4. den v Šanghaji: Djokovič vykročí za obhajobou. Auger-Aliassime ve šlágru vyzve Tsitsipase

  • V rámci čtvrtého hracího dne letošního ročníku Rolex Shanghai Masters se dohraje druhé kolo. Novak Djokovič vykročí za obhajobou loňského triumfu proti Denisovi Shapovalovovi. Šlágrem dne je souboj mladíků mezi Felixem Augerem-Aliassimem a Stefanosem Tsitsipasem.
    8. 10., 21:00 | Previews |  124 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
NÁŠ DNEŠNÍ VÝBĚR
• Cesta za obhajobou titulu •
Djokovič (1-Srb.) - Shapovalov (Kan.) | Center Court 1 (12:30 SELČ)
• Šlágr dne •
Auger-Aliassime (Kan.) - Tsitsipas (6-Řec.) | Center Court 1 (6:30 SELČ)


• Cesta za obhajobou titulu •
Novak Djokovič (1.) - Denis Shapovalov (36.) | Center Court 1 (12:30 SELČ)
Čtyřnásobný šampion a světová jednička Novak Djokovič vykročí za obhajobou loňského triumfu proti Denisovi Shapovalovovi. S kanadským mladíkem vyhrál oba předchozí souboje.

Djokovič svůj první turnaj od skreče v osmifinále US Open odehrál v Tokiu a vypadá to, že se bolestí v levém rameni zbavil konzervativní léčbou. Největší favorit si totiž bez ztráty setu došel pro svůj 76. titul.

Shapovalov nedávno začal spolupracovat s bývalým ruským tenistou Michajlem Južným a našel ztracenou formu. Na generálkách v Chengdu uhrál semifinále a v Tokiu ve druhém kole potrápil bývalého šampionka a pozdějšího semifinalistu Davida Goffina. V Šanghaji na úvod nedal šanci Francesovi Tiafoeovi.

Djokovič se v Tokiu předvedl ve velmi dobré formě a měl by dnes bez větších potíží protáhnout svou aktuální neporazitelnost.

Tip: Djokovič ve dvou setech

Novak Djokovič - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Tokio, Wimbledon,  Madrid,  Australian Open (vítěz);  Řím (finále);  Cincinnati,  French Open,  Dauhá (semifinále)
Největší úspěchy na betonech: Australian Open (vítěz); Tokio (zatím finále); Cincinnati, Dauhá (semifinále)
Bilance: 46-8
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance na betonech: 24-5
Bilance proti hráčům Top 31-50: 10-1 (kariérní 167-16)
Grandslamy: Australian Open (vítěz), French Open (semifinále), Wimbledon (vítěz), US Open (osmifinále)

Novak Djokovič - Rolex Shanghai Masters
Kariérní bilance: 32-4
Nejlepší výsledek: vítěz (2012 - 2013, 2015, 2018)
Loňský výsledek: vítěz
Generálka: Tokio (vítěz)
Cesta turnajem: volný los

Denis Shapovalov - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Chengdu,  Winston-Salem,  Miami (semifinále)
Největší úspěchy na betonech: Chengdu, Winston-Salem, Miami (semifinále)
Bilance: 27-22
Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Bilance na betonech: 20-10
Bilance proti hráčům Top 10: 1-5 (kariérní 2-12)
Grandslamy: Australian Open (3. kolo), French Open (1. kolo), Wimbledon (1. kolo), US Open (3. kolo)

Denis Shapovalov - Rolex Shanghai Masters
Kariérní bilance: 1-2
Nejlepší výsledek: 2. kolo (2019)
Loňský výsledek: 1. kolo
Generálka: Chengdu (semifinále), Tokio (2. kolo)
Cesta turnajem: Tiafoe (6-4 6-2)


• Šlágr dne •
Felix Auger-Aliassime (19.) - Stefanos Tsitsipas (7.) | Center Court 1 (6:30 SELČ)
Jednadvacetiletý člen elitní desítky Stefanos Tsitsipas se pokusí v dnešním šlágru poprvé porazit Felixe Augera-Aliassimeho. S o dva roky mladším soupeřem prohrál oba předchozí a zároveň letošní souboje.

Auger-Aliassime měl fantastickou úvodní polovinu sezony, jenže od té doby se mu vůbec nedaří. Po Wimbledonu na betonech vyhrál jen pět z 11 zápasů. Na generálce v Chengdu ztroskotal hned na úvodním soupeři, v Pekingu uhrál jedno kolo.

Tsitsipas rovněž prožívá těžké chvíle. Na poslední akci v Pekingu v minulém týdnu přerušil sérii pěti turnajových porážek a nakonec došel až do finále, v němž neudržel vedení proti Dominicovi Thiemovi.

Tsitsipas se na poslední generálce předvedl v mnohem lepší formě než jeho dnešní protivník, a proto by měl slavit premiérový skalp talentovaného Kanaďana.

Tip: Tsitsipas ve dvou setech

Felix Auger-Aliassime - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Stuttgart,  Lyon,  Rio de Janeiro (finále);  Queens,  Miami (semifinále)
Největší úspěchy na betonech: Miami (semifinále)
Bilance: 38-23
Bilance z posledních 10 zápasů: 4-6
Bilance na betonech: 17-10
Bilance proti hráčům Top 10: 2-6 (kariérní 2-6)
Grandslamy: Australian Open (kvalifikace), French Open (nehrál), Wimbledon (3. kolo), US Open (1. kolo)

Felix Auger-Aliassime - Rolex Shanghai Masters
Kariérní bilance: 1-0
Nejlepší výsledek: 2. kolo (2019)
Loňský výsledek: nehrál
Generálka: Chengdu (2. kolo), Peking (2. kolo)
Cesta turnajem: Bublik (7-6 4-0 skreč)

Stefanos Tsitsipas - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Estoril, Marseille (vítěz);  Peking,  Madrid,  Dubaj (finále);  Washington,  Řím,  Australian Open (semifinále)
Největší úspěchy na betonech: Peking, Dubaj (finále); Washington, Australian Open (semifinále)
Bilance: 45-21
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance na betonech: 19-11
Bilance proti hráčům Top 11-20: 4-1 (kariérní 9-6)
Grandslamy: Australian Open (semifinále), French Open (osmifinále), Wimbledon (1. kolo), US Open (1. kolo)

Stefanos Tsitsipas - Rolex Shanghai Masters
Kariérní bilance: 3-2
Nejlepší výsledek: osmifinále (2018)
Loňský výsledek: osmifinále
Generálka: Zhuhai (2. kolo), Peking (finále)
Cesta turnajem: volný los

ROLEX SHANGHAI MASTERS 2019 - PROGRAM 4. HRACÍHO DNE
• CENTER COURT 1 • (od 6:30 SELČ)
1. Auger-Aliassime (Kan.) - Tsitsipas (6-Řec.)
2. A. Zverev (5-Něm.) - Chardy (Fr.) / nejdříve v 8:00 SELČ
3. Djokovič (1-Srb.) - Shapovalov (Kan.) / nejdříve ve 12:30 SELČ
4. Carreño (Šp.) - Thiem (4-Rak.)
• SHOW COURT 3 • (od 6:30 SELČ)
1. Garín (Chile) - M. Berrettini (11-It.)
2. Fritz (USA) - Chačanov (7-Rus.)
3. Millman (Austr.) - Rubljov (Rus.)
4. Goffin (13-Belg.) - Kukuškin (Kaz.) / nejdříve v 11:30 SELČ
Kompletní program 4. hracího dne
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (124)
09.10.2019 13:03Od: Kamilos88 Nole
Nesnáším ten jeho výraz ala "Mě to nebaví", doufám, že prohraje.
[ Reagovat ]
09.10.2019 13:14Od: Patik
v poslednej dobe ho volako nemáš rád :)
[ Reagovat ]
09.10.2019 13:18Od: Kamilos88
Nemám no. Wimbledonem to začalo, pak USO a ta směšná skreč Wawrinkovi z kterého se jednoduše posral a svedl to na rameno, pak zázračné vyléčení v Tokiu. Herec jako věnec.

Shapo nehraje špatně, ale na Noleho nemá servis, se 45% first serve in díru do světa neudělá.
[ Reagovat ]
09.10.2019 13:43Od: Patik
S týmto sú si podobní s Andym Murraym..ten tiež zvykne znudene umierať počas zápasov..títo hráči sú zvyknutí víťaziť a hrať vo vyšších kolách..zápasy prvých kôl sú pre nich len nudná formalita ktorú musia absolvovať..

Mne osobne to zranenie prišlo reálne..po toľkých tituloch a dominantnej jazde si to priam pýtalo nejaký zdravotný problém..zase on nelieči zranenia ako my u dedinského doktora..o jeho telo sa starajú iní špecialisti s inými liečebnými metódami..a báť sa Wawrinky to hádam nie..to nemôžeme myslieť vážne..Djokovič je iný formát hráča nato aby sa niekoho bál..prehral síce posledné zápasy na GS ale stále sú natom rovnako v GS H2H.
[ Reagovat ]
09.10.2019 13:45Od: turista
Souhlasím.
[ Reagovat ]
09.10.2019 13:48Od: Kamilos88
Dobře, ale pokud veřejně prohlašoval nutnost operace a za pár dní válí v Tokyu a Šanghaji, tak to zase takový extrém nebyl.

Pokud máš nějaký sval v prdeli, tak to nespraví žádný specialista, můžou maximálně oddálit operaci.

Denise Djokovič přežil, teďka Isner, pak další Nextgen, říkám, že Šanghaj nevyhraje.
[ Reagovat ]
09.10.2019 14:10Od: Patik
No to mi tiež vŕta v hlave prečo tá operácia či to zase nejako média neskomolili alebo to Nole tiež len tak prdol do vetra že ktovie možno bude potrebná aj operácia ak ešte nevedeli o čo presne sa jedná..ťažko povedať..nevieme presne o čo sa tam jednalo nevidíme do toho oni vedia najlepšie..mať sval v prdeli..čo to vlastne je..presílený natiahnutý nejaké opakované kŕče na určitom mieste pricviknutý nerv mohol to byť len nejaký dočasný planý poplach..odkedy tam bol Ivaniševič zlepšovali servis možno mu nesedel určitý pohyb ktorý už eliminovali..neviem no..

tiež si myslím že Nole to neobháji..ja som hovoril že radšej sa má sústrediť na obhajobu ako pridávať ďalšie turnaje..už samotná obhajoba je dosť veľké sústo nieto ešte pridávať turnaj a obzvlášť po zranení no je to také na zamyslenie..ale Tokio možno dávnejšie prislúbil a nechcel z toho vycúvať..
[ Reagovat ]
09.10.2019 14:42Od: Kamilos88
Má strašně těžký los, který kombinuje prakticky všechna tenisová rizika.

Shapovalov - lucky shooter, který mít lepší den, tak mohl klidně vyhrát.

Isner - Vysoká šance na 2-3 TB ve kterých se může stát prakticky cokoliv, navíc Noleho 2x na hardu porazil

Tsitsipas - mladá puška, hotový člen TOP10, Medvedev - totéž, Federer možná ve finále, to je šílené kombo.
[ Reagovat ]
09.10.2019 14:56Od: Patik
ale aj Fedex to má nabité..zajtra ho čaká Goffin ktorý vôbec nehrá zle..neskôr Rublev alebo Zverev..tento turnaj je nabitý už od začiatku..premňa všetko úplne otvorené..
[ Reagovat ]
09.10.2019 15:55Od: Kamilos88
Je to dobře, konečně pořádná Masters. Ještě by mohl hrát Nadal a máme to komplet. US Open series, nebo sunshine double jsou na h0vno v tom, že někdo přijede na jeden turnaj, někdo na druhý. Šanghaj je po delší době a většinou komplet obsazená.
[ Reagovat ]
09.10.2019 14:29Od: woody
Nemáš pravdu, pokud přesné nevěděl co s tím má, tak jedna z variant mohla být operace, pokud by to bylo v prdeli. Taky tam mohl mít zánět, který výlečí 14 dní klidu, popřípadě třeba injekce krevní plazmy a za týden si v caiku, vím z vlastní zkušenosti.
[ Reagovat ]
09.10.2019 15:13Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
09.10.2019 15:21Od: Krisboy
Nene.
[ Reagovat ]
09.10.2019 16:59Od: Kozoroh Re: Kamilos
Panečku, to vypadá na slušný Djoker komplex. A že tento komplex začal letošním Wimbledonem, o to víc mě Novakův triumf těší :-)
[ Reagovat ]
09.10.2019 17:58Od: Forehand
Ani sa mu nečudujem, ten Wimbledom bol ohromne ponižujúci..

Každého fanusika to muselo psychicky rozhádzat.
[ Reagovat ]
09.10.2019 18:43Od: turista
Probůh tak se snad Fedfans dočkají titulu v Basileji nebo možná i tady a atmosféra se zase uklidní.
[ Reagovat ]
09.10.2019 19:06Od: Forehand
Ten Bazilej je reálny. Druhý sled+Roger. V tomto startovom poli bol Roger vzdy silný.
[ Reagovat ]
09.10.2019 19:42Od: Kamilos88
Jj. A Nadal do Basileje neprijel od te doby, co tam dostal od dědka naloženo, pak nehraje ani Šanghaj kde taky dostal náklad, Paříž, turnaj mistrů

Král turnajů bez konkurence.
[ Reagovat ]
09.10.2019 19:43Od: Kamilos88
Ještě Sunshine double jsem zapomněl.

Takže vlastně Montreal a antukové Masters = GOAT
[ Reagovat ]
09.10.2019 18:00Od: Marduch
Co my můžeme vědět o počátku Kamilova Djoker-komplexu? AO 2008? USO 2011? Wimbledon 2014? Jedno je jisté - víme o něm od momentu Kamilovy TP registrace :D
[ Reagovat ]
09.10.2019 18:27Od: Kamilos88
Není to komplex.

Nemám ho rad a veřejné to přiznám. Jinak je mi úplně u prdele.
[ Reagovat ]
09.10.2019 19:26Od: Kozoroh
Djoker ti není lhostejný, jak tady ostatně poslední dobou ukazuješ, takže tvá slova nejsou upřímná. Pije ti krev a důvody jsou víc než známy - Djoker zvítězil nad tvým zbožňovaným RF 4x ve finále GS turnajů, 3x na GS levelu odvrátil Fedexovy mečboly a vyhrál, 26x porazil Swiss Maestra na ATP okruhu. A z té depky, kterou způsobila Rogerova prohra ve finále letošního Wimbledonu, ses doteď nedostal :-P
[ Reagovat ]
09.10.2019 19:41Od: Kamilos88
Vidíš to a i přes to mu chybí pořad několik GS, 24 titulu a desítky tydnu na N.1 a to hlavní - respekt fanoušků, což nikdy mít nebude. Protože je to herec a lhář :)
[ Reagovat ]
09.10.2019 20:27Od: Kozoroh
Djoker dokáže vyhrávat GS tituly i bez většinové podpory fanoušků. Tuto berličku nepotřebuje.
[ Reagovat ]
09.10.2019 21:05Od: Kamilos88
Ale evidentně ji chce
[ Reagovat ]
09.10.2019 19:41Od: Kamilos88
+ objizdi herečky z Indie :))

Maj sa
[ Reagovat ]
09.10.2019 20:24Od: Kozoroh
Kecy z bulváru jsou irelevantní.
[ Reagovat ]
09.10.2019 21:05Od: Kamilos88
A fotky jsou photoshop :)
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:39Od: peRFect
Millman hrál bez výpletu?
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:58Od: turista
Možná.
[ Reagovat ]
09.10.2019 13:14Od: Patik
sa dalo čakať uhral finále 500ky to mu stačí na nejaký čas.
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:22Od: Mayo
Djoki 6-1, 6-1 Shapo
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:02Od: Krisboy
Jeremy se Sašou slušná bitva.
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:36Od: Kamilos88
Super tenis. Doufám, že Sašovi LC trošku pomohl, rozhodl turnaj. Má jenom dvě DF za zápas, tak snad se spraví.

Chtěl bych vidět od 3. do 10. místa v TOP10 hráče, kteří budou reálně BIG3 porážet a budou vyhrávat turnaje. Thiem, Tsitsipas, Zverev, Medvedev, to bylo bylo good.

Ne lidi do počtu,kterých maximum je 250tka.
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:45Od: ttopi
To vypadá jako kdybys Zverevovi fandil. Přitom jsi ho tu ale minule plísnil, že je arogantní a nedává podpisy.

Mám to podobně. Chci mu jakoby fandit, ale z jeho vystupování mám taky pocit, že je trošku nafrněnej.
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:55Od: Kamilos88
Já jsem ale minule právě psal, že tím, čím si prošel, jak dělal 25x DF na zápas, Lendl odešel, sáhl si na dno, tak tímhle jsem si k němu našel trošku cestu a reálně mu teďka přeju velké tituly.

On ten pád na prdel potřeboval ze všech nejvíce
[ Reagovat ]
09.10.2019 09:32Od: EllNino Izzy
pěkné skalpy Demona a Pouilleho :)
[ Reagovat ]
09.10.2019 09:12Od: Kamilos88
Djokovic dneska vyhuci.
[ Reagovat ]
09.10.2019 09:22Od: Cico93
Ale nedal by si na to ani 10 eur:-))
[ Reagovat ]
09.10.2019 09:42Od: Kamilos88
Mám set Denise i výhru Denise. Jsou tam solidní kurzy, to se musí hrát.
[ Reagovat ]
09.10.2019 09:46Od: Cico93
Tak veľa šťastia.
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:30Od: turista
Výhru Denise? Ty jsi se fakt už zbláznil.
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:32Od: Kamilos88
Ty ses zbláznil. Měl by sis přestat myslet, že Djokovič je neporazitelný bůh.

Až vypadne, tak dostaneš infarkt.
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:45Od: turista
Infarkt nedostanu. To se neboj. Včera jsem v pohodě uběhl závod na 7,5km takže buď bez obav. Djokovič kromě Medveděva a možná Federera tady nemá s kým prohrát.
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:46Od: EllNino
já doufám, že vyhučí už jen za tyhle povyšující se kecy :)
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:48Od: turista
Nevyhučí. Nebezpečného Bautistu vyřadí Federer v opačné části pavouka.
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:02Od: EllNino
mě to nějak nezajímá :) jen mě udivuje tvé přesvědčení
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:17Od: Kamilos88
Když se podíváš na FB pod příspěvky o Djokovičovi, tak takových turistů jsou tam stovky.

Většinou jejich příjmení končí na -ovič, -avič , -evič, -ivič, -uvič
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:18Od: Cico93
turistovič
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:30Od: peRFect
7,5km není standardní trasa. To je nějaká hobby liga? :-)
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:39Od: Krisboy
Byl to závod o rande s Djokovičem. Turistovi to zase nevyšlo, tak je podrážděnej, no.
[ Reagovat ]
09.10.2019 12:07Od: turista
Vzhledem k prodělanému nachlazení se za svůj včerejší výkon nemusím stydět i když můj dosažený výkon stál z mé strany za houby. Jinak řečeno běžel jsem včera tužku. Ale já se jenom divím, že si všichni myslíte, že Djoki dnes vyhučí. Vzhledem k tomu, že je na vzestupné křivce normální výkonnostní sinusoidy tak si myslím, že dnes zápas vyhraje.
[ Reagovat ]
09.10.2019 12:10Od: Kamilos88
Věř, ze jsou na světě lidi, kteří by chtěli vidět tituly v rukou hráčů mimo top10.
[ Reagovat ]
09.10.2019 12:13Od: Krisboy
Já jsem o Djokovičově vyhučení neřek ani slovo, ty blbe. Fakt navštiv toho psychiatra, ty jsi regulérní magor. Jseš tím Djokovičem tak posedlej, že už ti z něj fakt hrabe.
Ještě, že se šťouráš jenom v mrtvých. Pustit tě k živým by byla masová vražda.
[ Reagovat ]
09.10.2019 12:20Od: turista
Nedělám jenom mrtvoly, ale veškerý operační materiál. Musím rozhodnout zda je na vyoperovaném střevě mikroskopicky ten či onen typ rakoviny a zda je odstraněný celý a nesmím udělat chybu. Pokud si nejsem na 100% jistý, tak se musím poradit s primářem nebo s profesorem. To nemá s fanděním Djokovičovi nic společného.
[ Reagovat ]
09.10.2019 12:22Od: turista
Na rozdíl od tebe se nesnižuji k tomu abych ti nadával nebo tě urážel přestože mi tady nadáváš do blbů, magorů a posíláš mě ke cvokaři.
[ Reagovat ]
09.10.2019 12:30Od: Krisboy
Bohužel, tvoje nešťastná, neopětovaná láska k Djokovičovi ti naprosto zatemňuje zdravej rozum. Tvoje komentáře se pohybují mezi deb-litou a infantilitou. Nejsi normální - jsi zaslepený fanatik neschopný racionální úvahy a sebereflexe a proto máš pocit, že tě urážím. Já tě neurážím, jenom popisuji tvou osobnost. Překousni svou uraženou ješitnost a za kolegou zajdi.
[ Reagovat ]
09.10.2019 13:09Od: turista
Děkuji, cvokaře nepotřebuji. Nejsem nebezpečný ani sobě ani svému okolí.
[ Reagovat ]
09.10.2019 13:33Od: Krisboy
Tak alespoň tu Linku důvěry, tam by ti s nešťastnou láskou mohli také pomoci.
[ Reagovat ]
09.10.2019 13:46Od: turista
Děkuji, nepotřebuji. Píšeš pitomosti.
[ Reagovat ]
09.10.2019 16:20Od: Mayo
Či si kysly na turistu
[ Reagovat ]
09.10.2019 18:44Od: turista
Už jsem si na to zvykl.
[ Reagovat ]
09.10.2019 12:02Od: turista
To je do soutěže SABZO (dříve podniků zahraničního obchodu). Standardní trasa to jistě není. Ale většina běžeckých závodů tzv.mimo dráhu nemá standardní trasy.
[ Reagovat ]
09.10.2019 19:26Od: FulnekUltras
Kdys naposledy běžel Hrdlořezák? ;-)
[ Reagovat ]
09.10.2019 20:00Od: turista
Hrdlořezák jsem běžel 13x. Poprvé v roce 1987 a naposledy v roce 2014. A Prčice jsem šel 14x v letech 1990-2009.
[ Reagovat ]
09.10.2019 22:27Od: FulnekUltras
palec strmě vzhůru ;-) v 80. letech mě ty sanitky nahoře teda ještě tolik neznervózňovaly... ;-) dostal ses někdy pod 40 minut?
[ Reagovat ]
09.10.2019 17:25Od: Kozoroh
Turista to trošku ve svém vyjádření přehnal, ale sázka na Denise byla bláhová. Shapo se stále hledá.
[ Reagovat ]
09.10.2019 18:48Od: turista
Možná jsem to opravdu přehnal, ale vycházel jsem z toho, že Tokio ukázalo, že se Novak hrabe nahoru z jakési stagnace nebo útlumu po vyhraném Wimbledonu. Soupeři
které v Tokiu zdolal nebyli žádní tenisoví nazdárkové a hlavně v Tokiu dělal minimum UE.
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:30Od: turista
Djokovič dnes s outsiderem nevyhučí. Rozmetá Shapovalova na cimpr campr. V Tokiu dělal minimum UE, zatímco jeho dnešní soupeř to je továrna na UE hrající na absolutní riziko.
[ Reagovat ]
09.10.2019 12:33Od: woody
Tak jistý si nebuď, pro Novaka je Denis nepříjemný soupeř,je to ranař, může mu to chodit, hraje se na dva sety. Novak je favoritem, ale tak jasné to rozhodné není.
[ Reagovat ]
09.10.2019 13:20Od: Patik
Shapovalov nemá nato hlavu..už pred dvoma dňami na videu spomínal fanúšikom že ho čaká ťažký súper nech mu držia palce ..znelo to akoby sa lúčil s turnajom.
[ Reagovat ]
09.10.2019 08:51Od: Pe3k FAA
Je na tom fuckt špatně, když zvládne prohrát s Tsitsipasem, s kterým nikdy neprohrál a match up mu naprosto vyhovuje... sebevědomí odešlo na dovolenou.
[ Reagovat ]
09.10.2019 09:00Od: EllNino
tak prohrál až v TB, to je prostě tak, holt se teď úplně nedaří, na lepší vlně je z Kanaďanů momentálně Denis ... ale oba mají velkou perspektivu :)
[ Reagovat ]
09.10.2019 09:09Od: Krisboy
Cici nalézá formu ze začátku roku, zdá se. Na Laver Cupu byl skvělej, a vzhledem k tomu, jakej tenis předváděl minulej tejden v Pekingu, je pro Feldu prohra ve dvou TB solidní výsledek.
[ Reagovat ]
09.10.2019 09:12Od: EllNino
no, rozhodně ... Cici je ještě trochu někde jinde, když se dostane do formy .. :)
[ Reagovat ]
09.10.2019 09:44Od: Kamilos88
Je třeba říct, že Tsitsipas se hodně zlepšil poslední dobou. Opustil socnety, více trénuje a je to už fakt velký hráč, stabilní člen TOP10.

Nedivil bych se, kdyby na pohodu vystřílel Djokoviče.

Říkám, combo Tsitsipas/Medvedev Djokovič nedá ani náhodou. A když jo a vyhraje titul, tak klobouček, protože ten los má masakrální.
[ Reagovat ]
09.10.2019 09:47Od: ttopi
Hlavně ten Medvěděv se rozjíždí. Sice musí být taky dost unavený, když všude postupuje do závěrečných kol, ale podle mě má regulerně na to, aby Djokera porazil. U Tsisipase tu jistotu nemám.
[ Reagovat ]
09.10.2019 09:51Od: EllNino
přál bych to dneska Shapovi, ten se taky zlepšuje oproti zčátku roku, vyměnil Steckleyho za Južného a trochu nový impulz :) Ale na Novaka podle mě ještě nemá
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:04Od: Krisboy
Južnyj trénuje Shapovalova?
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:36Od: turista
Já bych si přál aby Shapovalov dnes dostal od Djokera čočku tak 2x 6:1.
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:45Od: EllNino
a proč? ...
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:54Od: turista
Když vy všichni dnes přejete Djokerovi nezdar tak já mu přeji úspěch a satisfakci za nepodařené americké hardy včetně US Open.
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:02Od: EllNino
nepřeju neúspěch Novakovi, ale úspěch mladíkovi, který třeba tím může udělat rozhodující krok ke světové špici ...

Novak takovýchto turnajů má plnou skřín
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:04Od: Kamilos88
Jo jo.

Aktuálně favoriti na všechny turnaje do Monte Carla

Djokovic
Federer
Medvedev
Tsitsipas
Thiem/Nadal
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:08Od: Cico93
Nadalovi mala skončiť sezóna už po RG, no nie? Už vtedy si tvrdil, že o tituly sa budú biť len Federer a Novak.
Sranda ako Nadala dávaš mimo antuku za spomenutú dvojku, no realita je iná.
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:25Od: Kamilos88
Pleteš si uživatele.

Já říkám celý rok, že Nadalova sezóna končí po US Open - což se více méně děje. Vyhrál podruhé Montreal, protože tam nehraje Djokovič, ani Federer. Vyhrál USO, protože nepotkal Djokoviče, ani Federera.

To je realita. Nikdo mu úspěchy neubírá, ale děláte z něj skoro n.1, přičemž své úhlavní rivaly na hardu neporazil více, než 5 let.
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:28Od: Cico93
Však keď nie sú schopní sa k nemu na harde ani dostať.
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:30Od: Kamilos88
Btw. tohle není hejt, jenom zmiňuji statistiku, na kterou tady velmi rádi zapomínáte. Vytáhnete všechno možné na Federera, to děláte nejradši o Nolem se moc nemluví a hlavně oslavujete Nadala, ale nikdo neřekne, že H2H s jeho rivaly je za posledních 5 let 4/16 - a to počítám i antuku ze které jsou ty čtyři výhry.

Realita je taková, že Nadal vyhrává většinou pouze tam, kde nepotká Djokoviče s Federerem.

Ale to vy pomatenci velmi rádi přehlížíte a když to někdo zmíní, tak začnete štěkat jako děcka a bránit se podmnožinkama.

Marnost. :)
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:35Od: Cico93
Kamilos a diel 45.
To sme už čítali 44 krát...
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:39Od: Kamilos88
To je dobře.

A pořád jste to nechopili a jedete tu svojí fanatickou pohádku. :)

Ahoj v Australii.
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:43Od: EllNino
Cico a fanatik? Co se tu ještě nedozvíme :)
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:50Od: Kamilos88
Tady je spousta novinek každý den.
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:51Od: Cico93
áno, zlatý TP.
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:14Od: Forehand
Na co by nas mali zaujimat statistiky za posledných 5 r, ked tie celkove hovoria jasnou rečou pre Nadala?..Este stále si nepripadáš hlúpo?
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:19Od: Kamilos88
Tohle je článek o Šanghaji, která je dle tvého pro plebs - btw. jako Paříž, turnaj mistrů a další turnaje, které tvůj kůň nikdy nevyhrál.

Takže si pust HL z USO a netrol tady lidem, které baví tenis jako sport a ne tupé internetové hejtování.

Čus v australii
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:22Od: Forehand
To je v poriadku. Ty sám si do tohto článku pridal svoje ubolené reči o Nadalovi, kde sa nejakou pseudostatistikou snazis oblízať si krvavé rany po majoroch 2019..

Federer vyšiel z tejto sezóny ako úplny loooser, už to pochopil aj Pe3k, čaká sa na teba.
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:25Od: Kamilos88
Mě Federer v současné diskuzi nezajímá, taháš ho tady ty, jako pod všechny články už několik let. To vše proto, že jsi nemocný jedinec odkázaný na anonymní internetové trolení.

To už taky pochopili všichni, takže čus a neotravuj.
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:29Od: Forehand
Páči sa mi, že s hoci so slzami v očiach, penou na hube a pokrivenou grimasou v tvári, no napriek tomu odchádzaš s hrdostou, ako správny polochlap :)
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:32Od: Kamilos88
Jo jo.
[ Reagovat ]
09.10.2019 12:53Od: acc
Tyhle pokusy o humor...
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:34Od: peRFect
Chtěl bych být ve 38mi takovej lůzr. Rozhodně bych ale nechtěl mít tak vyměklej mozek jako ty.
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:40Od: Kamilos88
Federer je 5 let za zenitem. Forehand to pořád nechopil a srovnává ho s hráči z odlišné generace. To je pak těžké.
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:47Od: peRFect
Možná by forehandko dokázal i napočítat, kolik má Fed vrstevníků v top 100. Ale z pozice aktuální světové trojky je v 38mi letech lůzr. Vlastně je sranda, to číst.
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:57Od: Kamilos88
Je je. Mnoho hejtrů nemůže přežít faktor, že Federer bude GOAT i kdyby měl GS titulů nejméně. To je realita.
[ Reagovat ]
09.10.2019 12:12Od: turista
Federera nechme být co v Šanghaji ukáže. I jako příznivec Djokiho uznávám, že Nadal si tituly Z Montrealu a z New Yorku zasloužil. O tom žádná. Prostě tam všechny soupeře porazil.
[ Reagovat ]
09.10.2019 12:14Od: Krisboy
Porazil všechny soupeře? Aha, já myslel, že titul získal proto, že prohrál v prvním kole.
[ Reagovat ]
09.10.2019 12:23Od: turista
Bez komentáře.
[ Reagovat ]
09.10.2019 12:15Od: turista
A ukázal, že i jako antukový král to na tom hardu zatraceně dobře umí.
[ Reagovat ]
09.10.2019 12:16Od: Kamilos88
Federer nemusí do konce kariéry ukazovat nic. Je pravda ze po tom zabitem wimblasu by nějakou záplatu v podobě titulu z Masters potřeboval.
[ Reagovat ]
09.10.2019 12:49Od: Mayo
Federer bude už len do počtu.
[ Reagovat ]
09.10.2019 12:50Od: Kamilos88
V pořádku, má 38 a dle některých je do počtu od roku 2010
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:34Od: turista
Djokovič je tady horký favorit na titul takže dá jakékoliv kombo. Šanci na něj má pouze Medveděv. Jednoručáci ji nemají.
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:36Od: Krisboy
Protože je horký favorit, tak nemůže prohrát? Není čas zajít za kolegou psychiatrem? Nebo alespoň zavolat na Linku důvěry?
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:37Od: Cico93
:-)
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:41Od: turista
Díky za radu. Strč si ji do zadní části těla. Dnes Djoki prohrát nemůže. Ten mladík mu ještě tenisově nesahá ani po kotníky. Navíc je Novak rozehraný z Tokia a plný sebevědomí a motivace.
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:44Od: EllNino
trochu pokory by nezaškodilo :)
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:49Od: turista
Budiž.
[ Reagovat ]
09.10.2019 11:08Od: Krisboy
Tak se nezlob a hlavně nezapomeň pořádně pohonit, úchyle. Ale to ty jistě nezapomeneš, vo to strah nemám.
[ Reagovat ]
09.10.2019 13:11Od: turista
Já si nic nehoním. Proč ale tady s tebou ztrácím čas?
[ Reagovat ]
09.10.2019 13:34Od: Krisboy
Protože seš totální magor, říkám ti to celou dobu.
[ Reagovat ]
09.10.2019 13:35Od: Mayo
Podajte si ruky chlapi.
[ Reagovat ]
09.10.2019 13:37Od: Krisboy
To bych se bál, vždyť pracuje se skalpelem. Byls v Praze na NHL?
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:38Od: Kamilos88
Horký favorit byl v Tokiu. Tam ho neměl kdo porazit. Tady ho může sundat Medvedev, Tsitsipas i Federer.
[ Reagovat ]
09.10.2019 10:42Od: turista
Medveděv a možná Federer ano. Tsitsipas ne.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist