3. den na US Open: Smitkovou a Allertovou čeká druhé kolo

2. 9. 2015, 14:20
Previews 179
Na kurtech ve Flushing Meadows se dnes představí pouze dvě české tenistky. Obě čeká premiéra ve druhém kole US Open. Tereza Smitková vyzve na kurtu Arthura Ashe domácí Madison Keysovou a Denisa Allertová bude o svůj nejlepší grandslamový výsledek usilovat proti Italce Vinciové.

Tereza Smitková, jež se v pondělí dočkala první výhry po čtvrt roce, zahájí v 17:00 SELČ program na největším dvorci Arthura Ashe duelem s přemožitelkou Kláry Koukalové, devatenáctou nasazenou Madison Keysovou. Jednadvacetiletá Češka prošla v New Yorku při svém druhém startu v hlavní soutěži do 2. kola poprvé. Jejím maximem na grandslamových turnajích je osmifinálová účast při premiéře ve Wimbledonu.

Denisa Allertová nastoupí na dvorci číslo 11 ke druhému zápasu dne proti Italce Robertě Vinciové. Dvaadvacetiletá Češka letos ve Flushing Meadows debutuje a hned si proti Španělce Suárezové připsala první skalp hráčky Top 10. Premiéru zvládla na všech letošních grandslamových podnicích, dál ale nikdy nepostoupila. 

"Budu věřit, doufat a bojovat, aby se i to druhé kolo podařilo zlomit," řekla Allertová.

Své soutěže ve středu rozehrají i deblové páry. Šampionky z roku 2013 Lucie Hradecká a Andrea Hlaváčková nastoupí v 1. kole proti domácímu páru Varvara Lepchenková a Alison Riskeová.

• PROGRAM 3. DNE US OPEN 2015 •
středeční program, 02. 09. 2015
• Kurt Arthura Ashe • (od 17:00 SELČ)
Keysová (19-USA) - Smitková (ČR)
Čilič (9-Chorv.) - Donskoj (Rus.)
S. Williamsová (1-USA) - Bertensová (Niz.)
od 01:00
Falconiová (USA) - V. Williamsová (23-USA)
Djokovič (1-Srb.) - Haider-Maurer (Rak.)
• Kurt Louise Armstronga • (od 17:00 SELČ)
Fish (USA) - F. López (18-Šp.)
Matteková-Sandsová (USA) - Vandewegheová (USA)
Schwartzman (Arg.) - Nadal (8-Šp.)
• Grandstand • (od 17:00 SELČ)
Brengleová - Tatishviliová (obě USA)
Raonic (10-Kan.) - Verdasco (Šp.)
Bouchardová (25-Kan.) - Hercogová (Slovin.)
Tsonga (19-Fr.) - Granollers (Šp.)
• Kurt č. 11 • (od 17:00 SELČ)
2. zápas: Allertová (ČR) - Vinciová (It.)
kompletní program 3. dne US Open
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

179
Přidat komentář
smazaný uživatel
Omg, Gríšo..:)
Reagovat
smazaný uživatel
jsem to říkala, dotáhne a nakonec to projede :((
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám, že v tom souboji mentálních titánů dojde na TB.
Reagovat
smazaný uživatel
fůůů, tak to bylo maso, TB ale ne, já už chci jít spát :D
Reagovat
smazaný uživatel
Gríša je posledný match do nejakej 75eur výhry na tikete...Mám to rýchlo poistit na Live stávkach na Kukushkina (rátam tak kurz 2,5) za dvacku alebo to už nechat tak?..

Asi som lenivý a nechám to už tak :)
Reagovat
Davor1
Mal by to dotiahnúť, Kukuškin už začal robiť chyby, nie je tak koncentrovaný ako v prvých dvoch setoch a aj fyzicky by na tom mal byť Dimitrov lepšie, ale obaja sú mimoriadni labilovia, myslím, že poistka v dobrom kurze tu má zmysel...
Reagovat
smazaný uživatel
Chcel som to poistit za 10, za kurz 3.5, nech sa mi kazdopádne vráti klad...Ale mam problém s platbou, nechcelo mi to zobrat, tak to beriem ako znamenie :)..
Reagovat
Davor1
Keď prehrá, tak prehráme obaja, tiež ho mám live na otočku :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Bwin má 3,8 za stavu 0-1 40-30, to jde. Ale myslím že to Dimi dá.
Reagovat
smazaný uživatel
A i teď za stavu 1-1 je to za 3,4, snaží se lákat sázkaře :)
Reagovat
spaniel
Nadal hraje ve vlnach. Ted zas hraje jakztakz.
Reagovat
smazaný uživatel
Veď to..

Ak príde k zápasu s Djokovicom, som si skoro istý, že v niektorých momentoch bude hrať Nadal úžasne, no zároveň som presvedčený, že v niektorých momentoch bude hrať veľmi zle..A práve tie rozhodnú..
Reagovat
spaniel
Na to ze ma Diego metr a pul na chudach, tak ty obloucky bere jak pan.
Reagovat
smazaný uživatel
:D :D metr a pul na chudach, ty me bavis, starec.
Reagovat
spaniel
Tak ted tri luxusni backhandy krizem a ma brejk. Nadal si vubec neveri na forehand, kazdy treti trefuje neciste a kratce.
Reagovat
smazaný uživatel
Oficiálně má 170, ale mně taky připadá menší.
Reagovat
spaniel
Jestli si nepridal, tak jako si Serena ubira :) Dojde mne jak bracha Cibule.
Reagovat
Davor1
Dimitrov neskutočne tragický, prehrať oba sety s náskokom brejku je na facku, obzvlášť s labilom Kukuškinom. Zase hrá údržbu a keď už zaútoči, tak chybuje. Ten zápas s Murraym v Cinci bol asi len výkrik do tmy, škoda.

Nadal takisto katastrofa, ak by mal dnes proti sebe nejakého kvalitného hardara alebo Fogniniho, tak letí. Neverím, že s týmto prejde cez OF, ak náhodou dá Fogniniho v ďalšom kole...
Reagovat
spaniel
Kdyz Kukuskinovi vyjde den, tak na nej nemuze Grigor mit.
Reagovat
smazaný uživatel
Kukuškin je nebezpečnej, ale Grigor je už moc dlouho v útlumu, to je děs ta neschopnost udržet vedení, zvlášť s papírovým bekhendem :(
Reagovat
Davor1
?? Kukuškin nikdy v živote neporazil žiadneho top hráča, prečo by na neho nemohol Dimitrov mať? Ak by hral svoje optimum, tak už vedie 2-0 a s brejokm v treťom
Reagovat
spaniel
S jeho backhandem? Kazdy kdo pochopil (a je toho schopny), ze mu ma hrat dlouhe mice do BH, tak ho porazil. Nemluve o jeho vykyvech a forme tento rok, vzdyt snad pil roku nevyhral dva zapasy v rade. A Kukuskina podcenujes, umi hrat fakt dobre.
Reagovat
Davor1
Dimitrov bol s tým BH v desiatke aj semifinále Wimbledonu, vlastne s ešte slabším, odvtedy ho o niečo zlepšil. Je jasné, že tento rok je jalový, ale jeho strop je niekde úplne inde ako u Kukučku...

Kukučku určite nepodceňujem, veľmi dobre ho poznám, áno, dokáže hrať dobre a byť nebezpečný, ale je mu to figu platné, pretože je to labil so slabšou psychikou a nie je víťazný typ, on aj keď dokáže favorita potrápiť, tak to k ničomu nevedie, pretože nakoniec aj tak ten zápas prehrá. Prehral všetky zápasy s big4, s Nishim, s Berdychom, Ferrerom, Raoničom, Gasquetom... jediný top hráč, ktorého dokázal poraziť, je Stan, ten zápas som videl vlani v Bazileji, Stan tam bol totálne jalový, ako on zvykne často byť...
Reagovat
Mayo
Bože ten Rafa to je b.lbec ... podával na set a je z toho dramatický TB , no cemment
Reagovat
smazaný uživatel
a co teprv tam předvádí Dima :( to je vůl, two sets down ://
Reagovat
Mayo
to fakt? kks pekne on
Reagovat
spaniel
Tak Kukuskin je hodne nebezpecny, toho bych si treba nepral ani pro Rogera.
Reagovat
smazaný uživatel
ve třetím zas vede o brejk a nečekaně to pustí, boha jeho, na otočku to nevidim ://
Reagovat
spaniel
Tak orvni set jde do TB. Jsem zvedavy jestli si Nadal poradi s touto obří prekazkou...
Reagovat
smazaný uživatel
Poradí, ale zbytečně si to komplikuje.
Reagovat
spaniel
Kazdopadne jeho hra je porad hodne spatna. Tolik pro nej netypickych chyb...resp typickych z 2015. Stesti ze Diego ma takove vykyvy a nemuze si pomoct servisem.
Reagovat
smazaný uživatel
Nadalovci se musi modlit, at nepostoupi do QF, jinak to bude vrazdeni nevinatek.
Reagovat
Davor1
Presne :D
Reagovat
smazaný uživatel
Toho se nebojím, když ne Fognini, tak Raonic/López bude při téhle hře skoro jistá stopka. Ale zase nemyslím, že by byl případný zápas s Djokovičem horší než na RG.
Reagovat
smazaný uživatel
No to stopro byl. Na French Open byl Nole strasne svazany nervozitou, viz ztrata vedeni 4:0 v prvnim setu. Az be tretim se uvolnil a skoro Rafovi nadelil kanara.
Reagovat
smazaný uživatel
Ta nervozita byla na FO na obou stranách. Rafa navíc po 1. setu pochopil, že to fakt nepůjde, přijde o svou hegemonii a to ho hodně srazilo, 2. set byl špatný a 3. mizerný. Tady by byl před zápasem v úplně jiné pozici. Navíc pokud by na ten zápas došlo, znamenalo by to, že jeho hra šla výrazně nahoru, protože by musel porazit Fogniniho, který si na něj věří, a jednoho z dvojice výborně servírujících Raonic/López. Pokud by se psychicky nesložil, tak těch 9 gamů z RG by překonal.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslis v tom sete, co Rafa odchodil a chcel to mat cim skor za sebou?
Reagovat
spaniel
Ale no...neunavny bojovnik Nadal?
Reagovat
smazaný uživatel
Ten moment, když vás ballboy převyšuje téměř o hlavu :D ten kluk argentinská je menší než já :))
Reagovat
Davor1
Klobúk dolu, že s takou výškou dokáže hrať na takej úrovni...
Reagovat
smazaný uživatel
tojo a tomu trpajzlíkovi se povedlo brejknout Rafu :)
Reagovat
Davor1
Tak u neho nie je ani tak problém brejknúť, ako udržať :D
Reagovat
Pe3k
:D
Reagovat
smazaný uživatel
problém udržet má hlavně Grigor, ten je fakt jalovej :/
Reagovat
Mayo
nech už Serena dohrá sakra...a dajú tam Býka
Reagovat
a.magerova
Klidně by mi nevadilo finále zelenáčků ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
to je však utopie :))
Reagovat
VlS
do třetího kola, no toto? Gratulace veliká a Bětko jeď!
Reagovat
smazaný uživatel
Aj mne sa páči červená, ale čo je moc, to je moc. Tento raz sa odeváci vybláznili do sýtosti. :-) tričko Verdasca ako pekelné plamene, Raonič ako rozpálený prechod pre chodcov, Berdych ako nepodarený ohňostroj. :-D
Reagovat
smazaný uživatel
všichni na těch kurtech žhnou :D mě se teda líbí víc zelený outfit pro Rafu a kupodivu i u Rogera, ale u toho se strašně těším na bílou s oranžovou :)) a Dimi teďka svítí jak žluťásek, doufám, že nevyfičí s Kukuškinem
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa máva dobrý outfit, ale tiež už vyzeral ako neónové svetlá. :D No, Dima musí vyhrať, v poslednej dobe sa mu nedarí, tak by mohol potešiť.
Reagovat
smazaný uživatel
mohl by :) Rafa jen ať svítí zeleně, ty černý maskáče nic moc jako :D
Reagovat
smazaný uživatel
On sa v čiernom málo objavuje a tiež ma prekvapil, nesedí mi to.
Reagovat
smazaný uživatel
to už ta šedá 2013 byla lepší, ale USO 2010 v černým mu to seklo :)
Reagovat
a.magerova
Dimitrov svítí úžasně, mně se ty svítivé barvy líbí moc :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
mě se nelíbí, že se právě nechal brejknout... :/
Reagovat
a.magerova
Může za to kurt, asi.....
Reagovat
a.magerova
Tak set v prd.... ale tyhle by si mohl někdo navlíct :-)))
Reagovat
a.magerova
http://photo4.ask.fm/228/600/833/-429996987-1sgh310-ihndapl39asfr2f/original/file.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
to možná tak nějakej klaun, a jeden už vypadl :D
Reagovat
anajka
Krásne "ohnivé" prirovnania...:)
Reagovat
anajka
Krásne "ohnivé" prirovnania...:)
Reagovat
Grigor_Murray
To je opravdu tragédie ta komentátorská dvojice chlápek a ženská, tenisová encyklopedie 1. úrovně
Reagovat
smazaný uživatel
Určitě lepší končit kariéru proti sympaťákovi Felimu, než třeba proti Coricovi.
Reagovat
Kozoroh
Co komu Coric provedl?
Reagovat
Fandina
Asi že je mlád a začíná. Jinak také nchápu smysl příspěvku.
Reagovat
smazaný uživatel
Lopez už je někdo a navíc současník, není zklamáním prohrát zrovna s ním, Čorič je ještě mladý pískle, který si udělalo jméno akorát na jednom skalpu Nadala, asi tak, tím ho ale neshazuju, v jeho potenciál vkládám naděje, ale to je ještě daleko ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak a je hotovo. Pekne bylo, ze prislo hodne lidi, ale ta atmosfera byla.takova divna.
Reagovat
kada.tom
Mardy :-(((
Reagovat
smazaný uživatel
Mardy další na řadě, to snad není pravda, se sotva hejbe :((
Reagovat
Denis92
Tak ale tam je to zapricinene tym, ze ma krce. Neni uz zvyknuty na taku fyzicku zataz. 5setovy zapas cez 3hodiny je nanho vela..skoda, ze nedotiahol ten 4.set
Reagovat
smazaný uživatel
škoda no, ještě mohl vyhrát, Feliciano to teď i potvrdil, nevydržel do konce jako Kokkinakis, ten měl taky křeče ne? tak teď už jen bye bye, Mardy :(
Reagovat
Davor1
Kokki mal krče už vo štvrtom sete, ten to fyzicky absolútne nezvládol...
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, mel vicebze hry, ale pak odesel psychicky. Za stavu 5:4 podaval na vyhru, ale netrefil JEDINY prvni servis a dohromady prohral osm micu v rade. Jasny strach z vyhry.
Reagovat
smazaný uživatel
Denisa jede zatím skvěle! Hlavně servis, ten píše. Vinci je marná a ty její slajzy se na hardu vůbec nechytají.
Reagovat
kada.tom
Mardy z 5-4 a výhody servisu projel 4. set 5-7 ... :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Mardy, ta psychika je svine holt. :(
Reagovat
smazaný uživatel
Mám na něj naloženo, toto nezvládl :-/
Reagovat
smazaný uživatel
na začátek 5. setu ale famózní výměna :D
Reagovat
Davor1
Goffin totálny tragéd na big pointoch. Mal už 19 BP, z toho brejkol dvakrát. A to má Berankis 175 cm, žiadny servisman. Po prvom servise má len 65% vyhratých bodov v treťom sete, napriek tomu mu to stačí na set, Goffin má 90 a prd z toho. Na svojom servise naopak pustí každý druhý BP...
Reagovat
dadaft
((( davaj )))
((( c´mon )))
((( pojď )))
Reagovat
dadaft
myslím, že můžeme čekat mnohem víc vyrovnanější a otevřenější zápas než u Terezy.
Reagovat
dadaft
jo, dva až tři winnery na gem a žádné potíže, tak nějak bych si to představoval Deniso. )))))))))))
Reagovat
dadaft
dojmy po třech gemech -- ano, Denisa to může prohrát hlavou a/nebo zkušenostma, ale kurz 3,95 by rozhodně stál za prověření,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Reagovat
Kozoroh
Dnes ve 20:00 ČT odvysílá záznam pětisetového semifinálového zápasu mezi Ivanem Lendlem a Borisem Beckerem z roku 1989. Chybí první set a původní komentář, režijní úpravy provedl Robert Záruba.

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10364596087-archiv-z/215471296020003-archiv-z-ivan-lendl-boris-becker/
Reagovat
darek.vrana
Díky.
Reagovat
smazaný uživatel
Paráda, ještě jeden, ještě jeden. Btw. Nevíte, kdo je ta ženská, která teď spolukomentuje Mardyho?
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře mluví, pěkné osvěžení.
Reagovat
Mayo
ona zvykne komentovať MS v snookri
Reagovat
gigin
Eva Poskočilová.
Reagovat
gigin
Eva Poskočilová (1966),

? jediná mezi českými rozhodčími je držitelkou nejvyšší 1. třídy

? je vedoucí rozhodčích v ČR

? rozhoduje již několik let na turnajích PTC a mistrovství Evropy

? rozhodovala finále žen na MS amatérů

? v roce 2008 reprezentovala ČR na ME jako hráčka

? diváci ji znají jako příležitostnou spolukomentátorku snookerových turnajů na Eurosportu
Reagovat
smazaný uživatel
Diky. :)
Reagovat
kada.tom
Mardy pěkně školí Lopeze :-D
Tak ještě jeden set a budu spokojenej, přál bych si, aby postoupil Milos a v pátek si kluci zahráli v Night session na AAS :-)
Reagovat
Roger_Federer
Kontaveit, Kasatkina..pekne holky.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Anče už je ze hry venku. Kasatkina je na svém prvním dospěláckém grandslamu a už teď udělala třetí kolo. Dobře ona.
Reagovat
dadaft
ročník 1997, dodal bych.
Reagovat
tommr
na můj vkus až příliš jednoznačná prohra Terezy, která během celýho zápasu neměla ani náznak nějaký šance ... :(
Tereza přesto může být s letošním USO spokojená. Výhra nad Mitu jí zase na nějakej čas zajistí místo na konci první stovky což je nejspíš maximum jakýho může dosáhnout ... :)
Reagovat
janek_da
dopr, proč ona s ní nehrála 1.kolo a Klára druhé
Reagovat
Serpens
Tak já nevim s tou Terezou... za poslední rok žádné zlepšení!
Reagovat
kada.tom
Smitková schytla krutej debakl ...
Reagovat
a.magerova
Reagovat
Kozoroh
Vol Mardyho. Feliciano si ještě New York užije, Mardy je na USO naposled.
Reagovat
a.magerova
Jj vím, ale víš jak, budu smutná v obou případech, ale Mardy to je jas.... i když koukni Feliciano je starší.... njn to zdraví....
http://www.tenisportal.cz/vzajemne/fish/lopez/
Reagovat
smazaný uživatel
já vybírám toho s většími šancemi na přežití, takže Lopéze. Ale Mardymu to nejde nepřát...
Reagovat
a.magerova
Na Krajinovičovi můžu oči nechat.... super barva hader i ponožek i bot.... David nuda :-/
Reagovat
a.magerova
Oprava - David super čelenka a potítka :-))
Reagovat
anajka
Ja ti neviem. Na mňa je tej červenej na chlapoch tento rok priveľa. Mám rada červenú farbu, ale gate by som radšej na nich videla trebárs čierne.
Reagovat
a.magerova
Mně se právě líbí ty celostní komplety, je to takové neokoukané.... třeba Rafa na FO i tady má suprové hadry :-))
http://www3.pictures.zimbio.com/gi/2015+French+Open+Day+Eight+JfVUYj4zH4Al.jpg
https://rafaelnadalfans.files.wordpress.com/2015/08/rafael-nadal-kids-day-us-open-2015-new-york-city1.jpg?w=303&h=455&crop=1
Reagovat
anajka
Áno, tieto sa páčia aj mne. Ale ani jedny nie sú jednoliate farby, ako táto červená trebárs teraz na Krajinovičovi a aj iných v predchádzajúcich zápasoch.
Rovnako je momentálne fádny aj Martin Kližan,na ktorého som nakukla. A okrem toho ešte aj prehráva.
Reagovat
a.magerova
Tak Kližan by byl dobrý, kdyby člověk nebyl rozmlsaný od těch ostatních se řvavými barvami :-)))
Vidělas Rogera? Jak tyhle barvy moc nemusím, tak má to teda sladěné parádně :-))
https://pbs.twimg.com/media/CN2cdu7UwAEUHwP.jpg
https://pbs.twimg.com/media/CN3YH5mWoAAVHu3.jpg
Reagovat
anajka
Na mňa Roger pôsobil ešte elegantnejšie než zvyčajne. A spolu s jeho tenisom... to je lahôdka. Teším sa na november. Mám lístky do Londýna, plním si sny...
Reagovat
a.magerova
Tak to se máš, to Ti přeju moc ;-)

Už jsi viděla Rogera neoholeného, i mu to sluší :-))
https://pbs.twimg.com/media/CNuxtsrUsAEGif0.jpg
Reagovat
anajka
Ďakujem. :)
Videla som tie zábery z tréningu...a dúfam, že to zostane len na tréningu.:)
Ale áno, na také trojdňové strnisko by som si aj vedela zvyknúť.
Ale napr. sa mi to vôbec nepáči na Kližanovi alebo Pairovi.
Reagovat
a.magerova
V Cincinnati takhle hrál proti Felicianovi, takže asi sem tam se neoholí :-))
Reagovat
Serpens
Brengleová v pohodě a v suchém triku porazila tu, která nařezala Karolíně. Skvělé...
Reagovat
tommr
což jen podtrhuje jak mizerně Karolína hrála ... :(
Reagovat
kada.tom
jak se dalo čekat ... Tatishivili svůj výkon z pondělka není schopna zopakovat
Reagovat
smazaný uživatel
A přitom byla poměrně výrazná kurzová favoritka. Bookmakeři dost přecenili ten zápas s Karolínou, Brengle je určitě papírově lepší hráčka.
Reagovat
smazaný uživatel
Bookmakeri vypsali rovinu, ale lidi tam zacli prat Annu ostosest :)
Reagovat
smazaný uživatel
Dal by jste mi někdo odkaz na highlights Kvitová - Siegemund a Lisicki - Sasnovich ?
Reagovat
kada.tom
Mardy má set, úplně v pohodě (zatím) přehrává Lopeze :-)
Tak ještě dva vítězné sety a budu spokojen :-)
Reagovat
VlS
dostává pěknou sodu a bohužel úplně zaslouženě. Neví co má hrát, půlka kurt prázdná, ideální míč na winner a ona zkouší kraťas, kterej nepřeletí sako. Ach jo, s tímhle to výrazněji nahoru nepůjde.
Reagovat
historik
No, ona sama je asi ráda, že s tím, jak se v poslední době trápila, dokázala vyhrát 1. kolo. Ale souhlasím, že v takovémto zápase nemá ve své situaci absolutně co ztratit a mohla by hrát uvolněně.
Reagovat
smazaný uživatel
to je výprask!!
Reagovat
historik
bohužel, hodně rychlý. Do druhého setu teda nevěřím.
Reagovat
smazaný uživatel
Come On!!!
:)
Reagovat
dadaft
Madison - Tereza 3-1
úroveň hry je katastrofální.
Reagovat
dadaft
řekl bych na vracení vstupného,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ale nikdo nepřišel.
Reagovat
smazaný uživatel
:D :D A přitom sem dnes četl, že US OPen je nejnavštěvovanější grandslam se 700 tisíci návštěvníky. Tak nevym no. Své určitě dělá kapacita centru, ale i tak.Když se zrovna nehraje night session na AAS, tak je tam poloprázdno.
Reagovat
kada.tom
tak dneska bude rozhodně dost plno i na Serenu :-)
Reagovat
tommr
v tom horku, který tam momentálně panuje asi návštěvnický rekordy padat nebudou ...
Reagovat
dadaft
Tereza 1.set W/UE 0-14. ((
Reagovat
historik
šílený:-(
Reagovat
dadaft
jinak koukám, že za umpire už nesedí člověk s mikrofonem, se kterým blambelal za míčkem.
stejně jsem níkdy nechápal, k čemu tam je.
Reagovat
dadaft
aspoň že Denisu s Bobinou nestrčili na nejhorší kurt v areálu jako Petru C.
Reagovat
sprchon
Chci se na Anu Konjuh aspoň podívat, za 5 min musím jít a furt mi to píše "the event has not started". :D
Ale budu v duchu s ní. :)
Reagovat
sprchon
Už tam je. :)

Dneska je to opět na tobě, Markét. :/ :)
Reagovat
smazaný uživatel
Demence pořadatelů. Dají do NS naprosto nezajímavý zápas Djokoviče s H-M, který nikoho moc nezajímá. Přitom se nabízelo tam dát Mardyho s Felicianem, aby měl důstojný konec na centru v night session. Ne, takhle bude hrát na Armstrongu už v 5.
Reagovat
kada.tom
souhlasím, Novak by ten zápas na LAS určitě přežil a Mardy by to měl s plnou parádou
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas a taky demence Eurosportu, ze to nebysilaji.
Reagovat
smazaný uživatel
Aha tak sorry, budou dabat po skonceni Vuelty.
Reagovat
kada.tom
Dneska je to pro mě trochu slabší program, každopádně hlavní bude postup Rafy, Marina a Novaka do 3. kol a pak samozřejmě Serena, která si, jak doufám, smlsne na Bertens a pojede dál vstříc nesmrtelnosti :-) ... no a kdyby vypadla nějaká ta nebezpečná hráčka ze Sereniny čtvrtky či půlky, nezlobil bych se :-)

Jinak dneska taky začínají debly, někteří z našich budou v akci a samozřejmě budu sledovat Bryany :-)
Reagovat
Oin
Doufám, že Miss growth hormon vypadne.
Reagovat
Mayo
Dneska okrem Býka to stojí za houno.
Reagovat
smazaný uživatel
nesouhlasím, co třeba Lopez - Fish nebo Kukuškin - Dimitrov ;)
Reagovat
Kozoroh
Nebo No1e-Mauer ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Mně to ani nevadí, aspoň se vyspím :)
Reagovat
Kozoroh
Raonič-Verdasko
Zápas s luxusním obsazením, odhaduji skóre 3:1 na sety pro Raoniče.
Reagovat
gigin
Vysílání Eurosportu z US Open ve středu 2. září.

Eurosport 1

Po skončení etapy Vuelty, cca od 18:00

M. Fish (USA) vs F. Lopez (ESP)

M. Čilič (CRO) vs J. Donskoj (RUS)

D. Schwartzman (ARG) vs R. Nadal (ESP)

J. W. Tsonga (FRA) vs M. Granollers (ESP)

N. Djokovič (SRB) vs A. Haider-Maurer (AUT)

Eurosport 2

od 16:45

F. Krajinovič (SRB) vs D. Ferrer (ESP)

M. Linetteová (POL) vs A. Radwanská (POL)

S. Williamsová (USA) vs K. Bertensová (NED)

konec M. Kukuškin (KAZ) vs G. Dimitrov (BUL)

T. Gabašvili (RUS) vs A. Seppi (ITA)
Reagovat
tommr
tak to je opravdu pěkný - z 10 vysílaných zápasů je jich 8 ATP a jen 2 WTA. A zápas Češky v televizi nebude ani když hraje zcela výjímečně na AAS ... :(
Reagovat
FulnekUltras
strým bude stačit... ;)
Reagovat
VlS
Eurosport player to pokryje
Reagovat
smazaný uživatel
I me se to zda az moc ty 2 zapasy
Reagovat
smazaný uživatel
Tak si trhni tlapkou....
Reagovat
Kozoroh
A co je špatného na tom, že mužské zápasy mají převahu? Vždyť mužský tenis je sledovanější a populárnější než jeho ženský protějšek.
Reagovat
COMEON
asi len Serenu dneska pozriem
Reagovat
COMEON
a Agu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem zvědavý na Mardyho. Aspoň to 4. kolo by to chtělo, ale moc nadějně to nevidím.
Reagovat
VlS
To by bylo docela překvápko
Reagovat
smazaný uživatel
Ať jdou do prčic, nejdřív inzerujou Terku s Keys a teď houbeles ! Streem nebo europlayer je mě houby platný . To je zas skandál. Tak proč nedaj aspoň jednu českou hráčku, k čemu si to platíme. Vrrrrrrr....
Reagovat
smazaný uživatel
Já si právě radši platím ES Player, i když od toho "vylepšení" je to naopak horší (naštěstí tam pak dali verzi Lite, která se podobá původní podobě a dá se docela dobře používat). Měly by tam být všechny televizní kurty (i když u RG to slibovali, ale tak úplně nedodrželi).
Reagovat
tedi
oni vysilali vsechny televizni kurty ......... na kterych byl alespon jeden singlovy zapas zen nebo muzu. takze jich bylo s postupujicim casem min a min. :(( predpokladam, ze na USO to bude stejne. :(

verze pro stolni pocitac je priserna, na tabletu to jede moc pekne.
Reagovat
smazaný uživatel
Není pravda, všechny kurty vysílali asi jen asi 3-4 dny - od pondělka do středy/čtvrtka. O úvodní neděli (kdy se už začínalo hrát první kolo) nevysílali skoro nic, musel jsem využít streamy. Ohledně dalších dnů už si přesně nepamatuji, jestli vynechávali jen deblové zápasy nebo i singlové, ale lezlo mi to krkem.
Reagovat
tedi
ty dalsi dny to bylo tak, jak rikam. (uvodni nedeli si fakt nepamatuju.)
taky me to pekne stvalo, vetsina deblu, co jsem chtela videt, bylo prave na tech kurtech, ze kterych prestali vysilat. (tedy tech, kde se ten den nehral zadny muzsky nebo zensky singlovy zapas.)
Reagovat
VlS
to musíte hrát ve stejným čase? to zas bude Sophiina volba, kterou sledovat ( víc a míň) Ani Madison, ani Bobina nejsou lehký soupeřky a tak postup kterékoliv z Vás poťeší a případný postup obou vyvolá vlnu nadšení. Držím palce, ať to vyjde, tipovat nebudu.
Reagovat
martinek37
Spíš bych věřil Denise proti Bobině, ale Madison se umí taky občas slušně vyházet. Každopádně to budou mít těžké obě a postup alespoň jedné bych bral jako velký úspěch.
Reagovat
VlS
Mám stejnej názor
Reagovat
bIbec
nehrají ve stejnou dobu..
Reagovat
bIbec
Denisa hraje až druhý zápas. Čili asi né dřív jak v 19:00.
Reagovat
VlS
Jo, pravda, viděl jsem 17:00 a víc jsem to nesledoval
Reagovat
smazaný uživatel
Dokud není stanoven program, je uvedeno 17:00 u všech zápasů.
Reagovat
gigin
Jestli jo, tak sorry za pozdní glosku :DD

http://www.tennis-arena.cz/novinka-na-us-open-rozhovory-po-setech-8937cz/
Reagovat
FulnekUltras
Ani letošní USO nebude zřejmě nijak zásadně ovlivněno antidopingovou kontrolou - už jen proto, jaké finanční tlaky v muž. i žen.tenisu působí a není tudíž prakticky žádný zájem lovit na této úrovni "větší ryby". Přesto bych chtěl poděkovat všem, kteří pod Preview USO 2015 zareagovali na malý průzkum. Pro porovnání se souč.žen.tenisem a jeho zatímní premiantkou jsem záměrně zvolil zástupce dvou sportů "chudších", z různých období a s rozdílnou (ne)vazbou k našemu prostředí - J.Kratochvílovou a Ch.Frooma. A byl jsem upřímně potěšen zastáním, jaké zde našla Jarmila - zvlášť v dnešní údajně již téměř čisté ;) době "hluboce angažovaných" dram.děl typu Fair Play či Koule, kdy je tvrdá tréninková dřina v "nesprávné" době nejrůznějšími kavárenskými obraceči reality devalvována na pouhou polit.motivovanou hru s anaboliky. Za sebe dodám, že o sport.čistotě Jarmiliných výkonů nemám dodnes nejmenší pochyby - a nijak to nesouvisí s politikou (kontra např. Machura), ale jen a pouze s přiroz.těl. dispozicemi této běžkyně a mnohdy až neuvěřitelnými trénink.metodami, které byla právě díky tomu - a ve spojení se zcela mimořádnými osobními vlastnostmi morálně volními - schopna vydržet.
Chris Froome - dvojvítěz TdF z let 2013,2015 - je naopak postava kariérně docela čerstvá, prosazující se v postarmstrongovské éře exekutivních obav z opakování podobné superaféry podle mého naopak přesně armstrongovskými prostředky, jak o tom nejlépe svědčí zcela jednoznačná vítězství v několika extrémně těžkých etapách s horským závěrem po opakovaných atacích veškeré ostatní špičky včetně dlouhodobě nejlepšího současného "berg-střízlíka" Kolumbijce Quintany. Takže tady bych se raději zdržel dalšího komentáře, stejně jako v případě už tolikrát omílané Sereny. Jenom doufám, že se i v tenise co nejdříve dočkáme alespoň zveřejnění aktuální situace kolem již delší dobu tak trochu "opatrně" anoncovaného zavedení biopasů - nemluvě už ani o možnosti veřejného zpřístupnění jejich obsahu v konkrétních případech, budících více či méně oprávněné pochybnosti.
Reagovat
bIbec
o tomhle tématu se moc nemluví, nediskutuje se o něm a má to své důvody:

1) diskutér nechce být označen konspirátorem, v zádadě nelze argumentovat, nemůžeš předložit nějaký důkaz nebo odkaz, který by ti pomohl ve tvém tvrzení. Všecko sou to jenom domněnky.

2)Ukázání prstem na Serenu je nefér. Pokud připouštíš, že Serena dopuje, s největší pravděpodobností v tom není sama. A taky samozřejmě dopovat nemusí vůbec, že jo.

3)Pokud člověk sleduje tenis, nechce si to moc připouštět. Je to fajn koníček. Super zábavička. Zjištění, že ztrácím čas u komedie, kde se v nějaké míře podvádí (co víc, takovým způsobem!), je nepříjemné. Pokud bych nějakou čirou náhodou přišel na to, že se třeba v tenise dopuje ve větší míře a v té užší špičce, tak bych se na tenis zřejmě přestal dívat. Jenže já to nevím a proto si raději k tomu monitoru, televizi sednu a neřeším to. Protože to prostě nikdy nezjistím. Můžu se jenom domnívat.

občas mě myšlenka, že se v tenise dopuje (jasně, že si občas někdo nějak "pomůže", ale jde o tu míru a kdo), brnkne přes nos , ale co když ne? Mám se přestat dívat, jenom kvůli tý domněnce. Hmm, asi ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Ono je to složité. Když se hovoří o dopingu, týká se to zakázaných látek a zakázaných postupů. Nejde přitom o to, jestli to někomu opravdu pomůže. A naopak, existují látky a postupy, které zakázané nejsou (třeba jen zatím) a které opravdu pomohou. Například je na jedné straně zakázaná tráva, přestože je velmi otazné, jestli by někomu v jakémkoli sportu pomohla k vítězství. Naopak mnohé léky proti bolesti zakázané nejsou, přestože umožňují potlačit přirozenou reakci organismu na přetížení/poškození a tedy podávat lepší výkony.
Reagovat
janek_da
rozumný názor, než to šikanování Sereny

U mě platí jiná možnost. Myslím si, že dopují všichni minimálně z top50. Záleží jenom na kvalitě. To platí i pro další sporty. Ve fyzicky náročných snad dopujou úplně všichni, včetně některých ultra hobíků.

A mám klid.

Se divím, že Ultras nezmínil i Kateřinu Neumannovou s jejím trenerem Fruhaufem. Ten byl bojovníkem proti dopingu (rusky že jo). U nich jsem fakt na vážkách a kloním se k tomu, že nedopovala. I když kolik podobných bojovníků proti dopingu bylo a taky jej prováděli. Ale takového řvoucího chlapíka a jeho svěřenkyni by asi rádi zdiskreditovali, jenomže nic nenašli.
Reagovat
smazaný uživatel
Mam to skoro podobne...jen s tim, ze kdo nejvic rve, ten je dost podezrely;)))
Jako treba Carl Lewis...to byl panecku bojovnik, no a par let po kariere...ehm.
Nekde jsem cetl zajimavy rozhovor s Benem Johnsonem...
...proste rekl, ze berou vsichni. Vypadalo to celkem velkohube, ale pak jsem si dal zalezet a nesel jsem si, ze tehda v Soulu byli v tom finale na 100m nadopovani proste vsichni...;D) Slo jen o to, ze ten Ben to proste pretapl...
...ale nejde o Bena, v rodine jsou atleti a jeden mel na to, aby fakt byl spickovy...slo jen o rozhodnuti, kdy mela 18 let...beres neberes...
Ale tady jak rikas proste nejde o nejaky tvrdy doping, presne jak se pise vyse, ruzne latky, ktere proste treba uplne nejsou zakazane a ruzne kombinace atd. atd.

Jako je to trochu fraska, ponevaz jsem uvizli v nejake intelektualni bubline, co to vlasne doping je...
...ve vysledku to vypada asi takhle:
Tzv te chytnou = dopovals
nechytnou te = nedopovals

Tak jestli jde o mne, je to trochu absurdni...ja se nastavil take na tu skutecnost, ze si pomahaj jak muzou, a jde jen o to aby to proste nepretapli, je mi jasny, ze kazdy tomu tlaku neodola...atd.

Jak je to v tenise...fakt nevim...videl jsem jen do kuchyne v prof. atletice...celkem stacilo;)
Reagovat
janek_da
"kazdy tomu tlaku neodola" - v tomhle jako pesimista (nebo realista) a řekl bych, že "nedopuješ=konec s vrcholnou výkonností", "dopujes=jestli mas talent jsi ve spicce. jestli nejsi talent, jsi aspon lepsi nez ti bez dopingu"
Reagovat
FulnekUltras
Nejen vzhledem k nedávno zpětně publikovaným anonymním výsledkům antidopingových kontrol z vrcholných atletických soutěží po roce 2000 se taky přikláním spíš k tomu, že podpůrné látky v určitých "rozumně hraničních" mezích jsou dnes ve vrcholovém sportu celkem běžně tolerovány - bohužel obvykle především u sportovců typu všeobecně známých osobností (výjimka Armstrong se např. provalila až v mohutné lavině výpovědí vzniklé na základě jiného případu), jejichž zpochybnění by výrazně snížilo celkovou důvěru v dané odvětví. Pro vytvoření zdání jakési fair play-akceschopnosti jsou čas od času vytaženy na světlo spíš zástupci zemí či stájí, kde se to momentálně hodí ze širších společensko-propagandistických důvodů - klasický "běloruský vrhač". ;)
Velké scény prostě k obhájení sebe sama potřebují příběhy - tu pravdivé a normální, tu více či méně vykonstruované a manipulativně patetické. Jednou třeba o geniálním dramatikovi a ekonomovi, které obdivuje celý svět, jindy o tenisové legendě neprávem podezřívané nejrůznějšími závistivci či dokonce napadané rasisty, jindy zase o velké Zemi dobra, která bojuje se zločinným Státem zla na plno a na sto procent ještě dříve, než se jako zdánlivě vedlejší produkt tohoto procesu podaří odstranit další jí nepohodlný - byť jinak zcela legitimní blízkovýchodní režim, proti němuž nikdy nedokázala najít přímou záminku. Záleží pak už jen na každém jednom člověku, jakým příběhům bude schopen uvěřit a jak dlouho bude tato mnohdy snad i dobrá víra trvat. Což vůbec nevylučuje, že se na tenis nebo i jiný sport jako koníčka rád nepodívám... ;)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist