9. den ve Wimbledonu: Bouzková ve čtvrtfinále vyzve Džabúrovou, obhájce Djokovič se utká se Sinnerem

  • V rámci devátého hracího dne letošního ročníku Wimbledonu se rozehraje čtvrtfinálová fáze. Poslední česká naděje Marie Bouzková vyzve největší favoritku Ons Džabúrovou, v německém derby se utkají Tatjana Mariaová s Jule Niemeierovou, Novak Djokovič bude v obhajobě pokračovat proti Jannikovi Sinnerovi a Cameron Norrie nastoupí proti Davidovi Goffinovi.
    5. 7., 06:00 | Previews |  429 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
NÁŠ DNEŠNÍ VÝBĚR
• Češi v akci •
Bouzková (ČR) - Džabúrová (3-Tun.) | Centre Court (16:30 SELČ)
• Další čtvrtfinále žen •
Mariaová (Něm.) - Niemeierová (Něm.) | No. 1 Court (14:00 SELČ)
• Čtvrtfinále mužů •
Djokovič (1-Srb.) - Sinner (10-It.) | Centre Court (14:30 SELČ)
Goffin (Belg.) - Norrie (9-Brit.) | No. 1 Court (15:30 SELČ)


• Češi v akci •
Marie Bouzková (66.) - Ons Džabúrová (2.) | Centre Court (16:30 SELČ)
Marie Bouzková při předchozích 13 účastech na grandslamech nepřešla přes druhé kolo, ale ve Wimbledonu je už sedmou Češkou ve čtvrtfinále grandslamů za poslední tři sezony. Mezi osm nejlepších se od začátku roku 2019 dostaly třikrát loňská vítězka Roland Garros Barbora Krejčíková, finalistka Australian Open 2019 Petra Kvitová, stále ještě úřadující finalistka Wimbledonu Karolína Plíšková nebo semifinalistka loňského Australian Open Karolína Muchová. Ve čtvrtfinále byly také Markéta Vondroušová (finále Roland Garros 2019) a Barbora Strýcová (semifinále Wimbledonu 2019). Před letošním Wimbledonem hrálo čtvrtfinále na posledních 13 grandslamových turnajích celkem 14 českých tenistek. Do semifinále prošly v osmi případech.

Třiadvacetiletá Češka, která před Wimbledonem vyměnila trenéra a místo Španěla Cristiana Requeniho angažovala krajana a bývalého kouče Radka Štěpánka Theodora Devotyho, bude ve svém životním turnaji pokračovat premiérovým soubojem se světovou dvojkou Ons Džabúrovou. Sedmadvacetiletá Tunisanka se může na třetí pokus stát bez ohledu na pohlaví prvním arabským zástupcem v semifinále grandslamů v open éře. V předchozích dvou čtvrtfinále (Sofia Keninová, Australian Open 2020 a Aryna Sabalenková, Wimbledon 2021) na majorech neuhrála set.

Džabúrová je poslední zástupkyní Top 60 v dolní polovině pavouka. Před startem turnaje patřila k největším favoritkám a otevírá se jí tak velmi zajímavá možnost na první grandslamové finále. "Na grandslamu není lehké hrát proti nikomu. Zejména v mé pozici, každý proti mně chce vyhrát," uvedla Džabúrová po zvládnutém osmifinále. "Na tomto turnaji mám ale vysoké cíle a je mi jedno, proti komu hraji. Budu bojovat do úplného konce, protože chci titul," dodala.

Tu stejnou šanci má ovšem i Bouzková, která nastoupí ke svému druhému čtvrtfinále na trávě, loni v Birminghamu prohrála s Coco Vandewegheovou. Proti Džabúrové, jež má od startu loňského roku na trávě famózní úspěšnost 19-2, to bude mít s útokem na první skalp Top 5 v dohraných zápasech (0-4) velmi těžké. "Jsem o krůček blíž splnění mého snu," řekla Bouzková webu iDNES.cz po osmifinálovém vítězství nad Caroline Garciaovou. "Na kurtu potřebujete udržovat plnou koncentraci. Nebrat si příliš výjimečnost okamžiku. Tenis hraju pro radost. Jsem ráda, že jsem se dostala zase o kousíček dál. Můžu být pyšná, ale čeká mě další zápas. Jedeme dál," doplnila.

Tip na vítězku: Ons Džabúrová

Aktuální forma
Bouzková si loni prošla nepříjemnou krizí, ovšem v letošní sezoně si opět vede skvěle. V Guadalajaře si zahrála své třetí finále na podnicích WTA a přidala čtvrtfinále v Monterrey a osmifinále na velké akci v Madridu. Kvůli pozitivnímu testu na Covid-19 nemohla nastoupit k utkání druhého kola na French Open a do akce se vrátila až na poslední generálce v Eastbourne. Tam ztroskotala hned na Shelby Rogersové a teprve podruhé v sezoně nezvládla úvodní zápas.

Cesta turnajem
Ve Wimbledonu však zase úřaduje a prožívá nejlepší turnaj kariéry. V úvodním kole si vyšlápla na světovou osmičku Danielle Collinsovou, pak smetla další Američanku Ann Liovou, šanci nedala ani výborné travařce a další z reprezentantek Spojených států Alison Riskeové a v osmifinále přehrála osm zápasů neporaženou Caroline Garciaovou.

Historie ve Wimbledonu
V All England Clubu si před třemi lety připsala svou premiérovou výhru v hlavní fázi grandslamů, loni skončila už v prvním kole. Letošní start je jejím celkově pátým a třetím v hlavní soutěži.

Marie Bouzková - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Guadalajara (F)
Největší úspěchy na trávě: Wimbledon (ČF)
Bilance: 26-9
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance na trávě: 4-1
Bilance proti hráčkám Top 10: 2-1 (kariérní 6-8)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 0-0)
Grandslamy: Australian Open (2K), French Open (2K)

Marie Bouzková - Wimbledon
Kariérní bilance:
5-2
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2022)
Loňský výsledek: 1. kolo
Bilance ve čtvrtfinále: 0-0
Generálka: Eastbourne (1K)
Cesta turnajem: (7) Collinsová (5-7 6-4 6-4), Liová (6-0 6-3), (28) Riskeová-Amritrajová (6-2 6-3), Garciaová (7-5 6-2)

Aktuální forma
Džabúrová se v úvodu sezony trápila zdravotně, dokonce musela vynechat Australian Open. Od startu antukového jara má ovšem vynikající bilanci 26-4, která zahrnuje triumfy v Madridu a finále v Charlestonu a Římě. Na French Open však nepotvrdila roli jedné z největších favoritek a skončila hned v prvním kole na Magdě Linetteové. Na trávě si ale vše vynahrazuje, v Berlíně získala svůj druhý titul na povrchu.

Cesta turnajem
Svou neporazitelnost v těchto podmínkách protahuje ve Wimbledonu, kde nedala šanci Mirjam Björklundové, Katarzyně Kawaové ani Diane Parryové a ve dvou těsných setech zdolala Elise Mertensovou.

Historie ve Wimbledonu
Při úvodních třech startech v hlavním losu se v All England Clubu nedostala přes druhé kolo, loni ovšem skončila až ve čtvrtfinále na raketě Aryny Sabalenkové.

Ons Džabúrová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Berlín,  Madrid (T);  Řím,  Charleston (F)
Největší úspěchy na trávě: Berlín (T)
Bilance: 34-9
Bilance z posledních 10 zápasů: 9-1
Bilance na trávě: 9-0
Bilance proti hráčkám Top 50-100: 7-1 (kariérní 60-34)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 0-2)
Grandslamy: Australian Open (-), French Open (1K)

Ons Džabúrová - Wimbledon
Kariérní bilance: 9-4
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2021-22)
Loňský výsledek: čtvrtfinále
Bilance ve čtvrtfinále: 0-1
Generálka: Berlín (T)
Cesta turnajem: Björklundová (6-1 6-3), Kawaová (6-4 6-0), Parryová (6-2 6-3), (24) Mertensová (7-6 6-4)


• Další čtvrtfinále žen •
Tatjana Mariaová (103.) -  Jule Niemeierová (97.) | No. 1 Court (14:00 SELČ)
Čtyřiatřicetiletá Tatjana Mariaová čekala na vítězství v hlavní fázi grandslamů od US Open 2018 a jejím maximem bylo jediné třetí kolo v tomto dějišti. Teď se ale nejstarší německá účastnice druhého týdne grandslamů v otevřené éře tenisu může stát nejstarší debutantkou v semifinále grandslamů v open éře. V prvním ryze německém čtvrtfinále Wimbledonu od roku 2012 premiérově potkává o 12 let mladší krajanku Jule Niemeierovou, čtvrtou nejmladší německou čtvrtfinalistku nejslavnějšího turnaje v open éře (Bettina Bungeová, Steffi Grafová i Sabine Lisická prošly dál).

Obě aktérky čeká první čtvrtfinále na akcích vyšších než WTA 250. Mariaová si zahraje své 12. čtvrtfinále na hlavním okruhu (4-7) a třetí na trávě (2-0). Niemeierová je zatím na této úrovni ve čtvrtfinále neporažena, loni uspěla ve Štrasburku i Hamburku. Druhá jmenovaná je favoritkou asi zaslouženě, ačkoli její krajanka měla těžší cestu mezi nejlepší osmičku.

Tip na vítězku: Jule Niemeierová

Aktuální forma
Mariaová, která byla už v Top 50, se po druhé mateřské pauze vrátila loni v červenci. Letos vyhrála halový podnik W60 ve Spojených státech a hlavně na antuce v Bogotě získala svůj druhý titul na nejvyšším okruhu (Mallorca 2018, tráva). Přípravu na Wimbledon měla solidní, na ITF v Surbitonu a 125k v Gaibě prošla do čtvrtfinále a v Bad Homburgu porazila Anastasii Potapovovou a potrápila Alizé Cornetovou.

Cesta turnajem
Ve Wimbledonu překvapuje, po skalpech Astry Sharmaové a Sorany Cirsteaové si vyšlápla na světovou pětku Marii Sakkariovou a v osmifinále otočila stav 5-7 1-4 a odvrátila dva mečboly Jeleny Ostapenkové.

Historie ve Wimbledonu
V hlavní fázi Wimbledonu účinkuje podesáté, jejím předchozím maximem v tomto dějišti i na grandslamech bylo třetí kolo z roku 2015.

Tatjana Mariaová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Bogotá (T)
Největší úspěchy na trávě: Wimbledon (ČF)
Bilance: 35-16
Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Bilance na trávě: 9-4
Bilance proti hráčkám Top 50-100: 5-2 (kariérní 72-101)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 0-0)
Grandslamy: Australian Open (1K), French Open (1K)

Tatjana Mariaová - Wimbledon
Kariérní bilance:
9-9
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2022)
Loňský výsledek: nehrála
Bilance ve čtvrtfinále: 0-0
Generálka: W100 Surbiton (ČF), Nottingham (1K), 125k Gaiba (ČF), Bad Homburg (2K)
Cesta turnajem: Sharmaová (4-6 6-3 6-4), (26) Cirsteaová (6-3 1-6 7-5), (5) Sakkariová (6-3 7-5), (12) Ostapenková (5-7 7-5 7-5)

Aktuální forma
Niemeierová na hlavní tour prorazila loni postupem do svých prvních čtvrtfinále a zároveň semifinále (Štrasburk a Hamburk, obojí antuka). Postupně se vypracovala do Top 100 a na nedávném French Open si v tříkolové kvalifikaci vybojovala svůj debut v hlavní fázi grandslamových turnajů, v Paříži ji zastavila hned Sloane Stephensová. Na travnatých generálkách si vedla solidně, v Berlíně sebrala set pozdější finalistce Belindě Bencicové a v Bad Homburgu nasazené jedničce Darje Kasatkinové.

Cesta turnajem
Ve Wimbledonu zatím ztratila jediný set, a to s Lesjou Curenkovou. Dále porazila Xiyu Wang, trápící se nasazenou dvojku Anett Kontaveitovou a v osmifinále domácí naději Heather Watsonovou.

Historie ve Wimbledonu
Debut v hlavní soutěži.

Jule Niemeierová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Wimbledon (ČF)
Největší úspěchy na trávě: Wimbledon (ČF)
Bilance: 29-13
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance na trávě: 5-2
Bilance proti hráčkám mimo Top 100: 19-9 (kariérní 100-63)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 0-0)
Grandslamy: Australian Open (Q), French Open (1K)

Jule Niemeierová - Wimbledon
Kariérní bilance:
4-0
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2022)
Loňský výsledek: kvalifikace
Bilance ve čtvrtfinále: 0-0
Generálka: Berlín (1K), Bad Homburg (2K)
Cesta turnajem: Xiyu Wang (6-1 6-4), (2) Kontaveitová (6-4 6-0), Curenková (6-4 3-6 6-3), Watsonová (6-2 6-4)


• Čtvrtfinále mužů •
Novak Djokovič (3.) - Jannik Sinner (13.) | Centre Court (14:30 SELČ)
Novak Djokovič bude pokračovat v útoku na čtvrtý triumf ve Wimbledonu v řadě a celkově sedmý a také 21. grandslamovou trofej, kterou by stáhl náskok Rafaela Nadala na jediný kousek, proti Jannikovi Sinnerovi. Zatímco 35letý Srb bude útočit na své již 43. grandslamové semifinále a 11. v tomto dějišti, 20letý Ital před týdnem slavil první výhru v hlavních soutěžích na trávě a na majorech prohrál obě předchozí čtvrtfinále. Jediný dosavadní souboj loni na antukovém Masters v Monte Carlu jasně vyhrál Djokovič.

Sinner i ve svém třetím čtvrtfinále na podnicích velké čtyřky potkává velmi těžkého soupeře, předloni na French Open narazil na Rafaela Nadala a letos na Australian Open na Stefanose Tsitsipase, ani v jednom případě neuhrál set. Navíc má se zástupci Top 5 nulovou úspěšnost 0-12 a letos prohrál všech pět čtvrtfinále. Djokovič má s velkými zápasy podstatně větší zkušenosti, v All England Clubu si vede výborně a měl by potvrdit roli jasného favorita. V této fázi Wimbledonu disponuje parádní bilancí 10-2 (včetně jedné skreče).

Tip na vítěze: Novak Djokovič

Aktuální forma
Djokovič kvůli odmítání vakcíny proti Covidu-19 letos odehrál pouhých šest turnajů. Antukové jaro ale mohl absolvovat celé a postupně se během něj zlepšoval. Po finále v Bělehradu sehrál skvělou semifinálovou bitvu s Carlosem Alcarazem v Madridu, v Římě bez ztráty setu triumfoval a set soupeřům nepovolil ani po cestě do čtvrtfinále French Open, v němž prohrál s Rafaelem Nadalem. Od té doby nehrál.

Cesta turnajem
Ve Wimbledonu začal čtyřsetovou výhrou nad Soonwoo Kwonem a jako první v historii má na kontě 80 výher na všech čtyřech majorech. V dalších zápasech se podstatně zlepšil a deklasoval Thanasiho Kokkinakise i krajana Miomira Kecmanoviče a v osmifinále až na jeden ztracený set dominoval proti letos na trávě neporažené senzaci Timovi van Rijthovenovi.

Historie ve Wimbledonu
Po Rogerovi Federerovi, Williamovi Renshawovi a Petovi Samprasovi je se šesti triumfy nejúspěšnějším hráčem nejslavnějšího turnaje. Vítěz posledních tří ročníků absolvuje 17. start, pouze třikrát se nepodíval do druhého týdne.

Novak Djokovič - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Řím (T);  Bělehrad (F);  Madrid (SF)
Největší úspěchy na trávě: první turnaj
Bilance: 20-5
Bilance z posledních 10 zápasů: 9-1
Bilance na trávě: 4-0
Bilance proti hráčům Top 20: 5-3 (kariérní 350-134)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-1 (kariérní 41-10)
Grandslamy: Australian Open (-), French Open (ČF)

Novak Djokovič - Wimbledon
Kariérní bilance:
83-10
Nejlepší výsledek: triumf (2011, 2014-15, 2018-19, 2021)
Loňský výsledek: triumf
Bilance ve čtvrtfinále: 10-2
Generálka: žádná
Cesta turnajem: Soonwoo Kwon (6-3 3-6 6-3 6-4), Kokkinakis (6-1 6-4 6-2), (25) Kecmanovič (6-0 6-3 6-4), van Rijthoven (6-2 4-6 6-1 6-2)

Aktuální forma
Sinner letos bojuje se zdravotními problémy, přesto dokázal posbírat 31 výher ze 39 možných a pošesté postoupil do čtvrtfinále, které je jeho maximem v aktuálním tenisovém roce. Do druhého týdne se podíval i na obou předchozích letošních grandslamech a antukové jaro zakončil se solidní bilancí 11-4. Do Wimbledonu přijel bez vyhraného zápasu, na jediné generálce v Eastbourne prohrál hned s Tommym Paulem.

Cesta turnajem
V All England Clubu ve čtyřech setech přemohl Stana Wawrinku a Mikaela Ymera, proti servismanovi Johnovi Isnerovi mu stačily tři sady. Znovu do čtyř dějství musel v osmifinále s Carlosem Alcarazem, na španělského teenagera našel na třetí pokus recept.

Historie ve Wimbledonu
V hlavní soutěži debutoval loni a skončil v prvním kole.

Jannik Sinner - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Řím,  Monte Carlo,  Miami,  Dubaj,  Australian Open (ČF)
Největší úspěchy na trávě: Wimbledon (ČF)
Bilance: 31-8
Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Bilance na trávě: 4-1
Bilance proti hráčům Top 10: 2-5 (kariérní 8-17)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-1 (kariérní 0-2)
Grandslamy: Australian Open (ČF), French Open (OF)

Jannik Sinner - Wimbledon
Kariérní bilance:
4-1
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2022)
Loňský výsledek: 1. kolo
Bilance ve čtvrtfinále: 0-0
Generálka: Eastbourne (2K)
Cesta turnajem: Wawrinka (7-5 4-6 6-3 6-2), M. Ymer (6-4 6-3 5-7 6-2), (20) Isner (6-4 7-6 6-3), (5) Alcaraz (6-1 6-4 6-7 6-3)


David Goffin (58.) - Cameron Norrie (12.) | No. 1 Court (15:30 SELČ)
Cameron Norrie od začátku loňského roku exceluje na okruhu ATP. Šestadvacetiletý Brit se ale grandslamového průlomu dočkal až v letošním Wimbledonu, když poprvé přešel přes třetí kolo a stal se prvním domácím čtvrtfinalistou (nepočítaje Andyho Murrayho) od roku 2004, kdy Tim Henman v této fázi nestačil na Maria Ančiče. Poslední domácí zástupce vyzve Davida Goffina, 31letý Belgičan se bude snažit ve čtvrtfinále majorů uspět na čtvrtý pokus, v předchozích dohromady uhrál jen jeden set a takto daleko se dostal přesně po třech letech.

Jediný dosavadní souboj se uskutečnil loni na antuce v Barceloně, Goffin v něm vzdal. Norrie si v posledních letech vede podstatně lépe než Goffin a i jeho letošní výkony v All England Clubu jsou přesvědčivější. Goffin bude mít výhodu jedině v tom, že už má se čtvrtfinále grandslamů zkušenost, ani to by ale stačit nemělo. Norrie navíc bude mít na své straně publikum.

Tip na vítěze: Cameron Norrie

Aktuální forma
Goffin letos celkem ožil. Bývalý sedmý hráč světa v Marrákeši získal svůj první antukový titul po osmi letech, ale na další semifinálovou účast v probíhající sezoně stále čeká a na hlavní tour uhrál už jen jedno čtvrtfinále. Na trávě odehrál před Wimbledonem jediný zápas a v prvním kole v Halle schytal výprask od Daniila Medveděva.

Cesta turnajem
Ve Wimbledonu není mezi nasazenými, nicméně los měl díky selhání favoritů příznivý a postupně si poradil s Radu Albotem, Sebastiánem Báezem, Ugem Humbertem (čtyři sety) a Francesem Tiafoem (pět).

Historie ve Wimbledonu
V All England Clubu absolvuje osmý start v hlavním losu a počtvrté se dostal do druhého týdne. Zároveň vyrovnal své maximum, při poslední návštěvě (2019) ve čtvrtfinále schytal výprask od Novaka Djokoviče.

David Goffin - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Marrákeš (T)
Největší úspěchy na trávě: Wimbledon (ČF)
Bilance: 26-16
Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Bilance na trávě: 4-1
Bilance proti hráčům Top 20: 1-4 (kariérní 39-82)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 0-3)
Grandslamy: Australian Open (1K), French Open (3K)

David Goffin - Wimbledon
Kariérní bilance:
16-7
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2019, 2022)
Loňský výsledek: nehrál
Bilance ve čtvrtfinále: 0-1
Generálka: Halle (1K)
Cesta turnajem: Albot (6-2 6-2 7-6), (31) Báez (6-1 6-2 6-4), Humbert (4-6 7-5 6-2 7-5), (23) Tiafoe (7-6 5-7 5-7 6-4 7-5)

Aktuální forma
Norrie do sezony vstoupil čtyřmi porážkami v řadě, ale v únoru se rozjel. Letos triumfoval v Delray Beach a na antuce v Lyonu, po titulu sahal i v Acapulku. Na generálkách od sebe asi čekal mnohem víc, v londýnském Queen's Clubu ztroskotal hned v úvodním kole na raketě Grigora Dimitrova a v Eastbourne ve čtvrtfinále nestačil na Maxima Cressyho.

Cesta turnajem
Ve Wimbledonu nadělil ve třech úvodních zápasech kanára, zatímco s Pablem Andújarem ani Stevem Johnsonem neztratil set, s Jaume Munarem hrál všech pět možných. V osmifinále sadu bez ztráty gamu nezískal, ale ve třech setech zastavil rozjetého Tommyho Paula.

Historie ve Wimbledonu
Na domácím majoru se postupně zlepšuje, při úvodních dvou startech prohrál hned v prvním kole, před třemi lety ve druhém a loni ve třetím.

Cameron Norrie - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Lyon,  Delray Beach (T);  Acapulko (F)
Největší úspěchy na trávě: Eastbourne (ČF)
Bilance: 31-15
Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Bilance na trávě: 5-2
Bilance proti hráčům Top 50-100: 10-1 (kariérní 51-36)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 0-0)
Grandslamy: Australian Open (1K), French Open (3K)

Cameron Norrie - Wimbledon
Kariérní bilance:
7-4
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2022)
Loňský výsledek: 3. kolo
Bilance ve čtvrtfinále: 0-0
Generálka: Queens (1K), Eastbourne (ČF)
Cesta turnajem: Andújar (6-0 7-6 6-3), Munar (6-4 3-6 5-7 6-0 6-2), Johnson (6-4 6-1 6-0), (30) Paul (6-4 7-5 6-4)

WIMBLEDON 2022 - PROGRAM 9. HRACÍHO DNE
• CENTRE COURT • (od 14:30 SELČ)
1. Djokovič (1-Srb.) - Sinner (10-It.)
2. Bouzková (ČR) - Džabúrová (3-Tun.)
• NO. 1 COURT • (od 14:00 SELČ)
1. Mariaová (Něm.) - Niemeierová (Něm.)
2. Goffin (Belg.) - Norrie (9-Brit.)
• NO. 2 COURT • (od 12:00 SELČ)
1. Krejčíková/Siniaková (2-ČR) - Melicharová-Martinezová/Perezová (10-USA/Austr.)
• COURT 6 • (od 12:00 SELČ)
2. Menšík (2-ČR) - Ródenas (Šp.)
4. Tomajková/Vargová (8-ČR/SR) - Neilsonová Gatenbyová/Xuová (Brit.)
• COURT 7 • (od 13:00 SELČ)
1. Bartoň (ČR) - Feldbausch (6-Švýc.)
• COURT 8 • (od 12:00 SELČ)
3. Macaveiová/Štruplová (USA/ČR) - Blokhinaová/Udvardyová (5-USA/Maď.)
• COURT 17 • (od 12:00 SELČ)
3. Bartůňková/Naefová (1-ČR/Švýc.) - Kuhlová/T. Valentová (Něm./ČR)
4. Klimovičová/Šálková (ČR) - Balus/Prestonová (6-SR/Austr.)
Kompletní program 9. hracího dne
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (429)
06.07.2022 00:03Od: Vlk-v-trave HL roku :D [ Reagovat ]
05.07.2022 23:50Od: Vlk-v-trave Cameron Norrie
Cameron jde dal pro to sve vytouzene vitezstvi ve Wimbledonu:)
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:47Od: team.wta Maruška
Užila si čtvrtfinále do posledního míčku, s úsměvem se loučila s diváky.
Věřím, že si z povedeného turnaje přenese pozitiva do další části sezony.
V prvním setu se Marušce podařily klíčové výměny, opět skvěle četla hru, ve správný moment zariskovala.
Od ztráty Maruščina podání v úvodu 2. sady se Ons chytla.
Škoda, že Maruška nevydržela dýl ve hře ve 3. setu. Ale vítězná výměna za stavu 0:1 a 30:0 stála za to.smile

Ons je velice sympatická, což dokázala i při objetí u sítě. Snad ustojí semifinále x kamarádce.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:49Od: misa
Objetí bylo nezvykle dlouhé a ještě s několika větami z obou stran. Bylo to pěkné.
[ Reagovat ]
05.07.2022 21:18Od: turista
Škoda že Marie nevyhrála.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:41Od: misa Jabeur
Gratulace k postupu, v 1. setu měla větší počet chyb a Marie byla ještě při síle, takže šel set za Bouzkovou, ale pak OJ zpřesnila hru a na kurtu si dělala co chtěla smile

Výškou nevyniká a atletickou postavou už vůbec ne, ale má skvělou ruku a dovede i v obtížné situaci zahrát cokoliv. Úžasný talent. Doufám, že ve čtvrtek zachrání ženský tenis :)
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:42Od: misa
K Marii se vyjádřím, až bude mít samostatný článek.
[ Reagovat ]
05.07.2022 23:47Od: Tomas_Smid_fan
Já doufám, že ve finále.smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:40Od: brixner Maruška
Prostě svůj stín nepřekročila, ale na druhou stranu - kdo z nás ji tipoval jako poslední z našich?
Vons je letos opravdu těžký kalibr, vlastně ani nemá žádnou slabinu, hraje s rozvahou a má takovou tu bertolucciovskou ruku, takže po právu jde dál! Maruška mi udělala velikou radost, kvůli ní jsem zrušil i nějaké plány a nelituji toho, prostě mám naše děvčata rád a Mařenka aspoň bojovala, seč to šlo, Kájo, doufám, že ses dívala! Teď je mi v podstatě jedno, kdo Wimbledon vyhraje, jen ne Rumunka, to by mě fakt sralo, ať to upinká raději Vons nebo Alja!
BTW - má Mařenka vůbec nějakého trenéra? Já jen, že kamera pořád zabírala jenom toho afrikáncesmile
Mařenko, díky!!!smilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:43Od: tommr
důležitý bude aby na tenhle Wimbledon dokázala navázat i na dalších turnajích ...
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:44Od: Liverpool22
přesně tak.smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:50Od: brixner
Jasně! Jenže Maruška by měla nějak přehodnotit svou hru - nohy má rychlé, fyzička asi také OK, ale nemá žádný rozdílový úder, kterým by bodovala! Já vím, nemůže podávat jako matka, na tohle sílu prostě nemá, ale trénovat třeba křížné údery ven z dvorce, nebo kraťasy...Ona se na body strašně moc nadře, těch vlastních winnerů moc nemá. Já vím, lehce se mi to píše, ale obávám se, že s touto hrou to do nějakých velkých finále asi nepůjde. Ale stejně jí mám rád, teď si může odfrknout, utratit pár liber a na podzim uvidíme!smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:55Od: Petr_Fisk
Na to, aby nějak zásadně změnila svůj styl hry, je už pozdě.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:57Od: misa
Je to tak. K větší aktivitě na kurtu měla být vedena už od dětství.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:58Od: brixner
Tak nemusela by nic zásadně měnit, jen přidat ještě něco navíc, to by snad ještě jít mohlo!
[ Reagovat ]
05.07.2022 21:03Od: Petr_Fisk
To máš těžký. Je to hluboko v mentalitě člověka.
Petra by nikdy nehrála jako Marie a Marie by nikdy nehrála jako Petra.
I kdyby je cepovali od 4 let ti nejlepší trenéři.
[ Reagovat ]
05.07.2022 21:05Od: Liverpool22
Nicméně zase je zajímavé, že máme takto stylově rozdílné holky - asi největší extrém je servismanka Plíšková a právě atletka Bouzková
[ Reagovat ]
05.07.2022 21:05Od: misa
Mohla by hrát víc úderů po čáře, proti lepším hráčkám by mohla lépe returnovat a podání by taky ještě mohla vylepšit.
[ Reagovat ]
05.07.2022 21:09Od: Petr_Fisk
2. servis hlavně.
Ale chybí jí vítězný úder, ona během výměny nechce prohrát, místo toho by měla chtít vyhrát.
[ Reagovat ]
05.07.2022 23:49Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:56Od: Liverpool22
je pravda, že hlavně 2. podání je Marušky velká slabina což už bylo vidět v zápase s Garciou a dnes se to jen potvrdilo.....
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:59Od: brixner
Jojo, to se matce sbíraly GS, když podávala jako Samprassmilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 21:00Od: misa
smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:37Od: Liverpool22 Mařenka
po výborném 1. setu bohužel pustila sama Žábu do sedla, kdy nezachytila začátky 2. a 3. setu - hlavně začátek 3. setu hodně zamrzel, kdy vedla 40:0 na servisu a Žába senzačně otočila. Bohužel sen se rozplynulsmile, ale celkově super turnajsmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:38Od: misa
smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:38Od: hanz
Upřímně, na víc to nebylo, prostě gud turnaj.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:50Od: team.wta
Zato tvoje komentáře po porážce kterékoli Češky i Nečešky jsou legendární a vejdou do dějin.smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:39Od: Petr_Fisk
1. set se jí extrémně povedl, ale reálně vzato prostě zaslouženě vyhrála lepší hráčka.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:41Od: tommr
jj Jabeurová není momentálně světová dvojka nadarmo ...
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:47Od: paddy
a v Race má slušný náskok, který by byl ještě větší, kdyby nevynechala AO a nevypadla v 1k FO

Live WTA Race
1 Iga Świątek 7290
2 Ons Jabeur 2990
3 Cori Gauff 2262
4 Jessica Pegula 2232
5 Maria Sakkari 2182
6 Daria Kasatkina 2071
7 Paula Badosa 2008
8 Belinda Bencic 1816
9 Veronika Kudermetova 1783
10 Danielle Collins 1756
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:41Od: hanz
Vons jí nechala jeden set a pak už si s ní prostě nehrála, no.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:46Od: Petr_Fisk
Bylo vidět, že Ons na začátku 2. setu zařadila vyšší rychlostní stupeň, zatímco Marie už na převodovce žádnou jinou možnost neměla.
Ale i tak velká gratulace M. k výbornému výsledku a hlavně je to moc fajn holka.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:32Od: hanz
Já jsem spokojen, Vons může vyndat tu stařenu, Bouzková by šanci neměla.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:26Od: Petr_Fisk
Maruška hraje své maximum.
Ons je ale jiný level a zatím vypadá jako největší letošní kandidát na wimbledonský titul.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:26Od: EllNino
Simona
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:30Od: com
vyjimecne souhlasim smile Halepka si Wimbledonskej titul s takovym obsazenim ujit nenecha smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:31Od: hanz
Ještě je tam Ryba, ta se těžko brejkne.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:43Od: brixner
smilesmilesmile

Nebuď vůl!!!
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:44Od: hanz
Na to jsou tu jiní :D|
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:31Od: Petr_Fisk
Ve finále bych trošku sázel víc na Ons, ale finále S vs O je hodně pravděpodobné.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:32Od: EllNino
Já rozhodně na Simonu :))
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:35Od: Petr_Fisk
Tak uvidíme za pár dnů.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:35Od: lars
Ons finale nemusi zvladnou ve svy hlave
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:48Od: Petr_Fisk
To je pravda, ale rozhodně není žádný labil a přijde mi, že už má na to, dosáhnout na absolutní vrchol.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:52Od: lars
Halep hrala 4x GS finale
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:59Od: Petr_Fisk
Jedno druhé nevylučuje. Simona je daleko zkušenější, ale život jde dál.
Ale předbíháme, ještě je klidně možné, že finále bude hrát někdo jiný.
Jen doufám, že to nebude Maria.
[ Reagovat ]
05.07.2022 21:00Od: team.wta
Aut! Simona hrála 5 finále!
[ Reagovat ]
05.07.2022 21:02Od: brixner
5x a dost! Jako s fetkama za volantama..smilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 21:08Od: lars
4x GS finale v Evrope :)
[ Reagovat ]
05.07.2022 21:14Od: team.wta
smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:34Od: misa
V 1. setu hrála své max.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:24Od: zfloyd Maruška
chyby se množí, evidentně z únavy , s tím už asi nic víc nevymyslí
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:24Od: SpacialRecognition
únava z čeho? z toho 1 třísetového zápasu, co měla na začátku turnaje?
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:25Od: hanz
Z toho běhání, už ted má o 2 a něco hodiny víc strávenýho na kurtu než Žába. Dávali to tam na začátku zápasu.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:28Od: SpacialRecognition
ale prosímtě 1 tříseťák na začátku, dny volna mezítím,
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:29Od: EllNino
ještě měla dva deblíky myslím
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:32Od: SpacialRecognition
Vem si wozniacki ta s podobným stylem mohla hrát klidně 5 třísetových zápasů v řadě, a Marie má problém se dvěma debly a jedním tříseťákem? Tak to má dost slabou fyzičku teda
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:32Od: EllNino
Každý je jiný
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:34Od: SpacialRecognition
Chce hrát vracející, defenzivní tenis, tak by k tomu měla mít i fyzičku, tedy pokud nechce celou kariéru lítat po občasných čtvrtfinále
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:35Od: hanz
Ale to ona chce, navíc bohužel nemá, nemá žádný dynamit na servisu ani v základních úderech, je to prosatě jen plácaná do kurtu a to prostě na víc stačit nebude.
[ Reagovat ]
05.07.2022 23:45Od: Tomas_Smid_fan
Plácaná co stačí na ČF Wimbledonu a na set proti WNo2., tak ta musí mít něco do sebesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:33Od: hanz
Jenže Wozniacki tolik nechybovala a využívala šance, náběhy na síť.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:36Od: misa
Měla kovid.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:23Od: SwissMaestro
Norrie v SF GS, dobrá komedie. Ještě Fritz a posměju sesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:24Od: hanz
Norrie, ten podvraťák bez vítěznýho úderu? Komedie na WB.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:25Od: EllNino
já myslel, že pro tebe Wimbledon skončil vyřazením Petry ... ale stále tu všechny urážíš :D
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:29Od: hanz
Já na to nekoukám. :) Jen komentuju, u Marie je to furt stejný. smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:29Od: EllNino
No comment :D
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:30Od: hanz
No co, to jsou hodiny běhu. smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:26Od: Tennisfan77
Ale to není vole weak era, Djokovic s Nadalem si to uhravaji díky své dokonalosti smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:28Od: JohnB
kamile co syn?
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:29Od: Tennisfan77
Zdravím uživatele v ignoru smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:44Od: Patik
Norrie už bude pre Djokoviča lahôdka..Novak jemne pocvičí tenis na laváka..ideálna príprava na finále.
[ Reagovat ]
05.07.2022 21:22Od: turista
No Kyrgios přece není levák ale pravák. Myslím že může Nadala poslat domů.
[ Reagovat ]
05.07.2022 21:23Od: Tennisfan77
To spíše Fritz
[ Reagovat ]
05.07.2022 21:41Od: mahycek
To spíše Fritz,souhlas. Nadala nepošle domů Nick.
[ Reagovat ]
05.07.2022 23:35Od: Patik
Fritz nato nemá.podľa mňa skôr Kyrgios ten už to tu raz dokázal.
[ Reagovat ]
06.07.2022 01:59Od: turista
Má na to. Není to Chatrieruv centrkurt.
[ Reagovat ]
06.07.2022 07:59Od: Ondrej2280
Raovi je jedno na ktorom center-kurte bude brat pohar :))
[ Reagovat ]
05.07.2022 21:20Od: turista
Norrie a Fritz jsou dobří.
[ Reagovat ]
05.07.2022 21:33Od: Ondrej2280
To je zbozne zelanie hrat vo F s Fritzom?:)
[ Reagovat ]
05.07.2022 21:33Od: mahycek
Norrie smích v semif. GS,ale Fritz méňě smíchu a
já si moc přeji, aby tam byl
[ Reagovat ]
05.07.2022 21:39Od: mahycek
Fritz tam nyní patří. Nadal ven.
[ Reagovat ]
06.07.2022 02:00Od: turista
Ano. Nadal ven!
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:22Od: Krisboy
Tak to Kemron dokázal! smile
Ale o Marušku mám obavy smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:22Od: misa
Takhle ten wimbledonský příběh MB končit neměl...
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:23Od: JohnB
Pokud na trave jen vracis micky na stred, nic jinyho cekat nemuzes.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:21Od: tommr Marie Bouzková
a je nejspíš po zápase. Marie nejdřív zahraje zázračnej míček ze země a pak odevzdá Jabeurový servis ze stavu 40:0 5 chybama v řadě. To už neotočí ... smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:25Od: RFanousek
Asi se díváme na jiný zápas. Pár chyb sice udělala, ale jinak si to soupeřka uhrává svou výbornou hrou a kreativitou.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:36Od: tommr
mluvím o tý jedný konkrétní hře kdy vedla na podání 40:0 a byla na koni protože se jí poved zázračnej bod. Tu hru neměla prohrát ... smile
Jinak ale byla Jabeurová samozřejmě lepší a vyhrála zaslouženě ...
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:20Od: SpacialRecognition Za celý turnaj
odehrála jeden tříseťák, a vy říkáte, že jí docházejí síly? směšné
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:22Od: JohnB
pokud cely turnaj jen behas a vracis, tak jo...
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:23Od: hanz
Vždyt tam běhá jak nadmutá koza bez nějakého valného efektu. Žabérce jen občas slajznout a má bod.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:58Od: team.wta
Zato ty nabíráš sílu komentovat hlavně při nezdarech, "hrdino".
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:19Od: JohnB
Tohle bude kanarek...
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:17Od: JohnB
Marus krasny QF, ale na trave jen vracet na stred proste nejde. Je vlastne zazrak, ze je tak daleko. Prijemny zazrak samozrejme.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:19Od: hanz
Je to tím, jak je to pomalý a i ranařky se vyhážou, nestačí ani servis. Proto i ta pihňa Maria, co za celej život neuhrála ani 4. kolo je v semi.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:19Od: JohnB
Krute receno, ale bohuzel vicemene pravda.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:21Od: hanz
Je to tak. Říkám pravdu, ale tady tomu spolku se to věčně nelíbí, jen jí říkám moc krutě, no.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:16Od: brixner
Maruška dělá chybu - po zahraném kraťasu si nepostoupí aspoň 2-3 kroky do kurtu, zezadu kontrakraťas prostě doběhnout nemůže...
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:18Od: lars
Dela moc UE :(
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:16Od: zfloyd Maruška
jako by fyzička docházela už to není ono
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:17Od: hanz
Žádný vítězný úder, jen běhání.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:16Od: com
Na to jak sem Bouzkove zacal v prvnim setu fandit, me teda ted pekne sejri smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:18Od: Petr_Fisk
Předevčírem jsi tvrdil, že Tě její hra nebaví...smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:15Od: hanz
Bouzková už doběhala a to znamená jediné - prohru. Snad ta Žabérka alespoň vyprovodí německou babku.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:17Od: misa
Má hru na to, aby ji nechala 3 gemy :)
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:09Od: paddy přepněte na šipky (MS)
teď hraje Holanďan Kuivenhoven smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:16Od: JohnB
vis ze to je zaznam ze jo?
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:02Od: Petr_Fisk
Ons a Nick mají v současnosti "nejlepší ruku" na okruhu...smile
Marie to bude mít ve třetím setu moc těžké, musí dostat Ons z komfortní zóny, takže bude muset asi hodně riskovat.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:00Od: aape
Marušce ve 2. setu nějak došly síly..smile
tak snad se sebere ve 3. smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:58Od: zfloyd Maruška
tak snad si trochu odpočinula a pustí se do třetího jako do prvního
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:58Od: Liverpool22
Hmmm, tak Žába se chytlasmile Mařenka musí chytnout začátek 3. setu smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:00Od: brixner
Jojo, ten jí nesmí utéct, jinak je hotovo!smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:15Od: annah
Utekl. Asi už hotovo je...smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:49Od: dadaft
no, a set je asi v pánu .......... nebude to snadné se zase nakopnout
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:48Od: misa
Pěkný vstup do zápasu, teď to ale vypadá, že za půl hodiny může být po všem.
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:49Od: brixner
Nestraš! Ale Marušce zoufale chybí nějaký vítězný úder...
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:55Od: misa
Tunisanka rozjela vlastní exhibici, Marie už nemá síly.
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:57Od: dadaft
vypadá to tak
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:59Od: brixner
Nejhorší je, že Maruška nemá žádný plán "B", bohužel nemá, co by změnila! Vons zkouší kraťasy, občas voleje, dost variuje, má šikovnou ruku...
Mařenka to může fakt jen uběhat, ale v podstatě to je všechno o Vons, bohužel.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:04Od: misa
Není náhodou v první pětce.
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:41Od: dadaft
důležitý gem Marie zvládla a zůstává nadostřel ... uff
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:35Od: zfloyd Maruška
trochu polevila a Žábra to hned využila , snad jí to vrátí
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:26Od: zfloyd Maruška
moc pěkně , hlavně vydržet v nasazení smilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:28Od: com
smile Ale jestli vyleti v SF s maminou a hrackou druhe stovky, tak to at si me nepreje smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:40Od: brixner
Kontakt! Zatím dobrý!smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:26Od: Liverpool22
Mařenka zatím super. Klíč k 1.setu byl hned na začátku zápasu, kdy cca 6 míčků šlo za Žábou, ale pak se Marie chytla srovnala na 1:1 a tím se hodně uklidnila - pak už hrála fantastickysmilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:25Od: vergus
Jabeur není moc v pohodě (slabé dropshoty, 1. dvojchyba v turnaji metr za lajnu), chtělo by ji to držet takhle ještě hodinku smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:27Od: Liverpool22
Žába cca od stavu 2:2 neví co hrát - nic jí nefunguje
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:33Od: misa
už se rozjela
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:24Od: misa
6-3, ani stín nervozity. Uvidíme, co dál...
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:24Od: HolyMotors
Je to nádhera. Musí vydržet, fyzicky to musí být hrozně náročný, ale hraje neskutečně.
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:22Od: Petr_Fisk
Maruška Sluníčko dnes hraje svůj nejlepší tenis a hlavně se vůbec nebojí...smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:24Od: Liverpool22
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:27Od: brixner
smilesmile Jojo, na bobky to nevypadá!smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:05Od: com
už to je ale drobet řidší smilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:21Od: hluuusa
A ten pupek... smile Az skonci s tenisem, bude mit v 35ti 80 kilo, ve 40ti 90... atd.
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:18Od: hluuusa
Ta Ons je ale sereda! Ani se tem Arabum vlastne nedivim.
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:19Od: HolyMotors
Jsi normální?
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:23Od: hluuusa
Ja ano, ale ty si ji dej klidne nad postel.
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:26Od: RFanousek
Mít Jabeur nad postelí, už by se mi nikdy nepostavil. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:14Od: com
Džabérka se tváří, jak kdyby byla totálně nasraná smilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:13Od: annah
Maruška zatím hezky sbírá jahody, a taky vypadá asi na 16 let. Moc jí to sluší.
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:09Od: misa
Žába to nebude mít lehké, Marie vrátí na superpomalé trávě všechno a navíc je dost šikovná.
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:13Od: Liverpool22
hlavně Marie skvěle čte hru smile hlavně kraťasy Žábky
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:06Od: zfloyd Maruška
oboustraně pěkný ale BREJK je tam smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:13Od: Liverpool22
smilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:04Od: dadaft ((( pojď )))
Marie má formu, to půjde...
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:03Od: paddy
na oslavu brejku zařval i Kodeš smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:04Od: Liverpool22
smilesmilesmile zatím hraje suprově
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:28Od: mahycek
Tady pořád Nadal, Djoko ve finále, vždyť to je
vše předčasné, pozor na to.
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:35Od: Ondrej2280
Jedine zmysluplne finale bude nadal -djoker..vsetko.ine bude formalita pre jedneho z nich:)
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:54Od: annah
Přesně tak!
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:15Od: woody
no Gyrůsek by nám ve finále udělal pořádný brykule.
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:28Od: paddy Za jak dlouho dobyjí Žabáci nedobytný Bouzov?
smile

k Williamovi se už připojila i Kate

Žabka říkala, že si jde pro titul. To už může být rouhání. Snad mi to nezkazí.
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:50Od: brixner
Ba né, ta zejtra už bude jezdit na dunách na Sahařesmilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:51Od: Liverpool22
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:26Od: gigin Jako nedat děcku bonbóny, ok.
Ale lepší je mu je dát a pak sebrat. Ajde Nole!!
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:28Od: Tomas_Smid_fan
smile i když myslím, že je moc rozdávat nechtělsmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:26Od: mahycek
Sinner, kdo to je ????smile Teď vážně, takovou
šanci nemusí mít mnoho let ve Wimbledonu.V šatně
před zrcadlem si může nadat a nebo zrcadlo
rozsekat.
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:23Od: Vlk-v-trave
To je tim, ze jsme mu nenapsali smsku, ze si 3 sety fakt dachnout nemuze:)
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:22Od: George_Renel
Vést s Novakem a prohrát? To by se Jirkovi nemohlo stát.smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:24Od: Vlk-v-trave
Presne... ten upset s Paulem byl katastrofou pro turnaj:)
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:19Od: Nola
vcera som pisala, ze Jannik nebude jednoduchy super, dnes to dokazal, hral nebojacne, utocne a Novak sa tak nejak nechytal... ale je to fakt druhy Tomas, ale ovela lepsie pohyblivy, ta trava mu fakt svedci, Novak dokazal, ze aj ked stary pardal, vie tieto zapasy, kde spi na kurte otacat, tentokrat som neverila, ze to otoci, ale asi fakt nejaka aura vitazov nepustila Jannika dalej....
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:32Od: Ondrej2280
Presne..je to.druhy Tomas na kurte...bez zivota,emocie...v tomto ako ten holandan zo vcera:))
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:19Od: paddy jako přes kopírák
připomenulo mi to finále AO22

během druhého setu jsem už začal spřádat plány na otočku s kolapsem soupeře a ještě se u toho náramně pobavil, až jsem si smíchem natrhl břišák (ten samozřejmě přes noc doléčím)

tato tenisová doba mě baví smile smile smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:50Od: brixner
Já si dal jednou vomylem feferonku a natrh sem si...no víš asi, co myslim! Splet sem si jí s malym banánem...smilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:15Od: hanz
Tak si Džoky vytřel .... s natěšeným Jannikem. smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:13Od: dadaft
ten bekhendový křížný prohoz ze skluzu byl z jiné planety, musím to do prkýnka napsat
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:24Od: Vlk-v-trave
toz bh mu slo vzdycky:)
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:36Od: Holahej
..z levé nohy, v běhu, skluzu, v tísni, takové míče lze zahrát jen obouruč, moje zvědavost je, zda se jednoručáci udrží ve špičce a vyhrají ještě někdy GS..
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:12Od: paddy kurz 110 na Sinnera
nenechte asi ujít smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:13Od: paddy Re: 3 MB a kurz 890
smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:11Od: paddy Čoukr udělal na zemi letadlo
po úspěšném prohozu smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:07Od: Mayo
Novak Djokovic to dokáže smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:05Od: Amputace
Djokovič turnaje, na kterých musí otáčet zápas ze 2:0 na sety, vyhrávat umí. V případném finále s Nadalem bude určitě favorit, na druhé straně bych Nadalovi věřil jako dlouho ne proti Novakovi mimo antuku. Od Wimbledonu 2018 by to byla určitě jeho největší šance ho mimo antuku porazit.

Sinner dnes předvedl nadplán, Djokoviče potrápil, vzal mu dva sety, ukázal na jeho zranitelnost. Zhroutil se podobně jako by se zhroutilo 80% druhé vlny ať už dnešní či té dřívější. Rozhodně se nemá za co stydět.
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:08Od: dappe
Je to o jeden break v rozhodujícím setu a ty píšeš, jak kdyby bylo dvě hodiny po zápase. Tohle opravdu nikdy nepochopím, tady je to celkem běžné u více lidí.
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:13Od: Amputace
Kdybych sázel, možná bych to viděl jinak a dokázal i v tomto z mého pohledu už jasně probíhajícím zápase vidět nějaké možnosti, co by se třeba mohlo ještě stát. Takto je nevidím. Naopak vidím paralely s jinými zápasy, ve kterých dal Novak čuchnout outsiderovi a pak ho strojovou hrou sundal z kurtu. Je to už příliš jasný a pravidelně se opakující stereotyp.
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:18Od: dappe
Asi ano, navíc to bylo už dost rychlé, takže se to potvrdilo. Ale stejně, já to začínám vzdávat až při MP, takže mě tohle vždy překvapí. Sinner docela zklamal, tohle není o moc lepší než Musetti na RG. Zvlášť když ty první dva sety byl o dost lepší.
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:15Od: Amputace
Vidíš to, dříve než jsem stačil dopsat komentář, je hotovo :D
[ Reagovat ]
06.07.2022 01:58Od: turista
Djokovič si poradil s nepříjemným soupeřem, což mu pomůže. Nadal Wimbledon nevyhraje. Fritz nebo Kyrgios ho vyndají. A pokud ne tak ho porazí Novak Djokovič.
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:00Od: Vlk-v-trave
Je treba napsat smsku Sinnerovi, ze tri odpocinkove sety si nemuze dovolit :D
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:55Od: annah
Dva Sinnerovy nepodařené kraťasy, které skončily v síti, a myslím, že je rozhodnuto. Nole má brejk a už to nepustí.
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:56Od: paddy
na sítí jsou tragičtí oba smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:00Od: Patik
Jeden break je malo
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:55Od: paddy Čoukr má brejk i v 5. setu
a je vymalováno smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:54Od: com
brejk a je pro Sinnera nejspis konec smilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:54Od: misa
Divím se sponzorům, že do ženského tenisu dávají nějaké peníze. Mám obavu, že tuto sobotu může nastat nejčernější tenisový den 21. století.
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:42Od: paddy 2:2 na sety
a kurz je podobný jako před zápasem
1,14 smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:42Od: RFanousek
Nadal už pomalu kupoval šampáňo
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:45Od: com
ten si rve poslednich par vlasu smilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:47Od: Amputace
smilesmile Tomu říkám nálož.
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:08Od: Mayo
Podľa mna je mu to jedno.
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:36Od: ipko
mi na chvílu zatrnulo, keď sa šmykol Sinner, či nedopadol rovnako ako Zverev, ale zdá sa, že to rýchlo rozchodilsmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:39Od: Patik
Mne napadol Mannarino proti Fedexovi.
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:31Od: Orgasmator
Sinner zahraje prasátko, díky čemuž získá výhodu ve výměně, neomluví se a ještě zatíná pěstičku smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:32Od: Vlk-v-trave
Psychologicka taktika, jak rozhodit soupere...:D
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:41Od: Orgasmator
a málem se mu to vymstilo podklouznutím...
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:23Od: annah
Teď jsem teprve koukla na skóre a nevěřím svým očím. Co tam ten Djoker dva sety vyvádel? Tenhle Wimbl musí Rafa vyhrát, i kdyby nechtěl.
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:42Od: mahycek
Právě, že nesmí ho Nadal vyhrát, zítra doufám
prohraje se žralokem Fritzemsmilesmile Nesmí
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:52Od: annah
Ja mám pořád pocit, že jediný, kdo ho může (snad) porazit, je právě Nole. To by ovšem musel nasadit svůj tradiční level. Všechny ostatní Rafa vyřadí a přijde max o jeden set.
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:56Od: Patik
Premna je už tak najväčším víťazstvom ze si mi odpovedal na komentár smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:10Od: Mayo
Naopak, kto musí jednoznačne vyhrať tento GS je Djoki.
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:23Od: annah
Musí - v tom smyslu, že je to téměř jasná věc, když Djoker předvedl takové potíže se Sinnerem. Vyhrávat dva nula na sety, tak to by Rafa už nepustil, na rozdíl od Itala.
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:53Od: brixner
Jojo, Rafa už je tak zblblej, že by vyžadoval po Vévodovi pohár už za stavu 2:0 na setysmilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 18:57Od: annah
Možná by mu ho i dali, aby od něj byl už pokoj..smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 19:14Od: brixner
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:22Od: mahycek
A ten obrat, jak jsem zmínil před 45 minutami
je tady. I čtvrtý set blbě Sinner začal a
prohraje ho. Tak ať začne v pátém aspoń na servisu a vyhraje ho, aby byl ve vedení. Ale, to
ve čtvrtém začal také a jak to dopadlo. Nevěřím,
už italovi. Je to škoda, dobré nové tváře by
byly v závěrečné fázi turnaje.
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:11Od: Patik
Teraz ide o celú povesť nextgen verzus Big3..úplne si to viem predstaviť jak v tých amerických filmoch kde dajú stoličky do kruhu a riešia svoje problemy s drogami ako sa zbavili závislosti a podobne.. Tam by to uz uvádzal Tsitsipas alebo Medvedev takze ahojte mame tu nového člena Janika Sinnera.. Aaahoj Janík.. Janík je tu s nami lebo prehral zápas z 0:2 na sety.. Necháme ho nech nám povie k tomu pár slov..a tam celá nextgen v kruhu ako trosky..
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:08Od: RFanousek
Djokovic se teď zase proměnil v neprorazitelnou stěnu.
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:12Od: Tennisfan77
Tvl a vyznej se v tom pak, dva sety je úplně sjety a tedka zapne sestku a je to.
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:19Od: Jon61
Djokovič je jako pták Fénix, díky své psychice se dokáže vzpamatovat a mladí hráči většinou (téměř vždy) nedokáží zvládat zápasy na pět setů, proto tak dlouho kralují Big3.
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:27Od: Tennisfan77
I tak je to takové vselijake, normálně by vyhrál 3:0.
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:40Od: Orgasmator
Brumbálův chráněnec z Nebelvíru smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:20Od: Patik
Tak Djokovic stále nevyhral..
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:01Od: paddy další brejk pro Čoukra
užijte si kolaps Sinnera smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:13Od: paddy Re: 2. brejk ve 4. setu pro Čoukra
smile

kontrolní otázka:
Co dělá samopal Sinner? smile

https://www.youtube.com/watch?v=fQklj6o4OqQ
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:56Od: dadaft
mnó, s Alcarazem Sinner po prohraném třetím setu vůbec neodpadl a ve čtvrtém hrál zase špičkově .................
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:00Od: dadaft
no, teď ne
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:05Od: Vlk-v-trave
Tak v prvnim setu ho Gumitek take brejkl...a hned na zacatku...:)
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:14Od: Vlk-v-trave
Tak budou asi dva odpocinkove sety:)))
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:53Od: paddy Čoukr bere set
je nesmysl, aby Sinner hrál dobře čtyři hodiny v kuse smile

https://www.youtube.com/watch?v=4c_zXKFy0Ok
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:55Od: paddy Re: bol to klúčový set
smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:57Od: Vlk-v-trave
Bol to odpocinkovy set...:D)
Nic neni linearni...
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:52Od: Patik
Takto mal hrať a vybaviť Sinnera už v prvom sete.. Mal nato..
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:47Od: Mayo
Podľa ocakavania Novak Djokovic otáča zápas smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:46Od: hanz
Upřímně, Bouzková se stařenou to má 0:4, to radši ať jde dál Vons, protože mít stařenu ve finále je nechutná představa.
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:55Od: vergus
Kolik to měla Makula s Martičovou, než ji porazila na RG? 0:5?
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:07Od: Liverpool22
smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:12Od: hanz
Jenže tahleta babka je otrvaná jak veš do kožichu, Martič alespoň občas chybuje, tahleta jen slajzuje a čeká na chyby.
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:22Od: com
Bouzkova je zas vracečka no.. ty dve si tam budou pinkat treba 5 hodin smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:39Od: mahycek
No a vidíte, už zapojuje i diváky, po zkaženém
voleji Sinnera. To je ta chvíle, kdy zavelí k
obratu. Ten, ale nechcismilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:05Od: Orgasmator
Je to mistr otoček z 0:2 smile teď ukazovali USO s Rogerem, když hrál smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:37Od: vergus
Maria v SF, to jsou věci smile To znamená, že Maruš-Ons je předčasné SF
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:38Od: EllNino
To bych netvrdil ... Tati už tu rozebrala dost děvčat na součástky
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:42Od: Mony
Mami
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:42Od: Liverpool22
No pro naší Mařenku to může být dobré. Žába bude vědět, že má v SF hodně hratelnou soupeřku a může být nervózní. Celkově si myslím, že zápas Marie a Žáby bude hodně o hlavě, kdo se lépe vyrovná s tlakem zápasu, centr kurtem - ani jedna zatím v SF na GS nebyla - to může vše hrát v náš prospěch...
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:37Od: Mony 2 Nemky
To byla slajzacka výuka! smile.. Dlouho jsem si slajzovanou tak neužil. Parádní zápas i pro diváky.. Určitě trochu změny na trávě oproti dvěma sniperumsmilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:36Od: paddy
slabučký Djokovič potřebuje čuchnout k brejku, aby Sinner mohl zkolabovat jako Medveděv v Austrálii smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:38Od: Tennisfan77
Píšeme si to o tom od včera, nevěřím, ze někdo big3 vyřadí do posledního míčku, za posledních deset let se to stalo tak 3x čili ani stav 2;0 pro Sinnera neznamená nic
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:45Od: HolyMotors
Vůbec nejde o Sinnera, Covid zázračně zmizel po druhým světu z planety a Djokovič najdou ztratil pomyslné okovy, úplně se osvobodil. Smrt tenisu skončila.
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:47Od: Tennisfan77
Covid tenis úplně dojebal, jako ostatní sporty, nic víc
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:51Od: HolyMotors
Dojebal hlavně tebe, vytahovat Covid neustále když se favoritovi nedaří, je dobrá diagnóza.
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:54Od: Tennisfan77
Co to prosím té meleš. Covid vytahujes ty v tomto vlákne ty .
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:01Od: HolyMotors
Tak se podívej, co předvádíš trochu níž a pod spoustou jiných článků. Ale však my dobře víme, co zatím je, viď Kamile..
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:04Od: Tennisfan77
Netusim koho tady pořad oslovujete, asi vás borec hodne ovlivnil, což je komicky na jednu stranu. Na stranu druhou ja říkám, ze covid tenis ovlivnil, pokud někdo říká ze ne, jeho věc, ale fakta jsou jasná, zrusene GS, neúčast Djokovice na AO, vyřazeni Berrettiniho, pokud tohle není pro někoho ovlivněni covidem, je proste pičus no
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:11Od: HolyMotors
Jde o to, že jsi níže napsal, že na to Djokovic sere, nemá motivaci, nic nehraje, protože tenis zničil Covid a tak na to každý kašle. Chápeš to? Uvědomuješ si, co je to za nesmysl? A není to poprvé.
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:15Od: Tennisfan77
Co to meleš za hovna? Ja říkám, ze covid tenis ovlivnil k čemuž jsem ti podal jasné důkazy, co mas ty? Řeknu ti, houno.

Djokovic bez Vajdy je mimo, to je fakt číslo dvě, to, ze dneska porazi Sinnera pote, co dva sety působil totálně odevzdaně je věc druhá, kterou jsem komentoval po dvou setech, kde Djokovic duševně ani nebyl.

To, ze se tedka zvedl neznamená vůbec nic, pořad podle mě má strašné výpadky
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:04Od: JohnB
chory mozemk
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:34Od: team.wta Maria vs. Niemeier
Na jednu stranu hodně chyb, na druhou bojovnost.
Závěr zvedl diváky ze sedadel.
Krásné objetí.

Taťjanina pohádka pokračuje.
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:38Od: Liverpool22
smile jo konec byl dobrý - tenisově i emocionálně. Celkově tenis nebyl nic moc - bylo to nervózní +
faktor derby. Dřevorubkyně Niemeirer to nezvládla v hlavě, ale je ještě mladá....
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:34Od: goodtennisfan
Djokovic hraje jako vždy, jen má prostě kvalitního soupeře, proti outsiderům je lehké zahrát "neskutečně", až to vypadá, že to vyhraje..když potom přijde někdo, kdo doopravdy chce vyhrát a má kvalitní údery, je jasné, že Novakova hra nebude vypadat stejně jako předtím..

Novak hraje dnes dobře, problém je jen to, že Sinner hraje líp. Moc se mi líbí jeho hra, rychlá, vůbec nečeká na chyby soupeře, ale uhraje si to sám. Jediný problém je, že se taky může rychle sám vyházet..Srovnání s Berdychem je příhodné, taky mi ho připomíná, má ale za mě lepší forhand a hlavně pohyb, Berdych byl dobrý tak do 3 úderů po servisu, Sinner dokáže rychle běhat a vyhrávat i dlouhé výměny, což je proti Djokovičovi obdivuhodné. Doufám, že Sinner to dneska dotáhne, ale nemyslím, že to bude 3:0...

PS: Djokovič už začíná zase řvát na podavače míčků - jak kdyby mohli za to, že na to dnes nemá..je to ubožák smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:04Od: Vlk-v-trave
Berdych nebyl tenisovym produktem jako Sinner, do ktereho nacpali miliony, nebot chteli vychovat GS viteze... Mimo to si myslim, ze nejen FH mel Berdych lepsi... ale jen nazor...
Take nevim, na kolik by byl Sinner konkurence schopny v letech, kdy hral Tomas... me se to rozhodne tezko porovnava. A uprimne v tomhle tenis je podle mne trochu zaludny na porovnavani, hlavne mezi generacemi... nic neni linearni...
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:10Od: Tennisfan77
Za éry Berdycha by Sinner dekoval za top30, v životě by neporazel podle mě Tsongu, Del Potra, Berdycha, Ferrera, Murrayho, nebo wawrinku. Využívá slabé éry, top10 je WTA s koulema, polovina z nich tam nemá co dělat
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:33Od: Amputace
Úplný nesmysl. A opět - nostalgie, nic víc. Nezapomínej na to, jaké měli někteří z těch hráčů výpadky a vesměs nestabilní výkony. Takový Berdych dokázal zahrát skvěle na tisícovce, porazit tam Nadala, a týden na to prohrát 250 někde na periférii proti hráči čtvrté desítky. Tsonga měl dvě tři stabilně dobré sezóny, pak už vesměs jen momenty, kdy se mu občas na nějakém turnaji zadařilo a porazil třeba favorita, došel do semifinále apod., ale dlouhodobě velkou hrozbu pro big3 na okruhu nepředstavoval. Ferrer byl otloukánek celé big3. Del Potro měl největší náběh k tomu být fakt top, ale zdecimovala ho zranění. Wawrinka se bohužel prosadil a dostal se do své top formy až relativně starý, takže už toho moc nestihl, ale měl též náběh být fenoménem. Murrayho vůbec nechápu, proč do této skupiny řadíš (a ne poprvé). U toho nebýt big3, má minimálně 10 GS. To je big3, Murray a až pak zbytek.

Sinnerovi je dvacet nebo kolik let. Na Wimbledonu by s tím, co hraje, došel do podobné fáze kdykoli, protože konkurence je na něm nulová už dvacet let. Talentem se úplně v pohodě k Potrovi, Berdychovi, Ferrerovi apod. dá řadit.
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:37Od: Amputace
Jo a ještě jedna věc - všechny tyto hráče s dnešní next gen spojuje mimo jiné to, že byli jeden jak druhý totální labilové. Proto si s nimi tehdejší big3 dělala, co se jí chtělo, stejně jako se jí to venkoncem daří s next gen. Zkrátka ti tři stojí úplně bokem, těžko vedle nich kdokoli vypadá jako silná konkurence.
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:30Od: Liverpool22
Maria v SF, tak to je mazec smile mladá dřevorubkyně Niemeirer se vyházela a klíčové momenty nezvládlasmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:30Od: hanz
Přesně, kolikrát už ta stařena z Německa vyhrála poměrem 7:5?
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:35Od: Liverpool22
Je pravda, že Maria v SF Wimbledonu je hodně velká haluze smile měla kliku, že byla v dobré části pavouka
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:29Od: hanz
Nýmajer další labilka, co nemá všech 5 pohromadě. Mít stará Marii v semi je ostuda současnýho WTA. Ta už by měla být dávno v důchodu a neprudit svým antitenisem.smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:26Od: mahycek
Poprvně se vyjadřuji k zápasu. Djoko zřejmě
v koncích, ale stalo se, že byl několikrát v
podobných situacích, že už nemůže a nakonec po
pár zázračných míčích ožil a běhal, jako rybička.
Tohle je, ale už vážné. Když padne, tak si přeji,
aby zítra padnul i Rafael a bude tam čerstvý
vítr, změna, oživení, tenis to potřebuje !!!!!!
takže, bez Djoka a Rafy, tak Sinnere a Fritzi
dotoho smilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:15Od: com
Djokovicuv sen na dalsi GS se rozplyne za 3, 2.. smilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:14Od: paddy kouzelný batoh aktivován
smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:15Od: paddy Re: klúčový set začal
smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:14Od: dadaft
v království gumídků zavládla panika...
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:32Od: Vlk-v-trave
:D
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:13Od: hanz
Nýmajer - Další která je na síti absolutně neschopná.
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:12Od: RFanousek
Tak jaký je kurz na otočku?
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:14Od: paddy
2,57
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:23Od: RFanousek
U kohokoli jineho než Novaka by to bylo tak 5 smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:09Od: Pe3k
Bez Vajdy je Djokovic poloviční z nějakého důvodu. Ten důvod asi nebude v trenérovi, ale že je mu Ivanisevic k ničemu, na tom se asi shodnou všichni...Problém bude asi v psychice, nemá hlad po vítězství nebo něco. Ital hraje moc dobře, ale od Novaka ve formě by stejně dostal 0:3.
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:12Od: Tennisfan77
Nemá absolutně motivaci. Je mu ten výsledek úplně ukradeny, nemá zájem ani vyhrát.

Covid = smrt tenisu
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:17Od: HolyMotors
:D ty jsi psychopat KaKamile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:15Od: Patik
Tiež mám ten pocit niečo tam v tom bude nejaká chémia v tíme medzi nimi..ale ono celkovo Novak je poznačený volako tými udalosťami a táto sezóna proste celé zle.. Po tak dobrej sezóne 2021 sa stane presne opak úplná nočná mora..uplne by to mal zabaliť a začať až budúci rok odznova.. A mal by poprosiť toho Vajdu aspoň na GS.
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:19Od: Tennisfan77
A měl by? Jako na jednu stranu se mu nedivím, vezmou mu 4000 bodu, nedostane žádné, do Austrálie ho nepustí.

Tahle tenisová politická situace je proste v prdeli a chápu Djokovice ze na to sere proste, není o co hrát, tenis je mrtvý sport
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:27Od: Patik
No uvidíme ale poňal tie situácie a všetko ako človek a nie ako športovec co sa mi ráta najviac.. Ta rodina a zdravie na prvom mieste nič nesili nejakými vakcinami alebo injekciami a podobne len aby mohol hrať.
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:28Od: HolyMotors
Časy jsou zlé, Kamile.
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:29Od: SydneyOpen
smile jasně mrtvý sport. Ty jsi klaun
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:35Od: Tennisfan77
Pokud O rekordmanovi v GS rozhodují restrikce covid/Ukrajina; není asi co rozebírat
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:37Od: HolyMotors
Toho šílence opět zdrtilo, že po Djokovičově případném vypadnutí by měl Nadal celkem solidní šanci na titul a tak zase spustil tenhle tyjátr. Ten člověk není normální.
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:39Od: Tennisfan77
Mě? Týden píšu ze Nadal vyhraje velký slam; prober se už. smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:44Od: HolyMotors
Jsem na louce a došel mi net, jak hraje Djokovič ve třetím setu? Sere na to, má to v prdeli, za všechno může Covid?? Jak je to, ty trosko.
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:46Od: Tennisfan77
Prý trosko smile, ty mas hodne těžký život, ze se tady do mě opírás na tenisovém fóru ty komediante, vytahni radši ruku z nocniku a skoč si za mamkou pro rohlík smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:53Od: HolyMotors
Ty tvoje ubíjející nesmysly už se nedají vydržet, musel jsem zareagovat ostřeji. Nakonec nejsem jediný.
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:00Od: Tennisfan77
Říct nekomu trosku na internetovém fóru je opravdu ostrá věc, znicil jsi mi den smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:05Od: HolyMotors
Evidentně jsi s tím měl problém. Ale najednou zase děláš ramínka, Kamile?
[ Reagovat ]
05.07.2022 17:08Od: Tennisfan77
Ja nemám problém s ničím, Davide
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:19Od: Ondrej2280
Ale uz nepis tieto blbosti o covide a ukrajine:)inak v pohode:))
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:37Od: dappe
Djokovič je z té špičky snad jediný neočkovaný ne? To asi nebude důvod smrti tenisu :D
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:04Od: SLMBN Italskej Berdych
Když dneska vidim toho Sinnera, vzpomněl jsem si na mladýho Berdycha. Podobný pohyby, výraz, vlasy...
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:17Od: HolyMotors
Sabine Lisicki má božské nožičky
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:02Od: ipko
ale viem si živo predstaviť, ako Nadal fandí Sinnerovi pred smile :D
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:05Od: paddy
nemá čas, soustředí se na kalendářní GS smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:10Od: Patik
Keby len Nadal ale aj celý jeho tábor. smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:14Od: Tennisfan77
Tak Nadal je jediný kdo má hlad vyhrávat, každý se už na to vysral smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:22Od: Patik
Je to tak nejako..zatial co Nadal vypiluje údery s celým tímom a berú to tak nejak smrteľne vážne tak Djokovic trénuje so svojím synom a hrajú sa na kurte..Novak už skratka není taky dravý po tých tituloch.
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:24Od: Tennisfan77
Má možná hodnoty jinde, těžko říct. Ale dneska to není Djokovic, to musí vidět každý rozumný člověk. Proč, to je otázka.
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:35Od: Patik
Není to ono niečo sa zmenilo v prvom sete neviem co ale stále ho neodpisujem aj keď som zmiereny už potom ako tu zauradoval kovid hneď na začiatku tak už som sa zmieril s tým najhorším scenárom co tu môže nastať..ak Novak vypadne tak turnaj ani nedopozeram.
[ Reagovat ]
05.07.2022 20:25Od: Ondrej2280
Pocul som.ze djokovic ide zakladat budhisticky klastor v centre belehradu...tak mozno sa uz preorientoval na tuto misiu a na tenis uz kasle a hra len so synom:))))
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:34Od: Mayo
Ja by som chcel do finále Djokiho.
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:57Od: Vlk-v-trave Zatim jede vsechno jasne dle planu...
poklidny turnajovy den v muzske casti. Ale trebas prijdou nejake ty nepredvidatelne okolnosti... a Meditator si vyslapne na Sinnera, a bude dneska upset... toz stat se muze vsechno, to nemohu rict:)
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:00Od: paddy
po 2. setu přijde na řadu kouzelný batoh smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:53Od: Ondrej2280
Herne to zatial sinner zvlada,uvidime co povie hlava sinnera ku koncu setov,resp.zapasu
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:57Od: paddy
překvapení to nebude, Sinner může získat až 15 GS a Alcaraz až 30 GS

tak pravil Rafaeoli smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:50Od: Patik
No Djokovic ešte ma slušné rezervy v kondícii..je vidieť že pokiaľ nezatazis telo hneď od začiatku sezóny tak za dva tri mesiace to telo nedáš tam kam potrebuješ..Sinner jasne fyzicky prevláda Novak sa môže spoľahnúť len ze sa zloží alebo to nejako uhaluzit skúsenosťami.
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:54Od: paddy
což by nebylo překvapivé

vzpomeňme finále FO21 nebo AO22

mladou generaci není nutné porazit, ta se porazí sama smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:57Od: Patik
Sinner mi ale nepríde ako ten typ hráča ze sa poskladá..sústreďuje sa stále na svoju hru.
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:41Od: paddy Čoukr, kamoško, čo tam robíš?
smile

teď je otázka, jestli Čoukr postoupí ve čtyřech nebo pěti smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:44Od: ipko
snaží sa hrať vyrovnaný zápas s o 15 rokov mladším súperomsmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:41Od: ipko
ale cesta pre Jannika ešte ďaleká, určite potrebuje viac 1st serve do hry
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:40Od: Mayo
Novak Djokovic otočí smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:42Od: com
smile dneska ne smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:37Od: Krisboy
Janek!! smilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:35Od: com
Djokovic dneska konecna smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:35Od: Tennisfan77 Repete
Jenom se vrátím ke včerejšku. Zatímco trenér Chlupa se cely zapas usmíval s tím, že je jeho svěřenec v zápase s Nadalem spíše do počtu, naopak box Sinnera jede totálně poker face a věří, že muže vyhrát.
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:38Od: Patik
Sinner ma väčšie kvality ako nejaký neviem kto..cize aj ten jeho tím to inak vníma.
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:30Od: ipko
skvely tenis Jannik a hlavne dopodávaťsmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:33Od: Tennisfan77
Skvělý tenis? Však Djokovic je úplně mimo :D
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:37Od: ipko
tak každopádne je tu mladý tenista, ktorému sa zatiaľ nerozklepali nohy, teraz za stavu 15:30 dva body z druhého podania a na zhode dropshot a priamy bod finito 7:5smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:42Od: Patik
Je mladší hybnejsi naopak Djokovic už ku koncu setu rozdychaval.
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:43Od: Tennisfan77
Ten set rozhodl stav 4:2, Djokovic udělal dvě dvojchyby a dva dropshoty do saka, break úplně zadarmo
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:48Od: ipko
stalo sa, ale Sinner ide k tomu výrazne naproti a už má brejk aj v druhom sete
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:28Od: JohnB
dneska konec Djokovic, zitra Nadal a v nedeli Norrie titul jak tu nekdo psal ????
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:29Od: ipko
to by sa mi páčilo alebo kludne aj ten Garinsmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:29Od: ipko
to by sa mi páčilo alebo kludne aj ten Garinsmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:45Od: Orgasmator
Dobrá ironie smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:24Od: paddy Djokovič - serve performance
pts won

1st serve
normal pts 82%
BB 88%

2nd serve
normal pts 61%
BB 89%

ve správný okamžik je třeba nahodit turbo smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 14:38Od: JohnB
Maria - Niemeier je asi nejhorsi zapas letosniho Wimbledonu, to je neco prisernyho od obou. Chapu na trave slice, ale ten od Marie je spis slice kopec... To je neco otresnyho.
[ Reagovat ]
05.07.2022 14:36Od: Patik
Sinner môže potrápiť alebo poraziť Djokovica.. Dôležitý bude podla mňa začiatok zápasu pre jeho sebavedomie pre jeho mindset v zápase.. Ak začne dobre ma nato.. Ak nie tak sa zvezie celý zápas na second servisoch a zbytočných UE..je rýchly je svižný ma široké spektrum plochych ale aj technických úderov ale je mladý takže bude záležať len na hlave..
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:02Od: Tennisfan77
Djokovic 100% po prvním.

Ahoj 3:0
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:11Od: Patik
3:1
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:12Od: paddy
14% po druhým a 3 DF

čau 4:4
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:24Od: Patik
Sinner pridal na obrátkach je vidieť kto je mladší a energickejsi.. Ak si s ním Novak poradí a zvládne to aj fyzicky potom ho tu už nikto neprepinka a neubeha.. Možno ešte Nadal s injekciou.
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:26Od: paddy
Sinner postupně uvadne, přijdou hluchá místa a bude po zápase
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:32Od: Patik
Hej je možné že neudrží level..aj keď s Alcarazom hral celý zápas dobre
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:38Od: paddy
smile
Alcaraz je na trávě karikatura
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:40Od: Patik
Je ale nútil hrať Sinnera lopty navyše..a pripravil ho aj fyzicky.
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:29Od: Tennisfan77
Djokovic hodne odpadl
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:30Od: Patik
Hej toto si sam dosť pokazil mohol ísť na 5:1
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:04Od: Orgasmator
Predikce ESPN 51:49 pro Novaka smile smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:10Od: Patik
61:39
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:48Od: Orgasmator
mám vyfocené, posílal jsem kámošovi smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:53Od: Tomas_Smid_fan
to myslím celkem odhadli, jakkoli byly predikce hodně složité. Vývoj zápasu možná zvrátil jeden BB. I pak se ale najdou různí mudrlanti...smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:55Od: Patik
No ono sa to mení počas celého zápasu teraz je to 61:39 pre Sinnera.
[ Reagovat ]
05.07.2022 14:32Od: tommr Bára Krejčíková/Katka Siniaková
dneska to našim vůbec nešlo a když už prohrávaly o set a brejk tak jsem to viděl černě. Naštěstí ještě včas zabraly a i s pomocí soupeřek ještě zápas otočily ... smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 14:35Od: Liverpool22
smilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 14:49Od: Krisboy
Ke konci se ale docela rozjely a poslední dva tři gemy byly až exhibiční. Několik parádních výměn, většina z nich pro KrejSi.

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:12Od: tommr
to bylo tím že soupeřky definitivně zlomil ten druhej brejk na 4:1. Pak už byly tak rozhozený že začaly chybovat i ve vyložených pozicích ...
Našim ale trvalo na můj vkus příliš dlouho než začaly hrát svůj standard. Proti silnějším soupeřkám by se jim taková otočka asi nepovedla ...
[ Reagovat ]
05.07.2022 15:39Od: Krisboy
Jo, bylo to vo fous. Ideální to rozhodně není. Příště musí hrát celý zápas jako dnes druhou půlku třetího setu. smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 14:19Od: annah
Paráda!! KrejSi postupují.smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:39Od: JohnB
Co by to bylo za zapas, kdyby si Fraudcikova nevzala medical, ze?
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:48Od: Krisboy
Už bylo načase.
[ Reagovat ]
05.07.2022 14:00Od: Vlk-v-trave
Tak, tak...malem bylo pozde. Ted se aspon rozjede jak Stara Pivnickova:)

https://www.youtube.com/watch?v=vjHyXKwrlVQ
[ Reagovat ]
05.07.2022 14:16Od: Blondie
Co ty jsi zač?
Moc tě nesleduji, nepřipadáš mi povědomý, ale tyhle cancy píšeš pořád?
[ Reagovat ]
05.07.2022 14:39Od: JohnB
JohnB, ackoli rozumim, ze z meho nicku to neni patrne.
[ Reagovat ]
05.07.2022 14:46Od: Blondie
Na nick se neptám, popleto.
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:38Od: annah
KrejSi to otočily. Snad jim to vydrží i do třetího setu.smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:23Od: zfloyd krejsini
co mohly chtít víc 2x DF a nic z toho
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:35Od: Krisboy
Nakonec to nějak uhaluzili. Teď už je přejedou.
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:14Od: Vlk-v-trave
Pro pripomenuti. Posledni Novo Zelandsky vitez Wimbledonu byl v roce 1913 - Anthony Wilding, a udelal snuru 4 vitezstvi. V roce 1914 byl jeste ve finale, nez zacala I. Svetova Valka, ktera zastavila plno skvelych hracu...
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:09Od: Vlk-v-trave
Na turnaji citelne chybeji Rublev a Pella. :) Jinak by QF slozeni vypadalo uplne jinak.
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:15Od: Tomas_Smid_fan
Sice by ani jeden v QF nehrál, ale složení by bylo dozajista jiné.smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:17Od: Vlk-v-trave
Pella by jiste v QF byl, jen by zalezelo na lose... stacilo, aby mel proti sobe stale servismana:)
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:00Od: Vlk-v-trave Sir Andy bude hrat v Muzeum v New Portu:)
https://www.puntodebreak.com/2022/07/04/murray-jugara-hierba-newport

* Tak konecne...:) si zahraje na puvodnim miste USO. Ma moznost urvat Muzealni GS... ale nevim, nevim, tady v New Portu je vzdy ta nej. kvalita travaru... ultimatni turnaj. Nebude to mit lehke.
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:10Od: SwissMaestro
Ještě aby se tam nevrátil Pan Doktor Ivo! :D
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:19Od: Vlk-v-trave
Vratit se muze, ale Pan Doktor vi, ze vyhrat na puvodnim GS neni vubec jednoche. Vzdy kvalitni obasezeni turnaje...
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:27Od: Krisboy
Esli je řeč o Karlovičovi, ten už se určitě nevrátí.
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:37Od: Vlk-v-trave
Co se stalo?
[ Reagovat ]
05.07.2022 14:02Od: Krisboy
Co se stalo? Celkem nic, jenom dost zestárnul a ve 43 letech už nemá chuť ani energii a asi ani schopnosti probojovat se z pátý stovky žebříčku z5 do pater, kde ještě má význam tenis hrát.
Takže nestalo se nic, prostě už je starej a výkonnost slábne a lepší rozhodně nebude.
[ Reagovat ]
05.07.2022 14:37Od: SwissMaestro
No, na výhru ve W ho nikdo nepasuje :D
[ Reagovat ]
05.07.2022 12:59Od: zfloyd krejsini
zatím jsou drcený jak v drtičce , vzchopí se ?
aspoň že Bára shodila svetr a tepláky
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:01Od: Vlk-v-trave
:D
Tak treba to pomuze.
[ Reagovat ]
05.07.2022 12:29Od: misa Devoty
Nový trenér Bouzkové se zatím angažoval v mužkém tenisu (naposledy v týmu Kordy), asi bude z průběhů ženských zápasů často překvapený. Marii bude zřejmě posovout směrem k větší aktivitě a útočnější hře, snad to bude fungovat.

Requenimu patří dík, začínali spolu objížděním desítek po celém světě, a nakonec se jejího největšího úspěchu jako trenér už nedočkal... Marie má v kariéře velké ambice a chce se pořád zlepšovat.
[ Reagovat ]
05.07.2022 12:28Od: JohnB
Krejcikova se Siniakovou vypadaj jako dvojice co sotva udela finale ITF ctyrhry. Priserna hra, bez deblovych navyku. Ja je moc nesleduju, ale to takhle hraji porad? To je neco prisernyho.
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:07Od: Tomas_Smid_fan
Ano, coby bývalé světové jedničky takhle hrají pořádsmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 12:21Od: paddy
Mařka vyhraje německý ITF souboj

A nepřekvapí, pokud překvapí Goffáč smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 12:49Od: Tomas_Smid_fan
ta cyklistka, co spadla z rampy byla Češkasmilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 12:54Od: Vlk-v-trave
:DDD
[ Reagovat ]
05.07.2022 12:58Od: Krisboy
Celkem umění, spadnout po půl metru závodu smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:03Od: Vlk-v-trave
Ja nevim o cem pise, takze se me to zda vtipne :DDD - reakce na paddaka je pro mne ultimatne absurdni :D
[ Reagovat ]
05.07.2022 14:00Od: Krisboy
https://www.idnes.cz/sport/cyklistika/marketa-hajkova-giro-donne-italie-pad.A220702_121252_cyklistika_bur
[ Reagovat ]
05.07.2022 14:12Od: paddy
Trochu to připomíná Djokoviče na AO22 smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 14:14Od: Krisboy
smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 14:16Od: Krisboy
Akorát že tahle nešťastice
ten závod normálně dokončila smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:00Od: vavrinec
Jel jste někdy na časovkářské koze ? Je to docela peklo, něco takového se vám stane neuvěřitelně snadno.
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:14Od: Tomas_Smid_fan
Pouštěl jsem si to hodněkrát a sázel na to, že pes bude zakopaný v hypertěžkém převodu, nicméně ani s přihlédnutím k tomu, jsem to nepochopilsmile Ale jistě se to může stávat, cyklistiku nesleduji.
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:26Od: vavrinec
Ono to je víc věcí. Já jsem zažil, že třeba kluk, kterej jezdil cyklokros a chtěl přejít na silnici, seděl poprvé v tréninku na koze a nebyl schopen na ní ujet 50 m bez pádu! Je to úplně jiná rovnováha, jiná ovladatelnost, prostě všechno je jinak. Ten pád vypadá neuvěřitelně směšně, ale něco takového se stane fakt snadno. Pravda, většinou ne na rampě, ale někde na silnici v prudších zatáčkách, to je hned. Ale princip problému je stejnej.
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:27Od: Krisboy
Já o tom nepochybuju. Měla tam asi nejtěžší převod a špatně nastavené kliky na první šlápnutí...
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:04Od: paddy Re: Rampa McKvák [ Reagovat ]
05.07.2022 11:27Od: paddy Serena - eye-roll [ Reagovat ]
05.07.2022 11:32Od: brixner
To víš, bez brejlí bych taky nerozumělsmilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 10:59Od: paddy Kalendářní GS
Jsem rád, že tady již pár lidí přijalo teorii o kalendářním GS pro Nadala dle principu Murphyho zákona či zákona schválnosti. smile

Djokovič byl loni hodně blízko a letos tu máme zajímavou situaci. Nadal má reálnou šanci na finále Wimbledonu, a tam nebude mít, co ztratit, takže by mohl vyškrábnout třetí letošní GS titul.
Pokud to dokáže, pak by ho čekala nejtěžší překážka, a to USO, kde to bývá nejvíce otevřené, protože na hardu je největší konkurence (ale letos bez Djokoviče).

Djokovič má ve Wimbledonu šanci zachránit letošní sezónu a celou kariéru. Loni se dotáhl na Nadala a vypadalo to, že má všechny trumfy v kapse, ale v polovině letošní sezóny je v situaci, že rok 2022 může být pro něj rok, kdy ztratil všechno.
[ Reagovat ]
05.07.2022 11:26Od: Nenela
Nadal vyhral AO a mozna vyhraje USO jen diky neucasti Djoka, diky tomu sbira historicky nejvyssi pocet GS titulu, tezko na zaklade tohoto muze nekdo Nadala povazovat za nejlepsiho tenistu sveta. I kdyz vim, ze presne tohle si tady hodne lidi myslismile
[ Reagovat ]
05.07.2022 11:47Od: Vlk-v-trave
Ono, kdyz si vetsina neco mysli stejne, tak to casto nedopada dobre :D
[ Reagovat ]
05.07.2022 12:51Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 11:47Od: Ondrej2280
alibisticke žvasty:)
[ Reagovat ]
05.07.2022 12:35Od: Patik
smilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 11:43Od: Vlk-v-trave
Tak finale v muzske casti pavouka je uplne jasne... kazdemu... Cameron prisel vyhrat a je v transu, a v tom transu ve finale prehraje nejlepsiho travare soucasnosti, kterym je Kyrgios. Bude to, pri prilezitosti 100 vyroci centr kurtu upset stoleti.
K tomu se schyluje, a pouze nepredvidatelne okolnosti, zraneni, nebo disciplinarni trest tomu muze zabranit.
Camerona ceka asi nejtezsi zapas dnes, v SF s Jannickem to bude uz dost v pohode. Ve finale se to projevi, nebot Kyrgios bude muset svadet velky boj v SF s Fritzem, po tezke behacce s Gagarinem po vsech obeznych drahach tenisoveho kosmiru...

Finale zenske casti je take jasne, nebot vime urcite, ze nevime nic, ale zato to vime presne.

Muj tip je Amanda, ale jen kvuli tomu, ze ma nej cit pro mic ze vsech holek, co tam zustaly, ma prirozeny talent, ktery se jen tak nevidi... proste tak si strelim dle jedne hodnoty, ktera na trave je dulezitejsi nez na jinych povrsich....jen tak ze zabavy...nebot hlavne plati to prvni souveti.

A nakonec song pro Camerona a Dadafta:)

https://www.youtube.com/watch?v=UClJMZ53S_w

A take neco pro tebe... ty muj mily padd(ouchu):D

https://youtu.be/3Zb91frNjAg?t=72
[ Reagovat ]
05.07.2022 11:56Od: SwissMaestro
Ztratil všechno? Naopak, vyhrál to nejdůležitější. Zůstal svůj, nepodlehl režimu a udržel si zdraví. Ne ne, Djokovič tady nemá jak prohrát :-)
[ Reagovat ]
05.07.2022 12:44Od: Patik
áno..už v Austrálii bol najväčším víťazom..ostal sám sebou a vzoprel sa systému..človek žije v prvom rade sám so sebou keď sa pozrie do zrkadla môže byť na seba hrdý.
[ Reagovat ]
05.07.2022 12:48Od: Ondrej2280
tak ale potom mal hrat disciplinu VZOPRIET SA SYSTEMU:))) a nie tenis:)))...lebo takto sa vzoprel sam sebe aj Borg....a to mal mam taky dojem 8-9 GS a 26 rokov:))ktovie co by bolo KEBY...))))))
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:04Od: Tomas_Smid_fan
Zato Rafa, kritizující Jokera za to, že rozhoduje o svém zdraví, do sebe pere injekce ostošest, využívá nejmodernější medicínu, hraje tenis a vyhrává poháry. Tak aspoň jeho fanoušci jsou spokojeni.smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:36Od: Ondrej2280
Nikde ho nekritizoval za to, ze rozhoduje o svojom zdravi:)skonstatoval ,ze pravidla vstupu poznal,nesplnil ich a napriek tomu tam tyzden saskoval..a mal pravdu.
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:20Od: Marduch
Vidíš Peter a i přesto nebo možná právě proto je Borg mnohými považovan za nejlepšího tenistu ever.
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:22Od: Vlk-v-trave
Ale az po Lejvrovi:)
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:29Od: gigin
Ne. Nejlepší je Rafael. Dokonce je to nejlepší travař. Když tohle pochopíš, budeš moudrý a rozumný.
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:37Od: Vlk-v-trave
Toho neznam :D
Kdo to je?:) Znam jednoho takoveho malire, ale ten uz je mrtvy, a ti se zpravidla nehybaji natoz po kurtech.
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:43Od: annah
Patiku, o čem to proboha mluvíš? Jaké vzepření se systému? Nešlo o žádný systém, ale o jeho obavy, že mu očkování ublíží. Má z toho protě strach. Ve svém okolí znám taky takový případ.
[ Reagovat ]
05.07.2022 16:46Od: Patik
Ale tým ze sa nehodlá očkovať z akéhokoľvek dôvodu a išiel s tým vklude aj na súdy tak sa tomu vzoprel..ked sa ideš súdiť s vládou štátu tak už nejde len o tvoj strach z účinkov vakcíny to je môj názor.
[ Reagovat ]
05.07.2022 10:46Od: paddy
Lehce můžeme bilancovat. Turnaj probíhá docela podle očekávání.

Mezi muži dva hlavní favorité směřují do finále a los měli/mají kvalitou docela podobný. Djokovič musí, a tak Nadal má slušnou šanci ve finále překvapit.

U žen si tři hlavní favoritky vedly také úspěšně, když u Swiatek nastalo očekávané ukončení dlouhé série, na trávě umí nejméně. Momentálně to vypadá na finále dvou zbylých favoritek (Halep-Jabeur), ale ještě bych počkal, protože ve WTA jsou překvapivé prohry denním chlebem. Tak jako tak Jabeur zůstává hlavní favoritkou a uvidíme, jak zvládne tlak svého prvního GS finále.
[ Reagovat ]
05.07.2022 10:51Od: Mony
Ještě k němu má hodně daleko
[ Reagovat ]
05.07.2022 10:09Od: com
tak dneska fandim Mařeně smilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 10:04Od: JohnB
Maruška poprvý potká skutečnou kvalitu, uvidíme, jak se s ní popasuje.
[ Reagovat ]
05.07.2022 11:37Od: tommr
tím chceš říct že Collinsová není skutečná kvalita? smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 11:48Od: Vlk-v-trave
To mne dost nastval, ale nechtel jsem to komentovat a kazit si pekny den... Danielku takhle odstrelit...neodpustitelne:) Ale trebas zensky tenis nesleduje, takze je dobre mit pochopeni...
[ Reagovat ]
05.07.2022 12:25Od: JohnB
Kvalita tam samozrejme je, ale v jejim pripade za me ne na trave.
[ Reagovat ]
05.07.2022 06:26Od: brixner Mařenka
Doufam, že se dneska zase ztopoří a pošle Vons na dovču do pouště! Byla by to absolutní pecka!!!smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2022 09:05Od: Ela-fon-isi
Spíš by to byl zázrak. ( Pecka samozřejmě taky.)smile Moc bych to Marušce přála, ale obávám se, že Ons se uběhat nedá, musela by mít špatný den. Maruška říkala, že zápas na Centru je pro ni zážitek, tak... smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 09:49Od: Mony
Žádný zázrak, Ons mívá taky své dny a žádný tenisový obr to taky není, i když se na ni hezky kouká, když je v laufu
[ Reagovat ]
05.07.2022 10:42Od: Tomas_Smid_fan
Není to ani obryně Stáňa?smile
[ Reagovat ]
05.07.2022 11:35Od: Ela-fon-isi
Dokonce ani Musilová - Weberová.smile
PS: bývalý doby, kdy Onssmile porážela i Kristýna Pl.
[ Reagovat ]
05.07.2022 11:41Od: tommr
to se pleteš. Kristýna s ní oba vzájemný zápasy prohrála ...
Aktivní bilanci s Jabeurovou mají z našich hráček jen Petra Kvitová (3:1), Karolína Plíšková (2:1) a překvapivě i Katka Siniaková (5:2) ...
[ Reagovat ]
05.07.2022 12:48Od: Mony
No já jsem viděl, jak ji na Spartě porazila naše hračka, myslím v kvalde, už nevim, kdo. Rozhodně byla tenkrát líná jako vepř a kratasy tam rozdávala snad kardy 3.uder, ale sama za žádným nebehala
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:10Od: team.wta
https://www.tenisportal.cz/detail-zapasu/?id=1306100

20letá Ons tehdy nestačila na 15letou Markétu.

Momentálně je ale Ons někde jinde.
[ Reagovat ]
05.07.2022 13:27Od: Mony
Někdo na ni vzal bič. Ale výjimečný talent byla už tenkrát, akorát se jí nechtělo makat. Rozhodně bych si na ni tenkrát nevsadil, když vidím, jak dopadají mladé talentky dnes.
[ Reagovat ]
05.07.2022 11:31Od: brixner
Vidím to stejně! Může i zapracovat hlava - první velký úspěch v dohledu, navíc ve Wimbledonu, první Afričanka, první Vons...smile
Mařenka si to, myslím, takhle moc připouštět nebude! Jistě, určitě chce(my VŠICHNI chceme!!!) jít ještě dál, ale i "jen" případné ČF bude pro ní obrovský úspěch, už takhle si fest vylepšila rozpočet, pěkně se přisaje k tomu svýmu kbelíku a...No, Mařenka to ustojí a uběhá!
Uběhá to, uvidíte!!!
smile..smile..
[ Reagovat ]
05.07.2022 12:50Od: Mony
S Collins by zas tak velkou favoritkou nebyla a tu Mary vyprovodila.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist