni a musím říct, že Halle je asi nejlepší event., který jsem navštívil. Je to tam pěkné, malé, přehledné, příjemní lidé, žádné fronty, dobrá organizace a skoro nic to nestojí.
[ Reagovat ]
10.06.2019 10:36Od: Franky
kolko stal listok?
[ Reagovat ]
10.06.2019 10:39Od: Kamilos88
Myslím, že jsem šel tak okolo 30 eur za jeden. Můžeš na centr i jedničku, všechny zápasy, je to na celý den. Byl jsem tam od středy do pátku, to se hrálo venku, vevnitř, čtyřhry. Pohoda.
[ Reagovat ]
10.06.2019 14:13Od: JCFerrero
Aj tak tam nepojdes uboziak s pracaku
[ Reagovat ]
10.06.2019 14:15Od: spaniel
Z koho, z coho...proc sem furt lozi Slovaci z osobitne skoly?
[ Reagovat ]
10.06.2019 14:54Od: Franky
a zvacsa z klubu Nadal :D
[ Reagovat ]
10.06.2019 14:20Od: JCFerrero
Socka mozes ist maximalne na challenger do ostravy
[ Reagovat ]
10.06.2019 16:16Od: turista
Stuttgart byl turnaj navíc, ale titul z něj se mu loni hodil a pomohl mu k té stovce.
[ Reagovat ]
10.06.2019 09:35Od: ttopi
Rafovi všechna čest. Když si člověk vzpomene, že už tak před 8 lety dle odborníků neměl kvůli zátěži na své tělo vůbec hrát tenis a on vyhrává na RG svůj 12. titul...

A opět klasická prognostika: Za rok už to nevyhraje :-)
[ Reagovat ]
10.06.2019 09:47Od: Fransoas
Antuka je jeho nejoblíbenější povrch,atak je docela možné,že může udělat všechno pro to,aby na tomto povrchu hrál,i kdyby musel některé turnaje vynechat.Mohl by to být záměr,aby na sebe nepoutal velkou pozornost.Stále musim tvrdit,ře na antuce je jak toreador.Je to neskutečný.Nechme se překvapit na příští rok.
[ Reagovat ]
10.06.2019 09:55Od: acc
Taky si myslim, ze by zvladnul nehrat betony a hrat treba jen 1/3nu sezony..zalezi na nem.
[ Reagovat ]
10.06.2019 10:04Od: Kamilos88
To je dobrá strategie, která se však nemusí vyplatit. Roger to zkusil podobně a téměř celý loňský rok byl úplně mimo rytmus. Má to své pro a proti.
[ Reagovat ]
10.06.2019 10:46Od: acc
To je pravda.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist