15. den na French Open: Nadal má na dosah vylepšení vlastního rekordu, antukového krále ve finále vyzve Ruud

  • V rámci 15. hracího dne letošního ročníku French Open se rozdají poslední trofeje. Rafael Nadal bude útočit na 22. grandslamový titul, kterým by vylepšil vlastní rekord, a 14. vavřín z pařížského svatostánku. Od 15:00 se utká s debutantem ve finále majorů Casperem Ruudem. Finále ženské čtyřhry obstarají americká dvojice Cori Gauffová, Jessica Pegulaová a domácí duo Caroline Garciaová, Kristina Mladenovicová.
    5. 6., 06:00 | Previews |  318 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
NÁŠ DNEŠNÍ VÝBĚR
• Finále mužů •
Nadal (5-Šp.) - Ruud (8-Nor.) | Court Philippe-Chatrier (15:00 SELČ)
• Finále čtyřhry žen •
Gauffová/Pegulaová (8-USA) - Garciaová/Mladenovicová (Fr.) | Court Philippe-Chatrier (11:30 SELČ)


• Finále mužů •
Rafael Nadal (5.) - Casper Ruud (8.) | Court Philippe-Chatrier (15:00 SELČ)
Rafael Nadal může posunout vlastní rekord a 22. grandslamovým triumfem už o dvě trofeje odskočit svým největším rivalům Novakovi Djokovičovi a Rogerovi Federerovi. V nedělním finále French Open se rekordman turnaje utká se svým "žákem" Casperem Ruudem, kterého čeká premiérové finále na majorech. Hráči se potkávají poprvé.

Šestatřicetiletý Nadal absolvuje své jubilejní 30. finále na čtyřech největších podnicích (21-8), ve finále French Open zvládl všech 13. Sedm z osmi porážek navíc zaznamenal proti Djokovičovi a Federerovi, zaskočit ho dokázal pouze Stan Wawrinka na Australian Open 2014, jenž tehdy útočil na svůj premiérový grandslamový vavřín. Celkově má na dosah 92. titul, ve finále na hlavní tour disponuje úspěšností 91-38. Poprvé v kariéře může v rámci jedné sezony ovládnout úvodní dva grandslamy roku.

Rodák z Manacoru je druhým nejstarším finalistou Roland Garros po 37letém Billu Tildenovi v roce 1930. Pokud v neděli uspěje, stane se nejstarším vítězem turnaje v historii. "Bojoval jsem a udělal všechno možné, abych měl další šanci zahrát si finále Roland Garros. Ve chvíli, kdy pak ale dojde na tyhle okamžiky, všechny oběti, co jsem musel podstoupit, dávají smysl," řekl.

Třiadvacetiletý Ruud má za sebou 11 finále (8-3), všechny výhry si připsal na nejmenších akcích ATP 250 a proti žebříčkově níže postaveným soupeřům. Sedm titulů vybojoval na antuce, která je jeho jasně nejúspěšnějším povrchem. Před startem turnaje bylo jeho maximem na grandslamech loňské osmifinále Australian Open. Rodák z Osla je prvním norským finalistou majorů, ze skandinávských zemí naposledy o titul na turnajích velké čtyřky bojoval Robin Söderling na French Open 2010 a prohrál právě s Nadalem.

Když Nadal v roce 2005 na French Open triumfoval poprvé, bylo Ruudovi teprve šest let. "Casper má skvělou povahu, aby v tenise uspěl. Je uvolněný, pokorný a učenlivý. Myslím, že jsme mu v akademii dokázali trochu pomoci," uvedl. "Nadal je mým životním idolem a tenhle zápas pro mě bude obrovskou výzvou. Nebude to snadné, zkusím si to užít. Vím, že budu outsider, ale pokusím se zabojovat. Dnes a zítra budu snít o velkých vítězích a památných soubojích, protože jestli mám mít šanci, budu muset předvést také takový výkon. Musím ale věřit, že to zvládnu," řekl Ruud.

Nadal bude v novém vydání žebříčku bez ohledu na výsledek dnešního finále světovou čtyřkou a Ruud se v pondělí posune na nové maximum, šesté místo.

Nadal je jasným favoritem. Antukový král by neměl mít ve finále větší potíže, pokud nebude zdravotně limitován. V Paříži si vede velmi solidně a Ruud bude ve svém prvním kariérním finále na grandslamech určitě nervózní, navíc bude čelit svému "učiteli" a velkému vzoru. I získaný set by byl pro mladšího z aktérů velkým úspěchem.

Tip na vítěze: Rafael Nadal

Aktuální forma
Nadal loňskou sezonu uzavřel už v srpnu a letos se vrátil v plné parádě, když zvládl úvodních 20 zápasů, na Australian Open získal rekordní 21. grandslamovou trofej a ovládl také generálku v Melbourne a Acapulko. Jeho vítězná série se zastavila až ve finále Masters v Indian Wells, kde si přivodil zranění žebra. Do své nejoblíbenější části sezony naskočil až v Madridu, ve čtvrtfinále prohrál s krajanem a pozdějším šampionem Carlosem Alcarazem. V Římě se mu znovu ozvalo chronické zranění levého chodidla a v osmifinále podlehl Denisovi Shapovalovovi.

Cesta turnajem
Na French Open neztratil set s Jordanem Thompsonem, Corentinem Moutetem ani Boticem van de Zandschulpem. V osmifinále však musel do rozhodující sady se svěřencem svého strýce Félixem Augerem-Aliassimem a ve čtvrtfinále ve čtyřech setech přetlačil svého loňského přemožitele a obhájce titulu Novaka Djokoviče. Potíže měl i v semifinále, za stavu 6-7 6-6 ze svého pohledu mu vzdal Alexander Zverev.

Historie na French Open
Nadal je suverénně nejúspěšnějším hráčem antukového grandslamu v historii. Na svém nejoblíbenější turnaji startuje poosmnácté a pouze čtyřikrát si z areálu Rolanda Garrose neodvezl trofej pro vítěze (2009 - osmifinále, 2015 - čtvrtfinále, 2016 - odstoupení před zápasem třetího kola a 2021 - semifinále).

Rafael Nadal - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Acapulko,  Australian Open,  Melbourne 1 (T)
Největší úspěchy na antuce: French Open (F)
Bilance: 29-3
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance na antuce: 9-2
Bilance proti hráčům Top 10: 6-1 (kariérní 184-100)
Bilance ve finále grandslamů: 1-0 (kariérní 21-8)
Bilance ve finále: 3-1 (kariérní 91-38)
Grandslamy: Australian Open (T)

Rafael Nadal - French Open
Kariérní bilance:
111-3
Nejlepší výsledek: triumf (2005-08, 2010-14, 2017-20)
Loňský výsledek: semifinále
Bilance ve finále: 13-0
Generálka: Madrid (ČF), Řím (OF)
Cesta turnajem: Thompson (6-2 6-2 6-2), Moutet (6-3 6-1 6-4), (26) van de Zandschulp (6-3 6-2 6-4), (9) Auger-Aliassime (3-6 6-3 6-2 3-6 6-3), (1) Djokovič (6-2 4-6 6-2 7-6), (3) Zverev (7-6 6-6 skreč)

Aktuální forma
Ruud v únoru ovládl další antukovou akci série ATP 250 a v Miami si zahrál své premiérové finále na Masters. V průběhu antukového jara měl ale zpočátku nečekané potíže a zaznamenal i několik překvapivých porážek. Přes čtvrtfinále se dostal až v Římě, kde ho v semifinále zastavil Novak Djokovič. Na poslední akci v Ženevě obhájil loňský triumf.

Cesta turnajem
V Paříži nepotřeboval více než tři sady pouze s Emilem Ruusuvuorim a nejvíce se nadřel proti Lorenzovi Sonegovi, proti němuž otáčel stav 1-2 na sety. Jo-Wilfrieda Tsongu, Huberta Hurkacze, Holgera Runeho i Marina Čiliče porazil ve čtyřech setech.

Historie na French Open
V hlavní soutěži debutoval v roce 2018 a vypadl ve druhém kole, při dalších třech návštěvách skončil o kolo dál.

Casper Ruud - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Ženeva,  Buenos Aires (T);  Miami (F);  Řím (SF)
Největší úspěchy na antuce: Ženeva, Buenos Aires (T); Řím (SF)
Bilance: 30-9
Bilance z posledních 10 zápasů: 10-0
Bilance na antuce: 21-5
Bilance proti hráčům Top 10: 1-1 (kariérní 5-16)
Bilance ve finále grandslamů: 0-0 (kariérní 0-0)
Bilance ve finále: 2-1 (kariérní 8-3)
Grandslamy: Australian Open (-)

Casper Ruud - French Open
Kariérní bilance:
13-4
Nejlepší výsledek: finále (2022)
Loňský výsledek: 3. kolo
Bilance ve finále: 0-0
Generálka: Madrid (2K), Řím (SF), Ženeva (T)
Cesta turnajem: Tsonga (6-7 7-6 6-2 7-6), Ruusuvuori (6-3 6-4 6-2), (32) Sonego (6-2 6-7 1-6 6-4 6-3), (12) Hurkacz (6-2 6-3 3-6 6-3), Rune (6-1 4-6 7-6 6-3), (20) Čilič (3-6 6-4 6-2 6-2)


• Finále čtyřhry žen •
C. Gauffová / J. Pegulaová - / C. Garciaová / K. Mladenovicová | Court Philippe-Chatrier (11:30 SELČ)
Cori Gauffová včera neuspěla ve finále dvouhry letošního French Open, ale chuť si může spravit ve čtyřhře. S krajankou Jessicou Pegulaovou ve finále vyzvou domácí šampionky z roku 2016 Caroline Garciaovou a Kristinu Mladenovicovou. Bude se jednat o premiérový souboj.


Gauffová s Pegulaovou spolu absolvují teprve pátý letošní turnaj a budou útočit na druhý společný triumf, na konci února ovládly "tisícovku" v Dauhá. Po cestě do finále French Open ztratily v pěti zápasech jediný set. Osmnáctiletá Gauffová má na kontě čtyři tituly, na první grandslamový zatím čeká. Její o deset let starší krajanka v této disciplíně slavila dvakrát a na majorech si finále zahraje poprvé.

Cesta turnajem
1K: Rybakinová/Samsonovová (6-3 7-5)
2K: Niculescuová/Van Uytvancková (6-3 6-1)
OF: (10) Hradecká/Mirzaová (6-4 6-3)
ČF: Bondárová/Minnenová (6-4 4-6 6-4)
SF: Keysová/Townsendová (6-4 7-6)


Garciaová s Mladenovicovou patřily k nejúspěšnějším párům sezony 2016, letos se k sobě částečně vrátily a hrají společně i druhý grandslam sezony. Zatímco na Australian Open vypadly už ve druhém kole, na French Open zvládly všech pět duelů. Nyní zaútočí na páté společné prvenství, všechny čtyři trofeje včetně French Open vybojovaly na antuce. Osmadvacetiletá Garciaová může získat sedmý vavřín a druhý grandslamový. O rok starší Mladenovicová má doma čtyřnásobnou sbírku titulů, French Open může ovládnout počtvrté, k tomu má dva kousky z Australian Open a ještě tři z mixu.

Cesta turnajem
1K: Alexandrovová/Siegemundová (6-4 4-6 6-3)
2K: Beguová/Osoriová (6-0 6-4)
OF: Doiová/Tomljanovicová (5-7 6-4 6-2)
ČF: (13) Y. Xu/Z. Yang (6-3 6-3)
SF: (14) L. Kičenoková/Ostapenková (2-6 6-4 6-2)

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (318)
05.06.2022 18:02Od: mahycek
Další rok už rozhodně nebude, jsou tam Marťané,
ale vážně, byla by hanba mladých, kdy by ho
nesesadili. Já vím, už jsem to říkal před dvema lety, že Nadal to nevyhraje, vyhrál Djoko, ale nyní zase Nadal. Tak příště už nikdy to nemůže být.
[ Reagovat ]
05.06.2022 18:23Od: soloo
Mahycek si uvedom ze Rafa nehrá horšie . dokonca hrá zranený takže samozrejme musia zapnuť ale Rafa horšíe nehrá ...
[ Reagovat ]
06.06.2022 00:45Od: Rafaeoli25
Ale může, už sis na to měl zvyknout smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:58Od: mahycek
Právě promluvil GOAT, ale ????????
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:42Od: hanz
Jinak si myslím, že to jeho kamufláž bude jakožto obvykle zakončení poantukové sezony. Počká si zase na další rok. Nějaká trává ho nerozhází, americký betony jakybsmet. No a na co se ploužit na TM?smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:41Od: RFanousek
Nadal je neskutečný. Ač na trávě a betonu o něco horší než jeho rivalové, jeho brutální dominance na antuce mu zařídila vedení v GS. Zatímco o celkově nejlepším, či nejlepším na trávě nebo na betonu, se budou vždy vést spory, ohledně nejlepšího na antuce je zkrátka jasno.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:44Od: Ereinion
jo, antukový GOAT je bez debat
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:47Od: Tennisfan77
Nejlepší hráči dobře může být ten, který se objeví 3 měsíce v roce, to je celé, teďka vyhrál turnaj, posílám mu veškeré gratulace a přání, uvidíme se zase za rok, jinak to ne
dopadne
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:40Od: paddy Kolaps jako z učebnice
smile

Loni Tsitsipas v posledních 3 setech nezískal ani brejk. Letos Ruud prohrál závěrečných 11 gemů a nedostal se ani ke gameballu! smile

Myslím, že Rafa bude mít problém s břišním svalem.
Poté co se bude večer smát tři hodiny v kuse smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:40Od: hanz
smilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:39Od: hanz
Řekněme si upřímně:
Dolní polovina byla o ničem, respektive o nikom. Všichni hlavní favorité byli v horní, takže bylo jasné, že poslední z horní poloviny bude mít navrch. Růdík se chvíli držel, ale pak už s ním bylo vytřeno, a tak to má být, páč jsem to nikomu z dolní poloviny nepřál, byli slabší a zaslouženě prohráli.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:36Od: Paixx RAFA 22 GS
Neuvěřitelná euforie být v tuhle chvíli fanouškem Rafy. Po tom všem, čím si v kariéře musel projít a kolik překážek mu kariéra připravila do cesty, se zdá být až neuvěřitelné, že je to nyní právě on, kdo navyšuje vedení v GS race před dalšíma GOATama.

Zhruba před necelým rokem nuceně ukončená sezona, zákrok nohy s nejistým výsledkem, ale bez něj to zkrátka nešlo a nakonec to alespoň na chvíli pomohlo a Rafa bere druhý GS sezóny, nezbývá, než smeknout.

Média a široká veřejnost ho nyní bude považovat za GOATA, už jenom když náhodně procházím různé články, vždy je uveden jako nejúspěšnější tenista všech dob. ¨

To neznamená, že GOATEM je. Kdybych měl říct svůj pohled, tak okem nezaujatého fanouška přiznávám, že ještě potřebuje něco přidat a v tuhle chvíli je tam pořád strašně moc proměnných, které mluví v jeho neprospěch, přestože v té nejdůležitější statistice je první.

Ideální by bylo využít dobrého roku a pokusit se zakončit ho jako světová jednička, přidat nějaké ty týdny a aspoň se přiblížit Rogerovi. Dalším cílem by mělo být 100 titulů, bude to obtížné, ale šance, byť malá, existuje. No a nejlepší by bylo samozřejmě přidat aspoň jeden TM, ale to asi nedopadne, což pro mě třeba problém není, ale hodně lidí mu to vyčítá.

Za sebe můžu říct, že mi bude jedno, pokud Rafu ještě Djokovic překoná, pokud se tak stane, bude to zaslouženě a Djokovic bude 100% nejlepším hráčem všech dob. Pokud ne, bude debata stále probíhat. Co se týče Federera, na okruhu hodně chybí, asi už to ale bohužel vypadá spíš na "návrat, aby se mohl rozloučit".

Pojďme si užívat téhle éry, dokud ještě kdokoliv z BIG3 hraje, protože za sebe můžu říct, že bez nich nebudu mít motivaci na tenis pravidelně koukat.

A nejlepší by bylo se tady přestat zbytečně hádat o blbostech, protože se v životě neshodneme a každý bude pořád bránit toho svého oblíbence.smilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:38Od: JohnB
smilesmile
Nadal to dokázal, protože nepřestal věřit, nikdy nepřestal a nepřestal by i kdyby se stalo cokoli. Je to odměnu za tvrdou dřinu.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:36Od: com
Djokovic pred chvili rozflakal televizi smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:40Od: hanz
Asi jako Plíškovic před nějakými 14 dny, když vyhučela s ŽánŽánem, o němž už se neuslyší. smilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:36Od: soloo
Zraneny Nadal vyhral RG gratulace
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:35Od: Tennisfan77
Gratuluji chronicky nemocnému a zraněnému hráči k tomu, že vyhrál 7 zápasů bez jakékoliv známky omezení.

Vamos Rafa smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:35Od: RL68
VAMOS RAFA!22smile a 14smile!JE TO BOREC!smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:33Od: HolyMotors
Gratulace smile s očekávaným přehledem. Nejlepší hráč všech dob.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:35Od: soloo
to si moc prehnal
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:35Od: JohnB
Dovolím si tvrdit, že ačkoli fandím Nadalovi, tohle není pravda.

Za mě je nejlepším hráčem všech dob Djokovic a až pak Nadal.

Ale má smysl měřit pindíky v případě Rafy, Noleho a Fedexe? A pokud ano, proč?
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:33Od: Kub1s
VR
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:28Od: SwissMaestro
Gratulka. Za to rouhání doufám, že se na vlastní už nikdy nepostaví.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:30Od: insanezy_
Dobre neunasis kemko
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:31Od: Tennisfan77
To je celkem hnus, tohle bych mu životě nepřál, nicméně rozhodl se obětovat všechno zdraví za úspěchy, jestli to je dobře, nebo špatně, si vyloži každý sám
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:27Od: safi1313
Djokovic v roce 2020 proti Rafovi o moc víc her taky neuhral :D
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:23Od: insanezy_
VaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmooooS
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:23Od: RL68
RAFA 22!!!smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:21Od: RFanousek
Ruud se může utěšovat tím, že uhrál víc, než Federer v roce 2008.smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:20Od: Blondie
Koukám, že než sednu na rotoped, bude hotovo :/
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:27Od: com
rotoped ti nepomuze, stejne budes vypadat porad jak vyzrany prasatko smilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:40Od: Blondie
Come, "stejně to nepomůže" je typická výmluva líných lidí! ;) zvedni zadek a jdi makat, pak třeba nebudeš vypadat jako to čuně ;)
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:19Od: Rafaeoli25
Jsi neskutečnej Rafo, díky za všechno v tomto roce, i kdyby náhodou ve zbytku už nic nepřišlo, já ale věřím, že ještě přijde. I tak je to majstrštyk smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:00Od: Paixx
Rafa je fakt šmejd, zase jednostranné finále, které nikoho nebaví... Ten nikdy nebude GOAT
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:04Od: Rafaeoli25
Ono je jedno, jak vyhraje, kdyby Ruuda porazil jen 3:2, tak to zase bude strašná haluz a štěstí, jaký má je on. Je úplně jedno, jak vyhraje, kecy budou stejně smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:12Od: Paixx
+1
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:14Od: Rafaeoli25
Tady člověk vidí, že je fakt jedno jak hraje a jak vyhraje, stejně bude terčem kritiky.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:14Od: JohnB
Úspěšní lidé jsou většinou terčem kritiky neúspěšných lidí.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:16Od: Rafaeoli25
Já nemám rád hatery obecně podotýkám, bez ohledu na hráče, ani jeden z Big3 si nezaslouží takové řeči a ubohé urážky a narážky všeho druhu..
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:22Od: Pe3k
Aha, tak už vím proč mě fandové Rafy tak nesnáší smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:37Od: JohnB
Já s tebou problém nemám a fandím Rafovi smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:45Od: Pe3k
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:15Od: Tennisfan77
Ale jeho nikdo nekritizuje, prostě jenom třeba já ze své pozice říkám, že využívá situace nejslabší tenisové éry za posledních 30 let

A tohle prostě ani fanatik jako ty, nemůže popřít
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:22Od: JohnB
To můžeš ale stejně říct o Federerovi v minulosti, když na to chceš koukat takhle.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:23Od: Tennisfan77
Jop, je to stejne. Co teď reknes?
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:32Od: JohnB
Reknu na to jen to, ze ja sem clovek, co preje uspech ostatnim a nehleda na nim kanky. Ale to je kazdyho pristup k zivotu a styl mysleni.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:52Od: Amputace
Porazil Djokoviče. Tedy stonásobně větší konkurenci, než měl Federer před příchodem Nadala.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:58Od: Pe3k
toho vyplývá, že Djokovic je 100x lepší než Nadal smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 18:00Od: Amputace
V tvém světě možná.
[ Reagovat ]
05.06.2022 18:13Od: Tennisfan77
Spíše ve tvém ty posedlý klaune smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 18:17Od: Amputace
Teď jsi mi to nandal.smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 18:17Od: Pe3k
Napsal jsi to ty...Samozřejmě já sem od tebe nic inteligentního nečekal, jenom se ti směju... smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:05Od: JohnB
Proč se díváš na něco, co tě nebaví? Život není nekonečný na to, abys s ním takhle zacházel.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:07Od: Rafaeoli25
To byla ironie od Paixxe, jestlis nepochopil smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:07Od: JohnB
Pokud ano, omlouvám se smile já už se tady v tom ztrácím. smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:08Od: Rafaeoli25
Paixx je náš smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:10Od: JohnB
smilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:56Od: mahycek
Musím napsat perlu, ale nedívám se. Teď na mě
vnuk volal, dědo, proč ten žlutej stojí až u
spodní lišty obrazovky ? Tak jsem odpopvěděl, ať ten zelenej servíruje spodem a hotovo. Žádná
zbabělost by to nebyla.
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:55Od: Rafaeoli25
Po nervácích v of, čf i sf si Nadal tohle klidné finále zasloužil. Nevím, co kdo má smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:57Od: Tennisfan77
Nervach? Myslíš 50% Djokovice a Zvereva co se zranil.

Vole vy fakt nemáte limity v tom Rafa gangu smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:59Od: Rafaeoli25
50% Djoker. No spíš nemáš limity ty smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:01Od: Tennisfan77
39 chyb z Bh udělal Nole naposledy kdy, pošli odkaz.

Poradím ti - nikdy smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:03Od: Rafaeoli25
Ok, tak oplatím stejnou mincí, proč fandové Noleho tolik opěvovali loni výhru nad 50% Nadalem? smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:50Od: soloo
Rafa 22 GS gratulace ale ak budes startovat na Wimbledonu navzdy budeš u mna podvodník
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:52Od: Tennisfan77
Je fakt ze tím jeho lhaním o tom, ze by prohru vyměnil za zdravou nohu u mě klesl na totální dno
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:54Od: JohnB
Tam to dobre znas vid?
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:57Od: HolyMotors
Ty jsi klesnul na dno tím, že sis tu udělal nový nick a srabácky to ani nejsi schopný přiznat.
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:58Od: Paixx
Naštěstí tvůj názor ho absolutně nezajímá a ani není relevantní
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:03Od: Tennisfan77
Mě jeho názor nezajímá, je to lhář a plačka, nikdy zraněny nebyl, jenom si vymysli - GOAT smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:07Od: JohnB
Je docela smutný, že člověk jako ty vychovává dítě. Velmi smutný.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:09Od: Tennisfan77
A kde jsi přišel na to, ze mám dítě? smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:11Od: JohnB
Kamilosi, psal si to tadysmile dokonce ses chlubil, jak si mu postavil hřiště u baráku a že makáš v bance... Neboj, lidi nezapomínají.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:12Od: Tennisfan77
Nemám dům, dítě ani banku, ale říkám po pate, ten Kamil vám musel hodne zahybat žluči smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:13Od: JohnB
To, že máš banku, sem nepsal smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:05Od: Rafaeoli25
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:53Od: JohnB
Je to jeho posledni turnaj v sezone.
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:56Od: Tennisfan77
Jak jinac, typicky Nadal, vyhraje RG s tím, ze umírá, pak si dá pauzu tři měsíce, antukar smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:58Od: Rafaeoli25
Jsi fakt trapnej.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:04Od: JohnB
Neúspěšný člověk nikdy nemyslí pozitivně, vždy musí vše negovat, každého shazovat, urážet a hledat na něm chyby.

Kamilose vlastně lituju, protože takhle nikdy v životě nebude šťastný a pokud si myslí, že je, je to jen iluze.
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:57Od: Rafaeoli25
Není peosim tě, vrátí se nejpozději v Kanadě a USO bude hrát stoprocentně. Wimbl nevím.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:00Od: RFanousek
nepřekvapilo by mě, kdyby sezonu ukončil, upřímně
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:06Od: JohnB
Ta noha je hodně velký problém. Ano, je to jeho poslední turnaj sezóny, MOŽNÁ i kariéry. Uvidíš...
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:08Od: Rafaeoli25
Nevěřím, na FO hraje zcela bez omezení, teď není důvod končit.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:11Od: JohnB
Bez omezení hraje jen proto, že je pod injekcema. Což je krátkodobé řešení.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:15Od: Rafaeoli25
Ale vzhledem k tomu, že i to stačí ke 100% výkonu, tak to přesto nemusí být zdaleka červená.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:16Od: Tennisfan77
Protože si to vymysli?
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:17Od: Rafaeoli25
Co si vymyslí proboha? Noha prostě bolí nebo nebolí, buď je schopen hrát nebo ne, to není černé a bílé jak si představuješ.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:18Od: Tennisfan77
Jeho ta noha bolí vždycky když prohraje, a nikdy ho nebolí když vyhraje, zbytek si Vylož Po svém

Je to prostě lhář, nic víc, Takový člověk si nikdy nezaslouží byt nejlepší, cele
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:22Od: Rafaeoli25
Na tyhle ubohosti fakt nemá smysl reagovat, nezaslouží si to další komentář, fakt ne. Nemáš respekt a úctu, tvá vizitka. A i ty si to přeber jak chceš, radost mi určitě nezkazíš.
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:24Od: Tennisfan77
Já ti dám do Zruče nekazím, prostě fandí lháři, je to plus minus tvůj charakter, takže si to užívejsmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:38Od: Rafaeoli25
Jdi někam, o mně víš prd, před Nadalem nemáš žádnou úctu smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:11Od: Tennisfan77
Pokud ano, veřejné se omluvim

Spíše si ale myslím, že je to tradičně jedna velka lež
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:12Od: JohnB
A omluvíš se jako SwissMaster, Kamilos nebo TennisFan77, či dokonce jiný nick? Jen ať víme
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:14Od: Tennisfan77
Jako tennisfan77, ostatní lidi neznám
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:15Od: JohnB
smilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:16Od: Paixx
Lež to nebyla nikdy, v tom je ten problém. Od roku 2005 nemá zdravou nohu, jenže i tahle jednoduchá rovnice se pro tebe zdá být nepochopitelná
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:17Od: Tennisfan77
Ano, tím pádem mi chceš říct že člověk který je chronicky zraněný 17 let, vyhraje nespočet titulů, hraje 1000 hod. tenisu?

Teď nevím, zda jsi na hlavu ty, nebo já
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:20Od: Paixx
je to pravda, i když teď vyhrává, noha ho bolí
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:25Od: Tennisfan77
Určitě, vyloženě umírá smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:54Od: Amputace
Očividně nemáš nejmenší představu, jak se chronické problémy projevují, takže být tebou bych se na tento led vůbec nepouštěl - natož na něm dokonce stavěl svůj hejt.
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:56Od: Rafaeoli25
Proč podvodník, pokud bude noha v pořádku za tři týdny, i nadále?
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:49Od: brixner
Du se natáhnout, todle nemá cenu sledovat. Až to skončí, vzbuďte mě emailem, abych se nelek! Dík
smilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:27Od: brixner Depá, todle né...
Rút ví, že Igu s koulema prostě porazit nemůže a ani neporazí a já vosobně u toho asi zavřu voko! Ale pozor- ne na furt, to kdyby někdo chtěl předčasně zatínat pěstičku!
smile
smilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:26Od: Blondie
Vážně lidi bučí na mladého kluka při jeho prvním GS finále JEN proto, že má BB proti Nadalovi? #dejtesiporzcedementi
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:28Od: brixner
Mě spíš příjde, že volaj Rúúúúút!
smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:30Od: vavrinec
To není bučení, to je povzbuzování. Rúúúúd, Rúúúúúd.smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:51Od: Blondie
No fakt jako... hustý! Dík. Zvuk to byl hnusný :D
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:26Od: paddy
Nadal teď ztratil servis a hned si ho vezme zpátky smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:30Od: Tennisfan77
Ruud mu to daruje, ta kvalita je naprosto hrozná
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:31Od: paddy
Brejk je zpět smile

Jinak to ani nemohlo dopadnout, když člověk hraje s fackovacím panákem smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:32Od: Ondra979
presne jak jsem ocekaval..nechal mu trochu cuchnout, ale ne moc..ted to v klidu otoci, je to kocka s mysi no
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:24Od: SwissMaestro
Nadala, jak víte, nesnáším, ale docela mě mrzí, že to tady odsírá Ruud a útočí se na něj jako na neschopného. Kurník, ten kluk asi prohraje snadno, ale finále (i přes lehčí los) není sranda udělat - nepovedlo se to Tsongovi, Ferrerovi, Berdychovi a jakou kariéru měli....
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:27Od: Ereinion
myslíš asi GS není sranda udělat? Jo ti zmínění měli smůlu na asi nejsilnější éru...ale právě zápas Ruud - Tsonga v prvním kole byl hodně vypovídající o současném levelu tenisu...
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:17Od: paddy
Federer se určitě nedívá, ale myslíte, že dnes Djokovič prokopne televizi? smile smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:27Od: Blondie
ne, proč? :D
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:16Od: stefankelner Nadal
Nadal sa dá v Paríži poraziť 1:6,7:6,1:6,7:6,7:6. Nehrať dlhé výmeny a gemy. Vypustiť 1. a 3. set, v 2., 4. a 5. sete si držať svoje podanie, Nadalove vypustiť, zabrať v tiebreakoch, zápas musí skončiť do 5 hodín! Dokáže to možno N01E, Stan, Söderling, FedEx v naj forme...
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:19Od: Amputace
Fedex, který to s Nadalem v Paříži nedotáhl ani do pěti setů.. :D Pardon, ale dost vtipné - aniž by se chtěl vysmívat Rogerovi.
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:20Od: Amputace
bych se*
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:26Od: Tennisfan77
Pozor, bavíme se tady o verzi Nadal na antuce 2005-2013 a Nadal na antuce 2020-2022.

Federer někde z let 2007-2011 byl po nadalovi druhy nejlepší antukar světa, ostatně sám Rafa to několikrát sám uznal.
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:49Od: Rafaeoli25
Řekl bych 2006-2008, od roku 2009 už Nadala proháněl víc Djoker.
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:52Od: Tennisfan77
Federer na antuce 2008-2012 byl podle mě top
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:13Od: Rafaeoli25
Byl top, ale podívej se, jak Nadala trápil Djoker už v roce 2009, např. Madrid, to si pusť, neskutečnej zápas. No a v roce 2011 byl Djoker nejlepším hráčem na antuce, ač mu nevyšlo FO, to uznávám.
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:52Od: Marduch
Djokovic Nadal 2013 break Djokovic v pátým.
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:09Od: JohnB
Kamilos zas jede ve velkem.
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:12Od: HolyMotors
Jj, prý Tsitsipas, který byl evidentně tenhle turnaj ve formě a měl problémy už s Kolářem, by mu dovolil 4 gamy smile hroznej šulínek ten Kakamil..
Ale nic to nemění na tom, že ten zápas je slabota smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:08Od: Rafaeoli25
Ruud je velmi dobrý antukář, velmi solidní talent, který bude asi stabilně v desítce v následujících letech, ale pro Nadala na FO není soupeř, který ho může porazit. Nemá zbraně FAA nebo Zvereva.
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:08Od: Tennisfan77
Nemá žádné zbraně a ve finále je náhodou :)

Tsitsipas by mu dovoli čtyři gamy
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:10Od: soloo
FAA a Zverev snad budu o rok lepší a budu viac topit Spanelovi
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:12Od: Rafaeoli25
Pokud bude Nadal hrát alespoň to, co teď, tak bude pořád rozhodovat Nadalova mentální síla, ta nezmizí.
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:14Od: paddy
Jen doplním, že nikdy nevyhraje GS
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:22Od: Ereinion
Tak Ruud je v desítce primárně kvůli tomu, že vymetá různé 250...třeba minulej rok si střihl po Wimbledonu kolečko Bastad, Gstaad, Kitzbühel smile k dobru mus louží to, že dokáže na této úrovni vítězit, ale dneska je ve finále čistou náhodou, nejsilnější soupeř byl pro něj v prvním kole loučící se Tsonga, ten ho mohl i porazit nebýt urvaného ramena...
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:35Od: Rafaeoli25
Plus vymete taky třeba sf TM, finále Miami atd. smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:37Od: Ereinion
Však říkám, takovej slabší Ferrer, v dnešní době to stačí na TOP10...to samozřejmě není jeho chyba, pouze využívá šance
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:49Od: Tennisfan77
Ale jeho fans to vidí jako absolutní příznak goatstvi
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:40Od: Rafaeoli25
Jasně, kdyby ale vyhrál letos FO znovu Djoker, tak by bylo vše v pořádku a ani třetina řečí o neschopnosti Ruuda jako když je tam Nadal. O tom to je, bohužel.
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:05Od: soloo
Nadal 500x krát prehodí na stred kurtu toto je goat? smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:06Od: Rafaeoli25
A proč ho Nole nevypráskal, když je to tak nicotný tenis? smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:07Od: brixner
Protože byl zraněnej!!!
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:08Od: soloo
tak samozrejme hral pod svoje možnosti, tak potom ano rafa titul
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:08Od: panzer.dragon
Nikoho lepšího nemáme :(
Bohužel
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:15Od: Matti Re: soloo
Najdi si hrače, kterému budeš fandit. Pořad jen fandit proti Rafovi musí být ubíjející.
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:57Od: Ereinion
Ruud je takový slabší Ferrer, tohle je důstojný soupeř možná tak do 4R, ale určitě ne do finále...gratulace Rafovi, za to QF s Djokovičem si to zasloužil smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:08Od: Tennisfan77
Je to tak, obrovská Škoda Zvereva, ten mohl vyhrál, Ruud zjistil dnes své limity - Ženeva :)
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:09Od: HolyMotors
Neskutečně slabé finále. smile Nevzpomínám si, kdy jsem viděl slabší. Rafovi nicnémě gratulka, je to goat smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:55Od: RFanousek
Nicméně i přes to, co jsem napsal níže, pravdou zůstává, že Nadal je neskutečný, fenomenální tenista. Ať se to někomu líbí nebo ne.
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:53Od: panzer.dragon
Rafovi gratulace, djoka sundal, zvereva taky, tohle už je formalita, ale zadarmo titul nedostal, minimálně ten djok se počítá za velkej skalp

Za mě ok
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:58Od: soloo
Zvereva nesundal
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:07Od: Tennisfan77
Zverev by mu dal 3:1, akorát měl Nadal zase štěstí- jako vždy
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:11Od: Amputace
Tomu ani ty nevěříš.
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:14Od: Tennisfan77
Věřím, Nadal vypadal ze každou chvíli umře, Zverev měl na výhru , tohle je formalita, Ruud není soupeř pro hráče top5, spíše komparz
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:16Od: Amputace
Zverev by už v tom TP, před nímž se zranil, udělal minimálně dvě dvojchyby, natož aby otočil zápas.
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:18Od: Tennisfan77
Každopádně by Nadala tahal minimálně pět hodin a tam se mohlo stát cokoliv.

Ruud nevyhraje výměnu, je vyloženě k smíchu
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:22Od: Paixx
Koukám že vám není pomocismile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:07Od: farr
Ten se sundal sám, kopyto lemplovský a přitom měl Nadala na zlatým podnose, jak mizerně Nadal hrál krom pár míčů, které ale zahrál v ty nejdůležitější momenty. A to právě z něj dělá toho rozdílovýho hráče co vyhraje a vybojuje zápasy kde je i objektivně o něco horší. No a proto zaslouženě má titul, měli mu to dát už v pátek tohle je ještě větší zbytečnost než včera Iga s tou mladou Kokoskou....
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:53Od: paddy
Ruku na srdce

Dívat se na zamrzlý rybník je napínavější smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:55Od: Ondra979
nj, taky me to neba, ale to se proste muselo cekat..jeste dam mlademu chvili sanci, jestli nesetrepe nervozitu a nezlepsi se..nechci ho uplne odepsat, tohle nevyhraje, ale treba predvede dustojnejsi prohru nez co jsme dosud videli, tedy pokud mu to rafa nenamaze na podnose, tak nema sanci, viz dva debly v tom jednom gemu apod..
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:10Od: brixner
Mě by spíš zajímalo to tání, vobčas by vyplavala chcíplá ryba, vobčas muj soused, kerej šel vloni na dvě točený a vod tý doby vo něm nikdo neví...Sem spíš ten jarní a letní týpek, no...smilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:45Od: Ondra979
no tak pri vsi ucte ke casperovi, zatim je to dost slabe a bohuzel se toto presne ocekavalo..asi to bdue nedustojne finale, jestli se neco nestane..a tim nemyslim zraneni kohokoli..a souhlas s Mahyckem, tohle uz neni obecne ani pro tenis dobre, kdyz nepocitam fanousky nadala, tak je to ostuda cele next gen i next next gen, nechali si to asi trochu znechutit nadalovou dominanci, ale to je jen jejich problem..
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:48Od: Tennisfan77
Ruud nemá ve finále co dělat smile

Rafa má nejlehčí GS finále kariéry
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:51Od: Ondra979
tak dostal se tam, takze jo, ale dustojny souper to zatim neni, to Dom byl prece jen lepsi, byt na NAdala taky nemel..skoda Cilice, ten by se nepo a aspon by vic vzdoroval, tohle asi taky brzo vypnu a pujdu ven..je to nuda
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:12Od: Amputace
Poslední Djokovičův Wimbledon byl podstatně slabší, tak o 100%.
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:24Od: Paixx
To byl Federer 2008
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:44Od: annah
Vypínám to. Dívat se, jak Rafa demoluje mého oblíbence, mě nebaví...
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:45Od: Amputace
Vypni.
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:54Od: Marduch
Dobře ti tak, nemas si vybírat nejhodnějšího kluka na tour. Takoví válku nevyhrávajísmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 17:39Od: annah
Vyhrávají. ROGER to zvladal celkem dost dlouho.:-)
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:43Od: soloo
Viac jak vyhra Nadala ma zaujima ci bude startovat na Wimbledonu pokial jo tak je to mrdka veľka
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:10Od: Rafaeoli25
Proč proboha?
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:43Od: RFanousek
Chápu, že je to čistě můj subjektivní pohled, ale za mě, nic tak nesympatického jako Nadal snad na tenisovém kurtu nikdy nebylo. smile
Jako člověk je v pohodě, ale jeho herní projev, styl, chování na kurtu, to mě vyloženě rozčiluje. smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:43Od: soloo
smilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:45Od: RFanousek
Jestli je tohle GOAT, tak je to pro tenis moc smutný.
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:50Od: Tennisfan77
Tak tohle baví prakticky jenom fanoušky Španěla, a ty nejvěrnější.

Pro všechny ostatní je to nejslabší finále, tohoto Millenia
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:54Od: RFanousek
To je možné, ale já to myslím tak obecně. smile
[ Reagovat ]
06.06.2022 09:48Od: Martan1
To já třeba nesnáším Kyrgiose, toho teda nejvíc ani namistrovanej Fognini mi není dvakrát sympatickej. Rafa je fajn a Novak taky.
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:42Od: SwissMaestro
Tady se nemá cenu ani rozčilovat. 22 jasná. Snad Djokovič Wimbledon dá a pojedeme znovu :-)
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:38Od: brixner
Aby nakoněc fakt nevyhrál Káspr Rút!
smilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:40Od: paddy
Myslíš toho komparzistu smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:07Od: brixner
Nene, myslel sem toho psa s papíramasmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:36Od: mahycek
Kdyby náhodou vyhrál nor, tak jedině dobře.
Podívám se v šest, jak to dopadlo. Přijel jsem
až ve čtyři ráno (hraní) s kapelou, tím zdravím
Stana B. a raději si lehnu na zahradě do bazénu.
Můžu tam mít obrazovku, raději si pustím muziku.smilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:32Od: Ereinion
Ruud prostě využil beze zbytku svého směšného losu, slabší finallista tady nebyl hodně dlouho...dneska se Rafa může porazit jen sám
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:33Od: Amputace
Tak ano. Všechno bylo nahuštěné do druhé strany pavouka, kterou musel projít Rafa. Djokovič v QF a tak.
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:37Od: Tennisfan77
Jasný, Nadal je totálně marný i tak vyhraje 6:2 6:2 6:1 maximálně, Ruud pravé zjistil své tenisové limity, což jsou někde atp250 na antuce v horní dolní
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:30Od: mahycek
Taky něco přidám. Bez urážky Nadala, to nechci
a vadí mi to, ty urážky. Tak si přeji, aby Nadal
prohrál, bylo by to lepší pro tenis. Už nebaví
se dívat na to stálé utírání popotahování šortek,
to zdržování, to už by opravdu stačilo.Nebudu
se ani dívat a není to kvůli Djokovi, Rogerovi,
Andymu. Zkrátka už mě Nadal vadí, jestli byl
zraněn, nebo je haluzář, co tady slyším, je
mi jedno. Zkrátka, je to chyba dnešních tenistů,že vůbec Nadal tady je. A dnešní
vítěz je , s prominutím znát, aby se neřeklo,
tak nemůže španěl prohrát. Dívat se nebudu,
ůporný a hekající tenis už nemůžu ani slyšet.
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:57Od: farr
Souhlas. Já bych mu snad i fandil je to fakt fenomén, ale ten styl hraní a hlavně ty prostoje to je k uzoufání a za trest sledovat. Nedej bože když hraje tužku a haluzí jako se Zverevem v SF. Jak nejde 1.podání, to je pak double výškraby , 1000x utření se apod. a to je pak tak na minutu a půl než se začne každý jednotlivý balonek hrát a to samý i když je na příjmu a to musí být pro soupeře snad ještě více frustrující, jak je neustále Nadal nepřipraven a zdržuje, to jeho tempo, že mu to tolerují rozhodčí to už se těžko změní, spíš do budoucna se nad tím fakt zamyslet, aby se tohle neučili mladí hráči, to je fakt cesta do pekel. Divím se i televizím, že víc netlačí prostě hraní 2 necelých setů 3 hodiny to je opravdu dávno za hranou. To může bavit pouze ty skalní fanatiky a nebo španěláky, ale zbytek světa trpí. Asi už marně doufám, že by se ještě někdy událo finále třeba Federer vs Medvěděv , to by byl tak nádherný neskutečný fičák na servisu obou hráčů, balzám na duši. Věřím že by byli i vyrovnaný 5 setový zapas sehrat hluboko pod 4 hodiny... Ale což minuli se těsně o genereaci, toho se už težko dočkáme ....smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 16:06Od: brixner
Jo, já
s tebou
taky souhlasím, u
ž toho Nadala bylo
dost...smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:28Od: com
tak ted uz Casper vi, ze je mozny Nadala i brejknout, tak uz ho jen dorazit smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:24Od: SwissMaestro
Jak se očekávalo. Chce t zahrát "na Zvereva" jinak to bude masakr pro Ruuda. Let's hope....
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:19Od: soloo
tu 3:0 do hodiny konec
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:19Od: soloo
tu 3:0 do hodiny konec
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:14Od: paddy Ruud
V první výměně mu míč sjel po rámu rakety

Potvrzuje se, že bude neškodný jako bezzubé kotě smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:59Od: dadaft
S tím Alexem Corretjou to byl od Eurosportu dobrý tah -- je to sluníčko, já se usmívám už když ho vidím ..............
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:44Od: paddy SF
"Ten první set jsem získal zázrakem. Celou dobu jsem ale bojoval a snažil se najít řešení,"

škoda, že jsme to nemohli vidět do konce, nebo aspoň výsledek druhého setu, ještě nebyl konec

karetně řečeno, křížový kluk v rukávu
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:47Od: Rafaeoli25
To se mi na něm líbí - snaha vždycky najít řešení a nikdy to nevzdat, tenhle výrok ho tak nějak popisuje za všechny smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:38Od: paddy nezpochybnitelný GOAT
smile
https://magazin.aktualne.cz/robokoza-z-japonska-ma-pomoci-starsim-lidem-na-vesnici-unese/r~4ee2bb16e27c11eca3c0ac1f6b220ee8
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:45Od: Rafaeoli25
Zkusil bych jí na Roland Garros, třeba by se pro Nadala našel v ní konečně důstojný soupeř smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:17Od: Nike
Rafa dneska po zápase ukončí kariéru.
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:18Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:23Od: Rafaeoli25
To víš tedy víc než Toni smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:35Od: Mantra
jakože u Nike? Bych se nedivil. JInd dostane víc smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:36Od: Rafaeoli25
Ne, Nikeu je věrný a kvůli prachům k jinému nepůjde. Navíc dělají mu skvělé outfity, takže nemá důvod smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:37Od: Mantra
ty jsi dneska neměl maso? podívej se na ten nick name co to napsal... smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:41Od: Rafaeoli25
Tak já reagoval na tebe, pokud to nebylo myšleno jako vtip. Nike je alespoň co se týče toho, co pro něj vyrábí v pohodě smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 13:52Od: dako
Do diskusií na TP prispievam fakt zriedkavo, v podstate len počas GS, aj to 1 - 2 príspevky. Ale diskusie pravidelne čítam, sem tam sa človek dozvie niečo nového, poprípade natrafí na nejaký zaujímavý názor.

No počas tohtoročného RG je to už fakt smiešne, a vlastne, nie len počas neho, deje sa to už dosť dlhú dobu. Toľko vyplakávania nad výhrami Rafu, nad jeho úspechmi, nad zraneniami atď., to je neuveriteľné :D

Príspevky typu: tento rok je nulová konkurencia, Rafa má šťastie, Rafa simuluje atď.

Podľa miestnych príspevkov je podľa vás Rafa priemerný hráč, ktorý v podstate hraje len na antuke, ktorý sa s Rogerom a Nolem nemôže rovnať.

To že Rafa otočí z 0:2 s najlepším hráčom na harde po super výkone, je vlastne len šťastie. To že vyhrá 3 hardy je vďaka slabej konkurencii (pritom podľa vás je aj samotný Rafa len slabý odvar na harde). To že prejde do finále na RG cez najväčšieho konkurenta, ktorý predtým vyhral Rím a všetkých súperov si mazal na chleba, po súper výkone, je tiež len šťastie. Patik nižšie napísal, že je veľmi smutné, že 50% Nadal vyhrá RG. No keď 50% Nadal porazí super favorita Noleho, nechcem vidieť, ako by hral 100% Nadal :D.

To že Rafa vyhráva je len slabá konkurencia a šťastie. To že má s Rogerom jasne lepšiu bilanciu a všade ho fackal, je šťastie. S Nolem ju má vyrovnanú, to je tiež šťastie. To, že to má s nimi dvoma na GS 21:10 (alebo 11), je tiež len šťastie.

To že Rafa vynechal xy dôležitých turnajov a GS v najlepších rokoch a forme, že má chronické zranenia a dlhú časť kariéry hraje s obmedzeniami, je proste fakt a nie nejaký výmysel. Tým sa pripravil o možnosť zabojovať o ďalšie tituly, zotrvanie na poste jednotky atď. Tým mali Nole s Rogerom zjednodušenú cestu k ich titulom.

Takže žiadne šťastie, náhoda, neviem čo, ale umenie Rafu, že cez to všetko má 21 GS, stále vyhráva a je jedným z najlepších aj v 36 rokoch.

A poď si dnes po 22. Vanooos
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:02Od: Rafaeoli25
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:03Od: Rafaeoli25
Vypsal jsi to přesně, do poslední tečky, nemám, co bych k tomu musel dodat víc smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:10Od: peek
Kom igjen, Casper!
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:41Od: Pe3k
Fandové Nadal namísto toho, aby se situace radovali, tak se chovají jak ... bezdůvodně nadávají adminovi, lidi v přátelské diskuzi posílají do gulagu a po tom všem se pak ještě diví, proč dostali ban smile Já mám upřímnou radost, protože tím zdejší diskuze po tom hnoji tady zase půjde nahoru. Jsem tady asi 13-14 let a za tu dobu tady jsem nezaregistroval "normálního" fandu Rafy. Možná herbert nebo ty, ale přispíváte tak málo, že se to v té žumpě prostě ztratí...
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:48Od: Rafaeoli25
Jasně, za to psát o Nadalovi, ze je svině a přát mu i to nejhorší, to je v pohodě viď, za to by se mely ještě udělovat metály..ach jo.
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:52Od: Rafaeoli25
Jinak já se raduji, ano, jsem nadšený, jenže je tu docela dost lidí, kteří tu radost člověku všemožně kalí.
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:59Od: Rafaeoli25
Jinak mně o slušnosti nic nepovídej, mně. Já tu Nolemu loni po FO skládal poklony, zcela upřímné, zasloužil si je, jako si je letos zaslouží Nadal. A Rogerovi jsem je vysekával taky, i ho bránil, když byl napadán. Svoje řeči o tom, že neexistují normální fanoušci Nadala si nech pro králíky. Spíš se zamysli, jestli je normální někomu nadávat do sviní a přát mu zlomené nohy.
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:29Od: Matti Re: pe3k
Jsi zábavný
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:04Od: Mayo
Ja by som to skrátil. To, že Rafa vyhral 21 GS je vlastne šťastie smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 13:46Od: paddy Černý víkend pro Gauff
Prohrála obě finále smile smile

Bude tak menší prostor propagovat prázdný aktivismus od 18-leté, která o životě ví kulový, ale má monopol na pravdu smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 13:34Od: peek
Vyhraje Rood, to je jasný. Pro učitele není nic lepšího, než když ho překoná vlastní žák. smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 13:35Od: peek
Ruud smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 13:42Od: paddy
Rood = Robin Hood smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:02Od: vavrinec
To asi úplně ne, Ruud je vyložený slušňák, takže se středověkým hrdlořezem bych ho nesrovnával.
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:45Od: Patik
Dnešný zápas kvalitatívne a atraktivitou odhadujem tak na zápas tretieho kola až osemfinále..tu neni čo riešiť Casper je prvýkrát vo finále GS navyše proti svojemu idolovi z detstva..o tomto tak dlho sníval že keď dojde na vec roztrasú sa mu kolená a keď to prehrá hladko v troch setoch nebude ho to vôbec mrzieť..čo sa Nadala týka..je to veĺmi smutné ale že veľmi..50 percentný Nadal s bolavou nohou vyhrá RG niekde sa stala chyba neviem kde čo nato povedať neni čo vesmír niekde porušil zákony asi k tomu len toľko..
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:51Od: soloo
má zmluvu s diablom
[ Reagovat ]
05.06.2022 13:25Od: Rafaeoli25
Tohle když čtu, tak už se musím smát. Za chvíli ho tady někteří budou zaklínat přes woodoo smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 13:23Od: Rafaeoli25
Jenže pokud ta noha nebolí, tak je to pořád Nadal nejlepší kategorie, jak ukázal od minulé neděle.
[ Reagovat ]
05.06.2022 13:49Od: Patik
veď strávil takmer 10 hodín na kurte za necelý týždeň a to ešte zverev skrečoval inak by to bolo minimálne 12-13 hodín ak by nevypadol so Zverevom.
[ Reagovat ]
05.06.2022 13:50Od: Patik
takže aj keby sme povedali že noha je v pohode herne trel biedu..bohužial jeho súperi treli ešte väčšiu.
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:05Od: Rafaeoli25
Nemyslím si, že by FAA a Zverev třeli bídu, naopak hráli svůj nejlepší antukový tenis v kariéře, moc jim nelze vytknout. Nole nehrál to nejlepší, co umí, ale slabé to rozhodně nebylo, jsi k Nadalovi kritický, není to tak, jak říkáš.
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:31Od: Matti Re: patik
krásně brečíš
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:17Od: Mayo
Boh vie či finále bude sledovať aj Roger Federer.
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:28Od: soloo
Nebude
[ Reagovat ]
05.06.2022 13:26Od: Rafaeoli25
Proč by ne, myslím, že on se rád na Nadala podívá, na FO určitě. Nemá proč cítit zášť, myslím, že ho uznává a že je to upřímné. A i si myslím, že mu to i hodně přeje, aby těch 15 titulů tam nakonec dal smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 13:51Od: Patik
jasné hotové lovestory..
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:08Od: Rafaeoli25
Lovestory ne, ale respekt a upřímná přání ano. Roger určitě respektuje, jakým je Rafa titánem a že na RG zvlášť je to prostě dané a ani se s tím nedá nic dělat.
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:11Od: Patik
to sú len kecy..Roger by ho najradšej zmazal..najradšej by bol keby hral v ére kde Nadal neexistuje..rovnako ako Nadal..
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:22Od: Tennisfan77
Určitě ne, špinit se na antuce nemá za potřebi ani v TV smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:24Od: Rafaeoli25
Trapná poznámka, i jeho snem bylo vždy vyhrát FO a v Paříži to vždycky měl rád.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:42Od: soloo
US Open bude najvac zajimave v tim ci tam pustia Djokovica
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:47Od: Rafaeoli25
A když tam bude moci hrát a přesto vyhraje Nadal, tak co bude potom následovat za výmluvu, smím se zeptat? No ono se zase něco najde, že smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:49Od: soloo
tak pod, stavme sa o 100 eur ze Nadal tam Djoka neporazí smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:54Od: Rafaeoli25
A když Djoker vypadne s někým jiným a Nadal to vyhraje, co budeš říkat pak?
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:02Od: soloo
že ho Nadal neporazil smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:12Od: Rafaeoli25
Aha, takže zase to tedy nebude plnohodnotný titul. Takže i kdyby Nadal vyhrál třeba 5 GS v řadě, jichž se Novak zúčastní, ale prostě ten vypadne dřív s někým jiným, tak to kvůli tomu nebude mít váhu. Tak to jo, no cement..
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:13Od: soloo
ty hovoris o niecom inom aj ja hovorim o niecom inom čitaj čo píšem
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:16Od: Rafaeoli25
Tak já vím, že píšeš o podstatě sázky, stejně mám ale pocit, že pak Nadalův výkon neuznáš pri takové konstelaci.
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:23Od: Tennisfan77
On je psychopat co se Nadala tyče, vůbec nečte smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:26Od: Rafaeoli25
Čtu a pozorně, slova o psychopatech si nech pro jiné. Hlavně pro ty, pro které je nenávist a hejtování jediným smyslem života, ti nejsou normální, frustráti.
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:08Od: Paixx
Že titul nemá váhu a měl štěstí a bylo to jedno z nejhorších US open a že je slabá éra
To bych tipl
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:12Od: soloo
ak tam nepustia Djokovica tak to poviem
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:12Od: Rafaeoli25
Jak jinak no smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:13Od: Rafaeoli25
On totiž Nadal vyhrál myslím vlastně všechny GS, protože to byly ty nejhorší GS, co historie poznala, to je rozřešení, 22 po dnešku, to už je sakra štěstí smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 10:24Od: paddy
Ruud prý ještě nikdy neporazil Nadala v tréninku, a jelikož bude hrát o své stipendium v akademii v Manacoru, tak každý dokáže odhadnout výsledek finále. Věřme, že oba aktéři dokáží divákům vytvořit dokonalou iluzi, že se hraje naplno. smile

Oproti očekávání tedy nakonec titul získá Djojdalca, protože hlavní trumfová karta křížový kluk Zverev pravděpodobně plně nepochopil instrukce a nakonec ukřižoval sám sebe.

Nadal poprvé kariéře získá double AO+RG, což dokumentuje, že dnes je snadnější vyhrát GS. Pár dalších důkazů. Djokovič loni útočil na kalendářní GS, Nadal útočí letos a Čilič se poprvé v kariéře dostal do SF RG. Přitom to jsou staří dědkové za zenitem.

Začíná to vypadat, že Djokovič se přepočítal a vynechání (jednoho či několika) GS kvůli očkování ho bude stát rekord. Uvidíme, jak dopadne start na USO. Co je jisté, tak určitě není druhý nejlepší antukář historie, min. Borg je před ním. smile

Čtrnáctka s dvaadvacítkou za rohem a boh vie ako sa má Kozoroh... smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 10:43Od: Patik
za predpokladu že bude Djokovič zdravý a pustia ho na každý GS tak teoreticky bude mať minimálne 20 príležitostí získať GS..ešte môže získať minimálne 3-4 Wimbledony..ak nie viac..na GS rekordy je ešte spústa času..ako hovoríš dnes je lahšie vyhrať GS vkľude môže nabudúcu sezónu útočiť na ďalší kalendárny GS..alebo ešte poslednýkrát na goldenslam..
[ Reagovat ]
05.06.2022 10:58Od: Marduch
Jestli ho to bude bavit. Už teď hraje defakto jen GS turnaje, protoze rivalita s Rafou. Chudý dědo bylinozravec, mladasove a jednonohy Rafa ho umlatej smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:12Od: Patik
keby som mal 37 či koľko Masters tak by som tiež len ťažko hladal motiváciu mimo GS..a na GS mu nastavil Nadal laťku ktorú bude chcieť prekonať a aj prekoná..2 GS u Djokoviča nieje mission impossible keď si človek predstaví že rok dozadu mohol získať všetky štyri..už len túto sezónu to môže vkľude dorovnať ak ho pustia do Ameriky.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:15Od: Rafaeoli25
Chtělo by to trochu víc pokory. Já jí mám, i když jsem nadšený z toho, jak to letos Nadalovi zatím jde. USO bude hodně zajímavé z pohledu jejich souboje, možná klíčové.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:24Od: SwissMaestro
Jako že Rafíka přestane nožička před USO zázračně bolet?
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:28Od: Rafaeoli25
Nikdy nelze predikovat, v jakém stavu bude za týden, měsíc, dva. Ale věřím, že na USO si dostatečně odfrkne, předvede tam další skvělý výkon, jako už čtyřikrát v minulosti, USO je jeho oblíbený GS, takže proč ne.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:31Od: Patik
to je dosť pravdepodobné keďže má po RG pauzu..je možné že v sezóne kde mal snáď najviac zdravotných problémov môže mať najviac GS..ale k jeho zdraviu sa už nebudem vracať a vyjadrovať.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:55Od: Rafaeoli25
No doufám, že příprava na USO bude ideální a že tam nastoupí fully fit. Bude to opravdu klíčový GS, měl by ho vyhrát.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:09Od: SwissMaestro
Za předpokladu, že Nadal opravdu vyhraje dnešní finále, bude i tak Djokovičovi stačit max ten Wimbledon pro status GOATa, možná ani to nebude třeba.

- Nejvíce týdnů na postu světové jedničky.
- Nejvíckrát zakončil rok na postu světové jedničky.
- Každé Masters vyhrál minimálně dvakrát.
- Nejvíce Masters titulů.
- 4x GS za sebou.
- TM vyhrál tolikrát, že snad ani není etické jej srovnávat s bilancí Rafy na tomto turnaji smile
- Pozitivní H2H s Nadalem, Fedexem i Andym.
- Djokovič porazil Nadala dvakrát v jeho chrámu, Nadal Djokera na AO ani jednou.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:17Od: Patik
veď jasné..tam už neni čo riešiť od minulej sezóny..Djokovičovi ide viacmenej už len o to aby to podčiarkol na papieri..a definitívne zavrel ľudom ústa kvôli krivde ktorá sa mu celé roky dostáva.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:24Od: Rafaeoli25
Křivda křivda, celý GOAT race je zajímavý a úctyhodný, jeden se asi bude na konci radovat, přesto určit nejlepšího bude těžké, samozřejmě je důležité, aby Nadal vyhrál na GS alespoň o dva, lépe o tři. Doufám, že se to povede.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:26Od: Patik
nebude nič ťažké rozhodovať hore ti to Swissmaestro krásne zhrnul.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:29Od: Rafaeoli25
Tak i v současné době je Nadal brán jako GOAT mnoha odborníky a novináři, i s tím jediným atributem GS, tak to je.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:33Od: Patik
to ťažko..Federer mal tiež jedného času najviac GS a prehrával takmer pravidelne s obomi aj na svojom oblúbenom povrchu.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:35Od: SwissMaestro
Tak zrovna odborníky Nadal nikdy nebyl za GOAta. Federer a Djokovič ano, ale Nadala mohl zmínit tak Toni leda smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:37Od: Rafaeoli25
https://www.tennisworldusa.org
Rafael Nadal increasingly the GOAT: this is the reason - Tennis World
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:38Od: SwissMaestro
Dva dny starej článek a Lorenzo je odborník jak víno smilesmile
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:40Od: Rafaeoli25
https://tennistonic.com
NIKE: Nadal is the GOAT, not Federer or Djokovic - Tennis Tonic
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:37Od: Rafaeoli25
https://www.tennisworldusa.org
Rafael Nadal is the GOAT: who can stop him now? - Tennis World USA
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:39Od: Patik
takých článkov ti nájdem za 5 minút minimálne desať len o Federerovi ktorý dva roky nehral a stále je GOAT smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:41Od: Rafaeoli25
Tak ale vidíš, že ta debata nemá konce a že tvůj názor je jen názor části, tak to tak ber a necpi ho za většinový.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:43Od: SwissMaestro
Zaslepenci? Já se opírám o data, statistiky. Tečka.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:56Od: Rafaeoli25
V současné době nelze GOATa ještě určit, to je objektivní pohled. Navíc bude řada výkladů, i pro některé bude stále tím největším Laver, pro dal Borg, Sampras a další.
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:37Od: Amputace
O jaká data? Jaká má data Federer vs Nadal? Nemá nic. Nemá H2H, nemá počet GS, má jen sv jedničku, jinak ve všem prohrává. Na antuce nevyhrál turnaj přes deset let, Nadala nikdy neporazil na RG, Nadal Federera všude, celou kariéru kromě sezóny 2017 s ním prohrává - na všech površích. Federer má proti Nadalovi jen popularitu a prestiž a možná estetický dojem, ale herní data nemá právě vůbec žádná. A snad dnes Rafa udělá vše pro to, aby tuto skutečnost ještě zvýraznil.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:57Od: Patik
to je tá krivda o ktorej hovorím..Djokovič porážal Federera na každom turnaji kde ho stretol na hardoch na tráve v hale úplne všade na každom Masters na každom GS dlhé roky..a vtedy som sa oháňal celkovým počtom GS tak isto ako ty teraz ale klamal som len sám seba..či si to človek chce pripustiť alebo nie Djokovič je skrátka najlepším hráčom z Big4 je jedno či jeho hra je najškaredšia zo všetkých ale platí na obidvoch jeho rivalov..je jedno či je hulvát a Federer anjelik..a tá krivda..to je to čo užieralo Novaka a aj jeho otca že poráža každého všade a nikto to nevie doceniť namiesto toho skandujú mená Fedala aj keď s ním prehrávali celé sezóny..Djokovič toho Nadala dotiahne podtrhne to a aj tak ho budú staviať ľudia až za Fedala kvôli atraktivite oblúbenosti popularite.
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:02Od: Rafaeoli25
No já doufám, že si to Nadal vybojuje, aby to nebylo jen z hlediska popularity, opakuji, chce to, aby Djokera teď porazil i na hardu, nejlépe na USO. Ano, musí mít další a další argumenty proto, aby mohl být uznán za GOATa nejlépe velkou většinou, na základě výsledků, ne popularity. Jak říkám, ten USO bude klíčový, pokud ho Nadal vyhraje, bude to pro něj už hodně dobré.
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:15Od: Paixx
Bojím se, že na US open by Rafa Novaka neporazil ani bez zranění, když bylo oboum 25, tak ano a často, ale teď už spíš nee
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:21Od: Rafaeoli25
Hele ale Novak má za sebou na USO řadu nepřesvědčivých výkonů, málokdy se mu tam povedlo zahrát nejlíp, jak dovede. Naopak Nadal to tam miluje.
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:20Od: Patik
Tak ja som si bol Djokovičovim goatstvom tak nejak istý už možno tak 5 rokov dozadu aj keď som intenzívne fandil Rogerovi ešte keď sa Fedal bili vo finále AO17 alebo keď Federer vyhral 19. alebo 20.GS a viedol v GS race tie GS mi až tak nechutili tešilo ma to samozrejme ale vedel som že akokoľvek Roger vyhráva keď sa Djokovič vráti zase budeme tam kde predtým a tak aj bolo..potom sa Djokovič vrátil a zase to tam všetko povyhrával..Fedal sa vždy tešili až kým nestretli Djokoviča potom si každý povedal O Ou asi konečná..ale prečo ? veď keď si Goat tak žiadne O Ou by nemalo byť.
[ Reagovat ]
05.06.2022 13:29Od: Rafaeoli25
Víš co mě mrzí? Že jsi tak vymezený vůči Nadalovi. Já jsem jeho velký fan, ale GOATovskou válku bych nikdy takhle nehrotil. Já si fakt vážím celé Big3.
[ Reagovat ]
05.06.2022 13:59Od: Patik
to si ty..mne keď raz nesadne niekoho charakter môže byť aj najlepší v galaxii..všetci s prepáčením serú rovnaké houno ako my..je to bežný chlap ako sme my tu na tomto portáli..či v práci či v športe tituly nezaručujú inteligenciu a dokonalú povahu.
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:17Od: Rafaeoli25
To jsem nikdy neřekl, takhle ho ale taky neberu, jen skrze tituly. Líbí se mi na něm jeho obrovská bojovnost, že nikdy nic jen tak nevzdá a to je pro mě cennější než všechny tituly, co vyhrál. Mám ho fakt rád, už skoro dvacet let a nikdy mě nezklamal, vždycky jsem dostal jako fanoušek a divák to, co jsem očekával. I prohry jsem ocenil, protože jsem věděl, že tam nechal všechno, co mohl, úplně vždycky. O to jde, to cením. Navíc mám zvlášť pro Mallorcu a Mallorčany slabost, i jeho rodina mi přijde fajn, prostě komplet pozitivní sympatie. Víc to snad vysvětlovat nemusím smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:42Od: Amputace
Jenže - jak už je nedobrým zvykem - ty řešíš jen Djokoviče s Nadalem v druhé polovině kariéry. Do roku 2011 měli H2H jakou? Djokovič všude poražen a porážen, pro Nadala naprosto nicneříkající match-up. 2011 jednoznačně v režii Novaka, pak několik let velmi tuhý boj o post toho nejlepšího, po třicítce lepší Djokovič. Kde jako nalézáš to jasné goatství Djokoviče?
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:18Od: dappe
Djokovič porážel Federera pravidelně až v okamžiku, kdy byl Federer více po třicítce, to si úplně nedodal. Ještě v letech 2011 a 2012 ho rozhodně neporážel pravidelně. Je asi logické, že u dvou vyrovnaných hráčů bude mít velkou výhodu ten, který má 26 let, ne ten který má 34 let.
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:24Od: Patik
tak ale vek v tenise medzi big3 nehrá žiadnu rolu keďže oni zrejú ako víno..častokrát hral Federer lepší tenis než mladší Novak..a zvládal to rovnako dobre aj fyzicky.
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:29Od: dappe
Tak to jo smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:43Od: Amputace
:DD Zase začínáš šaškovat? Jsem myslel, že už ses zklidnil.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:38Od: Patik
a Toni neni odborník..len hrdý strýko presadzujúci svojho synovca..
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:39Od: Rafaeoli25
Plkáte nesmysly, prý jen Toni. Vy fakt nechcete vidět realitu, totální zaslepenci. Berete jen to, co se vám hodí.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:41Od: Patik
prepáč ale to skôr ty nechceš vidieť pravdu.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:46Od: Rafaeoli25
Tak v tomto okamžiku je pro mě GOAT race otevřený, nelze zatím predikovat jak dopadne.
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:01Od: Patik
tak jasné ale sledujeme tenis a vidíme do toho hlbšie tenis je rozsiahly šport Nadal vyhráva len číselný závod..s jedným číslom..len GS race..xy podštatistík ktoré sú síce menej dôležité než GS ale dôležité sú vo vzájomných porovnávačkách prehráva ..v niektorých je až jasne tretí.
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:10Od: Rafaeoli25
Za mě jsou GS na prvním místě, nejdůležitější faktor. Ale uznávám, že pokud bude Nadal zaostávat v počtech týdnů na No1 a v počtu Masters titulů, měl by mít o dva, nejlépe o tři víc GS titulů než Djoker, aby to bylo bez diskuse. Uvidíme, jak to dopadne, dva tři další roky jsou před námi, bude to zajímavé. To jediné se teď dá objektivně říct.
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:35Od: Patik
počet GS má asi rovnakú váhu ako počet Masters v tom zmysle že keď už vyhráte obaja GS 20 krát alebo masters 35 krát tak jeden dva kusy hore dole to už je také že si len pomeriavaš kto ho má väčšieho pričom obaja máte dvojmetrové štangle ..je jasné že obaja ste už dosiahli takú métu že tam už sa proste neni o čom baviť..čo je však ukazatelom rozdielu je kto čo kde a koľkokrát povyhrával a nadkým..taký race v počte Masters nehrá už napríklad žiadnu rolu keďže má Djokovič napríklad 2 golden zbierku aj keby ho Nadal trhol a má ich 40..môj názor.
[ Reagovat ]
05.06.2022 15:32Od: Amputace
Pěkná kravina. To je jako říct, že ve sprintu stovky jakmile se běžci dostali pod 10sec, tak už je to pak jedno, jestli ten je o dvě setiny lepší než ten druhý. Stačí se podívat, jak těsně od sebe jsou držitelé GS titulů v minulosti a teď je tady hráč, který je přes 20 a může navíc o 2 vést nad tím druhým. To je pecka jako blázen. Devalvuj si tady jak chceš, ale nic nezmůžeš, nijak té skutečnosti nezabráníš - tedy pokud Rafa dnes neprohraje. Neuděláš nic. Porazil Djokoviče, neměl to zadarmo, o nějakém +- 2 GS se vážně mluvit nedá (to je mimochodem ultralol), jde dál, kdežto Roger už se zasekl (pochopitelně vůči věku). Je mi líto. Utěšovat se, že už všichni 3 mají těch GS tolik, že nějaký jeden dva navíc jsou vlastně lhostejné, to je mi novinka, to by mě vážně nenapadlo takhle uvažovat u vrcholového sportu.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:38Od: Rafaeoli25
https://www.express.co.uk
Rafael Nadal named as tennis GOAT ahead of Djokovic or Federer
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:17Od: Rafaeoli25
Nesmysl, dokud nejsou jejich kariéry u konce, tak je třeba to vnímat jako otevřené. Jak jsem psal výše, klíčové bude USO, kdyby i to Nadal vyhrál, tak už to bude mít hodně dobré.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:22Od: Rafaeoli25
Nadal porazil Djokera dvakrát na USO, ale to ti z úst moc nejde, viď. Samozřejmě.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:25Od: SwissMaestro
CO do toho pleteš USO? smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:30Od: Rafaeoli25
Tak já chápu, že chceš vidět jen Austrálii, kde to má Novak pozitivní. Prostě Nadal z toho musí vyjít za každou cenu hůř, chápu smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:36Od: Patik
On povedal že ho Djokovič porazil v jeho chráme 2 krát a ty povieš že ho porazil na US Open ktorý je pre neho po RG hneď najslabším grandslamom..to je trošku dosť rozdiel.
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:15Od: Rafaeoli25
Nejslabší se říct nedá, finálových účastí tam má víš přece kolik, i to je indikátor úspěšnosti.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:26Od: Rafaeoli25
A olympiádu, která hraje v Nadalův prospěch taky nechceš vidět, že? smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:27Od: paddy
Tyto kritéria mohou hrát roli pouze v případě remízy a jen pro úzkou skupinu odborníků.

Hlavní kritérium je počet GS, které bude zapsáno v historii a co vnímá i většinová populace.

Skoro nikdo neví, kolik čeho vyhrála Margaret, ale všichni ví, že má o jeden GS víc než Serena. smile smile

A na to se napijeme smile
[ Reagovat ]
06.06.2022 10:12Od: Martan1
Tak Novak je nejlepší to je jasný ale o žádnej parník to není, třeba s Rafou vede jen o jeden zápas h2h, má o 2 víc masters 36:38, kdyby to bylo 6:8 tak je ten poměr daleko jiný, Rafa má víc vyhraných pětistovek a olympiádu. Ale je jasný že je Novak goat protože je všestrannějším hráčem, umí hrát v hale proto má spoustu TM, je světovou jedničkou o parník před Rafou 210:360 týdnů. No ale zase 14 Rolland Garros je fyzicky víc náročných než 14 australien open a ještě víc než 14 wimbledonů kde je to hlavně o dělovým podání.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:13Od: Rafaeoli25
Moc sníš. Nezapomínej na progres Alcaraze, Zverev taky může po zranění konečně dosáhnout vrcholu výkonnosti, Medvěda neradno odepisovat, i Tsipa, pak talent Rune, Nadal ještě zdaleka nekončí. Konkurence bude dost, vyhrát hromadu GS věc těžká.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:40Od: paddy
Reálný strop pro zisk GS bude nějakých 37 let, tzn. zbývají mu 2 roky.

V A0 má 3-letý zákaz pobytu, na USO, kde už asi nevyhraje, se letos nemusí vůbec dostat. RG není pro něj nic jistého. Takže mu zbývají reálně dva ročníky Wimbledonu a oba nevyhraje.

Máme tedy jeden titul z W a jeden asi někde urve, a tak se dostáváme na max. 22, což by po dnešku měl být i max. pro Nadala. Sdílený rekord tam může být.

Jestli někdo dá číslo 23, pak je to optimistický scénář.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:45Od: Patik
prečo toľko málo..Federer takmer vyhral Wimbledon v 39 rokoch tuším..Novak s jeho telom a fyzickými predpokladmi ktoré každý rok dolaďuje môže vyhrať Wimbledon aj v 40tke..dokáž že nie.
[ Reagovat ]
05.06.2022 12:24Od: paddy
Správně píšeš takmer, protože blízko je doba, kdy bude o míč horší

A křivka fyzické výkonnosti nabere strmější propad
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:21Od: Rafaeoli25
Může, ale záleží na dalších faktorech, nemůžeš vědět, jak bude vypadat konkurence za pět let, ani za tři roky. To se uvidí.
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:07Od: Rafaeoli25
S tím stipendiem hezký vtip smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 11:39Od: soloo
AO 2022 sa nerata ako grandslam
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:27Od: Rafaeoli25
A Wimbledon letos v tom případě bude co, pouťák? smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 14:42Od: miraben99
Důvod?
[ Reagovat ]
05.06.2022 09:57Od: bardunek666 Casper
Asi dnes nejsou vysoké šance na výhru, ale přeji mu to. Nějaký nový gs vítěz by byl fajn, zvláště na RG. Casper je sympaťák :)
[ Reagovat ]
05.06.2022 09:54Od: Mayo
Vamos El Matador smile
[ Reagovat ]
05.06.2022 09:36Od: annah
Rafa to má v kapse. Staci, aby hral svuj standard. Ruud nejspíš neuhraje ani set.
[ Reagovat ]
05.06.2022 08:44Od: peggy
Rafa už toho má dost,fandím co započal,protože jsem staráJe to král, ale dnes nevěřím??????
[ Reagovat ]
05.06.2022 08:29Od: Marduch :-)
https://www.idnes.cz/sport/tenis/roland-garros-muzi-finale-nadal-ruud-preview.A220604_143618_tenis_ikuc
[ Reagovat ]
05.06.2022 06:42Od: com
budu fandit duchovi smilesmile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist