13. den na French Open: O finále se utkají Djokovič s Nadalem a Zverev s Tsitsipasem

  • V rámci 13. hracího dne French Open se rozhodne o finalistech letošního ročníku. Vítěz ročníku 2016 Novak Djokovič vyzve 13násobného šampiona a vítěze posledních čtyř ročníků Rafaela Nadala, Alexander Zverev se utká se Stefanosem Tsitsipasem.
    11. 6., 06:00 | Previews |  220 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
NÁŠ DNEŠNÍ VÝBĚR
• Semifinále mužů •
A. Zverev (6-Něm.) - Tsitsipas (5-Řec.) | Court Philippe-Chatrier (14:50 SELČ)
Djokovič (1-Srb.) - Nadal (3-Šp.) | Court Philippe-Chatrier (17:30 SELČ)


Alexander Zverev (6.) - Stefanos Tsitsipas (5.) | Court Philippe-Chatrier (14:50 SELČ)
První finalista letošního ročníku French Open vzejde z utkání mezi Alexanderem Zverevem a Stefanosem Tsitsipasem. Zatímco Zverev si svou premiéru ve finále grandslamů odbyl na loňském US Open, loňský semifinalista Tsitsipas se může stát prvním řeckým finalistou podniků velké čtyřky. Ve vzájemné bilanci vede 5-2 Tsitsipas, který vyhrál i jediné dosavadní vzájemné měření sil na antuce (Madrid 2019). Naposledy se střetli letos ve finále v Acapulku a z titulu se radoval Zverev.

Čtyřiadvacetiletý Zverev bude usilovat o své třetí letošní a celkově 25. finále, druhé na grandslamech. V případě postupu se stane teprve druhým německým finalistou antukového grandslamu v open éře (Michael Stich, 1996). O dva roky mladší Tsitsipas má na kontě 16 finálových účastí, letos o titul bojoval již čtyřikrát.

Tsitsipas je zaslouženým favoritem na postup. Řecký mladík patří k nejúspěšnějším hráčům letošního antukového jara a "na lopatě" měl v jeho průběhu Rafaela Nadala (mečbol ve finále v Barceloně), kterého Zverev ovšem dokázal porazit (Madrid), i Novaka Djokoviče (možnost dopodávat čtvrtfinále v Římě). Nebylo by ale velkým překvapením, kdyby se do finále dostal Zverev, v Paříži totiž v posledních zápasech naprosto dominoval.

Tip: Tsitsipas ve čtyřech setech

Aktuální forma
Zverev letos nepředvádí vyrovnané výkony. Nejlepší německý tenista sice ovládl Acapulko a také Masters v Madridu, kde mimo jiné vyřadil Rafaela Nadala a Dominica Thiema, ale na dalších generálkách v Monte Carlu ani Mnichově se v dobré formě neukázal.

Cesta turnajem
Na French Open hned v prvním kole prohrával s krajanem a kvalifikantem Oscarem Ottem už 0-2 na sety, ale další set zatím neztratil. Po obratu proti Ottemu si poradil s dalším kvalifikantem Romanem Safjullinem, Laslem Djerem, Keiem Nišikorim i Alejandrem Davidovichem.

Historie na French Open
Zverev si v roce 2018 v Paříži zahrál své první čtvrtfinále na grandslamech, o rok později čtvrtfinálovou účast zopakoval. Loni skončil o kolo dříve na Jannikovi Sinnerovi. Hlavní soutěž hraje pošesté a postupem do semifinále vylepšil své maximum.

Alexander Zverev - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Madrid, Acapulko (vítěz)
Největší úspěchy na antuce: Madrid (vítěz)
Bilance: 23-8
Bilance z posledních 10 zápasů: 9-1
Bilance na antuce: 14-3
Bilance proti hráčům Top 10: 4-4 (kariérní 31-39)
Bilance v semifinále grandslamů: 0-0 (kariérní 1-1)
Grandslamy: Australian Open (čtvrtfinále)

Alexander Zverev - French Open
Kariérní bilance: 18-5
Nejlepší výsledek: semifinále (2021)
Loňský výsledek: osmifinále
Bilance v semifinále: 0-0
Generálka: Madrid (vítězka), Řím (čtvrtfinále)
Cesta turnajem: Otte (3-6 3-6 6-2 6-2 6-0), Safjullin (7-6 6-3 7-6), Djere (6-2 7-5 6-2), Nišikori (6-4 6-1 6-1), Davidovich (6-4 6-1 6-1)

Aktuální forma
Tsitsipas patří k nejúspěšnějším hráčům letošního antukového jara. V Monte Carlu se dočkal své premiérové trofeje z Masters, v Barceloně měl ve finále mečbol proti Rafaelovi Nadalovi, pouze v Madridu se letos nepodíval alespoň do čtvrtfinále (porážka s Casperem Ruudem), ve čtvrtfinále v Římě podával na vítězství proti Novakovi Djokovičovi a na poslední generálce v Lyonu dominoval.

Cesta turnajem
Na French Open si bez ztráty setu poradil s Jérémym Chardym i Pedrem Martínezem, proti Johnovi Isnerovi už set ztratil. V osmifinále mu stačily tři sety proti Pablovi Carreñovi. Ve čtvrtfinále ve třech setech přehrál Daniila Medveděva a upravil s ním bilanci na 2-6.

Historie na French Open
Tsitsipas hraje své páté French Open a každým rokem se zlepšuje. Při své premiéře v roce 2017 vypadl v prvním kole, o rok později v kole druhém, předloni v osmifinále a loni v semifinále v pětisetové bitvě podlehl Novakovi Djokovičovi.

Stefanos Tsitsipas - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Monte Carlo,  Lyon (vítěz);  Barcelona,  Acapulko (finále); Rotterdam,  Australian Open (semifinále)
Největší úspěchy na antuce: Monte Carlo, Lyon (vítěz); Barcelona (finále)
Bilance: 38-8
Bilance z posledních 10 zápasů: 9-1
Bilance na antuce: 21-3
Bilance proti hráčům Top 10: 4-5 (kariérní 22-29)
Bilance v semifinále grandslamů: 0-1 (kariérní 0-3)
Grandslamy: Australian Open (semifinále)

Stefanos Tsitsipas - French Open
Kariérní bilance: 14-4
Nejlepší výsledek: semifinále (2020-21)
Loňský výsledek: semifinále
Bilance v semifinále: 0-1
Generálka: Madrid (osmifinále), Řím (čtvrtfinále), Lyon (vítěz)
Cesta turnajem: Chardy (7-6 6-3 6-1), Martínez (6-3 6-4 6-3), (31) Isner (5-7 6-3 7-6 6-1), (12) Carreño (6-3 6-2 7-5), (2) Medveděv (6-3 7-6 7-5)


Novak Djokovič (1.) - Rafael Nadal (3.) | Court Philippe-Chatrier (17:30 SELČ)
Novak Djokovič a Rafael Nadal v repríze loňského finále, které suverénně ovládl Nadal, nastoupí ke svému již 58. vzájemnému souboji. Ve vzájemné bilanci sice vede 29-28 vítěz ročníku 2016 Djokovič, nicméně 13násobný šampion a vítěz posledních čtyř ročníků Nadal na antuce dominuje poměrem 18-7 a na French Open 7-1.

Čtyřiatřicetiletý Djokovič bude útočit na své 120. kariérní finále, 29. na grandslamových turnajích a šesté na pařížské antuce. O rok starší Nadal v areálu Rolanda Garrose všech 13 předchozích postupů do semifinále přetavil v triumf, ve své kariéře si zahrál 125 finále a shodně 28 na podnicích velké čtyřky.

Djokovič i Nadal po cestě do semifinále měli potíže, o něco více Djokovič, ale jinak se v Paříži prezentují velmi slušnou formou. Nadal je letos na antuce rozhodně k poražení, jenže otázkou je, zda toho světová jednička dokáže využít. Nadal je zaslouženě favoritem na postup, na antuce i na French Open má nad Djokovičem obvykle navrch.

Tip: Nadal ve čtyřech setech

Aktuální forma
Šampion letošního Australian Open Djokovič se po doléčení břišního svalu na kurty vrátil až s příchodem antukového jara a zpočátku se mu vůbec nedařilo. V Monte Carlu skončil již v osmifinále po šokující porážce s Danielem Evansem, v Bělehradu v semifinále prohrál parádní bitvu s kometou letošní sezony Aslanem Karacevem. V Římě to bylo o poznání lepší, až ve finále podlehl Rafaelovi Nadalovi. Před French Open se představil ještě na další domácí v Bělehradu, kde získal titul.

Cesta turnajem
Na French Open si bez problémů poradil s Tennysem Sandgrenem, Pablem Cuevasem i Ričardasem Berankisem. V osmifinále ovšem prohrál oba tie-breaky s fantasticky hrajícím Lorenzem Musettim. Od třetího setu však začal hrát daleko agresivněji, na kurtu dominoval a vyhrál 16 ze 17 následujících gamů, než mu italský teenager vzdal. Ve čtvrtfinále ve čtyřech setech přehrál Mattea Berrettiniho.

Historie na French Open
French Open je pro Djokoviče suverénně nejhorším grandslamem. Titul na pařížské antuce slavil jen jednou, v roce 2016 zkompletoval kariérní grandslam. Letos si odbývá svou 17. účast a jen dvakrát nedokázal dojít do druhého týdne (2005, 2009), od roku 2010 vždy postoupil minimálně do čtvrtfinále. Loni ve finále jasně prohrál s Rafaelem Nadalem.

Novak Djokovič - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Bělehrad 2,  Australian Open (vítěz);  Řím (finále);  Bělehrad 1 (semifinále)
Největší úspěchy na antuce: Bělehrad 2 (vítěz); Řím (finále); Bělehrad 1 (semifinále)
Bilance: 25-3
Bilance z posledních 10 zápasů: 9-1
Bilance na antuce: 16-3
Bilance proti hráčům Top 10: 5-1 (kariérní 220-101)
Bilance v semifinále grandslamů: 1-0 (kariérní 28-11)
Grandslamy: Australian Open (vítěz)

Novak Djokovič - French Open
Kariérní bilance: 79-15
Nejlepší výsledek: vítěz (2016)
Loňský výsledek: finále
Bilance v semifinále: 5-5
Generálka: Řím (finále), Bělehrad 2 (vítěz)
Cesta turnajem: Sandgren (6-2 6-4 6-2), P. Cuevas (6-3 6-2 6-4), Berankis (6-1 6-4 6-1), Musetti (6-7 6-7 6-1 6-0 4-0), (9) Berrettini (6-3 6-2 6-7 7-5)

Aktuální forma
Nadal letos na antuce (na své poměry) nepůsobí přesvědčivě. V Monte Carlu už ve čtvrtfinále vypadl s Andrejem Rubljovem, v Barceloně ve finále odvrátil mečbol Stefanose Tsitsipase, v Madridu byl ve čtvrtfinále nad jeho síly Alexander Zverev a v Římě získal svůj druhý letošní titul, přestože již v osmifinále čelil dvěma mečbolům Denise Shapovalova.

Cesta turnajem
Na French Open byl blízko prohranému setu hned v prvním kole s Alexejem Popyrinem, ale s Australanem do více než tří sad nemusel. Dále si poradil s domácím Richardem Gasquetem i Cameronem Norriem. V osmifinále mohl poprvé na turnaji ztratit set, jenže Jannik Sinner úvodní dějství nedopodával a poté už odpadl. Ve čtvrtfinále už se ztracenému setu nevyhnul, Diega Schwartzmana porazil ve čtyřech.

Historie na French Open
Nadal je suverénně nejúspěšnějším hráčem antukového grandslamu v historii. Na svém nejoblíbenější turnaji startuje posedmnácté a pouze třikrát si z areálu Rolanda Garrose neodvezl trofej pro vítěze (2009 - osmifinále, 2015 - čtvrtfinále, 2016 - odstoupení před zápasem třetího kola). V loňském finále si antukový král snadno poradil s Novakem Djokovičem a slavil rekordní 13. titul z pařížské antuky.

Rafael Nadal - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Řím,  Barcelona (vítěz)
Největší úspěchy na antuce: Řím, Barcelona (vítěz)
Bilance: 23-3
Bilance z posledních 10 zápasů: 10-0
Bilance na antuce: 19-2
Bilance proti hráčům Top 10: 4-3 (kariérní 178-98)
Bilance v semifinále grandslamů: 0-0 (kariérní 28-6)
Grandslamy: Australian Open (čtvrtfinále)

Rafael Nadal - French Open
Kariérní bilance: 105-2
Nejlepší výsledek: vítěz (2005 - 2008, 2010 - 2014, 2017 - 2020)
Loňský výsledek: vítěz
Bilance v semifinále: 13-0
Generálka: Madrid (čtvrtfinále), Řím (vítěz)
Cesta turnajem: Popyrin (6-3 6-2 7-6), Gasquet (6-0 7-5 6-2), Norrie (6-3 6-3 6-3), (18) Sinner (7-5 6-3 6-0), (10) Schwartzman (6-3 4-6 6-4 6-0)

FRENCH OPEN 2021 - PROGRAM 13. HRACÍHO DNE
• COURT PHILIPPE-CHATRIER • (od 14:50 SELČ)
1. A. Zverev (6-Něm.) - Tsitsipas (5-Řec.)
2. Djokovič (1-Srb.) - Nadal (3-Šp.) / nejdříve v 17:30 SELČ
• COURT SIMONNE-MATHIEU • (od 13:00 SELČ)
1. Krejčíková/Siniaková (2-ČR) - Linetteová/Peraová (Pol./USA)
• COURT 13 • (od 11:00 SELČ)
1. Nosková (ČR) - Šnajdrová (4-Rus.)
4. Jiménezová/Nosková (3-And./ČR) - Bondarenková/Tothová (8-Rus./Maď.)
Kompletní program 13. hracího dne
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (220)
11.06.2021 18:51Od: Patik
už akoby som to videl ako Nadal s pohárom v ruke utešuje Tsitsipasa po finále ..že neboj je to tvoja prvá skúsenosť tvoj čas príde..bla bla blaaa..zdvorilá nuda..po trojsetovej porážkesmile
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:54Od: paddy
a největší napětí by bylo při hodu mincí o servis/stranu smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:56Od: RF46
smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:57Od: Patik
najväčšie napätie bude v Nadalových trenkách..pred servisom to budeme vidieť.
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:56Od: Patik
predtým sa ale Nadal zvalí na zem a keď mu dajú pohár zas sa rozplače neveriacky že to znova dokázal..všetci budú tlieskať lebo to zase nikto nečaksl..akoby sme pozerali ten istý film každý roksmile
[ Reagovat ]
11.06.2021 19:02Od: Usm
Něco jako Gott a zlatý slavík - letos jsem to fakt nečekal:))). Doufám teda, že Gottuv rekord snad Nadal neohrozí:))
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:58Od: Marduch
"Díky Rafo, žes mě dnes nechal vyhrát. Jsem si jistý, že tu ještě pár finále vyhraješ, je to tvůj turnaj a ty jsi antukový král a jeden z nejlepších hráčů v historii tohoto sportu."
[ Reagovat ]
11.06.2021 19:08Od: Patik
viem ako sa cítiš aj ja som tu kedysi prehral v 94tom..raz to tu určite vyhráš..

https://imgflip.com/s/meme/Face-You-Make-Robert-Downey-Jr.jpg
[ Reagovat ]
11.06.2021 20:10Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:49Od: Forehand
Bartoli má nejaký zdravotný problém?..

Toto asi nebol len výdatný obed.
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:54Od: Mr.Pink
trpela anorexii. lepsi nadvaha nez anorexie
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:56Od: RF46
Tvl...tohle vi i fanousek fotbalu smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:49Od: Mayo
Dnes v Paríži krásne slnečno, nebýva to až tak často v záverečných kolách a akurát to bude Býkovi pr.d platne smile potreboval som sa vyplakať no .
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:47Od: smrk17
Schází Vávra. Ani Wimb se neobjeví? Rapl a bekhend
[ Reagovat ]
11.06.2021 20:29Od: FulnekUltras
petra v trenkách
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:45Od: Forehand
Marion: Stefanos, ako si videl zapas?..

Stefanos: Hmm

Marion: Dakujeme a teraz vypadni z kurtu :)
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:48Od: Nola
ved sa uz tolko netes na jednorucaka :DDD
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:43Od: Forehand
Pre finále a turnaj dobry finalista. Zverevovi by vo finále neveril ani Misha.
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:48Od: turista
Tak filozof nakonec do finále. Jeden by nevěřil co se dá s tím jednoručákem uhrát za výsledek.
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:50Od: Marduch
Jednoznačný favorit své poloviny. Potvrdil.
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:52Od: paddy
přesně, nulové překvapení smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:42Od: spaniel
Nadal ma napul splneno. Tsitsi je pro nej lepsi souper nez Sasa. Ted je na nem druha pulka. Ajde cholerik! smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:51Od: Nola
myslis, toho blazna, ktory smecuje ako ziacik ?:DDD, tomu moze verit iba snilek...
[ Reagovat ]
11.06.2021 19:21Od: spaniel
Rikala si neco? smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:40Od: smrk17
Teď se budou dva a půl hodiny prát froté ručníky nike a začne demolice. Djoko, ikdyž to prosereš, zme na tvojí straně Drugare
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:49Od: turista
Demolice rozhodně ne.
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:39Od: Forehand
Guy Forget uz v zakulisi pripravený s palicou nahnat svoje ovečky Nadala s Djokovicom do košiara.

Kurt práve zahaluje tieň :)
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:41Od: smrk17
))))
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:27Od: smrk17
že by Tsisipas s touhle hrou porazil Rafu? To snad ne.
Fulnek foreverer...neměnný konstantní názor a neintegrace do klubu fanoušků
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:24Od: mahycek
Rituály ano, ty lahvičky s etiketou k
Rafovi, to je milé, ale pinkání, pak
utírání a znovu pinkání a až pak servis,
tak to nééé. A řituály, to bych třeba
prominul, když to bude v limitu. Já si
prý taky občas makám na koule na
jevišti, když si upravuji buď šortky,
nebo kalhoty. A nevím o tom. smilesmile
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:25Od: RF46
nekecej, urco ti to dela dobre smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:23Od: paddy Which match will be better?
Tsitsipas vs Zverev 13 %
Djokovic vs Nadal 87 %

4,3 tis. hlasů (Tennistic Productions)

je vidět, že lidi nejsou hloupí smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:14Od: Forehand
Stefanos bude hrat vo finále lepsie, tu je evidentne zviazaný.
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:15Od: RF46
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:08Od: paddy
koukám, že o nic nepřicházím a navíc se ještě můžeme těšit na večerní přerušení zápasu smile

Tsitsipas to urve! smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:17Od: paddy
jak jsem řekl, je to tam smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:06Od: mahycek
Abys zklamanej z Nadala? Já už se
ošívám, jak zase uvidím tu hrabanou
a upravovanou a u Djoka tu pinkanou u zem
snad 15x a pak 4x u servisu. Rafaela mám
celkem rád, má žena ještě víc, ale to
zdržování před servisem, tak to je
strašné a už před 10 lety jsem říkal,
že to vyvádí soupeře z rytmu. Já bych
asi praštil z raketou a šel bych do
šaten, kdybych viděl ty úpravy. Hrůza.
Tady to ještě odsejpá, ale večer ????
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:10Od: George_Renel
Tobě se nelíbí řiťuály?smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 19:03Od: FerrariF50
Já osobně pevně věřím tomu, že polovinu titulů mají pinkálek a hrabal jen kvůli tomu, že tím psychicky uplně vydeptávaj soupeře. Já hrát proti nim a koukat se na ten rituálek a pinkání, tak bych jim musel jít natáhnout. Každopádně na tenis těch dvou se těším, ale dívat se na ty servisy bude prostě čistý utrpení :(
[ Reagovat ]
11.06.2021 19:05Od: RF46
Ted si me nastval, Hrabal je muj nejoblibenejsi spisovatel! smilesmile
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:03Od: Pe3k Tsitsipas Zverev
Zajímavý souboj o to, kdo prohraje ve finále. Tsitsipas si to prohrál v hlavě.
Rychle to odsejpá smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:03Od: Forehand
Ak by náhodou Nadal postupil do finále s Tsitsipasom.

Tak by jeho súperi vo finále RG boli narodení v rokoch 1978-1998. Zverev je 1997.

Neskutočný interval.
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:03Od: RF46
Herni IQ je na strane Zvereva...podle me...
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:00Od: mahycek
A proč by měli být bez šance????
To se klidně může stát, že večer,
to budou břídilové ještě větší.
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:58Od: mahycek
Ale, o žádné únavě na nedělní finále
nemůže být ani řeč. Ještě to nejsou
ani 3 hodiny. To Krejčíková hrala délesmile
Takže, ani Saša, ani Stefanos, únava nebude
hrát roli. Teď se obávám, že to druhé
semif. bude o dost delší. A nedej bože
, že frantíci zase vyženou diváky. Ach, jo.
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:05Od: Usm
Nebude to delší, přijede dalších deset kamionů s antukou, aby se Nadal jooo mohl cítit komfortně a bude rychle hotovo:))
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:10Od: Forehand
Djokovic ma neskutočný luck.

Federer aj Thiem nikdy nemali to stastie hrat s Nadalom v SF nočný zápas.

Neboli svetlá, dobre. Ale to ze je prve semi na 5 setov to celé len podčiarkuje. Navyse sa nezmyselne zacalo o 15:00, miesto o 14:00.
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:13Od: paddy
koukám, že nervy pracují, už se to blíží smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:16Od: Forehand
haha, ale ano.

V podstate mi tieto zápasy nevyhovujú, viem si predstavit aj piatkový večer v klude s pohárom vína.
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:16Od: RF46
Ze zacnes byt takhle hystericky sem necekal!
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:54Od: Mayo
Bodaj by Zverev vyhral. Keď niekto stratí 2-0, tak odchod.
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:53Od: Forehand
Obaja prví semifinalisti vo finále bez šance.

Z Tsitsipasa som sklamaný, myslel som, že na to má. Bohuzial títo hráci su tak neskúsení z velkých zápasov na Grandslamoch, ze ked pride k lámaniu chleba, tak to nezvládajú mentálne.

5 setov, to nápadne pripomína W18, kedy dlzka prveho semi dodrbkala to druhé.
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:55Od: Usm
Ale on kritický moment (0-2 na sety) proti Nadalovi na AO zvládnul :)
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:58Od: Forehand
Ee, to bolo o inom. Tam bol outsider a prehraval 0:2; tam hráš bez tlaku.

Tu je favorit a naopak vedies 2:0, to je úplne iný pribeh. Myslel som, ze Stefanosa moze prve finále zomliet, ale v skutocnosti nezvládol už semíčko.
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:56Od: RF46
Ani Rafu, ani Novaka to po 20ti letech tenisu neohrozi...
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:53Od: Nola
Sasha ospravedlnenie na mojej strane, snad si to rozdaju v 5.tom ako vcera baby .....
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:38Od: Mayo
5 setov smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:46Od: Forehand
Vsetkych prepustit :)

Clovek si kupi listok na zapas Nadala s Djokovicom a pred piatym setom ta poslu domov. To je neskutočny cctizmus, Francuzi zas niečo nedomysleli.
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:48Od: RF46
Sem rad, ze sam vidis, ze FO je ten tvuj Mickey Mouse turnaj...
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:20Od: RF46
Cici rozhozen, tenhle set tezko uhraje...
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:12Od: spaniel
Tsitsi strasne pasivni, kratke a pomale udery. Kdyby nebyl Zverev labil a nemel faze, kdy si neveri na 2.servis a forehand, byl by stav uplne jiny.
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:17Od: RF46
Tahle generace ma v hlave "stejne nevyhrajes". Oba to sou top tenisti a casto to ukazuji, Zverev z poslednich ctyrech zapasu s Nadalem 3x vyhral. Ale na GS jim hlava odejde...
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:12Od: Forehand
Zverev Goat. Ten smeč nad hlavou trafený len tak rámom aby to padlo tesne za sieť navyše s odskokom od supera, to nikto iný nedokáže.

2:1, zdržanie a očakávané okolnosti v Novakov prospech. Ak bude 5 setov, organizátori pravdepodobne budu musiet druhe semi prerusit o 23:00. Palec hore do Pariza smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:15Od: RF46
smilesmile
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:30Od: Usm
Jo, to byl úder zabiják:) smečo-dropshot:)smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:30Od: Usm
Jo, to byl úder zabiják:) smečo-dropshot:)smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:10Od: spaniel
Aspon takove smece by se mel Balkanec naucit.
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:11Od: RF46
smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:09Od: RF46
smile vole to byla smec...smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:04Od: RF46
Uz se perou...
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:01Od: mahycek
Tento gam, jak Tsitsi odservíroval na
3-4 tak by to mělo být. I zrychlil
údery. Tak. že by na tři? Říkal jsem
do 18.15. To je tak na ty čtyři sety.
Ale, ať vyhraje řek brzo. Ušetří a my
uvidíme druhé semif. v denním světle.
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:00Od: smrk17
Zlatej Boris Becker s jedním potítkem a raketou Puma plus blechy ve výpletu, grafitovej rám 1984. To votírání Nadala, jakkoli ho obdivuju, hnus. Bez tempa, pomalení a kouskování hry bez nápadu, tah na branku nula. Nácek zase klepe míčkem jako datel. Fede, ač arogant nejvýš dvakrát poklepe a jede se, sako..pocem kam deš
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:19Od: RF46
Neee Becker se mi tak zprotivil...a to mam nekde raketu "ala Becker" ...
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:29Od: smrk17
beru )))
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:00Od: RF46
Pocitejte zajice az po honu...!
[ Reagovat ]
11.06.2021 16:49Od: smrk17
nuda nuda...zlatej Andy Rodick. " Co simuluješ Djoko, máš ptačí chřipku?" okolo 2008
[ Reagovat ]
11.06.2021 16:24Od: Forehand
Zverev slabučký. Chýba mu X factor a je celkom možné, ze skonci bez GS, ak sa mu to niektory major neotvorí "po federerovsku".

Stefanos hral aj lepsie zápasy na turnaji, ale na súpera to stačí.
[ Reagovat ]
11.06.2021 16:28Od: Nola
aj Medved hral takticky lepsie, dovolim si tvrdit, ze aj ked mu antuka nesedi, bol tazsim superom, Sasha mal los snov, co si budeme nahovarat...
[ Reagovat ]
11.06.2021 16:38Od: Forehand
Ano, Zverev nehral dobre v tych svojich posledných dvoch dueloch, súperi boli extra tragickí. Čo bolo scasti prekvapenie, pretoze sa ocakaval lepsi vykon.

Vyzera to na 4 sety a zaciatok druheho semi na 18:30.
[ Reagovat ]
11.06.2021 16:42Od: Nola
schytal utavenych superov, Nishi a Fokina bojovali v 5 setoch, Nishi je dnes uz talizman pre TOP hracov a Fokina mu dokazal zobrat servisy aj ked vyzeral, ze melie z posledneho... snad uhra aspon set, ved dokazal vyhrat antukove 1000
[ Reagovat ]
11.06.2021 16:23Od: smrk17
Zverev má nádherný kočičí zlato. Maličko ho to limituje v předklonu při servisu. Adidas and Berousek. Vasil s bílejma rukama od boršče pak dokreslují celkový kolorit
[ Reagovat ]
11.06.2021 17:07Od: FulnekUltras
;-)))
[ Reagovat ]
11.06.2021 16:18Od: Patik
Tsitsipas hrá veľmi dobre a od začiatku turnaja si drží vyššiu úroveň aj keď stratil servis dokázal hneď reagovať a otočiť vývoj setu..variuje rôzne údery backhandy drosphoty servisy von z kurtu..myslím že vyhrá v troch maximálne v štyroch setoch..stále si ale myslím že vo finále dopadne ako školák a všetko čo si vybudoval počas turnaja stratí v priebehu jedného setu s Nadalom..
[ Reagovat ]
11.06.2021 16:28Od: Patik
Ej ale na Mischovi vidieť trošku sklamanie..
[ Reagovat ]
11.06.2021 15:54Od: mahycek
Zdá se, že ani Tsitsimu na kurtu Fillipa
Chatriera to moc nelítá, může to být
snímáním kamery, ale stejně, ten kurt je
fakt asi pomalejší. A vypadá to tedy
asi na 4 - 5 setů, ale ne dlouhých. Do
18.15 bude hotovo. Nadal vs Djokovič to
vypadá kolem půl sedmésmile
[ Reagovat ]
11.06.2021 15:42Od: RF46
Dal sem ted celych 50kc na Zvereva, rozjizdi se dyl.
[ Reagovat ]
11.06.2021 15:46Od: Forehand
A rodinny rozpočet v prd*li.
[ Reagovat ]
11.06.2021 15:39Od: Forehand
Obaja dvojciferný počet UE v sete končiacom 6:3.

Žiadna hitparáda, ak je nervozita teraz, finále ich zomelie.
[ Reagovat ]
11.06.2021 15:41Od: RF46
- "Urobil si zo seba zas vola. Teda vola ne, lebo ten má gule"
-
ja se ti furt musim smat...promiiin!
[ Reagovat ]
11.06.2021 15:46Od: Forehand
Tak teda platí, prvé napísané :)

Si teda vôl so všetkým, čo k tomu patrí aj nepatrí..

Brm, brm, babeťák :)
[ Reagovat ]
11.06.2021 15:48Od: RF46
Hehe, si smolar, proste si od panaboha nedostal doprano...
[ Reagovat ]
11.06.2021 15:50Od: Forehand
Povedalo kopýtko a ani lístok na strome sa nepohol :)
[ Reagovat ]
11.06.2021 15:53Od: RF46
listok ne, eFHacko pribehlo.
[ Reagovat ]
11.06.2021 15:28Od: mahycek
To extempore Djoka ve středu v noci jsem
ve zkrácené dvouminutové verzi poslal
e-mailem asi 35 známým, sportovcům i
pivařům a jiným. To byly názory pak.
Otec Srdjan seděl v hledišti, jak zařezanej
Aby vyhrál Djoko Roland Garros, to tedy
nechci. Chci aby vyhrál Tsitsipas. Myslím,
že je to jasné koho spíše poslat do
finále z druhé dvojice.
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:51Od: turista
Nedělej z toho vědu. Prostě si zařval. No a co? I ta raketa zůstala celá.
[ Reagovat ]
11.06.2021 15:23Od: Forehand
Tak hlavne, aby sa to moc nepreťahovalo a druhé semi začalo čím blizsie k 17:30-18:00.
[ Reagovat ]
11.06.2021 15:27Od: serbianfan
jen ať se to co nejdýl protáhne smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 16:22Od: Nola
smola asi sa to nepretiahne, a zalezi na tom vlastne? dnes mi ten kurt pripada velmi pomaly, oproti vecernemu zapasu, asi prisypali cez noc viacej antuky :D
[ Reagovat ]
11.06.2021 16:25Od: Patik
po pravde by ma to ani neprekvapilo keby tam čo to dosypali kvôli dnešnému trháku.
[ Reagovat ]
11.06.2021 16:35Od: Marduch
Pozdní začátek a velmi pozdní, mozna i zítřejší, konec byla naše šance, pokud nějaká byla.. Takto je to SF celé ušité Bykovi na mírusmile
[ Reagovat ]
11.06.2021 16:37Od: Nola
jj smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 16:39Od: Forehand
Ano, úplne.

Večerne podmienky, semifinále. Miesto finále hraného cez deň. Je to šité býkovi na mieru :)
[ Reagovat ]
11.06.2021 15:20Od: mahycek
Zverev mi nevadí, ale přeji Tsitsimu.
Měl by větší šanci, jak proti Nadalovi,
tak proti Djokovičovi. A přál bych mu
to i kdyby měl hrát s kýmkoliv ze svět.
dvacítky, tedy kromě Rogera. Tak pojď
Stefanosi.
[ Reagovat ]
11.06.2021 15:22Od: Patik
Zverev hrá celkovo strašne ťažkopádne..
[ Reagovat ]
11.06.2021 16:19Od: Nola
nemal az do semi ziadneho adektvatneho supera, skontroluj koho vlastne musel porazit, d Artagnan skvele returnuje, co bolo v minulosti jeho velkou slabinou....
[ Reagovat ]
11.06.2021 16:23Od: Patik
Tsitsipas ho ale nejako výslovne netlačí k chybám..predchvílou zobral loptu ktorá letela do outu..slajzovaný forehand do outu..úplne lacné chyby..toto je o hlave..
[ Reagovat ]
11.06.2021 15:14Od: Patik
Tsitsipas tu hrá akoby mal na konte už dávno 10 grandslamov.
[ Reagovat ]
11.06.2021 14:21Od: paddy Magie čísel - číslo 13
Dnes jsem se podíval na hodiny a viděl čas 13:13:13. Finále je v neděli 13. Vse nasvědčuje tomu, že Nadalův rekord se zastaví na čísle 13. smile

A na to se napijeme smile

Dá si někdy také magický voko? smile
https://www.youtube.com/watch?v=gzRDVtauUS8
[ Reagovat ]
11.06.2021 14:25Od: Forehand
Možno preruší, nezastaví smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 14:06Od: RF46
Zajimalo by me. kolik skutecne Djokovic vazi a kolik treba takova Shakkari...
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:06Od: steve79
Už se nemůžu dočkat. Favorit je Rafa, ale kdyby první set vyhrál Djokovič, tak to může být velmi zajímavé. Bude docela teplo, takže Nadalovi spiny budou odskakovat mnohem výše.
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:14Od: Forehand
Ano, len zápas začne niekedy okolo 18:30; to už s tým slniečkom nebude až také žhavé.
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:58Od: Marduch
Počasí v 18:00 26st. S každou další hodinou o stupeň dolu. Úkol zní jasně, Cicin se Zverimexem 4-5 hodin, to samé pak Djodalsmile
[ Reagovat ]
11.06.2021 14:10Od: Patik
bolo by dosť blbé keby to bolo 6-6 v piatom sete a následne by museli diváci vyprázdniť plný štadión lebo je jedenásť hodín.
[ Reagovat ]
11.06.2021 14:11Od: RF46
To snad neeee ..
[ Reagovat ]
11.06.2021 12:11Od: Mayo
Tipujem, že by to mohol byt 5 setovy zápas. Kto vie či si súboj 2 najlepších tenistov histórie pozrie aj Roger.
[ Reagovat ]
11.06.2021 12:18Od: ttopi
Roger coby nejlepší hráč historie těchto zápasů zažil už dost. Teď se může z pozice rekordmana v počtu GS titulů koukat z gauče a užívat si to.
[ Reagovat ]
11.06.2021 12:25Od: Madrileno
Kamo, je spolurekordman. A doufam, ze po FO bude rekordman nekdo jiny, ty gaucaku smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 12:44Od: ttopi
On ten rekord vytvořil a byl pouze dorovnán. Dokud nejsi překonán, jsi rekordman. Nadalovi říkej klidně taky rekordman, ale být první je prostě být první, nedá se nic dělat smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 14:25Od: Amputace
smilesmile
[ Reagovat ]
11.06.2021 12:30Od: Marduch
Roger nemá čas. Stále dokola si přehrává záznam, jak Krejčíková proměnila dva mečboly.
[ Reagovat ]
11.06.2021 12:33Od: RF46
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:27Od: turista
Roger je mentálně už někde na trávě. A protože zanechal v Paříži na neoblíbené antuce celkem dobrý dojem tak může na trávě a na hardu myslet i na nějaké menší tituly. Vždyť není jenom Wimbledon.
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:42Od: Forehand
Roger bol mentálne vzdy inde :)
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:52Od: RF46
Bozinku...a takovymu vtipu se u vas v Grillu na tenise smejete?
[ Reagovat ]
11.06.2021 14:23Od: Forehand
Brm, brm..Kedy naštartuješ babetu ty tajtrlík?..

Slubujem, nebudeme si z teba robiť prdel, dostaneš chlieb aj sol, taku hostinu si nezažil.
[ Reagovat ]
11.06.2021 14:34Od: RF46
Nemam babetu...jsou i jine "motorky". To "brm brm" me rozesmalo, nerad te rusime od hry.
-
Tak to ti verim, dyt ti taky chybi vtipnost...tak to ani nejde. Co trencle, uz sou radne zarizly?
[ Reagovat ]
11.06.2021 14:57Od: Forehand
Urobil si zo seba zas vola. Teda vola ne, lebo ten má gule :)

Takže kopytko akurát zostalo kopýtkom :)
[ Reagovat ]
11.06.2021 15:18Od: RF46
eFHa: "Urobil si zo seba zas vola. Teda vola ne, lebo ten má gule :)"
-
wiki: Vůl je kastrovaný samec tura domácího.
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:15Od: paddy Psychopat ve chrámu krále Řiťohraba XIII.
Očekávaný match-up se stane skutečností a bude to bitva, i když oba nemají top formu a Nadal je letos zranitelný. Uvidíme, co oba vymyslí takticky. Moment překvapení bývá v těchto soubojích výhodou. Tady se pořád spekuluje, jestli 21-18 nebo 20-19, ale zapomíná se na 20-18 smile

Snad se zápas protáhne, aby opět mohl být přerušen kvůli odchodu diváků smile

Ač to tak nevypadá, tak Nadal není takový favorit, jak se může na první pohled zdát. Podívejme se na H2H stats na FO.

Za posledních 13 let, s výjimkou loňska, Djokovič sebral Nadalovi min. jeden set a za posledních 7 let mají dokonce vyrovnanou bilanci výher! Kde je ta Nadalova dominance? Navíc kariérní H2H je 29-28 ve prospěch Djokoviče.

Turnajové preview se vyplnilo dokonale. Pro zopakování % na titul: Nad 50%, Djo + Tsi po 20% a ostatní 10%, z toho Zverev jen při mimořádné souhře okolností. Ale co dál?

Když Djokovič porazí Nadala, zvládne vyhrát i finále s Tsitsipasem? Nesloží se z toho a prohraje jako v r. 2015 s Wawrinkou? Los mu tedy nepřál, Nadala měl dostat do finále. Možná jen odvede černou práci, ze které bude těžit Tsitsipas.

Čedar, plísňák, Eidamo! smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:21Od: Patik
keď aj Djokovič postúpi a prehrá vo finále znamenalo by to prevrat v Tsitsipasovej kariére..a potom by sme už len čakali či sa zloží ako Thiem alebo bude hrozbou na každom Ďalšom grandslame..
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:35Od: paddy Re: Jednoručáková mafie
Tsitsipas hraje pro Federera smile smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:21Od: Amputace
Ta dominance je asi tak v tom, že za posledních 7 let ten turnaj 5x vyhrál. Opravdu nevím, co jiného už by měla být dominance, pokud ne toto. Stejnou bilanci výher mají pouze z toho důvodu, že v roce 2016 Nadal ve třetím kole odstoupil.
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:33Od: paddy
H2H výher, tzn. 1:1 smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:49Od: Amputace
Djokovič dokázal Nadala porazit na RG pouze v jeho nejbídnější sezóně a byl to koneckonců jediný zápas těch dvou na RG, do kterého Rafa nevstupoval jako favorit. Ze všech zápasů pouze jediný dostal Djokovič do pěti setů, ve dvou dokázal vzít Nadalovi set, ve všech zbývajících odešel s nulou. Jinými slovy: větší dominanci už těžko ve sportu vymyslíš, snad jen antukový match-up Nadala s Federerem tomu přinejmenším konkuruje.

A to, že se Nadal s Djokovičem za poslední roky moc na RG nepotkávali, přece není Nadalova chyba a nijak to jeho dominanci na RG nesnižuje.
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:54Od: Amputace
Ze všech ostatních zápasů*
[ Reagovat ]
11.06.2021 12:35Od: Forehand
hej, los mu neprial :)

Ze si sa bol vcera opit s Patom?..

Vsetci na Zemi vedia, ze semifinále je vyhoda Djokovica.
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:11Od: ttopi
Celé to vyhraje Tsisipas. A teď do mě smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:15Od: Patik
môže to byť reálne..Tsitsipas hrá dobre..vie byť flexibilný aj čo sa týka hry aj psychiky..naučil sa pracovať s problémami na kurte..vynájsť sa..s Isnerom vedel byť napríklad trpezlivý a čakať na svoje šance..toto sú všetko dobré vlastnosti pred finále..navyše ak dneska Djokovič predvedie dobrý výkon a zoberie Nadalovi kus fyzických ale aj psychických síl..a Tsitsipas pošetrí sily..Nadal nemusí byť stopercentný vo finále navyše naposledy sa stretli na antuke kde Tsitsipas prehral po matchballoch..taká malá pomsta tam môže byť..a navyše jeho snom je poraziť Nadala vo finále FO.
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:26Od: Amputace
Aby nakonec spíš nerupnul s tím Zverevem..
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:59Od: turista
Se Zverevem nikdo nepočítá. Přitom klidně může vyhrát celý turnaj on.
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:11Od: Usm
Zverev na Chatrierovi vyhrát nemůže, ten kurt je všechno možný, jen ne výhoda pro servismany a ranaře
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:24Od: turista
No ale Saša Zverev dokáže být také trpělivý ve hře odzadu a minimálně z BH a na podání Rafu jednoznačně předčí. A dosah paží v tom se mu může přiblížit pouze Tsitsipas. A to je je taky důležitá věc na každém kurtu včetně toho Chatriera. V tomhle je na tom i Djokovič líp než Nadal.
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:25Od: RF46
nejmin verim Djokovi...
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:25Od: RF46
Ja mu celkem verim...
[ Reagovat ]
11.06.2021 10:51Od: RF46
No po tom rvani Djoka budu prat Rafovi... Dalsi rvani, nedejboze trhani tricka, bych asi nezvlad smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:01Od: Usm
tak hlavně, že Ti nevadí tři hodiny poslouchat Nadalovo uřvan=é "eeeeee"smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:11Od: Amputace
Pořád lepší, než Djokovičovy mučednické vzdychy, když začíná jít do tuhého.
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:22Od: Patik
najlepšie to má Federer..ten je nastarší a jediný zvuk ktorý od neho ide je z výpletu..
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:24Od: Amputace
Ano, v tomto celkem neoddiskutovatelně nad těmi dvěma vede, prakticky ve všem ostatních už je to však sporné.
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:25Od: Amputace
ostatním*
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:30Od: Patik
tak nejako tie vzdychy u každého odzrkadlujú náturu človeka..
[ Reagovat ]
11.06.2021 12:00Od: Amputace
No minimálně u Djokoviče a Nadala to určitě sedí perfektně: Nadal robotický silový hráč se silnými sklony k pedantskému opakování svých zvyků a rituálů; Djokovič přehrávající herečka s mučednickým komplexem.
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:30Od: Patik
mučednícky komplex..to mi príde trošku prísne..nepoznám tenistu ktorý by toho na kurte zniesol viac než práve Djokovič..či herne alebo psychicky to bola vždy skala betón čo všetko chytil a znášal neprajné komentáre od ľudí a fanúšikov ktorí šli proti nemu..druhí tenisti by už dávno plakali počas zápasu..a prosili nech už im nikto neubližuje..
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:33Od: RF46
No tak za nej to dela jeho tatik...
[ Reagovat ]
11.06.2021 14:24Od: Amputace
Zajímavé, že žádného takového tenistu neznám, byť je jistě mnoho hráčů, kteří měli/mají daleko horší podmínky, než Djokovič, jehož cíli a tenisovému snu se od malička všechno podřizovalo.

Djokovič nebrečí, že mu fanoušci nefandí, vybíjí si to tak, že po nich křičí, rozbíjí rakety nebo řve po podavačích. Určitě nejde o nějakého elegantního hráče, který se s grácií umí vyrovnat s nepřízněmi osudu - byť se takový obrázek snažíš nastínit -, jde naopak o člověka bezpochyby labilního, zároveň však inteligentního natolik, že si dokáže svoji labilitu uvědomovat a vědomě pracovat na její kontrole. Proto u Djokoviče vnímáme často situace, kdy se zdá být v klidu a najednou to v něm vybuchne a udělá nějakou šílenost. On se s tím snaží bojovat, snaží se tím elegánem být, ale některé charakterové rysy a vady by se daly zcela proměnit jen velmi intenzivní prací a složitým psychologickým procesem, na který skrze absolutní koncentraci na tenis nejspíš nezbývá tolik času.

A mučednický komplex naopak v souvislosti s tím, co popisuješ za těžkosti, s nimiž se musel a musí vypořádávat, dává právě veliký smysl. Nevím, jak jinak si totiž vysvětlit jeho často záměrně přehrávané situace na kurtu, při kterých se snaží vytvořit dojem o své obrovské bolesti, se kterou je nucen bojovat. V jednom gemu to vypadá, že snad skrečuje, sotva se plouží, aby další gem a následně i celý zápas dohrál v jednou takovém tempu a soupeře totálně přejel. O tom, že se to děje, se nemusíme bavit, viděl jsem to už hodněkrát, spíš by mě zajímalo, čím si takové chování vysvětluješ ty.
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:34Od: RF46
Kdepak, kdyz je teplo a uz ma nadrz prazdnou. tak si taky "hekne". No ale neni to srovnatelny s Nadalem.
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:54Od: Amputace
Hele, jestli neslyšíš, jak extrémně to Djokovič přehrává, tak je diskuze na toto téma asi zbytečná - je to velice podobné jako s jeho ostentativními projevy vyčerpání, kdy pak zčistajasna pookřeje a soupeře zpravidla na kurtu úplně zdemoluje. Nadal heká pořád více méně stejně, ať hraje první výměnu zápasu nebo padesátou, v jeho případě to nemá tolik společného s jeho fyzickým vyčerpáním, jako s rytmikou úderů a celkovým herním rytmem.
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:59Od: RF46
Neee, pisu, ze i Fedex si hekne...
[ Reagovat ]
11.06.2021 12:02Od: Amputace
Fedexe jsem vůbec neřešil... ten, jak jsem i psal, je určitě v tomto nad nimi a vždy se mi u něj líbilo, že neheká, k jeho hře to zkrátka sedí. Srovnával jsem v tom hekání čistě Nadala a Djokoviče. Sorry, asi to byla reakce na Patika, myslel jsem, že na mě, v delším vlákně se to těžko rozpoznává..
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:22Od: Patik
k Federerovi sa to hékanie nehodí keďže jeho hra a údery sa nesú s lahkosťou a noblesou..ale aj on si občas nepoviem zahéka ale skorej akoby zachrčí pri tvrdšej lopte..a nebuď taký zlý na toho DJokoviča..robiť v jeho veku gymnastiku v plnej rýchlosti a ešte k tomu vracať loptu do kurtu..a niekoľko hodín v kuse..ja keď na niečo nedočiahnem a naťahujem sa po niečo tak robím zvuky ako on..a v dlhých výmenách to nerobieval lebo bol mladý a plný energie teraz už to nieje nič pre neho a musí to prejaviť zvukom..normálna vec..
[ Reagovat ]
11.06.2021 14:29Od: Amputace
No vidíš to. U Federera třeba vůbec nepochybuji o tom, že když už hekne, je to opravdu z únavy. Djokovičovi to nežeru ani omylem. Vždyť si stačí všimnout, na čem všem to Djokovičovo hekání závisí - když například prohraje první set, téměř automaticky už na začátku toho druhého heká (třeba to dnes budeme mít možnost pozorovat). Je to spíš psychologická záležitost, než otázka jeho fyzického výkonu. A Djokovič tohle dělal vždycky, vůbec do toho netahej věk.
[ Reagovat ]
11.06.2021 12:04Od: turista
Djokovič nemá důvod hekat víc než je nutné. Je to výsledek toho, že si stále více musí během výměn hrábnout až na samotné dno sil jak léta běží. To že si zařve když zahraje skvělý míč nebo vyhraje zápas je věc jiná. Znamená to, že je v tom boji až po uši. Jeho lámání raket je ale špatné. Toho by se měl vyvarovat, protože to dává špatný příklad dětem.
[ Reagovat ]
11.06.2021 12:12Od: Amputace
Nemáš podle mě pravdu. Djokovič zpravidla, když začne s tím svým utrpným hekáním daleko za hranicí přirozenosti, hraje nejlepší tenis (coby divák si vždy, když s tím začne, pomyslím: a je to tady, Djokovič přepíná na jiný level). Kdyby to jeho hekání bylo pravdivé a ne přehrávané, tedy kdyby odráželo skutečný stav, sotva by chodil, natož aby v tu chvíli hnal svůj výkon do totálního maxima. On totiž neheká způsobem - á, teď jsem zahrál skvělý míč, teď jsem tomu dal maximální razanci, dal jsem do toho všechno, proto jsem heknul více nahlas -, on heká naopak způsobem - teď už jsem opravdu na dně, nemůžu, nemám sil, fyzicky jsem na svém limitu. A přitom realita je taková, že hraje nejlepší tenis. Je opravdu snadné prohlédnout, že je to přehrávané, ale to člověk holt nesmí být jeho fanouškem, aby to viděl.
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:03Od: woody
Na fanoušcích mám nejradši to,že mají přesně zmáklé kdy je hráč na hranici svých sil a přesně védí, jak se v daném momentě na kuru cítí, logicky daleko lépe než hráč sám.

Takže v podstatě není důležité, jak se jeden z nejlepé fyzicky a atleticky sportovců v historii cití na kurtu, důležité je,že Amputace to prohlédl a vše je jasné jako facka..

Vzpamatuj se...
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:18Od: turista
Souhlasím. Myslím si, že Novak opravdu v okamžiku odehrávání obtížného míče po jeho doklouznutí 4 metry za základní čárou se snaží míč odehrát co nejlíp a nemá myšlenky na nějaký zvukový efekt. Že v okamžiku kdy si musí tzv.hrábnout hraje skvělý tenis je věc druhá. Ale Rafafans to holt vidí jinak.
[ Reagovat ]
11.06.2021 14:09Od: Amputace
Omg. Djokovič ve chvíli, kdy začíná s tím útrpným vzdycháním, obyčejně přepíná na vyšší herní level. Toho sis jako jeho fanoušek opravdu nikdy nevšiml? Zkus dát stranou emoce a popřemýšlej nad tím. Hráč, který by měl být podle toho, jak se chová, už dávno za hranicí svých fyzických sil, je ve skutečnosti v tu chvíli téměř nehratelný pro soupeře. To přece nedává smysl. Tak buďto bolestivým způsobem hekám proto, že mě opravdu něco bolí a už nemůžu (čemuž by tedy měla odpovídat i reálná situace mého chování, mého pohybu atd.), nebo proto, že je to můj způsob, jak se vyhecovat k ještě lepšímu výkonu. Já věřím tomu druhému a tedy tomu, že je to vlastně spíš hra. Celé.

Přijde mi, jako byste se s turistou na Djokovičovy zápasy dívali bez zvuku. Já nepíšu o skřecích, které vydává při nějakém doklouznutí či těžkém míči, já mluvím o celých pasážích zápasů, kdy buďto začne zčistajasna hekat, nebo své hekání ještě vystupňuje. V těchto pasážích (byť hekání nás má přesvědčit o opaku) hraje zpravidla nejlépe v celém zápase - stává se z něj téměř doslova stroj. Například v 2011 jsem to viděl nespočetněkrát.
[ Reagovat ]
11.06.2021 14:26Od: woody
Jako FANOUŠEK Novaka Djokovice tuším,že když pŕidává ke hře hekání, vétšinou to znamená,źe je zapálen do hry, zápas je už ve svém stadiu v pokročilé úrovni a většinou to znamená vyšší soutředění a emoční vypětí...

Ale jak říkáš, jsem jenom gaučák, kterej to nikdy na tak vysoké úrovni jako ND nehrál, předpokládám,že TY taky ne. Celej zápas plyne v různých emočních a fyzických sinusoidách, ve kterých můžem jen odhadovat jak se hráč cití.
[ Reagovat ]
11.06.2021 14:35Od: Amputace
Ano, je to samozřejmě pouze můj názor a způsob, kterým si tohle jeho chování vysvětluji. Já si zkrátka myslím, že u Djokoviče to je primárně o tom emočním (psychickém) nastavení, které se během zápasu různě proměňuje, než o tom fyzickém.
[ Reagovat ]
11.06.2021 14:58Od: Forehand
Nole je velká herečka.

Je jasne, že je to preexponované, prehrávané a ako hovoris. Práve vtedy hrá najlepší tenis.
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:13Od: Usm
zajímavý, Nadal řve jak tur i při těch jeho přeliftovaných kopcích, nejen u plochého a tvrdého úderu
[ Reagovat ]
11.06.2021 14:32Od: Amputace
To právě vůbec zajímavé není - stejně jako je zvyklý udělat před výměnou ty své rituály, je zvyklý i hekat při výměnách. Zvyk a stereotyp, nic jiného. Zajímavé je to právě u Djokoviče, který heká velmi proměnlivě, a přitom vůbec ne v přímé úměře s tím, jak se na tom zdá fyzicky být na základě předváděné hry.
[ Reagovat ]
11.06.2021 12:01Od: RF46
Vadi..ale je to neco jinyho. Nesnasim to zdrzovani na servisu a prijmu, ty strasny ritualy a skakani se zatatou pestickou...ale ...lepsi nez to psychopaticky rvani...
[ Reagovat ]
11.06.2021 12:05Od: Amputace
Jako ty prodlevy mezi servisem mě coby Nadalova fanouška také se.rou, takže v tomto ohledu opravdu chápu lidi, kteří mu nefandí a třeba se kvůli těm nekonečným rituálům jeho zápasům i vyhýbají. I pro mě je to velká zkouška trpělivosti a Nadalovi fandím.
[ Reagovat ]
11.06.2021 12:16Od: RF46
Me samozrejme vadi a celou dobu mam na mysli to rvani po zapase...pro me nepatricny a proste mu nemuzu fandit.
[ Reagovat ]
11.06.2021 12:17Od: Amputace
Jj. Chápu. Tohle už bylo opravdu moc.
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:32Od: turista
To by mě na Nadalovi nevadilo ani to hekání. Jeho 16 let trvající dominance na antuce už je ale pro tenis na tomto povrchu kontraproduktivní. Šestnáct let totálně ovládat jeden povrch tak že si ostatní téměř ani neškrtnou ničí atraktivitu tenisu na antuce. Osm let to bylo OK. Ale šestnáct let už je moc.
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:49Od: kubiik
Tak 8 let je ok? Antuka je nuda? A co teda AO, kde 9 let ovládl Djokovič? Myslím, že kdyby měl Roger 13 Wimledonů, tak by se tady nad tím každý (nebo teda většina) rozplýval, jak je to úžasný počin a každý by mu určitě teď přál ještě jeden titul...Ale holt je to Nadal a antuka, takže je to nuda, kontraproduktivní atd...smile Radši byste vy blázni měli být rádi, že jste svědkem něčeho tak velkolepého. Vůbec žijeme v době kdy je tady, nebo nedávno byla, spousta velikánů, kteří stvořily hromadu rekordů (Schumacher, Rossi, Loeb, Messi, Ronaldo...) u kterých si člověk řekne, že se to bude těžko překonávat. No a pak je tady Nadal a antuka na French Open. Schumachera už překonal Hamilton...ale dá se překonat to, co zvládl Nadal? Je to prostě neskutečný, co ten borec zvládl, takže smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 14:39Od: Amputace
Jo, já s tebou úplně souhlasím. O to směšnější jsou pak řeči, že se mu na antukových turnajích nadržuje - pro antukový tenis je jeho stále se prodlužující dominance naopak velmi kontraproduktivní. Nicméně Nadalovi tohle může být úplně jedno, přece nepřestane vyhrávat jen proto, že už to někoho nebaví.
[ Reagovat ]
11.06.2021 18:59Od: turista
Až Nadal skončí tak zájem mladých hráčů ATP o antukové turnaje bude opravdu velký. Dokud je to one man´s show tak už je to únavné. Šestnáct je let dominance jednoho hráče je prostě moc.
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:19Od: Forehand
Dobre Babeťák. smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:27Od: RF46
Nj...sak Rafa nemuze za svoje fanousky. Nicmene, uprimne - tobe vubec nevadi to zdrzovani ritualy...?
[ Reagovat ]
11.06.2021 10:33Od: peek
Dneska prohraje Nadal a ve finále prohraje Djokovic. smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 10:34Od: Forehand
Ideálna varianta pre FFF. Oddialenie nevyhnutného.
[ Reagovat ]
11.06.2021 10:43Od: Jakub
Zajímavá varianta, divácky asi přitažlivá, ale asi ne moc pravděpodobná.
[ Reagovat ]
11.06.2021 10:50Od: Marduch
Osobně bych vůbec Tsitsiho pro finále nezatracoval, ať už by se tam utkal s kýmkoli. Mladý nažhavený hráč, jehož forma graduje a má potenciál svůj aktuální strop v nějakém spektakularnim a důležitém zápase ještě posunout..
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:22Od: ttopi
Ideální scénář pro fanoušky Federera:

1) Tsisipas - Zverev - rychlý zápas, spíše výhra Tsisipase

2) Djokovič - Nadal - dlouhý zápas, 5 setů, fyzicky náročné

3) + pro nepřející fanoušky nějaký zdravotní problém vítězě zápasu Djo-Nad

smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 10:21Od: Pe3k
Včerejší tenis mě výsledkově potěšil, ale svou úrovní zklamal, tak snad dnes mě tenis potěší svojí úrovní. Duel Nadal Djokovic je ten nejznámější match up ever, díky povrchu předem jasná nuda, více se těším na zápas Zverev Tsitsipas, tam se mi to odhaduje špatně.
[ Reagovat ]
11.06.2021 10:23Od: Pe3k
Na RG se utkali 8x na AO 2x. To jasně ukazuje o kolik je Novak lepší na antuce, než Rafa na hardu (4x).
[ Reagovat ]
11.06.2021 10:26Od: Forehand
To jasne ukazuje, ze si si neskontroloval background, čo tomu predchádza. Už sa to tu rozoberalo a vysvetlovalo, choď radšej na ryby.
[ Reagovat ]
11.06.2021 10:57Od: Patik
smilesmile
[ Reagovat ]
11.06.2021 12:02Od: kubiik
Hmm a jaktože nejlepší hardař vesmíru Djokovič má míň titulů z UO než Nadal? Nebo se na UO hraje nějaké speciální antuce, co vypadá jak hard? smile
Uvědom si, že Nadal odehrál v AO 5 finále. z 3 epických bitev 1 vyhrál. Se Stanem se zranil - nebudu polemizovat zda by vyhrál nebo ne...prostě měl smůlu. A jednou ho Djok spláchl jak hajzlpapír, což mu Nadal v loni na FO oplatil. No a teď kolik svedl Djokovič bitev na FO? No kromě SF 2013 s Nadalem nic. Ve finále porazil Murrayho, ale v těch ostatních se k vítezství ani nepřiblížil :) Ale pořád se bude psát o borcovi, co má GS ze všech povrchů (zvlášť v době historicky nejlepšího hardaře - Djok, i trávaře - Fed). To mu teda dovolili dost titulů mimo jeho obyvák nemyslíš? Kolik jim toho dovolil on na FO? smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 12:27Od: kubiik
Sorry chybička.Mělo tam být...co má GS ze všech povrchů, že je nekomplexní.smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:15Od: Usm
hm a kolik má pan Nadal titulů v hale z Bercy a Londýna? 0 smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:38Od: kubiik
A hala Bercy je jako nějaký ukazatel něčeho? :D Chápu, že narážíš na halu. Ale nehraje se podzimní halová část sezóny na hardu? Kdyby se hrála na antuce, tak bude Nadal halový GOAT, kdyby na trávě tak povede Federer. Holt TM je TM a hraje se tam pořád na hardu. Za mě by se tam každý rok měl povrch točit. A ne nejsem fanda Nadala ani nikoho z big 3. Jenom mě prostě sere,že lidi mají potřebu se do něho furt nějak navážet z hlediska komplexnosti a celkově ho nějak zdiskreditovat v rámci Big 3 potažmo GOAT debaty. Když Roger vedl o praník v počtu GS, tak to pro všechny bylo jediné kritérium a říkalo se, že když ho Nadal předežene, tak uznají, že je GOAT on. No světe div se, Nadal ho dohnal a má možnost se dostat před něj, ale najednou už počet GS není to hlavní a řeší se komplexnost a kdo se kolikrát s kým potkal a kde...a do toho ještě tituly z Bercy smile Kolik má Nole s Rogerem titulů z OH? Že by stejně jako Nadal TM? Každému něco chybí to je prostě fakt. Ale když někdo zpochybňuje komplexnost Nadala to mě vždycky zvedne ze židle...smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:48Od: Forehand
Nadal na tom musi byt velmi dobre, ked je jediným arzenálom neprajníkov hala :)

Keby mala hala hodnotu adekvatnu Grandslamom, uz sa na nej davno hra major.

Rafa je jediny z trojice, ktory si vsetko mimo svoj GS uhral cez rivalov sám a cele to zavrsil, ked mal 24 rokov. Takze je v tomto spektre skor na opacnom konci, nez by bol najslabsi.
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:54Od: kubiik
No asi tak nějak. Samozřejmě by bylo zajímavé, kdyby všichni byli vrstevníci, měli stejnou startovní čáru a 10 let se nepřetržitě potkávali ve své top formě. Sice je to masochistická představa, protože by nikdo jiný zřejmě nikde nic nevyhrál, ale já bych si ten tenis užívalsmile A teď se tady spustí lavina jak top Nadal nemá nikde krom antuky šancismilesmile
[ Reagovat ]
11.06.2021 10:40Od: Jakub
Dovolím si souhlasit. Nadal Djokovic nabídne asi opravdu dost nudu i přes, předpokládám, některé spektakulární výměny. Výsledek asi nebude překvapením a je velmi pravděpodobné že se dozvíme po výsledku tohoto semi i vítěze celého turnaje. Nicméně, pokud by uspěl Zverev a to i ve finále, pak je vidět že své problémy, jak svého času říkal Lend, již vyřešil.
[ Reagovat ]
11.06.2021 09:58Od: woody Nolda
Pŕal bych si výhru. Ale koukat radši nebudu, nemám na to nervy a navíc když vidím Nadala na RG tak mám strach... Už asi 16 let :-)
[ Reagovat ]
11.06.2021 09:37Od: Forehand
Závidím FFF, že sa ich tieto bitky už netýkajú.

Už nech to celé skončí, je to pre fanúšika relativne stresujúce :)
[ Reagovat ]
11.06.2021 09:59Od: Usm
jenže u vzájemných zápasů Djokovic x Nadal se není moc o čem dohadovat.
Na antuce pravděpodobně vyhraje Nadal, na hardu a v hale pravděpodobně vyhraje Djokovic, na trávě spíš asi taky Djokovic
[ Reagovat ]
11.06.2021 10:08Od: Forehand
Už by sa mohli stretnúť aj na GS zápase na harde, najlepšie USO, prípadne si dať odvetu vo Wilbledone. Zápasov na antuke je už naozaj dosť.
[ Reagovat ]
11.06.2021 10:39Od: Usm
no myslím si, že ve Wimbledonu se dřív, jak ve finále neutkají. Wimbledon při nasazení, kromě aktuálního žebříčku, započítává i výsledky na posledních dvou předešlých W, takže Djokovic jasná nasazená jednička a Nadal asi dvojka, nejhůř trojka
[ Reagovat ]
11.06.2021 10:59Od: Forehand
Moze to byt opat semifinále. Medvedev bude mat slusny bodovy naskok v atp rebricku, ma garantovaný spot 1-2 az do USO.
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:36Od: turista
No jo. Ale do finále ve Wimbledonu už se Nadal nedostane. Tam ho vyřadí ti mladší. Ne Djokovič. V Americe v NY má Nadal šanci daleko větší i na další titul.
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:45Od: Forehand
Vsetko je o zrebe.

Rafa nakupil na AO aj teraz na RG.

Snad bude mat dobry zreb na W a na USO.
[ Reagovat ]
11.06.2021 09:16Od: Alien
Přeji Džokrovi!
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:39Od: turista
Já taky.
[ Reagovat ]
11.06.2021 06:31Od: Bobik12
Všichni čekají, že vyhraje Rafa, ale tak jednoduchý to nebude. Nole se jistě poučil z poslední prohry v Římě, kde to i tak bylo o pár míčích a dnes mi ěco říká, že může být lépe připravený. Navíc Nadal letos není žádný válec. Za mě dne Nole!
[ Reagovat ]
11.06.2021 09:06Od: brixner
Srb dostane bóbika a pude!
smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 09:16Od: milik254
Stejně jako loni ve finále, co
[ Reagovat ]
11.06.2021 09:21Od: brixner
Heleďse, Bobiku, Srb dostane bóbika a pude!
Kapišto?
smile
smile
smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 09:23Od: brixner
Jojo, jako vlóni! Dneska to bude srbskej bóbik a pak hurááá na Bělehrad!
smile

smile

smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 06:25Od: Mayo
Nemám príliš dobrý pocit z dneska do čerta. Je to semi, bude sa hrať neskoro, ďalšiu prehru ND si neviem nejako predstaviť.
[ Reagovat ]
11.06.2021 09:26Od: brixner
Len si v pohodě predstáu tého jebemtiboha bóbika zo Srbska! Budě to něskoro, ale budě!

smile

smile

smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 09:38Od: Patik
To je neuveritelné..Mayo vyjadril svoje pocity a názor vo viac ako troch slovách..dokonca v dvoch vetách..to je ako..s prepáčením..ako keď opice použijú prvé nástroje..ako evolučný posun..
[ Reagovat ]
11.06.2021 09:42Od: Forehand
Najvacsi mimoň portálu hodnotí intelekt druhých.

Svet sa v kravskú r*ť obracia, dnes je teda možné naozaj všetko :)
[ Reagovat ]
11.06.2021 10:52Od: RF46
To hodnotis sebe?
[ Reagovat ]
11.06.2021 09:40Od: Forehand
Keď vyhrá, tak super. Keď prehrá, tak menej super, ale raz to muselo prist.

Nejdeme vymyslat ziadne koleso. Bolo by prijemne odlozit tieto "starosti" zas o rok, no dnes ma Novak ideálnu prilezitost. Moze to byt dlhy 5setovy zapas, no rovnako hrac ktory prehra prvy set moze spanikárit a bude to mat rychlejsi priebeh.
[ Reagovat ]
11.06.2021 10:23Od: ttopi
Čili vlastně říkáš, že oba jsou labilové, co se dokážou sesypat po prvním setu. To nedává moc smysl smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist