ATP udělovala ceny za sezonu 2020. Federer je 18. rok po sobě nejpopulárnějším tenistou

  • Roger Federer se poosmnácté v řadě stal nejpopulárnějším tenistou. Cenu Stefana Edberga získal počtvrté Rafael Nadal. Cenu za největší zlepšení obdržel Andrej Rubljov, jeho kouč Fernando Vicente se dočkal ceny pro Trenéra roku. Nováčkem roku je Carlos Alcaraz. Držitele ocenění včera zveřejnila ATP.
    22. 12. 2020, 10:14 | Aktuality |  108 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Švýcar Roger Federer neztratil nic ze své popularity u fanoušků, přestože v této sezoně odehrál jen šest zápasů. V tradiční anketě ATP o nejoblíbenějšího hráče prodloužil svou rekordní sérii už o 18. titul v řadě.

Jeho španělský rival a třináctinásobný šampion Roland Garros Rafael Nadal získal potřetí za sebou a celkově počtvrté cenu Stefana Edberga za sportovní chování, o níž rozhodují sami tenisté.

Novak Djokovič převezme trofej pro hráče, který ukončil sezonu na místě světové jedničky. Srbskému tenistovi, jenž letos získal čtyři tituly včetně rekordního osmého triumfu na Australian Open, se to podařilo už pošesté, čímž vyrovnal rekord Peta Samprase. Žebříček deblistů ovládli šampioni US Open Mate Pavič a Bruno Soares.

Cenu za největší zlepšení si vysloužil Rus Andrej Rubljov, který vyhrál pět titulů, nejvíc ze všech na ATP Tour. V žebříčku vystoupal z 23. místa na osmé. Jehoi španělský kouč Fernando Vicente byl vyhlášen Trenérem roku.

Humanitární cenu Arthura Ashe za činnost ve prospěch společnosti získal Američan Frances Tiafoe.

Nováčkem roku je sedmnáctiletý Španěl Carlos Alcaraz, jenž vyhrál tři challengery. Cenu za návrat dostal Vasek Pospisil, jenž se vloni podrobil operaci zad. Letos si Kanaďan dvakrát zahrál finále a v žebříčku vyšplhal ze 150. místa na 61. příčku.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (108)
24.12.2020 07:22Od: brixner Serbia - Švycária 14:82
Tak čau lidi
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
24.12.2020 14:05Od: brixner
14:89...
Je to marný...
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
24.12.2020 14:17Od: Smazaný účet
Takže jako vždy smile
[ Reagovat ]
25.12.2020 10:36Od: brixner Re: 14:96
A furt padaj góly...

I s těma Španělama by to bylo vyrovnanější...

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
23.12.2020 20:59Od: FulnekUltras nikdy to nevzdáme [ Reagovat ]
24.12.2020 01:01Od: RFanousek
To je dobře, aspoň bude sranda
[ Reagovat ]
24.12.2020 02:10Od: FulnekUltras
to doufám - kam se na nás hrabe milion chcanek i s čaptavou a merklovičem smile
[ Reagovat ]
24.12.2020 13:37Od: Pe3k
V tom jsem s tebou za jedno!
[ Reagovat ]
27.12.2020 03:11Od: FulnekUltras
a na konec ještě něco o mainstreamových křivácích a štětkách smile

https://www.youtube.com/watch?v=oRfosoD7SnU
[ Reagovat ]
27.12.2020 05:10Od: FulnekUltras
plus ten největší současný main šukodaj smile

https://www.youtube.com/watch?v=dd-inJxN92g
[ Reagovat ]
23.12.2020 15:06Od: Templar
Roger tu cenu bude vyhrávat pravidelně i po smrti!
[ Reagovat ]
23.12.2020 17:00Od: Patik
ľudia ho tlačia a motivujú k návratu..
[ Reagovat ]
23.12.2020 17:22Od: blixa
Co je mu to platný, když není "mejmylejší" jako Rafa ??!! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
23.12.2020 18:48Od: annah
Zatím žije a už trénuje v Dubaji :-):
https://pbs.twimg.com/media/EpiotrqXIAAQycI?format=jpg&name=900x900
[ Reagovat ]
23.12.2020 11:10Od: Paixx Anketa
Zajímavé výsledky, ale zároveň spravedlivé.

Roger je a vždy bude nejoblíbenější hráč a minimálně v očích fanoušků GOAT, naopak Rafa zůstane ten nejférovější s nejlepším chováním na kurtu a mimo něj, alespoň tedy podle samotných hráčů, kteří by ho měli znát nejlépe.

Co se týče ostatních anket, tak Andrey nejspíš zaslouženě, přestože na největších akcích to nebylo nic moc.
[ Reagovat ]
23.12.2020 12:37Od: Patik
naopak Rafa zůstane ten nejférovější s nejlepším chováním na kurtu a mimo něj..

On je síce dobráčisko..ale zároveň jeden z hráčov ktorý zvykne často obmedzovať iných..
[ Reagovat ]
23.12.2020 12:54Od: turista
No pokud mu rozhodčí přizná bod, který mu nepatří tak ho Rafa bez mrknutí oka schramstne. To Smyczek je jiný kalibr.
[ Reagovat ]
23.12.2020 13:52Od: Paixx
Souhlas s oběma z vás.

Ale s tím schramstnutím bodu bych si tak jistý nebyl, vím, že už jsem několikrát viděl, jak Nadal dal soupeři bod, z hlavy mě napadá třeba Montreal 2018 s Tsitsipasem.

Jenom říkám, že když to volí sami hráči, který se mezi sebou znají nejlíp, tak by to mělo mít větší vypovídací hodnotu, než volba fans, thats all.
[ Reagovat ]
23.12.2020 13:55Od: Smazaný účet
Pozor na jazyk. Tady jsi na TP, zde vi borci, kteří tenis znají pouze z ČT sport více, než sami hráči smile
[ Reagovat ]
23.12.2020 14:15Od: Paixx
Já už sem chodím celkem dlouho, akorát jsem se nezapojoval vůbec do diskuze :D.

Už mě to ale dlouho lákalo, tak jsem si udělal účet.
[ Reagovat ]
23.12.2020 16:56Od: Patik
Nedaroval Rafa ten fiftín keď išiel podávať na víťazstvo v zápase ? nevjem uš..
[ Reagovat ]
23.12.2020 18:56Od: annah
Roger tuto cenu získal v minulých letech třináctkrát - v letech 2004 - 2017 nepřetržitě s jedinou výjimkou roku 2010, kdy hráči vybrali Rafu. Asi je tedy Roger v očích kolegů taky dost celkemn dost férový. :-)
[ Reagovat ]
23.12.2020 08:35Od: peggy
Nechapu ja pan Federer muze byt vyhlasen za nejoblíbenějšího tenistů,snad nejbohatsi,ale přeji mu to ma to z reklamy.Jinak mejmylejsim,nejskromnejsim tenistů je Rafael Nadal,pomáhá dětem z zemi kde by nemohli hrát tenis.Proste je mejmylejsi.smile
[ Reagovat ]
23.12.2020 09:35Od: blixa
Tak myslím, že peggy jasně zvítězí v anketě o nejlepšího češtinu na TP !!!smilesmilesmile
[ Reagovat ]
23.12.2020 11:35Od: Teo Re: nejen
Nejen češtinu! smile
[ Reagovat ]
23.12.2020 11:38Od: blixa
Nooo ... v dalších oblastech má těžkou konkurenci ... smilesmile
[ Reagovat ]
23.12.2020 11:40Od: Teo Re: No...
No... to je vlastně pravda smile
[ Reagovat ]
22.12.2020 19:14Od: Mayo
Egoista, aspoň v niečom je najlepsi.
[ Reagovat ]
23.12.2020 11:36Od: Teo Re: :)
Zvítězit v kategorii nejpopulárnější/nejoblíbenější, to je uplně jiný sport, chlapče smile
[ Reagovat ]
23.12.2020 12:32Od: DORSCH
je to nieco ako miss mokre tricko,tam tiez rozhoduje porota
[ Reagovat ]
23.12.2020 12:34Od: DORSCH
ale Federer hra najkrajsi tenis,len ja mam tu smolu,ze mna krasokorculovanie nikdy nebralo,radsej mam vitazstva utopene v kropajach potu
[ Reagovat ]
22.12.2020 17:32Od: Smazaný účet
No jo no.

Aby byl někdo GOAT, tak nestačí posbiral 90% úspěchu na pěti turnajích. Tenhle titul je o něčem jiném.

Tady to vidíme, opět a zase.

Hezké Vánoce smile
[ Reagovat ]
23.12.2020 13:01Od: turista
Myslím, že se to kdo bude GOAT nakonec nikdy nerozhodne. Zatím je to Federer, ale nakonec jeden bude mít víc toho, druhý onoho, třetí zase jiného ukazatele.
[ Reagovat ]
23.12.2020 18:46Od: Frantz
a podle čeho je zatím egoista nejlepší??? Podle toho, že má nejvíc ovcí?
[ Reagovat ]
23.12.2020 19:43Od: turista
Má 20GS, 103 titulů a 310 týdnů což konkurenti ještě v součtu nemají. Asi se to nakonec nerozhodne, protože nejvíc GS asi bude mít Nadal, nejvíc týdnů na No1 a nejvíc Masters a Golden Masters Djokovič a nejvíc titulů absolutně Federer.
[ Reagovat ]
23.12.2020 20:40Od: Amputace
Jj, titul GOATA je o výhrách v ceně TýTý... Tímhle se můžou uspokojovat vážně jedině FFF.
[ Reagovat ]
22.12.2020 16:25Od: Nola
https://www.tenisportal.cz/zpravy/federer-je-svetovou-jednickou-uz-300-tydnu-watsonova-poprve-do-top-50-11017/

:DDD pan Zabloudil......vcera sa to asi prihodilo aj inemu hracovi smile

o.i. trofej pre prveho hraca rebricku si uz prevzal na TM, asi nesledujete v poslednej dobe dianie v tenise :DDD

vsetkym ocenenym gratulujem smile
[ Reagovat ]
22.12.2020 20:06Od: DORSCH
ani pri dvesto nereagovali,preco by mali teraz,som zvedavy pri 311,mala zmienka v expreskach by ma potesila:)
[ Reagovat ]
22.12.2020 20:08Od: DORSCH
ale je fakt,ze Federer bol prvy,zovsednelo to,Novak musi na 400
[ Reagovat ]
22.12.2020 20:45Od: Nola
smile
a Rafa aspon na 25 GS smile
[ Reagovat ]
23.12.2020 12:58Od: turista
No jo. To má Rafa jako zbožné přání těch 25 GS a jeho fans taky. Ale to by pak na Novaka už nezbyl žádný další GS.
[ Reagovat ]
22.12.2020 13:10Od: Lukyi
Prostě GOAT. Jako ve většině sportů o tom nerozhodují primárně statistiky, ale popularita
a fanoušci. A tak to má být, pro ně se ten sport hraje.
[ Reagovat ]
22.12.2020 14:48Od: ttopi
Přesně. Podobně jako v basketbalu zůstane GOATem Jordan, v hokeji Gretzky, v tenise je to Federer, ikdyby je někdo překonal v těch nejdůležitějších statistikách.
[ Reagovat ]
22.12.2020 15:34Od: DORSCH
najpopularnejsi je Bahrami
[ Reagovat ]
23.12.2020 20:47Od: Amputace
Nesmysl. Tenis není MTV. To, že je někdo nejpopulárnější, nikdy v žádném vesmíru nemůže znamenat, že je automaticky také nejlepší (netvrdím, že zrovna v případě Rogera to tak není, o tom se přít teď nechci). Ale mezi popularitou a kvalitou zkrátka nemůže být, kór v dnešní silně konzumní společností, žádná přímá úměra.
[ Reagovat ]
23.12.2020 22:10Od: dappe
Ve sportu tam ta přímá úměra ale celkem bývá. U Federera je zajímavé, že se stal nejoblíbenějším a až poté na dlouhou dobu nejlepším. Mnozí ani po téměř 20 letech nechápou proč.
[ Reagovat ]
23.12.2020 22:13Od: DORSCH
poznal som jedneho,ktory z tenistov poznal len Nadala a Cibulkovu,na Rafu si raz vsadil a na Cibulkovej sa mu pacil jej zadok,ani nevedel kto je Federer,nevyzeral ze by si zo mna utahoval:)
[ Reagovat ]
23.12.2020 22:43Od: Patik
Ja som ti minulý rok pozeral jeden zápas u starých rodičov..hral tuším Djokovič už neviem presne s kým..a moja starká si tak prisadla ku mne na gauč a spýtala sa ma kto hrá..hovorím reku..to nepoznáš..a ona nato..to je ten čo sa stále špára v zadku ?.. Rafu pozná teda snáď každý..
[ Reagovat ]
22.12.2020 12:37Od: ttopi
Roger s přehledem. Opravdový GOAT, tedy největším v historii.
[ Reagovat ]
23.12.2020 07:26Od: Smazaný účet
Jistě ze. 5+ z každého GS hovoří za vše. Za nim king of clay Nadal, který má 65% GS z titulu z French Open a pak Djokovic.

Kdybychom každému odecetli nejlepší výsledek, tak má Roger 12 GS, Nole 9 a Nadal 7

Jednoduché pocty.
[ Reagovat ]
23.12.2020 11:03Od: Paixx
A můžu mít jenom dotaz, proč bychom to dělali?smile
[ Reagovat ]
23.12.2020 12:54Od: Smazaný účet
Abychom zjistili, ze GOAT nemůže být hráč, který má 70% úspěchu z antuky a mimo ni své rivaly neporazil od ledna 2014
[ Reagovat ]
23.12.2020 14:12Od: Paixx
Ok dík, zajímavý.

A co tedy, kdybychom každému dali pryč GS, kdy získali titul bez výhry nad BIG3?

Potom by to bylo Nadal 14, Djoko 13 a Fed 7

Stejný princip, jiný výsledek.
[ Reagovat ]
24.12.2020 15:45Od: peRFect
To je dobrá demagogie.
[ Reagovat ]
23.12.2020 13:17Od: Forehand
Goat nemoze byt hrac, ktory neni ani najlepsim hracom svojej doby.

Pri Federerovi diskusia konci skor ako naozaj začala.
[ Reagovat ]
23.12.2020 13:34Od: Smazaný účet
Přesně, je to nejlepší hráč všech dob. Hezké Vánoce v léčebně smile
[ Reagovat ]
23.12.2020 14:32Od: Forehand
Jednooky král slepych :)

Nadala a Djokovica porazil vo finále GS mimo travu 0krát. casoch kedy mali 20-30 rokov :)
[ Reagovat ]
23.12.2020 18:23Od: Smazaný účet
Kolik těch finále bylo?

3?

Kolikrát Nadal porazil hráče big3 ve finále GS za poslední dekadu.

1?
[ Reagovat ]
23.12.2020 20:41Od: Forehand
To koko ich porazik za poslednú dekádu nie je dolezité.

Kedze za poslednú dekádu porazil mimo antuky Federera s Djokovicovom na GS viac, nez Federer mimo trávy celkovo, ty polepetko :)
[ Reagovat ]
23.12.2020 21:04Od: Smazaný účet
Rafa za poslední dekadu sbírá tituly převážně mimo big3 ty trápko, víš to ty, on, i další pomatenci z tohoto portálu

Ale vy mate svůj smyšlený svět a je vám dobře
[ Reagovat ]
23.12.2020 21:07Od: Amputace
No a do svých třiceti let je sbíral převážně přes big3, takže v čem je problém?
[ Reagovat ]
23.12.2020 21:09Od: Smazaný účet
Nikde, je to král svého povrchu, 65% GS z French Open hovoří za vše. King of clay smile

Cago belo v lednu smile
[ Reagovat ]
23.12.2020 21:15Od: Amputace
Myslím, že 14 ze svých 20ti GS vyhrál přes big3. V kontextu celé kariéry se se svými rivaly popasoval více než dobře. Po třicítce si navíc proti nim suverénně drží svůj dominantní povrch. Za mě v pořádku.
[ Reagovat ]
23.12.2020 22:31Od: Smazaný účet
Nebudu znova rozebírat téma antuka, kde v životě nebyla taková konkurence, jako na hardu, nebo trávě.

Je to zbytečné :)
[ Reagovat ]
24.12.2020 00:37Od: paddy Re: já to rozeberu
být králem antuky je téměř k ničemu
Rafa umí i jinde, a proto je ve špičce, kdežto Muster v zapomnění

antuka je specifická, takže kdo na ní umí, může lehce dominovat, ale rozhodně to neznamená nejlepší tenista
antuka je pro dříče, odpouští chyby, kopcovaná taktika pro trpělivé

Thomas Muster, bývalá světová jednička a vítěz jediného GS, překvapivě RG. K tomu má 3 Římy a MC a 1 Mia a Stut.

One of the world's leading clay court players in the 1990s, he won the 1995 French Open and at his peak was known as "The King of Clay."
Muster on clay 1996 an impressive 46?3. 1995?96 111?5, at the time, the best two-year clay-court record since the open era began in 1968.

to připomíná Rafu, který by ho rozdrtil

In the 1995 season, Muster won 12 men's singles tournament titles, a record for the ATP Tour (since 1990). In 2006 Roger Federer tied the record.

Muster has the highest winning percentage of singles tournament finals of all players who reached a minimum of 25 finals. Of his 55 finals, he won 44 with 11 defeats (80%).

mimo antuku se do finále téměř nedostal, takže stats krásná, ale jen díky antuce
Career finals 44-11
clay 40-5
hard 3-3
koberec 1-3

Rafa sice drtí antuku, ale nepomohlo mu to zatím vytvořit si náskok na ostatní, což znamená, že na ostatních površích ztrácí - víme. Federera poráží na GS, ale proč teda nemá víc titulů. Mimo antuku jich má málo.
nejuniverzálnější je Djokovič, který háže tituly do koše (DQ USO20) smile

https://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_Muster#Singles_performance_timeline
[ Reagovat ]
24.12.2020 07:44Od: Amputace
Nějak mi unikl ten rozbor...

Djokovič je obecně brán za nejuniverzálnějšího, a přitom bez svého top GS má o jediný titul víc než Rafa bez RG.
[ Reagovat ]
24.12.2020 12:15Od: Forehand
Paddy si uletel.

Ja by som to otocil.

Nadal si nevytvoril naskok na ostatnych, naopak. Ako to, ze si ostatni neurobili naskok na Nadala, ked Nadal dominuje len RG?..Ved GS su 4.

Je to preto, ze Nadal je univerzal, jeden z top 2-3 historie.

Vesele Vianoce vsetkym, aj paddymu :)
[ Reagovat ]
24.12.2020 07:43Od: Amputace
Prý trávě smilesmile

Těší mě, že tě přes Vánoce neopouští smysl pro humor. Prostě bys to nebyl ty, kdybys neplácl nějakou pi... Konkurence na trávě - 19ti letý antukář. Lol.
[ Reagovat ]
24.12.2020 13:29Od: Patik
Konkurencia rastie s rýchlosťou povrchu..ty ako fanúšik Rafu by si to mal vedieť najlepšie len si to nechceš pripustiť..nikto si to tu nechce pripustiť lebo mu to nezapadá do konceptu a tabuliek..už ste sa do toho tak ponorili že vám to zavrelo oči a vidíte len to čo chcete vidieť a sami sa tým ochraňujete pred pravdou..pritom Rafa je to najvhodnejšie a perfektné merítko toho aká je kde konkurencia..to že niekde štartuje Nadal a Djokovič s Thiemom ešte neznamená najväčšia konkurencia..ja neviem vy ste úplne zabednené sfanatizované hlavy..a plačete keď váš hráč neštartuje na rýchlych povrchoch a na tráve vypadáva v prvých kolách s kdeakým drevákom..nulová konkurencia a GOAT po treťom kole vonku..pohode veď vy sa nejako utešíte svojími štatistikami alebo po zbytok turnaja sa vyventilujete nejakým hejtom..alebo možno klišé hlášky..jemu natom ani nezáleží preto prehral..lepšie ako uznať niečo..
[ Reagovat ]
24.12.2020 13:57Od: Smazaný účet
Top konkurence na trávě: Federer, Djokovic, Murray, Berdych, klidně Cilic, Anderson, Roddick

Na antuce je za posledních 20 let kdo? Federer, Djokovic? Thiem možná, Nadal má pohodicku, 90% všech FO potká jednoho solidního hráče ve finále, ostatní je komparz do počtu. Prober se.

Už konečně pochop, ze antuka je povrch bez konkurence, nikoho to ani poradně nebaví, French Open je 100% nejhorší GS snad ze všech pohledu.

Ale mas své názory, sice úplně ulitle na hlavu, snažíš se být objektivní, ale pořad jsi fanatik, který by Nadala na počkání vykouril.

Snad se přes Vánoce das dokupy.

Šťastné a vesele smile
[ Reagovat ]
24.12.2020 14:55Od: Patik
na tráve je konkurencia takmer hociktoré nemehlo ktoré má svoj deň na servise..na antuke sú konkurencia možno traja hráči s poriadnou fyzickou výbavou ktorý dokážu hrať výmenu 30 a viac úderov..a majú nato stavanú techniku raketu a kondíciu..
[ Reagovat ]
25.12.2020 01:20Od: Amputace
Omg. A to je právě ono. Ano, na trávě může Rosol vystřílet Nadala, protože má dobrej den, ale v dalším kole stejně rupne, takže žádnou vážnou konkurenci na tom povrchu nepředstavuje. Ekvivalentem konkurence na nějakém povrchu pro mě rozhodně není borec, který v druhém kole překvapí favorita, aby v dalších kole prohrál s hráčem třetí desítky. To se na mě nezlob. Píšeš o zaslepenosti, a přitom hájíš konkurenci na trávě, na které je ta konkurence jednoznačně nejmenší už vzhledem k tomu, že jí nejlépe vyhovuje styl, který naposledy praktikoval Sampras.
[ Reagovat ]
25.12.2020 17:42Od: Patik
Píšeš o zaslepenosti, a přitom hájíš konkurenci na trávě, na které je ta konkurence jednoznačně nejmenší už vzhledem k tomu, že jí nejlépe vyhovuje styl, který naposledy praktikoval Sampras.

toto sú také vaše argumenty..a keď ti poviem že na tej tráve ktorej vyhovuje Samprasov štýl dominuje poslednú dekádu jeden z najväčších opakov Samprasa tak čo mi nato povieš ? :)
[ Reagovat ]
26.12.2020 10:17Od: Amputace
Tak ti povím to, že být tam konkurence, tak tam samozřejmě nikdy nedominuje, protože by ho ta konkurence pochopitelně vystřílela. Vždyť to je logické. Jak může být vysoká konkurence na povrchu, kde v 19ti, 20ti a 21ti letech může hrát finále antukář?

A to se bavím v horizontu celých kariér big3. Současnost, alespoň doufám, nemá vůbec cenu řešit, když vrcholem next gen v součtu je, tuším, 3 kolo Wimbledonu...
[ Reagovat ]
26.12.2020 17:08Od: Patik
Tak ti povím to, že být tam konkurence, tak tam samozřejmě nikdy nedominuje, protože by ho ta konkurence pochopitelně vystřílela. Vždyť to je logické. Jak může být vysoká konkurence na povrchu, kde v 19ti, 20ti a 21ti letech může hrát finále antukář?

No jo podla tvojej logiky teda..být tam konkurence tak by nemal Nadal na French Open bilanciu 100-2 všakže..:)

ách jaj amputace..bez urážok..veď premýšlaj trošku..veď práve to že tam je vo finále veľmi mladý antukár len perfektne potvrdzuje to že vyhrať môže naozaj ktokoľvek..čiže tá konkurencia je tak obrovská že treba počítať s kýmkoľvek aj s 18 ročným antukárom..hovorím to stále a je to tak že konkurencia rastie s rýchlosťou povrchu.

NextGen je všeobecne veľmi slabá na grandslamoch nielen na Wimbledone.
[ Reagovat ]
27.12.2020 00:01Od: Forehand
Cize, ked bol vo finále Grandslamov Clement alebo Iga Swiatek.

Je to vlastne zlatý vek tenisovej konkurencie, kedze tá je tak obrovská, ze vo finále moze byt ktokolvek.

Este stále si nepripadas cctno, paťo?
[ Reagovat ]
25.12.2020 01:37Od: Amputace
Na trávě top konkurence Berdych, na antuce top konkurence MOŽNÁ Thiem... to je tedy silný kalibr. Jen pro tvoji informaci: Thiem je na antuce jednou tak velká konkurence než Berdych na trávě, kterému tam "uletěl" jeden turnaj (a to navíc v životní sezóně, kdy byl dobrý všude, i na RG, kde prohrál v pěti setech semi s obhájcem finále). Klidně Anderson, Cilic :D Ale na antuce jen Djokovič, Federer... Já bych poprosil, ať mi tady někdo nepíše o zaslepenosti, když z vás pak padají takové žvásty... Anderson ve finále US je výsměch a slabý los pro Nadala, ale na trávě je to TOP konkurence... Myslel jsem, že my dva se můžeme bavit normálně, ale očividně zájem nemáš, takže to budu akceptovat a odteď už na tebe nebudu reagovat, takže pokud ty se k tomu postavíš stejně, bude to zřejmě pro nás pro oba nejlepší možné řešení. Jinou cestu nevidím. Zmáháš se jen na urážky, a přitom v jedné větě uděláš z Berdycha top konkurenci na trávě a z Thiema s odřenýma ušima konkurenci na antuce.. Má potom cenu něco s tebou řešit seriózně, když 80% všeho, co napíšeš, jen protrolíš?
[ Reagovat ]
25.12.2020 18:18Od: Forehand
Su to srandisti a tak trochu chudáci.

24.12, kedy normálny človek chystá štedrovečernú večeru a oni riešia konkurenciu na tráve.

Oni su bezkonkurenčne najvačší lúzri, je mi ich ľúto..

Navyse ich argumenty nedávaju zmysel, nemaju kapacity na sofistikovanejsie myslienky.
[ Reagovat ]
22.12.2020 12:35Od: Newcombe co provedl úžasného ten
černý pán? O bílých je to jasné.
[ Reagovat ]
22.12.2020 16:22Od: darek.vrana
Taky mě to napadlo. Zase nějaká úlitba v rámci vyváženosti.
[ Reagovat ]
22.12.2020 20:20Od: Nola
rozjeli ste to tym spravnym smerom :DDD
biela rasa kolonizovala od nepamati snad cely svet... v Amerike vytlacila povodnych obyvatelov /mozno je to daleko horsie, par Indianov zije v rezervaciach.../ do Australie navozili bielych vaznov, vlastne tych najhorsich zlocincov....na americkom kontinente im nestacilo, ze zdecimovali povodnych obyvatelov, potrebovali rychlo zbohatnut, tak navozili lacnu pracovnu silu - nevzdelanych, ale silnych otrokov z Afriky, ale aj medzi Africanmi sa nasli celkom slusni obchodnici s masom a dokazali predavat vlastnu rasu..... takto to ale funguje od nepamati, biela rasa nie je v nicom vynimocna, je dokonca mozno daleko horsia ako ine rasy..... dnes zne, iba to, co si zasiala a ich podpora BLM je iba smiesna politicka hra..... nechcem sa zbytocne rozpisovat, ale ak najpouzivanejsim jazykom je dnes spanielcina, tak nie je co riesit /cinstinu a trebars rustinu som zamerne vynechala/

nechapem, preco vam vadi nejaky tenista ciernej pleti, ktory to tam vyhral iba pre to, aby zalepil oci, ze ostatnym kategoriam vladnu stale ti isti :DDD
..
[ Reagovat ]
22.12.2020 20:30Od: DORSCH
nerob si iluzie,bieli kolonizovali,pretoze boli technicky najvyspelejsi,cierni s ich moznostami by urobili to iste,ved do otroctva predavali "vlastnych",azda si nemyslis ze nejaky obchodnik s bavlnou z New Orleans behal po dzungli a nahanal afroamericanov
[ Reagovat ]
22.12.2020 20:34Od: DORSCH
akurat dnesne normy napasovavat na dane obdobie je nezmysel
[ Reagovat ]
22.12.2020 20:37Od: Nola
myslis? nie kazda rasa potrebuje kolonizovat.... co tak si nastudovat dejiny? koliskou civilizacie neboli bieli, ale sikmooki.....
[ Reagovat ]
22.12.2020 20:46Od: DORSCH
zakladne rasy mame tri-negroidi,europoidi,mongoloidi,asi si myslela jednotlive narody
[ Reagovat ]
22.12.2020 20:51Od: Nola
mozno :D ale chcela som iba upozornit, ze tam, kde sa formovala civilizacia, to mozne nakoniec aj skoncit....
[ Reagovat ]
25.12.2020 14:16Od: turista
Nechápu jak někoho může iritovat černý tenista, kterému se dostane nějakého uznání.
[ Reagovat ]
22.12.2020 12:27Od: SwissMaestro
Kdyz vidim jak se zacina mluvit o udajne mutaci viru, ktera nas ma udrzet na uzde (poslusnosti) minimalne dalsi rok tak ROgi muze na Wimbledon zapomenout.
[ Reagovat ]
22.12.2020 21:20Od: FulnekUltras
Na jaře už oprávněně nasrané lidi neudrží nikdo a nic.
[ Reagovat ]
24.12.2020 00:27Od: FulnekUltras
a uvidíme, co se bude dít... smile

https://gloria.tv/post/T2HsVKbTRyW31mnirNJqYkfHo
[ Reagovat ]
23.12.2020 13:03Od: turista
Včeličky to vyřeší. Bude jich ale muset být hodně. Korona po nich sice nezmizí, ale už nebude zabíjet.
[ Reagovat ]
22.12.2020 10:59Od: Mantra RF
co dodat? smile smile a spolu s výsledky které má v portfoliu, je asi jasno, proč nebude balkánec GOAT, i kdyby do smrti neprohrál zápas...smile
[ Reagovat ]
22.12.2020 11:12Od: Marduch
Rogi nejpopulárnější, Rafa nejhodnejsi, Djoker nejlepší. V Djokolandu to bereme, jen tak dál smile
[ Reagovat ]
22.12.2020 12:05Od: turista
Ano.OK.
[ Reagovat ]
22.12.2020 12:22Od: DORSCH
v Azii je Novak velmi popularny a ze ich tam veru je,cisto na kusy by som si Federerovou popularitou,nebol az taky isty,aj ked v europe je to asi tutac
[ Reagovat ]
22.12.2020 15:32Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
22.12.2020 16:58Od: Forehand
Porovnanie Federera s Djokovicom, ci Nadalom bude skrz vek vzdy problematicke. Fed nahrabal v case, kedy big2 neboli na scene, cas to ukazal. Tvrdim to roky.

Porovnanie Nadala s Djokovicom je ale velmi jednoduché. Su to rovesnici, ktorych deli 10mes a obaja startovali z rovnakej startovacej ciary. A tam je ten rozdiel holt 20:17 celkom zrejmy; takze z tejto rivality vychadza vitazne, holt Nadal.

Klucove su finalove GS vyhry Nadala na harde.
[ Reagovat ]
22.12.2020 17:31Od: Smazaný účet
A kolik jich Nadal proti Djokovicovi má?

Jednu? smile

Psychiatrie nemá přes svátky zavřeno? smile
[ Reagovat ]
22.12.2020 19:36Od: Lukyi
Forehandova logika: Djokovič je lepší než Federer, i když 20:17. Ale Nadal je lepší než Djokovič, protože 20:17 :D
[ Reagovat ]
22.12.2020 23:10Od: Forehand
Logické to je, keďže, ako som spomínal vyššie, v porovnaní Djokovica a Federera hrá veľkú rolu otázka veku a konkurencie.

Ale je to náročnejšia logika, netráp sa s ňou.
[ Reagovat ]
23.12.2020 19:08Od: Lukyi
A ty jsi ten expert na logiku, který je jediný schopný to tu realisticky a férově porovnat. Jistě :D
[ Reagovat ]
23.12.2020 19:23Od: Smazaný účet
Má tak vysoký level chápání, ze si rozumi jenom on sám, pro všechny ostatní je blázen smile
[ Reagovat ]
24.12.2020 16:04Od: peRFect
Opět pln vtipu,i při svátcích že?Svoje statistiky stavíš na podmnožinkách viz kdo porazil Nadala v jeho věku 20-30let - pak se to už nepočítá?Kdo a kdy začal hrát na den přesně s Rafou tenis,tzn. ten kdo začal dříve se nepočítá,kdo začal později také ne?Resp. oba ty případy rovná se automaticky nevýhoda,jelikož tenisová éra začala v momentě,kdy Rafa vlezl na první atp podnik.
Jednou větou tvrdíš,že 20 je víc než 17 a druhou,že 17 je víc než 20. Historie se nebude ptát kdo kdy začal.Koho zajímá,že Gretzky měl 4 ze svých posledních 5ti sezón statisticky slabé?
Počítají se jen zajíci,ale až po honu...a kdyby Roger statisticky skončil až třetí,tak jeho popularita je přes dvě,skoro tři tenisové generace neotřesitelná,nemá sobě soupeře a to ani třetinového a dovolím si říci,že tuhle statistiku vyhraje i 1-3x poté co ukončí kariéru.Jeho vliv na tenisovou veřejnost odbornou i laickou je obrovský a zda skončí s 1-2-3 GS za tím nejúspěšnějším je v kontextu výše popsaného uplně fuk.
[ Reagovat ]
23.12.2020 06:43Od: Smazaný účet
Forehand je psychopat, který patří do léčebny. Nemá smysl s nim vůbec diskutovat.

Má svůj svět, tam je GOAT Nadal, Jim Carrey prezident USA a Slovensko patří mezi světové velmoce.

Je to marný
[ Reagovat ]
22.12.2020 23:09Od: Forehand
Dve, čiže o jednu viac ako Federer. Ktorý tú jedinú má z premiérového GS finále Djokovica, takže tam sa s uspechom rátať nedalo.

Fedex, opäť v kúte, štandardne.

Hezké Vánoce do lesa, môžeš si vybrať, ktorý stromeček bude ten vánočný :)
[ Reagovat ]
25.12.2020 14:13Od: turista
Nemáš to přesný. Nadala a Djokoviče dělí 12 měsíců bez 12 dnů. Na okruhu začal o rok později a významnějších úspěchů se dočkal o mnoho let později. Ty zmiňované 3 GS jsou jediný faktor v němž ztrácí i po přepočtu na věk. Má zase jiná plus. Takže bych je dal na dělěné druhé místo oba.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist