Zverev zastavil Djokoviče a vyhrál Turnaj mistrů!

  • TURNAJ MISTRŮ - Ani Roger Federer, ani Novak Djokovič. Vítězem Turnaje mistrů 2018 se stal jejich přemožitel Alexander Zverev. Jednadvacetiletý Němec ve finále porazil pětinásobného šampiona Srba Djokoviče a získal svůj nejcennější a celkově jubilejní 10. titul.
    18. 11. 2018, aktualizováno | Aktuality |  311 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

I když před dvěma týdny laboroval s bolestmi zad, na vrchol sezony ještě dokázal mobilizovat dostatek sil a vybojovat svůj dosud životní úspěch. Alexander Zverev v Londýně slaví triumf na Turnaji mistrů. Pouhé tři měsíce po angažování Ivana Lendla do svého trenérského týmu.

Jednadvacetiletý Němec sice ve skupině prohrál s Novakem Djokovičem, ale ve zbylých čtyřech zápasech neztratil ani set. A ve vyřazovací části soutěže vyřadil oba největší favority, když v semifinále přehrál šestinásobného šampiona Roger Federera a v dnešním finále i pětinásobného vítěze a suveréna posledních měsíců Djokoviče. 

Zverev předvedl jedno z nejlepších představení v kariéře. Prakticky nekazil, ve výměnách měnil rytmus, nikam nespěchal a v ideálním okamžiku dokázal udeřit. Pevnou hrou od základní čáry prakticky porazil Djokoviče stylem, kterým jinak dominuje Srb.

V deváté hře prvního finálového setu Němec připravil světovou jedničku jako první v turnaji o servis a jako by tím Djokoviče odčaroval. Ve druhém setu vzal králi sezony podání ještě třikrát a překvapivě jistě a za 80 minut hry dokázal zápas dovést k vítězství 6-4 6-3. Vzájemnou bilanci vyrovnal na 2-2.

"Nedokážu popsat, co se ve mně odehrává. Je to můj největší titul v kariéře," radoval se Zverev. Pogratuloval Djokovičovi a vynášel do nebe svůj realizační tým. "Můj táta mě trénuje celý život a je nejlepší tenisový trenér. Možná bude plakat štěstím celý rok. A děkuji Ivanu Lendlovi, že se ke mně přidal. Funguje to dobře a doufám, že to tak zůstane."




V jednadvaceti letech a šesti měsících je Zverev třetím nejmladším vítězem Masters. Dříve to stihli v roce 2008 o měsíc mladší Djokovič a nejmladším králem vrcholu sezony je Australan Lleyton Hewitt, kterému v roce 2001 bylo dvacet let a osm měsíců.

Čtvrtý hráč světa Zverev získal po třech vítězstvích na podnicích Masters 1000 svou nejcennější trofej, celkově získal jubilejní 10. titul. Turnaj mistrů ovládl jako třetí Němec v historii; trojnásobný vítěz Boris Becker byl ve finále naposledy před 22 lety, jednou trofej vybojoval Michael Stich.

Jednatřicetiletý Srb Djokovič startoval na Turnaji mistrů pojedenácté v kariéře a posedmé si zahrál ve finále. Na pět triumfů z Šanghaje 2008 a Londýna 2012, 2013, 2014 a 2015 však navázat nedokázal a nevyrovnal se tak historicky nejúspěšnějšímu Švýcarovi Federerovi.

"Sascha hrál mnohem líp než ve skupině. Je ještě mladý, ale už prožívá skvělou kariéru a přeju mu vše nejlepší do budoucna," řekl jednatřicetiletý Djokovič a dodal: "A když už mluvíme o mládí, tak věřím, že mám před sebou ještě hodně let a uvidíme se tady v dalších sezonách. Přes prohru mám za sebou skvělý rok."

Djokovičovi se v londýnské O2 areně nepovedlo vyšperkovat parádní druhou polovinu sezony, během níž vyhrál dva grandslamy, dva turnaje Masters 1000 a po dvou letech se vrátil na vrchol světového žebříčku. Na začátku roku byl přitom na operaci s loktem a po návratu se mu nedařilo, čerstvou krev do žil mu však vlil návrat slovenského kouče Mariána Vajdy.

Čtyřhru letos vyhráli Američané Mike Bryan a Jack Sock, kteří ve finále porazili Francouze Pierra-Huguese Herberta a Nicolase Mahuta.

• TURNAJ MISTRŮ 2018 •
Velká Británie / Londýn, tv. povrch / hala, 8.000.000 eur
nedělní výsledky (18. 11. 2018)
• Dvouhra - finále •
Zverev (3-Něm.) - Djokovič (1-Srb.) 6-4 6-3
• Čtyřhra - finále •
M. Bryan/Sock (5-USA) - Herbert/Mahut (8-Fr.) 5-7 6-1 13-11
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (311)
20.11.2018 19:42Od: Stan_Borowitz Půvabné
Samozřejmě souhlasím s tím, jak Bernardes situaci vyřešil, ale nestačím zírat, jak se tady z jistých fandů Rafy stali rigorózní zastánci přesného výkladu a dodržování pravidel...

Je opravdu s podivem, že jim samotné jméno Bernardes a alespoň minimum sebereflexe nezabrání tady blekotat... nebo to snad nebyl jejich idol, který kvůli aplikaci pravidel právě Bernardesovi vyhrožoval, a nebyli to právě oni, kteří se tehdy Rafy zastávali?
[ Reagovat ]
20.11.2018 20:19Od: annah
Tak už to zkrátka chodí... :-) Co se hodí, se použije...
[ Reagovat ]
20.11.2018 20:42Od: Nola
nevidela som zapas, ale vcera som v opakovani videla zaver finale a dokola tam exceloval fanaticky moderator o tej spornej lopticke, ktora vraj rozhodla cely zapas, lebo inak by to Fedex vyhral a prave on dnes hral finale, ktore by iste vyhral.... niet nad fanatikov, ktori si sadnu za mikrofon a nedokazu komentovat nezaujato, snad mu Fedex posle na ucet aspon par drobnych za tie chvalospevy
[ Reagovat ]
20.11.2018 21:13Od: Pe3k
To, že by jistě vyhrál sis tam sama přidala!Nolka nejen, že si off topic ale stojíš téměř vždy na špatné straně barikády, jako ostatní hejtri RF.

Co tady Stan napsal je náhodou velmi vtipné téma, fanda Nadala baziruje na pravidlech, to už je vrcholná komedie opravdu.
[ Reagovat ]
20.11.2018 22:09Od: Kamilos88
Nolka zapas neviděla, situaci nezná, ale horlivě to komentuje. Ona vlastně ty zápasy vůbec nesleduje, ale názoru má více, než senát. Pritakavaji si s Forehandem jak dva tukani v pralese přičemž ani jeden z nich neví o čem mluví. Just classic
[ Reagovat ]
20.11.2018 22:28Od: Stan_Borowitz
No tak asi nejzajímavější je ten rozdíl reakcí, když rozhodčí uplatní pravidlo v neprospěch hráče:

Švýcarský arogant: "Ok, je to v pravidlech, tak to akceptuji"

Hodný, skromný kluk z Mallorky: "Postarám se o to, abys už nerozhodoval žádný můj zápas".

Tož asi tak.
[ Reagovat ]
21.11.2018 09:34Od: Kamilos88
Přesně. K tomu není třeba slov.
[ Reagovat ]
20.11.2018 21:52Od: Forehand
Stanko si zas ulavil na tej svojej ubolenej dušičke..

Je to velké chudáčisko, takýto bôl v sebe držat, zivot sa s nim nemazná :)

Tak snád si v svojom alter rácio egu, hoci uz mam podozrenie, ze s vekom sa to vyparuje uvedomí, že neni pravidlo ako pravidlo. Druhá lopta v hre je neodškriepitelná, casový limit pred servisom bez časomiery a ich postih bol vzdy založený na domnenkách..Do ktorých navyse vzdy vstupovali rozne atribúty ako (diváci, hluk, dlzka vymeny), pri ktorých sa to posudzovalo citlivejsie...

Tak snad nabuduce uz Stanko bude vediet.
[ Reagovat ]
20.11.2018 22:19Od: Stan_Borowitz
Nie je pravidlo ako pravidlo.

Ale Forehand je vždy stejný truľo...
[ Reagovat ]
20.11.2018 23:01Od: spaniel
:D
[ Reagovat ]
21.11.2018 09:36Od: Kamilos88
A časový limit vznikl převážně kvůli Švýcarskému arogantovi že? :D To je ten, který má průměrný čas mezi servisem 30 vteřin.
[ Reagovat ]
20.11.2018 23:17Od: Roger_Federer
Podmnozinky, atributy :)
[ Reagovat ]
19.11.2018 13:06Od: Fransoas
Příjemné překvapení.Toto výtězství v TM by mohlo Zvereva povzbudit do další - ještě lepší sezóny.Už schází jenom ten GS.
[ Reagovat ]
19.11.2018 19:09Od: triatlet
Byngo!
[ Reagovat ]
20.11.2018 19:23Od: Stan_Borowitz
Zverev v příštím roce vyhraje všechny granslemy.
[ Reagovat ]
20.11.2018 19:42Od: Stan_Borowitz Re: Oprava
...všechny grenclemy.
[ Reagovat ]
20.11.2018 20:49Od: Krisboy
A J1rka zase zůstane těsně pod vrcholem...smolař
[ Reagovat ]
20.11.2018 21:16Od: Pe3k
To ještě nevíš, že Nadal (zcela vážně) navrhoval, aby atp (itf) přidala další gs, že 4 je málo (proč asi?) takže příští rok Šáša nevyhraje všechny 4, ale rovnou 5 gs.
[ Reagovat ]
19.11.2018 12:42Od: Mayo
Djokovic nemusí ľutovať. Vyhral toho tuto sezónu dosť. Navyše presne takto o rok bude definitívny tenisový Goat
[ Reagovat ]
19.11.2018 12:55Od: Pe3k
Tak jistě ;D
[ Reagovat ]
19.11.2018 13:04Od: Kamilos88
A pak kdo se tady utěšuje. :D Djokovič GOAT nikdy nebude i kdyby vyhrál 30 GS a on to moc dobře ví. Nemá na to povahu, vystupování a herní projev.
[ Reagovat ]
19.11.2018 13:14Od: Marduch
Mayko ale neni z Djokolandu, nevšiml sis ani za ten půlrok nebo kolik na TP?
[ Reagovat ]
20.11.2018 15:33Od: Nola
"Nemá na to povahu, vystupování a herní projev"

GOAT debata ide mimo mna, ale dovody, ktore uviedol Kamilos jedna perla, za druhou
[ Reagovat ]
20.11.2018 15:35Od: Kamilos88
Co komiku, mamka zapla po dvou dnech internet přes pevnou linku, tak doháníš ztracené příspěvky tam, kde se již nedebatuje? :D Ale rychle, za deset minut ti to vypne. :D
[ Reagovat ]
20.11.2018 15:36Od: Nola
celkom trefne si sa popisal :D
[ Reagovat ]
20.11.2018 15:42Od: Kamilos88
To bylo laciné. Musíš se více snažit. Nic šance byla, ale nudíš mě. Měj se.
[ Reagovat ]
20.11.2018 15:53Od: Forehand
Lacné je zapojovat to strelných prestreliek mamku.

Kamilko, ty sa hras na rádoby inteligentna, ale si velmi hlupy clovek vo scojej podstate.
[ Reagovat ]
20.11.2018 17:34Od: Kamilos88
Příteli; já si nehraju vůbec na nic. Nemám to zapotřebí.
[ Reagovat ]
19.11.2018 13:54Od: No-le
Vystupování...to jistě má - teda pokud můžeme takto soudit. A herní projev? Že někdo občas rozmlatí raketu nemá s GOAT mnoho společného. Naopak - mě to třeba baví...
[ Reagovat ]
19.11.2018 14:18Od: Kamilos88
Já ti to neberu, jenom konstatuji to, co vnímám. Věřím, že někoho výlevy vzteku, rozbíjení raket a následné rozdávání lásky všem živým bytostem baví. Ale valnou většinu lidí to spíše sere. Mě je Nole třeba mimo kurt sympatický, má slušné názory, respektuje soupeře. Ale jakmile vleze do zápasu a tohle vše zmixuje s jeho nudnou hrou, tak se mi chce blít. Ale je to můj osobní vjem a chápu, že každý to vidí jinak.
[ Reagovat ]
19.11.2018 16:10Od: spaniel
To pises uz 3 roky.
[ Reagovat ]
19.11.2018 16:56Od: annah
Novak dopadl podobně jako loni Roger (teda o trochu líp, protože došel až do finále a navrch je No1).
Za to, jaký ohromující návrat předvedl, si zasloužil tu závěrečnou třešeň na úžasném dortu.(Kdyby tu byly uvozovky, dala bych do nich slovo zasloužil)
Bylo by to prostě završení roku par excellence.
Třešeň nevybojoval - stejně jako loni Roger, který předvedl podobně famózní návrat a úžasnou sezonu, ale na TM to nedotáhl. Škoda.
Uvidíme, co se stane, až se na AO sejde celá BIG4. Kdo z nich na tom bude nejlíp. S předvedením Big návratu je na řadě Sir. :-)
[ Reagovat ]
19.11.2018 17:59Od: Krisboy
Sir nám svým návratem dokáže, že "BIG4" nikdy neexistovala.
[ Reagovat ]
19.11.2018 18:32Od: Mayo
Sir je bohužiaľ hotový. Roger starý, Rafa starý.
[ Reagovat ]
19.11.2018 12:37Od: woody Novak
Ač hrál celý turnaj skvěle, bylo tak trochu bez emocí, na první potíž narazil až ve finále a nedokázal si poradit. Novak s větší motivací by rozmlátil jednu rakatu a začal hrát lépe, to se bohužel včera nestalo, škoda. Nicméně skvělá druhá půlka sezóny pro Novaka.

Saša hrál skvěle o tom žádná. Ten první servis byl brutální.
[ Reagovat ]
19.11.2018 12:09Od: Pavol Dobrá práca Lendla.
Zakázal mu lámať rakety. Nalial mu do hlavy trocha viac trpezlivosti a hneď sa to prejavilo. Ináč na Zvereva bol výborný kurz. Troška to prehnali stým preceňovaním Djokoviča. Len sa mi nepáčilo ako Zverev zneužil proti Federerovi ten pohyb zberača. Ale účinok to malo obrovsý.
[ Reagovat ]
19.11.2018 12:41Od: Mayo
Aký pohyb?
[ Reagovat ]
19.11.2018 13:21Od: Pavol
Chlapcovi vypadla počas výmeny z rúk loptička pobehol za ňou asi dva metre. Zverev si vynútil dve nové podania a dal eso. Pritom mal druhé podanie.
[ Reagovat ]
19.11.2018 13:56Od: Krisboy
Zverev si nic nevynutil. Byl naprosto v právu. Rozhodčí nemohl udělat nic jiného, než nechat výměnu opakovat.
[ Reagovat ]
20.11.2018 10:10Od: Pavol
Ale vynútil. Zastavil výmenu a dožadoval sa opakovania výmeny. A neviem prečo dostal dve nové podania keď predtým mal druhé podanie. Ak je tenisové pravidlo že musí dostať dve nové podania tak ho treba zmeniť.
[ Reagovat ]
20.11.2018 10:27Od: ttopi
V podstatě vynutil, to je pravda. Rozhodčí si toho totiž zjevně nevšiml a nechal by hru pokračovat. V tomto konkrétním případě by druhý servis byl asi férovějším, protože podle mě se mohlo v klidu hrát dál. Zverev to přerušil sám, nebyla k tomu objektivní příčina. Jinak obecně je nový první servis ochranou pro hráče právě pro případy, kdy chce hráč hrát, ale rozhodčí hru sám přeruší. Pak, pokud by hráč měl druhý servis a udělal by dvojchybu, byl by zjevně poškozen. Tohle bylo specifické, ale asi už bych to nechal být...
[ Reagovat ]
20.11.2018 10:42Od: Forehand
V tomto konkrétnom prípade mal rozhodca zvolit druhý servis?...

Ty vole, fanatici....:-)
[ Reagovat ]
20.11.2018 11:11Od: ttopi
Ne, nebylo by to podle pravidel.

Já jen říkám, že okolnosti, za kterých se míček opakoval, byly takové, že by to měl hrát Zverev přes druhý servis, když si sám řekl o opakování.
[ Reagovat ]
20.11.2018 11:15Od: Pe3k
On ten zápas ani neviděl a nezná pravidla takže...
[ Reagovat ]
20.11.2018 11:31Od: Forehand
Co to je za blábol?...

Vieš, čo znamená slovo pravidlo, chápeš definíciu, logickú podstatu?..

Zverev upozornil na porušenie pravidiel, hrať sa nesmie, keď je na kurte druhá lopta.

Automaticky sa opakuje výmena.

Nadal pri breakballe s Mullerom na W. v piatom sete čelil druhému servisu súpera. Tomu zahlásili out, a teda dvojchybu. Muller zobral jastraba, lopta bola v kurte a výmena sa opakovala dokonca prvým servisom. Muller dal eso, zápas nakonom vyhral. Nemal vtedy podávať len druhý servis?..No nemal, lebo pravidlá hovoria inak.
[ Reagovat ]
20.11.2018 11:52Od: ttopi
Ne neměl. Protože zahrál IN a byl mu zahlášen OUT, což mu potvrdilo jestřábí oko. Nevím, proč by měl být Müller znevýhodněn tím, že musí znovu na druhý servis, když ten se mu předtím povedl, jen mu byl chybně OUt hlášený.

Jestli tohle nechápeš, pak se nemáme o čem bavit.
[ Reagovat ]
20.11.2018 12:28Od: Forehand
A preco by mal byt Nadal znevýhodnený tím, ze prijíma este raz prvy servis, ked ten uz raz súper legitímne netrafil?..
[ Reagovat ]
20.11.2018 12:41Od: ttopi
Nepochopils... Tak naposled.

Protože nějak se rozhodčí rozhodnout musí. A určitě by bylo větší poškození pro Müllera, kdyby musel hrát druhý servis, ačkoliv ho zahrál dobře.
[ Reagovat ]
20.11.2018 13:11Od: Forehand
Práve naopak. To ty vobec nechápes, kam tymto argumentom smerujem..A áno, nejak sa rozhodca musi rozhodnut, tak snad uz nebudes blábolit o Zverevovi.
[ Reagovat ]
20.11.2018 14:15Od: spaniel
Vieš, čo znamená slovo pravidlo, chápeš definíciu, logickú podstatu?..

Ze to pises zrovna ty, co nechapes pravidla koucingu a protahovani casu :D
[ Reagovat ]
20.11.2018 14:18Od: Forehand
Ved vieš mu ten coaching dokázať?...

Zrejme nechápaš rozdiel medzi skutkom a domnenkou, že áno?..

Preťahovanie času, nie sú tam náhodou stopky, ktoré merajú čas?..Momentálne už úplne bezpredmetné.
[ Reagovat ]
20.11.2018 14:21Od: spaniel
Domnenkou? Vzdyt to sami priznali. Kazdy to vidi. Roky porusovani pravidel nezmizi, protoze ted dali stopky. A tys to roky zlehcoval a ted jdes poucovat o pravidlech :D
[ Reagovat ]
20.11.2018 14:49Od: Forehand
V Pravidlách je, že za porušovanie časomiery môže dať rozhodca varovanie :)

To len tak na ilustráciu. Ty si to definuješ po svojom.
[ Reagovat ]
20.11.2018 12:00Od: Krisboy
Pokud by to rozhodčí přehlédl a výměnu nezastavil, bylo by to jeho hrubé pochybení a poškození Federera. Pak by se naopak on mohl dožadovat opakování výměny. A pokud se v tenise opakuje bod, vždy má hráč první servis, i když k přerušení došlo po druhém servise. Jestli je to správné nebo ne, nevím, ale prostě je to tak.
Zverev byl v právu. Že to bylo zrovna v semifinále ATP finals, v TB a proti nedotknutelné modle, není jeho vina.
[ Reagovat ]
20.11.2018 12:15Od: ttopi
https://www.sportingnews.com/au/tennis/video/ball-boy-controversy-as-zverev-halts-point-in-tie-break/7vsewt9r6m5u1si2j9p0ihm05/fd4642b8009e

Ne "pokud" by to rozhodčí přehlédl. On to přehlédl. A Roger o tom ani nevěděl. Důkaz obojího najdeš ve videu. Nemám nic proti pravidlům, ale když se podíváš, v jaký moment to Zverev stopnul, tak si nemohu pomoct, ale podle mě prostě věděl, že se svým odehraným balónem dostal pod velký tlak, protože to vrátil obloukem někam za kříž a z toho by byl na 99% míček pro Federera.

Ale mysli si co chceš, je to na tobě.
[ Reagovat ]
20.11.2018 12:26Od: Forehand
Na 99% to bol míček pro Federera aj pri tom pokazenom voleji o par min neskor?..:)
[ Reagovat ]
20.11.2018 12:29Od: Krisboy
Nenapsal jsi nic, co by odporovalo tomu, co jsem napsal já.
A ano, samozřejmě si budu myslet, co chci. Dělám to celý život, co bych si měl sakra taky myslet jiného?????
[ Reagovat ]
20.11.2018 13:23Od: Kamilos88
Já tady souhlasím. To pravidlo je prostě pi*ovina. Zverev zastavil výměnu kvůli momentu, který neviděl umpire a ani soupeř. Došlo se k závěru, že to tak opravdu bylo a výměna se opakovala. Nicméně mi taky příjde celkem stupidní, že Zverev dostal znovu první servis. Výměnu přerušil on, byla rozehraná a měl mít druhý servis. Navíc rozhodčí nic neviděl. To, že je to tak v pravidlech je prostě smůla a měla by se opravit. Forehandovo srovnávaní s Wimbledonem je irelevantní, to je úplně jiná situace.

Takže já jsem Federer, Zverev má MB ok? Stíháš ještě? Zahraji první servis do pásky a druhý do kurtu, soupeř mě přetlačuje ve výměně, já ji zastavím a řeknu - Moment moment, v publiku mě někdo vyfotil s bleskem. Výměna se bude opakovat a dostanu první servis a dám eso. WTF?

Každopádně klobouček před Sašou, něco se kluk jeden ušatá naučil. Ve Wimbledonu prohrál zápas, protože jej nechal přerušit, soupeř to druhý den otočil a on prohrál. Tady už situace využil a vyhrál.
[ Reagovat ]
20.11.2018 13:32Od: Forehand
Kamil, ty si strašné motovidlo...

Uvedomuješ si, aké hlúposti píšes?..Vies aký je rozdiel medzi dianim v publiku a na kurte?..To co je za priklad, kolko mas rokov, kolko zapasov si uz vlastne videl?

Príde ti stupidné, ze Zverev dostal prvy servis, ked vymenu prerusil on?..

A videl si niekedy ze by sa vymena opakovala druhym servisom?...Ako to suvisi s tým, kto prerusil výmenu?...Šibe ti?
[ Reagovat ]
20.11.2018 13:37Od: Kamilos88
Ty srovnáváš druhý servis IN s upadnutím míčku od podavače a mě tady chceš něco vysvětlovat. Mícháš jablka s hruškami a to jsem ti ještě vybral ovoce, které znáš, abys to pochopil.

Já říkám, že pokud výměnu zastaví hráč z podobného důvodu, tak nechápu, proč by měl brát první servis. A ještě navíc, když se odehrálo třeba 5-6 úderů. Nikde jsem neřekl, že se výměny opakují druhým servisem. V pravidlech je jasně psaný první servis, ale říkám, že za mě bych v takových situacích dával servis druhý. Tečka.

Když hráč přeruší výměnu, vezme challenge a míček není v autu, tak výměnu ztratí automaticky. Není nic mezi tím, protože to byl prostě aut. Tady někdo zastaví rozehranou výměnu na základě situace, kterou viděl jenom on a má první servis. Prostě to je blbost.
[ Reagovat ]
20.11.2018 14:14Od: Forehand
Lenže, tu nejde o, kto porušenie pravidiel videl, ale o to, či sa pravidlá porušili, alebo nie.

Tvoja žena vie o tom, že si taký natvrdlý?
[ Reagovat ]
20.11.2018 14:30Od: Kamilos88
Ty máš teoretické diskuze. My se bavíme v teoretické rovině o tom, že by v tomto případě měl být druhý servis a výše jsme sepsali naše názory k důvodům, proč by to tak mohlo a nemohlo být.

Ty opakuješ jednu větu pořád dokola. Takže kdybys měl ženu ty, což je nereálné, ale budeme trošku fantazírovat, tak ona ti řekne - Co si koupil v obchodě? a ty jí odpovíš Však jsem byl v obchodě a ona řekne No a co si tam nakoupil a ty řekneš Byl jsem v obchodě, jsi natvrdlá?
[ Reagovat ]
20.11.2018 14:48Od: Forehand
Opat veľmi trefný príklad s tým obchodom. Si ty veľký mysliteľ, jediným problémom je, že samozvaný. Publikum je zmätené, ty podivín.
[ Reagovat ]
20.11.2018 14:52Od: Nola
Kamilosa nepresvedcia ziadne rozumne argumenty, dokonca ani z jeho fans zakladne, on je proste svoj, kazdy tabor ma svojho saska....
[ Reagovat ]
20.11.2018 14:47Od: Nola
:DDDDD
[ Reagovat ]
20.11.2018 14:52Od: Forehand
Vidíš porušenie pravidiel, ale keďže si uvedomuješ, že si ich videl len ty, čo je najpodstatnejší faktor, tým pádom sa neozveš, lebo by si mal aj tak nárok len na druhý servis..:)

No neni zlatý ten Kamilos?..takíto ľudia nerastú na strome, je svojim spôsobom vzácny. Niečo ako medvedík Koala, aj rozumom.
[ Reagovat ]
20.11.2018 15:11Od: Kamilos88
Vy jste úplně vymetení z toho Vašeho pseudofantazírování tady na TP. Já ti říkám, že se tady bavíme o tom, že toto pravidlo je prostě ke zvážení. To, že pro tebe je pravidlo pravidlem je čistě tvůj problém a mě to je prakticky jedno. V této diskuzi si více méně dalo za pravdu pět lidí a jediný, kdo oponuje jsi ty a přidá se k tobě místní komik Nola a tímto vytvoříte super dvojku, která si vzájemně sklání poklony a lichotky. Jste ke zulíbaní.

Problém je, že v tomto konfliktu nefiguruje Rafa. To bys tady vypisoval doporučené dopisy na ATP ve Slovenštině, kterou alespoň trošku ovládáš a dožadoval se reparátu. :) Nic, je to z tebou marné, jako vždy.
[ Reagovat ]
20.11.2018 15:19Od: Nola
:D kolovratok.....
[ Reagovat ]
20.11.2018 15:27Od: Kamilos88
:D Líbí se mi, jak si tady jedete ty svoje vymyšlené historky a myslíte si, že Vám na to ještě někdo skočí. Jediný důvod mé účasti zde jsou šašci jako Vy dva a pár dalších. Někdo to společenské dno bohužel musí vyplnit. Pac a pusu bajkaři :D
[ Reagovat ]
20.11.2018 15:52Od: Forehand
No ved ano. Malo by sa to zmenit, presne ako navrhujes. Ten, kto prerusi vymenu ma narok iba na druhy servis, najma Federerovi. Je to logické. Ak si na prijme, tak to vymenu prerusit nemozes uz vobec, pripadne to domyslis neskor, ako z toho vyjst.
[ Reagovat ]
19.11.2018 08:49Od: Kamilos88 Btw
No ten MB jsem viděl asi 5x a jsem jediný, komu připadá, že to Nole ani neměl moc zájem vracet? Každopádně ten úder byl velmi pěkný, ale Novak to dle mého tak trošku pustil. Myslí si někdo totéž?
[ Reagovat ]
19.11.2018 08:58Od: Gogiska
mne prislo, ze mu cely zapas chybal drive
[ Reagovat ]
19.11.2018 09:08Od: Pe3k
Ano Nol3 ten mb vypustil i celý zápas byl jalový, ale pro tenis jenom dobře...
[ Reagovat ]
19.11.2018 09:34Od: Kamilos88
Ze by měl už taky výpadky? :)
[ Reagovat ]
19.11.2018 10:09Od: Marduch
jj
[ Reagovat ]
19.11.2018 09:07Od: No-le
Mě taky přišlo, že ho pouštěl, ale jakoby do autu, ale zároveň musel vědět, ze tohle aut nebude. Nebo spíš na něj nedosáhl a pak udělal, že ho pouští ((: Já hlavně taky nechápu proč mu chyběla bojovnost. Vysvětluje si to tím, že věděl, že to nedá, že mu to nejde a tak to uvnitř zabalil...
[ Reagovat ]
19.11.2018 09:33Od: Krisboy
Tak nějak bych to viděl taky...mohl (a měl) ten balon hrát, ale asi už to fakt chtěl mít za sebou. Nebyl to prostě on včera, těžko říct, co mu bylo...
[ Reagovat ]
19.11.2018 10:03Od: Marduch
uz jsem to psal vcera, cely druhy set byl nedustojny jeho reputaci. V momente, kdy Zverevovi na zacatku druheho odesel servis, jsem cekal, ze by tohle by mel otocit, jako uz tolikrat v minulosti pri tomhle vyvoji zapasu. Pritom ale zacal nepochopitelne vrsit chybu za chybou, coz korunoval v poslednim gamu prechody na sako hned po servisu. Vcera nechtel bojovat, nebyl trpelivy, takoveho Noleho neznam.. Zverev vyhral vice dlouhych vymen, v Noleho zapasech nevidane. Pravda, po jedne delsi vymene si musel z nejakeho duvodu na chvili sednout do podrepu.. Kazdopadne po MB a pri vyhlaseni byl uplne cool, resp. tvl pusobil, ze je z vyhry Zvereva normalne uplne happy, jak tam spolu vtipkovali. Nejsem si jisty, jestli meditace na sireni lasky ke vsem citicim bytostem je idealni pripravou pred finale, viz Vajduv koment z leta na toto tema.
[ Reagovat ]
19.11.2018 11:41Od: No-le
Jak Zverevovi odešel servis, tam jsem taky čekal, ze se zvedne a ze je naděje na zvrat, ale fakt byl včera marnej.. Nemluvil o tom na tiskovce, nevíte někdo?
[ Reagovat ]
19.11.2018 11:44Od: No-le
Myslím, ze Vajda ho z tohoto trochu vyléčil (x jak působil na jaře) už proto, že Pepe nekompromisně musel pryč...
[ Reagovat ]
19.11.2018 10:05Od: Mayo
Áno si jediný.
[ Reagovat ]
19.11.2018 13:06Od: Kamilos88
No evidentně ani ne. To neznamená, že když si to myslíš ty, tak si to nemyslí jiní. Komentářů je tady celkem dost. Nemusíš si tady vylévat svou frustraci z druhého projetého finále v řadě s hráčem NEXTGEN. Přijmi to a žij dál.
[ Reagovat ]
19.11.2018 10:13Od: Brutvan
Jojo. A bylo to tak celý match. Zřejmě je opět ve fázi, kdy lačnění po světském úspěchu ustupuje snaze o usebrání.

Kdoví, jak velkou roli u něj hraje vědomí, že mu i přes nesporné úspěchy fandí tak málo lidí. Je to chlápek, který flirtuje s meditací a kontemplací. Těžko říct, jestli si do sportovního výkonu nechá promluvit vědomí, že nejvíc lidí potěší, když prohraje.

V tom smyslu je mi ho líto. Neměl kontrastního rivala, který by ho polidštil, jako polidštil Rafa Rogera v roce 2008. Sice na chvilku vylítl Andy, ale jejich styly nevytvořily žádnou estetickou harmonii, protože byly skoro stejné.

Novak má smůlu. Z hlediska kvality hry tenis posunul "dál". Zároveň s jeho nástupem ovšem utrpěla "zábava".

Novak je smutný klaun, protože je nudný.
[ Reagovat ]
19.11.2018 10:16Od: Brutvan
Je ale možné, že pokud to bude právě on, na kterém vylítnou mladé hvězdičky, tenisový lid s ním nakonec začne soucítit a začne mu fandit, protože ho mladí "polidští". Konečně to bude mít příběh.
[ Reagovat ]
19.11.2018 13:31Od: annah
Tohle shrnutí Novakovy situace na tour je podle mě úplně přesné. Vidím to stejně. Působí na mě trochu jako robot. Těžko mu fandit. Ale zase má tady na TP ve většině sympatické fans.:-)
[ Reagovat ]
19.11.2018 15:11Od: Brutvan
Jo, na mě jeho fans taky působí objektivně a rozumně. Což je ale jen další důkaz, jak chladnou podporu vlastně má a jak málo emocí budí.

Srovnej to s plamennými výlevy nadalovců a pobavenou zpupností fandů kozla. Ti jsou jinde a daleko :)

Novak po Fedalovi je trochu jako Lendl po Borgovi s Johnem. Dojezd.
[ Reagovat ]
19.11.2018 21:32Od: annah
Já jsem taky FFF. Budu si muset dát na zpupnost majzla... :-))
(Rafa je mi teda taky celkem sympatický - až na to strašné hekání na kurtu. V reálu to ale musí být fajn chlápek)
[ Reagovat ]
19.11.2018 12:35Od: jb007
Jako fandu Federera mě Djokovič párkrát naštval, hlavně na US Open, kde ho po odvrácených mečbolech dvakrát porazil. Ukázal ale cestu, jak porážet Nadala, hlavně v roce 2011. Snad pomůže Rogerovi uhájit první místo v počtu získaných grandslamů, jež asi nejvíc opravňuje k titulu GOAT.
[ Reagovat ]
19.11.2018 13:10Od: Kamilos88
Jo, tak on je jako zeď o tom žádná. Nicméně Nole má problémy s motivací. Hlavně teda s tou vnitřní a vlastně i s tou vnější. Jednak ho možná frustruje, že mu fandí ne moc fanoušků a většinou hodně lidí chce, aby prohrál(Teda kromě Číňanů), no a druhak jsou ty jeho výlevy pachuti a demotivace časté. On je schopný vyhrát 5 turnajů po sobě, pak prostřílí celého pavouka a vyhoří ve finále. Nevím, co jej trápí, ale včera ten zápas prostě odpinkal a je lepší, že to vyhrál Zverev, než člověk, kterého to nezajímá.
[ Reagovat ]
19.11.2018 11:08Od: spaniel
Nedal by to...I kdyby byl blíž, byl by to hodně těžký smeč a víme jak na tom je
[ Reagovat ]
19.11.2018 11:14Od: ttopi
Když si stopnu to video v čase 0:19, tak je vidět, že ruku natahuje, ale my to vidíme zezadu a nevíme, v jaké byl míček výšce. Mám pocit, že to byl asi větší oblouk a Djokovič prostě věděl, že nedosáhne. Tak stáhnul ruku, místo aby máchnul doprádzna (což vyjde nastejno).
[ Reagovat ]
19.11.2018 08:27Od: peggy
Blahoprani Zverevovi,ale varovani tem co je jim vice nez 30a nad 35.Mladi jde vpred.Hlavne Rafovi brzke uzdraveni a navrat na kurty,pro vsechny to bude boj.Take aby se jeste vratila do nove sezony Maria , Lucince slunicku at vyjde Australie a dostene se co nejdale,neb az nejvyse.Tak vsem hlavne zdravi!!!
[ Reagovat ]
19.11.2018 07:49Od: vojta91 Turnaj mistrů
tento turnaj ukazuje, že v závěru sezony ho může vyhrát hlavně na dva sety prakticky kdokoliv(třeba i tento týpek, jehož grandslamové maximum je 1/4finále), což je taky důkaz toho, proč ho nikdy nevyhrál Rafa..
[ Reagovat ]
19.11.2018 08:08Od: ttopi
Zrovna včera by to Zverev vyhrál i na 3. To není zrovna spravedlivé vypustit takovuto poznámku do světa.
[ Reagovat ]
19.11.2018 08:11Od: Pe3k
Fanoušci Rafy...Zverev říkal že pro hráče je turnaj mistrů na stejné úrovni jamo gs.
[ Reagovat ]
19.11.2018 08:53Od: spaniel
Může ho vyhrát každý, což je důkaz, proč ho nikdy nevyhrál Rafa :D Hlod roku.
[ Reagovat ]
19.11.2018 14:59Od: vojta91
na hardu, v hale a na dva sety může tento turnaj vyhrát "každej", kdo se potká s formou a životním týdnem... právě povrch, počet setů a to, že se to hraje na závěr sezony jsou faktory, které Nadala (toho nejvíc) prostě znevýhodňují..

kolik grandslamů vyhrál Nalbandian, kolik Dimitrov, kolik Davydenko... ono hrát týden ve formě a pět zápasů na dva sety, nebo dva týdny ve formě 7 zápasů na tři sety je rozdíl..! :)
[ Reagovat ]
19.11.2018 16:08Od: spaniel
Jo, proto z 15 TM vyhrali 11 Roger a Novak.
[ Reagovat ]
19.11.2018 20:41Od: Forehand
Cize v podstate tretinu no name hraci..

Z poslednych 50GS vyhral aky podiel no nami hraci?..

Tretinu :)
[ Reagovat ]
20.11.2018 14:13Od: spaniel
Turnaj kde startuji jen top hraci tezko vyhraje no name hrac.
Navic skutecne prekvapiva byla jen vyhra Dimitrova.
Porovnavat to s GS, kde se hraje na 3 vitezne je bIbost.
[ Reagovat ]
18.11.2018 23:04Od: No-le
Přeju všem hezky měsíc a půl bez tenisu a těším se v novém roce na shledanou... Idemo!!!
[ Reagovat ]
18.11.2018 23:40Od: Forehand
My sme uz bez tenisu dva mesiace, takze ten mesiac a pol je brnkačka..

Rafovi hlavne vela zdravia, to ostatné uz príde samo...Rovnako vela zdravia aj ostatným, stastia tiez, ale skor mimo kurtu, nez na nom..:)
[ Reagovat ]
19.11.2018 07:49Od: Krisboy
Dvě finále za sebou? To není možné, to se Nováku Djokovičovoi přece nestává!
[ Reagovat ]
19.11.2018 13:15Od: turista
Nestává. O to víc je to pro Djokoland hořký.
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:44Od: ipko
aj tak si myslím, že nikto z Nextgen nedokáže byť dlhodobo konštantný čo sa týka výsledkov.. jeden turnaj odohrajú skvelý a na ďalšom vybuchnú.. preto budúca sezóna by mohla byť veľmi vyrovnaná a nemusel by byť nikto dominantný.. niečo ako WTA bez Sereny
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:18Od: Mayo
Ako inak Zverev to nevie iba na El Matadora 0-5 (: ostatných fackuje
[ Reagovat ]
19.11.2018 07:46Od: Gogiska
na Bycka je Next Gen stale kratka :)
[ Reagovat ]
19.11.2018 08:09Od: Pe3k
Co 2 prohry s Coricem? Jasně, to se nehodí do vaší teorie, kterou se tu utěšujete ... ;)
[ Reagovat ]
19.11.2018 08:11Od: ttopi
Podmnožina Corice neobsahuje, to by pak nesedělo :-)
[ Reagovat ]
19.11.2018 08:38Od: Gogiska
vies co je sranda? :)
[ Reagovat ]
19.11.2018 09:06Od: Pe3k
Ne, vysvětlit prosím!
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:04Od: baggik
Viděl jsem pouze pár posledních gemů a Novak nezvykle kazil. I šampioni mají své dny. :-) Stane se.
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:00Od: Mayo
Zverev vyfackal Djokoviča???? :O wow som v šoku...Lendl je šéf zdá sa
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:02Od: FulnekUltras
hlavně přes prachy
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:00Od: Forehand
Zverevovi táto nadielka bodov zaručuje skvelý rebricek po cely buduci rok..Ma to dobre, strategicky umiestnené tie úspechy, tak konstantne, podla mna nevypadne z top 4 po celý buduci rok..

Sock vdaka Parizu bol cely rok v top 20, ako velmi dokaze zit hrac z jednej porcie bodov :)..A potom dovidenia, tusim prva 100ka..
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:30Od: Davor1
Hlavne má obrovské rezervy na GS, kde môže nazbierať množstvo plusových bodov v porovnaní s touto sezónou...
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:32Od: Forehand
Ano, na to myslim.

V prípade, ze by stratil pocas antukovej sezóny. Tam neocakavam obhajoby.
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:40Od: .vorlik.
Na antuce to bude podle mě 2019 těžká přestřelka mezi Nadalem a Djokerem.
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:58Od: Forehand
Netrufam si to odhadovat. Tak ako kazdy rok.

Tento rok to na RG nebolo také spektakulárne ako minulý, ale nakoniec to v pohode stacilo..

Zalezi aj od zrebu, kto z trojice Thiem, Rafa, Nole sa dostane do vzajomnej kolizie este pred finále..

Rafa ma výhodu, ze ak na antuke bude hrat level, ktory chce hrat, nemusi moc sledovat superov..
[ Reagovat ]
19.11.2018 01:05Od: turista
Příští rok se s Djokerem o tituly podělí, pokud tím zase nezamíchají stále nebezpečnější mladé pušky.
[ Reagovat ]
19.11.2018 01:04Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
19.11.2018 15:45Od: Krisboy
A co Thiem?
[ Reagovat ]
19.11.2018 16:04Od: Pe3k
Bude jim podávat ručníky.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:55Od: .vorlik.
Závěrečné turnaje WTA a ATP vyhráli nadějní hráči, kterým se sice vede, ale na GS zatím lepší výsledek chybí. Tak jsem zvědavý, jestli letošní úspěchy na turnaji mistrů/mistryň jsou u Zvereva a Svitoliny předznamenáním nějakého GS titulu.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:25Od: a.magerova
Zajímavé porovnání jejich dvou zápasů na TM, první sety jsou v obou zápasech skoro totožné, takže je sem nedávám, výherce prorazili podání ke konci 1. setu, aaaale... zatímco Saša 2. set prohrál podle výsledku víc než drtivě 1:6, u Noleho to vypadá jako jedno ztracené podání při výsledku 3:6... a přitom....

https://www.livesport.cz/zapas/f3ulejf9/#prubeh-zapasu;2

https://www.livesport.cz/zapas/SKZ5Gxm3/#prubeh-zapasu;2
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:32Od: FerrariF50
Pěkný no ... takhle to 6:3 vypadá rozhodně hůř než 6:1 :)
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:55Od: baggik
???
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:59Od: FerrariF50
No 3 ztracené podání a z toho jedno při nejdůležitějším momentu a to při udržení se ve finálovém zápase vypadá prostě hůře, než ty 2 ztracené podání v postupové skupině.
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:08Od: baggik
Vždyť přitom 6:1 si vůbec neškrtal. Dneska druhý set odevzdaný od Novaka, nedařilo se, no. Ale o to nejde 6:1 je pořád 6:1 a 6:3 je 6:3. Neřeknu kdyby tam v obou zápasech byly nějaké další šance pro Zvereva, ale to tam nebylo.
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:15Od: FerrariF50
Jasný no, já ti rozumim, ... záleží jak se na to podíváš. Každopádně tragické výkony to jsou oba dva i když to 6:3 tak tagicky jak 6:1 nevypadá, tak 3 ztracené podání jsou tragický v můžském tenise i kdyby ten set vyhrál.
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:19Od: baggik
Tenis není jen o podání. Jsou tenisté, co to dotáhnou až do tiebreaku bez ztráty podání a přitom hrajou celý set tragicky, akorát měří dva metry dvacet a daj 12 es a další poloesa.
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:27Od: FerrariF50
No a o to větší tragédie když si takový Karlovič nebo Isner 3x prohrají svoje podání. Mě se taky takovýhle tipičtí servismani co spoléhají vyloženě na servis a jinak hrají vcelku kulový nelíbí. Ale to nic nemění na tom, že 3x si prohrát podání je tragický a v případě Noleho to tragický je určitě.
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:01Od: baggik
Já teda vidim u toho 6:1 shodu akorát právě v gemu, kterej vyhrál Zverev. A u 6:3 vidim gemboly v prvním gemu, který nakonec Novak ztratil, nikde žádné další nevyužité šance pro Zvereva, takže těch 6:1 pořád vypadá daleko drtivějc než 6:3.
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:06Od: FerrariF50
3 ztracené podání v jednom setu zrovna Djoka v tak důležitém zápase vypadají rozhodně hůř než 2 ztracené Zvereva podle mě.
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:15Od: baggik
A jak to vypadá? Nevim co v tom hledáš? Buď tam můžeš vidět, že mu to pustil nebo chceš naznačit, že když Djoker jeden zápas nepodal top výkon, tak že zase přijde pokles jako před 2ma rokama? Obojí je nesmysl. Djokovič dneska neidehrál nejlepší zápas, ale to co dokázal letos v druhé půlce roku je i tak famózní výkon.
[ Reagovat ]
19.11.2018 01:30Od: FerrariF50
Ne vůbec, mě jde jen o tento poslední match. Jinak tim nic nenaznačuju. Prostě neměl den. Končí jako světová jednička. Respekt :)
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:25Od: brixner Asi je to fuk, když to nedal Roger...
Ale nějak jsem radši, že to vyhrál tenhle Rusák...
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:19Od: ipko
Lendl pomohol Andymu a teraz ide dostať na vrchol Sašu
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:19Od: Davor1
Zverev, Khachanov, Tsitsipas. Poslední traja premožitelia Djokoviča. Okrem toho ho v tejto sezóne dali aj Edmund, Thiem a Chung.

Je jasné, že táto sezóna bola po mnohých stránkach prelomová. Na grandslamoch sa to síce absolútne neprejavilo, ale Masters a TM už boli často v réžii mladých pušiek a je vysoko pravdepodobné, že budúca sezóna sa bude niesť v tomto trende ešte oveľa výraznejšie. Dá sa čakať, že už niekto nový urve aj nejaký GS, asi by som na to nestavil, ale nemyslím si, že si to opäť rozdelia len F+D+N.

Už niekoľko rokov je jasné, že ak pôjde všetko podľa očakávania, Zverev bude kraľovať rebríčku po konci big4 mnoho týždňov. Angažovanie Lendla bolo najlepšie možné rozhodnutie z jeho strany a môže mu to konečne priniesť ovocie aj na GS, hru na to v pohode má a zdá sa, že Ivan mu bude schopný spraviť aj hlavu, podobne ako Andymu.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:50Od: Forehand
Titul na GS pre mladeho verim len v prípade, ak by z hracov Federer, Nadal, Djokovic, Delpo museli vyradit len jedného z nich...Oni budu mat problém vyhrat 3-4 zapasy v rade aj bez nich...
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:10Od: MartinPa
Prosím nějaké statistiky - není to nějaké pravidlo, že ten kdo vyhraje skupinu bez ztráty kytičky, tak nikdy nevyhrál?
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:09Od: ipko
Novak dnes absolútne mimo, toľko chýb čo dnes porobil a hlavne v 2.sete bol Zverev bez servisu a aj tak to celkom na pohodu stačilo.. škoda, že včera nevyhral Roger, s takýmto Djokovičom by nemal problém ani on
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:10Od: Marduch
jenže Roger by dnes také nejspíš nehrál s "tímto" Djokovičem.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:12Od: ipko
to už sa nikdy nedozvieme, ale jednoducho na Novaka to dnes dolahlo.. takto zle nehral od Wimbledonu
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:14Od: FulnekUltras
aspoň se teď i špička ATP snad trochu zlidští a nebude předem zredukovaná na 3 nebo 4 jména ;-)
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:22Od: baggik
Proti Federerovi se vždycky vybičuje.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:12Od: ipko
to už sa nikdy nedozvieme, ale jednoducho na Novaka to dnes dolahlo.. takto zle nehral od Wimbledonu
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:16Od: FerrariF50
Rogera by svazovala stovka v hlavě. Ale bylo by zajímavý dívat se na Djoko-Fed, kdyby oba měli psycho :)
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:18Od: ipko
tak to radšej nie, to by bol tohtoročný zápas v Paríži naopak :D
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:23Od: FerrariF50
Paříž byl pro mě jeden z nejlepších zápasů sezóny. Hodně pěkný bylo i finále Wimbledonu a Nadal-Thiem na US open ... asi pro mě tři nejlepší co jsem viděl letos.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:26Od: ipko
pre mňa určite top zápas roka.. finále Wimbledonu som nevidel, ale celkom jednoznačne pre Novaka okrem 3.setu.. nemyslel si SF Nadal-Djokovič?
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:29Od: FerrariF50
jo jasně sorry, jasně že myslel :-D Já mám pořád nějak za to, že to bylo finále :)
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:06Od: No-le
Tihle hoši (Fed, Nole, Rafa...) jsou často zvyklí, ze když se proti nim postaví ve finále tyhle mladý pušky, že většinou selžou nebo se vystřílí. Když to ale tak není a hoši se do toho pustí bez bázně, sebevědomě a vychází jim to, je to pak trošku problém, jsou zaskočeni a najednou je vidět, že nejsou z jiné planety, ale taky jen z masa a kostí... Zverevovi hodně pomohla ta zkušenost z prvního zápasu.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:52Od: Forehand
Rafa prehral s mladym len jeden velky zápas. S Kyrgiosom vo W.

Nepamatam si, ze by zlyhal inokedy. So Zverevom a Thiemom je v podstate 100%, ked slo o vela.
[ Reagovat ]
19.11.2018 01:04Od: turista
Ano, Rafa Nadal má h2h se Sašou Zverevem 5:0, s Chačanovem 5:0 a s Tsitsipasem 2:0. Mladé pušky se na jeho topspiny zatím vůbec nechytají, zatímco Novaka a Rogera obrali už o několik titulů.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:04Od: Kozoroh Djoker-Saša 4:6, 3:6
Tento zápas nezvládl No1e po psychické stránce. Nečekal bych, že se No1e zmůže jen na 7 gemů. Je to pro mně velké zklamání, protože No1e v předchozích utkáních hrál skvěle a takový konec turnaje je hořký.

Saša hrál velmi dobře, servíroval skvěle a v mezihře Novaka zatlačoval.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:06Od: Marduch
hodnocení sedí na první set.. co se dělo v tom druhém, doteď nějako nepobírám..
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:12Od: Kozoroh
V druhém setu to bylo psychické dušení. Novak v lepším psychickém rozpoložení by neztratil servis po rebreaku.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:24Od: Marduch
to je bez debaty, tyhle blackouty z vidiny výhry u soupeře v minulosti vždy nemilosrdně trestal. Dnes? Vyházené, odchozené, bez emocí, proostě devzdané. Tohle že je fury Djoko? Přitom mohl být vlastně uvolněný, v klidu, s lehkou rukou, TM není GS a nahráno má za letošek bodů dost, byly důležitější mnohem důležitější finále než tohle. Na druhou stranu klobouk dolu před Sašou, ve výměnách se držel parádně, na svojí výšku až neuvěřitelně.
[ Reagovat ]
19.11.2018 01:09Od: turista
Pro Djokoland je to hořká záležitost - dvě prohraná finále na závěr úspěšného roku.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:03Od: Gogiska
nahoda? :)

https://pbs.twimg.com/media/DsT243oWwAA-1kw.jpg:large
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:04Od: Gogiska
https://twitter.com/BenRothenberg/status/1064246884468961280
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:06Od: triatlet
A ten úsměv :-)
Zajímavý. Jsem zvědavý, co je čeká příští rok.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:03Od: Forehand
Lol, ja som myslel ze hraju o 21:00...Zapnem TV a dobojované..:))

Ako to vyzeralo, mam pocit, ze Zverev na Djoka platí.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:07Od: ipko
tak určite, preto dostal pred 4 dňami 6:4 6:1 :DDD
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:11Od: FerrariF50
Ale H2H všechno určuje a tu mají stejnou 2:2, dokonce s exhibicí vede 3:2 na Rogera platí taky, protože mají 3:3 (4:4), akorát na Rafu si absolutně neškrtá protože 5:0. Holt je to tak.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:17Od: ipko
porazil ho v Ríme, to bolo prekvapenie a jeho prvý Masters 1000 a na antuke by mal mať proti Djokovičovi najväčšie šance.. no a potom dnes, ale dnešný výkon Djokoviča bol absolútne nulový.. inak v Šanghaji a pred pár dňami celkom jasne pre Novaka.. chce to viacej zápasov a uvidímena akú stranu sa H2H prikloní.. no a na Rogera to naozaj celkom vie, tam očakávam že vo vzájomných zápasov bude lepší
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:20Od: FerrariF50
No jde o to, že Zverev se má furt kam zlepšovat a zlepšovat se asi nejspíš i bude, ale Djok už se zlepšovat bude těžko podle mě a všichni víme kam až se jeho hra může dostat, když mu to přestane jít.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:24Od: ipko
hovorím kludne je to možné, ale určite je pravdepodobnejšie že Saša bude mať s Rogerom pozitívnu H2H.. u Novaka je to stále otázne, ale za to že dnes nepredviedol ideálny výkon ho netreba podceňovať.. jednoducho je No.1 a v druhej časti sezóny bol jasne najlepší hráč
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:28Od: FerrariF50
Jo tak jasný, Djok je taky o 6 let mladší, tak by to tak nejspíš mělo být pochopitelný.
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:14Od: Mayo
Tak asi na jeho platí, keď s ním má 2-2 na zápasy. Čo z toho 6-4, 6-1 keď vo finále vyfackany.
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:15Od: Mayo
Ja presne to iste, že hrajú o 21:00 preto som až pred chvíľou reagoval :D darmo takýto turnaj nezaujímavý (:
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:02Od: marsden Sasa
Tak jeste ostrihat, sundat ty zlaty retezy a nevypadat jak rusky pako.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:08Od: No-le
Ty řetězy jak od kolotoče.. . Je to děs.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:09Od: a.magerova Re: :-P
Jéééžiš, na vlasy mu nesahej !!!
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:15Od: annah
Tak tak. Vlasy nechat... A rusky nevypadá ani náhodou. Je podobný na mámu. Zato jeho otec (a bratr Misha po něm) je Rus rozpoznatelný už z dálky.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:17Od: Fandina
Nechte ho, je takhle super! Pěkný klucina.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:00Od: a.magerova Tak TO je masakr...
Až teď jsem se dostala k této šokující informaci !!!

Tož dík Sašo za zachování rekordu... jo a ve dvou a bez TB ?!
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:08Od: annah
Rekord TM zůstal, ale asi zítra Zverev sešoupne Rogera v žebříčku na čtvrté místo, ne?
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:59Od: Patik
Trošku sa mi zdalo že Novak zostal prekvapený že s ním Zverev dokáže držať dlhé výmeny...samozrejme z Djokovičovej strany veľmi málo víťazných úderov..dosť sa zrejme spoliehal že Zverev bude viac kaziť a nebude klásť taký odpor.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:59Od: FerrariF50
Chtěli jsme 100. titul a máme tam jen o jednu nulu míň :)
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:59Od: svetova.dvojka
Má vůbec cenu takový mizerný tenis sledovat... ?
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:59Od: mahycek
Pořád tady někdo chybí......
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:00Od: FerrariF50
Taky by mě zajímal jeho názor :)
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:52Od: No-le
Je možné, ze se na Novakovi podepsala únava po už třetím zápase za sebou. Ale především mu odešel servis, s ním i sebevědomí a s ním i celá hra. Měl pak šanci vrátit se do zápasu, ale tu nedokázal využít. Takový je tenis.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:53Od: Brutvan
Takové je stáří :)
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:55Od: svetova.dvojka
Vždyť Djokovič na podzim skoro nic nehrál..., vynechal Peking, Basel
Ale letěl hrát Laver Cup, tím si extrémně pomohl...
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:55Od: annah
To samé Roger. Ten už pár turnajů nechal první servis někde v šatně nebo na tréninkovém kurtu a se ztrátou největší zbraně se ztratila i část sebevědomí.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:59Od: Brutvan
Svůj nejlepší servis nechal v roce 2007.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:10Od: annah
Tak to se mu teda i bez toho servisu léta dost dařilo... :-)
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:20Od: Brutvan
Bez nejlepšího neznamená úplně bez. Ale ta někdejší dokonalost už pak vždycky chyběla. Nebo se vrátila na chvilku a pak zase kvapem "vžum".
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:10Od: Kozoroh
To nebyla únava, ale stres. Druhé letošní finále, v němž se psychicky zadusil (to první bylo v Queens proti Čiličovi).
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:16Od: No-le
Dobrý postřeh. Docela bych to podepsal.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:55Od: Forehand
Ako sa mohol psychicky zadusit vo finále ako tomto?..
[ Reagovat ]
18.11.2018 22:59Od: baggik
Stres z čeho?
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:52Od: Ereinion
Zverev skoro bezchybný výkon, Djokovic naopak podprůměr...jinak ale nuda, primárně šlo o čekání na nevynucenou chybu soupeře...
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:55Od: Marduch
úplně slyšim Hroznýše "za každou cenu držet servis a na přjmu trpělivost, trpělivost, trpělivost, hráči s Djokem ve výměnách často prohrávají netrpělivostí":)
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:50Od: svetova.dvojka
Loni Dimitrov letos Zverev... a tenis kvalitou na úrovni Challangeru, to je turnaj mistrů no :-)))
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:59Od: steve79
Souhlasim, ze nektere zapasy mely slabsi uroven a ani moc nebylo zapasu na tri sety.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:49Od: FulnekUltras Čo už...
hroznýš teď bude až do AO nafouklý zase o trochu víc - a vnitropolitická situace v Česku zůstává nadále klidná.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:48Od: spaniel Ultron se porouchal
?Přéčinó byla chebná elektrónka é třenáct z podniku Katóda Holomóc"
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:51Od: Pe3k
Chokeovic 2.0
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:48Od: jackiec
krásně ho ivan připravil, zasloužené vítězství nad nesympatickým balkáncem
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:57Od: No-le
Taky myslím, ze Lendl má na tom lví podíl... Je fakt dobrej asi.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:48Od: svetova.dvojka
Jak tohle bude Djokovič vysvětlovat nejen svým fanouškům..., dvě prohrané velké finále v řadě...
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:49Od: Pe3k
Na ty mladé už nestačí, vyhrál toho už dost.
[ Reagovat ]
19.11.2018 01:12Od: turista
Je to hořký.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:47Od: Brutvan
Saša má teď s Novakem aktivní bilanci, je tak?
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:47Od: Davor1
Nie je.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:48Od: Pe3k
Ale ano 3:2 pro Šašu.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:49Od: Davor1
A odkedy sa rátajú exhibície?
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:51Od: FerrariF50
jo to máš recht, to se nebere.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:52Od: Brutvan
Exhibicí myslíš ten dnešek? :)
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:54Od: Fandina
:D
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:55Od: FerrariF50
Boodles Tennis Challenge je exhibice
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:48Od: FerrariF50
jj je to tak 3:2
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:49Od: ttopi
2:2.

Za to může Federer a jeho protěžování.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:45Od: steve79
Proti takovemu vykonu nemel Djokovic sanci. Zverev hral vyborne. Nole prohral dalsi velke finale.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:44Od: Roger_Federer
Zajimave dal bych mu pred zapasem forhenda(1 %) :)
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:43Od: annah
Jen zírám. Ani ve snu by mě nenapadlo, že Novak nevyhraje! A že to dá Zverev ve dvou setech? Sci-fi!
Soucítím z Nolefans, my jsme to zažili včera. Ale nic si z toho nedělejte, už v lednu může být všechno jinak. Nám už se to asi nepodaří, vám nejspíš ano...
PS. Ten Lendl se nedokáže ani v takové chvíli usmát. Zvláštní typ.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:48Od: Fandina
Ale teď se vářil moc příjemně.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:51Od: FulnekUltras
celoživotní emigrant vlastního svědomí - ako ináč...
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:52Od: Fandina
TRapné.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:55Od: triatlet
FulnerUltras... ako ináč
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:58Od: annah
Narodil se v Hamburku, tak jakej emigrant? Co to je za blbost?
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:01Od: annah
A i kdyby emigroval odkudkoliv kamkoliv... Každý má právo žít, kde se mu zlíbí...
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:01Od: Gogiska
on mysli Lendla :)
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:15Od: FulnekUltras
potvrzuji ;-)
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:12Od: mahycek
Já neříkám emigrant, jen tatínek, to už je ten kořen, ta
krev ruská a také koncové písmena jmen Chačanov, Zverev. Jinak
nic proti nim nemám, jen taková zvláštnost, že Djoko prohraje
s těmito jmény druhé finále za sebou
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:41Od: mahycek
Divné finále. 99% lidí si tady myslelo, že Djokovi můžou předat
trofej po včerejšku. Je zajímavé, že Djoko prohrává 2
finále s hráčem s ruskými kořeny.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:40Od: Pe3k Zod si podrobil Jokera
Gratz.

Btw. Majko jakže byl ten tvůj tip? 6:1,6:2 pro Djokovice?
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:39Od: svetova.dvojka
To je na ukončení kariéry...
[ Reagovat ]
19.11.2018 01:13Od: turista
Ale pendrek!
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:38Od: Kamilos88
Brutalni. Tomuto jsem fakt nevěřil. Odpálit Noleho ve dvou. Kloboucek. Faktor Lendl asi má něco do sebe.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:40Od: Marduch
no tak serv mu ve druhém totálně odešel, ale Nole velkoryse odmítl, tolik přetažených balonů se u něj tak často nevidí.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:46Od: Davor1
Zver ti môže poďakovať. Vždy, keď pred zápasom napíšeš nejaké to svoje múdro, ako ten- ktorý hráč nemá šancu, nemá na to hlavu a podobne, tak potom ten zápas dopadne presne naopak :D Len v tom pokračuj, asi začnem tipovať podľa tých tvojich skvelých "analýz" :D
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:37Od: ttopi
Rekordv počtu titulů na TM zůstává ve správných rukou.

A jestli Zvereva nenakopne tohle k tomu, aby konečne vyhrával velký turnaje, tak nevím, co by ješte potřeboval.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:39Od: paprikovygulas1
Veľké turnaje už vyhral vid dnes, chýbajú už len Grandslamy
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:45Od: ttopi
Myslím si, že vyhrát GS bude ještě o něco těžší, o symbolické 1%. Tam totiž musíš krom těžších soupeřů na konci porazit taky ty slabší v prvním týdnu a tam je často problém. Navíc na GS po jednom zaváhání balíš kufr. Zverev tady prohrál, ale nakonec to celý vyhrál.
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:00Od: paprikovygulas1
Súhlasím a hlavne nemôže v prvých kolách nechať toľko síl ako tento rok
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:37Od: Krisboy
Co na to místní odborníci, kteří se jenom kouknou, kolik že Saša uhraje gemů?
Nole nebyl ve své kůži (nějaká nemoc, nachlazení...?), ale Saša hrál brutálně dobře. Zasloužil si to!
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:40Od: Gogiska
to som bola ja, nemusim ho a tak ho vzdy podcenim :D
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:48Od: Krisboy
Nebyla jsi sama :)
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:37Od: Gogiska
gratulujem, super vykon, totalne noleho vydeptal jeho vlastnou hrou.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:37Od: kada.tom
Zverev nemít Ivana, no tohle Novak nezvládl.
Gratulace do Německa a Ruska.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:37Od: Fandina Sáša
Jupíííííí. Gatulka! Moc se mi líbilo, jak hrál, pěkně s pehledem. Graulace!§§§§
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:38Od: Fandina Re: Šáša
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:37Od: Fandina Sáša
Jupíííííí. Gatulka! Moc se mi líbilo, jak hrál, pěkně s pehledem. Graulace!§§§§
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:37Od: peRFect
Teď přijde forhand a pošle novaka do důchodu.Včera to tak udělal s rogerem.
Jinak,sláva vítězům,čest poraženým.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:36Od: FerrariF50
No gratulace. Saša hrál skvěle a Djok bídně a teď ten včerejší Rogerův výkon nevyznívá ani tak zle, protože ten to mohl urvat, Djok dnes neměl vůbec nárok.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:36Od: triatlet
Gratulace Sašovi. A příští rok uspět i na GS. Ivan je skvělý mentor.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:36Od: Road_to_Centre_Court
Největší starost Djokoviče byla aspoň trochu působit tak, že mu jde o výsledek. Hanba, co to bylo? Korunovace dalšího divného Turnaje mistrů, jak se patří.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:38Od: Marduch
taky mi to v závěřu přišlo. Jakoby to chtěl mít co nejdřív za sebou. Od šampiona tohot formátu hodně zvláštní poslední gamy.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:35Od: r176 :-(
nudný zápas :-(
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:35Od: peek
Bravo Sašo, bravo Ivane!
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:34Od: Marduch
Djoko leze už od začátku gamu na sít to nevěstí nic dobrého:)
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:39Od: Krisboy
Asi to chtěl urychlit :D
[ Reagovat ]
18.11.2018 21:00Od: Marduch
vždy, když tohle dělá, už ví, že prohra je mu v ten den předurčena.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:34Od: Kozoroh Djoker-Saša 4:6, 3:5
Nečekal bych, že ve finále No1e předvede nejhorší tenis během tohoto týdne. U něj to vždycky bývá naopak, dalším kolem se zlepšuje.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:32Od: Krisboy
Holt Lendl asi ví, co dělá.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:31Od: Krisboy
Chyb jak máku Nole.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:26Od: svetova.dvojka
To je bída Nováku..., ještě , že už je to poslední zápas. :-)))
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:29Od: FerrariF50
V prvním setu to ani nebyla chyba Djoka, ale Saša hrál prostě top. Ale ten druhý set už si za to že prohrává může Djok sám.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:19Od: Marduch
velká škoda toho gamu, Zverev bez servisu:(
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:18Od: Ereinion
Djokomurárna lvl 2
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:14Od: FerrariF50
Přemýšlel jsem jestli se mám vůbec dívat a teď jsem rád že sleduju. Pinkaná ale dobrý :)
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:13Od: Road_to_Centre_Court
Není zraněný Kozorohu? Hraje odevzdaně, neprojevuje emoce.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:14Od: Marduch
takhle zkušenej hráč a takle pose re začátek druhýho? Nechápu.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:14Od: Brutvan
Odevzdanost a skleslost je taky emoce.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:18Od: Patik
Novak zrejme súcití s Rogerom.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:30Od: Krisboy
Je to formát :)
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:31Od: Kozoroh
Asi ho finále znervóznilo víc, než bychom u ATG tenisty a No. 1 předpokládali.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:33Od: Patik
No písal som to tu..či dokáže Zverev dvakrát prehrať s tým istým súperom na jednom turnaji..obzvlášť teraz keď ho vedie Lendl..napísali mi že aj viackrát po sebe.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:12Od: peek
Saša ho prostě upinkává. Djoko dostává ochutnat vlastní medicínu. :-)
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:11Od: Gogiska
nole zufaly, hra dropshot, ked je tri metre za bl
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:11Od: Ereinion
strašná pinkaná tohle :D a Djokovic vypadá chybověji
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:08Od: mahycek
Mohl jít na 2-0, místo toho odevzdá servis.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:10Od: Brutvan
Výpadek. Ale v podstatě diktuje tempo zápasu.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:07Od: Road_to_Centre_Court
Nole je nějaký klidný na to, že teče, ne? :)
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:08Od: Marduch
nevěř tomu si myslim:)
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:09Od: Gogiska
postoval fotky, ze bol pred finale meditovat v parku, tak asi preto :D
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:05Od: Marduch
no tyvole hlavně si neposlat začátek druhýho:// Nole prosím rozmlátit raketu:)
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:05Od: Gogiska
zverev poraza djokiho s jeho vlastnou hrou :D
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:02Od: Kozoroh Djoker-Saša 4:6
Jednak Saša skvěle podává (kolem 80 %), ale taky No1e působí neuvolněně a nedaří se mu dosahovat snadných zisků fiftýnů.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:08Od: Pe3k
V prvním setu 88% první servis.
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:58Od: Marduch
Djoko dnes bohužel né až tak trpělivý ve výměnách, příliš na riziko k čarám. Je to zatím takový ten zápas, kdy je soupeř na servu neprůstřelný a Djoko tim pádem zatím uplně nenachází správný rytmus..
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:57Od: Patik
Ani nechcem vedieť ako viac mu ešte stúpne sebavedomie.
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:58Od: Gogiska
ak porazi top Noleho, tak po zasluhe
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:02Od: Padme
Každý sport je o sebevědomí, kdyby ho neměl Roger, tak v životě nic nevyhrál. Výkonnost jde ruku v ruce s úspěchy, jen fyzický trénink prostě nestačí.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:15Od: Patik
Je mi to jasné..ale Zverev sa tvári akoby vyhral to čo Roger..a nechcem vedieť ako sa bude tváriť keď prídu veľké úspechy.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:39Od: Padme
Třeba vyhraje. Zverev mi nevadí, radši mám Dominika, ale mezi těmi mladými mě nikdo zatím neoslovil... Gratulace, viděla jsem jen druhý set a moc mě to nebavilo :)
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:50Od: annah
Taky mi Zverev nevadí, ale pořád se tu píše, že je namyšlený a příliš sebevědomý. Nesleduju ho, tak nevím, co kde říká, z čeho ty dojmy pramení. A napadá mě, jak působil v začátcích své slávy Roger? Už léta je pro mě esencí pokory a slušnosti, ale jaký byl ve dvaadvaceti?
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:58Od: Fandina
Já zase slyšela, že Šáša j pacovitý a talentovaný. Ic o tom, že bybyl namyšlný ani podobné řeči.
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:55Od: Gogiska
Nesympatie bokom, nech je aky chce, ale v tych finale zahra Zverev vzdy top tenis a nikdy sa z nikoho neposerie.
[ Reagovat ]
18.11.2018 20:57Od: FulnekUltras
čo je veľmi podstatná skutočnosť ;-)
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:55Od: Brutvan
Mladí normálně Novaka nutí hrát stejně chybózně, jako hrával za svých horších let. Obloukem se vrací zpět na začátek. Akorát že teď už ten začátek bude začátek důchodu.
[ Reagovat ]
19.11.2018 01:15Od: turista
Ale pendrek důchodu!
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:55Od: FerrariF50
Dobře dobře, super :)
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:53Od: pockerface
Dobře ty! :-) Když už mi porazil Rogera, tak ať to dotáhni do vítězného konce. Už by to chtělo Novaka porazit. Tak Sašo pojď! Hlavně se z toho nepodělat, že by mohl vyhrát TM.
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:51Od: FerrariF50
Tak teď jestli potvrdí tak to čumim a může to být ještě hodně zajímavý pro mě nečekaně.
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:50Od: Krisboy
No vida!
Saša zatím fakt skvěle. Nole bude mít co dělat...
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:31Od: Brutvan
Lendlova škola. Šáša to Džoukrovi vpálil přímo na tělo.
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:31Od: Gogiska
hra dobre zatial
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:36Od: Brutvan
Drží se, tj. doposud. A teď ho vyesil!
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:44Od: Marduch
ten jeho serv zatim pro Djoka no-go.
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:45Od: Krisboy
Je nějak v ráži :)
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:46Od: Brutvan
Hraje hodně sebevědomě. A Novak ne úplně stíhá.
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:50Od: Gogiska
wow break
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:51Od: Brutvan
Tyjo, připomíná mi to mač s Karenem. Jakmile omladina prolomí ten psychoblok, asi nebude cesta zpět a staříci budou padat suché švestky.
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:54Od: Road_to_Centre_Court
Jen ať to je. Svěží vítr tenis potřebuje, ať vane odkudkoliv.
[ Reagovat ]
18.11.2018 19:57Od: pockerface
Tak ono je to i logické. To je to samý, když začal Roger porážet svoují ikonu a to byl Pete Sampres. Pak Agasiho atd. Takže běžný koloběh tenisového života, akorát, že dnešní "staříci" jako je Roger, Novak, Rafa, do nedávna Berďa, Wawrinka....to trochu mlaďasům znepříjemňují v tom, že se jim nechce do tenisového důchodu.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist