11. den na Roland Garros: Čtvrtfinálová bitva titánů Djokovič - Nadal

3. 6. 2015, 07:00
Previews 434
Už ve čtvrtfinále French Open dojde na očekávaný souboj světové jedničky Novaka Djokoviče s devítinásobným šampionem Rafaelem Nadalem, V druhém, souběžně hraném, čtvrtfinále se utkají Andy Murray a David Ferrer. Ještě předtím budou hrát semifinále ženy, ale také české deblistky.

uel dvou zřejmě největších favoritů Rafaela Nadala a Novaka Djokoviče bude hlavním hitem dnešního čtvrtfinálového programu tenisového Roland Garros. Španělský obhájce titulu má na pařížské antuce neuvěřitelnou bilanci 70-1, ale letos je až nasazenou šestkou a musel počítat s těžkým čtvrtfinálovým sokem. Nakonec je jím ten nejtěžší možný, první hráč světa.

Nadal sice vyhrál všech šest vzájemných soubojů na French Open, v celkové bilanci vede 23-20 a na antuce 13-5, ale z posledních šesti soubojů však vyhrál jen jeden. Djokovič naposledy vyhrál i na antuce, když uspěl letos v dubnu v Monte Carlu.

"Určitě to bude nejtěžší čtvrtfinále v mé kariéře. Hráli jsme tu spolu už hodněkrát, ale v posledních letech to bylo většinou až v semifinále nebo ve finále, ne ve čtvrtfinále. Ten, kdo zítra vyhraje, ještě nebude vítězem, ale bude v semifinále, a to je velký rozdíl. I tak to ale bude velmi zajímavý a vzrušující zápas, protože vyhrát chceme oba," řekl Nadal, který dnes slaví 29. narozeniny.


Djokovič v Paříži usiluje o zkompletování kariérního grandslamu, French Open je totiž jediným turnajem velké čtyřky, který ještě nevyhrál. "Jsem rád, že jsem do čtvrtfinále postoupil tak hladce, ale čeká mě teď velká výzva. Utkat se s Nadalem ve čtvrtfinále jeho oblíbeného turnaje je velká věc," uvedl osmadvacetiletý Srb, který letos ještě neztratil ani set.


"Bude to velmi těžké, ale já se pokusím ukázat maximum. Vím, že mám šanci vyhrát, ale nevím, s čím přijde on. Bude to jistě pro všechny zajímavý zápas, na který se i já moc těším," dodal Djokovič, který neprohrál už 26 zápasů v řadě.

Novak má úžasnou sezonu a hraje opravdu neuvěřitelně. Vyhrál prakticky všechny velké turnaje a je zaslouženě číslem jedna," uznal kvality soupeře Nadal. "Já miluju tenhle turnaj, cítím se tu jako doma a na kurtě nechám všechno. Už jsem ho tu porazil a do zápasu půjdu s tím, že chci vyhrát znovu," dodal sebevědomě Španěl


Nadal s Djokovičem nastoupí na centrálním dvorci Philippa Chatriera k druhému zápasu v pořadí, od 14:00 zahájí program dne Američanka Serena Williamsová se Sarou Erraniovou z Itálie. Světová jednička a dvojnásobná šampionka vyhrála nad bývalou finaistkou French Open všech osm vzájemných zápasů, letos v Paříži však musela už třikrát otáčet nepříznivý vývoj utkání.

V druhém čtvrtfinále ženské dvouhry se na kurtu Suzanne Lenglenové utkají Švýcarka Timea Bacsinszká a Belgičanka Alison Van Uytvancková. Pro obě je letošní Roland Garros nejlepším grandslamovým vystoupením. Pětadvacetiletá Bacsimszká byla dosud maximálně ve třetím kole, jednadvacetiletá Van Uytvancková dokonce měla na kontě jedinou výhru na grandslamovém turnaji z loňského Wimbledonu.

O poslední místo v semifinále dvouhry mužů se utkají Andy Murray a David Ferrer. Britský tenista vede ve vzájemné bilanci 9-6, jenže všechny čtyři souboje na antuce vyhrál Španěl. Nicméně Murray letos prožívá své nejlepší období na antuce. Dlouho se na ní nemohl dostat ani do finále, v posledních dvou měsících však na oranžovém povrchu vyhrál již 14 zápasů v řadě a získal dva tituly.

Boje o postup do semifinále dnes čekají také na české deblistky. Na kurtu č. 1 se ve 12:30 nejprve představí semifinalistka dvouhry Lucie Šafářová s Američankou Bethanií Mattekovou-Sandsovou, které společně ovládly úvodní grandslamový podnik sezony Australian Open, proti první nasazené dvojici Martina Hingisová a Sania Mirzaová.

Poté nastoupí pařížské vítězky z roku 2011 Andrea Hlaváčková a Lucie Hradecká, které čeká duel s Su-Wei Hsieh a Flavií Pennettaovou. Hradecká program dne uzavře zápasem o postup do finále smíšené čtyřhry, v níž tvoří pár s Polákem Marcinem Matkowskim.

• PROGRAM 11. DNE NA FRENCH OPEN 2015 •
středa, 03. 06. 2015, začátky v 14:00
• Philippe-Chatrier Court •
S. Williamsová (1-USA) - Erraniová (17-It.)
Djokovič (1-Srb.) - Nadal (6-Šp.)

• Suzanne-Lenglen Court •
Bacsinszká (23-Švýc.) - Van Uytvancková (Belg.)
Murray (3-Brit.) - Ferrer (7-Šp.)
• Court 1 • (od 12:30)
Hingisová/Mirzaová (1-Švýc./Indie) - Matteková-Sandsová/Šafářová (7-USA/ČR)
Su-Wei Hsieh/Pennettaová (4-Tchaj-wan/It.) - Hlaváčková/Hradecká (9-ČR)
Matteková-Sandsová/M.Bryan (2-USA) - Srebotniková/Tecau (Slovi./Rum.)
Jie Zheng/Kontinen (Čína/Fin.) - Hradecká/Matkowski (ČR/Pol.)
• Court 3 • (od 11:00)
4. zápas: Kolodziejová (13-ČR) - Bellisová (4-USA)

• Court 8 • (od 11:00)

3. zápas: Vondroušová (1-ČR) - Arbuthnottová (Brit.)

kompletní program 11. dne na French Open
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

434
Přidat komentář
Stan_Borowitz
jak Rafu v prvním setu napomenul, když se rozjížděl k obratu, tak ho rozhodil a Rafa se pak už nedokázal zkoncentrovat.
Reagovat
Alois_Mlok
Přesně tak, od tý chvíle uhrál 4 gamy... Další umpire na černou listinu.
Reagovat
VlS
Proboha, šetřte lesy!
Reagovat
baggik
:-D jako nadsázka dobrý. Jinak tam to bylo o něčem jiném. Za toho stavu 4:0 přestal Djokovič úplně hrát, hrozně kazil a nechodilo mu podání, ale probral se včas. Ono bylo jasné, že takhle špatně může hrát jen chvíli. Vždy když mu v rámci setu teče do bot dokáže se zvednout a vrátit ke své hře.
Reagovat
jackiec
yes come on španělský šulinek venku, tutovečka dne
Reagovat
MarcelPersch
3 winnery z FH za zapas mluvi za vse, ale No1e hraje letos o trosicku lepe nez v loni, jen konkurence zmizela.
Reagovat
Pe3k
No Ruku na srdce, Novaku mohl jsi ho porazit už před 3 lety a ušetřit mnoho lidí všechny ty nervy...
Gratulace Novakovi, zbývají mu ještě 2 zápasy...
Respekt před Nadalem, to co dokázal na RG se už asi nikdy opakovat nebude...Ale dnes může být rád, že to neskončilo totálním fiaskem, kdyby se Novak v prvním setu psychicky nepoložil, mohlo to být 6:1, 6:0, 6:1 nebo podobně...Jde se na nohejbal a pak slavit...
Reagovat
Cico93
Novak na to nemá hlavu
Jde jen o to, jestli Rafa vyhraje 3:0, 3:1, nebo 3:2. Když Rafa vyhraje první set, bude to 3:0 pro Nadala, max. 3:1.

ty si klaun
toto si napísal dole
Reagovat
Pe3k
Po to srovnání z 0:4 na 4:4 už lepilo u prdele a snažil sem se to zakřiknou co to šlo...A povedlo se, i když zásluhu trochu více Novak než já :D
Reagovat
Alois_Mlok
Djokovič v současnosti nemá konkurenci. Doufám, že to celý vyhraje a pokud by získal i titul z Wimbledonu, tak US Open by bylo nejsledovanějším grandslamem za posledních 50 let....
Reagovat
Kozoroh
S tím US Open bych to považoval za velmi pravděpodobné, že by šlo o extrémně sledovaný GS, pokud by Novak vyhrál RG a WCh.
Reagovat
smazaný uživatel
I Kokkinakis s Nieminenem byli důstojnější soupeři...
Reagovat
VlS
ani to moc nebolelo.
Reagovat
Fandina
jooooooooooooooooooooooooooo je to tááááááááááááááááám. Gratulace Nolečku. Joooooooooooooooooooooooooooo!!!
Reagovat
slacker
Smejdicku
Reagovat
Fandina
jen si ulev chlapečku, když ti to udělá dobře, takových jako ty na světě chodí
Reagovat
George_Renel
nakonec může být spokojený. Na rozdíl od Austrálie nedostal při vyřazení kanára.
Reagovat
Mayo
Soderling a Djokovič legendy, dokázali poraziť Rafu na FO. Takže podľa očakávania, no čo už...ide sa dalej, vamos Rafa!
Reagovat
MarcelPersch
No nechci ti kazit radost, ale dneska by prohral zcela jiste i s Andym a Davidem 3:0 ;)
Reagovat
Stan_Borowitz
Dnešního Nadala by porazil i včerejší Federer...
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda, po dnešku je Novak konečně legenda :)
Reagovat
dadaft
tak jsem se trochu včera a dnes rozkoukal -- nejsympatičtěji pro mé oko hraje Murray.

takže c´mon Andy.
pojď si pro titul.
Reagovat
mayday
Tak co to znamená, totální potvrzení úpadku Španěla, kterej už ani ve svým království není schopnej výrazněji vzdorovat, nebo potvrzení Djokéra jako opravdovýho totálního vládce tenisu? Asi obojí.
Každopádně věřím, že Murray, případně Wawroš, kterýho vidím na finále, pozlobí Noleho víc teda. Rafa mě zklamal.
Reagovat
smazaný uživatel
Je třeba si uvědomit, že Rafa po lońském zranění má výkonnost hráče sotva na TOP 20, na antuce možná do desítky patří.

A jen proto, že se jmenuje Nadal, tak se od něj pořád očekávají velké věci.

To je jako čekat grandslamy od Hewitta, ten byl kdysi taky dobrej :-)
Reagovat
mayday
No jasný, myslel jsem to pod tím totálním úpadkem, jestli se aspoň na svým výsostným turnaji vzepře. Ale holt je fakt mimo momentálně, a jestli se vrátí na vyšší úroveň, to je ve hvězdách.
Reagovat
tito
Ach jo. Jdu trpět a trénovat volejíčky.
Reagovat
VlS
:-) utrpení máš snad za sebou, ne?
Reagovat
tito
To ano :-) Hlavně on tedy. Muselo to přijít, i když nějakou naději jsem v sobě nosil, ale to asi každý fanda bez ohledu na hráče.
Reagovat
VlS
Tak to je jas
Reagovat
Fandina
Nole má formu, to je těžké.
Reagovat
SwissMaestro
Asi 3:0 na sety, ale nepřijde mi to jako totální drtička...... Věřím, že Djokoviče by včerejší Wawrinka mohl porazit.
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle uz Rafito neotoci, takze gratulace.
Rafa je stale moje n.1 a vzdy bude, vo tom zadna :-)

Tesim se na travu, treba bude odpocatej a pojede na vlne stoupajici formy, muze jen prekvapit a potesit, vzdyt taky nic uz neobhajuje.
Loucim se a jeste jednou gratulace Nolemu.

Ale ted preji Andymu, budu fandit jako lvice :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Určitě se chytne na trávě, když tam byl trapný už v letech 2012-14 (tzn. v době, kdy ještě na antuce dominoval).

To spíš vyhraje Wimbledon Štěpec :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Nerikam, ze se chytne, ale ze muze prekvapit. Ty jsi nostradamus??? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, jen realista :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem Nostradamus a vincenzo má pravdu.
Reagovat
panzer.dragon
bagel time nadešel :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Spravedlnost přece jen existuje :-)
Reagovat
kada.tom
Jo, tak Novak si už jde pro to svoje, pokud tedy nezaváhá jako v 1. setu. Teď už to je jasná dominance.
Reagovat
Fandina
Tak ještě jednou. Pro všechny na TP. Nolečku go go go!!!
Reagovat
mayday
Asi jsem čekal výhru Srba, ale že ve třech setech, k čemuž to směřuje, tak to asi ne teda.
Reagovat
smazaný uživatel
Novak je neskutečný tenista a oprávněná světová jednička. Titul by si za ty své výkony určitě zasloužil. Škoda, že ho nikdo řádně zatím nepotrápil, snad k tomu dojde v dalších kolech. Vyhrát GS bez ztráty setu by nebylo pak umění, ale velmi smutný odraz současné tenisové konkurence.

Škoda, že Noleho nemůžu snést. Jinak bych mu i fandil. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mam to stejne. Obdivuji ho jako tenistu, ale jako cloveka ho nesnesu :-)
Reagovat
yenda1
Novak standard. Rafa chybuje a jestli nepřestane, tak je konec. Ve výměnách zatím hraje druhé housle.
Reagovat
panzer.dragon
prohrál někdy nole na gs z vedení 20 na sety?
Reagovat
Alois_Mlok
Prohrál. Ve čtvrtfinále RG 2010 s Melzerem, 3-6, 2-6, 6-2, 7-6(3), 6-4
Reagovat
Amputace
Djokovič nehraje nijak úchvatně, dělá hodně chyb, nicméně určuje tempo výměn a to je hlavní. Mrzí mě, že k sesazení pomyslného krále RG nedojde po bitvě, ale po zřejmě jednoznačném zápasu. Nad Nadalem bych nicméně hůl nelámal, stále u něj vidím potenciál vyhrávat velké zápasy a turnaje. Pohyb je skvělý a to je hlavní. Až přestane hrát údery do poloviny kurtu a začně si více věřit z FH, myslím, že se vrátí na přední místa žebříčku. Dnešního Djokoviče by Rafa z RG 2013 bez větších problémů porazil. Prakticky totálně bez fungujícího FH po čáře (který i když mu fungoval, v mnoha zápasech to na Djokoviče vůbec nestačilo) dokázal se suverénním Djokovičem uhrát dva vyrovnané sety. Chodí na síť, zkracuje, variuje hru, pak ale dá čtyři těsné outy při pokusu o winner. To je holt těžké něco uhrát proti světové jedničce.
Reagovat
smazaný uživatel
Antuku dneska jasně ovládá Djokovič.

Pořád má před sebou Murrayho a Wawrinku (pravděpodobně) a pořád je titul strašně moc daleko. :)
Reagovat
Amputace
Já si už od rozlosování RG tak nějak myslím, že vítěz dnešního zápasu celý turnaj stejně nevyhraje. Stát se může opravdu cokoli a Djokovič se mi dnes nezdá až tak dobrý, aby ho třeba Murray nemohl překvapit.
Reagovat
smazaný uživatel
Murray i Wawrinka budou mít šanci. Ale Novak to má ve svých rukou.

Teď hlavně ať to není kanár.
Reagovat
smazaný uživatel
Moje slová..Nole dnes bol porazitelný, no aby sa tak stalo, Rafa by musel hrat dobre.:Nehrá dobre, v obrane este ako tak, ale vobec sa mu nedarí v útoku a to rozhoduje..Ved kolko dnes zahral vitaznych uderov alebo FH po ciare?..

Novak dnes solídny, ale ci to bude stacit na Andyho?..Videl som uz aj lepsie zapasy z jeho strany..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pokud by Nole se svou dnešní hrou chytl včerejšího Wawrinku, tak by bylo po vítězné šňůře raz dva :)
Reagovat
Amputace
Přesně tak. Novak byl dnes hodně nepřesvědčivý - s ohledem na to, že letos tak dominuje. Jak už jsem psal - stát proti němu loňský nebo přeloňský Rafa, který byl schopen zahrát winner, nebylo by co řešit.
Reagovat
baggik
Tyhlety kdyby to je hloupost, já říkám, že Novak hraje letos vždy přesně to co potřebuje aby v klidu vyhrál. S výkonem soupeře roste i jeho hra. A dnes dal skoro 50 winnerů to hovoří za vše. Hrál velmi dobře, s výjimkou prvního setu od stavu 4:0 do stavu 4:4, tam se hrozně vyhazoval a vůbec mu nechodilo podání.
Reagovat
Roger_Federer
Rafa hral v prvnim a druhem setu nelepsi tenis na antuce letos Na to kdo proti nemu stoji..
Reagovat
tito
:-)
Reagovat
Amputace
Nejlepší tenis letos hrál v prvním setu proti Djokovičovi v MC. Tam byl v prvním setu herně aktivnější, nicméně nezvládl klíčové momenty.
Reagovat
smazaný uživatel
V obrane áno, ale v utoku sa mu nedari Noleho zatlacit, ale absolutne..Ked sa snazi hrat k lajnam, tak kurt minie o meter..
Reagovat
Amputace
Těch FH po čáře bylo skutečně tak málo, že by se to dalo prakticky spočítat. V tomto směru Rafa s Novakem zatím nikdy neodehrál horší zápas.

Teď bude hodně záležet, jak na prohru zareaguje Rafova psychika. Já si paradoxně myslím, že to největší břímě z něj spadne a po zbytek sezóny bude už jen sbírat body. Myslím, že pozice, kdy se s ním na velkých turnajích nebude zase tolik počítat, by mohla hrát v jeho prospěch.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa musel ratat, ze dnes moze prehrat, doterajsie vysledky nieco naznacovali..Myslim, ze prehra so Soderlingom ho zdeptala o moc viac, to sa necakalo, to bola podpasovka..Dnesnych 0:3 predycha lahsie, mozno lepsie ako 2:3..:Bude motivovaný a Nolemu to bude chciet oplatit.:Mne dnesok paradoxne ukazal, ze Nole je na antuke hratelny, on si hra to svoje kazdy rok, len Rafa sa potrebuje vratit aspon na svoju výkonnost z antuky 2014..
Reagovat
Roger_Federer
Posledmi dobou strasne blabolis a vytvaris neustale jake si teorie o tom co si Rafa mysli, nebo v jakem je rozpolozeni.Co bude a nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
Presne to si myslim i ja...o tech turnajich.
Reagovat
Kozoroh
Idemo No1eee!!!!!!!! Ještě jeden!

Mimochodem Nadal poprvé v kariéře prohrává na RG 0:2 na sety!
Reagovat
Alois_Mlok
Djokovič-Nadal je úplně jiný level než Murray-Ferrer....
Reagovat
tito
Krásný half volley od Djokoviče na setbol.
Tak teď už to z Novaka pravděpodobně spadne a zápas v klidu dojede.
Tak doufejme, že nepadne kanár. Jinak za mne "spokojenost" proti té letošní bídě.
Reagovat
smazaný uživatel
Určitě. Herně šel nahoru, k ideálu má pořád daleko, ale je to na dobré cestě. Los taky nepomohl, jakýkoli jiný možný soupeř v ČF by byl k poražení. Od Wimbledonu a USO nečekám nic, takže můžu být překvapený jen pozitivně. A příští rok se snad vrátí v plné síle :)
Reagovat
SubOptikT
Uffff ... a jedem dál!
Reagovat
smazaný uživatel
Ono je ssmozrejme problém, keď sa Rafa snazi hrat aktivne a nejde to..4 pokusy o winner a 4 outy, to potom nema zapas ako vyhrat, ked sa nejde o co opriet..
Reagovat
tito
4 forhandové chyby za sebou. Pátá z bekhendu. Je jich moc.
Reagovat
smazaný uživatel
Teď asi poslední šance.
Reagovat
W.G.M.
Kdyby uhral alespon 1 set, byla bych spokojena :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já už taky :) Bohužel, herní jistota chybí. Věřil jsem, že v nejhorším pomůže Novakova hlava, teď už to moc nevypadá. Ale je to k naštvání, odvrátit 8 SP a stejně prohrávat 0:2.
Reagovat
W.G.M.
No, ja osobne si myslim,ze prestoze z toho nakonec nic nevytezil vysledkove, bylo to dulezite pro jeho sebevedomi. Jsou to male stripky, ktere, verim, pristi sezonu poskladaji Rafu na takove urovni, jakeho bychom ho uz konecne chteli mit :).
Reagovat
smazaný uživatel
Akurat to pisem.:V obrane solidne, ale chýba druha polovica stareho dobreho Rafu..
Reagovat
smazaný uživatel
7:5 a 5:3 je už špatný pro Rafu...
Reagovat
Tornes
Všimli jste si, jak často chodí ti dva na síť? Mě to docela překvapuje. A ještě víc mě překvapuje, že jim to celkem jde.
Reagovat
tito
Je to trend, který se netýká jen Novaka, který na tom pracuje s Borisem delší dobu, ale i Rafy a dalších hráčů. A bude se ten počet zvyšovat. Logicky.
Ale Novak v tomto směru udělal opravdu velký kus práce.
Reagovat
Malda
Novak to bude mit jeste slozity, ale myslim, ze to zvladne. Na svem servisu zatim jednoznacna zalezitost, tak uvidime...
Reagovat
smazaný uživatel
Nenasli jste nekdo nekde HIGHLIGHTS dnesniho zapasu Lucky a Beth?
Reagovat
Fandina
nikdy mě nenapadlo, že to tu napíši. Nolečku, ještě dva sety. Go go go!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Nolečku :))) Fandinko, jdi do prdelky.
Reagovat
Fandina
kvůli tobě určitě chlapečku, holčičko. Neraď druhým, nikdo ti o to nestojí.
Reagovat
Fandina
Když neumíš pojmenovat druhého podle toho jak to cítíš, tak mlč.
Reagovat
smazaný uživatel
A nezapomeň pak na "gratulku", ty zdrobnělinky, to je mor.
Reagovat
Fandina
proto to píši, aby se nesnášenlivci chytli za nos
Reagovat
smazaný uživatel
takže úmyslně provokuješ
Reagovat
Fandina
ne, píši to, jak to cítím a už počítám s tím, že to někoho vytočí, bohužel
Reagovat
smazaný uživatel
Aspon je dobre, ze s tim pocitas...
Reagovat
Fandina
Moc dobré to není, protože nikoho točit nechci, ale jak jsem psala, bohužel.
Reagovat
jackiec
ty budeš tež dobře jebnutá kolejnicí
Reagovat
Fandina
samozřejmě, ty máš vždycky pravdu, ale je mi tě líto
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda. V TB by bylo momentum jasně na Rafově straně, stáhl 0:4, odvrátil 5 SP, mohl Novaka zlomit. Nevadí, jedeme dál. Šance ještě přijdou.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja si paradoxne nemyslím, že by hral dnes Nole lepšie ako vo finale pred rokom..Rafa vsak hrá vsetko na stred kurtu, nsvyse casto kratke udery..Nole ukázal, že je tiez nervozny a je schopny dnes prehrat, Rafa mu to ulahcuje..
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslím, že je na Novakovi hodně vidět možná až přehnaný respekt z Rafy daný tou h2h na GS a hlavně RG. Chtělo by, aby toho Rafa využil, ale zatím si taky tolik nevěří.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj. presne..Navyse Djokovic teraz na kurte posobi, akoby uz mal za sebou tri, styri sety..Alebo aspon sa tak tvari..
Reagovat
tito
Vypadá to na ty tři brejky a 3:0 ...
Reagovat
smazaný uživatel
5:7...To radšej mohol Rafa prehrat 0:6 a siel by do druheho setu v lepsom psychickom rozpoložení..Ísť proti Novakovi na servis za stavu 4:5, 5:6, to je v podstate podobné ako ísť na príjem, hlavne keď nefunguje prvý servis..

Nole vsak zatial o kúsok lepší, aktívnejší...Rafavi chýba vačšia odvaha, hlavne za stavu 4:4 mal zariskovať..
Reagovat
spaniel
O kusok? Hraje jen Nole, Rafa jen běhá, brani a heka.
Reagovat
Vojtiik
No je aktivnější nole, ale Nadal zatím na antuce nejlepší set tento rok co jsem viděl... ale ani tak to nestačilo
Reagovat
Roger_Federer
Co to meles..Rafa zahral naprosto paradni set.
Odvratil nekolik setbolu v paradnim zpusobem..
Prej stejne jak 0:6..
Reagovat
tito
Vamos Rafa, debakl se nekoná :-)
Reagovat
spaniel
Do šestice vse dobre.
Reagovat
Malda
Plnym pravem ma prvni set, zatim je aktivnejsi...
Reagovat
Malda
Tak to asi budu muset dat bez zvuku. Nadal mi tim hlasovym projevem priserne leze na nervy.
Reagovat
spaniel
Nejlepsi je kdyz zařve jak na porážce a letí ten jeho kopeček.
Reagovat
Vojtiik
bys čekal shot 170 km/h přímku a přesně, taková pucka :D
Reagovat
Malda
Divim se, ze neheka pri dropshotu.
Reagovat
MorusRubra
Tak H+H vyhrály. A v semi čeká Lucka s Bethanie.
Reagovat
Bloody13
Taky podobnej zvukovej koncert jako v případě Sirény s Azarenkou :)
Reagovat
dadaft
5:5
Djokovič se sice ze začátku hrnul sebevědomě k Nadalově lednici a už se chystal chlastat mu jeho lahváče,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ale Rafa mu přece jenom s vypětím všech sil přibouchl dvířka.

lehké to Novaku nebude,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Reagovat
spaniel
:)
Reagovat
W.G.M.
:-D palec nahoru :-D
Reagovat
Pe3k
Jde jen o to, jestli Rafa vyhraje 3:0, 3:1, nebo 3:2. Když Rafa vyhraje první set, bude to 3:0 pro Nadala, max. 3:1.
Reagovat
spaniel
Zes to nepsal ze stavu 4:0
Reagovat
Pe3k
tak zas nejsem věštec, že...ale stejně jako, že jsem tipoval, že vyhraje Wawrinka, tak jsem tipoval, že vyhraje Nadal.
Reagovat
spaniel
Ja sdílím názor, ze Nole ma mentální výkyvy, ale porad myslim, ze dnes to urve.
Reagovat
Pe3k
Já myslím, že to měl urvat už v roce 2012, teď to urve až Nadala vyřadí někdo jiný. Dneska se Novak složil psychicky moc brzy, než aby to vyhrál...
Reagovat
smazaný uživatel
1. set určitě ještě nerozhodne, ale rozhodně bych na případný obrat věřil víc Rafovi než Novakovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Navíc ty odvrácené BP ještě víc nabourávají Novakovu psychiku.
Reagovat
spaniel
Tak Nadal nervy z oceli. Odvrátit dva SP kratasama proti někomu tak rychlému jako je Djokovic, klobouk dole.
Reagovat
Roger_Federer
Hm..rizhidci je panes..dat mu varovani za tohito stavu..to ma za Bernade
Reagovat
spaniel
Tak Cedric pujde za Carlosem. Zachvilu bude Nadal hledat umpiry mezi diváky.
Reagovat
kada.tom
warning ... hmmm, Cedric se toho nebojí :-D
Reagovat
SwissMaestro
Je to borec! :D
Reagovat
SwissMaestro
Mourier u Nadala skončil po tomto. Já jen začínám naopak milovat :D
Reagovat
tito
Dávat warning v této situaci je proti tenisu. Dělá to spíše dojem o tendenci dostat hráče pod tlak.Což je pravděpodobně zdrojem tvé radosti. Jinak v době, kdy se hrál servis volej, byly pauzy mezi servisy 30 sec, jak jsem se dočetl. Teď, kdy se hrajou dlouhé rally je to 20 sec. A pokud hráč prodlužuje přípravu o cca 5 sec, tak se zápas v případě 100 takto odpodávaných podání prodlouží schválně o kolik? 8 minut... Tak ať mi nikdo nevypráví, jak je toto pravidlo důležité.
Reagovat
spaniel
Kdyby to bylo 30, tak Nadalovi by to trvalo 40. Je to pravidlo a dokud plati, ma se dodržovat. Vy porad jen hledáte výmluvy a chudakovi Rafovi kazdy ubližuje. Roger to zvládá za 13s, pokud se nedokáže vtesnat do 20, tak musi s warningem počítat. Ma X možnosti jak to urychlit a vsichni víme, které to jsou. Nehraje sam, zvládá to Nole, ma to zvládat i on. Doufam ze dalsi uz bude trestný fiftyn pro podvodníka.
Reagovat
tito
Uniká ti smysl mého příspěvku. Navíc toto pravidlo údajně inicioval Roger v době, kdy jej Rafa začal přehrávat....Nevím proč, ale nijak nelogické mi to nepřipadá. Pro tebe je Rafa podvodník, pro mne je toto mobing. Zvlášť v takové situaci.
Reagovat
spaniel
Údajně :) Takovymi historkami se ukajite? Komické. Spis věřím tomu, ze TV tlačí na ATP.
Umpire sleduje cas, zřejmě to v ten moment Rafa natahoval.
Reagovat
tito
Neukájím. Jen nevidím svět černobíle. Každý hráč se snaží nějakým způsobem lobovat ve svůj prospěch. Někdo více, někdo méně. Netvrdím, že je to pravda, ale nevylučuji to. Popravdě mně více jak pár sekund vadí Rafovo rituály. Samotný časový zisk mi připadá směšný. A že by to bylo dáno nároky TV společnosti, když délka jednotlivých gemů se může lišit i o deset minut(díky hře!) je legrační :-)
Reagovat
spaniel
Jo, Roger to prosadil. ATP ho uznává a Rafu nesnáší, tak mu vyhověli a zavedli časový limit. A pak dali Rafovi 5 warningu za 3 roky. Brutální konspirace.
Reagovat
tito
Proč konspirace? Je na tom něco nelogického? Pokud se jedná o hráče, který potřebuje enormní soustředění při podání a vystavíš ho tlaku, který v konečném důsledku nemá žádný praktický význam, tak to svůj účel splňuje. Jo a televize platí vstupy. Jediné co je pro ně nevýhodné, je krátký zápas. Nic, končím debatu, evidentně nikam nespěje.
Reagovat
spaniel
Je to konspirace, protoze vysledek jsou 3 warningy za rok. Warningy, ktere stejne vubec nic neznamenají. Pokud by to byla nejaka finta na nej, tak totálně hloupá a neefektivní. Mnohem účinnější by bylo zrychlit povrchy a deje se opak. Je to stejna hloupost jak kdybych ja tvrdil, ze to prosadil Nadal, aby mel na Federera.
Reagovat
George_Renel
Přece nejde jen o ten čas, jde i o to, že si ulevuje.
Dokud pravidlo existuje má se dodržovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže je to 8 minut, o které můžou TV společnosti dát víc reklam, bohužel. Beru to, pravidla platí pro každého, ale když už je tohle pravidlo obecně dodržováno tak nějak volně, tak by to chtělo možná víc citu od rozhodčích při jeho aplikaci. Ale asi si Rafa s tím Bernardesem hodně naběhl.
Reagovat
Stan_Borowitz
Taky si myslím, že mu to teď budou rozhodčí občas připomínat...
Reagovat
George_Renel
Jj, asi tak. Po té své stížnosti nemohl nic jinepho očekávat.
Reagovat
slacker
TV reklamy. Europort. 2 reklami na drogy jmenem binarni opce a CFD. Pak 2 reklamni pohadky na zkurpovanou FIFA a zbytek na na dealery cracku online sazkovka. a zbyva uz jen reklama na online vysledky.

Jestli tu je nejaky HC fanda kapitalismu muze mi tu vysvetlil k cemu jsou uzitecne binarni opce a CFD?
Reagovat
smazaný uživatel
Tito, samozrejme to načasovanie akurát na zhodu 4:5 bolo tendenčné..Hlavne, ked sa do 20sek. nezmesti ani Djokovic..
Reagovat
smazaný uživatel
Na začátku zápasu se Rafa asi bál, pak zjistil, že Djokovič je hratelný a od té doby je to úplně otevřené.
Reagovat
Roger_Federer
Za stavu 0:4 Rafa 4,95..tomu neslo odolat.
Reagovat
Vojtiik
sis radši mohl koupit zmrzlinu .)
Reagovat
smazaný uživatel
Gratuluju :)
Reagovat
Pe3k
Dobře si udělal. DJokovic tohle nikdy nevyhraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Znič ho, Rafo!
Reagovat
spaniel
Ta chyba na síti na BP, to je Djokovic v plné kráse. Toto RF a RN na vrcholu nedělali.
Reagovat
MartinPa
Novak začal chodit k síti a karta se obrací :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No hlavně není dobré tak nechávat Rafu otáčet vývoj setu. Protože není nic horšího, než když začne Rafa vamosovat. Je pak schopný všeho.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak po 1. breaku Nadala, znervoznel nějak Nole, tolik chyb z namazaných balonů
Reagovat
smazaný uživatel
Tak v druhej časti setu Novak ukazuje, že je tiež len z masa a kostí a že keď znervóznie, tak je schopný tiež kaziť..Rafova hra sla samozrrjme hore, ale od idealu stale daleko.
Reagovat
Tornes
Tak teď to začíná vypadat zajímavěji ;) A fakt nevím, komu z těch dvou fandím... je mi to asi celkem jedno. Ale chci vidět tenis.
Reagovat
dadaft
no, já viděl Rafu jenom proti Sockovi, ale hrál tak, že ho rozhodně Novak nebude schopen převálcovat, jak to tady někteří malujou.

ale proti Nadalovi mám stejně radši hráče, kteří umí dát kouli s plochou dráhou letu ala del Po, Kyrgios, Chardy,,,,,,,,,,,,, než Djokera.
Reagovat
pockerface
Bože, tak teď je zase nervozní Novak. To bude dneska houpačka.
Reagovat
turista
Nadal sice jistě zvítězil nad Američanem Sockem, ale nadřel se. Zápas Djokovič v. Gasquet to byla ze strany Novaka totální demolice Gasqueta. A to Novak ve třetím setu už trochu ubral plyn a šetřil se na Rafu.
Reagovat
dadaft
tvl vzdychačky plné táčky.
Reagovat
Pe3k
Djokovic se psychicky naprosto rozsypal už v prvním setu...
Reagovat
smazaný uživatel
on si prostě na Rafu na tomto kurtu vůbec nevěří, to už ukázal několikrát
Reagovat
Pe3k
jn, nechápu všechny ty lidi co psali, že Novak vyhraje. Je to každý rok furt dokola. Nadal jev vrací a Djokovic se psychicky sesype...
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně že když jsem to tady několikrát psal, tak jsem byl za blbce :) Mozek šampiona mají v současnosti jen 2 tenisti a Djokovič mezi nimi není.
Reagovat
Pe3k
Djokovic je šampion, ale na na RG, tam má psychickou odolnost Kvitové (nic proti Petře).
Reagovat
smazaný uživatel
Selhává i mimo RG. Když byl v jeho pozici dominantního hráče Rafa nebo Roger, tak se jim tohle nikdy nestávalo. Djokovič je teď neporazitelný na Masters, ale na GS je mentálně poloviční. Jak se dostane do problémů, začne zmatkovat.
Reagovat
Pe3k
Kdyby poloviční. Za stavu 4:0 je Djokovic tak 15%.
Reagovat
kada.tom
nooo, Rafa začíná zvedat úroveň své hry a hned to začíná vypadat jinak
Reagovat
dadaft
no, ale zatím hodně liftovaná kopcovaná,,,,,,,,,,,,,,,, ale jiné to asi nebude.
Reagovat
pockerface
Nadal zpřesnil hru, zklidnil se a hned to jde znát. Přesně jak řekl Svačina, snad to Novaka nerozhodí, že vedl rychle 4:0
Reagovat
Vojtiik
a už ho to drtí :D
Reagovat
dadaft
gratulace Timei.
životní jízda pokračuje.
dnes opšt úřadovala z bekhendu -- razantní, dobře umístěný, velice nízko nad sítí --, kterým zničila po Kvitové a Keys i Van Uytvanck.
a hraje stabilně celý zápas.
není důvod se netěšit na zápas se Serenou.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nakonec Timea... V semifinále by mohla Serenu potrápit víc než Sara, ale bylo by pro mě velké překvapení, kdyby vyhrála.
Reagovat
mayday
Teď měl komentátor pravdu, Španěl ho nemá čím překvapit, dává mu stereotypní míče kolem téčka, opravdu smutnej pohled zatím.
Reagovat
pockerface
Téměř každý se těšil na zápas Novak x Rafa, a aby to nebyl Rafův rychlý konec. Uvědomuje si, že jde o hodně, že prostě musí, ale Novak nechybuje. Na druhou stranu Rafa je Rafa, zahraje pár dobrých míčů, na hecuje se a bude z toho drámo.
Reagovat
kada.tom
Nooo, tak svůj příspěvek asi změním ... Novak si hraje absolutně co chce a co potřebuje - zatím ...
Reagovat
panzer.dragon
to je prostě stroj, dneska to bude rychlý :-) rafa ani náhodou
Reagovat
smazaný uživatel
Vela kriku pre nič..Rafa hrá svoj standard tohtorocný a Novak tiež..
Reagovat
Roger_Federer
Kurz na Novaka aktuane 1,23.
Reagovat
pockerface
Rafa je nervozní jako prase. Ale Novak nesmí polevit. Rafa se bude určitě zlepšovat.
Reagovat
smazaný uživatel
No to doufám. Zhoršit se nemůže, může to jít jen nahoru.
Reagovat
smazaný uživatel
Snad to ze sebe oklepe a bude hrat své maximum
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa dnes statista, to i Kokkinakis potrápil Novaka víc :-)
Reagovat
W.G.M.
Dovolim si byt vice skepticka nez kada.tom. S ohledem na soucasnou formu obou akteru bych petisetak rozhodne neocekavala, bohuzel pocitam s 3 sety pro Novaka. Je to smutne (pro me jako Rafovu fanynku, djokovicovci budou asi radi, ze posetril sily :-) ), ale je to tak.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa je povahou něco jako William Wallace :) Věřím, že to bude na 5 setů a Djoka zlomí.
Reagovat
W.G.M.
Ani nevis, jak bych si to prala, ale i kdyz byvam vicemene optimistka, v tomto s prihlednutim k dosavadnimu prubehu sezony optimismus hledam jen velmi, velmi tezce. S nadeji hledim spise do dalsi sezony, holt kazdy rok nemuze byt posviceni :-).
Reagovat
tito
Zdravím tě! :-)
Reagovat
W.G.M.
Zdravim, Tito :-). Vidim, ze jsi stale verny Tenisportalu :-). Ja uz jsem tu nebyla asi rok (v diskuzi), jen obcas radeji preletnu jen novinky z tenisoveho sveta a se slzou v oku sleduji Rafovy letosni vykony :-/.
Reagovat
tito
Věrný, ale už sem až tak moc nechodím, přeci jen prostředí se změnilo. To akorát teď během RG více sleduji vybrané diskuse. Rafovo zápasy jsou letos utrpením, ale jak tak koukám, tak dnes to zase takový průšvih být nemusí no ne? :-) Hlavně je vidět, že úroveň hry se postupně zvedá. A tím nemyslím jen tento konkretní zápas.
Reagovat
W.G.M.
Ano, to ano, na potupnou porazku to uz nevypada. Nicmene porad to neni ono, jak jsem psala, ocekavam vice od pristi sezony, myslim, ze do konce teto se porad jeste bude hledat a mnoho titulu mu nevestim. Kazdopadne verim ve stale lepsi a lepsi herni projev.
Reagovat
W.G.M.
A hlavne v ziskani herni sebeduvery, porad mi prijde takovy "otreseny" :-).
Reagovat
Fandina
OT ... jupí. Jirka Veselý je v semi v Prostějově a od zítřka to vysílá ČT. Nádhera a gratulka Jirkovi. Pojď!!!
Reagovat
Fandina
Oprava, zatím je ve čtvrtfinále.
Reagovat
Roger_Federer
7:6 7:5 a docela trapeni z hracem 4stovky..
Reagovat
Vojtiik
V prvních dvou gemech rafa netrefil míč za midlajnu snad:)
Reagovat
kada.tom
Očekávaný zápas začal. Čekám mnohé ...
... tuším pětiseťák jako víno s nejistým a dlouhým koncem :-)
Reagovat
COMEON
tenisové 'El Clásico' začína :)
Reagovat
smazaný uživatel
"El Claysico"... :)
https://twitter.com/KikiMladenovic/status/606093798549127168
Reagovat
COMEON
:)
Reagovat
Kozoroh
Idemo No1e!!!!! Věřím ti, že zvítězíš!
Reagovat
smazaný uživatel
To má fakt jistý.
Reagovat
dadaft
Timea s Alison tam sypou winnery jak na běžícím páse - 44W/25UE.
+ tak cca 30 vynucených chyb.

obě dvě si budou moct říct, že odehrály výborné čtvrtfinále.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem říkal, že by se Van Uytvanck neměla podceňovat. Proti Kiki hrála fakt moc dobře... V prvním setu jí utekl začátek, ale jinak má pořád šanci. Ve 2. setu dotáhla brejk...
Reagovat
kada.tom
Dnes pěkný výkon od obou - Serena předvedla to, co se od ní čekalo a Sára taky nepředváděla nic ošklivýho, hrála pěkně, měla tam několik fakt pěkných winnerů - Sereně to neodevzdala :-)

Takže já jsem spokojen - Serena postupuje a Sára nezklamala :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem se vždycky podíval jenom na chvilku, ale asi bylo od začátku jasné, že Sara se svým servisem má proti Sereně minimální šanci. V tom posledním gemu dala Serena snad pět winnerů z returnu... Je to marný. Serena pořád zůstává největší favoritkou RG a v této fázi turnaje už obyvkle na GS neprohrává.
Reagovat
kada.tom
no já v to věřím a doufám, že neprohraje :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Takže u tebe Serena > Lucka?
Reagovat
kada.tom
pokud by došlo na finále Lucky se Serenou, tak bych fandil spíše Sereně, ale kdyby vyhrála Lucka, měl bych z toho taky velikou radost :-)
Reagovat
kada.tom
Jinak Serena se opět dostane přes hranici 10 000 bodů po tomto RG :-)
Reagovat
COMEON
tak to je super :) ešte by to chcelo navýšiť ten náskok
Reagovat
Grape
Ve výměnách mi to přišlo hodně vyrovnané, ale ten rozdíl v servisu je šílený... Sara je vlastně naprosto neskutečná, že s tímto servisem dokázala být v TOP 10. :-)
Reagovat
VlS
To ti povím, první má jak Serena třetí
Reagovat
MorusRubra
Háčka mají první set. Jen je škoda, že pokud postoupí, budou se vyřazovat s Luckou.
Reagovat
Fandina
Hlavně, aby postoupily. Pak už je to jedno.
Reagovat
MorusRubra
No, tak jsem to asi zakřikla.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, jestli to Williams už nemá jisté. Uvidíme.
Reagovat
smazaný uživatel
Sara Errani was 1st out of top 100 in return points won, but 99th out of top 100 in serve points won
Taky dobrý no :D
Reagovat
smazaný uživatel
To by mě zajímalo, kdo je ta jediná "lepší" servismanka. Že by Klára? :)
Reagovat
dadaft
Alison - Timea
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, zatím to není žádné zklamání, dobré čtvrtfinále, jak subjektivně, tak statisticky.

Van Uytvanck rozhodně není bez šance.
Reagovat
aligo
Vítězka tohoto duelu s největší pravděpodobností v dalším zápase zvedne trofej nad hlavu....
Reagovat
smazaný uživatel
no nevím, když Serena zapne turbo tak ji nezastaví ani tsunami
Reagovat
lars
i porazena finalistka dostane nejakou "trofej" :)
Reagovat
aligo
Přesně :DDDDDDDDDD
me zajímalo jestli se někdo chytí :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Není překvapením že to byla zrovna Kvitovka456 :DDDDDDDDDDDDDDDDD největší trdlo na TP
Reagovat
aligo
Přesněj :DDD
Reagovat
Fandina
Kvitovka je chytřejší než kdokoli jiný.
Reagovat
gigin
Než ty určitě, blbečku.
Reagovat
misa
Zase si nevzala prášky.
Reagovat
gigin
Jj, čtu to níže, co s ní vedeš za dialog. To snad není aní možné :DDDDDD
Reagovat
Fandina
aby tě netrefilo, dej si pozor. Je mi tě líto.
Reagovat
gigin
Líto? Já jsem v pohodě, ale ty si živnotní zoufalec a duševní mrzáček :)) Pa, blbánku, hezký zbytek dne. Pojď!!
Reagovat
gigin
*životní
Reagovat
smazaný uživatel
Neurážej. :DDD
Reagovat
Fandina
Jen ať uráží, je to ubožák.
Reagovat
misa
Od té osoby se jedná o jasné provokace, aby se s ní někdo hádal.
Reagovat
Fandina
Normálně jsem se tě zeptala, proč je pro Lucku Petra vzor. Když odpovíš, že proto, že se zbavila neperspektivního Kotyzy, tak se nediv, že to považuji za blbost.
Reagovat
Fandina
Jsi trapný.
Reagovat
Fandina
Člověče, ty nejsi normální. Nechceš se spojit s RF a dojít si také k psychiatrovi? Udělalo by ti to dobře.
Reagovat
gigin
Bla bla bla :))) Jsi troubelín a každý to ví.. jupííí
Reagovat
Fandina
Silně pochybuji, že jsi normální.
Reagovat
misa
Šance na double žije dál! Potom šance na sezónní grandslam dvojice Beth & Lucka, deblovou desítku po French Open a já nevíc, co všechno ještě :-)

Zajímavé je, že na obrovském vzestupu Lucie v posledních letech nemá zásluhu žádný Čech. Steckley je Kanaďan, Bajza Slovák, deblová partnerka z USA. Naposledy chodila (nebo chodí) s Američanem, předchozí trenérka Srbka... Možná ale, že Lucku svými úspěchy hodně motivovala Petra, takže nějaká česká stopa tam je :-)
Reagovat
Fandina
Jak Petra? Petra je přece mladší. A jestli se nepletu, tak Kotyza dřív trénoval i Šafinku.
Reagovat
misa
Petra měla velké úspěchy přece dávno před Luckou.

Lucka neměla problém se neperspektivního Kotyzy zbavit...
Reagovat
Fandina
Neperspektivního Kotyzu? Tak kdyby jí byla Petra za vzor, tak by si ho nechala, protože přivedlu Petru tam, kde je.
Reagovat
misa
Nesnaž se mě zatáhnout do nějaké infantilně-dementní diskuze!

Kotyza trénoval Lucku někdy okolo roku 2005.
Reagovat
Fandina
Jasně, Lucka se ho zbavila, protože byl neperspektivní a potom trénoval Petru a ta se stala vzorem pro Lucku. A Lucka střídala trenéry a proto je jejím vzorem Petra, protože ta žádné trenéry nestřídala. Jsi normální?
Reagovat
misa
Každý ví, že jsi dement a tím končím.
Reagovat
Fandina
Jasně a ty jsi římský bůh srandy. Lucka si mohla vzít z Petry příklad, to ano, z toho, že vyhrává, ale rozhodně ne z trenérů. Stačí používat hlavu.
Reagovat
smazaný uživatel
Promiň, ale Misa to myslel tak, jak teď píšeš (že Lucku motivovala Petra svými úspěchy), Kotyzu si do toho zatáhla ty...
Reagovat
smazaný uživatel
oprava...jsi
Reagovat
gigin
:DDDDDDDDDDDDDDDDD
Reagovat
Fandina
Poraď se s RF, ten také chodí k psychiatrovi. Určitě ti to pomůže. Normálně se nechováš.
Reagovat
HayashiM
Pála a Fed Cup, zejména 2012 - tam to podle mě byla první vlaštovka :)
Reagovat
smazaný uživatel
To mi připomnělo, že v pátečním Sport magazínu byl zajímavý rozhovor s Kiki a Maki...

Jedna z odpovědí Kristýny Kolocové na otázku o jejich zahraničním trenérovi:
"Myslím, že zahraniční trenéři už se teď nosí víc. Lidi začínají chápat, že je to někam posune. Když si budeme dělat jen na vlastním písečku, tak to nemusí být nutně to nejlepší. Myslím, že to má spojitost i s psychologií. Když si všichni řekneme, že my, Češi, jsme nějaký, tak budeme pořád stejní. Když se ale necháme rozvinout myšlenkami zvenčí, tak nás to posune jinam."
Reagovat
misa
Může to tak být.
Reagovat
smazaný uživatel
A nemusí. Sáblíková.
Reagovat
smazaný uživatel
I když nevím, proč jsem montujeme úplně jiné sporty.
Reagovat
smazaný uživatel
Protože i ostatní sporty můžou mít souvislost s tenisem. V otázce vlivu zahraničního trenéra určitě...
Reagovat
smazaný uživatel
No jistě. Sáblíková.
Reagovat
smazaný uživatel
V další odpovědi pak Markéta Sluková říká: "Každý si svoji cestu musí najít sám. To, co se podařilo nám jako Kiki a Maki, je docela unikátní. Nebylo by úplně dobré nás tady všem dávat za příklad. To se nedá okopírovat. Nedá se říct: Pořiďte si zahraničního trenéra, jedna s ním začněte chodit, a pak se vám bude dařit. To není návod na štěstí. Každý může být úspěšný jinak. Možností je moc a spousta jich povede k cíli."

Ani já jsem to nemyslel tak, že zahraniční trenér znamená automaticky úspěch. Jenom mě na základě Míšova komentáře napadla určitá souvislost právě mezi holkama a Luckou... Jak píšeš ty, u Sáblíkové je to třeba zase úplně jinak a taky to funguje. Zahraniční trenér je prostě jenom jedna z možných variant.
Reagovat
kada.tom
tak Sára dneska nemá skrze svůj "servis" zjevně žádnou šanci
Reagovat
Vojtaakk
Sara je parodie na tenis, nechapu jak se mohla dostat tak daleko, to jeji podani ji musí zabit uplne kazdej.
Reagovat
Fandina
Šafi s Beth porazily Hingis s Mirzou a jsou v semifinále. Lucka jede. Úžasné. Gratulace veliká.
Reagovat
VlS
jste s Bětkou príma dvojka, hrozně hezky se kouká, jak se hrou bavíte. Gratulace k SF i v deblíku.
Reagovat
kada.tom
V první souboji fandím Sereně, nicméně případný postup Sáry by mě nevadil a přál bych ho Sáře, protože je to vynikající antukářka a moje oblíbenkyně. Nicméně předpokládám jednoznačnější vývoj ve prospěch Sereny, ale zase ... Serena se letos v Paříži docela trápí, ale třeba jí to dneska půjde :-)

Druhý souboj - jednoznačně fandím Timee, její styl se mi vcelku líbí a když už vyřadila Petru (ona se teda Petra vyřadila tak nějak sama), tak nechť jde do SF ona :-)
Reagovat
sprchon
Lucka s Bětkou! :)) Paráda.
Reagovat
kada.tom
Jooooo, Lucka s Beth jsou v SF :-)
Krásně ve dvou setech, je super, že Lucka nemusela absolvovat tři sety, zbytečně by jí to mohlo unavit před zítřejším důležitějším SF :-)
Reagovat
kada.tom
Lucka s Beth jsou krok od SF :-)
Reagovat
MorusRubra
A je to:-)
Reagovat
MorusRubra
A je tam další brejk. Tentokrát udržet. Makejte holky!
Reagovat
aligo
Ma fantastický loby :OO
Reagovat
kada.tom
Lucka s Beth hezky otáčej, bylo by pěkný, kdyby vyřadily No. 1 :-)
Reagovat
smazaný uživatel
to dají, jsou lepší. Jedině, že by Hingis šla nahoru ...
Reagovat
aligo
Krásná otočka holky :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Hingis je tam dnes nejslabší. Forehand na returnu je bida a na siti tak moc nepomůže, stojí a nehýbe se
Reagovat
smazaný uživatel
Tak prý budou nabízet i tenisové přenosy z ATP a WTA. Jinak je tenis podle slov Kindernaye druhým nejsledovanějším sportem v Čechách hned po fotbale...
http://fotbal.idnes.cz/stanice-o2sport-placene-fotbalove-prenosy-fi8-/fotbal.aspx?c=A150602_112719_fotbal_ald

BTW: My máme Skylink a měnit to nebudeme. To by člověk musel měnit každý rok a navíc chytáme italský SuperTennis, se kterým jsem celkem spokojený (na GS je pak možné zaplatit si český Eurosport nebo při Wimbledonu Nova Sport, popř. sledovat volně německý Eurosport, ČT Sport během RG nebo Fandu během Wimbledonu)... Jinak ať si Kindernay říká, co chce, ale Synot liga (včetně šlágrů) by podle mě měla být na volně přístupném kanále. Už vidím, jak lidi budou platit O2 zrovna kvůli Synot lize... Stejně ty šlágry budou někde na streamu. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ona má Synot liga i nějaké šlágry? Občas něco v TV zahlédnu. Občas při venčení psa se stavím na hřišti, kde se hraje nějaká 5. pralesní liga. A přijde mi to zajímavější :D
Reagovat
smazaný uživatel
Bude se to týkat asi hlavně Plzně a Sparty... Mě to vlastně tolik trápit nemusí, protože fandím Teplicím. Když ČT Sport bude mít právo až druhého a třetího výběru, tak by je mohli vysílat docela často. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Hraje ještě vůbec ligu Slavia? Naposled jsem o nich slyšel, když to ten Sisákův řidič prodával za peníze daňových poplatníků Řebíčkovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, hraje. Sestoupila jenom v hokeji.
Reagovat
smazaný uživatel
jj, fotbal u nás je naprosto k smíchu, by mě zajímalo, kdo si to koupí kvůli naší lize. :D Jinak to s tím tenisem je teda podle mě značně nadsazené. Jasně, pokud porovnávají zápasy Fed Cupu s Extraligou, tak určitě je sledovanější tenis, ale to mi nepřijde spravedlivé. Když už se porovnává Fed Cup, tak s MS v hokeji a to už je průkaznější a tam je jasné, kdo je vítěz.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, on to Kindernay řekl tak neurčitě... Vždycky záleží na tom, co se hraje.
Reagovat
Cico93
u vás k smíchu a u nás k pláči.
Reagovat
smazaný uživatel
u vás bohužel i hokej a pomalu už i tenis. Přitom taky umíte sportovat a velmi dobře. :-/
Reagovat
Cico93
Ja mal na mysli našu ligu s futbalovou repre som nad mieru spokojný.-)), futb. ligu mám úplne u riti.

Hokejová extraliga má úroveň a to tvrdím každému kto tvrdí opak.
Repre. tam tak ako to povedal pán Vujtek, my patríme niekde na 7_10 miesto na svete a raz za niejaké obdobie sa nám podarí nejaký výsledok. A je to tak na tie veľké hokejové krajiny nemáme a ani mať nikdy nebudeme, ale raz za čas to klapnúť môže.
Reagovat
Cico93
a tenis?
Tam vkladam veľké nádeje do Karoliny Schmiedlovej...tak snáď ma nesklame.
Reagovat
Denis92
Suhlas. Futbalovej repre sa blyska na najlepsie casy, mame pred sebou svetlu buducnost. Co sa tyka nasej ligy, tak tam to ide kvalitou velmi dole. Je to aj tym, ze velke muzstva ako Bystrica, Kosice, Nitra ci Presov su v 2.lige a najvyssiu sutaz hraju "dediny" ako Myjava, Senica, Moravce, Podbrezova ci najnovsie Skalica.

Naopak hokejova liga sa odrazila od dna a pomaly ide zase hore. Verim, ze nas cakaju opat lepsie casy. Hokejova repre je opat v kontraste a najlepsie uz mame za sebou. Treba zmenit system aby bolo opat lepsie..

Zensky tenis mame na dobrej urovni. Su tu mlade talenty, ktore sa snad presadia.
U muzov je to slabsie, ale podobne je to aj v Cesku. Oni maju Berdycha, my Klizana, ktory ale nedosahuju az taky level. Je tu vsak mlady Gombos, tak uvidime co prinese buducnost.
Reagovat
Cico93
Tak tak tiež tvrdím veľké mestá hraju nižšie súťaže a tie dedinôčky sa trepú do 1 ligy.A teraz to s tými Košicami úplne zabili.

Hokejová repre. tak teraz budú voľby uvidíme možno Rišo tam niečo zmení, ak ho teda zvolia.
Reagovat
Denis92
No ved to, ze AK..moc tomu neverim. Tie stare struktury na cele s Nemeckom a prepojene na Sirokeho z tade len tak lahko nedostaneme..
Reagovat
aligo
O nejak kazi ://
Reagovat
aligo
To
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jo, Rafo, dej si dárek k narozeninám :)
Reagovat
Cico93
To by bolo krásne a keby sa pridal ešte David noo fantázia.
Reagovat
VlS
Že by dva kanárky?
Reagovat
smazaný uživatel
Zas toho Novaka tolik nedpoceňuj. Kdyby byl Rafa v top formě, tak možná. Ale dnes tomu nevěřím.
Reagovat
panzer.dragon
dostal rafa od novaka, nebo novak od rafy někde kanára?
Reagovat
smazaný uživatel
ne
Reagovat
Cico93
https://www.facebook.com/tennis/videos/vb.413000395480390/780012025445890/?type=1&theater

tenisty na RG mimo kurt.
Reagovat
Cico93
i
tvl ten mobil
Reagovat
aligo
Holky do toho :)))
Reagovat
MorusRubra
Proč není v TV čtyřhra? Vždyť se teď nic jiného nehraje, tak proč to nevysílají? Minulé kolo v TV bylo. Nechápu.
Reagovat
smazaný uživatel
Ptz ctyrhra je soutez neuspesnych singlistu ktera by nemela byt ani na gs.
Reagovat
babolat.cz
jediná šance pro rosola urvat nějaké drobné :-)
Reagovat
George_Renel
Rosolovi stačí dát Nadala a již je pro jeho adoranty nezapomenutelný:-))).
Reagovat
MorusRubra
Nevím, jestli bych Lucku nazvala neúspěšnou singlistkou. Nebo třeba sestry Williamsovy, které hrály jak singl, tak debl na vrcholu své slávy.
Reagovat
aligo
Hingis, Lucka a Williamsky neúspěšné singlistky? WoW....
Reagovat
smazaný uživatel
pusť si to tady: http://live.realstreamunited.com/players/free-live-video-streaming-hingis--mirza-mattek-sands--safarova-court-1-tennis-roland-garros-2015-77352.html
Reagovat
MorusRubra
Já už jsem si stream dávno našla, ale nechápu, že to vysílají tak nepravidelně.
Reagovat
smazaný uživatel
Andy nehrál poslední 2 zápasy nic moc a Ferrer Čiliče zválcoval, přesto věřím Andymu ve 4 setech. Neporovnával bych to s Miami, tam i samotný povrch je proti dobrému tenisu, zatímco na Lenglen se hraje nádherně. Na tomhle kurtu se hraje jako obvykle rychleji než na Chatrierovi, Andy tu hrál poslední 2 zápasy a pořád by měl mít psychicky navrch, přesto bude Dave kousat. Podobný průběh zápasu a kvalita jako ve Wimbledonu by nevadila.

Šlágr dne ja jasný, podmínky by měli být férové pro oba. Nadal hrál na PC jen 2 zápasy, Novak 3 a v posledním hrál úžasně. V cestě stojí býk, kterému PC sedí jako boty, letos ale míčky tolik neskáčou, takže by měl mít Novak výhodu. Nadal bude bojovat a aspoň 1 set urve, potom záleží i na odolnosti Novaka, ale podle jejich formy tipuju Novaka ve 4. Kurz 3,25 na Rafu mi ale přijde přehnaný, stačí vyhrát 1 ze 2 prvních setů a kurz se vyrovná ba i připadne na stranu Nadala, takže inplay se k tomuto zápasu hodí.

Snad budou oba zápasy koukatelné a fanoušci nedostanou infarkt, a taky hodně štěstí Rafo ke 29. narozeninám, budeš ho potřebovat.
Reagovat
r.Fever
Škoda, že na Lenglene nezačína Andy s Ferrerom, to môže byť tiež zaujímavý tenis, no pozriem si teda Timeu. To ako Serena rozbombrarduje malého mužíčka na Chatrieri veľmi zaujímavé nie je. :)

No a k zápasu dňa, ono fakt je asi väčšia ťarcha na Novakovi, no ak sa chce zapísať do histórie, ako to sám často tvrdí, dnes musí vyhrať. Mohlo by ho to potenciálne naštartovať za najlepšou sezónou hráča v open ére, vyhorenie alá 2011 by sa tentokrát nemuselo opakovať. Uvidíme, no kurz na Nadala je strašne lákavý, je to asi prvýkrát v živote čo vidím, že na antuke je kurz proti Nadalovi vyšší ako 2,4-2,5.
Reagovat
r.Fever
Malý jazýček na váhach môže byť aj počasie, skontroloval som appku počasie na telefóne a v Paríži je momentálne 17 stupňov, a počas zápasu bude cca 21, čo nahráva Djokerovi. Koncom týždňa ale budú celkom horúčavy.
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovic klidne muze prekonat Fedexuv rekord v poctu tydnu jako n.1

Kdo jej ohrozuje?

Je pravda, ze pristi rok bude obhajovat silene mnozstvi bodu, ale zatim to nevypada, ze by mu je sebral jeden clovek,spis se to bude delit mezi vice hracu.
Reagovat
mayday
I kdyby příští rok dělal místo těch titulů sem tam ,,jen" finále nebo semifinále, jeho náskok bude tak dostatečnej, že ho to na prvním místě neohrozí si myslím... To by musel totálně vyhořet a vypadávat v prvních kolech všude, aby došel o větší množství bodů. A objektivně tam asi nebude nikdo, kdo naopak bude všude dominovat a získávat mraky bodů.
Reagovat
smazaný uživatel
No vzhledem k tomu, že na Rogeruv rekord ztrácí ještě 154 týdnů což jsou bez týdne 3 roky, tak tomu moc nevěřím.

Kdyby měl Novak 23 let tak je to jasné, ale má 28 let. Hraje fyzicky náročnou hru a dříve, nebo později už mu nebude tělo sloužit jako mu slouží teďka.
Reagovat
mayday
Otázka je, jestli do těch +- 31 let mu to tělo sloužit bude. Já bych v tom problém neviděl, ve třiceti přece není hráč starej a fyzicky na odpis.
Reagovat
Stan_Borowitz
Fyzicky rozhodně ne, ale psychicky většinou ano. Tenis daleko více ždíme psychické síly než fyzické.
Reagovat
mayday
Uvidíme, já si myslím, že na to rozhodně má. Jednak k jeho schopnostem, jednak k tomu, že asi nebude moc nikdo, kdo by mu výrazně konkuroval a ohrožoval ho.
Reagovat
babolat.cz
a jednak proto, že pilulky dokážou divy...
Reagovat
smazaný uživatel
Zase nevěřím tomu, že by Novak neměl 3 roky konkurenci. Tak božský zase není. :)

To samé jsme si mysleli o Rogerovi a přišel Nadal a bylo po prd*li :)

Dříve, nebo později Nole tak dominantní nebude. A dorazí mladí a lepší hráči, než je nynější TOP 3. Teďka je Novak oprávněná jednička, ale za pár měsíců už být nemusí.
Reagovat
smazaný uživatel
Vsak ja taky nepisu o rekordu neprerusovanem. Jen celkovem a tam se muze Djok vracet, treba obsezonu.

V novych mladych hracich nevidim zadneho tak vyjimecneho tenistu jakym jsou RF,RN,ND. Ani jeden z nich nema nic z toho, co meli oni uz v mladi.
Reagovat
smazaný uživatel
To je fakt. Když vezmeme v potaz kdy vyhráli tihle tři svůj první GS :)
Reagovat
smazaný uživatel
Chybí mu 3 roky, reálnou šanci nemá. Tak na 50-100 týdnů bych mu ještě věřil, víc ne. Je ale fakt, že je to i tak asi jediný významný rekord, na který může aspoň trochu myslet. V počtu GS se dvojici R-R ani nepřiblíží - vzhledem k tomu, že i přes jeho údajnou dominanci měl stále v kariéře jen 1 sezónu s více než 1 GS titulem. Na rovinu - v současné konkurenci být na jeho místě Rafa nebo Roger, tak dávají ročně 3 GS jak nic. Novak může být dominantní na Masters, ale nemá tak silnou psychiku na GS.

Rafovi dnes nesmí utéct začátek, čím déle to bude vyrovnané (nebo Rafa povede), tím spíš se Novak začne hroutit.
Reagovat
smazaný uživatel
Čím déle Novak FO nevyhraje tim horší to pro nej bude. Čím blíže je k titulu tim dále je od jeho získání. V tomhle je tenis krásný. Je pod silenym tlakem a dneska bude taky. Jsem na to moc zvědavý. FO by si zasloužil, ale ma na to psychicky? To je otázka...
Reagovat
smazaný uživatel
Porad nechapu proc by na to nemel mit psychicky. Na jine GS psycho ma a na RG ne...jen proto, ze mu posledni chybi? To neni argument. Kdyby nevyhral 8gs nereknu,ale takto. A s tim, ze se nemuze priblizit na rekordni gs Rogera...nevim nevim, i kdyz jak se pise, je fakt, ze mu neni 23.
Reagovat
smazaný uživatel
On s tou psychikou nemá problém na 1 turnaji, ale celkově na GS. Loni finále Wimbledonu - byl jasně lepší, ale x-krát vrátil Rogera do zápasu, na konci už to vypadalo, že selže znovu, ale místo toho odešel Roger - dodnes nevím, jestli fyzicky nebo psychicky. Prostě jestli ho má Rafa dnes porazit, musí na to jít v první řadě psychologicky :D
Reagovat
smazaný uživatel
Mas recht :-)
Reagovat
Matti
Dej pozror, ať ti letos Nole nevytře zrak a nedá 4 GS.
Reagovat
smazaný uživatel
To se může stát. Ale ve wimbledonu a na US Open tomu moc nevěřím.

Každopádně by to bylo zajímavé kdyby někdo konečně vyhrál všechny 4 GS v jednom roce. Nicméně silně pochybuji, že to někdo někdy dokáže.
Reagovat
smazaný uživatel
Dokaze to Nadal pristi rok :-D

A kdyz ne pristi, tak ten dalsi :-D :-D :-D
Reagovat
smazaný uživatel
100% :D

Matti: Stát se to může, to jo. Je slabá éra :D Ale fakt tomu u Novaka nevěřím, leda by fakt hodně psychicky vyspěl.
Reagovat
smazaný uživatel
Roger má opačný problém, on se málokdy dokáže do zápasu vrátit.

Musí začít vítězně. Jako s Nolem v Dubaji. Mu stačí 2-3 hry získat, ideálně hned s breakem a pak začne produkovat útočnou bezchybnou hru.

Pokud začne hrát jako včera se Stanem, tak prohraje celý zápas.

Šlo to krásně vidět s Monfilsem. Vyhrál první set, byl na koni potom začal řešit šero prohrál druhý set. Pak se hra přerušila, přišel druhý den na kurt vyhrál první 3 gamy a bylo hotovo, set match.

Se stanem dostával na frak od začátku, hrál obranně a dělal chyby.
Reagovat
smazaný uživatel
A ještě jednou díky za demenci pořadatelům. Místo aby měl každý na výběr, jestli muži nebo ženy, tak dají dva ženské a dva mužské zápasy proti sobě. Fakt skvělé řešení.
Reagovat
mayday
Prostě nepochopitelný. Co je obtížnýho dat na PC od 11 Timeu a od 14 Andyho a na SL třeba od 13 Serenu a od 16 Djokera s Nadalem, aby si mohl každej vybrat, kdo na to má čas... Debly by snad mohli odehrát i na ostatních kurtech.
Reagovat
dadaft
pokud jde o chlapy, tak dneska je to extratřída, Nadal s Djokovičem jasný hit, ale já rozhodně začnu zápasem Murray - Ferrer, protože by to mohl být zajímavý tenis.

u ženských jsou ty zápasy kratší, nedokážu se dívat na dva najednou, takže jasná volba na Bacsinszky - Van Uytvanck, obě hrajou dobře, obě budou hrát opravdu O HODNĚ, není důvod se bát špatného zápasu.
((( i když po tom, co předváděly Lucka s Garbine, to asi bude zákonitě působit slabě )))
Reagovat
smazaný uživatel
Ač fanoušek Murrayho, tak zápas Murray-Ferrer zajímavý tenis neslibuje, ba naopak. Spolu neodehráli snad jediný parádní zápas, kdy by se dalo říct, že to byl super tenis. Jestli se ti chce koukat na čtyři hodiny pinkání, tak prosím.
Reagovat
babolat.cz
finále v miami nebylo špatné
Reagovat
smazaný uživatel
Finále v Miami byl absolutně nejhorší vzájemný zápas, který se kdy odehrál. Jeden set tragický jeden, druhý set druhý a třetí set jeden horší jak druhý. Sice dramatičnost tam byla, ale tenisově to byla absolutní katastrofa.
Reagovat
babolat.cz
oba jsou bojovníci, tak snad proto. ke konci sotva chodili, ocenil jsem zejména zarputilost...
Reagovat
spaniel
Stal se z tebe můj náhradník? :)
Reagovat
smazaný uživatel
?
Reagovat
spaniel
Ja byl vzdy za toho, kdo si dovolí napsat, ze někteří proti sobe nehraju pěkný tenis.
Reagovat
dadaft
já to zas tak nesleduju, ale připadali mě oba v dobré formě.
žádný jejich vzájemný zápas jsem neviděl, aspoň si nevzpomínám.
tak nic no,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Reagovat
smazaný uživatel
Forma jo, ale hrajou podobně, akorát že Andy má větší variabilitu a David zas lepší pohyb na antuce. Bude to fakt hodně dlohých výměn.
Reagovat
dadaft
vzhledem k tomu, že na centru budou hrát taky 70 minut set, o dýlku v podstatě nejde, protože dlouhé to bude tam i tam.

ale David bude dneska doi Andyho řezat jako smyslů zbavený ---- měl jsem takový sen,,,,,,,,,,,,,,
Reagovat
r.Fever
v Miami sa pekný tenis ani moc hrať nedá, v posledných rokoch
Reagovat
kada.tom
Těším se ... souboj Timey a Alison mě nijak neláká, ale budu fandit Timee a tedy souboj Sáry se Serenou si nenechám ujít, to by mohlo být zajímavé :-) ... v akci budou i Háčka a Lucka s Beth, jsem zvědav jak tohle dopadne ...

Co se týče mužů, tak ... tam je to jasné, Andy s Ferrerm budou velmi upozaděni, což jejich zápasu může prospět, ale ... svět bude soustředěn na impozantní souboj Rafy a Novaka v QF - já mám takový nejasný pocit, že Rafa tuhle bitvu ovládne poměrem 14-12 v 5. setu nebo něco podobného - každopádně výhru přeji oběma, i když více Rafovi - Novak je ale hodně dominantní a je možný, že Rafu smete, nicméně se nedomnívám, že by to Rafa vypustil :-)

No a deblík a Bryani - snad Bryani půjdou v cestě za dalším titulem dál :-)

Tipy singlů:

Williams >= Errani
Timea > Van Uytvanck

Djokovic =< Nadal
Murray >= Ferrer
Reagovat
Mayo
Ma dnes 29 rokov, fuha to uz neni najmenej...kazdopadne vamos
Reagovat
kada.tom
Včera jsem vůbec neměl možnost tu být, byl jsem celý den mimo dění, ale večer jsem si přeci jen chvilku na tenis udělal. Potěšily mě včera 3 věci: že Lucka postoupila do SF a hlavně jakým způsobem, pak mě neskonale potěšil výpadek Aroganta ve 3. setech a taky mě potěšili Bryanovi, že zvládli těžký utkání a budou hrát dál :-) ... docela mě překvapilo, že Jo vyřadil Nishiho, ale přeju mu to, je to sympaťák a Frantíci budou mít komu fandit i v pátek :-)

To, že postoupil Wawrinka jsem vůbec neočekával a velmi mile mě to překvapilo. Kadopádně do finále půjde Jo. Co se týče ještě mužů, tak mě zklamala prohra Jacka s Vaškem v deblu ...

U holek ... fantazie, že Lucka dál jede svojí pařížskou jízdu, v SF Ivanovic, tu by dát mohla :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa v 5 setech postoupí a vyhraje celý turnaj
Reagovat
Krisboy
souhlas
Reagovat
baggik
Tady to někdo dokonale shrnul. Well good analysis are the last 12 months. Rafa won only 1 no name title (250) only 1 win against TOP 10 player and only 1 Final. Just reminder prior last RG-2014 Rafa had 6 Titles, 5 Finals and 16 matches won against TOP 10 players. So it's not similar situation like last year at all. Rafa lost on clay from Fognini,Wawrinka,from Murray in Madrid and of course from Novak. Go go No1e you can beat #7 :)
Reagovat
smazaný uživatel
Minulý rok mal Rafa pred RG 3 tituly a nie 6..A haprujú aj ostatné ukazovatele, tohto roku neporazil iba jedneho hraca z Top 10..
Reagovat
r.Fever
Last 12 months...čiže rátajú asi aj zo sezóny 2013.
Reagovat
dadaft
to je jedno.
RG je Rafův obývák, hraje se to na jeho kurtech.
Reagovat
spaniel
Novak dojde, ani sa nezuje, z ledničky vezme pivko a chipsy a v tom Rafove obýváku si vyloží nohy na stůl. Mozna se i na pohovce pomuchluje s Xiscou, kdyz bude mit den.
Reagovat
babolat.cz
a pak ho Rafa požene sviňským krokem...
Reagovat
panzer.dragon
..aby mu Novak dal podpis na raketu :-)
Reagovat
jackiec
doufám že ten španělský šulin dostane pořádnou kládu že se nestačí ani na koulích podrbat
Reagovat
smazaný uživatel
á nastal ten správný čas, aby začali psát pologramotní mongolové :)
Reagovat
Pavol
1. dabelsobul 7,5 %
2. Milas 4,9 %
3. Draxter 2,4 %
4. Jestřáb 1,3 %

Nerozumiem moznosti tipy na bocnej liste tejto stranky. Ked budem vsadzat proti ich doporuceniam tak budem za chvilu za vodou.
Reagovat
darek.vrana
Pokud budeš vsázet proti nim, budeš evidentně lehce v mínusu.
Reagovat
baggik
Novaku pojď! Dej do toho vše, bojuj, makej a dáš ho. Finálový soupeř bude na pohodu, ještě by mohl dneska zahvězdnit David a máme to doma.
Reagovat
mihate
Kto dnes vyhrá -v nasledujúcom kole prehrá s Andym a finále bude Andy a Stan a Stan to vyhrá.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak konečně blockbuster, jak se patří. Baví mě ty diplomatické řeči a vítr většiny nadalových fanoušků. Zkrátka si přiznejte, že pokud dnes Rafa padne, bude to pro vás hořká pilulka a není se co divit. Všichni totiž podvědomě moc dobře víme, že pokud dnes Rafa vyhraje, bude zapomenutý celý neúspěšný poslední rok a opět se velmi přiblíží Rogerovu rekordu. Plus, pokud nevyhraje dnes, nemusí vyhrát hodně dlouho na GS jinde.
Samozřejmě i Novak bude pod velkým tlakem. Pro něj naopak platí, že jeho úspěchy v letošní antukové sezoně a dominance bude zapomenuta a jestli nevyhraje letos, tak už opravdu nevím kdy. Takže je na co se těšit. Hajde Nole.
Reagovat
smazaný uživatel
Plus, pokud Rafa prohraje, vypadne z TOP 10 a přiznejme si, že to by byla velká kaňka na Rafově kariéře, zvlášť po antukové sezoně. ANi Roger, když měl suverénně nejhorší sezonu měl od vypadnutí z TOP 10 hodně, ale opravdu hodně daleko ještě. Tím nechci nikoho shazovat, jenom chci s nadalovci prodiskutovat, že by rozhodně neměli tu dnešní případnou prohru (která vůbec není jistá), brát jen tak v pohodě a být s ní smíření.
Reagovat
smazaný uživatel
Och..Ale veď to vypadnutie z TOP 10 nie je predsa len o výsledkoch, bolo predsa výrazne ovplyvnené absenciou na okruhu alebo nie?
Reagovat
r.Fever
Viem, že Rafa nehral americkú sériu minulý rok a vynechal aj Masters Cup, ale zaujímavý je údaj ATP :

Djokovic, tournaments played - 18
Federer, 19
Nadal, 20.

Ide o obdobie za posledných 12 mesiacov, teda za obdobie za ktoré je zostavený ranking. Áno, Rafa nehral 1 GS, ale aj tak..
Reagovat
SubOptikT
+1
Reagovat
smazaný uživatel
Toto sú tie klasické dramatické reči, že ak Rafa nevyhrá, tak GS už dlho nevyhrá, alebo ak Nole nevyhrá teraz, tak nikdy.,,Hlúposť..História už veľakrát ukázala, že formy hráčov sú premenlivé, striedavé, a tí čo sú prví dnes budú poslední zajtra..

Fanúšikovia Nadala dúfajú vo výhru..Keď to nevýjde, zamrzí to samozrejme..Avšak v kontexte sezónnych okolností sme na prehru pripravení..Osobne by ma prehra štvala a bolela o moc viac, ak by Rafa na RG prichádzal po skvelej antukovej sezóne..Myslím, že to je celkom prirodzené a pochopiteľné..
Reagovat
smazaný uživatel
No, ale čísla hovoří proti tobě. Rafa za poslední rok a půl vyhrál jediný GS, minulé Roland Garros, pokud nevyhraje dnes, jeho čekání na GS bude delší než rok, což bude poprvé od jeho příchodu na vrchol, co bude čekat více než rok na GS a přiznejme si, že na Wimbledonu favoritem nebude (a na US Open rovněž asi stěží), takže to čekání by bylo ještě delší.
Snažím se jen naznačit, že Rafa dnes nejde do zápasu, jakože nemá co ztratit, což vyplývá z některých vašich příspěvků. Pořád je o parník druhý největší favorit na zisk titulu. Tvůj druhý odstavec je pochopitelný, některé příspěvky (neříkám přímo od tebe) vyzněli jako, že je to v podstatě jedno, jak to dnes dopadne...
Reagovat
smazaný uživatel
S tým sa dá do bodky súhlasiť..Rafa má čo stratiť samozrejme.
Reagovat
smazaný uživatel
Navíc jeden nikdy neví, jak to bude za rok, jestli ta konkurence nebude vyšší. Postupně dorůstají velmi talentovaní hráči jako Jack Sock, Kyrgios, Kokkinakis a spol. A nikde není vyloučeno, že třeba už za rok, za dva nebudou schopni hráče velké čtyřky na GS porazit.
Reagovat
janek_da
Ale na antuce ta dorustajici kvalitní konkurence trochu chybi. Čoriče moc nepočítám.
Reagovat
Matti
Jasně, že dnešní výsledek je pro Rafu a jeho fanoušky sakra důležitý. A klidně už loňské Roland Garros může být pro Rafu poslední GS. Jenže ty letošní výsledky nás opravdu neopravňují, brát výhru jako povinnost. Pravděpodobnost prohry je mnohem vyšší. Dovedu si představit výhru Rafy po velikém boji, taktéž výhru Noleho po boji, ale taky i bezproblémové vítězství Noleho ve třech setech. Těším se však na ten zápas a vychutnám si ho, třeba i s hořkým koncem.
Reagovat
janek_da
jsi opsal můj mejl kámošovi :)
Reagovat
Matti
Ty přece nejsi Nadalovec :-))
Reagovat
janek_da
to nejsem, ale hater taky ne :)

My slo hlavne o tu prognozu.

"Djoker na Nadala tenisově má, i kdyby ten hrál svůj nejlepší tenis. Ale ta hlava ... Jak bude zápas vypadat? Podle formy by ho mel prejet jak Gasqueta. Podle hlavy by mel prohrat 1 set, ale nakonec vyhrat. Kdyz bude uradovat hlava a Nadal bude hrat paradne, jakoze se muze uplne v klidu hecnout, tak muze prohrat 3:1
"
Reagovat
Matti
Jo takhle. Taky si to jinak neumím představit, ale skoro to samé, jsem si myslel i u včerejších zápasů. :-))
Reagovat
Pavol
Safarova a Djokovic idemo do dalsieho kola. Vsadil som na nich 50 eur. Motivacia a schopnosti su uz to len zvladnut.
Reagovat
Pavol
teraz uz len budem sledovat kedy tento prispevok niekto vymaze
Reagovat
VlS
Proč by to někdo dělal?
Reagovat
Fandina
Protože se tu občas příspěvky mažou?
Nebo protože někdo napíše hodnotnější příspěvek?
Reagovat
gigin
Co to zase meleš Fandino. Jakože, když někdo napíše hodnotnější příspěvěk, tak ten původní, méně hodnotný se tu maže?
Reagovat
Fandina
Víš co znamená nebo? Člověče, chodidil jsi vůbec do školy? Umíš rozlišovat dvě věty?
Reagovat
gigin
To nebo v tom tvém významu tam nehraje žádnou roli. Ty píšeš, že se mažou příspěvky buď anebo. Tvůj druhý důvod je nesmyslný, dementní, stejně jako ty.
Reagovat
Fandina
Podívej, že nechápeš smysl příspěvku druhého, za to já nemohu. To je tvůj problém. Ne můj.
Reagovat
VlS
...r na to, to nikam nevede :-)
Reagovat
Fandina
Souhlas. Když někdo nechápe ani primitivní vysvětlení, že jsou dvě možnosti, co myslet pisatel svým příspěvkem o vymazání. Tak to opravdu nikam nevede. Chytrý pochopí.
Reagovat
gigin
Ty blbečku!! Ty mi chceš říct, že se tu mažou příspěvky, které nejsou hodnotné?? To by ti musel admin smazat všechny ty tvoje zcestné kecy. Hezký den, blbánku...
Reagovat
Fandina
Člověče, ty nejsi normální. Nauč se číst a chápat souvislosti. Jsi úplně mimo.
Reagovat
gigin
Jas, stahuju se :)
Reagovat
Pavol
Admin mi zrusil prispevok v ktorom nebolo jedine neslusne slovo len tipy nato kto asi vyhra.
Reagovat
Fandina
Díky za vysvětlení.
Reagovat
VlS
Jde o to, jestli to nebyla propagace nějaký konkurenčni sázkovky, taky to moh bejt omyl, nevím, tipovačky, kdo vyhraje jsou tady běžné a nikdo je nikdy nemazal.
Reagovat
smazaný uživatel
Hodně lidí zde na tp říká ,že Nadal letos nemá formu. Však taky začátkem roku se vracel po dlouhé době, ale až do teď, nic moc. Spíš nic, než moc. Sice jsem Nadalův fanoušek, ale nářadím se k těm fanatickým a vidím dnešní zápas celkem z reálného pohledu. Přesto mám z Nadala už od MC, že se šetří, nehraje naplno. Nemluvím o ztracené formě. Přeci jen, Nadal stojí na prahu největšího úspěchu ve své kariéře, navíc pro něj na nejdůležitějším turnaji v roce. Proč by měl riskovat zranění nebo se fyzicky vyčerpávat? Byl to spíš takový sen ze začátku, ale ze zápasů přímo zde na RG vidím, že nic nenechal náhodě a je 100% připravený na 10. titul. Já tomu věřím a jsem o tom přesvědčen. Nechci ale shazovat Noleho, jen se neuvěřitelně těším nq dnešní, doufám vyrovnaný, zápas :-)
Reagovat
Matti
No, odpoledne se uvidí. Vamos Rafa, nedej svou kůži lacino!
Reagovat
smazaný uživatel
Každý věří :)
Reagovat
PH94
Come on No1e
Reagovat
smazaný uživatel
Po dlouhé době bude mít nějaký turnaj pro příznivce kvalitního tenisu nějaký náboj i po vypadnutí nejlepšího hráče všech dob, Rogera Federera, všeobecně také uznávaného jako Forever Number One.
Reagovat
Krisboy
Také se často nestává, že finále je už ve čtvrtfinále :-) Ti dva se takhle brzy potkávají na GS poprvé od svého vůbec prvního vzájemného zápasu v roce 2006 také na FO!
Reagovat
smazaný uživatel
No, len už by po dlhej dobe mohol mať nejaký turnaj náboj aj pre fans Rogera Federera, lebo mimo Wimbledonu ho clovek na GS ani neregistruje..
Reagovat
Tornes
Tak čtvrtfinále na nejméně oblíbeném GS není špatnou. Doufal jsem ve více, ale co už. Jsem realista a byť věřím ve více, zároveň dokážu pochopit, co je pro Rogera jeho současný strop.
btw, pokud Rafa vypadne, dost pravděpodobně se na Wimblu nedostane mezi nasazených 8... Takže příští "finále" by mohlo přijít už o kolo dřív.
Reagovat
smazaný uživatel
Ak dnes vypadne, tak bude bez debaty mimo osmičky na Wimby..
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby vypad z osmicky nasazenych, je to spis hrozba pro jeho soupere. Rafovi muze byt jedno kdy koho porazi.Kdyz bude mit samozrejme formu a chut vyhravat.

Ja si paradoxne myslim, ze je pro nej dobre, ze se s Djokem potkavaji uz v QF, Rafa uz na tom neni fyzicky tak dobre jako driv, jak znamo, Joker vrati skoro kazdy mic, beha mu to lip..kdyby se potkali treba ve f, myslim, ze by uz Rafa odpadl. Ale spis fyzicky nez psychicky. Zase by hral udrzbu, ty kratke mice na T.

Otazka je jak ubeha nejlepsiho obranare na okruhu Murraye...Davod je skvely, tomu bych to prala nejvic po R, ale vsichni vime jak to ma na GS s Rafou.

No nechme se prekvapit, s cim kdo prijde, treba to bude nejaka spesl nova taktika od Rafy, kterou jsme jeste nikdy nevideli :-) Vamoooooos!!!!!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
* David
Reagovat
Tornes
Co se Wimblu týče, tak to pro Rafu rozhodně není dobře. První týden mu tam nevyhovuje. Tráva ještě není dost vyšlapaná aby se mu šlo dobře pohybovat. Pokud bude už první týden hrát s elitními hráči, jeho šance na postup se výrazně snižují.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak 4. kolo je az v druhem tydnu :-)
Reagovat
Tornes
Dobře, špatně jsem se vyjádřil Jednoduše řečeno čím dřív s nimi bude na Wimblu hrát, tím vyšší pravděpodobnost prohry.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevadí. Tráva už ho nepotřebuje :D

Ale já stejně věřím, že to tam ještě jednou urve (ne letos, kdyby mě chtěl někdo chytat za slovo).
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak Wimbledon je nejprestižnější GS turnaj, pokud se bude RF ve 33 letech prosazovat byť jen tam, bude to úplně stačit...
Reagovat
janek_da
Vida, jak jsou si Nadal a Federer podobni.
Reagovat
smazaný uživatel
Ani by som nepovedal, Rafa sa posledné roky nepresadzuje na jednom GS, Roger sa presadzuje na jednom GS..Ja tam vidím rozdiel..
Reagovat
Stan_Borowitz
Ani já ne. Roger se od roku, kdy mu bylo 28 let prosadil na 3 GS turnajích ze čtyř, Rafa zatím na jediném.
Reagovat
smazaný uživatel
Hra s číslami..Roger už nehral v Austrálii a NY finále 5 rokov..Nehovorím o triumfe, ale o finále..To Rafovi fakt nehrozí a to sa kľudne stavím, že tá bilancia po 28r. bude o moc lepšia..V Paríži hral Roger za posledných 5 rokov finále jedno a vo W. len dve.:Slabota.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ne, to není hra s čísly, pouze srovnávání hrušek s hruškami a jablek s jablky, ne navzájem, jako to děláš ty. Odvolávat se na něco, co se "určitě stane" nebo "určitě nestane" je samozřejmě nesmysl. Do budoucnosti nikdo nevidí.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja píšem v prvom rade o tom, čo sa stalo..Tie fakty sú tak zarážujúce, že moj predpoklad do budúcnosti sa javí mimoriadne reálny..Píšeš, že Federer sa v 28r. presadil na troch GS..Presadil sa na dvoch mimochodom (AO10, W12)..Inak platí, čo som napísal..Ty si spokojný s tou statistkou?..Za 5 rokov tri finále GS?..Nadal má dnes 29r, v 28 mal najhorsiu sezónu v kariére, no stále stihol vyhrat RG.
Reagovat
Stan_Borowitz
Musíš pozorněji číst, psal jsem "od roku, kdy mu bylo 28 let, prosadil na 3 GS turnajích ze čtyř". To schválně, abys zase neslovíčkařil o tom, kdo má kdy narozeniny.

Takže abychom se bavili v číslech. Federer od roku 2009, kdy mu bylo 28 let, byl v 6 GS finále, z toho získal 4 tituly. To není úplně špatná bilance. Třeba ji Rafa překoná, ale bude mít co dělat. Zatím od roku 2014, kdy mu bylo 28 let, byl ve dvou GS finále, z čehož získal jeden titul.
Reagovat
smazaný uživatel
Odpísal som ti prakticky nizsie..Ucelovo vyberas obdobie od sezóny 2009..Tak tým pádom to je od veku 27-33..A Rafa v 27r. vyhral dalsie dva GS a v 28r. pridal jeden...To proste neobkecáš..Nehovoriac o tom, ze pointa mojho prispevku bola v "poslednych rokoch", nie v roku 2009 preboha..
Reagovat
Stan_Borowitz
Pointa tvého výroku je v tom, že se účelově snažíš srovnávat výkonnost hráčů v období, kdy jeden byl již dávno za zenitem, zatímco ten druhý na vrcholu své kariéry. Což je samozřejmě průhledný trik.

Když ale srovnáváme jejich výkonnost v dostatečném období srovnatelného věku, což je jediné validní srovnání, tak až na teenagerské roky z toho prostě vždy (nebo téměř vždy) vychází líp Roger. Snad to není tak těžké pochopit.

Teď už ti asi zase nezbude nic jiného, než vytáhnout slabou éru.
Reagovat
janek_da
Já taky v běhu porážím držitele nejstaršího českého rekordu a netroufnu se s ním porovnávat.
Reagovat
Stan_Borowitz
V zájmu objektivity je ale potřeba dodat, že Rafa samozřejmě může v budoucnosti tyto statistiky významně změnit ve svůj prospěch, nelze ale operovat výsledky, kterých ještě nedosáhl.
Reagovat
smazaný uživatel
Apropos Stan..Jedna poznámka..Súhlasím s tým, že by sme mali porovnávať oboch v období rovnakého veku..Presne to sa vám snažím vštepiť už roky..Snáď mi teda uz nikdy nepredhodíš argument, že Nadal sa v najlepších rokoch Federera nedostával do finále hardových GS..Ja stále argumentujem vekom, že bol v takej fáze kariéry, kedy sa tam nedostával ani Roger..Tak som rád, že sme sa pochopili v tejto veci :)
Reagovat
Stan_Borowitz
No, nedostával, protože na to tehdy prostě neměl a prohrával s průměrnými hráči slabé éry. To jsem nikdy nezpochybňoval. Vždyť přece mimo jiné proto má s Rafou Roger tak špatné H2H, když se tehdy potkávali prakticky jen na antuce.
Reagovat
smazaný uživatel
Vidíš..A napriek tomu sa dostával omnoho ďalej ako v rovnakom veku Federer..Prečo?
Reagovat
Stan_Borowitz
Přece protože v době, kdy byl Federer teenager, byla na hardu nejsilnější éra - většinu GS titulů braly legendy Sampras s Agassim... vyhovuje?
Reagovat
smazaný uživatel
Ešte dodám.Písal som, že sa Nadal posledné roky nepresadzuje na jednom turnaji a Federer sa presadzuje na jednom..Neviem, čo myslíš pod pojmom "posledné roky", ale ako odpoved si mi dal účelovo vystrihnutú štatistiku od roku 2009-2010..Poslednými rokmi som ozaj nemyslel 5-6 ročné obdobie..Ak by som ho myslel, nemohol by som povedať, že sa Nadal na W. nepresadzuje a Roger áno, kedze tam majú za tú dobu rovnaké úspechy..
Reagovat
Stan_Borowitz
To není - na rozdíl od tvých čísel - žádná účelově vystřižená statistika, ale porovnávání úspěchů dosažených ve srovnatelném věku, v tomto případě po 28 roce, odkdy Rogerova výkonnost už není na té výši, co dříve.

Jestli chceš, můžeme klidně jít dál do minulosti vzít třeba statistiku od roku, kdy oba dosáhli 25 let. Roger tam má myslím 11 GS titulů, Rafa tuším 5. Finále jsem nepočítal.
Reagovat
smazaný uživatel
Zbytočná debata..Janekda reagoval na fakt, že mimo W. sa Federer nepresadzuje poznámkou, že sú si s Nadalom podobní..Co samozrejme neplatí a dolozil som súcasnú statistiku..Sucasnú rozumej, sucasnú, aktuálnu, posledných sezón..Tá tvoja s predmetom debaty vonkoncom nesúvisí a je účelovo vytvorená zhodou okolnosti od roku 2009..

Slabšia konkurencia proste bola, mozes sa tomu bránit jak chces..Alebo ako si vysvetlujes, že Agassi v okolí 30ky ziskal 4GS a Federer iba jeden?..Alebo ze Federer bral jeden GS za druhým a zrazu akoby uťalo..Nesúvisi to málinko aj s konkurenciou?
Reagovat
spaniel
Zrazu uťalo... :D Ty by ses byl schopný divit, i kdyby 60 letý Federer přestal vyhrávat a psal bys, že je to konkurencí a zrazu uťalo. I u Nadala jaksi uťalo a to není konkurence bůhvíjaká. Že by přece jen věk něco znamenal? Hm...
Reagovat
janek_da
Samozrejme, ze plati muj primer. Zbytecna debata. Podobni si jsou
Kdyz prihlednem k jejich veku, tak srovnejme rok 2010 u federera s 2014 u Nadala

RN(2014) - finale AO, vitez FO, W - 4.kolo
RF(2010) - vitez AO, qf FO, qf W, sf - USO

Podle meho je to co se tyce uspesnosti dost podobne
Reagovat
janek_da
oj, a to jsem nepocital vlastne rok 2009. Kdyz bych mel byt korektni, co se tyce vekoveho rozdilu.
Ale berme, že Nadal rychleji vyrostl, a rychleji taky pude dolů
Reagovat
Stan_Borowitz
Vždyť jsem to říkal, že ti nakonec nezbude než uchýlit se ke staré dobré "slabé" éře...

Zrazu neuťalo - byl tam prostě postupný a zákonitý pokles. Jaký ostatně podle mne aktuálně v reálném čase sledujeme u Rafy.

Není vyrobená účelovo ani shodou okolností - snažil jsem se ti vysvětlit (a opravdu nevím, jestli to nechceš nebo nemůžeš pochopit), že jsem zvolil poslední možný rok, kdy lze oba postavit to stejné věkové linie, protože z pozdějších let prostě chybí u Rafy data, protože mu prostě není dost let. Můžeme jít jen dále do minulosti, ale tam čísla jen narůstají ve prospěch Rogera. Rafa jej může předehnat jen v budoucnosti, v minulosti určitě ne, to je snad nad slunce jasné.

K té slabé éře - nedávno jsem koukal na statistiky Rogerových zápasů s hráči, kteří hráli v "slabé" éře, a kteří hrají i dnes, v "silné" éře. Šokovalo mne, jakým způsobem je Roger ve svých nejlepších letech doslova deklasoval. V letech 2004-2006 rozdával kanáry jak na běžícím páse. Znovu zdůrazňuji, že se jedná o dodnes aktivní hráče. Dnes, v "silné" éře, je Roger poráží s daleko většími obtížemi, a ani hegemon "silné" éry Djokovič nad nimi nemá takovou herní převahu jako měl tehdy Roger. Není to zvláštní? To se oni za těch deset let tak zlepšili, když už jim je vesměs přes 30?
Reagovat
smazaný uživatel
Takze ty absolútne popieraš existenciu odlišnej konkurencie v tenise v rámci roznych období?..Roger proste prestal vyhrávať lebo bol už starý, áno?..Nemože byť príčinou nič iné?..Pre mňa trochu krátkozraké uvažovanie, ale budiš..Každy máme svoje muchy..

Zaujíma ma tá téza, ktorú som načrtol vyššie..Zrazu ich porovnávame vekovo.:Mne to v podstate vyhovuje, je to v podstate gól do vlastnej siete, keďže sa tým pádom vysvetluje, preco sa Rafa nedostával do finále v rokoch, kedy Roger..
Reagovat
janek_da
Trosku z jineho soudku, podle me ale celkem dulezite.

Roger uz ma deti. To je setsakra brzda v kariere. Proto jsem hodne zvedav na Noleho, jak se mu bude dařit. Do jednoho roku muzes dite trosinku "upozadit". V tomto musim Rogera zatracene obdivovat. Ostatni tenisovi velikani s detmi padaji rankingem celkem rychle.
Reagovat
Stan_Borowitz
Samozřejmě je to kombinace příčin. Nikdy nic není jednostranné. Ale je kuriozní, že v slabé éře byl Federer jednička, zatímco o deset let starší v silné éře je dvojka. To mezi těmi érami asi zase takový propastní rozdíl nebude...
Reagovat
spaniel
:)
Reagovat
janek_da
Pisu podobni. Federer ma Wimblas, Nadal FO. Zbytek je u obou "horsi". Ze je Nadal uspesnejsi za poslednich treba 5 let nepopiram, to bych asi byl trochu blbec.

Proste vek nezastavis ani u jednoho.
Reagovat
janek_da
podle tvojí logiky, Hewitt taky nic moc
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Lleyton je bohuzial nizsia liga, tam sú tie kritéria benevolentnejšie..
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist