Vyzkoušejte nový TenisPortal – moderní, přehledný a optimalizovaný i pro mobily
Vyzkoušet

12. den Wimbledonu: Alcaraz se o finále utká s Medveděvem, Djokovič se Sinnerem

  • V rámci 12. hracího dne letošního ročníku Wimbledonu se rozhodne o finalistech mužské dvouhry. Světová jednička Carlos Alcaraz se v souboji posledních dvou šampionů US Open střetne s Daniilem Medveděvem. Sedminásobný vítěz a šampion posledních čtyř ročníků Novak Djokovič bude čelit Jannikovi Sinnerovi.
    14. 7., 06:00 | Previews |  176 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
NÁŠ DNEŠNÍ VÝBĚR
• Semifinále mužů •
Sinner (8-It.) - Djokovič (2-Srb.) | Centre Court (14:30 SELČ)
Alcaraz (1-Šp.) - Medveděv (3-) | Centre Court (16:30 SELČ)

 

Jannik Sinner (8.) - Novak Djokovič (2.) | Centre Court (14:30 SELČ)
Jannik Sinner na pátý pokus překonal čtvrtfinálovou fázi grandslamů, což by mělo jeho kariéře výrazně pomoct. Cestu do semifinále měl ovšem ohromně snadnou, takže pokud v pátek nezvítězí či nepadne s největším favoritem těsně, možná nebude účast mezi nejlepším kvartetem Wimbledonu považovat za tak velký úspěch. Jeho žebříčkově nejvýše postaveným protivníkem byl #79 Quentin Halys ve třetím kole.

Jednadvacetiletý Ital si ale musel po postupu do semifinále rozhodně oddechnout. Přerušil totiž sérii tří nezdarů ve čtvrtfinálových bojích (jednou nenastoupil) a na grandslamech prohrál všechny čtyři předchozí.

V tuto chvíli je jediným Italem, který prošel do semifinále grandslamů před dosažením 22 let. V úterý se stal nejmladším wimbledonským semifinalistou po více než 10 letech, ovšem ve středu ho v této statistice překonal Carlos Alcaraz.

Z ostatních semifinalistů letošního Wimbledonu je Sinner pro sedminásobného šampiona a obhájce titulu Djokoviče možná tou největší hrozbou. Svůj um na trávě ukázal už v loňském čtvrtfinále v tomto dějišti, když si proti pozdějšímu vítězi vypracoval náskok 2:0 na sety. V následujících třech dějstvích byl ale celkem bez šance.

Jannik Sinner - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Montpellier (T); Miami,  Rotterdam (F);  Monte Carlo,  Indian Wells (SF)
Největší úspěchy na trávě: Wimbledon (SF)
Bilance: 37:10
Bilance z posledních 10 zápasů: 8:2
Bilance na trávě: 8:2
Bilance proti hráčům TOP 10: 4:4 (kariérní 13:25)
Bilance v semifinále grandslamů: 0:0 (kariérní 0:0)
Bilance v semifinále: 3:2 (kariérní 10:7)
Grandslamy: Australian Open (OF), French Open (2K)

Jannik Sinner - Wimbledon
Kariérní bilance:
9:2
Nejlepší výsledek: semifinále (2023)
Loňský výsledek: čtvrtfinále
Bilance v semifinále: 0:0
Generálka: Hertogenbosch (ČF), Halle (ČF)
Cesta turnajem: J. M. Cerúndolo (6:2, 6:2, 6:2), Schwartzman (7:5, 6:1, 6:2), Halys (3:6, 6:2, 6:3, 6:4), Galán (7:6, 6:4, 6:3), Safiullin (6:4, 3:6, 6:2, 6:2)

Novak Djokovič musel řešit ve čtvrtfinále s Andrejem Rubljovem několik komplikací, včetně prohraného úvodního setu. Vzhledem k jeho bilanci se soupeři, kteří mají v závěrečných kolech velkých turnajů potíže, však o jeho vítězství i tak asi málokdo pochyboval. Bývalý lídr žebříčku odvrátil v následujících třech sadách všech sedm brejkbolů a vyhrál 4:6, 6:1, 6:4, 6:3.

Největšího favorita nyní čekají jasně nejtěžší zápasy v letošním ročníku Wimbledonu a bude zajímavé sledovat, zda si svou dominanci na grandslamech udrží. "Nechci být arogantní, ale samozřejmě se považuju za favorita. Když se podíváte na moje výsledky tady ve Wimbledonu, kde jsem vyhrál poslední čtyři ročníky a letos došel do semifinále, tak ano, řekl bych, že jsem favorit."

Na všech třech letošních majorech potkal ve čtvrtfinále ruského zástupce a oba předchozí ovládl. Stále tak útočí na kalendářní Grand Slam. Na lednovém Australian Open dominoval právě proti Rubljovovi a na pařížské antuce otočil manko setu a porazil ve čtyřech sadách Karena Chačanova.

Právě na grandslamových turnajích v poslední době takřka neustále dorovnává a překonává rekordy. Na letošním Australian Open srovnal krok s Rafaelem Nadalem, na French Open se stal prvním mužem v historii vlastnícím 23 grandslamových vavřínů a ve Wimbledonu dorovnal rekord open éry v počtu grandslamových semifinále (46, stejně jako Federer). Pokud nejslavnější turnaj dobyje popáté v řadě, bude se s osmi tituly dělit s Federerem o první příčku.

V probíhající povedené sezoně zatím zaznamenal 36letý Srb jen čtyři porážky. Jednu z nich zaregistroval proti svému dosud jedinému letošnímu italskému soupeři, v osmifinále na antukovém Masters v Monte Carlu podlehl 6:4, 5:7, 4:6 Lorenzovi Musettimu.

Novak Djokovič - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
French Open,  Australian Open,  Adelaide 1 (T);  Dubaj (SF)
Největší úspěchy na trávě: první turnaj
Bilance: 32:4
Bilance z posledních 10 zápasů: 10:0
Bilance na trávě: 5:0
Bilance proti hráčům TOP 10: 6:2 (kariérní 246:109)
Bilance v semifinále grandslamů: 2:0 (kariérní 34:11)
Bilance v semifinále: 3:1 (kariérní 131:47)
Grandslamy: Australian Open (T), French Open (T)

Novak Djokovič - Wimbledon
Kariérní bilance:
91:10
Nejlepší výsledek: triumf (2011, 2014-15, 2018-19, 2021-22)
Loňský výsledek: triumf
Bilance v semifinále: 8:3
Generálka: žádná
Cesta turnajem: Cachín (6:3, 6:3, 7:6), Thompson (6:3, 7:6, 7:5), Wawrinka (6:3, 6:1, 7:6), (17) Hurkacz (7:6, 7:6, 5:7, 6:4), (7) Rubljov (4:6, 6:1, 6:4, 6:3)

Vzájemná bilance: Djokovič vede 2:0. Pokud nebude Sinner v průběhu utkání zdravotně limitován a předvede svůj nejlepší tenis, mohlo by dojít na další parádní bitvu, ve které by mohl dělat Srbovi velké potíže. Djokovič je nicméně jasným favoritem a očekává se, že Sinner se na tomto turnaji ke svému prvnímu velkému triumfu už více nepřiblíží.

Tip na vítěze: Novak Djokovič

 

Carlos Alcaraz (1.) - Daniil Medveděv (3.) | Centre Court (16:30 SELČ)
Carlos Alcaraz a Daniil Medveděv mají pár věcí společných. Španěl a Rus jsou posledními dvěma šampiony US Open a od února 2004 (Andy Roddick) jedinými hráči mimo Big Four, kteří dosáhli na post světové jedničky. Navíc v letošní sezoně posbírali shodně pět titulů, což je zatím nejvíce na hlavní tour.

Ačkoli patří letos k nejúspěšnějším, dosud se v probíhající sezoně potkali jen jednou. Alcaraz ve finále březnového Masters v Indian Wells dominoval a znovu z tenisového trůnu sesadil Novaka Djokoviče. O ten se Srbem na dálku bojuje i v aktuálním ročníku Wimbledonu a porážka s Medveděvem by ho mohla o čelo žebříčku připravit.

Carlose Alcaraze musela poslední dvě vítězství povzbudit. V osmifinále přehrál ve čtyřech setech předloňského finalistu Mattea Berrettiniho a ve čtvrtfinálovém šlágru nepovolil set světové šestce Holgerovi Runemu. Proti dánskému vrstevníkovi si připsal svůj první skalp TOP 10 na trávě, na které se neustále zlepšuje.

Dvacetiletý Španěl je historicky nejmladší světovou jedničkou a také nejmladším tenistou, který přezimoval na tenisovém trůnu. A na další úspěch nečekal dlouho, ve Wimbledonu se stal nejmladším hráčem v open éře, jenž posbíral semifinálové grandslamové účasti na všech třech površích. Na US Open 2022 získal první titul z majorů a na nedávném French Open skončil v semifinále.

V aktuální sezoně utrpěl jen čtyři porážky, což je stejně jako Novak Djokovič. V probíhajícím roce však odehrál o 12 zápasů více než vítěz letošních Australian Open a French Open. Navíc měl ve třech ze čtyř prohraných duelů zdravotní potíže, jedinou výjimkou je šokující prohra s Fábiánem Marozsánem na římském Masters.

Vyjma Djokoviče měla nasazená jednička v posledních letech problém naplnit ve Wimbledonu očekávání. Od roku 2011, kdy Rafael Nadal v semifinále porazil Andyho Murrayho a pak ve finále prohrál s Djokovičem, se žádný z nejvýše nasazených (nepočítaje Djokoviče) do finále nedostal.

Carlos Alcaraz - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Queens,  Madrid,  Barcelona,  Indian Wells,  Buenos Aires (T);  Rio de Janeiro (F);  French Open,  Miami (SF)
Největší úspěchy na trávě: Queens (T)
Bilance: 45:4
Bilance z posledních 10 zápasů: 10:0
Bilance na trávě: 10:0
Bilance proti hráčům TOP 10: 6:1 (kariérní 18:10)
Bilance v semifinále grandslamů: 0:1 (kariérní 1:1)
Bilance v semifinále: 6:2 (kariérní 14:7)
Grandslamy: Australian Open (-), French Open (SF)

Carlos Alcaraz - Wimbledon
Kariérní bilance:
9:2
Nejlepší výsledek: semifinále (2023)
Loňský výsledek: osmifinále
Bilance v semifinále: 0:0
Generálka: Queens (T)
Cesta turnajem: Chardy (6:0, 6:2, 7:5), Müller (6:4, 7:6, 6:3), (25) Jarry (6:3, 6:7, 6:3, 7:5), Berrettini (3:6, 6:3, 6:3, 6:3), (6) Rune (7:6, 6:4, 6:4)

Daniil Medveděv sice zatím na žádného žebříčkově výše postaveného soupeře v letošním Wimbledonu nenarazil, ale i tak musel zvládnout několik výzev. V úvodním týdnu potkal na trávě velmi nebezpečné Adriana Mannarina a Mártona Fucsovicse a ve čtvrtfinále přetlačil v pěti setech rozjetého Christophera Eubankse, jenž vyřadil Camerona Norrieho a Stefanose Tsitsipase.

Letos posbíral o jednu výhru více (bilance 46:8) než Alcaraz (45:4). Jak již bylo zmíněno, oba mají na kontě pět letošních triumfů. Sedmadvacetiletý Rus ovšem předčil očekávání mimo svou komfortní zónu, a dokonce kraloval na svém nejméně oblíbeném povrchu, konkrétně na Masters v Římě.

V semifinálových duelech na grandslamech má skvělou úspěšnost 4:1, ovšem ještě nikdy v této fázi nenarazil na světovou jedničku ani zástupce Big Three. Jediný nezdar zapsal před třemi lety na US Open, kde neuhrál set s pozdějším šampionem Dominicem Thiemem.

Daniil Medveděv - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Řím,  Miami,  Dubaj,  Dauhá,  Rotterdam (T);  Indian Wells (F);  Adelaide 1 (SF)
Největší úspěchy na trávě: Wimbledon (SF)
Bilance: 46:8
Bilance z posledních 10 zápasů: 7:3
Bilance na trávě: 7:2
Bilance proti hráčům TOP 10: 6:3 (kariérní 35:35)
Bilance v semifinále grandslamů: 0:0 (kariérní 4:1)
Bilance v semifinále: 6:1 (kariérní 33:12)
Grandslamy: Australian Open (3K), French Open (1K)

Daniil Medveděv - Wimbledon
Kariérní bilance:
13:4
Nejlepší výsledek: semifinále (2023)
Loňský výsledek: nehrál
Bilance v semifinále: 0:0
Generálka: Hertogenbosch (2K), Halle (ČF)
Cesta turnajem: Fery (7:5, 6:4, 6:3), Mannarino (6:3, 6:3, 7:6), Fucsovics (4:6, 6:3, 6:4, 6:4), Lehečka (6:4, 6:2 skreč), Eubanks (6:4, 1:6, 4:6, 7:6, 6:1)

Vzájemná bilance: 1:1, Medveděv vyhrál předchozí souboj ve Wimbledonu. Alcaraz je proti velmi zkušenému soupeři celkem jasným kurzovým favoritem, což mu může podobně jako na nedávném French Open uškodit. Ve stejné pozici byl totiž také v semifinále na pařížské antuce proti Novakovi Djokovičovi a utkání neustál psychicky. Nejspíše se z toho ale poučil a tíhu očekávání i role favorita by tak tentokrát mohl zvládnout lépe.

Tip na vítěze: Carlos Alcaraz

WIMBLEDON 2023 - PROGRAM 12. HRACÍHO DNE
• CENTRE COURT • (od 14:30 SELČ)
1. Sinner (8-It.) - Djokovič (2-Srb.)
2. Alcaraz (1-Šp.) - Medveděv (3-)
• NO.1 COURT • (od 14:00 SELČ)
1. čtyřhra žen
2. S. Hsieh/Strýcová (Tchaj-wan/ČR) - Bouzková/Sorribesová (ČR/Šp.)
3. legendy
• COURT 12 • (od 12:00 SELČ)
1. dvouhra juniorek
2. dvouhra juniorů
3. čtyřhra juniorek
4. A. Kovačková/Samsonová (ČR) - Jamrichová/Urgesiová (2-SR/It.)
• COURT 18 • (od 12:00 SELČ)
1. dvouhra juniorů
2. Bartůňková (ČR) - Kornějevová (1-)
3. Filip/Vulpitta (ČR/It.) - Fonseca/Prado Angelo (2-Braz./Bol.)
Kompletní program
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (176)
14.07.2023 19:46Od: Mantra no docela
by mě zajímalo jak by vypadal záapas Gyrose s Alkáčem ve Wimblu.

Gyros podle mě total kariera out - ten se vrátí a zjistí, že nestíhá, tak udělá trochu bordel a pak to vzdá jak Bernár smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:48Od: annah
Alkac na síti úžasný! Tleskam tady nahlas. Snad mu to vydrží ještě dva sety...smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:52Od: paddy
vydrží mu to i do neděle smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 19:04Od: farr
V neděli se zas užene po dvou těsných setech a zbytek pak znova odchodi, to bude fakt zábavinda. mentaaalsmilesmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 19:37Od: annah
Teď se Med nějak zvedl, už dvakrát Carlosovi vzal podání...
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:38Od: Tenisovy.nadsenec Hindrance
To je král, jak tam zakomponoval do pozapasoveho rozhovoru hindrancesmile

Nole je možné buď za a) milovat nebo b) zbožňovat.

Sinner skvělý ve třetím setu. Dnešní zápas jenom potvrdil, že je budoucí světová jednička či dvojka.

Vamos Nole!smile

Snad druhé semifinále bude na pět setů, ale to celé neuvidím, jelikož máme v Cairns už 1:37 am.smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:40Od: paddy
když si dáš další dávku, tak vydržíš celou noc smile smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:41Od: Pe3k
Neuhrál set a tím potvrdil světovou jedničku smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:45Od: Tenisovy.nadsenec
Tak ale beze srandy.... Kdo bude vyhrávat GS když ne Sinner, Alcaraz a Rune?

Odpověď je jasná... Nikdo.
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:50Od: Kandinsky1
Snad brzo někdo doroste.
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:52Od: Tenisovy.nadsenec
Menšík? smilesmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:06Od: Pe3k
Alkaraz ano, Sinner ne.
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:29Od: paddy a máme ho z krku
jen zbytečně zdržoval smile

dvoutýdenní čekání na finále je zdlouhavé smile
pořadatelé měli spíš zařadit závody šneků nebo kohoutí zápasy
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:33Od: annah
PO druhém setu jsem usnula. Dopadlo to dle očekávání. Škoda, že je ten Nole tak děsně nesympatický. Má takový divný kukuč, nechtěla bych být nablízku, když se naštve. Ale aspoň přestal posílat ty operetní srdíčka. To mu slouží ke cti.
Teď hlavně ať vyhraje Alcaraz! Chci vidět jejich finále!
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:44Od: Tenisovy.nadsenec
Nechceš ho rovnou poslat na doživotí do vězení za domácí násilí? :))

Krásné generalizovaní.

Ty budeš určitě ten typ "Karen", která škatulkuje lidi. Např. Všichni jihoameričani mají rádi teplo.

A Roger narozdíl od svých rivalů kaká elegantní exkrementy v podobě pralinek Lindt. :) smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:57Od: paddy
vsadím se, že zdarma bys sis dal celou misku smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:04Od: annah
Ale no tak. Jaké generalizování a škatulkování? Je mi prostě nesympatický a nepříjemný.
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:00Od: killer123
Djokovič je borec. Nenechal se nesmyslně naočkovat pro výhru tenisek nebo iPhone. Kvůli tomu přišel o několik grandslamů. Ale co, zdraví je přednější. Přeji mu, ať to celé vyhraje!
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:04Od: turista
Přišel i o mnoho Masters tisícovek v Americe.
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:07Od: Liverpool22
smilesmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:13Od: paddy
můžu se zeptat jaké máš IQ?

vynechal jen 2 GS, z toho na USO má 3/16 19% smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:17Od: Tenisovy.nadsenec
Přišel o jisté vítězství na Wimbledonu 2020, který byl zrušen. Teď už by v neděli zkoušel překonat rekord Borga 5 vítězství Wim v řadě. A zároveň by bojoval už o svý devátý W.

Djokovič a Ali jsou jiná liga než všichni ti Federerove a spol. Systém jim uzmul nejlepší šance na jejich nejlepších turnajích. V případě Aliho sebrali Alimu jeho nejlepší roky díky Vietnamu.
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:28Od: paddy
Wimbledon nebyl zrušen kvůli očkování, ale kvůli pandemii, tenis se půl roku nehrál smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:34Od: Tenisovy.nadsenec
Tak jinak .... FO 2020 přesunuli Nadalovi na říjen, ale Wimblas přesunut nebyl. Já Nadalovi nepočítám nejenom AO 2022, ale ani FO 2020. JELe to okultní oportunistický sektář píchající panenky voodoo.
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:43Od: paddy
když se podíváme pouze na GS, které hrál, tak má 6 z 9 66 %, takže ty kecy o automatických titulech si můžete nechat pro někoho, kdo neumí počítat smile

jsem zvědav na letošní USO i neděli
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:21Od: baggik
Pto Noleho ktery ma 35 grandslamovsch finale jsou to mozna jsem n 2 grandslamy, no pro vetainu hracu je to vic, nez kdy vyhrajou. Navic AO je proste kradez, ja bych to tomu Nadralovi snad ani nepociatal, by ho tam neporazil i kdyby se posjal. Ale klobouk dolu pred Novakem, ze nepriatoupil na ten jejich podvod s ockovanim. Ted kdyz to vyslo najevo, ze to byla levarna, myslite ze se jemu nebo všem lidem, kteri do toho byli nesmyslne tlaceni nebo byli diskriminovani, ze se nenechali zblbnout, myslite ze se nekdo omluvil??
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:35Od: Tenisovy.nadsenec
Přesně, Nadal regulérně nevyhrál všechny GS aspoň dvakrát. AO 2022 nemá hodnotu. Za to Nole vyhrál všechny aspoň třikrát! smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 19:29Od: killer123
Naprosto souhlasím!
[ Reagovat ]
15.07.2023 00:17Od: Martan1
Vy jste se tady asi zcvokli na kvadrát, jak může být zdravější , teda obráceně ...poškozenejší očkováním když starým lidem očkování zachránilo život. Samozřejmě že ho Novak nepotřeboval, ale že by byl zdravější když ho nemá? A jako v čem zdravější? Copak očkování škodí? A od kdy? Očkování zachránilo miliony životů, co je to za dobu a lidský trubky co se úplně zcvokli? Vy znáte víc případů kdy očkování škodí než když pomáhá? Jestli ano , tak sem s tím! Ale pouze seriózní statistiky Čísla hovoří! Dejte čisla, jinak buďte zticha!
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:02Od: turista
Nesympatický? Hmmm. Nemůže se každému zavděčit.
[ Reagovat ]
15.07.2023 00:05Od: Martan1
Soráč, já v Novakovi vidím vzteklého dobráka, celkem teda ujde jako člověk a kdybych nefandil komu jinému než Rafovi, tak možná Novakovi. Ale to už nejde. Rafa si to vydřel na antuce, která bere nejvíc síly.Proto ho obdivuju.
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:27Od: turista
Je to tam! 134.finále pro Novaka. Hurá!
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:29Od: Liverpool22
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:26Od: Kandinsky1
Co v tom TB zase šaškoval s očima smile smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:22Od: paddy
Sinner by neměl hledat problém v kluzkém povrchu, ale u hlavně u sebe

díky dojezdu na Grand Colombier jsem naštěstí neviděl jeho utrpení při promarněných SB smile
[ Reagovat ]
15.07.2023 00:29Od: Martan1
Novak měl lepší hlavu, Sinner zkazil všechny důležitý fiftýny. Měl víc bodů na příjmu za zápas než Djok a přesto prohrál. Dostal několikrát namazáno na brejkbol a totálně to zazdil!! Je to hlavou.
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:18Od: Tomas_Smid_fan Tie break
kdo ho asi vyhraje?smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:12Od: Tomas_Smid_fan
Janek není hlavou daleko od Fokynysmilesmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:11Od: PetaM
To je kašpar smilesmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:08Od: Kandinsky1
Sinner je salát, takhle zahodit dva brejboly/setboly.
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:11Od: Ondra979
ted jsem to neviel, co tam zas vyvedl? nicmene neprekvapive..
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:13Od: Tomas_Smid_fan
dva homeruny na BP, jeho klasika, takže fakt nepřekvapivé.smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:15Od: Ondra979
no ty...
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:57Od: Tomas_Smid_fan
Vypadá to, že na centru je už bahnosmilesmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:56Od: Tomas_Smid_fan
tak Teta s Šuwejkou mají finále!smile Parádní závěrečná výměna holek na síti a razantní zakončí MB Tetou!smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:04Od: com
dneska si Bouzkova na nic nestezovala? smilesmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:08Od: Tomas_Smid_fan
Ne, nedostala kanárasmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:52Od: Tomas_Smid_fan zvědavý invalida Karásek
by tentokrát rád věděl, jak je možné, že se na travnatém dvorci lépe pohybuje stejně vysoký, o několik kilo těžší a již 36letý Joker nežli 22letý Janek.smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:11Od: Petr_Fisk
V tom bude ten lepek.
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:33Od: Marduch
Djokovicova příprava obecně i na každý jednotlivý zápas. U něj to opravdu není jen o rotopedu a několika protaženích.
[ Reagovat ]
15.07.2023 01:41Od: Tomas_Smid_fan
to beru, je to navác bývalý gymnasta... Jenže, věk prostě ve vrcholovém sportu nezastavíš.
Takže otázka zní: Kde udělali soudruzi u "projektu Janek" chybu?
Přece se psalo o tom, že měl od žáků všechny poslední vymoženosti atd. A výsledkem je, že se ve 22letech nedovede pohybovat na trávě. Neříkám, že je to jednoduché, že je to pro každého, ale proč to nejde jemu?smile Přitom zrovna on by měl být dobrý typ na trávu, jak úderově, tak postavou.
[ Reagovat ]
15.07.2023 13:55Od: Marduch
Bývalý gymnasta? To kdes nabral? :-) Jeho příprava zahrnuje prvky gymnastiky i jógy už léta. Předsezonni i průběžná. Takže jeho vnímání pohybu prostě bude na mimořádné úrovni. K tomu strava bez živočišných tuku (až
na ryby 1x za uherak), bez laktózy, bez lepku, což mozna bude mít vliv na pohybový aparat též. K tomu skvělé fyzické a psychosomaticke predspozice pro sport jako takový.
https://www.rehabps.cz/data/Kolar_EN.pdf
[ Reagovat ]
14.07.2023 22:13Od: elsky
To je jednoduchý. Má s pohybem víc zkušeností smile.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:40Od: Ondra979
sleduje nekdo debl? asi to da Barbora s hiesh, ale jak to vypada?
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:44Od: Tomas_Smid_fan
Dávaj mladejm záhul, profesorský výkon s nadšením.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:45Od: Ondra979
nj a proc ne..preju jim to
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:46Od: Tomas_Smid_fan
Velká zábava pro Báru. Už 5:0 ve druhém.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:29Od: Ondra979
tak a je to...sinere s timhle jdi fakt nekam..uz zaes celi hned na zacatku BB
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:32Od: Ondra979
tak nejakym zazrakem je prezil..ale jestli ychle nebrejkne djoka, tak je to stejne jedno
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:49Od: turista
Tohle už snad Novak nepustí když vede 2:0 na sety.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:21Od: Tenisovy.nadsenec Realita
Když vezmeme do úvahy první dva sety, tak kdyby takto hrál Federer jako hraje Nole, tak ho tu všichni velebí jak variabilně a elegantně hraje. Ale tohle místní apartheit nikdy nepřipustí. Faktem ovšem je, že Nole hraje nádherný variabilní celodvorcovy tenis. FH, BH, podání, kraťasy, loby, prohozy.... Elegantní copovane obranné BH.....

Docela jsem nečekal takovou Srebrenici. Čekal jsem 1:1 po dvouch setech. Doufám, že to bude 3:0. Ale nepredbihejme, Novak je starý pán, stát se může vše.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:26Od: Amputace
Protože Federer hrál skutečně elegantně. To, co hraje Djokovič, je strojovost. Nedivím se, že lidi to nebaví tolik, jako je bavil Federer.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:28Od: Pe3k
Djokovic umí elegantně posílat jen srdíčka smile smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:49Od: annah
A nekonečně pinkat o zem, než si nadhodi míček. Tuhle jsem mu nepočítala 15 pinknuti.smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:47Od: turista
Tak Rafafans nemají Novaka rádi čemuž se nedivím. Ale oba si navzájem zatarasili cestu k titulu mnohokrát přičemž těch vzájemných finále vyhrál asi víc Nadal než Djokovič. Buďte v klidu. Každý z těch tří je svým způsobem GOAT. Nemám problém s tím to uznat.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:52Od: Ondra979
vic titulu urcite sebral Federerovi..kdyby byl Roger psychicky odolnejsi, tak mel ne jeden, ale aspon dva navic s Djokem a jeden s Rafou..bohuzel tady mu nebylo dano a ukazalo se to jako jeden z rozhodujicich faktoru ale jeho hra je jednozancne nejhezci na pohled, ale neni az tak efektivni..
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:01Od: turista
Budiž. Ale 20 GS, 54 velkých titulů, 103 titulů celkem a 310 týdnů na No1 celkově svou velkou váhu má navždycky. Stejně tak Federerova tenisová genialita. V tom se asi shodneme napříč různými tábory tenisových příznivců.
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:07Od: Ondra979
tak to bezesporu, jen mel proste urcite vetsi potencial co se tyka vysledku..me by stacily aspon dva GS navic, ty dat urcite mel a stejne by to jak vidime na nejlepsiho nestacilo..ale ten dojem si trochu zkazil temi ztracenymi uz "vyhranymi" zapasy a to zapomenout jen tak nejde
[ Reagovat ]
14.07.2023 17:13Od: Tenisovy.nadsenec
Jzs Turisto, stop .... To je jenom díky tomu, že byl Nole tak fenomenální univerzál, že se dostával k Nadalovi do finále FO často.

Ale Nadal nebyl dostatečně dobrý, aby se dostával v období PRIME a PEAK Djokovice do finále AO a Wimbledonu. A když už se Nadal dostal, tak vyfasoval nakládačky, i když hrál Nadal na absolutní maximum svých schopností.

Claydal je goat antuky.... Tím to končí . Hala traged, Wimblas traged, AO traged....smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:17Od: turista
Já bych ale nepopíral úspěchy Rafy Nadala na hardu. Není moc hráčů, kteří vyhráli 26 titulů na hardu, z toho 16 velkých. Rafa Nadal patří mezi 10 nejlepších tenistů na hardu Open éry, stejně jako Novak Djokovič patří mezi deset nejlepších hráčů na antuce Open éry. Fanděme Novakovi, ale uznávejme kvality a úspěchy Rafy a Rogera a dalších.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:48Od: turista
Budiž. Ale Djoker Nole nehraje na krásu ale na účelnost.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:18Od: jackiec
Už dlouho mě u semi GS tak nebralo spaní, škoda že jsem na Srba nevsadil víc.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:11Od: Tomas_Smid_fan
Janek jak má šanci, tak to vystřelí na Marssmile Ten by fakt musel mít extrémní kliku, aby něco většího vyhrál.smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:15Od: dadaft
dobrý tenis, hrozná škoda, že Janek na začátku obou setů přišel o servis, je furt pod tlakem ,,,,,,,,,,,,,,
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:21Od: Tomas_Smid_fan
njn, promarnil momentum na začátku. Jak uklouzl hned při první výměně, tak jsem si říkal ajajsmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:09Od: Kandinsky1
Teď by mě zajímala ta komunikace Djoka s jeho boxem.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:10Od: dadaft
přesně, furt naznačoval něco o mluvení, ale co to mělo znamenat netuším ,,,,,,,,,,,,
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:14Od: Kandinsky1
Nejdřív si pleskal na bradičku on, pak někdo v jeho boxu. Jako v baseballu nebo v pavilonu opic smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:13Od: dadaft
a na to, že to má Djokovič pod kontrolou, je v boxu dost nervozity, se mi zdá ,,,,,,,,,,,,,,
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:17Od: Kandinsky1
Goran se tam několikrát hroutil po Djokovičových servisech smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:05Od: Kozoroh Djoker-Sinner 6:3, 4:3
Sinner do toho pořádně buší, ale Ńo1e jeho razanci dokáže čelit. smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:02Od: paddy Hurkacz, Rublev a Sinner
mají jedno společné
ten vystrašený pohled, když se při chůzi na lavičku podívají na Djokoviče smile
prostě liskací typy smile smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:07Od: Petr_Fisk
jj třeba Nick měl úplně jiný pohled.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:59Od: Ondra979
tak zas nic..to je uz klasika..djoko rochu rozhozeny po konfliktu s rozhodcim, coz je povinnost vyuzit, pokud prijde sance,ale nic z toho..to je fakt jak pres kopirak s tema mladasama,muzou si to nechat patentovat lamy
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:57Od: Amputace
Jako je třeba říct, že Djokovič hraje opravdu výborně. Prakticky bez nějaké výraznější slabiny. Dokonce i na té síti, kde mnohdy působil jako začátečník, mu to začalo jít. Sinner začal dobře. Měl hned v prvním gemu BB, nastoupil na Djokoviče agresivně, ale není zkrátka kudy. Až moc dnes bije do očí, že nemá herní varianty. Nejde na síť, nezkrátí hru. Je to takový "del poterovský" typ. Sympaťák s razantními údery od BL, dobrým servisem, ale bez variability. To na Djokoviče v této formě nemůže stačit. Před zápasem jsem čekal, že urve alespoň set a trochu Djokoviče unaví, ale nevypadá to.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:58Od: paddy
ten si max. urve achilovku
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:19Od: Kozoroh
smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:53Od: Newcombe ten Sinner je skoro tak nudný jak Berdych
nemá žádný tennis-appeal, takový uspávač hadů, nuda
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:55Od: Pe3k
Počkej až ti místní fans řeknou, že to je jejich oblíbenec a vyhraje 15 gs smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:58Od: Amputace
Já to vidím celkem podobně. Herně prostě nuda. Ale sympatický mi je a jestli to bude do budoucna hlavní Alcarazův rival, byl bych mnohem radši, než kdyby to měl být Rune.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:59Od: Tenisovy.nadsenec
Výjimečně souhlasím.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:51Od: turista
Souhlasím. Rune je příliš namachrovaný a drzý na svůj věk.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:59Od: Kandinsky1
Hlavně tak vypadá.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:52Od: Tenisovy.nadsenec Pan sudi
Dobrej ubožák .... Asi taková wimbledonska zakomplexovaná verze Forehanda, musel si dokazovat svou chabou fejkovou maskulinitu a málem pan sudi zařídil 2:2 ve druhém setu. smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:56Od: Pe3k
Sudího bych se zeptal když tohle bylo podle něj "hindrance" jak to že to samé neplatí u žen nebo Alkaraze?
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:58Od: Andrew89
Puste si to video. Kdyz zacal uder byl ticho a zarval pozde pri uderu Sinnera. Naprosto spravny rozhodnuti.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:59Od: Pe3k
A moje otázka byla proč to naprosto správné rozhodnutí neaplikuje i na ostatní.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:00Od: Andrew89
Protoze tohle nedelaj:)
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:06Od: Pe3k
Sorry dítě fandící Nadalovi, ale dělají mnohem horší věci.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:10Od: Amputace
Stejně jako Djokovič. Za to, co už všechno na kurtu za dobu své kariéry předvedl za šílenosti, měl mít dávno doživotní distanc. Alcaraz tak možná heká, to je celé - nezdržuje, neřve po podavačích, nerve ze sebe tričko jako gorila, nehází po lidech kolem sebe míčky nebo rakety, neodpaluje nas.raně míče do publika... Myslím si, že zrovna to hekání se mu dá ještě odpustit.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:15Od: Pe3k
Jasně mě nevadí, že Djokowitch dostal trest, ale že za to samé ostatní trest nedostanou. Proti Alkáčovi nemám nic.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:52Od: turista
Doživotní distanc? Ty jsi se úplně zbláznil.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:53Od: turista
Alcarazovo hekání nevadí. To k tomu všemu nějak patří stejně jako Nadalovo hekání.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:01Od: Amputace
Ale Alcaraz křičí v momentě, kdy odehrává úder, to je úplně něco jiného. U žen nevím.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:05Od: Pe3k
No Alkaraz křičí tolik, že ti zaručuji, že bych našel x situací podobných tomu co udělal Djokovic...Další věc to zdržování při servisu. Ve finále Wimbledonu 2008 měl Nadal průměr u podání 35 sekund a rozhodčí mu to nepísknul ani JEDNOU...
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:07Od: Amputace
Ve 2008 se to snad ještě posuzovalo jinak, ne? Vždyť ani ještě nebyla ta odpočítávací časomíra, tak jak to můžeš srovnávat... Nechceš mi říct, že i ty jsi najel na vlnu Djokovičova mučednického fanklubu?
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:12Od: Pe3k
Posuzovalo se to tak, že Nadal neustále překračoval limit a nedostal za to žádný trest. Klidně si ten zápas pust, aby si alespoň jednou věděl o čem vlastně píšeš...
Mě jde jen o to, aby pravidla platila pro všechny, což se neděje.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:16Od: Amputace
V době, o které píšeš, se to ale tolerovalo i Djokovičovi, který si pinknul míčkem před výměnou 25x (zapracoval na tom až později). Tehdy se na dodržování tohoto pravidla netlačilo ani zdaleka tolik jako dnes. Srovnávat dnešek s rokem 2008 může napadnout vážně jenom tebe - nebo Nadšence.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:21Od: Pe3k
Já sem to s dneškem nesrovnával, já sem jen finále W 08 uvedl jako příklad toho, kdy se pravidla nedodržovala. Rozhodčí měli už tehdy mít dnešní metr na Nadala i Djokovice a ostatní co zdržovali. Nechápu jak se někdo může zastávat naprosto evidentního porušování pravidel s tím, že to byl rok 2008. Já např. hraju podle pravidel celý život smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:01Od: Kandinsky1
Máš pravdu, kdyby začal řvát o něco dříve a řval pak klidně ještě půl minuty, tak by to bylo v pořádku.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:58Od: Tenisovy.nadsenec
smilesmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:00Od: Amputace
Trošku rozdíl - zakřičet v době úderu, nebo až po jeho odehrání - nemyslíš?
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:48Od: Kandinsky1
Ten rozhodčí ho dobře šikanuje smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:48Od: Ondra979
ted to zas janek podelal.takovou vymenu na BP musi vyhrat
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:49Od: Amputace
Hlavně proč nešel na síť? Kdy už jindy? Alcaraz by takovou výměnu nepustil.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:51Od: Ondra979
jj mel jit na sit, misto toho to odevzdal..takhle nebude ani mensi drama pokud se zazracne nezvedne jeste tak je po zapase
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:42Od: Tomas_Smid_fan
co se to tam teď stalo?smilesmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:43Od: Tomas_Smid_fan
Myslím Jokera, proč byla přerušena výměna.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:44Od: Andrew89
Neumi se chovat a zarval do uderu souperi
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:47Od: Kandinsky1
Ale u ženskejch to nevadí smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:53Od: Pe3k
Alkaraz řve u každého míčku...
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:07Od: Tomas_Smid_fan
aha, díksmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:44Od: Ondra979
taky netusim..hadal se tam s rozhodcim ale mam to bez zvuku ted
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:38Od: Tomas_Smid_fan
Sinner zatím bídný výkon, jako už tolikrát na GS...smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:21Od: dadaft
škoda, Djoker by si musel zlomit nohu, aby tohle ještě prohrál
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:38Od: Ondra979
jj vypada to ze je po zapase..jako sance je porad, ale tohle djoker tezko pusti..janek zatim zklamani, cekal se aspon trochu zajimavy zapas..
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:10Od: steve79
Já chci finále Alcaraz - Djokovič
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:11Od: Ondra979
nj, zda se, ze alcaraz je asi jedinej, kdo by za jistych okolnosti mohl mit sanci pokud janik nezabere..
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:56Od: turista
Alcaraz šanci na místní titul mít bude pokud zdolá Medvěda.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:58Od: Ondra979
mozna..ale nesmi byt prehypovany jako na FO..snad to zvladne to by mohl byt konene zajimavy zapas
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:09Od: Ondra979
hm tak rebreak se nekona, ale aspon se janek trochu zvedl..snad to od ted nebude na jednu branku
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:58Od: dadaft
hm, začátek zápasu na prdel, lepší by byl vyrovnaný průběh ,,,,,,,,,,,, no, doufejme, že není po zápase hned na startu
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:57Od: woody
Proč se hraje pod střechou? počásí?
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:00Od: Maarek
Ano, vypadá to, že tam prší
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:50Od: Pe3k kvalitní stream
https://zrobusam.com.ua/tennis-1/
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:45Od: dadaft
Jannikův forhend je del potrovsky monstrózní ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:28Od: Tenisovy.nadsenec
Sinner vs Nole je předčasné finále.

Chci vidět Noleho jako vítěze, na druhou stranu si přeji, aby Sinner tento Wimbledon vyhrál a Pe3kovi vytřel zrak. smile :)

V současnosti můj prvním a druhý nejoblíbenější tenista. Až si Jannick srovná hlavičku, tak to bude Sinnerovic.
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:47Od: paddy
Možné to je, byly tu odhady, že Sinner získá až 15 GS
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:51Od: dadaft
na to asi nemá fyzičku
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:54Od: Pe3k
pro zasmání dobré Skinner bude rád jak vyhraje 15 titulů celkově. Nemá na to fyzičku a ani nic jiného.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:23Od: Tenisovy.nadsenec
Nevím proč, ale vzpomněl jsem si teď na přezdívku "Foreskin", kterou jsi vymyslel pro Forehanda, když tu vyprávěl, jak si musel sehnat prostitutku, protože o něj ženy neměly zájem, když jim nezaplatil.smilesmile Skinner, Foreskin .. lehká asociace.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:29Od: Pe3k
No nejprve tady trollhand pár krát někomu napsal, že je "citlivý jak předkožka" a poté mu někdo začal říkat foreskin, já to sice používal, ale nevymyslel.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:35Od: George_Renel
Já se hlásím.
A bylo to z prostého důvodu. Aby ten člověk ukazoval svou nadřazenost, nesmyslně a frekventovaně vkládal do svých vět anglická slova.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:37Od: Tenisovy.nadsenec
Aha.smile Já myslel, že ty jsi byl tvůrce... Hmm.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:14Od: jackiec
Předčasné finále těžko, Carlos zatopí srbovi víc.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:15Od: Ondra979
jj, pokud janek chtel mit sanci, potreboval brat prvni set..takto to bude bud 3:0 nebo 3:1 pro djoka, cokoli jineho by bylo ted uz prekvapeni, vyhra janka hodne velke
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:24Od: Tenisovy.nadsenec
Hraje se do posledního míče.
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:07Od: turista
To teda ano. S Carlosem to bude v neděli přetěžké, výsledek nejistý.
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:04Od: mahycek
Vždyť není Djoko ještě ve finále. Kéž by ho
Sinner vyřadil. To by bylo něco a také přání
mnoha lidí, samozřejmě i moje smilesmilesmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:07Od: Ondra979
nj, to by bylo, ale nevim jestli toho bude schopen. je fakt, ze hraci jeho typu djokovi uplne nesedi a loni ho mel skoro na lopate..pokud bude hrat minimalne stejne jako loni, muze to byt zajimave, ale stejne myslim, ze spis prohraje..ale uz by bylo zahodno, aby si djoker vybral treba slabsi den..kazdy ho nekdy musi mit, ale on, jakoby se tomu aspon na GS dokazal vyhybat az podezele dlouho nebo to pak podelaji jeho souperi samo obcas..to je taky fakt
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:29Od: Tenisovy.nadsenec
Přát soupeři slabší den. Jak moc TP klesl!smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:32Od: Ondra979
no a co? zraneni mu rozhodne nepreji, ale slabsi den klidne, stejne ale nejspis nebude tak je to jedno..treba se janek zblazni a porazi ho,ale spis se to nestane..
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:40Od: Marduch
Je to ošajslich. Janek má nevýhodu, že vzhledem k loňsku Nole zapne hned od začátku. Na druhou stranu má Janek výhodu, že je o rok lepší a Nole o rok starší.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:40Od: Amputace
Ano - tvojí vinou.
[ Reagovat ]
14.07.2023 13:46Od: dadaft
asi to nevyjde, ale přál bych dlouhému Jankovi ať Gumídka porazí ........ každopádně by to mohl být zápas zvaný velký.
[ Reagovat ]
14.07.2023 13:35Od: JohnB OMFG
Proč sem autor článku píše tipy, když to je z 99,9% kurzový favorit? Jaký to má smysl?
[ Reagovat ]
14.07.2023 13:59Od: PetaM Re: OMFG
Proč sem diskutér píše naprosto nepotřebné kydy?
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:10Od: Pe3k
JohnB má problémy sám se sebou smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:29Od: Tenisovy.nadsenec
Hooters a Johnny B. smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:07Od: Enterprise
To mám jako vyzvánění v mobilu.
[ Reagovat ]
14.07.2023 10:33Od: paddy
Zdravého Alcaraze letos porazil pouze Maroszan, Medveděv by neměl být překážkou

Celkově by to dnes mělo být zahřívací kolo a upoutávka na nedělní megaduel Alcovič smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 10:37Od: Kozoroh
Carlose čeká první prohra ve finále velkých turnajů. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:21Od: Martan1
Aby to nebyla bitva na Kosově Poli, tentokrát v italském provedení.
[ Reagovat ]
14.07.2023 10:48Od: Marduch
jj, Carlito víc než set Meddymu nedovolísmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 11:09Od: jackiec
Jo to byl sice zdravý, ale trochu na to v Římě hodil bobek, takže zdravý neoficiálně neprohrál smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:26Od: Tenisovy.nadsenec
Hahaha Carlitos kolem sebe buduje fiktivní nepravdivou auru, že může prohrát jenom zraněný? To už jsme tu měli s Nadalem a všechny jeho tzv. údajná zranění byla rozprášená na prach.

Sinner vs Nole je předčasné finále.

Chci vidět Noleho jako vítěze, na druhou stranu si přejí, aby Sinner tento Wimbledon vyhrál a Pe3kovi vytřel zrak. smile :)
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:41Od: Amputace
Nadal minimálně zraněný nevyhrával. S trhlinami ve svalu a podobně.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:54Od: Tenisovy.nadsenec
Djokovič má skeny a výpovědi svědků?

Coa Nadal? Nic. Jenom výmysly a konspirační žvásty.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:03Od: Amputace
Viděl jsi ty skeny? Zveřejnil je snad Djokovič? Ne, jen určití lidé o nich žvanili.

Já mám taky svědky, co viděli Nadalovy skeny. Dokaž mi, že ne.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:06Od: Tenisovy.nadsenec
Ředitel turnaje AO má určitě větší přístup ke skenum Djokovice než nějaký český Jouda a ochotnický herec ke skenum Nadala. Sorry, ale teď opravdu znis směšně i na své obvyklé poměry.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:14Od: Amputace
Ředitel AO má určitě podstatně větší zájem na tom, aby vítěz jeho turnaje měl skeny v pořádku, než kdokoli jiný na planetě kromě samotného Djokoviče... Důkaz jako kráva. Že ředitel turnaje řekl, že skeny byly v pořádku. Tenhle důkaz je tak zhruba na podobné úrovni, jako kdyby forenzní analytik přišel k soudu a řekl, že DNA se shoduje s obžalovaným - testy viděl.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:22Od: Tenisovy.nadsenec
Lol, jdi se léčit. :))
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:07Od: Pe3k
Tobě nic dokazovat nemá cenu, budeš se pořád mlít ty své nesmysly.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:17Od: Amputace
Takže když někdo do médií prohlásí, že viděl důkaz, podle tebe je to vážně důkaz?
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:23Od: Pe3k
Ne, ale podle tebe když někdo udělá xicht a začne podávat pomaleji, je to důkaz toho, že je zraněný, takže o čem se to tady vlastně bavíme? Jo už vím o tvém zaslepeném fanatizmu.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:27Od: Amputace
Udělá ksicht :D
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist